"Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, орта, арнаулы, қосымша, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің м.а. 2023 жылғы 24 ақпандағы № 47 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 28 ақпанда № 31969 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20317 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Орта және арнаулы білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың нысандарында:

      "Білім алушының жеке іс қағазы" нысаны осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың нысандарында:

      "Өндірістік оқытуды есепке алу журналы" нысаны осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      "Пән/модуль/өндірістік оқыту мен кәсіптік практика бойынша оқу жұмыс бағдарламасы" нысаны осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      "Оқу жұмыс жоспары" нысаны осы бұйрыққа 4-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесінде:

      7, 8-тармақтар жаңа редакцияда жазылсын:

      "7. Басшының орынбасары (қызмет бағыттары бойынша):

      оқу жылының басында жылына бір рет:

      1) педагогикалық кеңестің оқу жылына арналған жұмыс жоспарын;

      2) оқу жұмыс жоспарын;

      3) педагогтердің тарификациялық тізімін;

      4) оқу жылына арналған (қызмет бағыттары бойынша) жұмыс жоспарын;

      5) оқу жылына арналған колледжішілік бақылау жоспарын әзірлейді.

      жылына бір рет оқу жылының басында пән/модуль/өндірістік оқыту мен кәсіптік практика бойынша оқу жұмыс бағдарламаларын бекітеді.

      оқу жылының аяғында жылына бір рет:

      педагогтің бір жылдағы оқу уақытын есепке алу ведомосын (сағатпен және (немесе) кредитпен) толтырады.";

      "8. Басшы (директор):

      оқу жылының басында жылына бір рет:

      жұмыс жоспарын (қызмет бағыттары бойынша), колледжішілік бақылау жоспарын, оқу жұмыс жоспарын бекітеді.".

      2. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің Орта білім беру комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлiгiнде мемлекеттiк тiркелуін;

      2) осы бұйрықты ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Оқу-ағарту министірінің м.а.
Ш. Каринова

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Денсаулық сақтау министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Мәдениет және спорт министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Оқу-ағарту министірінің м.а.
2023 жылғы 24 ақпандағы
№ 47 бұйрығына
1-қосымша

      Нысан

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

      Суреттің орны

      Білім алушының жеке іс қағазы

      Тегі ____________________________________________________________

      Аты ____________________________________________________________

      Әкесінің аты (болған жағдайда) ____________________________________

      Туған күні, айы, жылы ____________________________________________

      Мекен-жайы ____________________________________________________

      1. Жынысы: ер, әйел _______ (астын сызу)

      2. ___________________________________________ туған (күні, айы, жылы)

      Негізі:

      Сәбидің (баланың) тууы туралы куәлігінің электрондық нұсқасы немесе қағаз тасымалдағыштағы оның көшірмесі № ___ берілген күні __________ серия №_______

      3. Ата-анасының тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

      _______________________________________________________________

      немесе заңды өкілдерінің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

      _______________________________________________________________

      4. Ұлты ________________________________________________________

      5. Бірінші сыныпқа қабылданғанға дейін қай жерде тәрбиеленді/оқыды/

      _______________________________________________________________

      _______________________________________________________________

      6. Орта білім беру ұйымынан кету туралы белгі (қашан, қайда, себептері)

      _______________________________________________________________

      Ескерту: Білім алушының жеке іс қағазы (бұдан әрі – Жеке іс қағазы) орта білім беру ұйымына қабылданған кезден бастап мектеп бітіргенше (мектептен шыққанша) әрбір оқушыға жүргізіледі.

      10-11 (12) сынып оқушыларының білім алу кезеңінде негізгі орта мектепті бітіргені туралы аттестат Жеке іс қағазында болады.

      1-4 сынып оқушыларының жеке іс қағаздарын педагогтер, 5-11 (12) сыныптарда сынып жетекшілері жүргізеді.

      Білім алушының жеке іс қағазы оқушының білім алуы кезінде және мектепті бітіргеннен кейін үш жылға дейін мектепте сақталады.

      Білім алушының Жеке іс қағазына:

      1) сәбидің (баланың) тууы туралы куәлігінің электрондық нұсқасы немесе қағаз тасымалдағыш;

      2) 2 дана 3х4 көлеміндегі фотосурет;

      3) мектептің медициналық кабинетінде сақталатын медициналық карта (мектепке қабылданған кезде талап етіледі);

      4) әрбір сыныптағы үлгерім табелі тіркеледі.

