"Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын көрсету кезінде қарсы міндеттемелерді айқындау және қолдану жөніндегі қағидаларды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрдің міндетін атқарушының 2022 жылғы 27 мамырдағы № 298 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Өнеркәсіп және құрылыс министрінің м.а. 2024 жылғы 18 қаңтардағы № 23 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 22 қаңтарда № 33922 болып тіркелді

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 4-т. қараңыз.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын көрсету кезінде қарсы міндеттемелерді айқындау және қолдану жөніндегі қағидаларды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрдің міндетін атқарушының 2022 жылғы 27 мамырдағы № 298 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 28281 болып тіркелген) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын көрсету кезінде қарсы міндеттемелерді айқындау және қолдану жөніндегі қағидаларда:

      8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "8. Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандырудың әрбір шарасы үшін мынадай қарсы міндеттемелер айқындалды:

      1) өнеркәсіптік-инновациялық жобаларды қоса қаржыландыруды қоса алғанда, қаржыландыру:

      "Еңбек өнімділігін арттыру" бағыты шеңберінде:

      Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық даму болжамына сәйкес есепті жылы өндірістік персоналдың орташа жалақысының бір қызметкердің орташа айлық жалақысының белгіленген өсімінен кем емес өсуі;

      өндіру кезінде пайдаланылатын қазақстандық жиынтықтауыштар мен шикізат көлемін ұлғайту жолымен өнімді оқшаулау деңгейін арттыру ("СТ-KZ" сертификатымен расталатын тауарлардағы елішілік құндылық үлесін кемінде 5% - ға ұлғайту);

      "Ішкі нарықтың қажеттіліктерін қамтамасыз ету" бағыты шеңберінде:

      үшінші есепті жылдың қорытындылары бойынша және кейіннен жобаны қаржыландыруға бекіту кезінде жобаның/ұйымның қаржы-экономикалық моделіне сәйкес жыл сайынғы негізде өткізілетін өнім көлемін ақшалай мәнде ұлғайту;

      өндіру кезінде пайдаланылатын қазақстандық жиынтықтауыштар мен шикізат көлемін ұлғайту жолымен өнімді оқшаулау деңгейін арттыру ("СТ-KZ" сертификатымен расталатын тауарлардағы елішілік құндылық үлесін кемінде 5% - ға ұлғайту);

      2) лизингтік қаржыландыру:

      "Еңбек өнімділігін арттыру" бағыты шеңберінде:

      жобаны қаржыландыруға бекіту кезінде жобалау көрсеткіштеріне сәйкес пайдалануға берілгеннен кейін өндірілетін өнім көлемін ұлғайту;

      Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық даму болжамына сәйкес есепті жылы өндірістік персоналдың орташа жалақысының бір қызметкердің орташа айлық жалақысының белгіленген өсімінен кем емес өсуі;

      өндіру кезінде пайдаланылатын қазақстандық жиынтықтауыштар мен шикізат көлемін ұлғайту жолымен өнімді оқшаулау деңгейін арттыру ("СТ-KZ" сертификатымен расталатын тауарлардағы елішілік құндылық үлесін кемінде 5% - ға ұлғайту);

      "Ішкі нарықтың қажеттіліктерін қамтамасыз ету" бағыты шеңберінде:

      жобаны қаржыландыруға бекіту кезінде жобалау көрсеткіштеріне сәйкес пайдалануға берілгеннен кейін лизинг мерзімі ішінде жұмыс орындарын құру және/немесе сақтау;

      өндіру кезінде пайдаланылатын қазақстандық жиынтықтауыштар мен шикізат көлемін ұлғайту жолымен өнімді оқшаулау деңгейін арттыру ("СТ-KZ" сертификатымен расталатын тауарлардағы елішілік құндылық үлесін кемінде 5% - ға ұлғайту);

      3) қарыздар бойынша кепілдік міндеттемелер мен кепілдемелер беру:

      "Еңбек өнімділігін арттыру" бағыты шеңберінде:

      Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық даму болжамына сәйкес есепті жылы өндірістік персоналдың орташа жалақысының бір қызметкердің орташа айлық жалақысының белгіленген өсімінен кем емес өсуі;

