Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 954 Жарлығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 23 желтоқсандағы № 1125 Жарлығы

      Қаулы етемін:
      1. «Орталық мемлекеттiк органдар мен облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергiлiктi атқарушы органдары қызметiнiң тиiмдiлiгiн жыл сайынғы бағалау жүйесi туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 954 Жарлығына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2010 ж., № 24, 173-құжат) мынадай өзгеріс енгізілсін:
      жоғарыда аталған Жарлықпен бекітілген Орталық мемлекеттiк органдар мен облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергiлiктi атқарушы органдары қызметiнiң тиiмдiлiгiн жыл сайынғы бағалау жүйесi осы Жарлыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
      2. Қазақстан Республикасының Үкіметі бір ай мерзімде өз актілерін осы Жарлыққа сәйкес келтірсін.
      3. Осы Жарлық қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Президенті                                  Н. Назарбаев

Қазақстан Республикасы   
Президентінің       
2010 жылғы 23 желтоқсандағы
№ 1125 Жарлығына қосымша 

Қазақстан Республикасы   
Президентінің      
2010 жылғы 19 наурыздағы 
№ 954 Жарлығымен     
бекітілген        

Орталық мемлекеттiк органдар мен облыстардың, республикалық
маңызы бар қаланың, астананың жергiлiктi атқарушы органдары
қызметiнiң тиiмдiлiгiн жыл сайынғы бағалау жүйесi

1. Жалпы ережелер

      1. Орталық мемлекеттiк органдар мен облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергiлiктi атқарушы органдары қызметiнiң тиiмдiлiгiн жыл сайынғы бағалаудың осы жүйесi (бұдан әрi – Жүйе) орталық мемлекеттiк органдар мен облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергiлiктi атқарушы органдары (бұдан әрi – бағаланушы мемлекеттік органдар) қызметiнiң тиiмдiлiгiн арттыру мақсатында әзiрлендi.
      2. Жүйе бағалауға жататын мемлекеттік органдар қызметiнiң тиiмдiлiгiн жыл сайынғы бағалаудың негiзгi ережелерiн, принциптерiн, бағыттарын белгілейді, органдар жүйесiн және жүргiзу, анықтау және оларға шағымдау тәртiбiн айқындайды (бұдан әрi – тиімділікті бағалау).
      3. Мемлекеттік орган қызметінің тиімділігін бағалаудың мақсаты оларға жүктелген міндеттер мен функциялардың іске асырылу тиімділігін айқындау болып табылады.
      4. Тиімдікті бағалау үшін ақпарат көздері болып табылатындар:
      1) мемлекеттiк органдардың есептi кезеңде жүргiзген қызметi туралы есебі;
      2) Қазақстан Республикасы Президентi Әкiмшiлiгi және бағалау жүргізуге уәкілетті органдар жүргiзген тексерулер нәтижелерi;
      3) Қазақстан Республикасы Президентi Әкiмшiлiгiнің Қазақстан Республикасы Президентiнiң, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік хатшысының, Қазақстан Республикасы Президентi Әкiмшiлiгiнiң актiлерi мен тапсырмаларының орындалуын бақылау нәтижелерi;
      4) Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрi Кеңсесi Басшысының актiлерi мен тапсырмаларының орындалуын Қазақстан Республикасының Премьер-Министрi Кеңсесi бақылауының нәтижелерi;
      5) мемлекеттік органдардың бақылау актілері;
      6) ресми статистикалық мәліметтер;
      7) тәуелсіз сарапшылар қорытындылары;
      8) тиімділікті бағалаудың белгілі бір бағыты бойынша әлеуметтік зерттеулердің нәтижелерi;
      9) тиімділікті жалпы бағалауды дайындау барысындағы үкiметтiк емес ұйымдардың (қоғамдық бiрлестiктердiң) ақпараты.
      5. Тиімділікті бағалауды осы Жүйенің 10-тармағында айқындалған бағалау жүргізуге уәкілетті мемлекеттік органдар (бұдан әрі – бағалауға уәкілетті мемлекеттік органдар) жүргізеді.
      6. Тиiмдiлiкті бағалау жыл сайын бағалау жүргізу кестесіне сәйкес есептi (күнтiзбелiк) жылдың қорытындылары бойынша жүзеге асырылады.
      7. Тиімділікті бағалау жүргiзу кестесi:
      1) Бағаланушы мемлекеттік органдардың тиісті бағыттар бойынша бағалауға уәкілетті мемлекеттік органдарға есепті жылдың қорытындылары бойынша есепті ақпаратын;
      2) бағалауға уәкілетті мемлекеттік органдардың мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi органға (бұдан әрі – мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi уәкiлеттi орган) бағалаудың нәтижелері туралы қорытындысын;
      3) мемлекеттік жоспарлау бойынша уәкілетті органның Сараптамалық комиссияға бағыттар бойынша жалпы бағалау нәтижелері туралы қорытындысын;
      4) Сараптамалық комиссияның Қазақстан Республикасының Президентіне тиімділікті бағалау нәтижелерін ұсыну мерзімдерін қамтиды.
      8. Тиімділікті бағалау жүргiзу кестесiн мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi уәкiлеттi орган әзірлейді және Қазақстан Республикасы Президентiнiң Әкiмшiлiгі бекiтеді.

