Жолаушылар көлiгiмен маршруттарда қызмет көрсетуге арналған ашық тендерлер ұйымдастыру жөнiнде

Қазақстан Республикасы Баға және монополияға қарсы саясат жөнiндегi мемлекеттiк комитетiнiң 1996 жылғы 12 тамыздағы N 6197 қаулысы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 1996 жылғы 17 қыркүйекте N 202 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасының Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау жөнiндегi агенттігінің 2004 жылғы 14 шілдедегі N 318-НҚ бұйрығымен

      ---------Бұйрықтан үзінді---------

      Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2004 жылғы 7 шiлдедегi N 743 қаулысымен бекiтiлген Қазақстан Республикасының Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестiктi қорғау жөнiндегі агенттiгi туралы ереженiң 20-тармағының 1) тармақшасына сәйкес Бұйырамын:
      1. Қазақстан Республикасының Баға және монополияға қарсы саясат жөнiндегi мемлекеттiк комитетiнiң 1996 жылғы 12 тамыздағы N 6197 қаулысымен бекiтiлген, Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлiгiнде 1996 жылғы 17 қыркүйектегi N 202 нөмірмен тіркелген Бағыттарда жолаушылар тасымалы көлiгiмен қызметтер көрсетуге ашық тендерлер ұйымдастыру жөнiндегі үлгі ережесiнiң күшi жойылды деп танылсын.

       Төрағаның мiндетiн
      атқарушы

                             I. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

      1.1. Ашық тендерлер ұйымдастырудағы мақсат - қоғамдық көлiкпен жолаушыларға сапалы қызмет көрсетiлуiн қамтамасыз ету, әдiлеттi бәсекелестiк пен көлiк қызметi нарығын дамыту үшiн жағдай жасау. 
      1.2. Ашық тендерлердi қаланың, (облыстың) әкiмi немесе оның уәкiлдiк берiлген органы (бұдан әрi мәтiн бойынша "Тапсырыс берушi") ұйымдастырып, ол ашық тендерлер өткiзудiң шарттары мен тәртiбiн анықтайды. 
      1.3. Тендер процесi ол жарияланғаннан бастап жеңiмпаз (дар) сайлау аяқталғанда 60 күннен ұзаққа созылмауы тиiс. 
      1.4. Ашық тендерлердiң жеңiмпаздары жолаушылар көлiгiмен қызмет көрсету жөнiнде тапсырыс берушiмен немесе кепiлдiк берiлген органмен конртактыларға қол қою құқығын иеленедi. 
      1.5. Тендерге жеке маршруттар да, сол сияқты маршруттардың жиынтығы да қойылуы мүмкiн. 
      Маршруттар жиынтығын қалыптастыру кезiнде рентабельдi маршруттармен қатар шығын келтiретiн маршруттарды да енгiзу ұсынылады. 

                  II. АШЫҚ ТЕНДЕРЛЕР ҰЙЫМДАСТЫРУ 

      2.1. Тапсырыс берушi бұқаралық ақпарат құралдары (газет, радио, телевизия және т.б.) арқылы тендер өткiзiлгенге дейiн кемiнде 30 күн бұрын тендер өткiзудiң басты шарттарын, тәртiбi мен мерзiмiн жариялайды. Үлгi жариялаудың нысаны 1-қосымшада берiлген. 
      2.2. Жолаушылар тасымалдау құқығына лицензиясы бар кез келген заңды немесе жеке тұлға меншiк нысанына қарамастан тендерге қатыса алады. 
      Бiр ұйымдық басқару немесе қаржы құрылымына кiретiн шаруашылық жүргiзуші субъектiлердiң тендерге қатысуына тыйым салынады. 
      2.3. Тендерге қатысуға тiлек бiлдiрушiлер Тапсырыс берушiге тендер құжаттарының жиынтығына жазбаша өтiнiм беруi; 
      - теңге мөлшерiнде олардың құнын төлеуi және белгiленген мерзiм iшiнде тендерлiк ұсыныстардың нысанын зерделеуге, толықтыруға және куәландыруға, сөйтiп оны Тапсырыс берушiге табыс етуге тиiстi. 
      Тендерлiк құжаттардың жиынтығына мыналар кiредi: 
      а) тендерге қойылатын маршруттардың негiзгi сипаттамалары; 
      б) жолаушылар көлiгiмен маршруттарда қызмет көрсетуге арналған ашық тендерлер ұйымдастыру жөнiнде үлгi ереже; 
      в) ашық тендер жариялаудың үлгiсi; 
      г) тендерлiк ұсыныстардың үлгi нысанының үлгiсi; 
      д) тендерлiк ұсыныстарды бағалау нысанының үлгiсi; 
      ж) жолаушылар көлiгiмен маршруттарда қызмет көрсетуге арналған үлгi контракт; 
      з) Тапсырыс берушiге тендерлiк ұсыныстарды беруге арналған бiр үлкен және екi шағын конверт. 
      Тендерге әзiрлену кезiнде қатысушыға конрактының шарттарына баса назар аудару ұсынылады. 
      2.4. Қатысушы Тапсырыс берушiге тендерлiк ұсыныстар бар нысандар және қатысушы туралы комиссия мүшелерiнiң санына тең мөлшерде ақпарат тапсырады. 
      Тендерлiк ұсыныстардың нысаны мен қатысушы туралы ақпарат жеке-жеке екi конвертке салынады да, аузы жапсырылып, бiр үлкен конвертке салынады, сөйтiп қайтадан тапсырылады. Тендерлiк ұсыныстардың арасында қатысушы туралы деректер болмауы тиiс. Үш конверттiң үшеуiнде де ешқандай таңба, белгi және қатысушы туралы деректер болмауы керек. 
      2.5. Белгiленген мерзiмнен соң келiп түскен ұсыныстар тендерге қатысуға жiберiлмейдi. Тендердi ұйымдастырушы тиiстi мерзiмде де берiлген тендерлiк ұсыныстардың бәрiн бiрдей қабылдауға мiндеттi. 
      2.6. Ұйымдастырушы қатысушының тендерлiк ұсыныстарын тiркеген соң оларға толықтырулар мен әлде-бiр өзгертулер енгiзуге тыйым салынады.
      2.7. Қатысушы тендерге ұсынып, ұйымдастырушы тiркеген ұсыныстардың 60 күн бойы заңды күшi сақталады.
      2.8. Қала (облыс) әкiмiнiң немесе ол өкiлдiк берген органның шешiмiмен құрылатын тендерлiк комиссия жұрттың көзiнше конверттердi ашады, қарайды, тендерлiк ұсыныстарды бағалап, жеңiмпаздарды анықтайды. Комиссияның құрамына мiндеттi түрде:
      - қала (облыс) әкiмi аппаратының;
      - баға және монополияға қарсы саясат жөнiндегi комитеттiң;
      - көлiк инспекциясы облыстық филиалдарының;
      - салық инспекциясының;
      - МАИ, қалалық, облыстық iшкi iстер басқармалары кiредi.
      Сонымен қоса комиссияның құрамына жолаушылар тасымалдау iсiн ұйымдастыру саласының сарапшыларын кiргiзу ұсынылады.
      Тендерлiк комиссия мүшелерiнiң саны тақ және 5 адамнан кем болмауы тиiс.