      Оқу жылының соңында Жеке іс қағазына барлық пәндер бойынша бағалары туралы жазбалар, білім алушылардың жетістіктері мен жіберген сабақтарының саны жазылады.

      Бір мектептен екінші мектепке ауысқан кезде "_________ мектептен кетті" деген жазба жазылып, директордың қолы қойылып, мектептің мөрі басылып, Жеке іс қағазы ата-анаға немесе өзге де заңды өкіліне беріледі.

      "Алфавиттік кітапқа" тіркеу үшін әрбір білім алушының Жеке іс қағазы нөмірленеді.

      Жеке іс қағаздары мектеп директорының бұйрығымен бекітілген жауапты

      Білім беру ұйымы электронды жүйеге қосылған жағдайда Жеке іс қағазы электрондық форматта толтырылады, оны қағаз түрінде толтыру талап етілмейді.

  Қазақстан Республикасы
Оқу-ағарту министірінің м.а.
2023 жылғы 24 ақпандағы
№ 47 бұйрығына
2-қосымша

      Нысан

Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі Өндірістік оқытуды есепке алу журналы

      Топ № __________

      Мамандығы____________

      Біліктілігі ______________

      Оқу курсы _____________

      20___/20___ оқу жылы

      Практика жетекшісі _________________________________________

      Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

      Мазмұны

№ р/с

Өндірістік оқыту және (немесе) кәсіптік практика атауы

Өндірістік жетекшісінің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) (өндірістік оқыту шебері, педагог немесе әдіскер)

Парақтар

1








2








3








4








5








      № 6.1-нысан. ТОПТАҒЫ БІЛІМ АЛУШЫЛАР ТУРАЛЫ МӘЛІМЕТТЕР

№ р/с

Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Атаулы кітап бойынша нөмірі

Туған күні, айы және жылы

Үйінің мекенжайы

Қосымша мәліметтер













      № 6.2-нысан. ӨНДІРІСТІК ОҚЫТУДЫ ЕСЕПКЕ АЛУ

      Модульдің индексі (пән атауы) ________________________

      Өндірістік оқыту және (немесе) кәсіптік практика атауы ____________

      (Сол жақ беті)

№ р/с

Білім алушының тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Күні





















      (Оң жақ беті)

№ р/с

Сабақ күні

Сағаттар саны

Сабақтың тақырыбы/бағалау критерийі

Оқытушының қолы






      Практика жетекшісі (өндірістік оқыту шебері, оқытушы немесе әдіскер) ________ қолы.

      № 6.2.1-нысан. *ПРАКТИКАНЫ ЕСЕПКЕ АЛУ (педагогикалық мамандықтар бойынша білім беру бағдарламаларын іске асыратын техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін)

      Модуль индексі ________________________

      Көрнекі сабақтар ____________

      (Сол жақ беті)

№ р/с

Білім алушының аты-жөні

Айы, күні





















      (Оң жақ беті)

      Семестр _________________ оқу жылы _____ сағат саны

      Әдіскер _____________________________________________________

№ р/с

Күні

Педагогтің (тәрбиешінің) тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Тақырыбы

Мектеп, сынып (мектепке дейінгі білім беру мекемесі, топ)

Сағат саны

Әдіскердің қолы








      Ескерту:

      *- Нысанды педагогикалық мамандықтар бойынша білім беру бағдарламаларын іске асыратын техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары қолданады.

      Парақтардың саны оқу жоспары мен бағдарламаларына сәйкес журнал бланкілерін басып шығару барысында белгіленеді.

      № 6.2.2-нысан. *ӘДІСКЕРДІҢ КОНСУЛЬТАЦИЯСЫ

      Пәннің және (немесе) модульдің атауы __________________________

      ____________________________________________________________

№ р/с

Білім алушының аты-жөні

Айы және күні

































      (Оң жақ беті)

      Семестр_________________ оқу жылы _____сағат саны

      Әдіскер_____________________________________________________

№ р/с

Күні

Білім алушының аты-жөні

Тақырыбы

Мектеп, сынып (мектепке дейінгі білім беру мекемесі, топ)

Сағат саны

Әдіскердің қолы








      Ескерту:

      *- Нысанды педагогикалық мамандықтар бойынша білім беру бағдарламаларын іске асыратын техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары қолданады.

      Парақтардың саны оқу жоспары мен бағдарламаларына сәйкес журнал бланкілерін басып шығару барысында белгіленеді.

