"Әуе қозғалысын ұйымдастыру және оған қызмет көрсету жөніндегі нұсқаулықты бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің міндетін атқарушының 2011 жылғы 16 мамырдағы № 279 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Көлік министрінің 2024 жылғы 8 қарашадағы № 368 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 11 қарашада № 35351 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Әуе қозғалысын ұйымдастыру және оған қызмет көрсету жөніндегі нұсқаулықты бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің міндетін атқарушының 2011 жылғы 16 мамырдағы № 279 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде №7006 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және авиация қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 14-бабы 1-тармағының 5) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Әуе қозғалысын ұйымдастыру және оған қызмет көрсету жөніндегі нұсқаулықта:

      4-тармақтың 14) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "14) аспаптар бойынша ұшып келудің стандартты бағыты (STAR ағылшын тіліндегі қысқартылған аббревиатура (бұдан әрі – STAR)) – негізгі нүктені, әдетте ӘҚҚ маршрутында аспаптар бойынша қонуға кірудің жарияланған схемасы бойынша ұшу басталуы мүмкін нүктемен байланыстыратын АҰҚ бойынша белгіленген келу бағыты;";

      17-5-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) жоспардан тыс:

      авиациялық оқиғалар кезінде (Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2017 жылғы 27 шілдедегі № 505 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 15597 болып тіркелген) Азаматтық және эксперименттік авиацияда деректерді ұсыну мен авиациялық оқиғалар мен оқыс оқиғаларды тергеп-тексеру қағидаларының талаптарына сәйкес);

      "А" литерлі рейсін қамтамасыз ету кезінде;

      әуе қозғалысы кезіндегі инцидент туралы әуе кемесінің экипажынан есеп беру түскен кезде.";

      17-14-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "17-14. Аэронавигациялық ұйым ӘҚҚ органын (ӘҚҚ қызметін) ӘҚҚ мақсатында қолданылатын жабдықтар мен (немесе) жүйелерді пайдаланушылардың нұсқаулықтарымен, ӘҚҚ органында (ӘҚҚ қызметінде) аэронавигациялық ақпарат құжаттарымен (аэронавигациялық ақпарат жинақтарымен) қамтамасыз етіп, өзгерістерін қадағалауына және ӘҚҚ персоналына таныстырылуына жауапты лауазымды тұлғаны тағайындайды.";

      17-21-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "17-21. ӘҚҚ органында (ӘҚҚ қызметінде) әуе қозғалысына қызмет көрсету тиімділігін арттыруға бағытталған жұмыс жоспарлары (жылдық), сондай-ақ ӘҚҚ және ұшуды жоспарлау жөніндегі мамандардың даярлығын ұйымдастыру мен кәсіби деңгейін қолдау "Ұшу қауіпсіздігін қамтамасыз етуге қатысатын авиация персоналының кәсіптік даярлығының үлгілік бағдарламасы туралы" Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2013 жылғы 28 қыркүйектегі № 764 (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу тіркелімінде № 8785 болып тіркелген) бұйрығымен бекітілген Ұшу қауіпсіздігін қамтамасыз етуге қатысатын авиация персоналының кәсіптік даярлығының үлгілік бағдарламасына сәйкес әзірленген ӘҚҚ персоналын техникалық оқыту жоспарлары жүргізіледі.";

      17-43-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "17-43. Жұмыс орнында (диспетчерлік пунктте) әуе қозғалысына қызмет көрсетуді тікелей жүзеге асыратын ӘҚҚ маманына 2 сағат бойы үздіксіз жұмыс істегеннен кейін ұзақтығы кемінде 15 минут регламенттелген үзіліс беріледі.";

      30-тармақтың үшінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Тораптық диспетчерлік аудандардың және диспетчерлік аймақтардың, TMZ және RMZ шекараларын аэронавигациялық қызмет көрсетуді жеткізуші әзірлейді және аэронавигациялық ақпарат құжаттарында жарияланады.";

      51-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) ӘҚБ тиісті органдары және әуе шабуылына қарсы қорғаныс органдары;";

