"Астана қаласы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы ережені бекіту туралы

Астана қаласы әкімдігінің 2017 жылғы 29 қарашадағы № 06-2504 қаулысы. Күші жойылды - Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің 2021 жылғы 25 ақпандағы № 01-670 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің 25.02.2021 № 01-670 қаулысымен.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңына, "Қазақстан Республикасы мемлекеттік органының үлгі ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2012 жылғы 29 қазандағы № 410 Жарлығына сәйкес Астана қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Астана қаласы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің ережесі қосымшаға сәйкес бекітілсін.

      2. Мыналардың:

      1) "Астана қаласы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің бірқатар мәселелері туралы" Астана қаласы әкімдігінің 2006 жылғы 9 қаңтардағы № 07-4-41қ қаулысының;

      2) "Астана қаласы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің бірқатар мәселелері туралы" Астана қаласы әкімдігінің 2006 жылғы 9 қаңтардағы № 07-4-41қ қаулысына өзгеріс енгізу туралы" Астана қаласы әкімдігінің 2012 жылғы 29 желтоқсандағы № 06-1929 қаулысының күші жойылды деп танылсын.

      3. "Астана қаласы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік-құқықтық бөліміне осы қаулының көшірмесін мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялау, сондай-ақ "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін жазба және электрондық түрде жолдау және Астана қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыру жүктелсін.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау "Астана қаласы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің басшысы Б.О. Жакеновке жүктелсін.

      5. Осы қаулы қол қойылған күннен бастап күшіне енеді.

      Астана қаласының әкімі Ә. Исекешев

  Астана қаласы әкімдігінің
2017 жылғы 29 қарашадағы
№ 06-2504 қаулысына
қосымша

"Астана қаласы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы
ереже

1. Жалпы ережелер

      1. "Астана қаласы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – аппарат) Астана қаласы әкімінің (бұдан әрі – әкім) қызметін қамтамасыз ету саласында басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.

      2. Аппарат өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметінің актілеріне және өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      3. Аппарат мемлекеттік мекеменің ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрі мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен қазынашылық органдарында ашылған шоттары бар.

      4. Аппарат азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.

      5. Аппарат егер Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес осыған уәкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.

      6. Аппарат өз құзыретінің мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен бұйрықтар түрінде құқықтық актілерді шығарады.

      7. Аппараттың құрылымы мен штат санының лимиті Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес бекітіледі.

      8. Аппараттың орналасқан жері: Қазақстан Республикасы, 010000, Астана қаласы, "Сарыарқа" ауданы, Бейбітшілік көшесі, № 11.

      9. Мемлекеттік органның толық атауы – "Астана қаласы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі.

      10. Осы Ереже аппараттың құрылтай құжаты болып табылады.

      11. Аппарат қызметін қаржыландыру жергілікті бюджеттен жүзеге асырылады.

      12. Аппаратқа аппарат функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында кәсіпкерлік субъектілерімен шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.

      Егер аппаратқа заңнамалық актілермен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған кірістер жергілікті бюджетінің кірісіне жіберіледі.

2. Аппараттың миссиясы, негізгі міндеттері,
функциялары, құқықтары мен міндеттері

      13. Миссия: мемлекеттік саясатты жүргізуге ықпал ететін әкімнің қызметін ақпараттық-талдамалық, ұйымдық-құқықтық қамтамасыз ету.

      14. Міндеттері:

      1) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген құзыреті шегінде әкімнің өкілеттіктерін іске асыруды қамтамасыз ету;

      2) тиісті аумақты дамыту мүдделерімен және қажеттіліктерімен үйлестіре отырып, атқарушы биліктің жалпы мемлекеттік саясатын жүргізуді қамтамасыз етуге жәрдем көрсету;

      3) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген өзге де міндеттер.

