"Отбасы және балалар саласында мемлекеттік қызметтерді көрсету қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 24 сәуірдегі № 158 бұйрығына толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2024 жылғы 21 ақпандағы № 41 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 27 ақпанда № 34060 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Отбасы және балалар саласында мемлекеттік қызметтер көрсету қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 24 сәуірдегі № 158 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20478 болып тіркелген) мынадай толықтырулар енгізілсін:

      1-тармақ мынадай мазмұндағы 13) тармақшамен толықтырылсын:

      "13) осы бұйрыққа 13-қосымшаға сәйкес "Мемлекеттік білім беру ұйымдарының білім алушылары мен тәрбиеленушілеріне қаржылық және материалдық көмек көрсету" мемлекеттік қызметтер көрсету қағидалары;

      осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес 13-қосымшамен толықтырылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің Балалардың құқықтарын қорғау комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Оқу-ағарту министрі
Г. Бейсембаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Цифрлық даму, инновациялар және

      аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Оқу-ағарту министрі
2024 жылғы 21 ақпандағы
№ 41 Бұйрыққа
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2020 жылғы 24 сәуірдегі
№ 158 бұйрығына
13-қосымша

"Мемлекеттік білім беру ұйымдарының білім алушылары мен тәрбиеленушілеріне қаржылық және материалдық көмек көрсету" мемлекеттік қызметін көрсету қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы "Мемлекеттік білім беру ұйымдарының білім алушылары мен тәрбиеленушілеріне қаржылық және материалдық көмек көрсету" мемлекеттік қызметін көрсету қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес әзірленді және мемлекеттік білім беру ұйымдарының білім алушылары мен тәрбиеленушілерінің мынадай санаттарына:

      1) мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға құқығы бар отбасылардан шыққан балаларға;

      2) мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын, жан басына шаққандағы табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінің шамасынан төмен отбасылардан шыққан балаларға;

      3) жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалып, отбасыларда тұратын балаларға;

      4) төтенше жағдайлардың салдарынан шұғыл жәрдемді талап ететін отбасылардан шыққан балаларға;

      5) білім беру ұйымының алқалы басқару органы айқындайтын білім алушылар мен тәрбиеленушілердің өзге де санаттарына қаржылық және материалдық көмек көрсету тәртібін айқындайды.

      Қамқоршылық кеңес білім беру ұйымының алқалы басқару органы болып табылады.

2-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      2. "Мемлекеттік білім беру ұйымдарының білім алушылары мен тәрбиеленушілеріне қаржылық және материалдық көмек көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) алу үшін көрсетілетін қызметті алушы білім беру ұйымдарына (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) осы Қағидалардың 2-қосымшасына сәйкес "Мемлекеттік білім беру ұйымдарының білім алушылары мен тәрбиеленушілеріне қаржылық және материалдық көмек көрсету" мемлекеттік қызметін көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесінде (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын талаптар) көзделген құжаттарды қоса бере отырып, осы Қағидалардың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініш береді.

      Білім беру ұйымында өтініштерді қарау үшін бірінші басшының шешімімен жауапты тұлға бекітіледі.

      3. Көрсетілетін қызметті беруші құжаттарды алған сәттен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді.

      Көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың толық емес топтамасын және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттарды ұсынған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші құжаттарды алған сәттен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде өтінішті қабылдаудан бас тартады.

      4. Көрсетілетін қызметті алушының жеке басын, баланың туылғанын, некеге тұруды немесе бұзуды куәаландыратын құжаттар туралы, жұмыссыз ретінде тіркеу туралы, көрсетілетін қызметті алушының (отбасының) мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алушыларға тиесілілігі туралы, жан басына шаққандағы табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінің шамасынан төмен, мемлекеттік әлеуметтік көмек алмайтын адамдардың табыстары туралы, жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған, қорғаншылыққа немесе қамқоршылыққа, патронаттық тәрбиеге және қабылдаушы отбасына берілген балалар туралы мәліметті көрсетілетін қызметті беруші тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.

      Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызметті көрсету кезінде ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының келісімін алады.

      Көрсетілетін қызметті берушілер цифрлық құжаттарды іске асырылған интеграция арқылы цифрлық құжаттар сервисінен құжат иесінің келісімі болған жағдайда, порталда тіркелген пайдаланушының ұялы байланысының абоненттік нөмірі арқылы ұсынылған бір реттік парольді беру арқылы немесе портал хабарламасына жауап ретінде қысқа мәтіндік хабарлама жіберу арқылы алады.

      5. Көрсетілетін қызметті алушылардың осы Қағидалардың 1-тармағының 1), 2), 3) және 4) тармақшаларында көрсетілген құжаттарын тексеру қорытындылары бойынша көрсетілетін қызметті беруші 3 (үш) жұмыс күні ішінде осы Қағидалардың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша мемлекеттік білім беру ұйымдарының білім алушылары мен тәрбиеленушілеріне қаржылық және материалдық көмек бөлу туралы хабарлама дайындайды.

      6. Осы Қағидалардың 1-тармағының 5) тармақшасында көрсетілген көрсетілетін қызметті алушыларды қаржылық және материалдық көмек алуға отбасының материалдық жағдайын тексеру қорытындысы (бұдан әрі – қорытынды) негізінде қамқоршылық кеңес айқындайды.

