"Қосылған құн салығының асып кетуін қайтару және қосылған құн салығының асып кеткен сомасының анықтығын растау мақсатында тәуекелдерді басқару жүйесін қолдану қағидаларын, сондай-ақ тәуекел дәрежесінің өлшемшарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 19 наурыздағы № 391 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2024 жылғы 12 наурыздағы № 137 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 13 наурызда № 34140 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Қосылған құн салығының асып кетуін қайтару және қосылған құн салығының асып кеткен сомасының анықтығын растау мақсатында тәуекелдерді басқару жүйесін қолдану қағидаларын, сондай-ақ тәуекел дәрежесінің өлшемшарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 19 наурыздағы № 391 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 16669 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Қосылған құн салығының асып кетуін қайтару және қосылған құн салығының асып кеткен сомасының анықтығын растау мақсатында тәуекелдерді басқару жүйесін қолдану қағидаларында:

      45, 45-1, 46, 47-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "45. Осы Қағидалардың мақсаттары үшін салық төлеуші ұсынған ҚҚС бойынша салық есептілігін және (немесе) АЖ мәліметтерін, сондай-ақ уәкілетті мемлекеттік органдардан, жергілікті атқарушы органдардан, уәкілетті тұлғалардан алынған мәліметтерді, сондай-ақ салық төлеушінің қызметі туралы басқа да құжаттарды және (немесе) мәліметтерді зерделеу және талдау негізінде көрсетілетін қызметті беруші жүзеге асыратын бақылау нәтижелері "Пирамида" есебі болып табылады.

      "Пирамида" есебі қайтаруға ұсынылған ҚҚС асып кету сомаларының дұрыстығын айқындау және мынадай тәуекелдерді:

      салық міндеттемелерін орындамау тәуекелін;

      жеткізушілердің салықтарды төлеуден жалтару схемаларын қолдану тәуекелін анықтау мақсатында қалыптастырылады.

      Көрсетілетін қызметті алушы мен әр салық кезеңі үшін әртүрлі деңгейдегі жеткізушілер арасындағы өзара есеп айырысулардың жиынтық кестесі "Пирамида" есебін қалыптастыру нәтижесі болып табылады.

      45-1. "Пирамида" есебі:

      1) бұзушылықтар сомасы тексерілетін көрсетілетін қызмет алушыға тікелей немесе делдалдар арқылы (агенттер, комиссионерлер немесе сенім білдірген адамдар) тауарларды жеткізген, жұмыстарды орындаған немесе қызметтерді көрсеткен өнім берушілер бойынша есепке жатқызылған ҚҚС сомасынан асып кеткен;

      2) осы Қағидалардың 46 және 47-тармақтарында көзделген;

      3) салық кезеңі үшін жазып берілген шот-фактуралар бойынша ҚҚС-тың жалпы сомасы республикалық бюджет туралы заңда белгіленген және "Пирамида" есебін қалыптастыру күніне қолданыста болған айлық есептік көрсеткіштің (бұдан әрі – АЕК) 300 еселенген мөлшерінен аспайтын өнім берушіні анықтау;

      4) "Пирамида" есебі қалыптастырыл жатқан, көрсетілетін қызметті алушының өзі анықталған жағдайда.

      Деңгейлес маниторингте тұрған көрсетілетін қызметті алушы бойынша "Пирамида" есебі көрсетілетін қызметті алушының тікелей өнім берушілері бойынша ғана қалыптастырылады.

      46. Өнім берушінің салық есептілігінің мәліметтерін және АЖ мәліметтерін салыстырып тексеру нәтижесінде анықталған алшақтықтар, сондай-ақ бюджетке ҚҚС есептеу және төлеу жөніндегі салық міндеттемелерінің орындалмауын (толық орындалмауын) көрсететін басқа да мәліметтер салық міндеттемелерін орындамау тәуекелі деп танылады.

      Көрсетілетін қызметті беруші салық міндеттемелерін орындамау тәуекелі бойынша "Пирамида" есебін көрсетілетін қызметті алушының тікелей жеткізушілері бойынша ғана қалыптастырады.

