"Тарифтерді қалыптастыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2019 жылғы 19 қарашадағы № 90 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Ұлттық экономика министрінің 2024 жылғы 7 маусымдағы № 28 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 7 маусымда № 34462 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Тарифтерді қалыптастыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2019 жылғы 19 қарашадағы № 90 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 19617 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Тарифтерді қалыптастыру қағидаларында:

      10-тармақта:

      2) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) тиісті салада (аяда) қолданылатын үлгілік нормалар мен нормативтердің негізінде айқындалған, олар болған жағдайда шикізат, материалдар, отын, энергия шығыстарының техникалық және технологиялық нормаларын, нормативтік техникалық ысыраптарды, персоналдың нормативтік санын қолдану.

      Осы тармақшаның күші тарифтік реттеудің шығындық әдісінен тарифтік реттеудің ынталандыру әдісіне өткен жағдайда тарифті бекіту кезінде қолданылады.";

      10) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "10) электр энергиясын беру, сумен жабдықтау және (немесе) су бұру, жылу энергиясын өндіру, беру, бөлу және (немесе) жабдықтау саласында реттеліп көрсетілетін қызметтер көрсететін субъектілер үшін тарифтік реттеудің ынталандырушы әдісі бойынша тарифті айқындау ерекшеліктерін көздейді.

      Электр энергиясын беру, сумен жабдықтау және (немесе) су бұру, жылу энергиясын өндіру, беру, бөлу және (немесе) жабдықтау салаларында реттеліп көрсетілетін қызметтерді көрсететін субъектілерді тарифтік реттеудің ынталандырушы әдісін қолдана отырып тарифтерді қалыптастыру және бекіту осы Қағидалардың 2-тарауының 3-1-параграфына сәйкес жүзеге асырылады.";

      42-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "42. Тарифтің қолданылу кезеңінде субъект жыл сайын есепті кезеңнен кейінгі жылдың 1 мамырынан кешіктірмей уәкілетті органның ведомствосына бекітілген тарифтік сметаның орындалуы туралы есепті осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысандар бойынша "Монополист" базасы" веб-порталы арқылы электрондық нысанда ұсынады.

      Тарифтік реттеудің ынталандырушы әдісін қолдана отырып тарифті бекіту кезінде субъект жыл сайын уәкілетті органның ведомствосына, мемлекеттік органға не жергілікті атқарушы органға есепті жылы нақты қол жеткізілген кірістер, шығыстар, реттеліп көрсетілетін қызметтердің сапасы мен сенімділігі көрсеткіштерінің сақталуы, уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен субъектілер қызметінің тиімділігі көрсеткіштеріне қол жеткізу туралы есептерді ұсынады.

      Тарифтік реттеудің ынталандырушы әдісін қолдана отырып есеп реттеу жыл аяқталғанға дейін екі ай бұрын ұсынылады.

      Бекітілген тарифтік сметаның орындалуы туралы есепке қоса берілетін есептер мен негіздеуші материалдарды субъект реттеліп көрсетілетін қызметтердің әрбір түріне жеке дайындайды.";

      208-7-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "208-7. Субъектінің тарифтік реттеудің ынталандырушы әдісін қолдануға экономикалық және технологиялық дайындығына байланысты реттеу кезеңі жыл сайын әр жылдың 1 қаңтарынан немесе 1 шілдесінен басталады.";

      208-31-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "208-31. Осы Қағидалардың 208-30-тармағында көрсетілген ең аз үлестерді уәкілетті органның ведомствосы субъект ұсынған материалдар негізінде айқындайды. Ең аз үлестер амортизацияның болжамды нормасынан 100%-ға дейінгі деңгейде және болжамды жол берілетін пайдадан 50%-ға дейінгі деңгейде белгіленеді.";

      208-35-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "208-35. Инвестициялық бағдарламаны бекітуге өтінімді электрондық нысанда "Монополист" базасы" веб-порталы арқылы:

      субъектілердің мемлекеттік тіркелімінің республикалық бөліміне енгізілген субъект уәкілетті органның ведомствосына және тиісті салаларда басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік органға бір мезгілде;

      осы тармақтың бірінші бөлігінде көзделген реттеліп көрсетілетін қызметтерді ұсынатын субъектілерді және делегацияланған субъектілерді қоспағанда, Субъектілердің мемлекеттік тіркелімінің жергілікті бөліміне енгізілген субъект уәкілетті органның ведомствосына және тиісті салаларда басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік органға және (немесе) жергілікті атқарушы органға бір мезгілде ұсынылады.

      Инвестициялық бағдарлама тариф қолданысының реттеу жылына бекітіледі.

      Тариф белгілеудің ынталандырушы әдісі бойынша инвестициялық бағдарламаның іс-шараларын осы Қағидалардың 341-тармағында көзделген құжаттарды ұсына отырып, тиісті реттеу жылына арналған іс-шараларды кейіннен бекіте отырып, бір жылға және одан да көп уақытқа бекітуге жол беріледі және оны уәкілетті органның ведомствосы және тиісті салаларда басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік орган және (немесе) субъектінің инвестициялық бағдарламасының жобасын қарайтын жергілікті атқарушы орган ол бекітуге ұсынылған күннен бастап қырық бес жұмыс күнінен аспайтын мерзімде қарайды.