      7. Көрсетілетін қызметті беруші осы Қағидалардың 1 – тармағының 5) тармақшасында көрсетілген көрсетілетін қызметті алушылардың құжаттарын тексеру қорытындылары бойынша 3 (үш) жұмыс күні ішінде өтініш берушінің (отбасының) қызмет алушының қатысуымен, ал ол болмаған жағдайда-отбасының кәмелетке толған әрекетке қабілетті мүшелерінің бірінің материалдық жағдайына тексеру жүргізеді.

      Қорытындыға қамқоршылық кеңес мүшелері қол қояды және танысу үшін көрсетілетін қызметті алушыға, ал ол болмаған жағдайда – қатысуымен тексеру жүргізілген отбасының кәмелетке толған әрекетке қабілетті мүшесіне осы Қағидалардың 4-қосымшасына сәйкес нысан бойынша ұсынылады.

      8. Көрсетілетін қызметті алушы, ал ол болмаған жағдайда – отбасының кәмелетке толған әрекетке қабілетті мүшелерінің бірі материалдық жағдайына тексеру жүргізуден бас тартқан жағдайда қамқоршылық кеңес мүшелері қол қоятын қорытындыда тіркеледі.

      9. Қорытынды жасалғаннан кейін көрсетілетін қызметті беруші 2 (екі) жұмыс күні ішінде қамқоршылық кеңестің отырысын өткізеді және отырыстың қорытындысы бойынша осы Қағидалардың 5-қосымшасына сәйкес нысан бойынша хаттама рәсімдейді, оған қамқоршылық кеңестің қатысып отырған мүшелері қол қояды және білім беру ұйымының бірінші басшысының шешімімен бекітіледі.

      10. Қамқоршылық кеңес отырысының қорытындысы бойынша көрсетілетін қызметті беруші 3 (үш) жұмыс күні ішінде осы Қағидалардың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша мемлекеттік білім беру ұйымдарының білім алушылары мен тәрбиеленушілеріне қаржылық және материалдық көмек көрсету туралы хабарлама дайындайды.

      11. Осы Қағидалардың Мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын талаптарының 9-тармағында көрсетілген негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіз анықталған кезде, көрсетілетін қызметті беруші Қазақстан Республикасы Әкімшілік рәсімдік–процестік кодексінің (бұдан әрі - ҚР ӘПК) 73-бабына сәйкес мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі аяқталғанға дейін 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірмей көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы алдын ала шешімдер туралы, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушыға алдын ала шешім бойынша ұстанымын білдіруге мүмкіндік беру үшін тыңдауды өткізу уақыты мен орны туралы хабарламаны жолдайды.

      Тыңдау рәсімі ҚР АӨК-нің 73-бабына сәйкес жүргізіледі.

      12. Тыңдау нәтижелері бойынша көрсетілетін қызметті беруші 1 (бір) жұмыс күні ішінде мемлекеттік білім беру ұйымдарының білім алушылары мен тәрбиеленушілеріне қаржылық және материалдық көмек көрсету туралы немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден дәлелді бас тарту бойынша хабарламаны көрсетілетін қызметті алушыға жолдайды.

      13. Көрсетілетін қызметті беруші осы Қағидалардың 6-қосымшасына сәйкес нысан бойынша қаржылық және материалдық көмек алуға өтініштерді тіркеу журналын жүргізеді.

      14. Көрсетілетін қызметті беруші Заңның 5-бабы 2-тармағының 11) тармақшасына сәйкес ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган белгілеген тәртіппен мемлекеттік қызмет көрсету сатысы туралы мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне деректерді енгізуді қамтамасыз етеді.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 10-бабының 5) тармақшасына, 14-бабының 3) тармақшасына, 23-бабына сәйкес орталық мемлекеттік орган осы Қағидаларға өзгеріс және (немесе) толықтыру енгізілген күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде оларды өзектендіреді және көрсетілетін қызметті берушілерге, Бірыңғай байланыс орталығына, Мемлекеттік корпорацияға жібереді.

3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      15. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына, мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға (бұдан әрі – шағымды қарайтын орган) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес беріледі.

      Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шағымды қарауды жоғары тұрған әкімшілік орган, лауазымды тұлға, шағымды қарайтын орган жүргізеді.

      Шағымдар көрсетілетін қызметті берушіге және (немесе) шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасаған лауазымды тұлғаға беріледі.

      Көрсетілетін қызметті беруші шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған лауазымды тұлға шағым келіп түскен күннен бастап 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірмей оны шағымды қарайтын органға жібереді.

      Бұл ретте көрсетілетін қызметті беруші, лауазымды тұлға, шешімге, әрекетке (әрекетсіздікке) шағым жасайды, егер ол 3 (үш) жұмыс күні ішінде шағымда көрсетілген талаптарды толық қанағаттандыратын шешімді немесе әкімшілік әрекетті қабылдаса, шағымды қарайтын органға шағым жібермейді.

      Көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы заңның 25-бабы 2-тармағына сәйкес тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Шағымды қарайтын органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Егер заңда өзгеше көзделмесе, сотқа жүгінуге сотқа дейінгі тәртіппен шағым жасалғаннан кейін жол беріледі.

      16. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижесімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінеді.

  "Қаржылық және материалдық
білім алушылар мен
тәрбиеленушілерге көмек
көрсету мемлекеттік
ұйымдардың білім беру"
мемлекеттік қызмет
көрсету көрсету қағидаларына
1-қосымша

      нысан

  ______________________
білім беру
ұйымының басшысына
____________________
(өтініш берушінің (тегі, аты,
әкесінің аты (бар болса)
_______________________
(үйінің мекенжайы)
_______________________
(ұялы тел., Е-mail)

Өтініш

      Сізден ___________________________________________________________

      (себептер көрсетіледі) байланысты

      _______________________________ сыныптың білім алушысы, тәрбиеленушісі

      _____________________________________________________________________

      түрінде (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      ______________________ қаржылық/материалдық көмек көрсетуіңізді сұраймын.