      Осы Қағидалардың мақсатында:

      "Пирамида" есебін қалыптастырылып жатқан көрсетілетін қызметті алушыға тікелей немесе делдалдар (агенттер, комиссионерлер немесе сенім білдірген адамдар) арқылы тауарлар жеткізген, жұмыстарды орындаған немесе қызметтер көрсеткен өнім берушілер;

      өзара байланысты тараптар арқылы тікелей немесе делдалдар (агенттер, комиссионерлер немесе сенім білдірілген өкілдер) арқылы тауарлар жеткізген, жұмыстарды орындаған немесе қызметтер көрсеткен өнім берушілер тікелей өнім берушілер болып танылады.

      Осы Қағидалардың мақсатында:

      1) бір тұлға басқа тұлғаның ірі қатысушысы болып табылатын ;

      2) шартпен байланысты тұлғалар, оған сәйкес олардың біреуі басқасының қабылдайтын шешімін айқындауға құқылы болатын;

      3) заңды тұлға басқа заңды тұлғаның ірі қатысушысының немесе лауазымды адамының бақылауында болатын;

      4) бір заңды тұлғаның ірі акционері, ірі қатысушысы немесе лауазымды адамы басқа заңды тұлғаның ірі акционері, ірі қатысушысы не лауазымды адамы болып табылатын;

      5) заңды тұлға басқа заңды тұлғамен бірлесіп, үшінші тұлғаның бақылауында болатын;

      6) табылатын жеке тұлға осы тармақтың 2) – 5) тармақшаларында көрсетілген заңды тұлғаның басшысы болып болып табылатын біреуіне не бірнешеуіне сәйкес келетін өзара қатынасы бар жеке және (немесе) заңды тұлғалар өзара байланысты тараптар деп танылады.

      47. Іс жүзінде тауарларды жеткізбей, жұмыстарды орындамай, қызметтер көрсетпей ҚҚС сомаларын есепке жатқызу құқығын алу мақсатында мәмілелер жасасуды көрсететін белгілердің болуы өнім берушілердің салық төлеуден жалтару схемаларын қолдану тәуекелі деп танылады.

      Мұндай белгілерге:

      Салық кодексінің 120-1-бабына сәйкес электрондық шот-фактуралардың ақпараттық жүйесінде электрондық шот-фактураларды жазып беру шектелген;

      тіркелуі (қайта тіркеуі) заңды күшіне енген сот шешімі негізінде жарамсыз деп танылған;

      Қазақстан Республикасы Қылмыстық кодексінің 216-бабы бойынша Сотқа дейінгі тергеп-тексерулердің бірыңғай тізілімінде оларға қатысты қылмыстық істі тіркеу фактісі бар;

      мәмілелерін сот жарамсыз деп таныған жеткізушілердің әртүрлі деңгейінде болуы жатады.";

      52-1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "52-1. ҚҚС асып кету сомасының дұрыстығын растау кезінде алшақтықтар:

      1) көрсетілетін қызметті алушының тақырыптық тексеруі аяқталғанға дейін Салық кодексінің 6-тарауына сәйкес ҚҚС төлеу бойынша салық міндеттемесін орындау мерзімдерін өзгерткен;

      2) камералдық бақылау нәтижелері бойынша анықталған тәуекел дәрежесі төмен бұзушылықтар туралы хабарламалар жіберілген;

      3) осы Қағидалардың 4-тарауының 2-параграфына сәйкес жүргізілген қарсы тексерулердің нәтижелері бойынша салық заңнамасын бұзшылықтар расталмаған;

      4) "Пирамида" талдамалық есебін талдау нәтижелері бойынша анықталған салық заңнамасын бұзушылықтар тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді жеткізушілердің оларды жою жөнінде шаралар қабылдағаны туралы сұрау салуларға алынған жауаптар бойынша расталмаған;

      5) "Пирамида" талдамалық есебін талдау нәтижелері бойынша анықталған салық заңнамасын бұзушылықтар салық монитрингінде тұрған қызметті алушылардың Салық кодексінің 431-бабына сәйкес қосылған құн салығы бойынша декларацияда көрсетілген қосылған құн салығының асып кеткен сомасын қайтару туралы талап қоймаған салық кезеңдеріне жататын өнім берушілердің салық міндеттемелерін орындамау тәуекелі ретінде ескерілмейді.";

