"Қазақстан Республикасының сәйкестікті бағалау саласындағы аккредиттеу туралы заңнамасының сақталуы бойынша тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарын және тексеру парақтарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Сауда және интеграция министрінің 2022 жылғы 14 наурыздағы № 140-НҚ және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2022 жылғы 15 наурыздағы № 23 бірлескен бұйрығына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі орынбасарының - Сауда және интеграция министрінің 2023 жылғы 12 маусымдағы № 222-НҚ және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2023 жылғы 12 маусымдағы № 107 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 13 маусымда № 32770 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫЗ:

      1. "Қазақстан Республикасының сәйкестікті бағалау саласындағы аккредиттеу туралы заңнамасының сақталуы бойынша тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарын және тексеру парақтарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Сауда және интеграция министрінің 2022 жылғы 14 наурыздағы № 140-НҚ және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2022 жылғы 15 наурыздағы № 23 бірлескен бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 27176 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:

      көрсетілген бұйрыққа 1-қосымшада бекітілген Қазақстан Республикасының сәйкестікті бағалау саласындағы аккредиттеу туралы заңнамасының сақталуына тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарында:

      2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Осы Өлшемшарттарда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) аккредиттеу және сәйкестікті бағалау саласындағы тәуекел – адамның өмірін немесе денсаулығын бақылау субъектісінің қызметі нәтижесінде, жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, оның зардаптарының ауырлық дәрежесін ескере отырып, мемлекеттің мүліктік мүдделеріне зиян келтіру ықтималдығы;

      2) бақылау субъектілері (объектілері) – аккредиттеу жөніндегі қызметті, өлшемдерді орындау әдістемелерін метрологиялық аттестаттауды, өлшем құралдарын салыстырып тексеруді, сынауды, өнімнің, процестердің, көрсетілетін қызметтердің сәйкестігін растау жөніндегі жұмысты жүзеге асыратын субъектілер (объектілер);

      3) балл – тәуекелді есептеудің сандық өлшемі;

      4) деректерді қалыпқа келтіру – әртүрлі шкалада өлшенген мәндерді шартты түрде жалпы шкалаға келтіруді көздейтін статистикалық рәсім;

      5) елеулі бұзушылықтар – жеке және заңды тұлғалардың, мемлекеттің заңды мүдделерін қозғайтын, халықтың өміріне, денсаулығына зиян келтіру қаупінің туындауы үшін алғышарттар жасайтын Қазақстан Республикасының сәйкестікті бағалау саласындағы аккредиттеу туралы заңнамасы талаптарының бұзылуы;

      6) елеусіз бұзушылықтар – елеулі және өрескел бұзушылықтарға жатпайтын Қазақстан Республикасының сәйкестікті бағалау саласындағы аккредиттеу туралы заңнамасы талаптарының бұзылуы;

      7) өрескел бұзушылықтар – сәйкестікті бағалау құжаттарын және аккредиттеу аттестаттарын негізсіз беруге және (немесе) бермеуге әкеп соғатын, жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделерін қозғайтын, халықтың өміріне, денсаулығына зиян келтіру қатерлерін туғызатын Қазақстан Республикасының сәйкестікті бағалау саласындағы аккредиттеу туралы заңнамасының талаптарын бұзушылықтар;

      8) тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары – бақылау субъектісінің тікелей қызметіне, салалық даму ерекшеліктеріне және осы дамуға ықпал ететін, бақылау субъектілерін (объектілерін) тәуекелдің әртүрлі дәрежелеріне жатқызуға мүмкіндік беретін факторларға байланысты сандық және сапалық көрсеткіштердің жиынтығы;

      9) тәуекел дәрежесін бағалаудың объективті өлшемшарттары (бұдан әрі – объективті өлшемшарттар) – сәйкестікті бағалау және аккредиттеу саласындағы тәуекел дәрежесіне байланысты бақылау субъектілерін (объектілерін) іріктеу үшін пайдаланылатын және жеке бақылау субъектісіне (объектісіне) тікелей тәуелді емес тәуекел дәрежесін бағалау өлшем шарттары;

