Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Бас салық инспекциясының 1995 жылғы 26 маусымдағы N 37 ~V950077 "Қосылған құн салығын есептеудің және төлеудің тәртібі туралы" нұсқаулығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Салық комитетінің Бұйрығымен бекітілген 1998 жылғы 22 мамырдағы N 39. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 1998 жылғы маусымда тіркелді. Тіркеу N 83. Күші жойылды - ҚР Мемлекеттік кіріс министрінің 2002 жылғы 9 сәуірдегі N 416 бұйрығымен.

-------------------Бұйрықтан үзінді----------------
               Мемлекеттік кіріс министрінің
           2002 жылғы 9 сәуірдегі N 416 бұйрығы



      "Салық және бюджетке төленетiн басқа да мiндеттi төлемдер туралы" Қазақстан Республикасының K010209_ Кодексiн (Салық Кодексiн) қолданысқа енгiзу туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 12 шiлдедегi Заңына сәйкес
                                БҰЙЫРАМЫН:
      Күшiн жоғалтқан жекелеген бұйрықтарының тiзбесi:
     33. "Қосылған құн салығын есептеудiң және төлеудiң тәртiбi туралы" Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi Бас салық инспекциясының 1995 жылғы 26 маусымдағы N 37 Нұсқаулығына өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу туралы" Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi Салық комитетiнiң 1998 жылғы 22 мамырдағы N 39 V980083_ бұйрығы. -----------------------------------------------------

