Еуразиялық экономикалық одақтың техникалық регламенттерінің талаптарына және (немесе) бірыңғай санитариялық-эпидемиологиялық және гигиеналық талаптарына сәйкес келмейтін (сәйкес келмейтін) өнімді (тауарды) алып қоюды және кері қайтарып алуды жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2024 жылғы 28 маусымдағы № 39 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 28 маусымда № 34650 болып тіркелді

      "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің 9-бабының 24-1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес Еуразиялық экономикалық одақтың техникалық регламенттерінің талаптарына және (немесе) бірыңғай санитариялық-эпидемиологиялық және гигиеналық талаптарына сәйкес келмейтін (сәйкес келмейтін) өнімді (тауарды) алып қоюды және кері қайтарып алуды жүзеге асыру қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Санитариялық-эпидемиологиялық бақылау комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрі
А. Альназарова

      "Келісілді"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрлігі


      "Келісілді"

      Қазақстан Республикасы

      Сауда және интеграция министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрі
2024 жылғы 28 маусымдағы
№ 39 бұйрығына
қосымша

Еуразиялық экономикалық одақтың техникалық регламенттерінің талаптарына және (немесе) бірыңғай санитариялық-эпидемиологиялық және гигиеналық талаптарына сәйкес келмейтін (сәйкес келмейтін) өнімді (тауарды) алып қоюды және кері қайтарып алуды жүзеге асыру қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Еуразиялық экономикалық одақтың техникалық регламенттерінің талаптарына және (немесе) бірыңғай санитариялық-эпидемиологиялық және гигиеналық талаптарына сәйкес келмейтін (сәйкес келмейтін) өнімді (тауарды) алып қоюды және кері қайтарып алуды жүзеге асыру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің 9-бабының 24-1) тармақшасына сәйкес әзірленді және Еуразиялық экономикалық одақтың техникалық регламенттерінің талаптарына және (немесе) бірыңғай санитариялық-эпидемиологиялық және гигиеналық талаптарына (бұдан әрі – бірыңғай санитариялық талаптар) сәйкес келмейтін (сәйкес келмейтін) өнімді (тауарды) алып қою және кері қайтарып алу, осындай жедел ден қою шараларын қолдану үшін негіз болып табылатын талаптардың бұзылушылығын жою тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) өнімді (тауарды) алып қою – мемлекеттік бақылау жүзеге асырылатын ішкі сауда объектісінде техникалық регламенттердің және (немесе) бірыңғай санитариялық талаптардың талаптарына сәйкес келмейтін (сәйкес келмейтін) өнімді (тауарларды) өткізуден алып қоюға бағытталған жедел ден қою шарасы;

      2) өнімді (тауарды) кері қайтарып алу – ішкі сауда субъектісінің, тауар өндірушінің контрагенттерге өткізілген техникалық регламенттердің және (немесе) бірыңғай санитариялық талаптардың талаптарына сәйкес келмейтін (сәйкес келмейтін) өнімді (тауарларды) кері қайтаруына бағытталған жедел ден қою шарасы және оның одан әрі өткізілуіне жол бермеу;

      3) контрагент – кейіннен сатуға өз қажеттіліктері үшін тұтынумен байланысты емес өнімді сатып алуды жүзеге асырған жеке немесе заңды тұлға;

      4) ішкі сауда субъектісі – Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен ішкі сауданы жүзеге асыратын жеке немесе заңды тұлға;

      5) ішкі сауда объектілері – сауда объектілері және қоғамдық тамақтану объектілері;

      6) ішкі сауда – Қазақстан Республикасының аумағында тауарларды сатып алу-сатуды жүзеге асыруға бағытталған жеке және заңды тұлғалардың кәсіпкерлік қызметі;

      7) лауазымды адам – халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласында мемлекеттік бақылау мен қадағалауды жүзеге асыратын лауазымды адам.

      3. Осы Қағидалар "Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы мемлекеттік бақылау мен қадағалауға жататын өнімдер мен эпидемиялық мәні бар объектілердің тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 30 қарашадағы № ҚР ДСМ-220/2020 бұйрығына (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 2 желтоқсанда № 21710 болып тіркелген) сәйкес халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы мемлекеттік бақылау мен қадағалауға жататын сатылатын өнімге (тауарға) қолданылады.

