"Денсаулық сақтау саласындағы аккредиттеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 21 желтоқсандағы № ҚР ДСМ-299/2020 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2023 жылғы 2 маусымдағы № 93 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 5 маусымда № 32699 болып тіркелді

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 4 т. қараңыз

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Денсаулық сақтау саласындағы аккредиттеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 21 желтоқсандағы № ҚР ДСМ-299/2020 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізбесінде № 21852 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      Көрсетілген бұйрыққа қосымшаға сәйкес ""Денсаулық сақтау саласындағы аккредиттеу қағидаларын бекіту туралы":

      22-1 - тармақпен толықтырылсын:

      "22-1. Көрсетілетін қызметті беруші осы Қағидаларға өзгеріс және (немесе) толықтыру енгізілген күннен бастап үш жұмыс күні ішінде оны көрсету тәртібі туралы ақпаратты өзектендіреді және ақпаратты "электрондық үкіметтің" ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылым операторына және бірыңғай байланыс орталығына жібереді.";

      23-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "23. Аккредиттеу туралы куәлік алу үшін білім алушылардың, кәсіптік даярлық түлектерінің және денсаулық сақтау саласындағы мамандардың білімі мен дағдыларын бағалауды жүзеге асыратын денсаулық сақтау ұйымы (бұдан әрі – бағалау бойынша ұйым) Комитетке "электрондық үкіметтің" веб-порталы арқылы жібереді www.egov.kz, www.elicense.kz немесе Комитеттің кеңсесі арқылы осы Қағидалардың 4-қосымшасына сәйкес "Білім алушылардың, кәсіптік даярлық түлектерінің және денсаулық сақтау саласындағы мамандардың білімі мен дағдыларын бағалауды жүзеге асыратын ұйымды аккредиттеу" Мемлекеттік көрсетілетін қызмет тәзбесінің (бұдан әрі –Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Тізбесі) 8-тармағына сәйкес құжаттар тапсырады.

      Комитет тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден, сондай-ақ "электрондық үкімет" шлюзі арқылы және цифрлық құжаттар сервисінен әділет органында бағалау бойынша ұйымының мемлекеттік тіркеліу (қайта тіркеуліу) туралы мәліметтерді алады.

      24. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің сипаттамасын, нысанын, мазмұны мен нәтижесін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып, өзге де мәліметтерді қамтитын мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі мемлекеттік көрсетілетін қызмет Тізбесінде көрсетілген.";

      26, 27 - тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "26. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Тізбесінің 8-тармағына сәйкес ұсынылған құжаттардың және цифрлық құжаттар сервисінен алынған мәліметтердің толықтығы құжаттар тіркелген сәттен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде тексеріледі.

      Бағалау бойынша ұйым құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған немесе осы Қағидаларға сәйкес Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті мәліметтер болмаған жағдайда, Комитет Комитет басшысының электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған өтінішті одан әрі қараудан бас тартуды (еркін нысанда) жібереді.

      27. Құжаттар мен мәліметтердің толық топтамасын ұсынған кезде Комитет оларды 3 (үш) жұмыс күні ішінде қарайды және құжаттарды қарау нәтижелері бойынша 2 (екі) жұмыс күні ішінде ұйымның атауын, құжаттардың келіп түскен күнін, осы Қағидалардың 23-тармағына сәйкес мәліметтерді, әрбір ұсынылған құжат бойынша талдамалық ақпаратты, ұйымның аккредиттеу шарттарына сәйкестігі не сәйкес еместігі туралы, сондай-ақ Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Тізбесінің 9-тармағында көзделген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздердің бар (жоқ) екендігі туралы қорытындыларды қамтитын талдамалық анықтаманы (еркін нысанда) жасайды.

      Талдамалық анықтаманың негізінде алдын ала шешім қалыптастырылады.";

      44-1 - тармақпен толықтырылсын:

      "44-1. Көрсетілетін қызметті беруші осы Қағидаларға өзгеріс және (немесе) толықтыру енгізілген күннен бастап үш жұмыс күні ішінде оны көрсету тәртібі туралы ақпаратты өзектендіреді және ақпаратты "электрондық үкіметтің" ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылым операторына және бірыңғай байланыс орталығына жібереді.";

      47, 48-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "47. Қызметтердің аккредиттеу стандарттарына сәйкестігіне сыртқы кешенді бағалау негізінде медициналық ұйымдарды аккредиттеу туралы куәлікті алу үшін медициналық ұйымдар "электрондық үкіметтің" веб-порталы www.egov.kz, www.elicense.kz арқылы Комитетпен (бұдан әрі – аккредиттеуші орган) аккредиттелген ұйымға "Медициналық ұйымдар қызметінің аккредиттеу стандарттарына сәйкестігін тану мақсатында оларды аккредиттеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет Тізбесінің 8-тармағына сәйкес осы Қағидалардың (бұдан әрі – Тізбе) 9-қосымшасына сәйкес құжаттарды береді.

      48. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің сипаттамасын, нысанын, мазмұны мен нәтижесін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып, өзге де мәліметтерді қамтитын мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі Тізбеде көрсетілген.";

      53-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "53. Медициналық ұйым аккредиттеуші органға Тізбенің 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініш береді.";

      87-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "87. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі аккредиттеу туралы куәлік немесе дәлелді бас тарту (еркін нысанда) болып табылады.

      Аккредиттеу туралы куәлік Тізбенің 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша үш жыл мерзімге беріледі.

      ӘРПК – нің 73-бабына сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы шешім қабылданғанға дейін аккредиттеуші орган мемлекеттік қызметті қарау мерзімі аяқталғанға дейін 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірмей медициналық ұйымға алдын ала шешім жібереді.

      Медициналық ұйым аккредиттеуші органның алдын ала шешіміне оны алған күннен бастап 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде қарсылық білдіреді немесе айтады.";

      95, 96, 97-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "95. Денсаулық сақтау субъектілері денсаулық сақтау саласындағы тәуелсіз сараптаманы жүзеге асыруға аккредиттеуден өту үшін Комитетке "электрондық үкіметтің" www.egov.kz, www.elicense.kz веб-порталы арқылы немесе Комитеттің кеңсесі арқылы осы Қағидалардың 15-қосымшасына сәйкес "Денсаулық сақтау саласындағы тәуелсіз сараптаманы жүзеге асыратын денсаулық сақтау субъектілерін аккредиттеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет Тізбесінің (бұдан әрі – көрсетілетін қызмет тізбесі) 8-тармағына сәйкес құжаттарды ұсынады.

      96. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің сипаттамасын, нысанын, мазмұны мен нәтижесін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып, өзге де мәліметтерді қамтитын мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі көрсетілетін қызмет тізбесінде келтірілген.";

      99, 100-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "99. Көрсетілетін қызметтер тізбесінің 8-тармағына сәйкес ұсынылған құжаттардың және цифрлық құжаттар сервисінен алынған мәліметтердің толықтығы құжаттар тіркелген сәттен бастап екі жұмыс күні ішінде тексереді.

