Жылына екі жүз мың жолаушыдан аз жолаушылар легімен операциялық шығындарды жабу үшін кірістердің жеткілікті деңгейін қамтамасыз етпейтін коммуналдық меншіктегі әуежайларды субсидиялау қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 2023 жылғы 31 наурыздағы № 202 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 31 наурызда № 32218 болып тіркелді

      "Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және авиация қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 14-бабының 41-74) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Жылына екі жүз мың жолаушыдан аз жолаушылар легімен операциялық шығындарды жабу үшін кірістердің жеткілікті деңгейін қамтамасыз етпейтін коммуналдық меншіктегі әуежайларды субсидиялау қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Азаматтық авиация комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Индустрия және инфрақұрылымдық
даму министрінің міндетін атқарушы
М. Карабаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Қаржы министрлігі


      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрлігі

  Қазақстан Республикасының
Индустрия және инфрақұрылымдық даму
министрі міндетін атқарушының
2023 жылғы 31 наурыздағы
№ 202 бұйрығымен
бекітілген

Жылына екі жүз мың жолаушыдан аз жолаушылар легімен операциялық шығындарды жабу үшін кірістердің жеткілікті деңгейін қамтамасыз етпейтін коммуналдық меншіктегі әуежайларды субсидиялау қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Жылына екі жүз мың жолаушыдан аз жолаушылар легімен операциялық шығындарды жабу үшін кірістердің жеткілікті деңгейін қамтамасыз етпейтін коммуналдық меншіктегі әуежайларды субсидиялау қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) "Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және авиация қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 14-бабының 41-74) тармақшасына сәйкес әзірленді және жылына екі жүз мың жолаушыдан аз жолаушылар легімен операциялық шығындарды жабу үшін кірістердің жеткілікті деңгейін қамтамасыз етпейтін коммуналдық меншіктегі әуежайларды субсидиялау қағидаларын айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) әуежай - коммуналдық меншіктегі, жылына екі жүз мың жолаушыдан аз жолаушылар легімен операциялық шығындарды жабу үшін кірістердің жеткілікті деңгейін қамтамасыз етпейтін әуежай;

      2) бас бухгалтер – бухгалтерлік есепті жүргізуді және қаржылық есептілікті жасауды, есептік саясатты қалыптастыруды қамтамасыз ететін лауазымды тұлға;

      3) жергілікті атқарушы орган - республикалық маңызы бар қаланың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) әкімі басқаратын, өз құзыреті шегінде тиісті аумақта жергілікті мемлекеттік басқаруды және өзін-өзі басқаруды жүзеге асыратын алқалы атқарушы орган (бұдан әрі-ЖАО);

      4) операциялық шығындар - әуежай қызметін жүзеге асыруға байланысты шығындар.

      3. Негізгі қызметтен түскен табыс пен әуежай шығыстарының сомасы арасындағы айырма ретінде айқындалатын әуежайлардың шығындары субсидиялауға жатады.

      Әуежайдың шығыны тиісті әуежайдың қаржылық есептілігімен расталады.

      Әуежайдың операциялық шығындарының сметасы оның жұмыс істеуіне байланысты шығындарды қаржылық қамтамасыз ету мақсатында әуежай қызметінің тиісті қаржы жылына арналған бағдарламасы негізінде қалыптастырылды.

      4. Әуежайлардың операциялық шығындарын субсидиялау тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің жергілікті бюджетінен жүргізіледі.

2-тарау. Әуежайларды субсидиялау қағидалары

      5. Жергілікті бюджеттен субсидиялауға жылына екі жүз мың жолаушыдан аз жолаушылар легімен операциялық шығындарды жабу үшін кірістердің жеткілікті деңгейін қамтамасыз етпейтін коммуналдық меншіктегі әуежайлар жатады.

      6. Субсидиялауды алу үшін әуежай күнтізбелік жыл ішінде ай сайын ЖАО-ға осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша әуежайды субсидиялауға арналған өтінімді (бұдан әрі - Өтінім) бірінші жұмыс күнінен бастап және тиісті күнтізбелік жылдың 10 желтоқсанына дейін пошта арқылы не қолма-қол ұсынады.

