Орман қорының мемлекеттiк есебiн жүргiзу ережесiн бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 26 қарашадағы N 1182 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 27 тамыздағы № 1087 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2012.08.27 № 1087 (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 8 шiлдедегi Орман кодексiнiң 12-бабына сәйкес Қазақстан Республикасының Yкiметi қаулы етеді:

      1. Қоса берiлiп отырған Орман қорының мемлекеттiк есебiн жүргiзу ережесi бекiтiлсiн.

      2. Осы қаулы қол қойылған күнiнен бастап күшiне енедi және жариялануға тиiс.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы  
Үкiметiнiң        
2003 жылғы 26 қарашадағы
N 1182 қаулысымен    
бекiтiлген       

Орман қорының мемлекеттiк есебiн жүргiзу
ережесi

      1. Осы Ереже Қазақстан Республикасының Орман кодексiне сәйкес әзiрлендi және орман қорының мемлекеттiк есебiн ұйымдастыру мен жүргiзудiң тәртiбiн регламенттейдi (бұдан әрi - Ереже).

      2. Орман қорының мемлекеттiк есебi (бұдан әрi - есеп) орман қорының күзетiлуi мен қорғалуын, ормандардың молықтырылуы мен орман өсiрудi, орманның пайдаланылу мөлшерiн анықтауды, орман қорының сандық және сапалық өзгерiстерiне жүйелi бақылау жасауды ұйымдастыру және мемлекеттiк органдарды, мүдделi жеке және заңды тұлғаларды орман қоры туралы ақпаратпен қамтамасыз ету үшiн жүргiзiледi.

      3. Ескерiлетiн көрсеткiштерiне қарай есепке алу жыл сайынғы және кезеңдiк есептер болып бөлiнедi, олар есептi жылдан кейiнгi 1 қаңтардағы жағдай бойынша жүргiзiледi.

      4. Жыл сайынғы есептi жүргiзу кезiнде аудандар, қалалар, облыстар және республика бойынша:
      1) мемлекеттiк орман қоры санаттарының бөлiнiсiнде мемлекеттiк орман қоры алқаптарының алаңдары (мемлекеттiк орман иеленушiлер бойынша);
      2) жекеше орман қорының алаңдары (жекеше орман иеленушiлер бойынша) ескерiледi.

      5. Кезеңдiк есеп бес жылда бiр рет жүргiзiледi.
      Кезеңдiк есептi жүргiзу кезiнде жыл сайынғы есептiң деректерiне қосымша басым кездесетiн ағаш және бұта тұқымдары мен жас топтарының бөлiнiсiнде сүрек қорларының бар-жоғы, орман шаруашылығын жүргiзу және орман иеленушiлер мен орман пайдаланушылардың шаруашылық қызметiн бағалау үшiн қажет орман қорының қорғалу және экономикалық сипаттамалары туралы деректер ескерiледi.

      6. Орман қорының алаңы 0,05 гектардан асатын (0,1 гектарға дейiн дөңгелектеп алғанда) барлық учаскелерi есепке алынуға жатады. Есеп құжаттарында мәлiметтер тұтас гектарлар күйiнде келтiрiледi.

      7. Есеп жүргiзу кезiнде ерекше қорғалатын орман аумақтары жеке жолмен есепке алынады.
      Мемлекеттiк табиғи қорықтар (биосфералық түрлерiн және сепортер-қорықтарды қоса алғанда), мемлекеттік ұлттық табиғи саябақтар мен мемлекеттiк табиғи резерваттар шекарасында орналасқан мемлекеттiк табиғи орман ескерткiштерi солардың құрамында есепке алынады.

      8. Есеп құжаттамасын жүргiзу тәртiбiн, есеп көрсеткiштерiнiң тiзбесiн, тиiстi құжаттардың нысандарын, есеп материалдарын беру мерзiмiн орман шаруашылығы саласындағы уәкiлеттi орган (бұдан әрi - уәкiлеттi орган) айқындайды .