      Денсаулық сақтау субъектісі құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған немесе осы Қағидаларға сәйкес мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті мәліметтер болмаған жағдайда, Комитет өтінішті одан әрі қараудан бас тартуды (еркін нысанда) жібереді.

      100. Денсаулық сақтау субъектісі құжаттардың толық топтамасын ұсынған кезде Комитет оларды 3 (үш) жұмыс күні ішінде қарайды және қарау нәтижелері бойынша 2 (екі) жұмыс күні ішінде денсаулық сақтау субъектісінің атауын, құжаттардың келіп түскен күнін, осы Қағидалардың 97-тармағына сәйкес мәліметтерді, әрбір ұсынылған құжат бойынша талдамалық ақпаратты, денсаулық сақтау субъектісінің аккредиттеу шарттарына сәйкестігі не сәйкес еместігі туралы сондай-ақ көрсетілетін қызмет тізбесінің 9-тармағында көзделген мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіздердің болуы (болмауы) туралы қорытындыларды қамтитын талдамалық анықтама (еркін нысанда) жасайды.

      Талдамалық анықтаманың негізінде алдын ала шешім қалыптастырылады.";

      113-1- тармақпен толықтырылсын:

      "113-1. Көрсетілетін қызметті беруші осы Қағидаларға өзгеріс және (немесе) толықтыру енгізілген күннен бастап үш жұмыс күні ішінде оны көрсету тәртібі туралы ақпаратты өзектендіреді және ақпаратты "электрондық үкіметтің" ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылым операторына және бірыңғай байланыс орталығына жібереді.";

      161-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "161. КМҚ және ҚБ аккредиттеу (Комитет басшысының бұйрығын тіркеу) туралы шешім шығарылғаннан кейін 5 (бес) жыл мерзімге осы Қағидалардың 25-қосымшасына сәйкес нысан бойынша аккредиттеу туралы куәлік беріледі.";

      Көрсетілген бұйрықпен бекітілген көрсетілген қосымшаларға сәйкес денсаулық сақтау саласындағы аккредиттеу қағидаларының осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Медициналық және фармацевтикалық бақылау комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрі
А. Ғиният

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Цифрлық даму, инновациялар

      және аэроғарыш өнеркәсібі

      министрлігі

      2023 жылғы " " _________

  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрі
2023 жылғы 2 маусымдағы
№ 93 бұйрығына
қосымша
  Денсаулық сақтау саласындағы
аккредиттеу қағидаларына
4-қосымша

      Нысан

"Денсаулық сақтау саласындағы білім алушылардың, кәсіптік даярлық түлектерінің және мамандардың білімі мен дағдыларын бағалауды жүзеге асыратын ұйымдарды аккредиттеу" мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі

1

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Медициналық және фармацевтикалық бақылау комитеті (бұдан әрі – Комитет)

2

Мемлекеттік қызметті ұсыну тәсілдері (қол жеткізу арналары)

1) "электрондық үкіметтің" веб-порталы www. egov. kz www. eli cens e. kz (бұдан әрі-портал)
2) Комитеттің кеңсесі арқылы;

3

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі

Өтінішті Комитетте тіркеген сәттен бастап 13 (он үш) жұмыс күні

4

Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны

Электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

5

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі

1) осы Қағидалардың 8-қосымшаға сәйкес нысан бойынша білім алушылардың, түлектердің білімі мен дағдыларын, денсаулық сақтау саласындағы мамандардың кәсіптік даярлығын бағалауды жүзеге асыратын ұйымды аккредиттеу туралы куәлік;
2) мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту (еркін нысанда) туралы дәлелді жауап

6

Мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері

Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі

7

Көрсетілетін қызметті берушінің және ақпарат объектілерінің жұмыс кестесі

1) портал – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы;
2) Комитеттің кеңсесі – дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін.
Көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде өтініштерді қабылдау және Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады.

8

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушыдан талап етілетін құжаттар мен мәліметтердің тізбесі

Білім алушылардың, кәсіптік даярлық түлектерінің және денсаулық сақтау саласындағы мамандардың білімі мен дағдыларын бағалау бойынша аккредиттеу туралы куәлікті алу үшін мынадай:
1) осы тізбенің қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтінішті;
2) осы Қағидаларға 6-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ұйымның мамандары туралы мәліметтерді;
3) осы Қағидалардың 7-қосымшасына сәйкес нысан бойынша аппаратура мен медициналық құрал-сайман, симуляциялық жабдықтың болуы туралы мәліметтерді;
4) осы Қағидалардың 5-қосымшасына сәйкес нысан бойынша білім алушылардың, кәсіптік даярлық түлектерінің және денсаулық сақтау саласындағы мамандардың білімі мен дағдыларын бағалауды жүзеге асыратын ұйымның аккредиттеу туралы куәлікті алуға арналған шарттарда көзделген құжаттарды ұсынады.
Бағалау бойынша ұйым портал арқылы жүгінген кезде құжаттар құжаттардың электрондық көшірмелері түрінде беріледі.
Бағалау бойынша ұйым Комитеттің кеңсесі арқылы жүгінген кезде салыстырып тексеру үшін түпнұсқаларын ұсына отырып, құжаттар көшірмелерде не электрондық көшірмелерде электрондық поштаға беріледі kmfk@ dsm. gov. kz немесе ықшам дискіде (оптикалық ақпарат тасымалдаушысы).

9

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер

1) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты қызметке немесе жекелеген қызмет түрлеріне тыйым салу туралы сот шешімінің заңды күшіне енуі;
2) көрсетілетін қызмет алушыға қатысты соттың заңды күшіне енген шешімнің болуы, оның негізінде көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға байланысты арнайы құқығынан айырылуы;
3) ұсынылған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігін анықтау;
4) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректер мен мәліметтердің осы Қағидаларда белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;

10

Мемлекеттік, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін қызметті көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

1. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде порталда "жеке кабинеті", сондай-ақ Бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға мүмкіндігі бар.
2. Көрсетілетін қызметті алушы ЭЦҚ болған жағдайда Мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал арқылы электрондық нысанда алады.
3. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтамалық қызметтердің байланыс телефондары Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігі Медициналық және фармацевтикалық бақылау комитетінің kmfk@ dsm. gov. kz интернет-ресурсында көрсетілген.
4. Дене мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін пандус, шақыру түймесі, Зағиптар мен нашар көретіндерге арналған тактильді жол, күту залы, құжаттар үлгілері бар тағандар болуы тиіс.
5. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының телефон нөмірлері-1414, 8-800-080-7777

  "Денсаулық сақтау саласындағы
білім алушылардың, кәсіптік
даярлық түлектерінің және
мамандардың білімі мен
дағдыларын бағалауды жүзеге
асыратын ұйымдарды
аккредиттеу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
тізбесіне қосымша