      10) тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті өлшемшарттары (бұдан әрі – субъективті өлшемшарттар) – нақты тексерілетін бақылау субъектісі объектісі) қызметінің нәтижелеріне байланысты бақылау субъектілерін (объектілерін) іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшем- шарттары;

      11) тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесі – бұл ретте тәуекелдің жол берілетін деңгейін қамтамасыз ететін, кәсіпкерлік еркіндігін шектеудің ең аз ықтимал дәрежесі мақсатында бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды кейіннен жүзеге асыру үшін бақылау субъектілерін (объектілерін) тәуекел дәрежелері бойынша бөлу жолдарының қолайсыз факторларының туындау ықтималдығын азайтуға бағытталған басқарушылық шешімдерді қабылдау процесі қызметтің сәйкестікті бағалау және аккредиттеу саласында, сондай-ақ нақты бақылау субъектісі (объектісі) үшін тәуекел деңгейіне енгізілген өзгерістерді және (немесе) осындай бақылау бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылаудан босатуды және (немесе) тексеруді жүзеге асыру;

      12) тексеру парағы – бақылау субъектілерінің (объектілерінің) қызметіне қойылатын, оларды сақтамау адамның өмірі мен денсаулығына, жеке және заңды тұлғалардың, мемлекеттің заңды мүдделеріне қатер төндіруге әкеп соғатын талаптардың тізбесі;

      13) іріктеме жиынтық (іріктеме) – Кодекстің 143-бабының 2-тармағына сәйкес мемлекеттік бақылау мен қадағалаудың нақты саласында бақылау субъектілерінің (объектілерінің) біртекті тобына жататын бағаланатын субъектілердің (объектілердің) тізбесі.";

      3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау үшін сәйкестікті бағалау және аккредиттеу саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары кезең-кезеңмен жүзеге асырылатын (Шешімдердің көп өлшемшартты талдауы) объективті және субъективті өлшемшарттар арқылы қалыптастырылады.";

      9-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "9. Тәуекел дәрежесін бағалау үшін мынадай ақпарат көздері пайдаланылады:

      1) бақылау субъектісіне (объектісіне) бармай профилактикалық бақылау нәтижелері (бақылау субъектісіне (объектісіне) бармай профилактикалық бақылау қорытындылары бойынша берілген қорытынды құжаттар);

      2) бақылау субъектілеріне (объектілеріне) бару арқылы алдыңғы тексерулердің және профилактикалық бақылаудың нәтижелері;

      3) мемлекеттік органдар мен ұйымдар ұсынатын мәліметтерді талдау нәтижелері.

      Қолда бар ақпарат көздері негізінде аккредиттеу және сәйкестікті бағалау саласындағы мемлекеттік бақылау органы бағалауға жататын субъективті өлшемшарттарды қалыптастырады.

      Субъективті өлшемшарттарды талдау және бағалау бақылау субъектісіне (объектісіне) қатысты бақылау субъектісінің (объектісінің) тексеру жүргізуді және профилактикалық бақылауды барынша ықтимал тәуекелмен шоғырландыруға мүмкіндік береді.

      Бұл ретте, талдау және бағалау кезінде бақылау нақты субъектісіне (объектісіне) қатысты бұрын ескерілген және пайдаланылған субъективті өлшемшарттардың деректері не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес талап қою мерзімі өткен деректер қолданылмайды.

      Өткен профилактикалық бақылаудың қорытындылары бойынша берілген бұзушылықтарды толық көлемде жойған бақылау субъектілеріне қатысты барып, оларды мемлекеттік бақылаудың кезекті кезеңіне тізімдерді қалыптастыру кезінде енгізуге жол берілмейді."

      10-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "10. Салалық тәуекелдерді айқындау үшін ақпарат көздері бойынша тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті өлшемшарттары осы өлшемшарттарға 1-қосымшада келтірілген.

