"Ішкі аудит қызметтері жұмысының тиімділігін бағалау" ішкі мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің міндетін атқарушының 2018 жылғы 20 сәуірдегі № 480 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің м.а. 2022 жылғы 30 желтоқсандағы № 1346 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 30 желтоқсанда № 31517 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Ішкі аудит қызметтері жұмысының тиімділігін бағалау" ішкі мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің міндетін атқарушының 2018 жылғы 20 сәуірдегі № 480 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 16878 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Ішкі аудит қызметтері жұмысының тиімділігін бағалау" ішкі мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандартында:

      5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "5. ІАҚ жұмысының тиімділігін бағалау:

      ІАҚ жүргізетін бағалау;

      ішкі мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жөніндегі уәкілетті орган жүргізетін бағалау (бұдан әрі – уәкілетті органның бағалауы).

      Мемлекеттік орган екінші жартыжылдықта қайта ұйымдастырылған, не құрылған жағдайда, осы мемлекеттік органда құрылған Ішкі аудит қызметі бағалауға жатпайды.";

      7-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "7. ІАҚ жүргізетін бағалауын аудиторлық іс-шара жүргізуге аудиторлық тапсырмалар (бұдан әрі – аудиторлық тапсырма) негізінде ІАҚ жұмысын мониторингілеу және ІАҚ мемлекеттік аудиторлары жұмысының тиімділігін жылдық бағалау арқылы жыл сайын ІАҚ басшысы не оны ауыстыратын тұлға жүзеге асырады.";

      9-тармақтың бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын;

      "9. ІАҚ мемлекеттік аудиторлары жұмысының тиімділігін жылдық бағалауы:";

      17 және 18-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "17. Уәкілетті орган жүргізетін бағалау мынадай тәсілдермен жүзеге асырылады:

      жыл қорытындылары бойынша камералдық тәртіппен (бұдан әрі – камералдық тәртіппен бағалау);

      жыл қортындысы бойынша камералдық тәртіппен бағалау нәтижелері негізінде жоспарлы тәртәппен бағалау (бұдан әрі – жоспарлы тәртіппен бағалау).

      18. Камералдық тәртіппен бағалау ІАҚ жүргізілетін бағалау, жүргізілген мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау бойынша ІАҚ жылдық есептік ақпаратын жинақтау және талдау нәтижелерінің негізінде ағымдағы режимде жүзеге асырылады.

      Есептік ақпараттың толықтығы мен дұрыстығын ІАҚ басшылары не оларды алмастыратын адамдар қамтамасыз етеді.;

      21, 22 және 23-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "21. ІАҚ жұмысының тиімділігіне бағалау жүргізуге жауапты құрылымдық бөлімше тиісті бағалауды шығарады:

      100 балды қоса алғанда және одан жоғары – тиімді;

      71 балдан 99 балды қоса алғанда – қанағаттанарлық;

      70 балды қоса алғанда төмен – тиімсіз.

      22. ІАҚ бағыттары, өлшемшарттары және көрсеткіштері бойынша бағалауды айқындау мақсатында растаушы құжаттары бар ақпарат уәкілетті органға жыл қорытындысы бойынша келесі жылдың 7 қаңтарынан кешіктірілмей жіберіледі.

      Уәкілетті орган ІАҚ-ға жыл қорытындысы бойынша ІАҚ жұмысын бағалау нәтижелерін танысу үшін келесі жылдың 17 қаңтарынан кешіктірмей жібереді.

      ІАҚ бағалауға өзінің қарсылықтарын, олар болған кезде, оларды алған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде растайтын құжаттармен бірге уәкілетті органға жібереді.

      ІАҚ жұмысын бағалауға қолда бар қарсылықтар оларды алған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде растайтын құжаттар болған кезде уәкілетті орган қарайды.

      Растайтын құжаттар болмаған және олар Стандарттың осы тармағында көзделген мерзім өткеннен кейін келіп түскен кезде ІАҚ жұмысын бағалауға қарсылық қарауға жатпайды.

      ІАҚ жұмысын бағалауға қарсылықтарды қарау қорытындылары бойынша уәкілетті орган Стандарттың осы тармағынның төртінші бөлігінде белгіленген мерзімде негіздемелері бар қарсылықтарды қабылдау немесе қабылдамау туралы жауап жібереді.

      23. Уәкілетті орган әрбір критерий мен бағалау көрсеткіштері бойынша жасалған түсіндірме жазбаны қоса алғанда, растайтын құжаттарды қоса бере отырып, ІАҚ қызметінің тиімділігін бағалауды және есептік ақпаратқа жүргізілген талдауды ескере отырып, ақпаратты жыл қорытындысы бойынша Қазақстан Республикасы Жоғарғы аудиторлық палатасына келесі жылдың 1 ақпанынан кешіктірмей жібереді.