2-тарау. Техникалық регламенттердің талаптарына және (немесе) бірыңғай санитариялық-эпидемиологиялық және гигиеналық талаптарға сәйкес келмейтін өнімді (тауарларды) алып қою тәртібі

      4. Мемлекеттік бақылау барысында немесе нәтижелері бойынша өнімнің (тауардың) техникалық регламенттердің және (немесе) тексеру парағында көрсетілген талаптардың тізбесінде көзделген талаптарға сәйкес келмеуінің (бұдан әрі – сәйкес келмейтін өнім) анықталуы өнімді (тауарларды) алып қою үшін негіз болып табылады.

      5. Өнімді (тауарды) алып қою мемлекеттік бақылау жүзеге асырылатын ішкі сауда объектісінің шегіндегі сәйкес келмейтін өнімнің нақты партиясына, көлеміне, бірлігіне қатысты қолданылады.

      6. Өнімді (тауарды) алып қою үшін негіздер анықталған кезде лауазымды адам сәйкес келмейтін өнімді өткізуден алып қою түрінде жедел ден қою шараларын қолдану туралы қаулыны дереу ресімдейді және Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 153-бабына сәйкес ішкі сауда субъектісіне (оны өткізуді жүзеге асыратын тұлғаға немесе ішкі сауда субъектісінің басшысына (ол уәкілеттік берген тұлғаға) тапсырады.

      7. Жедел ден қою шараларын қолдану туралы қаулыда оларды қолдану үшін негіз ретінде өнімнің (тауардың), өндірушінің атауын, сондай-ақ партияның нөмірін және дайындалған күнін (қаптамада немесе тауарға ілеспе құжаттарда және (немесе) тауар-көлік жүкқұжатында болған кезде) көрсете отырып, алып қоюға жататын (алынуға жататын) өнімнің (тауардың) тізбесі көрсетіледі.

      8. Жедел ден қою шараларын қолдану туралы қаулыны алған сәттен бастап ішкі сауда субъектісі (оны өткізуді жүзеге асыратын тұлғаға немесе ішкі сауда субъектісінің басшысына (ол уәкілеттік берген тұлғаға) лауазымды адамның қатысуымен осы қаулыда көрсетілген сәйкес келмейтін өнімді дереу сәйкестендіреді және алып қояды.

      Ішкі сауда объектісінің қойма үй-жайларында сәйкес келмейтін өнімді сәйкестендіруді және алып қоюды лауазымды адамның шешімі бойынша ішкі сауда субъектісі (ішкі сауда объектісінде өнімді (тауарды) өткізуді жүзеге асыратын тұлға немесе ішкі сауда субъектісінің басшысы (ол уәкілеттік берген тұлға) лауазымды адамның қатысуынсыз жүзеге асыруына жол беріледі.

      9. Ішкі сауда субъектісі (оны өткізуді жүзеге асыратын тұлғаға немесе ішкі сауда субъектісінің басшысына (ол уәкілеттік берген тұлғаға) лауазымды адамның қатысуымен алынатын өнімнің (тауардың) тізімін оның (оның) атауын, өндірушісін, санын (бірлік данамен, масса килограммен, көлем литрмен), құнын, сәйкестікті бағалау туралы құжат туралы мәліметтерді, сондай-ақ партияның нөмірін және дайындалған күнін (қаптамада немесе тауарға ілеспе құжаттарда және (немесе) тауар-көлік жүкқұжатында болған кезде) көрсете отырып жасайды.

      Алынған өнімнің (алынған тауардың) тізімі екі данада жасалады және оған ішкі сауда субъектісі (ішкі сауда объектісінде өнімді (тауарды) өткізуді жүзеге асыратын тұлға немесе ішкі сауда субъектісінің басшысы (ол уәкілеттік берген тұлға) және лауазымды адам тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) және лауазымы көрсетіле отырып қол қояды. Алынған өнім (алынған тауар) тізімінің бір данасы лауазымды адамға сәйкес келмейтін өнімді алып қою аяқталғаннан кейін беріледі.

