Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы арасындағы "ШЕКОА елдерінде су ресурстарын басқарудың экономикалық аспектілері: су ресурстарын басқару жөніндегі бағдарламаның енгізілуін қолдау" жобасы туралы келісімге қол қою туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 365 қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ :
      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы арасындағы «ШЕКОА елдерінде су ресурстарын басқарудың экономикалық аспектілері: су ресурстарын басқару жөніндегі бағдарламаның енгізілуін қолдау» жобасы туралы келісімнің жобасы мақұлдансын.
      2. Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрі Асылжан Сарыбайұлы Мамытбековке Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы арасындағы «ШЕКОА елдерінде су ресурстарын басқарудың экономикалық аспектілері: су ресурстарын басқару жөніндегі бағдарламаның енгізілуін қолдау» жобасы туралы келісімге қағидаттық сипаты жоқ өзгерістер мен толықтырулар енгізуге рұқсат бере отырып, Қазақстан Республикасының Үкіметі атынан қол қоюға өкілеттік берілсін.
      3. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                    К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің     
2015 жылғы 27 сәуірдегі
№ 365 қаулысымен 
мақұлданған    

                                                                Жоба

Қазақстан Республикасының
Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы
арасындағы «ШЕКОА елдерінде су ресурстарын басқарудың
экономикалық аспектілері: су ресурстарын басқару жөніндегі
бағдарламаның енгізілуіне қолдау» жобасы туралы келісім

      Осы жерде және бұдан әрі жеке-жеке «Тарап» немесе бірге «Тараптар» деп аталатын Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы
      мыналар туралы келісті:

1-бап. Келісімнің нысанасы

      1. Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы (бұдан әрі – ЭЫДҰ)«ШЕКОА елдерінде су ресурстарын басқарудың экономикалық аспектілері: су ресурстарын басқару жөніндегі бағдарламаның енгізілуін қолдау» жобасын (бұдан әрі – жоба) жүзеге асырады.
      2. Қазақстан Республикасының Үкіметі жоба шеңберінде ЭЫДҰ орындайтын жұмысты қаржыландыруға келіседі.
      3. Жобаның ұзақтығы осы Келісімге қол қойылған күннен бастап 18 ай.

2-бап. Бюджет және қаржыландыру тетіктері

      1. Қазақстан Республикасының Үкіметі ЭЫДҰ-ға жобаны іске асыруға жұмсалатын шығыстарды өтеуге 100 000 (жүз мың) евро сомасында жарна беруге міндеттенеді.
      2. Жарна екі кезеңде төленетін болады:
      a. 70 000 (жетпіс мың) евро мөлшеріндегі бірінші жарна осы Келісімге қол қойылған және ЭЫДҰ-дан тиісті шот алынғаннан кейін жүзеге асырылатын болады;
      b. 30 000 (отыз мың) евро мөлшеріндегі екінші жарна 2016 жылғы 31 наурызға дейінгі мерзімде ЭЫДҰ-дан тиісті шот алынғаннан кейін жүзеге асырылатын болады.
      3. ЭЫДҰ бұл жарнаны ЭЫДҰ-ның қаржылық ережелеріне және басқа да тиісті қағидаларына, саясаттары мен рәсімдеріне сәйкес әкімшілендіреді, оларда қазіргі уақытта әкімшілік шығындардың өтелуін төлеуге жарнаның жалпы сомасының 6,3 %-ы көзделеді. Бухгалтерлік есепке алудың жалпыға бірдей қабылданған қағидаттарына сәйкес шығыс ЭЫДҰ шоттарында көрсетіледі және ЭЫДҰ-ның стандартты аудит қағидаларына сәйкес аудит кезінде тексерілуі мүмкін.

3-бап. Жұмыстардың сипаттамасы және есептілік

      1. ЭЫДҰ жобаны осы Келісімнің ажырамас бөлігі болып табылатын I қосымшаға сәйкес жүзеге асырады.
      2. Жобаның бірінші жылы аяқталғаннан кейін үш айдың ішінде ЭЫДҰ Қазақстан Республикасының Үкіметіне баяндау нысанында жобаның орындалу барысы туралы есеп ұсынады.
      3. Жоба аяқталғаннан кейін алты айдың ішінде ЭЫДҰ Қазақстан Республикасының Үкіметіне баяндау нысанында жоба бойынша қорытынды есеп ұсынады.
      4. Жобаның бірінші жылы аяқталғаннан кейін үш айдың ішінде ЭЫДҰ Қазақстан Республикасының Үкіметіне шығыстар туралы жылдық есеп ұсынады.
      5. Жоба аяқталғаннан кейін алты айдың ішінде ЭЫДҰ Қазақстан Республикасының Үкіметіне шығыстар туралы қорытынды есепті ұсынады.
      6. Қазақстан Республикасының Үкіметі шығындар туралы есепте қаржылық есептілікке қойылатын талаптар ЭЫДҰ есептілігінің стандартты форматына сәйкес сақталғандығымен келіседі.