      15. Функциялары:

      1) Астана қаласының әлеуметтік-экономикалық дамуы, ақпараттық дамуы және халықаралық ынтымақтастық, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (бұдан әрі – АКТ) дамыту бағыттары бойынша әкімнің қызметін ақпараттық-талдамалық қамтамасыз ету;

      2) Қазақстан Республикасы заңдарының, Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметі актілерінің орындалуын ұйымдастыру және қамтамасыз ету және олардың Астана қаласының аумағында орналасқан азаматтардың, кәсіпорындардың, ұйымдар мен мекемелердің орындауын бақылау;

      3) Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігімен, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі Кеңсесімен, Қазақстан Республикасының Үкіметімен, Парламентімен, Астана қаласының мәслихатымен, орталық мемлекеттік органдардың аумақтық бөлімшелерімен, жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдармен, бұқаралық ақпарат құралдарымен, қоғамдық ұйымдармен және азаматтармен өзара қарым-қатынасты қамтамасыз ету;

      4) сыртқы экономикалық қызмет және халықаралық байланыстарды дамыту саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыруды қамтамасыз ету;

      5) мемлекеттік органдардың қызметін үйлестіру және әкімді тиісті жылға арналған Астана қаласын дамыту жоспарлары мен бағдарламалары жөніндегі іс-шаралардың орындалуы туралы ақпараттандыру;

      6) әкімнің қызметін және әкімдік отырыстарын, қажет болған жағдайда консультативтік-кеңесші органдарын құжаттамалық қамтамасыз ету және қызмет көрсету;

      7) бюджеттік бағдарламалар әкімшісі ретінде әрекет ету;

      8) әкімдіктің Регламентіне сәйкес әкімдік қаулыларының, әкім қабылдайтын шешімдер мен өкімдердің, сондай-ақ аппарат басшысы бұйрықтарының жобаларына қаржы-экономикалық, құқықтық және өзге де аспектілеріне сараптама жүргізу, сараптама нәтижесі бойынша қорытынды (анықтама) дайындау;

      9) әкімнің, оның орынбасарларының, аппарат басшылығының қатысуымен мәжіліс өткізуді ұйымдастыру, мәжіліс материалдарын, хаттамаларын рәсімдеу және тарату;

      10) жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдар қызметінің тиімділігін бағалау;

      11) әкімдік қаулыларының, әкім және оның орынбасарлары актілері мен тапсырмаларының, әкімдік отырыстары хаттамалық шешімдерінің орындалуын бақылау, осы мәселелер бойынша әкімді ақпараттандыру;

      12) жергілікті атқарушы органның норма шығару қызметінің тетіктерін жетілдіру бойынша шаралар қабылдау;

      13) әкімнің тапсырмасы бойынша соттарда әкімдіктің және әкімнің мүдделерін білдіру және қорғау, прокурорлық ден қою актілерін қарау;

      14) құпия іс жүргізуді, арнайы байланысты ұйымдастыру және жүргізу, хат-хабарларды өңдеу, нормативтік құқықтық актілердің талаптарына құпиялылық режимінің сәйкес келуін, әкімдік ғимаратына кіріп-шығу және объектішілік режимін қамтамасыз ету;

      15) мемлекеттік органдардың іс жүргізу талаптарының, оның ішінде құпиялылық режимін қамтамасыз ету және құпия іс қағаздарын жүргізу, сондай-ақ қорғау құралдарын және қорғалған баспа-бланкілік өнімдерін пайдалану жағдайының кешенді, тақырыптық және бақылап тексерілуін сақтау жөніндегі қызметін үйлестіру;

      16) Астана қаласының аумағында қызметін жүзеге асыратын әкімдіктің ведомствоға бағынысты ұйымдары мен коммуналдық кәсіпорындарына мониторинг жүргізу;

      17) аппараттың және әкімдіктің номенклатурасына кіретін кадрлар бойынша ұсыныстарды зерделеу мен енгізуді ұйымдастыру, кадрлар резервін қалыптастыру, олардың оқуын, тағылымдамадан және қайта даярлаудан өтуін ұйымдастыру жолымен кадрлық саясатты жүзеге асыру;

      18) әкім тағайындаған немесе оның келісімімен тағайындалған кадрлармен жұмыс;

      19) аппарат теңгеріміндегі материалдық құндылықтардың есебін жүргізу және олардың сақталуын бақылау;

      20) АКТ және ақпараттық жүйелерді енгізу, сондай-ақ деректермен алмасудың халықаралық стандарттарын, жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын жергілікті атқарушы органдардың қызметіне АКТ құру, енгізу және пайдалану үдерістерін енгізу;