      9. Мемлекеттiк орман қорының құрамында есепке алынуға мыналар жатады:
      1) ерекше қорғалатын табиғи аумақтар жерлерiндегi табиғи және қолдан өсiрiлген ормандар (орманды және ағаш өспеген алқаптарды қоса алғанда);
      2) мемлекеттiк орман қоры жерлерiндегi орман шаруашылығының мұқтаждықтары үшiн берiлген табиғи және қолдан өсiрілген ормандар, сондай-ақ орман өсiмдiктерi өспеген жер учаскелерi;
      3) халықаралық және республикалық маңызы бар ортақ пайдаланудағы темiр жолдар мен автомобиль жолдарының, каналдардың, магистральдық құбырлар мен басқа да желiлiк құрылыстардың бөлiп берiлген белдеулерiндегi енi он метр және одан кеңiрек, алаңы 0,05 гектардан астам қорғаныштық екпелер;
      4) мемлекеттiк бюджет қаражаты есебiнен жасалған енi он метр және одан кеңiрек, алаңы 0,05 гектардан астам агроорман-мелиорациялық екпелер, арнайы мақсаттағы плантациялық екпелер.

      10. Жекеше орман қорының құрамында есепке алынуға мыналар жатады:
      1) мемлекеттiк бюджеттiң қаражаты есебiнен жасалған және шаруа қожалықтары мен өзге ауыл шаруашылығы ұйымдары сатып алған енi он метр және одан кеңiрек, алаңы 0,05 гектардан астам агроорман-мелиорациялық екпелер;
      2) Қазақстан Республикасының жер туралы заң актiсiне сәйкес орман өсiру үшiн нысаналы мақсатта жеке және мемлекеттiк емес заңды тұлғаларға жеке меншiкке немесе ұзақ мерзiмдi жер пайдалануға берiлген жерлерде солардың қаражаты есебiнен жасалған енi он метр және одан кеңiрек, алаңы 0,05 гектардан астам қолдан өсiрiлген ормандар, агроорман-мелиорациялық екпелер, арнайы мақсаттағы плантациялық екпелер.

      11. Есеп деректерi жыл сайын жаңартылып отырады. Оны жаңартуға және есеп құжаттарына өзгерiстер енгiзуге орман өсiрудi жоспарлау материалдары және орман иеленушiлер:
      1) шаруашылық қызметпен қамтылған немесе табиғи факторлар салдарынан өзгерiстерге ұшыраған учаскелердi қаз-қалпында куәландыру актiлерi;
      2) мемлекеттiк органдардың:
      жер учаскелерiн орман қорының жерлерi және (немесе) ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың жерлерi санатына енгiзу;
      мемлекеттiк орман қорының жерлерiн алу;
      мемлекеттiк орман қорын санаттарға жатқызу, бiр санаттан басқасына ауыстыру, сондай-ақ ерекше қорғаныштағы учаскелердi бөлiп алу;
      орманды жерлердi орман шаруашылығын жүргiзуге және орман пайдалануға байланысты мақсаттарда пайдалану үшiн оларды мемлекеттiк орман қорындағы ормансыз жерлерге ауыстыру;
      ормансыз жерлердi мемлекеттiк орман қорындағы орманды жерлерге ауыстыру;
      мемлекеттiк орман қорының жерлерiн орман шаруашылығын жүргiзумен байланысты емес мақсаттар үшiн басқа санаттар жерiне ауыстыру және (немесе) мемлекеттiк орман қорының жерлерiн мемлекеттiк қажеттiлiктер үшiн алу жөнiндегi шешiмдерi негiзiнде орман қоры есебiнiң деректерiне жыл сайын енгiзiлiп отыратын деректер негiздеме болып табылады.

      12. Есепке алуды ақпарат жинаудың, өңдеудiң және сақтаудың электронды жүйелерiн пайдалана отырып, сондай-ақ қағазға басылған күйiнде уәкiлеттi орган және оның аумақтық органдары жүзеге асырады.
      Автоматтандырылған ақпараттық есеп жүйелерi мамандандырылған бағдарламалық-техникалық кешендер базасында құрылады, олардың жұмыс iстеу тәртiбiн уәкiлеттi орган айқындайды.

