Арнаулы мемлекеттік органның қызметкері қаза тапқан (қайтыс болған), оған мүгедектік белгіленген немесе мертіккен жағдайда біржолғы өтемақы төлеу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 12 қазандағы № 1301 Қаулысы.

      Ескерту. Қаулының тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 25.11.2020 № 790 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

     

      БАСПАСӨЗ РЕЛИЗІ

      "Қазақстан Республикасының арнаулы мемлекеттік органдары туралы" Қазақстан Республикасының 2012 жылғы 13 ақпандағы Заңының 77 және 80-баптарына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Арнаулы мемлекеттік органның қызметкері қаза тапқан (қайтыс болған), оған мүгедектік белгіленген немесе мертіккен жағдайда біржолғы өтемақы төлеу қағидалары бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 25.11.2020 № 790 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      2. Осы қаулы 2012 жылғы 25 ақпаннан бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

Қазақстан Республикасының


Премьер-Министрі

С. Ахметов


  Қазақстан Республикасы
  Үкіметінің
  2012 жылғы 12 қазандағы
  № 1301 қаулысымен
  бекітілген

Арнаулы мемлекеттік органның қызметкері қаза тапқан (қайтыс болған), оған мүгедектік белгіленген немесе мертіккен жағдайда біржолғы өтемақы төлеу қағидалары

      Ескерту. Қағидалар жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 25.11.2020 № 790 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Арнаулы мемлекеттік органның қызметкері қаза тапқан (қайтыс болған), оған мүгедектік белгіленген немесе мертіккен жағдайда біржолғы өтемақы төлеу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Қазақстан Республикасының арнаулы мемлекеттік органдары туралы" 2012 жылғы 13 ақпандағы Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 77 және 80-баптарына сәйкес әзірленді және арнаулы мемлекеттік органның қызметкері қаза тапқан (қайтыс болған), оған мүгедектік белгіленген немесе мертіккен жағдайда біржолғы өтемақы төлеу тәртібін белгілейді.

      2. Біржолғы өтемақы (бұдан әрі – өтемақы) төлеу арнаулы мемлекеттік орган қызметкеріне (бұдан әрі – қызметкер) немесе алуға құқығы бар адамға:

      1) қызметкер арнаулы мемлекеттік органдарда қызмет (бұдан әрі – қызмет) өткерген кезеңде немесе өзі қызметтен кеткеннен кейiн қызмет өткерген кезеңде жаралануы (контузия алуы), ауруы салдарынан қаза тапқан (қайтыс болған);

      2) қызметкер қызмет өткерген кезеңде алған немесе қызмет өткеруге байланысты контузия алуы, мертігуі, ауруы салдарынан туындаған, қызметтен кеткеннен кейiн бiр жыл өткенге дейiн оған мүгедектік белгіленген;

      3) қызметкер қызмет міндеттерін атқару кезiнде мүгедектiкке әкеп соқтырмаған жеңіл немесе ауыр мертiккен (жараланған, жарақат, контузия алған) жағдайларда жүргізіледі.

      3. Өтемақы қызметкерге немесе оны алуға құқығы бар адамға Заңның 77-бабының 10-тармағында және 80-бабының 5-тармағында көзделген жағдайларда төленбейді.

2-тарау. Қызметкер қаза тапқан (қайтыс болған), оларға мүгедектік белгіленген немесе мертіккен жағдайда өтемақы төлеу тәртібі

1-параграф. Қызметкер қаза тапқан (қайтыс болған) жағдайда өтемақы алу үшін құжаттарды беру тәртібі

      4. Қызметкер қызмет өткерген кезеңде немесе қызмет өткерген кезеңде жаралануы, контузия алуы, ауруы салдарынан қызметтен кеткеннен кейiн қаза тапқан (қайтыс болған) жағдайда, өтемақы алуға құқығы бар адамдардың тұрғылықты жері бойынша арнаулы мемлекеттік органдар мекемелерінің (бөлімшелерінің) кадр аппараты аталған адамдарды мынадай құжаттарды ұсыну қажеттігі туралы жазбаша түрде он жұмыс күні ішінде хабардар етеді:

      1) осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтемақы төлеуге өтініш;

      2) салыстырып тексеру үшін түпнұсқасы қоса ұсынылған, қайтыс болғаны туралы куәліктің көшірмесі немесе нотариат куәландырған көшірмесі;

      3) заңнамада белгіленген тәртіппен берілген мұрагерлікке құқық туралы куәлік;

      4) салыстырып тексеру үшін түпнұсқасы қоса ұсынылған, өтемақы алуға құқығы бар адамның жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі немесе нотариат куәландырған көшірмесі.

