Жаңадан пайдалануға берілетін генерациялайтын қондырғыларды салуға тендер өткізу қағидаларын бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 2 мамырдағы № 446 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 10 тамыздағы № 628 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 10.08.2015 № 628 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      БАСПАСӨЗ РЕЛИЗІ

      РҚАО-ның ескертпесі.
      ҚР мемлекеттік басқару деңгейлері арасындағы өкілеттіктердің аражігін ажырату мәселелері бойынша 2014 жылғы 29 қыркүйектегі № 239-V ҚРЗ Заңына сәйкес ҚР Энергетика министрінің 2015 жылғы 20 ақпандағы № 110 бұйрығын қараңыз.

      «Электр энергетикасы туралы» 2004 жылғы 9 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңы 4-бабының 8-1) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған Жаңадан пайдалануға берілетін генерациялайтын қондырғыларды салуға тендер өткізу қағидалары бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     С. Ахметов

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің     
2013 жылғы 2 мамырдағы
№ 446 қаулысымен  
бекітілген     

Жаңадан пайдалануға берілетін генерациялайтын қондырғыларды
салуға тендер өткізу
қағидалары

1. Жалпы ережелер

      1. Осы жаңадан пайдалануға берілетін генерациялайтын қондырғыларды салуға тендер өткізу қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) «Электр энергетикасы туралы» Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі - Заң) 4-бабының 8-1) тармақшасына сәйкес әзірленді және жаңадан пайдалануға берілетін генерациялайтын қондырғыларды салуға тендер өткізу тәртібін айқындайды.
      2. Осы Қағидаларда Заңмен көзделген ұғымдар және мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      1) тендерді ұйымдастырушы – электр энергетикасы саласындағы уәкілетті орган;
      2) тендерге қатысушы – осы Қағидаларға сәйкес жаңадан пайдалануға берілетін генерациялайтын қондырғыларды салуға арналған тендерге өзінің қатысатындығы туралы мәлімдеген әлеуетті инвесторлар;
      3) тендерлік құжаттама – жаңадан пайдалануға берілетін генерациялайтын қондырғылардың сипаты мен талап етілетін техникалық, сапалық және пайдалану сипаттамасы және жаңадан пайдалануға берілетін генерациялайтын қондырғыларды салуға арналған үлгі шарт негізінде жаңадан пайдалануға берілетін генерациялайтын қондырғыларды салуға арналған шарт жобасы қамтылған жаңадан пайдалануға берілетін генерациялайтын қондырғыларды салуға арналған тендерлік құжаттама топтамасы;
      4) қатысуға өтінім – тендерді ұйымдастырушыға тендерге қатысушы ұсынған және тендерді ұйымдастырушының және осы Қағидалардың 7-тармағында көрсетілген құжаттар жиынтығын қоса отырып, осы Қағидалардың талаптарына сәйкес ресімделген өтінім;
      5) тендерлік өтінім – тендерді ұйымдастырушыға тендерге қатысушы техникалық-экономикалық есепті қоса ұсынған өтінім;
      6) техникалық-экономикалық есеп – жаңадан пайдалануға берілетін генерациялайтын қондырғылардың сипаты мен талап етілетін техникалық, сапалық және пайдаланушылық сипаттамасы негізінде тендерге қатысушы құрастырған құрылыс құнының есебі;
      7) тендерлік комиссия – тендер қорытындысын шығару үшін тендерді ұйымдастырушы құратын комиссия.

