Қазақстан Республикасы Конституциялық Соты Аппаратының мемлекеттік саяси қызметшілеріне қызметтік куәлік беру қағидаларын және оның сипаттамасын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Конституциялық Сотының Аппараты басшысының 2024 жылғы 1 тамыздағы № 04-01/41 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 2 тамызда № 34888 болып тіркелді

      "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 30-бабының 4-тармағына және Қазақстан Республикасы Конституциялық Соты Төрағасының 2023 жылғы 6 қаңтардағы № 09-03/1 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасы Конституциялық Сотының Аппараты туралы ереженің 7-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Мыналар:

      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы Конституциялық Соты Аппаратының мемлекеттік саяси қызметшілеріне қызметтік куәлік беру қағидалары;

      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы Конституциялық Соты Аппаратының мемлекеттік саяси қызметшілерінің қызметтік куәлігінің сипаттамасы бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Конституциялық Соты Аппаратының Әкімшілік бөлімі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді және Қазақстан Республикасы Конституциялық Сотының интернет-ресурсында орналастыруды;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін тиісті ақпаратты Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес орталық және жергілікті мемлекеттік органдар мен мекемелердің ғимаратына кедергісіз кіруді қамтамасыз ету мақсатында мүдделі мемлекеттік органдарға жіберуді қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Конституциялық Соты Аппараты Әкімшілік бөлімінің меңгерушісіне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Конституциялық Сотының Аппарат басшысы
З. Утебаева

  2024 жылғы 1 тамыздағы
№ 04-01/41 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Конституциялық Соты
Аппараты Басшысының
2024 жылғы " "
№ бұйрығына
1-қосымша

Қазақстан Республикасы Конституциялық Соты Аппаратының мемлекеттік саяси қызметшілеріне қызметтік куәлік беру қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Қазақстан Республикасы Конституциялық Соты Аппаратының мемлекеттік саяси қызметшілеріне қызметтік куәлік беру қағидалары "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 30-бабының 4-тармағына сәйкес әзірленді және Қазақстан Республикасы Конституциялық Соты Аппаратының мемлекеттік саяси қызметшілеріне қызметтік куәлік беру тәртібін айқындайды.

      2. Қазақстан Республикасы Конституциялық Соты Аппараты мемлекеттік саяси қызметшісінің қызметтік куәлігі (бұдан әрі – қызметтік куәлік) оның мемлекеттік лауазымын және лауазымдық өкілеттігін растайтын құжат болып табылады.

      3. Тиісінше ресімделмеген, жарамдылық мерзімі өткен, түзетілген және тазартылған қызметтік куәлік жарамсыз деп есептеледі.

      4. Қызметтік куәлік осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес бекітілген сипаттама бойынша ресімделеді.

2-тарау. Қызметтік куәлік беру тәртібі

      5. Қызметтік куәлік Қазақстан Республикасы Конституциялық Соты Аппаратының Басшысы мен оның орынбасарларына Қазақстан Республикасы Конституциялық Соты Төрағасының қолы қойылып беріледі.

      6. Қызметтік куәлік тиісті мемлекеттік лауазымға тағайындалған, лауазымы өзгертілген, тегі, аты, әкесінің аты (болған кезде) ауыстырылған, жоғалған, бүлінген (тозған) немесе бұрын берілген қызметтік куәліктің жарамдылық мерзімі өткен кезде беріледі.

      7. Жоғалған жағдайларды қоспағанда, осы Қағидалардың 6-тармағында көрсетілген жағдайларда қызметтік куәлік қайтарылуға және алып қоюға жатады.

      8. Қызметтік куәлік мемлекеттік саяси қызметшіге осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қызметтік куәлікті беруді, қайтаруды, есептен шығаруды және жоюды есепке алу журналына (бұдан әрі – Есепке алу журналы) қол қойғыза отырып, бір жыл мерзімге беріледі.

      9. Қызметтік куәлікті беруді, қайтаруды, есептен шығаруды және жоюды есепке алуды персоналды басқару қызметі (бұдан әрі – ПБҚ) Есепке алу журналын жүргізу арқылы қамтамасыз етеді.