      Киім, аяқ киім, мектеп керек-жарақтарын сатып алғанда оларды сатып алған күннен бастап 15 жұмыс күні ішінде қаражаттың нысаналы жұмсалғанын растайтын құжаттарды ұсынуға келісемін.

      Жалған ақпарат пен анық емес (жалған) құжаттар бергенім үшін жауапкершілік туралы ескертілді.

      Ақпараттық жүйелердегі "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңымен қорғалатын құпия мәліметтерді қолдануға келісім беремін.

      "____" ______________2023 жыл             ___________________ ______________

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) (қолы)

  "Қаржылық және материалдық
білім алушылар мен
тәрбиеленушілерге көмек
көрсету мемлекеттік
ұйымдардың білім беру"
мемлекеттік қызмет
көрсету көрсету қағидаларына
2-қосымша

"Қаржылық және материалдық білім алушылар мен тәрбиеленушілерге көмек көрсету мемлекеттік ұйымдардың білім беру" мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі

1

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Білім беру ұйымдары

2

Мемлекеттік қызметті ұсыну тәсілдері

Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

3

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі

1) құжаттарды тапсырған сәттен бастап - 10 (он) жұмыс күні;
2) құжаттарды тапсыру үшін күтудің рұқсат берілетін ең ұзақ уақыты - 15 минут;
3) қызмет көрсетудің рұқсат берілетін ең ұзақ уақыты - 30 минут.

4

Көрсету нысаны

Қағаз түрінде

5

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі

Мемлекеттік білім беру ұйымдарының білім алушылары мен тәрбиеленушілеріне қаржылық және материалдық көмек көрсету туралы хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап.

6

Көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда мемлекеттік қызмет көрсету кезінде мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және оны алу тәсілдері

Тегін

7

Көрсетілетін қызметті берушінің, Мемлекеттік корпорацияның және ақпарат объектілерінің жұмыс графигі

Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін.
Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары:
1) Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің: www.gov.kz интернет-ресурсында;
2) www.egov.kz порталында орналасқан.

8

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушыдан талап етілетін құжаттар мен мәліметтердің тізбесі

Мемлекеттік корпорацияға:
1) өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін қажет);
3) "АХАЖ тіркеу пункті" ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі – АХАЖ АЖ) мәліметтер болмаған жағдайда не Қазақстан Республикасынан тыс жерде туылған жағдайда баланың (балалардың) туу туралы куәлігі электрондық нысанда немесе оның қағаз жеткізгіштегі көшірмесі;
4) неке қию немесе некені бұзу туралы куәліктің көшірмесі (АХАЖ АЖ-да мәліметтер болмаған жағдайда);
5) қорғаншылықты (қамқоршылықты) белгілеу туралы, осы Қағидалардың 1-тармағының 3) тармақшасында көрсетілген адамдар санатын патронаттық тәрбиелеуге және қабылдау отбасына беру туралы уәкілетті органның шешімінің көшірмесі;
6) осы Қағидалардың 1-тармағының 4) тармақшасында көрсетілген тұлғалар санаты үшін "Төтенше жағдайлардың туындауына әкеп соққан аварияларды, зілзалаларды, апаттарды тергеп-тексеру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 23 қаңтардағы № 46 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10325 болып тіркелген) бекітілген Төтенше жағдайлардың туындауына әкеп соққан аварияларды, зілзалаларды, апаттарды тергеп-тексеру қағидаларына сәйкес табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың туындауына әкеп соққан авариялардың, зілзалалардың, апаттардың себептерін тергеп-тексеру актісі қоса беріледі.
Осы Қағидалардың 1-тармағының 5) тармақшасында көрсетілген адамдардың санатын отбасының материалдық-тұрмыстық жағдайын тексеру қорытындысы негізінде білім беру қамқоршылық кеңесі айқындайды.

9

Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер

1) көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігін анықтау;
2) "Мемлекеттік білім беру мекемелерінің мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға құқығы бар отбасылардан, сондай-ақ мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын, жан басына шаққандағы табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінің шамасынан төмен отбасылардан шыққан білім алушылары мен тәрбиеленушілеріне және жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалып, отбасыларда тұратын балаларға, төтенше жағдайлардың салдарынан шұғыл жәрдемді талап ететін отбасылардан шыққан балаларға және өзге де санаттағы білім алушылар мен тәрбиеленушілерге қаржылай және материалдық көмек көрсетуге бөлінетін қаражатты қалыптастыру, жұмсау бағыты мен оларды есепке алу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 25 қаңтардағы № 64 қаулысында белгіленген талаптарға көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректер мен мәліметтердің сәйкес келмеуі;
3) отбасының материалдық-тұрмыстық жағдайын тексеру нәтижелері бойынша дайындалған қамқоршылық кеңестің қорытындысына сәйкес қаржылық және материалдық көмек көрсетуді қажет етпейді;
4) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін, "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес берілетін қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге келісімі болмауы бойынша мемлекеттік қызметтерді көрсетуден бас тартады.

10

Мемлекеттік қызмет көрсетудің, оның ішінде электрондық нысанда көрсетілетін қызметтің ерекшеліктерін ескере отырып қойылатын өзге де талаптар

Цифрлық құжаттар сервисі мобильді қосымшада және пайдаланушылардың ақпараттық жүйелерінде авторландырылған субъектілер үшін қолжетімді.
Субъект мобильді қосымшада және пайдаланушылардың ақпараттық жүйелерінде қолжетімді әдістермен авторизациядан өтеді, бұдан әрі "Цифрлық құжаттар" бөлімінде одан әрі пайдалану үшін қажетті құжатты қарайды.