2. Жаңадан пайдалануға берілетін генерациялайтын қондырғыларды
салуға тендер өткізу тәртібі

      3. Болжанып отырған электр қуатының тапшылығын жабу үшін тендерді ұйымдастырушы оны өткізу мерзімдерін көрсете отырып, жаңадан пайдалануға берілетін генерациялайтын қондырғылар салуға тендер (бұдан әрі – тендер) өткізеді.
      4. Тендерді өткізу үшін тендерді ұйымдастырушы құрамы мен ережесін өз бұйрығымен бекітіп тендерлік комиссияны құрады.
      5. Тендер ұйымдастырушы:
      1) жаңадан пайдалануға берілетін генерациялайтын қондырғылардың сипатын және талап етілетін техникалық, сапалық және пайдалану сипаттамасын;
      2) жаңадан пайдалануға берілетін генерациялайтын қондырғыларды салу шартының жобасын қамтитын тендерлік құжаттаманы әзірлейді және бекітеді.
      6. Тендерді ұйымдастырушы тендерлік құжаттамасы бекітілген күнінен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмей, бірақ тендерге қатысушының тендерге қатысуға арналған құжаттар мен материалдарды ұсыну күні аяқталғанға дейін кемінде күнтізбелік отыз күн бұрын тендерді өткізу туралы хабарландыруды бұқаралық ақпараттар құралдарында жариялайды.
      7. Тендерге қатысу үшін тендерге қатысушылар мыналарды:
      1) тендерге қатысушының қолы қойылған өтінімді;
      2) заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәліктің көшірмесін;
      3) өтінім берушінің бірінші басшысының жеке басын куәландыратын құжатының көшірмесін;
      4) заңды тұлға жарғысының көшірмесін;
      5) өтінім берушінің бірінші басшысының немесе оны алмастыратын тұлғаның, сондай-ақ бас бухгалтердің (бухгалтердің) қолы қойылған, соңғы есеп беру күніндегі қаржылық есептіліктің көшірмесін;
      6) өтінім берушінің банктік есеп шотындағы ақша қозғалысы туралы банк қызмет көрсетушісінің үзінді көшірмесін (картотеканың жоқ екендігі туралы) және тендерге қатысуға өтінім берген күніне бір жылдан аспайтын кредиттік тарихы бар толық немесе ішінара мәліметтерді қамтитын кредит бюросынан алынған кредиттік есепті;
      7) қатысуға өтінім берілген күнге үш айдан аспайтын мерзіммен бюджетке салық және басқа да міндеттемелер бойынша берешектердің болуы немесе болмауы туралы тіркеуді есепке алу орны бойынша салық қызметі органының анықтамасын қамтитын қатысуға арналған өтінімді ұсынады.
      Егер заңды тұлға құжаттарды тапсырған сәтке Қазақстан Республикасының резиденті болып табылмаған және Қазақстан Республикасының салық төлеушісі ретінде тіркелмеген жағдайда, Қазақстан Республикасының салық органдарында салық төлеуші ретінде мемлекеттік тіркелуінің жоқтығы туралы анықтаманың көшірмесін ұсынады.
      Шетелдік заңды тұлғалар осы тармақтың 2), 4) тармақшаларында көрсетілген заңдастырылған құжаттарды, сауда тізілімінен заңдастырылған үзінді көшірмені немесе шетелдік заңды тұлға шет мемлекеттің заңнамасы бойынша заңды тұлға болып табылатындығын куәландыратын басқа да заңдастырылған құжатты нотариат куәландырған қазақ және орыс тілдеріндегі аудармасымен бірге ұсынады.
      8. Тендерге қатысуға арналған өтінімді тендерге қатысушы тендерді ұйымдастырушыға тігілген, парақтары нөмірленген түрде береді және соңғы бетін өз қолымен және мөрімен растайды.
      9. Тендерге қатысушы грамматикалық немесе арифметикалық қателерін түзетуі қажет болған жағдайларды қоспағанда, өтінімде жолдар арасында ешқандай ендірмелерге, өшірулерге немесе қосып жазуларға жол берілмейді.
