Бюджеттік субсидиялардың экономикалық әсерін айқындау қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрінің 2022 жылғы 26 тамыздағы № 586 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 1 қыркүйекте № 29370 болып тіркелді

      Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 67-бабы 6-тармағының 1-1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Бюджеттік субсидиялардың экономикалық әсерін айқындау қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігінің Балық шаруашылығы комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оның Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күн ішінде Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Экология, геология және табиғи ресурстар вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Экология, геология және
табиғи ресурстар министрі
С. Брекешев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Қаржы министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Экология, геология және
табиғи ресурстар министрі
2022 жылғы 26 тамыздағы
№ 586 Бұйрығымен
бекітілген

Бюджеттік субсидиялардың экономикалық әсерін айқындау қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Бюджеттік субсидиялардың экономикалық әсерін айқындау қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 67-бабы 6-тармағының 1-1) тармақшасына сәйкес әзірленді және балық шаруашылығы саласындағы бюджеттік субсидиялардың экономикалық әсерін айқындау тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) балық шаруашылығы – балық ресурстарын және басқа да су жануарларын қорғаумен, өсімін молайтумен, акваөсірумен, балық өсірумен, балық аулаумен, сондай-ақ қайта өңдеумен және өткізумен байланысты шаруашылық қызмет түрі;

      2) балық шаруашылығы субъектісі – қызметінің негізгі бағыты балық шаруашылығын жүргізу болып табылатын жеке және заңды тұлға;

      3) жануарлар дүниесiн қорғау, өсiмiн молайту және пайдалану саласындағы уәкiлеттi мемлекеттік орган (бұдан әрі - уәкiлеттi орган) – жануарлар дүниесiн қорғау, өсiмiн молайту және пайдалану саласындағы басшылықты, сондай-ақ өз өкілеттіктері шегінде салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган.

2-тарау. Бюджеттік субсидиялардың экономикалық әсерін айқындау тәртібі

      3. Балық шаруашылығы саласындағы бюджеттік субсидиялардан экономикалық әсерді айқындауды жыл сайын, есепті жылдан кейінгі жылдың 25 ақпаннан кешіктірмей, уәкілетті орган және облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының жергілікті атқарушы органдары жүргізеді.

      4. Уәкілетті орган:

      1) ресми көздерден алған деректердің мониторингін, талдауды және салыстыруды жүзеге асырады;

      2) балық шаруашылығы саласындағы бюджеттік субсидиялардың экономикалық тиімділігін айқындайды;

      3) балық шаруашылығы саласындағы бюджеттік субсидиялардың әрбір бағыты бойынша экономикалық әсерді айқындау нәтижелері туралы қорытынды дайындайды.

      5. Бюджеттік субсидиялардың экономикалық әсері мынадай бюджеттік субсидиялар бойынша тиімділік коэффициентіне сәйкес айқындалады:

      инвестициялық салымдар кезінде балық шаруашылығы субъектісі шеккен шығыстардың бір бөлігін өтеу бойынша субсидиялау;

      акваөсіру (балық өсіру) өнімінің өнімділігі мен сапасын арттыруға, сондай-ақ асыл тұқымды балық өсіруді дамытуға субсидиялау.

      6. Егер тиімділік коэффициенті "Балық шаруашылығы субъектілерін инвестициялық субсидиялау бағдарламасы шеңберінде тартылған инвестициялар көлемі" көрсеткіші бойынша тең болса (=1) немесе асып кетсе (>1), инвестициялық салымдар кезінде балық шаруашылығы субъектісі шеккен шығыстардың бір бөлігін өтеу бойынша субсидиялау тиімді деп танылады, ол мынадай формула бойынша есептеледі:

      Консультативтік тиімді түрі (бұдан әрі – К тиімді) = Негізгі капитал инвистиция көлемі (бұдан әрі – НКИК) ағымдағы жыл/ НКИК өткен жыл,

      мұнда:

      К тиімді – тиімділік коэффициенті;

      НКИК ағымдағы жыл – ағымдағы кезеңде балық шаруашылығы субъектілерін инвестициялық субсидиялау бағдарламасы шеңберінде тартылған инвестициялар көлемі;

      НКИК өткен жыл – өткен кезеңде балық шаруашылығы субъектілерін инвестициялық субсидиялау бағдарламасы шеңберінде тартылған инвестициялар көлемі.

      7. Егер тиімділік коэффициенті "Өсірілген балық көлемі" көрсеткіші бойынша тең болса (=1) немесе асып кетсе (>1), акваөсіру (балық өсіру) өнімінің өнімділігі мен сапасын арттыруға, сондай-ақ асыл тұқымды балық өсіруді дамытуға субсидиялау тиімді деп танылады.

      "Өсірілген балық көлемі" көрсеткіші бойынша тиімділік коэффициенті мынадай формула бойынша есептеледі:

      К тиімді = Балық өсіру көлемі ӨБК ағымдағы жыл / ӨБК өткен жыл,

      мұнда:

      К тиімді – тиімділік коэффициенті;

      ӨБК ағымдағы жыл – ағымдағы кезеңде өсірілген балық көлемі;

      ӨБК өткен жыл – өткен кезеңде өсірілген балық көлемі.

      8. Бюджеттік субсидиялардың экономикалық әсері егер тиімділік коэффициенті (<1) төмен болса теріс және егер тиімділік коэффициенті (=1) тең болса немесе (>1) асатын болса оң болып табылады.