      ІІ бөлімде:
      5-тармақ мынадай мазмұндағы екінші және үшінші абзацтармен толықтырылсын:
      "Делдалдық көмек қаражаттарының есебінен қызмет көрсетілген, жұмыс жасалған жағдайда, бұл қызметтердің, жұмыстардың құны жалпы қабылданған тәртіппен қосылған құн салығына жатқызылады.
      Тауарлар, оның ішінде салық органының шешімі бойынша шектелген, аукциондардың лотосы ретінде қойылғандары, олардың сатып алушыға өткізілген фактісі пайда болған жағдайда, жалпы қабылданған ретте қосарланған құн салығын салуға жатқызылады. Мұндай жағдайда салық төлеуші тауарларды жөнелтуді жүргізген тұлға болып табылады. Бұл орайда салық салынатын айналыстың мөлшері осы Нұсқаулықтың 17-тармағына сәйкес айқындалады."
      ІІІ бөлімде:
      9а-тармағының бірінші абзацы алынып тасталып, мынадай мазмұндағы мәтінмен ауыстырылсын:
      "Қазақстан Республикасының аумағында кәсіпкер салығын төлеушілер болып табылатын және тіркелмеген бейрезиденттермен есеп айырысуды жүзеге асырып келген шетелдік заңды тұлғалар төлейді.";
      Үшінші абзац алынып тасталып, мынадай мазмұндағы мәтінмен ауыстырылсын:
      "Қосылған құнның салығын төлеу аталған осы бейрезиденттер осы тіркелмеген бейрезиденттерге немесе басқа тұлғаларға аударған қаражаттарының есебінен жүргізіледі. Салық салынатын айналыс бейрезиденттің сатып алушы төлеушілердің қосылған құн салығынан алатын кірісі болып табылады.";
      VI бөлімде:
      19а тармақтың екінші абзацы мынадай мазмұнында толықтырылсын:
      "Негізгі қор ретінде сатып алынған жеңіл автомобильдердің жоғалуы, бұзылуы кезінде, сонымен қатар, ғимараттың қираған кезінде, олардың қалдық сомасына қосымша құн салығы салынбайды, егер көрсетілген мүлік бұрынырақ қосымша құн салығымен сатып алынса.";
      22-тармақтың бірінші абзацы мынадай мазмұндағы мәтінмен толықтырылсын:
      "Егер ғимараттың құрылысын мердігерлік ұйым жүзеге асырған және бұл орайда тапсырысшы мердігерлік ұйымды құрылыс материалдарымен қамтамасыз етуге міндеттенген жағдайда бұдан бұрын қосылған құн салығын төлеген, аталған құрылыс материалдарын тапсырып беру қосылған құн салығы есептелмеген баға бойынша жүргізіледі. Бұдан әрі орындалған жұмыстардың актілері төленгенін қабылдауға байланысты, құрылыста пайдаланылған материалдардың есебіне бұрын жатқызылған қосылған құн салығы алдын ала тежеуге және салынып жатқан (салынған) объектінің құнына енгізуге жатады.";
      22-тармақтың екінші абзацы мынадай мазмұндағы сөйлеммен толықтырылсын:
      "Салықтың аталған сомасын алдын ала тежеу объектінің құрылысына тауарлардың (жұмыстардың, қызметтердің) жөнелтілуіне қарай жүргізіледі.";
      23-тармақ мынадай мазмұндағы екінші абзацпен толықтырылсын:
      "Қазақстан Республикасының кедендік аумағынан ұқсату үшін әкетілген тауарлар, егер олардың "Қазақстан Республикасының кедендік аумағынан тысқары өңдеу кеден аумағында жүзеге асырылған жағдайында қосылған құн салығы салынатын объекті болып табылмайды".
      Алыс-беріс шикізатынан өндірілген тауарларды ұқсату жөніндегі қызметтерге ақы төленген жағдайда бұл тауарлардың құны салық салынатын объект ретінде қаралады."
      IX бөлімде:
      31-тармақта:
      7-тармақша мынадай мазмұндағы мәтінмен толықтырылсын:
      "Бұл жеңілдік геологиялық барлау ұйымдарына, сонымен қатар геологиялық барлау және геологиялық іздестіру жөнінде қызмет көрсетуші қосалқы мердігерлерге қолданылады.
      Геологиялық барлау және геологиялық іздестіру жұмыстарына мыналар жатады:
      - жер қойнауының жай-күйіне мониторинг жүргізу, сейсмикалық болжам жасау;
      - геологиялық, географиялық, гидрогеологиялық, инженерлік-геологиялық, геоэкологиялық түсірімдер;
      - пайдалы қазбалардың болашағын анықтау мақсатында республика аумағының геологиялық құрылымын зерделеу;
      - теңіз геологиялық-геофизикалық, ғылыми және тақырыптық зерттеулер;
      - ғылыми-геологиялық зерттеулер;
      - жер қойнауын пайдаланудың ақпараттық негізі болып табылатын мемлекеттік геологиялық карталарды жасау;
      - пайдалы қазбалардың кен орындарын іздестіру және барлау, оларға баға беру;
      - геологиялық барлау және геологиялық іздестіру жұмыстарын жүргізу үшін қажетті заттарды тасымалдау;
      - геологиялық барлау және геологиялық іздестіру жұмыстарына қатысты лабораториялық, топография-геодезиялық, карто жасайтын, бұрғылау, кен ұңғылау және басқа жұмыстар;
      - пайдалы қазбалар өндірілетін кен орнын дайындауға байланысты жұмыстар.
      Бұл орайда арнаулы, ілеспе жұмыстарды және шығындарды, олардың көлемі мен құнын қоса, геологиялық жұмыстардың нақты түрлерінің тізбесі есептеліп, зерттеудің және геологиялық объект ерекшеліктерінің ғылыми-техникалық мүмкіндіктердің геологиялық жұмыстарды жүргізуге қойылатын геологиялық әдістемелік талаптардың жер қойнауын және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі талаптардың мақсаттарын ескере отырып, әрбір геология (ғылыми-геологиялық) объектінің жобалық-сметалық құжаттары айқындалады. Арнаулы жұмыстардың жекелеген түрлері (сызба-рәсімдеу, сараптау және т.б.) басқа да мамандандырылған кәсіпорындардың күштерімен орындалуы мүмкін және барлау және геологиялық іздестіру жұмыстарының үлесі болып табылады. Бұл жұмыстардың орындалу қажеттігі геологиялық объектінің жобалау-сметалық құжаттарында негізделеді және көрсетіледі. Бұл орайда жеңілдік геологиялық барлау ұйымы мен осы жұмыстардың орындалуына арналған шарттар тікелей жасалғанда ғана қолданылады."
      11-тармақша мынадай редакцияда жазылсын:
      "Тауарларды немесе жолаушыларды халықаралық тасымалдауға байланысты қызмет көрсету және жұмыстарды орындау жөніндегі айналыстар.
      Қазақстан Республикасы қатысушы болып табылатын халықаралық шарттарда қарастырылған жағдайларды қоспағанда халықаралық тасымалдауға байланысты төменде аталған жұмыстар мен қызметтер қосылған құн салығынан босатылады:
      - Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына мүше мемлекеттердің Қазақстан Республикасының кеден аумағынан экспортталатын (импортталатын) тауарларды тасымалдауға (оның ішінде құбырлы тасымал), тиеуге, түсіруге, қайта тиеуге байланысты қызметтер, Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына мүше мемлекеттерден (өзге де жағдайлар көздейтін халықаралық келісімдер жасалған елдерді қоспағанда) тысқары шығарылатын транзиттік жүктерді қамдауға байланысты қызметтер олар бірыңғай халықаралық тасымалдау құжаттарымен рәсімделген жағдайда ғана.
      Тауарларды тасымалдауда құбырлы тасымал көлігі пайдаланылған кезде жеңілдікті пайдалану үшін негіздеме тауар берушімен оны Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына мүше мемлекеттерден тысқары (өзге де жағдайлар көздейтін халықаралық келісімдер жасалған елдерді қоспағанда) тасымалдауға жасалған келісім-шарт (шарт), тасымалдауға арналған тауардың алынғанын растайтын құжаттар, сондай-ақ тауарды сатып алушының қабылдаған (өткізген) актісі болып табылады:
      - халықаралық қатынаста, оның ішінде Қазақстан Республикасының аумағында почтаны және жолаушылар мен олардың жүктерін тасымалдау жөніндегі қызметтер, олар бірыңғай халықаралық тасымалдау және қайта тасымалдау құжаттарымен рәсімделген жағдайда ғана;
      - шетелдік әуе кемелерін жүргізу (шетелдік кемелерді жүргізу үшін штурмандар беру);
      - халықаралық қатынастарға техникалық, коммерциялық, аэронавигациялық және аэроайлақ қызметін көрсету (Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына мүше басқа да мемлекеттердің жүзеге асыратын қатынастарын қоспағанда);
      - жанар-жағар материалдар жөнінде салық төлеуден босату жөніндегі жағдайлар айтылатын әуе қатынастары туралы жасалған халықаралық келісімдерге сәйкес ресми тасымалдаушы болып тағайындалған шетелдік компаниялардың жүзеге асыратын халықаралық қатынастарындағы ұшақтарға май құю қосылған құн салығынсыз баға бойынша жүргізіледі."
      Х бөлімде:
      33-тармақтың төртінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      "Алыс шетелдерге тауарларды экспорттау кезінде нөлдік ставканы қолдану үшін негіз - салық төлеуші тіркелген орын бойынша салық органына мынадай құжаттарды тапсыру болып табылады:
      а) экпортталатын тауарларды беруге шетелдік тұлғамен жасалған келісім-шарт (шарт);
      б) экспорт режимінде тауар шығаруды жүзеге асырған кеден органының және Қазақстан Республикасының кеден аумағының сыртына тауар шығарылған өткізу кенті орналасқан қызмет аймағындағы кеден органының белгілері қойылған жүк кеден декларациясы.
      Құбырлы өткізу көлігін немесе электр өткізу желілерін пайдалану не толық емес мезгілдік декларациялау рәсімдерін қолдану арқылы экспорт режимінде тауарлар әкетілген жағдайда, кедендік рәсімдеуді жүргізген кеден органының белгілері бар толық жүк кеден декларациясы тапсырылады;
      в) Қазақстан Республикасының және тауар транзитпен өтетін мемлекеттердің шекаралық кеден органдарының белгілері бар, жүктің алыс шетелдің шекарасынан өткенін растайтын тауармен жүретін құжаттардың көшірмелері. Мұндай құжаттар коносамент, халықаралық актокөлікпен тасымалдау туралы халықаралық автокөлік жүкпарағы, халықаралық авиация жүкпарағы және теміржол жүкпарағы болып табылады.
      Экспорт режиміндегі тауарлар құбырлы өткізу көлігін немесе электр өткізу желілерін пайдалану арқылы әкетілген жағдайда жүкпен жүретін құжаттар көшірмелерінің орнына мұнайды қабылдау-өткізу актісі тапсырылады;
      г) экспортталатын тауарларды беруге арналған келісім-шарт бойынша есеп айырысу жүргізілгенін растайтын құжаттар. Бұл құжаттар мыналар: - ақшалай түрде төленген кезде - тауарларды өткізу кірҚС сомасын өтеу құжаттар тапсырылмайынша жүргізілмейді.
      Жанама салықтарды алу "арналған орны" қағидаты бойынша жүзеге асырылатын, Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына мүше - елдерге тауарларды экспорттауға қатысты нөлдік ставканы қолдану үшін, жоғарыда аталған құжаттар, сондай-ақ экспорт режимінде Қазақстан Республикасының кеден аумағынан әкетілген тауарлар импортталған елде рәсімделген жүк кедендік декларациясының көшірмесі тапсырылады."
      ХІ бөлімде:
      34а-тармағы мынадай мазмұнда толықтырылсын:
      "Дипломатиялық өкілдіктер мен олардың қызметшілері, олардың бірге тұратын отбасы мүшелерін қоса, Қазақстан Республикасының аумағында сатып алған тауарлар мен қызмет түрлері қосылған құн салығы ескерілетін бағалар бойынша төленуге тиіс.
      Дипломаттық және оларға теңестірілген Қазақстан Республикасында тіркелген өкілеттіктер бюджеттен қосылған құн салығының сомасын қайтарып алу мақсатында Қазақстан Республикасының өнім берушілері жазып берген шотфактураларда белгіленген деректерді тоқсан сайын жиынтық ведомоста (уақыты мен шот-фактураның нөмірі, алынған шот-фактураның төленген фактісін растайтын төлем құжатының уақыты мен нөмірі, өнім берушінің атауы, мәміленің жалпы сомасы, қосылған құн салығының сомасы) көрсете отырып, оларды есепті тоқсаннан кейінгі бір айдың ішінде Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрлігіне есепті кезеңдегі шот-фактураның көшірмесімен бірге жасауға тиіс. Аталған ақпаратты Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрлігі алдын ала тексергеннен кейін жиынтық ведомостар мен шотфактуралардың көшірмелері Алматы қаласы бойынша салық комитетіне тапсырылады, ол министрліктен ақпарат алынған күннен бастап 90 күннің ішінде салықтың орнын толтыруды жүзеге асырады.
      Бюджеттен орнын толтыруға жататын салықтың сомасын Алматы қаласы бойынша салық комитеті тиісті дипломатиялық және оларға теңестірілген өкілеттіктердің шоттарына аударатын болады.
      Егер шот-фактураларда қосылған құн салығы жеке жолмен көрсетілмеген болса, салық бойынша орнын толтыру құқығы оның шот-фактурада қосылған құн салығын қосқаны туралы тауарларды (жұмыстарды, қызметтерді) берушіден растау құжаты алынған жағдайда ғана болуы мүмкін.
      Қосылған құн салығы сомасының орны толтырылғаны жөніндегі есептер Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрлігіне жанама салықтар (қосылған құнға және акциздерге салынатын салықтар) бойынша жеңілдіктер беру кезінде өзара қатынас қағидаты сақталғаны жөнінде жауап нотасын берген дипломатиялық өкілеттіктердің орнын толтыруы ретінде қабылданады. Егер біреуі Қазақстан Республикасы болып табылатын мемлекеттер арасындағы дипломатиялық нота алмасулар жүрмесе, Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрлігі қосылған құн сомасының орны толтырылғаны туралы есеп айырысуды қабылдамайтын болады."
      ХІІІ бөлімнің бірінші бөлігі 38-тармақ болып саналсын.
      XVI бөлімде:
      43-тармақ мынадай мазмұндағы мәтінмен толықтырылсын:
      "Мемлекеттік резервтен алынған тауарлар бойынша қосылған құн салығына есептеуге жатқызу үшін негіз:
      - N Р-27-нысанының тауарларына ақы төлеу үшін хабарлама;
      - жіберілген тауарлардың жалпы құнын қосылған құн салығының сомасына бөле отырып, Материалдық резервтер жөніндегі комитеттің Р-28а-нысанын іс жүзіндегі орындауының жүктеу құжаты;
      - тауарларды алушының тауарларға ақы төлеуі жөніндегі төлем тапсырысы болып табылады.
      Егер мемлекеттік резервтен Қазақстан Республикасында қосылған құн салығын төлеушілер болып табылмайтын бұрын өнім берушілер сатып алған тауарлар түсірілсе, аталған құжатта қосылған құн салығының сомасы көрсетілмейді және "ҚҚС-сыз" деген белгі соғылады.
      Жалға алынған негізгі қорлардың, оның ішінде орындалған жөндеуі бойынша қосылған құн салығының сомасы жалпы қабылданған тәртіпте есепке алуға жатады. Егер жөнделетін негізгі қорларды жөндеуге арналған шығындар жалға алу құнына енгізілген жағдайда, сондай-ақ жалға алу шартының мерзімі біткен немесе одан бас тартылған жағдайда, жөндеудің қосылған құнға салық салынатын объект ретінде қаралады."
      45а-тармағындағы "кәсіпкерлік қызметтен (жылдық табыстың жиынтығынан шегерісті арттыру көзделінсе)" деген сөз алып тасталсын.
      XVIII бөлімде:
      53-тармақ мынадай мазмұндағы мәтінмен толықтырылсын:
      "Салық төлеуші, егер тоқсан үшін ай сайынғы төлем 500 айлық есеп айырысу көрсеткішінен асып кетсе - салық қызметі органдарына есепті айдан кейінгі 15-күннен кешіктірмей және егер тоқсан үшін орташа төлем 500 айлық есеп айырысу көрсеткішінен кем болса - есепті тоқсаннан кейінгі айдың 15- күнінде тоқсан сайын ҚҚС жөнінде декларация тапсырады.
      Ай сайынғы төлемнің мөлшерін салық төлеуші соңғы тоқсанның деректеріне қарай өзінше белгілейді.
      Демалыс (жұмыс істемейтін) немесе мереке күндерінде болған декларацияларды тапсыру мерзімі демалыс немесе мереке күннен кейінгі бірінші жұмыс күніне ауыстырылады."
      ХХІІ бөлім мынадай редакцияда жазылсын:
      "ХХII-бөлiм. Қосылған құн салығы жөніндегі
                     әкімшілік ережелері

