Алматы қаласындағы үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте, ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлінген белдеуінде, Алматы қаласындағы үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте және ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлінген белдеуінен тыс жерде сыртқы (көрнекі) жарнама объектілерін орнату қағидаларын бекіту туралы

Алматы қаласы әкімдігінің 2023 жылғы 13 маусымдағы № 2/341 қаулысы. Алматы қаласы Әділет департаментінде 2023 жылғы 16 маусымда № 1724 болып тіркелді

      Қазақстан Республикасының "Алматы қаласының ерекше мәртебесі туралы" Заңының 4-бабының 9-33) тармақшасына сәйкес Алматы қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Алматы қаласындағы үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте, ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлінген белдеуінде, Алматы қаласындағы үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте және ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлінген белдеуінен тыс жерде сыртқы (көрнекі) жарнама объектілерін орнату қағидалары бекітілсін;

      2. "Алматы қаласы Қалалық жоспарлау және урбанистика басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген тәртіппен:

      1) осы қаулыны Алматы қаласының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы қаулыны ресми жарияланғаннан кейін Алматы қаласы әкімдігінің интернет - ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау әкімнің сәулет, құрылыс және қала құрылысы мәселелеріне жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Алматы қаласының әкімі Е. Досаев

  Алматы қаласы әкімдігінің
2023 жылғы 13 маусымдағы
№ 2/341
Қаулыға қосымша

Алматы қаласындағы үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте, ортақ
пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлінген белдеуінде, Алматы қаласының
үй-жайларының шегінен тыс ашық кеңістікте және ортақ пайдаланылатын
автомобиль жолдарының бөлінген белдеуінен тыс жерде сыртқы (көрнекі)
жарнама объектілерін орнату қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Алматы қаласындағы үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте, ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлінген белдеуінде, Алматы қаласының үй-жайларының шегінен тыс ашық кеңістікте және ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлінген белдеуінен тыс жерде сыртқы (көрнекі) жарнама объектілерін орнату қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасының "Алматы қаласының ерекше мәртебесі туралы" Заңының 4-бабының 9-33) тармағына және Қазақстан Республикасының "Жарнама туралы" Заңының 17-2-бабының 4-тармағына сәйкес әзірленді.

      2. Қағидалар Алматы қаласындағы үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте, ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлінген белдеуінде, Алматы қаласының үй-жайларының шегінен тыс ашық кеңістікте және ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлінген белдеуінен тыс жерде сыртқы (көрнекі) жарнама объектілерін орнату тәртiбiн айқындайды.

      3. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) жарнама – кез келген құралдардың көмегiмен кез келген нысанда таратылатын және (немесе) орналастырылатын, белгілі бір адамдар тобына арналмаған және жеке немесе заңды тұлғаға, тауарларға, тауар белгiлерiне, жұмыстарға, көрсетiлетiн қызметтерге қызығушылықты қалыптастыруға немесе қолдауға арналған және оларды өткiзуге ықпал ететін ақпарат;

      2)  жергілікті атқарушы орган (әкімдік) - облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) әкімі басқаратын, өз құзыреті шегінде тиісті аумақта жергілікті мемлекеттік басқаруды және өзін-өзі басқаруды жүзеге асыратын алқалы атқарушы орган;

      3) көше жиһазы (жабдығы) – елді мекендерде үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте орнатылатын декоративтік сипаттағы және практикалық пайдаланылатын объектілер (гүл құмыралары, павильондар, отырғыштар, орындықтар, жәшіктер, қоғамдық көлік аялдамалары, ақпараттық панель, балалар ойындарына және ересек тұрғындардың демалысына арналған жабдықтар мен конструкциялар);

      4) сыртқы (көрнекі) жарнама – сыртқы (көрнекі) жарнама объектілерінде орналастырылған және елді мекендердегі үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте, жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлінген белдеуінде, елді мекендерден тыс жердегі үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте және жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлінген белдеуінен тыс жерде көзбен көруге қол жетімді жарнама;