      10. Лауазымға алғаш рет тағайындалған мемлекеттік саяси қызметшіге қызметтік куәлік табысталған кезде оны пайдалану және сақтау тәртібі жөнінде ауызша түсіндіру жүргізіледі.

      11. Қызметтік куәлікті басқа адамдарға беруге, кепіл ретінде салуға немесе сақтауға қалдыруға, қызметтік міндеттерін орындауға қатысы жоқ жағдайларда пайдалануға жол берілмейді.

      12. Қызметтік куәлік жоғалған жағдайда оның иесі бір жұмыс күні ішінде ПБҚ-ға жазбаша нысанда хабарлайды.

      ПБҚ қызметтік куәліктің жоғалғаны туралы ақпаратты алғаннан кейін үш жұмыс күні ішінде жоғалған қызметтік куәліктің жарамсыздығы туралы хабарландыруды бұқаралық ақпарат құралдарында орналастырады.

      13. Тиісті мемлекеттік лауазымда міндеттерді орындау тоқтатылған (отставкаға шыққан, жұмыстан босатылған) жағдайда қызметтік куәлік қайтарылуға жатады және міндеттерді орындау тоқтатылған күннен бастап бір жұмыс күні ішінде ПБҚ оны қол қойғызып, алып қояды.

      14. Жоғалған, бүлінген (тозған), тегі, аты, әкесінің аты (болған кезде) ауыстырылған кезде орнына берілген жаңа қызметтік куәлікті ПБҚ қызметтік куәліктің жоғалғаны, бүлінгені (тозғаны) туралы немесе тегін, атын, әкесінің атын (болған кезде) ауыстырғаны туралы жазбаша хабарлама алғаннан кейін береді.

      15. Осы Қағидалардың 6 және 13-тармақтарында көзделген жағдайларда тапсырылған және алып қойылған қызметтік куәлікті комиссия осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қызметтік куәлікті есептен шығару және жою туралы актіні жасай отырып, есептен шығаруды және жоюды жүргізеді.

      Қызметтік куәлікті есептен шығару және жою жөніндегі комиссия ПБҚ және қаржы-шаруашылық секторы қызметкерлерінің арасынан кемінде үш адамнан тұратын құрамда құрылады.

      16. Тапсырылған және алып қойылған қызметтік куәлік жойылғанға дейін ПБҚ-нің арнайы шкафында (сейфінде) сақталады.

      17. Есепке алу журналын сақтау және жүргізу Қазақстан Республикасы Конституциялық Соты Аппаратының істер номенклатурасына және Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2023 жылғы 25 тамыздағы № 236 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 33339 болып тіркелген) бекітілген Мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдарда құжаттама жасау, құжаттаманы басқару және электрондық құжат айналымы жүйелерін пайдалану қағидаларына сәйкес жүзеге асырылады.

      18. Осы Қағидаларды сақтамауға және орындамауға байланысты жауаптылық мәселесі Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызмет туралы заңнамасына сәйкес қаралады.

  Қазақстан Республикасы
Конституциялық Соты
Аппаратының мемлекеттік
саяси қызметшілеріне қызметтік
куәлік беру қағидаларына
1-қосымша

Қазақстан Республикасы Конституциялық Соты Аппаратының мемлекеттік саяси қызметшілеріне қызметтік куәлікті беруді және қайтаруды есепке алу журналы

Куәлік
нөмірі

Фото

Тегі, аты, әкесінің аты (болған кезде)

Лауазымы

Берілген күні

Алғаны (қайтарғаны)
туралы қолы

Қайтарылған күні

Жою актісінің күні

Беруді
(қайтаруды)
есепке алуға жауапты адамның қолы



















      Ескертпе: Журнал парақтары нөмірленеді, тігіледі, ПБҚ мөрімен мөрленеді. Журналдың соңғы тігілген парағында тігілген және нөмірленген парақтардың саны туралы жазба жасалады, оны ПБҚ жауапты қызметкері куәландырады.

  Қазақстан Республикасы
Конституциялық Соты
Аппаратының мемлекеттік
саяси қызметшілеріне қызметтік
куәлік беру қағидаларына
2-қосымша

Қызметтік куәлікті есептен шығару және жою туралы АКТ

      ______________                                     __________________

            жасалған орны                                           күні

      Келесі құрамдағы комиссия:

      _____________________________________________

      ______________________________________________

      (кемінде 3 қызметкер, тегі, аты, әкесінің аты (болған кезде), атқаратын

      лауазымы көрсетіледі) осы Қағидалардың 15-тармағының негізінде

      ____________________ берілген № қызметтік куәлікті есептен шығару және

      жою туралы осы актіні жасады.