      5. Арнаулы мемлекеттік органдар мекемелерінің (бөлімшелерінің) кадр аппараты осы Қағидалардың 4-тармағында көрсетілген құжаттарды алғаннан кейін мынадай құжаттарды сұратады және жасайды:

      1) осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қызмет өткерген кезеңі көрсетілген, өтемақы алуға құқық беретін қаза тапқан (қайтыс болған) қызметкердің оқиға болған сәттегі ақшалай қаражатының мөлшері туралы анықтама, сондай-ақ қызметкерді мекеме (бөлімше) жеке құрамының тізімінен шығару туралы уәкілетті басшының бұйрығынан үзінді-көшірме;

      2) қызметкердің қаза табу (қайтыс болу) себептері мен мән-жайын қызметтік тексеру материалдары;

      3) қызметтен кеткеннен кейін қайтыс болған адамдарға қатысты қызмет өткерген кезеңінде мертігуі (жаралануы, жарақат, контузия алуы) немесе ауруы қайтыс болуына себеп болғанын растайтын әскери-дәрігерлік сараптама комиссиясының қорытындысы (қаулысы).

2-параграф. Қызметкерге мүгедектік белгіленген жағдайда өтемақы алу үшін қажетті құжаттарды тапсыру тәртібі

      6. Қызметкерге қызмет өткерген кезеңде туындаған мүгедектік белгіленген жағдайда:

      1) ол қызмет орны бойынша мыналарды ұсынады:

      осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес белгіленген нысандағы өтініш;

      мүгедектігі туралы анықтаманың көшірмесі;

      2) арнаулы мемлекеттік органдар мекемелерінің (бөлімшелерінің) кадр аппараты:

      мүгедектікке әкеп соққан контузия, мертігу, ауру қызмет өткерген кезеңде туындағанын растайтын әскери-дәрігерлік сараптама комиссиясы қорытындысының (қаулысының) көшірмесін;

      осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қызмет өткеру кезеңін көрсете отырып, өтемақы алуға құқық беретін қызметкердің оқиға болған сәттегі ақшалай қаражаты мөлшері туралы анықтаманы жасайды.

      7. Қызметкерге қызмет өткерген кезеңде контузия алуы, мертігуі, ауруы салдарынан туындаған мүгедектiк қызметтен кеткен күннен бастап бiр жыл өткенге дейiн белгіленген жағдайда арнаулы мемлекеттік органдар мекемелерінің (бөлімшелерінің) кадр аппараты осы Қағидалардың 6-тармағында көрсетілген құжаттарды жинайды, сондай-ақ қызметкерді мекеме (бөлімшелер) жеке құрамының тізімінен шығару туралы уәкілетті басшының бұйрығынан үзінді-көшірме жасайды.

3-параграф. Қызметкер мүгедектікке әкеп соқтырмаған жеңіл немесе ауыр мертіккен (жараланған, жарақат, контузия алған) жағдайда өтемақы төлеу үшін қажетті құжаттарды тапсыру тәртібі

      8. Қызметкер қызмет міндеттерін атқару кезiнде мүгедектiкке әкеп соқтырмаған жеңіл немесе ауыр мертiккен (жараланған, жарақаттанған, контузия алған) жағдайда:

      1) оларға қызмет орны бойынша осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес белгіленген нысандағы өтініш ұсынылады;

      2) арнаулы мемлекеттік орган мекемелерінің (бөлімшелерінің) кадр аппараты:

      осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қызмет өткерген кезеңін көрсете отырып, өтемақы алуға құқық беретін қызметкердің оқиға болған сәттегі ақшалай қаражаттың мөлшері туралы анықтаманы;

      осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша мертігуінің (жаралануының, жарақатының, алған контузиясының) ауырлық (ауыр немесе жеңіл) дәрежесі туралы әскери-дәрігерлік сараптама комиссиясының анықтамасын;

      қызмет міндеттерін орындау кезінде мертігу (жаралану, жарақаттану, контузия) фактісін растайтын қызметтік тергеп-тексеру материалдарын жасайды және жинайды.