      Нысан

  Қазақстан Республикасының
денсаулық сақтау
Министрлігінің Медициналық
және фармацевтикалық
бақылау комитетінің
Төрағасына
____________________________
(Тегі, Аты, Әкесінің аты
(бар болса)

Өтініш

      Білім алушылардың, кәсіптік даярлық түлектері мен денсаулық сақтау саласындағы мамандардың білімі мен дағдыларын бағалау жөніндегі қызметті жүзеге асыруға аккредиттеуді сұраймын __________________ (заңды тұлғаның толық атауы)

      Ұйым туралы мәліметтер:

      1. Меншік нысаны _________________________________________________________

      2. Құрылған жылы _________________________________________________________

      3. Мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлік (анықтама)

      __________________________________________________________________________

      (№ , кім және қашан берді)

      4. Мекен жайы _____________________________________________________________

      (индекс, қала, аудан, облыс, көше, үйдің №, телефон, факс)

      5. Есеп айырысу шоты ______________________________________________________

      (шот №, банктің атауы және орналасқан жері)

      6. Филиалдар, өкілдіктер _______________________

      (орналасқан жері мен деректемелері)

      7. Қоса берілген құжаттар __________________________ (тізімдеме)

      8. Қоса берілген құжаттар __________________________ (тізімдеме)

      Аккредиттеуден кейінгі мониторинг жүргізуге келісім беремін.

      Аккредиттеуден өту үшін қажетті дербес деректерді жинауға және өңдеуге келісім беремін.

      Осы өтінішке қол қоя отырып, осы өтініште және қоса берілген құжаттарда баяндалған мәліметтердің шынайылығы мен анықтығы үшін толық жауапты боламын.

      Ұйым басшысы __________ __________________________________________________

      (қолы) тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      Өтініш қарауға қабылданды "_____" ____________20___ж.

      ______________________________ аккредиттеуші органның жауапты

      адамының тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) қолы _________

  Денсаулық сақтау саласындағы
аккредиттеу қағидаларына
9-қосымша

"Медициналық ұйымдар қызметінің аккредиттеу стандарттарына сәйкестігін тану мақсатында оларды аккредиттеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет тізбесі

1

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Медициналық және фармацевтикалық бақылау комитеті (бұдан әрі – аккредиттеуші орган) аккредиттеген ұйым)

2

Мемлекеттік қызметті ұсыну тәсілдері (қол жеткізу арналары)

"Электрондық үкіметтің" www. egov. kz www. elicense.kz Веб-порталы (бұдан әрі-портал)

3

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі

Аккредиттеуші орган өтінішті тіркеген күннен бастап 27 (жиырма жеті) жұмыс күні

4

Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны

Электрондық (ішінара автоматтандырылған).

5

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі

1) осы Тізбедегі 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Медициналық ұйымдарды аккредиттеуді жүзеге асыру бойынша аккредиттеу туралы куәлік;
2) мемлекеттік қызмет көрсетуден дәлелді бас тарту (еркін нысанда)

6

Мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері

Мемлекеттік қызмет ақылы көрсетіледі.
Қызметтердің құны аккредиттеуші органның ресми сайтында орналастырылады.

7

Көрсетілетін қызметті берушінің және ақпарат объектілерінің жұмыс кестесі

1) портал-жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы;
2) аккредиттеуші органның жұмыс кестесі - дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 13.00-ден 14.00-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.00-ға дейін.
Көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады.

8

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушыдан талап етілетін құжаттар мен мәліметтердің тізбесі

Тізбенің 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша аккредиттеу стандарттарына сәйкестігіне сыртқы кешенді бағалаудан өтуге өтініш.

9

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер

1) ұсынылған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігін анықтау;
2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректер мен мәліметтердің осы Қағидаларда белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;
3) аккредиттеуші органның медициналық ұйымның аккредиттеу саласындағы стандарттарға және денсаулық сақтаудағы сапа жөніндегі халықаралық ұйым мақұлдаған аккредиттеу критерийлеріне сәйкес еместігі туралы шешімі.

10

Мемлекеттік, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін қызметті көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

1. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде порталда "жеке кабинеті", сондай-ақ Бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға мүмкіндігі бар.
2. Көрсетілетін қызметті алушы ЭЦҚ болған жағдайда Мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал арқылы электрондық нысанда алады.
3. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтамалық қызметтердің байланыс телефондары Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігі Медициналық және фармацевтикалық бақылау комитетінің kmfk@ dsm. gov. kz интернет-ресурсында көрсетілген.
4. Дене мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін пандус, шақыру түймесі, Зағиптар мен нашар көретіндерге арналған тактильді жол, күту залы, құжаттар үлгілері бар тағандар болуы тиіс.
5. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының телефон нөмірлері-1414, 8-800-080-7777

  Мемлекеттік көрсетілетін
қызмет тізбесіне "Медициналық
ұйымдарды аккредиттеу
олардың сәйкестігін тану
мақсатында аккредиттеу
стандарттары"
1-қосымша

      Нысан

      ______________________________________________________________

(ұйымның атауы)

Медициналық ұйымды аккредиттеу туралы куәлік

      Қазақстан Республикасы "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Кодексінің 25-бабының, сыртқы кешенді бағалау нәтижелерінің негізінде медициналық ұйым

      ______________________________________________

      (Медициналық ұйымның толық атауы)

      Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау саласындағы аккредиттеу стандарттарына/критерийлеріне сәйкестігіне 3 (үш) жыл мерзімге аккредиттелген деп танылады.

      Бұйрық қоса беріледі және куәліктің ажарамас бөлігі болып табылады.

      Ұйым басшысы ______________________________________________________ тегі, аты, әкесінің аты (болған кезде)

      Қолы ______________________

      Мөр орны

      Куәліктің берілген күні "____" ______ 20___жыл

      Тіркеу № __________________________________

      Қаласы ________________________________

  Мемлекеттік көрсетілетін
қызмет тізбесіне "Медициналық
ұйымдарды аккредиттеу
олардың сәйкестігін тану
мақсатында аккредиттеу
стандарттары"
2-қосымша

      Нысан

  _________________________ -ге
(денсаулық сақтау саласындағы
аккредиттеу жөніндегі органның
толық атауы)
________________________ -ден
(медициналық ұйымның толық
атауы)

Аккредиттеу стандарттарына/критерийлеріне сәйкестігіне сыртқы кешенді бағалаудан өтуге өтініш

      Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау саласындағы аккредиттеу стандарттарына/критерийлеріне сәйкестігіне сыртқы кешенді бағалау жүргізуді сұраймын, в 20______ж., қолайлы айда ___________ саны _________: аккредиттеу мақсатында.

