Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы арасындағы "Қазақстанда парасаттылық жүйелеріне зерттеу жүргізу" жобасын іске асыру туралы келісімге қол қою туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 желтоқсандағы № 1371 қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы арасындағы «Қазақстанда парасаттылық жүйелеріне зерттеу жүргізу» жобасын іске асыру туралы келісімнің жобасы мақұлдансын.
      2. Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрі Ерболат Асқарбекұлы Досаевқа Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы арасындағы «Қазақстанда парасаттылық жүйелеріне зерттеу жүргізу» жобасын іске асыру туралы келісімге қағидаттық сипаты жоқ өзгерістер мен толықтырулар енгізуге рұқсат бере отырып, Қазақстан Республикасының Үкіметі атынан қол қоюға өкілеттік берілсін.
      3. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     К.Мәсімов

Қазақстан Республикасы  
Үкіметінің        
2014 жылғы 24 желтоқсандағы
№ 1371 қаулысымен    
мақұлданған       

Жоба

Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық
ынтымақтастық және даму ұйымы арасындағы «Қазақстанда
парасаттылық жүйелеріне зерттеу жүргізу» жобасын іске
асыру туралы келісім

      Бұдан әрі жеке алғанда «Тарап» деп, ал бірлесіп «Тараптар» деп аталатын Қазақстан Республикасының Үкіметі (бұдан әрі «Үкімет») және Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы (бұдан әрі - «ЭЫДҰ»)
      төмендегілер туралы келісті:

1-бап. Келісімнің нысанасы

      1. Қазақстанда парасаттылық жүйелерін қамтамасыз етудің әкімшілік-құқықтық базасын нығайтуды қолдау мақсатында барлық тиісті аспектілер бойынша сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің кешенді жүйесін одан әрі әзірлеуге жәрдем көрсету арқылы, мемлекеттік, сол сияқты жеке сектордағы ізгілікті қамтамасыз етуге байланысты тәуекелдерді назарға ала отырып, озық халықаралық тәжірибенің негізінде және Қазақстанның ерекшеліктерін ескере отырып, ЭЫДҰ Қазақстанда парасаттылық жүйелерін зерттеуді жүргізеді.
      2. Үкімет Жобаны қаржыландыруға келіседі.

2-бап. Бюджет-қаржы тетіктері

      1. Үкімет Жобаны қаржыландыруға жалпы сомасы 376726 (үш жүз жетпіс алты мың жеті жүз жиырма алты) евро ұсынады.
      2. Жобаны іске асыру мерзімі 18 айды құрайды, бұл ретте Тараптардың соңғысы осы Келісімге қол қойған күн Жобаның басталған күні болып табылады.
      3. ЭЫДҰ Жобаны іске асырудан алған кез келген нәтижені одан әрі пайдалану осындай нәтижелерді ЭЫДҰ Кеңесінің ЭЫДҰ-ның Жұмыс және бюджет бағдарламасына (ЖББ) енгізуіне байланысты болады. Осы Келісімнің қолданылу саласына кіретін Жобаны іске асыру нәтижелері қазіргі уақытта ЭЫДҰ-ның ЖББ енгізілді, ЭЫДҰ-ның Мемлекеттік басқару және аумақтық даму директораты осы Жобаны іске асыру нәтижелерін кейіннен болашақтағы ЖББ-ға қосу туралы ұсынысты енгізеді. Алайда, егер нәтижесінде осы Жобаны іске асыру нәтижелері болашақтағы ЖББ-ға қосылмаған болса, ЭЫДҰ берілген қаражат есебінен қаржыландырылатын жұмыстарды тоқтатуға және осы Келісімді бұзуға құқылы, бұл ретте Үкімет нақты келтірілген шығыстарды немесе ЭЫДҰ-ның осы Келісімді бұзу күніне дейін өзіне қабылдаған міндеттемелер бойынша шығыстарды ғана жабады.
      4. Осы Келісімге қол қойылғаннан кейін және ЭЫДҰ-дан тиісті есеп шотты алғаннан кейін Үкімет оны толық көлемде қаржыландырады.
      5. ЭЫДҰ Қаржы регламенттеріне және басқа да тиісті қағидаларға,  ЭЫДҰ саясатына және қазіргі уақытта жалпы қаражаттың 6,3 %-ы мөлшеріндегі әкімшілік шығыстарды өтеудің алымын көздейтін рәсімдеріне сәйкес осы Келісім бойынша берілген қаражатқа иелік етеді.
      6. Шығыстар бухгалтерлік есептің жалпыға бірдей қағидаттары негізінде ЭЫДҰ бухгалтерлік есептерінде келтірілетін болады және ЭЫДҰ аудит ережелерінің стандарттарына сәйкес аудиттің мәні болып табылады.

3-бап. Жобаны іске асыру бойынша қызметті жүргізу тәртібі

      ЭЫДҰ Жобаны парасаттылық жүйесіне және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күреске байланысты Қазақстан Республикасының құқықтық, әкімшілік және экономикалық аспектілерінің күшті және әлсіз жақтарын бағалау мақсатында қоса берілген осы Келісімнің ажырамас бөлігі болып табылатын оған 1-қосымшадағы сипаттамаға сәйкес іске асырады.

4-бап. Жобаның іске асырылу нәтижелері

      Жоба аяқталғаннан бастап ЭЫДҰ алты айдың ішінде Үкіметке негізгі есепті және шығыстар туралы түпкілікті қаржылық есепті ұсынады.

5-бап. Ақпаратпен алмасу

      1. Тараптар Жобаны іске асыру мақсатында бір біріне өзара жәрдем мен қажетті ақпаратты ұсынады.
      2. Қазақстан Тарапынан Жобаны іске асыруға жауапты мемлекеттік орган Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі болып табылады.
      3. Тараптардың арасындағы кез келген хат-хабар мына мекенжайлар бойынша жолданады.
      Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің мекенжайына:
      Астана қаласы, Орынбор көшесі, № 8, тел.: 8 (7172) 74-38-01, факс: 8 (7172) 74-38-24, e-mail: info@minplan.kz
      ЭЫДҰ мекенжайына:
      Хельге Шредерге (Helge Schroder)
      CleanGovBiz Саясат мәселелері жөніндегі талдаушы
      Бас хатшының кеңсесі
      2, рю Андрэ-Паскаль, 75775 Париж Цедекс 16, Франция (2, rue Andre Pascal, 75775 Paris Cedex 1, France)
      Телефон: +33 (0)1 45 24 85 71
      Электрондық пошта: helge.schroeder@oecd.org

6-бап. Жобаның іске асырылу нәтижелерін пайдалану

      1. Жобаны іске асыру жұмысының нәтижелері кез келген нысанда ЭЫДҰ жеке-дара меншігі болып қалады.
      2. Үшінші тұлғалардың құқықтарын, сондай-ақ егер, қолданылатын болса, ЭЫДҰ-ның құжаттарды құпияландыру және құпиясыздандыру қағидалары мен саясатын ескере отырып, ЭЫДҰ Үкіметке кез келген мемлекеттік коммерциялық емес мақсатта Жоба бойынша түпкілікті есебін көшіру және тарату арқылы пайдалануға арналған мүлде қайтарып алынбайтын әлемнің барлық елдерінде қолданылатын лицензияны береді. Үкімет негізгі есептің «Оқу үшін» (html 5) толық нұсқасын өзінің интернет-ресурсында орналастыруға және бөлісуге құқылы.
      3. Үкімет барлық тиісті жағдайларда ЭЫДҰ авторлық құқығын тиісті түрде тануға тиіс.
      4. Негізгі есеп Үкіметтің Жобаға қосқан үлесін тануды қамтиды.