      5) сыртқы (көрнекі) жарнама объектісі – жарнаманы тарату және (немесе) орналастыру үшін пайдаланылатын құрылысжайлар, әртүрлі көлемдегі немесе жалпақ конструкциялар, оның ішінде экрандар мен электронды таблолар, жарықты конструкциялар және өзге де құралдар;

      4. Сыртқы (көрнекі) жарнаманы орналастыру осы Қағидалардың талаптарын сақтай отырып, сыртқы (көрнекі) жарнама объектілерінде, оның ішінде ғимараттардың (құрылысжайлардың) сыртқы жақтарына орналастырылатын жарнама бейнелерін және (немесе) ақпаратын бейнелеу және салу арқылы жүзеге асырылады.

      5. Сыртқы (көрнекі) жарнама объектілерін Қазақстан Республикасының Жер кодексіне, Қазақстан Республикасының сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі, автомобиль жолдары, жол жүрісі туралы заңнамасына, ұлттық стандартына және осы Қағидаларға сәйкес жүзеге асырылады.

      6. Сыртқы (көрнекі) жарнаманы орналастыру туралы хабарлама жібере отырып, өтініш беруші сыртқы (көрнекі) жарнаманы орналастыру жоспарланып отырған сыртқы (көрнекі) жарнама объектісінің Қазақстан Республикасының заңнамасының талаптарына сәйкес келетіндігін растайды.

      Сыртқы (көрнекі) жарнама объектісі хабарламалардың мемлекеттік электрондық тізілімінде хабарламаны тіркегеннен кейін Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарына сәйкес келмеген жағдайда, сыртқы (көрнекі) жарнаманы орналастыру туралы хабарламаларды қабылдауды жүзеге асыратын Алматы қаласы әкімдігінің құрылымдық бөлімшесі осы объектіде сыртқы (көрнекі) жарнаманы орналастыру туралы хабарламаны тіркеуден бас тартуы қажет.

2-тарау. Сыртқы (көрнекі) жарнама объектілерін орнату тәртібі

1-параграф. Сыртқы (көрнекі) жарнама объектілерін орнатудың жалпы шарттары

      7. Сыртқы (көрнекі) жарнама объектілері:

      1) жол белгісіне, оның тірегіне, сондай-ақ жол қозғалысын реттеуге арналған кез келген басқа да бұйымда;

      2) жүріс бөлігінің үстінде;

      3) жол қоршауларында және бағыттаушы құрылғыларында;

      4) нұсқағыштарды қоспағанда, қалалық коммуналдық жарықтандыру желілерінің, троллейбус желілерінің және бейнебақылаудың тіректерінде;

      5) автомобиль тіркемелерінде, ершікті тартқыштар тіркемелерінде;

      6) қоғамдық көлік аялдамаларының төбелерінде;

      7) егер мұндай орнату ғимараттар мен құрылыстардың пайдалану сипаттамаларының нашарлауына, олардың беріктігі мен тұрақтылығын төмендетуге әкеп соғуы мүмкін болса, ғимараттар мен құрылыст егер мұндай қондырғы ғимараттар мен құрылыстардың пайдалану сипаттамаларының нашарлауына, олардың беріктігі мен тұрақтылығының төмендеуіне, сондай-ақ сәулет стилінің бұзылуына әкеп соқтырса, ғимараттар мен құрылыстарға орнатылмайды.

      8. Сыртқы (көрнекі) жарнама объектісінің құрамдас бөліктерінің қосылыстары безендірілуі (тікелей қол жетімділіктен жасырылуы) қажет. Сыртқы (көрнекі) жарнама объектісі коррозияға қарсы жабынмен қорғалуы, тиісті эстетикалық, санитарлық және техникалық жағдайда ұсталуы тиіс.

      9. Сыртқы (көрнекі) жарнама объектілері адамдардың өмірі мен денсаулығы үшін қауіпсіз болуы, таза ұсталуы, түнгі уақытта жарықтандырылуы тиіс.

