Қазақстан Республикасының Президентi мен Үкiметiнiң директивалық құжаттарының, тапсырмаларының атқарылуына бақылау мен тексеру ұйымдастырудың ТӘРТIБI

Премьер-Министрдiң Кеңсесiнде 1997 жылғы 12 маусымда бекітілген

      Премьер-Министрдiң Кеңсесiнде
      Директивалық құжаттардың жүзеге асырылуы мен олардың уақытында атқарылуы үшiн Кеңсенiң басшысы мен бөлiм меңгерушiлерi жауапты болады.
      Президенттiң Үкiметке тапсырма берiлетiн актiлерi, Үкiмет пен оның Төралқасының шешiмдерi, республика Премьер-Министрiнiң бекiту немесе өкiмдiк ету сипатындағылардан басқа өкiмдерi бақылауға алынады. Бақылауға алынған және орталық атқарушы органдар мен әкiмдердiң аппараттарына жолданатын құжаттарға "Бақылауға алынды" деген мөртаңба басылады.
      Егер Президенттiң директивалық құжаттарында тапсырмаларды атқарудың нақты мерзiмдерi болмаса, онда оны атқарушы-бөлiммен бiрлесiп Құжаттамалық қамтамасыз ету және қызмет көрсету бөлiмi белгiлейдi және Премьер-Министрдiң немесе оның орынбасарының, құжат Үкiметке келiп түскеннен кейiн бiр апталық мерзiмнен кешiктiрiлмей дайындалатын мемлекет Басшысының келiп түскен шешiмiне, тапсырмасында көрсетiледi.
      Үкiметке жолданған құжаттардың жобалары бойынша қорытындыларды келiсу және дайындау Кеңсенiң бөлiмдерiнде, егер нақты мерзiмдерi айтылмаса, олар түскен күннен бастап бiр айдың iшiнде жүзеге асырылады.
      Құжаттардың жобаларын қосымша келiсу қажет болған кезде олардың министрлiктерде, мемлекеттiк комитеттерде және Кеңсенiң бөлiмдерiнде болу мерзiмi үш күннен, ал "жедел" деген белгiмен - бiр тәулiктен аспауы тиiс. Құжаттар келiсуге қозғалыс есебi кәртiшкесiмен (қоса берiлiп отыр) жолданады.
      Президенттiң нақты мерзiмдерi белгiленбеген директиваларының министрлiктер мен Кеңседе болуының атқаруға арналған жалпы уақыты бiр айдан артық емес екендiгiн айрықша айтып өткен жөн.
      Құжаттардың атқарылу мерзiмдерiн ұзартуды тапсырма берген басшы, ал Президенттiң Әкiмшiлiгiнен түскен құжаттар бойынша - белгiленген тәртiппен оның Басшылығымен келiсiлгеннен кейiн жүзеге асырады. Кеңсенiң бөлiмдерi белгiлеген мерзiмдерде Премьер-Министрдiң, оның орынбасарларының немесе Кеңсе басшысының атына қабылданған шешiмдердi жүзеге асыруға кедергi келтiретiн себептердi көрсете отырып министрлiктердiң, басқа да орталық атқарушы органдардың бақылаудағы құжаттарды атқаруының жай-күйi туралы ақпарат дайындайды.
      Құжатты бақылаудан алу туралы шешiм қабылданғаннан кейiн атқарушы-бөлiмдер екi күннiң iшiнде Құжаттамалық қамтамасыз ету және қызмет көрсету бөлiмiнiң бақылау секторына осы шешiмнiң көшiрмесiн ұсынады.
      Премьер-Министр Кеңсесiнiң Құжаттамалық қамтамасыз ету және қызмет көрсету бөлiмi Кеңсенiң Басшысына:
      аптасына екi рет Премьер-Министрдiң Кеңсесi бөлiмдерiнiң директивалық құжаттар мен Басшылықтың тапсырмаларының атқарылу барысы туралы ақпараттық материал;
      ай сайын Басшылық пен Кеңсе бөлiмдерiнiң меңгерушiлерi үшiн премьер-Министрдiң Кеңсесiндегi бақылаудағы құжаттармен және тапсырмалармен жұмыс жөнiндегi атқарушылық тәртiптiң жағдайы туралы деректер ұсынады;
      он күн сайын Премьер-Министр Кеңсесiнiң бөлiмдерiне көмек ретiнде атқарылу мерзiмдерi аяқталуға жақын құжаттар туралы еске салу жiбередi.
      Премьер-Министрдiң Кеңсесiндегi, орталық атқарушы органдардың аппараттарындағы атқарушылық тәртiптiң жай-күйi туралы ақпарат Құжаттамалық қамтамасыз ету және қызмет көрсету бөлiмiнде, ал әкiмдердiң аппарттарындағы атқарушылық тәртiптiң жай-күйi туралы ақпарат - аймақтардың жұмысын үйлестiру бөлiмiнде жинақталады және белгiленген тәртiппен Премьер-Министрге, Премьер-Министрдiң орынбасарларына, Кеңсенiң Басшысына ұсынылады.

