"Қазақстан Республикасында көлік инфрақұрылымын дамыту жөніндегі 2010 - 2014 жылдарға арналған бағдарламаны бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 30 қыркүйектегі № 1006 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 10 ақпандағы № 73 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 14 маусымдағы № 658 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 14.06.2014 № 658 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Үкiметi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
      1. «Қазақстан Республикасында көлік инфрақұрылымын дамыту жөніндегі 2010 – 2014 жылдарға арналған бағдарламаны бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 30 қыркүйектегі № 1006 қаулысына мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
      көрсетілген қаулымен бекітілген Қазақстан Республикасында көлік инфрақұрылымын дамыту жөніндегі 2010 – 2014 жылдарға арналған бағдарламада:
      «1. Бағдарламаның паспорты» деген бөлімде:
      «Мiндеттерi» деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

Міндеттері

автожол инфрақұрылымын дамыту;
теміржол инфрақұрылымын дамыту;
азаматтық авиация инфрақұрылымын дамыту;
су көлігі инфрақұрылымын дамыту;
процестерді автоматтандыру және ақпараттандыру арқылы көліктік бақылауды оңтайландыру және автокөлік саласын дамыту, сондай-ақ автомобиль көлiгi саласындағы техникалық реттеу.

                                                                   »;

      «Нысаналы индикаторлар» деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

Нысаналы индикаторлар

2015 жылға қарай:
1) көлік және қоймаға жинау саласы бойынша жалпы қосылған құнды 2008 жылдың деңгейіне қарағанда нақты мәнде 38 %-ға ұлғайту;
2) жақсы және қанағаттанарлық жағдайдағы республикалық маңызы бар автомобиль жолдарының үлесі – 83 %;
3) жақсы және қанағаттанарлық жағдайдағы жергілікті маңызы бар автомобиль жолдарының үлесі – 68 %;
4) 2015 жылға қарай қатынастың халықаралық көлік дәліздері бойынша контейнерлік жүк пойыздарының жылдамдығын 15-20 %-ға, ал жолаушылар пойыздарының жылдам қозғалысы учаскелерінде 20-30 %-ға арттыру;
5) теміржол көлігі активтерінің тозу деңгейі 61 %-ға төмендетіледі;
6) ИКАО санатына ие әуежайлар саны – 11 бірлік;
7) халықаралық әуе қатынастарының саны – 94 бірлік;
8) Ақтау портының өткізу қабілеті – 16,0 млн. тонна;
9) Ұлттық теңіз сауда флоты қамтамасыз ететін Қазақстан Республикасының порттарынан Каспий теңізіне мұнай тасымалдары көлемінің үлесі – 83 %;
10) техникалық өзен флотының жалпы тозуы 69,2 %-ға төмендетіледі;
11) кеме қатынасы шлюздерінің техникалық күйінің деңгейі 90 %-ға көтеріледі;
12) жүк тасымалдары – 3 926,6 млн. тонна;
13) жолаушылар тасымалдары – 23 588,9 млн. адам;
14) жүк айналымы – 476,5 млрд. т-км;
15) жолаушылар айналымы – 268,7 млрд. ж-км;
16) жүктерді транзиттік бағытта тасымалдау көлемін 19,4 млн. тоннаға дейін ұлғайту;
17) Қазақстан аумағы бойынша автомобиль көлігімен транзиттік тасымалдар көлемін 100 %-ға өсіру (2009 жылға қатысты);
18) транзиттік авиатасымалдар көлемін 8 %-ға өсіру (2009 жылға қатысты);
19) транзиттік темір жол учаскелері бойынша жүк пойыздары қозғалысының орташа жылдамдығын ұлғайту:
Солтүстік дәліз – 51,20 км/сағат;
Оңтүстік дәліз – 48,69 км/сағат;
Ортаазиялық дәліз – 51,67 км/сағат;
TRAСEСA – 50,2 км/сағат;
Солтүстік-Оңтүстік дәлізі – 50,42 км/сағат.
20) көлік саласы бойынша инвестициялық жобалардағы қазақстандық қамту үлесін арттыру:
теміржол саласы – 63 %;
автожол саласы – 90 %;
азаматтық авиация – 65 %;
су көлігі – 89,1 %;

                                                                   »;

      «Қаржыландыру көздері мен көлемі» деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

Қаржыландыру көздері мен көлемі

Бағдарламаны іске асыру үшін қаржы ресурстарының жалпы көлемі 2 691 756,5* млн. теңгені құрайды, соның ішінде:
1) республикалық бюджет – 975 237,5* млн. теңге, оның ішінде мынадай мемлекеттік органдардың бюджеттік қаражаты:
ҚР Көлік және коммуникация министрлігі (бұдан әрі – ККМ) – 821 561,2* млн. теңге;
ҚР Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі (бұдан әрі – ЭБЖМ) – 142 408,0 млн. теңге;
ҚР Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – БҒМ) – 205,0* млн. теңге;
ҚР Қорғаныс министрлігі (бұдан әрі – Қорғанысмині) - 11 063,3* млн. теңге;
2) концессия – 2 000,0 млн. теңге;
3) қарыз қаражаты – 1 293 162,2* млн. теңге;
4) компанияның меншікті қаражаты – 421 356,8** млн. теңге.
Ескертпе:
* қаржыландыру көлемі тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджетті қалыптастыру кезінде нақтыланатын болады;
** қаражатты ішкі және сыртқы параметрлер мен факторлар өзгерген кезде түзетуге болады.

                                                                   »;

      «3. Ағымдағы жағдайды талдау» деген бөлімде:
      «3.2. Көлік саласын дамытуға негізгі проблемалары» деген кіші бөлімнен кейін мынадай мазмұндағы «3.2-1 Саланың инновациялық-технологиялық дамуын талдау» деген кіші бөліммен толықтырылсын:
      «3.2-1 Саланың инновациялық-технологиялық дамуын талдау
      Көліктік инфрақұрылыммен қамтамасыз ету саласындағы инновациялық саясатты іске асыру шеңберінде басымдық негізгі технологиялық міндеттерді шешуге және жаңа озық ғылыми-технологиялық бағыттарды дамытуға берілетін болады.
      Соңғы жылдары көлік саласында тасымалдар көлемінің, көлік құралдарының білігіне түсетін жүктеменің және қозғалыс қарқындылығының өсуіне байланысты өзгерістер байқалады.
      Жол құрылысында мемлекеттік инвестициялардың тиімділігін арттыруға қабілетті жаңа технологиялар мен жол-құрылыс материалдары бөлігіндегі инновациялар маңызды орын алады.
      Көліктік бақылаудың стационарлық бекеттерінің қазіргі орналасуы республиканың ұлан-байтақ аумағында қалааралық, облысаралық, облысішілік қатынастарда ішкі жүк, жолаушылар мен багаж тасымалдарын, таксомоторлы тасымалдарды, ауыр салмақты және ірі габаритті көлік құралдары тасымалдарын, сондай-ақ халықаралық тасымалдарды толық көлемде бақылауға мүмкіндік бермейді.
      Осы бағытта көліктік қауіпсіздікті қамтамасыз ету және заңсыз тасымалдарды жүзеге асырудың жолын кесу үшін шет елдердің тәжірибесінде қазіргі заманғы техникалық құралдармен және жабдықтармен жарақталған көліктік бақылау жылжымалы бекеттерін енгізу мәселесі пысықталуда. Бұл шаралар көлік қауіпсіздігімен қамтамасыз етудің тиімділігін арттыруға, автожолдардың сақталуын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.
      Инфрақұрылымды жаңғырту шеңберінде теміржол көлігінің телекоммуникация жүйелерін дамыту бойынша және оның негізінде тасымалдау процесін ұйымдастырудың және басқарудың инновациялық технологияларын енгізу мәселесі пысықталуда.
      Ұшудың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында әуе көлігінде, негізінен әуе кемелеріне аэронавигациялық қызмет көрсету, сондай-ақ әуежайларда жүктерді қабылдау мен өңдеу және жолаушыларға қызмет көрсету саласында қазіргі заманғы технологияларды дамыту және қолдану жөніндегі мәселе пысықталуда.
      Су көлігі саласында қазіргі өткізу қабілетін ұлғайту үшін Ақтау портының инфрақұрылымын дамытудан басқа, порттағы өндiрiстiк процестерді автоматтандыру және оңтайландыру жөніндегі мәселе пысықталуда.»;
      «4. Бағдарламаны iске асырудың мақсаты, мiндеттерi, нысаналы индикаторлары мен нәтижелер көрсеткiштерi» деген бөлімде:
      мына:

      «

Көлік бойынша жалпы қосылған құнның өсуі (2009 жылға қатысты)

%

ККМ

24,0

32,7

42,6

52,9

65,1

                                                                    »

      деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

Көлік және қоймаға жинау саласы бойынша жалпы қосылған құнды 2008 жылдың деңгейіне қарағанда нақты мәнде ұлғайту

%

ККМ

4,5

11

20

28

38

                                                                   »;

      мына:

      «

Жақсы және қанағаттанарлық жағдайдағы жергілікті маңызы бар автомобиль жолдарының үлесі

%

ККМ, ЖАО

57

58

63

66

68

                                                                    »

      деген жолдан кейін мынадай жолмен толықтырылсын:

      «

2015 жылға қарай қатынастың халықаралық көлік дәліздері бойынша және жолаушылар пойыздарының жылдамдықты қозғалысы учаскелерінде контейнерлік жүк пойыздарының жылдамдығын арттыру

%

ККМ, «КТЖ» ҰК» АҚ

-

-

-

-

15-20
20-30

                                                                   »;

      мына:

      «

Халықаралық әуе қатынастарының саны

бірл.