      Сыртқы (көрнекі) жарнама объектісі жарықтандыру кезінде барынша жарықтығы 500 кд/м2 (шаршы метрге кандел) аспауы тиіс.

      10. Сыртқы (көрнекі) жарнама объектілері, оның ішінде ғимараттарда және (немесе) құрылыстарда орналастырылған объектілер таңбалануы (жеке не бизнес сәйкестендіру нөмірі, меншік иесінің атауы және телефон нөмірі, жарнамалық орын нөмірі) болуы тиіс. Таңбалауды штрих код (QR коды) арқылы орналастыруға болады.

      11. Сыртқы (көрнекі) жарнама объектісін орнатқан (монтаждаған) кезде құрылыс-монтаждау жұмыстарын, сондай-ақ ашық отты және тұтанатын көздерді қолдана отырып отпен жұмыстар жүргізуге байланысты өрт қауіпсіздігінің талаптары мен нормалары ескерілуге тиіс.

      12. Аумағы осы Қағидалардың қосымшасында айқындалған сыртқы (көрнекі) жарнама объектілерінің тығыздығы жоғары аймақта сыртқы (көрнекі) жарнама объектілерін орнату ауданы бес шаршы метрге дейінгі көше жиһазы және (немесе) сыртқы (көрнекі) жарнама объектісі түрінде жүзеге асырылады. Сыртқы (көрнекі) жарнаманың өзге де объектілерін орнату көзделмеген.

      13. Автокөлік құралдарында, оның ішінде қоғамдық көліктерде жарнама орналастыруға жол беріледі.

      14. Жол жүрісі қауіпсіздігі мәселелері бойынша сыртқы (көрнекі) жарнама объектілерін мемлекеттік бақылауды жол жүрісі, автомобиль жолдары қауіпсіздігі саласындағы уәкілетті органның аумақтық бөлімшесі Қазақстан Республикасының "Автомобиль жолдары туралы", "Жол жүрісі туралы" Заңына, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2016 жылғы 22 шілдедегі № 757 бұйрығымен бекітілген Жол қауіпсіздігін және регламенттерді, нормативтер мен стандарттарды сақтау саласында әкімшілік полиция бөлімшелерінің қызметін ұйымдастыру жөніндегі нұсқаулыққа сәйкес (Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2016 жылғы 26 тамызда № 14161 болып тіркелген) тексеру жүргізу және нұсқама шығару арқылы жүзеге асырады.

      15. Меншік иелері не сыртқы (көрнекі) жарнама объектілеріне өзге де заттық құқықтарға ие тұлғалары:

      1) сыртқы (көрнекі) жарнама объектісінде Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарына сәйкес келмейтін сыртқы (көрнекі) жарнаманы орналастыруға жол бермеу;

      2) сыртқы (көрнекі) жарнаманы орналастыру туралы хабарлама уәкілетті органда тіркелмеген сыртқы (көрнекі) жарнаманы сыртқы (көрнекі) жарнама объектісінде орналастыруға жол бермеу;

      3) сыртқы (көрнекі) жарнама объектісінде меншік иесінің не сыртқы (көрнекі) жарнама объектілеріне өзге де заттық құқықтарға ие тұлғаның атауын және жеке не бизнес сәйкестендіру нөмірін көрсету;

      4) сыртқы (көрнекі) жарнама объектісінде хабарламасыз орналастырылған жағдайда, сыртқы (көрнекі) жарнаманы орналастырғаны үшін төлемақы төлеу;

      5) сыртқы (көрнекі) жарнама объектісін Қазақтан Республикасының заңнама талаптарына сәйкестігін қамтамасыз ету қажет.

2-параграф. Жеке тұрған сыртқы (көрнекі) жарнама объектілерін орнату тәртібі

      16. Сыртқы (көрнекі) жарнама объектілерін орналастыру жер учаскесіне тиісті құқық негізінде және мынадай кезеңдермен жүзеге асырылады:

      1) эскизді (эскиздік жобаны) әзірлеу үшін сәулет-жоспарлау тапсырмасын (бұдан әрі – СЖТ) және техникалық шарттарды алу;

      2) эскизді (эскиздік жобаны) жергілікті атқарушы органның сәулет және қала құрылысы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшесімен келісуден өткізу;

      3) сыртқы (көрнекі) жарнама объектісін орнату.