      7. Әуежай ЖАО-ға жіберілетін өтінімге:

      1) әуежайдың құрылтай құжаттарының көшірмелерін;

      2) әуежайға меншік құқығын немесе өзге де заңды иелік ету немесе басқару құқығын растайтын құжаттың көшірмесін;

      3) әуеайлақтың пайдалануға жарамдылығы сертификатының көшірмесін;

      4) қызмет көрсетілген жолаушылардың (ұшатын және ұшып келетін) саны туралы ақпаратты;

      5) әуежайдың басшысы не оны алмастыратын тұлға, бас бухгалтер (бар болған жағдайда) және мөрімен (бар болған жағдайда) куәландырылған әуежай бойынша нақты кірістер мен шығыстар туралы есеп;

      6) әуежайдың қаржылық есептілігін қоса береді.

      Ұсынылған деректердің дұрыстығы үшін әуежайдың бірінші басшысы не өтінімге қол қойған оны алмастыратын тұлға жауапты болады.

      8. Осы Қағидалардың 6-тармағында көрсетілген келіп түскен өтінімдер мен оларға қоса берілетін құжаттарды ЖАО тіркейді және олар келіп түскен күннен бастап бес жұмыс күні ішінде толықтығына, сондай-ақ осы Қағидалардың 7-тармағына сәйкестігіне қарайды.

      9. ЖАО ұсынылған құжаттар топтамасын әуежай құжаттар топтамасын осы Қағидалардың 7-тармағына сәйкес толық ұсынбаған жағдайда қайтарады.

      ЖАО құжаттар топтамасын қайтару себептерін көрсете отырып, осы Қағидалардың 6-тармағында көрсетілген мерзім ішінде жазбаша хабарламамен қайтаруды жүзеге асырады және жазбаша хабарламада көрсетілген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасының толық болмауы жойылған кезде әуежай өтінімді қайта береді.

      Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік Кодексінің 73-бабының 1-тармағына сәйкес әкімшілік орган, лауазымды адам әкімшілік рәсімге қатысушыға әкімшілік іс бойынша алдын ала шешімге өз ұстанымын білдіруге мүмкіндік беруге міндетті, бұл туралы әкімшілік рәсімге қатысушы алдын ала, бірақ әкімшілік акт қабылданғанға дейін үш жұмыс күнінен кешіктірмей хабардар етіледі.

      10. Келіп түскен құжаттар топтамасын қарау үшін тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің ЖАО қаулымен әуежайдың залалдарын өтеуге арналған өтінімдерді қарау жөніндегі комиссияны (бұдан әрі – Комиссия) құрады.

      Комиссияны ЖАО әкімінің орынбасары басшылық етеді. Комиссия құрамына жергілікті өкілдік және ЖАО (жолаушылар көлігі, экономика және бюджеттік жоспарлау, қаржы мәселелері бойынша уәкілетті), өңірлік кәсіпкерлердің өңірлік ұлттық палатасы, авиациялық заңды тұлғалар бірлестіктерінің және қоғамдық бірлестіктердің өкілдері кіреді.

      Комиссия шешімі ашық дауыс беру жолымен қабылданады, ол құрылымның жалпы санынан үштен екісі болған кезде заңды.

      Комиссия мүшелерінің жалпы санынан көпшілік дауыс берілген болса, Комиссия шешімі қабылданған болып саналады. Теңбе-тең дауыс берілген жағдайда, Комиссия төрағасының дауысы шешуші болып есептеледі.

      11. Бюджеттік субсидиялар мәслихаттардың тиісті қаржы жылына арналған жергілікті бюджеттер туралы шешімімен айқындалған сомалар шегінде беріледі.

      Субсидияларды төлеу нақты жүзеге асырылған және есепті құжаттамамен расталған операциялық шығындар бойынша ай сайын жүргізіледі.

      12. Жергілкті бюджеттен субсидияларды төлеу бекітілген бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру жоспарына сәйкес бөлінген қаражат көлемінде ай сайын жүзеге асырылады.

      Есепті ай үшін бюджеттік субсидияларды төлеу есепті айдан кейінгі айдың 30-күнінен кешіктірілмейтін мерзімде жүзеге асырылады.