ККМ

47

53

64

78

94

                                                                    »

      деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

Халықаралық әуе қатынастарының саны

бірл.

ККМ

47

53

64

78

100

                                                                   »;

      мына:

      «

Ақтау портының өткізу қабілеті

млн. тонна

ККМ, Маңғыстау облысының әкімдігі, «Ақтау халықаралық теңіз сауда порты» РМК, «Қазтеңізтрансфлот» ҰТКҚК» АҚ

13,0

13,5

16,0

16,0

16,0

                                                                    »

      деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

Ақтау портының өткізу қабілеті

млн. тонна

ККМ, Маңғыстау облысының әкімдігі, «АХТСП» ҰК» АҚ, «Қазтеңізтрансфлот» ҰТКҚК» ЖШС

13,0

13,5

16,0

16,0

16,0

                                                                   »;

      мына:

      «

Ұлттық теңіз сауда флоты қамтамасыз ететін Қазақстан Республикасының порттарынан Каспий теңізіне мұнай тасымалдары көлемінің үлесі

%

ККМ, «Қазтеңізтрансфлот» ҰТКҚК» АҚ

-

-

70

76

83

                                                                    »

      деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

Ұлттық теңіз сауда флоты қамтамасыз ететін Қазақстан Республикасының порттарынан Каспий теңізіне мұнай тасымалдары көлемінің үлесі

%

ККМ, «Қазтеңізтрансфлот» ҰТКҚК» ЖШС

-

-

70

76

83

                                                                   »;

      мына:

      «

Жолаушылар айналымы

млрд.
ж-км

ККМ

132,5

188,3

211,1

237,7

268,7

                                                                    »

      деген жолдан кейін мынадай жолмен толықтырылсын:

      «

Жүктерді транзиттік бағытта тасымалдаулар көлемінің ұлғаюы

млн. тонна

ККМ

15,7

16,5

17,8

19,0

19,4

                                                                   »;

      «Міндеті: су көлігі инфрақұрылымын дамыту» деген кіші бөлімде:
      мына:

      «

Сауда флотын 11 бірлікке дейін жеткізу

бірл.

ККМ, «Қазтеңізтрансфлот» ҰТКҚК» АҚ

3

2

1


2

соның ішінде








- танкерлер

бірл.

ККМ, «Қазтеңізтрансфлот» ҰТКҚК» АҚ

3

2

1

-

-

- құрғақ жүк кемелері

бірл.

ККМ, «Қазтеңізтрансфлот» ҰТКҚК» АҚ

-

-

-

-

2

                                                                    »

      деген жолдар мынадай редакцияда жазылсын:

      «

Сауда флотын 11 бірлікке дейін жеткізу

бірл.

ККМ, «Қазтеңізтрансфлот» ҰТКҚК» ЖШС

3

2

1


2

соның ішінде








- танкерлер

бірл.

ККМ, «Қазтеңізтрансфлот» ҰТКҚК» ЖШС

3

2

1

-

-

- құрғақ жүк кемелері

бірл.

ККМ

-

-

-

-

2

                                                                   »;

      «5. Бағдарламаны іске асыру кезеңдері» деген бөлімде:
      «Көлік жүйесін өңірлік дамыту» деген кіші бөлімде:
      он екінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:
      «2010 – 2014 жылдар кезеңінде республиканың 7 әуежайында (Қызылорда, Көкшетау, Ақтау, Талдықорған, Қостанай, Тараз, Орал қалалары) ұшу-қону жолақтарын, жолаушылар және жүк терминалдарын реконструкциялауды (салуды) жүргізу жоспарлануда.»;
      «Қоршаған ортаны қорғау әсерін бағалау» деген кіші бөлімде:
      отыс бірінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:
      «Ақтау портында жеке тазарту құрылғылары, қалдықтарды орналастыратын полигон мен қоқыстарды пайдаға асыратын станциялардың болмауын назарға ала отырып, кемелерден қабылдап алынған сұйық және қатты тұрмыстық қалдықтар пайдаға жаратумен айналысатын мамандандырылған ұйымдарға жіберіледі. Мұнайдың төгілуін оқшаулап, жою үшін «Ақтау халықаралық теңіз сауда порты» ҰК» АҚ тиісті жабдықтар сатып алынған.»;
      «6. Қажетті ресурстар» деген бөлім мынадай редакцияда жазылсын:
      «6. Қажетті ресурстар
      Бес жылдық кезеңге арналған республикалық бюджеттің болжамды көрсеткіштеріне сәйкес жылдар, іс-шаралар мен қаржыландыру көздері бойынша қаржыландыру көлемі.
      Бағдарламаны іске асыру үшін қаржы ресурстарының жалпы көлемі 2 691 756,5* млн. теңгені құрайды, соның ішінде:
      1) республикалық бюджет – 975 237,5* млн. теңге:
      2010 жыл – 179 250,8 млн. теңге;
      2011 жыл – 243 918,2 млн. теңге;
      2012 жыл – 166 490,2 млн. теңге;
      2013 жыл – 199 302,6* млн. теңге;
      2014 жыл – 186 275,7* млн. теңге.
      Республикалық бюджет есебінен қаржыландырудың жалпы көлемі мынадай мемлекеттік органдар бойынша бөлінген:
      1.1) ККМ – 821 561,2*млн. теңге:
      2010 жыл – 131 672,8 млн. теңге;
      2011 жыл – 153 081,2 млн. теңге;
      2012 жыл – 159 417,2 млн. теңге;
      2013 жыл – 193 473,4* млн. теңге;
      2014 жыл – 183 916,6* млн. теңге.
      1.2) ЭБЖМ – 142 408,0 млн. теңге (051, 052 бюджеттік бағдарламалары):
      2010 жыл – 47 578,0 млн. теңге;
      2011 жыл – 90 822,0 млн. теңге;
      2012 жыл – 4 008,0 млн. теңге.
      1.3) БҒМ – 205,0* млн. теңге (002 бюджеттік бағдарламасы):
      2011 жыл – 15,0 млн. теңге;
      2012 жыл – 65,0 млн. теңге;
      2013 жыл – 125,0* млн. теңге;
      1.4) Қорғанысмині – 11 063,3* млн. теңге;
      2012 жыл – 3 000,0 млн. теңге;
      2013 жыл – 5 704,2* млн. теңге;
      2014 жыл – 2 359,1* млн. теңге.
      2) концессия – 2 000,0 млн. теңге:
      2014 жыл – 2 000,0 млн. теңге.
      3) қарыз қаражаты – 1 293 162,2** млн. теңге:
      2010 жыл – 125 990,4 млн. теңге;
      2011 жыл – 243 991,1 млн. теңге;
      2012 жыл – 372 984,6 млн. теңге;
      2013 жыл – 341 983,1** млн. теңге;
      2014 жыл – 208 213,0** млн. теңге.
      4) компаниялардың меншікті қаражаты - 421 356,8** млн. теңге:
      2010 жыл – 37 279,6 млн. теңге;
      2011 жыл – 42 125,9 млн. теңге;
      2012 жыл – 76 567,3 млн. теңге;
      2013 жыл – 121 871,81** млн. теңге;
      2014 жыл – 143 512,2** млн. теңге.