      10. Тендерге қатысуға ниет білдірген қатысушы беткі жағында толық атауы және тендерге қатысушының пошталық мекенжайы (егер ол «кешікті» деп жарияланса, тендерге қатысуға арналған тендерлік өтінімді ашылмаған күйінде қайтару мақсатында), тендердің атауы көрсетілген жапсырылған конвертте оларды ұсынудың түпкілікті мерзімі аяқталған уақытқа дейін ұсынады.
      11. Қатысуға өтінімдерді комиссия хатшысы тіркейді.
      12. Өтінімдер ұсыну мерзімі тендер өткізу туралы хабарланған күннен бастап күнтізбелік отыз күнді құрайды.
      13. Тендерге қатысуға өтінімдерді қарау қорытындылары бойынша мынадай талаптарға сәйкес айқындалған тендерге қатысушылар жіберіледі:
      1) тендерді ұйымдастырушымен шарт жасасу үшін қатысушының құқықтық қабілетінің болуы;
      2) электр қуаты құнының жалпы көлемінен кемінде 30 % өз қаражаты есебінен қаржыландыру есебінен жаңадан пайдалануға берілетін генерациялайтын қондырғыларды салу үшін жеткілікті қаржы мен материалдық ресурстардың болуы;
      3) қатысуға өтінімдерді тапсыру күніне үш айдан аспайтын мерзімдегі салық берешегінің болмауы;
      4) оның соңғы бес жыл ішінде мемлекеттік органдармен және ұйымдармен жасасқан шарттар немесе ұқсас мердігерлік шарттар бойынша міндеттемелерді орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін сот арқылы жауапкершілікке тартылмауы.
      14. Тендерлік комиссия, егер тендерге қатысушы Қағидалардың 13-тармағына сәйкес жалған мәліметтер ұсынса, тендерлік комиссияға ұсынылған тендерге қатысуға өтінімді қабылдамау құқығына ие.
      15. Оларды ұсынудың түпкілікті мерзімі өткеннен кейін ұсынылған, қатысуға өтінімі бар конверт тіркелуге жатпайды және тендерге қатысушыға қайтарылады.
      16. Тендерді ұйымдастырушының қатысуға өтінімдерді қарау мерзімі тендерге қатысушылардың қатысуға өтінімдерді ұсыну мерзімінің аяқталу күнінен бастап он жұмыс күнін құрайды.
      17. Қатысуға өтінімдерді ұсыну мерзімдері аяқталғаннан кейін тендерді ұйымдастырушы тендерге қатысушыға тендерге жіберілгендігі туралы хабарламаны және бекітілген тендерлік құжаттаманы жібереді.
      18. Тендерге қатысушы бекітілген тендерлік құжаттаманы алғаннан кейін техникалық-экономикалық есепті құрастырады және оны жапсырылған конвертте тендерді ұйымдастырушыға ұсынады.
      19. Техникалық-экономикалық есепті құрастыру мерзімі тендерге қатысушылар тендерге жіберілгендігі туралы хабарламаны және бекітілген тендерлік құжаттаманы алған күнінен бастап алты айдан аспайды.
      20. Тендерге қатысуға арналған тендерлік өтінімдері бар конверттерді ашуды тендерлік комиссия тендерді ұйымдастырушы тендерлік құжаттамада көрсеткен күні, уақытта және орында, тендерлік комиссия мүшелерінің көпшілігі, сондай-ақ тендерге қатысушылар немесе олардың уәкілетті өкілдерінің қатысуымен жүргізеді.
      21. Тендерлік комиссия тендерлік өтінімдері бар конверттерді ашқаннан кейін күнтізбелік отыз күннен аспайтын мерзімде тендер қорытындыларын шығарады.
      22. Тендерлік комиссия тендерге қатысуға арналған тендерлік өтінімдер бар конверттерді ашу хаттамасын конверттерді ашқан күнінен кейінгі бес жұмыс күнінен кешіктірмейтін мерзімде ресімдейді.
      23. Тендерге қатысуға арналған тендерлік өтінімдері бар конверттерді ашу хаттамасына қол қойылады және отырысқа қатысып отырған тендерлік комиссияның барлық мүшелері, оның төрағасы, оның орынбасары, сондай-ақ тендерлік комиссияның хатшысы әр бетіне қол қояды.
      24. Тендерге қатысушылар тендерлік өтінімдерді қараған кезінде қатыспайды.
