Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Үйде әлеуметтік қызмет көрсету" коммуналдық мемлекеттік мекемесін қайта атау туралы

Түркістан облысы Сайрам ауданы әкiмдiгiнiң 2023 жылғы 10 тамыздағы № 290 қаулысы

      Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексіне, Қазақстан Республикасының Әлеуметтік кодексіне, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23қантардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына, Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 01 наурыздағы "Мемлекеттік мүлік туралы" Заңына, "Халықты әлеуметтік қорғау саласында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы премьер-министрінің орынбасары - Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2023 жылғы 29 маусымдағы № 263 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 32941 тіркелген) сәйкес, Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Үйде әлеуметтік қызмет көрсету" коммуналдық мемлекеттік мекемесіне "Белсенді ұзақ өмір" және "Тең қоғам" функциялары берілуіне байланысты Сайрам ауданы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Үйде әлеуметтік қызмет көрсету" коммуналдық мемлекеттік мекемесі Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Әлеуметтік қызмет көрсету орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі болып қайта аталсын.

      2. Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Әлеуметтік қызмет көрсету орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің Ережесі осы қаулының қосымшасына сәйкес бекітілсін.

      3. Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Әлеуметтік қызмет көрсету орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (А.Узаков) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте:

      1) осы қаулыны Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде ресми жариялауға жіберуін;

      2) мекеме ережесін қаулы қабылданған күннен бастап бір ай мерзім ішінде әділет органдарына мемлекеттік тіркеуден өткізуді;

      3) мемлекеттік мүлік тізіліміне тиісті өзгерістерді енгізуді;

      4) осы қаулыдан туындайтын басқа да шараларды қабылдауды қамтамасыз етсін.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары Ш.Убайдуллаевқа жүктелсін.

      Аудан әкімі А.Сәбитов

  "БЕКІТІЛГЕН"
Сайрам ауданы әкімдігінің
2023 жылғы "10" тамыздағы
№ 290 қаулысымен

Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Әлеуметтік қызмет көрсету орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің Ережесі

1. Жалпы ережелер

      1. Осы ереже Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексіне, Қазақстан Республикасының Әлеуметтік кодексіне, Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 01 наурыздағы "Мемлекеттік мүлік туралы" Заңына, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қантардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына, Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 11 шілдедегі "Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық – педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы" Заңына, "Арнаулы әлеуметтік қызметтердің кепілді берілген көлемінің тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 14 наурызындағы № 330 қаулысына, "Халықты әлеуметтік қорғау саласында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы премьер-министрінің орынбасары - Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2023 жылғы 29 маусымдағы № 263 бұйрығына және басқа қолданыстағы заңнамалық актілерге сәйкес құрастырылды.

      2. Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Әлеуметтік қызмет көрсету орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі, ары қарай "мекеме", жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын коммерциялық емес ұйым болып табылады.

      3. Мемлекеттік мекеменің меншік түрі: коммуналдық.

      4. Мемлекеттік мекеме Сайрам ауданы әкімдігінің 2010 жылғы "09" тамызындағы № 655 қаулысымен құрылды.

      5. Мемлекеттік мекеменің құрылтайшысы – Сайрам ауданының әкімдігі болып табылады.

      6. Тиісті саланың уәкілетті органы, сондай-ақ оған байланысты мемлекеттік мекеменің мүлкіне қатысты құқық субъектісінің функцияларын жүзеге асыратын орган "Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі болып табылады.

      7. Мемлекеттік мекеменің тұрған жері: Түркістан облысы, 160800, Сайрам ауданы Ақсу ауылы, Саттарханов көшесі н/з.

2. Мемлекеттік мекеменің заңдық мәртебесі

      8. Коммуналдық мемлекеттік мекеменің Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес дербес теңгерімі, банкте шоттар, бланкілері, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген және мемлекеттік мекеменің атауы жазылған мөрі болады.

      9. Коммуналдық мемлекеттік мекеме басқа заңды тұлға құра алмайды, сондай-ақ оның құрылтайшысы бола алмайды, Қазақстан Республикасы заңнамасында көзделген жағдайларды қоспағанда.

      10. Коммуналдық мемлекеттік мекеме өзінің міндеттемелері бойынша өзінің кепілдігі ақшамен жауап береді. Мемлекеттік мекемеде ақша жеткіліксіз болған кезде оның міндеттемелері бойынша құрылтайшы тиісті бюджет қаражатымен субсидиарлық жауапта болады.