      мынадай мазмұндағы 52-2-тармақпен толықтырылсын:

      "52-2. ҚҚС асып кету сомасының анықтығын растау кезінде осы Қағидалардың 47-тармағына сәйкес белгіленген белгілер:

      1) оларға қатысты әкімшілік іс бойынша алдын ала шешім шығарылған күні, бірақ, ӘРПК 73-бабы 2-тармағының 7) тармақшасына сәйкес әкімшілік акт қабылданғанға дейін үш жұмыс күнінен кешіктірмей ақпараттық жүйелердің мәліметтерімен расталған, Салық кодексінің 120-1-бабының 4-тармағына сәйкес электрондық шот-фактуралардың ақпараттық жүйесінде электрондық шот-фактуралардың жазып берілуін шектеудің күші жойылған;

      2) Қылмыстық қудалау органынан қылмыстық істің жай-күйі туралы ақпарат алынған күні Қазақстан Республикасы Қылмыстық кодексінің 216-бабы бойынша қылмыстық іс оңалту негіздер бойынша тоқтатылған;

      3) тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді жеткізу тізбегіндегі бұзушылықтарды жойған, оның ішінде мәмілені заңды күшіне енген сот шешімі негізінде жарамды деп таныған;

      4) "Пирамида" талдамалық есебін талдау нәтижелері бойынша анықталған салық заңнамасын бұзушылықтар салық монитрингінде тұрған қызметті алушылардың Салық кодексінің 431-бабына сәйкес қосылған құн салығы бойынша декларацияда көрсетілген қосылған құн салығының асып кеткен сомасын қайтару туралы талап қоймаған салық кезеңдеріне жататын;

      5) оларды одан әрі сатып алушы экспорттайтын электр және жылу энергиясын, суды және (немесе) газды қоспағанда, электр және жылу энергиясын, суды және (немесе) газды жеткізуді жүзеге асыратын;

      6) байланыс қызметтерін жеткізуді жүзеге асыратын;

      7) Қазақстан Республикасының Үкіметімен немесе құзыретті органмен жасалған өнімді бөлу туралы келісім (келісімшарт) негізінде қызметін жүзеге асыратын жер қойнауын пайдаланушы болып табылатын;

      8) салық мониторингінде, оның ішінде ірі салық төлеушілер мониторингінде, деңгейлес мониторингінде тұрған;

      9) "Ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 6 сәуірдегі №376 қаулысымен тізбесі бекітілген ұлттық басқарушы холдинг, ұлттық холдинг, ұлттық компания бола отырып, ұлттық компаниялар болатын;

      10) өз өндірісінің тауарларын өндіруші болып табылатын;

      Осы тармақтың мақсатында:

      Өз өндiрiсiнiң тауарларын өндірушілер тізбесіне енгізілген салық төлеуші;

      осы Қағидалардың 4-тарауының 2-параграфына сәйкес жүргізілетін қарсы тексеру нәтижелері бойынша анықталған, көрсетілетін қызметті алушы сатып алған тауарды (ірі және ұсақ мүйізді малдың терісін өндірушілерді және түсті және қара металдардың сынықтарын қайта өңдейтін тұлғаларды қоспағанда) өндіруші өз өндірісінің тауарларын өндіруші болып танылады.

      Осы Қағидалар шеңберінде көрсетілетін қызметті алушының барлық тексерілетін кезеңі ішінде өндіруші деп танылған өнім беруші өз өндірісінің тауарларын өндіруші болып табылады.

      11) осы тармақтың 5), 6), 7), 8), 9) 10) және 11) тармақшаларында көрсетілген салық төлеушілердің кейінгі деңгейдегі өнім берушілері болып табылатын өнім берушілердің салықтарды төлеуден жалтару схемаларын пайдалану тәуекелі ретінде ескерілмейді.

