"Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне концессия мәселелері бойынша толықтырулар мен өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының жобасы туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 22 сәуірдегі N 374 Қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі  ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      "Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне концессия мәселелері бойынша толықтырулар мен өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының жобасы Қазақстан Республикасының Парламенті Мәжілісінің қарауына енгізілсін.

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                    К. Мәсімов

ЖОБА  

Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық
актілеріне концессия мәселелері бойынша толықтырулар
мен өзгерістер енгізу туралы

       1-бап . Қазақстан Республикасының мынадай заңнамалық актілеріне толықтырулар мен өзгерістер енгізілсін:
      1. "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 12 маусымдағы  Кодексіне  (Салық кодексі) (Қазақстан Республикасы Парламентінің Жаршысы, 2001 ж., N№11-12, 168-құжат; 2002 ж., N 6, 73, 75-құжаттар; N 19-20, 171-құжат; 2003 ж., N 1-2, 6-құжат; N 4, 25-құжат; N 11, 56-құжат; N 15, 133, 139-құжаттар; N 21-22, 160-құжат; N 24, 178-құжат; 2004 ж., N 5, 30-құжат; N 14, 82-құжат; N 20, 116-құжат; N 23, 140, 142-құжаттар; N 24, 153-құжат; 2005 ж.,
N 7-8, 23-құжат; N 21-22, 86, 87-құжаттар; N 23, 104-құжат; 2006 ж., N 1, 4, 5-құжат; N 3, 22-құжат; N 4, 24-құжат; N 8, 45, 46-құжаттар; N 10, 52-құжат; N 11, 55-құжат; N 12, 77, 79-құжаттар; N 13, 85-құжат; N 16, 97, 98, 103-құжаттар; N 23, 141-құжат; 2007 ж., N 1, 4-құжат; N 2, 16, 18-құжаттар; N 3, 20-құжат; N 4, 33-құжат; N 5-6, 37, 40-құжаттар; N 9, 67-құжат; N 10, 69-құжат; N 12, 88-құжат; N 14, 102-құжат, N 14, 105-құжат; N 15, 106-құжат; N 18, 144-құжат; N 20, 152-құжат; N 24, 178-құжат):
      1) 423-баптың 1-тармағының 4) тармақшасындағы "отандық және шетелдік автокөлік" деген сөздердің алдынан "концессияға берілген ақылы автомобиль жолдарын қоспағанда," деген сөздермен толықтырылсын.
      2. 2004 жылғы 24 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Бюджет  кодексіне  (Қазақстан Республикасы Парламентінің Жаршысы, 2004 ж., N 8-9, 53-құжат; 2007 ж., N 1, 4-құжат; N 2, 16-құжат; N 4, 28-құжат; N 13, 98-құжат; N 16, 129-құжат; N 20, 152-құжат; N 23, 176-құжат):
      1) 4-баптың 1-тармақшасы мынадай мазмұндағы 32-1) тармақшамен толықтырылсын:
      "32-1) концессиялық жобаларды қоса қаржыландыру - концессиялық шартқа сәйкес концессиялық міндеттемелерді қаржыландыру үшін бюджеттік қаржыны бөлу";
      2) 50-баптың 1-тармағының 12) тармақшасы мынадай мазмұндағы абзацпен толықтырылсын:
      "Қазақстан Республикасы Үкіметінің концессиялық міндеттемелерін орындау";
      3) 51-баптың 1-тармағының 12) тармақшасы мынадай сөздермен толықтырылсын:
      "жергілікті атқарушы органдардың концессиялық міндеттемелерін орындау";
      4) 52-баптың 1-тармағының 12) тармақшасы мынадай мазмұндағы сөздермен толықтырылсын:
      "жергілікті атқарушы органдардың концессиялық міндеттемелерін орындау";
      5) 60-бап мынадай мазмұндағы 2-1) тармақшасымен толықтырылсын:
      "2-1) концессиялық жобалардың тізбесін қалыптастырады;";
      6) 61-баптың 16) тармақшасы "міндеттемелердің" деген сөзден кейін "жасалған концессиялық шарттар бойынша концеденттің қаржылық міндеттемелерінің" деген сөздермен толықтырылсын;
      7) 64-бап мынадай мазмұндағы 10) тармақшамен толықтырылсын:
      "10) коммуналдық меншікке жататын объектілерді концессияға береді;";
      8) 73-баптың 1-тармағы мынадай мазмұндағы 3) тармақшамен толықтырылсын:
      "3) қоса қаржыландыруды талап ететін концессиялық жобалардың тізбесі.";
      9) 74-баптың 2-тармағы мынандай мазмұндағы абзацпен толықтырылсын:
      "қоса қаржыландыруды талап ететін концессиялық жобалардың тізбесі";
      10) 76-баптың 4-тармағының 5) тармақшасы "жобаларды (бағдарламаларды)" деген сөздерден кейін ", қоса қаржыландыруды талап ететін концессиялық жобаларды," деген сөздермен толықтырылсын;
      11) 77-баптың 4-тармағының 2) тармақшасы "жобаларды (бағдарламаларды)" деген сөздерден кейін ", қоса қаржыландыруды талап ететін концессиялық жобаларды" деген сөздермен толықтырылсын;
      12) 147-баптың 1-тармақшасы "жобаларды (бағдарламаларды)" деген сөздерден кейін ", концессиялық жобаларды қоса қаржыландыруды" деген сөздермен толықтырылсын;
      13) 148-баптың 2-тармақшасы:
      бірінші және екінші абзацтар "жобаларды (бағдарламаларды)" деген сөздерден кейін ", қоса қаржыландыруды талап ететін концессиялық жобаларды" деген сөздермен толықтырылсын;
      2) және 3) тармақшалары "тізбесінің, тізбесін" деген сөздер "тізбелерінің, тізбелерін" деген сөздермен ауыстырылсын, "жобаларды (бағдарламаларды)" деген сөздерден кейін ", қоса қаржыландыруды талап ететін концессиялық жобаларды" деген сөздермен толықтырылсын;
      14) мынадай мазмұндағы 150-1 және 150-2 баптармен толықтырылсын:
      "150-1-бап. Қоса қаржыландыруды талап ететін концессиялық
                  жобалардың тізбесін қалыптастыру
      1. Мыналар:
      жобаның техникалық-экономикалық негіздемесінің болуы;
      жобаның техникалық-экономикалық негіздемесіне экономикалық сараптамасының оң қорытындысы;
      жобаны жұмыс істеп тұрған республикалық меншік объектілері бойынша бюджеттің атқарылуы жөніндегі уәкілетті мемлекеттік органмен және республикалық меншікке билік ету құқығын жүзеге асыру жөніндегі уәкілетті мемлекеттік органмен келісу;
      бюджет комиссиясының оң шешімі.
      2. Қоса қаржыландыруды талап ететін концессиялық жобалардың тізбесін қалыптастыруды Қазақстан Республикасының Үкіметі бекіткен тәртіп бойынша экономикалық жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган жүзеге асырады.";
      "150-2-бап. Концессиялық жобалардың техникалық-экономикалық
                  негіздемесін қалыптастыру және сараптама жүргізу
      Концессиялық жобалардың техникалық-экономикалық негіздемесін қалыптастыру және сараптама жүргізу Қазақстан Республикасының Үкіметі бекіткен тәртіппен тиісінше экономикалық жоспарлау жөніндегі орталық немесе жергілікті уәкілетті органдардың бөлінетін бюджеттік бағдарламалары шеңберінде жүргізіледі.";
      15) мынадай мазмұндағы 152-1-баппен толықтырылсын:
      "152-1-бап. Бюджеттік инвестицияларды концессиялық жобаларды
                  қоса қаржыландыру арқылы іске асыру
      Концессиялық жобаларды қоса қаржыландыру арқылы іске асырылатын бюджеттік инвестициялар концессиялық шарт негізінде іске асырылады.
      Концессиялық жобаларды қоса қаржыландыру концессиялық міндеттемелер шегінде әкімшінің тиісті бюджеттік бағдарламасы шеңберінде жүзеге асырылады.
      3. Концессиялық жобаларды қоса қаржыландыру Қазақстан Республикасының Үкіметі бекіткен тәртіппен жүзеге асырылады.";
      16) 191-бап:
      мынадай мазмұндағы 12-1) тармақшамен толықтырылсын:
      "12-1) концессиялық міндеттеме - концеденттің жасалған концессиялық шарттары бойынша белгілі бір күнге қабылдаған және орындамаған қаржылық міндеттемелерінің сомасы;";
      14) тармақшасы "қарыздарының" деген сөзден кейін ", сондай-ақ жергілікті атқарушы органның концессиялық міндеттемелерінің" деген сөздермен толықтырылсын;
      15) тармақшасы "қарыздардың" деген сөзден кейін ", сондай-ақ Қазақстан Республикасы Үкіметінің концессиялық міндеттемелерінің" деген сөздермен толықтырылсын;
      21) тармақшасы "орындауы" деген сөзден кейін ", концессиялық міндеттемелерге ақы төлеуі;" деген сөздермен толықтырылсын;
      23) тармақшасы "мемлекеттік қарыздар" деген сөздерден кейін ", Қазақстан Республикасы Үкіметінің концессиялық міндеттемелерінің"
деген сөздермен толықтырылсын;
      мынадай мазмұндағы 29) тармақшамен толықтырылсын:
      "29) концеденттің міндеттемесі - мемлекеттік қолдаудың ұсынылатын түрлері шеңберінде концессиялық жобаларды іске асыру кезінде туындайтын Қазақстан Республикасы Үкіметі немесе жергілікті атқарушы органдардың концессионер алдында қабылдаған міндеттемелері;";
      17) 194-бапта:
      1-тармақта "қарыздардың" деген сөзден кейін "Қазақстан Республикасы Үкіметінің, жергілікті атқарушы органдардың концессиялық міндеттемелерінің" деген сөздермен толықтырылсын;
      3-4-тармақтардағы "қарыз беруші - " деген сөздер алып тасталсын;
      18) 195-баптың 4-тармағындағы "борышқа қызмет көрсету" деген сөздерден кейін ", Қазақстан Республикасы Үкіметінің және жергілікті атқарушы органдардың концессиялық міндеттемелеріне ақы төлеу" деген сөздермен толықтырылсын;
      19) 196-бапта:
      1) тармақшасы "кепілдіктерді ұсынудың" деген сөздерден кейін ", концессиялық міндеттемелер қабылдаудың" деген сөздермен толықтырылсын;
      4) тармақша:
      "тіркеуді" деген сөздің алдынан ", концессиялық міндеттемелерді" деген сөздермен толықтырылсын;
      "қызмет көрсету" деген сөздерден кейін ", концессиялық міндеттемелерді орындау" деген сөздермен толықтырылсын.
      20) 45-1 және 45-2-тараулармен толықтырылсын:
      "45-1-тарау. Қазақстан Республикасы Үкіметінің концессиялық міндеттемелері
      204-2-бап. Қазақстан Республикасы Үкіметінің концессиялық
                 міндеттемелер қабылдауы
      1. Қазақстан Республикасы Үкіметінің концессиялық міндеттемелер қабылдауы:
      1) концессиялық жобалардың тізбесін қалыптастыру;
      2) концессиялық міндеттемелерді қабылдаудың қаржылық шекарасын және басымдықтарын бекіту негізінде жүзеге асырылады.
      2. Қазақстан Республикасы Үкіметінің концессиялық міндеттемелерді қабылдауын жеке концессиялық жоба бойынша Қазақстан Республикасының Үкіметі шешімінің негізінде бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті орган жүзеге асырады.
      204-3-бап. Қазақстан Республикасы Үкіметінің концессиялық
                 міндеттемелерін орындауы
      Қазақстан Республикасы Үкіметінің концессиялық міндеттемелерді орындауын тиісті қаржы жылындағы республикалық бюджет туралы заңда көзделген бюджет қаражаты есебінен бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті орган жүзеге асырады.
      45-2-тарау. Жергілікті атқарушы органдардың концессиялық
                  міндеттемелері
      204-4-бап. Жергілікті атқарушы органдардың концессиялық
                 міндеттемелерді қабылдауы
      1. Жергілікті атқарушы органдардың концессиялық міндеттемелерді қабылдауы:
      1) концессиялық жобалардың тізбесін қалыптастыру;
      2) концессиялық міндеттемелерді қабылдаудың қаржылық шекарасын және басымдықтарын бекіту негізінде жүзеге асырылады.
      2. Жергілікті атқарушы органдардың концессиялық міндеттемелерді қабылдауын әрбір жеке концессиялық жоба бойынша облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мәслихатының шешімі негізінде бюджетті атқару жөніндегі жергілікті уәкілетті орган жүзеге асырады.
      204-5-бап. Жергілікті атқарушы органдардың концессиялық
                  міндеттемелер қабылдауды шектеулері
      Жергілікті атқару органдардың концессиялық міндеттемелерді қабылдауы тиісті жергілікті атқарушы органның белгіленген лимитімен және тиісті жергілікті атқарушы органның борышын өтеуге және қызмет көрсетуге бағытталған жергілікті бюджет қаржысы көлемімен шектеледі.".
      3. "Автомобиль жолдары туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 17 шілдедегі  Заңына  (Қазақстан Республикасы Парламентінің Жаршысы, 2001 ж., N 17-18, 246-құжат; 2004 ж., N 23, 142-құжат; 2006 ж., N 1, 5-құжат; N 14, 89-құжат; N 24, 148-құжат; 2007 ж., N 16, 129-құжат):
      1) 1-баптың 5) тармақшасындағы "сапасы нормативтік құқықтық актілерде белгіленген мемлекеттік стандарттардың талаптарына сай келетін басқа жолмен баламалы түрде ақысыз жүру міндетті болатын," деген сөздер алып тасталсын;
      2) 5-баптың 2) тармағындағы "сапасы нормативтік актілерде белгіленген мемлекеттік стандарттардың талаптарына сай келетін баламалы тегін жол жүрудің болуы," және "ақылы" деген сөздер алып тасталынсын;
      3) мынадай мазмұндағы 5-1-баппен толықтырылсын:
      "5-1-бап. Концессияға берілген автомобиль жолдарын
                пайдаланғаны үшін төлемақы бойынша жеңілдіктер
      1. Концессияға берілген ақылы автомобиль жолдарын пайдаланғаны үшін төлемақыдан мыналар босатылады:
      1) жедел медициналық көмектің көлік құралдары;
      2) өртке қарсы құралымдардың көлік құралдары;
      3) табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайларды жою және алдын алу жөніндегі мемлекеттік органдар мен ұйымдардың көлік құралдары;
      4) концессия шартына сәйкес өзге де көлік құралдары.
      2. Қазақстан Республикасының Үкіметі немесе облыстардың (республикалық маңызы бар қалалардың, астананың) жергілікті атқарушы органдары азаматтардың жекелеген санаттарына концессияға берілген ақылы автомобиль жолдарын пайдаланғаны үшін төлемақы бойынша жеңілдіктер белгілеуі мүмкін".
      4) 11-бап мынадай мазмұндағы 7-1) тармақшамен толықтырылсын:
      "7-1) концессияға берілген халықаралық және республикалық маңызы бар ақылы автомобиль жолдарының учаскелері және (немесе) көпірлі өткелдерімен жүріп өту үшін төлемақының ең жоғары ставкаларын бекіту";
      5) 13-баптың 1-1-тармағы мынадай мазмұндағы 6) тармақшамен толықтырылсын:
      "6) концессияға берілген облыстық маңызы бар ақылы автомобиль жолдарының учаскелері және (немесе) көпірлі өткелдері бойынша жүріп өту үшін төлемақының ең жоғары ставкаларын бекіту.".
      4. "Концессиялар туралы" 2007 жылғы 7 маусымдағы Қазақстан Республикасының  Заңына  (Қазақстан Республикасы Парламентінің Жаршысы, 2006 ж., N 14, 88-құжат):
      1) 1-бапта:
      4) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:
      "4) концессия - жақсарту және тиімді пайдалану мақсатында концессия шарты бойынша концессионерге мемлекеттік меншік объектілерін уақытша иелену және пайдалану құқықтарын, сондай-ақ мемлекеттік қолдауды ұсына отырып не онсыз, концессионер міндетті түрде қаржыландыра отырып және мемлекетке бере отырып жаңа объектілер құру (салу) құқықтарын беру;";
      мынадай мазмұндағы 12) тармақшамен толықтырылсын:
      "12) концессия мәселелері жөніндегі мамандандырылған ұйым - концессия мәселелері бойынша қызметтер көрсету үшін Қазақстан Республикасының Үкіметі құрған ұйым.";
      2) 3-бап "қамтамасыз етуге" деген сөздерден кейін ";" белгісі қойылып, мынадай мазмұндағы 4) және 5) тармақшалармен толықтырылсын:
      "4) еркін бәсекелестікке;
      5) барлық әлеуетті концессионерлердің теңдігіне және кемсітушілікке жол бермеуге";
      3) 5-бапта:
      2-тармақтың 2) тармақшасы алып тасталсын;
      4-тармақтағы "концеденттің алдын ала жазбаша келісімінсіз" деген сөздер алып тасталсын;
      4) 7-бап мынадай редакцияда жазылсын:
      "7-бап. Концессионердің шығындарын өтеу және кірістер алу
              көздері
      1. Концессионердің шығындары концессия шартын орындауға байланысты өндірілген тауарларды (жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді) өткізу және концессия объектілерін пайдалану процесінде кірістер алу жолымен өтелуі мүмкін.
      2. Қазақстан Республикасының Үкіметі немесе облыстардың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) жергілікті атқарушы органдары концессионер өндірген тауарларды (жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді) пайдалануға жеңілдіктер белгілеген жағдайда, мемлекет атынан Үкімет немесе тиісті жергілікті атқарушы органдар осындай тауарларды (жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді) тұтынушы болады.
      3. Мемлекет бюджет заңнамасына сәйкес концессионердің инвестициялық шығындарына өтемақы ұсына алады.";
      5) 8-бап мынадай мазмұндағы 7) және 8) тармақшалармен толықтырылсын:
      "7) концессия мәселелері жөніндегі мамандандырылған ұйымды құрады;
      8) концессияға берілуі мүмкін объектілердің техникалық-экономикалық негіздемесін (бұдан әрі - ТЭН) әзірлеу үшін іріктелген ұсыныстардың тізбесін бекітеді.";
      6) 9-бап мынадай редакцияда жазылсын:
      "9-бап. Экономикалық жоспарлау жөніндегі уәкілетті
              мемлекеттік органның өкілеттіктері
      Экономикалық жоспарлау жөніндегі уәкілетті мемлекеттік орган:
      1) мыналарды:
      ұсыныстарға талдау және сараптау;
      техникалық-экономикалық негіздемені бағалау және экономикалық сараптау;
      концессия бойынша конкурс өткізу кезінде конкурсқа қатысушылар ұсынған концессиялық жобаларға талдау және сараптау жүргізу үшін концессия мәселелері жөніндегі мамандандырылған ұйымды тартады;
      2) техникалық-экономикалық негіздеменің экономикалық сараптамасының нәтижелерін ескере отырып, тізбені қалыптастырады және оны Қазақстан Республикасының Үкіметіне енгізеді;
      3) республикалық меншікке жататын, сондай-ақ мемлекеттік кепілдік, мемлекеттің кепілгерлігін беруді, Қазақстан Республикасы Үкіметінің концессиялық міндеттемелер қабылдауын көздейтін не республикалық бюджеттен бірлесіп қаржыландыруды талап ететін концессия объектілері бойынша конкурстық құжаттаманы келіседі;
      4) концессиялық жобаларды іске асырудың мониторингін жүзеге асырады.";
      7) 10-бап мынадай редакцияда жазылсын:
      "10-бап. Бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті мемлекеттік
               органның өкілеттіліктері
      Бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті мемлекеттік орган:
      1) тізбені келіседі;
      2) республикалық меншікке жататын объектілерге қатысты конкурстық құжаттаманы келіседі;
      3) концессия шарттары бойынша мемлекеттік кепілдіктер мен мемлекет кепілгерліктерінің шарттарын жасасады, сондай-ақ концессия шарттары бойынша берілген мемлекеттік кепілдіктер мен мемлекеттік кепілгерліктерінің тізілімін жүргізеді.";
      8) 11-бапта:
      1) тармақшадағы "тізбеге енгізу үшін" деген сөздер алып тасталсын;
      мынадай мазмұндағы 6), 7) және 8) тармақшалармен толықтырылсын:
      "6) концессия шарттарының негізінде құрылған (салынған) объектілерді республикалық меншікке қабылдайды;
      7) республикалық меншікке жататын объектілер бойынша концессионердің қаржы-шаруашылық қызметін тексеруді жүзеге асыру үшін аудиторлық ұйымды тартады;
      8) республикалық меншікке жататын концессия объектілері бойынша бұрын жасалған концессия шартының қолданылуы мерзімінен бұрын тоқтатылған жағдайда, концессионерді таңдау жөнінде ашық конкурс өткізу жолымен жаңа концессионерлерді тартуды ұйымдастырады.";
      9) 12-бап мынадай мазмұндағы 6) тармақшамен толықтырылсын:
      "6) концессия шарттары негізінде құрылған (салынған) объектілерді республикалық меншікке беруді ұйымдастырады.";
      10) 13-бапта:
      1) тармақшадағы "коммуналдық меншікке" деген сөздер "тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің коммуналдық меншігіне" деген сөздермен ауыстырылсын;
      мынадай мазмұндағы 8), 9) және 10) тармақшалармен толықтырылсын:
      "8) концессия шарттары негізінде құрылған (салынған) объектілерді коммуналдық меншікке қабылдайды;
      9) коммуналдық меншікке жататын объектілер бойынша концессионердің қаржы-шаруашылық қызметін тексеруді жүзеге асыру үшін аудиторлық ұйымды тартады;
      10) коммуналдық меншікке жататын концессия объектілері бойынша бұрын жасалған концессия шартының қолданылуы мерзімінен бұрын тоқтатылған жағдайда, концессионерді таңдау жөнінде ашық конкурс өткізу жолымен жаңа концессионерлерді тартуды ұйымдастырады.";
      11) 14-бапта:
      1-тармақ мынадай мазмұндағы 5), 6) және 7) тармақшалармен толықтырылсын:
      "5) концессиялық жобаларды бірлесіп қаржыландыру - концессия шартына сәйкес концессиялық жобаларды қаржыландыру үшін бюджет қаражатын бөлу;
      6) егер концессионер өндіретін тауарлардың (жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің) негізгі тұтынушысы мемлекет болып табылған жағдайда, мемлекеттің тауарлардың (жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің) белгілі бір көлемін тұтыну кепілдігі;
      7) концессионердің концессия шартында көзделген мерзімде және концессия шартының қолданылу кезеңінде оларға белгіленген көлемде инвестициялық шығындардың белгілі бір көлемін өтеу.";
      3-тармақта:
      бірінші абзацтағы "концессиялық жобаның өз" деген сөздер "объектілердің концессия шарты шеңберінде концессионер қаражаты есебінен объектілердің" деген сөздермен ауыстырылсын;
      екінші абзацтағы "бюджетті атқару" деген сөздер "экономикалық жоспарлау" деген сөздермен ауыстырылсын;
      12) 15-бапта:
      бірінші абзацтағы "үш" деген сөз "төрт" деген сөзбен ауыстырылсын;
      мынадай мазмұндағы екінші абзацпен толықтырылсын:
      "ұсыныстарды дайындау және іріктеу;";
      13) мынадай мазмұндағы 15-1-баппен толықтырылсын:
      "15-1 бап. Ұсыныстарды дайындау және іріктеу
      1. Ұсыныстарды тиісті саланың уәкілетті мемлекеттік органы және облыстардың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) жергілікті атқарушы органдары, мынадай бағалауды қоса алғанда, салалық сараптамаға негізделе отырып, жеке немесе заңды тұлғалардың жеке бастама тәртібімен енгізген ұсыныстарын ескере отырып қалыптастырады:
      саланың одан әрі дамуына ықпал ететін ағымдағы жай-күйінің проблемалары;
      жоба мақсаттарының стратегиялық, орта мерзімді бағдарламаларда, республиканың немесе өңірдің даму жоспарларында белгіленген саланың даму басымдықтарына сәйкестігін, сондай-ақ саладағы қазіргі бар проблемаларды шешу;
      жоба мақсаттарына қол жеткізудің балама нұсқалары;
      жобаны іске асырған және мұндай іске асыру болмаған жағдайда саладағы ахуал;
      жобаны іске асырудан түскен пайданы бөлу.
      2. Тиісті саланың уәкілетті мемлекеттік органы республикалық меншікке жататын концессия объектілері бойынша ұсыныстарды республикалық меншікке билік ету құқығын жүзеге асыру жөніндегі уәкілетті мемлекеттік органмен келісуге тиіс.
      3. Ұсыныстарды тиісті саланың уәкілетті мемлекеттік органы және облыстардың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) жергілікті атқарушы органдары экономикалық жоспарлау жөніндегі уәкілетті мемлекеттік органға табыс етеді.
      4. Экономикалық жоспарлау жөніндегі уәкілетті мемлекеттік орган концессиялық ұсыныстарға сараптама жүргізу үшін концессия мәселелері жөніндегі мамандандырылған ұйымды тартады.
      5. Экономикалық жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган концессия мәселелері жөніндегі мамандандырылған ұйымның сараптамасы негізінде бюджет заңнамасына сәйкес техникалық-экономикалық негіздеме әзірлеу үшін іріктелген ұсыныстардың тізбесін қалыптастырады.";
      14) 16-бап мынадай редакцияда жазылсын:
      "16-бап. Тізбені қалыптастыру
      1. Тізбені Қазақстан Республикасының Үкіметі бекітеді.
      Тізбе Қазақстан Республикасының бүкіл аумағында таратылатын мерзімді баспасөз басылымдарында жариялануға тиіс.
      2. Тізбе мынадай екі бөлімнен тұрады:
      1) мемлекеттік меншіктің жұмыс істеп тұрған объектілерін концессияға беру жөніндегі жобалар;
      2) құрылысы мен пайдаланылуы концессия шартының негізінде жүзеге асырылатын объектілерді концессияға беру жөніндегі жобалар.
      3. Тізбені техникалық-экономикалық негіздеменің экономикалық сараптамасының нәтижелерін ескере отырып және стратегиялық, орта мерзімді бағдарламаларға, республиканың даму жоспарларына, Қазақстан Республикасының орта мерзімді фискалдық саясатына, республикалық бюджеттің инвестициялық мүмкіндіктеріне сәйкес экономикалық жоспарлау жөніндегі уәкілетті мемлекеттік орган қалыптастырады.";
      15) 17-бапта:
      1-тармақта:
      2) тармақша "техникалық ерекшеліктерді" деген сөздердің алдынан "техникалық-экономикалық негіздеме," деген сөздермен толықтырылсын;
      14) тармақша "конкурстық құжаттаманы" деген сөздердің алдынан "осы Заңның 9-бабының 3-тармағында көзделген жағдайларда экономикалық жоспарлау жөніндегі уәкілетті мемлекеттік органмен және осы Заңның 10-бабының 2-тармағында көзделген жағдайларда бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті мемлекеттік органмен келісілген" деген сөздермен толықтырылсын;
      мынадай мазмұндағы 3-1) тармақшамен толықтырылсын:
      "3-1) осы жоба үшін мемлекеттік қолдаудың ықтимал түрлері мен жол берілетін көлемдері;";
      14) тармақшадағы "рәсімдерді" деген сөзден кейін ";" белгісі қойылып, мынадай мазмұндағы 15) тармақшамен толықтырылсын:
      "15) концессия объектісін пайдаланғаны үшін ақы төлеу жөніндегі жеңілдіктерді және мұндай жеңілдіктер беру кезіндегі шарттарды";
      3-тармақ мынадай мазмұндағы абзацпен толықтырылсын:
      "Қайта конкурс өткізген кезде ықтимал концессионер конкурстық құжаттаманың ережелерін түсіндіру туралы сауал жіберуге құқылы, бірақ ол конкурстық өтінімдерді табыс етудің түпкілікті мерзімі аяқталғанға дейінгі күнтізбелік он бес күннен кешіктірілмеуге тиіс";
      4-тармақта:
      бірінші абзацтағы "жиырма күннен кешіктірмей" деген сөздерден кейін ", ал қайта конкурс өткізу кезінде күнтізбелік он күннен кешіктірмей" деген сөздермен толықтырылсын;
      екінші абзацтағы "күнге" деген сөзден кейін ", ал қайта конкурс кезінде кемінде күнтізбелік он бес күнге" деген сөздермен толықтырылсын;
      16) 18-бапта:
      1-тармақ мынадай мазмұндағы 4) тармақшамен толықтырылсын:
      "4) іске асыруға ұсынылған жобаның құнына қатысты кемінде 20 пайызын құрайтын меншікті капиталы болуы тиіс";
      2-тармақта:
      екінші абзац "аудиторлық есепті де" деген сөздерден кейін "немесе өткен қаржы жылындағы аудиторлық есепті де" деген сөздермен толықтырылсын;
      мынадай мазмұндағы абзацпен толықтырылсын:
      "Егер концессионердің мемлекеттік кепілдік алған жағдайда, аудиторлық есеппен расталған қаржылық есептілікке сәйкес соңғы аяқталған қаржы жылының немесе соңғы аяқталған үш қаржы жылының кез келген екеуінде таза кірісі болуы керек.";
      17) 19-баптың 3-тармағындағы "қамтуға тиіс" деген сөздер ", конкурсты өткізу орны, уақыты мен күні туралыны қамытуға тиіс. Конкурсты ұйымдастырушы конкурс өткізу туралы ақпаратты міндетті түрде Қазақстан Республикасының бүкіл аумағына таратылатын мерзімдік баспасөз басылымдарында ашық конкурсты өткізу күніне дейін 60 күн бұрын, қайта конкурсты өткізу кезінде 30 күн бұрын жариялайды" деген сөздермен ауыстырылсын;
      18) 20-бапта:
      1-тармақтың екінші абзацындағы "Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілеген тәуелсіз сарапшыларды" деген сөздер "концессия мәселелері жөніндегі мамандандырылған ұйымды" деген сөздермен ауыстырылсын;
      2-тармақтағы "конкурсты ұйымдастырушы" деген сөздер "Комиссия концессия мәселелері жөніндегі мамандандырылған ұйымның қорытындысын ескере отырып," деген сөздермен ауыстырылсын;
      5-тармақтағы "табыс етілген конкурстық өтінімдердің арасынан" деген сөздер "концессионерді таңдау жөнінде ашық конкурс өткізу жолымен" деген сөздермен ауыстырылсын;
      19) 21-баптың 1-тармағында:
      4) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:
      "4) концессионердің шығындарын өтеу мен кірістерін алу көздері;";
      5) тармақша алып тасталсын;
      6) тармақшадағы "мерзімдері" деген сөзден кейін ", көздері" деген сөзбен толықтырылсын;
      17) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:
      "17) осы Заңның 14-бабына сәйкес мемлекеттік қолдау ұсынылған жағдайда, оның түрлерін, көлемін, мерзімдері мен ұсыну шарттарын қамтуға тиіс";
      17) тармақшадағы "қамтуға тиіс" деген сөздердің алдынан "," белгісі қойылып, мынадай мазмұндағы 18) тармақшамен толықтырылсын:
      "18) концессия объектілерін пайдаланғаны үшін ақы төлеу жөніндегі жеңілдіктерді және егер бұл концессиялық жобаның ажырамас бөлігі болып табылса, мұндай жеңілдіктер ұсынылатын кездегі шарттарды".
       2-бап.  Осы Заң 2009 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізілетін 1-баптың 1-тармағын қоспағанда, алғаш рет ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі.

       Қазақстан Республикасының
      Президенті

О проекте Закона Республики Казахстан "О внесении дополнений и изменений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам концессии"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 22 апреля 2008 года N 374

      Правительство Республики Казахстан  ПОСТАНОВЛЯЕТ :
      внести на рассмотрение Мажилиса Парламента Республики Казахстан проект Закона Республики Казахстан "О внесении дополнений и изменений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам концессии".

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

ПРОЕКТ

О внесении дополнений и изменений
в некоторые законодательные акты Республики Казахстан
по вопросам концессии

       Статья 1.  Внести дополнения и изменения в следующие законодательные акты Республики Казахстан:
      1. В Кодекс Республики Казахстан от 12 июня 2001 г. " О налогах и других обязательных платежах в бюджет " (Налоговый кодекс) (Ведомости Парламента Республики Казахстан, 2001 г., N 11-12, ст. 168; 2002 г., N 6, ст. 73, 75; N 19-20, ст. 171; 2003 г., N 1-2, ст. 6; N 4, ст. 25; N 11, ст. 56; N 15, ст. 133, 139; N 21-22, ст. 160; N 24, ст. 178; 2004 г., N 5, ст. 30; N 14, ст. 82; N 20, ст. 116; N 23, ст. 140, 142; N 24, ст. 153; 2005 г., N 7-8, ст. 23; N 21-22, ст. 86, 87; N 23, ст. 104; 2006 г., N 1, ст. 4, 5; N 3, ст. 22; N 4, ст. 24; N 8, ст. 45, 46; N 10, ст. 52; N 11, ст. 55; N 12, ст. 77, 79; N 13, ст. 85; N 16, ст. 97, 98, 103; N 23, ст. 141; 2007 г., N 1, ст. 4; N 2, ст. 16, 18; N 3, ст. 20; N 4, ст. 33; N 5-6, ст. 37, 40; N 9, ст. 67; N 10, ст. 69; N 12, ст. 88; N 14, ст. 102; N 14, ст. 105; N 15, ст. 106; N 18, ст. 144; N 20, ст. 152; N 24, ст. 178):
      1) подпункт 4) пункта 1 статьи 423 дополнить словами ", за исключением платных автомобильных дорог, переданных в концессию".
      2. В  Бюджетный кодекс  Республики Казахстан от 24 апреля 2004 г. (Ведомости Парламента Республики Казахстан, 2004 г., N 8-9, ст. 53; N 20, ст. 116; N 23, ст. 140; N 23, ст. 142; 2005 г., N 14, ст. 55; N 21-22, ст. 87; 2006 г., N 1, ст. 5; N 3, ст. 22; N 8, ст. 45; N 12, ст. 77; N 12, ст. 79; N 13, ст. 86; N 16, ст. 97; N 23, ст. 141; 2007 г., N 1, ст. 4; N 2, ст. 16; N 4, ст. 28; N 13, ст. 98; N 16, ст. 129; N 20, ст. 152; N 23, ст. 176):
      1) пункт 1 статьи 4 дополнить подпунктом 32-1) следующего содержания:
      "32-1) софинансирование концессионных проектов - выделение бюджетных средств, для финансирования концессионных обязательств в соответствии с договором концессии;";
      2) подпункт 12) пункта 1 статьи 50 дополнить абзацем следующего содержания:
      "выполнение концессионных обязательств Правительства Республики Казахстан.";
      3) подпункт 12) пункта 1 статьи 51 дополнить абзацем следующего содержания:
      "выполнение концессионных обязательств местных исполнительных органов.";
      4) подпункт 12) пункта 1 статьи 52 дополнить абзацем следующего содержания:
      "выполнение концессионных обязательств местных исполнительных органов.";
      5) статью 60 дополнить подпунктом 2-1) следующего содержания:
      "2-1) формирует перечень концессионных проектов;";
      6) подпункт 16) статьи 61 дополнить словами "финансовых обязательств концедента по заключенным договорам концессии;";
      7) статью 64 дополнить подпунктом 10) следующего содержания:
      "10) передает объекты, относящиеся к коммунальной собственности, в концессию;";
      8) часть первую пункта 1 статьи 73 дополнить подпунктом 3) следующего содержания:
      "3) перечень концессионных проектов, требующих софинансирования.";
      9) пункт 2 статьи 74 дополнить абзацем следующего содержания:
      "перечня концессионных проектов, требующих софинансирования.";
      10) подпункт 5) пункта 4 статьи 76 после слов "проектов (программ)" дополнить словами ", концессионных проектов, требующих софинансирования,";
      11) подпункт 2) пункта 4 статьи 77 после слов "проектов (программ)" дополнить словами ", концессионных проектов, требующих софинансирования,";
      12) пункт 1 статьи 147 после слов "проекты (программы)" дополнить словами "софинансирования концессионных проектов";
      13) в пункте 2 статьи 148:
      в части первой и второй после слов "проектов (программ)" дополнить словами "и софинансирования концессионных проектов";
      в подпунктах 2) и 3) части второй слово "перечня" заменить словом "перечней", после слов "проектов (программ)" дополнить словами "и концессионных проектов, требующих софинансирования";
      14) дополнить статьями 150-1 и 150-2 следующего содержания:
      "Статья 150-1. Формирование перечня концессионных проектов, требующих софинансирования
      1. Основанием для включения концессионного проекта в перечень являются:
      1) технико-экономическое обоснование проекта;
      2) положительное заключение экономической экспертизы технико-экономического обоснования;
      3) согласование проекта уполномоченным государственным органом по исполнению бюджета и уполномоченным государственным органом по осуществлению права распоряжения республиканской собственностью по существующим объектам республиканской собственности;
      4) положительное решение бюджетной комиссии.
      2. Формирование перечня концессионных проектов, требующих софинансирования осуществляется уполномоченным органом по экономическому планированию в порядке, определяемом Правительством Республики Казахстан.
      Статья 150-2. Разработка и экспертиза технико-экономического обоснования концессионных проектов
      Разработка и экспертиза технико-экономического обоснования концессионных проектов осуществляться в рамках распределяемых бюджетных программ соответственно центрального или местных уполномоченных органов по экономическому планированию в порядке, определяемом Правительством Республики Казахстан.";
      15) дополнить статьей 152-1 следующего содержания:
      "Статья 152-1. Реализация бюджетных инвестиций посредством софинансирования концессионных проектов
      1. Бюджетные инвестиции, реализуемые посредством софинансирования концессионных проектов, реализуются на основании договора концессии.
      2. Софинансирование концессионных проектов производится концедентом в рамках соответствующей бюджетной программы администратора в пределах концессионных обязательств.
      3. Софинансирование концессионных проектов осуществляется в порядке, определяемом Правительством Республики Казахстан.";
      16) в статье 191:
      дополнить подпунктом 12-1) следующего содержания:
      "12-1) концессионные обязательства - сумма на определенную дату принятых и не исполненных концедентом финансовых обязательств по заключенным договорам концессии;";
      подпункт 14) после слов "непогашенных займов местного исполнительного органа," дополнить словами "а также концессионных обязательств местного исполнительного органа,";
      подпункт 15) после слова "займов," дополнить словами "а также концессионных обязательств Правительства Республики Казахстан,";
      подпункт 21) дополнить словами "оплата концессионных обязательств.";
      подпункт 23) после слова "займов," дополнить словами "концессионных обязательств Правительства Республики Казахстан,";
      дополнить подпунктом 29) следующего содержания:
      "29) обязательства концедента - обязательства, принятые Правительством Республики Казахстан либо местным исполнительным органом перед концессионером, возникающие при реализации концессионных проектов, в рамках предоставляемых видов государственной поддержки;";
      17) в статье 194:
      в пункте 1 после слова "займов," дополнить словами "концессионных обязательств Правительства Республики Казахстан, местных исполнительных органов,";
      в пунктах 3, 4 слова "заимодателями - " исключить;
      18) пункт 4 статьи 195 дополнить словами ", оплате концессионных обязательств Правительства Республики Казахстан и местных исполнительных органов.";
      19) в статье 196:
      подпункт 1) после слова "гарантий" дополнить словами ", принятие концессионных обязательств.";
      подпункт 4):
      после слов "регистрации государственных займов," дополнить словами "концессионных обязательств,";
      после слов "обслуживания государственных займов" дополнить словами ", исполнения концессионных обязательств";
      20) дополнить главами 45-1 и 45-2 следующего содержания:
      "Глава 45-1. Концессионные обязательства Правительства Республики Казахстан
      Статья 204-2. Принятие концессионных обязательств Правительством Республики Казахстан
      1. Принятие концессионных обязательств Правительством Республики Казахстан осуществляется на основе:
      1) формирования перечня концессионных проектов;
      2) установления финансовых границ и приоритетов принятия концессионных обязательств.
      2. Принятие концессионных обязательств Правительством Республики Казахстан осуществляется центральным уполномоченным органом по исполнению бюджета на основании решения Правительства Республики Казахстан по каждому отдельному концессионному проекту.
      Статья 204-3. Выполнение концессионных обязательств Правительства Республики Казахстан
      Выполнение концессионных обязательств Правительством Республики Казахстан осуществляется центральным уполномоченным органом по исполнению бюджета за счет бюджетных средств, предусмотренных в законе о республиканском бюджете на соответствующий финансовый год.
      Глава 45-2. Концессионные обязательства местных исполнительных органон
      Статья 204-4. Принятие концессионных обязательств местными исполнительными органами
      1. Принятие концессионных обязательств местными исполнительными органами осуществляется на основе:
      1) формирования перечня концессионных проектов;
      2) установления финансовых границ и приоритетов принятия концессионных обязательств.
      2. Принятие концессионных обязательств местными исполнительными органами осуществляется местным уполномоченным органом по исполнению бюджета на основании решения маслихата области, города республиканского значения, столицы по каждому отдельному концессионному проекту.
      Статья 204-5. Ограничение принятия концессионных обязательств местными исполнительными органами
      Принятие концессионных обязательств местным исполнительным органом ограничивается установленным лимитом долга соответствующего местного исполнительного органа и объемом средств местного бюджета, направляемых на погашение и обслуживание долга соответствующего местного исполнительного органа.".
      3. В Закон Республики Казахстан от 17 июля 2001 г. " Об автомобильных дорогах " (Ведомости Парламента Республики Казахстан, 2001 г., N 17-18, ст. 246; 2004 г., N 23, ст. 142; 2006 г., N 1, ст. 5; N 14, ст. 89; N 24, ст. 148; 2007 г., N 16, ст. 129):
      1) в подпункте 5) статьи 1 слова "с обязательным наличием альтернативного бесплатного проезда по другой дороге, качество которой соответствует требованиям государственных стандартов, установленных нормативными правовыми актами" исключить;
      2) в пункте 2 статьи 5 слова "альтернативного бесплатного проезда, качество которого соответствует требованиям государственных стандартов, установленных нормативными актами" и "платного" исключить;
      3) дополнить статьей 5-1 следующего содержания:
      "Статья 5-1. Льготы по плате за пользование платными автомобильными дорогами, переданными в концессию
      1. От платы за пользование платными автомобильными дорогами, переданными в концессию, освобождаются:
      1) транспортные средства скорой медицинской помощи;
      2) транспортные средства противопожарных формирований;
      3) транспортные средства государственных органов и организаций по ликвидации и предупреждению чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера;
      4) иные транспортные средства, в соответствии с договором концессии.
      2. Правительство Республики Казахстан или местные исполнительные органы областей (города республиканского значения, столицы) могут устанавливать для отдельных категорий граждан льготы по плате за пользование платными автомобильными дорогами, переданными в концессию.";
      4) статью 11 дополнить подпунктом 7-1) следующего содержания:
      "7-1) утверждение максимальных ставок платы за проезд по участкам и (или) мостовым переходам платных автомобильных дорог международного и республиканского значения, переданных в концессию.";
      5) пункт 1-1 статьи 13 дополнить подпунктом 6) следующего содержания:
      "6) утверждение максимальных ставок платы за проезд по участкам и (или) мостовым переходам платных автомобильных дорог областного значения, переданных в концессию.".
      4. В Закон Республики Казахстан от 7 июня 2006 г. " О концессиях " (Ведомости Парламента Республики Казахстан июль, 2006 г., N 14, ст. 88):
      1) в статье 1:
      подпункт 4) изложить в следующей редакции:
      "4) концессия - передача по договору концессии объектов государственной собственности во временное владение и пользование в целях улучшения и эффективной эксплуатации, а также прав на создание (строительство) новых объектов за счет средств концессионера и последующей передачей таких объектов государству с предоставлением концессионеру прав владения, пользования, а также с предоставлением государственной поддержки либо без таковой;";
      дополнить подпунктом 12) следующего содержания:
      "12) специализированная организация по вопросам концессии - организация, созданная Правительством Республики Казахстан для оказания услуг по вопросам концессии.";
      2) статью 3 дополнить подпунктами 4) и 5) следующего содержания:
      "4) свободной конкуренции;
      5) равенства всех потенциальных концессионеров и недопущения дискриминации.";
      3) в статье 5:
      подпункт 2) пункта 2 исключить;
      в пункте 4 слова "без предварительного письменного согласия концедента" исключить;
      4) статью 7 изложить в следующей редакции:
      "Статья 7. Источники возмещения затрат и получения доходов концессионера
      1. Затраты концессионера, связанные с исполнением договора концессии, могут возмещаться путем реализации произведенных товаров (работ, услуг) и получения доходов в процессе эксплуатации объекта концессии.
      2. В случаях установления Правительством Республики Казахстан или местными исполнительными органами областей (города республиканского значения, столицы) льгот на пользование произведенными концессионерами товарами (работами, услугами) государство в лице Правительства или соответствующих местных исполнительных органов выступает потребителем таких товаров (работ, услуг).
      3. Государством может предоставляться компенсация инвестиционных затрат концессионера в соответствии с бюджетным законодательством.";
      5) статью 8 дополнить подпунктом 7) и 8) следующего содержания:
      "7) создает специализированную организацию по вопросам концессии;
      8) утверждает перечень отобранных предложений для разработки технико-экономического обоснования объектов, возможных к передаче в концессию (далее - технико-экономическое обоснование).";
      6) статью 9 изложить в следующей редакции:
      "Статья 9. Полномочия уполномоченного государственного органа по экономическому планированию
      Уполномоченный государственный орган по экономическому планированию:
      1) привлекает специализированную организацию по вопросам концессии для проведения:
      анализа и экспертизы предложений;
      оценки и экономической экспертизы технико-экономического обоснования;
      анализа и экспертизы концессионных проектов, представленных участниками конкурса при проведении конкурса по концессии;
      2) формирует перечень с учетом результатов экономической экспертизы технико-экономического обоснования и вносит его в Правительство Республики Казахстан;
      3) согласовывает конкурсную документацию по объектам концессии, относящимся к республиканской собственности, а также предполагающим предоставление государственной гарантии, поручительства государства, принятие Правительством Республики Казахстан концессионных обязательств, либо требующие софинансирования из республиканского бюджета;
      4) осуществляет мониторинг реализации концессионных проектов.";
      7) статью 10 изложить в следующей редакции:
      "Статья 10. Полномочия уполномоченного государственного органа по исполнению бюджета
      Уполномоченный государственный орган по исполнению бюджета:
      1) согласовывает перечень;
      2) согласовывает конкурсную документацию в отношении объектов, относящихся к республиканской собственности;
      3) заключает договоры государственных гарантий и поручительств государства по договорам концессии, а также ведет реестр предоставленных государственных гарантий и поручительств государства по договорам концессии.";
      8) в статье 11:
      в подпункте 1) слова "для включения их в перечень" исключить;
      дополнить подпунктами 6), 7) и 8) следующего содержания:
      "6) принимает созданные (построенные) на основе договоров концессии объекты в республиканскую собственность;
      7) привлекает аудиторскую организацию для осуществления проверки финансово-хозяйственной деятельности концессионера по объектам, относящимся к республиканской собственности;
      8) организует привлечение новых концессионеров путем проведения открытого конкурса по выбору концессионера в случае досрочного прекращения действия ранее заключенного договора концессии по объектам концессии, относящимся к республиканской собственности.";
      9) статью 12 дополнить подпунктом 6) следующего содержания:
      "6) организует передачу созданных (построенных) на основе договоров концессии объектов в республиканскую собственность.";
      10) в статье 13:
      подпункт 1) после слова "собственности" дополнить словами "соответствующей административно-территориальной единицы,";
      дополнить подпунктами 8), 9) и 10) следующего содержания:
      "8) принимает созданные (построенные) на основе договоров концессии объекты в коммунальную собственность;
      9) привлекает аудиторскую организацию для осуществления проверки финансово-хозяйственной деятельности концессионера по объектам, относящимся к коммунальной собственности;
      10) организует привлечение новых концессионеров путем проведения открытого конкурса по выбору концессионера в случае досрочного прекращения действия ранее заключенного договора концессии по объектам концессии, относящимся к коммунальной собственности.";
      11) в статье 14:
      пункт 1 дополнить подпунктами 5), 6) и 7) следующего содержания:
      "5) софинансирование концессионных проектов - выделение бюджетных средств, для финансирования концессионных обязательств в соответствии с договором концессии;
      6) гарантии потребления государством определенного объема товаров (работ, услуг) в случае, если основным потребителем товаров (работ, услуг), производимых концессионером, является государство;
      7) компенсация определенного объема инвестиционных затрат концессионера в установленные договором концессии сроки и в определенных им объемах в период действия договора концессии.";
      в пункте 3:
      в части первой слова "стоимость самого концессионного проекта" заменить словами "стоимости объекта за счет средств концессионера в рамках договора концессии объектов.";
      в части второй слова "исполнению бюджета" заменить словами "экономическому планированию";
      12) в статье 15:
      в абзаце первом слово "три" заменить словом "четыре";
      дополнить абзацем вторым следующего содержания:
      "подготовка и отбор предложений";
      13) дополнить статьей 15-1 следующего содержания:
      "Статья 15-1. Подготовка и отбор предложений
      1. Предложения формируются уполномоченным государственным органом соответствующей отрасли и местными исполнительными органами областей (города республиканского значения, столицы) с учетом предложений, внесенных физическими или юридическими лицами в порядке частной инициативы, исходя из отраслевой экспертизы, включая оценку:
      1) проблем текущего состояния отрасли, которые влияют на ее дальнейшее развитие;
      2) соответствия целей проекта приоритетам развития отрасли, установленным стратегическими, среднесрочными программами, планами развития республики или региона, а также решения существующих проблем в отрасли;
      3) альтернативных вариантов достижения целей проекта;
      4) ситуации в отрасли в случаях реализации проекта и отсутствия такой реализации;
      5) распределения выгод от реализации проекта.
      2. Уполномоченный государственный орган соответствующей отрасли должен согласовать предложения по объектам концессии, относящимся к республиканской собственности, с уполномоченным государственным органом по осуществлению права распоряжения республиканской собственностью.
      3. Предложения представляются уполномоченным государственным органом соответствующей отрасли и местными исполнительными органами областей (города республиканского значения, столицы) в уполномоченный государственный орган по экономическому планированию.
      4. Уполномоченный государственный орган по экономическому планированию привлекает специализированную организацию по вопросам концессии для проведения экспертизы концессионных предложений.
      5. Уполномоченный государственный орган по экономическому планированию на основании экспертизы специализированной организации по вопросам концессии формирует перечень отобранных предложений для разработки технико-экономического обоснования в соответствии с бюджетным законодательством.";
      14) статью 16 изложить в следующей редакции:
      "Статья 16. Формирование перечня
      1. Перечень утверждается Правительством Республики Казахстан.
      Перечень подлежит опубликованию в периодических печатных изданиях, распространяемых на всей территории Республики Казахстан.
      2. Перечень состоит из двух разделов:
      1) проекты по передаче в концессию существующих объектов государственной собственности;
      2) проекты по передаче в концессию объектов, строительство и эксплуатация которых будут осуществлены на основе договоров концессии.
      3. Перечень формируется уполномоченным государственным органом по экономическому планированию с учетом результатов экономической экспертизы технико-экономического обоснования и в соответствии со стратегическими, среднесрочными программами, планами развития республики, среднесрочной фискальной политикой Республики Казахстан, инвестиционными возможностями республиканского бюджета.";
      15) в статье 17:
      в пункте 1:
      абзац первый после слова "документацию," дополнить словами "согласованную с уполномоченным государственным органом по экономическому планированию в случаях, предусмотренных пунктом 3 статьи 9 настоящего Закона и уполномоченным государственным органом по исполнению бюджета в случаях, предусмотренных пунктом 2 статьи 10 настоящего Закона";
      в подпункте 2) слово "описание" заменить словами "технико-экономическое обоснование, описание";
      дополнить подпунктом 3-1) следующего содержания:
      "3-1) возможные виды и допустимые объемы государственной поддержки для данного проекта;";
      дополнить подпунктом 15) следующего содержания:
      "15) льготы по плате за пользование объектами концессии, и условия, при которых предоставляются такие льготы.";
      пункт 3 дополнить частью второй следующего содержания:
      "При проведении повторного конкурса потенциальный концессионер вправе обратиться с запросом о разъяснении положений конкурсной документации, но не позднее пятнадцати календарных дней до истечения окончательного срока предоставления конкурсных заявок.";
      пункт 4:
      часть первую дополнить словами ", а при проведении повторного конкурса, в срок не более десяти календарных дней.";
      часть вторую дополнить словами ", а при повторном конкурсе на срок, не менее пятнадцати календарных дней.";
      16) в статье 18:
      пункт 1 дополнить подпунктом 4) следующего содержания:
      "4) иметь собственный капитал, составляющий не менее 20 процентов по отношению к стоимости предлагаемого к реализации проекта.";
      пункт 2:
      часть вторую дополнить словами "или аудиторский отчет за предыдущий финансовый год";
      дополнить частью третей следующего содержания:
      "В случае, если предусматривается получение концессионером государственной гарантии, потенциальный концессионер должен иметь чистый доход за последний завершенный финансовый год или за два любых из трех последних завершенных финансовых года, согласно подтвержденной аудиторским отчетом финансовой отчетности.";
      17) пункт 3 статьи 19 дополнить словами ", о месте, времени и дате проведения конкурса. Организатор конкурса в обязательном порядке публикует информацию о проведении конкурса в периодических печатных изданиях, распространяемых на всей территории Республики Казахстан, за 60 дней до дня проведения конкурса, а при проведении повторного конкурса за 30 дней.";
      18) в статье 20:
      в части второй пункта 1 слова "независимых экспертов, определяемых Правительством Республики Казахстан," заменить словами "специализированную организацию по вопросам концессии";
      часть первую пункта 2 дополнить словами "с учетом заключения специализированной организации по вопросам концессии";
      в пункте 5 слова "из числа представленных конкурсных заявок" заменить словами "путем проведения открытого конкурса по выбору концессионера";
      19) в пункте 1 статьи 21:
      подпункт 4) изложить в следующей редакции:
      "4) источники возмещения затрат и получения доходов концессионера;";
      подпункт 5) исключить;
      подпункт 6) после слова "сроки" дополнить словом ", источники";
      подпункт 17) изложить в следующей редакции:
      "17) виды, объемы, сроки и условия предоставления государственной поддержки в случае ее предоставления в соответствии со статьей 14 настоящего Закона.";
      дополнить подпунктом 18) следующего содержания:
      "18) льготы по плате за пользование объектами концессии, и условия, при которых предоставляются такие льготы, если это является неотъемлемой частью концессионного проекта.".

       Статья 2.  Настоящий Закон вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования, за исключением пункта 1 статьи 1, который вводится в действие с 1 января 2009 года.

       Президент
      Республики Казахстан