      17. СЖТ және техникалық шарттарды алу, эскизді (эскиздік жобаны) келісу (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12684 болып тіркелген) Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 30 қарашадағы № 750 бұйрығымен бекітілген Құрылыс саласындағы құрылыс салуды ұйымдастыру және рұқсат беру рәсімдерінен өту қағидаларына (Бұдан әрі – Құрылыс салуды ұйымдастыру Қағидалары) сәйкес жүзеге асырылады.

      18. Сыртқы (көрнекі) жарнама объектілері:

      1) автомобиль жолдарының бөлу жолақтарында, сондай-ақ жолдың іргелес жүру бөліктерін бөлетін жер учаскелерінде;

      2) көлік ағынының қозғалыс бағыты бойынша қоғамдық көлік аялдамаларынан 25 метр жақын қашықтықта;

      3) көше жиһазын қоспағанда, көлік ағынының қозғалыс бағыты бойынша жер үсті жаяу жүргіншілер өткелдерінің белгіленуіне дейін 20 метрден жақын қашықтықта;

      4) инженерлік коммуникациялардың күзет аймағында;

      5) ағаштардан 3 метрден кем қашықтықта;

      6) жарықтандыру желісінің электр беру желілерінен 1 метрден кем қашықтықта;

      7) жақын сыртқы (көрнекі) жарнама объектісінен 50 метрден кем қашықтықта;

      8) сыртқы (көрнекі) жарнама объектісінің сыртқы габариттерінен тыс шығатын элементтерді пайдалана отырып орнатылмайды.

      19. Сыртқы (көрнекі) жарнама объектілерін ғимараттар мен құрылыстарға тікелей жақын орналастырған кезде құрылыс нормаларының және үйлер мен ғимараттарға өрт бөлімшелерінің кіруін қамтамасыз ету бөлігінде өрт қауіпсіздігі талаптары сақталуға, сондай-ақ өртке қарсы қорғаныс белдеуі және сары сызық сақталуға тиіс.

      20. Алматы қаласының аумағында сыртқы (көрнекі) жарнама объектілерін ситиборд, сити-формат және медиаборд түрінде орнату жүзеге асырылады.

      Ситибордтар, сити-формат және медиабордтар дегеніміз – сыртқы (көрнекі) жарнаманы орналастыруға арналған, оның ішінде бейнекөрініс арқылы таратылатын сыртқы (көрнекі) жарнама объектілері. Ситибордтың ауданы 6-дан 8 шаршы метрге дейін, сити-форматың ауданы 2,2 шаршы метрден, медиабордтың ауданы 10-нан 12 шаршы метрден аспайды.

      21. Сыртқы (көрнекі) жарнаманың жеке тұрған объектілері жердің деңгейінен жоғары емес тұстағы іргетасқа қойылады, оның бетіне дайындалған және МЕМСТ талаптарына сәйкес келетін мықты әйнек қойылып, ішкі жағынан жарықтандырылып, электр желісінен авариялық ажыратылу және электр желілеріне жер астынан қосылу жүйесімен жабдықталады. Әйнектеу талаптары экрандар және электрондық табло түріндегі сыртқы (көрнекі) жарнама объектілеріне қолданылмайды.

      22. Қоғамдық көлік аялдамаларында сыртқы (көрнекі) жарнаманы орналастыру арнайы бөлінген орындарда жүзеге асырылады.

      23. Сыртқы (көрнекі) жарнама объектісін монтаждағаннан (бөлшектегеннен) кейін объектінің меншік иесі жұмыстар жүргізілген аумақты абаттандыруды қалпына келтіреді.