      66. Қосылған құн салығын дұрыс есептей және бюджетке уақытында төлеу үшін жауапкершілік салық төлеушілерге және олардың лауазымды тұлғаларына жүктеледі.
      Қосылған құн салығын есептеу тәртібінің және уақытында төленуінің бұзылғаны үшін салық төлеушілерге Қазақстан Республикасының салық заңдарында белгіленген шаралар және Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген әкімшілік айыппұлдар қолданылады.
      67. Қосылған құн салығын және (немесе) айыппұл шараларын төлеудің мерзімдерін ұзартуды салық төлеуші Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1997 жылғы 18 сәуірдегі қаулысымен белгіленген реттегі жазбаша өтініші бойынша және Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің 1997 жылғы 28 сәуірдегі N 115 бұйрығына сәйкес салық органымен келісілген төлемдердің орнын толтыру кестесі бойынша тапсырады.
      Қосылған құн салығын төлеудің мерзімін ұзарту салық төлеушіні үстеме ақыны төлеуден босатпайды. Салық төлеуші қарыздарының орнын толтыру кестесін бұзған жағдайда, төлеудің мерзімін ұзарту шарасы тоқтатылады және қарыз белгіленген тәртіп бойынша төлетіледі.
      68. Негіздемесі жеткіліксіз, белгіленген мерзімде декларация тапсырмаған заңды немесе жеке тұлғаға төленуге тиісті, бірақ декларация бойынша төленбеген соманың 5 проценті мөлшерінде айыппұл салынады. Бұл орайда 5 процент мөлшеріндегі айыппұл мерзімі өткен күндердің санына қарамастан қолданылады.
      Мысалы: ҚҚС жөніндегі декларацияда салықтың сомасы 130000 теңге мөлшерде белгіленген, іс жүзінде 100000 теңге төленген. Салық төлеуші декларацияны белгіленген мерзімнен кейін тапсырылған. Салықтың төленбеген 30000 теңге сомасына 5 процент мөлшерінде айыппұл салынады, бұл 1500 теңгені құрайды (30000х5:100).
      69. Салық төлеушіні тіркеу орны бойынша салық органы, егер салық төлеуші декларация тапсырудың мерзімі жеткенге дейін өтініш берген болса, бір жылдан аспайтын кезеңге декларацияны ұзарта алады.
      Декларацияны тапсыру мерзімін ұзарту салық төлеудің мерзімін өзгертпейді. Егер белгіленген мерзімге дейін қосылған құн салығын төлемесе, онда салықты уақытында төлемегені үшін мерзімі өткен әрбір күнге үстемеақы есептеледі.
      70. Салық төлеушінің салық органы тексергенге дейін салық жылы бойында бұрын берілген декларацияға өз бетімен өзгеріс енгізуге және бұл туралы салық органына хабардар етуге құқығы бар.
      Бюджетке қосымша төленуге тиісті салық сомалары бойынша салық төлеуші тіркеу орны бойынша салық органына анықтау жүргізілетін есепті кезең үшін қосымша декларация тапсырады. Бұл декларацияларда тиісті мерзімдер бойынша бұрын берген декларациялармен салыстырғанда анықталған айырмашылықтардың сомасы ғана көрсетіледі.
      Мұндай жағдайда одан тәртіп бұзылған сәттен бастап оның анықталған сәтіне дейінгі бюджеттің кірісіне төленуге тиісті айыппұл шаралары қолданылмайды.
      71. Осы Нұсқаулықтың 58-тармағына сәйкес салық төлеушінің қалауы бойынша бір салық жылының ішінде қосылған құн салығы бойынша ағымдағы он күндік төлемдердің мөлшері алдағы тоқсандағы салық сомасының тоғыздан бір бөлігі мөлшерінде немесе ағымдағы он күндіктің іс жүзіндегі айналысы бойынша айқындалады.
      Салық төлеуші салық органына салық жылында ағымдағы төлемдерді төлеудің өзі таңдап алған әдісі туралы жазбаша түрде хабарлауға міндетті. Салық төлеушілердің жеке шотында ағымдағы төлемдерді есептеу, егер салық төлеуші ағымдағы он күндік төлемдерді алдыңғы тоқсан бойынша салықтың тоғыздан бір сомасы мөлшерінде төлейтінін таңдап алған жағдайда жүргізіледі. Егер салық төлеуші төлемдердің аталған әдісін таңдап алған жағдайда ағымдағы төлемдердің жарналары белгіленген мерзімдерде орындалмаса, онда салық төлеушінің жеке шоты бойынша ағымдағы он күндік төлемдердің аударылған сомалары негізінде үстемеақы есептеледі.
      Үстемеақыны есептеу келесі ағымдағы төлемді өтеудің немесе біржола есеп айырысудың (ҚҚС бойынша декларация тапсырудың) мерзіміне дейінгі әрбір ағымдағы төлем бойынша жүргізіледі.
      Мысалы: Алдағы тоқсанда салық төлеушінің бюджетке төлеген қосылған құн салығы мыналарды құраған: қаңтар - 25000 теңге, ақпан - 25000 теңге, наурыз - 30000 теңге. Алдыңғы тоқсанда төленген салық сомасы - 80000 теңгені құраған. Салық төлеуші ағымдағы он күндік төлемдердің өтемін алдағы тоқсан үшін салық сомасының 1/9 мөлшерінде жүргізеді. Сөйтіп, бір ағымдағы төлемнің мөлшері 8900 теңгені құрайды. Сәуір айы ішінде ағымдағы төлемдерді салық төлеуші белгіленген мерзімде төлемеген.
      Үстемеақыны есептеу мынадай түрде жүргізіледі: бір күн үшін кері қаржыландыру ставкасы 0,27%-ті (65%х1,5:365) құрайды. 13 сәуірден 23 сәуірге дейінгі мерзім бойынша үстемеақы 2643 теңгені (8900х0,27%х11күн:100), 24 сәуірден 3 мамырға дейінгі мерзім бойынша 2403 теңгені (8900х0,27%10күн:100), 4 мамырдан 15 мамырға дейінгі мерзім бойынша 2884 теңгені (8900х0,27%х12күн:100) құрайды. Жиынтығы 7930 теңге сомасында үстемеақы есептеледі.
      Ағымдағы он күндік төлем бойынша артық төленген жағдайда ағымдағы он күндік төлемнің келесі мерзімі бойынша көлемді айқындау кезінде есептеледі.
      Ағымдағы он күндік төлемдердің кем болған фактісі салық органдарының жекелеген тексерулер жүргізілуі кезінде анықталады. Мұндай факт анықталған жағдайда салық органы төмендетілген соманың 100 проценті мөлшерінде айыппұл салады және оны төлеудің мерзімін көрсете отырып, есептелген салық сомасы туралы хабарлама жазып береді.
      Салық төлеуші ағымдағы он күндік үшін іс жүзіндегі айналыс бойынша ағымдағы он күндіктің төлемдерін төлеу әдісін таңдап алған жағдайда жеке шот бойынша ағымдағы он күндік төлемдерді, демек ағымдағы он күндік төлемдерді уақытында жасамағаны және төмендеткені үшін үстемеақы салық төлеушінің іс-әрекетін құжаттар арқылы тексеру актілерінің нәтижелері бойынша ғана жүргізіледі.
      72. Жеткілікті төлемеуге әкеліп соқтырған, ҚҚС жөніндегі декларацияда салық мөлшерінің төмендетілгені үшін салық төлеушіге салықтың төмендетілген сомасының 100 проценті мөлшерінде айыппұл салынады.
      100 процент мөлшеріндегі айыппұл әрбір есепті кезең үшін бюджетке