                III. ТЕНДЕРЛIК ҰСЫНЫСТАРДЫҢ МАЗМҰНЫ

      3.1. Тендерлiк ұсыныстар мен қатысушы туралы ақпарат нысандарының ұсынылатын үлгiлерi 2-қосымшада келтiрiлген. 
      3.2. Тендерлiк ұсыныстарға: 
      а) Қатысушы тендерге қойылатын маршруттарға қызмет көрсету үшiн пайдалануға ұсынатын көлiктiң маркасы, оны жасаушы зауыт, шығарылған жылы, сыйымдылығы (отыратын орындар мен барлық орын саны), қанша жүргенi; 
      б) жылжымалы құрамды сақтауға, оған техникалық қызмет көрсетуге және жөндеуге арналған өндiрiстiк-техникалық базаның бар-жоғы және өндiрiстiк-техникалық базаның заңды мекен-жайы; 
      в) әкiмшiлiк-басқару қызметкерлерiне арналған үй-жайлардың бар-жоғы; 
      г) жолдан шығарылған көлiктi алмастыру шараларының жүйесi (қолданылып жүрген немесе ұсынылатын) және оны алмастыруға кететiн уақыт); 
      д) салонның iшi мен сыртын жууды, тазалауды ұйымдастыру жүйесi; 
      ж) әкiмшiлiк-басқару қызметкерлерiнiң, жүргiзушiлердiң құрамы, олардың бiлiктiлiк деңгейi мен жолаушылар көлiгi жүйесiндегi жұмыс тәжiрибесi; 
      з) көлiк компаниясы соңғы жылдары жолаушылар көлiгiмен көрсеткен қызметтiң түрлерi мен олардың сипаттамалары;
      и) Жолаушылар тасымалдауға арналған сақтандыру контрактысының бар-жоғы;
      к) қатысушының көлiк компаниясының соңғы қаржылық жыл iшiндегi айналымы;
      л) қатысушы ұсынатын құрылым және тендерге қойылған маршруттарға жалақы тарифiнiң деңгейi;
      м) жылжымалы құрамның жаңартылуын қамтамасыз етуге бағытталған шаралар жоспарларының бар-жоғы сияқты өлшемдер жиынтығы кiредi, олар бойынша кейiн тендерлiк комиссия бағалау жүргiзедi.
      Ұсынушы өзiнiң қалауы бойынша баға өлшемдерiнiң аталған тiзбесiн өзгертуi мүмкiн.
      3.3. Қатысуы тендерлiк ұсыныстардың барлық пункттерi бойынша толық әрi жан-жақты ақпарат беруi тиiс.

              IҮ. ТЕНДЕРЛIК ҰСЫНЫСТАРДЫ БАҒАЛАУ
                ЖӘНЕ ЖЕҢIМПАЗДАРДЫ АНЫҚТАУ

      4.1. Қатысушылардың тендерлiк ұсыныстарын бағалау мен жеңiмпазды анықтауды тендерлiк комиссия жүзеге асырады. 
      4.2. Тендерлiк ұсыныстар бар конверт пен қатысушы туралы ақпарат бар конверт үлкен конверттерге салынып, бекiтiлiп, күңгiрт қорапшада сақталуы тиiс. 
      4.3. Комиссия төрағасы қорапшада жатқан кез-келген үлкен конверттi алып, оның оң жақтағы жоғары бұрышына iрi шрифтiмен бiрiншi деген рет санын қояды. 
      4.4. Содан соң төраға үлкен конверттi ашып, тендерлiк ұсыныстар бар қатысушы туралы ақпарат бар конвертке де бiрiншi деген рет санын қояды. 
      4.5. Онан кейiн төраға тендерлiк ұсыныстар бар конверттi ашып, ұсыныстардың әрбiр көшiрмесiне бiрiншi деген рет санын қояды да, комиссияның әрбiр мүшесiне таратып бередi. 
      4.6. Комиссия мүшелерi тендерлiк ұсыныстардың даналарын қарайды. Олар тендерлiк ұсыныстардың әрбір пунктi бойынша дербес бағалар қояды. (Бағалаудың мысалы 3-қосымшада көрсетiлген). 
      4.7. Тендерлiк ұсыныстар қаралып, бағаланған соң олар комиссияның хатшысына тапсырылады, хатшы ұсыныстарды 1-нөмiрлi үлкен конвертке салуы тиiс. 
      4.8. Басқа да тендерге қатысушылардың барлығы үшiн тендерлiк ұсыныстар бар конверттердi қарау үрдiсi осылайша жүргiзiлуi керек. 
      4.9. Тендерлiк ұсыныстар бар барлық конверттер қаралып, бағаланған соң комиссияның әрбiр мүшесi бағалау нәтижелерi бар нысанды (3-қосымша куәландырып, оны төрағаға (хатшыға) бередi. 
      4.10. Содан соң тендерлiк комиссияның мүшелерi куәландырылған нысандар негiзiнде бiрдей рет саны бар қатысушының қорытынды балдарын жинақтап, әрбiр қатысушы бойынша жалпы жиынтық балды анықтайды, сөйтiп бұл балды комиссия хатшысы хаттамаға тiркейдi. 
      4.11. Жалпы жиынтық балдың нәтижелерi бойынша комиссия хатшысы ең көп жалпы жиынтық балл алған қатысушының рет санын жариялайды. 
      4.12. Егер екi немесе көп қатысушы бiрдей мөлшерде ең көп жиынтық балл алған болса, сондай қатысушылардың ұсыныстары комиссия мүшелерiне қайтадан таратылып берiлiп, тендердiң жеңiмпазы жабық дауыс берумен анықталады. 
      4.13. Комиссия төрағасы тендер жеңiмпазының жарияланған рет санына сәйкес жеңiмпаздық нөмiрiне сай келетiн нөмiрi бар үлкен конверттi алады, қатысушы туралы ақпарат бар конверттi суырып, оны ашады да танысу үшiн көшiрмелердi комиссия мүшелерiне таратып бередi. 
      4.14. Комиссия мүшелерi қатысушы туралы ақпаратпен танысқан соң төраға ашық тендердi ұтып, контракт жасауға құқығын алған жеңiмпаз туралы мағлұматтарды қабылдайды. 
      4.15. Комиссия мәжiлiсiнiң тендер жеңiмпазын анықтау жөнiндегi нәтижелерi хаттамамен рәсiмделiп, оған комиссия мүшелерi қол қояды және оны төраға бекiтедi. 
      4.16. Тендерлiк комиссияның хаттамасы негiзiнде қала (облыс) әкiмiнiң аппараты немесе ол өкiлдiк берген орган тендердiң жеңiмпазымен тендерге қойылған маршрутқа немесе маршруттар жиынтығына қызмет көрсету туралы контракт (контрактының үлгi нысаны 4-қосымшада келтiрiлген) жасасады. Контракт жасасқан жеңiмпазына маршрутта жұмыс iстеу құқығын айғақтайтын куәлiк (тах) берiледi. 
      4.17. Тендерге қатысушы өзi тендерге тапсырған ұсыныстардың қаралуы мен бағалауының нәтижелерiн жазбаша түрде алу құқығына ие. 