      52-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "52. 46-тармақтың 2) тармақшасының талаптарын орындау үшін жақындау диспетчерлік пункті мен әуеайлақтық диспетчерлік пункті олардың тиісті жауапкершілік аудандарының шегінде қызмет көрсетуді қамтамасыз ететін мынадай органдармен байланысу құралдарымен қамтамасыз етіледі:

      1) тиісті әскери ӘҚБ органдары (келісу бойынша);

      2) апаттық-құтқару қызметтері;

      3) тиісті орган қызмет көрсететін метеорологиялық орган;

      4) тиісті орган қызмет көрсететін авиациялық электрлік байланыс станциялары;

      5) ол жеке құрылған жағдайда, перрондағы қызметті ұйымдастыруды қамтамасыз ететін (әуеайлақтың өндірістік-диспетчерлік қызмет) орган.";

      14-тараудың 9-2-параграфының тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "9-2-параграф. Негізгі қозғалыс туралы ақпарат";

      193-1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "193-1. Негізгі қозғалыс туралы ақпарат осы Нұсқаулықтың 14-тарауының 9-2-параграфына сәйкес беріледі.";

      211-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "211. ӘДО (ӘАДП) диспетчері әуе кемесімен көзбен шолып байланыс орнату туралы артта қалған әуе кемесі экипажының баяндамасына дейін бірінен соң бірі келе жатқан әуе кемелері арасындағы АҰҚ бойынша ұшулар үшін белгіленген эшелондау аралықтарын қамтамасыз етеді. Осындай баяндамадан кейін артта келе жатқан әуе кемесіне қонуға кіруді жалғастыруға және алда тұрған әуе кемесіне қатысты эшелондауды өз бетінше ұстап тұруға нұсқау беріледі.";

      309-тармақтың 3) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3) алда ұшып көтерілген ӘК пайдаланылатын ҰҚЖ-ның соңын кесіп өтсе немесе кері бұруды (кері бұруды) орындауға кіріссе;";

      380-тармақ алып тасталсын;

      458-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "458. ӘҚҚ қызметі берілген барлық STCA бойынша 120 күн бойы электронды жазбалардың сақталуын қамтамасыз етеді.";

      466-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "466. Бақылаудағы ұшуларға қатысты MSAW берілген жағдайда мынадай әрекеттер жасалады:

      1) егер әуе кемесі векторлаумен қамтамасыз етілген болса, әуе кемесінің экипажына ұшудың белгіленген қауіпсіз эшелонына (биіктігіне) дереу ауысу туралы тапсырма беріледі, қажет болған жағдайда жермен соқтығысуды болғызбау үшін жаңа бағыт тағайындалады.

      2) басқа жағдайларда ӘҚҚ органының диспетчері әуе кемесінің экипажын MSAW биіктікке қатысты ескерту алынғаны туралы хабарландырады және әуе кемесінің биіктік өлшегішіндегі қысым мен белгіленген ұшу эшелонының (биіктігінің) дұрыстығын тексеру туралы тапсырма береді.";

      1-1-қосымша осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Көлік министрлігінің Азаматтық авиация комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Көлік министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Көлік вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Көлік министрі
М. Карабаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Еңбек және халықты әлеуметтік

      қорғау министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Қорғаныс министрлігі

  Қазақстан Республикасының
Көлік министрінің
2024 жылғы 8 қарашадағы
№ 368 бұйрығына
қосымша
  Әуе қозғалысын ұйымдастыру
және қызмет көрсету жөніндегі
нұсқаулыққа
1-1-қосымша

ӘҚҚ органдарының (әуеайлақтық диспетчерлік орталықтың диспетчерлік пункттері (әуеайлақ/тікұшақ айлағы ауданының диспетчерлік пункттері), аудандық диспетчерлік орталықтың (аудандық диспетчерлік пункттер), ұшу-ақпараттық қызмет көрсету органдарының жұмыс орындары жабдықтарының бақылау тізбесі


Жабдықтың түрі

ДП Брифинг

РДП

БДП

МДП

ШДП

ТДП

ЖДП (ҰАО)