      Жылдың соңғы күнтізбелік айына бюджеттік субсидияларды төлеу кейіннен келесі айдың 20-күнінен кешіктірмей нақты деректер бойынша жасалған есепті ұсына отырып, 20 желтоқсаннан кешіктірмей ұсынылған, болжамды деректер бойынша жасалған субсидияланатын авиамаршруттар бойынша көрсетілген қызметтердің алдын ала жасалған актісі негізінде жүзеге асырылады.

      13. Субсидиялау шартын сақтау үшін әуежай ай сайын ЖАО-ға басшы не оны алмастыратын тұлға, бас бухгалтер (бар болған жағдайда) куәландырған мынадай құжаттарды ұсынады:

      1) субсидиялау үшін бөлінген қаражаттың жұмсалуы жөніндегі есеп;

      2) пайда мен залал туралы есеп әдісі бойынша бюджет жоспары-фактісі және ақша қаражатының қозғалысы туралы есеп;

      3) ұшқан ұшақтардың саны, жүк тасымалдау көлемі, ұшақтардың салмағы, жолаушылар ағыны (ұшатын және ұшып келетін) деректерінің жоспар-фактісі;

      4) пайда мен залал туралы есеп.

      14. Қаржы жылының қорытындысы бойынша ЖАО мен әуежай орындалған жұмыстардың салыстыру актісін жасай отырып, өзара есеп айырысуларды салыстыруды жүргізеді.

3-тарау. Субсидиялау көлемін айқындау

      15. Субсидиялар көлемін айқындау негізгі қызметтен түскен табыс пен әуежай шығыстарының сомасы арасындағы айырма ретінде айқындалатын залал расталған кезде тиісті әуежайдың операциялық шығындарының сметасы негізінде жүргізіледі.

      16. Әуежай шығыстарына осы Қағидалардың 2-қосымшасына сәйкес шығыстар кіреді.

      17. Әуежайдың кірістер мен шығыстар көлемін дұрыс ұсынуын талдауды Комиссия әуежайдың шығыстарын растайтын ұсынылған құжаттарды қарау жолымен жүргізеді.

      18. Комиссия бес жұмыс күні өткеннен кейін, құжаттардың толықтығын тексергеннен кейін екі күн ішінде Комиссия отырысын тағайындайды және өткізеді.

      19. Комиссияны қарау нәтижелері мен қорытындылары Комиссия отырысының хаттамасымен ресімделеді.

      20. Нақты ай сайынғы субсидия көлемі Комиссияның бірауыздан шешімімен айқындалады.

  Жылына екі жүз мың жолаушыдан
аз жолаушылар легімен операциялық
шығындарды жабу үшін кірістердің
жеткілікті деңгейін қамтамасыз
етпейтін коммуналдық меншіктегі
әуежайларды субсидиялау қағидаларына
1-қосымша

      Нысан

  кімге: _______________________
  (жергілікті атқарушы
  органның атауы)
  бастап _______________________
  (әуежайдың атауы)

Жылына екі жүз мың жолаушыдан аз жолаушылар легімен операциялық шығындарды жабу үшін кірістердің жеткілікті деңгейін қамтамасыз етпейтін коммуналдық меншіктегі әуежайларды субсидиялауға өтінім

      Әуежай шығындарын субсидиялауға өтінімді қарауды сұраймын.

      1. Әуежай туралы мәліметтер.

      бизнес-сәйкестендіру нөмірі (БСН) _________________________

      басшының тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) _____________

      нақты орналасқан жерінің мекенжайы ____________________________

      телефон нөмірі _______________________________________________

      ұялы телефон нөмірі ____________________________________

      2. Екінші деңгейдегі банкте ашылған әуежайдың есеп айырысу шотының деректемелері:

      _____________________________________________________________.

      3. 7-тармаққа сәйкес өтінімге қоса берілетін құжаттардың тізбесі

      Әуежайларды субсидиялау қағидалары:

      1) ________________________________________

      2) ________________________________________

      Ұсынылған ақпараттың дұрыстығын растаймын, оның ішінде, мен банкрот емеспін, "Оңалту және банкроттық туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес банкроттық немесе тарату рәсіміне жатпаймын және заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға, сондай-ақ дербес деректерді жинауға, өңдеуге, сақтауға, түсіруге және пайдалануға келісім беремін.

