"Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкiнiң банктердiң бағалы қағаздар эмиссиясының жобаларына және олардың бағалы қағаздарды шығару мен орналастыру қорытындылары туралы есептерiне сараптама жүргiзу тәртiбi туралы" Ереже жөнiнде

Қаулы Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкi Басқармасының 1997 жылғы 23 мамыр N 220. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 1997 жылғы 30 шілдеде тіркелді. Тіркеу N 339. Күші жойылды - ҚР Ұлттық Банкi Басқармасының 2002 жылғы 3 тамыздағы N 304 ~V021979 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасындағы екiншi деңгейдегi банктер қызметiнiң нормативтiк-құқықтық базасын жетiлдiру мақсатында Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкiнiң Басқармасы қаулы етедi: 
      1. Қазақстан Республикасының Бағалы қағаздар жөнiндегi Ұлттық комиссиясымен келiсiлген "Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкiнiң банктердiң бағалы қағаздар эмиссиясының жобаларына және олардың бағалы қағаздарды шығару мен орналастыру қорытындылары туралы есептерiне сараптама жүргiзу тәртiбi туралы" Ереже бекiтiлсiн және ол мемлекеттiк тiркелген күннен бастап күшiне енгiзiлсiн. 
      2. "Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінiң банктердiң бағалы қағаздар эмиссиясының жобаларына және олардың бағалы қағаздарды шығару мен орналастыру қорытындылары туралы есептерiне сараптама жүргiзу тәртiбi туралы" Ереже қабылдануына байланысты Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкiнiң Басқармасы бекiткен (1995 жылғы 18 мамырдағы N 251 қаулы) Қазақстан Республикасы аумағында банк операцияларының жекелеген түрлерiн жүзеге асыратын банктер мен ұйымдар эмиссиялаған акциялар мен облигацияларды шығаруға арналған жобаларға Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкiнде сараптама жүргiзу тәртiбi туралы Уақытша нұсқаулық күшiн жойды деп танылсын.
      3. Банктiк қадағалау департаментi (Абдуллина Н.Қ.) осы Қаулыны және жоғарыда аталған Ереженi Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкiнiң облыстық (Алматы аумақтық бас) басқармаларына және екiншi деңгейдегi банктерге жiберсiн.
      4. Осы Қаулының орындалуына бақылау жасау Қазақстан Республикасы Ұлттық Банк Төрағасының орынбасары А.Г.Сәйденовке жүктелсiн.

     Ұлттық Банк
       Төрағасы

     Келiсiлген                        Қазақстан Республикасы
     Қазақстан Республикасының         Ұлттық Банк Басқармасының
     Бағалы қағаздар жөнiндегi         1997 жылғы 23 мамырдағы
     Ұлттық комиссиясы                 N 220 қаулысымен
     1997 ж. "___"____________         Бекiтiлген

        Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің банктердің бағалы   
        қағаздар эмиссиясының проспектілеріне және олардың бағалы       қағаздар шығару және орналастыру қорытындылары туралы есептеріне                    сараптама жүргізу ережелері <*>

      Ескерту: Ереженің атауы жаңа редакцияда жазылды, кіріспедегі және одан әрі мәтін бойынша "Осы Ереже", "Ереже", "Осы Ережеде", "Осы Ережемен" деген сөздер тиісінше "Осы Ережелер", "Ережелер", "Осы Ережелерде", "Осы Ережелермен" деген сөздермен ауыстырылды - ҚР Ұлттық Банкі Басқармасының 1999 жылғы 7 қазандағы N 331  қаулысымен .  
 
      Осы Ережелер бағалы қағаздар және банк қызметi туралы қолданылып жүрген заңға сәйкес әзiрленген, Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкiнiң (бұдан әрi - Ұлттық Банк) бағалы қағаздар эмиссиясының жобаларын келiсу және екiншi деңгейдегi банктердiң (бұдан әрi - банк) бағалы қағаздар шығару қорытындылары жөнiндегi есептерi туралы сараптама жүргiзу тәртiбiн айқындайды. 
      Ереже банктердiң бағалы қағаздар эмиссиясы туралы құжаттарын тiркеу ерекшелiгiн белгiлейдi. 

      1-тарау. Жалпы ережелер <*> 
      Ескерту: 1-тараудың атауы жаңа редакцияда - ҚР Ұлттық Банкі 
                Басқармасының 1999 жылғы 7 қазандағы N 331 
                 қаулысымен

      1.1. Сараптама эмиссия көлемiне, инвесторлардың санына және орналастыру әдiсiне қарамастан барлық бағалы қағаздарды шығару және орналастыру қорытындылары туралы есептер бойынша жүзеге асырылады. 
      1.2. Ұлттық Банктiң сараптама жүргiзуi мен қорытынды беруi мынадай жағдайларда жүзеге асырылады: 
      а) банк құру және акцияларды оны құрылтайшылары арасында орналастыру кезiнде; 
      б) банктi қайта құру (бiрiктiру, ажырату, қосу, бөлу, қайта құру) кезiнде; 
      в) акциялардың қосымша эмиссиясын немесе акциялардың нақты құнын арттыру жолымен банктiң жарғылық капиталының мөлшерiн арттыру кезiнде; <*> 
      г) банктiң жарғылық капиталының мөлшерi өзгермегенмен акциялардың нақты құны өзгерген кезде; <*> 
      д) акциялардың нақты құнын кемiту жолымен немесе олардың жалпы санын қысқарту мақсатында өз акцияларының бiр бөлiгiн сатып алу жолымен банктiң жарғылық капиталының мөлшерiн кемiту кезiнде; <*> 
      е) облигациялар шығару кезiнде. 
      Ескерту: 1.2 тармақтың в), г), д) тармақшалары өзгертілді - 
               ҚР Ұлттық Банкі Басқармасының 1999 жылғы 7 қазандағы N 331 қаулысымен.
      1.3. Банктi құру кезiнде акциялар эмиссиясын орналастыру жабық әдiспен жүзеге асырылады. 
      1.4. Егер банк мемлекеттiк тiркелген күннен бастап бiр жыл iшiнде банк операцияларын жүргiзуге лицензия алу үшiн Ұлттық Банк белгiлеген талаптарды орындамаса, Ұлттық Банк үш күн мерзiм iшiнде уәкiлеттiк берiлген тiркеушi органға алғашқы эмиссияны мемлекеттiк тiркеу туралы куәлiктi жою қажеттiгi туралы хабарлауға мiндеттi. 
      1.5. Ашық акционерлiк қоғам болып табылатын банк акциялар эмиссиясын жабық әдiспен орналастыруды жүзеге асыруға, бұл шешiм банк акционерлерiнiң жалпы жиналысында қабылданған жағдайда құқылы. 
      1.6. Құжаттардың қажеттi пакетi құжаттар осы Ережеге және Қазақстан Республикасының Бағалы қағаздар жөнiндегi Ұлттық комиссиясының (бұдан әрi - Ұлттық комиссия) банктердiң бағалы қағаздар эмиссиясының тәртiбiн реттейтiн нормативтiк-құқықтық актiлерiне сәйкес жасалады. <*> 
      Ескерту: 1.6. тармақ өзгертілді - ҚР Ұлттық Банкі Басқармасының 1999 жылғы 7 қазандағы N 331 қаулысымен.
      1.7. Ұлттық Банктен бағалы қағаздар эмиссиясына оң қорытынды алған банк үш ай iшiнде Ұлттық комиссияға өзiнiң өтiнiш жасағаны туралы Ұлттық Банктi хабардар етуге мiндеттi. Үш ай бекiткен соң Ұлттық Банктiң оң қорытындысы заң күшiн жояды. Мұндай жағдайда банк бағалы қағаздар эмиссиясы жөнiндегi құжаттарды Ұлттық Банкке сараптамаға тағы да беруге мiндеттi. 
      1.8. Бағалы қағаздар эмиссиясын тiркеу және бағалы қағаздарды орналастыру қорытындылары туралы құжаттар Ұлттық комиссияның қарауына құжаттар жөнiнде оң қорытынды мен Ұлттық Банктiң жарғылық капиталды арттыру туралы (бағалы қағаздар эмиссиясы кезiнде) немесе бағалы қағаздарды орналастыру қорытындылары туралы есептеу жөнiнде рұқсат берген хаты болмағанда ғана қабылданады. <*> 
      Ескерту: 1.8. тармақ өзгертілді - ҚР Ұлттық Банкі Басқармасының 1999 жылғы 7 қазандағы N 331  қаулысымен