АДП

Ұтқыр (жылжымалы) МДП

(Теңіздегі стационарлық тікұшақ айлағында) МДП

1

Диспетчер пульті

-

+

+

+

+

+

+

+

+

+

2

Негізгі және резервтік радиостанцияларды басқару органдары

-

+

+

+

+

+

+

+

+6

+

3

Авариялық арна радиостанциясын басқару органдары

-

+

+

+

+

+

+

+

+

+

4

Әуе жағдайының индикаторы

-

-

-

+4

+4

+4

+1

+

+1

+1

5

ҰАШ РЛС (ЖҚБ АЖ) ақпаратын бейнелеу аппаратурасы)

-

+2

+2

+2

-

-

-

-

-

-

6

АРП индикаторы немесе пеленгациялық ақпаратты әуе жағдайын бейнелеу аппаратурасында көрсету

-

-

-

+1

+

+

+1

+1

+1

+1

7

Әуеайлақішілік байланыс радиостанцияларын басқару органы

-

+

+

+

-

-

-

-

+

+

8

Дауыс зорайтқыш және/немесе телефон байланысының аппаратурасы

+

+

+

+

+

+

+

+

+1

+

9

Жабдық болған кезде командаларды беру каналын АЖРМ (ЖРС немесе VOR) арқылы басқару органдары

-

-

-

+

+1

+1

-

-

-

+

10

Жарық-сигналдық жабдықты қашықтықтан басқару аппаратурасы

Ұшып көтерілу мен қонудың жарық-сигналдық құралдарын басқару органдары

-

-

-

+

-

-

-

-

-

+

ҰҚЖ-дан шығудың және ҰҚЖ-ға шығудың жарық-сигналдық құралдарын басқару органдары

-

-

+2

+2

-

-

-

-

-

-

Әуеайлақ бойынша рульдеудің жарық-сигналдық құралдарын басқару органдары

-

+3

-

-

-

-

-

-

-

-

11

Қону жүйелерінің жай-күйі туралы автоматты дабыл

Дыбыс және жарық

РМЖ (ILS, DME, VOR, МРМ)

-

-

-

+

+1

-

-

-

-

-

ҚЖЖ (NDB)

-

-

-

+

+1

-

-

-

-

-

ЖСЖЖ ұшу және қону

-

-

-

+

-

-

-

-

-

+1

Жарық

ЖСЖЖ ҰҚЖ-дан шығу және ҰҚЖ-ға шығу

-

-

+

+

-

-

-

-

-

-

ЖСЖЖ әуеайлақ бойынша рульдеу

-

+

-

-

-

-

-

-

-

-

12

Жарық сигнализациясын басқару пульті және "ҰҚЖ бос емес" индикаторы немесе "ҰҚЖ бос емес" көрінісі әуе жағдайын бейнелеу аппаратурасында

-

-

+

+

-

-

-

-

-

-

13

Жабдық болған жағдайда, ЖЖРС жабдығының жай-күйінің дыбыстық және жарықтық сигнализациясы

-

-

-

+1

-

-

-

-

-

+

14

Метеоақпаратты көрсету құралдары

+1

+1

+5

+5

+5

+5

+1

+1

-

+

15

Сағат

+

+

+

+

+

+

+

+

+1

+

16

AFTN желіге кіру нүктесі

+

+1

+1

+

+1

+1

+

+

+

+1

ҰАО органы (AFIS)

Арнайы мақсаттағы автомобиль

+1

-

+

+6

+

+

+1

-

-

-

+1

-

+

+

+

+

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

+

+

+1

+1

      1. Ұсынылатын жабдық;

      2. III санат бойынша қонуға дәлме-дәл кіретін ҰҚЖ бар әуеайлақтарда орнатылады;

      3. Басқарылатын рульдеу құралдары болмаған кезде бүйірлік рульдеу оттарын және басқарылмайтын жарық көрсеткіштерін қону және ұшып көтерілу оттарының тобымен бірге басқаруға жол беріледі;