      21) әкімдіктің құрылымдық бөлімшелерінде Бірыңғай электрондық құжат айналымы жүйесін құру жөніндегі жұмыстарды үйлестіру;

      22) бұқаралық ақпарат құралдарында әкімнің және әкімдіктің қызметін жариялауды қамтамасыз ету;

      23) мемлекеттік тілде іс жүргізуді кезең-кезеңімен енгізу;

      24) аппаратта және оның құрылымдық бөлімшелерінде іс жүргізуді қалпына келтіру және жетілдіру;

      25) мемлекеттік орган қызметінің бағыты бойынша сапасын және оның жұмыс істеу өнімділігін арттыру мақсатында ішкі бақылауды жүзеге асыру;

      26) мемлекеттік қызмет көрсету сапасының сақталуына бақылауды жүзеге асыру;

      27) Астана қаласының аумағында қоғамдық тәртіпті және қауіпсіздікті қамтамасыз ету жөнінде құқық қорғау органдарымен өзара байланысты ұйымдастыру;

      28) Астана қаласының аумағында жедел ахуалды талдау және бағалау;

      29) Астана қаласының жұмылдыру дайындығы және аумақтық қорғаныс ахуалына талдау жүргізу;

      30) жұмылдыру кезеңінде, соғыс жағдайында және соғыс уақытында жұмыс істеуге мемлекеттік органдар мен ұйымдарды көшіру жөніндегі іс-шаралар кешенін іске асыру;

      31) әскери басқарудағы жергілікті органдарға, олардың бейбіт уақыттағы және жұмылдыру жариялау кезіндегі жұмысына көмек көрсету;

      32) Астана қаласында гендерлік және отбасылық-демографиялық саясатты іске асыру;

      33) гендерлік аспектілерді қарау және сақтау;

      34) Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарына сәйкес іс жүргізу және хат-хабарды өңдеу;

      35) азаматтар мен заңды тұлғалардың өтініштерін қарау;

      36) азаматтарды қабылдауды ұйымдастыру;

      37) әкімдіктің, консультативтік-кеңесші органдардың отырыстарын, жалпы қалалық қоғамдық-саяси іс-шараларды дайындау;

      38) әкімнің аппаратына жүктелген өзге де функциялар.

      16. Құқықтары мен міндеттері:

      1) Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарынан және өзге де ұйымдардан құжаттар сұрату және алу;

      2) жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдардың қызметіне әдістемелік басшылықты жүзеге асыру;

      3) әкімдіктің, комиссиялардың, жұмыс топтарының отырыстарына, мемлекеттік органдар өткізетін іс-шараларға қатысу;

      4) жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдардың, Астана қаласы аудандары әкімдері аппараттарының қызметкерлерін әкім мен әкімдік қарастыратын құжаттарды дайындауға қатысуға тарту;

      5) өз жұмысының ерекшелігіне сәйкес шетелдік ұйымдармен тікелей байланыстар орнату, ынтымақтастық туралы екі жақты және көпжақты шарттар жасасуға құқығы бар;

      6) әкімдіктің құрылымдық бөлімшелері көрсететін мемлекеттік қызметтерді ұсыну сапасының сақталуына бақылау жүргізу;

      7) алыс және таяу шетелдермен, халықаралық ұйымдармен және институттармен екі жақты және көпжақты ынтымақтастықты дамыту, сондай-ақ дипломатиялық өкілдіктер арқылы елорданың беделін арттыру;

      8) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асыру.

3. Аппараттың қызметін ұйымдастыру

      17. Аппаратты басқаруды жүктелген міндеттердің орындалуына және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болатын басшы жүзеге асырады.

      18. Аппарат басшысын қала әкімі қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.

      19. Аппарат басшысының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қызметке тағайындалатын және қызметтен босатылатын орынбасарлары болады.

      20. Аппарат басшысының өкілеттігі:

      1) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен аппарат қызметкерлерін қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;

      2) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес мемлекеттік ұйымдарда аппараттың мүддесін білдіреді;

      3) аппараттың құқықтық актілеріне қол қояды;

      4) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасында белгіленген тәртіппен аппарат қызметкерлеріне сыйақы беру, материалдық көмек көрсету, тәртіптік жаза қолдану мәселелерін шешеді;

      5) аппараттың құрылымдық бөлімшелері қызметкерлерінің лауазымдық нұсқаулықтарын бекітеді;

      6) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      Аппарат басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес оны алмастыратын тұлға орындайды.