      2-тарау. Банктердің бағалы қағаздар эмиссиясының 
               проспектілеріне сараптама жүргізу тәртібі <*> 
      Ескерту: 2-тараудың атауы жаңа редакцияда - ҚР Ұлттық Банкі 
                Басқармасының 1999 жылғы 7 қазандағы N 331 
                қаулысымен. 

      2.1. Бағалы қағаздар эмиссиясының жобаларына сараптама жүргiзу үшiн банк Ұлттық Банкке мынадай құжаттар бередi: 
      а) ерiктi нысанда жасалған және банк басшысы қол қойған өтiнiш; 
      б) бағалы қағаздардың бұрынғы эмиссиясын тiркеу және бұрынғы шығару қорытындысы бойынша есептi қабылдау туралы тiркеушi орган құжаттарының көшiрмелерi; 
      в) банктiң жарғысы мен құрылтайшы шартына өзгерiстер және жарғы мен құрылтайшы шартына (егер ондайлар болса) нотариат куәландырған өзгерту мен толықтыру енгiзу туралы банктiң өтiнiшi; 
      г) заң талаптарына сәйкес жасалған, бағалы қағаздар эмиссиясының (құжатты немесе құжатсыз) нысанын, сондай-ақ жарғылық капиталды қалыптастырудың көздерiн көрсете отырып акциялар эмиссиясы туралы шешiм қабылдаған акционерлердiң жалпы жиналысы хаттамасының көшiрмесi;<*> 
      д) банктер үшiн Ұлттық комиссия белгiлеген нысан бойынша (үш дана) жасалған эмиссия жобасы; 
      е) банк қызметiне аудиторлық тексеру жүргiзу құқығына лицензиясы бар соңғы аяқталған қаржылық жыл iшiндегi банктiң пайдасы мен зияны туралы балансы мен есебiнiң дұрыстығын растайтын аудитордың немесе аудиторлық ұйым есебiнiң көшiрмесi; 
      ж) құрылтайшылардың және (немесе) акционерлердің уәкілетті аудиторлық қызмет растаған соңғы аяқталған қаржы жылындағы баланстық есептері және пайда мен шығын туралы есептері, құрылтайшы және (немесе) акционер болып саналатын ұйымның бірінші басшысы, бас бухгалтері қол қойып, мөрмен растаған соңғы есеп беру күніндегі уәкілетті аудиторлық қызмет растамаған баланстық есептері және пайда мен шығын туралы есебі. <*> 
      Ескерту: 2.1. тармақ толықтырылды және өзгертілді - ҚР Ұлттық Банкі Басқармасының 1999 жылғы 7 қазандағы N 331  қаулысымен
      2.2. Банктi қайта құру кезiнде бағалы қағаздар эмиссиясы жобасына сараптама жүргiзу үшiн Ұлттық Банкке қосымша мынадай құжаттар берiледi: 
      а) бiрiктiру, қосу кезiнде - өткiзу актiсiнiң, бiрiктiру (қосы) туралы шарттың көшiрмелерi және заңда белгiленген тәртiппен жасалған бiрiктiрiлген баланс; 
      б) ажырату, бөлу кезiнде - ажырату балансын; 
      в) қайта құру кезiнде - өткiзу актiсiнiң көшiрмесi мен жаңадан құрылған банктiң тiркелген күнгi балансы. 
      Қалай болған күнде әрбiр тартылған (қайта құрылған) банктiң акциялар эмиссиясын жою туралы Ұлттық комиссия құжатының көшiрмесi қосымша берiледi. 
      2.3. Бағалы қағаздар эмиссиясының жобасы бойынша Ұлттық Банктiң терiс қорытынды беруiне мыналар негiз болып табылады: 
      а) берiлген құжаттардың қолданылып жүрген заңдарға сәйкес келмеуi; 
      б) эмиссия жобасына, эмитенттiң нақты қаржылық жағдайына енгiзiлген мәлiметтердiң сәйкес келмеуi; 
      в) Ұлттық Банкте келiсiмнен өтпеген банктiң мынадай басшы қызметкерлерiнiң: банктiң директорлар кеңесi төрағасының, банк Басқармасы Төрағасының және банктiң бас бухгалтерiнiң болуы; <*> 
      г) банк депозиторлары мен кредиторлары мүдделерiн қорғау мақсатында Ұлттық Банк белгiлеген пруденциалдық нормативтердi банктердiң бұзуына әкеп соғатын жарғылық капиталдың азайту туралы шешiмдер қабылдауы; <*> 
      д) құрылтайшылардың және (немесе) акционерлердiң (акцияларды орналастырудың жабық әдiсi кезiнде) қанағаттанғысыз қаржылық жағдайы, ол: 
      - банктiң акцияларын төлеу үшiн олардың өз қаражатының болмауын; 
      - олардың банкрот деп тану туралы сот шешiмiнiң болуын; 
      - құрылтайшы сот банкрот деп танығанына не танымағанына қарамастан, активтерден артық мiндеттемелердiң болуын; 
      - жарғылық қорды көбейту туралы шешiм қабылданған күннен бұрынғы 3 ай iшiнде зиянның болуын; 
      - өткен үш жыл iшiнде құрылтайшы-банкке тоқтатып қою режимiн тағайындау түрiнде санкция қолдануды көрсетедi. 
      Ескерту: 2.3. тармақ өзгертілді - ҚР Ұлттық Банкі Басқармасының 1999 жылғы 7 қазандағы N 331 қаулысымен.
      2.4. Ұлттық Банктiң қорытындысын керек ететiн бағалы қағаздар эмиссиясы туралы құжаттар, сондай-ақ жарғы мен құрылтайшы шартына өзгертулер мен толықтырулар (егер ондайлар болса) Ұлттық Банкке эмитенттер эмиссия туралы шешiм қабылдаған сәттен бастап бiр ай мерзiм iшiнде берiледi және олар 2.1 және 2.2 тармақтарда көрсетiлген құжаттардың толық пакетiн берген сәттен бастап бiр ай iшiнде қаралады. 
      2.5. Бағалы қағаздар эмиссиясының жобасы бойынша оң қорытынды беруден бас тарту туралы Ұлттық Банктiң хабарламасы банкке жазбаша түрде жеткiзiледi. 
      2.6. Ұсынылған құжаттарға ескертпелер болмаған жағдайда бағалы қағаздар эмиссиясының жобасының екi данасы Ұлттық Банкте сараптамадан өткенi туралы белгiсi бар және оның эмиссия жобасы жөнiндегi қорытындысы Ұлттық комиссияға беру үшiн банкке қайтарылады, жобаның үшiншi данасы Ұлттық Банкте қалады. 