      Ескертпе:
      * қаржыландыру көлемі тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджетті қалыптастыру кезінде нақтыланатын болады;
      ** қаражатты ішкі және сыртқы параметрлер мен факторлар өзгерген кезде түзетуге болады.»;
      «7. Қазақстан Республикасында көлік инфрақұрылымын дамыту жөніндегі 2010 – 2014 жылдарға арналған бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары» деген бөлімде:
      «1. Автожол саласы» деген кіші бөлімде:
      реттік нөмірлері 1, 2, 3, 4, 5, 6-жолдар мынадай редакцияда жазылсын:

      «

1

25 инфрақұрылымдық жобаны салу және реконструкциялау, республикалық және жергілікті маңызы бар автожолдарды жөндеу1

Үкіметке ақпарат

ККМ, облыстардың әкімдіктері, концессионерлер

жыл сайын, 2010 - 2014 жж. қаңтар

126 226,7

157 704,3

172 529,2

206 547,6

224 169,4

887 177,2

республикалық бюджет, қарыз қаражаты, концессия


59 057,3

57 978,9

65 782,3

89 727,8

83 876,4

356 422,7

республикалық бюджет

002

67 169,4

99 725,4

106 746,9

116 819,8

138 293,0

528 754,5

қарыз қаражаты

002

0,0

0,0



2 000,0

2 000,0

концессия


2

Республикалық маңызы бар автожолдарды күрделі, орташа, ағымдағы жөндеу, ұстау, көгалдандыру, диагностикалау және аспаптық ұстау, сондай-ақ жол-пайдалану техникасын сатып алу

ЭБЖМ-ге ақпарат

ККМ

жыл сайын, 10 наурыз

21 950,0

31 879,1

27 000,0

28 800,0

30 000,0

139 629,1

республикалық бюджет

003

3

Облыстық және аудандық маңызы бар автомобиль жолдарын салу, реконструкциялау, соның ішінде:

ЭБЖМ-ге ақпарат

ККМ, облыстардың әкімдіктері

жыл сайын, 10 наурыз

21 773,3

33 081,9

35 311,5

36 907,4

34 806,0

161 880,1

республикалық бюджет

028, 012

облыстық бюджеттерге күрделі және орташа жөндеуге арналған ағымдағы нысаналы трансферттер

10 523,1

18 322,7

19 412,5

20 405,5

23 704,3

92 368,1

республикалық бюджет

012

облыстық бюджеттерге көлік инфрақұрылымын дамытуға арналған нысаналы трансферттер

11 250,2

14 759,2

15 899,0

16 501,9

11 101,7

69 512,0

республикалық бюджет

028

4

Облыстық және аудандық маңызы бар автомобиль жолдарын басқару құрылымын жетілдіру

ЭБЖМ-ге ақпарат

ККМ

жыл сайын, 10 наурыз







мемлекеттік бюджеттен қаржыландыру талап етілмейді


5

Жол бойындағы сервис объектілерін дамытуға ықпал ету

ЭБЖМ-ге ұсыныс

ККМ

жыл сайын, 10 наурыз







мемлекеттік бюджеттен қаржыландыру талап етілмейді


6

Жол-құрылыс және жөндеу жұмыстарының орындалу сапасын қамтамасыз ету

ЭБЖМ-ге ақпарат

ККМ

жыл сайын, 10 наурыз

259,4

240,9

339,7

389,1

317,0

1 546,1

республикалық бюджет

016

                                                                   »;

      «3. Азаматтық авиация» деген кіші бөлімде:
      реттік нөмірлері 11, 12-жолдар мынадай редакцияда жазылсын:

      «

11

2014 жылға қарай республиканың 7 әуежайында ұшу-қону жолақтарын, жолаушы және жүк теминалдарын реконструкциялауды (салуды) жүргізу1

Үкіметке ақпарат

ККМ, Қорғанысмині, облыстардың әкімдіктері, әуежайлардың меншік иелері

жыл сайын, 2010 - 2014 жж. желтоқсан

10 886,2

4 200,0

5 530,1

10 335,6

12 572,7

43 524,6

республикалық бюджет, қарыз қаражаты


5476,2

4200,0

2530,1

4631,4

0,0

16 837,7

республикалық бюджет

006



3000,0

5704,2

2359,1

11 063,3

республикалық бюджет

109 Қорғанысмині - 2012 ж. 016 Қорғанысмині - 2013-2014 жж.

5410,0




10213,6

15 623,6

қарыз қаражаты


12

Қазақстан Республикасының аэронавигациялық жүйесін дамыту және жаңғырту (әуе қозғалысын басқарудың автоматтандырылған жүйесін, байланыс, навигация, бақылау жүйелерін (CNS/ATM), Дүниежүзілік геодезиялық координаталар жүйесін дамыту)1

ЭБЖМ-ге ақпарат

ККМ, «Қазаэронавигация» РМК

жыл сайын, 10 наурыз

6705,0

6424,0

9280,0

12510,0

8110,0

43029,0

«Қазаэронавигация» РМК меншікті қаражаты


                                                                   »;

      реттік нөмірі 14-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

14

Тұрақты ішкі авиатасымалдарды субсидиялау

ЭБЖМ-ге ақпарат

ККМ

жыл сайын, 10 наурыз

881,5

701,7

826,3

1513,6

1300,0

5223,1

республикалық бюджет

019

                                                                   »;

      «4. Теміржол саласы» деген кіші бөлімде:
      реттік нөмірі 15-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

15

«Қорғас - Жетіген» (293 км) теміржол желісін салу

Үкіметке ақпарат

ККМ, ЭБЖМ, «Самұрық-Қазына» ҰӘҚ» АҚ (келісім бойынша), «ҚТЖ» ҰК» АҚ (келісім бойынша)

жыл сайын, 2010 - 2013 жж. желтоқсан

55 323

71 015

1 720

0


128 058

республикалық бюджет, қарыз және меншікті қаражат


29 036

64 015


0


93 051

республикалық бюджет

051 ЭБЖМ

15 750





15 750

Ұлттық қордан қарыз қаражаты


10 537

7 000

1 720



19 257

«ҚТЖ» ҰК» АҚ меншікті қаражаты


                                                                   »;

      «4.2. Активтерді қайта құрылымдау» деген кіші бөлімде:
      реттік нөмірі 31-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

31

Әлеуметтік маңызы бар облысаралық қатынастар бойынша темір жолда жолаушылар тасымалдауды субсидиялау

ЭБЖМ-ге ақпарат

ККМ

жыл сайын, 10 наурыз

16733,8

19366,8

22 180,1

25 507,1

28 000,0

111 787,8

республикалық бюджет

009

                                                                   »;

      «5. Су көлігі» деген кіші бөлімде:
      реттік нөмірлері 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46-жолдар мынадай редакцияда жазылсын:

      «

39

Су көлігінің инфрақұрылымын салу және реконструкциялау1

Үкіметке ақпарат

ККМ, Қаржымині, БҒМ, «Кеме қатынасы тіркелімі» мемлекеттік мекемесі

жыл сайын, 2010 - 2014 жж. желтоқсан

476,9

289,8

317,1

523,3

583,3

2190,4

республикалық бюджет

020

40

«Өзен-теңіз» ішкі суда жүзу кемелерінің сыныпталуы мен техникалық қауіпсіздігін қамтамасыз ету1

119,5

93,4

85,2

119,8

88,2

506,1

республикалық бюджет

014

41

Су жолдарын кеме қатынасы күйінде қамтамасыз ету және шлюздерді ұстау1

4 540,0

5 009,8

5 018,6

5 121,0

4 934,3

24 623,70

республикалық бюджет

005

42

Флотты және сервистік өндірісті дамыту1

5 984,0

15 300,0



13 500,0

34 784,0

қарыз қаражаты


43

Порттардың бірыңғай ақпараттық жүйесін құру

Үкіметке ақпарат

ККМ, «АХТСП» ҰК» АҚ

2013 жыл



5,0



5,0

«АХТСП» ҰК» АҚ меншікті қаражаты


44

Порттарда қоймалық операцияларды автоматтандыру

Үкіметке ақпарат

ККМ, «АХТСП» ҰК» АҚ

2013 жыл



224,0



224,0

«АХТСП» ҰК» АҚ меншікті қаражаты


45

Кемелердің позициялық кестесін енгізу

Үкіметке ақпарат

ККМ, «АХТСП» ҰК» АҚ, «Қазтеңізтрансфлот» ҰТКҚК» ЖШС (келісім бойынша)

2012 жыл







талап етілмейді


46

«Caspian Logic» веб-порталын құру

Үкіметке ақпарат

ККМ, «АХТСП» ҰҚ» АҚ

2013 жыл



5,6



5,6

«АХТСП» ҰК» АҚ меншікті қаражаты


                                                                   »;

      «6. Көліктік бақылау» деген кіші бөлімде:
      реттік нөмірлері 47, 48, 49, 50-жолдар мынадай редакцияда жазылсын:

      «

47

Көліктік бақылау бекеттерінің желісін салу және реконструкциялау

ЭБЖМ-ге ақпарат

ККМ

2010-2012 жылғы 15 шілде мен 1 ақпан

126,3

104,4

3,6



234,3

республикалық бюджет

023

48

Аумақтық көліктік бақылау органдарының қызметтік су көлігін жаңарту

ЭБЖМ-ге ақпарат

ККМ

жыл сайын, 10 наурыз

0



100,3


100,3

республикалық бюджет


49

Көліктік бақылаудың жылжымалы бекеттерін енгізу

ЭБЖМ-ге ақпарат

ККМ

жыл сайын, 10 наурыз

256

128,0


120,6


504,6

республикалық бюджет

011

50

2013-2015 жылдарға арналған «Көліктік деректер қорының ақпараттық-талдамалық жүйесін және тасымалдар қауіпсіздігі серпінінің мониторингін» дамыту