                                           1-қосымша

              АШЫҚ ТЕНДЕР ЖАРИЯЛАУДЫҢ ҮЛГI НЫСАНЫ 

      1. Қала (облыс) әкiмiнiң аппараты 1996 жылғы "__"_______ бастап жолаушылар көлiгiмен маршрутта (тарда) (олардың сипаттамаларын әкiм аппаратынан алуға болады) қызмет көрсету жөнiнде контракт (ылар) жасасу үшiн ашық тендер өткiзудi жариялайды. 
      2. Жолаушылар тасымалын ұйымдастыруға лицензиясы бар және қала (облыс) әкiмiнiң аппаратына 1996 жылғы "__"_________ "__" сағатқа дейiн тендерлiк ұсыныстар рәсiмделген нысанды тапсырған кез келген заңды немесе жеке тұлға тендерге қатыса алады.
      3. Жолаушылар көлiгiмен маршруттарда қызмет көрсетуге арналған контракт тендер жеңiмпазымен кемiнде 5 жыл кезеңге жасалынады.
      4. Тендерге құжаттардың жиынтығын, маршруттың (тардың) негiзгi сипаттамаларын және тендер өткiзудiң шарттары мен тәртiбi туралы қажеттi ақпараттарды қала (облыс) әкiмiнiң аппаратынан______________
мекен-жай бойынша алуға болады.

      Анықтамалар үшiн телефон.

                                                 2-қосымша( G960202b )

                    ТЕНДЕРЛIК ҰСЫНЫСТАРДЫҢ ҮЛГI НЫСАНЫНЫҢ ҮЛГIСI

      1. Сатып алынған, сол сияқты маршрутта (тарда) жұмыс iстеу үшiн жалға алынатын жылжымалы құралы
---------------------------------------------------------------------
  Рет   Көлiк      Шассиiн       Сыйымдылығы   Шығарылған  Қанша жол
саны   құралының  дайындаған   отыратын  бар.   жылу       жүрген
        маркасы    зауыт        орындар   лығы             (мың. км)
---------------------------------------------------------------------
  1.
  2.
  3.
  4.

      2. Жылжымалы құрамды сақтауға, оған техникалық қызмет көрсетуге және жөндеуге арналған өндiрiстiк-техникалық базаның бар-жоғы және орналасқан жерi_____________________________________________________
      ______________________________________________________________
      ______________________________________________________________

      3. Әкiмшiлiк кеңсесi үшiн қандай үй-жайлар ұсынылады және олардың заңды мекен-жайы____________________________________________
      ______________________________________________________________

      4. Егер өндiрiстiк-техникалық база мен әкiмшiлiк үй-жайлар бөлмесi, жылжымалы құрамды орналастыру, оған техникалық қызмет көрсетiп, жөндеу, сондай-ақ Мердiгердiң басқару аппаратының қызметiн қамтамасыз ету үшiн қандай нұсқаулар ұсынылады______________________
      ______________________________________________________________
      ______________________________________________________________

      5. Егер көлiк жолдан шығып қалған жағдайда оны алмастыру жөнiнде ұсынылатын шараларды сипаттап жазыңыз. Жолдан шығып қалған көлiктi алмастыру үшiн қанша уақыт қажет болатынын көрсетiңiз_______
      ______________________________________________________________

      6. Жылжымалы құрамды жуумен тазалау қалайша ұйымдастырылып, жүзеге асырылатын болады:___________________________________________
      а) Саланың iшi________________________________________________
      ______________________________________________________________
      б) Сырты______________________________________________________
      ______________________________________________________________

      7. Кадрлар

      7.1. Әкiмшiлiк-басқару қызметкерлерi
____________________________________________________________________
  Рет    Құрылымдық       Туған             Жұмыс стажы    Атқаратын
саны    бөлiмшелердiң    жылы     Бiлiмi   жалпы  қала     қызметi
         басшысының                              тасыма.
         тегi,аты-жөнi                            лында
---------------------------------------------------------------------

  1.
  2.
  3.

     7.2. Жүргiзушiлер құрамы

____________________________________________________________________
  Рет    Аты,  тегi,  жөнi   Туған     Жүргiзушiлердiң   Соңғы
саны                         жылы       Жұмыс стажы     медициналық
                                         жалпы  қала     байқаудан
                                                тасыма.  өткен
                                                лында    уақыты
---------------------------------------------------------------------
  1.
  2.
  3.

     8. Жолаушылар таситын көлiк жүйесiндегi жұмыс тәжiрибесi.
     8.1. Сiздiң компанияңыз соңғы екi жыл iшiнде көрсеткен көлiк
қызметiн сипаттап жазыңыз (қала маршруттарына қызмет көрсету, қала
төңiрегiндегi, қалааралық және басқа тасымал жұмыстары)_____________
     _______________________________________________________________
     _______________________________________________________________

---------------------------------------------------------------------
Қызмет     Қызмет          Қызмет           Көлiк        Тасымалдау
түрi       көрсетудiң      көрсетудiң       құрамының    көлемi
            басталған       аяқталған        саны
            уақыты          уақыты
---------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------

     9. Азаматтық жауапкершiлiгi бар жолаушылар тасымалдауға арналған сақтандыру контрактының бар-жоғы (егер сақтандыру
контрактың болса, оның көшiрмесiн қоса тiркеңiз)---------------------

     _______________________________________________________________

       10. Сiздiң компанияңыздың соңғы қаржылық жылғы айналымы________

     _______________________________________________________________

       11. Қатысушы ұсынатын құрылым және тендерге қойылған маршруттарда жалақы тарифiнiң деңгейi_______________________________
     _______________________________________________________________
     _______________________________________________________________

     12. Жылжымалы құрамды жаңарту iсiн қамтамасыз етуге бағытталған iс-шаралардың ұсынылатын жоспарын сипаттап жазыңыз
     _______________________________________________________________
     _______________________________________________________________

     13. Тендерге қатысушы ұсынатын қосымша тендерлiк ұсыныстар

     ---------------------------------------------------------------

     ---------------------------------------------------------------

     ---------------------------------------------------------------

           Толтырылған уақыты 19__жылғы "__"__________________

         Кiм толтырады______________________________________________

     _______________________________________________________________
                              (лауазымы)

                                                2-қосымшаның жалғасы

                      Қатысушы туралы ақпарат

     1. Көлiк компаниясының (тасымалдаушының) атауы және оның заңды

мекен-жайы__________________________________________________________

     _______________________________________________________________

       2. Көлiк компаниясының (тасымалдаушының), атынан өкiлдiк ететiн уәкiлдiк бiлдiрiлген адам (тегi, аты-жөнi, қызметi, мекен-жайы)_____

     _______________________________________________________________

     _______________________________________________________________

     3. Көлiк компаниясының (тасымалдаушының) құрылған уақыты

     _______________________________________________________________

     _______________________________________________________________

     4. Көлiк компаниясының (тасымалдаушының) тiркелуi туралы куәлiк және компанияға қызмет көрсететiн банктiң есеп-шоты мен орналасқан мекен-жайы__________________________________________________________

     _______________________________________________________________

     _______________________________________________________________

                                              3 қосымша  

          Тендерлік ұсыныстарды бағалау нысанының үлгісі 


   _____________________________________________________________________
Қатысу-і  Қатысушылардың тендерлік ұсыныстарын балл нәтижесімен бағалау
шының  і_____________________________________________________________
реттік іЖыл.іӨн. іӘБҚ -іКөлікіЖылжыіЖолау.і   Қызметкерлердің құрамы,
нөмірі іжы. ідір.іның  іжол. імалы ішылар іолардың біліктілік деңгейі
       імалыііс. іорна.ідан  іқұрамітаси. і__________________________
       іқұ. ітік ілас. ішығыпіды   ітын   і     ӘБҚ   і Жүргізушілер
       ірам ібазаіқан  іқал. іжуу. ікөлік і           і
       і    і    іжері іған  імен  іжүйе. і           і
       і    і    і     іжағ. ітаза.ісінде.і           і
       і    і    і     ідайдаілау  ігі соң.           і
       і    і    і     іоны  і     іғы 2  і           і
       і    і    і     іалма.і     іжылда.і           і
       і    і    і     істыруі     іғы тә.і           і
       і    і    і     ішара.і     іжіри. і           і
       і    і    і     ілары і     ібесі  і           і
_____________________________________________________________________
  1    і 2  і 3  і  4  і  5  і  6  і  7   і     8     і      9
_____________________________________________________________________
  1    і 4  і 3  і  5  і  3  і  5  і  3   і     4     і      5