      Уәкілетті орган бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу кезінде камералдық тәртіпте бағалау нәтижелерін жоспарлы тәртіппен ескереді.

      Уәкілетті органның есептік ақпаратын талдау мыналарды қамтиды:

      1) осы Стандартқа 7-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жасалған ІАҚ жұмысын бағалаудың бағыттары мен өлшемшарттары бойынша бағалаудың салыстырма кестесі;

      2) ІАҚ жұмысының тиімділігін бағалаудың барлық бағыттары бойынша жинақталған ақпарат;

      3) камералдық тәртіппен бағалау нәтижелері бойынша ІАҚ рейтингі.

      ІАҚ тиімді жұмысы және соңғы екі жылда ІАҚ жұмысын бағалау рейтингінде оның бірінші позицияны иелену кезінде, лауазымды адамға (органға) осы мемлекеттік ұйымның ІАҚ бірінші басшысын көтермелеу туралы ұсыным жіберіледі.";

      32 және 33-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "32. Уәкілетті орган ІАҚ құрылған мемлекеттік органды бағалау басталғанға дейін 2 (екі) жұмыс күннен кешіктірмей жоспарлы тәртіппен бағалау жүргізілгені туралы лауазымды адамдарды, бағалаудың басталған және аяқталған күнін көрсете отырып, ақпараттық электрондық құжат айналымы жүйесі арқылы (бұдан әрі – ЭҚАЖ) хабарлама жолдайды.

      33. Жоспарлы тәртіппен бағалау басталар алдында ЭҚЖ арқылы ол басталғанға дейін 2 (екі) жұмыс күннен кешіктірмей уәкілетті органның жоспарлы тәртібімен бағалау жүргізу туралы бағдарлама ІАҚ құрылған мемлекеттік органның басшысына не оны алмастыратын адамға жіберіледі.";

      40, 41, 42 және 43-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "40. Есепті жоспарлы тәртіппен бағалауды жүргізген уәкілетті органның лауазымды адамы жоспарлы тәртіппен бағалауы аяқталған күні ІАҚ құрылған мемлекеттік органның кеңсесі арқылы ІАҚ басшысына не оны ауыстыратын тұлғаға ұсынады. Есепті ІАҚ басшысы не оны ауыстыратын тұлға 10 (он) жұмыс күні ішінде қарайды.

      41. ІАҚ есепке қарсылықтары (ескертулері) болмаған кезде есепке ІАҚ басшысы не оны ауыстыратын тұлға қол қояды және осы Стандарттың 40-тармағында көрсетілген мерзімді ескере отырып, 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірмей, ЭҚЖ арқылы уәкілетті органға жіберіледі.

      ІАҚ есепке қарсылықтары (ескертулері) болған кезде ІАҚ бар қарсылықтарды (ескертулерді) осы Стандарттың 40-тармағында көрсетілген мерзімді ескере отырып, 5 (бес) жұмыс күнінен кешіктірмей ЭҚЖ арқылы уәкілетті органға жібереді.

      42. ІАҚ есепке обасына қарсылықтары (ескертулері) түскен жағдайда ІАҚ басшысы не оны ауыстыратын адам қарсылықтарды (ескертулерді) уәкілетті органға жібергеннен кейін 3 (үш) жұмыс күні ішінде уәкілетті органның жоспарлы тәртіппен бағалау нәтижелері бойынша туындаған келіспеушіліктерді талқылау және шешу үшін уәкілетті орган өкілдерінің қатысуымен Мемлекеттік аудит және тәуекелдер жөніндегі кеңестің (бұдан әрі – Кеңес) отырысын өткізуге бастамашылық жасайды.

      Кеңес отырысының нәтижелері бойынша осы Стандартқа 13-қосымшаға сәйкес нысан бойынша хаттама ресімделеді, ол жоспарлы тәртіппен бағалау материалдарына қоса тіркеледі.

      Хаттама екі данада жасалады, оның біреуі ІАҚ құрылған мемлекеттік органда қалады. Екінші дана уәкілетті органға беріледі.

      43. Есеп беттері толассыз нөмірленеді және мынадай тәртіпте ресімделеді:

      ІАҚ есепке қарсылықтары (ескертулері) болмаған кезде – ІАҚ-тан қол қойылған есепті уәкілетті органға түскен күннен бастап 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірмей;

      ІАҚ есепке қарсылықтары (ескертулері) уәкілетті органға түскен жағдайда – хаттамасын уәкілетті органның бағалау материалдарына тіркей отырып, Кеңес отырысының күнінен бастап 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірмей.