      өндіру кезінде пайдаланылатын қазақстандық жиынтықтауыштар мен шикізат көлемін ұлғайту жолымен өнімді оқшаулау деңгейін арттыру ("СТ-KZ" сертификатымен расталатын тауарлардағы елішілік құндылық үлесін кемінде 5% - ға ұлғайту);

      "Ішкі нарықтың қажеттіліктерін қамтамасыз ету" бағыты шеңберінде:

      үшінші есепті жылдың қорытындылары бойынша және кейіннен жобаны қаржыландыруға бекіту кезінде жобаның/ұйымның қаржы-экономикалық моделіне сәйкес жыл сайынғы негізде өткізілетін өнім көлемін ақшалай мәнде ұлғайту;

      өндіру кезінде пайдаланылатын қазақстандық жиынтықтауыштар мен шикізат көлемін ұлғайту жолымен өнімді оқшаулау деңгейін арттыру ("СТ-KZ" сертификатымен расталатын тауарлардағы елішілік құндылық үлесін кемінде 5% - ға ұлғайту);

      4) қаржы институттары арқылы кредит беру:

      "Еңбек өнімділігін арттыру" бағыты шеңберінде:

      жобаны қаржыландыруға бекіту кезінде жобалау көрсеткіштеріне сәйкес пайдалануға берілгеннен кейін өндірілетін өнім көлемін ұлғайту;

      Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық даму болжамына сәйкес есепті жылы өндірістік персоналдың орташа жалақысының бір қызметкердің орташа айлық жалақысының белгіленген өсімінен кем емес өсуі;

      өндіру кезінде пайдаланылатын қазақстандық жиынтықтауыштар мен шикізат көлемін ұлғайту жолымен өнімді оқшаулау деңгейін арттыру ("СТ-KZ" сертификатымен расталатын тауарлардағы елішілік құндылық үлесін кемінде 5% - ға ұлғайту);

      "Ішкі нарықтың қажеттіліктерін қамтамасыз ету" бағыты шеңберінде:

      жобаны қаржыландыруға бекіту кезінде жобалау көрсеткіштеріне сәйкес пайдалануға берілгеннен кейін лизинг мерзімі ішінде жұмыс орындарын құру және/немесе сақтау;

      өндіру кезінде пайдаланылатын қазақстандық жиынтықтауыштар мен шикізат көлемін ұлғайту жолымен өнімді оқшаулау деңгейін арттыру ("СТ-KZ" сертификатымен расталатын тауарлардағы елішілік құндылық үлесін кемінде 5% - ға ұлғайту);

      5) жарғылық капиталдарға инвестицияларды жүзеге асыру:

      "Еңбек өнімділігін арттыру" бағыты шеңберінде:

      Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық даму болжамына сәйкес есепті жылы өндірістік персоналдың орташа жалақысының бір қызметкердің орташа айлық жалақысының белгіленген өсімінен кем емес өсуі;

      өндіру кезінде пайдаланылатын қазақстандық жиынтықтауыштар мен шикізат көлемін ұлғайту жолымен өнімді оқшаулау деңгейін арттыру ("СТ-KZ" сертификатымен расталатын тауарлардағы елішілік құндылық үлесін кемінде 5% - ға ұлғайту);

      "Ішкі нарықтың қажеттіліктерін қамтамасыз ету" бағыты шеңберінде:

      үшінші есепті жылдың қорытындылары бойынша және кейіннен жобаны қаржыландыруға бекіту кезінде жобаның/ұйымның қаржы-экономикалық моделіне сәйкес жыл сайынғы негізде өткізілетін өнім көлемін ақшалай мәнде ұлғайту;

      өндіру кезінде пайдаланылатын қазақстандық жиынтықтауыштар мен шикізат көлемін ұлғайту жолымен өнімді оқшаулау деңгейін арттыру ("СТ-KZ" сертификатымен расталатын тауарлардағы елішілік құндылық үлесін кемінде 5% - ға ұлғайту);

      6) ішкі нарықта ынталандыру:

      "Еңбек өнімділігін арттыру" бағыты шеңберінде:

