Авиамаршруттарды субсидиялау қағидасын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 31 желтоқсандағы № 1511 Қаулысы.

      "Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және авиация қызметі туралы" Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 15 шілдедегі Заңының 13-бабының 54) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Авиамаршруттарды субсидиялау қағидасы бекітілсін.

      2. "Авиабағыттарға бюджеттік субсидияларды жұмсау ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 28 желтоқсандағы № 1344 қаулысының (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2007 ж., № 50, 623-құжат) күші жойылды деп танылсын.

      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Премьер-Министрі

К. Мәсімов


  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2010 жылғы 31 желтоқсандағы
№ 1511 қаулысымен
бекітілген

Авиамаршруттарды субсидиялау қағидасы

      Ескерту. Қағида жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 19.12.2014 № 1327 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

1.Жалпы ережелер

      1. Осы Авиамаршруттарды субсидиялау қағидасы (бұдан әрі – Қағида) "Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және авиация қызметі туралы" 2010 жылғы 15 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңы 13-бабының 54) тармақшасына сәйкес әзірленген және авиамаршруттарды субсидиялау тәртібін айқындайды.

      2. Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң немесе ол уәкiлеттiк берген мемлекеттік органның шешiмдерi негiзiнде жүзеге асырылатын авиамаршруттар бойынша ішкі тұрақты тасымалдар, сондай-ақ облыстардың, республикалық маңызы бар қалалар мен астананың жергiлiктi атқарушы органдарының шешiмдерi негiзiнде жүзеге асырылатын, авиамаршруттың тиiмдi жұмыс iстеуi үшін қажетті кiрiс деңгейін қамтамасыз етпейтін тасымалдар бюджет қаражаты есебінен субсидиялауға жатады.

      Авиамаршруттың тиімді жұмыс істеуі үшін қажетті кіріс деңгейін қамтамасыз етпейтін, Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімдері негізінде жүзеге асырылатын, авиамаршруттар бойынша халықаралық тұрақты тасымалдар бюджет қаражаты есебінен субсидиялауға жатады.

      Субсидиялауға әрбір авиамаршрут бойынша бөлінген бюджеттік субсидиялардың жылдық сомасы шегінде авиатасымал кезінде жолаушыларды, жүкті, поштаны және багажды тасымалдаудан алынған кіріс пен қалыптасатын пайдалану шығыстарының сомасы арасындағы айырма жатады.

      Белгілі бір рейстегі пайдалану шығыстары азаматтық авиация саласындағы уәкiлеттi орган айқындаған тәртіппен есептеледі.

      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 25.06.2019 № 435 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

2. Авиамаршруттарды субсидиялау тәртібі

      3. Республикалық бюджеттен субсидиялауға ұсынылатын авиамаршруттарды іріктеуді азаматтық авиация саласындағы уәкілетті орган құратын комиссия (бұдан әрі – уәкілетті органның комиссиясы) жүзеге асырады.

      Жергілікті бюджеттен субсидиялауға ұсынылатын авиамаршруттарды іріктеуді облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың жергілікті атқарушы органдары құратын комиссия (бұдан әрі – жергілікті атқарушы органның комиссиясы) жүзеге асырады.

      4. Авиамаршруттардың тізбесі әлеуметтік-экономикалық орындылық негізінде қалыптастырылады және уәкілетті немесе жергілікті атқарушы орган комиссиясының хаттамалық шешімімен ресімделеді.

      5. Республикалық бюджеттен субсидиялауға ұсынылатын авиамаршруттардың тізбесіне Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң немесе ол уәкiлеттiк берген мемлекеттік органның шешiмдерiмен айқындалған кiрiс деңгейін қамтамасыз етпейтін авиамаршруттар төменде көрсетілген критерийлер бойынша қосылады:

      1) астананы, республикалық маңызы бар қалаларды облыс орталықтарымен және облыстардың ірі қалаларымен байланыстыратын авиамаршруттар;

      2) егер өңірдің дамуы үшін маршруттың әлеуметтік-маңызды сипатты болса, облыс орталықтарын өзара байланыстыратын авиамаршруттар және облысаралық авиамаршруттар;

      3) егер өңірдің дамуы үшін маршруттың әлеуметтік-маңызды сипаты болса, астананы, республикалық маңызы бар қалаларды және облыс орталықтарын туристiк қызмет объектiлерiмен және республикалық маңызы бар ерекше қорғалатын табиғи аумақтармен байланыстыратын авиамаршруттар.

      4) азаматтық авиация саласындағы уәкiлеттi орган айқындаған өзге халықаралық авиамаршруттар.

      Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң немесе ол уәкiлеттiк берген мемлекеттік органның шешiмiмен айқындалған авиамаршруттар жергілікті атқарушы органдардың өтініштері негізінде айқындалады.

      Жергілікті бюджеттен субсидиялауға ұсынылатын авиамаршруттардың тізбесіне облыстардың, республикалық маңызы бар қалалар мен астананың жергілікті атқарушы органдарының шешімдерімен айқындалған кіріс деңгейін қамтамасыз етпейтін және бір облыс шегінде шалғай елді мекендермен байланысты қамтамасыз ететін авиамаршруттар қосылады.

      Ескерту. 5-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 08.11.2017 № 722 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 25.06.2019 № 435 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулыларымен.

      6. Жергілікті атқарушы органдар авиамаршрутты республикалық бюджеттен субсидиялауға ұсынылатын авиамаршруттар тізбесіне енгізу үшін уәкілетті органның комиссиясына әрбір авиамаршрут бойынша талап етілген субсидия мөлшерін көрсете отырып, қажетті есептеулерді ұсынады.

      7. Уәкілетті органның комиссиясы қалыптастырған республикалық бюджеттен субсидиялауға ұсынылатын авиамаршруттардың тізбесі заңнамада белгіленген тәртіппен тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджетті қалыптастыру кезінде бюджеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органға ұсынылатын бюджеттік өтінімге енгізіледі.

      Жергілікті атқарушы органның комиссиясы қалыптастырған жергілікті бюджеттен субсидиялауға жататын авиамаршруттардың тізбесі заңнамада белгіленген тәртіппен тиісті қаржы жылына арналған жергілікті бюджетті қалыптастыру кезінде бюджетті жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органға ұсынылатын бюджеттік өтінімге енгізіледі.

      8. Бюджеттік субсидиялар республикалық бюджет туралы заңда немесе мәслихаттардың тиісті қаржы жылына арналған жергілікті бюджеттер туралы шешімімен айқындалған сомалар шегінде беріледі.

      Авиамаршруттарды субсидиялауға бөлінген ақшалай қаражатты тиімді пайдалану мақсатында (тұрақты авиамаршруттарды бюджеттік субсидиялау шартының немесе шарттардың шеңберінде тараптардың келісімі бойынша) субсидиялауға жататын нақты сома авиамаршруттар бойынша жоспарланған субсидиялар мөлшеріне қарағанда азайған немесе артқан жағдайда:

      рейстерді орындалу жиілігін өзгертуге;

      жергілікті атқарушы органдардың өтініші негізінде жолаушылар легін ұлғайту және маршрутты коммерциялық негізге ауыстыру мақсатында тарифті өзгертуге;

      тасымалдаушылармен келісу бойынша жылдық жалпы сома шегінде авиамаршруттар бағыттары бойынша субсидияларды қайта бөлуге жол беріледі.

      Ескерту. 8-тармаққа өзгерістер енгізілді - ҚР Үкіметінің 08.11.2017 № 722 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 10.12.2020 № 838 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулыларымен.

      8-1. Қазақстан Республикасының әкімшілік-аумақтық құрылысы өзгеріп, оның нәтижесінде олардың әкімшілік-аумақтық белгісі бойынша авиамаршруттардың түрі өзгерген кезде жергілікті атқарушы органдардың бюджет қаражаты есебінен авиатасымалдарды субсидиялау жөніндегі міндеттемелері осы жергілікті атқарушы органдарда ағымдағы қаржы жылының соңына дейін сақталады.

      Ескерту. 2-тарау 8-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 14.10.2022 № 824 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      9. Бюджеттік субсидияларды алу үшін тиісті бюджеттік бағдарлама әкімшісі мен конкурс нәтижелері бойынша айқындалған конкурс жеңімпазы (бұдан әрі – авиакомпания) арасында немесе конкурстар арасындағы кезеңде пайдалану қажеттігі туындаған субсидияланатын авиамаршрутты бөлу кезінде Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 31 қаңтардағы № 69 қаулысымен бекітілген Жолаушыларды, багажды, жүктер мен почта жөнелтiлiмдерiн тасымалдау бойынша қызметтер көрсету үшiн субсидияланатын авиамаршруттарға арналған конкурс өткізу және субсидияланатын авиамаршруттарға куәліктер беру қағидаларына (бұдан әрі – Конкурс өткізу қағидалары) сәйкес осы Қағидаға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Тұрақты авиамаршруттарды бюджеттік субсидиялау шарты (бұдан әрі – Шарт) жасалады.

      10. Шарт жасалғаннан кейін авиакомпания ай сайын, есепті айдан кейінгі айдың 20-күніне дейінгі мерзімде уәкілетті органға немесе жергілікті атқарушы органға осы Қағидаға 2-қосымшаға сәйкес авиакомпанияның субсидияланатын авиамаршруттары бойынша ұйым басшысы, бас бухгалтері қол қойған және мөрмен куәландырылған мынадай құжаттар қоса берілген есепті береді:

      1) осы Қағидаға 3-қосымшаға сәйкес авиакомпанияның субсидияланатын авиамаршруттары бойынша жолаушылардың, жүктің, багаждың және поштаның тасымалдануы туралы есеп;

      2) осы Қағидаға 4-қосымшаға сәйкес авиакомпанияның субсидияланатын авиамаршруттары бойынша шығыстар тізілімі.

      11. Субсидияланатын авиамаршруттар бойынша ай сайынғы есепті қабылдағаннан кейін авиакомпания мен азаматтық авиация саласындағы уәкілетті орган немесе жергілікті атқарушы орган арасында осы Қағидаға 5-қосымшаға сәйкес көрсетілген қызметтер актісі жасалады.

      12. Бюджеттік субсидияларды төлеу бекітілген бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру жоспарына сәйкес бөлінген қаражат көлемінде ай сайын жүзеге асырылады.

      Есепті ай үшін бюджеттік субсидияларды төлеу есепті айдан кейінгі айдың 30-күнінен кешіктірілмейтін мерзімде жүзеге асырылады.

      13. Жылдың соңғы күнтізбелік айына бюджеттік субсидияларды төлеу кейіннен келесі айдың 20-күнінен кешіктірмей нақты деректер бойынша жасалған есепті ұсына отырып, 20 желтоқсаннан кешіктірмей ұсынылған, болжамды деректер бойынша жасалған субсидияланатын авиамаршруттар бойынша көрсетілген қызметтердің алдын ала жасалған актісі негізінде жүзеге асырылады.

      Қаржы жылының қорытындысы бойынша авиакомпания мен азаматтық авиация саласындағы уәкілетті орган немесе жергілікті атқарушы орган орындалған жұмыстардың салыстыру актісін жасай отырып, өзара есеп айырысуларды салыстыруды жүргізеді.

      14. Авиамаршрутты пайдалану процесінде Шарт талаптарын орындамаған авиакомпанияларға, сондай-ақ Конкурс өткізу қағидаларына сәйкес авиамаршрутқа арналған куәлік кері қайтарып алынған жағдайда, азаматтық авиация саласындағы уәкілетті орган субсидиялар төлеуді жүргізбейді.

      15. Негізгі әуе кемесі жолаушылар сыйымдылығы артық резервтік әуе кемесіне айырбасталған жағдайда, бюджеттік субсидияларды төлеу әрбір авиамаршрут бойынша бөлінген субсидиялар шегінде, резервтік әуе кемесінің нақты орындаған тасымалдау көлемі бойынша жүзеге асырылады.

      16. Авиамаршрутты субсидияланатындар дәрежесінен шығару мынадай тәртіппен жүргізіледі:

      1) бірінші кезең – қатарынан алты айдың нәтижелері бойынша субсидияланатын авиамаршрутта авиарейстердің орташа айлық жолаушылар жүктелуі әуе кемесінің тасымалдау сыйымдылығының барынша коммерциялық жүктелуінен 60 %-ға дейін жеткен кезде авиакомпания азаматтық авиация саласындағы уәкілетті органға авиатасымалдарға тарифті көтеру туралы ұсыныс енгізеді;

      2) екінші кезең – қатарынан алты айдың нәтижелері бойынша субсидияланатын авиамаршруттағы авиарейстердің орташа айлық жолаушылар жүктелуі әуе кемесінің тасымалдау сыйымдылығының барынша коммерциялық жүктелуінен 70 %-ға дейін жеткен кезде авиакомпания азаматтық авиация саласындағы уәкілетті органға авиатасымалдарға тарифті көтеру туралы ұсыныс енгізеді;

      3) үшінші кезең – қатарынан алты айдың нәтижелері бойынша субсидияланатын авиамаршрутта авиарейстердің орташа айлық жолаушылар жүктелуі әуе кемесінің тасымалдау сыйымдылығының барынша коммерциялық жүктелуінен 80 %-ға дейін жеткен кезде авиакомпания азаматтық авиация саласындағы уәкілетті органға авиатасымалдарға тарифті көтеру туралы ұсыныс енгізеді;

      4) төртінші кезең – қатарынан алты айдың нәтижелері бойынша субсидияланатын авиамаршрутта авиарейстердің орташа айлық жүктелуі әуе кемесінің тасымалдау сыйымдылығының барынша коммерциялық жүктелуінен 80 %-ға жоғары болған кезде, аталған маршрут шығынды болмаған жағдайда авиамаршрут коммерциялық негізге аударылады.

      Субсидияланатын авиамаршруттардағы коммерциялық тұрақты рейстерді кемінде алты ай басқа авиакомпаниялар орындаған кезде авиамаршрутты субсидиялау тоқтатылады.

      Азаматтық авиация саласындағы уәкілетті орган авиакомпаниялардан түскен ұсыныстарды қарайды және үш жұмыс күні ішінде жауап береді.

      Ескерту. 16-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 25.06.2019 № 435 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

  Авиамаршруттарды субсидиялау
қағидасына
1-қосымша

Тұрақты авиамаршруттарды бюджеттік субсидиялаудың
№ ______ шарты

      Орналасқан жері 20_ жылғы "___" ____

      Бұдан әрі "Тапсырыс беруші" деп аталатын

      ______________________________________________________________ атынан

      (Тапсырыс берушінің толық атауы)

      _____________________________________________________________________

      (уәкілетті адамның лауазымы, тегі, аты, әкесінің аты)

      бір тараптан және бұдан әрі "Орындаушы" деп аталатын

      _____________________________________________ негізінде әрекет ететін

      (Жарғының, Ереженің және т.б.)

      _______________________________________________________________атынан

      (Орындаушының толық атауы)

      _____________________________________________________________________

      (уәкілетті адамның лауазымы, тегі, аты, әкесінің аты)

      бұдан әрі "Тараптар" деп аталатындар төмендегілер туралы осы шартты (бұдан әрі - Шарт) жасасты:

1. Шарттың нысанасы

      1. Орындаушы авиамаршруттың тиімді жұмыс істеуі үшін қажетті кіріс деңгейін қамтамасыз етпейтін маршруттар бойынша тұрақты авиатасымалдарды жүзеге асырады.

      2. Тапсырыс беруші авиатасымалдарды субсидиялауды республикалық немесе жергілікті бюджеттердің қаражаты есебінен жүзеге асырады. Әрбір авиамаршрут бойынша бөлінген субсидиялардың жылдық сомасы шегінде жолаушыларды, жүкті, почтаны және багажды тасымалдаудан алынған кіріс пен авиатасымал кезінде қалыптасатын пайдалану шығыстарының сомасы арасындағы айырма субсидиялауға жатады.

      3. Кіріс деңгейі қамтамасыз етілмейтін авиамаршруттардың тізбесі, әрбір авиамаршрут бойынша бөлінген субсидиялардың жылдық жалпы сомасы, жиіліктердің ең төменгі саны, әрбір субсидияланатын авиамаршрутқа тариф және әуе кемесіндегі талап етілетін отырғызу орындарының ең аз саны осы Шартқа қосымшада көрсетіледі.

2. Тараптардың құқықтары мен міндеттері

      1. Халықты әуе қатынасына қанағаттандыру мақсатында Тараптар осы Шарттың ажырамас бөлігі болып табылатын Қосымша шартқа сәйкес маршрутты пайдалану талаптарын өзгертуге құқылы.

      2. Тапсырыс беруші заңнамада белгіленген тәртіппен және осы Шартта көзделген мерзімде авиамаршруттарды бюджеттік субсидиялауды жүзеге асыруға міндеттенеді.

      3. Орындаушы авиамаршруттарға арналған куәліктерге, азаматтық авиация қызметін реттейтін нормативтік құқықтық актілерге сәйкес авиатасымалдарды уақтылы және сапалы орындауға міндеттенеді.

3. Өзара есеп айырысу тәртібі

      1. Орындаушы ай сайын, есепті айдан кейінгі айдың 20-күніне дейінгі мерзімде Тапсырыс берушіге Қағидаға 2-қосымшаға сәйкес субсидияланатын авиамаршруттар бойынша ұйымның басшысы, бас бухгалтері куәландырған және Орындаушының мөрімен расталған, мынадай құжаттар қоса берілген есепті ұсынады:

      1) Қағидаға 3-қосымшаға сәйкес субсидияланатын авиамаршруттар бойынша жолаушыларды, жүкті, багажды және почтаны тасымалдау туралы есеп;

      2) Қағидаға 4-қосымшаға сәйкес субсидияланатын авиамаршруттар бойынша шығыстар тізілімі.

      2. Қоса берілген құжаттары бар субсидияланатын авиамаршруттар бойынша айлық есепті қабылдағаннан кейін Тапсырыс беруші мен Орындаушы арасында Қағидаға 5-қосымшаға сәйкес көрсетілген қызметтер актісі жасалады және бюджеттік субсидияларды төлеу бюджеттік бағдарламамен бекітілген қаржыландыру жоспарына сәйкес бөлінген қаражат көлемінде ай сайын жүзеге асырылады.

      Есептік айға бюджеттік субсидияларды төлеу есепті айдан кейінгі айдың 30-күнінен кешіктірілмейтін мерзімде жүзеге асырылады.

      3. Жылдың соңғы күнтізбелік айына бюджеттік субсидияларды төлеу келесі айдың 20-күнінен кешіктірмейтін нақты деректер бойынша жасалған есепті кейіннен ұсына отырып, 20 желтоқсаннан кешіктірмей ұсынылған, болжамды деректер бойынша жасалған субсидияланатын авиамаршруттар жөніндегі көрсетілген қызметтерінің алдын ала актісі негізінде жүзеге асырылады.

      4. Қаржы жылының қорытындылары бойынша авиакомпания мен уәкілетті орган немесе жергілікті атқарушы орган орындалған жұмыстарын салыстыру актісін жасай отырып, өзара есеп айырысуларды салыстыруды жүргізеді.

4. Тараптардың жауапкершілігі

      1. Тараптар осы Шарт бойынша міндеттемелерін орындамағаны не тиісті түрде орындамағаны үшін қолданыстағы заңнамаға сәйкес жауапты болады.

      2. Осы Шарт бойынша өз міндеттемелерін бұзған Тарап күнтізбелік үш күннен аспайтын мерзімде бұл туралы екінші Тарапты хабардар етуге және бұзушылықтарды жою үшін қолынан келетіннің бәрін жасауға міндеттенеді.

5. Форс-мажорлық мән-жайлар

      1. Форс-мажорлық мән-жайлар туындаған жағдайда, әрбір Тарап бұл туралы екінші Тарапты күнтізбелік үш күннен аспайтын мерзімде дереу хабардар етуге тиіс.

      2. "Форс-мажорлық" мән-жайлар деп дүлей зілзалалар, осы Шарттың орындалуына кедергі келтіретін мемлекеттік органдардың іс-қимылдары, әскери іс-қимылдар, төтенше жағдайлар мен жұмылдыру іс-шараларын жариялау, ауа райы мен табиғи және Тараптарға тәуелсіз, олардың Шарт бойынша өз міндеттемелерін орындауына кедергі келтіретін кез келген басқа да жағдайлар түсініледі.

      3. Егер форс-мажорлық мән-жайлар күнтізбелік отыз күн ішінде әрекет еткен және тоқтамаған жағдайда, Тараптар осы Шарт бойынша өздерінің кейінгі іс-қимылдарын жазбаша түрде келіседі.

6. Шарттың қолданылу мерзімі, оны өзгерту мен бұзу шарттары, дауларды қарау тәртібі

      1. Осы Шарт 20 жылғы "___"___________ бастап күшіне енеді және 20__ жылғы "__"_____________ дейін қолданылады.

      2. Осы Шарттың қолданылу мерзімін екі Тараптың келісімімен тиісті Қосымша келісім жасай отырып, авиамаршрутқа берілген куәлікте көзделген мерзімге ұзартуға болады.

      3. Осы Шарт мынадай негіздер бойынша бұзылуы мүмкін:

      1) авиамаршрутқа (жолаушыларды, багажды, жүкті және почтаны тасымалдау бойынша қызметтер көрсету үшін) арналған куәлік кері қайтарылған жағдайда;

      2) Тараптардың өзара келісімі бойынша;

      3) екінші Тарап міндеттемелерін орындамаған жағдайда, Тараптардың бірінің талап етуі бойынша.

      4. Осы Шартты орындаудан біржақты бас тарту немесе осы Шартты біржақты бұзу Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

      5. Тараптар туындаған даулар мен келіспеушіліктерді келіссөздер арқылы шешеді, келіссөздер арқылы шешу мүмкін болмаған жағдайда - азаматтық авиация қызметін реттейтін заңнамаға сәйкес сот тәртібімен шешілетін болады.

      6. Осы Шартқа барлық өзгерістер мен толықтырулар жазбаша түрде ________________________ тілінде (тілдерінде), әрбір Тарап үшін бір-бірден заңды күші бірдей екі данада жасалады және оларға екі Тарап та қол қояды.

      7. Осы Шарт 20__ жылғы "__"______________, ___________ қаласында, Тараптардың әрқайсысы үшін бір-бір данадан заңды күші бірдей екі данада _____________________ тілінде жасалды.

Тараптардың деректемелері мен қолдары

      Тапсырыс беруші Орындаушы

      ___________________________ ___________________________

      (толық атауы) (толық атауы)

      ___________________________ ___________________________

      (мекенжайы) (мекенжайы)

      ___________________________ ___________________________

      (басшының Т.А.Ә.) (басшының Т.А.Ә.)

      ___________________________ ___________________________

      (қолы) (қолы)

      20_ жылғы "__"_____________ 20_ жылғы "__"______________

      М.О. М.О.

  Тұрақты авиамаршруттарды
бюджеттік субсидиялау
шартына қосымша

Кіріс деңгейін қамтамасыз етпейтін
авиамаршруттардың тізбесі

      Өлшем бірлігі: теңге, ҚҚС-пен

Р/с №

Авиамаршрут

Авиамаршрутқа бөлінген сома

Жиілік саны (аптасына)

Тариф (әуежай және сақтандыру алымдарын есепке алғанда)

1 кг жүктің және багаждың тарифі

Өзге де шығыстар

1

2

3

4

5

6

7
















      Осы қосымша 20__ жылғы "__"_______________ №_____ Тұрақты авиамаршруттарды бюджеттік субсидиялау шартының ажырамас бөлігі болып табылады.

      Тапсырыс беруші Орындаушы

      ___________________________ ___________________________

      (Т.А.Ә., қолы) (Т.А.Ә., қолы)

      20_ жылғы "__" ____________ 20_ жылғы "__" ____________

  Авиамаршруттарды субсидиялау
қағидасына
2-қосымша

_____________________________________________________________
(авиакомпанияның атауы) авиакомпаниясының субсидияланатын авиамаршруттары жөніндегі
20__ жылғы__________есебі

      Мерзімділігі: ай сайынғы, өлшем бірлігі: теңге, ҚҚС-пен

Рейс күні

Рейс №

Маршруты

Ұшу сағаты

ӘК типі

ӘК бойынша ұшу сағатының өзіндік құны

Әуежай қызметі

ЖЖМ

АНҚ

Метеоқамтамасыз ету

Өзге де шығыстар

Барлық пайдалану шығыстары

Тасымалданған жолаушылар саны

Кіріс

Субсидиялауға жататын сома

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

















      Басшы __________________________________________

      (басшының қолы, Т.А.Ә.)

      Бас бухгалтер __________________________________

      (бас бухгалтердің қолы, Т.А.Ә.)

      М.О.

  Авиамаршруттарды субсидиялау
қағидасына
3-қосымша

      __________________________________________________________________

(авиакомпанияның атауы) авиакомпаниясының субсидияланатын авиамаршруттары бойынша жолаушыларды, жүкті, багажды және почтаны тасымалдау туралы
20__ жылғы "__" _____________есебі

      Өлшем бірлігі: теңге, ҚҚС-пен

Ұшу күні

Рейс №

Авиамаршрут

Жолаушы купонының №

Ересек/Бала/Сәби

Жолаушылар саны экономикалық/бизнес класс

Тариф экономикалық/бизнес класс

Төлемдік багаж түбіртегінің №

Мөлшері, кг

Тариф

Почта, жүк құжатының берілген күні

Почта мен жүктің мөлшері кг

Тариф

Кіріс

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14
















      Басшы __________________________________________

      (басшының қолы, Т.А.Ә.)

      Бас бухгалтер __________________________________

      (бас бухгалтердің қолы, Т.А.Ә.)

      М.О.

  Авиамаршруттарды субсидиялау
қағидасына
4-қосымша

_______________________________________________________
(авиакомпанияның атауы)
авиакомпаниясының субсидияланатын авиамаршруттары
бойынша 20__ жылғы _________ шығыстарының тізілімі

      Өлшем бірлігі: теңге, ҚҚС-пен

Рейс күні

Рейс №.

Авиамаршрут

Қызмет берушінің атауы

Шығыстарды растайтын құжаттар

Сомасы

1

2

3

4

5

6













Жиыны







      Басшы __________________________________________

      (басшының қолы, Т.А.Ә.)

      Бас бухгалтер __________________________________

      (бас бухгалтердің қолы, Т.А.Ә.)

      М.О.

  Авиамаршруттарды субсидиялау
қағидасына
5-қосымша

Көрсетілген қызметтер актісі

      20_ жылғы "__" __________________

      Біз, төменде қол қойған _____________________________________________

      бір тараптан және ___________________________________________________

      екінші тараптан, 20__ жылғы "__" _________________ жағдай бойынша

      көрсетілген қызметтердің осы актісін жасадық.

Авиамаршруттың атауы

Бір айда орындаған рейстер саны

Тасымалданған жолаушылардың саны





      Нәтижесінде қаржыландыру жоспарына сәйкес субсидиялау сомасы ___________________________________________ құрайды.

      (сомасы санмен және жазбаша теңгемен)

      Тапсырыс беруші Авиакомпания

      _______________________________ _____________________________

      (басшының немесе ол уәкілеттік (басшының қолы, Т.А.Ә.)

      берген адамның қолы, Т.А.Ә.)

      М.О. М.О

On approval of the Rules for subsidies of air routes

Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated December 31, 2010 № 1511.

      Unofficial translation

      On approval of the Rules for subsidies of air routes

      In accordance with Article 13, subparagraph 54) of the Law of the Republic of Kazakhstan dated July 15, 2010 "On the use of airspace of the Republic of Kazakhstan and aviation activities," the Government of the Republic of Kazakhstan hereby RESOLVED as follows:

      1. Approve the attached Rules for subsidies of air routes.

      2. To recognize as invalid the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated December 28, 2007 No. 1344 "On approval of the Rules for spending budget subsidies for air routes" (Collection of Acts of the President of the Republic of Kazakhstan and the Government of the Republic of Kazakhstan, 2007, Article 623б № 50).

      3. This Resolution shall be enacted after ten calendar days from the date of its first official publication.

      Prime Minister
of the Republic of Kazakhstan
К. Massimov

  Approved
by the resolution of the Government
of the Republic of Kazakhstan
dated December 31, 2010 № 1511

Rules for subsidies of air routes

      Footnote. Rules in the wording of the resolution of the Government of the RK dated 19.12.2014 № 1327 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

1. General provisions

      1. These Rules for subsidies of air routes (hereinafter referred to as the Rules) shall have been developed in accordance with Article 13, paragraph 54, of the Law of the Republic of Kazakhstan dated July 15, 2010 "On the use of airspace of the Republic of Kazakhstan and aviation activities" and shall determine the procedure for subsidies of air routes.

      2. Internal regular transportation by air routes, carried out on the basis of decisions of the Government of the Republic of Kazakhstan or the state body authorized by it, as well as transportation carried out on the basis of decisions of local executive bodies of the regions, cities of republican significance and the capital, not providing the level of income necessary for the effective functioning of the air route, shall be subject to subsidies at the expense of budgetary funds.

      International regular transportation by air routes, carried out on the basis of decisions of the Government of the Republic of Kazakhstan, which shall not provide the level of income necessary for the effective functioning of the air route, shall be subject to subsidies of from budgetary funds.

      The difference between the income received from the transportation of passengers, cargo, mail and baggage and the amount of operating expenses generated during air transportation within the annual amount of allocated budget subsidies of for each air route shall be subject to subsidies of.

      Operating expenses for a particular flight shall be calculated in accordance with the procedure determined by the authorized body in the field of civil aviation.

      Footnote. Rules in the wording of the resolution of the Government of the RK dated 25.06.2019 № 435 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

2. Procedure for subsidies of air routes

      3. The selection of air routes offered for subsidies from the republican budget shall be carried out by the commission created by the authorized body in the field of civil aviation (hereinafter referred to as the commission of the authorized body).

      The selection of air routes offered for subsidies of from the local budget shall be carried out by the commission created by local executive bodies of the regions, a city of republican significance and the capital (hereinafter referred to as the commission of the local executive body).

      4. The list of air routes shall be formed on the basis of socio-economic feasibility and shall be drawn up by a protocol decision of the commission of the authorized or local executive body.

      5. The list of air routes offered for subsidies from the republican budget shall include air routes determined by the decision of the Government of the Republic of Kazakhstan or the state body authorized by it, not providing the level of income according to the following criteria:

      1) air routes connecting the capital, cities of republican significance with regional centers and large cities of the regions;

      2) air routes connecting regional centers with each other and interregional air routes, if the route is socially significant for the development of the region;

      3) air routes connecting the capital, cities of republican significance and regional centers with objects of tourist activity and specially protected natural areas of republican significance, if the route is socially significant for the development of the region;

      4) other international air routes determined by the authorized body in the field of civil aviation.

      Air routes determined by the decision of the Government of the Republic of Kazakhstan or the state body authorized by it shall be determined on the basis of appeals from local executive bodies.

      The list of air routes offered for subsidies from the local budget shall include air routes determined by the decisions of the local executive bodies of the regions, cities of republican significance and the capital, which shall not ensure the level of income and provide communication with remote settlements within one region.

      Footnote. Paragraph 5 introduced by the amendments of the resolution of the Government of the RK dated 08.11.2017 № 722 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication); dated 25.06.2019 № 435 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      6. Local executive bodies to include the air route in the list of air routes proposed for subsidies from the republican budget, shall submit to the commission of the authorized body the necessary calculations indicating the required amount of subsidy for each air route.

      7. The list of air routes proposed for subsidies from the republican budget, formed by the commission of the authorized body, shall be included in the budget application submitted to the authorized budget planning body in the formation of the republican budget for the corresponding fiscal year in accordance with the procedure established by law.

      The list of air routes formed by the commission of the local executive body to be subsidized from the local budget, in accordance with the procedure established by law, shall be included in the budget application submitted to the local authorized body for budget planning when forming the local budget for the corresponding fiscal year.

      8. Budget subsidies shall be provided within the amounts defined by the law of the republican budget or maslikhat decisions on local budgets for the corresponding fiscal year.

      In order to rationally use the allocated funds for subsidies of air routes (by agreement of the parties under the agreement or budget subsidies of agreements for regular air routes), in cases of reduction or excess of the actual amount to be subsidized over the planned amount of subsidies for air routes, the following shall be allowed:

      changing the frequency of flights;

      changing the tariff in order to increase passenger traffic and bring the route to a commercial basis based on the appeal of local executive bodies;

      redistribution of subsidies in the areas of air routes within the total amount for the year in agreement with carriers.

      Footnote. Paragraph 8 introduced by the amendments of the resolution of the Government of the RK dated 08.11.2017 № 722 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication); dated 10.12.2020 № 838 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      8-1. When the administrative-territorial structure of the Republic of Kazakhstan is changed, resulting in the changed type of air routes according to their administrative-territorial classification, the obligations of local executive bodies on subsidizing air transportation out of budgetary funds shall remain with these local executive bodies until the end of the current financial year.

      Footnote. Chapter 2 shall be supplemented by paragraph 8-1 pursuant to Resolution No. 824 of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 14.10.2022 (shall be enforced ten calendar days after the date of its first official publication).

      9. To receive budget subsidies between the administrator of the corresponding budget program and the winner of the competition determined by the results of the competition (hereinafter referred to as the airline) or when distributing a subsidized air route, the need for operation of which arose between competitions in accordance with the Rules for holding a competition for subsidized air routes and issuing certificates for subsidies of air routes for the provision of passenger transportation services, baggage, cargo and mail, approved by the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated January 31, 2013 No. 69, (hereinafter referred to as the Rules of the competition) a budget subsidy agreement for regular air routes (hereinafter referred to as the agreement) shall be concluded in accordance with Annex 1 to the Rules.

      10. After the conclusion of the Agreement, the airline shall submit to the authorized body or local executive body a report on subsidized airline routes every month up to the 20th day of the month following the reporting month, in accordance with Annex 2 of the Rules, with the following documents certified by the head, chief accountant and seal of the organization:

      1) report on the transportation of passengers, cargo, baggage and mail under the airline's subsidized air routes in accordance with Annex 3 to the Rules;

      2) the register of expenses for subsidized air routes of the airline in accordance with Annex 4 to these Rules.

      11. An act of services rendered in accordance with Annex 5 to the Rules shall be drawn up between the airline and the authorized body in the field of civil aviation or the local executive body after the adoption of the monthly report on subsidized air routes.

      12. The payment of budget subsidies shall be carried out monthly in the amount of allocated funds in accordance with the financing plan of the approved budget program.

      The payment of budget subsidies for the reporting month shall be carried out no later than the 30th day of the month following the reporting month.

      13. The payment of budget subsidies for the last calendar month of the year shall be carried out on the basis of the preliminary certificate of services provided for subsidized air routes submitted no later than December 20, compiled according to forecast data, with the subsequent submission of a report compiled according to actual data on the date no later than the 20th of the next month.

      At the end of the financial year, the airline and the authorized body in the field of civil aviation or the local executive body shall reconcile settlements with the preparation of reconciliation certificates for the work performed.

      14. Airlines that have not fulfilled the terms of the agreement during the operation of the air route, as well as in case of revocation of the certificate for the air route in accordance with the Rules of the competition by the authorized body in the field of civil aviation shall not be paid subsidies.

      15. In the case of replacing the main aircraft with a reserve aircraft with a higher passenger capacity, the payment of budget subsidies shall be carried out according to the actual volumes of transportation of the reserve aircraft within the allocated subsidies for each aircraft route.

      16. Withdrawal of air routes from the subsidized category shall be carried out in the following order:

      1) the first stage - according to the results of six months, when the average monthly passenger load of flights on a subsidized air route shall reach 60% of the maximum commercial load of the carrying capacity of the aircraft, the airline shall submit to the authorized body in the field of civil aviation a proposal to increase the tariff for air transportation;

      2) the second stage - according to the results of six months, when the average monthly passenger load of flights on a subsidized air route is reached up to 70% of the maximum commercial load of the carrying capacity of the aircraft, the airline shall submit to the authorized body in the field of civil aviation a proposal to increase the tariff for air transportation;

      3) the third stage - according to the results of six months, when the average monthly passenger load of flights on a subsidized air route reaches 80% of the maximum commercial load of the carrying capacity of the aircraft, the airline shall submit to the authorized body in the field of civil aviation a proposal to increase the tariff for air transportation;

      4) the fourth stage - according to the results of six months, if the average monthly passenger load of flights on a subsidized air route exceeds 80% of the maximum commercial load of the carrying capacity of the aircraft, the air route is transferred to a commercial basis, provided that this route shall not be unprofitable.

      When other airlines operate at least six months of commercial scheduled flights on subsidized air routes, subsidized air routes shall be terminated.

      The authorized body in the field of civil aviation shall consider and submit a response to the proposals received from airlines within three working days.

      Footnote. Paragraph 16 in the wording of the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 25.06.2019 № 435 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

  Annex 1
to Rules for subsidies of air routes

Agreement № ___________________
budget subsidies for regular air routes

      Location of ___________ "___" , 20_

      ____________________________________________________________________,

      referred to as (full name of the customer)

      Subsequently, the customer, represented by

      ____________________________________________________________________

      (position, surname, first name, patronymic of the authorized person)

      On the one hand and

      ____________________________________________________________________,

      referred to as (full name of the executor)

      in the future, the performer, represented by

      ____________________________________________________________________,

      (position, surname, first name, patronymic of the authorized person)

      acting on the basis of

      ____________________________________________________________________,

      (charter, Provisions, etc.)

      hereinafter referred to as the "Parties," have entered into this agreement (hereinafter referred to as the agreement) as follows:

1. Subject of the agreement

      1. The executor shall carry out regular air transportation on routes that do not provide the level of income required for effective operation of the air route.

      2. The customer shall subsidize air transportation at the expense of republican or local budgets. The difference between the income received from the transportation of passengers, cargo, mail and baggage and the amount of operating expenses generated during air transportation within the annual amount of allocated subsidies for each air route shall be subject to subsidies.

      3. The list of air routes for which the level of income shall not be provided, the total annual amount of allocated subsidies for each air route, the minimum number of frequencies, the tariff for each subsidized air route and the minimum required number of seats on the aircraft shall be reflected in the Annex to this agreement.

2. Rights and obligations of the Parties

      1. In order to satisfy the population in air traffic, the Parties shall have the right to change the operating conditions of the route, according to the additional agreement, which shall be an integral part of this agreement.

      2. The customer shall undertake to carry out budget subsidies for air routes in accordance with the procedure established by legislation and the terms stipulated by this agreement.

      3. The executor shall undertake to carry out timely and high-quality air transportation in accordance with the certificates for air routes, regulatory legal acts regulating the activities of civil aviation.

3. Settlement procedure

      1. The executor shall submit to the customer on a monthly basis up to the 20th of the month following the reporting month a report on subsidized air routes, in accordance with Annex 2 to the Rules, with the following documents certified by the head, chief accountant and seal of the executor:

      1) report on the transportation of passengers, cargo, baggage and mail on subsidized air routes in accordance with Annex 3 to the Rules;

      2) the register of expenses for subsidized air routes in accordance with Annex 4 to the Rules.

      2. After the adoption of the monthly report on subsidized air routes with the attached documents, an act of services provided shall be drawn up between the executor and the customer, according to Annex 5 to the Rules, and the payment of budget subsidies shall be carried out monthly in the amount of allocated funds in accordance with the financing plan of the approved budget program.

      The payment of budget subsidies for the reporting month shall be carried out no later than the 30th of the month following the reporting month.

      3. The payment of budget subsidies for the last calendar month of the year shall be carried out on the basis of the preliminary certificate of services provided for subsidized air routes submitted no later than December 20, compiled according to forecast data, with the subsequent submission of a report compiled according to actual data on the date no later than the 20th of the next month.

      4. At the end of the financial year, the airline and the authorized body or the local executive body shall carry out reconciliation of settlements with the preparation of reconciliation acts and work performed.

4. Liability of the Parties

      1. The Parties shall be liable for failure to perform or improper performance of their obligations in accordance with applicable legislation to the agreement.

      2. The Party that has violated its obligations to the agreement shall notify the other Party within no more than three calendar days and do everything in its power to eliminate the violation.

5. Force majeure circumstances

      1. In case of force majeure, each Party shall immediately notify the other Party within three calendar days.

      2. "Force majeure" circumstances shall mean natural disasters, actions of state bodies preventing the execution of this agreement, military actions, declarations of a state of emergency, mobilization measures, weather and natural conditions and any other circumstances that, regardless of the Parties, shall prevent the Parties from fulfilling their obligations to the agreement.

      3. If the force majeure circumstances are valid and not terminated within thirty calendar days, the Parties shall agree in writing on their further actions to the agreement.

6. Validity period, terms of amendment and termination of the agreement, dispute resolution procedure

      1. The present agreement shall enter into force from ______ _______"___" 20 ___ and works to _________ "___", 20 __.

      2. The term of this agreement may be extended with the consent of both Parties for the period stipulated by the air route certificate, with the preparation of the corresponding additional agreement.

      3. This agreement may be terminated for the following reasons:

      1) in case of revocation of the certificate for the air route (for the provision of services for the transportation of passengers, baggage, cargo and mail);

      2) by mutual agreement of the Parties;

      3) at the requirement of one of the Parties, in case of default by the other Party.

      4. Unilateral refusal to perform this agreement or unilateral termination of this agreement shall be carried out in accordance with the civil legislation of the Republic of Kazakhstan.

      5. The parties shall resolve disputes and disagreements through negotiations, if it is impossible to resolve through negotiations - in court in accordance with the legislation governing the activities of civil aviation.

      6. All amendments and additions to this agreement shall be made in writing in __________ language (s) in two copies, one for each of the Parties having the same legal force, and shall be signed by both Parties.

      7. This agreement has been concluded in the city dated _______ ________"___", 20 ___ in two copies in ____________ language (s), one copy for each of the Parties having the same legal force.

Bank details and signatures of the Parties

Customer
__________________________
(full name)
__________________________
(address) (address)
__________________________
(Full name of the head)
__________________________
(signature) (signature)
____________ _"___"_
place
for the seal

Executor
__________________________
(full name)
__________________________
(address) (address)
__________________________
(Full name of the head)
__________________________
(signature) (signature)
____________ "___"_
place
for the seal

  Annex 1
budget agreement
subsidies for regular
air routes

List of air routes, not providing income level

      Unit of measurement - KZT, including VAT


r/n

Air routes

Allocated amount for air route

Quantity
of frequencies
(per week)

Tariff (including
airport
and insurance
fees)

Tariff for
1 kg
of cargo and
baggage

Other
expenses

1

2

3

4

5

6

7















      This Annex shall be an integral part of the budget subsidies of agreement for regular air routes dated ________ "___", 20__ № ____.

Customer
_____________________
(full name, signature)
________ "___", 20__

Executor
____________________
(full name, signature)
________ "___", 20__

  Annex 2
to Rules for subsidies of
air routes

Report on the subsidized air routes of airlines

      _____________________________ for __________ month___________ (year)

      (name of the airlines)

      Frequency: monthly, unit of measurement - KZT, including VAT

Date of the flight


of the flight

Route

Time

Type
AF

Prime cost
Of the flight
hours on the AF

Services
of the airport

Fuel and lubricants

АНО

Meteorological support

Other expenses

In total
operating
expenses

Quantity of
transported
passengers

Income

Amount,
subject
to subsidies of

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15


      Head ______________________________

      (signature, full name of the head)

      Chief accountant____________________________

      (signature, full name of the chief accountant)

      Place for the seal

  Annex 3
to Rules for subsidies of
air routes

Report on passengers, cargo, and baggage and mail transportation on subsidies of air routes of airlines

      _________________________________ for___________ month ________ (year)

      (name of the airline)

      Unit of measurement - KZT, including VAT

Date of the flight


of the flight

Air route

№ passenger coupon
.

ВЗР/
РБ/
РМ

Number of passengers economic/business class

Tariff for economic/business class


baggage receipt

Number
kg

Tariff

Date of postage, consignment note

Number of mail and cargo kg
 

Tariff

Income

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14


      Head ______________________________

      (signature, full name of the head)

      Chief accountant ______________________________

      (signature, full name of the chief accountant)

      Place for the seal

  Annex 4
to Rules for subsidies of
air routes

Register of expenses for subsidies of air routes of airlines

      _____________________________ for____________ month _____ (year)

      (name of the airlines)

      Unit of measurement - KZT, including VAT

Flight date
 

№ of the flight

Air routes

Name
of the supplier
services

Documents confirming expenses

Amount

1

2

3

4

5

6













Total


      Head ______________________________

      (signature, full name of the head)

      Chief accountant ______________________________

      (signature, full name of the chief accountant)

      Place for the seal

  Annex 5
to Rules for subsidies of
air routes

Certificate of rendered services

      ______________ "___", __ 20

      We hereby, the undersigned

      _____________________________________________________________________

      on the one side and

      _____________________________________________________________________

      on the other hand, have drawn up this certificate of rendered services as of

      ________________________________________________________

      ___________"____", __ 20

Name of the air routes

Number of flights performed per month

Number of transported passengers




      As a result, the amount of subsidies according to the financing plan

      shall consist of

      _________________________________________________________

      (amount in numbers and words in KZT)

Customer

Airlines

____________________________
(signature, full name of the head or person authorized by him/her)
place
for the seal

_____________________________
(signature, full name of the head)
place
for the seal