төленетін салық сомасының жете төленбеген және төленуге тиісті сомасына 
қолданылады.
     Мысалы: Кәсіпорында 1996 жылдың 1 қарашасынан 1997 жылдың 1
наурызына дейінгі кезеңге құжаты тексеру жүргізілген. Кәсіпорын ай сайын 
қосылған құн салығы бойынша есеп беріп тұрған тексеру басталғанда 
кәсіпорында қосылған құн салығы бойынша артық төлеу байқалған жоқ. 
Тексерілген кезеңде барлық ҚҚС сомасы 10000 теңгеге кеміген болып шықты.
     Есепті кезеңдерге бөлгенде жете төленбеген сомалар мынадай түрде 
айқындалды: 
___________________________________________________________________________
     Кезеңдер        | Салық төлеушінің | Салық органының |Тексеру нәтижесі
                     | мәліметі бойынша | мәліметі бойынша| жететөленбегені
                     | бюджетке төлеуге | бюджетке төлеуге| (+),кемітілгені
                     | жататын ҚҚС      | жататын ҚҚС     | (-), теңге
                     | сомасы (теңге)   | сомасы (теңге)  | 
___________________________________________________________________________
1996 жылғы қараша        + 300000           + 300000               -
1996 жылғы желтоқсан     + 400000           + 405000           +  5000     
  
1997 жылғы қаңтар        - 700000           - 730000           - 30000
1997 жылғы ақпан         + 500000           + 515000           + 15000
___________________________________________________________________________
Тексеру жүргізілген      + 500000           + 490000           - 10000
барлық кезеңде
___________________________________________________________________________


      Келтірілген мысалда 100 проценттік мөлшердегі айыппұл және үстемақы 1996 жылдың желтоқсан айы үшін тексерудің нәтижесі бойынша жете төленбеген салықтың сомасына және осы есепті кезең үшін жете төлемеуге әкеліп соқтырған жағдайда қолданылады. Осыған байланысты бұл сомаға 100 процент мөлшерінде айыппұл салынады және үстемеақы есептеледі.
      1997 жылдың ақпан айының басында тексеру деректерін есептегенде қосылған құн салығының сомасы кемітілгені үшін 25000 теңге есептелген. Демек, ақпан айы үшін төленген қосымша есептелген салықтың сомасы бюджетке түсетін түсімнің кемуіне әкеліп соқтырмаған. Осыған байланысты 100 процент мөлшеріндегі айыппұл аталған сомаға қолданылмайды.
      Өйткені, тұтастай алғанда тексерудің нәтижелері бойынша қосылған құн салығының сомасы 10000 теңгеге кеміген, желтоқсан айы үшін қосымша есептелген сома өндіріп алынбайды, ал есептелген айыппұл мен үстемеақыны салық төлеуші бюджетке айып шараларын төлеу туралы хабарлама алған күннен бастап 5 банк күні ішінде бюджетке аударуға міндетті.

     2-мысал: Кәсіпорында 1996 жылдың 1 қарашасынан 1997 жылдың 1 
наурызына дейінгі кезеңде құжатты тексеру жүргізілген. Кәсіпорын ай сайын 
қосылған құн салығы бойынша есеп беріп тұрған. Бүкіл тексеру кезеңінде 
тексеру нәтижелері бойынша аударылған салық сомасынан тыс деп саналатын 
салық сомасының мөлшері 18000 теңгеге кеміген. 
___________________________________________________________________________
     Кезеңдер        | Салық төлеушінің | Салық органының |Тексеру нәтижесі
                     | мәліметі бойынша | мәліметі бойынша| жететөленбегені
                       бюджетке төлеуге | бюджетке төлеуге|(+), кемітілгені
                     | жататын ҚҚС      | жататын ҚҚС     | (-), теңге
                     | сомасы (теңге)   | сомасы (теңге)  | 
___________________________________________________________________________
1996 жылғы қараша        - 100000           -  50000          +  50000
1996 жылғы желтоқсан     -  80000           +  20000          + 100000     
1997 жылғы қаңтар        -  40000           -  50000          -  10000
1997 жылғы ақпан         -  75000           -  35000          +  40000
___________________________________________________________________________
Тексеру жүргізілген      - 295000           - 115000          + 180000
барлық кезеңде
___________________________________________________________________________