      Егер инвестициялық бағдарлама бір жылға немесе одан да көп уақытқа бекітілген жағдайда, келесі реттеу жылдарына арналған инвестициялық бағдарламаны орындауға арналған сома реттеу кезеңнің әр жылына бөлінеді және амортизациялық аударымдар мен пайданы ескере отырып түзетіледі.";

      208-39-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "208-39. Егер инвестициялық бағдарламаны бекітуге арналған өтінімді қарау кезінде қосымша ақпарат қажет болса, уәкілетті органның ведомствосы оны жазбаша түрде, мерзімін бес жұмыс күнінен кем қылмай белгілей отырып сұратады.";

      208-49-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "208-49. Субъект уәкілетті органның ведомствосына және (немесе) тиісті салаларда басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік органға не жергілікті атқарушы органға бір мезгілде тарифті өзгертусіз, бекітілген инвестициялық бағдарламаны өзгерту туралы өтінішпен ағымдағы реттеу жылының 1 қаңтарынан кешіктірмей жүгінеді:

      реттеу кезеңі әр жылдың 1 қаңтарынан басталған жағдайда – ағымдағы реттеу жылының 1 шілдесінен кешіктірілмейтін мерзімде;

      реттеу кезеңі әр жылдың 1 шілдесінен басталған жағдайда – ағымдағы реттеу жылының 1 қаңтарынан кешіктірілмейтін мерзімде.";

      208-55, 208-56, 208-57 және 208-58-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "208-55. Субъект субъектіге тәуелді емес себептер бойынша бекітілген инвестициялық бағдарламаның іс-шараларын орындамаған жағдайда (шарттың екінші тарапының міндеттемелерін еңсерілмейтін күш мән-жайлары салдарынан орындамауы), бекітілген инвестициялық бағдарламаның іс-шараларын орындау мерзімдері келесі реттеу жылына ауыстырылады:

      реттеу кезеңі әр жылдың 1 қаңтарынан басталған жағдайда – олар іске асырылған жылдан кейінгі 1 қарашадан кешіктірілмейтін мерзімде;

      реттеу кезеңі әр жылдың 1 шілдесінен басталған жағдайда – олар іске асырылған жылдан кейінгі 1 мамырдан кешіктірілмейтін мерзімде.

      Инвестициялық бағдарламаның іс-шараларын орындау мерзімдерін қайта ауыстыруға жол берілмейді.

      208-56. Субъект уәкілетті орган ведомствосының және тиісті салаларда басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік органның және (немесе) жергілікті атқарушы органның мекенжайына осы Қағидалардың 208-55-тармағында көзделген жағдайлардың басталғанын растайтын құжаттарды қоса бере отырып, бекітілген инвестициялық бағдарламаны өзгерту туралы өтінішті:

      реттеу кезеңі әр жылдың 1 қаңтарынан басталған жағдайда – инвестициялық бағдарламаның іс-шаралары іске асырылған жылдан кейінгі жылдың 15 шілдесінен кешіктірілмейтін мерзімде;

      реттеу кезеңі әр жылдың 1 шілдесінен басталған жағдайда – инвестициялық бағдарламаның іс-шаралары іске асырылған жылдан кейінгі жылдың 15 ақпанынан кешіктірілмейтін мерзімде жібереді.

      208-57. Тиісті салаларда басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік орган және (немесе) жергілікті атқарушы орган уәкілетті органның ведомствосына субъектінің инвестициялық бағдарламасына өзгерістер енгізудің орындылығы немесе орынсыздығы туралы қорытындыны:

      реттеу кезеңі әр жылдың 1 қаңтарынан басталған жағдайда – 15 қыркүйектен кешіктірілмейтін мерзімде;

      реттеу кезеңі әр жылдың 1 шілдесінен басталған жағдайда – 15 наурыздан кешіктірілмейтін мерзімде жібереді.

      208-58. Субъектінің инвестициялық бағдарламасын өзгерту туралы шешім уәкілетті орган ведомствосының және тиісті салаларда басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік органның және (немесе) жергілікті атқарушы органның бірлескен бұйрығымен:

      реттеу кезеңі әр жылдың 1 қаңтарынан басталған жағдайда – 1 қарашадан кешіктірілмейтін мерзімде;

      реттеу кезеңі әр жылдың 1 шілдесінен басталған жағдайда – 1 мамырдан кешіктірілмейтін мерзімде ресімделеді.";

      208-73-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "208-73. Келесі реттеу кезеңіне тариф бекітуге арналған өтінім шеңберінде субъект уәкілетті органның ведомствосына келесі реттеу кезеңнің әрбір жылына бақыланбайтын шығындардың болжамын ұсынады. Бақыланбайтын шығындар болжамы өтінім бергенге дейінгі соңғы төрт тоқсандағы нақты деректерді талдауды ескере отырып, негіздемелермен, есептеулермен және растайтын құжаттармен және мәліметтермен бірге реттеу кезеңіндегі санаттар бойынша қалыптастырылады.";

      208-81-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "208-81. Бірінші реттеу кезеңінің бірінші жылының бақыланатын шығыстары егжей-тегжейлі талдау жүргізу жолымен айқындалған және өтінім берудің алдындағы жылғы инфляцияның нақты деңгейін ескере отырып, осы Қағидаларда белгіленген қағидаттарға сәйкес өтінім берудің алдындағы күнтізбелік жылғы нақты шығындардың көрсеткіштері (параметрлері) бойынша қабылданады.";

      208-92-тармақ алып тасталсын;

      208-93-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "208-93. Субъект уәкілетті органның ведомствосына, тиісті салаларда басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік органға не жергілікті атқарушы органға осы Қағидалардың 42-тармағында көрсетілген мерзімдерде, осы Қағидаларға 145-қосымшаға сәйкес нысан бойынша инвестициялық бағдарламаның орындалуы туралы есепті "Монополист" базасы" веб-порталы арқылы электрондық нысанда мынадай мәліметтерді:

      1) инвестициялық бағдарламаны қаржыландырудың нақты шарттары, көздері және мөлшері туралы ақпаратты;

      2) инвестициялық бағдарламаны орындаудың нақты көрсеткіштерін осы Қағидаларға 144-қосымшаға сәйкес нысаналы көрсеткіштер тізбесіне сәйкес инвестициялық бағдарламада бекітілген көрсеткіштермен салыстыру туралы ақпаратты;

      3) қол жеткізілген нақты көрсеткіштердің бекітілген инвестициялық бағдарламадағы көрсеткіштерден ауытқу себептерінің негіздерін;

      4) инвестициялық бағдарлама іс-шараларының нақты орындалуын растайтын материалдарды (шарттардың, орындалған жұмыстар актілерінің, жүкқұжаттардың, шот-фактуралардың көшірмелері, теңгерімдік және қалдық құнын, қызмет ету мерзімін, жылдық амортизацияны көрсете отырып, негізгі құралдар мен материалдық емес активтердің объектілік тізбесі) көрсете отырып, инвестициялық бағдарламаның орындалуы туралы есепті ұсынады.";