  "Қаржылық және материалдық
білім алушылар мен
тәрбиеленушілерге көмек
көрсету мемлекеттік
ұйымдардың білім беру"
мемлекеттік қызмет
көрсету көрсету қағидаларына
3-қосымша

      нысан

Мемлекеттік білім беру ұйымдарының білім алушылары мен тәрбиеленушілеріне қаржылық және материалдық көмек көрсету туралы АНЫҚТАМА

      20__ - 20__ оқу жылында қаржылық және материалдық көмек көрсетілетін

      тұлғалар тізіміне _________________________ енгізілген.

      (баланың тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      _________________________

      Күні, басшының қолы

      Мөрдің орны

  "Қаржылық және материалдық
білім алушылар мен
тәрбиеленушілерге көмек
көрсету мемлекеттік
ұйымдардың білім беру"
мемлекеттік қызмет
көрсету көрсету қағидаларына
4-қосымша

      нысан

Қаржылық және материалдық көмек алуға өтініш берушінің материалдық жағдайын тексеру қорытындысы

      20__ жылғы "___" _______________

      _________________________ (елді мекен)

      1. Өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) _________________________

      2. Тұрғылықты мекенжайы

      __________________________________________________________________

      3. Жұмыс орны, лауазымы

      __________________________________________________________________

      4. Отбасы құрамы (отбасында нақты тұратындар есепке алынады) _____ адам, оның ішінде:

Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

Туған күні

Өтініш берушіге туыстық қатынасы

Білімі

Жұмыспен қамтылуы (жұмыс, оқу орны, тәуелсіз қызметкерлер, жұмыссыз)

Жұмыспен қамтылмау себебі

Жұмыспен қамту органдарында жұмыссыз ретінде тіркелуі туралы деректер

Қоғамдық жұмыстарға қатысуы, кәсіптік даярлығы (қайта даярлау, біліктілігін арттыру) немесе жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шараларына қатысуы туралы мәліметтер



















      Еңбекке қабілетті барлық адам_____________.

      Жұмыссыз ретінде тіркелгендері ______адам.

      Жұмыспен қамтылмаудың басқа да себептері (іздеуде, бас бостандығынан айыру орындарында)______ адам.

      Кәмелетке толмаған балалардың саны _______ адам, оның ішінде:

      толық мемлекеттік қамтамасыз етудегі білім алушылар _______ адам, жасы ______;

      жоғары және орта арнаулы оқу орындарында ақылы негізде оқитындар ________ адам, оқу құны жылына бір оқушыға ______________теңге.

      5. Тұрмыс жағдайлары (жатақхана, жалға алынған, жекешелендірілген тұрғын үй, қызметтік тұрғын үй, тұрғын кооператив, жеке тұрғын үй немесе өзге) (қажеттісінің астын сызу)

      ____________________________________________________

      ____________________________________________________

      Ас бөлмесін, қойманы және дәлізді есептемегенде бөлмелер саны _____

      Тұрғын үйді ұстауға бір айдағы шығыстар ________________

      6. Отбасы табысы

Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

Табыс түрі

Өтініш берген тоқсанның алдындағы тоқсандағы сома

Жеке қосалқы шаруашылық (үй жанындағы учаске, мал және құс), саяжай және жер учаскесі (жер үлесі) туралы мәліметтер)

      7. Мыналардың бар-жоғы:

      автокөлік (маркасы, шығарылған жылы, құқық белгілейтін құжат, оны пайдаланудан түскен мәлімделген кірістер)

      ____________________________________________________

      ____________________________________________________

      қазіргі уақытта тұрып жатқан тұрғын үйден басқа тұрғын үй (оны пайдаланудан түскен мәлімделген кірістер)

      ____________________________________________________

      ____________________________________________________

      8. Отбасының өзге табыстары (нысаны, сомасы, көзі):

      ____________________________________________________

      ____________________________________________________

      9. Тұрмысының санитариялық-эпидемиологиялық жағдайы

      ____________________________________________________

      10. Басқа байқалғаны:

      ____________________________________________________

      ____________________________________________________

      Қамқоршылық кеңесінің өкілдері:

      _____________________________ _____________________________________

      Білім беру ұйымының бірінші басшысының бұйрығымен бекітілген жауапты тұлға:

      _________________________ _____________________________________

      __________________________ _____________________________________

      __________________________ _____________________________________

      (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      Жасалған актімен таныстым:

      Өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) және қолы

      ____________________________________________________

      Тексеру жүргізуден бас тартамын

      _____________________________________________________________________

      (Өтініш берушінің (немесе отбасы мүшелерінің бірінің) тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

  "Қаржылық және материалдық
білім алушылар мен
тәрбиеленушілерге көмек
көрсету мемлекеттік
ұйымдардың білім беру"
мемлекеттік қызмет
көрсету көрсету қағидаларына
5-қосымша
  Нысан

Мемлекеттік білім беру ұйымдарының білім алушылары мен тәрбиеленушілеріне қаржылық және материалдық көмек көрсету жөніндегі қамқоршылық кеңесінің отырысының хаттамасы

      20__жылғы "__"______ №_ ______________________ ____________________

                                    (Орналасқан жері)             (Уақыты мен күні)

      1. Қамқоршылық кеңесінің құрамы: ______________________________

      (құрамын көрсету)

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))

