Деректерді өңдеу орталығының қызметін ұйымдастыру және халықаралық немесе ұлттық техникалық аудит жүргізу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 2024 жылғы 30 қыркүйектегі № 613/НҚ бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 30 қыркүйекте № 35169 болып тіркелді

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы бұйрық 08.01.2025 бастап қолданысқа енгізіледі

      "Ақпараттандыру туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 13-3-бабының 3 және 4-тармақтарына байланысты БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Деректерді өңдеу орталығының қызметін ұйымдастыру және халықаралық немесе ұлттық техникалық аудит жүргізу қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің Телекоммуникациялар комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық 2025 жылғы 8 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

      Қазақстан Республикасының
Цифрлық даму, инновациялар
және аэроғарыш өнеркәсібі министрі
Ж. Мадиев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық қауіпсіздік комитеті

  Қазақстан Республикасының
Цифрлық даму, инновациялар
және аэроғарыш өнеркәсібі
министрі
2024 жылғы 30 қыркүйектегі
№ 613/НҚ бұйрығымен
бекітілген

Деректерді өңдеу орталығының қызметін ұйымдастыру және халықаралық немесе ұлттық техникалық аудит жүргізу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Қағидалар "Ақпараттандыру туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 13-3-бабының 3 және 4-тармақтарына сәйкес және деректерді өңдеу орталығының қызметін ұйымдастыру және халықаралық немесе ұлттық техникалық аудитті жүргізу тәртібін (бұдан әрі – Қағидалар) айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) деректерді өңдеу орталығы (бұдан әрі – ДӨО) – есептеу ресурстарының және телекоммуникациялық жабдықтың, сондай-ақ деректерді сақтау мен өңдеу жүйелерінің істен шығуға төзімді және іркіліссіз жұмыс істеуін қамтамасыз ететін ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылым объектісі;

      2) деректерді өңдеу орталығының ұлттық техникалық аудиті – деректерді өңдеу орталықтарының сенімділігін ерікті түрде бағалау;

      3) байланыс саласындағы уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) – байланыс саласындағы мемлекеттік саясаттың іске асырылуын, байланыс саласында қызметтер ұсынатын немесе оларды пайдаланатын тұлғалардың қызметін мемлекеттік бақылауды, үйлестіру мен реттеуді жүзеге асыратын, Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын орталық атқарушы орган;

      4) ақпараттық қауіпсіздіктің жедел орталығы (бұдан әрі – АҚЖО) – электрондық ақпараттық ресурстарды, ақпараттық жүйелерді, телекоммуникация желілері мен ақпараттандырудың басқа да объектілерін қорғау жөніндегі қызметті жүзеге асыратын заңды тұлға немесе заңды тұлғаның құрылымдық бөлімшесі;

      5) ДӨО сенімділік деңгейлерінің сыныптамасы (бұдан әрі – деңгейі бойынша ДӨО сыныптамасы) – үздіксіз жұмыс істеу уақыты және сенімділік негізінде ДӨО сыныптамасы үшін пайдаланылатын стандартталған саралау жүйесі;

      6) ДӨО меншік иесі – Қазақстан Республикасының аумағында ДӨО меншік құқығына ие тіркелген заңды тұлға немесе жеке тұлға;

      7) ДӨО иесі – Қазақстан Республикасының аумағында тіркелген заңды тұлға немесе ДӨО-ны уақытша иеленуге және пайдалануға алатын жеке тұлға;

      8) ДӨО қажеттілігі (ағылшынның need сөзінен алынған – бұдан әрі N) ДӨО-ға жабдықтың, жүйелердің белгілі бір бірліктерінің саны қажет, оларсыз ДӨО қалыпты жұмыс істей алмайды, ол N деп белгіленеді.

2-тарау. Деректерді өңдеу орталығының қызметін ұйымдастыру тәртібі

      3. ДӨО:

      1) есептеу ресурстарының және телекоммуникациялық жабдықтардың істен шығуға төзімді және іркіліссіз жұмыс істеуін қамтамасыз етуге;

      2) сақтау және деректерді өңдеуге арналған.

      4. ДӨО жеке тұрған ғимаратта және (немесе) құрылыста немесе ғимараттың, құрылыстың арнайы жабдықталған бөлігінде орналасуы тиіс.