ЭБЖМ-ге ақпарат

ККМ

жыл сайын, 10 наурыз

0


8



8,0

республикалық бюджет

025 ЭБЖМ

                                                                   »;

      «8. Көлік саласындағы кадрларды даярлау» деген кіші бөлімде:
      реттік нөмірі 57-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

57

Теңіз мамандықтары бойынша техникалық және кәсіптік білімі бар кадрлар даярлау

ЭБЖМ-ге ақпарат

ККМ, БҒМ, «Қазтеңізтрансфлот» ҰТКҚК» ЖШС

жыл сайын, 10 наурыз

0,0

15,0

65,0

125,0


205,0

республикалық бюджет

002 БҒМ

57,0

57,0

57,0



171,0

қарыз қаражаты


                                                                   »;

      «9. Көлік және коммуникация саласындағы қолданбалы ғылыми зерттеулер» деген кіші бөлімде:
      реттік нөмірі 60-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

60

Көлік және коммуникация саласындағы қолданбалы ғылыми зерттеулер

ЭБЖМ-ге ақпарат

ККМ

жыл сайын, 10 наурыз

22,7

6,5

22,7

12,0

11,4

75,3

республикалық бюджет

010

                                                                   »;

      «Бағдарламаны іске асыруға болжамды шығыстар көздері» деген кесте мынадай редакцияда жазылсын:

      «

млн. теңге

Болжамды шығыстар көздері

2010 жыл

2011 жыл

2012 жыл

2013 жыл

2014 жыл

Барлығы

Республикалық бюджет, оның ішінде мемлекеттік органдардың бюджеттік қаражаты

179250,8

243918,2

166490,2

199302,6

186275,7

975237,5

ККМ

131672,8

153081,2

159417,2

193473,4

183916,6

821561,2

ЭБЖМ

47578,0

90822,0

4008,0

0,0

0,0

142408,0

БҒМ

0,0

15,0

65,0

125,0

0,0

205,0

Қорғанысмині

0,0

0,0

3000,0

5704,2

2359,1

11063,3

Қарыз қаражаты

125990,4

243991,1

372984,6

341983,1

208213,0

1293162,2

Концессия

0,0

0,0

0,0

0,0

2000,0

2000,0

Компаниялардың меншікті қаражаты

37279,6

42125,9

76567,3

121871,8

143512,2

421356,8

Жиыны

342520,8

530035,2

616042,1

663157,5

540000,9

2691756,5

                                                                   »;

      «Аббревиатуралардың толық жазылуы:» деген кіші бөлімде:
      мына:
      «Қазақтеңізкөлікфлоты» ҰТКҚК» АҚ – «Қазақтеңізкөлікфлоты» ұлттық теңіз кеме қатынасы компаниясы» акционерлік қоғамы
      «АХТСП» РМК – «Ақтау халықаралық теңіз сауда порты» республикалық мемлекеттік кәсіпорны»
      деген жолдар мынадай редакцияда жазылсын:
      «Қазақтеңізкөлікфлоты» ҰТКҚК» ЖШС – «Қазақтеңізкөлікфлоты» ұлттық теңіз кеме қатынасы компаниясы» жауапкершілігі шектеулі серіктестігі
      «АХТСП» ҰК» АҚ – «Ақтау халықаралық теңіз сауда порты» ұлттық компаниясы» акционерлік қоғамы»;
      көрсетілген Бағдарламаға «Саладағы негізгі инвестициялық жобалар» деген 1-қосымшада:
      «1. Автожол саласы» деген бөлімде:
      реттік нөмірлері 1, 2, 3-жолдар мынадай редакцияда жазылсын:

      «

1. «Батыс Еуропа – Батыс Қытай» халықаралық транзит дәлізін реконструкциялау

Реконструкциялау

Көлік құралдарының үздіксіз, қауіпсіз және ыңғайлы қозғалысын қамтамасыз ету

Техника-экономикалық негіздеме – бар

Алматы, Жамбыл, Оңтүстік Қазақстан, Қызылорда, Ақтөбе облыстары

2007 ж.

2015 ж.

ККМ

614 229,9

РБ, қарыз қаражаты

122 348,3

РБ

491 881,6

Қарыз қаражаты

2. Алматы – Астана – Петропавл – РФ шек.

Реконструкциялау

Көлік құралдарының үздіксіз, қауіпсіз және ыңғайлы қозғалысын қамтамасыз ету

Техника-экономикалық негіздеме – бар

Ақмола және Солтүстік Қазақстан облыстары

2006 ж.

2016 ж.

ККМ

40 941,7

РБ

3. Ақтөбе қ. салуды қоса алғанда, РФ шек. – Орал – Ақтөбе

Реконструкциялау

Көлік құралдарының үздіксіз, қауіпсіз және ыңғайлы қозғалысын қамтамасыз ету

талап етілмейді

Батыс Қазақстан және Ақтөбе облыстары

2003 ж.

2014 ж.

ККМ

29 503,2

РБ

                                                                   »;

      реттік нөмірлері 5, 6, 7-жолдар мынадай редакцияда жазылсын:

      «

5. Омбы – Павлодар – Майқапшағай

Реконструкциялау

Көлік құралдарының үздіксіз, қауіпсіз және ыңғайлы қозғалысын қамтамасыз ету

Техника-экономикалық негіздеме – бар

Павлодар және Шығыс Қазақстан облыстары

2006 ж.

2017 ж.

ККМ

47 419,5

РБ

6. Астана – Қостанай – Челябі

Реконструкциялау

Көлік құралдарының үздіксіз, қауіпсіз және ыңғайлы қозғалысын қамтамасыз ету

Техника-экономикалық негіздеме – бар

Ақмола және Қостанай облыстары

2003 ж.

2014 ж.

ККМ

26 768,3

РБ

7. Таскескен – Бақты (ҚХР шек.)

Реконструкциялау

Көлік құралдарының үздіксіз, қауіпсіз және ыңғайлы қозғалысын қамтамасыз ету

Техника-экономикалық негіздеме – бар

Шығыс Қазақстан облысы

2006 ж.

2015 ж.

ККМ

10 755,0

РБ

                                                                   »;

      реттік нөмірі 11-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

11. Қызылорда – Павлодар – Успенка – РФ шек.

Реконструкциялау

Көлік құралдарының үздіксіз, қауіпсіз және ыңғайлы қозғалысын қамтамасыз ету

Техника-экономикалық негіздеме – бар

Қарағанды және Қызылорда облыстары

2012 ж.

2019 ж.

ККМ

115,6

РБ

                                                                   »;

      реттік нөмірлері 13, 16, 22, 24-жолдар алынып тасталсын;
      мынадай мазмұндағы реттік нөмірлері 26, 27, 28-жолдармен толықтырылсын:

      «

26. Астана – Павлодар – Қалбатау – Өскемен

Реконструкциялау

Көлік құралдарының үздіксіз, қауіпсіз және ыңғайлы қозғалысын қамтамасыз ету

талап етілмейді

Ақмола, Павлодар және Шығыс Қазақстан облыстары

2013 ж.

2019 ж.

ККМ

10 500,0

РБ

27. Астана – Қарағанды – Алматы Балқаш көлі арқылы

Реконструкциялау

Көлік құралдарының үздіксіз, қауіпсіз және ыңғайлы қозғалысын қамтамасыз ету

талап етілмейді

Ақмола, Қарағанды және Алматы облыстары

2013 ж.

2019 ж.

ККМ

16 000,0

РБ

28. Орал – Каменка – РФ шек.

Реконструкциялау

Көлік құралдарының үздіксіз, қауіпсіз және ыңғайлы қозғалысын қамтамасыз ету

талап етілмейді

Батыс Қазақстан облысы

2013 ж.

2017 ж.

ККМ

190,0

РБ

                                                                   »;

      «2. Авиация саласы» деген бөлімде:
      реттік нөмірі 4-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

4. Ұшу-қону жолағы мен жолаушылар терминалын реконструкциялау

Реконструкциялау

ИКАО-ға сәйкес келтіру

Техника-экономикалық негіздеме – жоқ;
жобалау-сметалық құжаттама – жоқ

Тараз қаласының әуежайы

2013 ж.

2014 ж.

Әуежайдың меншік иесі, Жамбыл облысының әкімдігі, ККМ

4 631,4

РБ

                                                                   »;

      «3. Теміржол саласы» деген бөлімде:
      реттік нөмірі 1-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

1. «Қорғас – Жетіген» теміржол желісін салу»

Салу

ҚХР-дан екінші теміржол өту пунктінің ашылуы және Ақтау порты арқылы Қытай – Еуропа бағытында қашықтықты 500 км-ге қысқарту

Техника-экономикалық негіздеме – бар;
жобалау-сметалық құжаттама – бар

Алматы облысы

2009 ж.

2012 ж.