      Комиссия мүшелері:

      лауазым атауы             аты-жөні             қолы

      лауазым атауы             аты-жөні             қолы

      лауазым атауы             аты-жөні             қолы

  2024 жылғы 1 тамыздағы
№ 04-01/41 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Конституциялық Соты
Аппарат Басшысының
2024 жылғы " "
№ бұйрығына
2-қосымша

Қазақстан Республикасы Конституциялық Соты Аппараты мемлекеттік саяси қызметшілерінің қызметтік куәлігінің сипаттамасы

      1. Қызметтік куәлік өлшемі 18,5 х 6,5 см болатын қою көк түсті былғары мұқабадағы кітапшаны білдіреді, оның сыртқы бетінің ортасында алтын түсті Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген, оның астында мемлекеттік тілде "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ" деген жазу бар.

      2. Куәліктің ашық көк түсті ішкі жапсырмаларында ақ түсте 32 шұғыласын шашқан күн, оның астында қалықтап ұшқан қыран бейнеленген. Оң жақ жиегінде ақ түспен тігінен "KAZAKHSTAN" деген жазу бар.

      3. Куәліктің сол жақ ішкі жапсырмасында:

      1) жоғарғы бөлігінде қызыл түспен "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ КОНСТИТУЦИЯЛЫҚ СОТЫНЫҢ АППАРАТЫ" деген сөздер жазылған;

      2) оның астында қызыл түспен "№ КУӘЛІК" деген сөздер жазылған;

      3) 0,5 см аралықпен төменірек үш жолда куәлік иесінің тегі, аты, әкесінің аты (болған кезде) жазылады;

      4) олардың астында 0,5 см аралықта куәлік иесінің лауазымы көрсетіледі;

      5) сол жағында куәлік иесінің фотосуретіне арналған орын бар;

      6) төменгі жағында "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ КОНСТИТУЦИЯЛЫҚ СОТЫНЫҢ ТӨРАҒАСЫ" деген жазу, оның тегі және аты-жөнінің бірінші әріптері жазылады, сондай-ақ тұлғаның қолы арнайы мөрмен бекемделеді.

      4. Куәліктің оң жақ ішкі жапсырмасында:

      1) жоғарғы бөлігінде қызыл түспен "АППАРАТ КОНСТИТУЦИОННОГО СУДА РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН" деген сөздер жазылған;

      2) оның астында қызыл түспен "УДОСТОВЕРЕНИЕ № " деген сөздер жазылған;

      3) 0,5 см аралықпен төменірек үш жолда куәлік иесінің тегі, аты, әкесінің аты (болған кезде) жазылады;

      4) олардың астында 0,5 см аралықта куәлік иесінің атқаратын лауазымы жазылады;

      5) сол жақта ақ фонда алтын түспен Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген;

      6) төменгі жағында куәліктің жарамдылық мерзімі қазақ және орыс тілдерінде көрсетіледі.

ОБРАЗЕЦ



Об утверждении Правил выдачи служебного удостоверения политическим государственным служащим Аппарата Конституционного Суда Республики Казахстан и его описания

Приказ Руководителя Аппарата Конституционного Суда Республики Казахстан от 1 августа 2024 года № 04-01/41. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 2 августа 2024 года № 34888

      В соответствии с пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан "О государственной службе Республики Казахстан" и пунктом 7 Положения об Аппарате Конституционного Суда Республики Казахстан, утвержденного приказом Председателя Конституционного Суда Республики Казахстан от 6 января 2023 года №09-03/1, ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые:

      1) правила выдачи служебного удостоверения политическим государственным служащим Аппарата Конституционного Суда Республики Казахстан согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) описание служебного удостоверения политических государственных служащих Аппарата Конституционного Суда Республики Казахстан согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Административному отделу Аппарата Конституционного Суда Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан и его размещение на интернет-ресурсе Конституционного Суда Республики Казахстан;

