"Қазақстан Республикасының әділет органдарынан және өзге мемлекеттік органдарынан, сондай-ақ нотариустардан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою" мемлекеттік қызметін көрсету қағидасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 27 мамырдағы № 58 бұйрығына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2024 жылғы 29 мамырдағы № 458 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 1 маусымда № 34442 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Қазақстан Республикасының әділет органдарынан және өзге мемлекеттік органдарынан, сондай-ақ нотариустардан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою" мемлекеттік қызметін көрсету қағидасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрі міндетін атқарушының 2020 жылғы 27 мамырдағы № 58 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 20740 болып тіркелген) келесі өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:

      бұйрықтың тақырыбы келесі редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасының әділет органдарынан, азаматтық хал актілерін тіркеу және өзге де мемлекеттік органдарынан, сондай-ақ нотариустардан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою" мемлекеттік қызметін көрсету қағидасын бекіту туралы";

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес қоса беріліп отырған "Қазақстан Республикасының әділет органдарынан, азаматтық хал актілерін тіркеу және өзге де мемлекеттік органдарынан, сондай-ақ нотариустардан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою" мемлекеттік қызметін көрсету қағидасы бекітілсін.";

      "Қазақстан Республикасының әділет органдарынан және өзге мемлекеттік органдарынан, сондай-ақ нотариустардан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою" мемлекеттік қызмет көрсету қағидасында":

      тақырыбы келесі редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасының әділет органдарынан, азаматтық хал актілерін тіркеу және өзге де мемлекеттік органдарынан, сондай-ақ нотариустардан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою" мемлекеттік қызметін көрсету қағидасы";

      1 және 2-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Осы "Қазақстан Республикасының әділет органдарынан, азаматтық хал актілерін тіркеу және өзге де мемлекеттік органдарынан, сондай-ақ нотариустардан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің қағидасын (бұдан әрі – Қағида) Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1)-тармақшасына, "1961 жылғы 5 қазанда Гаага қаласында жасалған "Шетелдік ресми құжаттарды заңдастыруды талап етудің күшін жоятын конвенция ережелерін іске асыру жөніндегі шаралар туралы" 2001 жылғы 24 сәуірдегі № 545 Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысына (бұдан әрі - Конвенция) және Қазақстан Республикасы Әділет министрінің міндетін атқарушының 2021 жылғы 4 қарашадағы № 950, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2021 жылғы 15 қарашадағы № 702, Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2021 жылғы 16 қарашадағы № 1182, Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының жанындағы Соттардың қызметін қамтамасыз ету департаменті (Қазақстан Республикасы Жоғарғы Соты аппараты) басшысының 2021 жылғы 16 қарашадағы № 30, Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2021 жылғы 24 қарашадағы № 363, Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының міндетін атқарушының 2021 жылғы 24 қарашадағы № 155, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 29 қарашадағы № 574 және Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрінің 2021 жылғы 8 желтоқсандағы № 851 бірлескен бұйрығымен бекітілген Апостиль қоюдың бірыңғай қағидаларына (бұдан әрі – Бірыңғай қағидалар) (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 25789 болып тіркелген) сәйкес әзірленді.

      2. Қағидалар "Қазақстан Республикасының әділет органдарынан, азаматтық хал актілерін тіркеу және өзге де мемлекеттік органдардан, сондай-ақ нотариустардан түсетін ресми құжаттарға апостиль қою" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) көрсетілу тәртібі мен шарттарын айқындайды және Қазақстан Республикасының әділет органдарынан және өзге мемлекеттік органдардан, сондай-ақ нотариустардан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою құқығы бар облыстардың, Астана, Алматы және Шымкент қалаларының әділет департаменттері (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) қолданады.

      Әділет министрлігі мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі және мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерге енгізілген өзгерістер және (немесе) толықтырулар туралы ақпаратты олар бекітілген немесе өзгертілген күннен бастап үш жұмыс күні ішінде Бірыңғай байланыс-орталығына береді.";

      4-тармақ келесі редакцияда жазылсын:

      "4. Көрсетілетін қызметті беруші Қазақстан Республикасының әділет органдарынан, азаматтық хал актілерін тіркеу және өзге де мемлекеттік органдардан, сондай-ақ нотариустардан шығатын ресми құжаттарға экстерриториалдық қағидаты бойынша апостиль қояды.

      Облыстардың, Астана, Алматы және Шымкент қалаларының әділет департаменттері өзінің аумақтық бірлігіне сәйкес құжаттарға қол қою құқығы берілген лауазымды адамдардың қол қою үлгілерін (бұдан әрі - қол қою үлгісі) және құжатты берген органның мөр бедерін (бұдан әрі - мөр бедері) лауазымды адамдардың тағайындалуына және орган мөрінің өзгеруіне қарай Әділет министрлігіне жібереді.

      Әділет министрлігі өзекті қол қою үлгілерінің және мөр бедерлерінің үлгілерін жинап, оларды мемлекеттік қызмет көрсету кезінде пайдалану үшін облыстардың, Астана, Алматы және Шымкент қалаларының әділет департаменттеріне жібереді.";

      5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "5. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің процесінің сипаттамасын, нысанын, мазмұны мен нәтижесін, сондай-ақ көрсетілетін ерекшеліктерін ескере отырып өзге де мәліметтерді қамтитын мемлекеттік көрсетілетін қызметке қойылатын негізгі талаптардың тізбесі осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес "Қазақстан Республикасының әділет органдарынан, азаматтық хал актілерін тіркеу және өзге де мемлекеттік органдарынан, сондай-ақ нотариустардан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою" Мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесінде (бұдан әрі - Мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесі) келтірілген.";

      7-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "7. Көрсетілетін қызметті алушы не сенімхат бойынша оның өкілі Мемлекеттік корпорациясына немесе портал арқылы жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсетілетін қызметтер үшін қажетті құжаттардың тізбесі Мемлекеттік көрсетілетін қызметке қойылатын негізгі талаптар тізбесінің 8-тармағында көзделген.";

      13 және 14-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "13. Көрсетілетін қызметті алушы электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі - ЭЦҚ) болған жағдайда мемлекеттік көрсетілетін қызметті электрондық нысанда портал арқылы алуға мүмкіндігі бар.