      11. Коммуналдық мемлекеттік мекеменің азаматтық-құқықтық мәмілелері, олардың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің аумақтық қазынашылық бөлімшелерде міндетті тіркелгеннен кейін күшіне енеді

3.Мемлекеттік мекеме қызметінің мәні мен мақсаттары

      12. Коммуналдық мекеме қызметінің мәні аудан аумағында:

      - бөгде адамның күтіміне мұқтаж азаматтарға;

      - ардагерлер мен мүгедектігі бар адамдарға;

      - өмірлік қиын жағдайға душар болған азаматтарға;

      - жалғыз тұратын бірінші және екінші топтағы мүгедектігі бар адамдарға және қарттарға;

      - тірек-қимыл аппараты бұзылған мүгедектігі бар балаларға;

      - психоневрологиялық потологиясы бар мүгедектігі бар балаларға;

      - психоневрологиялық ауруы бар 18 жастан асқан мүгедектігі бар адамдарға

      - "Белсенді ұзақ өмір сүру" және "Тең-қоғам" концепсиясын халықты әлеуметтік қорғау саласында мемлекеттік саясатты жүзеге асыру болып табылады.

      13.Коммуналдық мемлекеттік мекеме қызметінің мақсаты :

      1) Денсаулық сақтау білім беру және басқада қоғамдық органдармен бірлесіп үйде арнайы әлеуметтік қызметтер көрсетуге мұқтаж жалғызбасты қарттарды, мүгедектігі бар адамдарды және мүгедектігі барбалаларды анықтау және есепке алу.

      2) Жалғысбасты қартты, мүгедектігі бар адамдарды және мүгедектігі бар балаларды әлеуметтік тексеру, оның мүддесі мен мұқтаждығын білу мақсатында қоршаған микроортаны тексеру.

      3) Ата-аналарға ауру баланы жалпы күтудің практикалық машықтарын, әдістерін және баланың дамуына жәрдемдесетін тәсілдерді үйрету.

      4) Мүгедектігі бар балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларында балаларды жүріп тұру мен әлеуметтік машықтарға (киіну, жуыну, асхана құралдарымен пайдалану, ақша ұстау, заттар сатып алу және тамақ әзірлеу, телефонмен, көлікпен пайдалану және т.б) мінез-құлық, өзін-өзі бақылау мен қарым-қатынас дағдыларын үйретуге көмек көрсету.

      5) Оңалту іс-шараларын іске асыру және қартты, мүгедектігі бар адамдарды, баланы қоғамдық ортаға, отбасыға бейімдеу мақсатында жеке азаматтармен ата-аналармен жұмыс жүргізу.

      6) Жалғызбасты қарттың, мүгедектігі бар адамдардың, мүгедектігі бар баланың бос уақытын ұйымдастыру (ойындар, кітаптар, газет, журналдар оқу, оларды талқылау, кітапханалық қызмет көрсетуді ұйымдастыру, басқа азаматтармен хат-алмасуды ұйымдастыру және т,б)

      7) Жалғызбасты қарттармен, мүгедектігі бар адаммен, ата-аналармен жеке және топтық іс-шаралар (семинарлар, тренингтар және т.б.) ұйымдастыру арқылы ағарту-профилактикалық жұмыстар жүргізу.

      8) Қажет арнайы медициналық жәрдем алуға және медициналық қызмет көрсетуге, атап айтқанда дәрігерді үйге шақыруға, емханаға бірге баруға көмектесу шұғыл жағдайларда бірінші медициналық көмек көрсету.

      9) Жалғысбасты қарттарға, мүгедектігі бар адамдарға, соғыс және еңбек ардагерлеріне, мүгедектігі бар балалар тәрбиелеп отырған отбасыларына демеуші көмек көрсету үшін, бұрын еңбек еткен ұжымдармен және қайырымдылық қорларымен тығыз байланыс жасау және дамыту.

      10) Қамқорлықты, қорғаншылықты белгілеу, жәрдемақыларды тағайындау, интернат үйлеріне немесе аумақтық орталықтарға орналастыру және көмектің басқа түрлері үшін құжаттар рәсімдеуге жәдемдесу.

      11) Консультативтік, оның ішінде мемлекеттік әлеуметтік және арнаулы мемлекеттік жәрдемақылар беру мәселелері бойынша көмек көрсету.

      12) Аз қамтамасыз етілген қатарындағы мүгедектігі бар балалар тәрбиелеп отырған отбасыларына атаулы әлеуметтік көмек көрсетуга құжаттар рәсідеуге жәрдемдесу.