4-параграф. Өтемақы төлеу тәртібі

      9. Өтініш берушінің қызмет орны бойынша арнаулы мемлекеттік орган мекемесінің (бөлімшесінің) кадр аппараты өтемақы алушыдан осы Қағидалардың 4, 5, 6, 7 және 8-тармақтарында көрсетілген құжаттар қоса берілген өтінішті алған күннен бастап он жұмыс күні ішінде осы мекеменің қаржы бөлімшесіне өтемақыны төлеу үшін жолдайды.

      10. Арнаулы мемлекеттік орган мекемесінің қаржы бөлімшесі кадр бөлімшесі ұсынған материалдарға сәйкес он жұмыс күні ішінде заңнамада белгілеген тәртіппен міндеттемелер мен төлемдер бойынша жеке қаржыландыру жоспарына өзгерістер енгізуге өтінім жасайды және мекеменің міндеттемелер мен төлемдер бойынша жеке қаржыландыру жоспарын қарау және тиісті өзгерістер енгізу үшін арнаулы мемлекеттік органның қаржы бөлімшесіне жолдайды.

      Арнаулы мемлекеттік орган мекемесінің қаржы бөлімшесі мекеменің міндеттер мен төлемдер бойынша жеке қаржыландыру жоспарына өзгерістер енгізу рәсімі жүргізілгеннен кейін алушыға өтемақы төлеуді жүргізеді.

      11. Арнаулы мемлекеттік орган (мекеме) өтемақы төлеуге құжаттарды алған күннен бастап екі ай ішінде Заңның 77 және 80-баптарында көзделген жағдайларда және мөлшерде оны төлеуді жүргізеді.

      12. Арнаулы мемлекеттік орган (мекеме) өтемақы төлеу үшін құжаттарды толық көлемде алмаған жағдайда жетпейтін құжаттарды сұрату үшін тиісті сұраулар жасайды.

      13. Заңда көзделген өтемақы төленбейтін жағдайларда арнаулы мемлекеттік органның (мекеменің) құрылымдық бөлімшесі өтініш берушіге 5 (бес) жұмыс күн ішінде өтемақы төлеуден бас тарту туралы жазбаша түрде дәлелді хабарлама жолдайды.

      14. Өтемақы төлеу арнаулы мемлекеттік органның (мекеменің) есеп шотына түскен ақшаның көзделген лимиті шегінде жүргізіледі.

      15. Алушылардың тұрғылықты жері бойынша екінші деңгейдегі банктерде ашылған дербес есеп шоттарына немесе ағымдағы есеп шоттарына өтемақы аудару қазынашылықтың аумақтық бөлімшелері арқылы жүзеге асырылады.

      Өтемақы төлеу және оларды аударғаны үшін банктің көрсеткен қызметтеріне ақы төлеу республикалық бюджетте осы мақсаттарға көзделген бюджет қаражаты есебінен жүзеге асырылады.

      16. Кәмелетке толмаған алушыға өтемақы төлеу құжаттар түскен сәттен бастап бір ай ішінде тұрғылықты жері бойынша екінші деңгейдегі банкте ашылған алушының дербес есеп шотына аудару арқылы жүргізіледі, онымен бір мезгілде бұл туралы қорғаншылық және қамқоршылық органдарына, сондай-ақ оның заңды өкілдеріне хабарлайды.

      17. Алушыға өтемақы аударылғаннан кейін осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтемақы төлеуге өтініштерді тіркеу журналында күнін, өтемақы сомасын және төлем құжатының нөмірін көрсете отырып, тиісті жазба жасалады.