            Орталық атқарушы органдар мен әкiмдердiң
                          аппараттарында

      Президент пен Үкiметтiң актiлерiнiң уақытында және сапалы атқарылуына, заң және нормативтiк құжаттар жобаларының әзiрленуiне және олардың Қазақстан Республикасының Президентi мен Премьер-Министрiнiң қарауына ұсынылуына жауаптылық министрлерге, өзге де орталық атқарушы органдардың басшыларына, облыстар мен Алматы қаласының әкiмдерiне жүктеледi.
      Егер құжатты дайындауды бiрнеше министрлiк, мемлекеттiк комитет, өзге де орталық атқарушы органдар жүзеге асырған жағдайда, құжатты дайындау үшiн жауапты министрлiк мерзiмдердi өзгерту туралы ұсынысты тек қоса атқарушылармен келiскеннен кейiн ғана енгiзедi.
      Сол немесе өзге де құжатты дайындау, Республика Басшылығының басқа да тапсырмаларын атқару мерзiмдерiн ұзарту туралы шешiмдi, осы құжатты дайындау үшiн жауапты министрлiктiң ұсынысы бойынша ғана, Премьер-Министр немесе оның орынбасарлары қабылдайды.
      Белгiленген мерзiмдердiң сақталуына бақылауды орталық атқарушы органдардың, облыстар мен Алматы қаласы әкiмдерiнiң аппараттары жүзеге асырады.
      Президент пен Үкiметтiң директивалық құжаттарының атқарылуына бақылау мен тексерудi ұйымдастыру жөнiндегi жұмыс Үкiметтiң Жұмыс регламентi мен Премьер-Министр Кеңсесiндегi Iс жүргiзу жөнiндегi нұсқаулық талаптарының сақталуына негiзделедi.
      Президент актiлерiнiң жобаларын дайындау Үкiметтiң оларды iске асыру жөнiндегi шешiмдерiнiң жобаларын дайындаумен бiр уақытта жүзеге асырылады.
      Президент пен Үкiметтiң актiлерiн жүзеге асыру жөнiндегi өз шешiмдерi олар алынған немесе мерзiмдi баспасөзде жарияланған сәттен бастап бiр апта мерзiм iшiнде қабылданады.
      Құжатты атқаруға, нақты мерзiмдер болмаған жағдайда, орталық атқарушы органдар мен облыс әкiмдерiнiң аппараттарында ол алынған сәттен бастап бiр ай бөлiнедi.
      Тапсырмасы бар құжаттар резолюцияда көрсетiлген мерзiмдерде немесе алынған күннен бастап бiр ай мерзiм iшiнде атқарылады. Мәтiнiнде "жедел" деген белгiсi бар тапсырма - алынған күннен бастап, 10 күннiң iшiнде атқарылады.
      Егер тапсырма бiрнеше атқарушыға берiлсе, онда оны жүзеге асыру жөнiндегi жұмысты тапсырмада бiрiншi көрсетiлген лауазымды адам үйлестiредi. Мұндай тапсырманың орындалуы туралы баяндау мен өтiнiш жасаушының авторына жауапты, егер резолюцияда өзгедей нұсқау болмаса, қоса атқарушылардың келiсiмi бойынша осы лауазымды адам ұсынады.
      Тапсырма оны тiкелей берген басшылардың резолюциясының негiзiнде немесе Президент Әкiмшiлiгi басшыларының келiсiмi бойынша оның орындалуы жөнiндегi қабылданған шешiмнiң негiзiнде бақылаудан алынады.
      Басшылар бақылау қызметiн ұйымдастыру, деңгейiн арттыру мәселелерiне, оның мазмұндық жағына және әдiстемелiк қамтамасыз етiлуiне тұрақты көңiл бөлуге, кемiнде тоқсанына бiр рет алқаның, тиiстi комиссиялардың отырыстарында және жедел кеңестерде Президенттiң актiлерi мен Үкiмет шешiмдерiнiң атқарылу барысын тыңдауға мiндеттi.
      Президент пен Үкiмет актiлерiнiң, олардың тапсырмаларының бұлжытпай орындалуын қамтамасыз ету мақсатында орталық атқарушы органдарының басшылары мен облыс әкiмдерi Премьер-Министрдiң Кеңсесiне:
      әр тоқсанның бiрiншi айының 10 күнiнен кешiктiрмей:
      қоса берiлiп отырған нысан бойынша экономиканың салаларындағы реформаларды тереңдету және халықты әлеуметтiк қорғауды жүзеге асыру мәселелерi бойынша Қазақстан Республикасының Президентi актiлерiнiң жүзеге асырылу барысы туралы ақпарат (Президенттiң ақпарат ұсынылуы тиiс