4-бап. Ақпарат алмасу

      Тараптар бір-біріне жобаны жүзеге асыру үшін қажетті көмекті және ақпаратты ұсынады.
      Тараптар арасындағы кез келген байланыс мына мекенжайларға жіберіледі:
      Қазақстан Республикасының Үкіметі үшін: Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі – 010000, Астана қаласы, Кенесары көшесі, № 36 үй, тел.: +7(7172) 555995, факс: +7(7172) 555995, email: office@minagri.gov.kz;
      ЭЫДҰ үшін: Жасыл даму және ғаламдық байланыс бөлімі, Қоршаған орта директораты, Франция, Париж Cedex 16, 2, rue Andrе-Pascal, электрондық пошта: Dianne. Fowler@oecd.org.

5-бап. Жобаның нәтижелерін пайдалану

      1. Жобаның кез келген нысандағы нәтижелері ЭДЫҰ-ның айрықша меншігі болып қалады.
      2. ЭЫДҰ үшінші тараптардың құқықтарын, сондай-ақ егер осындай қолданылса құжаттарды сыныптау және сыныптауыштан алып тастау туралы ЭЫДҰ-ның қағидалары мен саясатын сақтай отырып, Қазақстан Республикасының Үкіметіне кез келген мемлекеттік коммерциялық емес мақсаттар үшін жоба бойынша қорытынды есептің қағаз көшірмелерін пайдалануға, көшірмесін жасауға және таратуға айрықша емес, кері қайтарылмайтын құқық береді. Қазақстан Республикасының Үкіметі қорытынды есептің толық нұсқасын өзінің веб-сайтында орналастырып, толық нұсқасын «оқу үшін» ғана (html 5) пішінінде тарата алады.
      3. Қазақстан Республикасының Үкіметі қажет болған жерде ЭЫДҰ-ның авторлық құқығын тиісті түрде мойындайды.
      4. ЭЫДҰ мұндай жарияланымның тіліне және нысанына қарамастан (html 5) пішініндегі қорытынды есепті бірінші болып жариялау құқығын өзіне қалдырады.
      5. Қорытынды есепте Қазақстан Республикасы Үкіметінің жобаға қосқан үлесі тану қамтыла болады және Қазақстан Республикасы Үкіметінің рәмізі жарияланым мұқабасының арты жағында немесе жарияланымның ішінде жоғарыда көрсетілген тану жанында орналастырылады.
      6. Жоба барысында ЭЫДҰ-ға ұсынылған Қазақстан Республикасы Үкіметінің меншігі болып табылатын кез келген деректер немесе ақпарат Қазақстан Республикасы Үкіметінің меншігі болып қала береді. ЭЫДҰ көрсетілген деректерді және ақпаратты өз есебін дайындау мақсатында және неғұрлым кең тұрғыда жобаны іске асыру үшін пайдалануға және/немесе енгізуге құқылы.

6-бап. Дауларды шешу

      Осы Келісімнің қолданылуын, шынайылығын немесе бұзылуын қоса алғанда, оны түсіндіруден, қолданудан немесе орындаудан немесе осыларға қатысты туындайтын, келіссөздер жүргізу жолымен шешілуі мүмкін емес кез келген дау, келіспеушілік немесе наразылық осы Келісімді жасау күніне қолданыстағы Аралық Соттың Тұрақты палатасының халықаралық ұйымдар мен мемлекеттер үшін төрелік сотының факультативтік қағидаларына сәйкес міндетті күші бар түпкілікті төрелік талқылаумен шешіледі. Судьялардың саны – біреу. Судья Тараптар арасындағы уағдаластық жолымен таңдалады, егер төрелік талап етілгеннен кейін үш айдың ішінде осындай уағдаластыққа қол жеткізілмесе, судья жоғарыда көрсетілген қағидаларға сәйкес Тараптардың бірінің талабы бойынша тағайындалады. Төрелік сот Парижде, Францияда өтеді және барлық іс жүргізу мен берілетін түсініктемелер ағылшын тілінде болуға тиіс.

7-бап. Артықшылықтар мен иммунитеттер

      Осы Келісімде ешнәрсе халықаралық ұйым ретінде ЭЫДҰ иммунитеттері мен артықшылықтарынан бас тарту деп түсіндірілмеуге тиіс.

8-бап. Өзгерістер

      Осы Келісімге Тараптардың өзара келісімі бойынша осы Келісімнің ажырамас бөлігі болып табылатын жекелеген хаттамалармен ресімделетін өзгерістер мен толықтырулар енгізілуі мүмкін.

9-бап. Күшіне ену

      Осы Келісім қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді. Ол екі Тарап та одан туындайтын барлық міндеттемелерді орындағанға дейін қолданыста болады.

      Қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде екі тол нұсқада жасалды. Қазақ, орыс және ағылшын тілдеріндегі мәтіндерде сәйкессіздік болған жағдайда, ағылшын тіліндегі нұсқасы жалғыз түпнұсқа болып саналады.