      21. Аппарат басшысы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл шараларын қабылдайды және оған дербес жауапты болады.

4. Аппараттың мүлкі

      22. Аппараттың Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болу мүмкін.

      Аппарат мүлкі оған мемлекет берген мүлік есебінен қалыптасады және негізгі қорлардан және айналымдағы қаражаттан тұрады.

      23. Аппарат мүлкі коммуналдық мүлікке жатады.

      24. Аппараттың өзіне бекітілген мүлікті иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. Аппаратты қайта ұйымдастыру және тарату

      25. Аппаратты қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Аппараттың қарамағындағы мемлекеттік мекемелердің тізбесі

      1) Астана қаласы әкімдігінің жанындағы "Қоғамдық келісім" коммуналдық мемлекеттік мекемесі;

      2) Астана қаласы әкімдігінің "Астана қаласының Аумақтық қорғаныс бригадасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі;

      3) алып тасталды - Астана қаласы әкімдігінің 30.10.2018 № 06-1767 қаулысымен.

      4) "Астана қаласы әкімінің арнайы базасы" мемлекеттік мекемесі.

      Ескерту. 25-тармаққа өзгеріс енгізілді - Астана қаласы әкімдігінің 30.10.2018 № 06-1767 қаулысымен.

Об утверждении Положения о Государственном учреждении "Аппарат акима города Астаны"

Постановление акимата города Астаны от 29 ноября 2017 года № 06-2504. Утратило силу постановлением акимата города Нур-Султана от 25 февраля 2021 года № 01-670.

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Нур-Султана от 25.02.2021 № 01-670.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Указом Президента Республики Казахстан от 29 октября 2012 года № 410 "Об утверждении Типового положения государственного органа Республики Казахстан", акимат города Астаны ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить Положение о Государственном учреждении "Аппарат акима города Астаны" согласно приложению.

      2. Признать утратившими силу:

      1) постановление акимата города Астаны от 9 января 2006 года № 07-4-41п "О некоторых вопросах Государственного учреждения "Аппарат акима города Астаны";

      2) постановление акимата города Астаны от 29 декабря 2012 года № 06-1929 "О внесении изменения в постановление акимата города Астаны от 9 января 2006 года № 07-4-41п "О некоторых вопросах Государственного учреждения "Аппарат акима города Астаны".

      3. Возложить на государственно-правовой отдел Государственного учреждения "Аппарат акима города Астаны" направление копии настоящего постановления в печатном и электронном виде для официального опубликования в Информационно-правовой системе "Әділет", а также в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан" для включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан, и размещение на интернет-ресурсе акимата города Астаны.

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя Государственного учреждения "Аппарат акима города Астаны" Джакенова Б.О.

      5. Настоящее постановление вступает в силу со дня его подписания.

     
      Аким города Астаны А. Исекешев

  Приложение
к постановлению акимата
города Астаны
от 29 ноября 2017 года № 06-2504

Положение
о Государственном учреждении "Аппарат акима города Астаны"

1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Аппарат акима города Астаны" (далее – аппарат) является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим руководство в сфере обеспечения деятельности акима города Астаны (далее – аким).

      2. Аппарат осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента, Правительства Республики Казахстан и иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      3. Аппарат является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печать и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, а также счета в органах казначейства, открытые в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

      4. Аппарат вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      5. Аппарат имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      6. Аппарат по вопросам своей компетенции в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан, издает правовые акты в виде приказов.

      7. Структура и лимит штатной численности аппарата утверждаются в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

      8. Местонахождение аппарата: Республика Казахстан, 010000, город Астана, район "Сарыарка", улица Бейбітшілік, № 11.

      9. Полное наименование государственного органа – Государственное учреждение "Аппарат акима города Астаны".

      10. Настоящее Положение является учредительным документом аппарата.

      11. Финансирование деятельности аппарата осуществляется из местного бюджета.

      12. Аппарату запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями аппарата.

