1997 жылғы 18 қарашадағы Солтүстік Каспий бойынша өнімді бөлу туралы келісім бойынша Қазақстан Республикасының үлесі ретінде алынған шикі мұнаймен экспорттық операцияларды жүзеге асыру кезінде баға белгілеу қағидаларын (әдістемесін) бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 2 қарашадағы № 653 қаулысы.

      "Трансферттік баға белгілеу туралы" 2008 жылғы 5 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабы 10-тармағының 3) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған 1997 жылғы 18 қарашадағы Солтүстік Каспий бойынша өнімді бөлу туралы келісім бойынша Қазақстан Республикасының үлесі ретінде алынған шикі мұнаймен экспорттық операцияларды жүзеге асыру кезінде баға белгілеу қағидалары (әдістемесі) бекітілсін.

      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Премьер-Министрі

Б.Сағынтаев


  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2016 жылғы 2 қарашадағы
№ 653 қаулысымен
бекітілген

1997 жылғы 18 қарашадағы Солтүстiк Каспий бойынша өнiмдi бөлу
туралы келiсiм бойынша Қазақстан Республикасының үлесі ретінде
алынған шикі мұнаймен экспорттық операцияларды жүзеге асыру
кезінде баға белгілеу қағидалары (әдістемесі)
1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы 1997 жылғы 18 қарашадағы Солтүстiк Каспий бойынша өнiмдi бөлу туралы келiсiм бойынша Қазақстан Республикасының үлесі ретінде алынған шикі мұнаймен экспорттық операцияларды жүзеге асыру кезінде баға белгілеу қағидалары (әдістемесі) (бұдан әрі – Қағидалар) "Трансферттік баға белгілеу туралы" 2008 жылғы 5 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 10-бабы 10-тармағының 3) тармақшасына сәйкес әзірленді және 1997 жылғы 18 қарашадағы Солтүстiк Каспий бойынша өнiмдi бөлу туралы келiсiм (бұдан әрі – Келісім) бойынша Қазақстан Республикасының үлесі ретінде алынған шикі мұнаймен экспорттық операцияларды жүзеге асыру кезінде бағаларды айқындау (есептеу) тәртібін белгілейді.

      2. Осы Қағидаларда мынадай терминдер, анықтамалар мен аббревиатуралар пайдаланылады:

      1) ақпарат көздері (баспагер және баспа елі) – Crude Oil Market Wire Basic Service (The McGraw-Hill Companies (Platts), Ұлыбритания, (бұдан әрі – Platts) және 3000Xtra, RTC Advanced (Thomson Reuters EIKON) (Thomson Reuters, Ұлыбритания (бұдан әрі – Thomson Reuters);

      2) бағыт – тауарды тасымалдау және сату бағыты;

      3) дифференциал – Заңға сәйкес мәміле бағасын немесе ақпарат көзінен алынған бағаны салыстырымды экономикалық шарттарға келтіру үшін қолданылатын түзету мөлшері;

      4) келісімшарт – тауарды сатып алу-сату шарты;

      5) КҚК – Каспий Құбыржол Консорциумының құбыржол жүйесі – Теңізде (Қазақстан) басталатын және Атырау (Қазақстан), Астрахань, Комсомольск және Кропоткин арқылы Новороссийск ауданындағы Терминалға (Ресей – КҚК-Р) дейін өтетін бірыңғай құбыржол жүйесі;

      6) коносамент – жөнелтілген тауарды кеменің алғанын растайтын оған берілген құжат;

      7) мәміле (сату) бағасы – келісімшарт валютасында көрсетілген және осы Қағидалардың ережелеріне сәйкес есептелген, келісімшарттарға сәйкес бір өлшем бірлік үшін тауар бағасы;

      8) мұнай белгіленімі – ақпарат көздерінде жарияланатын баға белгіленімі;

      9) өкілетті орган – Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындаған және өнімді бөлу туралы келісімдерде Қазақстан Республикасының мүддесі үшін әрекет ететін заңды тұлға;

      10) сапа бойынша түзету – шикі мұнайдың сапалық сипаттамалары (тығыздық, күкірттің болуы) бойынша мәміле бағасын түзету;

      11) солтүстік теңіз баға эталоны – Platts-та жарияланатын "Brent (Dated)" немесе "BFOE" мұнайының белгіленімі;

      12) спрэд – ақпарат көздеріндегі түрлі белгіленімдер арасындағы баға айырмашылығы;

      13) тауар – Келісім бойынша Қазақстан Республикасының үлесін заттай нысанда төлеу бойынша салықтық міндеттемелерді орындау есебінен пайдалы қазбаларды беру шеңберінде салық төлеуші берген және өкілетті орган алған шикі мұнай;

      14) FOB, CIF, DAP – Инкотермс 2010-ға сәйкес жеткізу базистері;

      15) Platts Dirty Tanker Wire Basic Service – мұнайға жалдау ақысының мөлшерлемелері туралы ресми танылған ақпарат көзі.