      Аталған кәсіпорын екінші мысалда аударылған салық сомасынан тыс деп саналатын салық сомасының мөлшері 295000 теңгені құрайды. Тексерудің нәтижесі бойынша бұл сома 135000 теңгеге кеміген. Тексеру барысында 180000 теңге сомасында салық кем есептелген. Алайда желтоқсан айы үшін ҚҚС бойынша декларацияда салық мөлшерінің кемітілуі кем төлеуге соқтырған жоқ, сондықтан айыппұл шарасы салық төлеушіге қолданылмайды.
      73. Қазақстан Республикасында қосылған құн салығын төлеуші болып табылмайтын адамға қосылған құн салығымен қоса салық шот-фактурасын жазғаны үшін аталған шот-фактурада көрсетілген және бюджетке аударылуға тиісті, бірақ аударылмаған салық сомасының 100 проценті көлемінде айыппұл салынады.
      Фактілерді тексеру жүргізілуінің нәтижесінде Қазақстан Республикасында ҚҚС төлеуші болып табылмайтын өнім берушілер берген салық шот-фактурасы бойынша қосылған құн салығы жөніндегі есептемеге енгізу уақытша тежеледі және тауарлардың (жұмыстарды, қызметтердің) құнын ұлғайтуға жатқызылады. Бұл орайда тексеру нәтижелері бойынша жеткілікті төлемеуге әкеліп соқтырған декларациядағы салықтың мөлшері төмендетілгені анықталса жете төленбеген сомаға 100 процент мөлшерінде айыппұл салынады

және салықты уақытында төлемегені үшін үстемеақы есептеледі."
     1-Қосымшаға:
     Қосымша құн салығы бойынша декларацияны жолдарымен толтыру жөніндегі 
Нұсқаулықта:
     "Нұсқау" сөзінің аты "Басшылық" сөзімен ауыстырылсын.
     "Есеп кезеңіндегі Қосымша құн салығымен Есеп айырысу" бөліміндегі 
жетінші абзацтағы:
     "сіздерде шығындар жиналып қалса" сөзінен кейін "тауарларды сатудан 
(жұмыстар, қызметтер)" сөзімен толықтырылсын.
     "сомасын көрсетіңіз" сөзінен кейін "осындай" сөзімен толықтырылсын.
     "Қосымша" бөліміндегі:
     "Қосымша А" абзацындағы соңғы сөйлем алынып тасталсын.
     Қосымша құн салығы бойынша Декларацияны толтырудың қысқа нысанмен 
толтыру жөніндегі Нұсқаулықта:
     "Нұсқау" сөзінің аты "Басшылық" сөзімен ауыстырылсын.
     "Есеп кезеңіндегі Қосымша құн салығымен Есеп айырысу" бөліміндегі 
бесінші абзацтағы "14" сан "15б" санымен ауыстырылсын, "15" саны "14" 
санымен ауыстырылсын.
     Жетінші абзацтағы:
     "сіздерде шығындар жиналып қалса" сөзінен кейін "тауарларды сатудан 
(жұмыстар, қызметтер)" сөзімен толықтырылсын.
     "сомасын көрсетіңіз" сөзінен кейін "осындай" сөзімен толықтырылсын.
     "Қосымша" бөліміндегі:
     "Қосымша А" абзацындағы соңғы сөйлем алынып тасталсын.
     
     Қазақстан Республикасының 
     Қаржы министрлігі 
     Әдістемелік Кеңесінің 
        мәжілісінде
     КЕЛІСІЛГЕН
     1998 жыл 12 мамыр N 28
     
     
     
     
     
      
      


О внесении изменений и дополнений в Инструкцию Главной налоговой инспекции Министерства финансов Республики Казахстан ~V950077 "О порядке исчисления и уплаты налога на добавленную стоимость" от 26.06.95 года N 37

Утверждено Приказом Председателя Налогового комитета Министерства финансов Республики Казахстан от 22 мая 1998 года N 39. Зарегистрировано в Министерстве юстиции РК 13.06.1998г. за N 83. Утратил силу - приказом Министра государственных доходов РК от 9.04.2002 № 416 (извлечение из приказа см. ниже).

              Извлечение из приказа Министра государственных доходов
                 Республики Казахстан от 9 апреля 2002 года № 416

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 12 июня 2001 года Z010210_ "О введении в действие Кодекса Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс)" приказываю:
      1. Признать утратившими силу некоторые приказы согласно приложению:
      ...Приказ Налогового комитета Министерства финансов Республики Казахстан от 22 мая 1998 года N 39 "О внесении изменений и дополнений в Инструкцию Главной налоговой инспекции Министерства финансов Республики Казахстан "О порядке исчисления и уплаты налога на добавленную стоимость" от 26 июня 1995 года N 37"...
     Министр

---------------------------------------------------------------------------

      В раздел II:
      пункт 5 дополнить абзацами вторым и третьим следующего содержания:
      "При оказании услуг, выполнении работ за счет средств спонсорской помощи стоимость этих услуг, работ подлежит обложению налогом на добавленную стоимость в общеустановленном порядке.
      Товары, в том числе, ограниченные в распоряжении в соответствии с решением налогового органа, выставляемые в качестве лота на аукционах, являются объектом обложения налогом на добавленную стоимость, когда возникает факт их реализации покупателю. Плательщиком налога в данном случае является лицо, производящее отгрузку товаров. При этом размер облагаемого оборота определяется в соответствии с пунктом 17 настоящей Инструкции."

      В раздел III.
      Первый абзац пункта 9а исключить, заменив текстом следующего содержания:
      "Филиалы и представительства иностранных юридических лиц, занимающиеся предпринимательской деятельностью на территории Республики Казахстан и осуществляющие ее через постоянное учреждение, являются плательщиками налога на добавленную стоимость в общеустановленном порядке. В случае реализации товаров (работ, услуг) на территории Республики Казахстан незарегистрированными нерезидентами, получающими доход из казахстанского источниками, налог на добавленную стоимость уплачивается в полном размере резидентами Республики Казахстан, осуществляющими расчеты с названными нерезидентами, или филиалами и представительствами иностранных юридических лиц, являющимися плательщиками налога на добавленную стоимость в Республике Казахстан и осуществляющими расчеты с не зарегистрированными нерезидентами.".
      Третий абзац исключить, заменив текстом следующего содержания:
      "Уплата налога на добавленную стоимость производится за счет средств, перечисляемых незарегистрированным нерезидентам или другим лицам, указанным этими нерезидентами. При этом, облагаемым оборотом является выручка нерезидента, получаемая от покупателей-плательщиков налога на добавленную стоимость.".

      В раздел VI:
      пункт 19а дополнить абзацем вторым следующего содержания:
      "При порче, утрате легковых автомобилей, приобретенных в качестве основных средств, а также при разрушении зданий, их остаточная стоимость не подлежит обложению налогом на добавленную стоимость, если указанное имущество ранее было приобретено с налогом на добавленную стоимость.";
      первый абзац пункта 22 дополнить текстом следующего содержания:
      "В случае, если по условиям договора строительство здания осуществляется подрядной организацией и, при этом, заказчик обязуется обеспечить подрядную организацию стройматериалами, передача заказчиком подрядчику названных стройматериалов, ранее приобретенных с налогом на добавленную стоимость, производится по ценам без учета налога на добавленную стоимость. В дальнейшем, по мере принятия к оплате актов выполненных работ налог на добавленную стоимость, ранее отнесенный в зачет по стройматериалам, использованным на строительство, подлежит сторнированию и включению в стоимость строящегося (построенного) объекта.";
      второй абзац пункта 22 дополнить предложением следующего содержания:
      "Сторнирование указанных сумм налога производится по мере отпуска товаров (работ, услуг) на строительство объекта.";
      пункт 23 дополнить абзацами вторым и третьим следующего содержания:
      "Вывозимые с таможенной территории Республики Казахстан товары на переработку не являются объектом обложения налогом на добавленную стоимость в случае, если их вывоз осуществляется в таможенном режиме "Переработка вне таможенной территории Республики Казахстан.
      В случае оплаты услуг по переработке товарами, произведенными из давальческого сырья, стоимость этих товаров рассматривается в качестве объекта обложения."