      __________________________________________

      (әуежай басшысының қолы)

      Мөр орны (бар болған жағдайда)

      Өтінім берілген күн 20____ жылғы "____" __________

  Жылына екі жүз мың жолаушыдан
аз жолаушылар легімен операциялық
шығындарды жабу үшін кірістердің
жеткілікті деңгейін қамтамасыз
етпейтін коммуналдық меншіктегі
әуежайларды субсидиялау қағидаларына
2-қосымша

      Нысан

Әуежай қызметі бойынша шығыстар тізбесі

      Әуежай қызметі бойынша шығыстар тізбесіне мынадай шығыстар жатады:

      1) Жалақы;

      2) Жалақыдан салықтар мен аударымдар;

      3) Қызметкерлерді медициналық сақтандыру;

      4) Кеңсе тауарларының құны және типографиялық шығыстар;

      5) Шикізат және материалдар;

      6) Отын;

      7) Санитариялық-гигиеналық нормалардың орындалуын қамтамасыз ету және қалыпты еңбек жағдайларын қамтамасыз ету жөніндегі шығындар;

      8) Өндірістік активтерге қызмет көрсетуге және жұмыс жағдайында ұстауға байланысты шығыстар;

      9) Біліктілікті арттыру жөніндегі шығыстар, байланыс қызметтері және өндіріске тікелей жататын шығыстар;

      10) Негізгі құралдарды ағымдағы жөндеу;

      11) Коммуналдық қызметтерге арналған шығыстар.

Об утверждении Правил субсидирования аэропортов, находящихся в коммунальной собственности, не обеспечивающих достаточный уровень доходов для покрытия операционных затрат с пассажиропотоком менее двухсот тысяч пассажиров в год

Приказ и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 31 марта 2023 года № 202. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 31 марта 2023 года № 32218

      В соответствии с подпунктом 41-74) статьи 14 Закона Республики Казахстан "Об использовании воздушного пространства Республики Казахстан и деятельности авиации" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемый Правила субсидирования аэропортов, находящихся в коммунальной собственности, не обеспечивающих достаточный уровень доходов для покрытия операционных затрат с пассажиропотоком менее двухсот тысяч пассажиров в год.

      2. Комитету гражданской авиации Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      исполняющий обязанности
Министра индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
М. Карабаев

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство финансов
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан

  Утверждены приказом
исполняющего обязанности
Министра индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
от 31 марта 2023 года № 202

Правила субсидирования аэропортов, находящихся в коммунальной собственности, не обеспечивающих достаточный уровень доходов для покрытия операционных затрат с пассажиропотоком менее двухсот тысяч пассажиров в год

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила субсидирования аэропортов, находящихся в коммунальной собственности, не обеспечивающих достаточный уровень доходов для покрытия операционных затрат с пассажиропотоком менее двухсот тысяч пассажиров в год (далее - Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 41-74) статьи 14 Закона Республики Казахстан "Об использовании воздушного пространства Республики Казахстан и деятельности авиации" и определяет правила субсидирования аэропортов, находящихся в коммунальной собственности, не обеспечивающих достаточный уровень доходов для покрытия операционных затрат с пассажиропотоком менее двухсот тысяч пассажиров в год.

      2. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:

      1) аэропорт – аэропорт, находящийся в коммунальной собственности, не обеспечивающий достаточный уровень доходов для покрытия операционных затрат с пассажиропотоком менее двухсот тысяч пассажиров в год.

      2) главный бухгалтер – должностное лицо, обеспечивающее ведение бухгалтерского учета и составление финансовой отчетности, формирование учетной политики.

      3) местный исполнительный орган – коллегиальный исполнительный орган, возглавляемый акимом города республиканского значения и столицы, района (города областного значения), осуществляющий в пределах своей компетенции местное государственное управление и самоуправление на соответствующей территории (далее - МИО);

      4) операционные затраты – затраты, связанные с осуществлением деятельности аэропорта;

      3. Субсидированию подлежат убытки аэропортов, которые определяются как разница между доходом от основной деятельности и суммой расходов аэропорта.

      Убыток аэропорта подтверждается финансовой отчетностью соответствующего аэропорта.