      Көрсетілетін қызметті алушы өтінішті портал арқылы тапсырған кезде "жеке кабинетіне" өтініш түскен сәттен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызметке сұрау салуды қабылдау туралы мәртебесі жіберіледі.

      Көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде, еңбек заңнамасына сәйкес өтініштерді қабылдау келесі жұмыс күні жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға электронды форматтағы өтініш және Қағидаларда көрсетілген қажетті құжаттардың тізбесі өтініш берушінің ЭЦҚ пайдаланумен портал арқылы беріледі.

      Көрсетілетін қызметті беруші қол қою үлгісі мен мөр бедерінің өтінішке тіркелген апостиль қоюға жататын электронды не сканерленген құжаттың тұпнұсқасына сәйкестігін, сондай-ақ өтінішпен қоса берілген құжаттардың Конвенция мен Бірыңғай қағидалардың талаптарына сәйкестігін тексереді.

      Өтініш пен оған қоса берілген құжаттар Конвенция мен Бірыңғай қағидалардың талаптарына сәйкес келмеген кезде, көрсетілетін қызметті беруші өтініш түскен сәттен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелді бас тарту түрінде көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ қойылған электрондық құжат нысанында мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін дайындайды және көрсетілетін қызметті алушыға жібереді.

      Көрсетілетін қызметті алушының өтініші мен қоса берілген құжаттары Қағидалардың талаптарына сәйкес келген жағдайда, лауазымды тұлға тура сол жұмыс күні "Е-Апостиль" ақпараттық жүйесі арқылы апостиль қоюға жататын электронды құжатта электронды апостильді қалыптастырады және уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ қойылған мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін "электрондық үкімет" шлюзі арқылы өтініш берушінің "жеке кабинетіне" жібереді.

      Құжаттарды апостильдеу келесі жұмыс күніне тағайындалады.

      Апостиль беру аумағына қарамастан құжаттың электронды/қағаз түрінде көрсетілгеннен кейін және апостиль қою үшін мемлекеттік баж төленгеннен кейін сол күні қойылады.

      Көрсетілетін қызметті беруші ұсынылған құжатты салыстырады, құжатқа "апостиль" мөртабанын қояды және көрсетілетін қызметті алушыға осы Қағидаларға 3-1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ қойылған электронды форматтағы құжат түрінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін береді.

      Белгіленген күні апостиль қоюға жататын құжат ұсынылмағанда, ұсынылған құжаттар Конвенция мен Бірыңғай қағидалардың талаптарына сәйкес келмегенде немесе ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі анықталған жағдайда, құжаттар ұсынылған немесе ұсынылмаған сәттен бастап көрсетілетін қызметті беруші сол жұмыс күні ішінде мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелді бас тарту түрінде көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ қойылған электрондық құжат нысанында мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін дайындайды және көрсетілетін қызметті алушыға порталға жібереді.

      14. Мемлекеттік корпорация арқылы қағаз жеткізгіште мемлекеттік қызмет көрсету кезінде өтініштер мен құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді.

      Көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде, Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес өтініштерді қабылдау келесі жұмыс күні жүзеге асырылады.

      Көрсетілетін қызметті алушы Мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесінің 8-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасы ұсынылмаған жағдайда және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттар ұсынылған жағдайда, Мемлекеттік корпорация қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

      Көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың толық топтамасын ұсынған кезде - Мемлекеттік корпорацияның қызметкері көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды тексереді, оларды қабылдайды және тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді. Қабылданған құжаттар көрсетілетін қызметті берушіге курьерлік байланыс арқылы жіберіледі.

      Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі өтініш түскен күні оларды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады, содан кейін апостиль қоюға жауапты қызметкерге береді.

      Көрсетілетін қызметті беруші қол қою үлгісі мен мөр бедерінің апостиль қоюға жататын құжатқа сәйкестігін, сондай-ақ өтініш пен ұсынылған құжаттардың Конвенция мен Бірыңғай қағидалардың талаптарына сәйкестігін тексереді.

      Мемлекеттік корпорация арқылы түскен өтінішті және ұсынылған құжаттарды тексергеннен кейін 2 (екі) жұмыс күні ішінде құжатқа "апостиль" мөртабанын қояды және осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасы қол қойған қағаз форматындағы құжат түріндегі мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін не Мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесінің 9-тармағында көзделген негіздер бойынша дәлелді бас тартуды жібереді.";

      көрсетілген Қағидаларға 1-қосымша осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес 3-1-қосымшамен толықтырылсын;

      көрсетілген Қағидаларға 4-қосымша осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      Қағидаларға 2 және 3-қосымшалардың жоғарғы оң жақ бұрышы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасының әділет органдарынан, азаматтық хал актілерін тіркеу және өзге де мемлекеттік органдардан, сондай-ақ нотариустардан түсетін ресми құжаттарға апостиль қою" Мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларына 2-қосымша";

      "Қазақстан Республикасының әділет органдарынан, азаматтық хал актілерін тіркеу және өзге де мемлекеттік органдардан, сондай-ақ нотариустардан түсетін ресми құжаттарға апостиль қою" Мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларына 3-қосымша".