      18. Өтемақы төлеу бойынша туындайтын даулар Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен қаралады.

  Арнаулы мемлекеттік органның
қызметкері қаза тапқан (қайтыс
болған), оған мүгедектік
белгіленген немесе мертіккен
жағдайда берілетін біржолғы
өтемақы төлеу қағидаларына
1-қосымша
  Кімге
  __________________________
(өтемақы төлеуді
  __________________________
жүзеге асыратын мемлекеттік органның
  __________________________
басшысына)
  _________________________
тұратын кімнен
  _________________________
  (өтініш берушінің Т.А.Ә. (бар болса)
  тел. ____________________

Өтемақы төлеуге өтініш

      Сізден _____________________________________________________________

      (болған оқиғаның сипаттамасы көрсетіледі) байланысты маған өтемақы төлеуді сұраймын.

      Бұрын ________________________________________________байланысты

      (болған оқиғаның сипаттамасы көрсетіледі) өтемақы

      ______________________________________________ (алдым, алған жоқпын)

      Тиесілі өтемақы төлемін:

      _______________________________________________________________

      (облыс, аудан, қала, алушының тұрғылықты мекенжайы)

      Банк мекемесінің №_______________________________________________

      Филиал №_______________________________________________________

      Дербес есеп шот немесе ағымды шот________________________________

      ______________________________________ атына аударуды сұраймын

      Т.А.Ә. (бар болса) Алушының ЖСН ________________________________

      Өтінішке мынадай құжаттарды қоса беремін:

      1. ______________________________________

      2. ______________________________________

      3. ______________________________________

      4. ______________________________________

      5. ______________________________________

      6. ______________________________________

      "___" ________ ______ ж. Өтініш беруші _________

      (күні) (айы) (жылы) қолы Т.А.Ә. (бар болса)

      М.О. Бастық ______________________________ қолы Т.А.Ә. (бар болса)*

      *қолы қызметкер мүгедектікке әкеп соқтырмаған жеңіл немесе ауыр мертіккен (жаралану, жарақаттану, контузия) жағдайда қажет

  Арнаулы мемлекеттік органның
қызметкері қаза тапқан (қайтыс
болған), оған мүгедектік
белгіленген немесе мертіккен
жағдайда берілетін біржолғы
өтемақы төлеу қағидаларына
2-қосымша

Қызметкердің оқиға орын алған сәттегі ақшалай қаражатының мөлшері туралы анықтама

      __________________________________________________________________

      (арнаулы атағы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      ____ ж. "___" _____ _____ ж. "___" ______ аралығында (күні) (күні)

      __________________________________________________________________

      (ведомствоның атауы және өтемақы төлемін алуына құқық беретін оқиға болған күні

      __________________________________________________________________

      атқарған лауазымы)

      нақты қызмет атқаратыны (атқарғаны) туралы берілді.

      "___" _________ __ ж. ақшалай қаражаты_______________________

      (өтемақы алуға құқық беретін болған оқиға күні)

      ___________________________ құрайды,

      оның ішінде:

      лауазымдық жалақысы: ________________________________

      арнаулы атағы бойынша алатын айлықақысы _____________

      жұмыстан кету себебі (егер кетсе): ______________________

      ____________________________________________________________

      Анықтама қызметкер қаза тапқан (қайтыс болған), мүгедектік белгіленген, мертіккен жағдайда өтемақы тағайындау үшін берілді.

      М.О.

      Бастық _______________ _____________________ қолы Т.А.Ә. (бар болса)

      Қаржы қызметінің бастығы (бухгалтер) ________________ ________________

      қолы Т.А.Ә. (бар болса)

  Арнаулы мемлекеттік органның
қызметкері қаза тапқан (қайтыс
болған), оған мүгедектік
белгіленген немесе мертіккен
жағдайда берілетін біржолғы
өтемақы төлеу қағидаларына
3-қосымша

Мертігуінің (жаралуының, жарақатының, алған контузиясының) ауырлық (жеңіл немесе ауыр) дәрежесі туралы әскери-дәрігерлік сараптама комиссиясының анықтамасы