       і    і    і     і     і     і      і           і

  2    і 5  і 4  і  5  і  5  і  5  і  4   і     3     і      4

       і    і    і     і     і     і      і           і

  3    і 3  і 4  і  5  і  5  і  4  і  4   і     4     і      5

       і    і    і     і     і     і      і           і

  4    і 5  і 3  і  4  і  5  і  4  і  4   і     3     і      4

       і    і    і     і     і     і      і           і

  5    і 4  і 2  і  3  і  4  і  4  і  4   і     3     і      3

       і    і    і     і     і     і      і           і

  6    і 3  і 4  і  5  і  3  і  5  і  4   і     4     і      5

       і    і    і     і     і     і      і           і

  7    і 4  і 5  і  4  і  4  і  4  і  5   і     4     і      3

       і    і    і     і     і     і      і           і

  8    і 5  і 5  і  4  і  5  і  3  і  5   і     5     і      3

_____________________________________________________________________

  таблицаның жалғасы

___________________________________________________________________
СақтандыруіСоңғы  іҚұрылым  іЖылжымалы  іҚосымша       і Жиынтығы
контракты.іқаржы. іжәне     іқұрамды    іұсыныстар     і
сының     ілық    ітариф    іжаңарту іс-і              і
болуы     іжылғы  ідеңгейі  ішараларыныңі              і
          іайна.  і         іжоспары    і              і
          ілым    і         і           і              і
          і       і         і           і              і
___________________________________________________________________
   10     і  11   і   12    і    13     і      14      і     15
___________________________________________________________________
   4      і  5    і   5     і    3      і      5       і     54

          і       і         і           і              і

   4      і  5    і   4     і    4      і      4       і     56

          і       і         і           і              і

   4      і  5    і   5     і    4      і      3       і     55

          і       і         і           і              і

   3      і  4    і   4     і    3      і      5       і     41

          і       і         і           і              і

   5      і  5    і   3     і    4      і      5       і     49

          і       і         і           і              і

   3      і  4    і   5     і    4      і      3       і     53

          і       і         і           і              і

   5      і  5    і   3     і    4      і      3       і     52

          і       і         і           і              і

   5      і  4    і   5     і    4      і      5       і     68

___________________________________________________________________

     Ескерту: Комиссия мүшелерінің бағасына сәйкес реттік саны 8 нөмірлі көлік компаниясы ең жоғарғы 68 баллды жинады. 

                                             4-қосымша

             Жолаушылар көлiгiмен маршруттарда қызмет көрсетудiң

                            ҮЛГI КОНТРАКТЫСЫ 

     Бiржағынан қала (облыс) Әкiмiнiң аппараты жанындағы көпшiлiк пайдаланатын жолаушылар көлiгi басқармасының қызметi, бұдан әрi "Тапсырыс берушi" деп аталады,__________________________________
     негiзiнде iс-қимыл жасаушының атынан және, екiншi жағынан, Көлiк компаниясы (тасымалдаушы), бұдан әрi "Мердiгер" деп аталады,
___________________________iс-қимыл жасаушының атынан төмендегiлер
туралы осы контрактыны жасастық:

                             I - бап

                         Контрактының мәнi

      1.1. "Тапсырыс берушi" ашық тендерге қойған маршруттарда көлiк қызметiн ұйымдастыру мен жүзеге асыру.

                             II - бап

                     Тараптардың  мiндеттерi

      2.1. "Мердiгердiң" мiндеттерi:
      2.1.1. Ашық тендердiң нәтижелерiне сәйкес көлiкпен қызмет көрсетуге берiлген маршруттарда осы контракт қолданылатын бүкiл мерзiм бойы жолаушыларды ұдайы тасымалдау iсiн ұйымдастыру мен атқару. 
      2.1.2. "Мердiгер" тендерлiк ұсыныстарда ұсынған және "Тапсырыс берушi" "Автомобиль көлiгiмен жолаушылар мен багаж тасымалдау ережелерiн" орындау арқылы бекiткен тиiстi маршруттарда жұмыс режимiн сақтай отырып, жолаушылар тасымалын жүзеге асыру (Маршруттардың бекiтiлген схемалары мен жұмыс режимi қоса тiркелуi тиiс). 
      2.1.3. Тасымалдау iсiн атқару кезiнде техникалық жағынан дұрыс, сыйымдылығы мен жүк тасу нормалары тасымалдау қауiпсiздiгiнiң талаптарына, медициналық-санитарлық, экологиялық және өртке қарсы шарттарға сай келетiн көлiк құралдарын пайдалану. 
      2.1.4. Тариф мөлшерiн тендер айқындаған тәртiп пен шарттарға орай белгiлеу. 
      2.1.5. Тасымал басталмай тұрып, жетi күн бойы және алдағы уақытта тасымалдау тарифi мен ережелерi өзгеретiн кез-келген жағдайда бұқаралық ақпарат құралдары арқылы және автобустарға, аялдама пункттерiнде жолақы мөлшерi мен оны төлеудiң тәртiбi туралы түсiндiру жолымен халыққа хабарландыру. 
      2.1.6. Техникалық қызмет көрсету, салонның iшi-сыртын күн сайын жуып, тазалау, жылжымалы құрамды сапар алдында техникалық бақылау және стандарттардың талаптарына сәйкес жүргiзушiлердi медициналық куәландыру iсiн ұйымдастыру. 
      2.1.7. Тасымалды ұйымдастыру мен жүзеге асыру барысында маршруттардың схемасын, жұмыс режимiн, қозғалыс кестесiн, тасымалдау тәртiптерiн, жоспарланған көлiк санын өзгертпеу және "Тапсырыс берушiнiң" келiсiмiнсiз контрактыда көзделмеген басқа да iс-әрекеттер жасамау. 
      2.1.8. Жолаушылар тасымалдауға МАИ-ның оң тұжырымы бар, маршруттарда пайдаланудың белгiленген талаптарына сәйкес құралдармен, құрылғыларымен, схемалармен, кестелермен және маршрут көрсеткiштерiмен жабдықталған жылжымалы құрамды шығару. 
      2.1.9. Әрбiр көлiктiң салонында көрнекi жерде автоинспекция мен маршрутқа қызмет көрсетушi көлiк компаниясының диспетчер қызметiнiң телефон нөмiрлерi туралы ақпаратпен қамтамасыз ету. 
      2.1.10. Уақтылы, қолданылымдағы талаптарға сәйкес, жылжымалы құрамның-техникалық байқаудан және жүргiзушiлердiң медициналық байқаудан өтуiн қамтамасыз ету. 
      2.1.11. "Тапсырыс берушi" "Тасымалдаушының" маршруттардағы жұмысын ұйымдастыру мен бақылау мiндеттерiн жүктеген құзыреттi мемлекеттiк органдардың талаптарына бағыну; 
      2.2. "Тапсырыс берушiнiң" мiндеттерi: 
      2.2.1. Тасымалдау ережелерiнiң, қозғалыс маршруттарының және т.б. өзгерту туралы "Мердiгерге" уақтылы хабарлау.
      2.2.2. Көше-жол жүйесiнiң, желi құрылыстарының, бұрылу алаңдарының дұрыс болуын және жүрiп-тұру үшiн қолайлы жағдай туғызылуын қамтамасыз ету.
      2.2.3. "Тапсырыс берушiнiң" тарапынан жасалған iс-әрекеттiң немесе әрекетсiздiктердiң салдарынан "Мердiгерге" келтiрiлген зиянды өтеу.
      2.2.4. Жылжымалы құрамның паркiн жаңартуда "Мердiгерге" көмек көрсету (жеңiлдiктi кредиттер, лизинг және т.с.).