      Уәкілетті орган есеп 2 (екі) жұмыс күні ішінде ЭҚЖ арқылы ІАҚ құрылған мемлекеттік органға жолдайды.

      Есеп бағалау жүргізу функциясы жүктелген уәкілетті органның құрылымдық бөлімшесінің есепке алу журналында хронологиялық тәртіппен тіркеледі.";

      47-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "47. Уәкілетті органның жоспардан тыс бағалауы мынадай мән-жайлардың бірі болған кезде уәкілетті орган басшысының не оның міндетін атқарушы тұлғаның шешімі бойынша жүргізілетін жоспарлы және камералдық тәртіпте көзделмеген бағалау болып табылады:

      ІАҚ басшысының не оны ауыстыратын тұлғаның Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының ЭҚАЖ арқылы уәкілетті органға жіберілген жоспардан тыс бағалау жүргізу туралы жазбаша өтініш;

      ішкі мемлекеттік аудит жүргізу кезінде ІАҚ қызметкерлерінің мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы заңнаманы бұзушылықтарының болуын бекітетін фактілер қамтылған өтініш;

      ІАҚ жұмысының камералдық тәртібінің немесе оның бағалауын талдаудың нәтижелері бойынша елеулі тәуекелдерді анықтау.";

      көрсетілген рәсімдік стандартқа 6-қосымша осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Бухгалтерлік есеп, аудит және бағалау әдіснамасы департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шараларды орындау туралы мәліметтердің ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Қаржы вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнiнен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Қаржы министрінің міндетін атқарушы
Е. Биржанов

      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасының Жоғары
аудиторлық палатасы

  Қазақстан Республикасының
Қаржы министрінің
міндетін атқарушы
2022 жылғы 30 желтоқсандағы
№ 1346 бұйрығына
қосымша
  "Ішкі аудит қызметтері
жұмысының тиімділігін
бағалау" ішкі мемлекеттік
аудиттің және қаржылық
бақылаудың рәсімдік
стандартына
6-қосымша

Ішкі аудит қызметі жұмысының тиімділігін бағалау өлшемшарттары

Бағалау өлшемшарттары

Көрсеткіштер

Балл

1

Тиісті жылға арналған мемлекеттік аудит объектілерінің тізбесін қалыптастыру

Қазақстан Республикасы Жоғарғы аудиторлық палатасымен, ішкі мемлекеттік аудиттің уәкілетті органымен және облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың тексеру комиссияларымен тексерулердің қайталану фактілерінің Тиісті жылға арналған мемлекеттік аудит объектілерінің тізбесінде болмауы

10

2

Тиісті жылға арналған Мемлекеттік аудит объектілерінің тізбесін орындау

Ағымдағы жылы Мемлекеттік аудит объектілерінің тізбесінде көзделген мемлекеттік аудит объектілерін қамту:
Тиісті жылға арналған Мемлекеттік аудит объектілерінің тізбесін орындамау фактілерінің болмауы;
тиісті жылға арналған Мемлекеттік аудит объектілерінің тізбесін орындамау
1-ден 3-ке дейін;
3-тен 5-ке дейін;
5 және одан көп

 
15
-5
-7
-10

3

Тиісті жылға арналған Мемлекеттік аудит объектілерінің тізбесіне өзгерістер енгізу*

Мемлекеттік аудит объектілерінің тізбесіне енгізілген өзгерістердің саны (мемлекеттік аудит объектілерінің санын азайту):
2-ден 5-ке дейін;
5-тен 7-ге дейін;
7 және одан көп

 
-2
-5
-7

4

Мемлекеттік аудит қорытындылары бойынша қабылданған ұсынымдар, тапсырмалар санынан орындалған ұсынымдар, шешімдер үлесі (орындау мерзімдері басталған)

Мемлекеттік аудит қорытындылары бойынша қабылданған ұсынымдардың орындалған тармақтарының үлесі:
70% - дан 80%-ға дейін;
80% - дан 90% - ға дейін;
90% және одан жоғары;
70%-дан кем

 
5
10
15
-5

5

Қозғалған қылмыстық іс және мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау қорытындылары бойынша сотқа дейінгі тергеп-тексеру шеңберіндегі қаражатты қоспағанда, сондай-ақ ІАҚ аудитінің материалдары бойынша аудит объектілерінің қарсылығы бар қаражатты қоспағанда, мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау қорытындылары бойынша қаражатты өтеу (қалпына келтіру).