      ________________________________________________________________

      (арнаулы атағы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      ________________________________қызметтік міндеттерін атқару кезінде

      ________________________________________________________________

      (жарақат алу жағдайы көрсетіледі)

      ________________________________________________________________

      (күні, айы, жылы) (ауыр немесе жеңіл жазбаша түрде көрсетіледі)

      жараланды, контузия алды, жарақаттанды немесе мертікті _________________

      (қажеті жоқты сыз) (жарақат, контузия,

      ____________________________________________________________________

      зақымдану немесе мертігу сипаты және орналасқан жері көрсетіледі)

      осыған байланысты 20__ жылғы "__" __________20__ жылғы "___" _________

      аралығында ол ________________________

      __________________________________________________ емделуде болды.

      (әскери-емдеу мекемесінің атауы көрсетіледі)

      Анықтама қызметкер қайтыс болған жағдайда оған өтемақы тағайындау үшін берілді.

      М.О. Әскери-дәрігерлік комиссияның төрағасы _________ __________________

      қолы Т.А.Ә. (бар болса)

  Арнаулы мемлекеттік органның
  қызметкері қаза тапқан (қайтыс болған), оған мүгедектік белгіленген немесе
  мертіккен жағдайда берілетін
  біржолғы өтемақы
  төлеу қағидаларына
4-қосымша

Өтемақы төлеуге өтініштерді тіркеу журналы

Р/с № Арнаулы атағы Қаза тапқан (қайтыс болған), мүгедектік белгіленген, мертіккен (жараланған, жарақат, контузия, алған) қызметкердің Т.А.Ә. (бар болса) Қаза тапқан (қайтыс болған) қызметкер мұрагерінің Т.А.Ә. (бар болса) Келіп түскен күні, кіріс № Материал қайдан келіп түсті Залалды өтеудің себебі (өлім, мүгедектік, мертігу) Өтемақы ның сомасы Төлем құжатының № мен күні
1 2 3 4 5 6 7 8 9


Об утверждении Правил выплаты единовременной компенсации в случае гибели (смерти) сотрудника специального государственного органа, установления инвалидности или получения им увечья

Постановление Правительства Республики Казахстан от 12 октября 2012 года № 1301.

      Сноска. Заголовок в редакции постановления Правительства РК от 25.11.2020 № 790 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      ПРЕСС-РЕЛИЗ

      Примечание РЦПИ!
      Вводится в действие с 25 февраля 2012 года.

      В соответствии со статьями 77 и 80 Закона Республики Казахстан от 13 февраля 2012 года "О специальных государственных органах Республики Казахстан" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила выплаты единовременной компенсации в случае гибели (смерти) сотрудника специального государственного органа, установления инвалидности или получения им увечья.

      Сноска. Пункт 1 в редакции постановления Правительства РК от 25.11.2020 № 790 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Настоящее постановление вводится в действие с 25 февраля 2012 года и подлежит официальному опубликованию.

Премьер-Министр


Республики Казахстан

С. Ахметов


  Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 12 октября 2012 года № 1301

Правила выплаты единовременной компенсации в случае гибели (смерти) сотрудника специального государственного органа, установления инвалидности или получения им увечья

      Сноска. Правила в редакции постановления Правительства РК от 25.11.2020 № 790 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила выплаты единовременной компенсации в случае гибели (смерти) сотрудника специального государственного органа, установления инвалидности или получения им увечья (далее – Правила) разработаны в соответствии со статьями 77 и 80 Закона Республики Казахстан от 13 февраля 2012 года "О специальных государственных органах Республики Казахстан" (далее – Закон) и определяют порядок выплаты единовременной компенсации в случае гибели (смерти) сотрудника специального государственного органа, установления инвалидности или получения им увечья.

      2. Выплата единовременной компенсации (далее – компенсация) производится сотруднику специального государственного органа (далее – сотрудник) или лицу, имеющему право на ее получение, в случаях:

      1) гибели (смерти) сотрудника в период прохождения им службы в специальных государственных органах (далее – службы) или после его увольнения со службы вследствие ранения (контузии), заболевания, полученных в период прохождения службы;

      2) установления сотруднику инвалидности, полученной в период прохождения им службы или наступившей в результате контузии, увечья, заболевания, связанных с прохождением службы, до истечения одного года со дня увольнения со службы;

      3) получения сотрудником при исполнении обязанностей службы легкого или тяжелого увечья (ранения, травмы, контузии), не повлекшего инвалидности.