      2. Қаржылық / материалдық көмек алуға өтініштер тіркеу журналына сәйкес хронологиялық тәртіппен тіркелген:

Р/с

Өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

Білім алушының/тәрбиеленушінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), сыныбы

Күні/өтініш нөмірі

Көмек түрі

Қаржылық

Қаржылық








Жалпы





      3. Қамқоршылық кеңесі растайтын құжаттармен бірге өтініштерді қарап, ашық дауыс беру арқылы ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:

      1) Мына өтініш берушілерге көмек көрсетілсін:

Р/с

Өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

Білім алушының/тәрбиеленушінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), сыныбы

Күні/өтініш нөмірі

Санаты

Қаржылай көмек, теңге

Материалдық көмек

түрі

сомасы, теңге










Жиыны







      2) __________________________________________________ (негіздеме)

      себебі бойынша көмек көрсетуден бас тартылсын.

      Бұл шешім үшін дауыс берді:

      Қолдайды ______ дауыс (қамқоршылық кеңесі өкілдерінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса));

      Қарсы ______ дауыс (қамқоршылық кеңесі өкілдерінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)).

      Қамқоршылық кеңесінің өкілдері:

      _______________ ___________________

      _______________ ___________________

      Білім беру ұйымының бірінші басшысының бұйрығымен бекітілген

      жауапты тұлға

      _______________ ____________________

      (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      Жасалған актімен таныстым:

      Өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) және қолы

  "Қаржылық және материалдық
білім алушылар мен
тәрбиеленушілерге көмек
көрсету мемлекеттік
ұйымдардың білім беру"
мемлекеттік қызмет
көрсету көрсету қағидаларына
6-қосымша

      нысан

Қаржылық және материалдық көмек алуға өтініштерді тіркеу журналы

Р/с №

Тіркеу нөмірі

Өтініш қабылдан ған күн

Өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

Өтініш берушінің тұратын мекенжайы

Қарауға берілген күні

Қорытынды қабылданған күн















      Кестенің жалғасы

Көмек түрі
(қаржылық және материалдық)

Білім алушы мен тәрбиеленушіге қаржылай және материалдық көмек көрсету үшін тағайындалған жалпы сома (теңге)


О внесении дополнений в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 24 апреля 2020 года № 158 "Об утверждении Правил оказания государственных услуг в сфере семьи и детей"

Приказ Министра просвещения Республики Казахстан от 21 февраля 2024 года № 41. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 27 февраля 2024 года № 34060

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 24 апреля 2020 года № 158 "Об утверждении Правил оказания государственных услуг в сфере семьи и детей" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 20478) следующие дополнения:

      пункт 1 дополнить подпунктом 13) следующего содержания:

      "13) Правила оказания государственных услуг "Оказание финансовой и материальной помощи обучающимся и воспитанникам государственных организаций образования" согласно приложению 13 к настоящему приказу.";

      дополнить приложением 13 согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету по охране прав детей Министерства просвещения Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства просвещения Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Юридический департамент Министерства просвещения Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра просвещения Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр просвещения
Республики Казахстан
Г. Бейсембаев

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового развития, инноваций
и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан

  Приложение к приказу
Министр просвещения
Республики Казахстан
от 21 февраля 2024 года № 41
  Приложение 13 к приказу
Министра образования и науки
Республики Казахстан
от 24 апреля 2020 года № 158

Правила оказания государственной услуги "Оказание финансовой и материальной помощи обучающимся и воспитанникам государственных организаций образования"

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила оказания государственной услуги "Оказание финансовой и материальной помощи обучающимся и воспитанникам государственных организаций образования" (далее – Правила) разработаны в соответствии подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" (далее - Закон) и определяют порядок оказания финансовой и материальной помощи обучающимся и воспитанникам государственных организаций образования:

      1) детям из семей, имеющих право на получение государственной адресной социальной помощи;

      2) детям из семей, не получающих государственную адресную социальную помощь, в которых среднедушевой доход ниже величины прожиточного минимума;

      3) детям-сиротам и детям, оставшимся без попечения родителей, проживающим в семьях;

      4) детям из семей, требующих экстренной помощи в результате чрезвычайных ситуаций;

      5) иным категориям обучающихся и воспитанников, определяемым коллегиальным органом организации образования.

      Коллегиальным органом управления организации образования является попечительский совет.

Глава 2. Порядок оказания государственной услуги

      2. Для получения государственной услуги "Оказание финансовой и материальной помощи обучающимся и воспитанникам государственных организаций образования" (далее – государственная услуга) услугополучатель подает в организации образования (далее – услугодатель) заявление по форме, согласно приложению 1 к настоящим Правилам с приложением документов, предусмотренных перечнем основных требований к оказанию государственной услуги "Оказание финансовой и материальной помощи обучающимся и воспитанникам государственных организаций образования" (далее – Требования к оказанию государственной услуги), согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      Для рассмотрения заявлений в организации образования решением первого руководителя организации образования утверждается ответственное лицо.

      3. Услугодатель в течение 1 (одного) рабочего дня с момента получения документов, проверяет полноту представленных документов.

      В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов и (или) документов с истекшим сроком действия услугодатель отказывает в приеме заявления в течение 1 (одного) рабочего дня с момента получения документов.

      4. Сведения о документах, удостоверяющих личность услугополучателя, рождение ребенка, заключение или расторжении брака, о регистрации в качестве безработного, о принадлежности услугополучателя (семьи) к получателям государственной адресной социальной помощи, о доходах лиц, не получающих государственную социальную помощь, в которых среднедушевой доход ниже величины прожиточного минимума, о детях-сиротах и детях, оставшихся без попечения родителей, переданных под опеку или попечительство, на патронатное воспитание и приемную семью услугодатель получает из соответствующих государственных информационных систем.

