"Бақылау-касса машиналарын қолданудың кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 16 ақпандағы № 208 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 2022 жылғы 14 сәуірдегі № 411 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 14 сәуірде № 27571 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Бақылау-касса машиналарын қолданудың кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 16 ақпандағы № 208 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 16508 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:

      ""Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" (Салық кодексі) Қазақстан Республикасы Кодексінің 166-бабы 8-тармағына, 167-бабының 6-тармағына, 170-бабының 2-тармағына, 171-бабына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабы 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Бақылау-касса машиналарын қолдану қағидаларында:

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Осы Бақылау-касса машиналарын қолдану қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" (Салық кодексі) Қазақстан Республикасы Кодексінің 166-бабы 8-тармағына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 10-бабы 1) тармақшасына сәйкес әзірленді және бақылау-касса машиналарын қолдану тәртібін айқындайды.";

      16-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "16. Көрсетілетін қызметті беруші бақылау-касса машинасын тіркеу есебіне қоюды фискалдық деректер операторының мәліметтерін не Салық кодексінің 167-бабы 2-тармағының 2) тармақшасында көзделген салықтық өтінішті алған күннен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде жүзеге асырады.

      Фискалдық деректер операторы деректерді тіркеу және (немесе) беру функциясы бар бақылау-касса машиналары туралы мәліметтерді ұсынған кезде мәліметтерді өңдеу электрондық түрде жүзеге асырылады.

      Көрсетілетін қызметті алушы осы Қағидаларға мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 8-тармағында көзделген тізбеге сәйкес толық құжаттар топтамасын ұсынбаған деректерді бермей бақылау-касса машинасын есепке қою туралы салықтық өтінішті қағаз жеткізгіште ұсынған кезде көрсетілетін қызметті беруші, құжаттарды қабылдаудан бас тартады.";

      33-тармақтың екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Осы тармақтың бірінші бөлігінің ережесі "Қазақстан Республикасындағы көлiк туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 13-бабына сәйкес автоматтандырылған тәсілмен ресімделген пайдаланылмаған теміржол, автобус, әуе билеттері үшін ақшалай есеп айырысуларды қайтару операцияларына қолданылмайды.";

      43-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "43. Мемлекеттік қызметтерді тікелей көрсететін көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы Заңның 25-бабының 2-тармағына сәйкес оны тіркеген күнінен бастап 5 (екі) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оны тіркеген күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шағымды қарауды жоғары тұрған әкімшілік орган, лауазымды адам, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті орган (бұдан әрі – шағымды қарайтын орган) жүргізеді.

      Шағымдар көрсетілетін қызметті берушіге және (немесе) шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған лауазымды адамға беріледі.

      Шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған көрсетілетін қызметті беруші лауазымды адам шағым келіп түскен күннен бастап 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірмей оны және әкімшілік істі шағымды қарайтын органға жібереді.

      Бұл ретте көрсетілетін қызметті беруші және (немесе) шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалған лауазымды адам, егер ол 3 (үш) жұмыс күні ішінде шағымда көрсетілген талаптарды толық қанағаттандыратын шешім не өзге әкімшілік әрекет қабылдаса, шағымды қарайтын органға шағымды жібермеуге негіз бар. Егер заңда өзгеше көзделмесе, сотқа дейінгі тәртіппен шағым жасалғаннан кейін сотқа жүгінуге жол беріледі.";

      44-тармақ алып тасталсын;

      Қағидаларға 1-қосымша осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген, Бақылау-касса машиналарының модельдерін бақылау-касса машиналарының мемлекеттік тізіліміне (тізілімнен) енгізу (алып тастау) қағидаларында:

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Осы Бақылау-касса машиналарының модельдерін бақылау-касса машиналарының мемлекеттік тізіліміне (тізілімнен) енгізу (алып тастау) қағидасы (бұдан әрі – Қағидалар) "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің (Салық кодексі) 170-бабы 2-тармағына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" уірдегі Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 10-бабы 1) тармақшасына сәйкес әзірленді және бақылау-касса машиналарының модельдерін бақылау-касса машиналарының мемлекеттік тізіліміне (тізілімнен) енгізу (алып тастау) тәртібін айқындайды.";

      15-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "15. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерімен келіспеген жағдайларда көрсетілетін қызметті алушы Заңның 4-бабы 1-тармағының 6) тармақшасына сәйкес сотқа жүгінеді.";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген, Деректерді тіркеу және (немесе) беру функциясы бар бақылау-касса машиналарынан тауарларды өткізу, жұмыстарды орындау, қызметтерді көрсету кезінде жүзеге асырылатын ақшалай есеп айырысулар туралы мәліметтерді қабылдау, сақтау, сондай-ақ оларды мемлекеттік кірістер органдарына фискалдық деректер операторымен беру қағидаларында:

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Деректерді тіркеу және (немесе) беру функциясы бар бақылау-касса машиналарынан тауарларды өткізу, жұмыстарды орындау, қызметтерді көрсету кезінде жүзеге асырылатын ақшалай есеп айырысулар туралы мәліметтерді қабылдау, сақтау, сондай-ақ оларды мемлекеттік кірістер органдарына фискалдық деректер операторымен беру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің (Салық кодексі) 167-бабының 2-тармағына және 171-бабына сәйкес әзірленген.";

      5-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) ақшалай есеп айырысулар – тауар сатып алу, жұмыстарды орындау, қызметтерді көрсету үшін қолма-қол ақша және (немесе) төлем карточкаларын және (немесе) мобильдік төлемдерді пайдалана отырып есеп айырысулар арқылы жүзеге асырылатын есеп айырысулар;";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген, Фискалдық деректер операторының мемлекеттік кірістер органдарына деректерді тіркеу және (немесе) беру функциясы бар бақылау-касса машиналары туралы мәліметтерді беру қағидаларында:

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Осы Фискалдық деректер операторының мемлекеттік кірістер органдарына деректерді тіркеу және (немесе) беру функциясы бар бақылау-касса машиналары туралы мәліметтерді беру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" (Салық кодексі) Қазақстан Республикасы Кодексінің 167-бабы 2-тармағына сәйкес әзірленді және фискалдық деректер операторының мемлекеттік кірістер органдарына деректерді тіркеу және (немесе) беру функциясы бар бақылау-касса машиналары туралы мәліметтерді беру тәртібін айқындайды.";

      10-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "10. МКК АЖ мен ФДО АЖ арасындағы ақпараттық алмасудың техникалық талаптары "Ақпараттандыру туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес ЭҮСШ, ЭҮШ арқылы МКК АЖ-ның ФДО АЖ-мен интеграциясы бойынша жеке Келісіммен айқындалған.".

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары -
Қаржы министрі
Е. Жамаубаев

 

      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасының
Цифрлық даму, инновациялар
және аэроғарыш өнеркәсібі
министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары -
Қаржы министрінің
2022 жылғы 14 сәуірдегі
№ 411 бұйрығына
қосымша
Бақылау-касса машиналарын
қолдану қағидаларына
1-қосымша

"Бақылау-касса машиналарын (БКМ) есепке қою және есептен шығару" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1

Қызмет көрсетушінің атауы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Мемлекеттік кірістер комитетінің аудандар, қалалар және қалалардағы аудандар бойынша, арнайы экономикалық аймақтар аумақтарындағы аумақтық органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші)

2

Мемлекеттік қызметті ұсыну тәсілдері

1) көрсетілетін қызметті берушінің қызмет көрсету орталығы арқылы;
2) "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы.

3

Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімдері

1) БКМ есепке қою – 2 (екі) жұмыс күні ішінде:
2) БКМ тіркеу карточкасында көрсетілген мәліметтер өзгерген кезде – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;
3) БКМ есептен шығаруды – 1 (бір) жұмыс күні ішінде.

4

Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны

Қағаз, электрондық (ішінара автоматтандырылған) түрде

5

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі

1) "Бақылау-касса машиналарын қолданудың кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 16 ақпандағы № 208 бұйрығымен бекітілген нысанға сәйкес тіркеу карточкасын беру (Қазақстан Республикасының Нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 16508 болып тіркелген);
2) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көрсетілген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

6

Мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлемақы мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері

Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі

7

Жұмыс кестесі

1) көрсетілетін қызметті беруші – Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне (бұдан әрі – Еңбек кодексі) сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін.
Көрсетілетін мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен көрсетіледі.
2) портал – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, Еңбек кодексіне сәйкес демалыс және мереке күндері жүгінген кезде өтінішті қабылдау және Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).