      Ұйым туралы мәліметтер:

      1. Бизнес сәйкестендіру нөмірі ___________________________

      2. Меншік нысаны _______________________

      3. Құрылған жылы _________________________

      4. Медициналық қызметке және (немесе) фармацевтикалық қызметке лицензияның нөмірі, берілген күні, сериясы ______________________________

      5. Мемлекеттік (есептік) тіркеу туралы куәлік

      __________________________________________________________________________

      (қайта тіркеу) (анықтама) (№, сериясы, кім және қашан берді, заңды тұлға мәртебесі)

      6. Есеп айырысу шоты _______________________________________________________

      (шот №, банктің атауы және орналасқан жері)

      7. Медициналық қызмет түрі _________________________________________________

      (көрсетілетін қызметтердің түрлерін, бейіндерін көрсету)

      8. Ұйымдық құрылым (оның ішінде жеке ғимаратта орналасқан құрылымдық бөлімшелер, филиалдар, өкілдіктер және объектілер) ________________ (бөлімшелерді, оның ішінде қуатын, орналасқан жерін және деректемелерін көрсете отырып, жеке ғимаратта орналасқан бөлімшелерді атап көрсету)

      1) стационар төсек-орындарының саны: ___ төсек-орын және/немесе амбулаториялық-емханалық ұйымның/бөлімшенің ауысымына ___ келу қуаты

      2) бекітілген халық саны ____;

      3) орташа науқастардың 12 ай бойы стационарда емделген пациенттер және/немесе адам қабылдайтын емханада барлығы 12 ай ішінде бару саны: ___;

      4) штат бірліктерінің жалпы саны: ___, оның ішінде жұмыспен қамтылғандар: __, бос орындар: __

      5) аутсорсингке берілген/қосалқы мердігерлік ұйымдар орындайтын қызметтерді санамалау: _____________________________________

      9. Өзін-өзі бағалау бойынша деректерді енгізуге жауапты тұлға:

      _________________________________________________________________________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), ЖСН, атқаратын лауазымы)

      Байланыс телефоны және электрондық мекенжайы ____________________________

      10. Медициналық ұйымның мекенжайы: ______________________________________

      (пошта индексі, қала, аудан, облыс, көше, үйдің№, коды көрсетілген телефон, факс)

      11. Медициналық ұйымдардың электрондық мекенжайы және веб-сайтқа сілтеме (бар болса):__________________________

      Аккредиттеуден кейінгі мониторинг жүргізуге келісім беремін.

      Аккредиттеуден өту үшін қажетті дербес деректерді жинауға және өңдеуге келісім беремін.

      Осы өтінішке қол қоя отырып, осы өтініште және қоса берілген құжаттарда баяндалған мәліметтердің шынайылығы мен дұрыстығы үшін толық жауапты боламын.

      Ұйым басшысы __________ _____________________________________

      (қолы) тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      Өтініш қарауға қабылданды 20___ жылғы "____" _______

      ______________________________ аккредиттеуші органның жауапты адамының тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      қолы _________

  Денсаулық сақтау саласындағы
аккредиттеу қағидаларына
15-қосымша

      Нысан

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет тізбесі "Денсаулық сақтау саласында тәуелсіз сараптаманы жүзеге асыратын денсаулық сақтау субъектілерін аккредиттеу"

1.

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Медициналық және фармацевтикалық бақылау комитеті (бұдан әрі – Комитет)

2.

Мемлекеттік қызметті ұсыну тәсілдері (қол жеткізу арналары)

1) "электрондық үкіметтің" веб-порталы www. egov. kz www. eli cens e. kz (бұдан әрі-портал)
2) Комитеттің кеңсесі арқылы;

3.

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі

Өтінішті Комитетте тіркеген сәттен бастап 13 (он үш) жұмыс күні

4.

Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны

Электрондық (ішінара автоматтандырылған)/қағаз түрінде

5.

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі

1) осы Қағидалардың 18-қосымшасына сәйкес нысан бойынша денсаулық сақтау саласында тәуелсіз сараптаманы жүзеге асыруға аккредиттеу туралы куәлік;
2) мемлекеттік қызмет көрсетуден дәлелді бас тарту (еркін нысанда)

6.

Мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері

Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі

7.

Көрсетілетін қызметті берушінің және ақпарат объектілерінің жұмыс кестесі

1) портал-жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жүгінген кезде).
2) Комитет кеңсесі - дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін.
Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген жағдайда, өтінішті қабылдау және құжаттарды тіркеу келесі жұмыс күні жүзеге асырылады.

8.

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушыдан талап етілетін құжаттар мен мәліметтердің тізбесі

Денсаулық сақтау саласындағы тәуелсіз сараптаманы жүзеге асыруға аккредиттеу туралы куәлікті алу үшін мынадай:
1) осы тізбенің 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтінішті;
2) осы Қағидалардың 16-қосымшасына сәйкес нысан бойынша денсаулық сақтау саласында тәуелсіз сараптаманы жүзеге асыруға аккредиттеу туралы куәлікті алуға арналған шарттарда көзделген құжаттарды ұсынады.
3) осы Қағидалардың 17-қосымшасына сәйкес нысан бойынша ұйымның мамандары туралы мәлімет
Денсаулық сақтау субъектісі портал арқылы жүгінген кезде құжаттар электрондық көшірмелері түрінде беріледі.
Денсаулық сақтау субъектісі Комитет кеңсесі арқылы жүгінген кезде салыстырып тексеру үшін түпнұсқаларын ұсына отырып, құжаттар көшірмелерде не электрондық көшірмелерде электрондық поштаға kmfk@ dsm. gov. kz немесе ықшам дискіде (оптикалық ақпарат тасымалдаушысы) беріледі.

9.

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер

1) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты қызметке немесе жекелеген қызмет түрлеріне тыйым салу туралы сот шешімінің заңды күшіне енуі;
2) ұсынылған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігін анықтау;
3) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректер мен мәліметтердің осы Қағидаларда белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;
4) "Мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 12-бабына сәйкес қалыптастырылатын мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылардың тізіліміне енгізу.