      В раздел IХ:
      в пункт 31:
      подпункт 7 дополнить текстом следующего содержания:
      "Данная льгота применяется как к геологоразведочным организациям, так и к субподрядчикам, оказывающим услуги по геологоразведочным и геологопоисковым работам.
      К геологоразведочным и геологопоисковым работам относятся:
      - проведение мониторинга состояния недр, сейсмопрогнозирование;
      - геологические, географические, гидрогеологические, инженерно- геологические, геоэкологические съемки;
      - изучение геологического строения территории Республики в целом с определением перспектив на полезные ископаемые;
      - морские геолого-физические, научные и тематические исследования;
      - научно-геологические исследования;
      - создание государственных геологических карт, являющихся информационной основой недропользования;
      - поиск и разведка месторождений полезных ископаемых и их оценка;
      - транспортировка имущества, необходимого для проведения геологоразведочных и геологопоисковых работ;
      - лабораторные, топографо-геодезические, картосоставительские, буровые, горнопроходческие и другие работы, относящиеся к геологоразведочным и геологопоисковым работам;
      - работы, связанные с подготовкой месторождения к добыче полезных ископаемых.
      При этом необходимо учитывать, что перечень конкретных видов геологических работ, включая специальные, сопутствующие работы и затраты, их объем и стоимость должны определяться в проектно-сметной документации каждого геологического (научно-геологического) объекта, исходя их целей исследования и особенностей геологического объекта, научно-технических возможностей, геолого-методических требований к производству геологических работ, требований по охране недр и окружающей среды.
      Отдельные виды специальных работ (чертежно-оформительские, экспертиза и т.д.) могут выполняться силами других специализированных предприятий и являются составной частью геологоразведочных и геологопоисковых работ. Необходимость выполнения этих работ основывается и указывается в проектно- сметной документации геологического объекта. При этом льгота применяется только к тем организациям, с которыми непосредственно заключены договора на выполнение этих работ геологоразведочной организацией.";
      подпункт 11 изложить в следующей редакции:
      "Обороты по оказанию услуг или выполнению работ в связи с международными перевозками товаров или пассажиров.
      Нижеследующие работы и услуги, связанные с осуществлением международных перевозок за исключением случаев, предусмотренных международными договорами, участником которых является Республика Казахстан, освобождаются от налога на добавленную стоимость:
      - услуги, связанные с транспортировкой (в том числе трубопроводным транспортом), погрузкой, разгрузкой, перегрузкой товаров, экспортируемых (импортируемых) с(на) таможенной(ую) территории(ю) Республики Казахстан за (из-за) пределов(ов) государств-членов Содружества Независимых Государств (за исключением стран, с которыми заключены международные соглашения, предусматривающие иные условия), а также услуги, связанные с обслуживанием транзитных грузов, следующих за(из-за) пределы(ов) государств-членов Содружества Независимых Государств (за исключением стран, с которыми заключены международные соглашения, предусматривающие иные условия), только при условии оформления их едиными международными перевозочными документами.
      При транспортировке товаров с использованием трубопроводного транспорта основанием для применения льготы является контракт (договор) с поставщиком товара на его транспортировку за пределы государств-членов Содружества Независимых Государств (за исключением стран, с которыми заключены международные соглашения, предусматривающие иные условия), документы, подтверждающие получение товара на транспортировку, а также акт приема (сдачи) товара покупателем(ю);
      - услуги по транспортировке почты и перевозке пассажиров и багажа в международном сообщении, в том числе по территории Республики Казахстан, только при условии оформления их едиными международными провозными и перевозочными документами;
      - лидирование иностранных воздушных судов (предоставление штурманов для сопровождения иностранных судов);
      - техническое, коммерческое, аэронавигационное и аэропортовое обслуживание международных рейсов (за исключением рейсов, осуществляемых авиакомпаниями других государств-членов Содружества Независимых Государств).
      Заправка самолетов, осуществляющих международные рейсы иностранными компаниями, назначенными официальными перевозчиками в соответствии с заключенными международными договорами (Соглашениями) о воздушном сообщении, оговаривающими условия по освобождению от уплаты налога по горюче-смазочным материалам, производится по ценам без налога на добавленную стоимость.";

      В Раздел Х:
      четвертый абзац пункта 33 изложить в следующей редакции:
      "Основанием для применения нулевой ставки при экспорте товаров за пределы государств-участников Содружества Независимости Государств является представление налоговому органу по месту регистрации налогоплательщика следующих документов:
      а) контракт (договор) с иностранным лицом на поставку экспортируемых товаров;
      б) грузовая таможенная декларация с отметками таможенного органа, осуществившего выпуск товаров в режиме экспорта, и таможенного органа, в регионе деятельности которого находится пункт пропуска, через который товар был вывезен за пределы таможенной территории Республики Казахстан.
      В случае вывоза товаров в режиме экспорта с использованием трубопроводного транспорта или по линиям электропередач либо с применением процедуры неполного периодического декларирования, налоговому органу представляется полная грузовая таможенная декларация с отметками таможенного органа, производившего таможенное оформление;
      в) копии товаросопроводительных документов, подтверждающих пересечение грузом границы дальнего зарубежья с отметками пограничных таможенных органов Республики Казахстан и государств транзита, через которые следует товар. Такими документами являются коносамент, международная товаротранспортная накладная о перевозках международным автотранспортом, международная авиационная накладная или железнодорожная накладная.
      В случае вывоза товаров в режиме экспорта с использованием трубопроводного транспорта или по линиям электропередач вместо копий товаросопроводительных документов представляется акт приема-сдачи товаров (нефти, газа), электроэнергии;
      г) документы, подтверждающие проведение расчетов по контракту на поставку экспортируемых товаров. Такими документами являются:
      - при оплате в денежном выражении - банковские документы, подтверждающие фактическое поступление выручки от реализации товаров;
      - по товарообменным контрактам - грузовая таможенная декларация либо ее копия, заверенная таможенным органом, осуществлявшим таможенное оформление ввоза товаров;
      - по контрактам, предусматривающим расчеты за экспорт товаров выполнением работ или услуг - акт приема-сдачи работ или услуг.
      Документы, подтверждающие проведение расчетов, могут быть представлены в налоговый орган в течение 90 дней. При этом, возврат налога на добавленную стоимость без представленных документов не производится.
      Для применения нулевой ставки в отношении экспорта товаров в страны- члены Содружества Независимых Государств, с которыми взимание косвенных налогов осуществляется по принципу "места назначения", представляются вышеперечисленные документы, а также копия грузовой таможенной декларации, оформленной в стране импорта товаров, вывезенных с таможенной территории Республики Казахстан в режиме экспорта.".