актiлерiнiң тiзбесi жұмыс тәртiбiмен берiледi);
     әр айдың 5 күнiнен кешiктiрмей:
     Үкiметтiң iс-қимыл жоспарларының, "Елдегi жағдай және iшкi және 
сыртқы саясаттың 1997 жылға арналған негiзгi бағыттары туралы" Қазақстан 
Республикасы Президентiнiң Қазақстан халқына жолдауы ережелерiнiң және 
1997 жылға арналған заң жобасы жұмыстары жоспарының жүзеге асырылу барысы 
туралы ақпарат ұсынады.

     Қазақстан Республикасының
     Премьер-Министрi Кеңсесiнiң
     Басшысы

                 Директивалық құжат жобасының жүру
                             КӘРТIШКЕСI

     Жобаның атауы _________________________________________________
     Премьер-Министр
     Кеңсесiнiң бөлiмi______________________________________________
     Кеңседегi жауапты
     атқарушы ______________________________________________________
                         (аты-жөнi және телефоны)
     Министрлiктiң,
     ведомствоның затының
     жолданған күнi мен N __________________________________________
     Министрлiктегi, ведомстводағы
     жауапты атқарушы ______________________________________________
                             (аты-жөнi және телефоны)
     Премьер-Министрдiң Кеңсесiне
     түскен күнi ___________________________________________________

     Келiсiм:                             жолдайды      алынды
     Жоба келiсiлген министрлiк
     және лауазымды адамның
     аты-жөнi
     _________________________________ ______________ ______________
     _________________________________ ______________ ______________
     _________________________________ ______________ ______________
     _________________________________ ______________ ______________

     Кеңсенiң жоба келiсiлген
     бөлiмi және лауазымды
     адамының аты-жөнi
     _________________________________ ______________ ______________
     _________________________________ ______________ ______________
     _________________________________ ______________ ______________
     _________________________________ ______________ ______________

     Үкiметтiң жоба келiсiлген
     Басшылығы және лауазымды
     тұлғасының аты-жөнi
     _________________________________ ______________ ______________
     _________________________________ ______________ ______________
     _________________________________ ______________ ______________
     _________________________________ ______________ ______________
      
      


ПОРЯДОК организации контроля и проверки исполнения директивных документов, поручений Президента и Правительства Республики Казахстан

Утвержден Премьер-Министром Республики Казахстан 12 июня 1997 г.