Есепті кезеңде бюджетке өтелуге жататын бұзушылықтардың жалпы сомасында бюджетке өтелген бұзушылықтар сомаларының үлес салмағы:
0% - дан 10%-ға дейін;
10%-дан 20 %-ға дейін;
20%-дан 30%-ға дейін;
30%-дан 40%-ға дейін;
40%-дан 50%-ға дейін;
50%-дан 60%-ға дейін;
60%-дан 70%-ға дейін;
70%-дан 80%-ға дейін;
80%-дан 90%-ға дейін;
90%-дан 100%-ға дейін

 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
15

Есепті кезеңде қалпына келтіруге және есепке алу бойынша көрсетуге жататын бұзушылықтардың жалпы сомасында қалпына келтірілген және есепке алу бойынша көрсетілген бұзушылықтар сомасының үлес салмағы:
0%-дан 10%-ға дейін;
10%-дан 20%-ға дейін;
20%-дан 30%-ға дейін;
30%-дан 40%-ға дейін;
40%-дан 50%-ға дейін;
50%-дан 60%-ға дейін;
60%-дан 70%-ға дейін;
70%-дан 80%-ға дейін;
80%-дан 90%-ға дейін;
90%-дан 100%-ға дейін

 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
15

6

Ішкі процестерді (бизнес-процестерді) жетілдіру жөнінде ұсыныстар енгізу және қабылдау**

Ішкі процестерді (бизнес-процестерді) жетілдіру жөнінде енгізілген және қабылданған ұсыныстар саны

Әрбір қабылданған ұсыныс үшін плюс 1 (ең жоғары - 15)

7

"Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 39-бабы 8-тармағында көзделген негіздер бойынша мемлекеттік аудитор сертификатын кері қайтарып алу

Мемлекеттік аудитор сертификаты кері қайтарып алынған ішкі аудит қызметі қызметкерлерінің саны

Әрбір жағдай үшін -10

8

Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкес келмейтін құжаттардың болуы

Ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті орган жүргізген сапаны бақылау нәтижелері бойынша Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкес келмейтін аудит материалдарының саны:
1 материал;
2-ден 3 материалға дейін;
4 материалдардан және одан да көп

 
- 5
- 7
- 10

9

Ішкі аудит қызметі қызметкерлерінің құқыққа қарсы әрекеттеріне жүгіну жағдайларын растау

Ішкі аудит жөніндегі уәкілетті органға келіп түскен ішкі аудит қызметі қызметкерлерінің құқыққа қарсы әрекеттеріне жасалған өтініштердің расталған жағдайларының саны

Әрбір жағдай үшін
- 5

10

Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының Үйлестіру кеңесі шешімдерінің толықтығы, сапасы және уақтылы орындалуы

Үйлестіру кеңесінің шешімдерін орындамау, уақтылы және/немесе сапалы орындамау фактілерінің болмауы

10

Үйлестіру кеңесінің шешімдерін орындамау фактілерінің болуы:
1-2 факт;
3-5 факт;
5-тен астам факт

 
-5
-8
-10

Үйлестіру кеңесінің шешімдерін уақтылы және / немесе сапалы орындамау фактілерінің болуы:
1-2 факт;
3-5 факт;
5-тен астам факт

 
-5
-8
-10

11

Тиімділік аудитін жүргізу

Жүргізілген аудиттердің жалпы санына тиімділік аудиттерінің үлес салмағы:
30% - дан 40% - ға дейін;
40% - дан 60% - ға дейін;
60% - дан 80% - ға дейін;
80% - дан 90% - ға дейін;
90% және одан жоғары;
30%-дан кем

 
5
7
10
15
20
-5

12

Ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті орган жүргізетін ІАҚ құрамына кіретін мемлекеттік органның қаржылық есептілік аудитіне ІАҚ қатысуы (Ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның сұрау салуы болған кезде)

Қатысу

5

Қатыспау (Ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның сұрау салуы болған кезде)

0

13

Мемлекеттік аудит материалдарын уәкілетті органның электрондық құжат айналымы жүйесіне уақтылы енгізу (Қаржылық бақылау. Тәуекелдерді басқару жүйесі)

"Тәуекелдерді басқару жүйесі. Қаржылық бақылау" кіші жүйесіне мемлекеттік аудит туралы заңнаманың белгіленген талаптарына сәйкес (материалдарды енгізудің толықтығы) есепті жылдағы аудиторлық іс-шаралар санынан мемлекеттік аудит істерінің уақтылы енгізілмеген материалдарының үлесі 70%-дан кем

 
-5

14

Төлеу мерзімі басталған, сондай-ақ заңнамада белгіленген тәртіппен мәжбүрлеп өндіріп алуға берілген әкімшілік айыппұлдардың сомаларын бюджет кірісіне өндіріп алу

