Басымдығы бар халықаралық авиамаршруттар үшін авиациялық отынды субсидиялау қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 10 қыркүйектегі № 675 қаулысы.

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы қаулы 2020 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі.

      "Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және авиация қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 13-бабының 60-3) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 22.12.2023 № 1164 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      1. Қоса беріліп отырған Басымдығы бар халықаралық авиамаршруттар үшін авиациялық отынды субсидиялау қағидалары бекітілсін.

      2. Осы қаулы 2020 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
А. Мамин

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2019 жылғы 10 қыркүйектегі
№ 675 қаулысымен
бекітілген

Басымдығы бар халықаралық авиамаршруттар үшін авиациялық отынды субсидиялау қағидалары 1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Басымдығы бар халықаралық авиамаршруттар үшін авиациялық отынды субсидиялау қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және авиация қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 13-бабының 60-3) тармақшасына сәйкес әзірленді және басымдығы бар халықаралық авиамаршруттар үшін авиациялық отынды (бұдан әрі – авиаотын) субсидиялау тәртібін айқындайды.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 22.12.2023 № 1164 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      2. Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң шешiмдері негiзiнде жүзеге асырылатын авиамаршруттың тиiмдi жұмыс iстеуi үшін қажетті кiрiс деңгейін қамтамасыз етпейтін басымдығы бар халықаралық авиамаршруттар бюджет қаражаты есебінен субсидиялауға жатады.

      3. Жолаушыларды, жүктерді, поштаны және багажды тасымалдаудан алынған кіріс пен басымдығы бар жаңа халықаралық авиамаршруттар бойынша авиатасымалдау кезінде бір жылға қалыптасатын пайдалану шығыстарының сомасы арасындағы жалпы теріс айырма болған кезде әрбір авиамаршрут бойынша бөлінген бюджеттік субсидиялардың авиаотынға жұмсалатын шығыстар құнынан 10 %-тен аспайтын жылдық сомасы шегіндегі авиаотынға арналған шығыстар субсидиялануға жатады.

2-тарау. Басымдығы бар халықаралық авиамаршруттар үшін авиациялық отынды субсидиялау тәртібі

      4. Республикалық бюджеттен субсидиялауға ұсынылатын басымдығы бар халықаралық авиамаршруттарды заңнамада белгіленген тәртіппен азаматтық авиация саласындағы уәкілетті орган тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджетті қалыптастыру кезінде бюджеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органға ұсынылатын бюджеттік өтінімге енгізеді.

      5. Бюджеттік субсидиялар тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңда айқындалған сомалар шегінде беріледі.

      6. Бюджеттік субсидиялар алу үшін тиісті бюджеттік бағдарламаның әкімшісі мен субсидияланатын авиамаршрутқа қолданыстағы куәлігі бар авиакомпания арасында осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша басымдығы бар халықаралық авиамаршруттар үшін авиаотынды бюджеттік субсидиялау шарты (бұдан әрі – шарт) жасалады.

      7. Шарт жасалғаннан кейін авиакомпания ай сайын, есепті айдан кейінгі айдың 20-күніне дейінгі мерзімде уәкілетті органға ұйымның басшысы, бас бухгалтері қол қойылған мынадай құжаттарды:

      осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес авиакомпанияның субсидияланатын басымдығы бар халықаралық авиамаршруттары бойынша есепті;

      осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес субсидияланатын басымдығы бар халықаралық авиамаршруттар бойынша авиаотынның шығыстары бойынша есепті ұсынады.

      8. Авиакомпания мен азаматтық авиация саласындағы уәкілетті орган арасында субсидияланатын басымдығы бар халықаралық авиамаршруттар бойынша ай сайынғы есепті қабылдағаннан кейін осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша көрсетілген қызметтер актісі жасалады.

      9. Бюджеттік субсидияларды төлеу бекітілген бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру жоспарына сәйкес бөлінген қаражат көлемінде ай сайын жүзеге асырылады.

      Есепті ай үшін бюджеттік субсидияларды төлеу есепті айдан кейінгі айдың 30-күнінен кешіктірілмейтін мерзімде жүзеге асырылады.

      10. Жылдың соңғы күнтізбелік айына бюджеттік субсидияларды төлеу кейіннен келесі айдың 20-күнінен кешіктірмей нақты деректер бойынша жасалған есепті ұсына отырып, 20 желтоқсаннан кешіктірілмей ұсынылған болжамды деректер бойынша жасалған субсидияланатын авиамаршруттар бойынша көрсетілген қызметтердің алдын ала актісі негізінде жүзеге асырылады.