      2 (екі) жыл ішінде кәсіпорынның өнімді өткізуден және қызметтер көрсетуден түсетін кіріс көлемін мемлекет салған сомадан кемінде 2 (екі) есе ұлғайту;

      өндіру кезінде пайдаланылатын қазақстандық жиынтықтауыштар мен шикізат көлемін ұлғайту жолымен өнімді оқшаулау деңгейін арттыру ("СТ-KZ" сертификатымен расталатын тауарлардағы елішілік құндылық үлесін кемінде 5% - ға ұлғайту);

      7) өңдеу өнеркәсібінің отандық тауарлары мен көрсетілетін қызметтерін сыртқы нарықтарға ілгерілету бойынша өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектілері шығындарының бір бөлігін өтеу:

      "Экспортқа бағдарланған тауарлар өндірісін ұлғайту" бағыты шеңберінде:

      2 (екі) жыл ішінде өнімді сатудан және қызмет көрсетуден түскен валюталық түсім кірістерінің көлемін кемінде 10% - ға ұлғайту;

      8) өңдеу өнеркәсібінің отандық жоғары технологиялық тауарлары мен көрсетілетін қызметтерін шетелдік сатып алушыларға берілетін кредиттер мен жасалатын лизингтік мәмілелер бойынша сыйақы мөлшерлемесін субсидиялау:

      "Экспортқа бағдарланған тауарлар өндірісін ұлғайту" бағыты шеңберінде:

      ұсынылған қолдау көлемінен кем емес сомаға ақшалай мәндегі өнімнің экспорты;

      9) экспорттық саудалық қаржыландыру, кредиттеу және сақтандыру, қайта сақтандыру және шикізаттық емес экспортты ілгерілету жөніндегі мәмілелерге кепілдік беру тетіктерін пайдалану:

      "Экспортқа бағдарланған тауарлар өндірісін ұлғайту" бағыты шеңберінде:

      ұсынылған қолдау көлемінен кем емес сомаға ақшалай мәндегі өнімнің экспорты;

      10) еңбек өнімділігін арттыруды ынталандыру:

      "Еңбек өнімділігін арттыру" бағыты шеңберінде:

      2 (екі) жыл ішінде кәсіпорынның өнімді өткізуден және қызметтер көрсетуден түсетін кіріс көлемін мемлекет салған сомадан кемінде 2 (екі) есе ұлғайту;

      өндіру кезінде пайдаланылатын қазақстандық жиынтықтауыштар мен шикізат көлемін ұлғайту жолымен өнімді оқшаулау деңгейін арттыру ("СТ-KZ" сертификатымен расталатын тауарлардағы елішілік құндылық үлесін кемінде 5% - ға ұлғайту);

      11) аумақтық кластерлерді дамытуды ынталандыру:

      "Еңбек өнімділігін арттыру" бағыты шеңберінде:

      аумақтық кластерлер қатысушыларының-өнім өндіруші кәсіпорындардың еңбек өнімділігін бірлескен жобаларды іске асыру қорытындылары бойынша кемінде 2%-ға арттыру;

      өндіру кезінде пайдаланылатын қазақстандық жиынтықтауыштар мен шикізат көлемін ұлғайту жолымен өнімді оқшаулау деңгейін арттыру ("СТ-KZ" сертификатымен расталатын тауарлардағы елішілік құндылық үлесін кемінде 5% - ға ұлғайту);

      "Экспортқа бағдарланған тауарлар өндірісін ұлғайту" бағыты шеңберінде:

      бірлескен жобаларды іске асыру қорытындылары бойынша аумақтық кластерлерге қатысушылардың өнім экспортының көлемін кемінде 3% -ға ұлғайтуы;

      12) берешекті қайта құрылымдау (қолданыстағы қарсы міндеттемелер болмаған жағдайда қолданылады):

      "Ішкі нарықтың қажеттіліктерін қамтамасыз ету" бағыты шеңберінде:

      жобаны қаржыландыруға бекіту кезінде жобаның/ұйымның қаржы-экономикалық моделіне сәйкес үшінші есепті жылдың қорытындылары бойынша және кейіннен жыл сайынғы негізде ақшалай мәнде өткізілетін өнім көлемін ұлғайту;