7-бап. Дауларды реттеу

      1. Осы Келісімді түсіндіруге және қолдануға қатысты тараптардың арасындағы кез келген дау мүмкіндігінше келіссөздер мен кеңестер арқылы реттеледі.
      2. Осы Келісімнің болуын, шынайылығын немесе тоқтатылуын қоса алғанда, Келіссөздер арқылы шешілмейтін оны түсіндіруге, қолдануға немесе орындауға байланысты туындайтын кез келген дау, келіспеушіліктер немесе наразылықтар осы Келісімге қол қою күні қолданыста болатын халықаралық ұйымдар мен мемлекеттерге қатысты қолданылатын Тұрақты төрелік соттың Қосымша төрелік регламентіне сәйкес түпкілікті және міндетті күші бар төрелік арқылы реттеуге жатады. Төрелік сотты үш төреші жүргізеді. Төрешілер ЭЫДҰ мен Үкіметтің арасындағы келісім бойынша таңдалады немесе мұндай келісім жеткіліксіз болған жағдайда төрелікке жүгінген кезден бастап үш айдың ішінде төреші Тараптардың кез келгенінің өтінімі бойынша жоғарыда көрсетілген Регламентке сәйкес тағайындалады. Төрешілік Франция, Парижде өткізіледі, бұл ретте өндіріс пен барлық материалдар ағылшын тілінде жүргізіледі.

8-бап. Өзгерістер

      Осы келісімге екі Тараптың өзара келісуі бойынша жеке хаттамаға қол қою арқылы өзгерістер енгізуге жол беріледі. Мұндай өзгерістер Келісімнің ажырамас бөлігі болып табылады.

9-бап. Күшіне енуі

      Осы Келісім Тараптардың соңғысы қол қойған күннен бастап күшіне енеді және 24 ай бойы немесе Тараптардың осы Келісім бойынша өз міндеттемелерін орындаған кезіне дейін күшінде болады.
      Әрқайсысы қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде екі түпнұсқа данада жасалды. Осы Келісімнің ережелерін талқылау кезінде келіспеушіліктер туындаған жағдайда Тараптар ағылшын тіліндегі мәтінге жүгінеді.

      Қазақстан Республикасының    Экономикалық ынтымақтастық
        Үкіметі үшін                  және даму ұйымы үшін

Е.Досаев                       Рольф Альтер
Қазақстан Республикасының      Директор, ЭЫДҰ мемлекеттік басқару
Ұлттық экономика министрі      және аумақтық даму директораты

                               Энтони Дж. Ротье (Anthony J. Rottier)
                               Атқарушы директор