      208-112-тармағының орыс тіліндегі мәтініне өзгеріс енгізілді, мемлекеттік тілдегі мәтіні өзгермейді;

      208-113. алып тасталсын;

      208-115-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "208-115. Тәуекелсіз мөлшерлеме тарифті бекітуге өтінімді қарау кезінде уәкілетті орган ведомствосының шешімі қабылданған сәтте Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің ағымдағы базалық мөлшерлемесіне сәйкес белгіленеді.";

      208-131, 208-132 және 208-133-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "208-131. Уәкілетті органның ведомствосы реттеу кезеңі үшін электр энергиясын беру жөніндегі реттеліп көрсетілетін қызметтерді көрсететін субъектілер үшін сапа мен сенімділіктің мынадай көрсеткіштері:

      1) жүйенің жұмысындағы үзіліс ұзақтығының орташа индексі (SAIDI) – әлемде жалпыға ортақ қабылданған қағидаларға сәйкес ұзақ мерзімді жоспардан тыс ажыратулардың орташа ұзақтығы, сағат;

      2) жүйенің жұмысындағы үзіліс ұзақтығының орташа индексі (SAIFI) – әлемде жалпыға ортақ қабылданған қағидаларға сәйкес ұзақ мерзімді жоспардан тыс ажыратулардың орташа жиілігі, сағат;

      3) инвестициялық бағдарламада көзделген іс-шараларды уақтылы орындау;

      4) желілердегі аварияларды жою уақыты, сағат;

      5) табиғи монополиялар саласындағы заңнаманы бұзушылықтар саны, бірлік;

      6) нормативтік ысыраптар деңгейін төмендету, %;

      7) жөндеу жұмыстарын уақтылы аяқтау;

      8) реттеліп көрсетілетін қызмет бойынша кәсіпорындарға инновациялық технология енгізу;

      9) басшы құрамның біліктілік талаптарын сақтау;

      10) негізгі құралдардың тозуын азайту үшін салмақ коэфиценттерін бекітеді.

      208-132. Уәкілетті органның ведомствосы жылу энергиясын өндіру, беру, тарату және (немесе) онымен жабдықтау жөніндегі реттеліп көрсетілетін қызметтерді көрсететін субъектілер үшін сапа мен сенімділіктің мынадай көрсеткіштері:

      1) бір жылда жылу энергиясын өндіру көздері бойынша температуралық кестенің жол берілетін мәндерінен ауытқу болуы расталған күндер саны, күндер;

      2) авариялар саны, бірлік;

      3) инвестициялық бағдарламада көзделген іс-шараларды уақтылы орындау;

      4) жылу энергиясының нормативтік ысыраптарының деңгейін төмендету, %;

      5) табиғи монополиялар саласындағы заңнаманы бұзушылықтар саны, бірлік;

      6) реттеліп көрсетілетін қызмет бойынша кәсіпорындарға инновациялық технологияны енгізу;

      7) жөндеуді (реконструкциялауды, жаңғыртуды, ауыстыруды) уақтылы аяқтау;

      8) желілердегі аварияларды жою уақыты, сағат;

      9) басшы құрамның біліктілік талаптарын сақтау;

      10) негізгі құралдардың тозуын азайту үшін салмақ коэффиценттерін бекітеді.

      208-133. Уәкілетті органның ведомствосы сумен жабдықтау және (немесе) су бұру жөніндегі реттеліп көрсетілетін қызметтерді көрсететін субъектілер үшін сапа мен сенімділіктің мынадай көрсеткіштері:

      1) ауыз суды тасымалдаудың технологиялық процесінде тұтынылатын электр энергиясының тасымалданатын су көлемінің бірлігіне (кВт*сағ/текше м) үлес шығысы;

      2) инвестициялық бағдарлама іс-шараларының мерзімінде толық көлемде орындалуы;

      3) судың нормативтік ысыраптары деңгейінің төмендеуі, %;

      4) табиғи монополиялар саласындағы заңнаманы бұзушылықтар саны, бірлік;

      5) жөндеу жұмыстарын уақтылы орындау;

      6) авариялар саны, бірлік;

      7) рұқсат етілген төгінділердің белгіленген нормативтеріне, төгінділерге арналған лимиттерге сәйкес келмейтін сарқынды сулар сынамаларының үлесі/ауыз су сапасын өндірістік бақылау нәтижесі бойынша пайдаланылған сынамалардың жалпы көлемінде белгіленген талаптарға сәйкес келмейтін тарату су құбыры желісіндегі ауыз су сынамаларының үлесі, %;

      8) реттеліп көрсетілетін қызмет бойынша кәсіпорындарға инновациялық технологияны енгізу;

      9) басшы құрамның біліктілік талаптарын сақтауы;

      10) негізгі құралдардың тозуын азайту үшін салмақ коэффиценттерін, % бекітеді.";

      208-135 және 208-136-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "208-135. Уәкілетті органның ведомствосы субъектінің сыйлықақыларын есептеу мақсаттары үшін сапа мен сенімділіктің әрбір көрсеткішіне салмақ коэффициенттерін белгілейді.

      Сапа және сенімділік көрсеткіштерін бекіту кезінде уәкілетті органның ведомствосы Субъектінің реттеліп көрсетілетін қызметін жақсарту үшін тиісті теріс көрсеткіштерді айқындайды.";

      208-136. Осы Қағидалардың 208-131, 208-132 және 208-133-тармақтарында көрсетілген сапа мен сенімділіктің барлық көрсеткіштері бойынша салмақ коэффициенттерінің сомасы субъекті үшін 100%-ға тең.

      Егер Cубъект сапа және сенімділік көрсеткіштерінің толық тізімін ұсынбаса, Субъект уәкілетті органның ведомствосына олардың салмақтық үлестерін бекітілген сапа мен сенімділік көрсеткіштеріне қосу үшін есепке алынбаған көрсеткіштер туралы талдау және/немесе есептеулер ұсынады.