      ДӨО тиісті беріктігі, орнықтылығы, табиғи апаттардан (жер сілкіністерінен, су тасқынынан) қорғау, есептеу және телекоммуникациялық жабдықтардың оңтайлы жұмыс жағдайларын қолдау үшін тиісті гидрооқшаулаумен және желдетумен, өртті автоматты түрде анықтауды және сөндіруді қамтитын өрт қауіпсіздігі жүйесі бар, физикалық қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін қол жеткізуді бақылау және бейнебақылау жүйесімен қамылған жеке тұрған ғимараттарда және (немесе) құрылыстарда немесе ғимараттың арнайы жабдықталған бөлігінде орналасады.

      5. Ғимараттар және (немесе) құрылыстар немесе ғимараттың арнайы жабдықталған бөліктері, құрылыстар Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 20 желтоқсандағы № 832 қаулысымен бекітілген ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы бірыңғай талаптардың талаптарына сәйкес келуі тиіс.

      6. ДӨО деңгейлер бойынша сыныпталады және мыналарға бөлінеді:

      1) Tier I – бір жыл ішінде 99,671 % немесе 1729 минут бос тұру.

      Tier I деңгейлі ДӨО ақпараттық технологияларды қолдауға арналған инфрақұрылымның өткізу қабілеттілігінің негізгі деңгейі болып табылады.

      Tier I мыналарды қамтиды:

      (N резервтеу схемасы) жабдықтың істен шығуы немесе жөндеу жұмыстары бүкіл ДӨО жұмысын тоқтатады. ДӨО-да фальшоптар, резервтік электрмен қамтамасыз ету көздері және іркіліссіз қуат көздері жоқ. Инженерлік инфрақұрылым резервтелмеген;

      2) Tier II – бір жыл ішінде 99,741 % немесе 1361 минут бос тұру.

      Tier II деңгейлі ДӨО қуат пен салқындатуды қамтамасыз етеді, бұл қызмет көрсетудің жоғары сапасына және ақаулар кезінде қауіпсіздікке кепілдік береді.

      Tier II мыналарды қамтиды:

      (N+1 резервтеу схемасы) резервтеудің ең төменгі деңгейі, ДӨО-да фальшоптар және резервтік электрмен қамтамасыз ету мен салқындатудың көздері болуы керек, алайда жөндеу жұмыстары ДӨО жұмысын тоқтатады;

      3) Tier III – бір жыл ішінде 99,982 % немесе 95 минут бос тұру.

      Tier III деңгейлі ДӨО (2∙N немесе 2∙N + 1 резервтеу схемасы) ДӨО жұмысын тоқтатпай жөндеу жұмыстарын жүргізу мүмкіндігі бар (оның ішінде жүйе құрамдастарын ауыстыру, істен шыққан жабдықты қосу және жою), инженерлік жүйелерінің резервтік көшірмесі бір рет жасалады, бірнеше электр қуат тарату және салқындату арналары бар, бірақ олардың біреуі ғана үнемі белсенді.

      4) Tier IV – бір жыл ішінде 99,995 % немесе 26 минут бос тұру.

      IV деңгейлі ДӨО (2∙(N + 1) резервтеу схемасы) – ДӨО жұмысын тоқтатпай кез келген жұмысты жүргізуге болады инженерлік жүйелер екі есе артық резервтелген, яғни негізгі және қосымша жүйелер де қайталанады.

      7. ДӨО оңтайлы температура мен ылғалдылықты сақтау үшін дәл жүйелермен жабдықталған.

      8. Резервтік салқындату жүйелері негізгі жүйе істен шыққан жағдайда есептеу және телекоммуникациялық жабдықтардың қызып кетуіне жол бермеу үшін көзделеді.

      9. ДӨО үй-жайларына кіруді бақылау электрондық сәйкестендіру жүйелерінің көмегімен жүзеге асырылады.

      10. Барлық маңызды ДӨО жүйелері олардың күйін нақты уақыт режимінде бақылауға мүмкіндік беретін мониторинг жүйелерімен жабдықталады.

3-тарау. Деректерді өңдеу орталықтарының ұлттық техникалық аудитін жүргізу тәртібі

      11. ДӨО пайдалануға берілгеннен кейін ұлттық техникалық аудит ерікті негізде жүргізіледі.

      12. Дербес бағалауды қамтамасыз ету үшін деңгейі бойынша ДӨО сыныптамасын айқындау мақсатында ДӨО-ның меншік иесі немесе иесі ұлттық техникалық аудит жүргізу үшін АҚЖО-ға сұрау салуды жібереді.

      13. ДӨО техникалық аудиті ДӨО меншік иесінің немесе иесінің бастамасы бойынша және есебінен жүзеге асырылады.

      14. Ұлттық техникалық аудитті АҚЖО мен ДӨО меншік иесінің немесе иесінің арасында жасалған шарт негізінде АҚЖО жүргізеді.