      № 6.2.3-нысан. *Практиканың атауы _______________________________

      (Сол жақ беті)

№ р/с

Білім алушының аты-жөні

Айы және күні

































      (Оң жақ беті)

      Семестр_________________ оқу жылы _____ сағат саны

      Әдіскер_____________________________________________________

№ р/с

Күні

Білім алушының тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Тақырыбы

Мектеп, сынып (мектепке дейінгі білім беру мекемесі, топ)

Педагогтің (тәрбиешінің) тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Сағат саны

Әдіскердің қолы

әдіскер

педагог тәрбиеші










      *- Нысанды педагогикалық мамандықтар бойынша білім беру бағдарламаларын іске асыратын техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары қолданады.

      Ескерту: Парақтардың саны оқу жоспары мен бағдарламаларына сәйкес журнал бланкілерін басып шығару барысында белгіленеді.

      № 6.3-нысан. ӨНДІРІСТІК ОҚЫТУДЫҢ ___________ ЖАРТЫЖЫЛДЫҚ (семестр) ҚОРЫТЫНДЫЛАРЫ

№ р/с

Білім алушының аты-жөні

Модульдің атауы

Орындалды (сағат саны)

Баға











      Кестенің жалғасы

Тексеру жұмыстары

Жарты жылдық бағасы (семестр)

Жіберілген сағаттар

Барлығы

оның ішінде негізсіз себептер бойынша















      Беттер саны

      Ескертпе: нысан екі жартыжылдық ескеріле отырып белгіленеді.

      № 6.4-нысан. ӨНДІРІСТІК ОҚЫТУ ҚОРЫТЫНДЫЛАРЫ _______________________

№ р/с

Білім алушының аты-жөні

Өндірістік оқыту қорытындылары

Жыл ішінде босатылған сағаттар

I-жартыжылдықтың (1-семестрдің) бағасы

Барлық жіберілген сағат

оның ішінде дәлелсіз себептер бойынша

II- жартыжылдықтың (2-семестрдің) бағасы

Барлық жіберілген сағат

оның ішінде дәлелсіз себептер бойынша

Барлығы

оның ішінде дәлелсіз себептер бойынша











      Ескерту: Нысанды педагогикалық мамандықтар бойынша білім беру бағдарламаларын іске асыратын ұйымдарды қоспағанда, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары қолданады.

      № 6.5-нысан. КӘСІПТІК ПРАКТИКАНЫҢ ҚОРЫТЫНДЫЛАРЫ________

№ р/с

Білім алушының аты-жөні

Кәсіптік практиканың қорытындылары

Жыл ішінде босатылған сағаттар

I- жартыжылдықтың (1-семестрдің) бағасы

Барлық жіберілген сағат

оның ішінде дәлелсіз себептер бойынша

II- жартыжылдықтың (2-семестрдің) бағасы

Барлық жіберілген сағат

оның ішінде дәлелсіз себептер бойынша

Барлығы

оның ішінде дәлелсіз себептер бойынша











      Журналды жүргізу бойынша ескертулер мен ұсыныстар

Күні

Ескертулер мен ұсыныстардың мазмұны

Журналды тексерген адамның аты-жөні, лауазымы және қолы










      Өндірістік оқытуды есепке алу журналын жүргізу қағидасы

      1. Журнал өндірістік оқыту мен кәсіптік практиканы есепке алуға және өндірістік оқыту мен кәсіптік практика қорытындыларын шығаруға арналған қатаң есептіліктегі құжат болып табылады.

      2. Журналды өндірістік оқыту шебері және (немесе) оқытушы бір оқу тобына жүргізеді және бір оқу жылына есептелген.

      3. Журналдағы барлық жазбалар анық және ұқыпты, түзетусіз, көк түсті қаламсаппен толтырылады.

      4. Оқу-өндірістік шеберханалардағы өндірістік оқытуды есепке алу журналын (№ 6.2 нысан) практика жетекшісі (өндірістік оқыту шебері, оқытушы немесе әдіскер) сабақ өткізілетін күні толтырады. Тақырыптардың атауы және олар бойынша орындалған оқу-өндірістік жұмыстардың қысқаша мазмұны, жұмсалған сағаттар саны жазылады. Білім алушылардың сабақтан себепсіз қалуы "ж" әрпімен белгіленеді.

      5. № 6.2 нысанда журналдың оң жақ бетіндегі сабақ тақырыптарының жазбалары арасында бос жол және сол жақ беттегі күндер арасында бос торкөзді қалдыруға рұқсат етілмейді.