      Қаржы жылының қорытындысы бойынша авиакомпания мен азаматтық авиация саласындағы уәкілетті орган орындалған жұмыстарды салыстырып-тексеру актілерін жасай отырып, өзара есеп айырысуларды салыстыруды жүргізеді.

      11. Авиамаршрутты пайдалану процесінде шарт талаптарын орындамаған, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Көлік министрінің міндетін атқарушының 2023 жылғы 24 қарашадағы № 95 бұйрығымен бекітілген Жолаушыларды, багажды, жүктер мен пошта жөнелтiлiмдерiн тасымалдау бойынша қызметтер көрсету үшiн субсидияланатын авиамаршруттарға арналған конкурс өткізу және субсидияланатын авиамаршруттарға куәліктер беру қағидаларына сәйкес авиамаршрутқа арналған куәлігі кері қайтарып алынған жағдайда авиакомпанияларға субсидиялар төлеу жүргізілмейді.

      Ескерту. 11-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 22.12.2023 № 1164 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

  Басымдығы бар халықаралық
авиамаршруттар үшін авиациялық отынды
субсидиялау қағидаларына
  1-қосымша

Басымдығы бар халықаралық авиамаршруттар үшін авиациялық отынды субсидиялаудың № шарты

  20_ жылғы "___"

      Бұдан әрі "Тараптар" деп аталатын

      орналасқан жері __________________________________________________

      Бұдан әрі "тапсырыс беруші" деп аталатын

      _________________________________________________________атынан

      (Тапсырыс берушінің толық атауы)

      ________________________________________________________________

      (уәкілетті адамның лауазымы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      бір тараптан және бұдан әрі "орындаушы" деп аталатын

      ____________________________________________ негізінде әрекет ететін

      (Жарғының, Ереженің және т.б.)

      ________________________________________________________атынан

      (Орындаушының толық атауы)

      _____________________________________________________________

      (уәкілетті адамның лауазымы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      төмендегілер туралы осы шартты (бұдан әрі – Шарт) жасасты:

1. Шарттың нысанасы

      1. Орындаушы халықаралық авиамаршруттың тиімді жұмыс істеуі үшін қажетті кіріс деңгейін қамтамасыз етпейтін басымдығы бар халықаралық авиамаршруттар бойынша тұрақты авиатасымалдарды жүзеге асырады.

      2. Тапсырыс беруші авиаотынды субсидиялауды республикалық бюджеттің қаражаты есебінен жүзеге асырады. Әрбір халықаралық авиамаршрут бойынша бөлінген бюджеттік субсидиялардың жылдық сомасы шегінде авиатасымалдау кезінде қалыптасатын авиаотынға арналған шығыстар субсидиялауға жатады.

      3. Республикалық бюджеттен авиаотынды субсидиялауға ұсынылатын, Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімімен айқындалған, астананы, республикалық маңызы бар қалаларды шет мемлекеттердің қалаларымен байланыстыратын басымдығы бар халықаралық авиамаршруттар осы Шартқа қосымшада көрсетіледі.

2. Тараптардың құқықтары мен міндеттері

      4. Тапсырыс беруші заңнамада белгіленген тәртіппен және осы Шартта көзделген мерзімде басымдығы бар халықаралық авиамаршруттар бойынша авиаотынды бюджеттік субсидиялауды жүзеге асыруға міндеттенеді.

      5. Орындаушы авиамаршруттарға арналған куәліктерге, азаматтық авиация қызметін реттейтін нормативтік құқықтық актілерге сәйкес халықаралық авиатасымалдарды уақтылы және сапалы жүзеге асыруға міндеттенеді.

3. Өзара есеп айырысу тәртібі

      6. Орындаушы ай сайын, есепті айдан кейінгі айдың 20-күніне дейінгі мерзімде тапсырыс берушіге басшы, бас бухгалтер қол қойған мынадай құжаттарды:

      осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес авиакомпанияның субсидияланатын басымдағы бар халықаралық авиамаршруттары бойынша есепті;

      осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес субсидияланатын басымдығы бар халықаралық авиамаршруттар бойынша авиаотынның шығыстары бойынша есепті ұсынады.