      Қазақстан Республикасының    Экономикалық ынтымақтастық және
            Үкіметі атынан                даму ұйымы атынан

      Асылжан Мамытбеков              Симон Аптон
   Қазақстан Республикасының         Директор
   Ауыл шаруашылығы министрі        ЭЫДҰ Қоршаған орта директораты

      Қолы: ………………………………            Қолы: ………………………………

      Күні: ………………………………            Күні: ………………………………

Энтони Дж. Роттье
Атқарушы директор

Қолы: ………………………………

Күні: ………………………………

                                                          1-қосымша

ЭЫДҰ-ның арналған елдік бағдарламасы бойынша 2015 - 2016 жылдарға ұсынылатын қызмет «Қоршаған орта» бөлімі: ШЕКОА елдерінде су ресурстарын басқарудың экономикалық аспектілері: су ресурстарын басқару жөніндегі бағдарламаның енгізілуін қолдау

      Бастапқы ақпарат
      «ШЕКОА елдерінде су ресурстарын басқарудың экономикалық аспектілері: су ресурстарын басқару жөніндегі бағдарламаның енгізілуін қолдау» жобасы 2015 жылдың басында бекітілген ЭЫДҰ-ның Қазақстанға елдік бағдарламасы шеңберінде орындалатын болады.
      Ол ЭЫДҰ/БҰҰ ЕЭК жәрдемімен жүзеге асырылатын Шығыс Еуропа, Кавказ және Орта Азия (бұдан әрі - ШЕКОА) елдеріне арналған Еуропа Одағының Су бастамасы (бұдан әрі - ЕОСБ) өңірлік компонентінің бөлігі болады. ШЕКОА елдеріне арналған ЕОСБ компоненті су ресурстары және қоршаған ортаны қорғау саласында ЕО мен Орта Азия арасындағы Ынтымақтастық тұғырнамасын және Еуропалық тату көршілік саясатын қолдайды. ШЕКОА елдеріне арналған ЕОСБ компоненті Еуропа Одағы ресурстары арқылы қолдау табады және Аустрия, Финляндия, Германия, Норвегия және Швейцария тарапынан бірлесіп қаржыландырылады.
      Бұл жоба 2013 жылы басталған (2013 жылғы 10 сәуірдегі Қазақстан Премьер-Министрінің № 12-19/713 өкімі бойынша) Су саясаты жөніндегі ұлттық диалогқа (бұдан әрі - ССҰД) сүйенеді және оған үлес қосады. ССҰД-ны үйлестіру үшін сол кездегі Қоршаған орта министрі Ведомствоаралық үйлестіру кеңесін (бұдан әрі - ВҮК) құрған болатын. Сарапшылардың жұмыс топтары қолдайтын, мүдделі тараптардың қатысуымен тұрақты өтетін ССҰД/ВҮК отырыстары су саясаты жөніндегі диалогқа арналған алаң ретінде жұмыс істейді. Қазіргі кезде ССҰД Ауыл шаруашылығы вице-министрінің төрағалығымен жүзеге асады; Ауыл шаруашылығы министрлігінің Су ресурстары комитеті оның негізгі қатысушылардың бірі болып табылады, сондай-ақ ССҰД Хатшылығының қызметін атқарады. ССҰД ШЕКОА елдеріне арналған ЕО Су бастамасы компонентінің стратегиялық серіктесі ретінде ЭЫДҰ (ҚОҚУБ АЖТ - Қоршаған ортаны қорғау бойынша іс-қимыл бағдарламасын жүзеге асыру жөніндегі Арнайы жұмыс тобы) және БҰҰ ЕЭК жәрдемімен өткізіледі.
      ССҰД мемлекеттің шаралар қабылдауы үшін талдамалық қор құруға ықпал етеді, оның ішінде мына бағыттар бойынша:
      (1) экономиканың «жасыл» үлгісі қағидаттарына сәйкес су ресурстарын басқару;
      (2) су шаруашылығының экономикалық тиімділігі және қаржылық тұрақтылығы;
      (3) сенімді экономикалық реттеу және сумен жабдықтау мен су бұрудың орнықты бизнес-үлгілері;
      ЭЫДҰ-ның Қазақстанға арналған елдік бағдарламасының «Қоршаған орта» бөлімінде көзделген қызмет
      1-міндет: Сенімді сумен жабдықтаумен, азық-түлік және энергетикалық қауіпсіздікпен және экожүйелер қауіпсіздігімен қамтамасыз етудегі, сондай-ақ Қазақстанның экономиканың инклюзивті «жасыл» үлгісіне және орнықты дамуға көшуінде көп мақсатты су шаруашылығы жүйелерінің (бұдан әрі - КСЖ) рөлін күшейту.
      Іс-әрекеттер:
      Қазақстанның жеке өзен бассейнінде (мысалы, Іле немесе Ертіс трансшекаралық бассейнінде) көп мақсатты су шаруашылығы имфрақұрылымының (бұдан әрі - КСЖ) (әдетте, бөгет, су қоймасы және су электр станциясы, магистральды каналдары және т.б.) қазіргі бар жекелеген объектілеріне экономикалық бағалау жүргізу.
      Бағалау: КСЖ көрсететін қызметтерге; оң және теріс сыртқы әсерлерге және КСЖ-нің тәуекелдерді басқарудағы қосқан үлесіне, бюджетке және жұмыспен қамтуға көрсетілетін әсерге, және өңір мен ел экономикасына қосқан жалпы тікелей және жанама үлесіне; қалыпты және төтенше жағдайлардағы су болу ережелеріне (мысалы, тасқындар мен қуаңшылық жағдайларда); оператор (-лар)дың нысаналы функциясына (мысалы, электр энергиясы өндірісінен түсетін пайданы арттыру немесе қоғам әл-ауқатының ең жоғарғы деңгейін қамтамасыз ету немесе сенімді сумен жабдықтау, елдің азық-түлік және энергетикалық қауіпсіздігін қамтамасыз ету және т.б.) оның уақыт өте келе қалай өзгергенін және елдің экономикасына КСЖ-нің қосқан үлесіне қалай әсер өткеніне шоғырланған болуы керек.