      Есепке алынбаған көрсеткіштер туралы талдау және/немесе есептеулер болмаған кезде уәкілетті органның ведомствосы есепке алынбаған әрбір сапа мен сенімділік көрсеткішінің үлесін барлық салмақ коэффициенттерінен 10% мөлшерінде алып тастайды.

      Салмақ коэффициентін айқындау кезінде уәкілетті органның ведомствосы сапа мен сенімділік көрсеткішін мынадай басымдық бойынша есептейді:

      1) X-ке теңестірілген басымдығы төмен көрсеткіш, бұл ретте көрсеткіштің шамасы кемінде 1%, бірақ 2%-дан аспайды;

      2) басымдығы төмен көрсеткіштен кейінгі келесі көрсеткіш Х+У-ке тең, бұл ретте У көрсеткішінің шамасы кемінде 1%, бірақ 2%-дан аспайды;

      3) ең басым екі көрсеткіш (Х+У)*К, мұндағы К шамасы сапа мен сенімділік көрсеткіштерінің санына тең.

      Сапа мен сенімділіктің қалған көрсеткіштері бойынша салмақ коэффициенті ең басым екі көрсеткіштен аспайтын қалдық қағидаты бойынша біркелкі бөлінеді.";

      208-144-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "208-144. Жыл сайынғы түзету шеңберінде субъект уәкілетті органның ведомствосына бірінші реттеу жылын қоспағанда, келесі реттеу жыл аяқталғанға дейін екі ай бұрын жыл сайын тиімділік көрсеткіштеріне қол жеткізу туралы есепті ұсынады.

      Субъект тиімділік көрсеткіштеріне қол жеткізу туралы есепті қалыптастыру кезінде соңғы он екі айда қалыптасқан нақты көрсеткіштерді қолданады.

      Тиімділік көрсеткіштеріне қол жеткізу туралы есепке мыналар:

      1) әрбір көрсеткіш бойынша – жоспарлы және нақты көрсеткіштер;

      2) нысаналы көрсеткішпен салыстырғанда нақты көрсеткіштер негізінде есептелген әрбір көрсеткіш бойынша әр жылғы айыппұл мөлшерлемесі қоса беріледі.";

      208-149-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "208-149. Субъект жалпы ынталандыру айыппұлының 70% шамасына алып келген және реттеу кезеңінде екі реттен астам тиімділік көрсеткіштеріне жүйелі түрде қол жеткізбеген кезде, уәкілетті органның ведомствосы тарифтік реттеудің ынталандыру әдісін ескере отырып, келесі реттеу кезеңіне арналған тарифті бекітуді шектейді.";

      208-151 және 208-152-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "208-151. Жыл сайынғы түзету мынадай мәндердің сомасы ретінде есептеледі:

      1) бекітілген тарифтерді есептеу үшін пайдаланылатын реттеу кезеңінің t жылы ішінде ұсынылатын реттеліп көрсетілетін қызметтің бекітілген көлемі мен реттеліп көрсетілетін қызметтің нақты көлемі арасындағы айырма;

      2) жол берілетін кіріске енгізілген бақыланбайтын шығындардың болжамды мәні мен бақыланбайтын шығындардың нақты мәні арасындағы айырма;

      3) амортизациялық аударымдарды және (немесе) жол берілетін пайданы түзету түріндегі бекітілген және нақты күрделі шығындар арасындағы айырма үшін өтемақы;

      4) 3 пайыздық тармақтан асқан жағдайларда нақты және болжамды инфляция арасындағы айырма. Мұндай жағдайда бақыланатын шығындар, реттеу кезеңінің бірінші жылының бақыланатын шығындарын қоспағанда, субъектінің негіздеме қоса берілген өтінімі негізінде өткен жылдың нақты инфляциясы деңгейіне түзетіледі.

      Пайыздық тармақ пайызбен көрсетілген екі мән айырмашылығының өлшем бірлігі болып табылады.

      208-152. Субъект жыл сайын реттеу жылы аяқталғанға дейін уәкілетті органның ведомствосына:

      реттеу кезеңі әр жылдың 1 қаңтарынан басталған жағдайда – әр жылдың 1 қарашасынан кешіктірілмейтін мерзімде;

      реттеу кезеңі әр жылдың 1 шілдесінен басталған жағдайда – әр жылдың 1 мамырынан кешіктірілмейтін мерзімде түзетуге өтінім береді.

      Бұл ретте реттеу жылы аяқталғанға дейін ұсынылған түзетуге өтінім әрбір реттеу жылының 9 айындағы нақты көрсеткіштерді және 3 айындағы болжамды көрсеткіштерді ескере отырып, растайтын құжаттар мен есептеулер:

      1) келесі жылдан бастап қолдануға ұсынылатын бақыланбайтын шығындарды, реттеліп көрсетілетін қызметтер көлемін;

      2) осы Қағидаларға сәйкес активтердің қалдық құнының өзгерістерін, тиімділік көрсеткіштерінің сақталуын және бекітілген инвестициялық бағдарламаның орындалуын ескере отырып, амортизациялық аударымдар мен жол берілетін пайданы;

      3) тариф түзетілгеннен кейін келесі жылға ұсынылатын тарифті растайтын құжаттар мен есептемелер негізінде қалыптастырылады.";

      208-160-тармақтың 5) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "5) болжамды және нақты инфляция арасындағы 3%-дан астам айырмаға бақыланатын шығындар бойынша түзетуді қамтиды.";

      208-168-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "208-168. Бақыланатын шығындар бойынша инфляцияға түзету реттеу кезеңінің өткен жылындағы нақты инфляция бақыланатын шығындарды белгілеу кезінде қолданылатын, осы жылға болжамды инфляциядан ең аз дегенде 3 пайыздық тармаққа жоғары немесе төмен нақты инфляция ретінде есептеледі.";

      мынадай мазмұндағы 384-1-тармақпен толықтырылсын:

      "384-1. Инвестициялық бағдарламаны іске асыруға субъектінің меншікті қаражаты жіберілген жағдайда, инвестициялық жобаны іске асыру үшін сыйақы төлеуге арналған шығыстар Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық даму болжамы көрсеткіштері диапазонының орташа мәні (инфляция) ескеріле отырып есептеледі.";

      541-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "541. Сумен жабдықтау және (немесе) су бұру қызметтерін ұсынатын субъектілер үшін, сондай-ақ уәкілетті органның ведомствосы бекіткен тарифті осы Қағидалардың 601-тармағының 4) тармақшасының негізінде оның мерзімі өткенге дейін өзгертуді жүзеге асыратын субъектілер үшін пайда мөлшерлемесі елу пайыздан аспайтын мөлшерде қабылданады.