      13) Жалғызбасты қарт, мүгедектігі бар адамдар қайтыс болған жағдайда жерлеу жұмыстарын ұйымдастыру.

      14) Жалғызбасты қартқа, мүгедектігі бар адамдарға үйлеріне азық-түлік, өнеркәсіп тауарларын, дәрі-дәрмектерін жеткізіп отыру.

      15) Жалғызбасты қарттың, мүгедектігі бар адамдардың киімдерін және үй-тұрмыстық заттарын химиялық тазалауға, жөндеуге тапсырып, қайтып жеткізіп беру.

      16) Жалғызбасты қарттың, мүгедектігі бар адамдардың тұрғын үйін тазалауға, үйін жөндеуге ықпал жасау.

      17) Медициналық көрсеткіштер бойынша протез-ортопедиялық бұйымдармен, техникалық және өзге де құралдармен қамтамасыз етуге жәрдемдесу.

      18) Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасын ұйымдастыру.

      19) Тұрмыстық зорлық-зомбылықтан жапа шегіп, дағдарысқа ұшыраған жәбірленушілерге әлеуметтік психологиялық сүемелдеу қызметін көрсету.

      20) Мүгедектігі бар адамдар және зейнеткерлік жастағы азаматтарды әлеуметтендіру үшін қолжетімді жағдайлар жасау.

      21) "Белсенді ұзақ өмір сүру" және "Тең-қоғам" концепсиясын жүзеге асыру.

      22) Мүгедектігі бар адамдардың және зейнеткерлік жастағы азаматтардың өмір сүру сапасын жақсартуға, оларды белсенді зияткерлік, шығармашылық, қоғамдық қызметке және ұрпақтар сабақтастығына тартуға бағытталған жүйелі мәдени-демалыс жұмыстарының инфрақұрылымын құру.

      23) Мүгедектігі бар адамдарды және зейнеткерлік жастағы азаматтарды медициналық емес сипаттағы сауықтыру іс-шараларымен қамтамасыз ету.

      14. Коммуналдық мемлекеттік мекеме мақсатқа қол жеткізу үшін мынадай қызмет түрлерін жүзеге асырады:

      - әлеуметтік – тұрмыстық;

      - әлеуметтік – медициналық;

      - әлеуметтік – психологиялық;

      - әлеуметтік – педагогикалық;

      - әлеуметтік – мәдени қызмет;

      - әлеуметтік – экономикалық;

      - әлеуметтік құқықтық;

      - әлеуметтік – еңбек;

      Психологиялық, медициналық, педагогикалық кеңес беру мекемесінің мамандары жасайтын жеке бағдарламаны есепке ала отырып, жеке оңалту жоспарын түзу.

      15. Коммуналдық мемлекеттік мекемеге осы ережеде бекітілген өз қызметінің мәні мен мақсаттарына сай келмейтін қызметті асыруға, сондай-ақ мәмілелер жасауға тыйым салынады.

4. Коммуналдық мемелекеттік мекемені басқару

      16. Коммуналдық мемлекеттік мекемені басқаруды жергілікті атқарушы орган жүзеге асырады.

      17. Тиісті саланың уәкілетті органы заңмен белгіленген тәртіппен мынадай функцияларды жүзеге асырады:

      1) Коммуналдық мемлекеттік мекемеге мүлікті бекітіп береді;

      2) Коммуналдық мемлекеттік мекеменің жеке қаржыландыру жоспарын бекітеді;

      3) Коммуналдық мемлекеттік мекеме мүлкінің сақталуын бақылауды жүзеге асырады;

      4) Коммуналдық мемлекеттік мекеме жарғысын (ережесін) бекітеді, оған өзгерістер мен толықтырулар енгізеді;

      5) Коммуналдық мемлекеттік мекеменің басқару органдарының құрылымын, құрылу тәртібі мен өкілеттік мерзімін, мемлекеттік мекеменің шешімдер қабылдау тәртібін анықтайды;

      6) Коммуналдық мемлекеттік мекеме басшысының құқықтарын, міндеттері мен жауапкершілігін, оны лауазымнан босату негіздерін айқындайды;

      7) Мемлекеттік органдар болып табылатын мемлекеттік мекемелерді қоспағанда, коммуналдық мемлекеттік мекеменің құрылымы мен шекті штаттық санын бекітеді;

      8) Жылдық қаржы есептілікті бекітеді;

      9) Мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органға, коммуналдық мемлекеттік мекемеге берілген немесе өзінің шаруашылық қызметінің нәтижесінде олар сатып алынған мүлікті алып қоюға немесе қайта бөлуге жазбаша келісімін береді;

      10) Жергілікті атқарушы органның келісімі бойынша коммуналдық мемлекеттік мекемені қайта құру және тарату туралы шешім қабылдайды;

      11) Осы ережеде және Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген өзге де функцияларды жүзеге асырады.