10

Мемлекеттік, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін қызметті көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

1. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде порталда "жеке кабинеті", сондай-ақ Бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға мүмкіндігі бар.
2. Көрсетілетін қызметті алушы ЭЦҚ болған жағдайда Мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал арқылы электрондық нысанда алады.
3. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтамалық қызметтердің байланыс телефондары Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігі Медициналық және фармацевтикалық бақылау комитетінің kmfk@ dsm. gov. kz интернет-ресурсында көрсетілген.
4. Дене мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін пандус, шақыру түймесі, Зағиптар мен нашар көретіндерге арналған тактильді жол, күту залы, құжаттар үлгілері бар тағандар болуы тиіс.
5. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының телефон нөмірлері-1414, 8-800-080-7777

  Мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына "Денсаулық
сақтау саласында тәуелсіз
сараптаманы жүзеге асыратын
денсаулық сақтау субъектілерін
аккредиттеу"
1-қосымша

      Нысан

  Қазақстан Республикасының
Денсаулық сақтау
министрлігінің медицина және
фармацевтикалық бақылау
Комитетінің төрағасы
____________
(Тегі, Аты, Әкесінің аты
(болған кезде)

Денсаулық сақтау саласында тәуелсіз сараптама жүргізу жөніндегі қызметті жүзеге асыруға өтініш

      Денсаулық сақтау саласында тәуелсіз сараптама жүргізу жөніндегі қызметті жүзеге асыруға аккредиттеуді сұраймын __________________________________________________

                              (полное наименование юридического лица)

      Ұйым туралы мәліметтер:

      1. Меншік нысаны __________________________________________________________

      2. Құрылған жылы __________________________________________________________

      3. Мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлік (анықтама)

      __________________________________________________________________________

                              (№ , кім және қашан берді)

      4. Мекен жайы _____________________________________________________________

      (индекс, қала, аудан, облыс, көше, үйдің№, телефон, факс)

      5. Есеп айырысу шоты _______________________________________________________

      (индекс, қала, аудан, облыс, көше, үйдің№, телефон, факс)

      6. Филиалдары, өкілдіктері ___________________________________________________

      (шот№, банктің атауы және орналасқан жері)

      7. Қоса беріліп отырған құжаттар _____________________________________________

      Аккредиттеуден кейінгі мониторинг жүргізуге келісім беремін;

      Аккредиттеуден өту үшін қажетті дербес деректерді жинауға және өңдеуге келісім беремін;

      Осы өтінішке қол қоя отырып, түпнұсқалығы үшін толық жауап беремін және осы өтініште және қоса берілген құжаттарда баяндалған мәліметтердің дұрыстығы тексеріледі.

      Ұйым басшысы __________ ___________________________________

      (қолы) тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      Өтініш қарауға қабылданды "___"_20___ж.

      ______________________________ аккредиттеуші органның жауапты адамының тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) қолы _________

"О внесении изменений и дополнений в приказ Министра здравоохранения Республики Казахстан от 21 декабря 2020 года № ҚР ДСМ-299/2020 "Об утверждении правил аккредитации в области здравоохранения"

Приказ Министра здравоохранения Республики Казахстан от 2 июня 2023 года № 93. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 5 июня 2023 года № 32699

      Примечание ИЗПИ!
      Порядок введения в действие см. п. 4.

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра здравоохранения Республики Казахстан от 21 декабря 2020 года № ҚР ДСМ-299/2020 "Об утверждении правил аккредитации в области здравоохранения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 21852) следующие изменения и дополнения:

      в правилах аккредитации в области здравоохранения", утвержденных приложением 1 к указанному приказу:

      дополнить пунктом 22-1:

      "22-1. Услугодатель, в течение трех рабочих дней с даты внесения изменения и (или) дополнения в настоящие Правила, актуализирует информацию о порядке ее оказания и направляет информацию оператору информационно-коммуникационной инфраструктуры "электронного правительства" и в Единый контакт-центр.";

      пункты 23, 24 изложить в следующей редакции:

      "23. Для получения свидетельства об аккредитации, организация здравоохранения, осуществляющая оценку знаний и навыков обучающихся, выпускников профессиональной подготовленности и специалистов в области здравоохранения (далее – организация по оценке) направляет в Комитет через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz или через канцелярию Комитета документы в соответствии с пунктом 8 Перечня основных требований к оказанию государственной услуги "Аккредитация организации, осуществляющей оценку знаний и навыков обучающихся, выпускников профессиональной подготовленности и специалистов в области здравоохранения" согласно приложению 4 к настоящим Правилам (далее – Перечень государственной услуги).

      Комитет из соответствующих государственных информационных систем, а также через шлюз "электронного правительства" и из сервиса цифровых документов получает сведения о государственной регистрации (перерегистрации) организации по оценке в органе юстиции.

      24. Перечень основных требований к оказанию государственной услуги, включающий характеристики процесса, форму, содержание и результат оказания, а также иные сведения с учетом особенностей предоставления государственной услуги приведен в Перечне государственной услуги.";

      пункты 26, 27 изложить в следующей редакции:

      "26. Полнота представленных документов и сведений, указанных в пункте 8 Перечня государственной услуги и сведений из сервиса цифровых документов проверяется в течение 2 (двух) рабочих дней с момента регистрации документов.

      При представлении организации по оценке неполного пакета документов или отсутствия сведений, необходимых для оказания государственной услуги в соответствии с настоящими Правилами, Комитет направляет отказ (в произвольной форме) в дальнейшем рассмотрении заявления, заверенный электронной цифровой подписью руководителя Комитета.

      27. При предоставлении полного пакета документов и сведений, Комитет рассматривает их в течение 3 (трех) рабочих дней и по результатам рассмотрения документов в течение 2 (двух) рабочих дней составляет аналитическую справку (в произвольной форме), содержащую наименование организации, дату поступления документов, сведения, согласно пункту 23 настоящих Правил, аналитическую информацию по каждому предоставленному документу, выводы о соответствии либо несоответствии организации по условиям аккредитации, а также о наличии (отсутствии) оснований для отказа в оказании государственной услуги, предусмотренные пунктом 9 Перечня государственной услуги.

      На основании аналитической справки формируется предварительное решение.";

      дополнить пунктом 44-1:

      "44-1. Услугодатель, в течение трех рабочих дней с даты внесения изменения и (или) дополнения в настоящие Правила, актуализирует информацию о порядке ее оказания и направляет информацию оператору информационно-коммуникационной инфраструктуры "электронного правительства" и в Единый контакт-центр.";

      пункты 47, 48 изложить в следующей редакции:

      "47. Для получения свидетельства об аккредитации медицинских организаций на основе внешней комплексной оценки на соответствие деятельности стандартам аккредитации, медицинские организации в организацию, аккредитованную Комитетом (далее – аккредитующий орган) через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz, подают документы в соответствии с пунктом 8 Перечня основных требований к оказанию государственной услуги "Аккредитация медицинских организаций в целях признания соответствия их деятельности стандартам аккредитации" согласно приложению 9 к настоящим Правилам (далее – Перечень).

      48. Перечень основных требований к оказанию государственной услуги, включающий характеристики процесса, форму, содержание и результат оказания, а также иные сведения с учетом особенностей предоставления государственной услуги приведен в Перечне.";

      пункт 53 изложить в следующей редакции:

      "53. Медицинская организация подает заявление в аккредитующий орган по форме согласно приложению 2 к Перечню.";

      пункт 87 изложить в следующей редакции:

      "87. Результатом оказания государственной услуги является свидетельство об аккредитации либо мотивированный отказ (в произвольной форме).

      Свидетельство об аккредитации выдается сроком на 3 (три) года по форме согласно приложению 1 к Перечню.