      4. Жабдық Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2017 жылғы 19 маусымдағы № 361 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 15364 болып тіркелген) бекітілген "Әуе қозғалысына қызмет көрсету қажеттілігін бағалау әдістемесіне" сәйкес қаралып отырған диспетчерлік пункттердің пайдалану қызметі барысында ұшу қауіпсіздігінің жай-күйін талдау нәтижелеріне сүйене отырып, тұрақты негізде (жылына кемінде бір рет) жүргізілетін және аэронавигациялық ұйымның басшысы бекітетін;

      5. ӘҚҚ диспетчерлік пункттерін бір үй-жайда (залда) орналастыру кезінде диспетчердің тиісті жұмыс орнынан метеоақпаратты оқу мүмкіндігін қамтамасыз ету кезінде осы диспетчерлік пункттер үшін бірыңғай метеоақпаратты көрсету құралдарын орнатуға жол беріледі;

      6. Резервтік радиостанцияларды басқару органдары талап етілмейді.

      Ескертпе:

      1. Ұтқыр (жылжымалы) МДП – уақытша алаңдарда және авариялық жағдайларда жедел өрістету үшін арнайы орындалған МДП.

      2. Арнайы мақсаттағы автомобиль – іздестіру-құтқару жұмыстары мақсатында және ӨЖЖ радиобайланыс құралдарын жедел өрістету қажет болған кезде басқа жағдайларда пайдаланылатын автомобиль.

      3. Бір диспетчер бірнеше функцияларды орындауды біріктірген кезде жабдық осы тізбеге сәйкес бір жұмыс орнында шоғырланады.

      4. МДП (теңіздегі стационарлық тікұшақ айлағында) – теңіз қондырғысының стационарлық тікұшақ айлағында немесе құрылыстағы немесе теңіздегі жасанды аралдың бетіндегі орналасқан МДП.

      Аббревиатуралардың толық жазылуы:

      ӘҚҚ – әуе қозғалысына қызмет көрсету;

      ДП – диспетчерлік пункт;

      РДП – рульдеу диспетчерлік пункті;

      СДП – старттық диспетчерлік пункт;

      МДП – мұнара диспетчерлік пункті;

      ШДП – шеңбер диспетчерлік пункті;

      ЖДП – жақындау диспетчерлік пункті;

      ЖДП – жергілікті диспетчерлік пункт;

      ҰАО – ұшу ақпаратының орталығы;

      АДП – аудандық диспетчерлік пункт;

      ҰАШ РЛС – ұшу алаңын шолудың радиолокациялық станциясы;

      ЖҚБ АЖ – жерүсті қозғалысын басқарудың автоматтандырылған жүйесі;

      АРП – автоматты радиопеленгатор;

      АЖРМ – алыс жетекті радиомаяк;

      ЖРС – жетекті радиостанция;

      VOR – барлық бағыттағы ӨЖЖ радиомаягі;

      ҰҚЖ – ұшу-қону жолағы;

      РМЖ – радиомаяк жүйесі;

      ILS – аспаптар бойынша қону жүйесі;

      DME – қашықтық өлшеу жабдығы;

      МРМ – маркерлік ӨЖЖ радиомаягі;

      ҚЖЖ – қону жүйесінің жабдықтары;

      NDB – бағытталмаған радиомаяк;

      ЖСЖЖ – жарық-сигналдық жабдықтар жүйесі;

      ЖЖРС – жеке жетек радиостанциясы;

      AFTN – авиациялық бекітілген электр байланысының желісі;

      AFIS – әуеайлақтық ұшу-ақпараттық қызмет көрсету;

      ӨЖЖ – өте жоғары жиіліктер.