      7. Қоса берілген құжаттары бар субсидияланатын басымдығы бар халықаралық авиамаршруттар бойынша ай сайынғы есепті қабылдағаннан кейін орындаушы мен тапсырыс берушінің арасында Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес көрсетілген қызметтер актісі жасалады және бюджеттік субсидияларды төлеу бюджеттік бағдарламамен бекітілген қаржыландыру жоспарына сәйкес бөлінген қаражат көлемінде ай сайын жүзеге асырылады.

      Есептік айға бюджеттік субсидияларды төлеу есепті айдан кейінгі айдың 30-күнінен кешіктірілмейтін мерзімде жүзеге асырылады.

      8. Жылдың соңғы күнтізбелік айына бюджеттік субсидияларды төлеу келесі айдың 20-күнінен кешіктірілмей нақты деректер бойынша жасалған есепті ұсына отырып, 20 желтоқсаннан кешіктірілмей ұсынылған, болжамды деректер бойынша жасалған субсидияланатын басымдығы бар халықаралық авиамаршруттар бойынша көрсетілген қызметтердің алдын ала актісі негізінде жүзеге асырылады.

      9. Қаржы жылының қорытындылары бойынша авиакомпания мен уәкілетті орган салыстырып-тексеру және орындалған жұмыстардың актілерін жасай отырып, өзара есеп айырысуларды салыстыруды жүргізеді.

4. Тараптардың жауапкершілігі

      10. Тараптар қолданыстағы заңнамаға сәйкес осы Шарт бойынша міндеттемелерді орындамағаны немесе тиісті түрде орындамағаны үшін жауапты болады.

      11. Осы Шарт бойынша өз міндеттемелерін бұзған Тарап күнтізбелік үш күннен аспайтын мерзімде бұл туралы екінші Тарапты хабардар етуге және бұзушылықтарды жою үшін қолынан келетіннің барлығын жасауға міндеттенеді.

5. Форс-мажорлық жағдайлар

      12. Форс-мажорлық жағдайлар туындаған жағдайда, әрбір Тарап бұл туралы екінші Тарапты күнтізбелік үш күннен аспайтын мерзімде дереу хабардар етуге тиіс.

      13. "Форс-мажорлық" жағдайлар деп дүлей зілзалалар, мемлекеттік органдардың осы Шарттың орындалуына кедергі келтіретін іс-қимылдары, әскери іс-қимылдар, төтенше жағдайлар мен жұмылдыру іс-шараларын жариялау, ауа райы мен табиғи жағдайлар және Тараптың осы Шарт бойынша өз міндеттемелерін орындауына кедергі келтіретін оларға тәуелсіз кез келген басқа да жағдайлар түсініледі.

      14. Егер форс-мажорлық жағдайлар отыз күнтізбелік күн ішінде әрекет еткен және тоқтамаған жағдайда, Тараптар осы Шарт бойынша өздерінің кейінгі іс-қимылдарын жазбаша түрде келіседі.

6. Шарттың қолданылу мерзімі, оны өзгерту және бұзу талаптары, дауларды қарау тәртібі

      15. Осы Шарт 20___ жылғы "___" _______ бастап күшіне енеді және 20___ жылғы "___" _______ дейін қолданылады.

      16. Осы Шарттың қолданылу мерзімі екі Тарап келіскен жағдайда, тиісті қосымша келісім жасай отырып, халықаралық авиамаршрутқа берілген куәлікте көзделген мерзімге ұзартылуы мүмкін.

      17. Осы Шарт мынадай негіздер бойынша бұзылуы мүмкін:

      1) халықаралық авиамаршрутқа (жолаушыларды, багажды, жүктер мен поштаны тасымалдау бойынша қызметтер көрсету үшін) берілген куәлік кері қайтарылған жағдайда;

      2) Тараптардың өзара келісімі бойынша;

      3) екінші Тарап міндеттемелерін орындамаған жағдайда, Тараптардың бірінің талап етуі бойынша.

      18. Осы Шартты орындаудан біржақты бас тарту немесе осы Шартты біржақты бұзу Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

      19. Тараптар туындаған даулар мен келіспеушіліктерді келіссөздер арқылы шешеді, келіссөздер арқылы шешу мүмкін болмаған жағдайда азаматтық авиация қызметін реттейтін заңнамаға сәйкес сот тәртібімен шешілетін болады.