      15. Ұлттық техникалық аудит барысында деңгейі бойынша ДӨО сыныптамасына ДӨО сәйкестігі бағаланады.

      16. Ұлттық техникалық аудит нәтижелері бойынша АҚЖО деңгейі бойынша ДӨО сыныптамасы туралы қорытынды береді.

      17. Кедергілер тізбесімен алдын ала қорытынды берілген жағдайда (ДӨО ғимаратына екінші, тәуелсіз қоректендіруді енгізуді қосу, жіктеудің неғұрлым жақсы деңгейін алу үшін баламалы талшықты-оптикалық байланыс желілерін сақиналау сияқты сенімділікті жақсартуға байланысты) деңгейі бойынша ДӨО сыныптамасын арттыру үшін ДӨО меншік иесі немесе иесі кедергілерді жоя алады және шартқа сәйкес аудитті қайта жүргізуді сұрата алады.

      18. АҚЖО ұлттық техникалық аудит нәтижелері туралы мәліметтерді Қосымшаға сәйкес уәкілетті органға қорытынды берілген сәттен бастап 21 (жиырма бір) жұмыс күні ішінде береді.

      19. ДӨО меншік иесі немесе иесі уәкілетті органға жыл сайынғы негізде ДӨО ұлттық техникалық аудитінен өту немесе өтпеу туралы ақпарат береді.

4-тарау. Деректерді өңдеу орталықтарының халықаралық техникалық аудитін жүргізу тәртібі

      20. ДӨО пайдалануға берілгеннен кейін ерікті негізде халықаралық техникалық аудит жүргізіледі.

      21. ДӨО меншік иесі немесе иесі халықаралық компаниямен халықаралық техникалық аудит жүргізуге шарт жасасады.

      22. Халықаралық техникалық аудит нәтижелері бойынша ДӨО меншік иесі немесе иесі ДӨО деңгейін жіктеу туралы қорытындыны алады.

      23. ДӨО меншік иесі немесе иесі уәкілетті органға жыл сайынғы негізде ДӨО халықаралық техникалық аудитінен өткені немесе өтпегені туралы ақпарат береді.

  Деректерді өңдеу орталығының
қызметін ұйымдастыру және
халықаралық немесе ұлттық
техникалық аудит жүргізу
қағидаларына
қосымша

Деңгейі бойынша ДӨО сыныптамасы туралы қорытынды

      ДӨО туралы ақпарат:

      1. Меншік нысаны __________________________________________________________

      2. Құрылған жылы __________________________________________________________

      3. Мекенжайы _____________________________________________________________

                        (пошта индексі, облыс, аудан, көше, үй №, телефон)

      4. ДӨО меншік иесінің немесе иесінің байланыс деректері

      __________________________________________________________________________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), жұмыс телефоны, электрондық пошта мекенжайы)

      5. Есеп айырысу шоты ______________________________________________________

                              ( шот №, банктің атауы мен орналасқан жері)

      6. Банк деректемелері _______________________________________________________

      7. Бизнес сәйкестендіру нөмірі/жеке сәйкестендіру нөмірі _________________________

      8. Қызмет түрі ____________________________________________________________

      (лицензияланатын қызмет түрі болған жағдайда лицензияның нөмірі мен сериясы)

      Деңгейлері бойынша сыныптау (Tier):

      Деңгей: (қажетін белгілеу)

      - [ ] Tier I

      - [ ] Tier II

      - [ ] Tier III

      - [ ] Tier IV

      Деңгейдің қысқаша сипаттамасы: _____________________________________________

      Инфрақұрылымдық құрамдастарды бағалау: ____________________________________

      Деңгейлік талаптарға сәйкестік: ______________________________________________

      Өткізілген тесттер мен сынақтардың сипаттамасы: _______________________________

      Ұсынымдар: _______________________________________________________________

      Қорытынды:

      Деңгей сыныптамасы туралы қорытынды: ______________________________________

      Жауапты тұлғалардың қолдары: ______________________________________________

Об утверждении Правил организации деятельности центра обработки данных и проведения международного или национального технического аудита

Приказ Министра цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан от 30 сентября 2024 года № 613/НҚ. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 30 сентября 2024 года № 35169

      Примечание ИЗПИ!
      Вводится в действие с 08.01.2025

      В соответствии пунктами 3 и 4 статьи 13-3 Закона Республики Казахстан "Об информатизации" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила организаций деятельности центра обработки данных и проведения международного или национального технического аудита.

      2. Комитету телекоммуникаций Министерства цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие с 8 января 2025 года и подлежит официальному опубликованию.

