Мемлекеттік қорғаныстық тапсырысты орындау жөніндегі операторлардың отандық тауар өндірушілер мен жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді отандық берушілер тізіліміне енгізілген ұйымдар арасынан мемлекеттік қорғаныстық тапсырысты орындаушыларды таңдауды жүзеге асыруы қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 29 қарашадағы № 788 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 14 қазандағы № 759 қаулысымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Үкіметінің 14.10.2019 № 759 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Мемлекеттік қорғаныстық тапсырыс туралы" 2001 жылғы 19 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 9-бабы 1-тармағының 1) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Мемлекеттік қорғаныстық тапсырысты орындау жөніндегі операторлардың отандық тауар өндірушілер мен жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді отандық берушілер тізіліміне енгізілген ұйымдар арасынан мемлекеттік қорғаныстық тапсырысты орындаушыларды таңдауды жүзеге асыруы қағидалары бекітілсін.

      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
Б. Сағынтаев

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2017 жылғы 29 қарашадағы
№ 788 қаулысымен
бекітілген

Мемлекеттік қорғаныстық тапсырысты орындау жөніндегі операторлардың отандық тауар өндірушілер мен жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді отандық берушілер тізіліміне енгізілген ұйымдар арасынан мемлекеттік қорғаныстық тапсырысты орындаушыларды таңдауды жүзеге асыруы қағидалары

      1. Осы Мемлекеттік қорғаныстық тапсырысты орындау жөніндегі операторлардың отандық тауар өндірушілер мен жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді отандық берушілер тізіліміне енгізілген ұйымдар арасынан мемлекеттік қорғаныстық тапсырысты орындаушыларды таңдауды жүзеге асыруы қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) мемлекеттік қорғаныстық тапсырысты орындау жөніндегі операторлардың (бұдан әрі – операторлар) мемлекеттік қорғаныстық тапсырысты (бұдан әрі – қорғаныстық тапсырыс) орындаушыларды отандық тауар өндірушілер мен жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді отандық берушілер тізіліміне (бұдан әрі – тізілім) енгізілген ұйымдар арасынан таңдауды жүзеге асыру тәртібін айқындайды.

      2. Қорғаныстық тапсырысты орындаушыларды таңдауды операторлар қорғаныстық тапсырысты қалыптастыру кезінде мемлекеттік қорғаныстық тапсырыс берушілермен келісу бойынша тізілімге енгізілген ұйымдар арасынан ұйымның мынадай:

      1) өндірістің қажетті шарттарын, оның ішінде мемлекеттік құпияларды құрайтын мәліметтердің қорғалуын қамтамасыз ету;

      2) əскери мақсаттағы тауарларды (өнімді) жəне қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарларды (өнімді) өндіру қабілеті;

      3) талап етілетін сападағы əскери мақсаттағы жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді неғұрлым тиімді экономикалық шарттарда жүзеге асыру мүмкіндіктеріне сүйене отырып жүргізеді.

      3. Қорғаныстық тапсырысты қалыптастыру, орналастыру және орындау саласындағы уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) ағымдағы жылғы 10 ақпаннан кешіктірмей операторға мемлекеттік тапсырыс берушінің қорғаныстық тапсырыс өнімін сатып алу ниеті туралы сұрау салуды жолдайды, ол мынадай мәліметтерді қамтиды:

      1) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің атауы және тактикалық-техникалық сипаттамалары (техникалық ерекшелігі);

      2) тауар (өнім) саны, орындалатын жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің көлімі;

      3) тауарды (өнімді) жеткізу, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді орындау орны және талап етілетін мерзімдері;

      4) берілетін тауарларға (өнімге), орындалатын жұмыстарға, көрсетілетін қызметтерге кепілдік мерзімі;

      5) құны тауардың (өнімнің), жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің құнына қосылуы тиіс қосымша көрсетілетін қызметтер тізбесі;

      6) төлем шарттары, оның ішінде аванстық төлем мөлшері;

      7) қажет болған жағдайда әскери және арнайы киiм нысанын, айырым белгiлерiн және жеке қорғану құралдарын сатып алу кезінде тәжірибелік үлгілерді ұсыну қажеттілігі туралы талап.