2-тарау. КҚК құбыржол жүйесін пайдалана отырып КҚК-Р терминалы
FOB шарттарымен сату кезінде шикі мұнайға мәміле (сату) бағасын
айқындау тәртібі

      3. Мәміле (сату) бағасы мынадай формула бойынша есептеледі:

      P = B + S – D

      мұндағы:

      P – шикі мұнайға мәміле (сату) бағасы;

      В – коносамент күнінен кейінгі бес белгіленім күні ішінде қолданыста болатын белгіленімдерді есепке ала отырып, әрбір жөнелтуге Platts ақпарат көзінде жарияланған, тиісті нарықта келісімшарт талаптарына сәйкес қолданылатын солтүстік теңіз баға эталоны сұрыпты шикі мұнайдың 1 (бір) баррелі үшін орташа белгіленімдердің ішіндегі орташасы;

      S – спрэд (CPC Blend CIF жолында Spread vs Fwd Dated Brent), сатуға арналған келісімшарт талаптарына сәйкес тиеу терезесі күнінің 1-күніне дейін 10-күннен бастап 25-күнді қоса алған кезеңде Platts ақпарат көзінде жарияланатын бірнеше дәйекті орташа белгіленімдердің бірі немесе орташа мәні.

      Айдың бірінші және екінші онкүндіктерінде тиеу терезелері бар жүктер үшін тиеу терезесінің 1-күніне дейін күнтізбелік 1-күннен бастап 25-күнді қоса алған кезеңдегі спрэд (белгіленім) қолданылады. Тиеу портында тиеу терезелері көлік компаниясынан алынған өтінім бойынша теңіз терминалы шығаратын бекітілген ресми позициялық график негізінде айқындалады;

      D – тауарды сатып алу-сату келісімшартында айқындалған, Заңға сәйкес ақпарат көзінен алынған бағаны салыстырымды экономикалық шарттарға келтіру үшін қолданылатын, шикі мұнайды жеткізу шарттарына байланысты есепке алынатын дифференциал, ол мыналарды қамтиды:

      кемені жалдау бойынша шығыстар;

      жүкті сақтандыру бойынша шығыстар;

      сатып алушы маржасы;

      порттық алымдар;

      түрік бұғаздарынан өткен кезде танкерлердің нормативтен тыс тұрып қалуы, тіркеп сүйреу және пилотаж бойынша шығыстар;

      көлемі 85 мың тонна танкерлермен (CPC-85-135) жеткізілетін партияларға көлемі 135 мың тонна танкерлермен жеткізілетін мұнай партияларына жеңілдік (сыйлықақы);

      жүк инспекциясы бойынша шығыстар;

      қайтарып алынбайтын аккредитивті ашу және оған қызмет көрсету бойынша банк шығыстары;

      шикі мұнайды тасымалдау кезіндегі ысыраптар бойынша шығыстар.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 25.06.2019 № 436 қаулысымен.

3-тарау. Атырау – Самара жүйесі бойынша шикі мұнайды тасымалдау
кезінде мәміле (сату) бағасын айқындау тәртібі

      4. FOB шарттарымен кейіннен сату үшін Атырау – Самара бағыты бойынша Қара теңіз порттарына дейін шикі мұнайды жеткізген кезде мәміле (сату) бағасы мынадай формула бойынша есептеледі:

      P = B + S ± К – D

      мұндағы:

      P – шикі мұнайға мәміле (сату) бағасы;

      В – коносамент күнінен кейінгі бес белгіленім күні ішінде қолданыста болатын белгіленімдерді есепке ала отырып, әрбір жөнелтуге Platts ақпарат көзінде жарияланған, тиісті нарықта келісімшарт талаптарына сәйкес қолданылатын солтүстік теңіз баға эталоны сұрыпты шикі мұнайдың 1 (бір) баррелі үшін орташа белгіленімдердің ішіндегі орташасы;

      S – спрэд (Urals RCMB жолында Spread vs Fwd Dated Brent), сатуға келісімшарт талаптарына сәйкес тиеу терезесі күнінің 1-күніне дейін 10-күннен бастап 25-күнді қоса алған кезеңде Platts ақпарат көзінде жарияланатын бірнеше дәйекті орташа белгіленімдердің бірі немесе орташа мәні.

      Айдың бірінші және екінші онкүндіктерінде тиеу терезелері бар жүктер үшін тиеу терезесінің 1-күніне дейін күнтізбелік 1-күннен бастап 25-күнді қоса алған кезеңдегі спрэд (белгіленім) қолданылады. Тиеу портында тиеу терезелері көлік компаниясынан алынған өтінім бойынша теңіз терминалы шығаратын бекітілген ресми позициялық график негізінде айқындалады;

      K – егер шикі мұнайдың сапасы келісімшарт талаптары бойынша базалық тығыздық шегінің стандартты аралығынан жоғары/төмен болса (мысалы, Urals сұрыпты мұнай үшін 32.00-32.09 API градус), API градусы бойынша бағаны түзету (эскаляция-деэскаляция) сыйлықақы/жеңілдік түрінде есептеледі;

      D – келісімшартта айқындалған, Заңға сәйкес ақпарат көзінен алынған бағаны салыстырымды экономикалық шарттарға келтіру үшін қолданылатын, шикі мұнайды жеткізу шарттарына байланысты есепке алынатын дифференциал, ол мыналарды қамтиды:

      кемені жалдау бойынша шығыстар;

      жүкті сақтандыру бойынша шығыстар;

      порттық алымдар;

      түрік бұғаздарынан өткен кезде танкерлердің нормативтен тыс тұрып қалуы, тіркеп сүйреу және пилотаж бойынша шығыстар;

      көлемі 80 мың тонна танкерлермен (URL-80-135) жеткізілетін партияларға көлемі 140 мың тонна танкерлермен жеткізілетін мұнай партияларына жеңілдік (сыйлықақы);

      сатып алушы маржасы;

      жүк инспекциясы бойынша шығыстар;

      қайтарып алынбайтын аккредитивті ашу және оған қызмет көрсету бойынша банк шығыстары;

      шикі мұнайды тасымалдау кезіндегі ысыраптар бойынша шығыстар.