      2) после государственной регистрации настоящего приказа направить соответствующую информацию заинтересованным государственным органам в целях обеспечения беспрепятственного пропуска в здания центральных и местных государственных органов и учреждений в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заведующего Административным отделом Аппарата Конституционного Суда Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Руководитель Аппарата
Конституционного Суда Республики Казахстан
З. Утебаева

  Приложение к приказу
от 1 августа 2024 года
№ 04-01/41
  Приложение 1
к приказу Руководителя Аппарата
Конституционного Суда
Республики Казахстан
от " " 2024 года №

Правила выдачи служебного удостоверения политическим государственным служащим Аппарата Конституционного Суда Республики Казахстан

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие правила выдачи служебного удостоверения политическим государственным служащим Аппарата Конституционного Суда Республики Казахстан разработаны в соответствии с пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан "О государственной службе Республики Казахстан" и определяют порядок выдачи служебного удостоверения политическим государственным служащим Аппарата Конституционного Суда Республики Казахстан.

      2. Служебное удостоверение политического государственного служащего Аппарата Конституционного Суда Республики Казахстан (далее – служебное удостоверение) является документом, подтверждающим его государственную должность и должностные полномочия.

      3. Служебное удостоверение без соответствующего оформления, с истекшим сроком действия, помарками и подчистками считается недействительным.

      4. Служебное удостоверение оформляется в соответствии с утвержденным описанием согласно приложению 2 к настоящему приказу.

Глава 2. Порядок выдачи служебного удостоверения

      5. Служебное удостоверение выдается Руководителю Аппарата Конституционного Суда Республики Казахстан и его заместителям за подписью председателя Конституционного Суда Республики Казахстан.

      6. Служебное удостоверение выдается при назначении на соответствующую государственную должность, изменении должности, смене фамилии, имени, отчества (при его наличии), при утере, порче (износе), или истечении срока действия ранее выданного служебного удостоверения.

      7. В случаях указанных в пункте 6 настоящих Правил, служебное удостоверение подлежит возврату и изъятию, за исключением случаев утери.

      8. Служебное удостоверение выдается политическому государственному служащему сроком на один год под роспись по форме, согласно приложению 1 к настоящим Правилам в журнале учета выдачи, возврата, списания и уничтожения служебного удостоверения (далее – Журнал учета).

      9. Учет выдачи, возврата, списания и уничтожения служебного удостоверения обеспечивает служба управления персоналом (далее – СУП) путем ведения Журнала учета.

      10. При выдачи служебного удостоверения политическому государственному служащему, впервые назначенному на должность, проводится устное разъяснение о порядке его использования и хранения.

      11. Передавать служебное удостоверение другим лицам, оставлять его в качестве залога или на хранение, использовать в случаях, не связанных с выполнением служебных задач, не допускается.

      12. В случае утери служебного удостоверения его владелец в течение одного рабочего дня в письменной форме информирует СУП.

      СУП в течение трех рабочих дней после получения информации об утере служебного удостоверения размещает объявление о недействительности утерянного служебного удостоверения в средствах массовой информации.

      13. В случае прекращения исполнения обязанностей (отставки, увольнение) на соответствующей государственной должности служебное удостоверение подлежит возврату и изымается СУП в течение одного рабочего дня со дня прекращения исполнения обязанностей под роспись (подпись).

      14. Новое служебное удостоверение взамен утерянного, испорченного (изношенного), при смене фамилии, имени, отчества (при его наличии) выдается СУП после получения письменного извещения об утере, порче (износе) служебного удостоверения о смене фамилии, имени, отчества (при его наличии).

      15. Списание и уничтожение служебного удостоверения, сданных и изъятых в случаях, предусмотренных пунктами 6 и 13 настоящих Правил, производится комиссией с составлением акта о списании и уничтожении служебного удостоверения по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      Комиссия по списанию и уничтожению служебного удостоверения создается в составе не менее трех человек из работников СУП и финансово-хозяйственного сектора.

      16. До уничтожения служебное удостоверение, сданное и изъятое хранится в специальном шкафу (сейфе) СУП.

      17. Хранение и ведение журнала учета осуществляется в соответствии c Номенклатурой дел Аппарата Конституционного Суда Республики Казахстан и Правилами документирования, управления документацией и использования систем электронного документооборота в государственных и негосударственных организациях, утвержденными Приказом Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 25 августа 2023 года №236 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за №33339).