      4. Оператор уәкілетті органның тиісті сұрау салуын алған күннен бастап
үш күннен кешіктірмей тізілімге енгізілген барлық ұйымдарға осы Қағидалардың 3-тармағына сәйкес қорғаныстық тапсырыс өнімін сатып алу ниеті туралы сұрау салуды жолдайды.

      Сонымен қатар оператор ұйымдардан баға (коммерциялық) ұсыныстарына сұрау салады.

      5. Ұйымдар сұрау салуды алғаннан кейін, оны алған күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде өзінің баға (коммерциялық) ұсыныстарын қоса бере отырып жауап жолдайды.

      Ұйымдар қажет болған кезде оператордан осы Қағидалардың 3-тармағында көрсетілген сұрау салудың талаптарын нақтылайды.

      6. Ұйымдар жауапқа берілетін тауарлардағы, жұмыстардағы немесе көрсетілетін қызметтердегі жергілікті қамту үлесінің пайызын растайтын құжаттарды қоса беруі мүмкін.

      7. Ұйым қорғаныстық тапсырыс үшін жоспарланатын соманы ұлғайтуға әкелмейтін, тактикалық-техникалық (техникалық) сипаттамалары оператордың сұрау салуында көрсетілгенге қарағанда жақсы өнімді ұсынуы мүмкін.

      8. Оператор тізілімге енгізілген ұйымдар арасынан орындаушыларды таңдау кезінде мыналарды:

      1) әлеуетті орындаушылар ұсынатын қорғаныстық тапсырыс өнімі техникалық сипаттамаларының сұрау салу талаптарына сәйкес келуін;

      2) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген жағдайларда тиісті қызмет түрін жүзеге асыруға арналған лицензияның бар болуын;

      3) тапсырыс беруші айқындаған көлемде қорғаныстық тапсырыс нысанасы болып табылатын тауарларды (өнімді), жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді өндіру үшін қажетті өндірістік үй-жайлардың, технологиялық жабдық пен білікті мамандардың бар болуын;

      4) әскери және арнайы киiм нысанын, айырым белгiлерiн және жеке қорғану құралдарын шығару саласында мамандандырылған орындаушылар үшін тапсырыс беруші айқындаған көлемде қорғаныстық тапсырыс нысанасы болып табылатын тауарларды (өнімді), жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді өндіру үшін қажетті меншік құқығындағы өндірістік (қоймалық) үй-жайлар мен технологиялық жабдықтардың, білікті мамандардың бар болуын ескереді.

      9. Операторлар іргелі жəне қолданбалы ғылыми зерттеулерді орындаушыларды таңдауды қорғаныстық зерттеулер жүргізу үшін бекітілген тәртіпке сәйкес жүргізеді.

      10. Егер екі немесе одан да көп ұйымда тауарларға, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерге бірдей тиімді экономикалық шарттар бар болса, таңдау жергілікті қамтудың анағұрлым көп үлесі бар тауардың, жұмыстың және көрсетілетін қызметтің пайдасына шешіледі.

      11. Егер тізілімге енгізілген ұйым қорғаныстық тапсырыс өнімінің жалғыз отандық берушісі болып табылса, жауапқа өнім құнының калькуляциясы бар бір баға (коммерциялық) ұсынысы қоса беріледі.

      12. Операторлар орындаушыларды таңдауды тізілімге енгізілген, анағұрлым төмен баға ұсынған және уәкілетті органның сұрау салуында көрсетілген талаптарға сәйкес келетін қорғаныстық тапсырыс өнімін ұсынған ұйымдар арасынан жүзеге асырады.

      13. Оператор қорғаныстық тапсырысты орындаушыны таңдау қорытындылары бойынша уәкілетті органға оның сұрау салуына жауапты қорғаныстық тапсырысты орындаушыны көрсете отырып, ағымдағы жылғы 1 наурыздан кешіктірмей жолдайды.

      Операторлар жауапқа уәкілетті органға тізілімнен ұйым тауарының (өнімінің), жұмыстары мен көрсетілетін қызметтерінің әрбір атауына үш баға (коммерциялық) ұсынысын береді.