      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 25.06.2019 № 436 қаулысымен.

      5. FOB шарттарымен кейіннен сату үшін Атырау – Самара бағыты бойынша Балтық теңізі порттарына дейін шикі мұнайды жеткізген кезде мәміле (сату) бағасы мынадай формула бойынша есептеледі:

      P = B + S ± К – D

      мұндағы:

      P – шикі мұнайға мәміле (сату) бағасы;

      В – Platts ақпарат көзінде жарияланған келісімшарт талаптарына сәйкес тиісті нарықта коносамент күнінен кейінгі бес белгіленім күні ішінде қолданыста болатын белгіленімдерді есепке ала отырып, әрбір жөнелтуге қолданылатын солтүстік теңіз баға эталоны сұрыпты шикі мұнайдың 1 (бір) баррелі үшін орташа белгіленімдердің ішіндегі орташа белгіленім.

      S – спрэд (Urals Rotterdam жолында SpreadvsFwdDatedBrent), сатуға келісімшарт талаптарына сәйкес тиеу терезесі күнінің 1-күніне дейін 10-күннен 25-күнге дейінгі кезеңде Platts ақпарат көзінде жарияланатын бірнеше дәйекті орташа белгіленімдердің бірі немесе орташа мәні;

      Айдың бірінші және екінші онкүндіктерінде тиеу терезелері бар жүктер үшін тиеу терезесінің 1-күніне дейін күнтізбелік 1-күннен 25-күнге дейінгі кезеңдегі спрэд (белгіленім) қолданылады. Тиеу портында тиеу терезелері көлік компаниясынан алынған өтінім бойынша теңіз терминалы шығаратын бекітілген ресми позициялық кесте негізінде айқындалады;

      K – егер шикі мұнайдың сапасы келісімшарт талаптары бойынша базалық тығыздық шегінің стандартты аралығынан жоғары/төмен болса (мәселен, Urals сұрыпты мұнай үшін 32.00-32.09 API градус), API градусы бойынша баға белгіленімі (эскаляция-деэскаляция) сыйлықақы/жеңілдік түрінде есептеледі;

      D – тауарды сатып алу-сату келісімшартында айқындалған, Заңға сәйкес ақпарат көзінен бағаны салыстырымды экономикалық шарттарға келтіру үшін қолданылатын, шикі мұнайды жеткізу шарттарына байланысты есепке алынатын дифференциал, ол мыналарды қамтиды:

      кемені жалдау бойынша шығыстар;

      сатып алушы маржасы;

      жүкті сақтандыру бойынша шығыстар;

      жүк инспекциясы бойынша шығыстар;

      қайтарып алынбайтын аккредитивті ашу және оған қызмет көрсету бойынша банк шығыстары;

      шикі мұнайды тасымалдау кезіндегі ысыраптар бойынша шығыстар;

      Балтық теңізі порттарындағы порттық алымдар бойынша шығыстар;

      Роттердам портына кеменің кіруі үшін порттық алымдар бойынша шығыстар;

      күкірт шығарындыларын бақылау аймағындағы экологиялық алымдар (ECA);

      мұз алымдары, мұз жиегінде және мұзда күту уақытын/осы акваториядағы қалыпты жылдамдықпен салыстырғанда мұздан өту кезіндегі уақыт айырмашылығын (кідіруді) қоса алғанда, қысқы маусым бойы тіркеп сүйреу үшін қосымша ақы;

      мемлекеттік уәкілетті органдар немесе уәкілетті көлік компаниялары мұнай сапасының әртүрлі екенін растаған жағдайда, ол болған кезде Усть-Луга порты мен Приморск портындағы шикі мұнай сапасының арасындағы айырмашылығы үшін өтемақы.

      6. Шығыс Еуропа елдерінің шекарасына дейін DAP сату шарттарымен Дружба магистральдық мұнай құбыры арқылы шикі мұнайды жеткізген кезде мәміле (сату) бағасы мынадай формула бойынша есептеледі:

      P = B + S – D

      мұндағы:

      P – шикі мұнайға мәміле (сату) бағасы;

      В – Platts ақпарат көзінде жарияланған келісімшарт талаптарына сәйкес тиісті нарықта жеткізу жүзеге асырылатын ай бойы қолданылатын солтүстік теңіз баға эталоны сұрыпты шикі мұнайдың 1 (бір) баррелі үшін орташа белгіленімдердің ішіндегі орташа белгіленім;

      S – жеткізу жүзеге асырылатын ай үшін "Russian Urals/ESPO spot assessments" тақырыбымен Platts Crude Oil Market Wire Basic Service жарияланатын солтүстік теңіз баға эталоны мұнайына Urals Rotterdam дифференциалының орташа күнделікті белгіленімдерінен орташа арифметикалық мән;

      D – тауарды сатып алу-сату келісімшартында айқындалған, Заңға сәйкес ақпарат көзінен бағаны салыстырымды экономикалық шарттарға келтіру үшін қолданылатын, шикі мұнайды жеткізу шарттарына байланысты есепке алынатын дифференциал, ол мыналарды қамтиды:

      мұнай өңдеу зауытына дейін тасымалдау бойынша шығыстар;

      сатып алушы маржасы;

      жүкті сақтандыру бойынша шығыстар;

      жүк инспекциясы бойынша шығыстар;

      қайтарып алынбайтын аккредитивті ашу және оған қызмет көрсету бойынша банк шығыстары;

      шикі мұнайды тасымалдау кезіндегі ысыраптар бойынша шығыстар.