      Смета операционных затрат аэропорта формируется на основании программы деятельности аэропорта на соответствующий финансовый год в целях финансового обеспечения затрат, связанного с его функционированием.

      4. Субсидирование операционных затрат аэропортов производится из местного бюджета соответствующей административно-территориальной единицы.

Глава 2. Правила субсидирования аэропортов

      5. Субсидированию из местного бюджета подлежат аэропорты, находящиеся в коммунальной собственности, не обеспечивающих достаточный уровень доходов для покрытия операционных затрат с пассажиропотоком менее двухсот тысяч пассажиров в год.

      6. Для получения субсидий аэропорт ежемесячно в течение календарного года представляет в МИО заявку на субсидирование аэропорта (далее – Заявка) по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам в бумажной или электронной форме посредством почты либо нарочно с первого рабочего дня и до 10 декабря соответствующего календарного года.

      7. Аэропорт к заявке, направляемой в МИО, прилагает:

      1) копии учредительных документов аэропорта;

      2) копию документа, подтверждающего право собственности или иного законного владения или управления аэропортом;

      3) копию сертификата годности аэродрома к эксплуатации;

      4) информацию о количестве обслуженных пассажиров (прилетающих и вылетающих);

      5) отчет о фактических доходах и расходах по аэропорту, заверенный руководителем либо лицом его замещающим, главным бухгалтером (при наличии) и печатью аэропорта (при наличии).

      6) финансовую отчетность аэропорта.

      За достоверность представленных данных несет ответственность первый руководитель аэропорта, либо лицо его замещающее.

      8. Поступившие заявки и прилагаемые к ним документы, указанные в пункте 7 настоящих Правил, регистрируются и рассматриваются МИО на полноту, а также соответствие пункту 6 настоящих Правил, пять рабочих дней со дня их поступления.

      9. Представленный пакет документов возвращается МИО в случаях предоставления аэропортом неполного пакета документов согласно пункту 7 настоящих Правил.

      МИО осуществляет возврат пакета документов аэропорту письменным уведомлением в течение срока, указанного в пункте 6 настоящих Правил с указанием причин возврата пакета документов, и при устранении неполноты пакета документов согласно перечню, указанному в письменном уведомлении, аэропорт подает заявку повторно.

      В соответствии с пунктом 1 статьи 73 Административного процедурно-процессуального Кодекса Республики Казахстан административный орган, должностное лицо обязаны предоставить возможность участнику административной процедуры выразить свою позицию к предварительному решению по административному делу, о котором участник административной процедуры уведомляется заранее, но не позднее чем за три рабочих дня до принятия административного акта.

      10. Для рассмотрения поступивших пакетов документов, МИО соответствующего административно-территориальной единицы постановлением создает комиссию по рассмотрению заявок на возмещение убытков аэропорта (далее – Комиссия).

      Комиссию возглавляет заместитель акима МИО. В состав Комиссии входят представители местных представительных и МИО (уполномоченных по вопросам пассажирского транспорта, экономики и бюджетного планирования, финансов), региональных национальных палат предпринимателей региона, авиационных объединений юридических лиц и общественных объединений.

      Решение Комиссии принимается путем открытого голосования, которое правомочно при наличии двух третей от общего числа ее состава.

      Решение Комиссии считается принятым, если за него подается большинство голосов от общего количества членов комиссии. В случае равенства голосов голос председателя Комиссии считается решающим.

      11. Бюджетные субсидии предоставляются в пределах сумм, определенных решением маслихатов о местном бюджете на соответствующий год.

      Выплата субсидий производится ежемесячно по операционным затратам, фактически осуществленным и подтвержденным отчетной документацией.

      12. Выплата субсидий из местного бюджета осуществляется ежемесячно в объемах выделенных средств согласно плану финансирования утвержденной бюджетной программой.

      Выплата бюджетных субсидий за отчетный месяц осуществляется в срок не позднее 30 числа месяца, следующего за отчетным.

      Выплата бюджетных субсидий за последний календарный месяц года осуществляется на основе представленного не позднее 20 декабря предварительного расчета операционных затрат, составленного по прогнозным данным, с последующим представлением отчета, составленного по фактическим данным в срок не позднее 20 числа следующего месяца.