      6. Журналдың жүргізілуін бақылауды білім беру ұйымының басшысы (директор), басшының (директордың) оқу-өндірістік жұмыс жөніндегі орынбасарлары, өндірістік оқыту және кәсіптік практика мониторингін – аға шебер немесе практика жетекшісі жүзеге асырады.

      Ескертулер мен ұсыныстар журналдың соңында тиісті парақта жазылады.

  Қазақстан Республикасы
Оқу-ағарту министірінің м.а.
2023 жылғы 24 ақпандағы
№ 47 бұйрығына
3-қосымша

      Нысан

__________________________________________ (білім беру ұйымының атауы)

  БЕКІТЕМІН
Басшының орынбасары
______________________
Т.А.Ә. (болған жағдайда)
"___" ___________20___ж.

Пән/модуль/өндірістік оқыту мен кәсіптік практика бойынша оқу жұмыс бағдарламасы

      _______________________________________________________

      (модуль немесе пән атауы)

      Мамандық ______________________________________________________

      (коды және атауы)

      Біліктілік _______________________________________________________

      (коды және атауы)

      Оқыту нысаны ________ орта білім базасында ________________________

      Жалпы сағат саны ________, кредит саны ____________________________

      Әзірлеуші (-лер) ___________ ______________________________________

      (қолы) Т.А.Ә. (болған жағдайда)

      Түсіндірме жазба

Пән/модуль сипаттамасы

Қалыптастырылатын құзыреттіліктер

Пререквизиттер

Постреквизиттер

Оқытуға қажетті құралдар, жабдықтар

Педагогтің(тердің) байланыс құралдары:

Т.А.Ә. (болған жағдайда)

тел.:

е-mail:

      Семестр бойынша сағаттарды бөлу

Пән/модульдің коды және атауы

Модульдегі барлық сағат саны

Оның ішінде

1 курс

2 курс

3 курс

4 курс

1 семестр

2 семестр

3 семестр

4 семестр

5 семестр

6 семестр

7 семестр

8 семестр

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10































Барлығы:










Пән/модуль бойынша оқытуға берілетін жалпы сағат саны










      Оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны

Тараулар/оқыту нәтижелері

Бағалау өлшемшарттары және/немесе сабақ тақырыптары

Барлық сағат саны

Оның ішінде

Студенттің педагогпен өзіндік жұмысы

Студенттің өзіндік жұмысы

Сабақ түрі

Теориялық

Зертханалық тәжірибелік

Жеке

1










2










N











Курстық жоба/жұмыс (егер жоспарланған болса)


-

-




-


Барлық сағат саны:








      1- ерекше білім беру қажеттілігі бар адамдарды оқыту кезінде жеке сабақ сағаттарын көздейтін оқытудың "Білім беру" және "Өнер" бағыттары бойынша білім беру бағдарламаларын іске асыратын ұйымдар толтырады.

      Оқу сабағының осы тармақтары міндетті болып табылады. Қосымша элементтерді енгізу тиісті білім беру деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарын сақтай отырып және пәннің немесе модульдің ерекшеліктері мен білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып айқындалады.

  Қазақстан Республикасы
Оқу-ағарту министірінің м.а.
2023 жылғы 24 ақпандағы
№ 47 бұйрығына
4-қосымша

      Нысан

Титул парағы ___________________________________________ (білім беру ұйымдарының атауы)

Келісілді*
Басшы (жұмыс беруші)
______________________
Т. А. Ә. (болған жағдайда)
"____" ____________20___ж.

Бекітемін
Басшы (директор)
_____________________
Т.А.Ә. (болған жағдайда)
"___" ___________ 20__ ж.

Оқу жұмыс жоспары

      Мамандық ________________________________________________________

      (код және атауы)

      Біліктілік _________________________________________________________

      (код және атауы)

      Оқыту нысаны ____________________________________________________

      Білім беру бағдарламасын меңгеру мерзімі ____________________________

      Түсіндірме жазба

      Оқу процесінің графигі

Курстар апталар

Қыркүйек

Қазан

Қараша

Желтоқсан

Қаңтар

Ақпан

























I

























II

























III

























IV

























      Кестенің жалғасы

Наурыз

Сәуір

Мамыр

Маусым

Шілде

Тамыз

























































































































      Шартты белгілер:

      ТО – теориялық оқыту

      ӨО – өндірістік оқыту

      КП – кәсіби практика

      АА – аралық аттестаттау

      ДЖ – дипломдық жобалау (егер жоспарланса)

