Ақпаратқа қол жеткізу мәселелері жөніндегі комиссия туралы ережені бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 1175 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 17 тамыздағы № 705 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 17.08.2023 № 705 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      Ескерту. Қаулының тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 15.04.2021 № 245 қаулысымен.

      "Ақпаратқа қол жеткізу туралы" 2015 жылғы 16 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңы 6-1-бабының 2) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасы Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 15.04.2021 № 245 қаулысымен.

      1. Қоса беріліп отырған Ақпаратқа қол жеткізу мәселелері жөніндегі комиссия туралы ереже бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 15.04.2021 № 245 қаулысымен.

      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
К. Мәсімов

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2015 жылғы 31 желтоқсандағы
№ 1175 қаулысымен
бекітілген

Ақпаратқа қол жеткізу мәселелері жөніндегі комиссия туралы ережені

      Ескерту. Ереже жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 15.04.2021 № 245 қаулысымен.

      Осы Ақпаратқа қол жеткізу мәселелері жөніндегі комиссия туралы ереже (бұдан әрі – Ереже) "Ақпаратқа қол жеткізу туралы" 2015 жылғы 16 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңы (бұдан әрі – Заң) 6-1-бабының 2) тармақшасына сәйкес әзірленді.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Ақпаратқа қол жеткізу мәселелері жөніндегі комиссия (бұдан әрі – Комиссия) ақпаратқа қол жеткізу саласындағы қоғамдық мүдделерді ескеру және қорғау, сондай-ақ ақпаратты пайдаланушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында құрылады.

      2. Комиссия ақпаратқа қол жеткізу саласындағы уәкілетті орган (бұдан әрi – уәкілетті орган) жанындағы консультативтiк-кеңесшi орган болып табылады.

      3. Комиссияның қызметі оның құзыретіне кіретін мәселелерді талқылау және шешу кезінде айқындылық пен ашықтық негізінде жүзеге асырылады.

      4. Комиссия өз қызметiнде Қазақстан Республикасының Конституциясын және заңдарын, Қазақстан Республикасы Президентiнiң және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң актілерін, өзге де нормативтiк құқықтық актілерді, сондай-ақ осы Ережені басшылыққа алады.

2-тарау. Комиссияның негізгі міндеттері

      5. Комиссияның негізгі міндеттері:

      1) ақпаратқа қол жеткізу мәселелері бойынша;

      2) ақпаратқа қол жеткізу саласындағы заңнаманы жетілдіру бойынша;

      3) ақпаратты ашық түрде орналастыру арқылы артық құжат айналымын азайту мәселесі бойынша;

      4) ақпарат иеленушілердің ақпараттық ашықтықты қамтамасыз етуі бойынша ұсыныстар әзірлеу болып табылады.

3-тарау. Комиссияның қызметін ұйымдастыру

      6. Комиссияның құрамы уәкілетті органның бірінші басшысының не оны алмастыратын адамның бұйрығымен бекiтiледi.

      Комиссия құрамына мыналар кіреді:

      1) Қазақстан Республикасы Парламентінің Сенаты мен Мәжілісінің депутаттары;

      2) мемлекеттік органдардың өкілдері;

      3) ғылыми, үкіметтік емес және басқа да ұйымдардың өкілдері, сондай-ақ ақпаратқа қол жеткізу саласында ғылыми және сараптамалық білімі бар өзге тұлғалар.

      Комиссия мүшелерінің жалпы саны тақ санды және кемінде тоғыз адамды құрайды.

      7. Уәкілетті органның бірінші басшысы Комиссия төрағасы болып табылады.

      8. Комиссияның мүшелері:

      1) Комиссия отырысының күн тәртiбiне және Комиссия жұмысының жоспарына ұсыныстар енгiзеді;

      2) отырыста сөз сөйлейді және енгiзiлген ұсыныстар бойынша дауыс берудiң өткiзiлуiне бастама жасайды;

      3) Комиссия жұмысының материалдарымен танысады және олардың көшiрмелерiн алады, Комиссия қызметінің тиімділігін арттыру жөнінде ұсыныстар енгізеді;

      4) Комиссияның кезектен тыс отырысын өткізу туралы өтініш жасайды;

      5) күн тәртібіндегі мәселелер бойынша өзінің айрықша пікірін білдіреді, оны жазбаша түрде баяндайды және Комиссия отырысының хаттамасына қосады;

      6) Қазақстан Республикасында ақпаратқа қол жеткізу құқығын қамтамасыз ету бойынша талдамалық, шолу және есеп беру материалдарын дайындауға қатысады.

      9. Комиссия мүшесі мынадай негіздер бойынша:

      1) денсаулық жағдайына байланысты;

      2) қайтыс болған жағдайда немесе сот қайтыс болды деп жариялағанда;

      3) сот хабарсыз кетті деп танығанда;

      4) сот Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген тәртіппен әрекетке қабілетсіз немесе әрекет қабілеті шектеулі деп танығанда;

      5) Комиссия отырыстарына дәлелсіз себептермен бір жыл ішінде үш реттен артық қатыспағанда;

      6) мемлекеттік органнан (ұйымнан) босатылған жағдайында;

      7) коммерциялық емес ұйым таратылған жағдайда;

      8) Қазақстан Республикасы Парламентінің Сенаты мен Мәжілісінің депутаттарының өкілеттігі тоқтатылған жағдайда;

      9) мемлекеттік органдардың, ғылыми, үкіметтік емес және басқа да ұйымдардың өкілдері ауыстырылған жағдайда;

      10) өз қалауы бойынша оның құрамынан шығарылады.

      10. Комиссия органдары:

      1) жұмыс органы;

      2) төраға;

      3) төраға орынбасары;

      4) хатшы.

      11. Комиссияның жұмыс органының функциялары уәкілетті органға жүктеледі.

      Комиссияның жұмыс органы:

      1) Комиссия жұмысын ұйымдық-техникалық қамтамасыз етуді жүзеге асырады, оның ішінде Комиссия отырысының күн тәртібі бойынша қажетті құжаттармен және материалдармен бірге, отырыс хаттамасының жобасын қоса бере отырып, ұсыныстар дайындайды.

      Электрондық құжат форматындағы материалдар мен хаттама жобасын Комиссия хатшысы Комиссияның мүшелеріне Комиссияның отырысы өткізілгенге дейін үш күн бұрын жібереді.

      Егер Комиссияның құрамында электрондық құжат айналымы жүйесі жоқ мүшелері болса, материалдар мен хаттама жобасы электрондық почта арқылы жіберіледі;

      2) Комиссия мүшелерінің ұсыныстарын ескере отырып, Комиссия отырысының күн тәртібін әзірлейді.

      3) қол жетімділігі шектеулі ақпаратқа қатысы жоқ ақпаратқа қол жеткізумен байланысты қоғамдық қатынастарда Қазақстан Республикасының заңнамасын іске асыру тәжірибесін қорыту және талдау мақсатында ақпаратты пайдаланушылардың сауалдарын қарайды;

      4) Комиссияның қызметіне қатысты мәселелер бойынша ақпарат иеленушілерден және пайдаланушылардан қажетті ақпаратты сұратады және алады;

      5) Қазақстан Республикасының Үкіметіне Комиссияның қызметін жетілдіру жөнінде ұсыныстар енгізеді;

      6) жыл сайын, ағымдағы жылдың 15 желтоқсанынан кешіктірмей, Комиссия мүшелерінің ұсыныстарын ескере отырып, Комиссияның алдағы жылға арналған жұмыс жоспарын қалыптастырады;

      7) жыл сайын, есепті кезеңнен кейінгі 1 ақпанға дейін жыл қорытындысы бойынша Комиссияның қызметі туралы есепті қалыптастырады;

      8) ақпаратқа қол жеткізу саласы мәселелері бойынша ақпаратты иеленушілер мен пайдаланушылар үшін әдістемелік ұсынымдар, түсініктемелер, пікірлер және басқа да ақпараттық материалдар әзірлейді;

      9) ақпаратқа қол жеткізу саласында анықталған проблемалық мәселелерді талдау және зерделеу үшін мемлекеттік органдардың, үкіметтік емес және халықаралық ұйымдардың мамандарын, сарапшыларын және өкілдерін тартады;

      10) қажет болған жағдайда, өз жұмысына басқа мемлекеттік органдардың қызметкерлерін тартады;

      11) мемлекеттік органдардың, өзге ұйымдардың өкілдерін және Комиссияның мүшелері болып табылмайтын адамдарды (келісу бойынша) Комиссия отырысына шақырады.

      12. Комиссия төрағасы:

      1) Комиссия жұмысына басшылық етуді жүзеге асырады;

      2) Комиссияның кезекті отырысының күн тәртібін бекітеді;

      3) Комиссияның жұмыс жоспарын бекітеді;

      4) қажет болған жағдайда Комиссия отырыстар шақырады;

      5) Комиссия отырыстарының хаттамаларына қол қояды;

      6) Комиссия шешімдерінің іске асырылуын жалпы бақылауды жүзеге асырады және Комиссия жүзеге асыратын қызмет үшін қолданыстағы заңнамаға сәйкес дербес жауапты болады.

      Комиссия төрағасы болмаған кезде оның функцияларын орынбасары орындайды.

      13. Комиссияның хатшысы Комиссияның мүшесі болып табылмайды.

      14. Комиссия отырыстары тоқсанына бір реттен сиретпей, тоқсанның соңғы айының соңғы онкүндігінде өткізіледі.

      Ашық отырыстар жұмыс органының ресми интернет-ресурсында және (немесе) әлеуметтік желілердегі аккаунттарында онлайн-форматта таратылады.

      15. Отырыстың күн тәртібін, сондай-ақ өткізілетін күнін, уақыты мен орнын Комиссияның төрағасы айқындайды.

      Егер Комиссияна отырысы Комиссия мүшелерінің жалпы санының кемінде үштен екісі қатысса, заңды деп есептеледі. Комиссия мүшелері отырысқа алмастыру құқығынсыз қатысады.

      16. Комиссияның шешімдері ұсынымдық сипатта болады.

      17. Комиссия шешімдері ашық дауыс беру арқылы қабылданады және оларға Комиссия мүшелерінің жалпы санының басым көпшілігі дауыс берсе, қабылданды деп есептеледі. Дауыс беру осы Ережеге қосымшаға сәйкес нысан бойынша дауыс беру парағын электрондық құжат форматында жіберу арқылы жүргізіледі. Дауыстар тең болған жағдайда, Комиссия төрағасы дауыс берген шешім қабылданды деп есептеледі.

      Егер қаралатын мәселелер бойынша дауыс беру парағында көзделмеген шешімдер болған жағдайда, Комиссияның хатшысы хаттаманың жобасын жасап, оны Комиссияның мүшелеріне электрондық құжат форматында дауыс беру үшін жібереді.

      Комиссияның мүшелері хаттама жобасын алғаннан кейін екі жұмыс күні ішінде электрондық құжат форматында келісу парағын жіберу арқылы дауыс беруі қажет. Егер Комиссияның мүшесі белгіленген мерзімде дауыс бермеген жағдайда, хаттама жобасы ескертусіз дауыс берілді деп саналады.

      Егер Комиссияның құрамында электрондық құжат айналымы жүйесі жоқ мүшелері болса, келісу парағы электрондық почта арқылы жіберіледі.

      18. Комиссияның отырысын өткізу нәтижелері бойынша және дауыс беру парағының негізінде Комиссия хатшысы үш жұмыс күні ішінде электрондық құжат форматында Комиссия отырысының хаттамасын жасайды.

      19. Комиссия отырысының хаттамасына Комиссияның төрағасы немесе оның орынбасары электрондық құжат форматында қол қояды.

      20. Дауыс беру парақтары қоса берілген Комиссияның материалдары мен хаттамалық шешімдерін есепке алу мен сақтауды Комиссияның жұмыс органы жүзеге асырады.

      21. Комиссия отырыстарының материалдары мен хаттамалық шешімдері Комиссияның отырысы өткізілген күннен бастап жеті жұмыс күнінен кешіктірілмей Комиссияның жұмыс органының интернет-ресурсына орналастырылады.

      22. Комиссияның жұмыс жоспары және жыл қорытындысы бойынша комиссияның қызметі туралы есеп жұмыс органының интернет-ресурсында олар бекітілген күннен бастап жеті жұмыс күнінен кешіктірмей орналастырылады.

  Ақпаратқа қол жеткізу
мәселелері жөніндегі
комиссия туралы
ережеге қосымша

Комиссия мүшелерінің ДАУЫС БЕРУ ПАРАҒЫ ___________________________________ Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), лауазымы

      № мәжіліс күні:

Мәселе № Мәселенің мазмұны Шешім жобасы Комиссия мүшесінің шешімі
қолдаймын қолдамаймын пысықталсын күн тәртібінен алып тасталсын ескертпе (егер шешімді қолдаса, толтырылмайды)

1.








      ____________________ қолы


Об утверждении Положения о Комиссии по вопросам доступа к информации

Постановление Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2015 года № 1175. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 17 августа 2023 года № 705.

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 17.08.2023 № 705 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Сноска. Заголовок в редакции постановления Правительства РК от 15.04.2021 № 245.

      В соответствии с подпунктом 2) статьи 6-1 Закона Республики Казахстан от 16 ноября 2015 года "О доступе к информации" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      Сноска. Преамбула в редакции постановления Правительства РК от 15.04.2021 № 245.

      1. Утвердить прилагаемое Положение о Комиссии по вопросам доступа к информации.

      Сноска. Пункт 1 в редакции постановления Правительства РК от 15.04.2021 № 245.

      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания.

     
      Премьер-Министр
Республики Казахстан
К. Масимов

  Утверждено
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 31 декабря 2015 года № 1175

Положение о Комиссии по вопросам доступа к информации

      Сноска. Положение в редакции постановления Правительства РК от 15.04.2021 № 245.

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящее Положение о Комиссии по вопросам доступа к информации (далее – Положение) разработано в соответствии с подпунктом 2) статьи 6-1 Закона Республики Казахстан от 16 ноября 2015 года "О доступе к информации" (далее – Закон).

      2. Комиссия по вопросам доступа к информации (далее – Комиссия) создается в целях учета и защиты общественных интересов в области доступа к информации, а также удовлетворения потребностей пользователей информации.

      3. Комиссия является консультативно-совещательным органом при уполномоченном органе в области доступа к информации (далее – уполномоченный орган).

      4. Деятельность Комиссии осуществляется на основе прозрачности и открытости при обсуждении и решении вопросов, входящих в ее компетенцию.

      5. Комиссия в своей деятельности руководствуется Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента Республики Казахстан и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

Глава 2. Основные задачи Комиссии

      6. Основными задачами Комиссии является выработка предложений по:

      1) вопросам доступа к информации;

      2) совершенствованию законодательства в области доступа к информации;

      3) вопросу снижения излишнего документооборота посредством размещения в открытом доступе информации;

      4) обеспечению обладателями информации информационной открытости.

Глава 3. Организация деятельности Комиссии

      7. Состав Комиссии утверждается приказом первого руководителя уполномоченного органа либо лица его замещающего.

      В состав Комиссии включаются:

      1) депутаты Сената и Мажилиса Парламента Республики Казахстан;

      2) представители государственных органов;

      3) представители научных, неправительственных и других организаций, а также иные лица, обладающие научными и экспертными знаниями в сфере доступа к информации.

      Общее количество членов Комиссии составляет нечетное число и не менее девяти человек.

      8. Председателем Комиссии является первый руководитель уполномоченного органа.

      9. Члены Комиссии:

      1) вносят предложения в повестку дня заседания и план работы Комиссии;

      2) выступают на заседании и инициируют проведение голосования по внесенным предложениям;

      3) ознакамливаются с материалами заседания Комиссии и получают их копии, вносят предложения по повышению эффективности деятельности Комиссии;

      4) ходатайствуют о проведении внеочередного заседания Комиссии;

      5) выражают свое особое мнение по вопросам повестки дня, излагают его в письменном виде и приобщают к протоколу заседания Комиссии;

      6) принимают участие в подготовке аналитических, обзорных и отчетных материалов по обеспечению права на доступ к информации в Республике Казахстан.

      10. Член Комиссии исключается из ее состава по следующим основаниям:

      1) по состоянию здоровья;

      2) в случае смерти или объявления судом умершим;

      3) в случае признания судом безвестно отсутствующим;

      4) в случае признания судом недееспособным или ограниченно дееспособным в порядке, установленном законами Республики Казахстан;

      5) в случае непосещения заседания Комиссии по неуважительным причинам более трех раз в течение одного года;

      6) в случае увольнения из государственного органа (организации);

      7) в случае ликвидации некоммерческой организации;

      8) в случае прекращения полномочий депутатов Сената и Мажилиса Парламента Республики Казахстан;

      9) в случае замены представителей государственных органов, научных, неправительственных и других организаций;

      10) по собственному желанию.

      11. Органы Комиссии:

      1) рабочий орган;

      2) председатель;

      3) заместитель председателя;

      4) секретарь.

      12. Функции рабочего органа Комиссии возлагаются на уполномоченный орган.

      Рабочий орган Комиссии:

      1) осуществляет организационно-техническое обеспечение работы Комиссии, в том числе готовит предложения по повестке дня заседания Комиссии с необходимыми документами и материалами и прилагает проект протокола заседания.

      Материалы и проект протокола в электронном формате направляются секретарем Комиссии членам Комиссии за три рабочих дня до проведения заседания Комиссии.

      Если в составе Комиссии имеются члены, не имеющие систему электронного документооборота, материалы и проект протокола направляются по электронной почте;

      2) разрабатывает повестку дня заседания Комиссии с учетом предложений членов Комиссии;

      3) рассматривает запросы пользователей информации в целях обобщения и анализа практики реализации законодательства Республики Казахстан в общественных отношениях, связанных с доступом к информации, не относящейся к информации с ограниченным доступом;

      4) запрашивает и получает необходимую информацию у пользователей и обладателей информации по вопросам, относящимся к деятельности Комиссии;

      5) вносит предложения в Правительство Республики Казахстан по совершенствованию деятельности Комиссии;

      6) ежегодно, не позднее 15 декабря текущего года, формирует план работы Комиссии на предстоящий год с учетом предложений членов Комиссии;

      7) ежегодно, до 1 февраля, следующего за отчетным периодом, формирует отчет о деятельности Комиссии по итогам года;

      8) разрабатывает методические рекомендации, разъяснения, комментарии и другие информационные материалы как для обладателей, так и пользователей информации по вопросам сферы доступа к информации;

      9) привлекает специалистов, экспертов и представителей государственных органов, неправительственных и международных организаций для анализа и изучения выявленных проблемных вопросов в сфере доступа к информации;

      10) привлекает к своей работе, при необходимости, сотрудников других государственных органов;

      11) приглашает на заседание Комиссии представителей государственных органов, иных организаций и лиц, не являющихся членами Комиссии (по согласованию).

      13. Председатель Комиссии:

      1) осуществляет руководство работой Комиссии;

      2) утверждает повестку дня очередного заседания Комиссии;

      3) утверждает план работы Комиссии;

      4) созывает, при необходимости, заседания Комиссии;

      5) подписывает протоколы заседаний Комиссии;

      6) осуществляет общий контроль над реализацией решений Комиссии и несет в соответствии с действующим законодательством персональную ответственность за деятельность, осуществляемую Комиссией.

      Во время отсутствия председателя Комиссии его функции выполняет заместитель.

      14. Секретарь Комиссии не является членом Комиссии.

      15. Заседания Комиссии проводятся не реже одного раза в квартал, в последней декаде последнего месяца квартала.

      Открытые заседания транслируются в онлайн-формате на официальном интернет-ресурсе и (или) аккаунтах в социальных сетях рабочего органа Комиссии.

      16. Повестка дня заседания, также дата, время и место их проведения определяются председателем Комиссии.

      Заседание Комиссии считается правомочным, если на нем присутствует не менее двух третей от общего числа членов Комиссии. Члены Комиссии участвуют на ее заседании без права замены.

      17. Решения Комиссии носят рекомендательный характер.

      18. Решения Комиссии принимаются открытым голосованием и считаются принятыми, если за них подано большинство голосов от общего количества членов Комиссии. Голосование проводится путем направления листа голосования по форме согласно приложению к настоящему Положению в электронном формате. В случае равенства голосов, принятым считается решение, за которое проголосовал председатель Комиссии.

      В случае, если по рассматриваемым вопросам имелись решения, не предусмотренные листом голосования, секретарем Комиссии составляется проект протокола, который направляется членам Комиссии для голосования в электронном формате.

      В течение двух рабочих дней после получения проекта протокола членам Комиссии необходимо проголосовать путем направления листа голосования в электронном формате. В случае, если член Комиссии не проголосовал в установленный срок, проект протокола считается проголосованным без замечаний.

      Если в составе Комиссии имеются члены, не имеющие систему электронного документооборота, лист голосования направляется посредством электронной почты.

      18. По результатам проведения заседания Комиссии и на основании листа голосования секретарем Комиссии в течение трех рабочих дней составляется протокол заседания Комиссии в электронном формате.

      19. Протокол заседания Комиссии подписывается председателем Комиссии или его заместителем в электронном формате .

      20. Учет и хранение материалов и протокольных решений Комиссии с приложением листов голосования осуществляет рабочий орган Комиссии.

      21. Материалы заседаний и протокольные решения Комиссии размещаются на интернет-ресурсе рабочего органа Комиссии не позднее семи рабочих дней со дня проведения заседания Комиссии.

      22. План работы Комиссии и отчет о деятельности Комиссии по итогам года размещаются на интернет-ресурсе рабочего органа не позднее семи рабочих дней со дня их утверждения.

  Приложение
к Положению о Комиссии
по вопросам доступа к
информации

ЛИСТ ГОЛОСОВАНИЯ
членов Комиссии
___________________________________________
Фамилия, имя, отчество (при его наличии), должность

      заседание №___ дата:

№ вопроса

Содержание вопроса

Проект решения

Решение члена Комиссии

поддерживаю

не поддерживаю

Доработать

снять с повестки дня

примечание (не заполняется, если решение поддерживается)

1.








      ____________________
            (подпись)