Төлеу мерзімі басталған есепті кезеңде және соттар шығарған, сондай-ақ заңнамада белгіленген тәртіппен мәжбүрлеп өндіріп алуға берілген қаулыларда салынған айыппұлдардың жалпы сомасындағы бюджет кірісіне өндіріп алынған әкімшілік айыппұлдар сомаларының үлес салмағы:
50%-ге дейін;
50%-дан 60%-ға дейін;
60%-дан 70%-ға дейін;
70%-дан 80%-ға дейін;
80%-дан 90%-ға дейін;
90%-дан 100%-ға дейін

 
0
1
2
3
4
5

15

Құқық қорғау органдарына берілген ІАҚ материалдары бойынша соттардың талап-арыздарын қанағаттандыруы

Құқық қорғау органдарына жіберілген материалдар бойынша есепті кезеңде ІАҚ материалдары бойынша соттар қанағаттандырған талап қоюлардың үлес салмағы:
0%-дан 20%-ға дейін;
20%-дан 40%-ға дейін;
40%-дан 60%-ға дейін;
60%-дан 80%-ға дейін;
80%-дан 100%-ға дейін

 
1
2
3
4
5

16

Аудит объектісінің анықталған бұзушылықтарды жою туралы шешімдерді орындауына бақылаудың болмауы

Әрбір жағдай үшін

-1

      Ескертпе:

      * Карантиндік және басқа да шектеу шаралары енгізілген жағдайда бұл өлшем бағалауға жатпайды.

      ** Ішкі процестер (бизнес-процестер) – белгілі бір міндеттер мен мақсаттарға қол жеткізуге бағытталған өзара байланысты іс-шаралар немесе жұмыстар жиынтығы.

      Ішкі процестерді (бизнес-процестерді) жетілдіру жөніндегі ІАҚ ұсыныстары:

      1) Қазақстан Республикасының заңнамасына өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізуді;

      2) тиісті уәкілетті орган қабылдаған қызметті жақсартуды қамтиды;

      3) облыс әкімімен қабылданатын және жергілікті атқарушы органның басшысына орындауға жолданатын жергілікті атқарушы органның қызметін жетілдіру және сәйкестендіру жөніндегі ұсыныстар.

      Бұл ретте, мемлекеттік аудит объектілеріне жіберілген ұсынымдар осы өлшемшарт бойынша есепке алынуға жатпайды.

О внесении изменений в приказ исполняющего обязанности Министра финансов Республики Казахстан от 20 апреля 2018 года № 480 "Об утверждении процедурного стандарта внутреннего государственного аудита и финансового контроля "Оценка эффективности деятельности служб внутреннего аудита"

Приказ и.о. Министра финансов Республики Казахстан от 30 декабря 2022 года № 1346. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 30 декабря 2022 года № 31517

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ исполняющего обязанности Министра финансов Республики Казахстан от 20 апреля 2018 года № 480 "Об утверждении процедурного стандарта внутреннего государственного аудита и финансового контроля "Оценка эффективности деятельности служб внутреннего аудита" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 16878) следующие изменения:

      в процедурном стандарте внутреннего государственного аудита и финансового контроля "Оценка эффективности деятельности служб внутреннего аудита", утвержденном указанным приказом:

      пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. Оценка эффективности деятельности СВА осуществляется путем проведения:

      оценки, проводимой СВА;

      оценки, проводимой уполномоченным органом по внутреннему государственному аудиту и финансовому контролю (далее – оценка, проводимая уполномоченным органом).

      При реорганизации либо образования государственного органа во втором полугодии, служба внутреннего аудита, созданная в данном государственном органе, не подлежит оценке.";

      пункт 7 изложить в следующей редакции:

      "7. Оценка, проводимая СВА, осуществляется руководителем СВА либо лицом, его замещающим, ежегодно на основе аудиторских заданий на проведение аудиторского мероприятия (далее – аудиторское задание) путем мониторинга деятельности СВА и оценки годовой эффективности деятельности государственных аудиторов СВА.";

      абзац первый пункта 9 изложить в следующей редакции:

      "9. Годовая оценка эффективности деятельности государственных аудиторов СВА осуществляется по вопросам:";

      пункты 17 и 18 изложить в следующей редакции:

      "17. Оценка, проводимая уполномоченным органом, осуществляется следующими способами:

      в камеральном порядке по итогам года (далее – оценка в камеральном порядке);

      в плановом порядке (далее – оценка в плановом порядке) на основании результатов оценки в камеральном порядке по итогам года.

      18. Оценка в камеральном порядке осуществляется в текущем режиме на основании результатов оценок, проводимых СВА, обобщения и анализа годовой отчетной информации СВА по проведенному государственному аудиту и финансовому контролю.