      К – каникулдар

      МК – мерекелік күндер

      ҚА – қорытынды аттестаттау

      ДЖ – далалық жиындар

      Уақыт бюджеті бойынша жиынтық мәліметтер

Курс

Теориялық оқыту

Аралық аттестаттау

Өндірістік оқыту және кәсіби практика

Дипломдық жобалау (егер жоспарланса)

Қорытынды аттестаттау

Мерекелік күндер

Каникулдар

Оқу жылындағы барлық апта

апта

сағаттар

кредиттер

I











II











III











IV











Барлығы











      Оқу жұмыс жоспарының құрылымы

Индекс

Модульдердің / пәндердің атауы

Бақылау формасы

Оқу уақытының көлемі

Студенттің педагогпен өзіндік жұмысы

Студенттің өзіндік жұмысы

емтихан

сынақ

бақылау жұмысы

Кредиттердің барлығы

Барлық сағат

Соның ішінде

теориялық

зертханалық-практикалық

курстық жоба/жұмыс

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12













      Кестенің жалғасы

Оқу уақытының көлемі

Курстар және семестрлер бойынша бөлу

оның ішінде

1-курс

2-курс

….

N

Өндірістік оқыту/ кәсіби практика

Жеке

Семестрлер

1

2

3

4



13

14

15

16

17

18

19

20

21

22











      1- ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды және оқыту кезінде жеке сабақ сағаттарын көздейтін оқытудың "Өнер" бағыты бойынша білім беру бағдарламаларын іске асыратын ұйымдар толтырады.

О внесении изменений в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 6 апреля 2020 года № 130 "Об утверждении Перечня документов, обязательных для ведения педагогами организаций дошкольного воспитания и обучения, среднего, специального, дополнительного, технического и профессионального, послесреднего образования, и их формы"

Приказ и.о. Министра просвещения Республики Казахстан от 24 февраля 2023 года № 47. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 февраля 2023 года № 31969

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 6 апреля 2020 года № 130 "Об утверждении Перечня документов, обязательных для ведения педагогами организаций дошкольного воспитания и обучения, среднего, специального, дополнительного, технического и профессионального, послесреднего образования, и их формы" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 20317) следующие изменения:

      в Формах документов, обязательных для ведения педагогами организаций среднего и специального образования, утвержденных указанным приказом:

      форму "Личное дело обучающегося" изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      в Формах документов, обязательных для ведения педагогами организаций технического и профессионального, послесреднего образования, утвержденных указанным приказом:

      форму "Журнал учета производственного обучения" изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему приказу;

      форму "Рабочая учебная программа по дисциплине/модулю/производственному обучению и профессиональной практике" изложить в новой редакции согласно приложению 3 к настоящему приказу;

      форму "Рабочий учебный план" изложить в новой редакции согласно приложению 4 к настоящему приказу.

      в Перечне документов, обязательных для ведения педагогами организаций технического и профессионального, послесреднего образования, утвержденных указанным приказом:

      пункты 7, 8 изложить в новой редакции:

      "7. Заместитель руководителя (по направлениям деятельности):

      один раз в год в начале учебного года разрабатывает:

      1) план работы педагогического совета на учебный год;

      2) рабочий учебный план;

      3) тарификационный список педагогов;

      4) план работы (по направлениям деятельности) на учебный год;

      5) план внутриколледжного контроля на учебный год.

      один раз в год в начале учебного года утверждает рабочие учебные программы по дисциплине/модулю/производственному обучению и профессиональной практике.

      один раз в год в конце учебного года заполняет:

      ведомость учета учебного времени педагога за год (в часах и (или) кредитах).";

      "8. Руководитель (директор):

      один раз в год в начале учебного года:

      утверждает план работы (по направлениям деятельности), план внутриколледжного контроля, рабочие учебные планы.".

      2. Комитету среднего образования Министерства просвещения Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства просвещения Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Юридический департамент Министерства просвещения Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра просвещения Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие после дня его первого официального опубликования.

      и.о. Министра просвещения
Республики Казахстан
Ш. Каринова

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство здравоохранения
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство культуры и спорта
Республики Казахстан

  Приложение 1 к приказу
и.о. Министра просвещения
Республики Казахстан
от 24 февраля 2023 года № 47
  Форма