О внесении изменений в приказ исполняющего обязанности Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 16 мая 2011 года № 279 "Об утверждении Инструкции по организации и обслуживанию воздушного движения"

Приказ Министра транспорта Республики Казахстан от 8 ноября 2024 года № 368. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 11 ноября 2024 года № 35351

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ исполняющего обязанности Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 16 мая 2011 года № 279 "Об утверждении Инструкции по организации и обслуживанию воздушного движения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 7006) следующие изменения:

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с подпунктом 5) пункта 1 статьи 14 Закона Республики Казахстан "Об использовании воздушного пространства Республики Казахстан и деятельности авиации" ПРИКАЗЫВАЮ:";

      в Инструкции по организации и обслуживанию воздушного движения, утвержденной указанным приказом:

      подпункт 14) пункта 4 изложить в следующей редакции:

      "14) стандартный маршрут прибытия по приборам (сокращенная аббревиатура на английском языке STAR (далее – STAR)) – установленный маршрут прибытия по ППП, связывающий основную точку, обычно на маршруте ОВД, с точкой, от которой может начинаться полет по опубликованной схеме захода на посадку по приборам;";

      подпункт 2) пункта 17-5 изложить в следующей редакции:

      "2) внеплановые:

      при авиационном событии (в соответствии с требованиями Правил представления данных и расследования авиационных происшествий и инцидентов в гражданской и экспериментальной авиации, утвержденных приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 27 июля 2017 года № 505 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 15597));

      при обеспечении рейсов литера "А";

      при поступлении от экипажа воздушного судна отчета об инциденте при воздушном движении.";

      пункт 17-14 изложить в следующей редакции:

      "17-14. Аэронавигационная организация обеспечивает орган ОВД (службу ОВД) руководствами пользователя оборудования и (или) систем, применяемых в целях ОВД, документами аэронавигационной информации (сборниками аэронавигационной информации) с назначением в органе ОВД (службе ОВД) ответственного должностного лица за отслеживание изменений и ознакомление персонала органа ОВД.";

      пункт 17-21 изложить в следующей редакции:

      "17-21. В органе ОВД (службе ОВД) ведутся планы работы (годовые), направленные на повышение эффективности обслуживания воздушного движения, а также планы технической учебы персонала ОВД в соответствии с программой по организации подготовки и поддержания профессионального уровня специалистов по ОВД и планированию полетов, разработанной в соответствии с Типовыми программами профессиональной подготовки авиационного персонала, участвующего в обеспечении безопасности полетов, утвержденным приказом Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 28 сентября 2013 года № 764 "Об утверждении Типовых программ профессиональной подготовки авиационного персонала, участвующего в обеспечении безопасности полетов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан под № 8785).";

      пункт 17-43 изложить в следующей редакции:

      "17-43. Специалисту ОВД, непосредственно осуществляющему обслуживание воздушного движения на рабочем месте (диспетчерском пункте), предоставляется регламентированный перерыв продолжительностью не менее 15 минут после непрерывной работы в течение 2 часов.";

      часть третью пункта 30 изложить в следующей редакции:

      "Границы узловых диспетчерских районов и диспетчерских зон, TMZ и RMZ разрабатываются поставщиком аэронавигационного обслуживания и публикуются в документах аэронавигационной информации.";

      подпункт 1) пункта 51 изложить в следующей редакции:

      "1) соответствующими органами УВД и органами противовоздушной обороны;";

      пункт 52 изложить в следующей редакции:

      "52. Для выполнения требований подпункта 2) пункта 46 настоящей Инструкции диспетчерский пункт подхода и аэродромный диспетчерский пункт обеспечивается средствами связи со следующими органами, обеспечивающими обслуживание в пределах их соответствующих районов ответственности:

      1) соответствующими военными органами УВД (по согласованию);

      2) аварийно-спасательными службами;

      3) метеорологическим органом, обслуживающим соответствующий орган;

      4) станцией авиационной электросвязи, обслуживающей соответствующий орган;

      5) органом, обеспечивающим организацию деятельности на перроне (производственно-диспетчерской службой аэропорта), в том случае, когда он создается отдельно.";

      заголовок параграфа 9-2 главы 14 изложить в следующей редакции:

      "Параграф 9-2. Информация об основном движении";

      пункт 193-1 изложить в следующей редакции:

      "193-1. Информация об основном движении передается в соответствии с параграфом 9-2 главы 14 настоящей Инструкции.";

      пункт 211 изложить в следующей редакции:

      "211. Диспетчер АДЦ (ДПРА) обеспечивает установленные интервалы эшелонирования для полетов по ППП между воздушными судами, следующими одно за другим, до доклада экипажа воздушного судна, следующего позади, об установлении визуального контакта с воздушным судном. После такого доклада воздушному судну, следующему позади, дается указание продолжать заход на посадку и самостоятельно выдерживать эшелонирование относительно находящегося впереди воздушного судна.";