      2. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Тіркеу қызметі және заң қызметін ұйымдастыру департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Әділет вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Әділет министрі
А. Ескараев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Цифрлық даму, инновациялар және

      аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Әділет министрі
2024 жылғы 29 мамырдағы
№ 458 Бұйрыққа
1-қосымша
"Қазақстан Республикасының
әділет органдарынан, азаматтық
хал актілерін тіркеу және өзге
мемлекеттік органдарынан,
сондай-ақ нотариустардан
шығатын ресми құжаттарға
апостиль қою" мемлекеттік
қызметін көрсету Қағидаларына
1-қосымша

"Қазақстан Республикасының әділет органдарынан, азаматтық хал актілерін тіркеу және өзге де мемлекеттік органдардан, сондай-ақ нотариустардан түсетін ресми құжаттарға апостиль қою" мемлекеттік қызметті көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі

1.

Қызмет берушінің атауы

Облыстардың, Астана, Алматы және Шымкент қалаларының әділет департаменттері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші)

2.

Мемлекеттік қызметтерді ұсыну тәсілдері

1) Мемлекеттік корпорация;
2) портал арқылы.

3.

Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері

Мемлекеттік корпорацияда - 2 жұмыс күні.
Қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді.
Порталда - құжаттарды апостильдеу күнін, уақытын тағайындау туралы хабарлама алу - 1 (бір) жұмыс күні;
портал арқылы өтініш түскен кезде Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру - 1 (бір) жұмыс күні;
Мемлекеттік корпорацияда көрсетілетін қызметті алушының құжаттар топтамасын тапсыруы үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты - 15 (он бес) минут;
Мемлекеттік корпорацияда көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты - 15 (он бес) минут.

4.

Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны

Электронды (ішінара автоматтандырылған)/қағаз түрінде

5.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі

1) Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қағаз жеткізгіштегі "апостиль" мөртабаны бар құжат. Электрондық апостиль Қағидаларға 3-1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш берген кезде уәкілетті мемлекеттік орган берген қауіпсіздік кодын қолдана отырып, апостильді жүктеу жолымен портал арқылы беріледі;
2) көрсетілетін қызметті алушы өтінішхатпен жүгінген жағдайда өтінішті қарауды тоқтату туралы хат;
3) мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.
Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны - қағаз түрінде, портал арқылы жіберген кезде электрондық түрде мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты.

6.

Мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны өндіріп алу тәсілдері

"Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің (Салық кодексі) 615-бабының 7) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасында жасалған әрбір ресми құжатқа апостиль қойғаны үшін - 0,5 АЕК

7.

Жұмыс кестесі

1) көрсетілетін қызметті беруші – демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 17.30-ға дейін.
2) Мемлекеттік корпорация – Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексіне сәйкес, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, үзіліссіз сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, Мемлекеттік корпорацияның халыққа қызмет көрсететін кезекші бөлімдері дүйсенбіден жұманы қоса алғанда сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін және сенбі күні мереке және демалыс күндерінен басқа, сағат 9.00-ден 13.00-ге дейін;
Қабылдау "электрондық" кезек тәртібімен, апостиль қоюға жататын құжаттар - Мемлекеттік корпорацияның кез келген филиалында экстерриториалдық қағидаты бойынша (құжатты беру орнына қарамастан) жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады, электрондық кезекті портал арқылы брондауға болады;
3) порталда-жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде, өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).

8.

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет үшін қажетті құжаттардың тізбесі