Министерство просвещения Республики Казахстан

      Место для фотографии
Личное дело обучающегося № ________
Фамилия ___________________________________________________________
Имя _______________________________________________________________
Отчество (при его наличии) ___________________________________________
Число, месяц, год рождения ___________________________________________
Домашний адрес _____________________________________________________
1. Пол: мужской, женский___________ (подчеркнуть)
2. Родился _____________________________________ (число, месяц, год)
Основание:
Свидетельство о рождении ребенка (детей) в электронной форме или его
копия на бумажном носителе № ___ от_________________ серия № __________
3. Фамилия, имя, отчество (при его наличии) родителей или других законных
представителей ребенка: _______________________________________________
4. Национальность ______________________________________________________
5. Где воспитывался /обучался до поступления в первый класс
_______________________________________________________________________
6. Отметка о выбытии из организации среднего образования: когда, куда, причины
_______________________________________________________________________
Примечание: Личное дело обучающегося (далее – Личное дело) ведется на каждого
ученика с момента поступления в организацию среднего образования
и до ее окончания (выбытия).
В период обучения в 10-11 (12) классах аттестат об окончании основной средней
школы обучающегося находится в Личном деле.
Личные дела в 1-4 классах ведутся педагогами, 5-11 (12) классах –
классными руководителями.
Личное дело обучающегося хранится в школе в течение обучения учащегося
и три года после окончания школы.
К личному делу обучающихся прилагаются:
1) свидетельство о рождении ребенка (детей) в электронной форме или его копия
на бумажном носителе;
2) 2 фотографии размером 3х4;
3) медицинская карта (требуется при поступлении в школу), хранящаяся
в медицинском кабинете школы;
4) табель успеваемости в каждом классе.
В конце учебного года в Личное дело заносится запись в соответствии с оценками
по всем предметам: успехи, достигнутые обучающимися,
и количество пропущенных уроков.
При переходе из одной школы в другую, родителям или другим законным
представителям ребенка передается Личное дело с записью "Выбыл
из ________________ школы", закрепленной подписью директора и печатью школы.
Для регистрации в алфавитной книге, Личное дело каждого обучающегося пронумеровывается.
Личные дела хранятся у ответственного лица, определенного приказом директора школы.
Личное дело при подключении организации образования к электронной системе
заполняется только в электронном формате, заполнение его в бумажном варианте
не требуется.

  Приложение 2 к приказу
и.о. Министра просвещения
Республики Казахстан
от 24 февраля 2023 года № 47
  Форма

Министерство просвещения Республики Казахстан
Журнал учета производственного обучения

      Группа № _____________________________
Специальность ________________________
Квалификация ________________________
Курс обучения ________________________
20___/20___ учебный год
Руководитель практики _________________
Фамилия, имя, отчество (при его наличии)
Содержание

№ п/п

Наименование производственного обучения и (или) профессиональной практики

Фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя практики (мастер производственного обучения, педагог или методист)

Страницы

1








2








3








4








5








      Форма № 6.1. СВЕДЕНИЯ ОБ ОБУЧАЮЩИХСЯ ГРУППЫ

№ п/п

Фамилия, имя, отчество (при его наличии)

Номер по поименной книге

Число, месяц и год рождения

Домашний адрес

Дополнительные сведения













      Форма № 6.2. УЧЕТ ПРОИЗВОДСТВЕННОГО ОБУЧЕНИЯ
Индекс модуля (наименование дисциплины) _______________________________
Наименование производственного обучения и (или) профессиональной практики
_____________________________________________________________________
(Левая сторона)

№ п/п

Фамилия, имя, отчество (при его наличии) обучающегося

Дата





















      (Правая сторона)

№ п/п

Дата занятия

Количество часов

Тема занятия/ критерии оценки

Подпись руководителя практики






      Руководитель практики (мастер производственного обучения, педагог или методист)
__________________ подпись.

      Форма № 6.2.1* УЧЕТ ПРАКТИКИ (для организаций технического
и профессионального, послесреднего образования,
реализующих образовательные программы по педагогическим специальностям)
Индекс модуля ________________________
Показательные уроки ___________________

      (Левая сторона)

№ п/п

Фамилия и инициалы обучающегося

Месяц, число





















      (Правая сторона)
Семестр _________________ учебный год _____ количество часов
Методист _______________________________________________

№ п/п

Дата

Фамилия, имя, отчество (при его наличии) педагога (воспитателя)

Тема

Школа, класс (дошкольное образовательное учреждение, группа)

Кол-во часов

Подпись методиста








      Примечание:
*Форма применяется организациями технического и профессионального,
послесреднего образования, реализующими образовательные программы
по педагогическим специальностям.
Количество страниц устанавливается при печатании бланков журнала в зависимости
от учебного плана и программ.