      18. Коммуналдық мемлекеттік мекеме басшысын Қазақстан Республикасы заңнамасында көзделген жағдайларды қоспағанда, Сайрам ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімімен қызметке тағайындалады және қызметтен босатылады.

      19. Коммуналдық мемлекеттік мекеменің басшысы мемлекеттік мекеме жұмысын ұйымдастырады және басшылық етеді, тиісті саланың жергілікті атқарушы органына тікелей бағынады және коммуналдық мемлекеттік мекемеге жүктелген міндеттер мен олардың өз функцияларын жүзеге асыруына жеке жауапты болады.

      20. Коммуналдық мемлекеттік мекеменің басшысы дара басшылық қағидаты бойынша әрекет етеді және коммуналдық мемлекеттік мекеме қызетінің барлық мәселелерін Қазақстан Республикасының заңнамасында және осы жарғыда (ережеде) айқындалатын өз құзыретіне сәйкес дербес шешеді.

      21. Коммуналдық мемлекеттік мекеме басшысының мемлекеттік мекемемен жарғылық емес қызметті жүзеге асыруға бағытталған әрекеті еңбек міндеттемелерін бұзу болып табылып, тәртіптік және материалдық жауапкершілікке әкеледі.

      22. Коммуналдық мемлекеттік мекеменің қызметін жүзеге асыру барысында коммуналдық мемлекеттік мекеме басшысы Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) Коммуналдық мемлекеттік мекеме атынан сенімхатсыз әрекет ете алады.

      2) Мемлекеттік органдарда, басқа да ұйымдарда мемлекеттік коммуналдық мемлекеттік мекеменің мүддесін білдіреді.

      3) Шарттар жасайды.

      4) Сенімхаттар береді.

      5) Коммуналдық мемлекеттік мекеменің іс-сапарларға, тағылымдамаға, қызметкерлерді қазақстандық және шетелдік оқу орталықтарында оқуға және қызметкерлердің біліктілігін жоғарлатудың өзге де түрлеріне байланысты тәртібі мен жоспарларын бекітеді.

      6) Банк шоттарын ашады.

      7) Барлық қызметкерлер үшін міндетті бұйрықтар шығарады және нұсқаулар береді.

      8) Тиісті саланың өкілетті органының келісімімен орынбасарын, коммуналдық мемлекеттік мекеме қызметкерлерін жұмысқа қабылдайды және жұмыстан босатады.

      9) Коммуналдық мемлекеттік мекеме қызметкерлеріне, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес көтермелеу және жазалау шараларын қолданады.

      10) Өз орынбасарының (орынбасарларының) және коммуналдық мемлекеттік мекеменің өзге де басшы қызметкерлерінің міндеттері мен өкілеттіктерінің аясын айқындайды.

      11) Оған Қазақстан Республикасының заңнамасымен, осы жарғымен (ережемен) және жергілікті атқарушы органның жүктелген өзге де функцияларды жүзеге асырады.

5. Мемлекеттік мекеме мүлкінің құрылу тәртібі

      23. Коммуналдық мемлекеттік мекеме мүлкінің құны оның теңгерімде айқындалатын заңды тұлғаның активтері құрайды.

      Коммуналдық мемлекеттік мекеменің мүлкі мыналар:

      1) Оған меншік иесі берген мүлік;

      2) Өз қызметі барысында сатып алған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда);

      3) Қазақстан Республикасының заңнамасымен тыйым салынбаған өзге де қаржы көздері есебінен құрылады;

      24. Коммуналдық мемлекеттік мекеме дербес иеліктен шығаруға немесе оған бекітілген мүлік пен оған смета қаражаты бойынша мүлікке өзгеше тәсілмен иелік етуге бөлінген құқығы жоқ.