Мемлекеттік корпорация:
1) Қағидаларға 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша апостиль қоюға өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);
3) апостиль қоюға жататын құжат (құжаттар түпнұсқаларда да, нотариалды куәландырылған көшірмелерде де апостиль қою үшін қабылданады);
4) мемлекеттік баждың бюджетке төленгенін растайтын құжат;
5) көрсетілетін қызметті алушының өкілі (жеке тұлға) жүгінген жағдайда нотариалды куәландырылған сенімхат); заңды тұлға атынан өкілі жүгінген кезде заңды тұлғаның басшысының немесе құрылтай құжаттарымен уәкілетті өзге де тұлғаның қолы қойылған және осы ұйымның мөрімен (бар болса) расталған сенімхат;
Шет мемлекеттің құзыретті мекемесі не оған арнайы уәкілетті тұлға өз құзыреті шегінде берген немесе куәландырған және белгіленген нысан бойынша шет мемлекеттің елтаңбалы мөрімен бекітілген сенімхаттар арнайы куәлік (заңдастыру не апостильдеу) рәсімінен өткеннен кейін ғана қабылданады (көшірмесімен сәйкестендіру үшін);
6) басқа мемлекеттік органдар берген құжаттардың қолының және мөр бедерінің үлгісі.
Портал арқылы жүгінген кезде:
1) ұялы байланыс операторы ұсынған көрсетілетін қызметті алушының абоненттік нөмірін тіркеген және порталдың есептік жазбасына қосқан жағдайда көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сымен куәландырылған немесе бір реттік парольмен куәландырылған электрондық өтініш;
2) апостиль қоюға жататын құжат сканерленген көшірме түрінде электрондық сұрау салуға қоса тіркеледі;
3) көрсетілетін қызметті алушының өкілі (жеке тұлға) жүгінген жағдайда нотариалды куәландырылған сенімхат);
заңды тұлға атынан өкілі жүгінген кезде заңды тұлғаның басшысының немесе құрылтай құжаттарымен уәкілетті өзге де тұлғаның қолы қойылған және осы ұйымның мөрімен (бар болса) расталған сенімхат;
Шет мемлекеттің құзыретті мекемесі не оған арнайы уәкілетті тұлға өз құзыреті шегінде берген немесе куәландырған және белгіленген нысан бойынша шет мемлекеттің елтаңбалы мөрімен бекітілген сенімхаттар арнайы куәлік (заңдастыру не апостильдеу) рәсімінен өткеннен кейін ғана қабылданады (көшірмесімен сәйкестендіру үшін);
Көрсетілетін қызметті алушының сауалнамалық деректері өзгерген жағдайда растайтын құжаттар қоса беріледі (шет мемлекеттің құзыретті мекемесі не оған арнайы уәкілетті тұлға өз құзыреті шегінде және белгіленген нысан бойынша шет мемлекеттің елтаңбалы мөрімен бекітілген немесе куәландырған, арнайы куәлік (заңдастыру не апостильдеу) рәсімінен өткеннен кейін ғана қабылданады.
Мұрагерлер жүгінген кезде растайтын құжаттар ұсынылады.
Қызметті берушілер цифрлық құжаттарды цифрлық құжаттар сервисінен іске асырылған интеграция арқылы, пайдаланушының порталда тіркелген ұялы байланысының абоненттік нөмірі арқылы порталдың хабарламасына бір реттік құпиясөз беру немесе қысқа мәтіндік хабарлама жолдау арқылы ұсынылған келісімі болған жағдайда алады.
Көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжаттары туралы мәліметтерді, көрсетілетін қызметті алушының бюджетке баж сомасын төлегенін растайтын құжатты (ЭҮТШ арқылы төленген жағдайда), сондай-ақ Қазақстан Республикасының аумағында жүргізілген азаматтық хал актілерін мемлекеттік тіркеу туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті беруші және Мемлекеттік корпорация қызметкері тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден "электрондық үкімет" шлюзі арқылы алады.

9.

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуден бас тарту негіздері

1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігін анықтау;
2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;
3) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін, "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес берілетін қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге келісімі болмауы бойынша мемлекеттік қызметтерді көрсетуден бас тартады.

10.

Мемлекеттік қызмет көрсету, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін қызметтің ерекшеліктері ескерілген өзге де талаптар

Денсаулығы бұзылған, ағза функцияларының тұрақты бұзылуымен тыныс-тіршілігі шектелген мемлекеттік қызметті алушыға қажет болған жағдайда Мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды Мемлекеттік корпорация қызметкері тұрғылықты жеріне барып, Бірыңғай байланыс орталығы 1414, 8 800 080 7777 арқылы жүгіну арқылы жүргізеді.
Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ болған жағдайда Мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал арқылы электрондық нысанда алуға мүмкіндігі бар. Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары көрсетілетін қызметті берушінің және Мемлекеттік корпорацияның www.gov4c.kz орналастырылған.
Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде бірыңғай байланыс орталығы арқылы 1414, 8 800 080 7777 алады.
Цифрлық құжаттар сервисі мобилді қосымшада авторландырылған пайдаланушылар үшін қолжетімді
Цифрлық құжатты пайдалану үшін электрондық-цифрлық қолтаңбаны немесе бір реттік паролді пайдалана отырып, мобилді қосымшада авторландырудан өту, одан әрі "Цифрлық құжаттар" бөліміне өтіп, қажетті құжатты таңдау қажет.

  Қазақстан Республикасы
Әділет министрі
2024 жылғы 29 мамырдағы
№ 458 Бұйрыққа
2-қосымша
"Қазақстан Республикасының
әділет органдарынан, азаматтық
хал актілерін Тіркеу және
өзгемемлекеттік органдарынан,
сондай-ақ нотариустардан
шығатын ресми құжаттарға
апостиль қою" мемлекеттік
қызметін көрсету Қағидаларына
3-1-қосымша
Нысаны



      Қауіпсіздік коды / Сode de sécurité / Security code: 000000000000

      Өтінім нөмірі / Numéro de dépôt / Application number: 00000000000000

      Осы апостиль тек қол қойған адамның қолының, лауазымының/атағының түпнұсқалылығын және құжатқа қойылған мөр мен мөртаңбаның түпнұсқалылығын куәландырады және ол қойылған құжаттың мазмұнын растамайды.

      Cette apostille électronique ne certifie que l'authenticité de la signature, du titre / du rang du signataire et l'authenticité du sceau ou timbre sur le document et ne certifie pas le contenu du document sur lequel il est apposé.

      This apostille certifies only the authenticity of the signature, the position/title of the signatory and the authenticity of the seal or stamp affixed on the document and does not certify the content of the document on which it is affixed.

      Берілген апостильдің заңдылығын тексеру үшін https://egov.kz/cms/ru/services сайтына кіріңіз.

      Pour vérifier la légitimité de l'apostille publiée, voir https://egov.kz/cms/ru/services.