      25. Тендерлік өтінімдерді қарау барысы туралы ақпарат және материалдар құпиялық сипатқа ие және қарау рәсіміне ресми қатысы жоқ тұлғаларға берілмейді.
      26. Тендер:
      1) тендерге қатысушылар екеуден кем болған;
      2) барлық қатысушылар ұсынған құжаттар Қағидалардың 7-тармағына сәйкес келмеген жағдайларда өтпеді деп танылады.
      27. Егер тендер өткізілмеген деп танылған жағдайда, тендерді ұйымдастырушы тендерді қайта өткізеді.
      28. Тендерді қайта өткізу бастапқы тендер өткізілген тәртіппен жүргізіледі.
      29. Тендерге қатысушылар арасынан тендердің жеңімпазын таңдау, тендерлік комиссияның жалпы санынан кемінде үштен екі бөлігі қатысқан жағдайда, тендерлік комиссиясының отырысында жүргізіледі. Тендерлік комиссияның белгілі бір мүшесі болмаған жағдайда, жаңадан пайдалануға берілетін генерациялайтын қондырғыларды салу жөніндегі тендерлік комиссияның хаттамасында (бұдан әрі – тендерлік комиссияның хаттамасы) осы фактіні растайтын құжатты қоса бере отырып (ол болған жағдайда), оның болмау себебі көрсетіледі.
      Тендерлік комиссияның шешімі ашық дауыс беру арқылы қабылданады және егер оған қатысқан тендерлік комиссиясы мүшелерінің жалпы санының көпшілігі дауыс берсе, қабылданды деп есептеледі. Дауыстар тең болған жағдайда, тендерлік комиссиясы төрағасының немесе ол болмаған жағдайда төрағаның орынбасары дауыс берген шешім қабылданды деп есептеледі.
      Тендерлік комиссияның шешімімен келіспеген жағдайда, осы тендерлік комиссияның кез келген мүшесі жазбаша түрде жазылған және тендерлік комиссияның хаттамасына қоса берілген өзінің ерекше пікірін білдіреді.
      30. Тендерлік комиссияның шешімі бойынша тендерлік құжаттамада қамтылған барлық талаптарға жауап беретін және тендерлік құжаттамада көзделген тендер шарттарын орындау бөлігінде үздік болып табылатын қатысушы тендер жеңімпазы болып танылады.
      31. Тендер жеңімпазы болып танылған тендер қатысушысына тендерді ұйымдастырушы тендер қорытындысын шығарған күнінен бастап күнтізбелік он бес күн ішінде жаңадан пайдалануға берілетін генерациялайтын қондырғыларды салуға арналған шарт жобасын жібереді.
      32. Тендер жеңімпазы жаңадан пайдалануға берілетін генерациялайтын қондырғыларды салуға арналған шарт жобасын алған күннен бастап он жұмыс күні ішінде көрсетілген шартқа қол қояды.
      33. Тендер қорытындысы шыққан күнінен бастап күнтізбелік қырық бес күн ішінде тендерді ұйымдастырушы тендер жеңімпазымен жаңадан пайдалануға берілетін генерациялайтын қондырғыларды салуға арналған шарт жасасады, онда генерациялайтын қондырғылардың пайдалануға беру мерзімін және тендер жеңімпазы қабылдаған міндеттемелерді орындамағаны және (немесе) тиісті орындамағаны үшін жауапкершілікті айқындайды.
      34. Жаңадан пайдалануға берілетін генерациялайтын қондырғыларды салуға арналған шартты жасасқан күнінен бастап күнтізбелік отыз күн ішінде жүйелік оператор тендер жеңімпазымен тендерді ұйымдастырушы белгілеген баға, көлем бойынша және мерзімде жаңадан пайдалануға берілетін генерациялайтын қондырғылардың электр қуатының әзірлігін қолдау бойынша қызметтерді сатып алу туралы шартты жасасады.
      35. Қағидалардың 33 және 34-тармақтарында көзделген шарттар Қазақстан Республикасының Үкіметі бекіткен үлгілік шарттар негізінде жасалады.
      36. Тендердің мәлімделген құжаттарын қарау және шешім қабылдау кезінде толық құпиялылық қамтамасыз етіледі.