      В соответствии со статьей 73 АППК РК до принятия решения об отказе в оказании государственной услуги аккредитующий орган не позднее 3 (трех) рабочих дней до окончания срока рассмотрения государственной услуги направляет медицинской организации предварительное решение.

      Медицинская организация представляет или высказывает возражение к предварительному решению аккредитующего органа в срок не позднее 2 (двух) рабочих дней со дня его получения.";

      пункты 95, 96, 97 изложить в следующей редакции:

      "95. Субъекты здравоохранения для прохождения аккредитации на осуществление независимой экспертизы в области здравоохранения представляют в Комитет через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz или через канцелярию Комитета документы в соответствии с пунктом 8 Перечню основных требований к оказанию государственной услуги "Аккредитация субъектов здравоохранения, осуществляющих независимую экспертизу в области здравоохранения" согласно приложению 15 к настоящим Правилам (далее – Перечень услуги).

      96. Перечень основных требований к оказанию государственной услуги, включающий характеристики процесса, форму, содержание и результат оказания, а также иные сведения с учетом особенностей предоставления государственной услуги приведен в Перечне услуги.";

      пункты 99, 100 изложить в следующей редакции:

      "99. Полнота представленных документов, указанных в пункте 8 Перечня услуги и сведений из сервиса цифровых документов проверяется в течение 2 (двух) рабочих дней с момента регистрации документов.

      В случае представления субъектом здравоохранения неполного пакета документов или отсутствия сведений необходимых для оказания государственной услуги в соответствии с настоящими Правилами Комитет направляет отказ (в произвольной форме) в дальнейшем рассмотрении заявления.

      100. При предоставлении субъектом здравоохранения полного пакета документов Комитет рассматривает их в течение 3 (трех) рабочих дней и по результатам рассмотрения в течение 2 (двух) рабочих дней составляет аналитическую справку (в произвольной форме) содержащую наименование субъекта здравоохранения, дату поступления документов, сведения, согласно пункту 97 настоящих Правил, аналитическую информацию по каждому предоставленному документу, выводы о соответствии либо несоответствии субъекта здравоохранения условиям аккредитации, а также о наличии (отсутствии) оснований для отказа в оказании государственной услуги, предусмотренные пунктом 9 Перечня услуги.

      На основании аналитической справки формируется предварительное решение.";

      дополнить пунктом 113-1:

      "113-1. Услугодатель, в течение трех рабочих дней с даты внесения изменения и (или) дополнения в настоящие Правила, актуализирует информацию о порядке ее оказания и направляет информацию оператору информационно-коммуникационной инфраструктуры "электронного правительства" и в Единый контакт-центр.";

      пункт 161 изложить в следующей редакции:

      "161. После вынесения решения об аккредитации (регистрации приказа руководителя Комитета) ПМА и ОО выдается свидетельство об аккредитации по форме согласно приложению 25 к настоящим Правилам сроком на 5 (пять) лет.".

      приложения к Правилам аккредитации в области здравоохранения, согласно приложениям к указанному приказу изложить в новой редакции согласно приложениям к настоящему приказу.

      2. Комитету медицинского и фармацевтического контроля Министерства здравоохранения Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства здравоохранения Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Юридический департамент Министерства здравоохранения Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра здравоохранения Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении шестидесяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр здравоохранения
Республики Казахстан
А. Ғиният

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового развития, инноваций
и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан

  Приложение к приказу
Министра здравоохранения
Республики Казахстан
от 2 июня 2023 года № 93
  Приложение 4
к правилам аккредитации
в области здравоохранения
  Форма

Перечень основных требований к оказанию государственной услуги "Аккредитация организации, осуществляющей оценку знаний и навыков обучающихся, выпускников профессиональной подготовленности и специалистов в области здравоохранения"

1.

Наименование услугодателя

Комитет медицинского и фармацевтического контроля Министерства здравоохранения Республики Казахстан (далее – Комитет)

2.

Способы предоставления государственной услуги (каналы доступа)

1) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz www.elicense.kz (далее – портал)
2) через канцелярию Комитета;

3.

Срок оказания государственной услуги

С момента регистрации заявления Комитетом 13 (тринадцать) рабочих дней.

4.

Форма оказания

Электронная (частично автоматизированная)/бумажная

5.

Результат оказания государственной услуги

1) свидетельство об аккредитации организации, осуществляющей оценку знаний и навыков обучающихся, выпускников, профессиональной подготовленности специалистов в области здравоохранения по форме согласно приложению 8 к настоящим Правилам;
2) мотивированный отказ (в произвольной форме) в оказании государственной услуги

6.

Размер оплаты, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

государственная услуга оказывается бесплатно

7.

График работы услугодателя и объектов информации

1) услугодатель – с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.30 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней;
2) портал – круглосуточно, за исключением технических перерывов, связанных с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем)

8.

Перечень документов и сведений, истребуемых у услугополучателя для оказания государственной услуги

Для получения свидетельства об аккредитации по оценке знаний и навыков обучающихся, выпускников профессиональной подготовленности и специалистов в области здравоохранения предоставляются следующие документы:
1) заявление по форме согласно приложению к настоящему Перечню;
2) сведения о специалистах организации по форме согласно приложению 6 к настоящим Правилам;
3) сведения о наличии симуляционного оборудования, аппаратуры и медицинского инструментария по форме согласно приложению 7 к настоящим Правилам;
4) документы, предусмотренные в условиях для получения свидетельства об аккредитации организацией, осуществляющей оценку знаний и навыков обучающихся, выпускников профессиональной подготовленности и специалистов в области здравоохранения по форме согласно приложению 5 к настоящим Правилам.
При обращении организации по оценке через портал документы подаются в виде электронных копий документов.
При обращении организации по оценке через канцелярию Комитета документы подаются в копиях с предоставлением оригиналов для сверки либо электронных копиях на электронную почту kmfk@dsm.gov.kz или на компакт-диске (оптический носитель информации).

9.

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законодательством Республики Казахстан

1) в отношении услугополучателя имеется вступившее в законную силу решения суда о запрещении деятельности или отдельных видов деятельности;
2) в отношении услугополучателя имеется вступившее в законную силу решения суда, на основании которого услугополучатель лишен специального права, связанного с получением государственной услуги;
3) установление недостоверности представленных документов и (или) данных (сведений), содержащихся в них;
4) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленным настоящими Правилами;

10.