      Егер тиімділік коэффициенті (<1) төмен болған жағдайда, уәкілетті орган жергілікті атқарушы органдардың деректері негізінде растайтын құжаттармен бірге (балықтың қырылуы, балықтың ауруы, судың ластануы, су айдынының гидрологиялық режимінің нашарлауы, ветеринариялық/фитосанитариялық жағдайдың қолайсыздығы туралы мәліметтер, балық шаруашылығын субсидиялауға жергілікті бюджеттен қаражаттың жеткілікті бөлінбейтіндігі туралы растау) есепті кезеңде өсірілген балық көлемінің төмендеу себептерінің негіздемелерін Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігіне жібереді.

Об утверждении Правил определения экономического эффекта от бюджетных субсидий

Приказ Министра экологии, геологии и природных ресурсов Республики Казахстан от 26 августа 2022 года № 586. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 1 сентября 2022 года № 29370

      В соответствии с подпунктом 1-1) пункта 6 статьи 67 Бюджетного кодекса Республики Казахстан, ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила определения экономического эффекта от бюджетных субсидий.

      2. Комитету рыбного хозяйства Министерства экологии, геологии и природных ресурсов Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства экологии, геологии и природных ресурсов Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Департамент юридической службы Министерства экологии, геологии и природных ресурсов Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра экологии, геологии и природных ресурсов Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр экологии, геологии
и природных ресурсов
Республики Казахстан
С. Брекешев

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство финансов
Республики Казахстан

  Утвержден приказом
Министр экологии, геологии и
природных ресурсов
Республики Казахстан
от 26 августа 2022 года № 586

Правила определения экономического эффекта от бюджетных субсидий

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила определения экономического эффекта от бюджетных субсидий (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 1-1) пункта 6 статьи 67 Бюджетного кодекса Республики Казахстан и определяют порядок определения экономического эффекта от бюджетных субсидий в сфере рыбного хозяйства.

      2. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:

      1) рыбное хозяйство – вид хозяйственной деятельности, связанный с охраной, воспроизводством, аквакультурой, рыбоводством, рыболовством, а также переработкой и реализацией рыбных ресурсов и других водных животных;

      2) субъект рыбного хозяйства – физическое и юридическое лицо, основным направлением деятельности которого является ведение рыбного хозяйства;

      3) уполномоченный государственный орган в области охраны, воспроизводства и использования животного мира (далее – уполномоченный орган) – центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство в области охраны, воспроизводства и использования животного мира, а также в пределах своих полномочий межотраслевую координацию.

Глава 2. Порядок определения экономического эффекта от бюджетных субсидий

      3. Определение экономического эффекта от бюджетных субсидий в сфере рыбного хозяйства проводится ежегодно, не позднее 25 февраля года, следующего за отчетным, уполномоченным органом и местными исполнительными органами областей, городов Нур-Султана, Алматы и Шымкента.

      4. Уполномоченный орган:

      1) осуществляет мониторинг, анализ и сопоставление данных, полученных из официальных источников;

      2) определяет экономическую эффективность бюджетных субсидий в сфере рыбного хозяйства;

      3) подготавливает заключение об итогах определения экономического эффекта по каждому направлению бюджетных субсидий в сфере рыбного хозяйства.

      5. Экономический эффект от бюджетных субсидий определяется согласно коэффициенту эффективности по следующим бюджетным субсидиям:

      субсидирование по возмещению части расходов, понесенных субъектом рыбного хозяйства при инвестиционных вложениях;

      субсидирование повышения продуктивности и качества продукции аквакультуры (рыбоводства), а также развития племенного рыбоводства.

      6. Субсидирование по возмещению части расходов, понесенных субъектом рыбного хозяйства при инвестиционных вложениях, признается эффективным, если коэффициент эффективности равен (=1) или превышает (>1) по показателю "Объем инвестиций, привлеченных в рамках программы инвестиционного субсидирования субъектов рыбного хозяйства", который рассчитывается по следующей формуле:

      Консультативно эффектная форма (далее – Кэф) = объем инвестиции в основной капитал (далее – ОИОК) текущего года/ОИОК предыдущего года,

      где:

      Кэф – коэффициент эффективности;

      ОИОК текущего года – объем инвестиций, привлеченных в рамках программы инвестиционного субсидирования субъектов рыбного хозяйства за текущий период;

      ОИОК предыдущего года – объем инвестиций, привлеченных в рамках программы инвестиционного субсидирования субъектов рыбного хозяйства за предыдущий период.

      7. Субсидирование повышения продуктивности и качества продукции аквакультуры (рыбоводства), а также развития племенного рыбоводства признается эффективным, если коэффициент эффективности равен (=1) или превышает (>1) по показателю "Объем выращенной рыбы".

      Коэффициент эффективности по показателю "Объем выращенной рыбы" рассчитывается по следующей формуле:

      Кэф = Объем выращивания рыбы (далее – ОВР) текущего года/ОВР предыдущего года,

      где:

      Кэф – коэффициент эффективности;

      ОВР текущего года – объем выращенной рыбы за текущий период;

      ОВР предыдущего года – объем выращенной рыбы за предыдущий период.

      8. Экономический эффект от бюджетных субсидий является отрицательным при коэффициенте эффективности ниже (<1) и положительным при коэффициенте эффективности равной (=1) или превышающем (>1) значение.

      Если коэффициент эффективности ниже (<1), уполномоченный орган на основании данных местных исполнительных органов направляет в Министерство финансов Республики Казахстан обоснования причин снижения объема выращивания рыбы за отчетный период с подтверждающими документами (замор рыбы, болезнь рыб, загрязнение воды, ухудшение гидрологического режима водоема, сведения о неблагополучии ветеринарной/фитосанитарной обстановки, подтверждение о недостаточном выделении средств из местного бюджета на субсидирование рыбоводства).