      3-параграф. Сыртқы (көрнекі) жарнама объектілерін ғимараттарда және (немесе) құрылыстарда орнату тәртібі

      24. Сыртқы (көрнекі) жарнаманы ғимаратта және (немесе) құрылыста орналастыру меншік иесімен не ғимаратқа және (немесе) құрылысқа өзге де заттық құқықтарға ие адаммен жасалған шарттың негізінде жүзеге асырылады.

      25. Төбелік жарықты сыртқы (көрнекі) жарнаманы (жарықдиодты паннолар немесе көлемді неонды әріптер) орнату және ғимараттың қасбеттік бөлігінде ауданы 10 шаршы метрден асатын сыртқы (көрнекі) жарнама объектісін ғимараттың төбесін және (немесе) қасбетін реконструкциялау арқылы жүзеге асырылады да, Құрылыс салуды ұйымдастыру қағидаларына сәйкес рәсімдерден өтуді талап етеді.

      26. Меншік иесімен не сыртқы (көрнекі) жарнама объектісіне өзге де заттық құқықтарға ие тұлғамен шарт жасалмаған жағдайда, және (немесе) тіркелген хабарлама уәкілетті органда болмаған жағдайда, жергілікті атқарушы орган меншік иесін не ғимаратқа және (немесе) құрылысқа өзге заттық құқықтарға ие адамды сыртқы (көрнекі) жарнаманы орналастырғаны үшін төлемақы төлеуші деп тануы мүмкін.

      Бұған келіспеген жағдайда, меншік иесі не ғимаратқа және (немесе) құрылысқа өзге заттық құқықтарға ие адам сыртқы (көрнекі) жарнаманы орналастыруды жүзеге асырған адамды сыртқы (көрнекі) жарнаманы орналастырғаны үшін төлемақы төлеуші деп тану туралы растайтын материалдарды қоса бере отырып, жергілікті атқарушы органға жүгінуге құқылы.

  Алматы қаласындағы
үй-жайлардың
шегінен тыс ашық
кеңістікте, ортақ
пайдаланылатын автомобиль
жолдарының бөлінген белдеуінде,
Алматы қаласының
үй-жайларының
шегінен тыс ашық кеңістікте
және ортақ пайдаланылатын
автомобиль жолдарының
бөлінген белдеуінен
тыс жерде сыртқы
  (көрнекі) жарнама объектілерін
орнату қағидаларына қосымша
 
 


Об утверждении Правил установки объектов наружной (визуальной) рекламы на открытом пространстве за пределами помещений в городе Алматы, в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования, на открытом пространстве за пределами помещений города Алматы и вне полосы отвода автомобильных дорог общего пользования

Постановление акимата города Алматы от 13 июня 2023 года № 2/341. Зарегистрировано в Департаменте юстиции города Алматы 16 июня 2023 года № 1724

      В соответствии с подпунктом 9-33) статьи 4 Закона Республики Казахстан "Об особом статусе города Алматы", акимат города Алматы ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила установки объектов наружной (визуальной) рекламы на открытом пространстве за пределами помещений в городе Алматы, в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования, на открытом пространстве за пределами помещений города Алматы и вне полосы отвода автомобильных дорог общего пользования;

      2. Коммунальному государственному учреждению "Управление городского планирования и урбанистики города Алматы" в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в Департаменте юстиции города Алматы;

      2) размещение настоящего постановления на интернет - ресурсе акимата города Алматы после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима, курирующего вопросы архитектуры, строительства и градостроительства.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города Алматы Е. Досаев

  Приложение
к постановлению
акимата города Алматы
от 13 июня 2023 года № 2/341

Правила установки объектов наружной (визуальной) рекламы на открытом
пространстве за пределами помещений в городе Алматы, в полосе отвода
автомобильных дорог общего пользования, на открытом пространстве за
пределами помещений города Алматы и вне полосы отвода автомобильных
дорог общего пользования

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила установки объектов наружной (визуальной) рекламы на открытом пространстве за пределами помещений в городе Алматы, в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования, на открытом пространстве за пределами помещений города Алматы и вне полосы отвода автомобильных дорог общего пользования (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 9-33) статьи 4 Закона Республики Казахстан "Об особом статусе города Алматы" и пунктом 4 статьи 17-2 Закона Республики Казахстан "О рекламе".