I-қосымша: техникалық тапсырма

«Қазақстанда парасаттылық жүйелеріне зерттеу жүргізу» жобасы

      I. Мәселенің тарихы
      Көптеген жылдар бойы сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғаламдық күресте жетекші ойыншы ЭЫДҰ болып табылады. Ұйым парасаттылықты ілгерілету мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылды қамтамасыз етуге арналған бірқатар халықаралық құралдарды жасады, осылайша үкіметаралық ұйымдардың ортақ жұмысына өз үлесін қосты. Осы стандарттарды мемлекеттік деңгейде іске асыру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күреске тартылған адамдар үшін жергілікті жерлерде парасаттылықты қамтамасыз ету шаралары жүйесін құру мақсатында ЭЫДҰ үкіметтермен, азаматтық қоғаммен және жеке сектормен тікелей өзара іс-қимыл жасайды.
      ЭЫДҰ 2011 жылы басталған CleanGovBiz бастамасының шеңберінде ұйым қызметін сыбайлас жемқорлыққа қарсы күреске және парасаттылықты қамтамасыз етуге бағытталған саясаттың әртүрлі бағыттары бойынша үйлестіру жүзеге асырылып, ЭЫДҰ-ға кірмейтін елдермен қатынастарды қалыптастыру жүргізілуде. Өзінің парасаттылықты қамтамасыз ету құралдарымен CleanGovBiz бастамасы сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің қолда бар құралдарын біріктіреді, осындай құралдарды қолдануды оңтайландыру бойынша пайдаланушылар үшін ыңғайлы нұсқаулықты ұсынады, тиісті ойыншылар арасындағы іс-қимылдардың үйлестірілуін жақсартады және парасаттылық қағидаттарын ілгерілету процессіне мониторинг жүргізеді. Құралдар ЭЫДҰ-ның барлық өзекті құралдарын ғана емес, БҰҰ, Дүниежүзілік Банк, өңірлік даму банктері, Ақшаны жылыстатуға қарсы күрестің қаржылық шараларын әзірлеу тобы, «Трансперенси Интернэшнл» орталығы, Өндіру салалары қызметінің ашықтығы бастамасы әзірлеген өзге де құралдарды қамтиды.
      Осындай құралдарды пайдалана отырып, ЭЫДҰ елдерде парасаттылық жүйелерін зерттеу бойынша бірлескен жұмыс жүргізеді. Парасаттылық жүйелерін зерттеулер елдер тыныс-тіршілігінің парасаттылықты қамтамасыз ету және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресті қамтамасыз етуге қатысты бөлігінде құқықтық, әкімшілік және экономикалық аспектілерінің күшті және әлсіз жақтарын анықтауға арналған. Олар сондай-ақ жұмыс істеп тұрған басқару жүйелерін одан әрі тиісінше бекіту, сондай-ақ сыбайлас жемқорлық іс-қимылдарының алдын алу, анықтау және жолын кесу мақсатында реформалардың басым бағыттарын айқындауға бағытталған. Парасаттылық жүйелерін зерттеулер кейінгі жобалар үшін нақты ұсыныстар әзірлеуге, мысалы басым бағыттар бойынша жағдайға, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы тиімді іс-қимылдар шараларының жүйесін құруға қатысты терең талдау жүргізуге мүмкіндік береді.
      II. Мақсаттар
      «Қазақстанда парасаттылық жүйелеріне зерттеу жүргізу» жобасы халықаралық озық практика негізінде және Қазақстанның ерекшеліктерін ескерумен мемлекеттік, сол сияқты жеке секторда парасаттылықты қамтамасыз етуге байланысты тәуекелдерді назарға ала отырып, үкіметке сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің кешенді жүйесін одан әрі әзірлеуге жәрдемдесу арқылы парасаттылық нормаларын нығайтуда Қазақстан Республикасына қолдау көрсетуге арналған. Осындай зерттеу ЭЫДҰ-ның сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес бойынша жүргізетін желісі контексінде мониторингтің үшінші раундын толықтырады және кеңейтеді. Екінші раунд барысында әзірленген ұсынымдардың орындалу дәрежесін бағалауды мониторингтің үшінші раунды шеңберінде жүзеге асыру жоспарланғандықтан, CleanGovBiz парасаттылық жүйелерін зерттеу кезінде Қазақстанда парасаттылықты қамтамасыз етудің қағидалары мен нормаларына ғаламдық бағалауға негізгі акцент жасалатын болады.
      Осы мақсаттарда парасаттылық жүйелерін зерттеу шеңберінде Қазақстанның сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес институттарының жұмысына және стратегиясына кешенді бағалау жүргізіледі, сондай-ақ мынадай бағыттар бойынша көпшілік мойындаған озық халықаралық практика қағидаттарының негізінде елде парасаттылықты қамтамасыз етудің қағидалары мен нормаларына салыстырмалы талдау жүргізілетін болады:
      Тиісті түрде жұмыс істейтін басқару жүйелері:
      - нормативтік реттеу саласындағы саясат;
      - бәсекелестік саласындағы саясат;
      - мемлекеттік қаржылық басқару;
      - даму саласындағы ынтымақтастық.
      Тиімді профилактика:
      - мемлекеттік сектордағы парасаттылық;
      - мемлекеттік сатып алу;
      - салық ашықтығы;
      - экспорттық несиелер;
      - мүддені білдіру;
      - іскерлік сектордағы парасаттылық;
      - азаматтық қоғамды нығайту.
      Жосықсыз практиканы анықтаудың астарлы тетіктері:
      - салықтық әкімшілендіру;
      - әшкерелеушілерді (ақпарат берушілерді) қорғау;
      - тәуелсіз БАҚ.
      Құқық бұзушылықтарды қатаң қудалау және түзету жүйесі:
      - пара алуды криминалдандыру және жазаны бұлтартпай орындауды қамтамасыз ету.
      III. Күтілетін нәтижелер
      - «Қазақстанда парасаттылық жүйелеріне зерттеу жүргізу» жобасы мынадай мақсаттарға қол жеткізуге бағытталған:
      - Қазақстанды саяси диалогты дамыту, озық практикамен алмасу және реформалар жүргізудің басым бағыттарын айқындау жолымен халықаралық сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес практикасына және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес тәжірибесіне сәйкес келтіру;
      - елде озық тәжірибені тарату бойынша іс-шараларға қатысу үшін ведомствоаралық жұмыс тобы мен ЭЫДҰ сарапшыларын тарту жолымен сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес мақсатында Үкіметтің үйлестіру рөлін нығайту және хабардар болуын арттыру;
      - мүдделі тараптарды азаматтық қоғам мен коммерциялық құрылымдар бірлестіктерінің белсенді қатысуымен саясатты бірлесіп әзірлеу процесін қолдау жолымен парасаттылықты қамтамасыз етудің кешенді саясатын әзірлеуге кеңінен тарту.
      IV. Жобаны іске асырудың әдіснамасы мен процесі
      «Қазақстанда парасаттылық жүйелеріне зерттеу жүргізу» жобасы ведомствоаралық жұмыс тобының азаматтық қоғам және іскерлік сектормен өзара іс-қимыл жасай отырып, зерттеу саласындағы ахуалға дербес бақылау жүргізуі форматында әзірленді. ЭЫДҰ техникалық көмек көрсету және сараптамалық білім беру арқылы жобаға қолдау көрсетеді және парасаттылық жүйелерін зерттеу нәтижелері туралы есеп жасайды.
      Әдіснама Қазақстанның ерекшіліктерін ескере отырып әзірленді, «Қазақстанда парасаттылық жүйелеріне зерттеу жүргізу» жобасының жалпы іске асырылуы мынадай тәртіппен жүзеге асырылады:
      1. Үкімет пен ЭЫДҰ «Қазақстанда парасаттылық жүйелеріне зерттеу жүргізу» жобасын жүргізудің шарттарын келіседі.
      2. Үкімет үйлестірушіні тағайындайды және барлық мүдделі министрліктерде байланыс жасайтын тұлғаларды көрсетеді. Үйлестіруші де, жеке байланыс жасайтын тұлғалар да (бұдан әрі - «жұмыс тобы») тиісті қолдау көрсететін CleanGovBiz тобымен тұрақты байланыста жұмыс істейді. CleanGovBiz тобы ЭЫДҰ тиісті директораттарында ел мен сарапшылар арасындағы бірыңғай байланыс нүктесі болып табылады.
      3. Жұмыс тобы CleanGovBiz парасаттылықты айқындау құралымен жұмыс істеу әдістемесін қолдау бойынша ЭЫДҰ талдамалық тобы жүргізетін жұмыс отырысында нұсқаулықтар алады (Құралдар сауалнама құралдарын қамтиды). Бұдан басқа, дербес бағалауды жүргізуге көмек көрсету шеңберінде CleanGovBiz тобының мамандары үнемі жерлерге шығуды жүзеге асырады.
      4. Жұмыс тобы ЭЫДҰ талдамалық тобына алдын ала тұжырымдар береді.
      5. ЭЫДҰ-ның талдамалық тобы, сондай-ақ ЭЫДҰ қатысушылар мемлекеттерден тиісті деңгейдегі талдаушылар елге жұмыс отырыстарында зерттеудің алдын ала нәтижелерін талқылау үшін келеді, олар саяси диалог форматында өткізіледі. Сондай-ақ азаматтық қоғамдардың және коммерциялық құрылымдар бірлестіктерінің өкілдерімен консультация көзделеді.
      6. Жұмыс тобымен консультация нәтижелері бойынша ЭЫДҰ талдамалық тобы парасаттылық жүйелерін зерттеу барысы туралы алдын ала есепті құрайды.
      7. ЭЫДҰ сарапшылары және ЭЫДҰ қатысушы мемлекеттердің делегаттары үкімет өкілдерінің немесе жұмыс тобы мүшелерінің қатысумен «Қазақстанда парасаттылық жүйелеріне зерттеу жүргізу» жобасын іске асыру барысы туралы алдын ала есепті қарастырады.
      8. ЭЫДҰ-ның талдамалық тобы «Қазақстанда парасаттылық жүйелеріне зерттеу жүргізу» жобасының қорытындысы туралы нақты есепті құрастырады, онда реформаларды жүргізудің басымдылық бағыттарын ұсынады және мынадай бақылау талдамалық іс-шараларын ұсынады.