      Если аппарату законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход местного бюджета.

2. Миссия, основные задачи, функции, права и обязанности аппарата

      13. Миссия: информационно-аналитическое, организационно-правовое обеспечение деятельности акима, способствующее проведению государственной политики.

      14. Задачи:

      1) обеспечение реализации полномочий акима в пределах компетенции, установленной законодательством Республики Казахстан;

      2) оказание содействия в обеспечении проведения общегосударственной политики исполнительной власти в сочетании с интересами и потребностями развития соответствующей территории;

      3) иные задачи, установленные законодательством Республики Казахстан.

      15. Функции:

      1) информационно-аналитическое обеспечение деятельности акима по направлениям социально-экономического развития города Астаны, информационного развития и международного сотрудничества, развития информационно-коммуникационных технологий (далее – ИКТ);

      2) организация и обеспечение исполнения законов Республики Казахстан, актов Президента и Правительства Республики Казахстан и контроль за их исполнением гражданами, предприятиями, организациями и учреждениями, расположенными на территории города Астаны;

      3) обеспечение взаимодействия с Администрацией Президента Республики Казахстан, Канцелярией Премьер-Министра Республики Казахстан, Правительством, Парламентом Республики Казахстан, маслихатом города Астаны, территориальными подразделениями центральных государственных органов, исполнительными органами, финансируемыми из местного бюджета, средствами массовой информации, общественными организациями и гражданами;

      4) обеспечение реализации государственной политики в области внешнеэкономической деятельности и развития международных связей;

      5) координация деятельности государственных органов и информирование акима о выполнении мероприятий по планам и программам развития города Астаны на соответствующий год;

      6) документационное обеспечение и обслуживание деятельности акима и заседаний акимата, в необходимых случаях консультативно-совещательных органов;

      7) выступление в качестве администратора бюджетных программ;

      8) проведение в соответствии с Регламентом акимата экспертизы финансово-экономических, правовых и иных аспектов проектов постановлений акимата, решений и распоряжений, принимаемых акимом, а также приказов руководителя аппарата, подготовка по результатам экспертизы заключений (справок);

      9) организация проведения совещаний у акима, его заместителей, руководства аппарата, оформление и рассылка материалов, протоколов совещаний;

      10) оценка эффективности деятельности исполнительных органов, финансируемых из местного бюджета;

      11) контроль за исполнением постановлений акимата, актов и поручений акима и его заместителей, протокольных решений заседаний акимата, информирование по данным вопросам акима;

      12) принятие мер по совершенствованию механизма нормотворческой деятельности местного исполнительного органа;

      13) по поручению акима представление и защита интересов акимата и акима в судах, рассмотрение актов прокурорского реагирования;

      14) организация и ведение секретного делопроизводства, специальной связи, обработка корреспонденции, обеспечение в соответствии с требованиями нормативных правовых актов режима секретности, пропускного и внутри-объектового режима в здании акимата;

      15) координация деятельности государственных органов по соблюдению требований делопроизводства, в том числе комплексных, тематических и контрольных проверок состояния обеспечения режима секретности и ведения секретного делопроизводства, а также использования защитных средств и защищенной печатно-бланочной продукции;

      16) проведение мониторинга подведомственных организаций и коммунальных предприятий акимата, осуществляющих деятельность на территории города Астаны;

      17) осуществление кадровой политики путем организации изучения и внесения предложений по кадрам, входящим в номенклатуру аппарата и акимата, формирования резерва кадров, организации их учебы, стажировки и переподготовки;

      18) работа с кадрами, назначаемыми акимом либо по согласованию с ним;

      19) ведение учета и контроля за сохранностью материальных ценностей, находящихся на балансе аппарата;

      20) внедрение ИКТ и информационных систем, а также международных стандартов обмена данными, процессов создания, внедрения и эксплуатации ИКТ в деятельность местных исполнительных органов, финансируемых из местного бюджета;

      21) координация работ по созданию Единой системы электронного документооборота в структурных подразделениях акимата;

      22) обеспечение освещения деятельности акима и акимата в средствах массовой информации;

      23) поэтапное внедрение делопроизводства на государственном языке;

      24) налаживание и совершенствование делопроизводства в аппарате и его структурных подразделениях;