      10. Лауазымды адамның шешімі бойынша ішкі сауда объектісінің қойма үй-жайларында сәйкес келмейтін өнімді алып қою кезінде лауазымды адамның қатысуынсыз жеке тізім жасалады, оған ішкі сауда объектісінде өнімді (тауарды) өткізуді жүзеге асыратын тұлға немесе ішкі сауда субъектісі (оны өткізуді жүзеге асыратын тұлғаға немесе ішкі сауда субъектісінің басшысына (ол уәкілеттік берген тұлғаға) қол қояды және жедел ден қою шараларын қолдану туралы қаулыны орындау нәтижелері бойынша бақылау және қадағалау органына жіберіледі.

      11. Алып қоюға жататын өнім (тауар) "Сатылмайды" деген жазумен буып-түйіледі және жедел ден қою шараларын қолдану үшін негіз болып табылатын бұзушылықтар нақты жойылғанға дейін өндіруші белгілеген сақтау шарттары сақтала отырып, жеке үй-жайда (мүмкіндік болған кезде) немесе жеке бөлінген жерде сақталады.

      12. Жедел ден қою шарасын қолдану үшін негіз болып табылатын бұзушылықтарды жоюға байланысты емес алынған өнімді (алынған тауарды) сатуға және (немесе) оны пайдалануға (иеліктен шығаруға, беруге, айырбастауға, физикалық қасиеттерін және өзге де сипаттамаларын өзгертуге) жол берілмейді. Алынған өнімнің (алынған тауардың) сақталуын өзіне қатысты жедел ден қою шаралары қолданылған ішкі сауда субъектісі (өнімді (тауарды) ішкі сауда объектісіне өткізуді жүзеге асыратын тұлға немесе ішкі сауда субъектісінің басшысы (ол уәкілеттік берген тұлға) қамтамасыз етеді.

3-тарау. Техникалық регламенттердің талаптарына сәйкес келмейтін (сәйкес келмейтін) өнімді (тауарды) кері қайтарып алу тәртібі және (немесе) бірыңғай санитарлық талаптар

      13. Контрагенттерге мынадай шарттар бойынша сәйкес емес деп танылған өнімді өткізу фактісін мемлекеттік бақылау барысында немесе нәтижелері бойынша белгілеу өнімді (тауарларды) кері қайтарып алу үшін негіз болып табылады:

      техникалық регламенттермен және (немесе) бірынғай санитариялық талаптармен белгіленген радиологиялық, токсикологиялық, химиялық және (немесе) микробиологиялық нормативтердің артуы;

      сәйкестікті бағалау туралы құжаттардың болмауы;

      жарамдылық мерзімдері белгіленген өнімді таңбалаудың және (немесе) таңбалаудағы мәліметтердің, тамақ өнімдерінің құрамындағы аллергиялық реакциялар тудыруы мүмкін немесе аурулардың жекелеген түрлері кезінде қарсы көрсетілімдері бар компоненттерді көрсетудің, балалардың белсенділігі мен назарына теріс әсер етуі мүмкін (болуы мүмкін) фенилаланин көзінің, бояғыштың (бояғыштардың) құрамы туралы ескертетін жазбаның болмауы;

      14. Сәйкес келмейтін өнімді кері қайтарып алу түріндегі жедел ден қою шарасы мемлекеттік бақылау жүзеге асырылатын ішкі сауда объектісі контрагенттерге өткізген сәйкес келмейтін өнімнің нақты партиясына, көлеміне, бірлігіне қатысты қолданылады.

      15. Сәйкес келмейтін өнімді кері қайтарып алу үшін негіздер белгіленген кезде лауазымды адам сәйкес келмейтін өнімді өткізуден кері қайтарып алу түрінде жедел ден қою шараларын қолдану туралы қаулыны дереу ресімдейді және Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 153-бабына сәйкес ішкі сауда субъектісіне (оны өткізуді жүзеге асыратын тұлғаға немесе ішкі сауда субъектісінің басшысына (ол уәкілеттік берген тұлғаға) тапсырады.

