2006 жылға арналған республикалық бюджеттiк бағдарламалардың паспорттарын бекiту туралы (Қазақстан Республикасының Табиғи монополияларды реттеу агенттігі)

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 12 желтоқсандағы N 1235 Қаулысы (үзінді)

      Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 24 сәуiрдегi Бюджет  кодексiне  сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметi  ҚАУЛЫ ЕТЕДI:

      1. Мыналардың:
      63, 64-қосымшаларға сәйкес Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігінің;

      2. Осы қаулы 2006 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгiзiледi.

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы    
Үкiметiнің           
2005 жылғы 12 желтоқсандағы  
N 1235 қаулысына       
63-ҚОСЫМША           

203 - Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттiгі
      Бюджеттік бағдарламаның әкiмшісi

2006 жылға арналған
"Табиғи монополия субъектiлерiнiң қызметiн
реттеудi, бақылауды қамтамасыз ету"
деген 001 республикалық бюджеттiк бағдарламаның
ПАСПОРТЫ

       1. Құны : 923170 мың теңге (тоғыз жүз жиырма үш миллион бiр жүз жетпiс мың теңге).
       2. Бюджеттiк бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi : "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 11 шілдедегi  Заңы ; "Табиғи монополиялар туралы" Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 9 шілдедегi Заңының  13,   14,    17,   18-баптары ; "Мемлекеттiк қызмет туралы" Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 23 шілдедегi Заңының  1-30-баптары ; "Мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 16 мамырдағы  Заңы ; "Қызмет телефондары мен мемлекеттік органдардың аппаратын орналастыруға арналған алаң нормалары туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметінің 1996 жылғы 3 қазандағы N 1217  қаулысы ; "Қазақстан Республикасының мемлекеттiк органдарына көлiк қызметiн көрсету үшін қызметтiк жеңіл автомобильдердi пайдалануды ретке келтiру туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметінің 1999 жылғы 27 мамырдағы N 663  қаулысы ; "Республикалық бюджеттен қаржыландырылатын мемлекеттік мекемелерге қызмет көрсетуге арналған арнайы көлiк құралдарын пайдалануды реттеу туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2000 жылғы 24 ақпандағы N 288  қаулысы ; "Мемлекеттiк бюджеттің есебiнен ұсталатын мемлекеттiк мекемелер қызметкерлерінің, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Парламентi депутаттарының Қазақстан Республикасының шегiндегi қызметтік iссапарлары туралы Ереженi бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2000 жылғы 22 қыркүйектегi N 428 қаулысы; "Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігінің мәселелерi" туралы Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2004 жылғы 28 қазандағы N 1109  қаулысы ; "Табиғи монополиялар салаларындағы тарифтік саясатты дамыту тұжырымдамасы туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметінің 2005 жылғы 13 мамырдағы N 455  қаулысы .
       3. Бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру көздерi : республикалық бюджеттiң қаражаты.
       4. Бюджеттік бағдарламаның мақсаты : тұтынушылардың, мемлекеттің және мемлекеттік және табиғи монополия субъектілерiнің мүдделерінің балансына жету; өздерінің лауазымдық мiндеттемелерiн тиiмдi орындау мен кәсiби шеберлiгiн жетiлдiру үшін қойылатын біліктілік талаптарға сәйкес кәсiби қызмет саласындағы бiлiм беру бағдарламалары бойынша теориялық және практикалық бiлiмдерiн, іскерліктерi мен машықтарын жаңарту.
       5. Бюджеттік бағдарламаның мiндеттерi : табиғи және мемлекеттік монополия субъектілерiнің қызметiн бақылау мен реттеу; табиғи монополиялардың жұмыс iстеуiне, тариф түзу мәселелерiне қатысты заңдардың жобаларына және өзге де нормативтiк құқықтық актiлерге сараптама жүргізудi жүзеге асыру; мемлекеттiк органдардың ақылы қызметтер көрсету тәртiбiн бақылау; өз қызметiн мемлекеттік монополияға жатқызылған салада жүзеге асыратын мемлекеттiк кәсiпорындардың қызметiн реттеу мен бақылау; табиғи монополиялар субъектiлерінің мемлекеттік тiркелімін, мемлекеттік органдар көрсететін ақылы қызметтердің мемлекеттiк тiркелiмiн жүргізу; мемлекеттік мекемелер монополиялық түрде жүзеге асыратын қызметтерге есеп айырысу әдiснамасы мен бағалар белгілеу ережесiн жетілдiру; табиғи монополия саласындағы тарифтердің (бағалардың, ставкалардың, алымдардың) немесе олардың шектi деңгейлерiнің есеп айырысу әдiстемесiн жетiлдiру; мемлекеттiк қызметшілердің кәсiби біліктілігін арттыру.
       6. Бюджеттiк бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары :

N п/п

Бағ-
дар-
лама
коды

Кіші
бағ-
дар-
лама
коды

Кіші
бағдар-
лама-
лардың
атауы

Бағдарламаны іске
асыру жөніндегі
іс-шаралар

Іске
асыру
мерзімі

Жауапты
орын-
даушылар

1

2

3

4

5

6

7

1

001

  

Табиғи
монопо-
лия субъек-
тілері-
нің
қызметін
реттеуді,
бақылау-
ды қам-
тамасыз
ету

  

  

  

2

  

001

Орталық
органның
аппараты

Қазақстан Республикасы
Табиғи монополияларды
реттеу агенттігінің
орталық аппаратын
штат саны - 133 бірлік
лимитінің шегінде ұстау.
Ай сайын "Регулятор"
журналын шығару.
Бекітілген тиесілік
нормативіне сәйкес
автокөлік ұстау.
Тарифтерді өзгертуге
берілген өтінімдерді
қарау; сараптамалық
бағалаулар, табиғи
және мемлекеттік
монополия субъектіле-
ріне тексерулер
жүргізу; табиғи моно-
полия субъектісі өткі-
зетін сатып алуларды
келісу; табиғи монопо-
лия субъектісінің
өзге қызметті жүзеге
асыруына және мүлікті
иеліктен айыруға
берілген өтініштерді
қарау.
Табиғи және мемлекет-
тік монополия субъек-
тілерінің қызметін
реттейтін нормативтік
және нормативтік
құқықтық актілер
әзірлеу; тарифтерді
(бағаларды, алым
ставкаларын) есептеу-
дің кемсітпейтін әдіс-
темелерін әзірлеу.
Табиғи монополиялар
субъектілерінің
қызметтеріне қаржылық
және техникалық
сараптама жүргізу.
Нормативтік және
нормативтік құқықтық
актілер әзірлеу жөнін-
де тәуелсіз сарапшылар
мен сараптау ұйымдары-
ның, консультанттар-
дың, қаржылық және техникалық сараптама жүргізу жөніндегі сарапшылардың қызметтеріне ақы төлеу.
Табиғи монополиялар
субъектілері мемлекет-
тік тіркелімінің
республикалық бөлімі-
не енгізілген табиғи
монополиялар субъекті-
лерінің жария тыңдау-
ларын ұйымдастыру
және өткізу.

қаңтар-
желтоқ-
сан

 

 
қаңтар-
желтоқ-
сан
 
қаңтар-
желтоқ-
сан
 
ақпан-
желтоқ-
сан
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ақпан-
қараша
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ақпан-
қараша
 
 
 
 
ақпан-
желтоқ-
сан
 
 
 
 
 
 
 
ақпан-
желтоқ-
сан

Қазақстан Республи-
касы
Табиғи
монопо-
лияларды
реттеу
агенттігі

3

  

002

Аумақтық
орган-
дардың
аппарат-
тары

Қазақстан Республикасы
Табиғи монополияларды
реттеу агенттігі
аумақтық органдарының
аппаратын штат саны -
227 бірлік лимитінің
шегінде ұстау.
Бекітілген тиесілік
нормативіне сәйкес
автокөлік жалдау.
Табиғи және мемлекет-
тік монополия субъек-
тілеріне тексерулер
жүргізу.
Тарифтерді (бағаларды,
алым ставкаларын)
өзгертуге берілген
өтінімдерді қарау.
Табиғи монополиялар
субъектілері мемлекет-
тік тіркелімінің
республикалық бөліміне
енгізілген табиғи
монополиялар субъекті-
лерінің жария тыңдау-
ларын өткізу.

қаңтар-
желтоқ-
сан
 

 

қаңтар-
желтоқ-
сан
 
ақпан-
желтоқ-
сан
 
ақпан-
қараша
 
ақпан-
желтоқ-
сан

Қазақстан
Республи-
касы
монопо-
лияларды
реттеу
агенттігі

4

  

007

Мемле-
кеттік
қызмет-
шілердің
білікті-
лігін
арттыру

Мемлекеттік қызметші-
лердің төрт тақырып
бойынша біліктілігін
арттыру жөніндегі
қызметтерді сатып алу:
1) Мемлекеттік басқа-
рудың осы заманғы
әдістері мен техноло-
гияларына үйрету;
2) Құқықтық оқыту;
3) Мемлекеттік сатып 
алу жүйесін зерделеу;
4) Ақпараттық техноло-
гияларға үйрету.
Мемлекеттік тілді
үйрету.

қаңтар-
қараша

Қазақстан
Республи-
касы
монопо-
лияларды
реттеу
агенттігі

5

  

009

Мемле-
кеттік орган-
дарды матери-
алдық-
техника-
лық жарақ-
тандыру
 

Жабдықтар сатып алу.
Оргтехникалар сатып
алу.