      To verify the legitimacy of the issued apostille, see https://egov.kz/cms/ru/services

  Қазақстан Республикасы
Әділет министрі
2024 жылғы 29 мамырдағы
№ 458 Бұйрыққа
3-қосымша
"Қазақстан Республикасының
әділет, азаматтық хал ктілерін
тіркеу органдарынан және өзге
де мемлекеттік органдардан,
сондай-ақ нотариустардан
шығатын ресми құжаттарға
апостиль қою" мемлекеттік
қызметін көрсету Қағидаларына
4-қосымша
Нысан
  _________________________
(Т.А.Ә (жеке басын
куәландыратын құжаттарда
көрсетілсе) не көрсетілетін
қызметті алушының атауы)
_________________________
(көрсетілетін қызметті
алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабының 2-тармағын басшылыққа ала отырып, "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы филиалының № __ бөлімі (мекенжайын көрсету) Сіздің мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесіне сәйкес құжаттардың топтамасын толық ұсынбауыңызға және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынуыңызға, атап айтқанда:

      Жоқ құжаттардың және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттардың атаулары:

      1) ________________________________________;

      2) ________________________________________;

      3) ________________________________________.

      ұсынуыңызға байланысты мемлекеттік қызметті "Қазақстан Республикасының әділет, азаматтық хал актілерін тіркеу органдарынан органдарынан және өзге де мемлекеттік органдардан, сондай-ақ нотариустардан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес көрсетуге құжаттарды қабылдаудан бас тартады. Осы қолхат әр тарапқа бір-біреуден 2 данада жасалды.

      ________________________________________________________________

      (Мемлекеттік корпорация қызметкерінің Т.А.Ә (жеке басын куәландыратын құжаттарда көрсетілсе) қолы)

      Орындаушы: Т.А.Ә. (бар болса) _____________ Телефоны __________

      Алдым: Т.А.Ә (жеке басын куәландыратын құжаттарда көрсетілсе)/ көрсетілетін қызметті алушының қолы ____________ 20__ жылғы "___"________

О внесении изменений и дополнения в приказ исполняющего обязанности Министра юстиции Республики Казахстан от 27 мая 2020 года № 58 "Об утверждении правил оказания государственной услуги "Апостилирование официальных документов, исходящих из органов юстиции и иных государственных органов, а также нотариусов Республики Казахстан"

Приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 29 мая 2024 года № 458. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 1 июня 2024 года № 34442

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ исполняющего обязанности Министра юстиции Республики Казахстан от 27 мая 2020 года № 58 "Об утверждении правил оказания государственной услуги "Апостилирование официальных документов, исходящих из органов юстиции и иных государственных органов, а также нотариусов Республики Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 20740) следующие изменения и дополнение:

      заголовок приказа изложить в следующей редакции:

      "Об утверждении правил оказания государственной услуги "Апостилирование официальных документов, исходящих из органов юстиции, регистрации актов гражданского состояния и иных государственных органов, а также нотариусов Республики Казахстан";

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить прилагаемые Правила оказания государственной услуги "Апостилирование официальных документов, исходящих из органов юстиции, регистрации актов гражданского состояния и иных государственных органов, а также нотариусов Республики Казахстан", согласно приложению 1 к настоящему приказу.";

      в Правилах оказания государственной услуги "Апостилирование официальных документов, исходящих из органов юстиции и иных государственных органов, а также нотариусов Республики Казахстан":

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Правила оказания государственной услуги "Апостилирование официальных документов, исходящих из органов юстиции, регистрации актов гражданского состояния и иных государственных органов, а также нотариусов Республики Казахстан";

      пункты 1 и 2 изложить в следующей редакции:

      "1. Настоящие Правила оказания государственной услуги "Апостилирование официальных документов, исходящих из органов юстиции, регистрации актов гражданского состояния и иных государственных органов, а также нотариусов Республики Казахстан" (далее – Правила) разработаны Министерством юстиции Республики Казахстан в соответствии с подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах", с постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 апреля 2001 года № 545 "О мерах по реализации положений Конвенции, отменяющей требование легализации иностранных официальных документов, совершенной в городе Гааге 5 октября 1961 года" (далее - Конвенция) и Единых правил проставления апостиля, утвержденных совместным приказом исполняющего обязанности Министра юстиции Республики Казахстан от 4 ноября 2021 года № 950, Министра внутренних дел Республики Казахстан от 15 ноября 2021 года № 702, Министра финансов Республики Казахстан от 16 ноября 2021 года № 1182, Руководителя Департамента по обеспечению деятельности судов при Верховном Суде Республики Казахстан (аппарата Верховного Суда Республики Казахстан) от 16 ноября 2021 года № 30, Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 24 ноября 2021 года № 363, и.о. Генерального Прокурора Республики Казахстан от 24 ноября 2021 года № 155, Министра образования и науки Республики Казахстан от 29 ноября 2021 года № 574 и Министра обороны Республики Казахстан от 8 декабря 2021 года № 851 (далее - Единые правила) (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 25789).

      2. Правила определяют порядок и условия оказания государственной услуги "Апостилирование официальных документов, исходящих из органов юстиции, регистрации актов гражданского состояния и иных государственных органов, а также нотариусов Республики Казахстан" (далее – государственная услуга) и подлежат применению департаментами юстиции областей, городов Астана, Алматы и Шымкент (далее – услугодатель), наделенными правом проставления апостиля на официальных документах, исходящих из органов юстиции и иных государственных органов, а также нотариусов Республики Казахстан.

      Министерство юстиции в течение трех рабочих дней предоставляет в Единый контакт-центр информацию о порядке оказания государственных услуг и внесенных изменениях и (или) дополнениях в подзаконные нормативные правовые акты, определяющие порядок оказания государственной услуги, с даты их утверждения или изменения.";

      пункт 4 изложить в следующей редакции:

      "4. Услугодатель апостилирует официальные документы, исходящие из органов юстиции, регистрации актов гражданского состояния и иных государственных органов, а также нотариусов Республики Казахстан по принципу экстерриториальности.