Об утверждении Правил проведения тендера на строительство генерирующих установок, вновь вводимых в эксплуатацию

Постановление Правительства Республики Казахстан от 2 мая 2013 года № 446. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 10 августа 2015 года № 628

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 10.08.2015 № 628 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

ПРЕСС-РЕЛИЗ

     Примечание РЦПИ.
     В соответствии с Законом РК от 29.09.2014 г. № 239-V ЗРК по вопросам разграничения полномочий между уровнями государственного управления  см. приказ Министра энергетики Республики Казахстан от 20 февраля 2015 года № 110.

      В соответствии с подпунктом 8-1) статьи 4 Закона Республики Казахстан от 9 июля 2004 года «Об электроэнергетике» Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила проведения тендера на строительство генерирующих установок, вновь вводимых в эксплуатацию.
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       С. Ахметов

Утверждены         
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 2 мая 2013 года № 446

ПРАВИЛА
проведения тендера на строительство генерирующих
установок, вновь вводимых в эксплуатацию

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила проведения тендера на строительство генерирующих установок, вновь вводимых в эксплуатацию, (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 8-1) статьи 4 Закона Республики Казахстан «Об электроэнергетике» (далее – Закон) и определяют порядок проведения тендера на строительство генерирующих установок, вновь вводимых в эксплуатацию.
      2. В настоящих Правилах используются понятия, предусмотренные Законом, и следующие основные понятия:
      1) организатор тендера – уполномоченный орган в области электроэнергетики;
      2) участник тендера – потенциальные инвесторы, которые заявили о своем участии в тендере на строительство генерирующих установок, вновь вводимых в эксплуатацию в соответствии с настоящими Правилами;
      3) тендерная документация – пакет тендерной документации на строительство генерирующих установок, вновь вводимых в эксплуатацию, содержащий описание и требуемые технические, качественные и эксплуатационные характеристики генерирующих установок, вновь вводимых в эксплуатацию, и проект договора на строительство генерирующих установок, вновь вводимых в эксплуатацию на основании типового договора на строительство генерирующих установок, вновь вводимых в эксплуатацию;
      4) заявка на участие – заявка, представленная участником тендера организатору тендера и оформленная в соответствии с требованиями организатора тендера и настоящих Правил с приложением комплекта документов, указанных в пункте 7 настоящих Правил;
      5) тендерная заявка – заявка, представленная участником тендера организатору тендера с приложением технико-экономического расчета;
      6) технико-экономический расчет – расчет стоимости строительства, составленный участником тендера на основе описания и требуемых технических, качественных и эксплуатационных характеристик генерирующих установок, вновь вводимых в эксплуатацию;
      7) тендерная комиссия – комиссия, создаваемая организатором тендера для подведения итогов тендера.

2. Порядок проведения тендера на строительство
генерирующих установок, вновь вводимых в эксплуатацию