маусым-
тамыз
маусым-
тамыз

Қазақстан
Республи-
касы
монопо-
лияларды
реттеу
агенттігі

6

  

017

Ақпарат-
тық жүйелер-
дің
жұмыс істеуін
қамтама-
сыз ету
және мемле-
кеттік
орган-
дарды
ақпарат-
тық-тех-
никалық
қамтама-
сыз ету

Есептеу техникасын
сатып алу. 
Интернет және VPDN желісіне қол жеткізу қызметтері. 
Есептеу техникасы
мен желілерге жүйелі-
техникалық қызмет
көрсету.
Шығыс материалдары мен жинақтаушы қосалқы бөлшектер
сатып алу.
Вирустарға қарсы
бағдарламаға жылдық
жазылу.
Лицензиялық бағдарла-
малық өнімдер сатып
алу. 
Ақпараттық жүйелер мен
локальдық міндеттерді
сүйемелдеу.
Қызметкерлерді ақпа-
раттық технологияларға
үйрету

маусым-
қыркүй-
ек
қаңтар-
желтоқ-
сан

қаңтар-
желтоқ-
сан
наурыз-
желтоқ-
сан

қаңтар-
наурыз

сәуір-
маусым
қаңтар-
желтоқ-
сан
 
сәуір-
шілде

Қазақстан
Республи-
касы
монопо-
лияларды
реттеу
агенттігі

       7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтiлетiн нәтижелер :
Тікелей нәтиже:
Тарифті немесе тарифтiк сметаны өзгертуге берiлген өтінімдердi қарау кезiнде кем дегенде 20 сараптамалық бағалау жүргiзу; "Табиғи монополиялар туралы" Қазақстан Республикасының Заңын сақтау мақсатында табиғи монополия субъектілерінің қызметiн қаржылық сараптау жөнiнде кем дегенде 32 қорытынды және техникалық сараптау жөнiнде кем дегенде 32 қорытынды өткізу; табиғи және мемлекеттік монополия субъектілерінің қызметiн реттейтін кем дегенде 9 нормативтік және нормативтік құқықтық актiлер әзiрлеу; 48 адамның кәсiби деңгейiн көтеру, олардың ішінен: 20 адамды - мемлекеттік басқарудың осы заманғы әдiстерi мен технологияларына, 10 адамды - құқықтық білімге, 10 адамды - мемлекеттiк сатып алу жүйесiн зерделеуге үйрету, 8 адамды - ақпараттық технологияларға, оның iшінде аумақтық органдардың - 38 адамын үйрету; 47 адамға - мемлекеттiк тiлді, оның ішінде аумақтық органдардың - 37 адамын үйрету; орталық аппараттың және аумақтық органдардың материалдық-техникалық жарақтануын арттыру; Агенттіктің орталық аппаратын және оның аумақтық органдарын ақпараттық жүйелермен, техникамен жаңғырту.
Түпкілікті нәтиже:
Табиғи монополиялар субъектілерінің реттелiп көрсетiлетiн қызметтерiне тарифтердi (бағаларды, алым ставкаларын) қалыптастырудың ашықтығын қамтамасыз ету; мемлекеттік қызметшілердің кәсiби деңгейiн 13,3%-ға көтеруде, мемлекеттік қызметшілердi 13,1%-ын мемлекеттiк тiлге үйретуде қажеттiлiктi қамтамасыз ету; материалдық-техникалық жарақтандыру мен ақпараттық жүйелердi жаңарту деңгейi 47%-ға дейiн көтерiледi.
Қаржы-экономикалық нәтиже:
Орталық аппарат бойынша бiр мемлекеттiк қызметшiнi ұстауға жұмсалатын орташа шығын - 1277,48 мың теңге.
Аумақтық органдар бойынша бiр мемлекеттiк қызметшіні ұстауға жұмсалатын орташа шығын - 843,68 мың теңге.
Бiр мемлекеттiк қызметшінің бiліктілігін арттыруға жұмсалатын орташа шығын - 12,72 мың теңге.
Бiр мемлекеттiк қызметшіге мемлекеттік тiлдi үйретуге жұмсалатын орташа шығын - 14,78 мың теңге.
Дер кезділігi:
Мемлекеттік сатып алу туралы жасалатын шарттардың белгiленген мерзiмдерiне сәйкес.
Сапасы:
Табиғи монополиялар субъектілерінің қызметтерiне сараптамалар жүргізу: тарифтің мөлшерiне әсер ететiн табиғи монополиялар субъектілерінің қаржы операцияларын жүргiзудегi бұрмалаушылықты анықтауға, тарифтердегi ескерiлетiн табиғи монополия субъектілерiнің шығындарын оңтайландыруға мүмкiндік береді; нормативтiк және нормативтiк құқықтық актiлер әзiрлеу: тұтынушылар мен экономикаға арналған табиғи монополиялар субъектілерінің тарифтерiн әсерiн талдауға және тарифтер серпiнінің жекелеген салалар мен халықтың табыстарына әсерiн болжамдауға мүмкіндiк жасайтын құралдар енгiзуге мүмкіндiк береді; осы заманғы экономикалық талаптарға сәйкес, кәсiби мемлекеттiк қызметтің талаптарына сай мемлекеттік қызметшiлердің кәсiби деңгейiн арттыру; мемлекеттiк тiлге үйретілгеннен кейiн iс жүргiзе алатын мемлекеттік қызметшілердің үлесi 13%-ды құрайды; білiктiлiктi арттыру курсынан өткеннен кейiн жоғары лауазымға тағайындалатын мемлекеттiк қызметшілердің үлесi - 4%.