      3-тарау. Бағалы қағаздарды шығару және орналастыру қорытындылары туралы есептерге сараптама жүргізу тәртібі <*> 
      Ескерту: 3-тараудың атауы жаңа редакцияда - ҚР Ұлттық Банкі 
               Басқармасының 1999 жылғы 7 қазандағы N 331 
               қаулысымен.

      3.1. Банктердiң бағалы қағаздар шығару және орналастыру қорытындылары туралы есептерге сараптама жүргiзу үшiн мынадай құжаттар берiледi: 
      а) эмиссия сомаларын, нақты қалыптасқан жарғылық қордың мөлшерiн көрсете отырып, ерiктi нысанда жазылған, банк басшысының қолы қойылған өтiнiш; 
      б) Ұлттық комиссияның нормативтiк құқықтық актiлерi белгiленген нысан бойынша банктiң басшысы, бас бухгалтерi, тексеру комиссиясының төрағасы қол қойған және банктiң мөрiмен куәландырылған бағалы қағаздар шығару және орналастыру қорытындылары туралы есеп (үш дана). Бұл есептi аудитор немесе банк қызметiне аудиторлық тексеру жүргiзу құқығына лицензиясы бар аудиторлық ұйым растауы керек; 
      в) банктiң басшысы, бас бухгалтерi қол қойған және банктiң мөрiмен куәландырылған осы эмиссияны орналастыру мерзiмi аяқталған сәттегi банктiң балансы; 
      г) банктің жарғылық капиталындағы үлесі бес процентке тең немесе бес проценттен асатын акционерлердің соңғы аяқталған қаржы жылының уәкілетті аудиторлық қызмет куәландырған, баланстық есептері және пайдасы мен шығыны туралы есептері, сондай-ақ банктің жарғылық капиталындағы үлесі бес процентке тең немесе артық акционер болып саналатын ұйымның бірінші басшысы, бас бухгалтері қол қойып, мөрмен куәландырған баланстық есептері және пайда мен шығын туралы есептері; <*> 
      д) банктің жарғылық капиталындағы үлесі бес процентке тең немесе артық акционерлердің құрылтай құжаттарының нотариус куәландырылған көшірмелері. <*> 
      Ескерту: 3.1. тармақ өзгертілді,толықтырылды - ҚР Ұлттық Банкі Басқармасының 1999 жылғы 7 қазандағы N 331 қаулысымен.  
      3.2. Ұсынылған құжаттарды қарау кезiнде талдау жасауға жататындары: 
      а) ұсынылған есептегi мәлiметтердiң толық болуы және бағалы қағаздар эмиссиясы шығару жай-күйiнiң қолданылып жүрген заңға сәйкестiгi туралы тұжырым жасауға мүмкiндiк беретiн құжаттар; <*> 
      б) есептiң, баланс пен басқа да материалдардың құрылтайшы құжаттарының мәлiметтерiне сәйкес келуi; 
      в) олардың қолданылып жүрген заңға сәйкес келуi. 
      Ескерту: 3.2. тармақ өзгертілді - ҚР Ұлттық Банкі 
               Басқармасының 1999 жылғы 7 қазандағы N 331 
                қаулысымен .
      3.3. Бағалы қағаздар шығару және орналастыру қорытындылары туралы есептердi қараған кезде Ұлттық Банк: 
      а) банктен осы акционерлiк қоғам қызметiнiң ерекшелiктерiне қатысты қосымша құжаттар беруiн талап етуге; 
      б) бағалы қағаздар шығару және орналастыру қорытындылары туралы ұсынылған есептердегi ақпарлар мен мәлiметтердiң дұрыстығына тексеру жүргiзуге; 
      в) бағалы қағаздар эмиссиясының бұрын тiркелген материалдарын қарауға құқылы. 
      3.4. Бағалы қағаздар шығару және орналастыру қорытындылары туралы есепке қол қойған басшы, бас бухгалтер, тексеру комиссиясының төрағасы ондағы мәлiметтердiң дұрыстығы үшiн қолданылып жүрген заңға сәйкес толық жауап беретiн болады. 
      3.5. Банк бағалы қағаздар шығару және орналастыру қорытындылары туралы есептің сараптамасынан өту үшін бағалы қағаздар орналастырылған соң әрбір алты айдан кейін 15 күнтізбелік күн ішінде, сондай-ақ бағалы қағаздар орналастыру аяқталғаннан кейін 15 күнтізбелік күні ішінде құжаттар пакетін ұсынады. Егер алты айдан кейін эмиссиясы тіркелген бағалы қағаздың бір де біреуі орналастырылмаған болса, банк 15 күннің ішінде бұл жөнінде Ұлттық Банкке еркін нысанда жазылған хабарлама ұсынатын болады. 
      Ұлттық Банк есеп келіп түскеннен кейінгі күннен бастап 15 күнтізбелік күн ішінде бағалы қағаздар шығару және орналастыру қорытындылары туралы есепті қарап, ескертпелер болмаған жағдайда қабылдайды немесе осы Ережелердің 3.9 тармағына сәйкес есепті қабылдаудан бас тартатыны туралы эмитентке хабарлайды. <*> 
      Ескерту: 3.5. тармақ жаңа редакцияда жазылды - ҚР Ұлттық Банкі Басқармасының 1999 жылғы 7 қазандағы N 331 қаулысымен. 