4-тарау. Дифференциал құрамбөліктерін айқындау

      7. Ақпарат көзінен бағаны салыстырымды экономикалық шарттар ға келтіру мақсатында тауарды жеткізу шарттарына байланысты дифференциалға тауардың межелі (жеткізу) тиісті нарығына дейін тауарды жеткізуге және оны сатуға байланысты сатып алушының негізделген және құжаттамалы түрде және (немесе) ақпарат көздерімен расталған шығыстары қосылады.

      Дифференциал құрамбөліктері бастапқы құжаттармен расталады, бастапқы құжаттар болмаған және (немесе) негізделмеген жағдайда, дифференциал құрамбөліктерінің мөлшері Platts, Thomson Reuters-те жарияланатын нарықтық бағалар диапазонының ең төменгі/орташа мәні ретінде қабылданады.

      8. Теңіз тасымалының құны (жалдау ақысы) жалдау ақысы шарттарының (charter party, time-charter) көшірмелерімен немесе танкерді жалдау шарттарынан үзінділердің көшірмелерімен (CP recap), 1 (бір) нетто баррельге жалдау құнын төлеуге шоттар (invoice) көшірмелерімен және сатып алушының есептесулерінің көшірмелерімен немесе Platts Dirty Tanker Wire Basic Service деректерімен расталады. Бұл ретте кемені жалдау бойынша шығыстар мынадай шығыстардан аспауға тиіс:

      FOB жеткізу шарттарымен Қара теңіз порттары жалдау шартында көрсетілген Worldscale (WS) мөлшерлемесі бойынша есептелген Август портына дейінгі шығыстар құнынан аспайды;

      FOB жеткізу шарттарымен Балтық теңізі порттары жалдау шартында көрсетілген Worldscale (WS) мөлшерлемесі бойынша есептелген Роттердам жүкті түсіру портына дейінгі шығыстар құнынан аспайды, оған Platts Dirty Tanker Wire Basic Service ресми жарияланымдарына сәйкес Роттердам портына кеменің кіруі қосылады.

      Көрсетілген құжаттардың көшірмелерін сатып алушы куәландыруға тиіс.

      9. Кемені жалдау құны кемені жалдау күнінде айқындалады. Кемені жалдау бойынша бастапқы құжаттар болмаған жағдайда, жалдау құны теңіз коносаменті күніне дейін 10-күннен бастап 25-күнге дейін орташа мәні ретінде айқындалады. Жалдау құнын есептеген кезде тиісті тауар партиясын жөнелту үшін пайдаланылатын танкердің жүк көтергіштігі (Aframax, Suezmax), flat rate базалық мөлшерлемесі және Platts Dirty Tanker Wire Basic Service жарияланатын Worldscale (WS) шамасы ескеріледі.

      10. Қайтарып алынбайтын аккредитивті ашу және оған қызмет көрсету бойынша банк шығыстарының құны мынадай құжаттармен расталады:

      банк аккредитивінің шарттары жазылатын шикі мұнайды сатып алу-сату келісімшарттарының түпнұсқалары;

      аккредитив сатушының пайдасына ашылғанын және аккредитив ашуға банк шығыстарын растайтын банк құжаттарының түпнұсқалары;

      танкердің атауын, тауарды тиеу күнін, баррельдегі көлемдер, банктің пайыздық мөлшерлемесін, аккредитив сомасын және баррель үшін банк шығыстарының сомасын көрсете отырып, әрбір жекелеген жеткізу бойынша сатып алушының белгісі және қолы бар мағынасы ашылып жазылған түпнұсқалары.

      11. Тасымалдау кезіндегі ысыраптар мөлшері тәуелсіз инспекторлық компаниялар есептерінің көшірмелеріне сәйкес есептеледі, ал олар болмаған жағдайда, Thomson Reuters деректеріне сәйкес диапазондағы ең төменгі мәні қабылданады.

      12. Сатып алушының маржасы коносамент күніне Thomson Reuters жарияланатын диапазондағы ең төменгі мәні қабылданады.

      13. Тасымалдау кезінде жүкті сақтандыру құны шарттардың көшірмелерімен, немесе сақтандыру полистерінің көшірмелерімен, немесе төлемге шоттардың (invoice) көшірмелерімен, сақтандыру құны бойынша сатып алушының есептесу көшірмелерімен расталады, олар болмаған жағдайда, Thomson Reuters деректеріне сәйкес диапазондағы ең төменгі мәні қабылданады.