Қазақстан Республикасы      
Үкiметiнің            
2005 жылғы 12 желтоқсандағы    
N 1235 қаулысына         
64-ҚОСЫМША             

203 - Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттiгі
      Бюджеттік бағдарламаның әкiмшісi

2006 жылға арналған
"Монополистер қызметiнің мониторингі бойынша
электрондық деректер базасын құру"
деген 002 республикалық бюджеттiк бағдарламаның
ПАСПОРТЫ

       1. Құны : 104400 мың теңге (бiр жүз төрт миллион төрт жүз мың теңге).
       2. Бюджеттік бағдарламаның нормативтік құқықтық негiзi : "Мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 16 мамырдағы  Заңы ; "Табиғи монополиялар салаларында тарифтiк саясатты дамыту тұжырымдамасы туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2005 жылғы 13 мамырдағы N 455  қаулысы .
       3. Бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру көздерi : республикалық бюджеттің қаражаты.
       4. Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты : табиғи монополиялар саласындағы мемлекеттiк реттеу және бақылау органдарын бұрмалаушылықтардың болуы туралы, уәкiлеттi орган бекiткен тарифтердi пайдалану және табиғи монополиялар субъектілерінің реттелiп көрсетiлетiн қызметтерiн (тауарларын, жұмыстарын) тұтынушылардың құқықтары мен заңды мүдделерiне қысым жасауды болдырмау үшiн тарифтiк сметаларды орындау туралы шынайы және жедел ақпаратпен қамтамасыз ету.
       5. Бюджеттік бағдарламаның мiндеттерi : ақылы қызмет көрсететiн табиғи монополия субъектілерiнің, мемлекеттiк кәсiпорындар мен мемлекеттiк органдардың қызметiнiң автоматтандырылған мониторингi үшін деректердің талдау базасын жасау және енгiзу, бағдарламалық қамтамасыз етудi әзiрлеу және дамыту, есептеу, коммуникациялық, желілік жабдық лицензиялық жүйелiк бағдарламалық қамтамасыз етудiң, операциялық жүйелер және оған берiлген қосымшалардың құралдарымен жаңғырту және жарақтандыру, ақпараттық жүйелердi интеграциялау және ақпаратты қорғауды қамтамасыз ету, Агенттіктің WЕВ-порталын жасау және оның е-үкіметтің WEB-порталымен интеграциялау мүмкiндігi.
       6. Бюджеттiк бағдарламаны iске асыру жөнiндегі iс-шаралар жоспары :

N п/п

Бағ-
дар-
лама
коды

Кіші
бағ-
дар-
лама
коды

Кіші
бағдар-
лама-
лардың
атауы

Бағдарламаны іске
асыру жөніндегі
іс-шаралар

Іске
асыру
мерзімі

Жауапты
орын-
даушылар

1

2

3

4

5

6

7

1

002

  

Монопо-
листер
қызметі-
нің монито-
рингі
бойынша
элект-
рондық
деректер
базасын
құру

1. "Табиғи монополия-
лар қызметінің монито-
рингі бойынша элек-
трондық деректер база-
сы" ақпараттық жүйенің
кіші жүйелерін дамыту
және әзірлеу жөніндегі
қызметтерді сатып алу.
2. Ақпараттық қауіп-
сіздікті қамтамасыз
ету жөніндегі лицен-
зиялық бағдарламалық
өнімді, операциялық
жүйелерді және қосым-
шаларды, оптикалық
таным бағдарламаларын
және ДББЖ-ін (деректер
базасын басқару жүйе-
сін) сатып алу.
3. Есептеу техникасы
құралдарын, перифе-
риялық, телекоммуни-
кациялық және электр
жабдықтары мен
Агенттіктің орталық
аппараты мен оның
аумақтық басқармалары
үшін ақпаратты қорғау
жабдығын сатып алу.