      3.6. Банк тіркелген бағалы қағаздар эмиссиясының көлемін толық орналастырмаған жағдайда осы Ережелердің 3.1. тармағында көрсетілген құжаттарды ("г") тармағындағыдан басқасын) заңда белгіленген мерзімде береді, сондай-ақ банктің жарғылық капиталындағы үлесі бес процентке тең немесе бес проценттен асатын акционерлердің соңғы аяқталған қаржы жылының уәкілетті аудиторлық қызмет куәландырған баланстық есептерін және пайдасы мен шығыны туралы есептерін, сондай-ақ банктің жарғылық капиталындағы үлесі бес процентке тең немесе артық акционер болып саналатын ұйымның бірінші басшысы, бас бухгалтері қол қойып, мөрмен куәландырған баланстық есептерін және пайда мен шығын туралы есептерін береді. 
      Бұрынғы, оның ішінде ағымдағы эмиссиясының нәтижелері бойынша жарғылық капиталда 5 процент және одан да көп болатын акционерлердің үлесі олардың қосымша акциялар сатып алуына байланысты көбейген жағдайда, осы акционерлердің соңғы аяқталған қаржы жылының уәкілетті аудиторлық қызмет куәландырған баланстық есептері және пайдасы мен шығыны туралы есептері, акционер болып саналатын ұйымның бірінші басшысы, бас бухгалтері қол қойып, мөрмен куәландырған баланстық есептері және пайда мен шығын туралы есептері Ұлттық Банкте болмаған жағдайда беріледі. 
      Ұлттық Банк бағалы қағаздар шығару және орналастыру қорытындылары туралы есептің сараптамасынан өту үшін банк берген құжаттар пакетін қарау қорытындылары бойынша бағалы қағаздар эмиссиясының нақты орналастырылған көлемінің есебін қабылдайды. <*> 
      Ескерту: 3.6. тармақ жаңа редакцияда жазылды - ҚР Ұлттық Банкі Басқармасының 1999 жылғы 7 қазандағы N 331 қаулысымен. 
      3.7. Есеп беріліп отырған кезең ішінде бағалы қағаздардың орналастырылмағаны жөнінде банк берген хабарламаны Ұлттық Банк назарда ұстау үшін қабылдайды. <*> 
      Ескерту: 3.7. тармақ жаңа редакцияда жазылды - ҚР Ұлттық Банкі Басқармасының 1999 жылғы 7 қазандағы N 331 қаулысымен. 
      3.8. Бағалы қағаздар шығару және орналастыру қорытындылары туралы есептi қабылдаған жағдайда (оны қабылдағаннан бас тартқан жағдайда) Ұлттық Банк есептiң екi данасын банкке қайтарады және бағалы қағаздар шығару және орналастыру қорытындылары туралы есеп берілген кездегі бағалы қағаздар эмиссиясының нақты төленген көлемін көрсете отырып (оны қабылдаудан бас тарту себебiн көрсете отырып) жазбаша қорытынды бередi, ол кейiннен мемлекеттiк тiркеу үшiн Ұлттық комиссияға ұсынылады. <*> 
      Ескерту: 3.8. тармақ өзгертілді - ҚР Ұлттық Банкі 
               Басқармасының 1999 жылғы 7 қазандағы N 331 
                қаулысымен
      3.9. Егер: 
      - есепте баяндалған ақпараттар Қазақстан Республикасының қолданылып жүрген заңын бұзатын болса; 
      - қағаздар шығару және орналастыру қорытындылары туралы 
        есеп толық көлемде берiлмесе; <*> 
      - берiлген есептегi ақпараттың мәлiметi дәл болмаса; 
      - есеп мәлiметтерiнiң дұрыс еместiгi байқалса; 
      - бағалы қағаздар эмиссиясының тiркелген көлемiнiң артықтығы байқалса Ұлттық Банк эмитентке бағалы қағаздар шығару және орналастыру қорытындылары туралы оң қорытынды беруден бас тартуға құқылы. 
      Ескерту: 3.9. тармақ өзгертілді - ҚР Ұлттық Банкі 
               Басқармасының 1999 жылғы 7 қазандағы N 331 
               қаулысымен. 
      3.10. Ұлттық Банктiң бағалы қағаздар шығару және орналастыру қорытындылары туралы есеп бойынша оң қорытынды беруден бас тартқаны эмитентке жазбаша түрде қорытындыға қол қойылған күннен бастап жетi күн iшiнде жеткiзiлуге тиiс. 
      3.11. Ұлттық Банк берiлген есеппен келiсуден бас тартқан жағдайда, есептi қайталап ұсынылған кезде қарай мерзiмi жаңартылады. 
      3.12. Бағалы қағаздарды шығару және орналастыру қорытындылары туралы есептi қайталап ұсыну Ұлттық Банктiң бағалы қағаздарды шығару және орналастыру қорытындылары туралы есептi қабылдаудан бас тартқаны жөнiнде банктi хабардар еткен сәттен бастап бiр ай iшiнде жүзеге асырылады. 
      3.13. Банк бағалы қағаздарды шығару және орналастыру қорытындылары туралы есептi белгiленген мерзiмде ұсынбаған жағдайда Ұлттық Банк эмиссияны болмай қалды деп тану туралы Ұлттық комиссияға жүгiнуге құқылы. 
      3.14. Ұлттық Банк қорытындылауы үшiн банк берген мәлiметтердiң дұрыс еместiгi анықталған жағдайда, Ұлттық Банк эмиссияны болмай қалды деп тану туралы Ұлттық комиссияға жүгiнуге құқылы. 