      өндіру кезінде пайдаланылатын қазақстандық жиынтықтауыштар мен шикізат көлемін ұлғайту жолымен өнімді оқшаулау деңгейін арттыру ("СТ-KZ" сертификатымен расталатын тауарлардағы елішілік құндылық үлесін кемінде 5% - ға ұлғайту);

      13) өнеркәсіптік гранттар беру:

      "Еңбек өнімділігін арттыру" бағыты шеңберінде:

      кәсіпорынның өндіріс көлемін 2 (екі) жыл ішінде 10% -ға ұлғайту;

      Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық даму болжамына сәйкес есепті жылы өндірістік персоналдың орташа жалақысының бір қызметкердің орташа айлық жалақысының белгіленген өсімінен кем емес өсуі;

      өндіру кезінде пайдаланылатын қазақстандық жиынтықтауыштар мен шикізат көлемін ұлғайту жолымен өнімді оқшаулау деңгейін арттыру ("СТ-KZ" сертификатымен расталатын тауарлардағы елішілік құндылық үлесін кемінде 5% - ға ұлғайту);

      "Экспортқа бағдарланған тауарлар өндірісін ұлғайту" бағыты шеңберінде:

      2 (екі) жыл ішінде экспорт көлемін 10% - ға ұлғайту.";

      2. Қазақстан Республикасы Өнеркәсіп және құрылыс министрлігінің Өнеркәсіпті саясат департаменті белгіленген заңнамалық тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Өнеркәсіптік және құрылыс министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Өнеркәсіп және құрылыс бойынша жетекшілік ететін вице-министрлеріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Өнеркәсіп және құрылыс министрінің
міндетін атқарушы
А. Бейспеков

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Қаржы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Сауда және интеграция министрлігі

О внесении изменения в приказ исполняющего обязанности Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 27 мая 2022 года № 298 "Об утверждении Правил по определению и применению встречных обязательств при оказании мер государственного стимулирования промышленности"

Приказ и.о. Министра промышленности и строительства Республики Казахстан от 18 января 2024 года № 23. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 22 января 2024 года № 33922

      Примечание ИЗПИ!
Порядок введения в действие см. п. 4.

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ исполняющего обязанности Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 27 мая 2022 года № 298 "Об утверждении Правил по определению и применению встречных обязательств при оказании мер государственного стимулирования промышленности" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 28281) следующее изменение:

      в Правилах по определению и применению встречных обязательств при оказании мер государственного стимулирования промышленности, утвержденных указанным приказом:

      пункт 8 изложить в следующей редакции:

      "8. Для каждой меры государственного стимулирования промышленности определены следующие встречные обязательства:

      1) финансирование, включая софинансирование промышленно-инновационных проектов:

      в рамках направления "Повышение производительности труда":

      повышение в отчетном году средней заработной платы производственного персонала не менее обозначенного роста среднемесячной заработной платы одного работника, согласно прогнозу социально-экономического развития Республики Казахстан;

      повышение уровня локализации продукции путем увеличения объема используемых при производстве казахстанских комплектующих и сырья (увеличение доли внутристрановой ценности в товарах не менее чем на 5%, подтверждаемое сертификатом "СТ-KZ");

      в рамках направления "Обеспечение потребностей внутреннего рынка":

      увеличение объема реализуемой продукции в денежном выражении по итогам третьего отчетного года, и в последующим на ежегодной основе в соответствии с финансово-экономической моделью проекта/организации при утверждении проекта к финансированию;

      повышение уровня локализации продукции путем увеличения объема используемых при производстве казахстанских комплектующих и сырья (увеличение доли внутристрановой ценности в товарах не менее чем на 5%, подтверждаемое сертификатом "СТ-KZ");

      2) лизинговое финансирование:

      в рамках направления "Повышение производительности труда":

      увеличение объема производимой продукции после ввода в эксплуатацию в соответствии с проектными показателями при утверждении проекта к финансированию;

      повышение в отчетном году средней заработной платы производственного персонала не менее обозначенного роста среднемесячной заработной платы одного работника, согласно прогнозу социально-экономического развития Республики Казахстан;