наурыз-
желтоқ-
сан

 

 

 
мамыр

 

 

 

 

 
маусым

Қазақстан
Республи-
касы
Табиғи
монопо-
лияларды
реттеу
агенттігі

       7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтiлетiн нәтижелер :
Тікелей нәтиже:
Табиғи және мемлекеттік монополиялар субъектілерi туралы бастапқы деректердi енгiзу, деректер базаларын уәкiлетті орган бекіткен реттеліп көрсетiлетiн қызметтердің тарифтерiмен толтыру, табиғи монополиялар субъектiлерi тарифтерінің серпінін талдау және олардың ақпаратын деректер базасының деректерiн пайдалана отырып өңдеу.
Түпкiліктi нәтиже:
Осы "Табиғи монополиялар қызметiнің мониторингi бойынша электрондық деректер базасы" ақпараттық жүйенi жасау off-line режимiнде табиғи және мемлекеттiк монополиялар субъектiлерi туралы 98% шынайы ақпаратты, тарифтiк сметаның орындалуы жөнiндегi есептердi, электрондық деректер базасына Агенттіктің аумақтық органдары мен табиғи монополиялар субъектiлерiнiң өздерi енгізген субъектілердің қаржы-шаруашылық қызмет есептерiн жедел түрде алуға мүмкіндік бередi.
Қаржы-экономикалық нәтиже:
Осы жүйе өтінімдер, өтiніштер, тарифтiк сметалардың орындалуы туралы есептер, табиғи монополиялар субъектілерінің қаржы-шаруашылық қызметi туралы есептер ұсыну, сондай-ақ Агенттiктің аумақтық органдарынан және табиғи монополия субъектілерінен ақпараттар (құжаттар) алу уақытын жарты сағаттан екi және одан көп тәулiкке дейiн қысқартуға алып келедi.
Дер кезділігі:
Жасалған шарттардағы белгiленген мерзiмдерге сәйкес.
Сапасы:
Агенттіктің аумақтық органдарынан және табиғи монополия субъектілерінен қажеттi, жедел ақпаратты уақтылы алуды 100% қамтамасыз етеді; жүйеде жинақталып қалған монополиялар қызметi мен олардың тарифтiк саясаты, өндiрiстi жетiлдiру және қызметтер көрсету жөнiндегi өткiзiлген іс-шаралар туралы мәлiметтердің жариялылығы мен ашықтығын 100%, осы ақпаратқа мемлекеттiк органдар мен халықтың 100% қол жеткiзу мүмкiндiгiн қамтамасыз етедi.

Об утверждении паспортов республиканских бюджетных программ на 2006 год (Агентство Республики Казахстан по регулированию естественных монополий)

Постановление Правительства Республики Казахстан от 12 декабря 2005 года N 1235 (выписка)

      В соответствии с  Бюджетным  кодексом Республики Казахстан от 24 апреля 2004 года Правительство Республики Казахстан  ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить паспорта республиканских бюджетных программ на 2006 год:
      Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий согласно приложениям  63,   64;

      2. Настоящее постановление вводится в действие с 1 января 2006 года.

       Премьер-Министр
      Республики Казахстан

ПРИЛОЖЕНИЕ 63           
к постановлению Правительства   
Республики Казахстан        
от 12 декабря 2005 года N 1235  

203 - Агентство Республики Казахстан по регулированию естественных монополий
               Администратор бюджетной программы

ПАСПОРТ
республиканской бюджетной программы
001 "Обеспечение регулирования, контроля деятельности
субъектов естественной монополии" на 2006 год