      16. Жедел ден қою шараларын қолдану туралы қаулыда оларды қолдану үшін негіз ретінде өнімнің (тауардың), өндірушінің атауын, сондай-ақ партияның нөмірін және дайындалған күнін (қаптамада немесе тауарға ілеспе құжаттарда және (немесе) тауар-көлік жүкқұжатында болған кезде) көрсете отырып, кері қайтарып алуға жататын (жататын) өнімнің (тауардың) тізбесі көрсетіледі.

      17. Ішкі сауда субъектісі (оны өткізуді жүзеге асыратын тұлға немесе ішкі сауда субъектісінің басшысы (ол уәкілеттік берген тұлға) немесе тауар өндіруші анықталған бұзушылықтарға байланысты:

      1) сәйкес келмейтін өнімді өткізуден кері қайтарып алу түріндегі жедел ден қою шараларын қолдану туралы қаулыны алған сәттен бастап күнтізбелік 3 (үш) күн ішінде тауарға ілеспе құжаттарға және (немесе) тауар-көлік жүкқұжатына сәйкес контрагенттерге сәйкес келмейтін өнімнің нақты партиясын, сатылған санын сәйкестендіруді және контрагенттерге кері қайтарып алу шарттары туралы егжей-тегжейлі ақпаратты (нақты партия, осындай өнімнің саны, кері қайтарып алу мерзімі, мұндай өнімді қабылдау пункттерінің орналасқан жері, жауапты тұлғалар, өздерінің байланыс деректері, оны кері қайтару шарттары) көрсете отырып, жазбаша өтініш арқылы сәйкес келмейтін өнімді хабарлауды;

      2) өнімді (тауарды) бақылау мақсатында сатып алу нәтижелері туралы актілерде, тергеп-тексеруде, анықталған бұзушылықтарды жою туралы ұсынымдарда, анықталған талаптарды бұзушылықтарды жою туралы нұсқамада көрсетілген мерзімдерде:

      егер лауазымды адам сәйкессіздіктің жойылатынын анықтаса, тауарларды (өнімдерді) техникалық регламенттердің талаптарына сәйкес таңбалауды;

      сәйкес келмейтін өнімді өнім берушіге және (немесе) өндірушіге кері қайтаруды;

      сәйкес келмейтін өнімді кәдеге жаратуды (қайта өңдеуді) немесе жоюды жүзеге асырады.

      18. Контрагент ішкі сауда субъектісінің немесе тауар өндірушінің жазбаша өтінішінде көрсетілген мерзімдерде сәйкес келмейтін өнімді толық көлемде қайтаруды қамтамасыз етеді не сәйкес келмейтін өнімді кері қайтарып алу түрінде жедел ден қою шарасын қолдануға негіз болып табылатын талаптардың бұзылуын дербес жою туралы ақпарат береді.

      Осы тармақтың бірінші бөлігінде көзделген талаптар орындалмаған кезде ішкі сауда субъектісі немесе тауар өндіруші бұл туралы халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы мемлекеттік органның тиісті аумақтық бөлімшесін (бұдан әрі – бақылау және қадағалау органы) хабардар етеді және ішкі сауда субъектісіне немесе тауар өндірушіге шаралар қолданылмайды.

      Осы тармақтың бірінші бөлігінің талаптарын орындамаған контрагенттің атына лауазымды тұлға анықталған бұзушылықтарды жою туралы ұсыным және сәйкес келмейтін өнімді алу түріндегі жедел ден қою шарасын қолдану туралы қаулы жібереді.

      19. Ішкі сауда субъектісі немесе тауар өндіруші ерікті түрде кері қайтарып алуды "Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңында көзделген жағдайларда жүзеге асырады.

      Ішкі сауда субъектісі немесе тауар өндіруші сәйкес келмейтін өнімді өз еркімен кері қайтарып алған кезде лауазымды адамдар оларға қатысты шаралар қолданбайды.