2. Тиiмдiлiкті бағалау қағидаттары

      9. Тиiмдiлiкті бағалау қағидаттары:
      1) заңдылық қағидаты – тиiмдiлiкті бағалауды Қазақстан Республикасының заңнамасына қатаң сәйкестiкте жүргiзу;
      2) әдiлдiк қағидаты – жан-жақты және толық тәуелсіз бағалау жүргізу, мүдделер қақтығысын болдырмау;
      3) дәйектiлiк қағидаты – тиiмдiлiкті бағалаудың нәтижелерiн тиiстi құжаттармен растау;
      4) ашықтық қағидаты – ақпарат көздерінің шығу тарихын тексеру мүмкіндігі;
      5) жариялылық қағидаты – құпиялылық режимiн және қызметтiк немесе заңмен қорғалатын өзге де құпияны қорғауды қамтамасыз етудi ескере отырып, тиiмдiлiкті бағалаудың нәтижелерiн бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау болып табылады.

3. Тиiмдiлiкті бағалау органдарының жүйесi

      10. Тиiмдiлiкті бағалау органдарының жүйесiн бағалауға уәкілетті мынадай мемлекеттік органдар:
      1) Қазақстан Республикасы Президентiнiң Әкiмшiлiгi;
      2) Қазақстан Республикасы Премьер-Министрiнiң Кеңсесi;
      3) мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi уәкiлеттi орган;
      4) мемлекеттiк қызмет iстерi жөнiндегi уәкiлеттi орган;
      5) бюджеттi атқару жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган (бұдан әрi - бюджеттi атқару жөнiндегi уәкiлеттi орган);
      6) ақпараттандыру саласындағы уәкiлеттi орган құрайды.
      11. Мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi уәкiлеттi орган осы Жүйенiң 16-тармағында көрсетiлген бағыттарға сәйкес бағалауға уәкiлеттi мемлекеттiк органдар беретiн қорытындылар негiзiнде бағаланушы мемлекеттік органдар қызметiнiң тиiмдiлiгiн жалпы бағалауды жүзеге асырады.
      12. Бағыттар бойынша тиiмдiлiкті жалпы бағалау нәтижелерi туралы сараптамалық қорытынды қалыптастыру мақсатында Қазақстан Республикасы Президентi Әкiмшiлiгi Басшысының шешiмiмен Президент Әкiмшiлiгi мен Қазақстан Республикасы Премьер-Министрi Кеңсесiнiң лауазымды тұлғалары қатарынан Сараптама комиссиясы құрылады. Қазақстан Республикасы Президентi Әкiмшiлiгiнің Басшысы сонымен қатар Сараптама комиссиясының жұмыс органын айқындайды.
      13. Сараптама комиссиясы өз қызметінде Қазақстан Республикасы Президенті Әкiмшiлiгi Басшысының бұйрығымен бекітілетін Ережені басшылыққа алады.
      14. Президент Әкімшілігін және Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесін қоспағанда, бағалауға уәкілетті мемлекеттік органдардың қызметін әдіснамалық үйлестіруді мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган жүзеге асырады.
      15. Өздеріне қатысты тиiмдiлiкті бағалау жүргізілетін орталық мемлекеттiк органдар мен жергiлiктi атқарушы органдарды Қазақстан Республикасының Президенті айқындайды.