      2. Правила определяют порядок установки объектов наружной (визуальной) рекламы на открытом пространстве за пределами помещений в городе Алматы, в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования, на открытом пространстве за пределами помещений города Алматы и вне полосы отвода автомобильных дорог общего пользования.

      3. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:

      1) реклама – информация, распространяемая и (или) размещаемая в любой форме с помощью любых средств, предназначенная для неопределенного круга лиц и призванная формировать или поддерживать интерес к физическому или юридическому лицу, товарам, товарным знакам, работам, услугам и способствовать их реализации;

      2) местный исполнительный орган (акимат) — коллегиальный исполнительный орган, возглавляемый акимом области, города республиканского значения и столицы, района (города областного значения), осуществляющий в пределах своей компетенции местное государственное управление и самоуправление на соответствующей территории;

      3) уличная мебель (оборудование) – объекты декоративного характера и практического использования (вазы для цветов, павильоны, беседки, скамьи, урны, остановки общественного транспорта, информационная панель, оборудование и конструкции для игр детей и отдыха взрослого населения), устанавливаемые в городе Алматы на открытом пространстве за пределами помещений;

      4) наружная (визуальная) реклама – реклама, размещенная на объектах наружной (визуальной) рекламы и доступная визуальному восприятию на открытом пространстве за пределами помещений в населенных пунктах, в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования, на открытом пространстве за пределами помещений вне населенных пунктов и вне полосы отвода автомобильных дорог общего пользования;

      5) объект наружной (визуальной) рекламы – сооружения, различного рода объемные или плоскостные конструкции, в том числе экраны и электронные табло, световые конструкции, и иные средства, используемые для распространения и (или) размещения рекламы.

      4. Размещение наружной (визуальной) рекламы осуществляется путем отображения и нанесения рекламных изображений и (или) информации на объектах наружной (визуальной) рекламы, в том числе размещаемых на внешних сторонах зданий (сооружений) с соблюдением требований настоящих Правил.

      5. Размещение объектов наружной (визуальной) рекламы осуществляется в соответствии с Земельным кодексом Республики Казахстан, законодательством Республики Казахстан об архитектурной, градостроительной и строительной деятельности, автомобильных дорогах, о дорожном движении, национальным стандартом Республики Казахстан и настоящими Правилами.

      6. Направляя уведомление о размещении наружной (визуальной) рекламы заявитель подтверждает, что объект наружной (визуальной) рекламы, на котором планируется размещение наружной (визуальной) рекламы соответствует требованиям законодательства Республики Казахстан.

      В случае установления несоответствия объекта наружной (визуальной) рекламы требованиям законодательства Республики Казахстан после регистрации уведомления в государственном электронном реестре уведомлений, структурному подразделению акимата города Алматы, осуществляющему прием уведомлений о размещении наружной (визуальной) рекламы необходимо отменить регистрацию уведомления о размещении наружной (визуальной) рекламы на данном объекте.

Глава 2. Порядок установки объектов наружной (визуальной) рекламы

Параграф 1. Общие условия по установке объектов наружной (визуальной) рекламы

      7. Объекты наружной (визуальной) рекламы не устанавливаются:

      1) на дорожном знаке, его опоре, а также на любом другом приспособлении, предназначенном для регулирования дорожного движения;

      2) над проезжей частью;

      3) на дорожных ограждениях и направляющих устройствах;

      4) на опорах городских коммунальных сетей освещения, троллейбусных сетей и видеонаблюдения, за исключением указателей;

      5) на автомобильных прицепах, полуприцепах к седельным тягачам;

      6) на крышах остановок общественного транспорта;

      7) на зданиях и сооружениях, если такая установка влечет ухудшение эксплуатационных характеристик зданий и сооружений, снижение их прочности и устойчивости, а также нарушение архитектурного стиля.