                             III - бап

                        Тараптардың құқықтары

      3.1. "Мердiгердiң" құқықтары:
      3.1.1. Жолаушының жолақысы мен бағасының төлемақысының мөлшерiн, маршрут (тар) жұмысының режимiн өзгерту және жолаушыларға маршруттар көлiкпен қызмет көрсетудi жетiлдiруге бағытталған басқа да шаралар бойынша ұсыныстар әзiрлеудi "Мердiгерге" құқықтар беру. 
      3.1.2. Көше-жол жүйесi қозғалыс қауiпсiздiгi мен жолаушылар тасымалдаудың талаптары мен шарттарына сай келмейтiн маршруттарда немесе маршруттар учаскелерiнде жолаушылар тасымалдаудан белгiленген тәртiптен бас тарту немесе бұл iстi тоқтату. 
      3.1.3. Маршруттарды ашу (жабу), олардың бағытын өзгерту, қозғалыс кестесiн, режимiн, тасымал тарифтерiн және т.б. қайта қарау жөнiнде "Тапсырыс берушiге" ұсыныстар енгiзу. 
      3.2."Тапсырыс берушiнiң" құқықтары: 
      3.2.1. "Мердiгердiң" жұмысын бақылау және бақылаудың нәтижелерi бойынша белгiленген тәртiппен айыппұл санкцияларын қолдану, контрактыны толық немесе iшiнара тоқтата тұру немесе жою. 
      3.2.2. "Мердiгердiң" контракт бойынша қабылданған мiндеттемелердiң орындалуы туралы уақтылы есептер берiп отыруды талап ету. 
      3.2.3. "Мердiгердiң" көлiк компаниясы өз-өзiне тараған, таратылған жағдайда, сондай-ақ "Мердiгер" аталған контракт бойынша жұмыс iстеу құқығын "Тапсырыс берушiнiң" келiсiмiнсiз үшiншi тарапқа берген сәтте тартқан зиянды "Мердiгерге" өтемей-ақ осы контрактыны белгiленген тәртiппен жою. 
 

                                IҮ - бап 
                       Тараптардың жауапкершiлiгi 
      4.1. "Мердiгер": 
      4.1.1."Тапсырыс берушi" анықтаған әрбiр тәртiп бұзушылық үшiн, осы контрактының шарттарын орындалғаны немесе ойдағыдай орындалғаны үшiн________________________теңге мөлшерiнде. 
      4.1.2. Контрактының шарттарын бiрнеше рет бұзғаны үшiн (қозғалыс схемасын, кестесiн, жұмыс режимiн өзгерту, жолаушылардан негiзделген шағымдардың, арыздардың және т.б. түсуi) "Тапсырыс берушiнiң" осы контрактыны бiр жақты бұзуына дейiн жауап бередi. 
 

        4.2."Тапсырыс берушi": 
      4.2.1. Көше-жол жүйесiнiң жағдайынан "Мердiгерден" алдын-ала келiсiлмей көшелердiң жабылып қалу (салдарынан маршруттарда тасымалдаудың тоқтатылу, немесе шектелу себептерiн жою жөнiнде уақтылы шаралар қолданбағаны үшiн келтiрiлген зиянның мөлшерiнде жауап бередi. 
 

                                Ү - бап 
                         БАСҚА ЕРЕЖЕЛЕР 
      5.1. Қызметтiң жағдайлары мен шарттары шынайы түрде өзгерсе кез-келген тараптың ұсынысы бойынша контракт ережелерiнiң қайта қаралуы мүмкiн. Ұсынылған өзгерiстер туралы шешiмдi кез-келген тарап жазбаша өтiнiш алынған сәттен бастап он төрт күн iшiнде қабылдайды. 
      5.2. Тараптардың бiреуiнiң ұсынысы немесе екi жақты келiсiм бойынша контракт заңда белгiленген тәртiппен ұзартылуы немесе бұзылуы мүмкiн.
      5.3. "Мердiгер" осы контракт бойынша өз мiндеттемелерiнiң немесе iшiнара орындалуын қамтамасыз ететiн шағын контракт жасай алады, ол тек "Тапсырыс" берушiнiң келiсiмiмен ғана жасалады. Мұндай жағдайда "Мердiгер" осы контрактының шарттарының орындалуы үшiн "Тапсырыс берушiнiң" алдында толық жауапты болады.

                             ҮI - бап

                        ҚОЛДАНЫЛУ МЕРЗIМI

     Контракт____________жыл бойы қолданылады

     Басталуы 199__жылғы "__"___________

     Аяқталуы 199__жылғы "__"___________

       Тараптардың заңды мекен-жайлары:

       "Тапсырыс берушi"                       "Мердiгер"

Типовое положение по организации открытых тендеров на оказание услуг пассажирским транспортом на маршрутах

Утверждено постановлением Государственного комитета Республики Казахстан по ценовой и антимонопольной политики от 12 августа 1996 г. N 6197. Согласовано Министерством транспорта и коммуникаций Республики Казахстан зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 17.09.1996 г. N 202. Утратило силу - приказом Председателя Агентства РК по регулированию естественных монополий и защите конкуренции от 14 июля 2004 г. N 318-ОД

                   Извлечение из приказа Председателя Агентства РК
               по регулированию естественных монополий и защите конкуренции
                            от 14 июля 2004 г. N 318-ОД

                           "В соответствии с подпунктом 1) пункта 20 Положения об Агентстве Республики Казахстан по регулированию естественных монополий и защите конкуренции, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 июля 2004 года N 743, приказываю:
      1. Признать утратившим силу Типовое положение по организации открытых тендеров на оказание услуг пассажирским транспортом на маршрутах, утвержденное постановлением Государственного комитета Республики Казахстан по ценовой и антимонопольной политики от 12 августа 1996 г. N 6197, зарегистрированным в Министерстве юстиции Республики Казахстан 17.09.1996 г. N 202.....
 
            И.о. Председателя"

                              I. Общие положения
      1.1. Целью организации открытых тендеров является обеспечение качественного обслуживания пассажиров общественным транспортом, создание условий справедливой конкуренции и регулирования развития рынка транспортных услуг.
      1.2. Организатором открытых тендеров выступает аппарат акима города (области) или его уполномоченный орган (далее по тексту "Заказчик"), который определяет условия и порядок проведения открытых тендеров.
      1.3. Тендерный процесс, начиная с его объявления и кончая выбором победителя (лей) не должен занимать более, чем 60 дней.
      1.4. Победители открытых тендеров получают право подписания с Заказчиком или уполномоченным органом контрактов на оказание услуг пассажирского транспорта.
      1.5. На тендер могут выставляться как отдельные маршруты, так и пакеты маршрутов.
      При формировании пакетов маршрутов рекомендуется наряду с рентабельными маршрутами, включать убыточные маршруты.