Об утверждении Правил осуществления изъятия и отзыва продукции (товара), не соответствующей (не соответствующего) требованиям технических регламентов и (или) единым санитарно-эпидемиологическим и гигиеническим требованиям Евразийского экономического союза

Приказ Министра здравоохранения Республики Казахстан от 28 июня 2024 года № 39. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 июня 2024 года № 34650.

      В соответствии с подпунктом 24-1) статьи 9 Кодекса Республики Казахстан "О здоровье народа и системе здравоохранения", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить Правила осуществления изъятия и отзыва продукции (товара), не соответствующей (не соответствующего) требованиям технических регламентов и (или) единым санитарно-эпидемиологическим и гигиеническим требованиям Евразийского экономического союза согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету санитарно-эпидемиологического контроля Министерства здравоохранения Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства здравоохранения Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства здравоохранения Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра здравоохранения Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр здравоохранения
Республики Казахстан
А. Альназарова

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство торговли и интеграции
Республики Казахстан

  Приложение к приказу
Министр здравоохранения
Республики Казахстан
от 28 июня 2024 года № 39

Правила осуществления изъятия и отзыва продукции (товара), не соответствующей (не соответствующего) требованиям технических регламентов и (или) единым санитарно-эпидемиологическим и гигиеническим требованиям Евразийского экономического союза

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила осуществления изъятия и отзыва продукции (товара), не соответствующей (не соответствующего) требованиям технических регламентов и (или) единым санитарно-эпидемиологическим и гигиеническим требованиям Евразийского экономического союза (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 24-1) статьи 9 Кодекса Республики Казахстан "О здоровье народа и системе здравоохранения" и определяют порядок изъятия и отзыва продукции (товара), не соответствующей (не соответствующего) требованиям технических регламентов и (или) единым санитарно-эпидемиологическим и гигиеническим требованиям Евразийского экономического союза (далее – единые санитарные требования).

      2. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:

      1) изъятие продукции (товара) – мера оперативного реагирования, направленная на снятие с реализации продукции (товаров), не соответствующей (не соответствующих) требованиям технических регламентов и (или) единых санитарных требований, на объекте внутренней торговли, на котором осуществляется государственный контроль;

      2) отзыв продукции (товара) – мера оперативного реагирования, направленная на возврат субъектом внутренней торговли, товаропроизводителем продукции (товаров), не соответствующей (не соответствующих) требованиям технических регламентов и (или) единых санитарных требований, реализованной контрагентам и недопущение ее дальнейшей реализации;

      3) контрагент – физическое или юридическое лицо, осуществившее приобретение продукции, не связанное с потреблением для собственных нужд, для последующей продажи;

      4) субъект внутренней торговли – физическое или юридическое лицо, осуществляющее в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан, внутреннюю торговлю;

      5) объекты внутренней торговли – торговые объекты и объекты общественного питания;

      6) внутренняя торговля – предпринимательская деятельность физических и юридических лиц, направленная на осуществление купли-продажи товаров на территории Республики Казахстан;

      7) должностное лицо – должностное лицо, осуществляющее государственный контроль и надзор в сфере санитарно-эпидемиологического благополучия населения.

      3. Настоящие Правила распространяются на реализуемую продукцию (товар), подлежащую (подлежащий) государственному контролю и надзору в сфере санитарно-эпидемиологического благополучия населения, в соответствии с приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 ноября 2020 года № ҚР ДСМ-220/2020 "Об утверждении перечня продукции и эпидемически значимых объектов, подлежащих государственному контролю и надзору в сфере санитарно-эпидемиологического благополучия населения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 21710).

Глава 2. Порядок изъятия продукции (товара), не соответствующей (не соответствующего) требованиям технических регламентов и (или) единым санитарно-эпидемиологическим и гигиеническим требованиям

      4. Основанием для изъятия продукции (товаров) является установление в ходе или по результатам государственного контроля несоответствия продукции (товара) требованиям технических регламентов и (или) единых санитарных требований, предусмотренных в перечне требований, указанных в проверочном листе (далее – несоответствующая продукция).

      5. Изъятие продукции (товара) применяется в отношении конкретной партии, объема, единицы несоответствующей продукции, находящейся в пределах объекта внутренней торговли, на котором осуществляется государственный контроль.