       1. Стоимость:  923170 тысяч тенге (девятьсот двадцать три миллиона сто семьдесят тысяч тенге).
       2. Нормативно-правовая основа бюджетной программы:   Закон  Республики Казахстан от 11 июля 1997 года "О языках в Республике Казахстан";  статьи 13 14,   17,   18 Закона  Республики Казахстан от 9 июля 1998 года "О естественных монополиях";  статьи 1-30  Закона Республики Казахстан от 23 июля 1999 года "О государственной службе";  Закон  Республики Казахстан от 16 мая 2002 года "О государственных закупках";  постановление  Правительства Республики Казахстан от 3 октября 1996 года N 1217 "О служебных телефонах и нормах площадей для размещения аппарата государственных органов";  постановление  Правительства Республики Казахстан от 27 мая 1999 года N 663 "Об упорядочении эксплуатации служебных легковых автомобилей для транспортного обслуживания государственных органов Республики Казахстан";  постановление  Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2000 года N 288 "Об упорядочении эксплуатации специальных транспортных средств для обслуживания государственных учреждений, финансируемых из республиканского бюджета";  постановление  Правительства Республики Казахстан от 22 сентября 2000 года N 1428 "Об утверждении Правил о служебных командировках в пределах Республики Казахстан работников государственных учреждений, содержащихся за счет средств государственного бюджета, а также депутатов Парламента Республики Казахстан";  постановление  Правительства Республики Казахстан от 28 октября 2004 года N 1109 "Вопросы Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий";  постановление  Правительства Республики Казахстан от 13 мая 2005 года N 455 "О Концепции развития тарифной политики в сферах естественных монополий".
       3. Источники финансирования бюджетной программы:  средства республиканского бюджета.
       4. Цель бюджетной программы:  достижение баланса интересов потребителей, государства и субъектов государственной и естественной монополии; обновление теоретических и практических знаний, умений и навыков по образовательным программам в сфере профессиональной деятельности в соответствии с предъявляемыми квалификационными требованиями для эффективного выполнения своих должностных обязанностей и совершенствования профессионального мастерства.
       5. Задачи бюджетной программы:  контроль и регулирование деятельности субъектов естественной и государственной монополии; осуществление экспертизы проектов законов и иных нормативных правовых актов, касающихся функционирования естественных монополий, вопросов тарифообразования; контроль за порядком оказания платных услуг государственными органами; регулирование и контроль за деятельностью государственных предприятий, осуществляющих свою деятельность в сфере, отнесенной к государственной монополии; ведение государственного регистра субъектов естественных монополий, государственного регистра платных услуг, оказываемых государственными органами; совершенствование методологии расчета и правил установления цен на услуги, монопольно осуществляемые государственными учреждениями; совершенствование методики расчетов тарифов (цен, ставок, сборов) или их предельных уровней в сфере естественной монополии; повышение профессиональной квалификации государственных служащих.
       6. План мероприятий по реализации бюджетной программы:

N
п/п

Код
про-
гра-
ммы

Код
под-
про-
гра-
ммы

Наименование
программы
(подпро-
граммы)

Мероприятия 
по реализации 
программы (подпрограмм)

Срок
реали-
зации

Ответственные
исполнители

1

2

3

4

5

6

7

1

001

  

Обеспечение
регулирования,
контроля дея-
тельности 
субъектов
естественной
монополии

  

  

  

  

  

001

Аппарат
центрального
органа

Содержание
центрального
аппарата
Агентства
Республики
Казахстан по
регулированию
естественных
монополий в
пределах ли-
мита штатной
численности -
133 единицы.

январь-
декабрь
 

Агентство
Республики
Казахстан по
регулированию
естественных
монополий

Издание еже-
месячного
журнала
"Регулятор".

январь-
декабрь

Содержание
автотранспор-
та, согласно
утвержденному
нормативу
положенности.

январь-
декабрь
 

Рассмотрение
заявок на из-
менение тари-
фов;
проведение
экспертных
оценок, про-
верок субъек-
тов естест-
венной и го-
сударственной
монополии;
согласование
закупок, про-
водимых субъ-
ектом естест-
венной моно-
полии; расс-
мотрение хо-
датайств на
осуществление
субъектом
естественной
монополии иной деятель-
ности и на
отчуждение имущества.

февраль-
ноябрь

Разработка
нормативных и
нормативных
правовых ак-
тов, регулиру-
ющих деятель-
ность субъек-
тов естест-
венной и го-
сударственной
монополии;
разработка
недискримина-
ционных мето-
дик расчета
тарифов (цен,
ставок сбо-
ров);

февраль-
ноябрь

Проведение
финансовой и
технической
экспертизы
деятельности
субъектов
естественных
монополий.

февраль-
ноябрь
 

Оплата услуг
независимых
экспертов и
экспертных
организаций,
консультантов
по разработке
нормативных
и нормативных
правовых ак-
тов, экспер-
тов по прове-
дению финан-
совой и
технической
экспертизы.

февраль-
декабрь

Организация
и проведение
публичных
слушаний
субъектов
естественных
монополий,
включенных в
республиканс-
кий раздел
Государствен-
ного регистра
субъектов
естественных
монополий.

февраль-
декабрь

3

  

002

Аппараты
территориаль-
ных органов

Содержание
аппарата тер-
риториальных
органов
Агентства
Республики
Казахстан по
регулированию
естественных
монополий в
пределах ли-
мита штатной
численности
- 227 единиц.

январь-
декабрь

Агентство
Республики
Казахстан по
регулированию
естественных
монополий

Аренда авто-
транспорта,
согласно
утвержденному
нормативу
положенности.

январь-
декабрь

Проведение
проверок
субъектов
естественной
и государст-
венной
монополии.

февраль-
декабрь

Рассмотрение
заявок на из-
менение та-
рифов (цен,
ставок, сбо-
ров).