      Қаржыландыру көздері инвестиция көлемдерінен асып түскен кезде инвестицияларды қаржыландыру көздері ретінде амортизациялық аударымдар мен қарыз қаражатының пайдаланылуы ескеріле отырып, пайда инвестициялық бағдарламаны (жобаны) іске асыру үшін қажет деңгейге дейін төмендеу жағына қарай түзетіледі.

      Егер сумен жабдықтау және (немесе) су бұру көрсетілетін қызметтеріне тарифтің жоспарлы деңгейі қосылған құн салығынсыз бір текше метр үшін екі жүз теңгеден асып түссе, пайда мөлшерлемесі тарифті бекітуге өтінім беру күніне Қазақстан Республикасы Ұлттық банкінің базалық мөлшерлемесі деңгейінде қабылданады.";

      мынадай мазмұндағы 542-1-тармақпен толықтырылсын:

      "542-1. Инвестициялық бағдарламада ескерілген негізгі құралдардың қалдық құны 30%-дан аз болған жағдайда, уәкілетті орган инвестициялық бағдарламаны іске асыруға арналған қосымша қаржыландыру негізгі құралдарын тозған құнның 0,5%-на дейінгі коэффициентке көбейту жолымен есептейді.";

      631-тармақ мынадай мазмұндағы 4-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "4-1) инвестициялық бағдарламаны іске асыру үшін өз қаражатынан және жеңілдікті кредиттеуден тартылған сыйақылар мен негізгі борышты төлеуге арналған шығыстар тарифті есептеу кезінде ескеріледі.".

      2. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Табиғи монополияларды реттеу комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін және оны Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика бірінші вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі және 2024 жылғы 10 маусымнан бастап туындаған құқықтық қатынастарға қолданылады.

      Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары –
Ұлттық экономика министрі
Н. Байбазаров

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Көлік министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Өнеркәсіп және құрылыс

      министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Су ресурстары және ирригация

      министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Энергетика министрлігі

О внесении изменений и дополнений в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 19 ноября 2019 года № 90 "Об утверждении Правил формирования тарифов"

Приказ Заместителя Премьер-Министра - Министра национальной экономики Республики Казахстан от 7 июня 2024 года № 28. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 7 июня 2024 года № 34462

      Примечание ИЗПИ!
      Порядок введения в действие см. п. 4.

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 19 ноября 2019 года № 90 "Об утверждении Правил формирования тарифов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 19617) следующие изменения и дополнения:

      в Правилах формирования тарифов, утвержденных указанным приказом:

      в пункте 10:

      подпункт 2) изложить в следующей редакции:

      "2) применение технических и технологических норм расходов сырья, материалов, топлива, энергии при их наличии, нормативных технических потерь, нормативной численности персонала, определенных на основе типовых норм и нормативов, действующих в соответствующей отрасли (сфере).

      Действие настоящего подпункта применяется при утверждении тарифа в случае перехода с затратного метода тарифного регулирования на стимулирующий метод тарифного регулирования.";

      подпункт 10) изложить в следующей редакции:

      "10) особенности определения тарифа по стимулирующему методу тарифного регулирования для субъектов, оказывающих регулируемые услуги в сфере передачи электрической энергии, водоснабжения и (или) водоотведения, производства, передачи, распределения и (или) снабжения тепловой энергии.

      Формирование и утверждение тарифов с применением стимулирующего метода тарифного регулирования субъектов, оказывающих регулируемые услуги в сферах передачи электрической энергии, водоснабжения и (или) водоотведения, производства, передачи, распределения и (или) снабжения тепловой энергии осуществляется в соответствии с Параграфом 3-1 Главы 2 настоящих Правил.";

      пункт 42 изложить в следующей редакции:

      "42. В период действия тарифа субъект ежегодно не позднее 1 мая года, следующего за отчетным периодом, предоставляет отчет об исполнении утвержденной тарифной сметы в ведомство уполномоченного органа в электронной форме через веб-портал "База "Монополист" по формам согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      При утверждении тарифа с применением стимулирующего метода тарифного регулирования субъект ежегодно представляет в ведомство уполномоченного органа, государственный орган либо местный исполнительный орган отчеты о фактически достигнутых за отчетный год доходах, расходах, соблюдении показателей качества и надежности регулируемых услуг, достижении показателей эффективности деятельности субъектов в порядке, определяемым уполномоченным органом.

      Отчет с применением стимулирующего метода тарифного регулирования предоставляется за два месяца до окончания регуляторного года.

      Прилагаемые к отчету об исполнении утвержденной тарифной сметы расчеты и обосновывающие материалы подготавливаются субъектом в отдельности на каждый вид регулируемых услуг.";

      пункт 208-7 изложить в следующей редакции:

      "208-7. В зависимости от экономической и технологической готовности Субъекта к применению стимулирующего метода тарифного регулирования регуляторный период наступает ежегодно с 1 января или с 1 июля каждого года.";

      пункт 208-31 изложить в следующей редакции:

      "208-31. Минимальные доли, указанные в пункте 208-30 настоящих Правил, определяются ведомством уполномоченного органа на основании представленных субъектом материалов. Минимальные доли устанавливаются на уровне до 100 % от прогнозируемой нормы амортизации и на уровне до 50 % от прогнозируемой допустимой прибыли.";

      пункт 208-35 изложить в следующей редакции:

      "208-35. Заявка на утверждение инвестиционной программы представляется в электронной форме через веб-портал "База "Монополист":

      субъектом, включенным в республиканский раздел Государственного регистра субъектов, одновременно в ведомство уполномоченного органа и государственный орган, осуществляющий руководство в соответствующих отраслях;

      субъектом, включенным в местный раздел Государственного регистра субъектов, за исключением субъектов, предоставляющих регулируемые услуги, предусмотренные частью первой настоящего пункта и делегированных субъектов, одновременно в ведомство уполномоченного органа и государственный орган, осуществляющий руководство в соответствующих отраслях и (или) местный исполнительный орган.