      13. Для соблюдения условия субсидирования аэропорт ежемесячно предоставляет МИО следующие документы, заверенные руководителем, либо лицом его замещающим, главным бухгалтером (при наличии):

      1) отчет по расходованию выделенных средств для субсидирования;

      2) план-факт бюджета по методу отчета о прибылях и убытках и отчет о движении денежных средств;

      3) план-факт данных количества самолетовылетов, объема грузоперевозок, веса самолетов, пассажиропотока (прилетающих и вылетающих);

      4) отчет о прибылях и убытках.

      14. По итогам финансового года МИО и аэропорт проводят сверку взаиморасчетов с составлением актов сверки выполненных работ.

Глава 3. Определение объема субсидий

      15. Определение объема субсидий, производится на основе сметы операционных затрат соответствующего аэропорта, при подтверждении убытка, определяемого как разница между доходом от основной деятельности и суммой расходов аэропорта.

      16. К операционным затратам аэропорта относятся расходы согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      17. Анализ правильности представления аэропортом объемов доходов и расходов производится Комиссией путем рассмотрения представленных документов, подтверждающих расходы аэропорта.

      18. Комиссия по истечении пяти рабочих дней, после проверки полноты документов назначает и проводит заседание Комиссии в течение двух дней.

      19. Результаты рассмотрения и выводы Комиссии оформляются протоколом заседания Комиссии.

      20. Объем фактической ежемесячной субсидии определяется единогласным решением Комиссии.

  Приложение 1
к Правилам субсидирования
аэропортов, находящихся
в коммунальной собственности,
не обеспечивающих достаточный
уровень доходов для покрытия
операционных затрат
с пассажиропотоком менее
двухсот тысяч пассажиров в год
  Форма
  кому: _______________________
(наименование местного
исполнительного органа)
от __________________________
(наименование аэропорта)

Заявка на субсидирование аэропортов, находящихся в коммунальной собственности,
не обеспечивающих достаточный уровень доходов для покрытия
операционных затрат с пассажиропотоком менее двухсот тысяч пассажиров в год

      Прошу рассмотреть заявку на получение субсидирования убытков аэропорта.
1. Сведения об аэропорте.
бизнес-идентификационный номер (БИН) ______________________________
фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя __________________
адрес фактического места нахождения _________________________________
номер телефона _____________________________________________________
номер мобильного телефона __________________________________________
2. Реквизиты расчетного счета аэропорта, открытого в банке второго уровня:
___________________________________________________________________.
3. Перечень документов, прилагаемых к заявке, согласно пункту 7 Правил
субсидирования аэропортов:
1) _________________________________________________________________
2) _________________________________________________________________
Подтверждаю достоверность представленной информации, в том числе,
что не являюсь банкротом, не подлежу процедуре банкротства или ликвидации
в соответствии с Законом Республики Казахстан "О реабилитации и банкротстве"
и даю согласие на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну,
а также на сбор, обработку, хранение, выгрузку и использование персональных данных.
__________________________________________ (главный бухгалтер)
__________________________________________ (подпись руководителя) аэропорта)
Место для печати (при наличии)
Дата подачи заявки "____" __________ 20____ года

  Приложение 2
к Правилам субсидирования
аэропортов, находящихся
в коммунальной собственности,
не обеспечивающих достаточный
уровень доходов для покрытия
операционных затрат
с пассажиропотоком менее
двухсот тысяч пассажиров в год
  Форма

Перечень расходов по деятельности аэропорта

      К перечню расходов по деятельности аэропорта относятся следующие расходы:

      1) Заработная плата;

      2) Налоги и отчисления от заработной платы;

      3) Медицинское страхование работников;

      4) Стоимость канцтоваров и типографические расходы;

      5) Сырье и материалы;

      6) Топливо;

      7) Затраты по обеспечению выполнения санитарно-гигиенических норм и обеспечению нормальных условий труда;

      8) Расходы, связанные с обслуживанием и поддержанием в рабочем состоянии производственных активов;

      9) Расходы по повышению квалификации, услуги связи и расходы непосредственно относящиеся к производству;

      10) Текущий ремонт основных средств;

      11) Расходы на коммунальные услуги.