      20. Осы Шартқа барлық өзгерістер мен толықтырулар жазбаша түрде ____________________ тілінде (тілдерінде), әрбір Тарап үшін бір-бірден заңды күші бірдей екі данада жасалады және оларға екі Тарап та қол қояды.

      21. Осы Шарт 20__ жылғы "__" _____________, ___________ қаласында, Тараптардың әрқайсысы үшін бір-бір данадан заңды күші бірдей екі данада _____________________ тілінде жасалды.

Тараптардың деректемелері мен қолдары

      Тапсырыс беруші                              Орындаушы

      ___________________________ ___________________________

      (толық атауы) (толық атауы)

      ___________________________ ___________________________

      (мекенжайы) (мекенжайы)

      ___________________________ ___________________________

      (басшының тегі, аты, (басшының тегі, аты,

      әкесінің аты (бар болса) әкесінің аты (бар болса)

      ___________________________ ___________________________

      (қолы) (қолы)

      20_ жылғы "__"_____________ 20_ жылғы "__"______________

  Басымдығы бар халықаралық авиамаршруттар үшін
авиациялық отынды бюджеттік
субсидиялау шартына
  қосымша

Астананы, республикалық маңызы бар қалаларды шет мемлекеттердің қалаларымен байланыстыратын республикалық бюджеттен субсидиялауға ұсынылатын басымдығы бар халықаралық авиамаршруттар

  Өлшем бірлігі: теңге, ҚҚС-пен

Р/с №

Авиамаршрут

Авиамаршрутқа бөлінген сома

Жиілік саны (аптасына)

Маршрут бойынша авиаотын шығындары

1

2

3

4

5











      Осы қосымша 20__ жылғы "__"_____________ №_____ шартының басымдығы бар халықаралық авиамаршруттар үшін авиациялық отынды бюджеттік субсидиялаудың ажырамас бөлігі болып табылады.

      Тапсырыс беруші Орындаушы

      ___________________________ ___________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      қолы) қолы)

      20_ жылғы "__"_____________ 20_ жылғы "__"______________

  Басымдығы бар халықаралық
авиамаршруттар үшін
авиациялық отынды
субсидиялау қағидаларына
2-қосымша

_____________________________________________________________ (авиакомпанияның атауы) авиакомпаниясының субсидияланатын басымдығы бар халықаралық авиамаршруттары бойынша 20__ жылғы__________есебі

  Мерзімділігі: ай сайынғы, өлшем бірлігі: теңге, ҚҚС-пен

Рейс күні

Рейс №

Маршруты

Ұшу сағаты

ӘК типі

ӘК бойынша ұшу сағатының өзіндік құны

Әуежай қызметі

ЖЖМ

АНҚ

Метеоқамтамасыз ету

Өзге де шығыстар

Барлық пайдалану шығыстары

Тасымалданған жолаушылар саны

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13














      Кестенің жалғасы

Кіріс

Субсидиялауға жататын сома

14

15

      Басшы _____________________________________________

      (басшының тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), қолы)

      Бас бухгалтер _______________________________________

      (бас бухгалтердің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), қолы)

  Басымдығы бар халықаралық
  авиамаршруттар үшін авиациялық
  отынды субсидиялау қағидаларына
  3-қосымша

_____________________________________________________________ (авиакомпанияның атауы) авиакомпаниясының басымдығы бар халықаралық авиамаршруттар бойынша шығыстар жөніндегі 20__ жылғы__________есебі

  Мерзімділігі: ай сайынғы, өлшем бірлігі: теңге, ҚҚС-мен

Рейс күні

Рейс №

Маршруты

Ұшу сағаты

ӘК типі

Авиа отын құны

Май құю қызметінің құны

Теміржол тарифінің шығындары

Жүкті жөнелтуге және маневрлік жұмыстарға шығындары

Кірме жолдар, т/ж күзеті

Автоцистернамен тасымалдау

Авиаотынды сақтау (өткізу базасы, әуежай)

Басқа шығыстар

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13














      Кестенің жалғасы

Авиаотынға жұмсалған жалпы шығындар

Субсидиялауға жататын сома

14

15

      Басшы ____________________________________________

      (басшының қолы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      Бас бухгалтер ______________________________________

      (бас бухгалтердің қолы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

  Басымдығы бар халықаралық
авиамаршруттар үшін
авиациялық отынды
субсидиялау қағидаларына
4-қосымша
  Нысан

Көрсетілген қызметтердің актісі

      20_ жылғы "__" _________________

      Біз, төменде қол қойған _________________________________________________

      бір тараптан және ______________________________________________________

      екінші тараптан, 20__ жылғы "__" ________________________ жағдай бойынша

      көрсетілген қызметтердің осы актісін жасадық.