                  II. Организация открытых тендеров

      2.1. Заказчик через средства массовой информации (газеты, радио, телевидение и др.) не менее, чем за 30 дней до проведения тендера объявляет основные условия, порядок и сроки его проведения. Образец типового объявления представлен в Приложении 1.
      2.2. В тендере может принять участие любое юридическое или физическое лицо независимо от формы собственности, имеющее лицензию на право перевозок пассажиров.
      Запрещается участие в тендере хозяйствующим субъектам, входящим в одно организационно-управленческое или финансовое образование.
      2.3. Желающие участвовать в тендере, должны подать Заказчику письменную заявку на пакет тендерных документов, оплатить их стоимость в размере _____________ тенге и в течение установленного срока изучить, заполнить, заверить форму тендерных предложений и представить ее Заказчику.
      Комплект тендерных документов включает в себя:
      а) основные характеристики маршрутов, выставляемых на тендер;
      б) типовое положение по организации открытых тендеров на оказание услуг пассажирским транспортом на маршрутах;
      в) образец типового объявления для открытого тендера;
      г) образец типовой формы тендерных предложений;
      д) образец типовой формы информации об участнике;
      е) образец формы оценки тендерных предложений;
      ж) типовой контракт на оказание услуг пассажирским транспортом на маршруте (тах);
      з) один большой и два малых конверта для подачи тендерных предложений Заказчику.
      При подготовке к тендеру участнику рекомендуется особое внимание обратить на условия контракта.
      2.4. Участник представляет Заказчику форму с тендерными предложениями и информацию об участнике в количестве равном числу членов комиссии.
      Форма тендерных предложений и информация об участнике размещаются раздельно в два конверта, запечатываются и помещаются в один большой конверт, который также запечатывается. Тендерные предложения не должны содержать в себе данных об участнике. Все три конверта должны быть без каких-либо опознавательных знаков пометок и данных об участнике.
      2.5. Предложения, поступившие позже установленного срока к участию в тендере не допускаются. Организатор тендера обязан принимать все без исключения тендерные предложения, поданные в срок.
      2.6. После регистрации организатором тендерных предложений участника, вносить в них дополнения и какие-либо изменения запрещено.
      2.7. Представленные на тендер участником предложения и зарегистрированные организатором, имеют юридическую силу в течение 60 дней.
      2.8. Вскрытие конвертов, рассмотрение, оценка тендерных предложений, определение победителей осуществляется открыто тендерной комиссией, создаваемой решением акима города (области), или его уполномоченным органом. В состав комиссии в обязательном порядке включаются представители:
      - аппарата акима города (области);
      - комитета по ценовой и антимонопольной политике;
      - областных филиалов транспортной инспекции;
      - налоговой инспекции;
      - УГАИ, ГУВД, ОУВД.
      В состав комиссии рекомендуется также включать экспертов в области организации пассажирских перевозок.
      Количество членов тендерной комиссии должно быть не четным и не менее 5 человек.

                        III. Содержание тендерных предложений

      3.1. Рекомендуемые образцы формы тендерных предложений и информации об участнике приведены в Приложении 2.
      3.2. Тендерные предложения могут включать в себя следующий набор критериев, по которым тендерная комиссия производит последующую оценку:
      а) марка, завод изготовитель, год выпуска, вместимость (по сидениям и полная), пробег транспортных единиц которые предлагает использовать участник для обслуживания маршрутов, выставляемых на тендер;
      б) наличие производственно-технической базы для хранения, технического обслуживания и ремонта подвижного состава, и юридический адрес производственно-технической базы;
      в) наличие помещений для административно-управленческого персонала и его юридический адрес;
      г) система мер (используемая или предлагаемая) по замене подвижных единиц, сошедших с линии и затраты времени на их замену;
      д) система организации и осуществления мойки, уборки внутри салонов и снаружи;
      ж) наличие административно-управленческого, водительского персонала, уровень их квалификации и опыт работы в системе пассажирского транспорта;
      з) виды услуг пассажирским транспортом и их основные характеристики, которые оказывала транспортная компания за последние два года;
      и) наличие страхового контракта на перевозку пассажиров;
      к) оборот транспортной компании участника за последний финансовый год;
      л) предлагаемая участником структура и уровень тарифов за проезд на маршрутах, выставленных на тендер;
      м) наличие плана мероприятий по обеспечению обновления подвижного состава.
      По своему усмотрению организатор тендера может изменить данный перечень критериев оценки.
      3.3. Участник должен представить полную и исчерпывающую информацию по всем пунктам тендерных предложений.

                      IV. Оценка тендерных предложений
                          и определение победителя

      4.1. Оценка тендерных предложений участников и определение победителя осуществляется тендерной комиссией.
      4.2. Большие конверты, в которых запечатаны конверт с тендерными предложениями и конверт с информацией об участнике, должны находиться в непрозрачной коробке.
      4.3. Председатель комиссии вынимает любой из находящихся в коробке большой конверт и проставляет в правом верхнем углу конверта крупным шрифтом первый порядковый номер.
      4.4. Затем председатель распечатывает большой конверт и на конверте с тендерными предложениями и конверте с информацией об участнике также проставляет первый порядковый номер.
      4.5. Далее председатель распечатывает конверт с тендерными предложениями, проставляет на каждой копии предложений первый порядковый номер и раздает каждому члену комиссии.
      Конверт с информацией об участнике остается в большом конверте не распечатанным.
      4.6. Экземпляры тендерных предложений рассматриваются членами комиссии. Они индивидуально проставляют оценки по каждому из пунктов тендерных предложений. (Пример оценки приведен в Приложении 3).
      4.7. После рассмотрения и оценки тендерных предложений, они сдаются секретарю комиссии, который обязан вложить их в большой конверт под N 1.
      4.8. Аналогичная процедура рассмотрения конвертов с тендерными предложениями должна проводится для всех остальных участников тендера.
      4.9. После рассмотрения и оценок всех конвертов с тендерными предложениями, каждый член комиссии заверяет форму (Приложение N 3) с результатами оценки и передает ее председателю (секретарю).
      4.10. Затем, члены тендерной комиссии на основании заверенных форм суммируют итоговые баллы участника с одинаковым порядковым номером и определяют по каждому участнику общий суммарный балл, который регистрируется в протоколе секретарем комиссии.
      4.11. По результатам общих суммарных баллов, секретарь комиссии оглашает порядковый номер участника, набравшего максимальный общий суммарный балл.
      4.12. В случае, если два и более участников набрали одинаковый максимальный суммарный балл, членам комиссии вновь раздают их тендерные предложения и победитель тендера определяется закрытым голосованием.
      4.13. Председатель комиссии в соответствии с оглашенным порядковым номером победителя тендера, берет большой конверт с номером, соответствующим номеру победителя, достает конверт с информацией об участнике, вскрывает его и раздает копии членам комиссии для ознакомления.
      4.14. После ознакомления членов комиссии с информацией об участнике, председатель оглашает данные победителя, выигравшего открытый тендер и получившего право на заключение контракта.
      4.15. Результаты заседания комиссии по определению победителя тендера оформляется протоколом, который подписывается членами комиссии и утверждается председателем.
      4.16. На основании протокола тендерной комиссии аппарат акима города (области) или его уполномоченный орган, заключает с победителем тендера контракт на обслуживание маршрута или пакета маршрутов, которые выставлялись на тендер (типовая форма контракта приведена в Приложении N 4). Победителю тендера, заключившему контракт, выдается свидетельство, подтверждающее право работы на маршруте (тах).
      4.17. Участник тендера имеет право получить письменно результаты рассмотрения и оценки представленных им предложений на тендер.