      В раздел ХI:
      дополнить пунктом 35 следующего содержания:
      "35. Приобретаемые на территории Республики Казахстан товары и услуги дипломатическими представительствами и их сотрудниками, включая членов их семей, проживающих вместе с ними, должны оплачиваться по ценам с учетом налога на добавленную стоимость.
      В целях получения возмещения из бюджета сумм налога на добавленную стоимость дипломатические и приравненные к ним представительства, аккредитованные в Республике Казахстан, должны составлять сводные ведомости (реестры) ежеквартально с указанием данных, содержащихся в счет-фактурах, выписанных поставщиками Республики Казахстан (дата и номер счета-фактуры, дата и номер платежного документа (поручение, чек и т.д.), подтверждающего факт оплаты полученного счета-фактуры, наименование поставщика, общая сумма покупки, сумма налога на добавленную стоимость) и передавать их наряду с копиями счетов-фактур за отчетный период (квартал) в Министерство иностранных дел Республики Казахстан в течение месяца, следующего за отчетным кварталом. После предварительной проверки указанной информации Министерством иностранных дел Республики Казахстан сводные ведомости (реестры) и копии счетов-фактур подлежат передаче в налоговый комитет по городу Алматы, который будет производить возмещение налога в течение 90 дней со дня получения информации от министерства.
      Суммы налога, подлежащие возмещению из бюджета, будут перечисляться налоговым комитетом по городу Алматы на соответствующие счета дипломатических и приравненных к ним представительств.
      Если в счетах-фактурах суммы налога на добавленную стоимость не будут выделены отдельной строкой, право на получение возмещение по налогу будет возможно лишь при получении подтверждения от поставщика товаров (работ, услуг) о включение им налога на добавленную стоимость в счет-фактуру.
      Расчеты на возмещение сумм налога на добавленную стоимость будут приниматься к возмещению от тех дипломатических представительств, которые на Ноту Министерства иностранных дел Республики Казахстан направили ответную Ноту по соблюдению принципа взаимности при предоставлении льгот по косвенным налогам (налогу на добавленную стоимость и акцизам). Если обмен дипломатическими Нотами между государствами, одним из которых является Республика Казахстан, не состоится, Министерством иностранных дел Республики Казахстан расчеты на получение возмещения сумм уплаченного налога на добавленную стоимость приниматься не будут.

      Часть первую раздела XIII считать пунктом 38.
      В раздел ХVI:
      пункт 43 дополнить текстом следующего содержания:
      "По товарам, полученным из государственного резерва, основанием для отнесения в зачет налога на добавленную стоимость является:
      - извещение на оплату товаров формы № Р-27;
      - фактически исполненный наряд Комитета по госматрезервам формы Р-28а (представляется оригинал с печатью Комитета по Государственным материальным резервам Министерства финансов Республики Казахстан) с выделением в общей стоимости отпущенных товаров суммы налогов на добавленную стоимость;
      - платежное поручение получателя товаров об уплате товаров.
      В случае, если из государственного резерва отгружаются товары, ранее приобретенные у поставщиков, не являющихся плательщиками налога на добавленную стоимость в Республике Казахстан, в указанных документах сумма налога на добавленную стоимость не указывается и делается пометка "Без НДС".
      Суммы налога на добавленную стоимость по выполненному ремонту арендованных основных средств, в том числе зданий, подлежат отнесению в зачет в общеустановленном порядке. В случае, если затраты на ремонт арендуемых основных средств включены в стоимость арендной платы, а также в случае окончания срока договора аренды или его расторжения, стоимость ремонта рассматривается в качестве объекта обложения налогом на добавленную стоимость.";
      в пункте 45а слова "от предпринимательской деятельности (превышение предусмотренных вычетов над совокупным годовым доходом)" исключить.

      В раздел ХVIII:
      пункт 53 дополнить текстом следующего содержания:
      "Налогоплательщик представляет органам налоговой службы декларацию по НДС ежемесячно не позднее 15 числа следующего за отчетным месяцем, если среднемесячный платеж за квартал составляет более 500 месячных расчетных показателей и ежеквартально к 15 числу месяца, следующего за отчетным кварталом, если среднемесячный платеж за квартал составляет менее 500 месячных расчетных показателей.
      Размер ежемесячного платежа определяется налогоплательщиком самостоятельно, исходя из данных за последний квартал.
      Срок представления декларации, приходящийся на выходной (нерабочий) или праздничный день, переносится на первый рабочий день после выходного или праздничного дня."

      Раздел XXII изложить в следующей редакции:

      "Раздел ХХII. Административные положения по налогу
                    на добавленную стоимость

      66. Ответственность за правильность исчисления и своевременность уплаты налога на добавленную стоимость в бюджет возлагается на плательщиков и их должностных лиц.
      За нарушение порядка исчисления и своевременности уплаты налога на добавленную стоимость к плательщикам применяются санкции, установленные налоговым законодательством Республики Казахстан, и административные штрафы, установленные законодательством Республики Казахстан.
      67. Продление сроков уплаты налога на добавленную стоимость и (или) штрафных санкций представляется налогоплательщику по его письменному заявлению в порядке, установленном постановлением Правительства Республики Казахстан от 18 апреля 1997 года и в соответствии с приказом Министерства финансов Республики Казахстан от 28 апреля 1997 года № 115 с предоставлением графика погашения платежей, согласованного с налоговым органом.
      Продление срока уплаты налога на добавленную стоимость не освобождает налогоплательщика от уплаты пени. При нарушении налогоплательщиком графика погашения задолженностей действие продления срока уплаты прекращается и задолженность взыскивается в порядке, установленным законодательством Республики Казахстан.
      68. На юридическое или физическое лицо, не представившее декларацию в установленные сроки без достаточных оснований, налагается штраф в размере 5% суммы, подлежащей к уплате, но не уплаченной по декларации. При этом штраф в размере 5% налагается независимо от количества просроченных дней.
      Пример. В декларацию по НДС начислена сумма налога в сумме 130000 тенге, фактически уплачено 100000 тенге. Налогоплательщик представил декларацию после установленного срока. На неуплаченную сумму налога - 30000 тенге применяется штраф в размере 5%, что составляет 1500 тенге (30000х5:100)
      69. Налоговый орган по месту регистрации налогоплательщика может продлить срок представления декларации на период не более одного года, если налогоплательщик представит заявление до наступления срока подачи декларации.
      Продление срока подачи декларации не изменяет срок уплаты налога. Если к установленному сроку налогоплательщик не уплатил налог на добавленную стоимость, то за несвоевременную уплату налога начисляется пеня за каждый день просрочки.
      70. Налогоплательщик имеет право самостоятельно до проверки налогового органа вносить исправления в ранее представленную декларацию в течение налогового года и известить об этом налоговый орган.
      По суммам налога, дополнительно подлежащим уплате в бюджет, налогоплательщик представляет в налоговый орган по месту регистрации дополнительную декларацию за тот отчетный период, в котором производятся уточнения. В этих декларациях по соответствующим строкам указывается только сумма выявленной разницы по сравнению с ранее представленной декларацией.
      В этом случае с него взыскивается пеня в установленном размере без применения штрафных санкций с момента допущения нарушения до момента внесения в доход бюджета причитающейся суммы налога.
      71. В соответствии с пунктом 58 настоящей Инструкции по выбору налогоплательщика в течение одного налогового года размер текущих декадных платежей по налогу на добавленную стоимость определяется в размере одной девятой суммы налога по предшествующему кварталу или по фактическому обороту за текущую декаду.
      Налогоплательщик обязан в письменном виде сообщить в налоговый орган о выбранном методе уплаты текущих платежей в налоговом году.
      Начисление текущих платежей в лицевом счете налогоплательщиков производится в том случае, если налогоплательщик выбрал метод по внесению текущих декадных платежей в размере одной девятой суммы налога по предыдущему кварталу. Если при выборе налогоплательщиком указанного метода уплаты взносы текущих платежей производятся с нарушением установленных сроков, то на основании начисленных сумм текущих декадных платежей по лицевому счету налогоплательщика производится начисление пени.
      Начисление пени производится по каждому текущему платежу до срока уплаты следующего текущего платежа или окончательного расчета (подачи декларации по НДС).
      Пример: За предыдущий квартал налог на добавленную стоимость, уплаченный налогоплательщиком в бюджет, составил: январь - 25000 тенге, февраль - 25000 тенге, март - 30000 тенге. Сумма налога, уплаченная за предыдущий квартал составила 80000 тенге. Уплату текущих декадных платежей налогоплательщик производит в размере 1\9 от суммы налога за предыдущий квартал. Таким образом, размер одного текущего платежа составляет 8900 тенге. В течение апреля текущие платежи налогоплательщиком в установленные сроки не уплачивались.
      Начисление пени производится следующим образом. Ставка рефинансирования за один день составляет 0,27% (65%х1,5:365). Пеня по сроку с 13 апреля по 23 апреля составит 2643 тенге (8900 х 0,27% х 11 дней :100), по сроку с 24 апреля по 3 мая составит 2403 тенге (8900 х 0,27% х 10 дней : 100), по сроку с 4 мая по 15 мая 2884 (8900 х 0,27% х 12 дней : 100). Итого начислена пеня в сумме 7930 тенге.
      В случае переплаты по текущему декадному платежу сумма переплаты засчитывается при определении размера следующего по сроку текущего декадного платежа.
      Факт занижения текущих декадных платежей устанавливается при проведении камеральных проверок налоговым органом, в случае установления данного факта налоговым органом налагается штраф в размере 100% от заниженной суммы и выписывается уведомление о начисленной сумме налога с указанием срока его перечисления.
      При выборе налогоплательщиком метода уплаты текущих декадных платежей по фактическому обороту за текущую декаду начисление текущих декадных платежей по лицевому счету, а следовательно, пеня за несвоевременный взнос и штраф за занижение сумм текущих декадных платежей может производиться только по результатам актов документальной проверки деятельности налогоплательщика.
      72. За занижение размера налога в декларации по НДС, повлекшее недоплату, на налогоплательщика налагается штраф в размере 100% от заниженной суммы налога.
      Штраф в размере 100% применяется к сумме доначисленной и подлежащей