Авиамаршруттың атауы

Бір айда орындалған рейстердің саны

Тасымалданған жолаушылардың саны




      Нәтижесінде қаржыландыру жоспарына сәйкес субсидиялау сомасы

      ___________________________________________ құрайды.

      (сомасы санмен және жазбаша теңгемен)

      Тапсырыс беруші Авиакомпания

      ______________________________ _____________________________

      (басшының немесе ол уәкілеттік (басшының тегі, аты,

      берген адамның тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), қолы)

      әкесінің аты (бар болса), қолы)

On approval of the Rules of subsidizing aviation fuel for priority international air routes

Order No. 675 of the Government of the Republic of Kazakhstan dated September 10, 2019.

      Unofficial translation

      In accordance with subparagraph 60-3) of Article 13 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On Use of Air Space of the Republic of Kazakhstan and Aviation Activity”, the Government of the Republic of Kazakhstan hereby RESOLVES:

      Footnote. The preamble as amended by the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 22.12.2023 No. 1164 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the date of its first official publication).

      1. To approve the attached Rules of subsidizing aviation fuel for priority international air routes.

      2. This resolution shall be enforced on January 1, 2020.

      Prime Minister
      of the Republic of Kazakhstan A. Mamin

  Approved by
Order No. 675 of the Government
of the Republic of Kazakhstan
dated September 10, 2019

Rules
of subsidizing aviation fuel for priority international air routes Chapter 1. General Provisions

      1. These Rules of subsidizing aviation fuel for priority international air routes (hereinafter - the Rules) have been developed in accordance with subparagraph 60-3) of Article 13 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On Use of Air Space of the Republic of Kazakhstan and Aviation Activity”, and establish the procedure for subsidizing aviation fuel (hereinafter - aviation fuel) for priority international air routes.

      Footnote. Paragraph 1 as amended by the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 22.12.2023 No. 1164 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the date of its first official publication).

      2. Priority international air routes carried out on the basis of resolutions of the Government of the Republic of Kazakhstan, which do not yield income sufficient for the air route efficacy, shall be subsidized from budgetary funds.

      3. Jet fuel costs shall be subject to subsidization in the existence of a general negative difference between the income yielded from the carriage of passengers, goods, mail and baggage, and the operating expenses sum generated during the air carriage on new priority international air routes in one year, within the annual amount of budget subsidies allocated on each air route not exceeding 10% of the cost of aviation fuel expenses.

Chapter 2. Order of subsidizing aviation fuel for priority international air routes

      4. Priority international air routes, proposed for subsidies from the republican budget, in accordance with legal procedure, shall be integrated into budget application by the authorized body in the field of civil aviation, submitted to the authorized body for budget planning when formulating the republican budget for the relevant financial year.

      5. Budget subsidies shall be provided to the extent determined by the law on the republican budget for the corresponding financial year.

      6. To receive budget subsidies, the administrator of the respective budget programme and the air company holding a valid certificate for a subsidized air route, shall sign an agreement on budget subsidizing of the aviation fuel for priority international air routes (hereinafter the “agreement”) in accordance with the form of Appendix 1 to these Rules.

      7. Upon signing of the Agreement, the air company shall monthly, by the 20th day of the month following the reporting one, submit to the authorized body the following documents certified by the сhief executive, chief accountant:

      - report on subsidized priority international air routes in accordance with Appendix 2 to these Rules;

      - report on aviation fuel expenses on subsidized priority international air routes in accordance with Appendix 3 to these Rules.

      8. Act on services rendered shall be drawn between the air company and the authorized body in civil aviation, after acceptance of the monthly report on subsidized priority international air routes in accordance with the form of Appendix 4 to these Rules.

      9. Budget subsidies shall be paid monthly in the amount of allocated funds according to the financing plan of the approved budget programme.

      Budget subsidies for the reporting month shall be paid no later than the 30th day of the month following the reporting month.

      10. Budget subsidies for the last calendar month of the year shall be paid on the basis of preliminary act of services rendered on subsidized air routes presented no later than December 20, drawn up according to forecast data, with subsequent submission of the report drawn up on actual data no later than the 20th day of the next month.