      Бұл ретте тақырыптық тексеруді тағайындаған МКО тақырыптық тексеру аяқталғаннан кейін 5 жұмыс күнінен кешіктірмей осы тармақтың 5), 6), 7), 8), 9), 10) және 11) тармақшаларында көрсетілген өнім берушілер бойынша, осы Қағидалардың 47-тармағына сәйкес анықталған белгілер туралы мәліметтерді, олардың орналасқан жері бойынша МКО-ға салықтық бақылау жүргізу үшін жолдайды.";

      54-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "54. Егер, тексеру жүріп жатқан көрсетілетін қызметті алушының:

      оңайлатылған тәртіпті қолдануға құқығы бар (осы құқықты пайдалануға қарамастан);

      Қазақстан Республикасының Үкіметі бекітетін, республикалық индустрияландыру картасы шеңберінде инвестициялық жобаны іске асыратын, Салық кодексі 152-бабы 12-тармағының 4) тармақшасына сәйкес құны кемінде 150 000 000 АЕК-ті құрайтын;

      Қазақстан Республикасының жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы заңнамасына сәйкес жасалған келісімшарт шеңберінде қызметті жүзеге асыратын және ҚҚС асып кетуін қайтару туралы талап қойылған салық кезеңінің алдындағы соңғы 5 (бес) жыл ішінде есептелген салық жүктемесінің кемінде 20 (жиырма) пайыз орташа коэффициенті бар;

      Салық кодексінің 722-бабы 1-тармағында көрсетілген өнімді бөлу туралы келісім шеңберінде теңізде көмірсутегін барлауды және (немесе) өндіруді жүзеге асыратын тікелей жеткізушілері "Пирамида" есебінің нәтижесінде анықталған бұзушылықтарды жойған кезде, осы Қағидалардың 52-тармағының ережелері қолданылмайды.

      Бұл ретте, өнім берушілердің бұзушылықтарды жою фактісі тақырыптық тексеру аяқталғанға дейін МКО-дан бұзушылықтарды жою бойынша шаралар қабылдау туралы сұрау салуларына алынған жауаптары және (немесе) көрсетілетін қызметті алушының ақпараттық жүйелердің мәліметтерімен расталған бұзушылықтарды жою туралы мәліметтері бойынша анықталады.";

      79-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "79. Тікелей жеткізушімен өзара есеп айырысу бойынша қарсы тексеру, егер жеткізуші мынадай:

      1) көрсетілетін қызметті алушымен қолма-қол нысанда есеп айырысу кезінде Салық кодексінің 402-бабында белгіленген ең төменгі мөлшерден асып кеткен;

      2) Салық кодексінің 400-бабы 1-тармағының 4) тармақшасына сәйкес ҚҚС есепке жатқызған ҚҚС төлеуші болып табылған;

      3) есепті салық кезеңінде есептен шығарылған және Салық кодексінің 369-бабы 1-тармағының 3) тармақшасына сәйкес тарату есептілігінде салық салынатын айналымды көрсетпеген ҚҚС төлеуші болып табылған;

      4) делдал (агент, комиссионер немесе сенім білдірілген өкіл) болып табылған;

      5) экспедитор болып табылған;

      6) көрсетілетін қызметті алушы өз өндірісінің тауарларын жеткізуші ретінде ұсынатын тізімге енгізілген жағдайларда да тағайындалады.

      Осы тармақтың ережелері тексерілетін салық төлеуші мен оның тікелей өнім берушісі – салық мониторингіне жататын салық төлеушісі арасындағы операциялар бойынша қолданылмайды.

      Салық мониторингіне жататын салық төлеушімен операциялар бойынша ҚҚС сомаларының анықтығын растауды тақырыптық тексеру тағайындаған МКО салық есептілігінің және (немесе) салық органдарында бар электрондық шот-фактуралардың ақпараттық жүйесінің деректері негізінде жүргізеді.".