      КСЖ-ні қаржыландыруға (КСЖ-ның пайдалану және ағымдағы жөндеу шығыстары тұтынушылар төлемдерінен, КСЖ-ны салық түсімдерінен және мемлекеттік қолдаудан түсетін табыстармен салыстырғанда) және оның қаржы дербестігі деңгейіне экспресс-бағалау жүргізу.
      Қазақстанның жағдайында КСЖ-ге бейімдеуге болатын тиісті халықаралық тәжірибені (ЕО, ЭЫДҰ, БРИИКС және ШЕКОА-ның жекелеген елдерінің) айқындау.
      КСЖ-нің инклюзивті «жасыл» өсуіне және орнықты дамуына қосқан үлесін арттыру, сондай-ақ сенімді сумен жабдықтауға, елдің азық-түлік және энергетикалық қауіпсіздігіне және экожүйелердің қауіпсіздігіне қол жеткізу үшін КСЖ реттеуді, басқаруды және оны қаржыландыруды (мысалы, бөлу ережелері, нысаналы функциясы мен ынталандыру құрылымы, мемлекеттік қолдау және т.б.) жетілдіру жөнінде ұсынымдар әзірлеу.
      Нәтижелер:
      Үздік халықаралық тәжірибенің үлгілерімен салыстыру жүргізілетін бағалау есебі
      Орнықтылық және сенімді сумен жабдықтау, азық-түлік және энергетикалық қауіпсіздікті және экожүйелер қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттарында «жасыл» дамудағы көп мақсатты су шаруашылығы жүйелерінің рөлін күшейту жөніндегі ұсынымдар.
      Жұмыс қорытындылары:
      Бұл жұмыс көп мақсатты су шаруашылығы жүйелерінің Қазақстанның инклюзивті «жасыл» өсуіне және орнықты дамуына, сондай-ақ елдің өсуі мен дамуының орнықтылығын және инклюзивтігін қамтамасыз ету міндетінің бір бөлігі ретінде сенімді сумен жабдықтауға, азық-түлік және энергетикалық қауіпсіздік және экожүйелер қауіпсіздігін қамтамасыз етуге қосқан үлесін арттыруға ықпал етеді.
      Синергия әсері және өзара толықтырушылық:
      Қызметтің бұл түрі ЕК қаржыландыратын Қазақстанның экономиканың «жасыл» үлгісіне көшуін қолдау жөніндегі жоба шеңберінде БҰҰДБ және БҰҰ ЕЭК жүзеге асыратын су шаруашылығы инфрақұрылымына арналған орнықты бизнес-үлгілерге қатысты жұмысты толықтырады және осы жұмыспен ықтимал синергия әсеріне қол жеткізуге бағытталатын болады.
      2-міндет: Ауыл шаруашылығын мемлекеттік қолдау, ауылды дамыту және Қазақстанның су шаруашылығына әсер ететін суды көп қажет ететін өңдеу өнеркәсібінің құралдары мен тетіктеріне шолу.
      Іс-әрекеттер:
      Қолданыстағы ауыл шаруашылығын мемлекеттік қолдау, ауылды дамыту және өнеркәсіптің су шаруашылығына әсер ететін бір суды көп қажет ететін өңдеу саласының құралдары мен тетіктеріне шолу.
      Ауыл шаруашылығында мемлекеттік қолдаудың тиісті құралдары мен тетіктері агрохимикаттарды немесе мотор майын және отынды немесе суаруға арналған суды пайдалануды қолдауға қатысты; ауыл аудандарын дамытуды қолдау бөлігінде - ауылдағы сумен жабдықтау мен су бұрудың дамуы; өнеркәсіптің суды көп қажет ететін салаларында - су үнемдеуге жәрдемдесу, оның ішінде инновациялар, айналмалы сумен жабдықтау және суды қайта пайдалануға қатысты. Өнеркәсіптің суды көп қажет ететін өңдеу саласын уәкілетті органдар және өзге де мүдделі тұлғалар бірге таңдайтын болады.
      Қазақстанның шарттарына бейімдеуге және пайдалануға болатын тиісті халықаралық тәжірибені (ЕО, ЭЫДҰ, БРИИКС және ШЕКОА жеке елдерінің) айқындау.
      Қарастырылып отырған салаларда су ресурстарымен байланысты контрпродуктивті мемлекеттік субсидияларды мемлекеттік қолдау тарату немесе реформалау тетіктерін күшейту жөніндегі ұсынымдарды әзірлеу.
      Нәтижелер:
      Үздік халықаралық тәжірибелердің тиісті үлгілерімен салыстыру жүргізілетін бағалау есебі;
      қарастырылып отырған салалардағы су ресурстарымен байланысты қарсы өнімді мемлекеттік қолдау және реформалау тетіктерін күшейту бойынша ұсынымдар.
      Жұмыс қорытындылары:
      Бұл жұмыс экологиялық (су ресурстарына қатысты), әлеуметтік (сумен жабдықтау және су бұру инклюзивтілік қызметтеріне қаржылық қолжетімділік), экономикалық (өнімділік, өсу және даму), салықтық- саясат, атап айтқанда су шаруашылығының мақсаттарына қол жеткізу үшін бюджет қаражатын неғұрлым тиімді пайдалануға жәрдемдесетін болады.
      Синергия әсері және өзара толықтырушылық:
      Қызметтің осы түрі ЕК қаржыландыратын жоғарыда көрсетілген жоба  БҰҰ ЕЭК жүзеге асыратын суды пайдаланудың тиімділігін бағытталған экономикалық құралдар бойынша жұмысты толықтырады.