      Министр цифрового развития, инноваций
и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан
Ж. Мадиев

      "СОГЛАСОВАН"
Комитет национальной безопасности
Республики Казахстан

  Утвержден
приказом Министр цифрового
развития, инноваций
и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан
от 30 сентября 2024 года
№ 613/НҚ

Правила организации деятельности центра обработки данных и проведения международного или национального технического аудита

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила разработаны в соответствии пунктами 3 и 4 статьи 13-3 Закона Республики Казахстан "Об информатизации" (далее – Закон) и определяют порядок организации деятельности центра обработки данных и проведения международного или национального технического аудита (далее – Правила).

      2. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:

      1) центр обработки данных (далее - ЦОД) – объект информационно-коммуникационной инфраструктуры, обеспечивающий отказоустойчивое и бесперебойное функционирование вычислительных ресурсов и телекоммуникационного оборудования, а также систем хранения и обработки данных;

      2) национальный технический аудит центра обработки данных –добровольная оценка надежности центров обработки данных;

      3) уполномоченный орган в области связи (далее – уполномоченный орган) – центральный исполнительный орган, определяемый Правительством Республики Казахстан, осуществляющий реализацию государственной политики в области связи, государственный контроль, координацию и регулирование деятельности лиц, предоставляющих услуги в области связи или пользующихся ими;

      4) оперативный центр информационной безопасности (далее – ОЦИБ) – юридическое лицо или структурное подразделение юридического лица, осуществляющее деятельность по защите электронных информационных ресурсов, информационных систем, сетей телекоммуникаций и других объектов информатизации;

      5) классификация уровней надежности ЦОД (далее – классификация ЦОД по уровню) – стандартизированная система ранжирования, используемая для классификации ЦОД на основе времени его простоя, безотказной работы и надежности;

      6) собственник ЦОД – юридическое лицо, зарегистрированное на территории Республики Казахстан или физическое лицо, имеющее на праве собственности ЦОД;

      7) владелец ЦОД - юридическое лицо, зарегистрированное на территории Республики Казахстан или физическое лицо, получающее во временное владение и пользование ЦОД;

      8) Необходимость (от английского слова need – далее N) – это необходимое определенное количество единиц оборудования и систем, без которого ЦОД не сможет штатно функционировать.

Глава 2. Порядок организации деятельности центра обработки данных

      3. ЦОД предназначен для:

      1) обеспечения отказоустойчивого и бесперебойного функционирования вычислительных ресурсов и телекоммуникационного оборудования;

      2) хранения и обработки данных.

      4. ЦОД должен располагаться в отдельно стоящем здании и (или) сооружении или специально оборудованной части здания, сооружения.

      ЦОД размещаются в отдельно стоящих зданиях и (или) сооружениях или специально оборудованной части здания, защищенной от природных катастроф (землетрясений, наводнений и других опасных природных явлений), с надлежащей гидроизоляцией и вентиляцией для поддержания оптимальных условий работы вычислительного и телекоммуникационного оборудования, наличие системы пожарной безопасности, включающей автоматическое обнаружение и тушение пожара, наличием системы контроля доступа и видеонаблюдения для обеспечения физической безопасности.

      5. Здания и (или) сооружения или специально оборудованные части здания, сооружения должны соответствовать требованиям Единых требований в области информационно-коммуникационных технологий и обеспечения информационной безопасности, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 декабря 2016 года № 832.

      6. ЦОД классифицируются по уровням и делятся на:

      1) Tier I – 99,671% или 1729 минут простоя за год.

      ЦОД уровня Tier I является базовым уровнем пропускной способности инфраструктуры для поддержки информационных технологий.

      Tier I включает:

      (схема резервирования N) отказы оборудования или ремонтные работы приводят к остановке работы всего ЦОД. В ЦОД отсутствуют фальшполы, резервные источники электроснабжения и источники бесперебойного питания. Инженерная инфраструктура не зарезервирована;

      2) Tier II – 99,741% или 1361 минут простоя за год.

      ЦОД уровня Tier II обеспечивает питание и охлаждение, гарантирующее более высокое качество обслуживания и безопасность при сбоях.

      Tier II включает:

      (схема резервирования – N + 1) минимальный уровень резервирования, в ЦОД обязательно имеются фальшполы и резервные источники электроснабжения и охлаждения, однако проведение ремонтных работ также вызывает остановку работы ЦОД;

      3) Tier III – 99,982% или 95 минут простоя за год.