      Аккредиттеу және сәйкестікті бағалау саласындағы бұзушылықтардың маңыздылық дәрежесі бойынша бөліп көрсетілген субъективті өлшемшарттары осы өлшемшарттарға 2-қосымшада келтірілген.";

      мынадай мазмұндағы 12-1-тармақпен толықтырылсын:

      "12-1. Ақпараттық жүйелерді пайдалана отырып, тәуекелдерді бағалау жүйесін қалыптастыру кезінде субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткішін, сондай-ақ тәуекел дәрежесінің көрсеткіштерін есептеу осы өлшемшарттарға 1-қосымшаға сәйкес субъективті өлшемшарттар тізбесі негізінде жүзеге асырылады.

      Субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткішін есептеу (R) алдыңғы тексерулер мен бақылау субъектілеріне (объектілеріне) барып профилактикалық бақылау нәтижелері бойынша бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткішін (SP) және субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткішін (SC) қосу жолымен, кейіннен деректер мәндерін 0-ден бастап 100 баллға дейінгі ауқымда қалыпқа келтіре отырып, автоматтандырылған режимде жүзеге асырылады.

      Rаралық = SP + SC, мұнда

      Rаралық – субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің аралық көрсеткіші,

      SР – бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші,

      SC – субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші.

      Есептеу мемлекеттік бақылаудың әрбір саласының бақылау субъектілерінің (объектілерінің) біртекті тобының әрбір бақылау субъектісі (объектісі) бойынша жүргізіледі. Бұл ретте, мемлекеттік бақылаудың бір саласының бақылау субъектілерінің (объектілерінің) біртекті тобына жататын бағаланатын бақылау субъектілерінің (объектілерінің) тізбесі деректерді кейіннен қалыпқа келтіру үшін іріктеме жиынтықты (іріктемені) құрайды.

      Субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткішін есептеу 0 ден 100 баллға дейінгі шкала бойынша жүргізіледі және мынадай формула бойынша жүзеге асырылады:



     

– субъективті өлшемшарт көрсеткіші,

     

– xi субъективті өлшемшарт көрсеткішінің үлес салмағы,

      n – көрсеткіштер саны.

      Субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесі көрсеткішінің алынған мәні субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесі көрсеткішінің есебіне енгізіледі.

      Субъектілер (объектілер) бойынша есептелген мәндер 0-ден 100 баллға дейінгі ауқымға қалыпқа келтіріледі. Деректерді қалыпқа келтіру мынадай формуланы пайдалана отырып, әрбір іріктеме жиынтық (іріктеме) бойынша жүзеге асырылады:



      R – жеке бақылау субъектісінің (объектісінің) субъективті өлшемшарттары бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші (қорытынды),

      Rmax – бір іріктеме жиынтыққа (іріктемеге) кіретін субъектілер (объектілер) бойынша субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесі шкаласы бойынша ең жоғары ықтимал мән (шкаланың жоғарғы шекарасы),

      Rmin – бір іріктеме жиынтыққа (іріктемеге) кіретін субъектілер (объектілер) бойынша субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесі шкаласы бойынша мүмкін болатын ең төменгі мән (шкаланың төменгі шекарасы),

      Rаралық – субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің аралық көрсеткіші.";

      Қазақстан Республикасының сәйкестікті бағалау саласындағы аккредиттеу туралы заңнамасының сақталуына тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарына 1-қосымша осы бірлескен бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      Қазақстан Республикасының сәйкестікті бағалау саласындағы аккредиттеу туралы заңнамасының сақталуына тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарына 2-қосымшада:

      атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Барып профилактикалық бақылау және жоспардан тыс тексерулер жүргізу кезінде аккредиттеу және сәйкестікті бағалау саласындағы бақылау субъектілеріне (объектілеріне) қойылатын талаптардың бұзылу дәрежесі";

      мынадай мазмұндағы жол:

      "

Өлшемшарттар

Бұзушылық дәрежесі

      "

      мынадай редакцияда жазылсын:

      "

№ р/с

Талаптың атауы

Бұзушылық дәрежесі

      ";

      Қазақстан Республикасының сәйкестікті бағалау саласындағы аккредиттеу туралы заңнамасының сақталуына тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарына 3, 5, 6 және 7-қосымшалар алып тасталсын.