      4-тарау. Банктердің бағалы қағаздар эмиссиясының проспектілерін және олардың бағалы қағаздарды шығару және орналастыру қорытындылары туралы есептерін есепке алу және ресімдеу <*> 
      Ескерту: 4-тараудың атауы жаңа редакцияда - ҚР Ұлттық Банкі 
               Басқармасының 1999 жылғы 7 қазандағы N 331 
               қаулысымен.
      4.1. Осы Ережелерде сараптық қорытынды алу үшiн көзделген қажеттi құжаттар пакетi Ұлттық Банктiң Банктiк қадағалау департаментiне ұсынылады. 
      Өшiрiп жазылған немесе соңынан қосып жазылған, сөздерi сызылған және өзге де ескертiлмеген түзетулерi бар құжаттар қарауға қабылданылмайды. 
      4.2. Оң қорытынды беру Ұлттық Банк төрағасы орынбасарының қолымен ресiмделедi. Банктердiң бағалы қағаздар эмиссиясының жобалары мен бағалы қағаздар эмиссиясының және орналастыру қорытындылары туралы олардың есептерiнiң барлық даналарының бiрiншi бетi сол жақтағы жоғары бұрышына орналасқан мынадай тұжырымдармен куәландырылады: "Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкiмен келiсiлген. Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкi Төрағасының орынбасары". Банктердiң бағалы қағаздар шығаруға арналған эмиссия жобасы мен бағалы қағаздар шығару және орналастыру қорытындылары туралы олардың есебiне Ұлттық Банк төрағасының орынбасары қол қояды және Ұлттық Банктiң мөрi соғылады. <*> 
      Ескерту: 4.2. тармақ өзгертілді - ҚР Ұлттық Банкі 
               Басқармасының 1999 жылғы 7 қазандағы N 331 
                қаулысымен .  
      4.3. Ұлттық Банкпен келiсiлген банктердiң бағалы қағаздар эмиссиясының жобасы мен бағалы қағаздар шығару және орналастыру қорытындысы туралы олардың есебiнен бiр данасы банктiң заң iсiне тiгiледi. Қалған даналары бағалы қағаздар эмиссиясын мемлекеттiк тiркеу және (немесе) бағалы қағаздар шығару және орналастыру қорытындылары туралы есепті Ұлттық комиссияның бекiтуi үшiн өтiнiш иесiне қайтарылады. <*> 
      Ескерту: 4.3. тармақ өзгертілді - ҚР Ұлттық Банкі 
               Басқармасының 1999 жылғы 7 қазандағы N 331 
               қаулысымен. 
      4.4. Ұлттық комиссияда мемлекеттiк тiркелгеннен (немесе бекiтiлгеннен) кейiн 2 апта мерзiмде банк Ұлттық Банктiң Банктiк қадағалау департаментiне бағалы қағаздар шығару эмиссиясы жобасының нотариат куәландырған көшiрмесiнiң бiр данасын, эмиссияны мемлекеттiк тiркеу туралы куәлiктiң нотариат куәландырған көшiрмесiмен қоса және бағалы қағаздар шығару және орналастыру қорытындылары туралы бекiтiлген есептiң нотариат куәландырған көшiрмесiн ұсынуға мiндеттi.
      4.5. Ұлттық Банк белгiленген тәртiппен банктердiң бағалы қағаздар эмиссиясының жобасы мен бағалы қағаздар шығару және орналастыру қорытындылары туралы олардың есебiн есепке алып тiркейдi.

     5-тарау. Қорытынды ережелер <*>
     Ескерту: 5-тараудың атауы жаңа редакцияда - ҚР Ұлттық Банкі                   Басқармасының 1999 жылғы 7 қазандағы N 331                            қаулысымен .

     5.1. Банктердiң бағалы қағаздар эмиссиясының жобалары мен бағалы қағаздар шығару және орналастыру қорытындылары туралы олардың есебi бойынша оң қорытынды беруден бас тарту туралы Ұлттық Банктiң шешiмiне банктер сот тәртiбiмен шағымдана алады.
      5.2. Осы Ережелермен реттелмеген мәселелер Қазақстан Республикасының қолданылып жүрген заңдарының нормаларына сәйкес шешiледi.

     Ұлттық Банк
      Төрағасы

О Правилах проведения экспертизы Национальным Банком Республики Казахстан проспектов эмиссий ценных бумаг банков и их отчетов об итогах выпуска и размещения ценных бумаг

Постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 23 мая 1997 г. N 220. Зарегистрирован в Министерстве юстиции 30 июля 1997 г. N 339. Утратило силу - постановлением Правления Национального Банка РК от 3.08.2002 г. № 304 ~V021979 .

      В целях совершенствования нормативно-правовой базы деятельности банков второго уровня в Республике Казахстан, Правление Национального Банка Республики Казахстан постановляет:
      1. Утвердить согласованное с Национальной комиссией Республики Казахстан по ценным бумагам Правила проведения экспертизы Национальным Банком Республики Казахстан проспектов эмиссий ценных бумаг банков и их отчетов об итогах выпуска и размещения ценных бумаг и ввести их в действие со дня их государственной регистрации.
      2. В связи с принятием Правил проведения экспертизы Национальным Банком Республики Казахстан проспектов эмиссий ценных бумаг банков и их отчетов об итогах выпуска и размещения ценных бумаг признать утратившей силу Временную инструкцию о порядке прохождения экспертизы в Национальном Банке Республики Казахстан проспектов на выпуск акций и облигаций, эмитируемых банками и организациями, осуществляющими отдельные виды банковских операций, на территории Республики Казахстан, утвержденную Правлением Национального Банка Республики Казахстан (Постановление от 18 мая 1995 года N 251).
      3. Департаменту банковского надзора (Абдулина Н.К.) довести настоящее Постановление и вышеуказанные Правила до сведения областных (Главного Алматинского территориального) управлений Национального Банка Республики Казахстан и банков второго уровня.
      4. Контроль за исполнением настоящего Постановления возложить на заместителя Председателя Национального Банка Республики Казахстан Сайденова А.Г.
     Председатель
  Национального Банка


                                       Утверждено

Постановлением Правления Национального Банка Республики Казахстан от "23" мая 1997 г. N 220


                      Правила проведения экспертизы
                      Национальным Банком Республики
                   Казахстан проспектов эмиссий ценных
                   бумаг банков и их отчетов об итогах
                     выпуска и размещения ценных бумаг <*>

      Сноска. Наименование - в новой редакции согласно постановлению Правления Нацбанка РК от 7 октября 1999 года N 331 V991018_ ;
      по тексту слова "Настоящее Положение", "Положение", "настоящим Положением", "настоящего Положения", заменены словами "Настоящие Правила", "Правила", "настоящими Правилами", "настоящих Правил", слова "разработано", "определяет", "устанавливает" заменены соответственно словами "разработаны", "определяют", "устанавливают", слова "Нацбанк", "Нацбанком", "Нацбанка", "Нацбанке", заменены словами "Национальный Банк", "Национальным Банком", "Национального Банка", "Национальном Банке";
      по тексту слова "Нацкомиссия", "Нацкомиссию", "Нацкомиссией", "Нацкомиссии" заменены словами "Национальная комиссия", "Национальную комиссию", "Национальной комиссией", "Национальной комиссии" согласно постановлению Правления Нацбанка РК от 7 октября 1999 года N 331 V991018_ .