      повышение уровня локализации продукции путем увеличения объема используемых при производстве казахстанских комплектующих и сырья (увеличение доли внутристрановой ценности в товарах не менее чем на 5%, подтверждаемое сертификатом "СТ-KZ");

      в рамках направления "Обеспечение потребностей внутреннего рынка":

      создание и/или сохранение рабочих мест в течение срока лизинга после ввода в эксплуатацию в соответствии с проектными показателями при утверждении проекта к финансированию;

      повышение уровня локализации продукции путем увеличения объема используемых при производстве казахстанских комплектующих и сырья (увеличение доли внутристрановой ценности в товарах не менее чем на 5%, подтверждаемое сертификатом "СТ-KZ");

      3) предоставление гарантийных обязательств и поручительств по займам:

      в рамках направления "Повышение производительности труда":

      повышение в отчетном году средней заработной платы производственного персонала не менее обозначенного роста среднемесячной заработной платы одного работника, согласно прогнозу социально-экономического развития Республики Казахстан;

      повышение уровня локализации продукции путем увеличения объема используемых при производстве казахстанских комплектующих и сырья (увеличение доли внутристрановой ценности в товарах не менее чем на 5%, подтверждаемое сертификатом "СТ-KZ");

      в рамках направления "Обеспечение потребностей внутреннего рынка":

      увеличение объема реализуемой продукции в денежном выражении по итогам третьего отчетного года, и в последующим на ежегодной основе в соответствии с финансово-экономической моделью проекта/организации при утверждении проекта к финансированию;

      повышение уровня локализации продукции путем увеличения объема используемых при производстве казахстанских комплектующих и сырья (увеличение доли внутристрановой ценности в товарах не менее чем на 5%, подтверждаемое сертификатом "СТ-KZ");

      4) кредитование через финансовые институты:

      в рамках направления "Повышение производительности труда":

      увеличения объема производимой продукции после ввода в эксплуатацию в соответствии с проектными показателями при утверждении проекта к финансированию;

      повышение в отчетном году средней заработной платы производственного персонала не менее обозначенного роста среднемесячной заработной платы одного работника, согласно прогнозу социально-экономического развития Республики Казахстан;

      повышение уровня локализации продукции путем увеличения объема используемых при производстве казахстанских комплектующих и сырья (увеличение доли внутристрановой ценности в товарах не менее чем на 5%, подтверждаемое сертификатом "СТ-KZ");

      в рамках направления "Обеспечение потребностей внутреннего рынка":

      создание и/или сохранение рабочих мест в течение срока лизинга после ввода в эксплуатацию в соответствии с проектными показателями при утверждении проекта к финансированию;

      повышение уровня локализации продукции путем увеличения объема используемых при производстве казахстанских комплектующих и сырья (увеличение доли внутристрановой ценности в товарах не менее чем на 5%, подтверждаемое сертификатом "СТ-KZ");

      5) осуществление инвестиций в уставные капиталы:

      в рамках направления "Повышение производительности труда":

      повышение в отчетном году средней заработной платы производственного персонала не менее обозначенного роста среднемесячной заработной платы одного работника, согласно прогнозу социально-экономического развития Республики Казахстан;

      повышение уровня локализации продукции путем увеличения объема используемых при производстве казахстанских комплектующих и сырья (увеличение доли внутристрановой ценности в товарах не менее чем на 5%, подтверждаемое сертификатом "СТ-KZ");

      в рамках направления "Обеспечение потребностей внутреннего рынка":

      увеличение объема реализуемой продукции в денежном выражении по итогам третьего отчетного года, и в последующим на ежегодной основе в соответствии с финансово-экономической моделью проекта/организации при утверждении проекта к финансированию;

      повышение уровня локализации продукции путем увеличения объема используемых при производстве казахстанских комплектующих и сырья (увеличение доли внутристрановой ценности в товарах не менее чем на 5%, подтверждаемое сертификатом "СТ-KZ");

      6) стимулирование на внутреннем рынке:

      в рамках направления "Повышение производительности труда":

      увеличение объема доходов предприятия от реализации продукции и оказания услуг не менее чем в 2 (два) раза от вложенной государством суммы в течение 2 (двух) лет;