      подпункт 3) пункта 309 изложить в следующей редакции:

      "3) впереди взлетевшее ВС пересекло конец используемой ВПП или приступило к выполнению разворота (отворота);";

      пункт 380 исключить;

      пункт 458 изложить в следующей редакции:

      "458. Служба ОВД обеспечивает сохранность электронных записей всех выданных STCA в течение 120 дней.";

      пункт 466 изложить в следующей редакции:

      "466. При выдаче MSAW в отношении контролируемого полета предпринимаются следующие действия:

      1) если воздушное судно обеспечивается векторением, экипажу воздушного судна дается указание немедленно занять установленный безопасный эшелон (высоту) полета и, при необходимости предотвращения столкновения с землей, назначается новый курс;

      2) в других случаях диспетчер органа ОВД информирует экипаж воздушного судна о том, что получено предупреждение относительно высоты MSAW и выдает указание проверить правильность установки давления на высотомере и заданный эшелон (высоту) полета воздушного судна.";

      приложение 1-1 изложить в редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету гражданской авиации Министерства транспорта Республики Казахстан в установленном законодательном порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства транспорта Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра транспорта Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр транспорта Республики Казахстан М. Карабаев

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство труда и
социальной защиты населения
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство обороны
Республики Казахстан

  Приложение к приказу
Министра транспорта
Республики Казахстан
от 8 ноября 2024 года № 368

  Приложение 1-1
к Инструкции по организации
и обслуживанию воздушного движения

Контрольный перечень оборудования рабочих мест органов ОВД (диспетчерских пунктов аэродромного диспетчерского центра (диспетчерских пунктов района аэродрома/ вертодрома), районного диспетчерского центра (районных диспетчерских пунктов), органов полетно-информационного обслуживания


Вид оборудования

ДП Брифинг

ДПР

СДП

ДПВ

ДПК

ДПП

МДП (ЦПИ)

РДП

Мобильный (передвижной) ДПВ

ДПВ (на стационарном вертодроме в море)

1

Пульт диспетчера

-

+

+

+

+

+

+

+

+

+

2

Органы управления основной и резервной радиостанциями

-

+

+

+

+

+

+

+

+6

+

3

Органы управления радиостанцией аварийного канала

-

+

+

+

+

+

+

+

+

+

4

Индикатор воздушной обстановки

-

-

-

+4

+4

+4

+1

+

+1

+1

5

Аппаратура отображения информации РЛС ОЛП (АС УНД)

-

+2

+2

+2

-

-

-

-

-

-

6

Индикатор АРП или отображение пеленгационной информации на аппаратуре отображения воздушной обстановки

-

-

-

+1

+

+

+1

+1

+1

+1

7

Орган управления радиостанциями внутриаэродромной связи

-

+

+

+

-

-

-

-

+

+

8

Аппаратура громкоговорящей и/или телефонной связи

+

+

+

+

+

+

+

+

+1

+

9

Органы управления каналом передачи команд через ДПРМ (ПРС или VOR) при наличии оборудования

-

-

-

+

+1

+1

-

-

-

+

10

Аппаратура дистанционного управления светосигнальным оборудованием

Органы управления светосигнальными средствами взлета и посадки

-

-

-

+

-

-

-

-

-

+

Органы управления светосигнальными средствами схода с ВПП и выхода на ВПП

-

-

+2

+2

-

-

-

-

-

-

Органы управления светосигнальными средствами руления по аэродрому

-

+3

-

-

-

-

-

-

-

-

11

Автоматическая сигнализация о состоянии посадочных систем

Звуковая и световая

РМС (ILS, DME, VOR, МРМ)

-

-

-

+

+1

-

-

-

-

-

ОСП (NDB)