      25. Егер Қазақстан Республикасының заңдарымен коммуналдық мемлекеттік мекемеге кіріс әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда білім беру, сорт сынағы, ветеринария, орман шаруашылығы, ерекше қорғалатын табиғи аумақтар салаларындағы мемлекеттік мекемелер, сондай-ақ мемлекеттік кітапханалар, мемлекеттік мұражайлар мен мұражай-қорықтар өндіретін тауарларды (жұмыстарды, көрсетілген қызметтерді) өткізуден түсетін ақшаны қоспағанда, мұндай қызметтен алынған ақша Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес тиісті бюджеттің есебіне жатқызылады.

      26. Коммуналдық мемлекеттік мекеменің қызметі тиісті саланың жергілікті атқарушы органы қаржыландырады.

      27. Коммуналдық мемлекеттік мекеме бухгалтерлік есеп жүргізеді және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес есептілік ұсынады.

      28. Коммуналдық мемлекеттік мекемеменің қаржылық-шаруашылық қызметін тексеру және ревизияны Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіппен жергілікті атқарушы органы жүзеге асырады.

6. Коммуналдық мемлекеттік мекемедегі жұмыс тәртібі

      29. Коммуналдық мемлекеттік мекеменің жұмыс тәртібі ішкі тәртібінің қағидаларымен белгіленеді және Қазақстан Республикасы еңбек заңнамысының нормаларына қайшы келмеуі тиіс.

7. Құрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу тәртібі

      30. Коммуналдық мемлекеттік мекеменің құрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу жергілікті атқарушы органы шешімі бойынша жүзеге асырады, және "Заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу және филиалдар мен өкілдіктерді есептік тіркеу туралы" Қазақстан Республикасы Заңына сәйкес аймақты тіркеу органдарында тіркеледі.

8. Коммуналдық мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыру және тарату шарттары

      31. Коммуналдық мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыру және тарату жергілікті атқарушы органның шешімі бойынша жүзеге асырылады.

      32. Мемлекеттік заңды тұлға, заңнамалық актілермен басқа да негіздер бойынша таратылуы мүмкін.

      33. Коммуналдық мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыру және таратуды жергілікті атқарушы органы жүзеге асырады.

      34. Кредит берушілердің талаптарын қанағаттандырғаннан кейін қалған таратылған коммуналдық мемлекеттік мекеме мүлкін мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті орган немесе жергілікті атқарушы органы қайта бөледі.

      35. Таратылған коммуналдық мемлекеттік мекеменің мүлкін өткізу нәтижесінде алынған қаражатты қоса алғанда, осы мекеменің кредиторларының талаптары қанағаттандырылғаннан кейін қалған ақшасы тиісті бюджет кірісінің есебіне жатқызылады.

О переименовании коммунального государственного учреждения "Социальное обслуживание на дому" отдела занятости и социальных программ Сайрамского района

Постановление акимата Сайрамского района Туркестанской области от 10 августа 2023 года № 290

      В соответствии с Гражданским кодексом Республики Казахстан, Социальным кодексом Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан от 01 марта 2011 года "О государственном имуществе", приказом заместителя премьер-министра - Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 29 июня 2023 года № 263 "Об утверждении стандартов оказания специальных социальных услуг в области социальной защиты населения" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 3294) в связи с передачей функции "Активное долголетие" и "Равное общество" коммунальному государственному учреждению "Социальное обслуживание на дому" отдела занятости и социальных программ Сайрамского района, акимат Сайрамского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Переименовать коммунальное государственное учреждение "Социальное обслуживание на дому" отдела занятости и социальных программ Сайрамского района в коммунальное государственное учреждение "Центр социального обслуживания" отдела занятости и социальных программ Сайрамского района.

      2. Утвердить положение коммунального государственного учреждения "Центр социального обслуживания" отдела занятости и социальных программ Сайрамского района согласно приложению к настоящему постановлению.

      3. Коммунальному государственному учреждению "Центр социального обслуживания" отдела занятости и социальных программ Сайрамского района (А.Узаков) в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) направление настоящего постановления на официальное опубликование в эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      2) государственную регистрацию положения учреждения в органах юстиции в месячный срок со дня принятия настоящего постановления;

      3) внесение соответствующих изменений в реестр государственного имущества;

      4) принятие иных мер, вытекающих из настоящего постановления.

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района Убайдуллаева Ш.