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через Государственную корпорацию

1. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала, а также единого контакт-центра.
2. Услугополучатель получает государственную услугу в электронной форме через портал при условии наличия электронной цифровой подписью.
3. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги указаны на интернет-ресурсе Комитета медицинского и фармацевтического контроля Министерства здравоохранения Республики Казахстан kmfk@dsm.gov.kz.
4. Для лиц с ограниченными физическими возможностями наличие пандуса, кнопки вызова, тактильной дорожки для слепых и слабовидящих, зала ожидания, стойки с образцами документов.
5. Номера телефонов единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг – 1414, 8-800-080-7777

  Приложение
к Перечню основных требований
к оказанию государственной услуги
"Аккредитация организации,
осуществляющей оценку знаний
и навыков обучающихся,
выпускников профессиональной
подготовленности специалистов
в области здравоохранения"
  Форма
  Председателю
Комитета медицинского
и фармацевтического контроля
Министерства здравоохранения
Республики Казахстан
(фамилия, имя, отчество
(при его наличии)

Заявление

      Прошу аккредитовать на осуществление деятельности по оценке знаний и навыков
обучающихся, выпускников профессиональной подготовленности и специалистов
в области здравоохранения _______________________________________________
(полное наименование юридического лица)
Сведения об организации:
1. Форма собственности __________________________________________________
2. Год создания _________________________________________________________
3. Свидетельство (справка) о государственной регистрации (перерегистрации)
_______________________________________________________________________
(№, кем и когда выдано)
4. Адрес _______________________________________________________________
(индекс, город, район, область, улица, № дома, телефон, факс)
5. Расчетный счет _______________________________________________________
(№ счета, наименование и местонахождение банка)
6. Филиалы, представительства ___________________________________________
(местонахождение и реквизиты)
7. Прилагаемые документы ______________________________________________
(опись)
8. Прилагаемые документы ______________________________________________
(опись)
Даю согласие на проведение постаккредитационного мониторинга.
Даю согласие на сбор и обработку персональных данных, необходимых
для прохождения аккредитации.
Подписывая данное заявление, я подтверждаю подлинность и достоверность
сведений, изложенных в настоящем заявлении и прилагаемых документах.
Руководитель __________ _______________________________________________
(подпись) фамилия, имя, отчество (при его наличии)
Заявление принято к рассмотрению "___"_20___г.
_____________________________________________________________________
фамилия, имя, отчество (при его наличии) ответственного лица аккредитующего органа
подпись _________

  Приложение к приказу
Министра здравоохранения
Республики Казахстан
от " " 2023 года №
  Приложение 9
к правилам аккредитации
в области здравоохранения

Перечень основных требований к оказанию государственной услуги
"Аккредитация медицинских организаций в целях признания соответствия их деятельности стандартам аккредитации"

1

Наименование услугодателя

Организация, аккредитованная Комитетом медицинского и фармацевтического контроля Министерства здравоохранения Республики Казахстан (далее – аккредитующий орган)

2

Способы предоставления государственной услуги (каналы доступа)

Веб–портал "электронного правительства" www.egov.kz www.elicense.kz (далее – портал)

3

Срок оказания государственной услуги

27 (двадцать семь) рабочих дней со дня регистрации заявления аккредитующим органом

4

Форма оказания

Электронная (частично автоматизированная).

5

Результат оказания государственной услуги

1) свидетельство об аккредитации по осуществлению аккредитации медицинских организаций по форме согласно приложению 1 к настоящему Перечню;
2) мотивированный отказ (в произвольной форме) в оказании государственной услуги

6

Размер оплаты, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

Государственная услуга оказывается платно. Стоимость услуг размещается на официальном сайте аккредитующей организации.

7

График работы услугодателя и объектов информации

1) портал – круглосуточно, за исключением технических перерывов, связанных с проведением ремонтных работ;
2) график работы аккредитующего органа - с понедельника по пятницу с 9.00 часов до 18.00 часов с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.00 часов.
В случае обращения субъекта здравоохранения после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, прием заявления и регистрация документов осуществляется следующим рабочим днем.

8

Перечень документов и сведений, истребуемых у услугополучателя для оказания государственной услуги

Заявление на прохождение внешней комплексной оценки по форме согласно приложению 2 к настоящему Перечню.

9

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законодательством Республики Казахстан

1) установление недостоверности представленных документов и (или) данных (сведений), содержащихся в них;
2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленным настоящими Правилами;
3) решение аккредитующего органа о несоответствии медицинской организации стандартам в области аккредитации и критериям аккредитации, одобренным международной организацией по качеству в здравоохранении.

10

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через Государственную корпорацию

1. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала, а также единого контакт-центра.
2. Услугополучатель получает государственную услугу в электронной форме через портал при условии наличия электронной цифровой подписью.
3. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги указаны на интернет-ресурсе Комитета медицинского и фармацевтического контроля Министерства здравоохранения Республики Казахстан kmfk@dsm.gov.kz.
4. Для лиц с ограниченными физическими возможностями наличие пандуса, кнопки вызова, тактильной дорожки для слепых и слабовидящих, зала ожидания, стойки с образцами документов.
5. Номера телефонов единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг – 1414, 8-800-080-7777

  Приложение 1
к Перечню основных
требований к оказанию
государственной услуги
"Аккредитация медицинских
организаций в целях признания
соответствия их деятельности
стандартам аккредитации"
  Форма

______________________________________________________________
Наименование

Свидетельство об аккредитации медицинской организации

      На основании статьи 25 Кодекса Республики Казахстан "О здоровье народа и системе
      здравоохранения", результатов внешней комплексной оценки медицинская организация
__________________________________________________________________________
(полное наименование медицинской организации)
признается аккредитованной сроком на 3 (три) года.
Приказ прилагается и является неотъемлемой частью свидетельства.
Руководитель:
__________________________________________________________________________
фамилия, имя, отчество (при его наличии)
Подпись ______________________
место печати
Дата выдачи свидетельства "____" ______ 20___год
Регистрационный № __________________________________
Город ______________________________________________

  Приложение 2 к Перечню
основных требований к оказанию
государственной услуги
"Аккредитация медицинских
организаций в целях признания
соответствия их деятельности
стандартам аккредитации"
  форма
  В __________________________
(полное наименование субъекта
здравоохранения, осуществляющего
аккредитацию медицинских
организаций)
от _________________________
(полное наименование
медицинской организации)