      2. Қазақстан Республикасы Сауда және интеграция министрлігінің Техникалық реттеу және метрология комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бірлескен бұйрықты Қазақстан Республикасы Сауда және интеграция министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бірлескен бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Сауда және интеграция вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасы Ұлттық
экономика министрі
__________А. Куантыров

Қазақстан Республикасы Премьер-
Министрінің орынбасары - Сауда және
интеграция министрі
__________С. Жумангарин

      "КЕЛІСІЛГЕН"
Қазақстан Республикасының
Бас прокуратурасы

  Құқықтық статистика және
арнайы
есепке алу жөніндегі комитеті
Қазақстан Республикасы Ұлттық
экономика министрі
2023 жылғы 12 маусымдағы
№ 107 мен
Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары -
Сауда және интеграция министрі
2023 жылғы 12 маусымдағы
№ 222-НҚ Бірлескен бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасының
сәйкестiктi бағалау саласындағы
аккредиттеу туралы
заңнамасының сақталуы
бойынша тәуекел дәрежесінің
бағалау өлшемшарттарына
1-қосымша

Субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесін айқындауға арналған субъективті өлшемшарттар тізбесі

      Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 138-бабына сәйкес бақылау

      __________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      субъектілердің (объектілердің) біртекті тобының атауы

      қатысты Қазақстан Республикасының сәйкестікті бағалау саласындағы аккредиттеу туралы заңнамасының сақталуына

№ р/с

Субъективті өлшемшарт көрсеткіші

Субъективті өлшемшарт көрсеткіші бойынша ақпарат көзі

Маңыздылығы бойынша үлес салмағы, балл (жиынтығында 100 баллдан аспауы тиіс), wi

1-шарт/ мәні

2-шарт/ мәні

1

2

3

4

5

Барып профилактикалық бақылау үшін

Аккредиттеу жөніндегі органға қатысты

1

Бақылау субъектілеріне (объектілеріне) бармай жүргізілген профилактикалық бақылау шеңберінде берілген ұсынымның орындалуы бойынша ақпарат ұсынбау

Бақылау субъектісіне (объектісіне) бармай профилактикалық бақылау нәтижелері

100 балл

0

Жоқ болу фактісі


0%

100%

Өлшемдерді орындау әдістемелерін метрологиялық аттестаттауды жүзеге асыратын заңды тұлғаларға, тексеру зертханасына (орталығына), сәйкестікті растау жөніндегі органға және сынақ зертханасына (орталығына) қатысты

1

Бақылау субъектілеріне (объектілеріне) бармай жүргізілген профилактикалық бақылау шеңберінде берілген ұсынымның орындалуы бойынша ақпарат ұсынбау

Бақылау субъектісіне (объектісіне) бармай профилактикалық бақылау нәтижелері

50 балл

0

Жоқ болу фактісі

0%

100%

2

Аккредиттеу жөніндегі орган жүргізген жоспарлы және жоспардан тыс бағалаулардың, сондай-ақ аккредиттеу субъектісі қызметінің мониторингінің нәтижелері бойынша Қазақстан Республикасының сәйкестікті бағалау саласындағы аккредиттеу туралы заңнамасының бұзу және аккредиттеу өлшемшарттарына сәйкес келмеу туралы расталған мәліметтердің болуы

Мемлекеттік органдар мен ұйымдар ұсынатын мәліметтерді талдау нәтижелері

50 балл

0

1

0%

100%


О внесении изменений и дополнения в совместный приказ Заместителя Премьер-Министра - Министра торговли и интеграции Республики Казахстан от 14 марта 2022 года № 140-НҚ и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 15 марта 2022 года № 23 "Об утверждении критериев оценки степени риска и проверочных листов за соблюдением законодательства Республики Казахстан об аккредитации в области оценки соответствия"