8

Мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі

1) аппараттық-бағдарламалық кешендерді қоспағанда, деректерді беру функциясы жоқ БКМ қою кезінде мыналар ұсынылады:
"Салықтық өтініштердің нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 12 ақпандағы №160 бұйрығымен бекітілген (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 16425 болып тіркелген) (бұдан әрі – Бұйрық) 16-қосымшаға сәйкес нысан бойынша БКМ салық органында есепке қою туралы салықтық өтініш (бұдан әрі – БКМ есепке қою туралы салықтық өтініш);
фискалдық режимді орнатусыз енгізілуі мүмкін көрсетілетін қызметті алушы туралы мәліметтерді қамтитын БКМ;
нөмірленген, тігілген, салық төлеушінің қолымен және (немесе) мөрімен куәландырылған қолма-қол ақшаны есепке алу кітабы және тауар чектері кітабы.
Деректерді беру функциясы жоқ аппараттық-бағдарламалық кешен болып табылатын БКМ есепке қою кезінде көрсетілетін қызметті берушіге мынадай құжаттар ұсынылады:
БКМ есепке қою туралы салықтық өтініш;
аппараттық-бағдарламалық кешеннің функционалдық мүмкіндіктері мен сипаттамаларының қысқаша сипаттамасы;
Мемлекеттік кірістер органында есепке қою үшін мәлімделген аппараттық-бағдарламалық кешен моделінің "Салық инспекторының жұмыс орны" модулін пайдалану жөніндегі нұсқаулық.
Деректерді тіркеу және (немесе) беру функциясы бар БКМ қою кезінде көрсетілетін қызметті алушының құжаттарды ұсынуы талап етілмейді.
2) Аппараттық-бағдарламалық кешенді қоспағанда, деректерді беру функциясы жоқ БКМ инасын есептен шығару үшін көрсетілетін қызметті берушіге оны пайдалану орны бойынша ұсынылады:
Бұйрықпен бекітілген 17-қосымшаға сәйкес нысан бойынша БКМ есептен шығару туралы салықтық өтініш (бұдан әрі – БКМ есептен шығару туралы салықтық өтініш);
көрсетілетін қызметті берушінің пломбасы орнатылған фискалдық жады блогы бар БКМ;
нөмірленген, тігілген, көрсетілетін қызметті берушінің лауазымды адамының қолымен және мөрімен куәландырылған қолма-қол ақшаны есепке алу кітабы және тауар чектері кітабы;
БКМ тіркеу карточкасы.
Аппараттық–бағдарламалық кешен болып табылатын деректерді беру функциясы жоқ БКМ есептен шығару үшін көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге БКМ есептен шығару туралы салықтық өтінішті ұсынады және "Салық инспекторының жұмыс орны" модуліне қолжетімділікті қамтамасыз етеді.

9

Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер

Көрсетілетін қызметті алушының тіркеу мәліметтерін және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректер мен мәліметтердің осы Қағидаларда белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі.

10

Қызмет көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар мемлекеттік қызметті, оның ішінде электрондық нысанда көрсетілетін қызметті

Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетілетін қызметті берушінің ақпараттық жүйесінде алу әдістері бар:
1) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі –ЭЦҚ) болған жағдайда және SMS – хабарландыру арқылы алынған бір реттік парольді пайдалану арқылы фискалдық деректер операторларының интернет-ресурсы арқылы жүзеге асырылады;
2) ЭЦҚ болған жағдайда "электрондық үкіметтің" веб-порталы арқылы және фискалдық деректер операторларының интернет-ресурстарында SMS-хабарландыру арқылы алынған бір реттік парольді пайдалану арқылы жүзеге асырылады.
"Электрондық үкімет" веб-порталында іркілістер не техникалық ақаулар анықталған жағдайда Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығына жүгіну қажет.
Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 8-800-080-7777 немесе 1414.


О внесении изменений в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 16 февраля 2018 года № 208 "О некоторых вопросах применения контрольно-кассовых машин"

Приказ Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов Республики Казахстан от 14 апреля 2022 года № 411. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 14 апреля 2022 года № 27571

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 16 февраля 2018 года № 208 "О некоторых вопросах применения контрольно-кассовых машин" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 16508) следующие изменения:

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с пунктом 8 статьи 166, пунктом 6 статьи 167, пунктом 2 статьи 170, статьей 171 Кодекса Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс) и подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах", ПРИКАЗЫВАЮ:";

      в Правилах применения контрольно-кассовых машин, утвержденных указанным приказом:

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Настоящие Правила применения контрольно-кассовых машин (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 8 статьи 166 Кодекса Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс) иподпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" (далее – Закон) и определяют порядок применения контрольно-кассовых машин.";

      пункт 16 изложить в следующей редакции:

      "16. Услугодателем постановка на регистрационный учет контрольно-кассовой машины осуществляется в течение 2 (двух) рабочих дней со дня получения сведений оператора фискальных данных либо налогового заявления, предусмотренного подпунктом 2) пункта 2 статьи 167 Налогового кодекса.

      При представлении сведений о контрольно-кассовых машинах с функцией фиксации и (или) передачи данных оператором фискальных данных, обработка сведений осуществляется в электронном виде.