      Инвестиционная программа утверждается на срок действия тарифа.

      Утверждение мероприятий инвестиционной программы по стимулирующему методу тарифообразования допускается на один год и более, с последующим утверждением мероприятий на соответствующий регуляторный год с предоставлением документов предусмотренных пунктом 341 настоящих Правил и рассматривается ведомством уполномоченного органа и государственным органом, осуществляющим руководство в соответствующих отраслях, и (или) местным исполнительным органом который рассматривает проект инвестиционной программы субъекта в срок не более сорока пяти рабочих дней со дня его представления на утверждение.

      В случае если инвестиционная программа утверждена на один год и более, сумма на выполнение инвестиционной программы на последующие регуляторные года распределяются на каждый год регуляторного периода и корректируется с учетом амортизационных отчислений и прибыли.";

      пункт 208-39 изложить в следующей редакции:

      "208-39. В случае, если при рассмотрении заявки на утверждение инвестиционной программы необходима дополнительная информация, ведомство уполномоченного органа запрашивает ее в письменном виде с установлением срока, но не менее пяти рабочих дней.";

      пункт 208-49 изложить в следующей редакции:

      "208-49. Субъект обращается одновременно в ведомство уполномоченного органа и (или) государственный орган, осуществляющий руководство в соответствующих отраслях, либо местный исполнительный орган с заявлением об изменении утвержденной инвестиционной программы без изменения тарифа:

      в случае начала регуляторного периода с 1 января каждого года – в срок не позднее 1 июля текущего регуляторного года;

      в случае начала регуляторного периода с 1 июля каждого года – в срок не позднее 1 января текущего регуляторного года.";

      пункты 208-55, 208-56, 208-57 и 208-58 изложить в следующей редакции:

      "208-55. В случае неисполнения субъектом мероприятий утвержденной инвестиционной программы по причинам, не зависящим от субъекта (неисполнение обязательств другой стороной договора, вследствие обстоятельств непреодолимой силы), сроки исполнения мероприятий утвержденной инвестиционной программы переносятся на следующий регуляторный год:

      в случае начала регуляторного периода с 1 января каждого года – в срок не позднее 1 ноября следующего за годом их реализации;

      в случае начала регуляторного периода с 1 июля каждого года – в срок не позднее 1 мая следующего за годом их реализации.

      Не допускается повторный перенос сроков исполнения мероприятий инвестиционной программы.

      208-56. Субъект направляет в адрес ведомства уполномоченного органа и государственного органа, осуществляющего руководство в соответствующих отраслях, и (или) местного исполнительного органа заявление об изменении утвержденной инвестиционной программы с приложением документов, подтверждающих наступление случаев, предусмотренных в пункте 208-55 настоящих Правил в срок:

      в случае начала регуляторного периода с 1 января каждого года – в срок не позднее 15 июля года, следующего за годом реализации мероприятий инвестиционной программы;

      в случае начала регуляторного периода с 1 июля каждого года – в срок не позднее 15 февраля года, следующего за годом реализации мероприятий инвестиционной программы.

      208-57. Государственный орган, осуществляющий руководство в соответствующих отраслях, и (или) местный исполнительный орган, направляет ведомству уполномоченного органа заключение о целесообразности или нецелесообразности проведения изменений инвестиционной программы субъекта в срок:

      в случае начала регуляторного периода с 1 января каждого года – в срок не позднее 15 сентября;

      в случае начала регуляторного периода с 1 июля каждого года – в срок не позднее 15 марта.

      208-58. Решение об изменении инвестиционной программы субъекта оформляется совместным приказом ведомства уполномоченного органа и государственного органа, осуществляющего руководство в соответствующих отраслях и (или) местного исполнительного органа в срок:

      в случае начала регуляторного периода с 1 января каждого года – в срок не позднее 1 ноября;

      в случае начала регуляторного периода с 1 июля каждого года – в срок не позднее 1 мая.";

      пункт 208-73 изложить в следующей редакции:

      "208-73. В рамках заявки на утверждение тарифа на следующий регуляторный период, субъект предоставляет ведомству уполномоченного органа прогноз неконтролируемых затрат на каждый год следующего регуляторного периода. Прогноз неконтролируемых затрат формируется по категориям за регуляторный период с обоснованиями, расчетами и подтверждающими документами и сведениями, с учетом анализа фактических данных за последние четыре квартала до подачи заявки.";

      пункт 208-81 изложить в следующей редакции:

      "208-81. Контролируемые расходы первого года первого регуляторного периода принимаются по показателям (параметрам) фактических затрат за календарный год, предшествующий подачи заявки, определенных путем проведения детального анализа и в соответствии с принципами, установленными настоящими Правилами, с учетом фактического уровня инфляции за год, предшествующей подаче заявки.";

      пункт 208-92 исключить;

      пункт 208-93 изложить в следующей редакции:

      "208-93. Субъект представляет в ведомство уполномоченного органа, государственный орган, осуществляющий руководство в соответствующих отраслях, либо местный исполнительный орган в электронной форме через веб-портал "База "Монополист" отчет об исполнении инвестиционной программы по форме согласно приложению 145 к настоящим Правилам, в сроки указанные в пункте 42 настоящих Правил, с указанием следующих сведений:

      1) информация о фактических условиях, источниках и размерах финансирования инвестиционной программы;

      2) информация о сопоставлении фактических показателей исполнения инвестиционной программы с показателями, утвержденными в инвестиционной программе в соответствии с перечнем целевых показателей по форме согласно приложению 144 к настоящим Правилам;