      Услугодатель получает согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственной услуги, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.

      Услугодатели получают цифровые документы из сервиса цифровых документов через реализованную интеграцию при условии согласия владельца документа, предоставленного посредством зарегистрированного на портале абонентского номера сотовой связи пользователя путем передачи одноразового пароля или путем отправления короткого текстового сообщения в качестве ответа на уведомление портала.

      5. По итогам проверки документов услугополучателей, указанных в подпунктах 1), 2), 3) и 4) пункта 1 настоящих Правил услугодатель в течение 3 (трех) рабочих дней готовит уведомление о выделении финансовой и материальной помощи обучающимся и воспитанникам государственных организаций образования, по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам.

      6. Услугополучателей, указанных в подпункте 5) пункта 1 настоящих Правил, определяет попечительский совет на основании заключения обследования материального положения семьи на получение финансовой и материальной помощи (далее – заключение).

      7. Услугодатель по итогам проверки документов услугополучателей, указанных в подпункте 5) пункта 1 настоящих Правил в течение 3 (трех) рабочих дней проводит обследование материального положения заявителя (семьи) в присутствии услугуполучателя, а в случае его отсутствия – одного из совершеннолетних дееспособных членов семьи.

      Заключение подписывается членами попечительского совета и представляется для ознакомления услугополучателю, в случае его отсутствия – совершеннолетнему дееспособному члену семьи, в присутствии которого было проведено обследование, по форме согласно приложению 4 настоящих Правил.

      8. Отказ услугополучателя, а в случае его отсутствия – одного из совершеннолетних дееспособных членов семьи в проведении обследования материального положения фиксируется в заключении, которое подписывается членами попечительского совета.

      9. После составления заключения услугодатель в течение 2 (двух) рабочих дней проводит заседание попечительского совета и по итогам заседания оформляет протокол по форме согласно приложению 5 настоящих Правил, который подписывается присутствующими членами попечительского совета и утверждается решением первого руководителя организации образования.

      10. По итогам заседания попечительского совета услугодатель в течение 3 (трех) рабочих дней готовит уведомление о выделении финансовой и материальной помощи обучающимся и воспитанникам государственных организаций образования, по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам.

      11. При отказе в оказании государственной услуги по основаниям, указанным в пункте 9 Требований к оказанию государственной услуги настоящих Правил услугодатель не позднее чем за 3 (три) рабочих дня до завершения срока оказания государственной услуги согласно статьи 73 Административного процедурно-процессуального кодекса Республики Казахстан (далее – АППК РК) направляет услугополучателю уведомление о предварительном решении об отказе в оказании государственной услуги, а также времени и месте проведения заслушивания для возможности выразить услугополучателю позицию по предварительному решению.

      Процедура заслушивания проводится в соответствии со статьей 73 АППК РК.

      12. По результатам заслушивания услугодатель в течение 1 (одного) рабочего дня направляет уведомление о выделении финансовой и материальной помощи обучающимся и воспитанникам государственных организаций образования либо мотивированный отказ в оказании государственной услуги услугополучателю.

      13. Услугодателем ведется журнал регистрации заявлений на получение финансовой и материальной помощи, по форме согласно приложению 6 к настоящим Правилам.

      14. Услугодатель обеспечивает внесение данных в информационную систему мониторинга оказания государственных услуг о стадии оказания государственной услуги в порядке, установленном уполномоченным органом в сфере информатизации в соответствии с подпунктом 11) пункта 2 статьи 5 Закона.

      В соответствии с подпунктом 5) статьи 10, подпунктом 3) статьи 14, статьи 23 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" (далее – Закон) центральный государственный орган, в течение 3 (трех) рабочих дней с даты внесения изменения и (или) дополнения в настоящие Правила, актуализирует их и направляет услугодателям, в Единый контакт-центр, в Государственную корпорацию.

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц в процессе оказания государственной услуги

      15. Жалоба на решение, действий (бездействия) услугодателя по вопросам оказания государственных услуг подается на имя руководителя услугодателя, в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг (далее – орган, рассматривающий жалобу), в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      Рассмотрение жалобы по вопросам оказания государственных услуг производится вышестоящим административным органом, должностным лицом, органом, рассматривающим жалобу.

      Жалоба подается услугодателю и (или) должностному лицу, чье решение, действие (бездействие) обжалуются.

      Услугодатель должностное лицо, чье решение, действие (бездействие) обжалуются, не позднее 3 (трех) рабочих дней со дня поступления жалобы направляют ее в орган, рассматривающий жалобу.

      При этом услугодатель, должностное лицо, решение, действие (бездействие) которого обжалуются, не направляет жалобу в орган, рассматривающий жалобу, если он в течение 3 (трех) рабочих дней примет решение либо административное действие, полностью удовлетворяющие требования, указанные в жалобе.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, в соответствии с пунктом 2 статьи 25 Закона подлежит рассмотрению в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня ее регистрации.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес органа, рассматривающего жалобу, подлежит рассмотрению в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня ее регистрации.

      Если иное не предусмотрено законом, обращение в суд допускается после обжалования в досудебном порядке.