      14. Жүктің сапасы мен санын айқындау бойынша жүк инспекциясының құны инспекторлық қызмет көрсетуге шарттардың көшірмелерімен, төлемге шоттардың (invoice) көшірмелерімен, инспекция құны бойынша сатып алушының есептесу көшірмелерімен, тәуелсіз инспекторлық компаниялар есептерінің көшірмелерімен расталады, олар болмаған жағдайда, Thomson Reuters деректеріне сәйкес диапазондағы ең төменгі мәні қабылданады. Инспекция құны әрбір өлшеу нүктесінде ескеріледі.

      15. Роттердам портында жүкті түсіру құны Роттердам портына бағытты растайтын бастапқы құжаттармен расталады, олар болмаған жағдайда, ThomsonReuters деректеріне сәйкес диапазондағы ең төменгі мәні қабылданады.

      16. Портта порттық алымдардың құны тиісті қызметтерді көрсетуге шарттардың көшірмелерімен, төлемге шоттардың (invoice) көшірмелерімен расталады, олар болмаған жағдайда, Thomson Reuters деректеріне сәйкес диапазондағы ең төменгі мәні қабылданады.

      17. Порттарда жүкті ауыстырып тиеу бойынша шығыстардың құны тиісті қызметтерді көрсетуге шарттардың көшірмелерімен, төлемге шоттардың (invoice) көшірмелерімен расталады, олар болмаған жағдайда, Thomson Reuters деректеріне сәйкес диапазондағы ең төменгі мәні қабылданады.

      18. Күкірт шығарындыларын бақылау аймағындағы экологиялық алымдар (ECA) charter party (ECA бөлімі) көшірмелерімен, кеме иесінің инвойстары көшірмелерімен, Worldscale деректерімен (бағыттың мөлшерлемесін және оның милядағы бір жаққа және кері жаққа ұзындығын растау) расталады, олар болмаған жағдайда, Thomson Reuters деректеріне сәйкес диапазондағы ең төменгі мәні қабылданады.

      19. Көлемі 80 мың тонна (Afrаmax) танкерлермен жеткізілетін партияларға қатысты көлемі 140 мың тонна (Suezmax) танкерлермен жеткізілетін мұнай партияларына жеңілдік (сыйлықақы) тиеу терезесі күнінің 1-күніне дейін 10-күннен бастап 25-күнді қоса алған кезеңде Thomson Reuters деректеріне сәйкес URL-80-135 белгіленімдерінің орташа мәндерінің орташасы ретінде айқындалады. Бұл ретте, егер белгіленім мәні теріс болса, онда дифференциалдың осы құрамбөлігі дифференциалдың жалпы мәнін арттырып, бағаның мәнін азайтады және, керісінше, белгіленім мәні оң болған жағдайда, дифференциалдың жалпы мәнін азайтып, бағаның мәнін арттырады. Aframax сыныбындағы кеме үшін танкерлік партияларға жеңілдік қолданылмайды.

      Ескерту. 19-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 25.06.2019 № 436 қаулысымен.

      19-1. Көлемі 85 мың тонна (Afrаmax) танкерлермен жеткізілетін партияларға қатысты көлемі 135 мың тонна (Suezmax) танкерлермен жеткізілетін мұнай партияларына жеңілдік (сыйлықақы) тиеу терезесі күнінің 1-күніне дейін 10-күннен бастап 25-күнді қоса алған кезеңде Thomson Reuters деректеріне сәйкес СРС-85-135 белгіленімдерінің орташа мәндерінің орташасы ретінде айқындалады. Бұл ретте, егер белгіленім мәні теріс болса, онда дифференциалдың осы құрамбөлігі дифференциалдың жалпы мәнін арттырып, баға мәнін азайтады және, керісінше, белгіленім мәні оң болған жағдайда, дифференциалдың жалпы мәнін азайтып, баға мәнін арттырады. Aframax сыныбындағы кеме үшін танкерлік партияларға жеңілдік қолданылмайды.

      Ескерту. 4-тарау 19-1-тармақпен толықтырылды – ҚР Үкіметінің 25.06.2019 № 436 қаулысымен.

      20. Усть-Луга портындағы және Приморск портындағы тауар сапасы арасында сападағы айырмашылық үшін өтемақы кіру және шығу орындарында бастапқы құжаттардың көшірмелерімен расталады, олар болмаған жағдайда, Thomson Reuters деректеріне сәйкес диапазондағы ең төменгі мәні қабылданады.

On approval of the Rules (methods) for price formation when performing export operations with crude oil received as a share of the Republic of Kazakhstan under the Production Sharing Agreement for the Northern Caspian dated November 18, 1997

Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated November 2, 2016 No. 653.

      Unofficial translation

      In accordance with subparagraph 3) of paragraph 10 of article 10 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated July 5, 2008 "On transfer pricing" the Government of the Republic of Kazakhstan HEREBY DECREES:

      1. To approve the attached Rules (methods) for price formation when performing export operations with crude oil received as a share of the Republic of Kazakhstan under the Production Sharing Agreement for the Northern Caspian dated November 18, 1997.