4. Тиiмдiлiкті бағалау бағыттары

      16. Тиiмдiлiкті бағалау бағаланушы мемлекеттік органдар қызметінің мынадай бағыттары бойынша жүзеге асырылады:
      1) қадағаланатын аяда/салада/өңірде стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру;
      2) Қазақстан Республикасы Президентiнiң, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік хатшысының, Қазақстан Республикасы Үкіметінің, Қазақстан Республикасы Президентi Әкiмшiлiгiнiң, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрi Кеңсесінің актiлерi мен тапсырмаларын орындау;
      3) бюджет қаражатын басқару;
      4) мемлекеттiк қызметтер көрсету;
      5) персоналды басқару;
      6) ақпараттық технологияларды қолдану.
      17. Осы Жүйенiң 16-тармағында көрсетiлген қызметтің әрбір бағыты бойынша бағалауға уәкілеттік берілген мемлекеттік органдар оларда мемлекеттік органдар қызметінің тиімділігін бағалау өлшемдері мен көрсеткіштері айқындалатын Сараптама комиссиясымен келісілген тиісті әдістемелерді әзірлейді және бекітеді.
      18. Мынадай ережелер тиiмдiлiк өлшемдері мен көрсеткiштерiне қойылатын міндетті талаптар болып табылады:
      1) өлшемдер мен көрсеткіштер ресми статистикалық деректерге, мемлекеттік органдардың деректері мен басқа да ресми ақпаратқа негізделуі тиіс;
      2) шығыс ақпаратты жинақтау және өңдеу тәсілі алынған деректердің дәлдігін тексеру мүмкіндігіне жол беруі тиіс;
      3) көрсеткішті айқындау оны бағалайтын да, сондай-ақ бағаланатын мемлекеттік органның да, бір мәнді түсінуін қамтамасыз етуі тиіс;
      4) қажетті деректерді алу мүмкіндігінше аз уақыт және ресурстар шығындарымен жүргізілуі тиіс;
      5) өлшемдер мен көрсеткіштер деректерді үздіксіз жинақтау қажеттілігін және жеке кезеңдер үшін олардың салыстырмалығын қамтамасыз ету қажеттілігін ескере отырып айқындаған жөн;
      6) өлшемдер мен көрсеткіштер мемлекеттік органның барлық қызметін қамтуы және барлық мемлекеттік функциялардың сапалы орындалуына бағытталуы тиіс.
      19. Тиімділіктің өлшемдері мен көрсеткіштері ретінде халықаралық тәжірибеде қолданылатын өлшемдер мен көрсеткіштер пайдаланылуы мүмкін.
      20. Өлшемдер мен көрсеткіштер нақты мемлекеттік органның тікелей қызметін көрсетуі тиіс.

4.1. Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңiрдегi стратегиялық
мақсаттар мен мiндеттерге қол жеткiзу және іске асыру
тиімділігін бағалау

      21. Осы аталған бағыт бойынша бағалау бағаланатын мемлекеттік органдардың қадағаланатын саладағы/аядағы/өңiрдегi тиімділігін айқындау мақсатында жүргізіледі.
      22. Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң құрылымына кiретiн орталық атқарушы органдарды және жергілікті атқарушы органдарды, осы бағыт бойынша мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi уәкiлеттi орган бағалайды.
      23. Мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi уәкiлеттi органның осы бағыт бойынша тиімділігін бағалауды Қазақстан Республикасы Премьер-Министрiнiң Кеңсесi жүзеге асырады.
      24. Қазақстан Республикасының Президентiне тiкелей бағынатын және есеп беретiн орталық мемлекеттiк органдарды осы бағыт бойынша Қазақстан Республикасы Президентiнiң Әкiмшiлiгi бағалайды.
      25. Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңiрдегi стратегиялық мақсаттар мен мiндеттерге қол жеткiзу және іске асыру тиімділігін бағалау жөніндегі әдістемені әзірлеуді және бекітуді және оны әдiснамалық сүйемелдеудi мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi уәкiлеттi орган жүзеге асырады.