                    В Канцелярии Премьер-Министра
      Ответственность за реализацию директивных документов и за своевременное их исполнение несет Руководитель и заведующие отделами Канцелярии.
      На контроль берутся акты Президента, в которых даются поручения Правительству, решения Правительства и его Президиума, распоряжения Премьер-Министра Республики, за исключением тех, которые носят утверждающий или распорядительный характер. На документах, взятых на контроль и направляемых в центральные исполнительные органы и аппараты акимов, проставляется штамп "Взято на контроль".
      Если в директивных документах Президента нет конкретных сроков исполнения заданий, то они устанавливаются Отделом документационного обеспечения и обслуживания совместно с отделом-исполнителем и указываются в поручении Премьер-Министра или его заместителя к поступившему решению Главы государства, которые готовятся не позднее, чем в недельный срок после поступления документа в Правительство.
      Согласование и подготовка заключений по проектам документов, направленных в Правительство осуществляется в отделах Канцелярии в течение месяца со дня их поступления, если не оговорены конкретные сроки.
      При необходимости дополнительного согласования проектов документов срок нахождения их в министерствах, госкомитетах и отделах Канцелярии не должен превышать трех дней, а с пометкой "срочно" - не более суток. Документы на согласование направляются с карточкой учета движения (прилагается).
      Следует особо подчеркнуть, что общее время нахождения на исполнении в министерствах и Канцелярии директив Президента, в которых не установлены канкретные сроки, - не более одного месяца.
      Продление сроков исполнения документов осуществляется руководителем, давшим поручение, а по документам, поступившим из Администрации Президента, - после согласования в установленном порядке с ее Руководством, Отделы Канцелярии в установленные сроки готовят на имя Премьер-Министра, его заместителей или Руководителя Канцелярии информации о состоянии исполнения министерствами, другими центральными исполнительными органами контрольных документов с указанием причин, препятствующих реализации принятых решений.
      После принятия решения о снятии с контроля документа отделы-исполнители представляют в течение двух дней сектору контроля Отдела документационного обеспечения и обслуживания копию этого решения.
      Отдел документационного обеспечения и обслуживания Канцелярии Премьер-Министра представляет Руководителю Канцелярии:
      два раза в неделю информационный материал о ходе исполнения директивных документов и поручений Руководства отделами Канцелярии Премьер-Министра;
      ежемесячно для Руководства и заведующих отделами Канцелярии данные о состоянии исполнительской дисциплины в Канцелярии Премьер-Министра по работе с контрольными документами и поручениями;
      ежедекадно в помощь отделам Канцелярии Премьер-Министра рассылает напоминания о документах, по которым истекают сроки исполнения.
      Информация о состоянии исполнительской дисциплины в Канцелярии Премьер-Министра, аппаратах центральных исполнительных органов концентрируется в Отделе документационного обеспечения и обслуживания, а в аппаратах акимов - в Отделе координации работы регионов и представляется Премьер-Министру, заместителям Премьер-Министра, Руководителю Канцелярии в установленном порядке.

                 В центральных исполнительных органах
                          и аппаратах акимов