      2. This decree shall come into force from the date of its signing.

      Prime Minister
      of the Republic of Kazakhstan B. Sagintayev

  Approved by
the decree of the Government
of the Republic of Kazakhstan
dated November 2, 2016 no. 653

Rules (methods) for price formation when performing export operations with crude
oil received as a share of the Republic of Kazakhstan under the Production Sharing
Agreement for the Northern Caspian dated November 18, 1997
Chapter 1. General provisions

      1. These Rules (methods) for price formation when performing export operations with crude oil received as a share of the Republic of Kazakhstan under the Production Sharing Agreement for the Northern Caspian dated November 18, 1997, (hereinafter referred to as the Rules) have been developed in accordance with subparagraph 3) of paragraph 10 of article 10 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated July 5, 2008 "On transfer pricing" (hereinafter referred to as the Law) and shall establish the procedure for determining (calculation) of prices when performing export operations with crude oil, received as a share of the Republic of Kazakhstan under the Production Sharing Agreement for the Northern Caspian dated November 18, 1997 (hereinafter referred to as the Agreement).

      2. In these Rules, the following terms, definitions and abbreviations shall be used:

      1) information sources (publisher and country of publication) – Crude Oil Market Wire Basic Service (The McGraw-Hill Companies (Platts), Great Britain, (hereinafter referred to as the Platts) and 3000Xtra, RTC Advanced (Thomson Reuters EIKON) (Thomson Reuters, Великобритания, (hereinafter referred to as the Thomson Reuters);

      2) a route means the direction of transportation and sale of goods;

      3) differential means the amount of adjustment used to bring transaction prices or prices from an information source into comparable economic conditions in accordance with the Law;

      4) a contract means a Purchase-Sales Agreement;

      5) CPC – the pipeline system of the Caspian pipeline consortium means a uniform pipeline system, starting in Tengiz (Kazakhstan) and passing through Atyrau (Kazakhstan), Astrakhan, Komsomolsk and Kropotkin to the Terminal in the Novorossiysk region (Russia - CPC-R);

      6) bill of lading means a document for the shipped goods, which confirms its receipt by the ship;

      7) a transaction (sale) price means the price of the goods for one unit of measurement in accordance with the contracts, expressed in the currency of the contract and calculated in accordance with the provisions of these Rules;

      8) oil quotation means the price quotation published in information sources;

      9) a competent authority means a legal entity defined by the Government of the Republic of Kazakhstan and acting in the interests of the Republic of Kazakhstan in production sharing agreements;

      10) quality adjustment - adjustment of the transaction price according to the qualitative characteristics of crude oil (density, sulfur content);

      11) North Sea price benchmark means Brent (Dated) or BFOE oil quotation published by Platts;

      12) spread means the price difference between various quotations in the information sources;

      13) goods – crude oil transferred by the taxpayer and received by the authorized body as part of the transfer of minerals to fulfill the tax obligation to pay in kind the share of the Republic of Kazakhstan under the Agreement;

      14) FOB, CIF, DAP means the bases of delivery in accordance with Incoterms 2010;

      15) Platts Dirty Tanker Wire Basic Service means the officially recognizes source of information about oil freight rates.

Chapter 2. Procedure of determining the transaction (sale) price of crude oil when
selling on FOB terms, CPC-P C terminal using CPC pipeline system

      3. The price of the transaction (sale) shall be calculated according to the following formula:

      P = B + S - D

      where:

      P - the transaction (sale) price of crude oil;

      В - the average of the average quotations for crude oil of the North sea price standard grade per 1 (one) barrel applied in the relevant market in accordance with the terms of the contract published in the Platts information source, for each shipment, taking into account the quotations valid for five quotation days following the date of the bill of lading;

      S - spread (Spread vs Fwd Dated Brent in line CPC Blend CIF), one or the average of several consecutive average quotations published in the Platts information source, in the period from 10th to 25th day to 1 day of the loading window in accordance with the terms of the contract.

      For goods with loading windows in the first and second decade of the month, a spread (quotation) shall apply in the period from 1st to 25 calendar day to 1 day of the loading window. Loading windows at the port of loading shall be determined on the basis of the approved official position schedule issued by the sea terminal on the application received from the transport company.

      D - the differential taken into account depending on the conditions of supply of crude oil, defined in the contract, used to bring in comparable economic conditions of the price from the information source in accordance with the Law, which include:

      costs of chartering the vessel;

      costs of insuring the goods;

      buyer’s margin;

      port charges;

      costs of excessive downtime of the tanker, towing and aerobatics during the passage of the Turkish Straits;

      a discount (premium) for the shipments of oil with delivery by tankers with the volume of 135 thousand tons to the shipments with delivery by tankers with the volume of 85 thousand tons (CPC-85-135);

      costs of inspection of the goods;

      bank charges for opening and servicing an irrevocable letter of credit;

      the costs of losses during the transportation of crude oil.

      Footnote. Paragraph 3 as amended by the decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 25.06.2019 no.436.

Chapter 3. The procedure for determining the transaction price (sale) at transportation
of crude oil through the Atyrau – Samara system

      4. When crude oil is delivered to the ports of the Black sea on the route Atyrau-Samara for subsequent sale on FOB terms, the transaction price (sale) shall be calculated according to the following formula:

      P = B + S ± К - D

      where:

      P - the transaction (sale) price of crude oil;

      B - the average of the average quotations for crude oil of the North sea price standard grade per 1 (one) barrel applied in the relevant market in accordance with the terms of the contract published in the Platts information source, for each shipment, taking into account the quotations valid for five quotation days following the date of the bill of lading;

      S - spread (Spread vs Fwd Dated Brent in line CPC Blend CIF), one or the average of several consecutive average quotations published in the Platts information source, in the period from 10th to 25th day to 1 day of the loading window in accordance with the terms of the contract.