      Полнота и достоверность отчетной информации обеспечивается руководителями СВА либо лицами, их замещающими.;

      пункты 21, 22 и 23 изложить в следующей редакции:

      "21. Структурное подразделение, ответственное за проведение оценки эффективности деятельности СВА, выводит соответствующую оценку:

      100 баллов включительно и выше – эффективно;

      71 – 99 баллов включительно – удовлетворительно;

      менее 70 баллов включительно – неэффективно.

      22. В целях определения оценки по направлениям, критериям и показателям СВА информация с подтверждающими документами направляется в уполномоченный орган по итогам года не позднее 7 января следующего года.

      Уполномоченный орган направляет в СВА для ознакомления результаты оценки деятельности СВА по итогам года не позднее 17 января следующего года.

      СВА свои возражения к оценке, при их наличии, направляют в уполномоченный орган с подтверждающими документами в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня их получения.

      Имеющиеся возражения к оценке деятельности СВА в течение 3 (трех) рабочих дней со дня их получения рассматриваются уполномоченным органом при наличии подтверждающих документов.

      Не подлежат рассмотрению возражения к оценке деятельности СВА при отсутствии подтверждающих документов и поступлении по истечении срока, предусмотренного настоящим пунктом Стандарта.

      По итогам рассмотрения возражений к оценке деятельности СВА уполномоченным органом направляется ответ о принятии или непринятии возражений с обоснованиями в срок, установленный частью четвертой настоящего пункта Стандарта.

      23. Уполномоченным органом информация с учетом проведенного им анализа отчетной информации и оценки эффективности деятельности СВА с приложением подтверждающих документов, включая пояснительную записку, составленную по каждому критерию и показателям оценки, направляется в Высшую аудиторскою палату Республики Казахстан по итогам года не позднее 1 февраля следующего года.

      Уполномоченный орган учитывает результаты оценки в камеральном порядке при планировании, организации и проведении оценки в плановом порядке.

      Анализ отчетной информации уполномоченного органа включает:

      1) сравнительную таблицу оценки по направлениям и критериям оценки деятельности СВА, составленную по форме согласно приложению 7 к настоящему Стандарту;

      2) обобщенную информацию по всем направлениям оценки эффективности деятельности СВА;

      3) рейтинг СВА по результатам оценки в камеральном порядке.

      При эффективной деятельности СВА и занятия ею первой позиции в рейтинге оценки деятельности СВА за последние два года, направляется рекомендация должностному лицу (органу) о поощрении первого руководителя СВА данного государственного органа.";

      пункты 32 и 33 изложить в следующей редакции:

      "32. Уполномоченный орган посредством информационных систем электронного документооборота (далее – СЭД) направляет уведомление в государственный орган, в котором создана СВА, о проведении оценки в плановом порядке не позднее 2 (двух) рабочих дней до ее начала с указанием должностных лиц, даты начала и окончания оценки.

      33. Перед началом оценки в плановом порядке программа о проведении оценки в плановом порядке уполномоченного органа не позднее 2 (двух) рабочих дней до ее начала посредством СЭД направляется руководителю государственного органа, в котором создана СВА, либо лицу, его замещающему.";

      пункты 40, 41, 42 и 43 изложить в следующей редакции:

      "40. Отчет представляется должностным лицом уполномоченного органа, проводившим оценку в плановом порядке руководителю СВА либо лицу, его замещающему, в день завершения оценки в плановом порядке через канцелярию государственного органа, в котором создана СВА. Отчет рассматривается руководителем СВА либо лицом, его замещающим, в течение 10 (десяти) рабочих дней.

      41. При отсутствии к отчету возражений (замечаний) СВА, отчет подписывается руководителем СВА либо лицом, его замещающим, и направляется в уполномоченный орган посредством СЭД не позднее 2 (двух) рабочих дней с учетом срока, указанного в пункте 40 настоящего Стандарта.

      При наличии к отчету возражений (замечаний) СВА, имеющиеся возражения (замечания) направляются СВА в уполномоченный орган посредством СЭД не позднее 5 (пяти) рабочих дней с учетом срока, указанного в пункте 40 настоящего Стандарта.

      42. При поступлении возражений (замечаний) СВА к отчету руководитель СВА либо лицо, его замещающее, в течение 3 (трех) рабочих дней после направления возражений (замечаний) в уполномоченный орган инициирует проведение заседания Совета по государственному аудиту и рискам (далее – Совет) с участием представителей уполномоченного органа для обсуждения и разрешения разногласий, возникших по результатам оценки в плановом порядке уполномоченного органа.

      По результатам заседания Совета оформляется протокол по форме согласно приложению 13 к настоящему Стандарту, который приобщается к материалам оценки в плановом порядке.

      Протокол составляется в двух экземплярах, один из которых остается в государственном органе, в котором создана СВА. Второй экземпляр передается в уполномоченный орган.