      3) обоснование причин отклонения достигнутых фактических показателей от показателей в утвержденной инвестиционной программе;

      4) материалы, подтверждающие фактическое исполнение мероприятий инвестиционной программы (копии договоров, актов выполненных работ, накладных, счет-фактур, пообъектный перечень основных средств и нематериальных активов с указанием балансовой и остаточной стоимости, срока службы, годовой амортизации).";

      пункт 208-112 изложить в следующей редакции:

      "208-112. При определении эффективности соотношения собственного и заҰмного капитала субъекта, ведомство уполномоченного органа учитывает:

      1) соотношение собственного и заҰмного капитала, применяемое в отношении других субъектов в Республике Казахстан;

      2) подход к оценке соотношения собственного и заҰмного капитала, применяемый регулирующими органами в странах, подходящих со схожими для Республики Казахстан экономическими, климатическими, или социально-экономическими условиями;

      3) международный опыт по эффективным структурам финансирования для субъектов в сферах электроэнергетики, теплоэнергетики и водоснабжения и (или) водоотведения с использованием общедоступных наборов данных."

      пункт 208-113 исключить;

      пункт 208-115 изложить в следующей редакции:

      "208-115. Безрисковая ставка устанавливается в соответствии с текущей базовой ставкой Национального Банка Республики Казахстан на момент принятия решения ведомством уполномоченного органа при рассмотрении заявки на утверждение тарифа.";

      пункты 208-131, 208-132 и 208-133 изложить в следующей редакции:

      "208-131. Ведомство уполномоченного органа для субъектов, оказывающих регулируемые услуги по передаче электрической энергии за регуляторный период, устанавливает весовые коэффициенты для следующих показателей качества и надежности:

      1) средний индекс длительности перерыва в работе системы (SAIDI) – средняя длительность долгосрочных внеплановых отключений в соответствии с общепринятыми в мире правилами, час;

      2) средний индекс длительности перерыва в работе системы (SAIFI) – средняя частота долгосрочных внеплановых отключений в соответствии с общепринятыми в мире правилами, час;

      3) своевременное выполнение мероприятий, предусмотренных инвестиционной программой;

      4) время устранения аварий в сетях, час;

      5) количество нарушений законодательства в сфере естественных монополий, единиц;

      6) снижение уровня нормативных потерь, %;

      7) своевременное выполнение ремонтных работ;

      8) внедрение инновационной технологии в предприятии по регулируемой услуге;

      9) соблюдение квалификационных требовании руководящего состава;

      10) снижение износа основных средств.

      208-132. Ведомство уполномоченного органа для субъектов, оказывающих регулируемые услуги по производству, передаче, распределению и (или) снабжению тепловой энергией, устанавливает весовые коэффициенты для следующих показателей качества и надежности:

      1) количество подтвержденных дней в году с отклонениями от допустимых значений температурного графика по источникам производства тепловой энергии, дней;

      2) количество аварий, единиц;

      3) своевременное выполнение мероприятий, предусмотренных инвестиционной программой;

      4) снижение уровня нормативных потерь тепловой энергии, %;

      5) количество нарушений законодательства в сфере естественных монополий, единиц;

      6) внедрение инновационной технологии в предприятии по регулируемой услуге;

      7) своевременное завершение ремонта (реконструкции, модернизации, замены);

      8) время устранения аварий в сетях, час;

      9) соблюдение квалификационных требовании руководящего состава;

      10) снижение износа основных средств.

      208-133. Ведомство уполномоченного органа для субъектов, оказывающих регулируемые услуги по водоснабжению и (или) водоотведению, устанавливает весовые коэффициенты для следующих показателей качества и надежности:

      1) удельный расход электрической энергии, потребляемой в технологическом процессе транспортировки питьевой воды, на единицу объема транспортируемой воды (кВт*час/куб. м);

      2) исполнение в полном объеме мероприятий инвестиционной программы в сроки;

      3) снижение уровня нормативных потерь воды, %;

      4) количество нарушений законодательства в сфере естественных монополий, единиц;

      5) своевременное выполнение ремонтных работ;

      6) количество аварий, единиц;

      7) доля проб сточных вод, несоответствующих установленным нормативам допустимых сбросов, лимитам на сбросы/доля проб питьевой воды в распределительной водопроводной сети, несоответствующих установленным требованиям, в общем объеме проб, отработанных по результату производственного контроля качества питьевой воды, %;

      8) внедрение инновационной технологии в предприятии по регулируемой услуге;

      9) соблюдение квалификационных требовании руководящего состава;

      10) снижение износа основных средств, %."

      пункты 208-135 и 208-136 изложить в следующей редакции:

      "208-135. Ведомство уполномоченного органа устанавливает весовые коэффициенты к каждому показателю качества и надежности для целей расчета штрафов субъекта.

      При утверждении показателей качества и надежности ведомство уполномоченного органа определяет отрицательные показатели, соответствующие для улучшения оказания регулируемой услуги Субъекта.

      208-136. Сумма весовых коэффициентов по всем показателям качества и надежности, указанных в пунктах 208-131, 208-132 и 208-133 настоящих Правил для субъекта равна 100 %.

      Если Субъектом представлен не полный список показателей качества и надежности Субъект предоставляет в ведомство уполномоченного органа анализ и/или расчеты о не учтенных показателях для включения их весовых долей на утвержденные показатели качества и надежности.

      При отсутствии анализа и/или расчетов о не учтенных показателях ведомство уполномоченного органа исключает долю каждого не учтенного показателя качества и надежности от всех весовых коэффициентов в размере 10 %.

      При определении весового коэффициента ведомство уполномоченного органа рассчитывает показатель качества и надежности по следующей приоритетности:

      1) менее приоритетный показатель приравненный Х, при этом величина показателя составляет не менее 1 %, но не более 2 %;

      2) следующий показатель за менее приоритетным показателем равно Х+У, при этом величина показателя У составляет не менее 1 %, но не более 2 %;

      3) наиболее приоритетных два показателя (Х+У)*К, где величина К равна количеству показателям качества и надежности.