      Аким района А. Сабитов

  УТВЕРЖДЕН
Постановлением акимата
Сайрамского района
от 10 августа 2023 года
№ 290

Положение Коммунального государственного учреждения "Центр социального обслуживания" отдела занятости и социальных программ Сайрамского района

1. Общие положения

      1. Настоящее Положение разработано в соответствии с Гражданским кодексом Республики Казахстан, Социальном кодексом Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан от 01 марта 2011 года "О государственном имуществе", Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан "О социальной и медико-педагогической коррекционной поддержке детей с ограниченными возможностями" от 11 июля 2002 года № 343, приказом заместителя премьер-министра Республики Казахстан - Министра труда и социальной защиты населения от 29 июня 2023 года № 263 "Об утверждении стандартов оказания специальных социальных услуг в области социальной защиты населения", постановлением Правительства Республики Казахстан от 14 марта 2009 года № 330 "Об утверждении перечня гарантированного объема специальных социальных услуг" и другими действующими законодательными актами.

      2. Коммунальное государственное учреждение "Центр социального обслуживания" отдела занятости и социальных программ Сайрамского района, именуемое в дальнейшем "учреждение", является некоммерческой организацией, финансируемая из местного бюджета.

      3. Вид государственного учреждения: Коммунальное

      4. Государственное учреждение создано постановлением акимата Сайрамского района от 09 августа 2010 года № 655.

      5. Учредителем государственного учреждения является акимат Сайрамского района.

      6. Уполномоченным органом соответствующей отрасли, а также органом, осуществляющим по отношению к нему функции субьекта права в отношении имущества является "Отдел занятости и социальных программ Сайрамского района".

      7. Место нахождения государственного учреждения: Туркестанская область, Сайрамский район, индекс 160800, село Аксу, улица Саттарханова б/н.

2. Юридический статус государственного учреждения

      8. Коммунальное государственное учреждение имеет самостоятельный баланс, счета в банках в соответствии с законодательством Республики Казахстан, бланки, печати с изображением Государственного Герба Республики Казахстан и наименованием государственного учреждения.

      9. Коммунальное государственное учреждение не может создавать, а также выступать учредителем другого юридического лица, за исключением случаев, предусмотренных законами Республики Казахстан

      10. Коммунальное государственное учреждение отвечает по своим обязательствам, находящимся в его распоряжении деньгами. При недостаточности у государтсвенного учреждения денег субсидиарную ответственность по его обязательствам несет учредитель средствами соответствующего бюджета.

      11. Гражданско-правовые сделки государственного учреждения вступают в силу после их обязательной регистрации в территориальных подразделениях Казначейства министерства Финансов Республики Казахстан.

3. Предмет и цели деятельности государственного учреждения

      12. Предметом деятельности коммунального учреждения на территории района является реализация государственной политики в области социальной защиты населения и концепции "активное долголетие" и "равное общество":

      - гражданам, нуждающимся в постороннем уходе;

      - ветеранам и лицам с инвалидностью;

      - гражданам, оказавшимся в трудной жизненной ситуации;

      - одиноко проживающим инвалидам первой и второй групп, пожилым людям,;

      - детям с нарушениями опорно-двигательного аппарата;

      - детям с психоневрологической патологией;

      - лицам с инвалидностью старше 18 лет с психоневрологическими заболеваниями

      13. Целью деятельности коммунального государственного учреждения:

      1) Выявление и учет, совместно с органами здравоохранения, образования и другими общественными организациями одиноких престарелых и лиц с инвалидностью, детей с инвалидностью, нуждающихся в надомном обслуживании.

      2) Социальное обследование одиноких престарелых, лиц с инвалидностью и детей с инвалидностью, изучения микросреды с целью установления его интересов и потребностей.

      3) Обучение родителей практическим навыкам общего ухода за больным ребенком, методам и приемам, способствующим развитию ребенка.

      4) Оказание помощи семьям, воспитывающих детей с инвалидностью в обучении ребенка двигательным и социальным навыкам (одевание, умывание, умение пользоваться столовыми приборами, обращаться с деньгами, делать покупки и готовить пищу, пользоваться телефоном, транспортом и т.д) навыкам поведения, самоконтроля и общения.

      5) Работа с одинокими престарелыми, с лицами с инвалидностью, родителями воспитывающих детей с инвалидностью, в целях реализации реабилитационных мероприятий и адаптации в обществе и в семье.

      6) Организация досуга одинокого престарелого, лица с инвалидностью, детей с инвалидностью (игры, чтение книг, их обсуждение, переписка с друзьями и родными, организация библиотечного обслуживания и т.д).

      7) Просветительско-профилактическая работа с одинокими престарелыми, лицами с инвалидностью, с родителями детей с инвалидностью посредством организации индивидуальных и групповых мероприятий (семинары, тренинги и т.п.) .