      Ответственность за своевременное и качественное исполнение актов Президента и Правительства, разработку проектов законодательных и нормативных документов и представление их на рассмотрение Президента и Премьер-Министра Республики Казахстан возлагается на министров, руководителей иных центральных исполнительных органов, акимов областей и г. Алматы.
      В случае, если подготовка документа осуществлялась несколькими министерствами, госкомитетами, иными центральными исполнительными органами, министерство, ответственное за подготовку документа, вносит предложение о переносе сроков лишь после согласования с соисполнителями.
      Решения о продлении срока разработки того или иного документа, исполнения других поручений Руководства Республики принимаются Премьер-Министром или его заместителями только по представлению министерства, ответственного за подготовку данного документа.
      Контроль за соблюдением установленных сроков осуществляется аппаратами центральных исполнительных органов, акимов областей и г. Алматы.
      Работа по организации контроля и проверки исполнения директивных документов Президента и Правительства основывается на соблюдении требований Регламента работы Правительства и Инструкции по делопроизводству в Канцелярии Премьер-Министра.
      Подготовка проектов актов Президента осуществляется одновременно с Подготовкой проектов решений Правительства по их реализации.
      Собственные решения по реализации актов Президента и Правительства принимаются в недельный срок с момента их получения или опубликования в периодической печати.
      На исполнение документа, в случае отсутствия конкретных сроков, в аппаратах центральных иополнительных органов и акимов областей отводится один месяц c момента его получения.
      Документы с поручениями исполняются в сроки, указанные в резолюции, или в месячный срок со дня получения. Поручения, имеющие в тексте пометку "срочно", исполняются в течение 10 дней с момента получения.
      Если поручение дано нескольким исполнителям, то работу по его реализации координирует должностное лицо, указанное в поручении первым. Доклад о выполнении такого поручения и ответ автору обращения представляется этим должностным лицом по согласованию с соисполнителями, если в резолюции не содержится иных указаний.
      Поручения снимаются с контроля на основании резолюций руководителей, которые их непосредственно давали, или по согласованию с руководителями Администрации Президента на основании принятого решения по его выполнению.
      Руководители обязаны уделять постоянное внимание вопросам повышения уровня организации контрольной деятельности, ее содержательной стороне и методическому обеспечению, не реже одного раза в квартал заслушивать на заседаниях коллегий, соответствующих комиссий и оперативных совещаниях ход исполнения актов Президента и решений Правительства.
      В целях обеспечения неукоснительного выполнения актов Президента и Правительства, их поручений руководители центральных исполнительных органов, акимы областей представляют в Канцелярию Премьер-Министра:
      не позднее 10 числа первого месяца каждого квартала:
      информации о ходе реализации актов Президента Республики Казахстан по вопросам углубления реформ в отраслях экономики и осуществления социальной защиты населения по прилагаемой форме (перечень актов Президента, по которым должны представляться информации, будет доводиться в рабочем порядке);

     не позднее 5 числа каждого месяца: 
     информации о ходе реализации планов действий Правительства, 
положений послания Президента Республики Казахстан народу Казахстана 
"О положении в стране и основных направлениях внутренней и внешней 
политики на 1997 г." и Плана законопроектных работ на 1997 год. 
 
     Руководитель Канцелярии 
       Премьер-Министра 
     Республики Казахстан 
 
                              КАРТОЧКА 
             прохождения проекта директивного документа 
 
Наименование проекта _______________________________________________ 
 
Отдел Канцелярии 
Премьер-Министра ___________________________________________________ 
 
Ответственный исполнитель 
в Канцелярии _______________________________________________________ 
                              (ф.и.о. и тел.) 
 
Дата отправки и N 
письма министерства, 
ведомства __________________________________________________________ 
 
Ответственный исполнитель 
в министерстве, ведомстве __________________________________________ 
                                     (ф.и.о. и тел.) 
 
Дата поступления 
в Канцелярию Премьер-Министра ______________________________________ 
 
     Согласование:               направлено          получено 
Министерство и ф.и.о. 
должностного лица, 
согласовавшего проект 
____________________________ __________________ ____________________ 
____________________________ __________________ ____________________ 
____________________________ __________________ ____________________ 
____________________________ __________________ ____________________ 
 
Отдел Канцелярии и ф.и.о. 
должностного лица, 
согласовавшего проект 
___________________________ ___________________ ____________________ 
___________________________ ___________________ ____________________ 
___________________________ ___________________ ____________________ 
___________________________ ___________________ ____________________ 
 
Руководство Правительства и 
ф.и.о. должностного лица, 
согласовавшего проект 
__________________________ ____________________ ____________________ 
__________________________ ____________________ ____________________ 
__________________________ ____________________ ____________________ 
__________________________ ____________________ ____________________