      Департаменты юстиции областей, городов Астана, Алматы и Шымкент направляют в Министерство юстиции образцы подписи должностных лиц, наделенных правом подписания документов (далее – образец подписи) и оттиска печати органа, выдавшего документ (далее - оттиск печати) в соответствии со своей территориальной единицей по мере назначения должностных лиц и изменения печати органа.

      Министерство юстиции собирает актуальные образцы подписи и оттиски печати и направляет их в Департаменты юстиции областей, городов Астана, Алматы и Шымкент для использования при оказании государственной услуги.";

      пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. Основные требования к оказанию государственной услуги приведены в перечне основных требований к оказанию государственной услуги "Апостилирование официальных документов, исходящих из органов юстиции, регистрации актов гражданского состояния и иных государственных органов, а также нотариусов Республики Казахстан" (далее – Перечень) согласно приложению 1 к настоящим Правилам.";

      пункт 7 изложить в следующей редакции:

      "7. Перечень необходимых документов для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя либо его представителя по доверенности в Государственной корпорации, либо через портал предусмотренным пунктом 8 Перечня основных требований к оказанию государственной услуги.";

      пункты 13 и 14 изложить в следующей редакции:

      "13. Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия электронной цифровой подписи (далее – ЭЦП).

      При сдаче услугополучателем заявления через портал в "личный кабинет" в течение 1 (одного) рабочего дня с момента поступления заявления направляется статус о принятии запроса на оказание государственной услуги.

      При обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству, прием заявлений осуществляется следующим рабочим днем.

      Заявление на получение государственной услуги в электронном формате и перечень необходимых документов, указанных в Правилах, подается посредством портала с использованием ЭЦП заявителя.

      Услугодатель проверяет образец подписи и оттиск печати на соответствие их электронного либо сканированного оригинала документа, подлежащего апостилированию прикрепленного к заявлению, а также на соответствие заявления и прикрепленных документов требованиям Конвенцией и Единых правил.

      При несоответствии заявления и прикрепленных документов требованиям Конвенцией и Единых правил, услугодатель в течение 1 (одного) рабочего дня с момента поступления заявления подготавливает и направляет на портал заявителю результат оказания государственной услуги в виде мотивированного отказа в оказании государственной услуги, в форме электронного документа, подписанного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

      В случае соответствия заявления и представленных документов услугополучателя требованиям Правил, должностное лицо в тот же рабочий день посредством информационной системы "Е-Апостиль" на электронном документе, подлежащем апостилированию формирует электронный апостиль и посредством шлюза "электронного правительства" направляет подписанный ЭЦП уполномоченного лица результат оказания государственной услуги в "личный кабинет" заявителя на портал.

      Апостилирование документов назначается на следующий рабочий день.

      Апостиль проставляется услугодателем вне зависимости от территории выдачи по предъявлении документа в тот же день в электронном/бумажном виде и уплаты государственной пошлины за проставление апостиля.

      Услугодатель сверяет представленный документ, проставляет штамп "апостиль" на документе и выдает услугополучателю результат оказания государственной услуги в виде документа в электронном формате, подписанного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя по форме, согласно приложению 3-1 к настоящим Правилам.

      При не представлении документа, подлежащего апостилированию в назначенный день, не соответствии представленных документов требованиям Конвенции и Единых правил, либо установлении факта неполноты представленных документов услугодатель в тот же рабочий день с момента представления, либо не представления документов подготавливает и направляет на портал услугополучателю результат оказания государственной услуги в виде мотивированного отказа в оказании государственной услуги, в форме электронного документа, подписанного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

      14. При оказании государственной услуги через Государственную корпорацию на бумажном носителе, день приема заявлений и документов не входит в срок оказания государственных услуг.

      При обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, прием заявлений осуществляется следующим рабочим днем.

      В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 8 Перечня основных требований к оказания государственной услуги, и (или) документов с истекшим сроком действия, работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявления, и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 4 к настоящим Правилам.

      При представлении полного пакета документов услугополучателем – работник Государственной корпорации проверяет документы, представленные услугополучателем, принимает их и выдает электронную расписку о приеме соответствующих документов от заявителя, в которой указывается перечень принятых документов, фамилия, имя и отчество (при наличии), работника принявшего заявление, дата и время подачи заявления, а также дата выдачи готовых документов, по обращению заявителя расписка выдается в бумажном формате. Принятые документы направляются услугодателю через курьерскую связь.

      Канцелярия услугодателя в день поступления заявления осуществляет их прием и регистрацию, после чего передает сотруднику ответственного за проставление апостиля.

      Услугодатель проверяет образец подписи и оттиск печати на соответствие их документу, подлежащего апостилированию, а также на соответствие заявления и представленных документов требованиям Конвенции и Единых правил.

      После проверки заявления и представленных документов, поступивших через Государственную корпорацию в течение 2 (двух) рабочих дней проставляет штамп "апостиль" на документе и направляет результат оказания государственной услуги в виде документа в бумажном формате, подписанного уполномоченным лицом услугодателя по форме, согласно приложению 3 к настоящим Правилам либо мотивированного отказа по основаниям предусмотренным пунктом 9 Перечня основных требований к оказанию государственной услуги.";

      приложение 1 к указанным Правилам изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      дополнить приложением 3-1 согласно приложению 2 к настоящему приказу;

      приложение 4 к указанным Правилам изложить в новой редакции согласно приложению 3 к настоящему приказу;

      правый верхний угол приложений 2 и 3 к Правилам изложить в следующей редакции:

      "Приложение 2 к Правилам оказания государственной услуги "Апостилирование официальных документов, исходящих из органов юстиции, регистрации актов гражданского состояния и иных государственных органов, а также нотариусов Республики Казахстан";

      "Приложение 3 к Правилам оказания государственной услуги "Апостилирование официальных документов, исходящих из органов юстиции, регистрации актов гражданского состояния и иных государственных органов, а также нотариусов Республики Казахстан".