      8) Содействие в получении необходимой специальной медицинской помощи и медицинского обслуживания, в частности вызов врача на дом, сопровождение в поликлинику. Оказание первой медицинской помощи в экстренных случаях.

      9) Установление и поддержание связи с трудовыми коллективами, советами ветеранов и труда, другими общественными организациями где ранее работали ветераны войны и труда, лица с инвалидностью с целью оказания шефской помощи одиноким пенсионерам, лицам с инвалидностью и семьям воспитывающим детей с инвалидностью .

      10) Содействие в оформлении необходимых документов установление опеки, попечительства а также для помещения в дома-интернаты или территориальные центры.

      11) Оказание консультативной помощи, в том числе по вопросам предоставления государственных социальных и специальных пособий.

      12) Содействие одиноким престарелым, лицам с инвалидностью, семьям из числа малообеспеченных, воспитыващих детей с инвалидностью, в оформлении документов на оказание адресной социальной помощи.

      13) Организация погребения умерших одиноких престарелых, лиц с инвалидностью.

      14) Доставка на дом одиноким престарелым, лицам с инвалидностью необходимых продуктов, промышленных товаров и медикаментов.

      15) Сдача предметов, домашних вещей одиноких престарелых, лиц с инвалидностью в стирку, химчистку, ремонт и доставка обратно.

      16) Содействие в оказании необходимой помощи по дому, уборке жилого помещения, ремонта жилья.

      17) Содействие в обеспечении по медицинским показаниям протезно-ортопедических изделий, технических и иных средств.

      18) Организация профилактики бытового насилия.

      19) Оказание услуг социально-психологического сопровождения жертвам бытового насилия оказавшихся в кризисной ситуации.

      20) Создание доступных условий для социализации граждан лиц с инвалидностью и людей пенсионного возраста.

      21) Реализация концепции "активное долголетие" и "равное общество".

      22) Создание инфраструктуры системной культурно-досуговой работы, направленной на улучшение качества жизни граждан пенсионного возраста, лиц с инвалидностью вовлечение их в активную интеллектуальную, творческую, общественную деятельность и преемственность поколений.

      23) Обеспечение граждан пенсионного возраста, лиц с инвалидностью оздоровительными мероприятиями немедицинского характера.

      14. Для достижения своих целей коммунальное государственное учреждение осуществляет следующие виды деятельности:

      - социально-бытовые;

      - социально- медицинские;

      - социально- психологические;

      - социально – педагогические;

      - социально – культурные;

      - социально – экономические;

      - социально – правовые;

      - социально – трудовые;

      Составляет индивидуальный план обслуживания с учетом индивидуальной программы, разрабатываемой медико-педагогической консультацией.

      15. Коммунальное государственное учреждение не вправе осуществлять деятельность, а также совершать сделки, не отвечающие предмету и целям его деятельности, закрепленными в настоящем положении.

4. Управление коммунальным государственным учреждением

      16. Управление коммунальным государственным учреждением осуществляется местным исполнительным органом.

      17. Уполномоченный орган соответсвущей отрасли в установленном законодательством порядке осуществляет следущие функции:

      1) Закрепляет за коммунальным государственным учреждением имущество;

      2) Утверждает план финансирования коммунального государственного учреждения;

      3) Осуществляет контроль за сохранностью имущества коммунального государственного учреждения;

      4) Утверждает устав (положение) коммунального государственного учреждения, вносит в него изменения и дополнения;

      5) Определяет структуру, порядок формирования и срок полномочий органов управления коммунального государственного учреждения, порядок принятия государственным учреждением решений;

      6) Определяет права, обязанности и ответственность руководителя коммунального государственного учреждения, основания освобождения его от занимаемой должности;

      7) Утверждает структуру и предельную штатную численность коммунального государственного учреждения, за исключением государственных учреждений являющихся государственными органами;

      8) Утверждает годовую финансовую отчетность;

      9) Дает письменное согласие уполномоченному органу по государственному имуществу на изъятие или перераспределение имущества, переданного коммунальному государственному учреждению или приобретенного им в результате собственной хозяйственной деятельности;

      10) По согласованию с местным исполнительным органом принимает решение о реорганизации и ликвидации коммунального государственного учреждения;

      11) Осуществляет иные полномочия, возложенные на него настоящим положением и иным законодательством Республики Казахстан.

      18. Руководитель коммунального государственного учреждения назначается на должность и освобождается от должности Сайрамским отделом занятости и социальных программ за исключением случаев, установленных законодательством Республики Казахстан.