      43. Отчет имеет сквозную нумерацию страниц и оформляется в следующем порядке:

      при отсутствии возражений (замечаний) СВА к отчету – не позднее 3 (трех) рабочих дней со дня поступления в уполномоченный орган подписанного отчета от СВА;

      при поступлении в уполномоченный орган возражений (замечаний) СВА к отчету – не позднее 3 (трех) рабочих дней со дня заседания Совета, с приобщением его протокола к материалам оценки уполномоченного органа.

      Уполномоченный орган направляет отчет в течение 2 (двух) рабочих дней в государственный орган, в котором создана СВА, посредством СЭД.

      Отчет регистрируется в хронологическом порядке в журнале учета структурного подразделения уполномоченного органа, на которое возложена функция проведения оценок.";

      пункт 47 изложить в следующей редакции:

      "47. Внеплановой оценкой уполномоченного органа является оценка, не предусмотренная в плановом и камеральном порядках, которая проводится по решению руководителя уполномоченного органа либо лица, исполняющего его обязанности, при наличии одного из следующих обстоятельств:

      письменное обращение руководителя СВА, либо лица, его замещающего, о проведении внеплановой оценки направленное в уполномоченный орган посредством СЭД;

      обращение, содержащее факты, утверждающие наличие нарушений работниками СВА законодательства о государственном аудите и финансовом контроле при проведении внутреннего государственного аудита;

      выявление существенных рисков по результатам камерального порядка деятельности СВА или анализа его оценок.";

      приложение 6 к указанному процедурному стандарту изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту методологии бухгалтерского учета, аудита и оценки Министерства финансов Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства финансов Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра финансов Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности
Министра финансов
Республики Казахстан
Е. Биржанов

      "СОГЛАСОВАН"
Высшая аудиторская палата
Республики Казахстан

  Приложение к приказу
Исполняющий обязанности
Министра финансов
Республики Казахстан
от 30 декабря 2022 года № 1346
  Приложение 6
к процедурному стандарту
внутреннего государственного
аудита и финансового контроля
"Оценка эффективности
деятельности служб внутреннего
аудита"

Критерии оценки эффективности деятельности службы внутреннего аудита

Критерии оценки

Показатели

Баллы

1

Формирование Перечня объектов государственного аудита на соответствующий год

Отсутствие фактов дублирования проверок с Высшей аудиторской палатой Республики Казахстан, уполномоченным органом по внутреннему государственному аудиту и ревизионными комиссиями областей, городов республиканского значения, столицы в Перечне объектов государственного аудита
на соотвествующий год.

10

2

Исполнение Перечня объектов государственного аудита на соответствующий год

Охват объектов государственного аудита, предусмотренного Перечнем объектов государственного аудита в текущем году: Отсутствие фактов не исполнения Перечня объектов государственного аудита на соответствующий год; не исполнение Перечня объектов государственного аудита на соответствующий год
от 1 до 3;
от 3 до 5;
от 5 и более

15
-5
-7
-10

3

Внесение изменений в Перечень объектов государственного аудита на соответствующий год*

Количество внесенных изменений в Перечень объектов государственного аудита (уменьшение количества объектов государственного аудита):
от 2 до 5;
от 5 до 7;
от 7 и более

-2
-5
-7

4

Доля исполненных рекомендаций, решении от количества рекомендаций, поручений, принятых по итогам государственного аудита (с наступившими сроками исполнения)

Доля исполненных пунктов рекомендаций, принятых по итогам государственного аудита:
от 70% до 80%;
от 80% до 90%;
от 90% и более;
менее 70%

5
10
15
-5

5

"Возмещение (восстановление) средств по итогам государственного аудита и финансового контроля, за исключением средств в рамках возбужденного уголовного дела и досудебного расследования по итогам государственного аудита и финансового контроля, а также за исключением средств, по которым имеется возражение объектов аудита по материалам аудита СВА.

Удельный вес возмещенных в бюджет сумм нарушений в отчетном периоде в общей сумме нарушений, подлежащих возмещению в бюджет:
от 0% до 10%;
от 10% до 20%;
от 20% до 30%;
от 30% до 40%;
от 40% до 50%;
от 50% до 60%;
от 60% до 70%;
от 70% до 80%;
от 80% до 90%;
от 90% до 100%

1
2
3
4
5
6
7
8
9
15

Удельный вес восстановленных и отраженных по учету сумм нарушений в отчетном периоде в общей сумме нарушений, подлежащих восстановлению и отражению по учету:
от 0% до 10%;
от 10% до 20%;
от 20% до 30%;
от 30% до 40%;
от 40% до 50%;
от 50% до 60%;
от 60% до 70%;
от 70% до 80%;
от 80% до 90%;
от 90% до 100%