      3. Компенсация сотруднику или лицу, имеющему право на ее получение, не выплачивается в случаях, предусмотренных пунктом 10 статьи 77 и пунктом 5 статьи 80 Закона.

Глава 2. Порядок выплаты компенсации в случае гибели (смерти) сотрудника, установления инвалидности или получения им увечья

Параграф 1. Порядок подачи документов для получения компенсации в случае гибели (смерти) сотрудника

      4. В случае гибели (смерти) сотрудника в период прохождения им службы или после его увольнения со службы вследствие ранения (контузии), заболевания, полученных в период прохождения службы, кадровые аппараты учреждений (подразделений) специальных государственных органов по месту жительства лиц, имеющих право на получение компенсации, письменно в течение десяти рабочих дней уведомляют последних о необходимости представления следующих документов:

      1) заявления на выплату компенсации по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам;

      2) копии свидетельства о смерти с представлением оригинала для сверки или нотариально заверенной копии;

      3) свидетельства о праве на наследство, выданного в установленном законодательством порядке;

      4) копии документа, удостоверяющего личность лица, имеющего право на получение компенсации, с представлением оригинала для сверки или нотариально заверенной копии.

      5. Кадровые аппараты учреждений (подразделений) специальных государственных органов после получения документов, указанных в пункте 4 настоящих Правил, запрашивают и составляют следующие документы:

      1) справку о размере денежного содержания погибшего (умершего) сотрудника на момент события, дающего право на получение компенсации, с указанием периода прохождения службы по форме, согласно приложению 2 к настоящим Правилам, а также выписку из приказа уполномоченного руководителя об исключении сотрудника из списков личного состава учреждения (подразделения);

      2) материалы служебного расследования причин и обстоятельств гибели (смерти) сотрудника;

      3) в отношении лиц, умерших после увольнения со службы, заключение (постановление) комиссии военно-врачебной экспертизы, подтверждающее, что причиной смерти явилось увечье (ранение, травма, контузия) или заболевание, полученное в период прохождения службы.

Параграф 2. Порядок подачи документов, необходимых для получения компенсации в случае установления сотруднику инвалидности

      6. В случае установления сотруднику инвалидности, полученной им в период прохождения службы:

      1) им по месту службы представляются:

      заявление установленной формы согласно приложению 1 к настоящим Правилам;

      копия справки об инвалидности;

      2) кадровым аппаратом учреждений (подразделений) специальных государственных органов составляются:

      копия заключения (постановления) комиссии военно-врачебной экспертизы, подтверждающего, что контузия, увечье, заболевание, в результате которых наступила инвалидность, получены в период прохождения службы;

      справка о размере денежного содержания сотрудника на момент события, дающего право на получение компенсации, с указанием периода прохождения службы по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      7. В случае установления сотруднику инвалидности, наступившей в результате контузии, увечья, заболевания, полученных в период прохождения службы, до истечения одного года со дня увольнения со службы, кадровый аппарат учреждения (подразделения) специальных государственных органов собирает документы, указанные в пункте 6 настоящих Правил, а также составляет выписку из приказа уполномоченного руководителя об исключении сотрудника из списков личного состава учреждения (подразделения).

Параграф 3. Порядок подачи документов, необходимых для выплаты компенсации в случае получения сотрудником легкого или тяжелого увечья (ранения, травмы, контузии), не повлекшего инвалидности

      8. В случае получения сотрудником при исполнении обязанностей службы легкого или тяжелого увечья (ранения, травмы, контузии), не повлекшего инвалидности:

      1) им по месту службы представляется заявление установленной формы согласно приложению 1 к настоящим Правилам;

      2) кадровым аппаратом учреждения (подразделения) специального государственного органа составляются и собираются:

      справка о размере денежного содержания на момент события, дающего право на получение компенсации, с указанием периода прохождения службы по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам;

      справка комиссии военно-врачебной экспертизы о степени тяжести (легкого или тяжелого) полученного увечья (ранения, травмы, контузии) по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам;

      материалы служебного расследования, подтверждающие факт получения увечья (ранения, травмы, контузии) при исполнении обязанностей службы.