Совместный приказ Заместителя Премьер-Министра - Министра торговли и интеграции Республики Казахстан от 12 июня 2023 года № 222-НҚ и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 12 июня 2023 года № 107. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 13 июня 2023 года № 32770

      ПРИКАЗЫВАЕМ:

      1. Внести в совместный приказ Заместителя Премьер-Министра - Министра торговли и интеграции Республики Казахстан от 14 марта 2022 года № 140-НҚ и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 15 марта 2022 года № 23 "Об утверждении критериев оценки степени риска и проверочных листов за соблюдением законодательства Республики Казахстан об аккредитации в области оценки соответствия" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 27176) следующие изменения и дополнение:

      в критериях оценки степени риска за соблюдением законодательства Республики Казахстан об аккредитации в области оценки соответствия, утвержденных приложением 1 к указанному приказу:

      пункт 2 изложить в следующей редакции:

      "2. В настоящих Критериях используются следующие понятия:

      1) риск в области аккредитации и оценки соответствия – вероятность причинения вреда в результате деятельности субъекта контроля жизни или здоровью человека, законным интересам физических и юридических лиц, имущественным интересам государства с учетом степени тяжести его последствий;

      2) субъекты (объекты) контроля - субъекты (объекты) осуществляющие деятельность по аккредитации, метрологическую аттестацию методик выполнения измерений, поверку средств измерений, испытания, работу по подтверждению соответствия продукции, процессов, услуг;

      3) балл – количественная мера исчисления риска;

      4) нормализация данных – статистическая процедура, предусматривающая приведение значений, измеренных в различных шкалах, к условно общей шкале;

      5) значительные нарушения – нарушения требований законодательства Республики Казахстан об аккредитации в области оценки соответствия, создающие предпосылки для возникновения угрозы вреда жизни, здоровью населения, затрагивающие законные интересы физических и юридических лиц, государства;

      6) незначительные нарушения – нарушения требований законодательства Республики Казахстан об аккредитации в области оценки соответствия, не относящиеся к значительным и грубым нарушениям;

      7) грубые нарушения – нарушения требований законодательства Республики Казахстан об аккредитации в области оценки соответствия, влекущие необоснованную выдачу и (или) не выдачу документов оценки соответствия и аттестатов аккредитации, создающие угрозы вреда жизни, здоровью населения, затрагивающие законные интересы физических и юридических лиц;

      8) критерии оценки степени риска – совокупность количественных и качественных показателей, связанных с непосредственной деятельностью субъекта контроля, особенностями отраслевого развития и факторами, влияющими на это развитие, позволяющих отнести субъекты (объекты) контроля к различным степеням риска;

      9) объективные критерии оценки степени риска (далее – объективные критерии) – критерии оценки степени риска, используемые для отбора субъектов (объектов) контроля в зависимости от степени риска в определенной сфере деятельности и не зависящие непосредственно от отдельного субъекта (объекта) контроля;

      10) субъективные критерии оценки степени риска (далее – субъективные критерии) – критерии оценки степени риска, используемые для отбора субъектов (объектов) контроля в зависимости от результатов деятельности конкретного субъекта (объекта) контроля.

      11) система оценки и управления рисками – процесс принятия управленческих решений, направленных на снижение вероятности наступления неблагоприятных факторов путем распределения субъектов (объектов) контроля по степеням риска для последующего осуществления профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля с целью минимально возможной степени ограничения свободы предпринимательства, обеспечивая при этом допустимый уровень риска в сфере аккредитации и оценки соответствия, а также направленных на изменение уровня риска для конкретного субъекта (объекта) контроля и (или) освобождения такого субъекта (объекта) контроля от профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля;

      12) проверочный лист - перечень требований, предъявляемых к деятельности субъектов (объектов) контроля, несоблюдение которых влечет за собой угрозу жизни и здоровью человека, законным интересам физических и юридических лиц, государства;