      8. Соединения составных частей объекта наружной (визуальной) рекламы необходимо декорировать (скрыть от прямого доступа). Объект наружной (визуальной) рекламы необходимо защищать антикоррозийным покрытием, содержать в надлежащем эстетическом, санитарном и техническом состоянии.

      9. Объекты наружной (визуальной) рекламы должны быть безопасными для жизни и здоровья людей, содержаться в чистоте и освещаться в ночное время суток.

      Объект наружной (визуальной) рекламы не должен превышать максимальную светимость более чем 500 кд/м² (кандела на квадратный метр) при освещенности.

      10. Объекты наружной (визуальной) рекламы, в том числе размещенные на зданиях и (или) сооружениях должны иметь маркировку (индивидуальный либо бизнес идентификационный номер, наименование и номер телефона собственника, номер рекламного места). Маркировка может быть размещена в том числе посредством штрихового кода (QR код).

      11. При установке (монтаже) объекта наружной (визуальной) рекламы учитываются требования и нормы пожарной безопасности, связанные с производством строительно-монтажных работ, а также огневых работ с применением открытого огня и источников зажигания.

      12. В зоне повышенной плотности объектов наружной (визуальной) рекламы, территория которой определена в Приложении к настоящим Правилам, установка объектов наружной (визуальной) рекламы осуществляется в виде уличной мебели и (или) объекта наружной (визуальной) рекламы площадью до пяти квадратных метров.

      13. Допускается размещение рекламы на автотранспортных средствах, в том числе на общественном транспорте.

      14. Государственный контроль по вопросам безопасности дорожного движения осуществляется территориальным подразделением уполномоченного органа в сфере безопасности дорожного движения, автомобильных дорог, в том числе путем проведения обследования и вынесения предписания в соответствии с Законом Республики Казахстан "Об автомобильных дорогах", "О дорожном движении", Инструкций по организации деятельности подразделений административной полиции в области дорожной безопасности и соблюдения регламентов, нормативов и стандартов утвержденных приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 22 июля 2016 года № 757 (Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 26 августа 2016 года № 14161).

      15. Собственникам, либо лицам, обладающим иными вещными правами на объекты наружной (визуальной) рекламы необходимо:

      1) не допускать размещение наружной (визуальной) рекламы, несоответствующей требованиям законодательства Республики Казахстан на объекте наружной (визуальной) рекламы;

      2) не допускать размещение наружной (визуальной) рекламы на объекте наружной (визуальной) рекламы без зарегистрированного в уполномоченном органе уведомления о размещении наружной (визуальной) рекламы;

      3) указывать на объекте наружной (визуальной) рекламы индивидуальный либо бизнес идентификационный номер и наименование собственника, либо лица, обладающего иными вещными правами на объекты наружной (визуальной) рекламы;

      4) осуществлять плату за размещение наружной (визуальной) рекламы, если размещение на объекте наружной (визуальной) рекламы производилось без уведомления;

      5) обеспечивать соответствие объекта наружной (визуальной) рекламы требованиям законодательства Республики Казахстан.

Параграф 2. Порядок установки отдельно стоящих объектов наружной
(визуальной) рекламы

      16. Размещение объектов наружной (визуальной) рекламы осуществляется на основании соответствующего права на земельный участок и следующими этапами:

      1) получение архитектурно-планировочного задания (далее – АПЗ) и технических условий для разработки эскиза (эскизного проекта);

      2) согласование эскиза (эскизного проекта) со структурным подразделением местного исполнительного органа, осуществляющим функции в сфере архитектуры и градостроительства;

      3) возведение объекта наружной (визуальной) рекламы.

      17. Получение АПЗ и технических условий, согласование эскиза (эскизного проекта) осуществляются в соответствии с Правилами организации застройки и прохождения разрешительных процедур в сфере строительства, утвержденными приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 30 ноября 2015 года № 750 (Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 30 декабря 2015 года № 12684) (далее – Правила организации застройки).