      Настоящие Правила разработаны в соответствии с действующим законодательством о ценных бумагах и банковской деятельности, определяют порядок проведения Национальным Банком Республики Казахстан (далее - Национальный Банк) экспертизы и согласования проспектов эмиссии ценных бумаг и отчетов об итогах выпусков ценных бумаг банков второго уровня (далее - банк).
      Правила устанавливают особенности регистрации документов об эмиссии ценных бумаг банков.

                      Глава 1. Общие положения <*>

      Сноска. Название Главы 1 - в новой редакции согласно постановлению Правления Нацбанка РК от 7 октября 1999 года N 331 V991018_ .

      1.1. Экспертиза осуществляется по всем выпускам ценных бумаг независимо от объема эмиссии, количества инвесторов и способов размещения и по отчетам об итогах выпуска и размещения ценных бумаг.
      1.2. Проведение экспертизы и дача заключения Национальным Банком осуществляется в следующих случаях:
      а) при создании банка и размещении акций среди его учредителей;
      б) при реорганизации (слиянии, разделении, присоединении, выделении, преобразовании) банка;
      в) при увеличении размера уставного капитала банка путем дополнительной эмиссии акций либо увеличения номинальной стоимости акций;
      г) при изменении номинальной стоимости акций в случае неизменения размеров уставного капитала банка;
      д) при уменьшении размера уставного капитала банка путем уменьшения номинальной стоимости акций либо путем покупки части собственных акций в целях сокращения их общего количества;
      е) при выпуске облигаций. <*>
      Сноска. Пункт 1.2 - с изменениями, внесенными постановлением Правления Нацбанка РК от 7 октября 1999 года N 331 V991018_ .
      1.3. При создании банка эмиссия акций осуществляется закрытым способом размещения.
      1.4. Если банк в течение одного года со дня государственной регистрации не выполнил требования, установленные Национальным Банком для получения лицензии на проведение банковских операций, Национальный Банк обязан в трехдневный срок поставить в известность уполномоченный регистрирующий орган о необходимости аннулирования свидетельства о государственной регистрации первоначальной эмиссии.
      1.5. Банк, являющийся открытым акционерным обществом, вправе осуществлять эмиссию акций закрытым способом размещения, в случае принятия данного решения Общим собранием акционеров банка.
      1.6. Необходимый пакет документов (документы) формируется в соответствии с настоящими Правилами и нормативными правовыми актами Национальной комиссии Республики Казахстан по ценным бумагам (далее Национальная комиссия), регулирующими порядок эмиссии ценных бумаг банками. <*>
      Сноска. Пункт 1.6 - с изменениями, внесенными постановлением Правления Нацбанка РК от 7 октября 1999 года N 331 V991018_ .
      1.7. Банк, получив положительное заключение Национального Банка на эмиссию ценных бумаг, обязан в течение трех месяцев уведомить Национальный Банк о своем обращении в Национальную комиссию. По истечении трех месяцев положительное заключение Национального Банка теряет юридическую силу. В этом случае банк обязан снова представить в Национальный Банк на экспертизу документы по эмиссии ценных бумаг.
      1.8. Документы по регистрации эмиссии ценных бумаг и утверждению отчетов об итогах размещения ценных бумаг принимаются к рассмотрению Национальной комиссией только при наличии положительного заключения по документам и письма Национального Банка с разрешением об увеличении уставного капитала (при эмиссии ценных бумаг) или утверждению отчета об итогах размещения ценных бумаг. <*>
      Сноска. Пункт 1.8 - с изменениями, внесенными постановлением Правления Нацбанка РК от 7 октября 1999 года N 331 V991018_ .

                           Глава 2. Порядок
                  проведения экспертизы проспектов
                    эмиссии ценных бумаг банков <*>

      Сноска. Название Главы 2 - в новой редакции согласно постановлению Правления Нацбанка РК от 7 октября 1999 года N 331 V991018_ .

      2.1. Для прохождения экспертизы проспектов эмиссии ценных бумаг банк представляет в Национальный Банк следующие документы:
      а) ходатайство, составленное в произвольной форме и подписанное руководителем банка;
      б) копии документов регистрирующего органа о регистрации предыдущей эмиссии ценных бумаг и принятии отчета по итогам предыдущего выпуска;
      в) ходатайство банка о внесении изменений в устав и учредительный договор банка и нотариально заверенные изменения и дополнения в устав и учредительный договор (если таковой имеется);
      г) копию протокола общего собрания акционеров, на котором принято решение об эмиссии акций, составленного в соответствии с требованиями законодательства, с указанием формы эмиссии ценных бумаг (документарной либо бездокументарной), а также источников формирования уставного капитала;
      д) проспект эмиссии, составленный по форме, установленной Национальной комиссией для банков (в трех экземплярах);
      е) копию отчета аудитора или аудиторской организации, имеющей (его) лицензию на право проведения аудиторской проверки банковской деятельности, подтверждающий достоверность баланса и отчета с прибылях и убытках банка за последний завершенный финансовый год;
      ж) балансовые отчеты и отчеты о прибылях и убытках учредителей и (или) акционеров за последний завершенный финансовый год, заверенные уполномоченными аудиторскими службами, и незаверенные аудитом балансовые отчеты и отчеты о прибылях и убытках на последнюю отчетную дату, подписанные первым руководителем, главным бухгалтером и заверенные печатью организации, являющейся учредителем и (или) акционером. <*>
      Сноска. Пункт 2.1 - с изменениями и дополнениями, внесенными постановлением Правления Нацбанка РК от 7 октября 1999 года N 331 V991018_ .
      2.2. При реорганизации банка для прохождения экспертизы проспекта эмиссии ценных бумаг дополнительно в Национальный Банк представляются:
      а) при слиянии, присоединении - копии передаточного акта, договора о сиянии (присоединении) и консолидированный баланс, составленные в порядке, установленном законодательством;
      б) при разделении, выделении - разделительный баланс;
      в) при преобразовании - копию передаточного акта и баланс на дату регистрации вновь образованного банка.
      В любом случае дополнительно представляется копия документа Национальной комиссии об аннулировании эмиссии акций каждого ликвидированного (реорганизованного) банка.
      2.3. Основаниями для дачи отрицательного заключения Национальным Банком по проспекту эмиссии ценных бумаг являются:
      а) несоответствие представленных документов действующему законодательству;
      б) несоответствие сведений, внесенных в проспект эмиссии, фактическому финансовому состоянию эмитента;
      в) наличие не прошедших согласование в Национальном Банке следующих руководящих работников банка: Председателя совета директоров банка, Председателя Правления банка и главного бухгалтера банка;
      г) принятие решения об уменьшении уставного капитала, которое может повлечь нарушение банком пруденциальных нормативов, установленных Национальным Банком в целях защиты интересов депозиторов и кредиторов банка;
      д) неудовлетворительное финансовое состояние учредителей и (или) акционеров (при закрытом способе размещения акций), выразившееся в:
      - отсутствии у них собственных средств для оплаты акций банка;
      - наличии решения суда о признании их банкротами;
      - наличии обязательств, превышающих активы, независимо от того, был ли учредитель признан судом банкротом;
      - наличии убытков в течение 3 месяцев, предшествующих дате принятия решения об увеличении уставного фонда;
      - применении к банку-учредителю в течение предшествующих трех лет санкции в виде назначения режима консервации. <*>
      Сноска. Пункт 2.3 - с изменениями и дополнениями, внесенными постановлением Правления Нацбанка РК от 7 октября 1999 года N 331 V991018_ .
      2.4. Документы банка об эмиссии ценных бумаг, требующие заключения Национального Банка, а также изменения и дополнения в устав и учредительный договор (если таковой имеется) в месячный срок с момента принятия эмитентом решения об эмиссии представляются в Национальный Банк и рассматриваются им в течение одного месяца с момента представления полного пакета документов, указанных в п. 2.1 и п. 2.2.
      2.5. Сообщение Национального Банка об отказе в выдаче положительного заключения по проспекту эмиссии ценных бумаг доводится до банка в письменной форме.
      2.6. При отсутствии замечаний к представленным документам два экземпляра проспекта эмиссии ценных бумаг с отметкой о прохождении экспертизы в Национальном Банке и его письменное заключение по проспекту эмиссии возвращаются банку для представления в Национальную комиссию, третий экземпляр проспекта остается в Национальном Банке.