      6. При установлении оснований для изъятия продукции (товара) должностным лицом незамедлительно оформляется постановление о применении мер оперативного реагирования в виде изъятия с реализации несоответствующей продукции и вручается субъекту внутренней торговли (лицу, осуществляющему ее реализацию или руководителю субъекта внутренней торговли (уполномоченному им лицу) в соответствии со статьей 153 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан.

      7. В постановлении о применении мер оперативного реагирования в качестве основания для их применения указывается перечень продукции (товара), подлежащей (подлежащего) изъятию, с отражением наименования продукции (товара), производителя, а также номера партии и даты изготовления (при наличии на упаковке или в товаросопроводительных документах и (или) товарно-транспортной накладной).

      8. С момента получения постановления о применении мер оперативного реагирования субъект внутренней торговли (лицо, осуществляющее реализацию продукции (товара) на объекте внутренней торговли, или руководитель субъекта внутренней торговли (уполномоченное им лицо) незамедлительно идентифицирует и изымает несоответствующую продукцию, указанную в данном постановлении, в присутствии должностного лица.

      Идентификацию и изъятие несоответствующей продукции в складских помещениях объекта внутренней торговли по решению должностного лица допускается осуществлять субъектом внутренней торговли (лицом, осуществляющим реализацию продукции (товара) на объекте внутренней торговли, или руководителем субъекта внутренней торговли (уполномоченным им лицом) без присутствия должностного лица.

      9. Субъектом внутренней торговли (лицом, осуществляющим реализацию продукции (товара) на объекте внутренней торговли, или руководителем субъекта внутренней торговли (уполномоченным им лицом) в присутствии должностного лица составляется список изымаемой продукции (изымаемого товара) с отражением ее (его) наименования, производителя, количества (единица в штуках, масса в килограммах, объем в литрах), стоимости, сведений о документе об оценке соответствия, а также номера партии и даты изготовления (при наличии на упаковке или в товаросопроводительных документах и (или) товарно-транспортной накладной).

      Список изъятой продукции (изъятого товара) составляется в двух экземплярах и подписывается субъектом внутренней торговли (лицом, осуществляющим реализацию продукции (товара) на объекте внутренней торговли, или руководителем субъекта внутренней торговли (уполномоченным им лицом) и должностным лицом, с указанием фамилии, имени, отчества (при его наличии) и должности. Один экземпляр списка изъятой продукции (изъятого товара) предоставляется должностному лицу после завершения изъятия несоответствующей продукции.

      10. По решению должностного лица при изъятии несоответствующей продукции в складских помещениях объекта внутренней торговли составляется отдельный список без присутствия должностного лица, который подписывается субъектом внутренней торговли (лицом, осуществляющим реализацию продукции (товара) на объекте внутренней торговли, или руководителем субъекта внутренней торговли (уполномоченным им лицом), и направляется в орган контроля и надзора по результатам исполнения постановления о применении меры оперативного реагирования.

      11. Продукция (товар), подлежащая (подлежащий) изъятию, упаковывается с нанесением надписи "Не подлежит реализации" и хранится в отдельном помещении или отдельно выделенном месте с соблюдением условий хранения, установленных производителем до фактического устранения нарушений, являющихся основанием для применения мер оперативного реагирования.

      12. Не допускается реализация изъятой продукции (изъятого товара) и (или) ее использование (отчуждение, передача, обмен, изменение физических свойств и иных характеристик), не связанное с устранением нарушений, являющихся основанием для применения меры оперативного реагирования. Сохранность изъятой продукции (изъятого товара) обеспечивает субъект внутренней торговли (лицо, осуществляющее реализацию продукции (товара) на объект внутренней торговли, или руководитель субъекта внутренней торговли (уполномоченное им лицом), в отношении которого применены меры оперативного реагирования.