      Форма № 6.2.2* КОНСУЛЬТАЦИЯ МЕТОДИСТА
Название дисциплины и (или) модуля ___________________________
____________________________________________________________

№ п/п

Фамилия и инициалы обучающегося

Месяц и число

































      (Правая сторона)
Семестр ___________________ учебный год _____ количество часов
Методист___________________________________________________

№ п/п

Дата

Фамилия и инициалы обучающегося

Тема

Школа, класс (дошкольное образовательное учреждение, группа)

Кол-во часов

Подпись методиста








      Примечание:
* Форма применяется организациями технического и профессионального,
послесреднего образования, реализующими образовательные программы
по педагогическим специальностям.
Количество страниц устанавливается при печатании бланков журнала в зависимости
от учебного плана и программ.

      Форма № 6.2.3* Название практики ____________________________
(Левая сторона)

№ п/п

Фамилия и инициалы обучающегося

Месяц и число

































      (Правая сторона)
Семестр _________________ учебный год _____ количество часов
Методист __________________________________________________

№ п/п

Дата

Фамилия, имя, отчество (при его наличии) обучающегося

Тема

Школа, класс (дошкольное образовательное учреждение, группа)

Фамилия, имя, отчество (при его наличии) педагога (воспитателя)

Кол-во часов

Подпись методиста

методист

педагог- воспитатель










      * Форма применяется организациями технического и профессионального,
послесреднего образования, реализующими образовательные программы
по педагогическим специальностям.
Примечание: Количество страниц устанавливается при печатании бланков журнала
в зависимости от учебного плана и программ.

      Форма № 6.3. ИТОГИ ПРОИЗВОДСТВЕННОГО ОБУЧЕНИЯ
ЗА _______ ПОЛУГОДИЕ (семестр)

№ п/п

Фамилия и инициалы обучающегося

Наименование модуля

Выполнено (час)

Оценка











      Продолжение таблицы

Проверочные работы

Оценка за полугодие (семестр)

Пропущено часов






Всего

в том числе по неуважительным причинам















      Количество страниц
Примечание: Форма устанавливается с учетом двух полугодий.

      Форма № 6.4. ИТОГИ ПРОИЗВОДСТВЕННОГО ОБУЧЕНИЯ
________________________________________________________

№ п/п

Фамилия и инициалы обучающегося

Итоги производственного обучения

Пропущено часов за год

оценка за I полугодие (1 семестр)

всего пропущено часов

в том числе по неуважительным причинам

оценка за II полугодие (2 семестр)

всего пропущено часов

в том числе по неуважительным причинам

всего

в том числе по неуважительным











      Примечание: Форма применяется организациями технического и профессионального,
послесреднего образования, за исключением организаций, реализующих
образовательные программы по педагогическим специальностям.

      Форма № 6.5. ИТОГИ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПРАКТИКИ
_________________________________________________________

№ п/п

Фамилия и инициалы обучающегося

Итоги профессиональной практики

Пропущено часов за год



оценка за I полугодие (1 семестр)

всего пропущено часов

в том числе по неуважительным причинам

оценка за II полугодие (2 семестр)

всего пропущено часов

в том числе по неуважительным причинам

всего

в том числе по неуважительным причинам











      Замечания и предложения по ведению журнала

Дата

Содержание замечаний и предложений

Фамилия и инициалы проверившего журнал, должность и подпись










      Правила ведения журнала учета производственного обучения

      1. Журнал является документом строгой отчетности для учета производственного обучения и профессиональной практики, и подведения итогов производственного обучения и профессиональной практики.

      2. Журнал ведется мастером производственного обучения и (или) преподавателем на одну учебную группу и рассчитан на один учебный год.

      3. Все записи в журнале ведутся четко и аккуратно, без исправлений шариковой ручкой синего цвета.

      4. Учет производственного обучения в учебно-производственных мастерских (форма № 6.2) заполняется руководителем практики (мастер производственного обучения, преподаватель или методист) в день проведения занятий. Записывается наименование тем и краткое содержание выполненных по ним учебно-производственных работ, количество затраченных часов. Отсутствие обучающихся на занятиях по неуважительной причине отмечается буквой "н".

      5. Не допускаются пропуски пустых строк в форме № 6.2 между записями тем занятий на правой стороне журнала и клеток между датами на левой стороне.

      6. Контроль за ведением журнала осуществляется руководителем (директором), заместителями руководителя (директора) по учебно-производственной работе, мониторинг производственного обучения и профессиональной практики – старшим мастером или руководителем практики.

      Замечания и предложения записываются ими на соответствующей странице в конце журнала.