      9. «Қазақстанда парасаттылық жүйелеріне зерттеу жүргізу» жобасының нәтижелері туралы түпкілікті есеп ұсынылады және есепте көрсетілген талдамалық іс-шаралардың іске асырылу кестесі құрастырылады.
      10. ЭЫДҰ-ның талдамалық тобы, тиісті деңгейдегі талдаушылар мен үкіметтің өкілдері кезек күттірмес шараларды іске асыруды қарастыру үшін және одан әрі іс-қимылдар жоспарын айқындау үшін кездесу өткізеді.
      V. Іс-шаралар
      «Қазақстанда парасаттылық жүйелеріне зерттеу жүргізу» жобасы мына іс-шараларды көздейді:
      - парасаттылықты қамтамасыз ету шаралары жүйесін құру бойынша жұмыс отырысы, оның жұмысында тиісті министрліктердің лауазымды тұлғалары, оның ішінде ведомствоаралық жұмыс тобының, ҮЕҰ және жеке сектордың өкілдері қатысады. Жұмыс отырысында парасаттылықты қамтамасыз ету құралдарымен таныстыру және «Қазақстанда парасаттылық жүйелеріне зерттеу жүргізу» жобасының міндеттерін, процестерін және іске асырылу нәтижелерін түсіндіру жоспарлануда. Жұмыс отырысының барысында «Қазақстанда парасаттылык жүйелеріне зерттеу жүргізу» жобасын іске асырудың нақты мерзімдері келісіледі, жұмыс тобы мен ЭЫДҰ сарапшылары арасындағы міндеттер бөлінеді. Жұмыс отырысы сарапшылардың Қазақстанның әкімшілік ортасының қажеттіліктері мен ерекшіліктерін ескере отырып, Зерттеудің тетіктері мен рәсімдерін нақтылап алуы үшін қолайлы алаң болмақ. Сондай-ақ, жұмыс отырысында «Қазақстанда парасаттылық жүйелеріне зерттеу жүргізу» жобасына жеке сектор мен азаматтық қоғамды тарту үшін ынталандыру жүйесін әзірлеу жоспарлануда. Жұмыс отырысы аяқталғаннан кейін «Қазақстанда парасаттылық жүйелеріне зерттеу жүргізу» жобасы туралы қоғамды ақпараттандыру үшін баспасөз конференция ұйымдастырылуы мүмкін;
      - саяси диалог форматындағы жұмыс отырысы, оның жұмысында ЭЫДҰ талдамалық тобы және ведомствоаралық жұмыс тобы қатысады, зерттеу сұрақтарының жауаптарын егжей-тегжейлі қарау және бастапқы қорытындыларын талқылау мақсатында жүргізіледі; сондай-ақ талап ету бойынша парасаттылықты қамтамасыз ету шаралары жүйесін құру бойынша кездесулер ұйымдастырылуы мүмкін;
      - саяси диалог форматындағы жұмыс отырысымен қатар азаматтық қоғам мен коммерциялық құрылымдар бірлестіктерінің өкілдерімен консультациялар өткізіледі. Консультациялар азаматтық қоғам мен бизнестің үкіметтің дербес бағалау жүргізуіне қатысты көзқарасын ескеруге көмектеседі;
      - шолу түріндегі жұмыс отырысы, онда «Қазақстанда парасаттылық жүйелеріне зерттеу жүргізу» жобасын іске асыру туралы есеп жобасы ЭЫДҰ қоғамдастығының қарауына ұсынылады. Лауазымды тұлғалар мен ЭЫДҰ елдерінің делегаттары өз көзқарасын білдіреді, практикалық тәжірибесімен бөліседі және реформалар жүргізудің басымды бағыттарын ұсынады.
      - ең соңында кезек күттірмейтін шараларды орындаудың және алдағы іс-қимылдар жоспарын айқындаудың нәтижелерін қарау үшін қорытынды кездесу өткізіледі.
      VI. Жобаны іске асыруға үлес қосу және іске асыру нәтижелері
      ЭЫДҰ-ның үлесі:
      - «Қазақстанда парасаттылык жүйелеріне зерттеу жүргізу» жобасына қолдау көрсететін және Қазақстанның Үкіметі мен жұмыс тобы үшін бірыңғай байланыс нүктесі болатын CleanGovBiz талдамалық тобы;
      - мүдделі директораттардың ЭЫДҰ-дағы сарапшылары. «ЭЫДҰ талдамалық тобына» CleanGovBiz талдамалық тобының мүшелері және ЭЫДҰ сарапшылары кіреді;
      - ЭЫДҰ қатысушы мемлекеттердің лауазымды тұлғалары мен делегаттары, олар «Қазақстанда парасаттылық жүйелеріне зерттеу жүргізу» жобасы бойынша түсініктемелерді ұсынады және озық практикалық тәжірибесімен бөліседі;
      - Қазақстанда тұратын жергілікті консультант парасаттылық жүйелеріне зерттеуге жәрдемдеседі және болып жатқан жағдайларға өз көзқарасын білдіреді.
      Парасаттылық жүйелеріне зерттеу нәтижесінде нәтижелерді алу болжануда:
      - парасаттылықты нығайту және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес  мәселелері жөніндегі ведомствоаралық жұмыс тобы құрылады; жұмыс тобы осы саладағы прогресті одан әрі бақылауды жүзеге асыру үшін «Қазақстанда парасаттылық жүйелеріне зерттеу жүргізу» жобасы аяқталғаннан кейін де жұмысты жалғастыра қалады;
      - парасаттылықты қамтамасыз ету бойынша ЭЫДҰ құралдарын қолдану әдістемелерін пайдалана отырып, сауалнама нәтижелерінің негізінде дербес бағалау жүргізіледі;
      - бес іс-шара ұйымдастырылады;
      - парасаттылықты қамтамасыз ету шаралары жүйесін құру жөніндегі жұмыс отырысы, оның жұмысында тиісті министрліктерден лауазымды тұлғалар, оның ішінде ведомствоаралық жұмыс тобының өкілдері, азаматтық қоғам мен коммерциялық құрылымдар бірлестіктерінің өкілдері қатысады;
      - саяси диалог форматындағы жұмыс отырысы, онда ЭЫДҰ-ның талдамалық тобы зерттеу анкеталарының сұрақтарына жауаптарды түсіндіреді және жұмыс тобымен зерттеу нәтижелері бойынша алғашқы қорытындыларды талқылайды;
      - жалпы Қазақстандағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес әкімшілік-құқықтық базасының мәселелері бойынша және атап айтқанда «Қазақстанда парасаттылық жүйелеріне зерттеу жүргізу» жобасын іске асыру жоспары мәселелері бойынша азаматтық қоғамның және коммерциялық құрылымдар бірлестіктерінің өкілдерімен консультациялар;
      - шолу семинары, онда лауазымды тұлғалардың және ЭЫДҰ қатысушы мемлекеттері делегаттарының қарауына үкіметті дербес бағалау нәтижелері бойынша есеп жобасы ұсынылады. Семинарға қатысушылар өз түсініктемелерін береді және озық практикалық тәжірибелерімен бөліседі;
      - нәтижелерді қарастыру және одан әрі іс-қимылдар жоспарын айқындау үшін қорытынды кездесу;
      - ведомствоаралық жұмыс тобының, сондай-ақ реформалар жүргізудің басым бағыттарын көрсетумен ЭЫДҰ тартатын мамандардың дербес бағалау нәтижелерінің негізінде соңғы есеп;
      - Қазақстан Үкіметінің сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес бойынша іс-шаралар жоспарын әзірлеуі.
      VII. Жобаны іске асыру талаптары:
      Мерзімдері:
      «Қазақстанда парасаттылық жүйелеріне зерттеу жүргізу» жобасы келісуші тараптардың соңғысы «Келісімге» қол қойған күннен басталады. Жобаның жалпы ұзақтығы 18 айды құрайды. Ұзақтығы 1-2 ай даярлық кезеңінен кейін 10 айдың ішінде тікелей парасаттылық жүйелерін зерттеудің өзі жүргізіледі. Қалған 6 ай қорытынды кездесулерді ұйымдастыруға және өткізу үшін беріледі, осы кезең ішінде Қазақстан Үкіметі сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес бойынша іс-шаралар жоспарын әзірлеуі және осы саладағы іске асырылуы мүмкін кейінгі жобаларды айқындауы қажет.
      Құны:
      Жобаның жалпы құны 376726 евроға бағаланады (IX. Бюджетті қараңыз).
      VIII. Негізгі анықтамалар
      Парасаттылық
      Мемлекеттік және жеке сектор ұйымдарының күнделікті қызметінде құндылықтарды, қағидаттар мен нормаларды қолдануына парасаттылық те жатады. Үкіметтер ақпаратты, ресурстар мен өкілеттіктерді негізделген мақсаттарда пайдалану талабымен өздеріне қатысты әсіресе жұртшылық тарапынан қысымға ұшырауда.
      Парасаттылық мәдениетіне қол жеткізу стандарттарды жетілдіру, күнделікті практикада оларды түсіндіру, бақылау және орындалуын қамтамасыз ету бойынша жүйелі күш-жігерді талап етеді. Бұл сондай-ақ тәуекелдердің алдын алуды және арнайы дайындалған қарсы шараларды қолдануды талап етеді.
      Парасаттылық тәуекелдері
      Парасаттылық тәуекелдерін немесе парасаттылыққа арналған тәуекелдерді адамның, мекеменің немесе құрылымның адалдығы мен шыншылдығына қарсы бағытталған сыбайлас жемқорлық үшін кез келген мүмкіндік немесе ынталандыру ретінде сипаттауға болады. Осындай тәуекелдерді басқару архитектураны және мемлекеттік институттардың парасаттылықты сақтаудың орынды кепілдігіне қол жеткізу үшін парасаттылыққа арналған әлеуетті тәуекелдердің туындауын анықтау, талдау, бағалау, ден қою және бақылау жөніндегі шаралар мен әдістердің келісілген кешенін талап етеді.
      Парасаттылық негіздері/сыбайлас жемқорлыққа қарсы кешенді тәсіл
      Парасаттылық негіздері - бұл елдер үкіметтеріндегі парасаттылықты басқарудың жүйелі және кешенді тәсілі. Олар парасаттылыққа жәрдем көрсету мен сыбайлас жемқорлықтың алдын алу институттарынан, жүйелері мен тетіктерінен тұрады және парасаттылыққа әсер ететін контекстік факторларды ескереді. Үкіметтердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің кешенді тәсілін әзірлеуінің, яғни мемлекеттік, сол сияқты жеке секторда сыбайлас жемқорлыққа қарсы күш-жігерді үйлестіруінің қажетті шарты негіздері болып табылады.
      IX. Бюджет