ККМ, ЭБЖМ, «Самұрық-Қазына» ҰӘҚ» АҚ (келісім бойынша), «ҚТЖ» ҰК» АҚ (келісім бойынша)

128 058

РБ, қарыз және меншікті қаражат

93 051

РБ

15 750

Ұлттық қордан қарыз қаражаты

19 257

«ҚТЖ» ҰК» АҚ меншікті қаражаты

                                                                   »;

      «4. Су көлігі» деген бөлімде:
      реттік нөмірлері 3, 4, 5, 6, 7, 8-жолдар мынадай редакцияда жазылсын:

      «

3. Шүлбі шлюзінің қорғаныш гидротехникалық құрылысын салу

Шүлбі шлюзінің қорғаныш гидро техникалық құрылысын салу бойынша іс-шараларды өткізу

Кеме қатынасы шлюзінің қауіпсіз пайдаланылуын қамтамасыз ету

Техника-экономикалық негіздеме – бар;
жобалау-сметалық құжаттама – жоқ

Шығыс Қазақстан облысы

2009 ж.

2014 ж.

ККМ, Қаржымині

1 030,4

РБ

4. Танкер флотын дамыту

Кемелерді салу, кемелерді жеткізу

Қазақстандық сауда флотын дамыту

талап етілмейді

Маңғыстау облысы

2005 ж.

2014 ж.

ККМ, «Қазтеңізкөлікфлот» ҰТКҚК» ЖШС (келісім бойынша)

20784,0

Қарыз қаражаты

5. Құрғақ жүк флотын салу және сатып алу

Кемелерді салу, кемелерді жеткізу

Қазақстандық сауда флотын дамыту

талап етілмейді

Маңғыстау облысы

2011 ж.

2014 ж.

ККМ, «Қазтеңізкөлікфлот» ҰТКҚК» ЖШС (келісім бойынша)

5 250,0

Қарыз қаражаты

6. Баутино портында кеме жөндеу өндірісін құру

Өндірістік объектілерді салу, кеме жөндеу жабдығын сатып алу және монтаждау

Кемелерді жөндеуді қамтамасыз ету

Техника-экономикалық негіздеме – бар;
Жобалау-сметалық құжаттама – бар

Маңғыстау облысы

2009 ж.

2010 ж.

ККМ, «Қазтеңізкөлікфлот» ҰТКҚК» ЖШС (келісім бойынша)

500,0

Қарыз қаражаты

7. Теңіз операцияларына қолдау көрсету флотын құру және сатып алу

Кемелерді салу, кемелерді жеткізу

Қазақстандық сауда флотын дамыту

талап етілмейді

Маңғыстау облысы

2011 ж.

2013 ж.

ККМ, «Қазтеңізкөлікфлот» ҰТКҚК» ЖШС (келісім бойынша)

8 250,0

Қарыз қаражаты

8. «Өзен-теңіз» ішкі суда жүзу кемелерінің сыныпталуы мен техникалық қауіпсіздігін қамтамасыз ету (кемелерді техникалық куәландыру – кеме қатынасының тіркелімі)

Кемелерді және өндірістерді техникалық куәландыру

Кеме қатынасы қауіпсіздігін қамтамасыз ету

талап етілмейді

Өңірлік даму

2010 ж.

2014 ж.

ККМ, Қаржымині, «Кеме қатынасы тіркелімі» мемлекеттік мекемесі

506,1

РБ

                                                                   »;

      «Ескертпе: аббревиатуралардың толық жазылуында:»:
      мына:
      «Қазақтеңізкөлікфлоты» ҰТКҚК» АҚ – «Қазақтеңізкөлікфлоты» ұлттық теңіз кеме қатынасы компаниясы» акционерлік қоғамы» деген жол мынадай редакцияда жазылсын:
      «Қазақтеңізкөлікфлоты» ҰТКҚК» ЖШС – «Қазақтеңізкөлікфлоты» ұлттық теңіз кеме қатынасы компаниясы» жауапкершілігі шектеулі серіктестігі».
      2. Осы қаулы қол қойылған күнiнен бастап қолданысқа енгiзiледi.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     С. Ахметов

О внесении изменений и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 сентября 2010 года № 1006 "Об утверждении Программы по развитию транспортной инфраструктуры в Республике Казахстан на 2010 - 2014 годы"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 10 февраля 2014 года № 73. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 14 июня 2014 года № 658

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 14.06.2014 № 658.

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 сентября 2010 года № 1006 «Об утверждении Программы по развитию транспортной инфраструктуры в Республике Казахстан на 2010 – 2014 годы», следующие изменения и дополнения:
      в Программе по развитию транспортной инфраструктуры в Республике Казахстан на 2010 – 2014 годы, утвержденной указанным постановлением:
      в разделе «1. Паспорт Программы»:
      строку «Задачи» изложить в следующей редакции:
«

Задачи

развитие автодорожной инфраструктуры;
развитие железнодорожной инфраструктуры;
развитие инфраструктуры гражданской авиации;
развитие инфраструктуры водного транспорта;
оптимизация транспортного контроля и развитие автотранспортной сферы путем автоматизации и информатизации процессов, а также техническое регулирование в сфере автомобильного транспорта.

                                                                  »;
      строку «Целевые индикаторы» изложить в следующей редакции:
«

Целевые индикаторы

К 2015 году планируются:
1) увеличение валовой добавленной стоимости по отрасли транспорта и складирования на 38 % в реальном выражении к уровню 2008 года;
2) доля автомобильных дорог республиканского значения в хорошем и удовлетворительном состоянии – 83%;
3) доля автомобильных дорог местной сети в хорошем и удовлетворительном состоянии – 68 %;
4) повышение к 2015 году скорости грузовых контейнерных поездов по международным транспортным коридорам сообщения на 15-20 %, а на участках скоростного движения пассажирских поездов – на 20-30 %;
5) уровень износа активов железнодорожного транспорта снизится до 61 %;
6) количество аэропортов, имеющих категорию ИКАО – 11 единиц;
7) количество международных воздушных сообщений – 94 единиц;
8) пропускная способность порта Актау –
16,0 млн. тонн;
9) доля объема перевозок нефти из портов Республики Казахстан на Каспийском море, обеспечиваемая Национальным морским торговым флотом – 83 %;
10) общий износ технического речного флота снижен до 69,2 %;
11) уровень технического состояния судоходных шлюзов повышен до 90 %;
12) перевозка грузов – 3 926,6 млн. тонн;
13) перевозка пассажиров – 23 588,9 млн. человек;
14) грузооборот – 476,5 млрд. т-км;
15) пассажирооборот – 268,7 млрд. п-км;
16) увеличение объемов перевозок грузов в транзитном направлении до 19,4 млн. тонн;
17) рост объема транзитных перевозок автомобильным транспортом по территории Казахстана (по отношению к 2009 году) на 100 %;
18) рост объема транзитных авиаперевозок (по отношению к 2009 году) на 8 %;
19) увеличение средней скорости движения грузовых поездов по транзитным участкам железных дорог:
Северный коридор – 51,20 км/ч;
Южный коридор – 48,69 км/ч;
Среднеазиатский коридор – 51,67 км/ч;
TRAСEСA – 50,2 км/ч;
коридор Север-Юг – 50,42 км/ч;
20) повышение доли казахстанского содержания в инвестиционных проектах по транспортной отрасли:
железнодорожная отрасль – 63 %;
автодорожная отрасль – 90 %;
гражданская авиация – 65 %
водный транспорт – 89,1 %.

                                                                  »;
      строку «Источники и объемы финансирования» изложить в следующей редакции:
«

Источники и объемы финансирования

Общий объем финансовых ресурсов для реализации Программы составляет – 2 691 756,5* млн. тенге, в том числе:
1) республиканский бюджет – 975 237,5* млн. тенге из которых бюджетные средства следующих государственных органов:
Министерство транспорта и коммуникаций РК (далее – МТК) – 821 561,2* млн. тенге;
Министерство экономики и бюджетного планирования РК (далее – МЭБП) – 142 408,0 млн. тенге;
Министерство образования и науки РК (далее – МОН) – 205,0* млн. тенге;
Министерство обороны РК (далее - МО) – 11 063,3* млн. тенге.
2) концессия – 2 000,0 млн. тенге;
3) заемные средства – 1 293 162,2** млн. тенге;
4) собственные средства компаний – 421 356,8** млн. тенге.
Примечание:
* объемы финансирования будут уточняться при формировании республиканского бюджета на соответствующий финансовый год;
** возможна корректировка средств при изменении внешних и внутренних параметров и факторов