      Сонымен қатар оператор уәкілетті органға тізілімге енгізілген ұйымды таңдау туралы негіздеме ұсынады.

      14. Қорғаныстық тапсырысты дербес орындауға қабілетті операторлар уәкілетті органның сұрау салуына жауапқа тізілімдегі ұйым тауарының (өнімінің), жұмыстары мен көрсетілетін қызметтерінің әрбір атауына үш баға (коммерциялық) ұсынысын беру жолымен берілетін қорғаныстық тапсырыс өніміне арналған баға негіздемесін қоса береді.

      15. Қорғаныстық тапсырыс өнімінің жалғыз отандық берушісі болып табылатын операторлар жауапқа өнім құнының калькуляциясы бар бір баға (коммерциялық) ұсынысын қоса береді.

      16. Ұйымда қорғаныстық тапсырыс өнімін өндірудің осындай түрінің болмауына байланысты тізілімге енгізілген ұйымдар арасынан орындаушыны таңдау мүмкін болмаған жағдайда, оператор уәкілетті органның мекенжайына жауап беруді сұрау салуды алған күннен бастап күнтізбелік он күннен кешіктірілмейтін мерзімде жүзеге асырады.

      Жауапқа тізілімнен орындаушы таңдаудың мүмкін болмау себептерін көрсете отырып, негіздеме де қоса беріледі.

Об утверждении Правил осуществления выбора исполнителей государственного оборонного заказа из числа организаций, включенных в реестр отечественных товаропроизводителей и отечественных поставщиков работ, услуг, операторами по исполнению государственного оборонного заказа

Постановление Правительства Республики Казахстан от 29 ноября 2017 года № 788. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 14 октября 2019 года № 759 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 14.10.2019 № 759 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 1) пункта 1 статьи 9 Закона Республики Казахстан от 19 января 2001 года "О государственном оборонном заказе" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила осуществления выбора исполнителей государственного оборонного заказа из числа организаций, включенных в реестр отечественных товаропроизводителей и отечественных поставщиков работ, услуг, операторами по исполнению государственного оборонного заказа.

      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
Б. Сагинтаев

  Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 29 ноября 2017 года № 788

Правила осуществления выбора исполнителей государственного оборонного заказа из числа организаций, включенных в реестр отечественных товаропроизводителей и отечественных поставщиков работ, услуг, операторами по исполнению государственного оборонного заказа

      1. Настоящие Правила осуществления выбора исполнителей государственного оборонного заказа из числа организаций, включенных в реестр отечественных товаропроизводителей и отечественных поставщиков работ, услуг, операторами по исполнению государственного оборонного заказа (далее – Правила) определяют порядок осуществления выбора исполнителей государственного оборонного заказа (далее – оборонный заказ) операторами по исполнению государственного оборонного заказа (далее – операторы) из числа организаций, включенных в реестр отечественных товаропроизводителей и отечественных поставщиков работ, услуг (далее – реестр).

      2. Выбор исполнителей оборонного заказа производится операторами при формировании оборонного заказа по согласованию с государственными заказчиками оборонного заказа из числа организаций, включенных в реестр, исходя из следующих возможностей организаций:

      1) обеспечения необходимых условий производства, в том числе защиты сведений, составляющих государственные секреты;

      2) способности произвести товары (продукцию) военного назначения и товары (продукцию) двойного назначения (применения);

      3) осуществления работы, услуг военного назначения требуемого качества на наиболее выгодных экономических условиях.

      3. Уполномоченный орган в области формирования, размещения и выполнения оборонного заказа (далее – уполномоченный орган) не позднее 10 февраля текущего года направляет запрос оператору о намерении закупки государственным заказчиком продукции оборонного заказа, содержащий следующие сведения:

      1) наименование и тактико-технические характеристики (техническая спецификация) приобретаемых товаров, работ, услуг;

      2) количество товара (продукции), объемы выполняемых работ, услуг;

      3) место и требуемые сроки поставки товара (продукции), выполнения работ, услуг;

      4) срок гарантии на поставляемые товары (продукцию), выполняемые работы, услуги;

      5) перечень сопутствующих услуг, стоимость которых должна быть включена в стоимость товара (продукции), работ, услуг;

      6) условия оплаты, в том числе размер авансового платежа;

      7) в случае необходимости при приобретении военной и специальной формы одежды, знаков различия и средств индивидуальной защиты требование о необходимости предоставления опытных образцов.