1
2
3
4
5
6
7
8
9
15

6

Внесение и принятие предложений по совершенствованию внутренних процессов (бизнес-процессов)**

Количество внесенных и принятых предложений по совершенствованию внутренних процессов (бизнес-процессов)

За каждое принятое предложение плюс 1 (максимальный - 15)

7

Отзыв сертификата государственного аудитора по основаниям, предусмотренным пунктом 8 статьи 39 Закона Республики Казахстан "О государственном аудите и финансовом контроле"

Количество сотрудников службы внутреннего аудита, у которых отозван сертификат государственного аудитора

За каждый случай -10

8

Наличие документов, не соответствующих Стандартам государственного аудита и финансового контроля

Количество материалов аудита, не соответствующих Стандартам государственного аудита и финансового контроля по результатам контроля качества проведенного уполномоченным органом по внутреннему государственному аудиту:
1 материал;
от 2 до 3 материалов;
от 4 материалов и более

- 5
- 7
- 10

9

Подтверждение случаев обращения на противоправные действия работников службы внутреннего аудита

Количество подтвержденных случаев обращений на противоправные действия работников службы внутреннего аудита, поступивших в уполномоченный орган по внутреннему аудиту

За каждый случай - 5

10

Полнота, качество и своевременность исполнения решений Координационного совета органов государственного аудита и финансового контроля

Отсутствие фактов неисполнения, несвоевременного и/или некачественного исполнения решений Координационного совета

10

Наличие фактов неисполнения решений Координационного совета:
1-2 факта;
3-5 фактов;
более 5 фактов

-5
-8
-10

Наличие фактов несвоевременного и/или некачественного исполнения решений Координационного совета:
1-2 факта;
3-5 фактов;
более 5 фактов

-5
-8
-10

11

Проведение аудита эффективности

Удельный вес аудитов эффективности к общему количеству проведенных аудитов:
от 30% до 40%;
от 40% до 60%;
от 60% до 80%;
от 80% до 90%;
от 90% и более;
менее 30%

5
7
10
15
20
-5

12

Участие СВА в аудите финансовой отчетности государственного органа, в состав которого входит СВА проводимом Уполномоченным органом по внутреннему государственному аудиту (при запросе Уполномоченного органа по внутреннему государственному аудиту)

Участие

5

Не участие (при наличии запроса Уполномоченного органа по внутреннему государственному аудиту)

0

13

Своевременность внесения материалов государственного аудита в систему электронного документооборота уполномоченного органа (Финансовый контроль. Система управления рисками)

Доля несвоевременно внесенных материалов дел государственного аудита в подсистему "Система управления рисками. Финансовый контроль" в соответствии с установленными требованиями законодательства о государственном аудите (полнота внесения материалов) от количества аудиторских мероприятии за отчҰтный год менее 70%

-5

14

Взыскание в доход бюджета сумм административных штрафов, по которым наступил срок уплаты, а также переданных на принудительное взыскание в установленном законодательством порядке

Удельный вес взысканных в доход бюджета сумм административных штрафов в общей сумме штрафов, наложенных в отчетном периоде, по которым наступил срок уплаты и постановлений, вынесенных судами, а также переданных на принудительное взыскание в установленном законодательством порядке:
до 50%
от 50% до 60%;
от 60% до 70%;
от 70% до 80%;
от 80% до 90%;
от 90% до 100%

0
1
2
3
4
5

15

Удовлетворение судами исков по материалам СВА переданных в правоохранительные органы

Удельный вес удовлетворенных судами исков по материалам СВА в отчетном периоде по направленным материалам в правоохранительные органы:
от 0% до 20%;
от 20% до 40%;
от 40% до 60%;
от 60% до 80%;
от 80% до 100%

1
2
3
4
5

16

Отсутствие контроля за исполнением объектом аудита решений об устранений выявленных нарушений

За каждый случай

-1

      Примечание:

      * В случае введения карантийных и других ограничительных мер данный критерий не подлежит оценке.

      ** Внутренние процессы (бизнес-процессы) – это совокупность взаимосвязанных мероприятий или работ, направленных на достижение определенных задач и целей.

      Предложения служб внутреннего аудита по совершенствованию внутренних процессов (бизнес-процессов) включают:

      1) внесение изменений и (или) дополнений в законодательство Республики Казахстан;

      2) улучшения деятельности, принятые соответствующим уполномоченным органом;

      3) принятые акимом области и направленные для исполнения руководителю местного исполнительного органа предложения по улучшению и приведению в соответствие деятельности местного исполнительного органа.

      При этом рекомендации, направленные объектам государственного аудита, не подлежат учету по данному критерию.