                                                                  »;
      в разделе «3. Анализ текущей ситуации»:
      после подраздела «3.2 Основные проблемы в развитии транспортной отрасли» дополнить подразделом «3.2-1 Анализ инновационно-технологического развития отрасли» следующего содержания:
      «3.2-1 Анализ инновационно-технологического развития отрасли
      В рамках реализации инновационной политики в области обеспечения транспортной инфраструктурой приоритет будет отдан решению ключевых технологических задач и развитию новых передовых научно-технологических направлений.
      В последние годы наблюдаются изменения в транспортной отрасли, связанные с ростом объемов перевозок, нагрузки на ось транспортных средств и интенсивности движения.
      В дорожном строительстве приобретают важное значение инновации, в части новых технологий и дорожно-строительных материалов, способные повысить эффективность государственных инвестиций.
      Действующая дислокация стационарных постов транспортного контроля не позволяет, при обширной территории республики, в полной мере контролировать внутренние перевозки грузов, пассажиров и багажа в междугородних, межобластных, внутриобластных сообщениях, таксомоторные перевозки, перевозки крупногабаритных и тяжеловесных транспортных средств, а также международные перевозки.
      В данном направлении для обеспечения транспортной безопасности и пресечения осуществления незаконных перевозок на опыте зарубежных стран прорабатывается вопрос внедрения передвижных постов транспортного контроля, оснащенных современными техническими средствами и оборудованием. Эти меры позволят повысить эффективность обеспечения транспортной безопасности, обеспечить сохранность автодорог.
      В рамках модернизации инфраструктуры прорабатывается вопрос по развитию систем телекоммуникаций железнодорожного транспорта и внедрения на ее основе инновационных технологий организации и управления перевозочным процессом.
      В целях обеспечения безопасности полетов прорабатывается вопрос по развитию и применению современных технологий на воздушном транспорте, в основном в сфере аэронавигационного обслуживания воздушных судов, а также приема и обработки грузов, обслуживания пассажиров в аэропортах.
      В сфере водного транспорта для увеличения существующей пропускной способности, помимо развития инфраструктуры порта Актау, прорабатывается вопрос по автоматизации и оптимизации производственных процессов в порту.»;
      в разделе «4. Цель, задачи, целевые индикаторы и показатели результатов реализации Программы»:
      строку:
«

Рост валовой добавленной стоимости по транспорту (по отношению к 2009 году)

%

МТК

24,0

32,7

42,6

52,9

65,1

                                                                  »
      изложить в следующей редакции:
«

Увеличение валовой добавленной стоимости по отрасли транспорта и складирования в реальном выражении к уровню 2008 года

%

МТК

4,5

11

20

28

38

                                                                  »;
      после строки:
«

Доля автомобильных дорог местной сети в хорошем и удовлетворительном состоянии

%

МТК, МИО

57

58

63

66

68

                                                                  »;
      дополнить строкой следующего содержания:
«

Повышение к 2015 году скорости грузовых контейнерных поездов по международным транспортным коридорам сообщения и на участках скоростного движения пассажирских поездов

%

МТК, АО «НК «КТЖ»

-

-

-

-

15-20

20-30

                                                                  »;
      строку:
«

Количество международных воздушных сообщений

ед.

МТК

47

53

64

78

94

                                                                  »
      изложить в следующей редакции:
«

Количество международных воздушных сообщений

ед.

МТК

47

53

64

78

100

                                                                  »;
      строку:
«

Пропускная способность порта Актау

млн. тонн

МТК, акимат Мангистауской обл, РГП «Актауский международный морской торговый порт», АО «НМСК «Казмортрансфлот»

13,0

13,5

16,0

16,0

16,0

                                                                  »
      изложить в следующей редакции:
«

Пропускная способность порта Актау

млн. тонн

МТК, акимат Мангистауской обл, АО «НК «АММТП», ТОО «НМСК «Казмортрансфлот»

13,0

13,5

16,0

16,0

16,0

                                                                  »;
      строку:
«

Доля объема перевозок нефти из портов Республики Казахстан на Каспийском море, обеспечиваемая Национальным морским торговым флотом

%

МТК, АО «НМСК «Казмортрансфлот»

-

-

70

76

83

                                                                  »
      изложить в следующей редакции:
«

Доля объема перевозок нефти из портов Республики Казахстан на Каспийском море, обеспечиваемая Национальным морским торговым флотом

%

МТК, ТОО «НМСК «Казмортрансфлот»

-

-

70

76

83

                                                                  »;
      после строки:
«

Пассажирооборот

млрд. п-км

МТК

132,5

188,3

211,1

237,7

268,7

                                                                  »
      дополнить строкой следующего содержания:
«

Увеличение объемов перевозок грузов в транзитном направлении

млн. тонн

МТК

14,8

16,5

17,9

19,0

19,4

                                                                  »;
      в подразделе: «Задача: развитие инфраструктуры водного транспорта»:
      строки:
«

Доведение количества торгового флота до 11 единиц

ед.

МТК, АО «НМСК «Казмортрансфлот»

3

2

1


2

в т.ч.








- танкеров

ед.

МТК, АО «НМСК «Казмортрансфлот»

3

2

1

-

-

- сухогрузных судов

ед.

МТК, АО «НМСК «Казмортрансфлот»

-

-

-

-

2

                                                                  »
      изложить в следующей редакции:
«

Доведение количества торгового флота до 11 единиц

ед.

МТК, ТОО «НМСК «Казмортрансфлот»

3

2

1


2

в т.ч.








- танкеров

ед.

МТК, ТОО «НМСК «Казмортрансфлот»

3

2

1

-

-

- сухогрузных судов

ед.

МТК

-

-

-

-

2

                                                                  »;
      в разделе «5. Этапы реализации Программы»:
      в подразделе «Региональное развитие транспортной системы»:
      часть двенадцатую изложить в следующей редакции:
      «В период с 2010 – 2014 годы планируется провести реконструкцию (строительство) взлетно-посадочных полос, пассажирских и грузовых терминалов в 7 аэропортах республики (города Кызылорда, Кокшетау, Актау, Талдыкорган, Костанай, Тараз, Уральск).»;
      в подразделе «Оценка воздействия на охрану окружающей среды»:
      часть тридцать первую изложить в следующей редакции:
      «Принимая во внимание отсутствие в порту Актау собственных очистных сооружений, полигона для размещения отходов, станции утилизации мусора, принятые с судов жидкие и твердые отходы передаются специализированным организациям, занимающимся утилизацией отходов. Для локализации и ликвидации разливов нефти предприятием АО «НК «Актауский международный морской торговый порт» приобретены соответствующие оборудования.»;
      раздел 6 «Необходимые ресурсы» изложить в следующей редакции:
      «6. Необходимые ресурсы
      Объем финансирования по годам, мероприятиям и источникам финансирования в соответствии с прогнозными показателями республиканского бюджета на пятилетний период.
      Общий объем финансовых ресурсов для реализации Программы составляет 2 691 756,5* млн. тенге, в том числе:
      1) республиканский бюджет – 975 237,5* млн. тенге:
      2010 год – 179 250,8 млн. тенге;
      2011 год – 243 918,2 млн. тенге;
      2012 год – 166 490,2* млн. тенге;
      2013 год – 199 302,6* млн. тенге;
      2014 год – 186 275,7* млн. тенге.
      Общий объем финансирования за счет республиканского бюджета распределен по следующим государственным органам:
      1.1) МТК – 821 561,2* млн. тенге:
      2010 год – 131 672,8 млн. тенге;
      2011 год – 153 081,2 млн. тенге;
      2012 год – 159 417,2* млн. тенге;
      2013 год – 193 473,4* млн. тенге;
      2014 год – 183 916,6* млн. тенге.
      1.2) МЭБП – 142 408,0 млн. тенге (бюджетные программы 051,052):
      2010 год – 47 578,0 млн. тенге;
      2011 год – 90 822,0 млн. тенге;
      2012 год – 4 008,0 млн. тенге.
      1.3) МОН – 205,0* млн. тенге (бюджетная программа 002):
      2011 год – 15,0 млн. тенге;
      2012 год – 65,0* млн. тенге;
      2013 год – 125,0* млн. тенге.
      1.4) МО – 11 063,3* млн. тенге;
      2012 год – 3 000,0* млн. тенге;
      2013 год – 5 704,2* млн. тенге;
      2014 год – 2 359,1* млн. тенге.
      2) концессия – 2 000,0 млн. тенге:
      2014 год – 2 000,0 млн. тенге.
      3) заемные средства – 1 293 162,2** млн. тенге:
      2010 год – 125 990,4 млн. тенге;
      2011 год – 243 991,1 млн. тенге;
      2012 год – 372 984,6** млн. тенге;
      2013 год – 341 983,1** млн. тенге;
      2014 год – 208 213,0**млн. тенге.
      4) собственные средства компаний – 421 356,8**млн. тенге:
      2010 год – 37 279,6 млн. тенге;
      2011 год – 42 125,9 млн. тенге;
      2012 год – 76 567,3** млн. тенге;
      2013 год – 121 871,81** млн. тенге;
      2014 год – 143 512,2** млн. тенге.
      Примечание:
      * объемы финансирования будут уточняться при формировании республиканского бюджета на соответствующий финансовый год;
      ** возможна корректировка средств при изменении внешних и внутренних параметров и факторов.»;
      в разделе «7. План мероприятий по реализации Программы по развитию транспортной инфраструктуры в Республике Казахстан на 2010 – 2014 годы»:
      в подразделе «1. Автодорожная отрасль»:
      строки, порядковые номера 1, 2, 3, 4, 5, 6, изложить в следующей редакции:
«

1

Строительство и реконструкция 25 инфраструктурных проектов, ремонт автодорог республиканского и местного значения 1

информация в Правительство

МТК, акиматы областей, концессионеры

ежегодно, январь 2010 – 2014 гг.