      ЦОД уровня Tier III (схема резервирования – 2∙N или 2∙N + 1) имеет возможность проведения ремонтных работ (включая замену компонентов системы, добавление и удаление вышедшего из строя оборудования) без остановки работы ЦОД, инженерные системы однократно зарезервированы, имеется несколько каналов распределения электропитания и охлаждения, однако постоянно активен только один из них.

      4) Tier IV – 99,995% или 26 минут простоя за год.

      ЦОД уровня Tier IV (схема резервирования – 2∙(N + 1)) – имеется возможность проведения любых работ без остановки работы ЦОД, инженерные системы двукратно зарезервированы, то есть, продублированы как основная, так и дополнительная системы.

      7. ЦОД оснащаются прецизионными системами для поддержания оптимальной температуры и влажности.

      8. Резервные системы охлаждения предусматриваются для предотвращения перегрева вычислительного и телекоммуникационного оборудования в случае отказа основной системы.

      9. Контроль доступа в помещения ЦОД осуществляется с помощью электронных систем идентификации.

      10. Все критически важные системы ЦОД оборудуются системами мониторинга, позволяющими отслеживать их состояние в режиме реального времени.

Глава 3. Порядок проведения национального технического аудита центров обработки данных

      11. После введения в эксплуатацию ЦОД проводится национальный технический аудит на добровольной основе.

      12. Для обеспечения независимой оценки с целью определения классификации ЦОД по уровню собственник или владелец ЦОД направляет запрос в ОЦИБ для проведения национального технического аудита.

      13. Технический аудит ЦОД осуществляется по инициативе и за счет собственника или владельца ЦОД.

      14. Национальный технический аудит проводится ОЦИБ на основании договора, заключенного между ОЦИБ и собственником или владельцем ЦОД.

      15. В ходе национального технического аудита оцениваются соответствие ЦОД классификации ЦОД по уровню.

      16. По результатам национального технического аудита ОЦИБ выдает заключение о классификации ЦОД по уровню.

      17. В случае выдачи предварительного заключения с перечнем препятствий (связанных с улучшением надежности таких как добавление второго, независимого ввода питания в здание ЦОД, закольцовывание альтернативных волоконно-оптических линий связи для получения более лучшего уровня классификации) для повышения классификации ЦОД по уровню, собственник или владелец ЦОД может устранить препятствия и запросить повторный аудит согласно договору.

      18. ОЦИБ передает сведения о результатах национального технического аудита в уполномоченный орган, в течении 21 (двадцать один) рабочего дня с момента выдачи заключения согласно Приложения.

      19. Собственник или владелец ЦОД размещают информацию о прохождении или не прохождении национального технического аудита ЦОД на своем интернет-ресурсе.

Глава 4. Порядок проведения международного технического аудита центров обработки данных

      20. После введения в эксплуатацию ЦОД проводится международный технический аудит на добровольной основе.

      21. Собственник или владелец ЦОД заключает договор на проведение международного технического аудита с международной компанией.

      22. По результатам международного технического аудита собственник или владелец ЦОД получает заключение о классификации ЦОД по уровню.

      23. Собственник или владелец ЦОД размещают информацию о прохождении или не прохождении международного технического аудита ЦОД на своем интернет-ресурсе.

  Приложение
к Правила организации
деятельности центра обработки
данных и проведения
международного или национального
технического аудита

Заключение о классификации ЦОД по уровню

      Информация о ЦОД:

      1. Форма собственности _____________________________________________

      2. Год создания _____________________________________________________

      3. Адрес ___________________________________________________________
(почтовый индекс, область, район, улица, № дома, телефон)

      4. Контактные данные собственника или владельца ЦОД
___________________________________________________________________
(Фамилия, имя, отчество (при наличии), рабочий телефон, электронный адрес)

      5. Расчетный счет ___________________________________________________
( № счета, наименование и местонахождение банка)

      6. Банковские реквизиты ______________________________________________

      7. Бизнес идентификационный номер/индивидуальный идентификационный номер
____________________________________________________________________

      8. Тип деятельности __________________________________________________
(номер и серия лицензии, в случае лицензионной деятельности)

      Классификация по уровням (Tier):
Уровень: (отметить нужное)
- [ ] Tier I
- [ ] Tier II
- [ ] Tier III
- [ ] Tier IV

      Краткое описание уровня: _____________________________________________

      Оценка компонентов инфраструктуры: __________________________________
Соответствие требованиям уровня: _____________________________________
Описание проведенных тестов и испытаний:
____________________________________________________________________
Рекомендации:_______________________________________________________
Заключение:
Итоговый вывод о классификации уровня: _______________________________
Подписи ответственных лиц: __________________________________________