      При представлении услугополучателем на бумажном носителе налогового заявления о постановке на учет контрольно-кассовой машины без передачи данных с неполным пакетом документов, согласно перечню, предусмотренному пунктом 8 стандарта государственной услуги к настоящим Правилам, услугодатель отказывает в приеме документов.";

      часть вторую пункта 33 изложить в следующей редакции:

      "Положение части первой настоящего пункта не распространяется на операции по возврату денежного расчета за неиспользованные железнодорожные, автобусные и авиационные билеты, оформленные автоматизированным способом в соответствии со статьей 13 Закона Республики Казахстан "О транспорте в Республике Казахстан".";

      пункт 43 изложить в следующей редакции:

      "43. Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, непосредственно оказывающего государственную услугу, подлежит в соответствии с пунктом 2 статьи 25 Закона рассмотрению в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня ее регистрации.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня ее регистрации.

      Рассмотрение жалобы по вопросам оказания государственных услуг производится вышестоящим административным органом, должностным лицом, уполномоченным органом по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг (далее – орган, рассматривающий жалобу).

      Жалобы подаются в адрес услугодателя и (или) должностного лица, чье решение, действие (бездействие) обжалуются.

      Услугодатель должностное лицо, чье решение, действие (бездействие) обжалуются, не позднее 3 (трех) рабочих дней со дня поступления жалобы направляют ее и административное дело в орган, рассматривающий жалобу.

      При этом услугодатель и (или) должностное лицо, решение, действие (бездействие), которых обжалуются, имеют основание не направлять жалобу в орган, рассматривающий жалобу, если он в течение 3 (трех) рабочих дней примет решение либо иное административное действие, полностью удовлетворяющее требования, указанным в жалобе. Если иное не предусмотрено законом, обращение в суд допускается после обжалования в досудебном порядке.";

      пункт 44 исключить;

      приложение 1 к Правилам изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу;

      в Правилах включения (исключения) моделей контрольно-кассовых машин в (из) государственный (государственного) реестр (реестра) контрольно-кассовых машин, утвержденных указанным приказом:

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Настоящие Правила включения (исключения) моделей контрольно-кассовых машин в (из) государственный (государственного) реестр (реестра) контрольно-кассовых машин (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 2 статьи 170 Кодекса Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс) и подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" (далее – Закон) и определяют порядок включения (исключения) моделей контрольно-кассовых машин в (из) государственный (государственного) реестр (реестра) контрольно-кассовых машин.";

      пункт 15 изложить в следующей редакции:

      "15. При несогласии с результатами оказания государственной услуги услугополучатель в соответствии с подпунктом 6) пункта 1 статьи 4 Закона обращается в суд.";

      в Правилах приема, хранения сведений с контрольно-кассовых машин с функцией фиксации и (или) передачи данных о денежных расчетах, осуществляемых при реализации товаров, выполнении работ, оказании услуг, а также их передачи в органы государственных доходов оператором фискальных данных, утвержденных указанным приказом:

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Настоящие Правила приема, хранения сведений с контрольно-кассовых машин с функцией фиксации и (или) передачи данных о денежных расчетах, осуществляемых при реализации товаров, выполнении работ, оказании услуг, а также их передачи в органы государственных доходов оператором фискальных данных (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 2 статьи 167 и статьей 171 Кодекса Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс).";

      подпункт 1) пункта 5 изложить в следующей редакции:

      "1) денежные расчеты – расчеты, осуществляемые за приобретение товара, выполнение работ, оказание услуг посредством наличных денег и (или) расчетов с использованием платежных карточек и (или) мобильных платежей;";

      в Правилах передачи сведений о контрольно-кассовых машинах с функцией фиксации и (или) передачи данных оператором фискальных данных в органы государственных доходов, утвержденных указанным приказом:

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Настоящие Правила передачи сведений о контрольно-кассовых машинах с функцией фиксации и (или) передачи данных оператором фискальных данных в органы государственных доходов (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 2 статьи 167 Кодекса Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс) и определяют порядок передачи сведений о контрольно-кассовых машинах с функцией фиксации и (или) передачи данных оператором фискальных данных в органы государственных доходов.";

      пункт 10 изложить в следующей редакции:

      "10. Технические требования информационного обмена между ИС ОФД и ИС КГД определены отдельным Соглашением по интеграции ИС КГД с ИС ОФД посредством ВШЭП, ШЭП в соответствии с Законом Республики Казахстан "Об информатизации".".