126 226,7

157 704,3

172 529,2

206 547,6

224 169,4

887 177,2

республиканский бюджет, заемные средства, концессия


59 057,3

57 978,9

65 782,3

89 727,8

83 876,4

356 422,7

республиканский бюджет

002

67 169,4

99 725,4

106 746,9

116 819,8

138 293,0

528 754,5

заемные средства

002

0,0

0,0



2 000,0

2 000,0

концессия


2

Капитальный, средний, текущий ремонт, содержание, озеленение, диагностика и инструментальное содержание автодорог республиканского значения, а также приобретение дорожно-эксплуатационной техники

информация в МЭБП

МТК

10 марта ежегодно

21 950,0

31 879,1

27 000,0

28 800,0

30 000,0

139 629,1

республиканский бюджет

003

3

Строительство, реконструкция и ремонт автомобильных дорог областного и районого значения, в том числе:

информация в МЭБП

МТК, акиматы областей

10 марта ежегодно

21 773,3

33 081,9

35 311,5

36 907,4

34 806,0

161 880,1

республиканский бюджет

028, 012

целевые текущие трансферты областным бюджетам на капитальный и средний ремонт

10 523,1

18 322,7

19 412,5

20 405,5

23 704,3

92 368,1

республиканский бюджет

012

целевые трансферты на развитие областным бюджетам на развитие транспортной инфраструктуры

11 250,2

14 759,2

15 899,0

16 501,9

11 101,7

69 512,0

республиканский бюджет

028

4

Совершенствование структуры управления автомобильными дорогами областного и районого значения

информация в МЭБП

МТК

10 марта ежегодно







не требуется финансирование из государственного бюджета


5

Содействие в развитии объектов придорожного сервиса

предложение в МЭБП

МТК

10 марта ежегодно







не требуется финансирование из государственного бюджета


6

Обеспечение качества выполнения дорожно-строи тельных и ремонтных работ

информация в МЭБП

МТК

10 марта ежегодно

259,4

240,9

339,7

389,1

317,0

1 546,1

республиканский бюджет

016

                                                                  »;
      в подразделе «3. Гражданская авиация»:
      строки, порядковые номера 11, 12, изложить в следующей редакции:
«

11

Проведение к 2014 году реконструкции (строительство) взлетно-
посадочных полос, пассажирских и грузовых термина лов в 7 аэропортах республики1

информация в Правительство

МТК, МО, акиматы областей, собственники аэропортов

ежегодно, декабрь 2010 – 2014 гг.

10 886,2

4 200,0

5 530,1

10 335,6

12 572,7

43 524,6

республиканский бюджет, заемные средства


5476,2

4200,0

2530,1

4631,4

0,0

16 837,7

республиканский бюджет

006



3000,0

5704,2

2359,1

11 063,3

республиканский бюджет

109 МО - 2012 г. 016 МО - 2013-2014 гг.

5410,0




10213,6

15 623,6

заемные средства


12

Развитие и модернизация аэронавигационной системы Республики Казахстан (развитие автоматизированных систем управления воздушным движением, систем связи, навигации, наблюдения (CNS/ATM), Всемирной геодезии ческой системы координат1

информация в МЭБП

МТК, РГП «Казаэронавигация»

10 марта ежегодно

6705,0

6424,0

9280,0

12510,0

8110,0

43029,0

собственные средства РГП «Казаэронавигация»


                                                                  »;
      строку, порядковый номер 14, изложить в следующей редакции:
«

14

Субсидирование регулярных внутренних авиаперевозок

информация в МЭБП

МТК

10 марта ежегодно

881,5

701,7

826,3

1513,6

1300,0

5223,1

республиканский бюджет

019

                                                                  »;
      в подразделе «4. Железнодорожная отрасль»:
      строку, порядковый номер 15, изложить в следующей редакции:
«

15

Строительство железнодорожной линии «Коргас - Жетыген» (293 км)

информация в Правительство

МТК, МЭБП, АО «ФНБ «Самрук-Казына» (по согласованию), АО «НК «КТЖ» (по согласованию)

ежегодно, декабрь 2010-2013 гг.

55 323

71015

1720

0

0

128 058

республиканский бюджет, заемные и собственные средства


29 036

64 015


0


93 051

республиканский бюджет

051 МЭБП

15 750





15 750

заемные средства из Нацфонда


10 537

7 000

1720



19 257

собственные средства АО «НК «КТЖ»


                                                                  »;
      в подразделе «4.2 Реструктуризация активов»:
      строку, порядковый номер 31, изложить в следующей редакции:
«

31

Субсидирование железнодорожных пассажирских перевозок по социально-значимым межобластным сообщениям

информация в МЭБП

МТК

10 марта ежегодно

16733,8

19366,8

22 180,1

25 507,1

28 000,0

111 787,8

республиканский бюджет

009

                                                                  »;
      в подразделе «5. Водный транспорт»:
      строки, порядковые номера 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 изложить в следующей редакции:
«

39

Строительство и реконструкция инфраструктуры водного транспорта1

информация в Правительство

МТК, Минфин, МОН, Государственное учреждение «Регистр судоходства»

ежегодно, декабрь 2010 – 2014 гг.

476,9

289,8

317,1

523,3

583,3

2190,4

республиканский бюджет

020

40

Обеспечение классификации и технической безопасности судов внутреннего водного плавания «река-море»1

119,5

93,4

85,2

119,8

88,2

506,1

республиканский бюджет

014

41

Обеспечение водных путей в судоходном состоянии и содержание шлюзов1

4540,0

5009,8

5018,6

5121,0

4934,3

24623,7

республиканский бюджет

005

42

Развитие флота и сервисного производства1

5984,0

15300,0



13500,0

34784,0

заемные средства


43

Создание единой информационной системы портов

информация в Правительство

МТК, АО «НК «АММТП»

2013 год



5,0



5,0

собственные средства АО «НК «АММТП»


44

Автоматизация складских операций в портах

информация в Правительство

МТК, АО «НК «АММТП»

2013 год



224,0



224,0

собственные средства АО «НК «АММТП»


45

Внедрение позиционного графика судов

информация в Правительство

МТК, АО «НК «АММТП», ТОО «НМСК «Казмортрансфлот» (по согласованию)

2012 год







не требуется


46

Создание веб-портала «Caspian Logic»

информация в Правительство

МТК, АО «НК «АММТП»

2013 год



5,6



5,6

собственные средства АО «НК «АММТП»


                                                                  »;
      в подразделе «6. Транспортный контроль»:
      строки, порядковые номера 47, 48, 49, 50, изложить в следующей редакции:
«

47

Строительство и реконструкция сети постов  транспортного  контроля

информация в МЭБП

МТК

15 июля и 1 февраля 2010-2012 года

126,3

104,4

3,6



234,3

республиканский бюджет

023

48

Обновление служебного водного транспорта территориальных органов  транспортного контроля

информация в МЭБП

МТК

10 марта ежегодно

0



100,3


100,3

республиканский бюджет

011

49

Внедрение передвижных постов транспортного контроля

информация в МЭБП

МТК

10 марта ежегодно

256

128,0


120,6


504,6

республиканский бюджет

011

50

Развитие «Информационно-аналитической системы транспортной базы данных и мониторинга динамики безопасности перевозок» на 2013-2015 годы

информация в МЭБП

МТК

10 марта ежегодно

0


8



8,0

республиканский бюджет

025 МЭБП

                                                                  »;
      в подразделе «8. Подготовка кадров в транспортной отрасли»:
      строку, порядковый номер 57, изложить в следующей редакции:
«

57

Подготовка кадров с техническим и профессиональным образованием по морским специальностям

информация в МЭБП

МТК, МОН, ТОО «НМСК «Казмортрансфлот»

10 марта ежегодно

0,0

15,0

65,0

125,0



205,0

республиканский бюджет

002 МОН

57,0

57,0

57,0





171,0

заемные средства



                                                                  »;
      в подразделе «9. Прикладные научные исследования в области транспорта и коммуникаций»:
      строку, порядковый номер 60, изложить в следующей редакции:
«

60

Прикладные научные исследования в области транспорта и коммуникаций

информация в МЭБП

МТК

10 марта ежегодно

22,7

6,5

22,7

12,0

11,4

75,3

республиканский бюджет

010

                                                                  »;
      таблицу «Источники предполагаемых расходов на реализацию Программы» изложить в следующей редакции:
«
                                                         млн. тенге