«Қазақстанда ізгілік жүйелерін зерттеуді жүргізу» жобасы

Санаты

Жалпы есептік құн (евро)

Қызметкерлерге арналған шығындар

212790

Өтелетін шығыстар (офистік үй-жайлар, AT және т.б.)

28717

Сарапшылар - қаламақылар

28000

Миссияға арналған шығындар (ЭЫДҰ қызметкерлері)

65500

Миссияға арналған шығындар (сарапшылар)

7000

Өзгелері (мысалы, баспа, фотокөшірмелер, жарияланымдар)

10990

Қаражаттарға билік жүргізгені үшін ЭЫДҰ алымы (6,3 %)

23734

Шығыстар жиыны

376726

О подписании Соглашения между Правительством Республики Казахстан и Организацией экономического сотрудничества и развития о реализации проекта "Проведение исследования систем добропорядочности в Казахстане"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 24 декабря 2014 года № 1371

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Одобрить прилагаемый проект Соглашения между Правительством Республики Казахстан и Организацией экономического сотрудничества и развития о реализации проекта «Проведение исследования систем добропорядочности в Казахстане».
      2. Уполномочить Министра национальной экономики Республики Казахстан Досаева Ерболата Аскарбековича подписать от имени Правительства Республики Казахстан Соглашение между Правительством Республики Казахстан и Организацией экономического сотрудничества и развития о реализации проекта «Проведение исследования систем добропорядочности в Казахстане», разрешив вносить в него изменения и дополнения, не имеющие принципиального характера.
      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                      К. Масимов

Одобрен          
постановлением Правительства
Республики Казахстан  
от 24 декабря 2014 года № 1371

Проект

Соглашение
между Правительством Республики Казахстан и Организацией
экономического сотрудничества и развития о реализации проекта
«Проведение исследования систем добропорядочности в Казахстане»

      Правительство Республики Казахстан (в дальнейшем «Правительство») и Организация экономического сотрудничества и развития (в дальнейшем «ОЭСР»), в дальнейшем по отдельности именуемые «Сторона», а совместно – «Стороны»,
      согласились о нижеследующем:

Статья 1. Предмет Соглашения

      1. В целях поддержки укрепления административно-правовой базы обеспечения добропорядочности в Казахстане путем оказания содействия в дальнейшей разработке комплексной системы борьбы с коррупцией по всем соответствующим аспектам, принимая во внимание связанные с обеспечением добропорядочности риски, как в государственном, так и частном секторе, на основе передовой международной практики и с учетом особенностей Казахстана, ОЭСР проведет исследование систем добропорядочности в Казахстане (в дальнейшем именуемое «Проект»).
      2. Правительство соглашается финансировать Проект.