Параграф 4. Порядок выплаты компенсации

      9. Кадровый аппарат учреждения (подразделения) специального государственного органа по месту службы заявителя в течение десяти рабочих дней со дня получения заявления от получателя компенсации с приложением документов, указанных в пунктах 4, 5, 6, 7 и 8 настоящих Правил, направляет их в финансовое подразделение этого же учреждения для выплаты компенсации.

      10. Финансовое подразделение учреждения специального государственного органа согласно представленным кадровым подразделением материалам в течение десяти рабочих дней составляет в установленном законодательством порядке заявку на внесение изменений в индивидуальные планы финансирования по обязательствам и платежам и направляет в финансовое подразделение специального государственного органа для рассмотрения и внесения соответствующих изменений в индивидуальные планы финансирования по обязательствам и платежам учреждения.

      После проведения процедур внесения изменений в индивидуальные планы финансирования по обязательствам и платежам учреждения финансовым подразделением учреждения специального государственного органа производится выплата компенсации получателю.

      11. Специальный государственный орган (учреждение) в течение двух месяцев со дня получения документов на выплату компенсации производит ее выплату в случаях и размерах, предусмотренных статьями 77 и 80 Закона.

      12. Специальный государственный орган (учреждение) в случае получения не в полном объеме документов на выплату компенсации производит соответствующие запросы недостающих документов.

      13. В предусмотренных Законом случаях, компенсация по которым не выплачивается, структурное подразделение специального государственного органа (учреждения) направляет заявителю в течение 5 (пять) рабочих дней мотивированное письменное уведомление об отказе в выплате компенсации.

      14. Выплата компенсации производится в пределах предусмотренных лимитов поступивших денег на счета специального государственного органа (учреждения).

      15. Перечисление компенсации осуществляется через территориальные подразделения казначейства на лицевые счета или текущие счета получателей, открытые в банках второго уровня по месту жительства.

      Выплата компенсации и оплата услуг банка за их зачисление осуществляются за счет бюджетных средств, предусмотренных на эти цели в республиканском бюджете.

      16. Несовершеннолетнему получателю выплата компенсации производится в течение одного месяца с момента поступления документов путем ее перечисления на лицевой счет получателя, открытый в банке второго уровня по месту жительства, с одновременным уведомлением об этом органов опеки и попечительства, а также его законных представителей.

      17. После перечисления компенсации получателю в журнале регистрации заявлений на выплату компенсации по форме, согласно приложению 4 к настоящим Правилам, делается соответствующая запись с указанием даты, суммы компенсации и номера платежного документа.

      18. Споры, вытекающие по выплате компенсации, рассматриваются в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.

  Приложение 1
к Правилам выплаты
единовременной компенсации в
случае гибели (смерти)
сотрудника специального
государственного органа,
установления инвалидности или
получения им увечья

                                          Кому:____________________________
                                          (руководителю государственного органа,
                                          __________________________________
                                          осуществляющего выплату компенсации)
                                          от________________________________,
                                          (Ф.И.О. (при его наличии) заявителя)
                                          проживающего ____________________
                                          __________________________________
                                          тел. __________________