      18. Объекты наружной (визуальной) рекламы не устанавливаются:

      1) на разделительных полосах автомобильных дорог, а также на участках земель, разделяющие смежные проезжие части дороги;

      2) на расстоянии ближе 25 метров от остановок общественного транспорта по направлению движения транспортного потока;

      3) на расстоянии ближе 20 метров до разметок наземных пешеходных переходов по направлению движения транспортного потока, за исключением уличной мебели;

      4) на охранной зоне инженерных коммуникаций;

      5) на расстоянии менее 3 метров от деревьев;

      6) на расстоянии менее 1 метра от линий электропередачи осветительной сети;

      7) на расстоянии менее 50 метров от ближайшего объекта наружной (визуальной) рекламы;

      8) с использованием элементов, выходящих за пределы внешних габаритов объекта наружной (визуальной) рекламы;

      19. При размещении объектов наружной (визуальной) рекламы в непосредственной близости от зданий и сооружений соблюдаются требования строительных норм и пожарной безопасности в части обеспечения доступа пожарных подразделений к зданиям и сооружениям, а также соблюдения противопожарных разрывов и желтых линий.

      20. На территории города Алматы размещение объектов наружной (визуальной) рекламы осуществляется в виде ситиборда, сити-формата и медиаборда.

      Под ситибордом, сити-форматом и медиабордом понимаются объекты наружной (визуальной) рекламы, предназначенные для размещения наружной (визуальной) рекламы, в том числе распространяемые посредством видеоизображения. Площадь ситиборда составляет от 6 до 8 квадратных метров, сити-формата не более 2,2 квадратных метров включительно, медиаборда от 10 до 12 квадратных метров.

      21. Отдельно стоящие объекты наружной (визуальной) рекламы устанавливаются на фундамент без выступа над уровнем земли с безопасным ударопрочным остеклением, изготовленным и соответствующим требованиям ГОСТ 30698-2014, внутренней подсветкой, оборудованной системой аварийного отключения от сети электропитания и подземным подключением к электрическим сетям. Требования по остеклению не распространяются на объекты наружной (визуальной) рекламы в виде экранов и электронного табло.

      22. Размещение наружной (визуальной) рекламы на остановках общественного транспорта осуществляется в специально отведенных местах.

      23. После монтажа (демонтажа) объекта наружной (визуальной) рекламы собственник объекта восстанавливает благоустройство территории на котором производились работы.

Параграф 3. Порядок установки объектов наружной (визуальной) рекламы
на зданиях и (или) сооружениях.

      24. Размещение объекта наружной (визуальной) рекламы на здании и (или) сооружении, осуществляется на основании договора с собственником либо лицом, обладающим иными вещными правами на здание и (или) сооружение.

      25. Установка крышной световой наружной (визуальной) рекламы (светодинамические панно или объемные неоновые буквы) и установка объекта наружной (визуальной) рекламы, площадью свыше 10 квадратных метров на фасадной части здания осуществляется путем реконструкции крыши и (или) фасада здания и требует прохождения процедур согласно Правилам организации застройки.

      26. В случае отсутствия договора с собственником либо лицом, обладающим иными вещными правами на объект наружной (визуальной) рекламы, и (или) в случае отсутствия зарегистрированного в уполномоченном органе уведомления, собственник либо лицо, обладающий иными вещными правами на здание и (или) сооружение местным исполнительным органом может быть признан плательщиком платы за размещение наружной (визуальной) рекламы.

      В случае несогласия собственник либо лицо, обладающий иными вещными правами на здание и (или) сооружение вправе обратиться в местный исполнительный орган с приложением подтверждающих материалов о признании плательщиком платы за размещение наружной (визуальной) рекламы лица, осуществившего размещение наружной (визуальной) рекламы.

  Приложение
к Правилам установки объектов
наружной (визуальной) рекламы
на открытом пространстве за
пределами помещений в городе
Алматы, в полосе отвода
автомобильных дорог общего
пользования, на открытом
пространстве за пределами
помещений города Алматы и вне полосы отвода
автомобильных дорог общего
пользования