      13) выборочная совокупность (выборка) – перечень оцениваемых субъектов (объектов), относимых к однородной группе субъектов (объектов) контроля, в соответствии с пунктом 2 статьи 143 Кодекса.";

      пункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Критерии оценки степени риска в области аккредитации и оценки соответствия для профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля формируются посредством объективных и субъективных критериев, которые осуществляются поэтапно (Мультикритериальный анализ решений).";

      пункт 9 изложить в следующей редакции:

      "9. Для оценки степени риска используются следующие источники информации:

      1) результаты профилактического контроля без посещения субъекта (объекта) контроля (итоговые документы, выданные по итогам профилактического контроля без посещения субъекта (объекта) контроля);

      2) результаты предыдущих проверок и профилактического контроля с посещением субъектов (объектов) контроля;

      3) результаты анализа сведений, представляемых государственными органами и организациями.

      На основании имеющихся источников информации, орган государственного контроля в области аккредитации и оценки соответствия формирует субъективные критерии, подлежащие оценке.

      Анализ и оценка субъективных критериев позволяет сконцентрировать проведение профилактического контроля субъекта (объекта) контроля в отношении субъекта (объекта) контроля с наибольшим потенциальным риском.

      При этом при анализе и оценке не применяются данные субъективных критериев, ранее учтенные и использованные в отношении конкретного субъекта (объекта) контроля либо данные, по которым истек срок исковой давности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      В отношении субъектов контроля, устранивших в полном объеме выданные нарушения по итогам проведенного предыдущего профилактического контроля с посещением, не допускается включение их при формировании списков на очередной период государственного контроля."

      пункт 10 изложить в следующей редакции:

      "10. Субъективные критерии оценки степени риска по источникам информации для определения отраслевых рисков приведены в приложении 1 к настоящим критериям.

      Субъективные критерии с распределением по степени значимости нарушений в области аккредитации и оценки соответствия приведены в приложении 2 к настоящим критериям.";

      дополнить пунктом 12-1 следующего содержания:

      "12-1. При формировании системы оценки рисков с использованием информационных систем, расчет показателя степени риска по субъективным критериям, а также показатели степени риска, осуществляется на основе перечня субъективных критериев согласно приложению 1 к настоящим критериям.

      Расчет показателя степени риска по субъективным критериям (R) осуществляется в автоматизированном режиме путем суммирования показателя степени риска по нарушениям по результатам предыдущих проверок и профилактического контроля с посещением субъектов (объектов) контроля (SP) и показателя степени риска по субъективным критериям (SC), с последующей нормализацией значений данных в диапазон от 0 до 100 баллов.

      Rпром = SP + SC, где

      Rпром – промежуточный показатель степени риска по субъективным критериям,

      SР – показатель степени риска по нарушениям,

      SC – показатель степени риска по субъективным критериям.

      Расчет производится по каждому субъекту (объекту) контроля однородной группы субъектов (объектов) контроля каждой сферы государственного контроля. При этом перечень оцениваемых субъектов (объектов) контроля, относимых к однородной группе субъектов (объектов) контроля одной сферы государственного контроля, образует выборочную совокупность (выборку) для последующей нормализации данных.

      Расчет показателя степени риска по субъективным критериям производится по шкале от 0 до 100 баллов и осуществляется по следующей формуле:

     


     

– показатель субъективного критерия,

     

– удельный вес показателя субъективного критерия ,

      n – количество показателей.

      Полученное значение показателя степени риска по субъективным критериям включается в расчет показателя степени риска по субъективным критериям.