      16. В случаях несогласия с результатами оказания государственной услуги услугополучатель обращается в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

  Приложение 1
к Правилам оказания
государственной услуги
"Оказание финансовой
и материальной помощи
обучающимся и воспитанникам
государственных организаций
образования"
  форма
  ______________________
руководителю
организации образования
от _____________________
(фамилия, имя, отчество
(при его наличии) заявителя)
________________________
(дом. адрес)
________________________
(мобильный тел., Е-mail)

Заявление

      Прошу Вас оказать финансовую и материальную помощь в виде:
___________________________________________ обучающемуся, воспитаннику
(обучающейся, воспитаннице)
_________________ класса ______________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии)
в связи с тем, что ______________________________________________________
(указываются причины)
Согласен (на) предоставить документы, подтверждающие целевое расходование
средств (квитанции, чеки по оплате, фото) при приобретении одежды, обуви,
школьных принадлежностей, в течение 15 рабочих дней со дня их приобретения.
Предупрежден (а) об ответственности за предоставление ложной информации
и недостоверных (поддельных) документов. Согласен (-а) на использования сведений,
составляющих охраняемую Законом Республики Казахстан "О персональных данных
и их защите" тайну, содержащихся в информационных системах.
"____" ____________ 20___ года
______________________________________________
(фамилия, имя, (подпись) отчество (при его наличии)

  Приложение 2
к Правилам оказания
государственной услуги
"Оказание финансовой
и материальной помощи
обучающимся и воспитанникам
государственных организаций
образования"

Перечень основных требований к оказанию государственной услуги "Оказание финансовой и материальной помощи обучающимся и воспитанникам государственных организаций образования"

1

Наименование услугодателя

Организации образования

2

Способы предоставления государственной услуги

Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через канцелярию услугодателя.

3

Срок оказания государственной услуги

1) с момента сдачи документов – 10 (десять) рабочих дней.
2) максимально допустимое время ожидания для сдачи документов у услугодателя – 15 минут;
3) максимально допустимое время обслуживания услугодателем – 30 минут.

4

Форма оказания

Бумажная

5

Результат оказания государственной услуги

Уведомление о выделении финансовой и материальной помощи обучающимся и воспитанникам государственных организаций образования либо мотивированный ответ об отказе.

6

Размер оплаты, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

Бесплатно

7

График работы услугодателя, Государственной корпорации и объектов информации

с понедельника по пятницу включительно, с 9.00 до 18.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.00 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.
Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства просвещения Республики Казахстан: www.edu.gov.kz.

8

Перечень документов и сведений, истребуемых у услугополучателя для оказания государственной услуги

к услугодателю:
1) заявление;
2) документ, удостоверяющий личность либо электронный документ из сервиса цифровых документов (требуется для идентификации личности);
3) свидетельство о рождении ребенка (детей) в электронной форме или его копия на бумажном носителе, при отсутствии сведений в информационной системе "Регистрационный пункт ЗАГС" (далее – ИС ЗАГС) либо родившегося за пределами Республики Казахстан;
4) копия свидетельства о заключении или расторжении брака (при отсутствии сведений в ИС ЗАГС);
5) копия решения уполномоченного органа об установлении опеки (попечительства), о передаче на патронатное воспитание и в приемную семью категории лиц, указанных в подпункте 3) пункта 1 настоящих Правил;
6) акт расследования причин аварий, бедствий, катастроф, приведших к возникновению чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера в соответствии с Правилами расследования аварий, бедствий, катастроф, приведших к возникновению чрезвычайных ситуаций, утвержденными приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 23 января 2015 года № 46 "Об утверждении Правил расследования аварий, бедствий, катастроф, приведших к возникновению чрезвычайных ситуаций" (зарегистрирован в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан под № 10325) для категории лиц, указанных в подпункте 4) пункта 1 настоящих Правил.
Категория лиц, указанных в подпункте 5) пункта 1 настоящих Правил, определяется попечительским советом организации образования на основании заключения обследования материально-бытового положения семьи.

9

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законами Республики Казахстан

1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;
2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленным постановлением Правительства Республики Казахстан от 25 января 2008 года № 64 "Об утверждении Правил формирования, направления расходования и учета средств, выделяемых на оказание финансовой и материальной помощи обучающимся и воспитанникам государственных учреждений образования из семей, имеющих право на получение государственной адресной социальной помощи, а также из семей, не получающих государственную адресную социальную помощь, в которых среднедушевой доход ниже величины прожиточного минимума, и детям - сиротам, детям, оставшимся без попечения родителей, проживающим в семьях, детям из семей, требующих экстренной помощи в результате чрезвычайных ситуаций, и иным категориям обучающихся и воспитанников";
3) не нуждаются в предоставлении финансовой и материальной помощи согласно заключению попечительского совета подготовленного по результатам обследования материально-бытового положения семьи;
4) отсутствие согласия услугополучателя, предоставляемого в соответствии со статьей 8 Закона Республики Казахстан "О персональных данных и их защите", на доступ к персональным данным ограниченного доступа, которые требуются для оказания государственной услуги.

10

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме

Сервис цифровых документов доступен для пользователей, авторизованных в мобильном приложении.
Для использования цифрового документа необходимо пройти авторизацию в мобильном приложении с использованием электронно-цифровой подписи или одноразового пароля, далее перейти в раздел "Цифровые документы" и выбрать необходимый документ.