февраль-
ноябрь

Проведение
публичных
слушаний
субъектов ес-
тественных
монополий,
включенных в
республиканс-
кий раздел
Государствен-
ного регистра
субъектов
естественных
монополий.

февраль-
декабрь

4

  

007

Повышение
квалификации
государствен-
ных служащих

Приобретение 
услуг по по-
вышению ква-
лификации го-
сударственных
служащих по
четырем те-
мам:
1) Обучение
современным
методам и
технологиям
государствен-
ного управле-
ния.
2) Правовое
обучение.
3) Изучение
системы госу-
дарственных
закупок.
4) Обучение
информацион-
ным техноло-
гиям.
Обучение го-
сударственно-
му языку.

январь-
ноябрь

Агентство
Республики
Казахстан по
регулированию
естественных
монополий

5

  

009

Материально-
техническое
оснащение го-
сударственных
органов

Приобретение
оборудования.

июнь-
август

Агентство
Республики
Казахстан по
регулированию
естественных
монополий

Приобретение
оргтехники.

июнь-
август

6

  

017

Обеспечение
функциониро-
вания инфор-
мационных
систем и ин-
формационно-
техническое
обеспечение  
государствен-
ных органов

Приобретение вычислитель-
ной техники.

июнь-
сентябрь

Агентство
Республики
Казахстан по
регулированию
естественных
монополий

Услуга досту-
па к сети
Интернет и
VPDN.

январь-
декабрь

Системно-тех-
ническое обс-
луживание вы-
числительной
техники и се-
тей.

январь-
декабрь

Приобретение
расходных ма-
териалов и
комплектующих
запасных час-
тей.

март-
декабрь

Годовая под-
писка на ан-
тивирусные
программы.

январь-
март

Приобретение
лицензионных
программных
продуктов.

апрель-
июнь

Сопровождение
информацион-
ных систем и
локальных за-
дач.

январь-
декабрь

Обучение сот-
рудников ин-
формационным
технологиям.

апрель-
июль

       7. Ожидаемые результаты выполнения бюджетной программы: 
 
Прямой результат: 
проведение не менее 20 экспертных оценок, при рассмотрении заявок на изменение тарифа или тарифной сметы; проведение не менее 32 заключений по финансовой экспертизе и не менее 32 заключений по технической экспертизе деятельности субъектов естественной монополии в целях соблюдения  Закона  Республики Казахстан "О естественных монополиях"; разработка не менее 9-ти нормативных и нормативных правовых актов, регулирующих деятельность субъектов естественной и государственной монополии; повышение профессионального уровня - 48 человек, из них по: обучению современным методам и технологиям государственного управления - 20 человек, правовому обучению - 10 человек, изучению системы государственных закупок - 10 человек, обучению информационным технологиям - 8 человек, в том числе сотрудников территориальных органов - 38 человек; обучение государственному языку - 47 человек, в том числе сотрудников территориальных органов - 37 человек; повышение материально-технической оснащенности центрального аппарата и территориальных органов; модернизация информационных систем, техники центрального аппарата Агентства и его территориальных органов.
 
Конечный результат:
Обеспечение прозрачности формирования тарифов (цен, ставок, сборов) на регулируемые услуги субъектов естественных монополий; обеспечение потребности в повышении профессионального уровня государственных служащих на 13,3 %, в обучении государственному языку государственных служащих на 13,1 %; уровень материально-технического оснащения и обновление информационных систем повысится до 47 %.
 
Финансово-экономический результат: 
Средние затраты на содержание одного государственного служащего по центральному аппарату - 1277,48 тыс. тенге. Средние затраты на содержание одного государственного служащего по территориальным органам - 843,68 тыс. тенге.
Средние затраты на повышение квалификации одного государственного служащего - 12,72 тыс. тенге.
Средние затраты на обучение государственному языку одного государственного служащего - 14,78 тыс. тенге.
 
Своевременность:
В течение года в соответствии с заключаемыми договорами.
 
Качество:
Проведение экспертиз деятельности субъектов естественных монополий позволит: выявить искажения в ведении финансовых операций субъектов естественных монополий, которые влияют на размер тарифа, оптимизировать затраты субъектов естественной монополии, учитываемые в тарифах; разработка нормативных и нормативных правовых актов позволит: внедрить инструменты, позволяющие анализировать влияние тарифов субъектов естественных монополий на потребителей и экономику, прогнозировать влияние динамики тарифов на отдельные отрасли и доходы населения; повышение профессионального уровня государственных служащих, согласно требованиям профессиональной государственной службы, в соответствии с современными экономическими условиями; доля государственных служащих, которые смогут вести  делопроизводство на государственном языке после курсов обучения государственному языку составит 13 %; доля государственных служащих, которые будут назначены на вышестоящие должности после прохождения курсов повышения квалификации - 4 %.