      Болжамды жоспар-кесте (2015 жылдың 2-ші тоқсанында жұмысты бастау жорамалмалында):

Міндеттер мен нәтижелер

2015

2016

1-тоқсан

2-тоқсан

3-тоқсан

4-тоқсан

1-тоқсан

2-тоқсан

3-тоқсан

4-тоқсан

1-міндет

Бағалау есебі


X

X

X

X




ССҰД отырысында талқылау






X



Түпкілікті есеп жобасы







X


Сарапшылардың семинары








X

Түпкілікті есеп








X

2-міндет

Бағалау есебі


X

X

X





Сарапшылардың семинары




X





Түпкілікті есеп жобасы






X



ССҰД отырысында талқылау






X



Түпкілікті есеп







X


Болжамды бюджет:

Шығындарды бағалау

Евромен

ЭЫДҰ қызметкерлеріне еңбекақы төлеу

19845

Қызметкерлерге қосымша шығындар

2075

Консультанттар

42500

Іссапарлар (ЭЫДҰ қызметкерлері және сарапшылар)

16000

Кеңестерге, семинарларға және т.б. жұмсалатын шығындар

7500

Басқа шығындар (мысалы, есептерді, құжаттарды әзірлеу және басып шығару)

5780

ЭЫДҰ-ның грантты басқаруға жұмсалатын әкімшілік шығыстары*

6300

Барлық шығындар

100000

      Ескертпе:
      *- грант сомасының 6,3 %-ын құрайды.

О подписании Соглашения между Правительством Республики Казахстан и Организацией экономического сотрудничества и развития о проекте "Экономические аспекты управления водными ресурсами в странах ВЕКЦА: поддержка внедрения программы по управлению водными ресурсами"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 27 апреля 2015 года № 365

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Одобрить прилагаемый проект Соглашения между Правительством Республики Казахстан и Организацией экономического сотрудничества и развития о проекте «Экономические аспекты управления водными ресурсами в странах ВЕКЦА: поддержка внедрения программы по управлению водными ресурсами».
      2. Уполномочить Министра сельского хозяйства Республики Казахстан Мамытбекова Асылжана Сарыбаевича подписать от имени Правительства Республики Казахстан Соглашение между Правительством Республики Казахстан и Организацией экономического сотрудничества и развития о проекте «Экономические аспекты управления водными ресурсами в странах ВЕКЦА: поддержка внедрения программы по управлению водными ресурсами», разрешив вносить в него изменения и дополнения, не имеющие принципиального характера.
      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                    К. Масимов

Одобрен          
постановлением Правительства
Республики Казахстан  
от 27 апреля 2015 года № 365

Проект

Соглашение между Правительством Республики Казахстан и
Организацией экономического сотрудничества и развития о проекте
«Экономические аспекты управления водными ресурсами в странах
ВЕКЦА: поддержка внедрения программы
по управлению водными ресурсами»

      Правительство Республики Казахстан и Организация экономического сотрудничества и развития, здесь и далее по отдельности именуемые «Сторона» или вместе именуемые «Стороны»,
      согласились о нижеследующем:

Статья 1. Предмет Соглашения

      1. Организация экономического сотрудничества и развития (далее — ОЭСР) осуществляет проект «Экономические аспекты управления водными ресурсами в странах ВЕКЦА: поддержка внедрения программы по управлению водными ресурсами» (далее — проект).
      2. Правительство Республики Казахстан соглашается финансировать работу, которую ОЭСР выполняет в рамках проекта.
      3. Длительность проекта - 18 месяцев со дня подписания настоящего Соглашения.