уплате в бюджет сумме налога за каждый отчетный период.
     Пример 1: На предприятии произведена документальная проверка за 
период с 1 ноября 1996 года по 1 марта 1997 года. Предприятие представляет 
расчеты по налогу на добавленную стоимость ежемесячно. На начало проверки 
у предприятия не числилась переплата по налогу на добавленную стоимость. 
Всего за проверяемый период по результатам проверки сумма НДС уменьшена на 
10000 тенге. 
     В разрезе отчетных периодов доначисления произведены следующим 
образом:
___________________________________________________________________________
 Периоды  !Сумма НДС, подлежащая!Сумма НДС, подлежащая!Результаты проверки
          !взносу в бюджет по   !взносу в бюджет по    !доначислено (+),
          !данным налогоплатель-!данным налогового     !уменьшено (-),тенге
          !щика (тенге)         !органа (тенге)        !
__________!_____________________!______________________!___________________
ноябрь     
1996 г.      +300000                 +300000                   -
декабрь
1996 г.      +400000                 +405000                + 5000
январь      
1997 г.      -700000                 -730000                -30000 
февраль 
1997 г.      +500000                 +515000                +15000
Всего за
проверяемый  
период       +500000                 +490000                -10000
___________________________________________________________________________


      В приведенном примере штраф в размере 100% и пеня применяются к сумме налога, доначисленной по результатам проверки за декабрь месяц 1996 года (5000 тенге) и приведшей к недоплате за этот отчетный период. В связи с этим, на эту сумму налагается штраф в размере 100% и начисляется пеня.
      На начало февраля 1997 года с учетом данных проверки сумма налога на добавленную стоимость начислена к уменьшению на 25000 тенге. Следовательно, дополнительно начисленная сумма налога за февраль не привела к недоплате в бюджет, в связи с чем, штраф в размере 100% к указанной сумме не применяется.
      Поскольку, в целом по результатам проверки сумма налога на добавленную стоимость уменьшена на 10000 тенге, дополнительно начисленная сумма за декабрь не взыскивается, а начисленные штраф и пеня перечисляются налогоплательщиком в бюджет в течение 5 банковских дней со дня получения уведомления об уплате штрафных санкций.

     Пример 2: На предприятии произведена документальная проверка за 
период с 1 ноября 1996 года по 1 марта 1997 года. Предприятие осуществляет 
расчеты по налогу на добавленную стоимость ежемесячно. Всего за 
проверяемый период по результатам проверки превышение суммы налога, 
относимого в зачет, над суммой начисленного налога, уменьшено на 180000 
тенге. 
___________________________________________________________________________
 Периоды  !Сумма НДС, подлежащая!Сумма НДС, подлежащая !Результаты проверки
          !взносу в бюджет по   !взносу в бюджет по    !доначислено (+),
          !данным налогоплатель-!данным налогового     !уменьшено (-),тенге
          !щика  (тенге)        !органа (тенге)        !
__________!_____________________!______________________!___________________
ноябрь     
1996 г.      +100000                 -50000                 + 50000
декабрь
1996 г.      -80000                  +20000                 +100000
январь      
1997 г.      -40000                  -50000                 -10000 
февраль 
1997 г.      -75000                  -35000                 +40000
Всего за
проверяемый  
период       -295000                 -115000                +180000
___________________________________________________________________________
     


      Во втором примере по данным предприятия превышение суммы налога, относимого в зачет, над суммой начисленного налога составляет 295000 тенге, по результатам проверки данная сумма уменьшена до 115000 тенге. В результате проверки доначислено налога в сумме 180000 тенге. Однако учитывая, что занижение размера налога в декларации по НДС за декабрь месяц не привело к недоплате, штрафные санкции к налогоплательщику не применяются.
      73. На лицо, не являющееся плательщиком налога на добавленную стоимость в Республике Казахстан, за выписку налогового счета-фактуры с учетом налога на добавленную стоимость налагается штраф в размере 100% суммы налога, указанной в налоговом счете-фактуре и подлежащей перечислению в бюджет, но не перечисленной.
      При установлении в результате проведения проверки фактов отнесения в

зачет по налогу на добавленную стоимость по налоговым счетам-фактурам, 
выставленным поставщиками, не являющимися плательщиками НДС в Республике 
Казахстан, суммы налога, ранее отнесенные в зачет, сторнируются и 
относятся на увеличение стоимости товаров (работ, услуг). При этом, если 
по результатам проверки устанавливается занижение размера налога в 
декларации, повлекшее недоплату, то на сумму недоплаты налагается штраф в 
размере 100 процентов и начисляется пеня за несвоевременную уплату налога."
     
     В приложение 1:
     В Инструкции по построчному заполнению декларации по НДС:
     в названии слово "Инструкция" заменить словом "Руководство".
     В седьмом абзаце Раздела "Расчет НДС за отчетный период":
     после слов "у вас образовались убытки" дополнить словами "от 
реализации товаров (работ, услуг)";
     после слов "укажите сумму" дополнить слово "такого".
     В разделе "Приложения":
     в абзаце "Приложение А" исключить последнее предложение.
     
     В Инструкции по заполнению упрощенной формы Декларации по НДС:
     в названии слово "Инструкция" заменить словом "Руководство";
     в Разделе "Расчет НДС за отчетный период":
     в пятом абзаце число "14" заменить числом "15б", число "15б" заменить 
числом "14";        


      в седьмом абзаце после слова "у вас образовались убытки" дополнить словами "от реализации товаров (работ, услуг)", после слов "укажите сумму" дополнить словами "такого".
      В разделе "Приложения":
      в абзаце "Приложение А" исключить последнее предложение.