      At the end of the fiscal year, the air company and the authorized body in the civil aviation shall reconcile payments with the preparation of acts of reconciliation and work performed.

      11. Subsidies shall not be paid to air companies that have not executed the agreement terms during the air route operation, also in the event of revocation of the certificate for the air route in accordance with the Rules forholding a competition for subsidized flights and issuing of certificates for subsidized flights to provide services on transportation of passengers, baggage, cargo and mail, approved by the order of the Acting Minister of Transport of the Republic of Kazakhstan No. 95 dated November 24, 2023.

      Footnote. Paragraph 11 as amended by the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 22.12.2023 No. 1164 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the date of its first official publication).

  Appendix 1
to the Rules of subsidizing
aviation fuel for priority
international air routes

Agreement No. ___________________
on budget subsidizing of aviation fuel for priority
international air routes

      "___" ___________ 20__ year

      Location

      _________________________________________________________________,

      referred to as (full name of the customer)

      Further the customer, on behalf of

      _________________________________________________________________

      (full name of the authorized person)

      On the one hand and

      _________________________________________________________________,

      referred to as (full name of the contractor)

      further the contractor, on behalf of

      _________________________________________________________________,

      (position, full name of the authorized person),

      acting on the basis of the

      _________________________________________________________________,

      (charter, Provision, etc.)

      further referred to as the “Parties”, signed this agreement

      (further – the agreement) as follows:

1. Subject of the Agreement

      1. The Contractor shall perform regular air carriages on priority international air routes that do not yield the income sufficient for the international air route efficacy.

      2. The customer shall subsidize jet fuel at the republican budget expense. Expenses on jet fuel generated during the air carriage shall be subject to subsidies within the annual amount of budget subsidies allocated for each international air route.

      3. Priority international air routes connecting the capital, cities of republican status with cities of foreign states, determined by the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan, proposed for jet fuel subsidizing from the republican budget, are reflected in the supplement to this agreement.

2. Rights and obligations of the parties

      4. The customer undertakes to provide budget subsidies for jet fuel on priority international air routes as required by law and the terms of this agreement.

      5. The Contractor undertakes to timely and in good faith carry out international air transportation in accordance with the certificates for air routes, laws regulating the civil aviation activity.

2. Mutual settlement procedure

      6. The contractor shall submit to the customer the following documents on a monthly basis by the 20th day of the month following the reporting month, certified by the chief executive, chief accountant:

      - report on subsidized priority international air routes of the air company in accordance with Appendix 2 to these Rules;

      - report on aviation fuel expenses on subsidized priority international air routes in accordance with Appendix 3 to these Rules.

      7. After adoption of the monthly report on subsidized priority international air routes, an act of services rendered shall be drawn between the contractor and the customer in accordance with Appendix 4 to the Rules, and budget subsidies shall be paid monthly in the amount of funds allocated according to the financing plan of the approved budget programme.

      Budget subsidies for the reporting month shall be paid no later than the 30th day of the month following the reporting month.

      8. Budget subsidies for the last calendar month of the year shall be paid on the basis of a preliminary act of services rendered on the subsidized priority international air routes presented no later than December 20, drawn up according to forecast data, with subsequent submission of a report drawn up on actual data no later than the 20th day of the next month.

      9. Upon the financial year results the air company and the authorized body shall reconcile settlements with the preparation of acts of reconciliation and work performed.

4. Responsibility of the Parties

      10. The parties shall bear responsibility for non-performance or improper performance of obligations under this agreement in accordance with applicable law.

      11. The party that breached its obligations under this agreement shall undertake to notify the other Party thereof within no more than three calendar days and do everything in its power to eliminate the breach.

5. Force majeure

      12. In the event of force majeure circumstances, each Party shall within a period of not more than three calendar days immediately notify the other Party thereof.

      13. “Force majeure” circumstances shall mean natural disasters, actions of state bodies that impede implementation of this agreement, military operations, declaration of a state of emergency, mobilization measures, weather and environmental conditions, and any other circumstances that, regardless of the Parties, prevent them from fulfilling their obligations under this agreement.

      14. In the event that force majeure circumstances last and do not cease within thirty calendar days, the Parties shall agree in writing on their further actions under this agreement.