      По оставшимся показателям качества и надежности весовой коэффициент распределяется равномерно по остаточному принципу, который не превышает наиболее приоритетные два показателя.";

      пункт 208-144 изложить в следующей редакции:

      "208-144. В рамках ежегодной корректировки субъект представляет в ведомство уполномоченного органа отчет о достижении показателей эффективности, за исключением первого регуляторного года, ежегодно:

      в случае начала регуляторного периода с 1 января каждого года – в срок не позднее 1 ноября следующего регуляторного года;

      в случае начала регуляторного периода с 1 июля каждого года – в срок не позднее 1 мая следующего регуляторного года.

      Субъект при формировании отчета о достижении показателей эффективности применяет фактические показатели сформированные за последние двенадцать месяцев.

      К отчету о достижении показателей эффективности прилагаются:

      1) по каждому показателю – плановые и фактические показатели;

      2) ставка штрафа в каждом году по каждому показателю, рассчитанная на основе фактических показателей по сравнению с целевым показателем.";

      пункт 208-149 изложить в следующей редакции:

      "208-149. При систематическом недостижении субъектом показателей эффективности, приведшем к величине общего стимулирующего штрафа 70% и больше более двух раз регуляторного периода, ведомство уполномоченного органа ограничивает утверждение тарифа на следующий регуляторный период с учетом стимулирующего метода тарифного регулирования.";

      пункты 208-151 и 208-152 изложить в следующей редакции:

      "208-151. Ежегодная корректировка рассчитывается как сумма следующих значений:

      1) разница между утвержденным объемом регулируемой услуги, предоставляемой в течение года t регуляторного периода, которая используется для расчета утвержденных тарифов, и фактическим объемом регулируемой услуги;

      2) разница между прогнозным значением неконтролируемых затрат, включенных в допустимый доход, и фактическим значением неконтролируемых затрат;

      3) компенсация за разницу между утвержденными и фактическими капитальными затратами в виде корректировки амортизационных отчислений и (или) допустимой прибыли;

      4) разница между фактической и прогнозируемой инфляцией в случаях превышения 3 процентных пунктов. В таком случае корректируются контролируемые затраты, за исключением контролируемых затрат первого года регулируемого периода, на уровень фактической инфляции предыдущего года, на основании заявки субъекта с приложением обоснования.

      Процентный пункт является единицей измерения разности двух значений, выраженных в процентах.

      208-152. Субъект ежегодно представляет ведомству уполномоченного органа заявку на корректировку до окончания регуляторного года:

      в случае начала регуляторного периода с 1 января каждого года – в срок не позднее 1 ноября каждого года;

      в случае начала регуляторного периода с 1 июля каждого года – в срок не позднее 1 мая года каждого года.

      При этом, заявка на корректировку, представленная до окончания регуляторного года формируется с учетом фактических показателей за 9 месяцев и прогнозных показателей за 3 месяца каждого регуляторного года на основании подтверждающих документов и расчетов:

      1) неконтролируемых затрат, объемов регулируемых услуг, предлагаемую к применению со следующего года;

      2) амортизационных отчислений и допустимой прибыли, с учетом изменений остаточной стоимости активов, соблюдения показателей эффективности и исполнения утвержденной инвестиционной программы, в соответствии с настоящими Правилами;

      3) предлагаемого тарифа на следующий год после его корректировки.";

      подпункт 5) пункта 208-160 изложить в следующей редакции:

      "5) корректировка по контролируемым затратам на разницу более 3% между прогнозируемой и фактической инфляцией.";

      пункт 208-168 изложить в следующей редакции:

      "208-168. Корректировка на инфляцию по контролируемым затратам рассчитывается, когда фактическая инфляция в предыдущем году регуляторного периода как минимум на 3 процентных пунктов выше или ниже прогнозной инфляции на этот год, применяемой при установлении контролируемых затрат.";

      дополнить пунктом 384-1 следующего содержания:

      "384-1. В случае направления на реализацию инвестиционной программы собственных средств субъекта, расходы на выплату вознаграждений для реализации инвестиционного проекта рассчитываются с учетом среднего значения диапазона показателей прогноза социально-экономического развития Республики Казахстан (инфляция).";

      пункт 541 изложить в следующей редакции:

      "541. Ставка прибыли для субъектов, предоставляющих услуги водоснабжения и (или) водоотведения, а также для субъектов, осуществляющих изменении утвержденного ведомством уполномоченного органа тарифа до истечения его срока на основании подпункта 4) пункта 601 настоящих Правил принимается в размере не более пятидесяти процентов.

      При превышении источников финансирования над объемами инвестиций прибыль корректируется в сторону снижения до уровня необходимого для реализации инвестиционной программы (проекта) с учетом использования амортизационных отчислений и заемных средств в качестве источников финансирования инвестиций.

      Если плановый уровень тарифа на услуги водоснабжения и (или) водоотведения превышает двести тенге за один метр кубический без налога на добавленную стоимость, ставка прибыли принимается на уровне базовой ставки Национального Банка Республики Казахстан на дату подачи заявки на утверждение тарифа.";

      дополнить пунктом 542-1 следующего содержания:

      "542-1. При остаточной стоимости основных средств менее 30% учтенных в инвестиционной программе, уполномоченный орган рассчитывает дополнительные средства финансирования на реализацию инвестиционной программы путем умножения на коэффициент до 0,5 от стоимости износа основных средств.";

      пункт 631 дополнить подпунктом 4-1) следующего содержания:

      "4-1) расходы на выплату вознаграждений и основного долга привлеченных из собственных средств и льготного кредитования для реализации инвестиционной программы учитываются при расчете тарифа.".

      2. Комитету по регулированию естественных монополий Министерства национальной экономики Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан и его размещение на интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на первого вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования и распространяется на правоотношения, возникшие c 10 июня 2024 года.

      Заместитель Премьер-Министра
– Министр национальной экономики
Республики Казахстан
Н. Байбазаров

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство транспорта
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство промышленности
и строительства
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство водных
ресурсов и ирригации
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство энергетики
Республики Казахстан