           Глава 3. Порядок проведения экспертизы отчетов
           об итогах выпуска и размещения ценных бумаг <*>

      Сноска. Название Главы 3 - в новой редакции согласно постановлению Правления Нацбанка РК от 7 октября 1999 года N 331 V991018_ .

      3.1. Для проведения экспертизы отчетов об итогах выпуска и размещения ценных бумаг банками представляются следующие документы:
      а) заявление, составленное в произвольной форме, подписанное руководителем банка, с указанием суммы эмиссии, размера фактически сформированного уставного фонда;
      б) отчет об итогах выпуска и размещения ценных бумаг (в трех экземплярах) по форме, установленной нормативными правовыми актами Национальной комиссии, подписанный руководителем банка, главным бухгалтером, председателем ревизионной комиссии и заверенный печатью банка. Данный отчет должен быть подтвержден аудитором или аудиторской организацией, имеющей лицензию на право проведения аудиторской проверки банковской деятельности;
      в) баланс банка на момент окончания срока размещения данной эмиссии, подписанный руководителем, главным бухгалтером банка и заверенный печатью банка;
      г) заверенные уполномоченными аудиторскими службами балансовые отчеты и отчеты о прибылях и убытках за последний завершенный финансовый год акционеров, доля которых в уставном капитале банка равна или превышает пять процентов, а также балансовые отчеты и отчеты о прибылях и убытках на последнюю отчетную дату, подписанные первым руководителем, главным бухгалтером и заверенные печатью организации, являющейся акционером, доля которого в уставном капитале банка равна или превышает пять процентов.
      д) нотариально заверенные копии учредительных документов акционеров, доля которых в уставном капитале банка равна или превышает пять процентов. <*>
      Сноска. Пункт 3.1 - с изменениями и дополнениями, внесенными постановлением Правления Нацбанка РК от 7 октября 1999 года N 331 V991018_ .
      3.2. При рассмотрении представленных документов подлежат анализу:
      а) полнота представленных в отчете сведений и документов, позволяющих сделать вывод о соответствии условий эмиссии ценных бумаг действующему законодательству;
      б) соответствие отчета данным учредительных документов, баланса и других материалов;
      в) их соответствие действующему законодательству. <*>
      Сноска. Пункт 3.2 - с изменениями, внесенными постановлением Правления Нацбанка РК от 7 октября 1999 года N 331 V991018_ .
      3.3. При рассмотрении отчетов об итогах выпуска и размещения ценных бумаг, Национальный Банк вправе:
      а) потребовать от банка представления дополнительной документации, касающейся особенностей деятельности данного акционерного общества;
      б) проводить проверку достоверности данных и сведений, содержащихся в представленных отчетах об итогах выпуска и размещения ценных бумаг;
      в) рассматривать материалы ранее зарегистрированных эмиссий ценных бумаг.
      3.4. Руководитель, главный бухгалтер, председатель ревизионной комиссии, подписавшие отчет об итогах выпуска и размещения ценных бумаг, несут полную ответственность за достоверность содержащихся в нем сведений в соответствии с действующим законодательством.
      3.5. Банк предоставляет пакет документов для прохождения экспертизы отчета об итогах выпуска и размещения ценных бумаг в течение 15 календарных дней по истечении каждых шести месяцев размещения ценных бумаг, а также в течение 15 календарных дней после окончания размещения ценных бумаг. Если по истечении шести месяцев ни одна ценная бумага зарегистрированной эмиссии не была размещена, банк в течение 15 календарных дней представляет в Национальный Банк уведомление об этом в произвольной форме.
      Национальный Банк в течение 15 календарных дней, начиная со дня, следующего за днем поступления отчета, рассматривает и при отсутствии замечаний принимает отчет об итогах выпуска и размещении ценных бумаг либо извещает эмитента об отказе в принятии отчета в соответствии с пунктом
3.9. настоящих Правил. <*>
      Сноска. Пункт 3.5 - в новой редакции согласно постановлению Правления Нацбанка РК от 7 октября 1999 года N 331 V991018_ .
      3.6. В случае неполного размещения зарегистрированного объема эмиссии ценных бумаг банк представляет в определенный законодательством срок документы, указанные в пункте 3.1. настоящих Правил (за исключением подпункта "г"), а также заверенные уполномоченными аудиторскими службами балансовые отчеты и отчеты о прибылях и убытках за последний завершенный финансовый год акционеров, доля которых в уставном капитале банка после размещения зарегистрированного объема эмиссии ценных бумаг будет равна или превысит пять процентов и балансовые отчеты и отчеты о прибылях и убытках на последнюю отчетную дату, подписанные первым руководителем, главным бухгалтером и заверенные печатью организации, являющейся акционером, доля которого в уставном капитале банка после размещения зарегистрированного объема эмиссии ценных бумаг будет равна или превысит пять процентов.
      В случаях увеличения доли в уставном капитале акционеров, имевших 5 и более процентов по результатам предыдущих, в том числе текущей, эмиссии, в связи с приобретением последними дополнительных акций, банком предоставляются, в случае их отсутствия в Национальном Банке, заверенные аудиторскими службами балансовые отчеты и отчеты о прибылях и убытках данных акционеров за последний завершенный финансовый год и балансовые отчеты и отчеты о прибылях и убытках на последнюю отчетную дату, подписанные первым руководителем, главным бухгалтером и заверенные печатью организации, являющейся акционером.
      По итогам рассмотрения пакета документов, представленного банком для прохождения экспертизы отчета об итогах выпуска и размещения ценных бумаг, Национальный Банк принимает отчет за фактически размещенный объем эмиссии ценных бумаг. <*>
      Сноска. Пункт 3.6 - в новой редакции согласно постановлению Правления Нацбанка РК от 7 октября 1999 года N 331 V991018_ .
      3.7. Представленное банком уведомление о том, что в течение отчетного периода ценные бумаги не были размещены, принимается Национальным Банком к сведению. <*>
      Сноска. Пункт 3.7 - в новой редакции согласно постановлению Правления Нацбанка РК от 7 октября 1999 года N 331 V991018_ .
      3.8. При принятии отчета об итогах выпуска и размещения ценных бумаг (при отказе в его принятии) Национальный Банк возвращает банку два экземпляра отчета и выдает письменное заключение с указанием фактически оплаченного объема эмиссии ценных бумаг на момент представления отчета об итогах выпуска и размещения ценных бумаг (с указанием причин отказа в его принятии), которые представляются в Национальную комиссию для последующей государственной регистрации. <*>
      Сноска. Пункт 3.8 - с изменениями, внесенными постановлением Правления Нацбанка РК от 7 октября 1999 года N 331 V991018_ .
      3.9. Национальный Банк вправе отказать эмитенту в даче положительного заключения по отчету об итогах выпуска и размещения ценных бумаг, если:
      - информация, изложенная в отчете, свидетельствует о нарушениях действующего законодательства Республики Казахстан;
      - отчет об итогах выпуска и размещения ценных бумаг представлен в неполном объеме;
      - представленная в отчете информация содержит неточные сведения;
      - выявлена недостоверность отчетных данных;
      - выявлено превышение зарегистрированного объема эмиссии ценных бумаг. <*>
      Сноска. Пункт 3.9 - с изменениями, внесенными постановлением Правления Нацбанка РК от 7 октября 1999 года N 331 V991018_ .
      3.10. Отказ в даче положительного заключения по отчету об итогах выпуска и размещения ценных бумаг доводится Национальным Банком до эмитента в письменной форме в течение семи дней с даты подписания заключения.
      3.11. В случае отказа Национальным Банком в согласовании отчета, срок рассмотрения при повторном представлении отчета возобновляется.
      3.12. Повторное представление отчета об итогах выпуска и размещения ценных бумаг осуществляется в течение одного месяца с момента извещения банка об отказе в принятии отчета об итогах выпуска и размещения ценных бумаг Национальным Банком.
      3.13. В случае непредставления банком отчета об итогах выпуска и размещения ценных бумаг в установленные сроки Национальный Банк вправе обратиться в Национальную комиссию с ходатайством о признании эмиссии несостоявшейся.
      3.14. В случае выявления недостоверности сведений, представленных банком для заключения Национального Банка по утверждению отчета, Национальный Банк вправе обратиться в Национальную комиссию с ходатайством о признании эмиссии несостоявшейся.