Статья 2. Бюджет и механизмы финансирования

      1. Правительство Республики Казахстан обязуется предоставить ОЭСР взнос в сумме 100 000 (сто тысяч) евро в счет покрытия расходов на реализацию проекта.
      2. Взнос будет выплачен в два этапа:
      a. Первый взнос в размере 70 000 (семьдесят тысяч) евро будет осуществлен после подписания данного Соглашения и получения соответствующего счета от ОЭСР.
      b. Второй взнос в размере 30 000 (тридцать тысяч) евро будет осуществлен в срок до 31 марта 2016 года после получения соответствующего счета от ОЭСР.
      3. ОЭСР будет администрировать этот взнос в соответствии с финансовыми положениями и другими соответствующими правилами, политиками и процедурами ОЭСР, которые в настоящий момент предусматривают оплату возмещения административных затрат 6,3 % от общей суммы взноса. Расход будет отражен на счетах ОЭСР согласно общепринятым принципам бухгалтерского учета, и он может проверяться во время аудита в соответствии со стандартными правилами аудита ОЭСР.

Статья 3. Описание работ и отчетности

      1. ОЭСР осуществляет проект, как описано в приложении 1 к настоящему Соглашению, являющемся его неотъемлемой частью.
      2. В течение трех месяцев после завершения первого года проекта ОЭСР представит Правительству Республики Казахстан отчет о ходе выполнения проекта в повествовательной форме.
      3. В течение шести месяцев после завершения проекта ОЭСР представит Правительству Республики Казахстан заключительный отчет по проекту в повествовательной форме.
      4. В течение трех месяцев после завершения первого года проекта ОЭСР представит Правительству Республики Казахстан годовой отчет о расходах.
      5. В течение шести месяцев после завершения проекта ОЭСР представит Правительству Республики Казахстан заключительный отчет о расходах.
      6. Правительство Республики Казахстан соглашается, что требования к финансовой отчетности соблюдены в отчете о затратах в соответствии со стандартным форматом отчетности ОЭСР.

Статья 4. Обмен информацией

      Стороны предоставляют друг другу помощь и информацию, необходимую для осуществления проекта.
      Любой обмен информацией между Сторонами адресуется:
      для Правительства Республики Казахстан: Министерство сельского хозяйства Республики Казахстан, 010000, г. Астана, ул. Кенесары, 36, тел.: +7 (7172) 555995, факс: +7 (7172) 555995, e-mail: office@minagri.gov.kz:
      для ОЭСР: Отделение зеленого роста и глобальных связей, Директорат по окружающей среде, 75775, Франция, Париж Cedex 16, 2, rue Andre-Pascal, эл.адрес: Dianne.Fowler@oecd.org.

Статья 5. Использование результатов проекта

      1. Результаты проекта в любой форме остаются исключительной собственностью ОЭСР.
      2. При соблюдении прав третьих сторон, а также правил и политик ОЭСР относительно классификации и исключения из классификации документов, если применимо, ОЭСР передает Правительству Республики Казахстан неисключительное, безотзывное право на использование, копирование и распространение бумажных копий заключительного отчета по проекту для любых государственных некоммерческих целей. Правительство Республики Казахстан также может размещать на своем веб-сайте и распространять полную версию заключительного отчета в формате «только для чтения» (html 5).
      3. Правительство Республики Казахстан должным образом признает авторское право ОЭСР, где это необходимо.
      4. ОЭСР оставляет за собой право первой публикации заключительного отчета, независимо от языка и формы такой публикации.
      5. Заключительный отчет будет включать в себя признание вклада Правительства Республики Казахстан в проект, и символ Правительства Республики Казахстан будет размещен на задней стороне обложки публикации или внутри публикации рядом с указанным выше признанием.
      6. Любые данные или информация, являющиеся собственностью Правительства Республики Казахстан, предоставленные ОЭСР в ходе проекта, остаются собственностью Правительства Республики Казахстан. ОЭСР имеет право использовать и/или включать указанные данные и информацию с целью подготовки своего отчета и в более общем плане для осуществления проекта.

Статья 6. Разрешение споров

      Любой спор, разногласие или претензия, возникающие из или в отношении толкования, применения или выполнения настоящего Соглашения, включая существование, действительность или расторжение, которые не могут быть разрешены путем переговоров, разрешаются окончательным арбитражным разбирательством, имеющим обязательную силу, в соответствии с факультативными правилами арбитражного суда для международных организаций и государств постоянной палаты третейского суда, действительных на дату заключения настоящего Соглашения. Количество судей - один. Судья выбирается путем договоренности между Сторонами. Если такая договоренность не достигнута в течение трех месяцев после требования арбитража, судья назначается в соответствии с указанными выше правилами по требованию одной из Сторон. Арбитражный суд проходит в Париже, Франция, все производство и подаваемые объяснения должны быть на английском языке.

Статья 7. Привилегии и иммунитеты

      Ничто н настоящем Соглашении не должно трактоваться как отказ от иммунитетов и привилегий ОЭСР как международной организации.

Статья 8. Изменения и дополнения

      В настоящее Соглашение по взаимному согласию Сторон могут вноситься изменения и дополнения, которые оформляются отдельными протоколами и являются его неотъемлемыми частями.