                                                      Приложение 1

                Образец типового объявления
                    открытого тендера

      1. Аппарат акима города (области) объявляет с "___"______1996 года проведение отрытого тендера для заключения контракта (ов) на оказание услуг пассажирским транспортом на маршруте (тах), основные характеристики которых можно получить в аппарате акима.
      2. В тендере может принять участие любое юридическое или физическое лицо, имеющее лицензию на организацию перевозок пассажиров и представившие оформленную форму с тендерными предложениями в аппарат акима города (области) до _______ часов "___"__________ 1996 года.
      3. Контракт на оказание услуг пассажирским транспортом на маршрутах заключается с победителем тендера на период не менее 5 лет.
      4. Пакет тендерных документов, основные характеристики маршрута (тов) и необходимые справки по условиям и порядку проведения тендера можно получить в аппарате акима города (области) по адресу ______________________________________________.

      Телефон для справок.

                                                          Приложение 2

                Образец типовой формы тендерных
                             предложений

      1. Предлагаемый подвижной состав, как купленный, так и арендуемый для работы на маршрутам (те)
___________________________________________________________________
NN!Марка транс- !Завод-из-!    Вместимость    !Год вы-!Пробег,
пп!портного сре-!готовит. !по сидениям!полная !пуска  !тыс.км
  !дства        !шасси    !           !       !       !
____________________________________________________________________
1.
2.
3.
4.
____________________________________________________________________

      2. Наличие производственно-технической базы для хранения, технического обслуживания, ремонта подвижного состава и юридический адрес расположения ____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

      3. Какие помещения предлагаются для административного офиса и юридический адрес месторасположения __________________________________________________

____________________________________________________________________

      4. Если нет производственно-технической базы и административных помещений, какие варианты предлагаются для размещения подвижного состава, его технического обслуживания и ремонта, а также для обеспечения деятельности аппарата управления Подрядчика

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

      5. Опишите предлагаемые меры по замене подвижных единиц в случае их схода с маршрута. Укажите, сколько времени потребуется для замены подвижной единицы, сошедшей с линии
_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

     6. Каким образом будет организована и осуществлена мойка, уборка подвижного состава:

     а) Внутри салона ______________________________________________
_____________________________________________________________________

     б) Снаружи ____________________________________________________
_____________________________________________________________________

     7. Кадры
     7.1. Административно-управленческий персонал

_____________________________________________________________________

NN!Ф.И.0.      !Год   !Образова-!      Стаж работы       !Занимаемая
пп!руководителя!рожде-! ние     !------------------------!должность
  !структурных !ния   !         ! общий  !на городских   !
  !подразделе- !      !         !        !перевозках     !
  !ний         !      !         !        !               !
_____________________________________________________________________

1.
2.
3.
_____________________________________________________________________

     7.2. Водительский персонал
_____________________________________________________________________
NN!  Ф.И.0. !Год   !      Стаж работы водителей      ! Дата прохож-
пп!         !рожде-!                                 !дения послед-
  !         !ния   !   общий  ! на городских         !него медосмотра
  !         !      !          ! перевозках           !
_____________________________________________________________________
1.
2.
3.
_____________________________________________________________________

      8. Опыт работы в системе транспортного пассажирского обслуживания

      8.1) Опишите транспортные услуги, которые оказывала Ваша компания за последние два года (обслуживание городских маршрутов, пригородные, междугородные и другие перевозки)___________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________
Вид  !Дата начала   !Дата окончания!Количество под-!Объем перевозок
услуг!оказания услуг!    услуг     !вижного состава!
_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

      9. Наличие страхового контракта на перевозку пассажиров гражданской ответственности (если страховой контракт имеется, приложите его копию) ______________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

      10. Оборот Вашей компании за последний финансовый год __________

_____________________________________________________________________

      11. Предлагаемая участником структура и уровень тарифов за проезд на маршрутах, выставленных на тендер ______________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

     12. Опишите предлагаемый план мероприятий по обеспечению обновления парка подвижного состава _____________________________________________________________

_____________________________________________________________________

     13. Дополнительные тендерные предложения, предлагаемые участником тендера _____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

Дата заполнения _________ число _______ месяц 19 _____________ года

Кем _________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

                              (должность)

                                             Продолжение приложения 2

                      Информация об участнике

     1. Наименование транспортной компании (перевозчика) и ее юридический адрес ____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

     2. Уполномоченное лицо, представляющее транспортную компанию (Перевозчика) Ф.И.0., должность, адрес __________________________________________________

____________________________________________________________________

     3. Дата образования транспортной компании (Перевозчика) _______

____________________________________________________________________

     4. Свидетельство о регистрации транспортной компании (Перевозчика) и расчетный счет, и адрес расположения банка, обслуживающего компанию ____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

                                              Приложение 3

        Образец формы оценки тендерных предложений

_____________________________________________________________________

Поряд- !  Оценка в баллах позиций тендерных предложений участников
ковый  !-------------------------------------------------------------
номер  !Под-!Про-!Поме-!Сис- !Мойка!Виды  !   Наличие и уровень
уча-   !виж-!из- !щение!тема !и    !услуг !  квалификации кадров
стника !ной !вод-!для  !заме-!убор-!пас-  !--------------------------
       !сос-!ст- !АУП  !ны   !ка - !сажир-!     АУП   ! Водители
       !тав !вен-!     !соше-!под- !ского !           !
       !    !ная !     !дших !виж- !тран- !           !
       !    !база!     !с ли-!ных  !спор- !           !
       !    !    !     !нии  !еди- !та за !           !
       !    !    !     !тран-!ниц  !2 по- !           !
       !    !    !     !спор-!     !след- !           !
       !    !    !     !тных !     !них   !           !
       !    !    !     !еди- !     !года  !           !
       !    !    !     !ниц  !     !      !           !
_____________________________________________________________________

  1    ! 2  ! 3  !  4  !  5  !  6  !  7   !     8     !      9
_____________________________________________________________________

  1    ! 4  ! 3  !  5  !  3  !  5  !  3   !     4     !      5

       !    !    !     !     !     !      !           !

  2    ! 5  ! 4  !  5  !  5  !  5  !  4   !     3     !      4

       !    !    !     !     !     !      !           !

  3    ! 3  ! 4  !  5  !  5  !  4  !  4   !     4     !      5

       !    !    !     !     !     !      !           !

  4    ! 5  ! 3  !  4  !  5  !  4  !  4   !     3     !      4

       !    !    !     !     !     !      !           !

  5    ! 4  ! 2  !  3  !  4  !  4  !  4   !     3     !      3

       !    !    !     !     !     !      !           !

  6    ! 3  ! 4  !  5  !  3  !  5  !  4   !     4     !      5

       !    !    !     !     !     !      !           !

  7    ! 4  ! 5  !  4  !  4  !  4  !  5   !     4     !      3

       !    !    !     !     !     !      !           !

  8    ! 5  ! 5  !  4  !  5  !  3  !  5   !     5     !      3

_____________________________________________________________________

                                продолжение таблицы

_____________________________________________________________________
Наличие   !Оборот !Структура!План       !Дополнительные! Итого
страхового!за пос-!и уровень!мероприятий!предложения   !
контракта !ледний !тарифов  !по обновле-!              !
          !финан- !         !нию подвиж-!              !
          !совый  !         !ного соста-!              !
          !год    !         !ва         !              !
          !       !         !           !              !
_____________________________________________________________________
   10     !  11   !   12    !    13     !      14      !     15
_____________________________________________________________________

   4      !  5    !   5     !    3      !      5       !     54
          !       !         !           !              !
   4      !  5    !   4     !    4      !      4       !     56       
          !       !         !           !              !
   4      !  5    !   5     !    4      !      3       !     55
          !       !         !           !              !
   3      !  4    !   4     !    3      !      5       !     41
          !       !         !           !              !
   5      !  5    !   3     !    4      !      5       !     49
          !       !         !           !              !
   3      !  4    !   5     !    4      !      3       !     53
          !       !         !           !              !
   5      !  5    !   3     !    4      !      3       !     52
          !       !         !           !              !
   5      !  4    !   5     !    4      !      5       !     68
_____________________________________________________________________

      Примечание: Согласно оценки членом комиссии максимальное количество баллов 68 набрала транспортная компания под номером 8.