              Глава 4. Учет и оформление проспектов
           эмиссий ценных бумаг банков и их отчетов об
           итогах выпуска и размещения ценных бумаг <*>

      Сноска. Название Главы 4 - в новой редакции согласно постановлению Правления Нацбанка РК от 7 октября 1999 года N 331 V991018_ .

      4.1. Пакет необходимых документов, предусмотренных настоящими Правилами для получения экспертного заключения, представляется в Департамент банковского надзора Национального Банка.
      Не принимаются для рассмотрения документы, имеющие подчистки либо приписки, зачеркнутые слова и иные неоговоренные исправления.
      4.2. Выдача положительного заключения оформляется подписью заместителя председателя Национального Банка. Титульный лист всех экземпляров проспектов эмиссий ценных бумаг банков и их отчетов об итогах выпуска и размещения ценных бумаг заверяется следующей формулировкой, расположенной в левом верхнем углу: "Согласовано с Национальным Банком Республики Казахстан. Заместитель Председателя Национального Банка Республики Казахстан". Проспект эмиссии на эмиссию ценных бумаг банков и их отчета об итогах выпуска и размещения ценных бумаг подписывается заместителем председателя Национального Банка и скрепляется печатью Национального Банка. <*>
      Сноска. Пункт 4.2 - с изменениями, внесенными постановлением Правления Нацбанка РК от 7 октября 1999 года N 331 V991018_ .
      4.3. Один экземпляр проспекта эмиссии ценных бумаг банков и их отчета об итогах выпуска и размещения ценных бумаг, согласованный с Национальным Банком подшивается в юридическое дело банка. Остальные экземпляры возвращаются заявителю для государственной регистрации эмиссии ценных бумаг и(или) утверждения отчета об итогах выпуска и размещения ценных бумаг в Национальной комиссии. <*>
      Сноска. Пункт 4.3 - с изменениями, внесенными постановлением Правления Нацбанка РК от 7 октября 1999 года N 331 V991018_ .
      4.4. В 2-х недельный срок после государственной регистрации (или утверждения) в Национальной комиссии банк обязан представить в Департамент банковского надзора Национального Банка одну нотариально заверенную копию проспекта эмиссии на выпуск ценных бумаг, вместе с нотариально заверенной копией свидетельства о государственной регистрации эмиссии, и нотариально заверенную копию утвержденного отчета об итогах выпуска и размещения ценных бумаг банка.
      4.5. Национальный Банк в установленном порядке проводит учетную регистрацию проспектов эмиссий ценных бумаг банков и их отчетов об итогах выпуска и размещения ценных бумаг.

                   Глава 5. Заключительные положения <*>

      Сноска. Глава 5 - в новой редакции согласно постановлению Правления Нацбанка РК от 7 октября 1999 года N 331 V991018_ .

      5.1. Решения Национального Банка об отказе в выдаче положительного заключения по проспектам эмиссии ценных бумаг банков и их отчетов об итогах выпуска и размещения ценных бумаг могут быть обжалованы банками в судебном порядке.
      5.2. Вопросы, не урегулированные настоящими Правилами, разрешаются в соответствии с нормами действующего законодательства Республики Казахстан.

      Председатель