      25) осуществление внутреннего контроля по направлениям деятельности государственного органа с целью повышения качества и производительности его работы;

      26) осуществление контроля за соблюдением качества предоставления государственных услуг;

      27) организация взаимодействия с правоохранительными органами по обеспечению общественного порядка и безопасности на территории города Астаны;

      28) проведение анализа и оценки оперативной обстановки на территории города Астаны;

      29) проведение анализа состояния мобилизационной подготовки и территориальной обороны города Астаны;

      30) реализация комплекса мероприятий по переводу государственных органов и организаций на функционирование в период мобилизации, военного положения и в военное время;

      31) содействие местным органам военного управления в их работе в мирное время и при объявлении мобилизации;

      32) реализация гендерной и семейно-демографической политики в городе Астане;

      33) рассмотрение и соблюдение гендерных аспектов;

      34) ведение делопроизводства и обработка корреспонденции в соответствии с требованиями законодательства Республики Казахстан;

      35) рассмотрение обращений граждан и юридических лиц;

      36) организация приема граждан;

      37) подготовка заседаний акимата, консультативно-совещательных органов, общегородских общественно-политических мероприятий;

      38) иные функции, возложенные на аппарат акимом.

      16. Права и обязанности:

      1) запрашивать и получать от государственных органов Республики Казахстан и иных организаций документы;

      2) осуществлять методическое руководство деятельностью исполнительных органов, финансируемых из местного бюджета;

      3) участвовать в заседаниях акимата, комиссий, рабочих групп, мероприятиях, проводимых государственными органами;

      4) привлекать работников исполнительных органов, финансируемых из местного бюджета, аппаратов акимов районов города Астаны к участию в подготовке документов, рассматриваемых акимом и акиматом;

      5) со спецификой своей работы имеет право устанавливать прямые связи с зарубежными организациями, заключать двусторонние и многосторонние договоры о сотрудничестве;

      6) вести контроль за соблюдением качества предоставления государственных услуг, оказываемых структурными подразделениями акимата;

      7) развивать двустороннее и многостороннее международное сотрудничество со странами дальнего и ближнего зарубежья, с международными организациями и институтами, а также продвижение имиджа столицы через дипломатические представительства;

      8) осуществлять иные полномочия, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.

3. Организация деятельности аппарата

      17. Руководство аппаратом осуществляется руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных задач и осуществление им своих функций.

      18. Руководитель аппарата назначается на должность и освобождается от должности акимом.

      19. Руководитель аппарата имеет заместителей, назначаемых на должность и освобождаемых от должности в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.

      20. Полномочия руководителя аппарата:

      1) в установленном законодательством Республики Казахстан порядке назначает на должности и освобождает от должностей работников аппарата;

      2) представляет аппарат в государственных организациях в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан;

      3) подписывает правовые акты аппарата;

      4) в установленном действующим законодательством Республики Казахстан порядке решает вопросы поощрения, оказания материальной помощи, наложения дисциплинарного взыскания на сотрудников аппарата;

      5) утверждает должностные инструкции работников структурных подразделений аппарата;

      6) осуществляет иные полномочия в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      Исполнение полномочий руководителя аппарата в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

      21. Руководитель аппарата принимает меры по противодействию коррупции и несет за это персональную ответственность.

4. Имущество аппарата

      22. Аппарат может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан.

      Имущество аппарата формируется за счет имущества, переданного ему государством, и состоит из основных фондов и оборотных средств.

      23. Имущество аппарата относится к коммунальному имуществу.

      24. Аппарат не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом.

5. Реорганизация и упразднение аппарата

      25. Реорганизация и упразднение аппарата осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

Перечень государственных учреждений, находящихся в ведении аппарата

      1) Коммунальное государственное учреждение "Қоғамдық келісім" при акимате города Астаны;

      2) Коммунальное государственное учреждение "Бригада территориальной обороны города Астаны" акимата города Астаны;

      3) исключен постановлением акимата города Астаны от 30.10.2018 № 06-1767;

      4) Государственное учреждение "Специальная база акима города Астаны".

      Сноска. Пункт 25 с изменением, внесенным решением Совета Евразийской экономической комиссии от 30.10.2018 № 06-1767.