Мiндеттердi бөлу туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрiнiң Өкiмi 1996 жылғы 12 шiлде N 332-ө

      1. Үкiмет Аппаратының Басшысы мен оның орынбасарлары арасында

мiндеттердi бөлу бекiтiлсiн (қоса берiлiп отыр).
     2. Қазақстан Республикасы Премьер-Министрiнiң 1996 жылғы 
7 маусымдағы N 270 өкiмiнiң күшi жойылған деп танылсын.

     Премьер-Министрдiң
        орынбасары
                                       Қазақстан Республикасы
                                         Премьер-Министрiнiң
                                       1996 жылғы 12 шiлдедегi
                                           N 332-өкiмiмен
                                            Бекiтiлген

            Үкiмет Аппаратының Басшысы мен оның орынбасарлары арасында
                                  мiндеттердi
                                     БӨЛУ 

            Қазақстан Республикасының Үкiметi Аппаратының
                                 Басшысы
                               С.И.Шуткин

     Аппарат пен оған ведомстволық бағыныстағы басқа да ұйымдардың
қызметiне жалпы басшылық жасау.


      Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң Парламентпен, Президент Әкiмшiлiгiмен және аумақтар әкiмдерiмен өзара iс-қимылын қамтамасыз ету.
      Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң қабылданған қаулыларының, Қазақстан Республикасы Президентi мен Парламентi актiлерiнiң Үкiметтiң құзыретiне жататын бөлiгiнiң орындалуын ұйымдастыру.
      Министрлiктердiң, мемлекеттiк комитеттердiң, өзге де орталық және жергiлiктi атқарушы органдардың қызметiн үйлестiру.
      Министрлiктердiң, мемлекеттiк комитеттердiң және Үкiмет тағайындайтын өзге де орталық органдардың басшыларын өздерiнiң лауазымдық мiндеттерiн тиiстi түрде орындамағаны үшiн тәртiптiк жауапкершiлiкке тарту туралы ұсыныстар әзiрлеу.

     Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң заң бастамашылығы құқығын
жүзеге асыру мәселелерi. Үкiмет қабылдайтын нормативтiк актiлердiң
Қазақстан Республикасының Конституциясымен және заңдарымен үйлесуiн
қамтамасыз ету.
     Үкiметтiң Баспасөз қызметiнiң, Парламенттегi Үкiмет өкiлдiгiнiң
мәселелерi.
     Премьер-Министр мен оның орынбасарларының кеңесшiлерi топтарының.
     Қорғаныс және құқық тәртiбi бөлiмiнiң
     Заң бөлiмiнiң
     Кадр жұмысы бөлiмiнiң жұмысын үйлестiру.

            Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң Аппараты
                  Басшысының бiрiншi орынбасары
                       Б.Т. Биманбетов

     Өндiрiстiк емес салаларды және агроөнеркәсiп кешенiнiң салаларын
басқаруды үйлестiру мәселелерi.
     Үкiмет пен Үкiмет Аппараты қызметiн ұйымдық және
материалдық-техникалық қамтамасыз ету мәселелерi.
     Әлеуметтiк-мәдени даму бөлiмiнiң
     Сыртқы байланыстар бөлiмiнiң
     Аграрлық сектордағы реформалар бөлiмiнiң
     Қаржы-шаруашылық бөлiмiнiң
     Мемлекеттiк қызметшiлерге зейнетақы белгiлеу секторының
     Үкiмет Аппаратының Республикалық мемлекеттiк
өндiрiстiк-пайдалану бiрлестiгiнiң жұмысын үйлестiру.

            Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң Аппараты
                     Басшысының орынбасары
                        Т.Қ. Бегахметов



      Республиканың экономикалық дамуын талдау, экономикалық реформаларды жүзеге асыру барысына бақылауды ұйымдастыру. Қазақстан Республикасының Президентi жанындағы жоғары экономикалық кеңеспен өзара iс-қимыл.

     ТМД мемлекеттерiнiң экономикалық интеграцияларын күшейтудi
үйлестiру.
     Мемлекет иелiгiнен алу, жекешелендiру, кәсiпкерлiктi дамыту
мәселелерi.
     Бюджеттi, кредиттiк саясатты, ақша айналысын, еңбек және халықты
жұмыспен қамтуды қалыптастыру жөнiндегi жұмыстарды ұйымдастыру.
     Материалдық өндiрiс салаларын басқаруды үйлестiру мәселелерi.
Ғылыми-техникалық прогресс.
     Экономикалық реформалар орталығының мәселелерi.
     Экономикалық саясат бөлiмiнiң
     Қаржы, еңбек және ақша айналысы бөлiмiнiң
     Өнеркәсiп саясаты және өнеркәсiп саясаты жөнiндегi кеңесшiлер
тобы бөлiмінiң жұмысын үйлестiру.

            Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң Аппараты
                 Басшысының орынбасары - Аумақтық
                    даму бөлiмiнiң меңгерушiсi
                         Қ.Е. Көшербаев

     Аумақтарды әлеуметтiк-экономикалық дамыту мәселелерi,
Президенттiң актiлерi мен Үкiметтiң шешiмдерiнiң аймақтарда
орындалуын бақылау, жергiлiктi атқарушы органдардың кадр мәселелерi.
     Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң Аппараты бөлiмдерiнiң аймақтық
проблемаларды шешудегi, республикалық шараларды жүргiзу кезiндегi
жұмыстарын үйлестiру.

            Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң Аппараты
             Басшысының орынбасары - Үкiмет Кеңсесiнiң
                     бастығы Қ.Е. Ермекбаев



      Үкiмет пен оның Төралқасының мәжiлiстерiн өткiзу, Үкiметтiң қаулылары мен Премьер-Министрдiң өкiмдерiнiң жобаларын әзiрлеу мәселелерi.
      Президенттiң, Парламенттiң және Үкiметтiң актiлерiнiң, сондай-ақ Премьер-Министрдiң тапсырмаларының министрлiктерде, мемлекеттiк комитеттерде, басқа да орталық органдарда, Үкiмет Аппаратының бөлiмдерiнде орындалуы жөнiндегi бақылауды ұйымдастыру.
      Хат-хабарлардың Үкiмет Аппаратының құрылымдық бөлiмшелерiнде тиiстi түрде жүруiне, Премьер-Министрдiң атына жолданатын құжаттардың сапалы дайындалуына, Үкiмет Аппаратында азаматтарды қабылдауға бақылауды қамтамасыз ету.
      Үкiмет Аппаратының бөлiмшелерiнде жұмыстарды жоспарлауды ұйымдастыруды талдау.
      Үкiмет Аппараты бөлiмдерiнiң Премьер-Министрдiң қатысуымен болатын iс-шараларды жүргiзу кезiндегi жұмыстарын үйлестiру.
      Өткiзу режимiн қамтамасыз етудi бақылау.

О распределении обязанностей

Распоряжение Премьер-Министра Республики Казахстан от 12 июля 1996 г. N 332-р

      1. Утвердить распределение обязанностей между Руководителем Аппарата Правительства Республики Казахстан и его заместителями (прилагается).
      2. Признать утратившим силу распоряжение Премьер-Министра Республики Казахстан от 7 июня 1996 г. N 270.
     Заместитель
  Премьер-Министра


                                            Утверждено

распоряжением Премьер-Министра Республики Казахстан от 12 июля 1996 г. N 332-р


                            РАСПРЕДЕЛЕНИЕ
              обязанностей между Руководителем Аппарата
        Правительства Республики Казахстан и его заместителями

                 Руководитель Аппарата Правительства
                   Республики Казахстан Шуткин С.И.

      Общее руководство деятельностью Аппарата и подведомственных ему организаций.
      Обеспечение взаимодействия Правительства с Парламентом, Администрацией Президента Республики Казахстан, акимами территорий.
      Организация исполнения принятых постановлений Правительства, актов Президента и Парламента Республики Казахстан в части, относящейся к компетенции Правительства.
      Координация деятельности министерств, государственных комитетов, иных центральных и местных исполнительных органов.
      Подготовка предложений о привлечении к дисциплинарной ответственности руководителей министерств, государственных комитетов и иных центральных органов, назначаемых Правительством, за ненадлежащее исполнение своих должностных обязанностей.

     Вопросы реализации Правительством права законодательной
инициативы. Обеспечение согласованности нормативных актов,
принимаемых Правительством, с Конституцией и законами Республики
Казахстан.
     Вопросы Пресс-службы Правительства, Представительства
Правительства в парламенте.
     Координация работы:
     ------------------
     Групп советников Премьер-Министра и его заместителей
     Отдела обороны и правопорядка
     Юридического отдела
     Отдела кадровой работы

              Первый заместитель Руководителя Аппарата
         Правительства Республики Казахстан Биманбетов Б.Т.

     Вопросы координации управления отраслями непроизводственной
сферы и агропромышленного комплекса.
     Вопросы организационного и материально-технического обеспечения
деятельности Правительства и Аппарата Правительства.
     Координация работы:
     ------------------
     Отдела социально-культурного развития
     Отдела внешних связей
     Отдела реформ в аграрном секторе
     Финансово-хозяйственного отдела
     Сектора по установлению пенсий государственным служащим
     Республиканского производственно-эксплуатационного объединения
Аппарата Правительства

          Заместитель Руководителя Аппарата Правительства
                Республики Казахстан Бегахметов Т.К.



      Вопросы анализа экономического развития республики, организация контроля за ходом осуществления экономических реформ. Взаимодействие с высшим экономическим советом при Президенте Республики Казахстан.
      Координация усиления экономической интеграции государств СНГ.

     Вопросы разгосударствления, приватизации, развития
предпринимательства, иностранных инвестиций.
     Организация работы по формированию бюджета, кредитной политики,
денежного обращения, труда и занятости населения.
     Вопросы координации управления отраслями материального
производства. Научно-технический прогресс.
     Вопросы Центра экономических реформ.
     Координация работы:
     -------------------
     Отдела экономической политики
     Отдела финансов, труда и денежного обращения
     Отдела промышленной политики и группы советников по этим
вопросам.

          Заместитель Руководителя Аппарата Правительства
             Республики Казахстан - заведующий Отделом
              территориального развития Кушербаев К.Е.

     Вопросы социально-экономического развития территорий, контроль
за выполнением актов Президента и решений Правительства в регионах,
кадровые вопросы местных исполнительных органов.
     Координация работы отделов Аппарата Правительства в решении
региональных проблем, при проведении республиканских мероприятий.

                 Заместитель Руководителя Аппарата
                Правительства Республики Казахстан -
         Начальник Канцелярии Правительства Ермекбаев К.Е.



      Вопросы проведения заседаний Правительства и его Президиума, подготовки проектов постановлений Правительства и распоряжений Премьер-Министра.
      Организация контроля по выполнению актов Президента, Парламента и Правительства, а также поручений Премьер-Министра в министерствах, государственных комитетах, других центральных органах, отделах Аппарата Правительства.
      Обеспечение контроля за надлежащим прохождением корреспонденции в структурных подразделениях Аппарата Правительства, качественной подготовкой документов, направляемых в адрес Премьер-Министра, приемом граждан в Аппарате Правительства.

     Анализ организации планирования работы в подразделениях
Аппарата Правительства.
     Координация работы отделов Аппарата Правительства при
проведении мероприятий с участием Премьер-Министра.
     Контроль за обеспечением пропускного режима.