      2. Департаменту регистрационной службы и организации юридических услуг Министерства юстиции Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа;

      2) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства юстиции Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра юстиции Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр юстиции
Республики Казахстан
А. Ескараев

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового развития, инноваций
и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан

  Приложение 1 к приказу
Министр юстиции
Республики Казахстан
от 29 мая 2024 года № 458
  Приложение 1
к Правилам оказания
государственной услуги
"Апостилирование
официальных документов,
исходящих из органов юстиции,
регистрации актов гражданского
состояния и иных
государственных органов,
а также нотариусов
Республики Казахстан"

Перечень основных требований к оказанию государственной услуги "Апостилирование официальных документов, исходящих из органов юстиции, регистрации актов гражданского состояния и иных государственных органов, а также нотариусов Республики Казахстан"

1.

Наименование услугодателя

департаменты юстиции областей, городов Астана, Алматы и Шымкент (далее – услугодатель)

2.

Способы предоставления государственной услуги

1) Государственная корпорация;
2) через портал.

3.

Срок оказания государственной услуги

В Государственной корпорации – 2 рабочих дня. День приема не входит в срок оказания государственной услуги.
На портале – получение уведомления о назначении даты, времени на апостилирование документов – 1 (один) рабочий день;
выдача результата оказания государственной услуги при поступлении заявления через портал – 1 (один) рабочий день;
максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов услугополучателем в Государственной корпорации – 15 (пятнадцать) минут;
максимально допустимое время обслуживания услугополучателя в Государственной корпорации – 15 (пятнадцать) минут.

4.

Форма оказания государственной услуги

Электронная (частично автоматизированная)/бумажная

5.

Результат оказания государственной услуги

1) Документ со штампом "апостиль" на бумажном носителе, по форме согласно приложению 3 к Правилам. Электронный апостиль выдается через портал путем скачивания апостиля с применением защитного кода, переданного уполномоченным государственным органом при подаче заявления, по форме согласно приложению 3-1 к Правилам;
2) письмо о прекращении рассмотрения заявления в случае обращения услугополучателя с ходатайством;
3) мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги.
Форма предоставления результата оказания государственной услуги – бумажная, электронная при направлении мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги через портал.

6.

Размер оплаты, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

За проставление апостиля на официальных документах, совершенных в Республике Казахстан - 0,5 МРП за каждый документ согласно подпункту 7) статьи 615 Кодекса Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет (Налоговый кодекс)".

7.

График работы

1) услугодатель – с понедельника по пятницу включительно с 09.00 до 17.30 часов, перерыв с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней;
2) Государственная корпорация – с понедельника по пятницу включительно с 9.00 до 18.00 часов без перерыва, дежурные отделы обслуживания населения Государственной корпорации с понедельника по пятницу включительно с 9.00 до 20.00 часов и в субботу с 9.00 до 13.00 часов кроме праздничных и выходных дней согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан;
Прием осуществляется в порядке "электронной" очереди, документов подлежащих апостилированию – в любом филиале Государственной корпорации по принципу экстерриториальности (вне зависимости от территории выдачи документа), без ускоренного обслуживания, возможно бронирование электронной очереди посредством портала;
3) портал – круглосуточно, за исключением технических перерывов, связанных с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни, прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).

8.

Перечень документов необходимых для оказания государственной услуги

Государственной корпорации:
1) заявление на проставление апостиля по форме согласно приложению 2 к Правилам;
2) удостоверение личности, либо электронный документ из сервиса цифровых документов (для идентификации);
3) документ, подлежащий апостилированию (документы принимаются для проставления апостиля как в подлинниках, так и в нотариально засвидетельствованных копиях);
4) документ, подтверждающий уплату в бюджет государственной пошлины;
5) нотариально удостоверенная доверенность, в случае обращения представителя услугополучателя (физического лица);
доверенность от имени юридического лица выданная за подписью его руководителя или иного лица, уполномоченного на это его учредительными документами, и скрепленная печатью этой организации (при наличии) при обращении представителя юридического лица;
Доверенности, выданные или засвидетельствованные компетентным учреждением иностранного государства либо специально на то уполномоченным лицом, в пределах его компетенции и по установленной форме скрепленные гербовой печатью иностранного государства, принимаются только после прохождения процедуры специального удостоверения (легализации либо апостилирования) (для идентификации с копией);
6) образец подписи и оттиска печати выданных документов другими государственными органами.
При обращении через портал:
1) электронное заявление, удостоверенное ЭЦП услугополучателя или удостоверенный одноразовым паролем, в случае регистрации и подключения абонентского номера услугополучателя, предоставленного оператором сотовой связи, к учетной записи портала;
2) документ, подлежащий апостилированию в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу;
3) нотариально удостоверенная доверенность, в случае обращения представителя услугополучателя (физического лица);
доверенность от имени юридического лица выданная за подписью его руководителя или иного лица, уполномоченного на это его учредительными документами и скрепленная печатью этой организации (при наличии) при обращении представителя юридического лица; Доверенности, выданные или засвидетельствованные компетентным учреждением иностранного государства либо специально на то уполномоченным лицом, в пределах его компетенции и по установленной форме скрепленные гербовой печатью иностранного государства, принимаются только после прохождения процедуры специального удостоверения (легализации либо апостилирования) (для идентификации с копией).
В случае изменения анкетных данных услугополучателя, дополнительно прилагаются подтверждающие документы (выданные или засвидетельствованные компетентным учреждением иностранного государства либо специально на то уполномоченным лицом, в пределах его компетенции и по установленной форме скрепленные гербовой печатью иностранного государства, принимаются только после прохождения процедуры специального удостоверения (легализации либо апостилирования).
При обращении наследников, представляются подтверждающие документы.
Услугодатели получают цифровые документы из сервиса цифровых документов через реализованную интеграцию при условии согласия владельца документа, предоставленного посредством зарегистрированного на портале абонентского номера сотовой связи пользователя путем передачи одноразового пароля или путем отправления короткого текстового сообщения в качестве ответа на уведомление портала.
Сведения о документах, удостоверяющих личность услугополучателя, документ, подтверждающий уплату услугополучателем суммы пошлины в бюджет (в случае оплаты через ПШЭП), а также сведения о государственной регистрации актов гражданского состояния, произведенной на территории Республики Казахстан, услугодатель и работник Государственной корпорации получают из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".