  Приложение 3
к Правилам оказания
государственной услуги
"Оказание финансовой
и материальной помощи
обучающимся и воспитанникам
государственных организаций
образования"
  форма

УВЕДОМЛЕНИЕ
о выделении финансовой и материальной помощи обучающимся
и воспитанникам государственных организаций образования

      Выдана ___________________________ в том, что он/она включен(-а) в список
(фамилия, имя, отчество (при его наличии) ребенка)
лиц, которым будет оказана финансовая и материальная помощь
в 20__ - 20__ учебном году.
_________________________
Дата, подпись руководителя
Место печати

  Приложение 4
к Правилам оказания
государственной услуги
"Оказание финансовой
и материальной помощи
обучающимся и воспитанникам
государственных организаций
образования"
  форма

Заключение обследования материального положения заявителя на получение финансовой и материальной помощи

      от "___" ________ 20__ года      ____________________________________
(населенный пункт)

      1. Фамилия, имя, отчество (при его наличии) заявителя _________________________

      2. Адрес места жительства __________________________________________________

      3. Место работы, должность ________________________________________________

      4. Состав семьи (учитываются фактически проживающие в семье) _____ человек,
в том числе:

Фамилия, имя, отчество (при его наличии)

Дата рождения

Родственное отношение к заявителю

Образование

Занятость, (место работы, учебы, независимые работники, безработный)

Причина не занятости

Данные о регистрации в органах занятости в качестве безработного

Сведения об участии в общественных работах, профессиональной подготовке (переподготовке, повышении квалификации) или в государственных мерах содействия занятости



















      Всего трудоспособных _________ человек.
Зарегистрированы в качестве безработного _______ человек.
Другие причины незанятости (в розыске, в местах лишения свободы) ______ человек.
Количество несовершеннолетних детей _______ человек, в том числе:
обучающихся на полном государственном обеспечении _____ человек,
в возрасте ____ лет;
обучающихся в высших, технических и профессиональных, послесреднего
образования на платной основе - _______ человек, стоимость обучения в год
на учащегося ________ тенге.

      5. Условия проживания (общежитие, арендное, приватизированное жилье, служебное
жилье, жилищный кооператив, индивидуальный жилой дом или иное)
(нужное подчеркнуть)
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
Количество комнат без кухни, кладовой и коридора ________________
Расходы на содержание жилья в месяц ___________________________
____________________________________________________________

      6. Доходы семьи:

Фамилия, имя, отчество
(при его наличии)

Вид дохода

Сумма за квартал, предшествующий кварталу обращения

Сведения о личном подсобном хозяйстве (приусадебный участок, скот и птица), дачном и земельном участке (земельной доли)

      7. Наличие:
автотранспорта (марка, год выпуска, правоустанавливающий документ,
заявленные доходы от его эксплуатации)
___________________________________________________________
___________________________________________________________
иного жилья, кроме занимаемого в настоящее время
(заявленные доходы от его эксплуатации)
___________________________________________________________
___________________________________________________________

      8. Иные доходы семьи (форма, сумма, источник):
___________________________________________________________
___________________________________________________________

      9. Санитарно-эпидемиологические условия проживания
___________________________________________________________

      10. Другие наблюдения:
___________________________________________________________
___________________________________________________________
Члены попечительского совета:
___________________________________________________________
________________________________ ___________________________
Ответственное лицо, утвержденное приказом первого руководителя
организации образования
_________________________ ____________________________
(подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
С составленным актом ознакомлен(а):
Фамилия, имя, отчество (при его наличии) и подпись заявителя
______________________________________________________
От проведения обследования отказываюсь
______________________________________________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии) и подпись заявителя
(или одного из членов семьи)

  Приложение 5
к Правилам оказания
государственной услуги
"Оказание финансовой
и материальной помощи
обучающимся и воспитанникам
государственных организаций
образования"

Протокол заседания попечительского совета по оказанию финансовой
и материальной помощи обучающимся и воспитанникам государственных организаций образования

      №__ от "____"______20__года
_____________________ ______________________
(Местонахождение) (Время и дата)

      1. Попечительский совет в составе: __________________________________________
(перечислить состав)(Ф.И.О.)
2.

№ п/п

Фамилия, имя, отчество
(при его наличии)
заявителя

Фамилия, имя, отчество
(при его наличии)
обучающегося/воспитанника, класс

Дата/номер заявления

Вид помощи

Финансовая

Материальная

1.






2.






3.







Итого





      3. Попечительский совет, рассмотрев заявления с подтверждающими документами, путем открытого голосования РЕШИЛ:

      1) Оказать помощь следующим заявителям:

№ п/п

Фамилия, имя, отчество
(при его наличии)
заявителя

Фамилия, имя, отчество
(при его наличии)
обучающегося/
воспитанника, класс

Дата/номер заявления

Категория

Финансовая помощь, тенге

Материальная помощь

вид

сумма, тенге

1.








2.








3.









Итого







      2) Отказать в оказании помощи по причине:
__________________________________________________
(обоснование)
За данное решение проголосовали:
ЗА - ____ голосов (фамилия, имя, отчество (при его наличии) представители
попечительского совета);
Против - ____ голосов (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
представители попечительского совета).
Члены попечительского совета: ______________ ___________________
_______________ ______________________________________________
Ответственное лицо, утвержденное приказом первого руководителя
организации образования _______________ _______________________
(подпись) Фамилия, имя, отчество (при его наличии)
С составленным актом ознакомлен(а):
Фамилия, имя, отчество (при его наличии) и подпись заявителя

  Приложение 6
к Правилам оказания
государственной услуги
"Оказание финансовой
и материальной помощи
обучающимся и воспитанникам
государственных организаций
образования"
  форма

Журнал регистрации заявлений на получение финансовой и материальной помощи

№ п/п

Регистрационный номер

Дата приема заявления

Фамилия, имя, отчество (при его наличии) заявителя

Адрес проживания заявителя

Дата передачи на рассмотрение

Дата принятия заключения















      Продолжение таблицы

Вид помощи
(финансовая и материальная)

Общая сумма назначенной для оказания финансовой и материальной помощи на обучающегося и воспитанника
(в тенге)