6. Duration, terms of amendment and termination of the agreement, dispute settlement procedure

      15. This agreement shall take effect on ______ "___" _______ 20___ year and is valid until "___" _________ 20__ year.

      16. The validity term of this agreement may be extended with the consent of both Parties for the period provided for by the certificate for the international air route, with the relevant additional agreement drawn.

      17. This agreement may be terminated on the following grounds:

      1) withdrawal of the certificate for the international air route (for the provision of passenger, baggage, cargo and mail carriage services);

      2) by mutual consent of the Parties;

      3) at the request of one of the Parties, in case of non-execution of obligations by the other Party.

      18. Unilateral refusal to execute this agreement or unilateral termination of this agreement shall be carried out in accordance with the civil legislation of the Republic of Kazakhstan.

      19. The parties shall settle arising disputes and disagreements through negotiations, in the event of failure of settlement through negotiations - in court in accordance with the legislation governing the civil aviation activity.

      20. All changes and additions to this agreement shall be made in writing in __________ language (s) in two copies, one for each of the Parties with equal legal force, and signed by both Parties.

      21. This agreement is concluded in the city _______ "___" ________ 20___ year in duplicate in the ____________ language (s), in one copy for each of the Parties with equal legal force.

      Details and signatures of the Parties

Customer
__________________________
(full name)
__________________________
(address) (address)
__________________________
(full name of the chief executive)
__________________________
(signature) (signature)
"___" ____________ ___ yr.

Contractor
__________________________
(full name)
__________________________
(address) (address)
__________________________
(full name of the chief executive)
__________________________
(signature) (signature)
"___" ____________ ___ yr..

  Supplement
to the agreement
on budget subsidizing of aviation fuel for priority
international air routes

Priority air routes connecting the capital, cities of republican status
with cities of foreign states proposed for aviation fuel subsidizing
from the Republican budget

      Measurement unit – KZT, with VAT

No.
n/n

Air route

Allocated sum for the air route

Number of frequencies (per week)

Expenses on aviation fuel on the route

1

2

3

4

5











      This supplement is an integral part of the agreement on budget subsidizing of aviation fuel for priority international air routes of "___" _________ 20___ year No. ____

Customer
_____________________
(full name, signature)
"___" ________ 20__ year

Contractor
____________________
(full name, signature)
"___" ________ 20__ year

  Appendix 2
to the Rules of subsidizing
aviation fuel for priority
international air routes

Report
on subsidized priority international air routes
_____________________________ of __________ month ___________ year
(name of the air company)

      Frequency: monthly, measurement unit – KZT, with VAT

Date of the flight

Flight No.

Route

Flight time

Aircraft type

Cost per flight hour of the aircraft

Airport services

FUELS

ANS

Meteo supply

Other expenses

Total operating costs

Passenger traffic (number of passengers carried)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

      Table continuation

Income

Amount to be subsidized

14

15

      Chief executive ______________________________

      (signature, full name of the chief executive)

      Chief accountant ____________________________

      (signature, full name of the chief accountant)

  Appendix 3
to the Rules of subsidizing
aviation fuel for priority
international air routes

Report
on aviation fuel expenses on priority international air routes
_____________________________ in __________ month ___________ year
(name of the air company)

      Frequency: monthly, measurement unit – KZT, with VAT

Date of the flight

Flight No.

Route

Flight time

Aircraft type

Cost of jet fuel

Cost of refueling services

Expenses of rail fare

Cargo dispatching and shunting expenses

Access roads, railway security

Transportation by tankers

Storage of jet fuel (storage terminal, airport)

Other expenses

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

      Table continuation

Total expenses on jet fuel

Amount to be subsidized

14

15

      Chief executive ______________________________

      (signature, full name of the chief executive)

      Chief accountant ____________________________

      (signature, full name of the chief accountant)

  Appendix 4
to the Rules of subsidizing
aviation fuel for priority
international air routes

      Form

Act on services rendered

      "___" ______________ 20__ year

      We, the undersigned

      _____________________________________________________________________

      on the one hand and

      _____________________________________________________________________

      on the other hand, have drawn this act of services rendered as of

      ________________________________________________________

      "____" ___________ 20__ г.


Name of the air route

Number of performed flights in a month

Passenger traffic (number of passengers carried)




      Resulting subsidy sum according to financing plan

      amounts to _________________________________________________________

                        (sum in digits and in words in KZT)

Customer

Air company

____________________________
(signature, full name of the chief executive or the authorized person)

____________________________
(signature, full name of the chief executive)