      13. Есеп жүргiзу үшiн қажеттi материалдарды:
      өздерiнiң қарауындағы мемлекеттiк орман иеленушiлер бойынша облыстық атқарушы органдар және өзге де мемлекеттiк органдар;
      уәкiлеттi органның қарауындағы мемлекеттiк орман иеленушілер;
      жекеше орман иеленушiлер уәкiлеттi органның аумақтық органдарына бередi.

      14. Уәкiлеттi органның аумақтық органдары берiлген есеп материалдарын тексерудi жүзеге асырады, оларды өңдейдi және жер ресурстарын басқару жөнiндегi облыстық аумақтық органдармен келiсе отырып оларды уәкiлеттi органға қарауға және бекiтуге жiбередi.

      15. Уәкiлеттi орган есеп деректерiн өңдейдi және аудандар, қалалар, облыстар және жалпы республика бойынша жыл сайынғы және кезеңдiк есептер ретiнде бекiтiледi.

      16. Есеп материалдарында дәлсіздіктер байқалған немесе олар толық көлемде берілмеген жағдайларда олар пысықтауға қайтарылады.
      Ескерту. 16-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2011.09.01 № 1002 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) Қаулысымен.

      17. Есептi жүргiзу республикалық бюджет қаражаты есебiнен жүзеге асырылады.

Об утверждении Правил ведения государственного учета лесного фонда

Постановление Правительства Республики Казахстан от 26 ноября 2003 года № 1182. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 27 августа 2012 года № 1087.

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 27.08.2012 № 1087 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 12 Лесного кодекса Республики Казахстан от 8 июля 2003 года Правительство Республики Казахстан постановляет:

      1. Утвердить прилагаемые Правила ведения государственного учета лесного фонда.

      2. Настоящее постановление вступает в силу со дня подписания и подлежит опубликованию.

     
      Премьер-Министр
Республики Казахстан

  Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 26 ноября 2003 года N 1182

Правила ведения
государственного учета лесного фонда

      1. Настоящие Правила разработаны в соответствии с Лесным кодексом Республики Казахстан и регламентируют порядок организации и ведения государственного учета лесного фонда (далее - Правила).

      2. Государственный учет лесного фонда (далее - учет) ведется для организации охраны и защиты лесного фонда, воспроизводства лесов и лесоразведения, определения размеров лесопользования, систематического контроля за количественными и качественными изменениями лесного фонда и обеспечения государственных органов, заинтересованных физических и юридических лиц информацией о лесном фонде.

      3. Учет, в зависимости от учитываемых показателей, подразделяется на ежегодный и периодический, которые проводятся по состоянию на 1 января, следующего за отчетным годом.

      4. При ведении ежегодного учета учитываются по районам, городам, областям и республике:

      1) площади угодий государственного лесного фонда в разрезе категорий государственного лесного фонда (по государственным лесовладельцам);

      2) площади частного лесного фонда (по частным лесовладельцам).

      5. Периодический учет проводится один раз в пять лет.

      При ведении периодического учета дополнительно к данным ежегодного учета учитываются наличие запасов древесины в разрезе преобладающих древесных и кустарниковых пород и групп возраста, данные о защитных и экономических характеристиках лесного фонда, необходимые для ведения лесного хозяйства и оценки хозяйственной деятельности лесовладельцев и лесопользователей.

      6. Учету подлежат все участки лесного фонда площадью более 0,05 гектара (с округлением до 0,1 гектара). В учетных документах сведения приводятся в целых гектарах.

      7. При ведении учета особо охраняемые лесные территории учитываются отдельной строкой.

      Государственные лесные памятники природы, находящиеся в границах государственных природных заповедников (включая биосферные и заповедники-сепортеры), государственных национальных природных парков и государственных природных резерватов, учитываются в их составе.