      2. Комитету государственных доходов Министерства финансов Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства финансов Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Заместитель Премьер-Министра
- Министр финансов
Республики Казахстан
Е. Жамаубаев

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового развития,
инноваций и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан

  Приложение к приказу
Заместителя Премьер-Министра
- Министра финансов
Республики Казахстан
от 14 апреля 2022 года № 411
  Приложение 1
к Правилам применения
контрольно-кассовых машин

Стандарт государственной услуги
"Постановка и снятие с учета контрольно-кассовых машин (ККМ)"

1

Наименование услугодателя

территориальные органы Комитета государственных доходов Министерства финансов Республики Казахстан по районам, городам и районам в городах, на территории специальных экономических зон (далее – услугодатель)

2

Способы предоставления государственной услуги

1) через центр оказания услуг услугодателя;
2) посредством веб-портала "электронного правительства" (далее – портал).

3

Сроки оказания государственной услуги

1) постановка на учет ККМ – в течение 2 (двух) рабочих дней:
2) изменения сведений, указанных в регистрационной карточке ККМ, – в течение 1 (одного) рабочего дня;
3) снятие с учета ККМ – в течение 1 (одного) рабочего дня.

4

Форма оказания государственной услуги

Бумажная, электронная (частично автоматизированная)

5

Результат оказания государственной услуги

1) выдача регистрационной карточки, по форме согласно утвержденной приказом Министра финансов Республики Казахстан от 16 февраля 2018 года № 208 "О некоторых вопросах применения контрольно-кассовых машин" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан под № 16508);
2) мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, указанным в пункте 9 настоящего стандарта государственной услуги, при оказании государственной услуги.

6

Размер платы, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

Государственная услуга предоставляется бесплатно

7

График работы

1) услугодателя – с понедельника по пятницу, с 9.00 до 18.30 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан (далее – Трудовой кодекс). Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
2) портала – круглосуточно, за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услогополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно Трудовому кодексу, прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).

8

Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги

1) при постановке ККМ без функции передачи данных, за исключением аппаратно-программных комплексов, представляется:
налоговое заявление о постановке ККМ на учет в налоговом органе по форме согласно приложению 16, утвержденной приказом Министра финансов Республики Казахстан от 12 февраля 2018 года №160 "Об утверждении форм налоговых заявлений" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан под № 16425) (далее – Приказ) (далее – налоговое заявление о постановке ККМ на учет);
ККМ, содержащая сведения о услугополучателе, ввод которых возможен без установки фискального режима; пронумерованные, прошнурованные, заверенные подписью и (или) печатью налогоплательщика книга учета наличных денег и книга товарных чеков.
При постановке на учет ККМ, являющейся аппаратно-программным комплексом без функции передачи данных услугодателю предоставляются следующие документы:
налоговое заявление о постановке ККМ на учет;
краткое описание функциональных возможностей и характеристик аппаратно-программного комплекса;
руководство по использованию модуля "Рабочее место налогового инспектора" заявленное для постановки на учет в органе государственных доходов модели аппаратно-программного комплекса. При постановке ККМ с функцией фиксации и (или) передачи данных документы предоставлять услугополучателем не требуется.
2) для снятия с учета ККМ без функции передачи данных, за исключением аппаратно-программного комплекса, услугодателю по месту ее использования представляются:
налоговое заявление о снятии с учета ККМ по форме согласно приложению 17, утвержденной Приказом (далее – налоговое заявление о снятии ККМ с учета);
ККМ с блоком фискальной памяти с установленной пломбой услугодателя;
пронумерованная, прошнурованная, заверенная подписью должностного лица и печатью услугодателя книга учета наличных денег и книга товарных чеков;
регистрационная карточка ККМ.
Для снятия с учета ККМ без функции передачи данных, являющейся аппаратно-программным комплексом, услугополучатель представляет услугодателю налоговое заявление о снятии ККМ с учета и обеспечивает доступ к модулю "Рабочее место налогового инспектора".

9

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законами Республики Казахстан

Несоответствие регистрационных сведений услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленным настоящими Правилами.

10

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме

Услугополучатель имеет способы получения государственной услуги в информационной системе услугодателя:
1) через интернет-ресурс операторов фискальных данных при условии наличия элекронной цифровой подписи (далее – ЭЦП) и посредством использования одноразового пароля, полученного посредством SMS-оповещения;
2) через веб-портал "электронного правительства" при условии наличия ЭЦП и посредством использования одноразового пароля, полученного посредством SMS-оповещения: на интернет-ресурсах операторов фискальных данных.
При обнаружении сбоя либо технических неполадок на веб-портале "электронного правительства" необходимо обратиться в единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг.
Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 8-800-080-7777 или 1414.