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитетіне Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Қаржы министрі
М. Такиев

      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасының
Цифрлық даму, инновациялар және
аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

О внесении изменений и дополнения в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 19 марта 2018 года № 391 "Об утверждении Правил возврата превышения налога на добавленную стоимость и применения системы управления рисками в целях подтверждения достоверности суммы превышения налога на добавленную стоимость, а также критериев степени риска"

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 12 марта 2024 года № 137. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 13 марта 2024 года № 34140

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 19 марта 2018 года № 391 "Об утверждении Правил возврата превышения налога на добавленную стоимость и применения системы управления рисками в целях подтверждения достоверности суммы превышения налога на добавленную стоимость, а также критериев степени риска" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 16669) следующие изменения и дополнение:

      в Правилах возврата превышения налога на добавленную стоимость и применения системы управления рисками в целях подтверждения достоверности суммы превышения налога на добавленную стоимость, утвержденных указанным приказом:

      пункты 45, 45-1, 46 и 47 изложить в следующей редакции:

      "45. Для целей настоящих Правил отчетом "Пирамида" являются результаты контроля, осуществляемого услугодателем на основе изучения и анализа представленной налогоплательщиком налоговой отчетности по НДС и (или) сведений ИС, а также сведений, полученных от уполномоченных государственных органов, местных исполнительных органов, уполномоченных лиц, а также других документов и (или) сведений о деятельности налогоплательщика.

      Отчет "Пирамида" формируется в целях определения достоверности сумм превышения НДС, предъявленного к возврату и выявления следующих рисков:

      риска неисполнения налоговых обязательств;

      риска применения поставщиками схем уклонения от уплаты налогов.

      Результатом формирования отчета "Пирамида" является сводная таблица взаиморасчетов между услугополучателем и поставщиками различных уровней за каждый налоговый период.

      45-1. Отчет "Пирамида" формируется по всем уровням поставщиков услугополучателя, за исключением случаев:

      1) превышения суммы нарушений над суммой НДС, относимого в зачет по поставщику, непосредственно или через посредников (агентов, комиссионеров или поверенных) поставившим товары, выполнившим работы или оказавшим услуги проверяемому услугополучателю;

      2) предусмотренных пунктами 46 и 47 настоящих Правил;

      3) установления поставщика, у которого общая сумма НДС, по выписанным счет-фактурам за налоговый период не превышает 300-кратного размера месячного расчетного показателя (далее – МРП), установленного законом о республиканском бюджете и действующего на дату формирования отчета "Пирамида";

      4) установления самого услугополучателя, по которому формируется отчет "Пирамида".

      По услугополучателю, состоящем на горизонтальном мониторинге, отчет "Пирамида" формируется исключительно по непосредственным поставщикам услугополучателя.

      46. Риском неисполнения налоговых обязательств признается выявленные расхождения в результате сверки сведений налоговой отчетности поставщика и сведений ИС, а также другие сведения, указывающие на неисполнение (неполное исполнение) налоговых обязательств по исчислению и уплате НДС в бюджет.

      Услугодатель формирует отчет "Пирамида" по риску неисполнения налоговых обязательств исключительно по непосредственным поставщикам услугополучателя.

      В целях настоящих Правил непосредственными поставщиками признаются:

      поставщики, непосредственно или через посредников (агентов, комиссионеров или поверенных) поставившие товары, выполнившие работы или оказавшие услуги услугополучателю, по которому формируется отчет "Пирамида";

      поставщики, непосредственно или через посредников (агентов, комиссионеров или поверенных) поставившие товары, выполнившие работы или оказавшие услуги через взаимосвязанные стороны.

      В целях настоящих Правил взаимосвязанными сторонами признаются физические и (или) юридические лица, имеющие взаимоотношения, которые соответствуют одному либо нескольким из следующих условий:

      1) одно лицо является крупным участником другого лица;

      2) лица связаны договором, в соответствии с которым одно из них вправе определять решения, принимаемые другим;

      3) юридическое лицо находится под контролем крупного участника или должностного лица другого юридического лица;

      4) крупный акционер, крупный участник или должностное лицо одного юридического лица являются крупным акционером, крупным участником либо должностным лицом другого юридического лица;

      5) юридическое лицо совместно с другим юридическим лицом находится под контролем третьего лица;

      6) физическое лицо является руководителем юридического лица, указанного в подпунктах 2) – 5) настоящего пункта, за исключением независимого директора акционерного общества.