  Приложение 3 к приказу
и.о. Министра просвещения
Республики Казахстан
от 24 февраля 2023 года № 47
  Форма

      __________________________________________
(наименование организации образования)

  УТВЕРЖДАЮ
Заместитель руководителя
______________________
Ф.И.О. (при его наличии)
"____" ____________20___г.

Рабочая учебная программа по дисциплине/модулю/производственному обучению и профессиональной практике

      _______________________________________________________________
(наименование модуля или дисциплины)
Специальность __________________________________________________
(код и наименование)
Квалификация ___________________________________________________
(код и наименование)
Форма обучения _____________ на базе __________ среднего образования
Общее количество часов ________, кредитов _________________________
Разработчик (-и) ______________ ___________________________________
(подпись) Ф.И.О. (при его наличии)
Пояснительная записка

Описание дисциплины/модуля

Формируемые компетенции

Пререквизиты

Постреквизиты

Необходимые средства обучения, оборудование

Контактная информация педагога(ов):

Ф.И.О. (при его наличии)

тел.:

е-mail:

      Распределение часов по семестрам

Дисциплина/код и наименование модуля

Всего часов в модуле

В том числе

1 курс

2 курс

3 курс

4 курс

1 семестр

2 семестр

3 семестр

4 семестр

5 семестр

6 семестр

7 семестр

8 семестр

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10































Всего:










Итого на обучение по дисциплине/модулю










      Содержание рабочей учебной программы

Разделы/результаты обучения

Критерии оценки и/или темы занятий

Всего часов

Из них

Самостоятельная работа студента с педагогом

Самостоятельная работа студента

Тип занятия

Теоретические

Лабораторно-практические

Индивидуальные

1










2










N











Курсовой проект/работа (если запланировано)


-

-




-


Итого часов








      1- заполняется при обучении лиц с особыми образовательными потребностями и организациями, реализующими образовательные программы по направлению "Образование" и "Искусство", где предусмотрены часы индивидуальных занятий.

      Данные пункты учебного занятия являются обязательными. Внесение дополнительных элементов определяется с соблюдением требований государственного общеобязательного стандарта соответствующего уровня образования и с учетом особенностей дисциплины или модуля и потребностей обучающихся.

  Приложение 4 к приказу
и.о. Министра просвещения
Республики Казахстан
от 24 февраля 2023 года № 47
  Форма

Титульный лист
___________________________________________
(наименование организации образования)

СОГЛАСОВАНО*
Руководитель (работодатель)
________________________
Ф.И.О. (при его наличии)
"____" ____________20___г.

УТВЕРЖДАЮ
Руководитель (директор)
_____________________
Ф.И.О. (при его наличии)
"____" ____________20___г.

Рабочий учебный план

      Специальность ____________________________________________________
(код и наименование)
Квалификация ____________________________________________________
(код и наименование)
Форма обучения ___________________________________________________
Срок освоения образовательной программы ___________________________
Пояснительная записка
График учебного процесса

Курсы

Сентябрь

Октябрь

Ноябрь

Декабрь

Январь

Февраль

недели

























I

























II

























III

























IV

























      Продолжение таблицы

Март

Апрель

Май

Июнь

Июль

Август

























































































































      Условные обозначения:
ТО – теоретическое обучение
ПО – производственное обучение
ПП – профессиональная практика
ПА – промежуточная аттестация
ДП – дипломное проектирование (если запланировано)
К – каникулы
Пдн – праздничные дни
ИА – итоговая аттестация
ПС – полевые сборы

      Сводные данные по бюджету времени

Курс

Теоретическое обучение

Промежуточная аттестация

Производственное обучение и профессиональная практика

Дипломное проектирование (если запланировано)

Итоговая аттестация

Праздничные дни

Каникулы

Всего недель в учебном году

недель

часов

кредитов

I











II











III











IV











Итого











      Структура рабочего учебного плана

Индекс

Наименование модулей / дисциплин

Формы контроля

Объем учебного времени

Самостоятельная работа студента с педагогом

Самостоятельноя работа студента

экзамен

зачет

контрольная работа

Всего кредитов

Всего часов

в том числе

теоретические

лабораторно-практические

курсовой проект/работа

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12













      Продолжение таблицы

Объем учебного времени

Распределение по курсам и семестрам

в том числе

1 курс

2 курс


N

Производственное обучение/ Профессиональная практика

Индивидуальные

Семестры

1

2

3

4





13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

      1-заполняется при обучении лиц с особыми образовательными потребностями и организациями, реализующими образовательные программы по направлению "Искусство", обучение которых (по которым) предусматривает часы индивидуальных занятий.