Источники предполагаемых расходов

2010 год

2011 год

2012 год

2013 год

2014 год

Всего

Республиканский бюджет, в том числе бюджетные средства государственных органов

179250,8

243918,2

166490,2

199302,6

186275,7

975237,5

МТК

131672,8

153081,2

159417,2

193473,4

183916,6

821561,2

МЭБП

47578,0

90822,0

4008,0

0,0

0,0

142408,0

МОН

0,0

15,0

65,0

125,0

0,0

205,0

МО

0,0

0,0

3000,0

5704,2

2359,1

11063,3

Заемные средства

125990,4

243991,1

372984,6

341983,1

208213,0

1293162,2

Концессия

0,0

0,0

0,0

0,0

2000,0

2000,0

Собственные средства компаний

37279,6

42125,9

76567,3

121871,8

143512,2

421356,8

Итого

342520,8

530035,2

616042,1

663157,5

540000,9

2691756,5

                                                                  »;
      в подразделе «расшифровка аббревиатур:»:
      строки:
      «АО «НМСК «Казмортрансфлот» – акционерное общество «Национальная морская судоходная компания «Казмортрансфлот»
      РГП «АММТП» – Республиканское государственное предприятие «Актауский международный морской торговый порт»
      изложить в следующей редакции:
      «ТОО «НМСК «Казмортрансфлот» – товарищество с ограниченной ответственностью «Национальная морская судоходная компания «Казмортрансфлот»
      АО «НК «АММТП» – акционерное общество «Национальная компания «Актауский международный морской торговый порт»;
      в приложении 1 «Основные инвестиционные проекты в отрасли» к указанной Программе:
      в разделе «1. Автодорожная отрасль»:
      строки, порядковые номера 1, 2, 3, изложить в следующей редакции:
«

1. Реконструкция международного транзитного коридора «Западная Европа – Западный Китай»

Реконструкция

Обеспечение бесперебойного, безопасного и удобного движения транспортных средств

Технико-экономическое обоснование – есть

Алматинская, Жамбылская, Южно-Казахстанская, Кызылординская, Актюбинская области

2007 г.

2015 г.

МТК

614 229,9

РБ, заемные средства

122 348,3

РБ

491 881,6

Заемные средства

2. Алматы-Астана – Петропавловск - гр. РФ

Реконструкция

Обеспечение бесперебойного, безопасного и удобного движения транспортных средств

Технико-экономическое обоснование – есть

Акмолинская и Северо-Казахстанская области

2006 г.

2016 г.

МТК

40 941,7

РБ

3. гр. РФ – Уральск – Актобе, включая строительство г. Актобе

Реконструкция

Обеспечение бесперебойного, безопасного и удобного движения транспортных средств

не требуется

Западно-Казахстанская и Актюбинская области

2003 г.

2014 г.

МТК

29 503,2

РБ

                                                                  »;
      строки, порядковые номера 5, 6, 7, изложить в следующей редакции:
«

5. Омск – Павлодар – Майкапшагай

Реконструкция

Обеспечение бесперебойного, безопасного и удобного движения транспортных средств

Технико-экономическое обоснование – есть

Павлодарская и Восточно-Казахстанская области

2006 г.

2017 г.

МТК

47 419,5

РБ

6. Астана – Костанай – Челябинск

Реконструкция

Обеспечение бесперебойного, безопасного и удобного движения транспортных средств

Технико-экономическое обоснование – есть

Акмолинская и Костанайская области

2003 г.

2014 г.

МТК

26 768,3

РБ

7. Таскескен – Бахты (гр. КНР)

Реконструкция

Обеспечение бесперебойного, безопасного и удобного движения транспортных средств

Технико-экономическое обоснование – есть

Восточно-Казахстанская область

2006 г.

2015 г.

МТК

10 755,0

РБ

                                                                  »;
      строку, порядковый номер 11, изложить в следующей редакции:
«

11. Кызылорда –Павлодар – Успенка – гр. РФ

Реконструкция

Обеспечение бесперебойного, безопасного и удобного движения транспортных средств

Технико-экономическое обоснование – есть

Карагандинская и Кызылординская области

2012 г.

2019 г.

МТК

115,6

РБ

                                                                  »;
      строки, порядковые номера 13, 16, 22, 24, исключить;
      дополнить строками, порядковые номера 26, 27, 28, следующего содержания:
«

26. Астана – Павлодар – Калбатау – Усть-Каменогорск

Реконструкция

Обеспечение бесперебойного, безопасного и удобного движения транспортных средств

не требуется

Акмолинская, Павлодарская и Восточно-Казахстанская области

2013 г.

2019 г.

МТК

10 500,0

РБ

27. Астана – Караганда – Алматы через озеро Балхаш

Реконструкция

Обеспечение бесперебойного, безопасного и удобного движения транспортных средств

не требуется

Акмолинская, Карагандинская и Алматинская области

2013 г.

2019 г.

МТК

16 000,0

РБ

28. Уральск – Каменка - гр. РФ

Реконструкция

Обеспечение бесперебойного, безопасного и удобного движения транспортных средств

не требуется

Западно-Казахстанская область

2013 г.

2017 г.

МТК

190,0

РБ

                                                                  »;
      в разделе «2. Авиационная отрасль»:
      строку, порядковый номер 4, изложить в следующей редакции:
«

4. Реконструкция взлетно-посадочной полосы и пассажирского терминала

Реконструкция

Привести в соответствие с ИКАО

Технико-экономическое обоснование – нет;
проектно-сметная документация – нет

Аэропорт г. Тара за

2013 г.

2014 г.

собственник аэропорта, акимат Жамбылской области, МТК

4 631,4

РБ

                                                                  »;
      в разделе «3. Железнодорожная отрасль»:
      строку, порядковый номер 1, изложить в следующей редакции:
«

1. Строительство железнодорожной линии «Коргас – Жетыген»

Строительство

Открытие второго железнодорожного пункта перехода с КНР и сокращение расстояния в направлении Китай – Европа через порт Актау на 500 км

Технико-экономическое обоснование – есть; проектно-сметная документация – есть

Алматинская область

2009 г.

2013 г.

МТК, МЭБП, АО «ФНБ «Самрук-Казына» (по согласованию), АО «НК «КТЖ» (по согласованию)

128 058

РБ, заемные и собственные средства

93 051

РБ

15 750

Заемные средства из Нацфонда

19 257

Собственные средства АО «НК «КТЖ»

                                                                  »;
      в разделе «4. Водный транспорт»:
      строки, порядковые номера 3, 4, 5, 6, 7, 8, изложить в следующей редакции:
«

3. Строительство защитного гидротехнического сооружения Шульбинского шлюза

Проведение мероприятий по строительству защитного гидротехнического соружения Шульбинского шлюза

Обеспечение безопасной эксплуатации судоходного шлюза

ТЭО – есть;

ПСД – нет

Восточно-Казахстанская область

2009 г.

2014 г.

МТК, МФ

1 030,4

РБ

4. Развитие танкерного флота

Строительство судов, поставка судов

Развитие Казахстанского торгового флота

не требуется

Мангистауская область

2005 г.

2014 г.

МТК, ТОО «НМСК «Казмортрансфлот» (по согласованию)

20784,0

Заемные средства

5. Строительство и приобретение сухогрузного флота

Строительство судов, Поставка судов

Развитие Казахстанского торгового флота

не требуется

Мангистауская область

2011 г.

2014 г.

МТК, ТОО «НМСК «Казмортрансфлот» (по согласованию)

5 250,0

Заемные средства

6. Создание судоремонтного производства в п. Баутино

Строительство производственных объектов, приобретение и монтаж судоремонтного оборудования

Обеспечение ремонта судов

Технико-экономическое обоснование – есть; проектно-сметная документация – есть

Мангистауская область

2009 г.

2010 г.

МТК, ТОО «НМСК «Казмортрансфлот» (по согласованию)

500,0

Заемные средства

7. Строительство и приобретение флота поддержки морских операций

Строительство судов, Поставка судов

Развитие Казахстанского торгового флота

не требуется

Мангистауская область

2011 г.

2013 г.

МТК, ТОО «НМСК «Казмортрансфлот» (по согласованию)

8 250,0

Заемные средства

8. Обеспечение классификации и технической безопасности судов внутреннего водного плавания «река-море» (техническое освидетельствование судов – регистр судоходства)

Техническое освидетельствование судов и производств

Обеспечение безопасности судоходства

не требуется

Региональное развитие

2010 г.

2014 г.

МТК, Минфин, Государственное учреждение «Регистр судоходства»

506,1

РБ

                                                                  »;
      в «Примечание: расшифровка аббревиатур»:
      строку:
      «АО «НМСК «Казмортрансфлот» – акционерное общество «Национальная морская судоходная компания «Казмортрансфлот»
      изложить в следующей редакции:
      «ТОО «НМСК «Казмортрансфлот» – товарищество с ограниченной ответственностью «Национальная морская судоходная компания «Казмортрансфлот»».
      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня подписания.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       С. Ахметов