                                                           Приложение 4

                      Типовой контракт
              на оказание услуг пассажирским транспортом на
                             маршрутах

     Служба управления пассажирским транспортом общего пользования при аппарате Акима города (области), именуемая в дальнейшем "Заказчик", в лице ________________________________, действующего на основании ________________________________________ с одной стороны и Транспортная Компания (Перевозчик) ______________________, именуемые в дальнейшем "Подрядчик", в лице _____________________, действующего на основании __________________________________с другой стороны,
      заключили настоящий контракт о нижеследующем:

                                   Статья I.
                              Предмет контракта

     1.1. Организация и осуществление транспортных услуг на маршрутах, выставленных на открытый тендер "Заказчиком".

                             Статья II.
 

                               Обязанности сторон

      2.1. "Подрядчик" обязуется :
      2.1.1. Организовать и выполнять в течение всего срока действия настоящего контракта регулярные перевозки пассажиров на маршрутах, переданных для транспортного обслуживания, согласно результатам открытого тендера.
      2.1.2. Осуществлять перевозки пассажиров на закрепленных маршрутах с режимом их работы, представленных "Подрядчиком" в тендерных предложениях и утвержденных "Заказчиком" с соблюдением "Правил перевозки пассажиров и багажа автомобильным транспортом". (Утвержденные схемы маршрутов и режимы работы должны прилагаться).
      2.1.3. При выполнении перевозок использовать технически исправные транспортные средства, вместимостью и нормами загрузки, отвечающими требованиям безопасности перевозок, медико-санитарным, экологическим и противопожарным условиям.
      2.1.4. Устанавливать величину тарифа в порядке и на условиях, определенных тендером.
      2.1.5. В течение семи дней до начала перевозок и любых предстоящих изменениях тарифа и условий перевозок через средства массовой информации и путем объявления в автобусах и на остановочных пунктах извещать население о величине и порядке оплаты проезда.
      2.1.6. Обеспечить организацию технического обслуживания, ежедневных уборочно-моечных работ снаружи и внутри салона, предрейсового технического контроля подвижного состава и медицинского освидетельствования водителей согласно требованиям стандартов.
      2.1.7. В процессе организации и осуществлении перевозок не производить изменения схем маршрутов, режима работы, расписания движения, тарифов на перевозку, запланированного количества подвижных единиц и другие действия, не предусмотренные контрактом без согласования с "Заказчиком".
      2.1.8. Использовать на перевозках пассажиров подвижной состав и имеющий положительное заключение ГАИ, оборудованный и экипированный комплектом средств, устройств, схем, таблиц и указателями маршрутов в соответствии с установленными требованиями эксплуатации на маршрутах.
      2.1.9. В салоне каждой подвижной единицы на видном месте обеспечить информацию о номерах телефонов: автоинспекции и диспетчерской транспортной компании, обслуживающей маршрут.
      2.1.10. Своевременно, согласно действующим требованиям, обеспечивать прохождение технического осмотра подвижного состава и медицинского осмотра водителей.
      2.1.11. Подчиняться требованиям компетентных государственных органов, на которые "Заказчиком" возложены функции организации и осуществления контроля за работой "Перевозчика" на маршрутах.
      2.2. "Заказчик" обязуется:
      2.2.1. Своевременно информировать "Подрядчика" об изменениях условий перевозок, маршрутов движения и др.
      2.2.2. Обеспечить надлежащее состояние улично-дорожной сети, линейных сооружений, разворотных площадок и создание благоприятного режима движения.
      2.2.3. Возмещать "Подрядчику" ущерб, причиненный в результате действий или бездействия со стороны "Заказчика".
      2.2.4. Оказывать помощь "Подрядчику" в обновлении парка подвижного состава (льготные кредиты, лизинг и т.д.).

                             Статья III.

                             Права сторон

      3.1. "Подрядчик" имеет право:
      3.1.1. Предоставлять права "Подрядчику" в подготовке предложений по изменению размера оплаты за проезд пассажиров и провоз багажа, режимов работы маршрута (ов) и другим мерам, направленным на совершенствование транспортного обслуживания пассажиров на маршруте.
      3.1.2. Отказаться или прекратить в установленном порядке выполнять перевозки пассажиров на тех маршрутах или участках маршрутов, где улично-дорожная сеть не отвечает требованиям и условиям безопасности движения и перевозок пассажиров.
      3.1.3. Вносить предложения Заказчику по открытию (закрытию), изменению трассы маршрутов, пересмотру расписания, режимов движения, тарифов на перевозку и т.д.
      3.2. "Заказчик" имеет право:
      3.2.1. Контролировать работу "Подрядчика" и по результатам контроля в установленном порядке применять штрафные санкции, полностью или частично приостанавливать или аннулировать контракт.
      3.2.2. Требовать от "Подрядчика" своевременного представления отчетов о выполнении принятых обязательств по контракту.
      3.2.3. В случае самороспуска транспортной компании "Подрядчика", ее ликвидации, а также при передаче "Подрядчиком" права работы по данному контракту третьей стороне без согласования с "Заказчиком", аннулировать в установленном порядке настоящий контракт без возмещения понесенных убытков "Подрядчику".

                               Статья IV.
                         Ответственность сторон

      4.1. "Подрядчик" несет ответственность:
      4.1.1. За невыполнение или ненадлежащее исполнение условий настоящего контракта в размере __________ тенге за каждый случай нарушения, выявленный Заказчиком.
      4.1.2. За неоднократные нарушения условий контракта (изменение схем движения, расписания, режима работы, поступления от пассажиров обоснованной жалобы, претензии и т.д.) вплоть до расторжения настоящего контракта в одностороннем порядке "Заказчиком".
      4.2. "Заказчик" несет ответственность:
      4.2.1. За непринятие своевременных мер по устранению причин прекращения или ограничения перевозок на маршрутах, из-за состояния улично-дорожной сети, перекрытия улиц без предварительного согласования с "Подрядчиком" в размере нанесенного ущерба.

                              Статья V.

                            Прочие условия

      5.1. Условия контракта могут быть пересмотрены по предложению любой из сторон, если объективно изменяются обстоятельства и условия деятельности. Решение о предлагаемых изменениях принимаются любой из сторон в течение четырнадцати дней с момента получения письменного заявления.
      5.2. Контракт может быть пролонгирован или расторгнут по предложению одной из сторон, или обоюдному согласию в предусмотренном законом порядке.
      5.3. "Подрядчик" может заключить субконтракт, частично или полностью обеспечивающий выполнение его обязательств по настоящему контракту, только с письменного согласия "Заказчика". В подобных случаях "Подрядчик" несет полную ответственность перед "Заказчиком" за выполнение условий настоящего контракта.

                             Статья VI

      Срок действия

     Контракт действует в течение ___________________ лет

     Начало "_____"_________________199____ г.

     Окончание "____"_______________199____ г.

                     Юридические адреса сторон:

     Заказчик:                                 "Подрядчик"