      Рассчитанные по субъектам (объектам) значения по показателю нормализуются в диапазон от 0 до 100 баллов. Нормализация данных осуществляется по каждой выборочной совокупности (выборке) с использованием следующей формулы:

     


      R – показатель степени риска (итоговый) по субъективным критериям отдельного субъекта (объекта) контроля,

      Rmax – максимально возможное значение по шкале степени риска по субъективным критериям по субъектам (объектам), входящим в одну выборочную совокупность (выборку) (верхняя граница шкалы),

      Rmin – минимально возможное значение по шкале степени риска по субъективным критериям по субъектам (объектам), входящим в одну выборочную совокупность (выборку) (нижняя граница шкалы),

      Rпром – промежуточный показатель степени риска по субъективным критериям.";

      приложение 1 к критериям оценки степени риска за соблюдением законодательства Республики Казахстан об аккредитации в области оценки соответствия изложить в новой редакции, согласно приложению к настоящему совместному приказу;

      в приложении 2 к критериям оценки степени риска за соблюдением законодательства Республики Казахстан об аккредитации в области оценки соответствия:

      наименование изложить в следующей редакции:

      "Степени нарушения требований к субъектам (объектам) контроля в области аккредитации и оценки соответствия при проведении профилактического контроля с посещением, и внеплановых проверок";

      строку следующего содержания:

      "

Критерии

Степень нарушения

      "

      изложить в следующей редакции:

      "

№ п/п

Наименование требования

Степень нарушения

      ";

      приложения 3, 5, 6 и 7 к критериям оценки степени риска за соблюдением законодательства Республики Казахстан об аккредитации в области оценки соответствия исключить.

      2. Комитету технического регулирования и метрологии Министерства торговли и интеграции Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего совместного приказа на интернет-ресурсе Министерства торговли и интеграции Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего совместного приказа возложить на курирующего вице-министра торговли и интеграции Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Министр
национальной экономики
Республики Казахстан
__________А. Куантыров


Заместитель Премьер-Министра -
Министр торговли и интеграции
Республики Казахстан
__________С. Жумангарин


      "СОГЛАСОВАНО"
Комитет по правовой статистике
и специальным учетам Генеральной прокуратуры
Республики Казахстан

  Приложение
к совместному приказу
Министр национальной экономики
Республики Казахстан
от 12 июня 2023 года № 107 и
Заместитель Премьер-Министра -
Министр торговли и интеграции
Республики Казахстан
от 12 июня 2023 года № 222-НҚ
  Приложение 1
к критериям оценки степени
риска за соблюдением законодательства
Республики Казахстан об
аккредитации в области
оценки соответствия

Перечень субъективных критериев для определения степени риска по субъективным критериям

      За соблюдением законодательства Республики Казахстан об аккредитации в области оценки соответствия
в соответствии со статьей 138 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан в отношении
__________________________________________________________________
            наименование однородной группы субъектов (объектов)
__________________________________________________________________
                              контроля

№ п/п

Показатель субъективного критерия

Источник информации по показателю субъективного критерия

Удельный вес по значимости, балл (в сумме не должен превышать 100 баллов), wi

условие 1/значение

условие 2/значение

1

2

3

4

5

Для профилактического контроля с посещением

В отношении органа по аккредитации

1

Непредставление информации по исполнению рекомендации, выданной в рамках проведенного профилактического контроля без посещения субъектов (объектов) контроля

Результаты профилактического контроля без посещения субъекта (объекта) контроля

100 баллов

0

Факт отсутствия


0%

100%

В отношении юридических лиц, осуществляющих метрологическую аттестацию методик выполнения измерений, поверочной лаборатории (центра), органа по подтверждению соответствия и испытательной лаборатории (центра)

1

Непредставление информации по исполнению рекомендации, выданной в рамках проведенного профилактического контроля без посещения субъектов (объектов) контроля

Результаты профилактического контроля без посещения субъекта (объекта) контроля

50 баллов

0

Факт отсутствия

0%

100%

2

Наличие подтвержденных сведений о нарушениях законодательства Республики Казахстан об аккредитации в области оценки соответствия и несоответствии критериям аккредитации по результатам плановых и внеплановых оценок, а также мониторинга деятельности субъекта аккредитации органом по аккредитации

Результаты анализа сведений, представляемых государственными органами и организациями

50 баллов

0

1

0%

100%