      3. Для покрытия прогнозируемого дефицита электрической мощности организатор тендера проводит тендер на строительство генерирующих установок, вновь вводимых в эксплуатацию (далее – тендер), с указанием сроков его проведения.
      4. Для проведения тендера организатор тендера создает тендерную комиссию, состав и положение которой утверждает своим приказом.
      5. Организатор тендера разрабатывает и утверждает тендерную документацию, которая содержит:
      1) описание и требуемые технические, качественные и эксплуатационные характеристики генерирующих установок, вновь вводимых в эксплуатацию;
      2) проект договора на строительство генерирующих установок, вновь вводимых в эксплуатацию.
      6. Организатор тендера не позднее трех рабочих дней со дня утверждения тендерной документации, но не менее чем за тридцать календарных дней до окончания даты представления участником тендера документов и материалов для участия в тендере публикует в средствах массовой информации объявление о проведении тендера.
      7. Для участия в тендере участники тендера представляет заявку на участие, которая содержит:
      1) подписанную участником тендера заявку;
      2) копию свидетельства о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица;
      3) копию документа, удостоверяющего личность первого руководителя заявителя;
      4) копию устава юридического лица;
      5) копию финансовой отчетности на последнюю отчетную дату, подписанную первым руководителем заявителя или лицом, его замещающим, а также главным бухгалтером (бухгалтером);
      6) выписку обслуживающего банка о движении денег по банковским счетам заявителя (об отсутствии картотеки) и кредитный отчет из кредитного бюро, содержащий сведения о полной или частичной информации, имеющейся в кредитной истории, не превышающая год, на день подачи заявок на участие;
      7) справку с органа налоговой службы по месту регистрационного учета о наличии или отсутствии задолженности по налогам и другим обязательным платежам в бюджет сроком, не превышающим три месяца, на день подачи заявок на участие.
      В случае, если юридическое лицо на момент подачи документов не является резидентом Республики Казахстан и не зарегистрировано в качестве налогоплательщика Республики Казахстан, то представляется копия справки об отсутствии государственной регистрации в качестве налогоплательщика в органах налоговой службы Республики Казахстан.
      Иностранные юридические лица представляют легализованные документы, указанные в подпунктах 2), 4) настоящего пункта, легализованную выписку из торгового или другой легализованный документ, удостоверяющий, что иностранное юридическое лицо является юридическим лицом по законодательству иностранного государства, с нотариально засвидетельствованным переводом на казахский и русский языки.
      8. Заявка на участие в тендере представляется участником тендера организатору тендера в прошитом виде, с пронумерованными страницами и последняя страница заверяется его подписью и печатью.
      9. В заявке не допускаются никакие вставки между строками, подтирки или приписки, за исключением тех случаев, когда участнику тендера необходимо исправить грамматические или арифметические ошибки.
      10. Участник тендера, изъявивший желание участвовать в тендере, представляет заявку на участие до истечения окончательного срока их представления в запечатанном конверте, на лицевой стороне которого указаны полное наименование и почтовый адрес участника тендера (с целью возврата тендерной заявки на участие в тендере невскрытой, если она будет объявлена «опоздавшей»), наименование тендера.
      11. Заявки на участие регистрируются секретарем комиссии.
      12. Срок представления заявок на участие составляет тридцать календарных дней со дня объявления о проведении тендера.
      13. По итогам рассмотрения заявок на участие в тендере допускаются участники тендера, определенные соответствующими следующим требованиям:
      1) правоспособность участника для заключения договора с организатором тендера;
      2) наличие финансовых и материальных ресурсов, достаточных для строительства генерирующих установок, вновь вводимых в эксплуатацию, из расчета финансирования за счет собственных средств не менее 30 % от общего объема стоимости электрической мощности;
      3) отсутствие налоговой задолженности сроком, не превышающим три месяца, на день подачи заявок на участие;
      4) не быть привлеченным судом к ответственности за неисполнение или ненадлежащее исполнение им обязательств по заключенным в течение последних пяти лет договорам или аналогичным подрядным договорам с государственными органами и организациями.
      14. Тендерная комиссия имеет право отклонить заявку на участие в тендере, представленную в тендерную комиссию, если участник тендера представил ложные сведения в соответствии с пунктом 13 Правил.
      15. Конверт с заявкой на участие, представленный после истечения окончательного срока их представления, не подлежит регистрации и возвращается участнику тендера.