Статья 2. Бюджетно-финансовые механизмы

      1. Правительство предоставит финансирование под Проект на общую сумму 376 726 (триста семьдесят шесть тысяч семьсот двадцать шесть) евро.
      2. Срок реализации Проекта составляет 18 месяцев, при этом датой начала Проекта является дата подписания настоящего Соглашения последней из Сторон.
      3. Дальнейшее использование любых полученных ОЭСР результатов реализации Проекта зависит от включения таких результатов Советом ОЭСР в Программу работы и бюджета («ПРБ») ОЭСР. Результаты реализации Проекта, входящие в сферу действия настоящего Соглашения, в настоящее время включены в ПРБ ОЭСР. Директорат по государственному управлению и территориальному развитию ОЭСР внесет предложение о последующем включении этих результатов реализации Проекта в будущие ПРБ. Однако, если эти результаты реализации Проекта в конечном итоге не будут включены в будущие ПРБ, ОЭСР имеет право прекратить работы, финансируемые за счет предоставленных средств, и расторгнуть настоящее Соглашение, при этом Правительство покроет только те расходы, которые фактически понесены или по которым ОЭСР приняла на себя обязательства до даты расторжения настоящего Соглашения.
      4. Правительство предоставляет средства финансирования в полном объеме после подписания настоящего Соглашения и получения соответствующего счета от ОЭСР.
      5. ОЭСР распоряжается средствами, предоставленными по настоящему Соглашению, в соответствии с финансовыми регламентами и другими соответствующими правилами, политикой и процедурами ОЭСР, которые в настоящее время предусматривают сбор на возмещение административных расходов в размере 6,3 % от общих средств.
      6. Расходы будут приведены в бухгалтерских счетах ОЭСР на основе общепринятых принципов бухгалтерского учета и являются предметом аудита в соответствии со стандартами правил аудита ОЭСР.

Статья 3. Порядок ведения деятельности по реализации Проекта

      ОЭСР реализует Проект в соответствии с описанием, содержащимся в приложении I к настоящему Соглашению, являющимся его неотъемлемой частью в целях оценки сильных и слабых сторон правовых, административных и экономических аспектов Республики Казахстан, связанных с системой добропорядочности и борьбой с коррупцией.

Статья 4. Результаты реализации Проекта

      В течение шести месяцев с момента завершения Проекта ОЭСР представит Правительству основной отчет и окончательный финансовый отчет о расходах.

Статья 5. Обмен информацией

      1. Стороны предоставляют друг другу взаимное содействие и необходимую информацию в целях реализации Проекта.
      2. Ответственным государственным органом за реализацию Проекта от казахстанской Стороны является Министерство национальной экономики Республики Казахстан.
      3. Любая корреспонденция между Сторонами направляется по следующим адресам:

      В адрес Министерства национальной экономики Республики Казахстан:
      город Астана, улица Орынбор, дом № 8, тел.: 8(7172) 74-38-01, факс: 8(7172) 74-38-24, e-mail: info@minplan.kz;
      в адрес ОЭСР:                 
      г-ну Хельге Шредеру (Helge Schrоder)
      Аналитик по вопросам политики – CleanGovBiz
      Офис Генерального секретаря
      2, рю Андрэ-Паскаль, 75775 Париж Цедекс 16, Франция (2, rue Andrе,-Pascal, 75775 Paris Cedex 1, France)
      Телефон: +33 (0)1 45 24 85 71
      Электронная почта: helge.schroeder@oecd.org

Статья 6. Использование результатов реализации Проекта

      1. Результаты работ по реализации Проекта в любой форме остаются единоличной собственностью ОЭСР.
      2. С учетом прав третьих лиц, а также правил и политики ОЭСР о засекречивании и рассекречивании документов, если таковые применимы, ОЭСР предоставляет Правительству неисключительную, безотзывную действующую во всех странах мира лицензию на использование путем копирования и распространения бумажных копий окончательного отчета по Проекту в любых некоммерческих государственных целях. Правительство вправе разместить на своем интернет-ресурсе и поделиться полной версией «Для чтения» (html 5) основного отчета.
      3. Правительство должно всегда во всех соответствующих случаях должным образом признавать авторские права ОЭСР.
      4. Основной отчет будет содержать признание вклада Правительства в Проект.

Статья 7. Урегулирование споров

      1. Любые споры между сторонами касательно толкования и применения положений настоящего Соглашения будут по возможности урегулированы посредством переговоров и совещаний.
      2. Любой спор, противоречие или претензия, возникающие из или в связи с толкованием, применением или исполнением настоящего Соглашения, включая его существование, действительность или расторжение, которые не могут быть решены путем переговоров, подлежат урегулированию путем окончательного и имеющего обязательную силу арбитража в соответствии с Дополнительным арбитражным регламентом Постоянного арбитражного суда, действующим в отношении международных организаций и государств, действительным на дату настоящего Соглашения. Арбитражный суд проводится тремя арбитрами. Арбитры выбираются по согласию между ОЭСР и Правительством или, в случае недостижения такого согласия в течение трех месяцев с момента обращения в арбитраж, назначаются в соответствии с вышеуказанным Регламентом по запросу любой из Сторон. Арбитраж проводится в Париже, Франция, при этом производство и все материалы будут на английском языке.

Статья 8. Изменения

      Внесение изменений в настоящее Соглашение допускается по взаимному согласию Сторон путем подписания отдельного протокола. Такие изменения являются неотъемлемой частью настоящего Соглашения.

Статья 9. Вступление в силу

      Настоящее Соглашение вступает в силу с даты его подписания последней из Сторон и остается в силе в течение 24 месяцев или до момента выполнения Сторонами своих обязательств по настоящему Соглашению.
      Составлено в двух подлинных экземплярах, каждый на казахском, русском и английском языках. В случае возникновения разногласий при толковании положений настоящего Соглашения, Стороны обращаются к тексту на английском языке.

За Правительство Республики Казахстан

За Организацию экономического сотрудничества и развития

Е. Досаев
Министр национальной экономики
Республики Казахстан

Рольф Альтер
Директор, Директорат по государственному управлению и территориальному развитию ОЭСР

Энтони Дж. Ротье (Anthony J. Rottier)
Исполнительный директор

Приложение I: Техническое задание

Проект «Проведение исследования
систем добропорядочности в Казахстане»

      I. История вопроса 
      В течение многих лет ОЭСР является ведущим игроком в глобальной борьбе с коррупцией. Организация создала ряд международных инструментов, призванных обеспечить продвижение добропорядочности и противодействие коррупции, внеся таким образом свой вклад в общую работу межправительственных организаций. ОЭСР напрямую взаимодействует с правительствами, гражданским обществом и частным сектором в целях реализации этих стандартов на государственном уровне и создания системы мер обеспечения добропорядочности на местах для лиц, задействованных в борьбе с коррупцией.
      В рамках Инициативы CleanGovBiz ОЭСР, начатой в 2011 году, осуществляется координация деятельности организации по различным направлениям политики, направленной на борьбу с коррупцией и обеспечение добропорядочности, проводится формирование отношений со странами, не входящими в ОЭСР. Своим Инструментарием обеспечения добропорядочности, Инициатива CleanGovBiz объединяет уже существующие инструменты антикоррупционной борьбы, предоставляет удобное для пользователей руководство по оптимизации применения таких инструментов, улучшает координацию действий между соответствующими игроками и проводит мониторинг процесса продвижения принципов добропорядочности. Инструментарий включает не только все актуальные инструменты ОЭСР, но и иные средства, разработанные ООН, Всемирным Банком, региональными банками развития, Группой разработки финансовых мер борьбы с отмыванием денег, центром «Трансперенси Интернэшнл», Инициативой прозрачности деятельности добывающих отраслей и др.
      Используя такой инструментарий, ОЭСР проводит в странах совместную работу по исследованию систем добропорядочности. Исследования систем добропорядочности призваны выявить сильные и слабые стороны правовых, административных и экономических аспектов жизнедеятельности стран в части, касающейся обеспечения добропорядочности и борьбы с коррупцией. Они также нацелены на определение приоритетных направлений реформ в целях дальнейшего укрепления должным образом функционирующих систем управления, а также профилактики, выявления и пресечения коррупционных действий. Исследования систем добропорядочности позволяют выработать конкретные предложения для последующих проектов, как, например, углубленный анализ ситуации по приоритетным направлениям, а также в отношении создания системы мер эффективных антикоррупционных действий.

      II. Цели 
      Проект «Проведение исследования систем добропорядочности в Казахстане» призван поддержать Республику Казахстан в укреплении норм добропорядочности путем оказания Правительству содействия в дальнейшей разработке комплексной системы борьбы с коррупцией, принимая во внимание связанные с обеспечением добропорядочности риски, как в государственном, так и частном секторе, на основе передовой международной практики и с учетом особенностей Казахстана. Такое исследование дополняет и расширяет третий раунд мониторинга, проводимого в контексте Сети ОЭСР по борьбе с коррупцией. Поскольку в рамках третьего раунда мониторинга планируется осуществить оценку степени исполнения рекомендаций, выработанных в ходе второго раунда, при исследовании систем добропорядочности CleanGovBiz основной акцент будет сделан на глобальной оценке правил и норм обеспечения добропорядочности в Казахстане.
      В этих целях в рамках исследования систем добропорядочности будут проведены комплексная оценка работы антикоррупционных институтов Казахстана и стратегии, а также сравнительный анализ правил и норм обеспечения добропорядочности в стране на основе принципов общепризнанной передовой международной практики по следующим направлениям1:
      Функционирующие надлежащим образом системы управления:
      - политика в области нормативного регулирования;
      - политика в области конкуренции;
      - государственное финансовое управление;
      - сотрудничество в области развития;
      Эффективная профилактика:
      - добропорядочность в государственном секторе;
      - государственные закупки;
      - налоговая прозрачность;
      - экспортные кредиты;
      - лоббирование;
      - добропорядочность в деловом секторе;
      - укрепление гражданского общества;
      Тонкие механизмы выявления недобросовестной практики:
      - налоговое администрирование;
      - защита разоблачителей (информаторов);
      - независимые СМИ;
      Жесткое преследование правонарушений и исправительная система:
      - криминализация взяточничества и обеспечение неотвратимости наказания.

      III. Ожидаемые результаты 
      Проект «Проведение исследования систем добропорядочности в Казахстане» направлен на достижение следующих целей:
      - Приведение Казахстана в соответствие с международными антикоррупционными нормами и практикой противодействия коррупции путем развития политического диалога, обмена передовыми практиками и определения приоритетных направлений проведения реформ;
      - укрепление координирующей роли Правительства и повышение информированности в целях противодействия коррупции путем создания межведомственной рабочей группы и привлечения экспертов ОЭСР для участия в мероприятиях по распространению передового опыта в стране;
      - широкое вовлечение заинтересованных сторон в разработку комплексной политики обеспечения добропорядочности путем поддержки процесса совместной разработки политики с активным участием гражданского общества и объединений коммерческих структур.

      IV. Методология и процесс реализации Проекта
      Проект «Проведение исследования систем добропорядочности в Казахстане» разработан в формате проведения межведомственной рабочей группой во взаимодействии с гражданским обществом и деловым сектором самостоятельной оценки ситуации в области исследования. ОЭСР оказывает поддержку Проекту, предоставляя техническое содействие и экспертные знания, и составляет отчет о результатах исследования систем добропорядочности.
      Методология разработана с учетом особенностей Казахстана, общая реализация проекта «Проведение исследования систем добропорядочности в Казахстане» будет осуществляться в следующем порядке:
      1. Правительство и ОЭСР согласуют условия проведения проекта «Исследование систем добропорядочности».
      2. Правительство назначает координатора и указывает контактных лиц во всех заинтересованных министерствах. И координатор, и отдельные контактные лица (в дальнейшем – «рабочая группа») работают в постоянном контакте с группой CleanGovBiz ОЭСР, которая оказывает соответствующую поддержку. Группа CleanGovBiz также выступает единой точкой контактов между страной и экспертами в соответствующих директоратах ОЭСР.
      3. Рабочая группа проходит инструктаж на рабочем заседании, проводимом аналитической группой ОЭСР по использованию и методике работы с Инструментарием определения добропорядочности CleanGovBiz (Инструментарий включает инструмент анкетирования). Кроме того, в рамках содействия проведению самостоятельной оценки специалисты группы CleanGovBiz будут регулярно осуществлять выезды на места.
      4. Рабочая группа представляет предварительные выводы аналитической группе ОЭСР.
      5. Аналитическая группа ОЭСР, а также аналитики соответствующего уровня из государств-участников ОЭСР приезжают в страну для обсуждения предварительных результатов исследования на рабочих заседаниях, которые будут проводиться в формате политического диалога. Также предусматриваются консультации с представителями гражданского общества и объединений коммерческих структур.
      6. По результатам консультации с рабочей группой, аналитическая группа ОЭСР составляет промежуточный отчет о ходе исследований систем добропорядочности.
      7. Эксперты ОЭСР и делегаты из государств-участников ОЭСР в присутствии представителей Правительства или членов рабочей группы рассматривают промежуточный отчет о ходе реализации проекта «Проведение исследования систем добропорядочности в Казахстане».
      8. Аналитическая группа ОЭСР составляет окончательный отчет о результатах проекта «Проведение исследования систем добропорядочности в Казахстане», в котором предлагает приоритетные направления проведения реформ и рекомендует последующие контрольные аналитические мероприятия.
      9. Представляется окончательный отчет о результатах проекта «Проведение исследования систем добропорядочности в Казахстане», и составляется график реализации аналитических мероприятий, указанных в отчете.
      10. Аналитическая группа ОЭСР, аналитики соответствующего уровня и представители Правительства проводят встречу для рассмотрения хода реализации неотложных мер и определения плана дальнейших действий.