9.

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законодательством Республики Казахстан

1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;
2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленным нормативными правовыми актами Республики Казахстан;
3) отсутствие согласия услугополучателя, предоставляемого в соответствии со статьей 8 Закона Республики Казахстан "О персональных данных и их защите", на доступ к персональным данным ограниченного доступа, которые требуются для оказания государственной услуги.

10.

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через Государственную корпорацию

Услугополучателям имеющих нарушение здоровья, со стойким расстройством функций организма ограничивающее его жизнедеятельность, в случае необходимости прием документов, для оказания государственной услуги, производится работником Государственной корпорацией с выездом по месту жительства посредством обращения через Единый контакт-центр 1414, 8 800 080 7777. Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.
Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсах услугодателя и Государственной корпорации www.gov4c.kz.
Услугополучатель получает информацию о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством Единого контакт-центра 1414, 8 800 080 7777. Сервис цифровых документов доступен для пользователей, авторизованных в мобильном приложении.
Для использования цифрового документа необходимо пройти авторизацию в мобильном приложении с использованием электронно-цифровой подписи или одноразового пароля, далее перейти в раздел "Цифровые документы" и выбрать необходимый документ.

  Приложение 2 к приказу
Министр юстиции
Республики Казахстан
от 29 мая 2024 года № 458
  Приложение 3-1
к Правилам оказания
государственной услуги
"Апостилирование
официальных документов,
исходящих из органов юстиции,
регистрации актов гражданского
состояния и иных
государственных органов,
а также нотариусов
Республики Казахстан"
  форма



      Қауіпсіздік коды / Сode de sécurité / Security code: 000000000000

      Өтінім нөмірі / Numéro de dépôt / Application number: 00000000000000

      Осы апостиль тек қол қойған адамның қолының, лауазымының/атағының түпнұсқалылығын және құжатқа қойылған мөр мен мөртаңбаның түпнұсқалылығын куәландырады және ол қойылған құжаттың мазмұнын растамайды.

      Cette apostille électronique ne certifie que l'authenticité de la signature, du titre / du rang du signataire et l'authenticité du sceau ou timbre sur le document et ne certifie pas le contenu du document sur lequel il est apposé.

      This apostille certifies only the authenticity of the signature, the position/title of the signatory and the authenticity of the seal or stamp affixed on the document and does not certify the content of the document on which it is affixed.

      Берілген апостильдің заңдылығын тексеру үшін https://egov.kz/cms/ru/services/apostil/apostil сайтына кіріңіз.

      Pour vérifier la légitimité de l'apostille publiée, voir https://egov.kz/cms/ru/services/apostil/apostil.

      To verify the legitimacy of the issued apostille, see https://egov.kz/cms/ru/services/apostil/apostil.

  Приложение 3 к приказу
Министр юстиции
Республики Казахстан
от 29 мая 2024 года № 458
  Приложение 4
к Правилам оказания
государственной услуги
"Апостилирование
официальных документов,
исходящих из органов юстиции,
регистрации актов гражданского
состояния и иных
государственных органов,
а также нотариусов
Республики Казахстан"
  Форма
  ____________________________
(Ф.И.О. (если указано
в документах, удостоверяющих
личность) либо наименование
услугополучателя)
____________________________
(адрес услугополучателя)

Расписка об отказе в приеме документов

      Руководствуясь пунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан
"О государственных услугах", отдел №__ филиала Государственной корпорации
"Правительство для граждан" (указать адрес) отказывает в приеме документов
на оказание государственной услуги "Апостилирование официальных документов,
исходящих из органов юстиции, регистрации актов гражданского состояния и иных
государственных органов, а также нотариусов Республики Казахстан" ввиду
представления Вами неполного пакета документов согласно перечню,
предусмотренному перечнем основных требований к государственной услуге,
и (или) документов с истекшим сроком действия, а именно:
Наименование отсутствующих документов и (или) документов с истекшим сроком действия:
1) ________________________________________;
2) ________________________________________;
3) ________________________________________;
Настоящая расписка составлена в 2 экземплярах, по одному для каждой стороны.
_____________________________________________________________________
(Ф.И.О. (если указано в документах, удостоверяющих личность), подпись работника
Государственной корпорации).
Исполнитель: Ф.И.О. (если указано в документах, удостоверяющих личность)
____________________________________________ Телефон _________________
Получил: _______ Ф.И.О. (если указано в документах, удостоверяющих личность)/
подпись услугополучателя
___________ "___" _______ 20__ год.".