-

-

-

+

+1

-

-

-

-

-

ССО взлета и посадки

-

-

-

+

-

-

-

-

-

+1

Световая

ССО схода с ВПП и выхода на ВПП

-

-

+

+

-

-

-

-

-

-

ССО руления по аэродрому

-

+

-

-

-

-

-

-

-

-

12

Пульт управления световой сигнализацией и индикатор "ВПП занята" или управление и отображение "ВПП занята" на аппаратуре отображения воздушной обстановки

-

-

+

+

-

-

-

-

-

-

13

Звуковая и световая сигнализация состояния оборудования ОПРС, при наличии оборудования

-

-

-

+1

-

-

-

-

-

+

14

Средства отображения метеоинформации

+1

+1

+5

+5

+5

+5

+1

+1

-

+

15

Часы

+

+

+

+

+

+

+

+

+1

+

16

Точка входа в сеть AFTN

+

+1

+1

+

+1

+1

+

+

+

+1

Орган ЦПИ (AFIS)

Автомобиль специального назначения

+1

-

+

+6

+

+

+1

-

-

-

+1

-

+

+

+

+

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

+

+

+1

+1

      1. Рекомендуемое оборудование;

      2. Устанавливается на аэродромах, имеющих ВПП точного захода на посадку по III категории;

      3. При отсутствии управляемых средств руления допускается управление боковыми рулежными огнями и неуправляемыми световыми указателями вместе с группой огней посадки и взлета;

      4. Оборудование устанавливается в соответствии с "Методикой оценки потребности в обслуживании воздушного движения", утвержденной приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 19 июня 2017 года № 361 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 15364), исходя из результатов анализа состояния безопасности полетов в ходе эксплуатационной деятельности рассматриваемых диспетчерских пунктов, проводимого на регулярной основе (не реже одного раза в год) и утверждаемого руководителем аэронавигационной организации;

      5. При размещении диспетчерских пунктов ОВД в одном помещении (зале) допускается установка единого для данных диспетчерских пунктов средств отображения метеоинформации при обеспечении возможности считывания метеоинформации с соответствующего рабочего места диспетчера;

      6. Органы управления резервными радиостанциями не требуются.

      Примечание:

      1. Мобильный (передвижной) ДПВ – ДПВ специального исполнения для оперативного развертывания на временных площадках и в аварийных случаях.

      2. Автомобиль специального назначения – автомобиль, используемый в целях поисково-спасательных работ, и в других случаях при необходимости оперативного развертывания средств ОВЧ радиосвязи.

      3. При совмещении выполнения нескольких функций одним диспетчером, оборудование концентрируется на одном рабочем месте в соответствии с данным перечнем.

      4. ДПВ (на стационарном вертодроме в море) – ДПВ, расположенный на стационарном вертодроме морской установки или находящемся на строении, или поверхности искусственного острова в море.

      Расшифровка аббревиатур:

      ОВД – обслуживание воздушного движения;

      ДП – диспетчерский пункт;

      ДПР – диспетчерский пункт руления;

      СДП – стартовый диспетчерский пункт;

      ДПВ – диспетчерский пункт вышка;

      ДПК – диспетчерский пункт круга;

      ДПП – диспетчерский пункт подхода;

      МДП – местный диспетчерский пункт;

      ЦПИ – центр полетной информации;

      РДП – районный диспетчерский пункт;

      РЛС ОЛП – радиолокационная станция обзора летного поля;

      АС УНД – автоматизированная система управления наземным движением;

      АРП – автоматический радиопеленгатор;

      ДПРМ – дальний приводной радиомаяк;

      ПРС – приводная радиостанция;

      VOR – всенаправленный ОВЧ радиомаяк;

      ВПП – взлетно-посадочная полоса;

      РМС – радиомаячная система;

      ILS – система посадки по приборам;

      DME – дальномерное оборудование;

      МРМ – маркерный ОВЧ радиомаяк;

      ОСП – оборудование системы посадки;

      NDB – ненаправленный радиомаяк;

      ССО – система светосигнального оборудования;

      ОПРС – отдельная приводная радиостанция;

      AFTN – сеть авиационной фиксированной электросвязи;

      AFIS – аэродромное полетно-информационное обслуживание;

      ОВЧ – очень высокие частоты.