      47. Риском применения поставщиками схем уклонения от уплаты налогов признается наличие признаков, указывающих на заключение сделок с целью получения права на зачет сумм НДС без фактической поставки товаров, выполнения работ, оказания услуг.

      К таким признакам относятся наличие на различных уровнях поставщиков:

      которым ограничена выписка электронных счетов-фактур в информационной системе электронных счетов-фактур в соответствии со статьей 120-1 Налогового кодекса;

      регистрация (перерегистрация) которых на основании вступившего в законную силу решения суда признана недействительной;

      в отношении которых имеется факт регистрации в Едином реестре досудебного расследования уголовного дела по статье 216 Уголовного кодекса Республика Казахстан;

      сделки, которые судом признаны недействительными.";

      пункт 52-1 изложить в следующей редакции:

      "52-1. При подтверждении достоверности суммы превышения НДС расхождения не учитываются как риск неисполнения налоговых обязательств по следующим поставщикам:

      1) изменивших сроки исполнения налогового обязательства по уплате НДС в соответствии с главой 6 Налогового кодекса до завершения тематической проверки услугополучателя;

      2) по которым направлены извещения о нарушениях с низкой степенью риска, выявленных по результатам камерального контроля;

      3) по которым нарушения налогового законодательства, не подтверждены по результатам встречных проверок, проведенных в соответствии с параграфом 2 главы 4 настоящих Правил;

      4) по которым нарушения налогового законодательства, выявленные по результатам анализа аналитического отчета "Пирамида" не подтверждены по полученным ответам на запросы о принятии мер по их устранению поставщиками товаров, работ, услуг;

      5) по которым нарушения налогового законодательства, выявленные по результатам анализа аналитического отчета "Пирамида" приходятся на налоговые периоды, по которым услугополучателем, состоящим на налоговом мониторинге, не предъявлено требование о возврате суммы превышения налога на добавленную стоимость, указанного в декларации по налогу на добавленную стоимость в соответствии со статьей 431 Налогового кодекса.";

      дополнить пунктом 52-2 следующего содержания:

      "52-2. При подтверждении достоверности суммы превышения НДС, признаки установленные в соответствии с пунктом 47 настоящих Правил, не учитываются как риски применения схем уклонения от уплаты налогов следующими поставщиками:

      1) в отношении которых отменено ограничение выписки электронных счетов-фактур в информационной системе электронных счетов-фактур в соответствии с пунктом 4 статьи 120-1 Налогового кодекса, подтвержденное сведениями информационных систем на дату вынесения предварительного решения по административному делу, но не позднее чем за три рабочих дня до принятия административного акта в соответствии с подпунктом 7) пункта 2 статьи 73 АППК.

      2) в отношении которых прекращено уголовное дело по реабилитирующим основаниям по статье 216 Уголовного кодекса Республики Казахстан на дату получения сведений органа уголовного преследования о статусе уголовного дела.

      3) устранившего нарушения в цепочке поставки товаров, работ, услуг, в том числе признания сделки действительной на основании вступившего в законную силу решения суда.

      4) по которым нарушения налогового законодательства, выявленные по результатам анализа аналитического отчета "Пирамида" приходятся на налоговые периоды, по которым услугополучателем, состоящим на налоговом мониторинге, не предъявлено требование о возврате суммы превышения налога на добавленную стоимость, указанного в декларации по налогу на добавленную стоимость в соответствии со статьей 431 Налогового кодекса.

      5) осуществляющего поставку электрической и тепловой энергии, воды и (или) газа, за исключением электрической и тепловой энергии, воды и (или) газа, которые в дальнейшем экспортированы их покупателем;

      6) осуществляющего поставку услуг связи;

      7) являющегося недропользователем, осуществляющим деятельность на основании соглашения (контракта) о разделе продукции, заключенном с Правительством Республики Казахстан или компетентным органом;

      8) состоящим на налоговом мониторинге, в том числе крупных налогоплательщиков и на горизонтальном мониторинге;

      9) являющимся национальным управляющим холдингом, национальным холдингом, национальной компанией, перечень которых утвержден Постановлением Правительства Республики Казахстан от 6 апреля 2011 года № 376 "Об утверждении перечня национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний".