      4. Оператор не позднее трех дней со дня получения соответствующего запроса уполномоченного органа направляет запрос всем организациям, включенным в реестр, о намерении закупки продукции оборонного заказа согласно пункту 3 настоящих Правил.

      Также оператор запрашивает от организаций ценовые (коммерческие) предложения.

      5. Организации, получив запрос, в течение десяти календарных дней со дня его получения направляют ответ с приложением своего ценового (коммерческого) предложения.

      Организации при необходимости уточняют у оператора требования запроса, указанные в пункте 3 настоящих Правил.

      6. Организациями к ответу прилагаются документы, подтверждающие процент доли местного содержания в поставляемых товарах, работах или услугах.

      7. Организацией может быть предложена продукция с лучшими тактико-техническими (техническими) характеристиками, чем было указано в запросе оператора, не влекущая увеличения суммы, планируемой для оборонного заказа.

      8. При выборе исполнителей из числа организаций, включенных в реестр, оператором учитываются:

      1) соответствие технических характеристик предлагаемой потенциальными исполнителями продукции оборонного заказа требованиям запроса;

      2) в случаях, установленных законодательством Республики Казахстан, наличие лицензии на осуществление соответствующего вида деятельности;

      3) наличие производственных помещений, технологического оборудования и квалифицированных специалистов, необходимых для производства товаров (продукции), работ и услуг, являющихся предметом оборонного заказа, в определенном заказчиком объеме;

      4) для исполнителей, специализирующихся в области производства военной и специальной формы одежды, знаков различия и средств индивидуальной защиты, наличие производственных (складских) помещений и технологического оборудования на правах собственности, квалифицированных специалистов, необходимых для производства товаров (продукции), работ и услуг, являющихся предметом оборонного заказа, в определенном заказчиком объеме.

      9. Выбор исполнителей фундаментальных и прикладных научных исследований операторами производится в соответствии с порядком, утвержденным для проведения оборонных исследований.

      10. В случае, если у двух и более организаций одинаково выгодные экономические условия на товары, работы и услуги, выбор осуществляется в пользу товара, работы и услуги с наибольшей долей местного содержания.

      11. В случае, если организация, включенная в реестр, является единственным отечественным поставщиком продукции оборонного заказа, к ответу прилагается одно ценовое (коммерческое) предложение с калькуляцией стоимости продукции.

      12. Операторами выбор исполнителей осуществляется из числа организаций, включенных в реестр, предложивших наименьшую цену и продукцию оборонного заказа, соответствующую требованиям, указанным в запросе уполномоченного органа.

      13. Оператор по итогам выбора исполнителя оборонного заказа направляет уполномоченному органу ответ на его запрос с указанием исполнителя оборонного заказа не позднее 1 марта текущего года.

      К ответу операторы предоставляют уполномоченному органу три ценовых (коммерческих) предложения на каждое наименование товара (продукции), работ и услуг организации из реестра.

      Также оператор представляет уполномоченному органу обоснование о выборе организации, включенной в реестр.

      14. Операторы, способные самостоятельно исполнять оборонный заказ, к ответу на запрос уполномоченного органа прилагают обоснование цены на поставляемую продукцию оборонного заказа путем предоставления трех ценовых (коммерческих) предложений на каждое наименование товара (продукции), работ и услуг организации из реестра.

      15. Операторы, являющиеся единственными отечественными поставщиками продукции оборонного заказа, к ответу прилагают одно ценовое (коммерческое) предложение с калькуляцией стоимости продукции.

      16. В случае невозможности выбора исполнителя из числа организаций, включенных в реестр, в связи с отсутствием у организаций такого вида производства продукции оборонного заказа, представление ответа в адрес уполномоченного органа оператором осуществляется в срок не позднее десяти календарных дней со дня получения запроса.

      К ответу также прилагается обоснование с указанием причин невозможности выбора исполнителя из реестра.