      повышение уровня локализации продукции путем увеличения объема используемых при производстве казахстанских комплектующих и сырья (увеличение доли внутристрановой ценности в товарах не менее чем на 5%, подтверждаемое сертификатом "СТ-KZ");

      7) возмещение части затрат субъектов промышленно-инновационной деятельности по продвижению отечественных товаров и услуг обрабатывающей промышленности на внешние рынки:

      в рамках направления "Наращивание производства экспортоориентированных товаров":

      увеличение объема доходов валютной выручки от реализации продукции и оказания услуг не менее чем на 10% в течение 2 (двух) лет;

      8) субсидирование ставки вознаграждения по выдаваемым кредитам и совершаемым лизинговым сделкам, зарубежным покупателям отечественных высокотехнологичных товаров и услуг обрабатывающей промышленности:

      в рамках направления "Наращивание производства экспортоориентированных товаров":

      экспорт продукции в денежном выражении на сумму не менее объема предоставленной поддержки;

      9) использование механизмов экспортного торгового финансирования, кредитования и страхования, перестрахования и гарантирования сделок по продвижению несырьевого экспорта:

      в рамках направления "Наращивание производства экспортоориентированных товаров":

      экспорт продукции в денежном выражении на сумму не менее объема предоставленной поддержки;

      10) стимулирование повышения производительности труда:

      в рамках направления "Повышение производительности труда":

      увеличение объема доходов предприятия от реализации продукции и оказания услуг не менее чем в 2 (два) раза от вложенной государством суммы в течение 2 (двух) лет;

      повышение уровня локализации продукции путем увеличения объема используемых при производстве казахстанских комплектующих и сырья (увеличение доли внутристрановой ценности в товарах не менее чем на 5%, подтверждаемое сертификатом "СТ-KZ");

      11) стимулирование развития территориальных кластеров:

      в рамках направления "Повышение производительности труда":

      повышение производительности труда участников территориальных кластеров – предприятий производителей продукции не менее чем на 2% по итогам реализации совместных проектов;

      повышение уровня локализации продукции путем увеличения объема используемых при производстве казахстанских комплектующих и сырья (увеличение доли внутристрановой ценности в товарах не менее чем на 5%, подтверждаемое сертификатом "СТ-KZ");

      в рамках направления "Наращивание производства экспортоориентированных товаров":

      увеличение объема экспорта продукции участниками территориальных кластеров не менее чем на 3% по итогам реализации совместных проектов;

      12) реструктуризация задолженности (применяются при условии отсутствия действующих встречных обязательств):

      в рамках направления "Обеспечение потребностей внутреннего рынка":

      увеличение объема реализуемой продукции в денежном выражении по итогам третьего отчетного года, и в последующим на ежегодной основе в соответствии с финансово-экономической моделью проекта/организации при утверждении проекта к финансированию;

      повышение уровня локализации продукции путем увеличения объема используемых при производстве казахстанских комплектующих и сырья (увеличение доли внутристрановой ценности в товарах не менее чем на 5%, подтверждаемое сертификатом "СТ-KZ");

      13) предоставление промышленных грантов:

      в рамках направления "Повышение производительности труда":

      увеличение объема производства предприятия на 10% в течение 2 (двух) лет;

      повышение в отчетном году средней заработной платы производственного персонала не менее обозначенного роста среднемесячной заработной платы одного работника, согласно прогнозу социально-экономического развития Республики Казахстан;

      повышение уровня локализации продукции путем увеличения объема используемых при производстве казахстанских комплектующих и сырья (увеличение доли внутристрановой ценности в товарах не менее чем на 5%, подтверждаемое сертификатом "СТ-KZ");

      в рамках направления "Наращивание производства экспортоориентированных товаров":

      увеличение объема экспорта на 10% в течение 2 (двух) лет.".

      2. Департаменту промышленной политики Министерства промышленности и строительства Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства промышленности и строительства Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующих вице-министров промышленности и строительства Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении шестидесяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности
министра промышленности и
строительства Республики Казахстан
А. Бейспеков

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство финансов
Республики Казахстан

 

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство
национальной экономики
Республики Казахстан

 

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство
торговли и интеграции
Республики Казахстан