Глава 3. Порядок отзыва продукции (товара), не соответствующей (не соответствующего) требованиям технических регламентов и (или) единым санитарным требованиям

      13. Основаниями для отзыва продукции (товаров) является установление в ходе или по результатам государственного контроля факта реализации контрагентам продукции, признанной несоответствующей по следующим условиям:

      превышение радиологических, токсикологических, химических и (или) микробиологических нормативов, установленных техническими регламентами и (или) едиными санитарными требованиями; 

      отсутствие документов об оценке соответствия; 

      отсутствие маркировки и (или) сведений на маркировке продукции установленных сроков годности, указания в составе пищевой продукции компонентов, употребление которых может вызвать аллергические реакции или противопоказано при отдельных видах заболеваний, предупреждающих надписей о содержании источника фенилаланина, красителя (красителей), который (которые) может (могут) оказывать отрицательное влияние на активность и внимание детей. 

      14. Мера оперативного реагирования в виде отзыва несоответствующей продукции применяется в отношении конкретной партии, объема, единицы несоответствующей продукции, реализованной контрагентам объектом внутренней торговли, на котором осуществляется государственный контроль.

      15. При установлении оснований для отзыва несоответствующей продукции должностным лицом незамедлительно оформляется постановление о применении мер оперативного реагирования в виде отзыва с реализации несоответствующей продукции и вручается субъекту внутренней торговли (лицу, осуществляющему ее реализацию или руководителю субъекта внутренней торговли (уполномоченному им лицу) в соответствии со статьей 153 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан.

      16. В постановлении о применении мер оперативного реагирования в качестве основания для их применения указывается перечень продукции (товара), подлежащей (подлежащего) отзыву, с отражением наименования продукции (товара), производителя, а также номера партии и даты изготовления (при наличии на упаковке или в товаросопроводительных документах и (или) товарно-транспортной накладной).

      17. Субъект внутренней торговли (лицо, осуществляющее ее реализацию или руководитель субъекта внутренней торговли (уполномоченное им лицо) или товаропроизводитель в зависимости от выявленных нарушений осуществляет:

      1) в течение 3 (трех) календарных дней с момента получения постановления о применении мер оперативного реагирования в виде отзыва с реализации несоответствующей продукции идентификацию конкретной партии, количества реализованной контрагентам несоответствующей продукции в соответствии товаросопроводительными документами и (или) товарно-транспортной накладной и оповещение контрагентов об отзыве несоответствующей продукции посредством письменного обращения с указанием подробной информации об условиях отзыва (конкретная партия, количество такой продукции, сроки для отзыва, места расположения пунктов приема такой продукции, ответственные лица, свои контактные данные, условий ее возврата);

      2) в сроки, указанные в актах о результатах контрольного закупа продукции (товара), расследования, рекомендациях об устранении выявленных нарушений, предписании об устранении выявленных нарушений требований:

      маркировку товаров (продукции) в соответствие требованиям технических регламентов, если должностным лицом установлено, что несоответствие является устранимым;

      возврат несоответствующей продукции ее поставщику и (или) производителю;

      утилизацию (переработку) или уничтожение несоответствующей продукции.

      18. Контрагент в сроки, указанные в письменном обращении субъекта внутренней торговли или товаропроизводителя, обеспечивает возврат несоответствующей продукции в полном объеме либо представляет информацию о самостоятельном устранении нарушений требований, являющихся основанием для применения меры оперативного реагирования в виде отзыва несоответствующей продукции.

      При неисполнении требований, предусмотренных частью первой настоящего пункта, субъект внутренней торговли или товаропроизводитель информирует об этом соответствующее территориальное подразделение государственного органа в сфере санитарно-эпидемиологического благополучия населения (далее – орган контроля и надзора) и к субъекту внутренней торговли или товаропроизводителю не применяются меры.

      В адрес контрагента, не исполнившего требования части первой настоящего пункта, должностным лицом направляется рекомендация об устранении выявленных нарушений и постановление о применении меры оперативного реагирования в виде изъятия несоответствующей продукции.

      19. Добровольный отзыв осуществляется субъектом внутренней торговли или товаропроизводителем в случаях, предусмотренных Законом Республики Казахстан "О защите прав потребителей".

      При добровольном отзыве субъектом внутренней торговли или товаропроизводителем несоответствующей продукции должностными лицами в отношении них меры не применяются.