      19. Руководитель коммунального государственного учреждения организует и руководит работой коммунального государственного учреждения, непосредственно подчиняется местному исполнительному органу и несет персональную ответственность за выполнение возложенных на коммунальное государственное учреждение задач и осуществление им своих функций.

      20. Руководитель коммунального государственного учреждения действует на принципах единоначалия и самостоятельно решает вопросы деятельности коммунального государственного учреждения в соответствии с его компетенцией, определяемой законодательством Республики Казахстан и настоящим уставом (положением).

      21. Действия руководителя коммунального государственного учреждения, направленные на осуществление коммунальным государственным учреждением неуставной деятельности, являются нарушением трудовых обязанностей и влекут применение мер дисциплинарной и материальной отвественности.

      22. Руководитель коммунального государственного учреждения в установленном законодательством Республики Казахстан порядке:

      1) Без доверенности действует от имени коммунального государственного учреждения.

      2) Представляет интересы коммунального государственного учреждения в государственных органах, иных организациях.

      3) заключает договоры.

      4) выдает доверенности .

      5) Утверждает планы коммунального государственного учреждения по командировкам, стажировкам, обучению сотрудников в казахстанских и зарубежных учебных центрах и иным видам повышения квалификации сотрудников.

      6) Открывает банковские счета.

      7) Издает приказы и дает указания, обязательные для всех работников.

      8) Принимает на работу и увольняет с работы сотрудников коммунального государственного учреждения, а заместителя по соглашению с уполномоченным органом.

      9) Применяет меры поощрения и налагает дисциплинарные взыскания на сотрудников коммунального государственного учреждения, в порядке установленном законодательством Республики Казахстан.

      10) Определяет обязанности и круг полномочий своего заместителя (заместителей) и иных руководящих сотрудников коммунального государственного учреждения.

      11) Осуществляет иные функции, возложенные на него законодательством Республики Казахстан, настоящим уставом (положением) и местным исполнительным органом.

5. Порядок образования имущества коммунального государственного учреждения

      23. Имущество коммунального государственного учреждения составляют активы юридического лица, стоимость которых отражается на его балансе. Имущество коммунального государственного учреждения формируется за счет:

      1) имущества переданного ему собственником;

      2) имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности;

      3) иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      24. Коммунальное государственное учреждение не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом.

      25. Если законами Республики Казахстан коммунальному государственному учреждению предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то деньги, полученные от такой деятельности, подлежат зачислению в соответствующий бюджет, за исключением денег от реализации товаров (работ, услуг), производимых государственными учреждениями в сферах образования, сортоиспытания, особо охраняемых природных территорий, Вооруженных сил, государственными музеями и музеями-заповедниками, в соответствии с законами Республики Казахстан.

      26. Деятельность коммунального государственного учреждения финансируется из бюджета местным исполнительным органом.

      27. Коммунальное государственное учреждение ведет бухгалтерский учет и представляет отчетность в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      28. Проверка и ревизия финансово-хозяйственной деятельности коммунального государственного учреждения осуществляется местным исполнительным органом.

6. Режим работы в коммунальном государственном учреждении

      29. Режим работы коммунального государственного учреждения устанавливается правилами внутренного трудового распорядка и не должен противоречить нормам трудового законодательства Республики Казахстан.

7. Порядок внесения изменений и дополнений в учредительные документы

      30. Внесение изменений и дополнений в учредительные документы коммунального государственного учреждения производится по решению местного исполнительного органа и проходят процедуру государственной регистрации в территориальных органах юстиции в соответствии с Законом Республики Казахстан "О государственной регистрации юридических лиц и учетной регистрации филиалов и представительств".

8. Условия реорганизации и ликвидации коммунального государственного учреждения

      31. Реорганизация и ликвидация коммунального государственного учреждения производится по решению местного исполнительного органа.

      32. Государственное юридическое лицо ликвидируется также по другим основаниям, предусмотренными законодательными актами.

      33. Реорганизацию и ликвидацию коммунального государственного учреждения осуществляет местный исполнительный орган.

      34. Имущество ликвидированного государственного юридического лица, оставшееся после удовлетворения требований кредиторов, перераспределяется местным исполнительным органом.

      35. Деньги ликвидированного коммунального государственного учреждения, включая средства, полученные в результате реализации имущества этого юридического лица, оставшиеся после удовлетворения требований кредиторов, зачисляются в доход соответствующего бюджета.