Заявление на выплату компенсации

      Прошу Вас выплатить мне компенсацию в связи с
      ________________________________________________________________
                        (указывается характер события)
      Ранее ________ получал компенсацию
            (да, нет)
      в связи с _________________________________________________________
                        (указывается характер события)
      Причитающуюся компенсационную выплату прошу перечислить:
      _________________________________________________________________
            (область, район, город, адрес место жительства получателя)
      Учреждение банка № ______________________________________________
      № филиала _______________________________________________________
      Лицевой счет или текущий счет _____________________________________
      На имя __________________________________________________________
                        (Ф.И.О. (при его наличии)
      ИИН получателя ___________________________________________________
      К заявлению прилагаю следующие документы:
      1. ___________________________________
      2. ___________________________________
      3. ___________________________________
      4. ___________________________________
      5. ___________________________________
      6. ___________________________________
      " ____" _________ _______ г. Заявитель ___________________________
      (число)       (месяц) (год)             подпись (Ф.И.О. (при его наличии)
      М.П. Начальник _____________________________________________________
                              подпись (Ф.И.О. (при его наличии)*
      *подпись необходима при получении легкого или тяжелого увечья (ранения, травмы,
      контузии), не повлекшего инвалидности сотрудника)

  Приложение 2
к Правилам выплаты
единовременной компенсации в
случае гибели (смерти)
сотрудника специального
государственного органа,
установления инвалидности или
получения им увечья

Справка о размере денежного содержания сотрудника на момент события

      Выдана ________________________________________________________________
                  (специальное звание, фамилия, имя, отчество (при его наличии)
      __________________________________________________________________________
                        действительно служит (служил)
      __________________________________________________________________________
      (наименование ведомства и должность, занимаемая на день события, дающего право
      на
      __________________________________________________________________________
                        получение компенсационной выплаты)
      с " ___ " _______ 20 ___ г. по " ___ " ____ 20 __ г.
      (дата)                               (дата)
      Денежное содержание на "____" __________ 20____ г.
      (дата события, дающего право на получение единовременной компенсации)
      составляло:________________________________________,
                        (сумма прописью)
      в том числе
      должностной оклад ______________________________________________________
      оклад по специальному званию ____________________________________________
      Причина увольнения (если был уволен): _____________________________________
      ________________________________________________________________________
      Справка выдана для назначения компенсации в случае гибели (смерти), установления
      инвалидности, получения увечья сотрудником.
      М.П.
      Начальник __________________       ______________________
                  (подпись)             (Ф.И.О. (при его наличии)
      Начальник финансовой службы (бухгалтер) __________________ _________________
                                                (подпись) (Ф.И.О. (при его наличии

  Приложение 3
к Правилам выплаты
единовременной компенсации в
случае гибели (смерти)
сотрудника специального
государственного органа,
установления инвалидности или
получения им увечья

Справка комиссии военно-врачебной экспертизы о степени тяжести (легкого или тяжелого) полученного увечья (ранения, травмы, контузии)

      Выдана _________________________________________________________________
                  (специальное звание, фамилия, имя, отчество (при его наличии)
      ________________________________________________________________________
                  в том, что он действительно при исполнении обязанностей службы
      ________________________________________________________________________
                  (указываются обстоятельства получения травмы)
      ________________ получил ________________________________________________
      (число, месяц, год)             (легкое или тяжелое указывается прописью) ранение,
      контузию, травму или увечье ______________________________________
      (ненужное зачеркнуть)             (указываются характер и локализация
      _______________________________________________________________________,
                  ранения, контузии, травмы или увечья)
      в связи с чем с "___" ____ 20 ____ г. "___" ___ 20 ____ г.
      находился на лечении в ______________________________________________
                  (указывается наименование военно-лечебного учреждения)
      ____________________________________________________________________
      Справка выдана для назначения компенсации в случае получения увечья
      сотрудником.
      М.П.
      Председатель комиссии военно-врачебной экспертизы ____ ____________________
                                                подпись (Ф.И.О. (при его наличии)

  Приложение 4
к Правилам выплаты
единовременной компенсации в
случае гибели (смерти)
сотрудника специального
государственного органа,
установления инвалидности или
получения им увечья

Журнал регистрации заявлений на выплату компенсации


п/п

Специальное звание

Ф.И.О. (при его наличии) погибшего (умершего), получившего инвалидность, увечье (ранение, травму, контузию) сотрудника

Ф.И.О. (при его наличии) наследника погибшего (умершего) сотрудника

Дата поступления и №

Откуда поступил материал

Причина возмещения ущерба (смерть, инвалидность, увечье)

Сумма компенсации

№ и дата платежного поручения

1

2

3

4

5

6

7

8

9