      10) являющимся производителем товаров собственного производства.

      Производителем товаров собственного производства в целях настоящего пункта признается:

      налогоплательщик, включенный в Перечень производителей товаров собственного производства;

      производитель товара, приобретенного услугополучателем (за исключением производителей шкур крупного и мелкого рогатого скота и лиц, перерабатывающих лом цветных и черных металлов), установленный по результатам встречной проверки, проводимой в соответствии с параграфом 2 главы 4 настоящих Правил.

      Производителем товаров собственного производства в рамках настоящих Правил является поставщик, признанный производителем в течение всего проверяемого периода услугополучателя.

      11) являющимся поставщиками последующих уровней налогоплательщиков, указанных в подпунктах 5), 6), 7), 8), 9) и 10) настоящего пункта.

      При этом ОГД, назначивший тематическую проверку, не позднее 5 рабочих дней после завершения тематической проверки направляет сведения о признаках, установленных в соответствии с пунктом 47 настоящих Правил, по поставщикам, указанным в подпунктах 5), 6), 7), 8), 9), 10) и 11) настоящего пункта для проведения налогового контроля в ОГД по месту их нахождения.";

      пункт 54 изложить в следующей редакции:

      "54. Положения пункта 52 настоящих Правил не применяются при устранении нарушений, выявленных по результатам отчета "Пирамида" непосредственными поставщиками проверяемого услугополучателя:

      имеющих право на применение упрощенного порядка (независимо от использования данного права);

      реализующих инвестиционный проект в рамках республиканской карты индустриализации, утверждаемой Правительством Республики Казахстан, стоимость которого составляет не менее 150 000 000 МРП, в соответствии с подпунктом 4) пункта 12 статьи 152 Налогового кодекса;

      осуществляющих деятельность в рамках контракта на недропользование, заключенного в соответствии с законодательством Республики Казахстан о недрах и недропользовании, и имеющим средний коэффициент налоговой нагрузки не менее 20 (двадцати) процентов, рассчитанный за последние 5 (пять) лет, предшествующих налоговому периоду, в котором предъявлено требование о возврате превышения НДС;

      осуществляющих разведку и (или) добычу углеводородов на море в рамках соглашения о разделе продукции, указанного в пункте 1 статьи 722 Налогового кодекса.

      При этом факт устранения нарушений поставщиками определяется по полученным до завершения тематической проверки ответам ОГД на запросы о принятии мер по устранению нарушений и (или) сведениям услугополучателя об устранении нарушений, подтвержденных сведениями информационных систем.";

      пункт 79 изложить в следующей редакции:

      "79. Встречная проверка по взаиморасчетам с непосредственным поставщиком также назначается в следующих случаях, если поставщик:

      1) при расчете в наличной форме с услугополучателем превысил минимум, установленный статьей 402 Налогового кодекса;

      2) является плательщиком НДС, относившим в зачет НДС в соответствии с подпунктом 4) пункта 1 статьи 400 Налогового кодекса;

      3) является плательщиком НДС, снятым с учета в отчетном налоговом периоде и не отразившим в ликвидационной отчетности облагаемый оборот в соответствии с подпунктом 3) пункта 1 статьи 369 Налогового кодекса;

      4) является посредником (агентом, комиссионером или поверенным);

      5) является экспедитором;

      6) включен в список, представляемый услугополучателем в качестве поставщика товаров собственного производства.

      Положения настоящего пункта не применяется по операциям между проверяемым налогоплательщиком и его непосредственным поставщиком – налогоплательщиком, подлежащим налоговому мониторингу. Подтверждение достоверности сумм НДС по операциям с налогоплательщиком, подлежащим налоговому мониторингу, производится ОГД, назначившим тематическую проверку, на основании данных налоговой отчетности и (или) информационной системы электронных счетов-фактур, имеющихся в налоговых органах.".

      2. Комитету государственных доходов Министерства финансов Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства финансов Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр финансов
Республики Казахстан
М. Такиев

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового развития, инноваций
и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан