Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыру мониторингін жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 29 ақпандағы № 269 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 19 шілдедегі № 415 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 19.07.2016 № 415 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      «Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс туралы» Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 12 сәуірдегі Заңының 4-бабының 2) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыру мониторингін жүзеге асыру қағидалары бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                            К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің   
2012 жылғы 29 ақпандағы
№ 269 қаулысымен
бекітілген   

Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыру
мониторингін жүзеге асыру қағидалары

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыру мониторингін жүзеге асыру қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) «Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс туралы» Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 12 сәуірдегі Заңының 4-бабының 2) тармақшасына сәйкес әзірленді және уәкілетті органның мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыру жөніндегі мемлекеттік органдардың қызметіне мониторингті жүзеге асыру тәртібін айқындайды.
      2. Мониторингті уәкілетті орган мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде әлеуметтік маңызы бар жобаларды тиімді іске асыруды қамтамасыз ету жөнінде уақтылы және жедел шаралар қабылдау мақсатында жүзеге асырады.

2. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыру
мониторингін жүзеге асыру тәртібі

      3. Уәкілетті орган мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыру
мониторингін жүргізуді кезең-кезеңмен жүзеге асырады және:
      1) деректерді жинауды;
      2) деректерді өңдеуді;
      3) деректерді талдауды қамтиды.
      4. Уәкілетті орган мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыру мониторингін жарты жылда бір рет мынадай көрсеткіштер бойынша өткізеді:
      1) Қазақстанның 2030 жылға дейінгі даму стратегиясында, Қазақстан Республикасы Президентінің Қазақстан халқына жыл сайынғы Жолдауларында, басқа да стратегиялық құжаттарда айқындалған мемлекеттік саясаттың стратегиялық мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізуге мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс бойынша іске асырылатын әлеуметтік бағдарламалар мен әлеуметтік жобалардың ықпалы;
      2) мемлекеттік органның стратегиялық жоспарында қойылған міндеттерге қол жеткізуге, мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс бойынша іске асырылған әлеуметтік бағдарламалар мен әлеуметтік жобалардың ықпалы;
      3) мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс бойынша іске асырылған бағдарламалар, жобалар шеңберінде мақсатты аудиторияны қамтудың толықтығы;
      4) мемлекеттік органның мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыруы нәтижесінде мақсатты аудиторияның мүддесі мен қажеттілігін қанағаттандыру деңгейі;
      5) мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде бағдарламалардың, жобалардың орындалуына жұмсалған бюджет қаражатының көлемі;
      6) мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыру бойынша өнім берушінің біліктілік деңгейі.
      5. Мемлекеттік органдар уәкілетті органға жыл сайын 10 шілдеге және 10 қаңтарға осы Қағидалардың 4-тармағында белгіленген көрсеткіштерге қол жеткізу туралы ақпарат ұсынады.
      6. Уәкілетті орган мемлекеттік органдар ұсынған ақпаратты жинақтайды, осы Қағидалардың 4-тармағында белгіленген көрсеткіштерге сәйкестігі мәніне талдайды және қорытылған мәліметтер мен мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыру тиімділігін арттыру бойынша ұсынымдарды Қазақстан Республикасының Үкіметіне есепті кезеңнің 25 тамызына және 25 ақпанына жолдайды.
      7. Мемлекеттік органдар есепті кезеңге арналған мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыру бойынша жұмыстарды жоспарлау кезінде уәкілетті органның осы Қағидаларға сәйкес мониторинг нәтижесінде әзірленген ұсынымдарын басшылыққа алады.
      8. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыру бойынша мемлекеттік органдардағы жұмыстың жай-күйі туралы қорытылған ақпаратты дайындау кезінде уәкілетті орган мемлекеттік органдар ұсынған немесе мемлекеттік органдардан түскен ақпаратпен қатар үкіметтік емес ұйымдар ұсынған мәліметтерді, сондай-ақ әлеуметтік зерттеулердің нәтижелерін пайдалануы мүмкін.

Об утверждении Правил осуществления мониторинга реализации государственного социального заказа

Постановление Правительства Республики Казахстан от 29 февраля 2012 года № 269. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 19 июля 2016 года № 415

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 19.07.2016 № 415 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ.
      В соответствии с Законом РК от 29.09.2014 г. № 239-V ЗРК по вопросам разграничения полномочий между уровнями государственного управления  см. приказ Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 22 декабря 2015 года № 406.

      В соответствии с подпунктом 2) статьи 4 Закона Республики Казахстан от 12 апреля 2005 года «О государственном социальном заказе» Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила осуществления мониторинга реализации государственного социального заказа.
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Утверждены             
постановлением Правительства  
Республики Казахстан      
от 29 февраля 2012 года № 269 

Правила
осуществления мониторинга реализации
государственного социального заказа

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила осуществления мониторинга реализации государственного социального заказа (далее - Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 2) статьи 4 Закона Республики Казахстан от 12 апреля 2005 года «О государственном социальном заказе» и определяют порядок осуществления уполномоченным органом мониторинга деятельности государственных органов по реализации государственного социального заказа.
      2. Мониторинг осуществляется уполномоченным органом с целью принятия своевременных и оперативных мер по обеспечению эффективной реализации социально значимых проектов в рамках государственного социального заказа.

2. Порядок осуществления мониторинга реализации
государственного социального заказа

      3. Проведение мониторинга реализации государственного социального заказа уполномоченным органом осуществляется поэтапно и включает:
      1) сбор данных;
      2) обработку данных;
      3) анализ данных.
      4. Мониторинг реализации государственного социального заказа уполномоченным органом проводится раз в полугодие по следующим показателям:
      1) влияние социальных программ и социальных проектов, реализованных по государственному социальному заказу, на достижение стратегических целей и задач государственной политики, определенных Стратегией развития Казахстана до 2030 года, ежегодными Посланиями Президента Республики Казахстан народу Казахстана, другими стратегическими документами;
      2) влияние социальных программ и социальных проектов, реализованных по государственному социальному заказу, на достижение задач стратегического плана государственного органа;
      3) полнота охвата целевой аудитории в рамках программ, проектов, реализованных по государственному социальному заказу;
      4) уровень заинтересованности и удовлетворения нужд целевой аудитории в результате реализации государственного социального заказа государственным органом;
      5) объем бюджетных средств, израсходованных на выполнение программ, проектов в рамках государственного социального заказа;
      6) квалификационный уровень поставщиков услуг по реализации государственного социального заказа.
      5. Государственные органы представляют в уполномоченный орган информацию о достижении показателей, указанных в пункте 4 настоящих Правил, к 25 июля и 25 декабря ежегодно.
      6. Уполномоченный орган собирает, обрабатывает, анализирует представленную государственными органами информацию на предмет соответствия показателям, указанным в пункте 4 настоящих Правил, и направляет обобщенные сведения и рекомендации по повышению эффективности реализации государственного социального заказа в Правительство Республики Казахстан к 25 августа и 25 января отчетного периода.
      7. Государственные органы руководствуются рекомендациями уполномоченного органа, выработанными в результате мониторинга в соответствии с настоящими правилами, при планировании работы по реализации государственного социального заказа на очередной период.
      8. При подготовке обобщенной информации о состоянии работы в государственных органах по реализации государственного социального заказа уполномоченный орган может наряду с информацией, представленной государственными органами или поступившей из государственных органов, использовать сведения, предоставляемые неправительственными организациями, а также результаты социологических исследований.