      For goods with loading windows in the first and second decade of the month, a spread (quotation) shall apply in the period from 1st to 25 calendar day to 1 day of the loading window. Loading windows at the port of loading shall be determined on the basis of the approved official position schedule issued by the sea terminal on the application received from the transport company;

      K - price adjustment by API degree (escalation-de-escalation) shall be calculated as a premium / discount if the quality of crude oil is above / below the standard range of base density limits (for example, 32.00-32.09 API degrees for Urals grade oil) under the terms of the contract;

      D - the differential taken into account depending on the conditions of supply of crude oil, defined in the contract, used to bring in comparable economic conditions of the price from the information source in accordance with the Law, which include:

      costs of chartering the vessel;

      costs of insuring the goods;

      port charges;

      costs of excessive downtime of the tanker, towing and aerobatics during the passage of the Turkish Straits;

      a discount (premium) for the shipments of oil with delivery by tankers with the volume of 140 thousand tons to the shipments with delivery by tankers with the volume of 80 thousand tons (URL-80-135);

      buyer’s margin;

      costs of inspection of the goods;

      bank charges for opening and servicing an irrevocable letter of credit;

      the costs of losses during the transportation of crude oil.

      Footnote. Paragraph 4 as amended by the decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 25.06.2019 no.436.

      5. When delivering crude oil to the ports of the Baltic Sea on the route Atyrau - Samara for subsequent sale on FOB terms, the transaction (sale) price shall be calculated according to the following formula:

      P = B + S ± К – D

      where:

      P – the transaction (sale) price of crude oil;

      B – the average of the average quotations for crude oil of the North sea price standard grade per 1 (one) barrel applied in the relevant market in accordance with the terms of the contract published in the Platts information source, for each shipment, taking into account the quotations valid for five quotation days following the date of the bill of lading;

      S spread (Spread vs Fwd Dated Brent in line CPC Blend CIF), one or the average of several consecutive average quotations published in the Platts information source, in the period from 10th to 25th day to 1 day of the loading window in accordance with the terms of the contract.

      For goods with loading windows in the first and second decade of the month, a spread (quotation) shall apply in the period from 1st to 25 calendar day to 1 day of the loading window. Loading windows at the port of loading shall be determined on the basis of the approved official position schedule issued by the sea terminal on the application received from the transport company;

      К – price adjustment by API degree (escalation-de-escalation) shall be calculated as a premium / discount if the quality of crude oil is above / below the standard range of base density limits (for example, 32.00-32.09 API degrees for Urals grade oil) under the terms of the contract;

      D – the differential taken into account depending on the conditions of supply of crude oil, defined in the contract for the purchase and sale of goods, used to bring in comparable economic conditions of the price of the source of information in accordance with the Law, which include:

      Chartering costs;

      buyer’s margin;

      costs of insuring the goods;

      costs of inspection of the goods;

      bank charges for opening and servicing an irrevocable letter of credit;

      the costs of losses during the transportation of crude oil;

      losses on the transportation of crude oil;

      port charges in ports of the Baltic Sea;

      costs of port charges for the call at the port of Rotterdam;

      environmental charges in the sulfur control area (ECA);

      ice charges, additional charges for towing during the winter season, including waiting times, including at the ice edge and in the ice/time difference (delay) in the passage of ice compared to the normal speed in a given water area;

      compensation for the difference in quality between the quality of crude oil in the port of Ust-Luga and the port of Primorsk-if it is available in the case of confirmation by the state authorized bodies or authorized transport companies that it is a different quality of oil.

      6. When crude oil is delivered via the Druzhba trunk pipeline on the terms of DAP sale to the border of Eastern Europe, the transaction price (sale) shall be calculated according to the following formula:

      P = B + S – D

      Where:

      P – the transaction (sale) price of crude oil;

      В – the average of the average quotations for crude oil of the North sea price standard grade per 1 (one) barrel applied in the relevant market in accordance with the terms of the contract published in the Platts information source, for each shipment, taking into account the quotations valid for five quotation days following the date of the bill of lading;

      S – this is the arithmetic mean value of the average daily quotes of the Urals Rotterdam differential to the North sea oil price standard published in Platts Crude Oil Market Wire Basic Service under the heading "Russian Urals/ESPO spot assessments" for the entire month during which the supply is carried out;

      D – the differential taken into account depending on the conditions of supply of crude oil, defined in the contract for the purchase and sale of goods, used to bring in comparable economic conditions of the price of the source of information in accordance with the Law, which include:

      costs of transportation to the oil refinery plant;

      buyer’s margin;

      costs of insuring the goods;

      costs of inspection of goods;

      bank charges for opening and servicing an irrevocable letter of credit;

      the costs of losses during the transportation of crude oil.

Chapter 4. Determination of differential components

      7. For the purposes of bringing prices into a comparable economic environment from a source of information, depending on the terms of delivery of the goods, the differential shall include justified and documented and (or) information sources the costs of the buyer related to the delivery of the goods to the appropriate market of destination (delivery) of goods and its sale.

      The components of the differential shall be confirmed by primary documents, in cases of absence and (or) inconsistency of primary documents, the sizes of the components of the differential shall be taken as the minimum / average value from the range of market prices published in Platts, Thomson Reuters.