ПРИЛОЖЕНИЕ 64           
к постановлению Правительства   
Республики Казахстан        
от 12 декабря 2005 года N 1235  

203 - Агентство Республики Казахстан по регулированию естественных монополий
                 Администратор бюджетной программы

ПАСПОРТ
республиканской бюджетной программы
002 "Создание электронной базы данных по мониторингу
деятельности монополистов"
на 2006 год

       1. Стоимость:  104400 тысяч тенге (сто четыре миллиона четыреста тысяч тенге).
       2. Нормативно-правовая основа бюджетной программы:   Закон  Республики Казахстан от 16 мая 2002 года "О государственных закупках";  постановление  Правительства Республики Казахстан от 13 мая 2005 года N 455 "О Концепции развития тарифной политики в сферах естественных монополий".
       3. Источники финансирования бюджетной программы:  средства республиканского бюджета.
       4. Цель бюджетной программы:  обеспечение органов государственного регулирования и контроля в сфере естественных монополий достоверной и оперативной информацией о наличии нарушений, об использовании тарифов, утвержденных уполномоченным органом и исполнении тарифных смет для предотвращения ущемления прав и законных интересов потребителей регулируемых услуг (товаров, работ) субъектов естественных монополий.
       5. Задачи бюджетной программы:  создание и внедрение аналитической базы данных для автоматизированного мониторинга деятельности субъектов естественной монополии, государственных предприятий и государственных органов, оказывающих платные услуги, разработка и развитие программного обеспечения, модернизация и оснащение средствами вычислительного, коммуникационного, сетевого оборудования, лицензионного системного программного обеспечения, операционных систем и приложений к ним, интегрирование информационных систем и обеспечение защиты информации, создание WEB-портала Агентства и его возможность интеграции с WEB-порталом е-правительства.
       6. План мероприятий по реализации бюджетной программы:

N п/п

 

Код
про-
гра-
ммы

 

Код
под-
про-
гра-
ммы

 

Наименование
программы
(подпро-
граммы)

 

Мероприятия
по реализации
программы
(подпрограмм)

 

Сроки
реализа-
ции

Ответственные
исполнители

1

2

3

4

5

6

7

1

  

002

  

  

  

Создание  
электронной
базы данных
по монито-
рингу дея-
тельности
монополистов

  

1. Приобретение
услуг по разви-
тию и разработ-
ке подсистем
информационной
системы
"Электронной
базы данных
по мониторингу
деятельности
естественных
монополий".

март-
декабрь

Агентство
Республики
Казахстан по
регулированию
естественных
монополий

2. Приобретение
лицензионного
программного
продукта по
обеспечению
информационной
безопасности,
операционных
систем и прило-
жений, програм-
мы оптического
опознавания и
СУБД.

май

3. Приобретение
средств вычис-
лительной тех-
ники, перифери-
йного, телеком-
муникационного
и электрообору-
дования, и
оборудования
защиты информа-
ции для цент-
рального аппа-
рата Агентства
и его террито-
риальных Управ-
лений.

июнь

       7. Ожидаемые результаты выполнения бюджетной программы:
 
Прямой результат:
Ввод первичных данных о субъектах естественных и государственных монополий, наполнение базы данных тарифами регулируемых услуг утвержденных уполномоченным органом, анализ динамики тарифов субъектов естественных монополий и их обработка информации с использованием данной базы данных.
 
Конечный результат:
Создание данной информационной системы "Электронная база данных по мониторингу деятельности монополистов" позволит оперативно, в режиме off-line, получать 98 % достоверную информацию о субъектах естественной и государственной монополии, отчетов по исполнению тарифной сметы, отчетов финансово-хозяйственной деятельности субъектов, вводимых в электронную базу данных территориальными органами Агентства и самими субъектами естественных монополий. 
 
Финансово-экономический результат:
Данная система приводит к сокращению времени предоставления заявок, обращений, отчетов об исполнении тарифных смет, отчетов о финансово-хозяйственной деятельности субъектов естественных монополий, а также на получение информации (документов) от территориальных органов Агентства и от субъектов естественных монополий от получаса до двух суток.
 
Своевременность:
В соответствии с установленными сроками заключаемых договоров о государственных закупках.
 
Качество:
Обеспечивает 100 % своевременное получение необходимой, оперативной информации от территориальных органов Агентства и от субъектов естественных монополий; обеспечивает 100 % публичность и прозрачность накапливаемых в системе сведений о деятельности монополий и их тарифной политике, проводимых мероприятиях по совершенствованию производства и оказанию услуг, возможность 100 % доступа к этой информации государственных органов и населения.