Заявление на прохождение внешней комплексной оценки

      Прошу провести внешнюю комплексную оценку на соответствие стандартам
аккредитации в области здравоохранения Республики Казахстан и условиям
аккредитации, в 20 ____ г., предпочтительный месяц __________ числа ______:
с целью аккредитации.
Сведения об организации:
1. Бизнес идентификационный номер ____________________________________
2. Форма собственности _______________________________________________
3. Год создания ______________________________________________________
4. Номер, дата выдачи, серия лицензии на медицинскую деятельность и (или)
фармацевтическую деятельность _______________________________________
5. Свидетельство о государственной (учетной) регистрации
____________________________________________________________________
(перерегистрации) (справка) (№, серия, кем и когда выдано, статус юридического лица)
6. Расчетный счет ______________________________________________________
(№ счета, наименование и местонахождение банка)
7. Вид медицинской деятельности ________________________________________
(перечислить виды, профили оказываемых услуг)
8. Организационная структура (в том числе структурные подразделения,
расположенные в отдельном здании, филиалы, представительства и объекты)
______________________________________________________________________
(перечислить подразделения, в том числе, расположенные в отдельном здании
с указанием мощности, местонахождения и реквизиты)
1) количество коек стационара: ___ коек и/или мощность амбулаторно-
поликлинической организации/подразделения (посещений в смену)
2) количество прикрепленного населения ___________________;
3) среднее количество пролеченных пациентов в течение 12 месяцев
в стационаре, и (или) посещений в поликлинике в течение 12 месяцев;
4) общее число штатных единиц: _____, из них занятых: _____, вакантных: ____;
5) перечислить услуги, отданные в аутсорсинг/выполняемые субподрядными организациями:
______________________________________________________________________
9. Ответственное лицо за ввод данных по самооценке:
______________________________________________________________________
фамилия, имя, отчество (при его наличии), ИИН, занимаемая должность
Контактный телефон и электронный адрес _________________________________
10. Адрес медицинской организации:
______________________________________________________________________
(почтовый индекс, город, район, область, улица, № дома, телефон с указанием кода, факс)
11. Электронный адрес медицинской организаций и ссылка на веб-сайт
(при наличии):
______________________________________________________________________
Даю согласие на проведение постаккредитационного мониторинга.
Даю согласие на сбор и обработку персональных данных, необходимых
для прохождения аккредитации.
Подписывая данное заявление, я подтверждаю подлинность и достоверность
сведений, изложенных в настоящем заявлении и прилагаемых документах.
Руководитель ___________________________________________________________
(подпись) фамилия, имя, отчество (при его наличии)
Заявление принято к рассмотрению "___"_20___г.
_______________________________________________________________________
фамилия, имя, отчество (при его наличии) ответственного лица аккредитующего органа
подпись _________

  Приложение к приказу
Министра здравоохранения
Республики Казахстан
от " " 2023 года №
  Приложение 15
к Правилам аккредитации
в области здравоохранения
  форма

Перечень основных требований к оказанию государственной услуги
"Аккредитация субъектов здравоохранения, осуществляющих независимую экспертизу в области здравоохранения"

1.

Наименование услугодателя

Комитет медицинского и фармацевтического контроля Министерства здравоохранения Республики Казахстан (далее – Комитет)

2.

Способы предоставления государственной услуги (каналы доступа)

1) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz www.elicense.kz (далее – портал)
2) через канцелярию Комитета;

3.

Срок оказания государственной услуги

С момента регистрации заявления Комитетом 13 (тринадцать) рабочих дней.

4.

Форма оказания

Электронная (частично автоматизированная)/бумажная

5.

Результат оказания государственной услуги

1) свидетельство об аккредитации на осуществление независимой экспертизы в области здравоохранения по форме согласно приложению 18 к настоящим Правилам;
2) мотивированный отказ (в произвольной форме) в оказании государственной услуги

6.

Размер оплаты, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

государственная услуга оказывается бесплатно

7.

График работы услугодателя и объектов информации

1) портал – круглосуточно, за исключением технических перерывов, связанных с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя).
2) канцелярия Комитета - с понедельника по пятницу с 9.00 часов до 18.30 часов с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.30 часов.
В случае обращения субъекта здравоохранения после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, прием заявления и регистрация документов осуществляется следующим рабочим днем.

8.

Перечень документов и сведений, истребуемых у услугополучателя для оказания государственной услуги

Для получения свидетельства об аккредитации на осуществление независимой экспертизы в области здравоохранения предоставляются следующие документы:
1) заявление по форме согласно приложению 1 к настоящему Перечню основных требований к оказанию;
2) документы, предусмотренные в условиях для получения свидетельства об аккредитации на осуществление независимой экспертизы в области здравоохранения по форме согласно приложению 16 к настоящим Правилам.
3) сведения о специалистах организации по форме согласно приложению 17 к настоящим Правилам.
При обращении субъекта здравоохранения через портал документы подаются в виде электронных копий документов.
При обращении субъекта здравоохранения через канцелярию Комитета документы подаются в копиях с предоставлением оригиналов для сверки либо электронных копиях на электронную почту kmfk@dsm.gov.kz или на компакт-диске (оптический носитель информации).

9.

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законодательством Республики Казахстан

1) вступление в отношении услугополучателя в законную силу решения суда о запрещении деятельности или отдельных видов деятельности;
2) установление недостоверности представленных документов и (или) данных (сведений), содержащихся в них;
3) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленным настоящими Правилами;
4) включение в Реестр недобросовестных участников государственных закупок, формируемый согласно статье 12 Закона Республики Казахстан "О государственных закупках".

10

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через Государственную корпорацию

1. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала, а также единого контакт-центра.
2. Услугополучатель получает государственную услугу в электронной форме через портал при условии наличия электронной цифровой подписью.
3. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги указаны на интернет-ресурсе Комитета медицинского и фармацевтического контроля Министерства здравоохранения Республики Казахстан kmfk@dsm.gov.kz.
4. Для лиц с ограниченными физическими возможностями наличие пандуса, кнопки вызова, тактильной дорожки для слепых и слабовидящих, зала ожидания, стойки с образцами документов.
5. Номера телефонов единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг – 1414, 8-800-080-7777

  Приложение 1
к Перечню основных
требований к оказанию
государственной услуги
"Аккредитация субъектов
здравоохранения, осуществляющих
независимую экспертизу
в области здравоохранения"
  Форма
  Председателю
Комитета медицинского
и фармацевтического контроля
Министерства здравоохранения
Республики Казахстан
______________________
(фамилия, имя, отчество
(при его наличии)

Заявление на осуществление деятельности по проведению независимой экспертизы в области здравоохранения

      Прошу аккредитовать на осуществление деятельности по проведению независимой
экспертизы в области здравоохранения
_______________________________________________________________________
(полное наименование юридического лица)
Сведения об организации:
1. Форма собственности __________________________________________________
2. Год создания _________________________________________________________
3. Свидетельство (справка) о государственной регистрации (перерегистрации)
_______________________________________________________________________
(№, кем и когда выдано)
4. Адрес _______________________________________________________________
(индекс, город, район, область, улица, № дома, телефон, факс)
5. Расчетный счет _______________________________________________________
(№ счета, наименование и местонахождение банка)
6. Филиалы, представительства ___________________________________________
(местонахождение и реквизиты)
7. Прилагаемые документы _______________________________________________
(список)
Даю согласие на проведение постаккредитационного мониторинга.
Даю согласие на сбор и обработку персональных данных, необходимых
для прохождения аккредитации.
Подписывая данное заявление, я подтверждаю подлинность и достоверность
сведений, изложенных в настоящем заявлении и прилагаемых документах.
Руководитель __________ ________________________________________________
(подпись) фамилия, имя, отчество (при его наличии)
Заявление принято к рассмотрению "___"_20___г.
_______________________________________________________________________
фамилия, имя, отчество (при его наличии) ответственного лица аккредитующего органа
подпись _________