      8. The cost of freight transportation (chartering) shall be confirmed by copies of freight contracts (chartеr party, time-charter) or copies of extracts from freight contracts for a tanker (CP recap), copies of invoice for payment (invoice) and copies of calculation of the buyer of the cost of chartering per 1 (one) net barrel or the data of Platts Dirty Tanker Wire Basic Service. At the same time, the costs of chartering the vessel shall not exceed the following expenses:

      on conditions of FOB delivery, the ports of the Black Sea shall not exceed the cost of expenses to the port of August, calculated at the Worldscale (WS) rate specified in the freight contract;

      on conditions of FOB delivery, the ports of the Baltic Sea shall not exceed the cost of expenses to the port of discharge of Rotterdam, calculated at the Worldscale (WS) rate specified in the freight contract, plus a call to the port of Rotterdam according to the official publications of the Platts Dirty Tanker Wire Basic Service.

      Copies of the mentioned document shall be certified by the buyer.

      9. The cost of chartering the vessel shall be determined as of the date of chartering the vessel. In case of absence of the primary documents on chartering the vessel, the cost of chartering shall be determined as a mean from 10th to 25th day to the date of the marine bill of lading. When calculating the cost of chartering, the capacity of the tanker (Aframax, Suezmax) used to ship the corresponding consignment of goods, the base rate flat rate and the Worldscale (WS) value published in the Platts Dirty Tanker Wire Basic Service shall be taken into account.

      10. The cost of bank expenses for opening and servicing an irrevocable letter of credit shall be confirmed by the following documents:

      originals of contracts for the sale of crude oil, which stipulate the terms of a bank letter of credit;

      original documents of the bank confirming the opening of a letter of credit in favor of the seller and bank expenses for opening a letter of credit;

      Original interpretation with a mark and signature of the buyer for each individual delivery, indicating the name of the tanker, the date of shipment of the goods, volumes in barrels, the bank interest rate, the amount of the letter of credit and the amount of bank expenses per barrel.

      11. The amount of losses during transportation is taken into account according to copies of reports of independent inspection companies, in the absence of such, the minimum value in the range shall be accepted according to the data of Thomson Reuters.

      12. The buyer’s margin shall be taken as a minimum value in the range, published in Thomson Reuters as of the date of the bill of lading.

      13. The cost of insurance of goods during transportation shall be confirmed by copies of contracts or copies of insurance policies, or copies of invoices for payment, copies of the buyer’s calculations of insurance costs, if not, the minimum value in the range is accepted according to the data of Thomson Reuters.

      14. The cost of inspection of goods to establish the quality and quantity of goods shall be confirmed by copies of contracts for the provision of inspection services, copies of invoices for payment (invoice), copies of the buyer’s calculations for the cost of inspection, copies of reports of independent inspection companies, if not available, the minimum value in the range according to the data of Thomson Reuters. The cost of inspection shall be taken into account at each measuring point.

      15. The cost of unloading at the port of Rotterdam shall be confirmed by copies of the primary documents confirming the route of the cargo to the port of Rotterdam, in the absence of such, the minimum value in the range is accepted according to the data of Thomson Reuters.

      16. The cost of the port charges at the port shall be confirmed by copies of contracts for the provision of relevant services, copies of invoice payments, if not available, the minimum value in the range is accepted according to the data of Thomson Reuters.

      17. The cost of transshipment costs at ports shall be confirmed by copies of contracts for the provision of relevant services, copies of invoices for payment (invoice), if not available, the minimum value in the range is accepted according to the data of Thomson Reuters.

      18. Environmental charges in the sulfur control area (ECA) shall be confirmed by copies of the chartеr party (ECA section), copies of the invoices of vessel owners given by Worldscale (confirmation of the rate and the length of the route in one and the opposite direction in miles), if not available, the minimum value in the range is accepted according to the data of Thomson Reuters.

      19. The discount (premium) for oil consignments with delivery by tankers of 140 thousand tons (Suezmax) to consignments with delivery of tankers of 80 thousand tons (Aframax) shall be determined as the average value of the average quotes URL-80-135, according to the data of Thomson Reuters, from 10th to 25th day to 1 day of the loading window. At the same time, if the quote has a negative value, then this component of the differential increases the total value of the differential, shall decrease the value of the price, conversely, in the case of a positive value of the quotation, shall decrease the total value of the differential, and shall increase the value of the price. For Aframax class vessel, no discount on tanker shipments shall apply.

      Footnote. Paragraph 19 as amended by the decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 25.06.2019 no.436.

      19-1. The discount (premium) for oil consignments with delivery by tankers of volume of 135 thousand tons (Suezmax) to consignments with delivery of tankers of volume of 85 thousand tons (Aframax) is determined as the average of the average quotations CPC-85-135, according to the data of Thomson Reuters, from 10th to 25th day to 1 day of the loading window. At the same time, if the quote has a negative value, then this component of the differential increases the total value of the differential, shall decrease the value of the price, conversely, in the case of a positive value of the quotation, shall decrease the total value of the differential, and shall increase the value of the price. For Aframax class vessel, no discount on tanker shipments shall apply.

      Footnote. The Rules as supplemented by paragraph 19-1 in accordance with of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 25.06.2019 no.436.

      20. Compensation for the quality difference between the quality of the goods in the port of Ust-Luga and the port of Primorsk shall be confirmed by copies of the primary documents at the entrance and exit, in the absence of such, the minimum value in the range is accepted according to the data of Thomson Reuters.