Статья 9. Вступление в силу

      Настоящее Соглашение вступает в силу с даты подписания. Оно остается действительным до тех пор, пока обе Стороны не выполнят все обязательства, вытекающие из него.

      Совершено в двух подлинных экземплярах на казахском, русском и английском языках. В случае расхождений между казахским, русским и английскими языками, вариант на английском языке является единственной подлинной версией.

От Правительства Республики Казахстан

От Организации экономического сотрудничества и развития

Асылжан Мамытбеков

Министр сельского хозяйства Республики Казахстан

Симон Аптон

Директор Директората ОЭСР по окружающей среде

Подпись: .....................

Дата: .........................

Подпись: .....................

Дата: .........................


Энтони Дж. Роттьер

Исполнительный директор

Подпись: ........................

Дата: ...........................

Приложение 1

Деятельность, предлагаемая на 2015-2016 годы, по Страновой
программе ОЭСР Раздел «Окружающая среда»: Экономические аспекты
управления водными ресурсами в странах ВЕКЦА: поддержка
внедрения программы по управлению водными ресурсами

      Исходная информация

      Проект «Экономические аспекты управления водными ресурсами в странах ВЕКЦА: поддержка внедрения программы по управлению водными ресурсами» будет выполняться в рамках утвержденной в начале 2015 года страновой программы ОЭСР для Казахстана.
      Он станет частью осуществляемого при содействии ОЭСР/ЕЭК ООН регионального компонента Водной инициативы Европейского Союза (далее – ВИЕС) для стран Восточной Европы, Кавказа и Центральной Азии (далее – ВЕКЦА). Компонент ВИЕС для стран ВЕКЦА поддерживает Европейскую политику добрососедства и Платформу сотрудничества между ЕС и Центральной Азией в области охраны окружающей среды и водных ресурсов. Компонент ВИЕС для стран ВЕКЦА поддерживается ресурсами Европейского Союза и совместно финансируется Австрией, Финляндией, Германией, Норвегией и Швейцарией.
      Данный проект будет опираться и внесет вклад в Национальный диалог о водной политике (далее – НДВП) в Казахстане, начатый в 2013 году (по распоряжению Премьер-Министра Республики Казахстан от 10 апреля 2013 года № 12-19/713). Действовавшим в то время Министром окружающей среды для координации НДВП был создан Межведомственный координационный совет (далее – МКС). Регулярные заседания НДВП/МКС с участием заинтересованных сторон, поддерживаемые рабочими группами экспертов, служат площадкой для диалога о водной политике. В настоящее время НДВП осуществляется под председательством вице-министра сельского хозяйства; Комитет по водным ресурсам Министерства сельского хозяйства является одним из его ключевых участников, а также выполняет функции Секретариата НДВП. НДВП проводится при содействии ОЭСР (СРГ ПДООС – Специальная рабочая группа по реализации Программы действий по охране окружающей среды) и ЕЭК ООН в качестве стратегических партнеров компонента Водной инициативы ЕС для стран ВЕКЦА.
      НДВП способствует созданию аналитической базы для принятия государством мер, в том числе по следующим направлениям:
      1) управление водными ресурсами в соответствии с принципами «зеленой» модели экономики;
      2) экономическая эффективность и финансовая устойчивость водного хозяйства;
      3) надежное экономическое регулирование и устойчивые бизнес-модели водоснабжения и водоотведения.

      Деятельность, предусмотренная в разделе «Окружающая среда» страновой программы ОЭСР для Казахстана