      8. Порядок ведения документации учета, перечень показателей учета, формы соответствующих документов, сроки представления материалов учета определяются уполномоченным органом в области лесного хозяйства (далее - уполномоченный орган).

      9. В составе государственного лесного фонда учету подлежат:

      1) леса естественного и искусственного происхождения (включая лесные и нелесные угодья) на землях особо охраняемых природных территорий;

      2) леса естественного и искусственного происхождения, а также не покрытые лесной растительностью земельные участки, предоставленные для нужд лесного хозяйства, на землях государственного лесного фонда;

      3) защитные насаждения на полосах отвода железных и автомобильных дорог общего пользования международного и республиканского значения, каналов, магистральных трубопроводов и других линейных сооружений шириной десять метров и более, площадью более 0,05 гектара;

      4) агролесомелиоративные насаждения, плантационные насаждения специального назначения шириной десять метров и более, площадью более 0,05 гектара, созданные за счет средств государственного бюджета.

      10. В составе частного лесного фонда учету подлежат:

      1) агролесомелиоративные насаждения шириной десять метров и более, площадью более 0,05 гектара, созданные за счет средств государственного бюджета и выкупленные крестьянскими хозяйствами и иными сельскохозяйственными организациями;

      2) леса искусственного происхождения, агролесомелиоративные насаждения, плантационные насаждения специального назначения шириной десять метров и более, площадью более 0,05 гектара, созданные за счет средств физических и негосударственных юридических лиц на землях, предоставленных им в частную собственность или долгосрочное землепользование, в соответствии с законодательным актом Республики Казахстан о земле, с целевым назначением для лесоразведения.

      11. Данные учета обновляются ежегодно. Основанием для ее обновления и внесения изменений в учетные документы являются материалы лесоустройства и данные, вносимые ежегодно лесовладельцами в данные учета на основании:

      1) актов освидетельствования в натуре участков, охваченных хозяйственной деятельностью или подвергшихся изменениям в результате природных факторов;

      2) решений государственных органов по:

      включению земельных участков в категорию земель лесного фонда и (или) земель особо охраняемых природных территорий;

      изъятию земель государственного лесного фонда;

      отнесению государственного лесного фонда к категориям, переводу из одной категории в другую, а также выделению особо защитных участков;

      переводу лесных угодий в нелесные угодья в государственном лесном фонде для использования их в целях, связанных с ведением лесного хозяйства и лесопользованием;

      переводу угодий, не покрытых лесом, в угодья, покрытые лесом в государственном лесном фонде;

      переводу земель государственного лесного фонда в земли других категорий для целей, не связанных с ведением лесного хозяйства, и (или) изъятию земель государственного лесного фонда для государственных надобностей.

      12. Ведение учета осуществляется уполномоченным органом и его территориальными органами с использованием электронных систем сбора, обработки и хранения информации, а также на бумажных носителях.

      Автоматизированные информационные системы учета создаются на базе специализированных программно-технических комплексов, порядок функционирования которых определяется уполномоченным органом.

      13. Необходимые для ведения учета материалы предоставляются в территориальные органы уполномоченного органа:

      областными исполнительными органами и иными государственными органами - по государственным лесовладельцам, находящимся в их ведении;

      государственными лесовладельцами, находящимися в ведении уполномоченного органа;

      частными лесовладельцами.

      14. Территориальные органы уполномоченного органа осуществляют проверку представленных материалов учета, обрабатывают их и по согласованию с областными территориальными органами по управлению земельными ресурсами направляют их в уполномоченный орган на рассмотрение и утверждение.

      15. Уполномоченным органом данные учета обрабатываются и утверждаются как ежегодные или периодические отчеты по районам, городам, областям и республике в целом.

      16. В случаях выявления неточностей в материалах учета или их представления в неполном объеме они подлежат возвращению на доработку.

      Сноска. Пункт 16 в редакции постановления Правительства РК от 01.09.2011 № 1002 (вводится в действие со дня первого официального опубликования).

      17. Ведение учета осуществляется за счет средств республиканского бюджета.