      18. Вопрос об ответственности в связи с несоблюдением и неисполнением настоящих Правил рассматривается в соответствии с законодательством Республики Казахстан о государственной службе.

  Приложение 1
к Правилам выдачи служебного
удостоверения политическим
государственным служащим
Аппарата Конституционного Суда
Республики Казахстан

Журнал учета выдачи, возврата служебного удостоверения политическим государственным служащим Аппарата Конституционного Суда Республики Казахстан

№ удостоверения.

Фото

Фамилия, имя, отчество
(при его наличии)

Должность

Дата
выдачи

Подпись о получении (возврата)

Дата возврата

Дата
акта
уничтожения

Подпись лица, ответственного
за учета выдачи
(возврата)



















      Примечание:

      Листы журнала нумеруются, прошиваются, опечатываются печатью СУП. На последнем прошитом листе журнала делается надпись о количестве прошитых и пронумерованных листов, которая заверяется ответственным работником СУП.

  Приложение 2
к Правилам выдачи служебного
удостоверения политическим
государственным служащим
Аппарата Конституционного Суда
Республики Казахстан

АКТ о списании и уничтожении служебного удостоверения

      Место составления                                                 Дата

      Комиссия в составе_________________________________________________________

      _______________________________________ __________________________________

      (не менее 3 работников, указать фамилию, имя, отчество (при его наличии), занимаемую должность) на основании пункта 15 настоящих Правил, составили настоящий Акт о списании и уничтожении служебного удостоверения №____, выданное лицу____________________.

      Члены комиссии:

      Наименование должности                         Ф.И.О.                   Подпись

      Наименование должности                         Ф.И.О.                   Подпись

      Наименование должности                         Ф.И.О.                   Подпись

  Приложение к приказу
от 1 августа 2024 года
№ 04-01/41
  Приложение 2
к приказу Руководителя Аппарата
Конституционного Суда
Республики Казахстан
от ____2024 года №___

Описание служебного удостоверения политических государственных служащих Аппарата Конституционного Суда Республики Казахстан

      1. Служебное удостоверение представляет собой книжечку в кожаном переплете темно синего цвета, размером 18,5 х 6,5 см. с воспроизведением в центре на лицевой стороне золотистого Государственного Герба Республики Казахстан, под которым размещены слова на государственном языке "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ".

      2. Внутренние вклейки удостоверения имеют фон светло-голубого цвета с рисунком белого цвета в виде солнца с 32 лучами, под которым – парящий орел. На правом краю имеется вертикально выполненная красителем белого цвета надпись: "KAZAKHSTAN".

      3. В левой внутренней вклейке удостоверения:

      1) в верхней части красным цветом напечатаны слова "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ КОНСТИТУЦИЯЛЫҚ СОТЫНЫҢ АППАРАТЫ";

      2) ниже красным цветом напечатаны слова "№ КУӘЛІК";

      3) ниже с интервалом в 0,5 см в три строки печатается фамилия, имя, отчество (при его наличии) владельца удостоверения;

      4) под ними, через интервал 0,5 см, указывается должность, в которой состоит владелец удостоверения;

      5) в левой части имеется место для фотографии владельца удостоверения;

      6) в нижней части размещена надпись "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ КОНСТИТУЦИЯЛЫҚ СОТЫНЫҢ ТӨРАҒАСЫ", его фамилия и инициалы, а также подпись лица скрепляется специальной печатью.

      4. На правой внутренней вклейке удостоверения:

      1) в верхней части красным цветом напечатаны слова "АППАРАТ КОНСТИТУЦИОННОГО СУДА РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН";

      2) ниже красным цветом напечатаны слова "УДОСТОВЕРЕНИЕ № ";

      3) ниже с интервалом в 0,5 см в три строки печатается: фамилия, имя, отчество (при его наличии) владельца удостоверения;

      4) под ними, через интервал 0,5 см, на государственном языке указывается должность, в которой состоит владелец удостоверения;

      5) слева расположено изображение Государственного Герба Республики Казахстан золотистого цвета на белом фоне;

      6) внизу указывается срок действия удостоверения на казахском и русском языках.

     


      ОБРАЗЕЦ