      V. Мероприятия 
      Проект «Проведение исследования систем добропорядочности в Казахстане» предусматривает следующие мероприятия:
      - рабочее заседание по созданию системы мер обеспечения добропорядочности, в работе которого примут участие должностные лица из соответствующих министерств, в том числе представители межведомственной рабочей группы, неправительственных организаций и частного сектора. На рабочем заседании планируется провести презентацию Инструментария обеспечения добропорядочности и разъяснить задачи, процессы и результаты реализации проекта «Проведение исследования систем добропорядочности в Казахстане». В ходе рабочего заседания будут согласованы конкретные сроки реализации проекта «Проведение исследования систем добропорядочности в Казахстане», распределены обязанности между рабочей группой и экспертами ОЭСР. Рабочее заседание также будет площадкой для «точной настройки» экспертами механизмов и процедур исследования, с учетом потребностей и особенностей административной среды Казахстана. На рабочем заседании также планируется выработать систему стимулов для вовлечения частного сектора и гражданского общества в проект «Проведение исследования систем добропорядочности в Казахстане». По окончании работы заседания может быть организована пресс-конференция, для информирования общества о проекте «Проведение исследования систем добропорядочности в Казахстане»;
      - рабочее заседание в формате политического диалога, в работе которого примут участие аналитическая группа ОЭСР и межведомственная рабочая группа, проводимое с целью детального рассмотрения ответов на вопросы исследования и обсуждения начальных выводов; также по требованию могут быть организованы встречи по созданию системы мер обеспечения добропорядочности;
      - одновременно с рабочим заседанием в формате политического диалога, проводятся консультации с представителями гражданского общества и объединений коммерческих структур. Консультации помогают учесть точку зрения гражданского общества и бизнеса в отношении предмета проводимой Правительством самостоятельной оценки;
      - обзорное рабочее заседание, на котором на рассмотрение сообщества ОЭСР будет представлен проект отчета о реализации проекта «Проведение исследования систем добропорядочности в Казахстане». Должностные лица и делегаты стран ОЭСР выскажут свою точку зрения, поделятся практическим опытом и предложат приоритетные направления проведения реформ;
      - наконец, проводится контрольная встреча для рассмотрения результатов выполнения неотложных мер и определения плана дальнейших действий.

      VI. Вклад в реализацию Проекта и результаты реализации
      Вклад ОЭСР:
      - аналитическая группа CleanGovBiz, которая будет оказывать поддержку проекту «Проведение исследования систем добропорядочности в Казахстане» и выступать единой точкой контактов для Правительства Казахстана и рабочей группы;
      - эксперты ОЭСР из заинтересованных Директоратов. В «аналитическую группу ОЭСР» входят члены аналитической группы CleanGovBiz и эксперты ОЭСР;
      - должностные лица и делегаты из государств-участников ОЭСР, которые предоставят комментарии по проекту «Проведение исследования систем добропорядочности в Казахстане» и поделятся передовым практическим опытом;
      - местный консультант, проживающий в Казахстане, который будет содействовать исследованию систем добропорядочности и привносить свое видение ситуации.
      В результате исследования систем добропорядочности предполагается получить следующие результаты:
      - будет создана межведомственная рабочая группа по вопросам укрепления добропорядочности и борьбы с коррупцией; рабочая группа может продолжить работу и после завершения проекта «Проведение исследования систем добропорядочности в Казахстане», чтобы осуществлять дальнейший контроль за прогрессом в данной области;
      - будет проведена самостоятельная оценка на основе результатов анкетирования с применением методик применения Инструментария ОЭСР по обеспечению добропорядочности;
      - будет организовано пять мероприятий:
      - рабочее заседание по созданию системы мер обеспечения добропорядочности, в работе которого примут участие должностные лица из соответствующих министерств, в том числе представители межведомственной рабочей группы, представители гражданского общества и объединений коммерческих структур;
      - рабочее заседание в формате политического диалога, на котором аналитическая группа ОЭСР разъяснит ответы на вопросы анкет исследования и обсудит с рабочей группой начальные выводы по результатам исследования;
      - консультации с представителями гражданского общества и объединений коммерческих структур по вопросам административно-правовой базы противодействия коррупции в Казахстане в общем и по вопросам плана реализации проекта «Проведение исследования систем добропорядочности в Казахстане» в частности;
      - обзорный семинар, на котором на рассмотрение должностных лиц и делегатов государств-участников ОЭСР будет представлен проект отчета по результатам самостоятельной оценки Правительства. Участники семинара выскажут свои комментарии и поделятся передовым практическим опытом;
      - контрольная встреча для рассмотрения результатов и определения плана дальнейших действий;
      - окончательный отчет на основе результатов самостоятельной оценки межведомственной рабочей группы, а также специалистов, привлекаемых ОЭСР, с указанием приоритетных направлений проведения реформ;
      - разработка Правительством Казахстана плана мероприятий по борьбе с коррупцией.

      VII. Условия реализации Проекта
      Сроки:
      Проект «Проведение исследования систем добропорядочности в Казахстане» начинается в день, когда последняя из договаривающихся сторон подпишет «Соглашение». Общая длительность Проекта составит 18 месяцев. После подготовительного периода продолжительностью 1 – 2 месяца в течение 10 месяцев будет проведено непосредственно само исследование систем добропорядочности. Оставшиеся 6 месяцев отводятся на организацию и проведение итоговых встреч, в течение этого периода Правительство Казахстана должно разработать план мероприятий по борьбе с коррупцией и определить последующие проекты, которые могут быть реализованы в данной области.
      Стоимость:
      Общая стоимость Проекта оценивается в 376 726 евро (см. IX. Бюджет).

      VIII. Основные определения
      Добропорядочность
      Добропорядочность относится к применению ценностей, принципов и норм в каждодневной деятельности организаций государственного и частного сектора. Правительства в особенности все больше испытывают на себе давление со стороны общественности с требованием использовать информацию, ресурсы и полномочия в обусловленных целях.
      Достижение культуры добропорядочности требует неуклонных усилий по совершенствованию стандартов, разъяснению, контролю и обеспечению их исполнения в каждодневной практике. Это также требует упреждения рисков и применения специально подготовленных контрмер.
      Риски добропорядочности
      Риски добропорядочности или риски для добропорядочности можно охарактеризовать как любую возможность или стимул для коррупции, направленные против честности и правдивости лица, учреждения или структуры. Управление такими рисками требует архитектуры и согласованного комплекса мер и методов по выявлению, анализу, оценке, реагированию и контролю за возникновением потенциальных рисков для добропорядочности, чтобы достичь разумной гарантии сохранения добропорядочности государственных институтов (см. Основы добропорядочности).
      Основы добропорядочности / Комплексный антикоррупционный подход
      Основы добропорядочности – это системный и комплексный подход к управлению добропорядочностью в правительствах стран. Они состоят из институтов, систем и механизмов содействия добропорядочности и предупреждения коррупции и учитывают контекстуальные факторы, воздействующие на добропорядочность. Основы являются необходимым условием разработки правительствами комплексного подхода к борьбе с коррупцией, то есть координации антикоррупционных усилий как в частном, так и государственном секторе.

      IX. Бюджет

Проект «Проведение исследования систем добропорядочности в Казахстане»

Категория

Общая расчетная стоимость (евро)

Затраты на сотрудников

212790

Возмещаемые расходы (офисные помещения, ИТ и т.д.)

28717

Эксперты - гонорары

28000

Затраты на миссию (сотрудники ОЭСР)

65500

Затраты на миссию (эксперты)

7000

Прочее (напр., печать, фотокопии, публикации)

10990

Сбор ОЭСР за распоряжение средствами (6,3 %)

23734

Итого расходы

376726