      16. Срок рассмотрения заявок на участие организатором тендера составляет десять рабочих со дня окончания срока представления тендерных заявок на участие участниками тендера.
      17. После окончания сроков представления заявок на участие организатор тендера направляет участнику тендера уведомление о допуске к тендеру и утвержденную тендерную документацию.
      18. Участник тендера после получения утвержденной тендерной документации составляет технико-экономический расчет и представляет его организатору тендера в запечатанном конверте.
      19. Срок составления технико-экономического расчета составляет не более шести месяцев со дня получения участниками тендера уведомления о допуске к тендеру и утвержденную тендерную документацию.
      20. Вскрытие конвертов с тендерными заявками на участие в тендере проводится тендерной комиссией в день, время и в месте, которые указаны организатором тендера в тендерной документации, в присутствии большинства членов тендерной комиссии, а также участников тендера или их уполномоченных представителей.
      21. После вскрытия конвертов с тендерными заявками тендерная комиссия подводит итоги тендера в срок не более тридцати календарных дней.
      22. Тендерная комиссия в срок не менее пяти рабочих дней, следующих за днем вскрытия конвертов, оформляет протокол вскрытия конвертов с тендерными заявками на участие в тендере.
      23. Протокол вскрытия конвертов с тендерными заявками на участие в тендере подписывается и полистно парафируется всеми присутствующими на заседании членами тендерной комиссии, ее председателем, его заместителем, а также секретарем тендерной комиссии.
      24. Участники тендера не присутствуют при рассмотрении тендерных заявок.
      25. Информация о ходе рассмотрения и материалы тендерных заявок имеют конфиденциальный характер и не могут быть переданы лицам, официально не имеющим отношения к процедуре рассмотрения.
      26. Тендер признается несостоявшимся в случаях:
      1) наличия менее двух участников тендера;
      2) несоответствия документов, представленных всеми участниками тендера, пункту 7 Правил.
      27. В случае, если тендер признается несостоявшимся, организатор тендера проводит повторный тендер.
      28. Повторный тендер проводится в том же порядке, в котором проводился первоначальный тендер.
      29. Выбор победителя тендера из числа его участников производится на заседании тендерной комиссии при условии присутствия не менее двух третей от общего числа членов тендерной комиссии. В случае отсутствия какого-либо члена тендерной комиссии, в протоколе тендерной комиссии по строительству генерирующих установок, вновь вводимых в эксплуатацию, (далее - протокол тендерной комиссии) указывается причина его отсутствия с приложением документа (при его наличии), подтверждающего данный факт.
      Решение тендерной комиссии принимается открытым голосованием и считается принятым, если за него подано большинство голосов от общего количества присутствующих членов тендерной комиссии. В случае равенства голосов, принятым считается решение, за которое проголосовал председатель тендерной комиссии, или в случае его отсутствия - заместитель председателя.
      В случае несогласия с решением тендерной комиссии, любой член данной тендерной комиссии выражает особое мнение, которое изложено в письменном виде и приложено к протоколу тендерной комиссии.
      30. Победителем тендера признается участник, предложения которого по решению тендерной комиссии отвечают всем требованиям, содержащимся в тендерной документации, и являются лучшими в части выполнения условий, предусмотренных в тендерной документации.
      31. Участнику тендера, признанному победителем тендера, организатор тендера в течение пятнадцати календарных дней со дня подведения итогов тендера направляет проект договора на строительство генерирующих установок, вновь вводимых в эксплуатацию.
      32. Победитель тендера в течение десяти рабочих дней со дня получения проекта договора на строительство генерирующих установок, вновь вводимых в эксплуатацию, подписывает указанный договор.
      33. В течение сорока пяти календарных дней со дня подведения итогов тендера организатор тендера заключает с победителем тендера договор на строительство генерирующих установок, вновь вводимых в эксплуатацию, в котором определяет срок ввода в эксплуатацию генерирующих установок и ответственность за неисполнение и (или) ненадлежащее исполнение принятых победителем тендера обязательств.
      34. В течение тридцати календарных дней со дня заключения договора на строительство генерирующих установок, вновь вводимых в эксплуатацию, системный оператор заключает договор о покупке услуг по поддержанию готовности электрической мощности генерирующих установок, вновь вводимых в эксплуатацию, с победителем тендера по цене, в объеме и на сроки, установленные организатором тендера.
      35. Договоры, предусмотренные пунктами 33 и 34 Правил, заключаются на основании типовых договоров, утвержденных Правительством Республики Казахстан.
      36. При рассмотрении заявочных документов тендера и принятии решения обеспечивается полная конфиденциальность.