4.2. Қазақстан Республикасы Президентiнiң, Қазақстан
Республикасы Мемлекеттік хатшысының, Қазақстан Республикасы
Үкіметінің, Қазақстан Республикасы Президентi Әкiмшiлiгiнiң,
Қазақстан Республикасы Премьер-Министрi Кеңсесінің актiлерi мен
тапсырмаларын орындау сапасын бағалау

      26. Осы бағыт бойынша бағалау Қазақстан Республикасы Президентiнiң, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік хатшысының, Қазақстан Республикасы Үкіметінің, Қазақстан Республикасы Президентi Әкiмшiлiгiнiң, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі Кеңсесінің актілері мен тапсырмаларының сапасын, толықтығы мен орындалу уақтылығын айқындау мақсатында жүргізіледі.
      27. Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың Қазақстан Республикасы Президентiнiң, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік хатшысының, Қазақстан Республикасы Президентi Әкiмшiлiгiнiң актiлерi мен тапсырмаларын орындау сапасын бағалауды Қазақстан Республикасы Президентi Әкiмшiлiгi жүзеге асырады.
      28. Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың Қазақстан Республикасы Үкіметінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі Кеңсесінің актiлерi мен тапсырмаларын орындау сапасын бағалауды Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесі жүзеге асырады.
      29. Қазақстан Республикасы Президентiнiң, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік хатшысының, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң, Қазақстан Республикасы Президентi Әкiмшiлiгiнiң, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрiнiң актiлерi мен тапсырмаларын орындау сапасын бағалау әдiстемесiн әзiрлеудi және бекітуді және оны әдiснамалық сүйемелдеудi Қазақстан Республикасы Президентiнiң Әкiмшiлiгi Қазақстан Республикасының Премьер-Министрi Кеңсесімен бірлесе отырып жүзеге асырады.

4.3. Бюджет қаражатын басқару тиімділігін бағалау

      30. Осы аталған бағыт бойынша бағалау бюджет қаражатын пайдаланудың нәтижелілігі мен тиімділігін қамтамасыз ету шараларының тиімділігін айқындау мақсатында жүзеге асырылады.
      31. Осы бағыт бойынша тиімділікті бағалауды бюджеттің атқарылуы жөніндегі уәкілетті орган жүзеге асырады.
      32. Бюджеттің атқарылуы жөніндегі уәкілетті органды осы бағыт бойынша Қазақстан Республикасы Премьер-Министрiнiң Кеңсесi бағалайды.
      33. Бюджет қаражатын басқару тиімділігін бағалау әдiстемесiн әзiрлеу мен бекітуді және оны әдiснамалық сүйемелдеудi бюджеттің атқарылуы жөнiндегi уәкiлеттi орган жүзеге асырады.

4.4. Мемлекеттiк қызметтер көрсету сапасын бағалау

      34. Осы бағыт бойынша бағалау жеке және заңды тұлғаларды қолжетімді және сапалы мемлекеттік қызметтермен қамтамасыз ету шараларының тиімділігін айқындау мақсатында жүзеге асырылады.
      35. Осы бағыт бойынша тиімділікті бағалауды мемлекеттiк қызмет iстерi жөнiндегi уәкiлеттi орган жүзеге асырады.
      36. Мемлекеттiк қызмет iстерi жөнiндегi уәкiлеттi органды осы бағыт бойынша Қазақстан Республикасы Президентiнiң Әкiмшiлiгi бағалайды.
      37. Электрондық форматта мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалауды ақпараттандыру саласындағы уәкiлеттi орган жүзеге асырады.
      38. Ақпараттандыру саласындағы уәкiлеттi органның мемлекеттiк қызметтердi электрондық форматта көрсетуін бағалауды Қазақстан Республикасы Премьер-Министрiнiң Кеңсесi жүзеге асырады.
      39. Электрондық форматта мемлекеттiк қызметтер көрсету сапасын бағалау нәтижелерi туралы қорытынды мемлекеттiк қызмет істері жөніндегі уәкiлеттi органға енгiзiледi.
      40. Мемлекеттiк қызметтер көрсету сапасын бағалау әдiстемесiн әзiрлеу мен бекітуді және оны әдiснамалық сүйемелдеудi мемлекеттiк қызмет iстерi жөнiндегi уәкiлеттi орган ақпараттандыру саласындағы уәкiлеттi органмен бiрлесiп жүзеге асырады.
      41. Мемлекеттiк қызметтер көрсету сапасын бағалауды жүзеге асыру мақсатында қосымша әлеуметтік зерттеулер жүргізілуі мүмкін.