      Задача 1: Усиление роли многоцелевых водохозяйственных систем (далее – МВС) в обеспечении надежного водоснабжения, продовольственной и энергетической безопасности и безопасности экосистем, а также в переходе Казахстана на инклюзивную «зеленую» модель экономики и устойчивое развитие.
      Действия:
      Проведение экономической оценки отдельных существующих объектов многоцелевой водохозяйственной инфраструктуры (далее – МВС) (как правило, представленной плотиной, водохранилищем и гидроэлектростанцией, магистральным(-и) каналом(-ами) и т.д.) в отдельном речном бассейне Казахстана (например, в трансграничном бассейне Или или Иртыша).
      Оценка должна быть сосредоточена на: услугах, предоставляемых МВС; положительных и отрицательных внешних эффектах и вкладе МВС в управление рисками, влиянии, оказываемом на бюджет и занятость, общем прямом и косвенном вкладе в экономику региона и страны; правилах вододеления в обычных и чрезвычайных ситуациях (например, в случае паводков, засух); целевой функции оператора(-ов) (например, максимизация прибыли от производства электроэнергии или обеспечение максимально высокого уровня благосостояния общества или обеспечение надежного водоснабжения, продовольственной и энергетической безопасности страны и т.д.) – как она изменялась со временем и как влияла на вклад МВС в экономику страны, и т.д.
      Проведение экспресс-оценки финансирования МВС (расходов на эксплуатацию и текущий ремонт и содержание МВС в сравнении с доходами от платежей потребителей, налоговых поступлений и государственной поддержки МВС) и уровня ее финансовой самостоятельности.
      Определение соответствующего международного опыта (отдельных стран-членов ЕС, ОЭСР, БРИИКС и ВЕКЦА), который можно адаптировать к МВС/в условиях Казахстана.
      Выработка рекомендаций по совершенствованию регулирования МВС, управления МВС и ее финансирования (например, правил распределения, целевой функции и структуры стимулов, государственной поддержки и т.д.) для увеличения вклада МВС в инклюзивный «зеленый» рост и устойчивое развитие, а также для достижения надежного водоснабжения, продовольственной и энергетической безопасности и безопасности экосистем.
      Результаты:
      Оценочный отчет, в котором проводится сравнение с образцами лучшей международной практики;
      рекомендации по усилению роли многоцелевых водохозяйственных систем в «зеленом» развитии на принципах устойчивости и обеспечению надежного водоснабжения, продовольственной и энергетической безопасности и безопасности экосистем.
      Итоги работы:
      Эта работа будет способствовать увеличению вклада многоцелевых водохозяйственных систем в инклюзивный «зеленый» рост и устойчивое развитие Казахстана, а также в обеспечение надежного водоснабжения, продовольственной и энергетической безопасности и безопасности экосистем, как части задачи обеспечения инклюзивности и устойчивости роста и развития страны.
      Эффект синергии и взаимодополняемость:
      Этот вид деятельности дополняет работу в отношении устойчивых бизнес-моделей для водохозяйственной инфраструктуры, которая будет осуществляться ПРООН и ЕЭК ООН в рамках финансируемого ЕК проекта по поддержке перехода Казахстана на «зеленую» модель экономики, и будет направлен на достижение возможного эффекта синергии с этой работой.
      Задача 2: Обзор механизмов и инструментов государственной поддержки сельского хозяйства, развития села и водоемкой перерабатывающей промышленности, влияющей на водное хозяйство Казахстана.
      Действия:
      Обзор действующих инструментов и механизмов государственной поддержки сельского хозяйства, развития села и одной водоемкой перерабатывающей отрасли промышленности, влияющих на водное хозяйство.
      В сельском хозяйстве соответствующие инструменты и механизмы государственной поддержки касаются, в том числе, поддержки использования агрохимикатов или моторного масла и топлива или воды для орошения; в части поддержки развития сельских районов – развития сельского водоснабжения и водоотведения; в водоемких отраслях промышленности – содействия экономии воды, в том числе за счет инноваций, оборотного водоснабжения и повторного использования воды. Водоемкая перерабатывающая отрасль промышленности будет выбрана совместно с уполномоченными органами и иными заинтересованными лицами.
      Определение соответствующего международного опыта (стран-членов ЕС, ОЭСР, БРИИКС и ВЕКЦА), который можно адаптировать и использовать в условиях Казахстана.
      Выработка рекомендаций по усилению механизмов государственной поддержки, упразднению или реформированию контрпродуктивных государственных субсидий, связанных с водными ресурсами, в рассматриваемых отраслях.
      Результаты:
      Оценочный отчет, в котором проводится сравнение с соответствующими образцами лучшей международной практики;
      рекомендации по усилению механизмов государственной поддержки и реформированию контрпродуктивных государственных субсидий, связанных с водными ресурсами, в рассматриваемых отраслях.
      Итоги работы:
      Эта работа будет способствовать более эффективному использованию бюджетных средств для достижения целей экологической (в отношении водных ресурсов), социальной (финансовая доступность услуг водоснабжения и водоотведения/инклюзивность), а также экономической (производительность, рост и развитие), налогово-бюджетной и финансовой политики, в частности финансовой устойчивости водного хозяйства.
      Эффект синергии и взаимодополняемость:
      Этот вид деятельности дополняет работу по экономическим инструментам, направленным на повышение эффективности использования воды, которая будет выполняться ПРООН и ЕЭК ООН в рамках вышеуказанного проекта, финансируемого ЕК.

      Примерный план-график (в предположении начала работ во 2-м квартале 2015 года):

Задачи и результаты

2015

2016

кв1

кв2

кв3

кв4

кв1

кв2

кв3

кв4

Задача 1

Оценочный отчет


X

X

X

X




Обсуждение на заседании НДВП






X



Проект окончательного отчета







X


Семинар экспертов








X

Окончательный отчет








X

Задача 2

Оценочный отчет


X

X

X





Семинар экспертов




X





Проект окончательного отчета






X



Обсуждение на заседании НДВП






X



Окончательный отчет







X


      Примерный бюджет:

Оценка затрат

в евро

Оплата труда сотрудников ОЭСР

19 845

Накладные расходы на сотрудников

2 075

Консультанты

42 500

Командировки (сотрудники ОЭСР и эксперты)

16 000

Расходы на совещания, семинары и т.п.

7 500

Другие затраты (например подготовка и печать отчетов, документов)

5 780

административные расходы ОЭСР на управление грантом*

6 300

Всего затраты

100 000

      Примечания:
      * - составляет 6.3 % от суммы гранта.