4.5. Персоналды басқару тиімділігін бағалау

      42. Осы бағыт бойынша бағалау мемлекеттік органда персоналды басқару шараларының тиімділігін айқындау мақсатында жүргізіледі.
      43. Осы бағыт бойынша тиімділікті бағалауды мемлекеттiк қызмет iстерi жөнiндегi уәкiлеттi орган жүзеге асырады.
      44. Мемлекеттiк қызмет iстерi жөнiндегi уәкiлеттi органды осы бағыт бойынша Қазақстан Республикасы Президентiнiң Әкiмшiлiгi бағалайды.
      45. Персоналды басқаруды бағалау әдiстемесiн әзiрлеу мен бекітуді және оны әдiснамалық сүйемелдеудi мемлекеттiк қызмет iстерi жөнiндегi уәкiлеттi орган жүзеге асырады.

4.6. Ақпараттық технологияларды қолдану тиімділігін бағалау

      46. Осы бағыт бойынша бағалау үрдістерді оңтайландыру және мемлекеттік органдар қызметінің ашықтығын арттыру үшін мемлекеттік органдардың ақпараттық технологияларды қолдану тиімділігін айқындау мақсатында жүргізіледі.
      47. Осы бағыт бойынша тиімділікті бағалауды ақпараттандыру саласындағы уәкiлеттi орган жүзеге асырады.
      48. Ақпараттандыру саласындағы уәкiлеттi органды осы бағыт бойынша Қазақстан Республикасы Премьер-Министрiнiң Кеңсесi бағалайды.
      49. Ақпараттық технологияларды қолдану тиімділігін бағалау әдiстемесiн әзiрлеу мен бекітуді және оны әдiснамалық сүйемелдеудi ақпараттандыру саласындағы уәкiлеттi орган жүзеге асырады.

5. Бағаланатын мемлекеттiк органдардың тиiмдiлiгiне
бағалау жүргiзу тәртiбi

      50. Бағаланатын мемлекеттік органдар жыл сайын бағалауға уәкілетті мемлекеттік органдарға бағалау жүргізу кестесіне сәйкес өткен жылдың қорытындылары бойынша есептік ақпарат тапсырады.
      51. Бағалауға уәкілетті мемлекеттік органдар бағаланатын мемлекеттік органдардың есептік ақпараттарындағы деректерді қайта тексеру бойынша кешенді ұйымдастыру шараларын қабылдауға міндетті.
      52. Бағалауға уәкілетті мемлекеттік органдар тиімділікті бағалаған кезде есепті кезеңдегі басқа да бақылау органдарының тексеру нәтижелерін есепке алады.
      53. Бағалауға уәкілетті мемлекеттік органдар бағаланатын және басқа да мемлекеттік органдардан қажетті құжаттарды және қызмет бағыты бойынша тиімділікті бағалауға қатысты мәселелер бойынша ақпараттарды, қызметтік немесе басқа да заңмен қорғалатын құпияларды құпиялық тәртібін сақтай отырып өздері белгілеген тәртіп бойынша сұратуға және алуға құқылы.
      54. Бағалауға уәкілетті мемлекеттік органдар бағалау үрдісінде алынған мәліметтердің сақталуына және құпиялығына жауап береді.
      55. Бағалауға уәкілетті мемлекеттік органдар бағалау жүргізу кестесіне сәйкес мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органға тиісті бағыттар бойынша қорытындыларын ұсынады.
      56. Қызмет бағыттары бойынша тиімділікті бағалау нәтижелері туралы қорытындылар бағалау туралы қорытынды есептен, бағаланатын мемлекеттік органдар қызметінің тиімділігін арттыру бойынша тұжырымдары мен ұсыныстарынан тұруы тиіс.
      57. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган мемлекеттік органдар қызметінің тиімділігін жалпы бағалауды қалыптастыру кезінде мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган белгілеген тәртіпте коммерциялық емес негізде үкіметтік емес ұйымдарды (қоғамдық бірлестіктерді) және тәуелсіз сарапшыларды тартуға құқылы.
      58. Бағалау жүргізу кестесіне сәйкес мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган бағыттары бойынша тиімділікті жалпы бағалау нәтижелерін бағаланатын мемлекеттік органдарды бір мезгілде ақпараттандыра отырып Сараптамалық комиссияға енгізеді.
      59. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган мен Сараптамалық комиссияға ұсынылатын бағалауға уәкілетті мемлекеттік органдар қорытындыларының форматтарын Қазақстан Республикасы Президентi Әкiмшiлiгiнің келісімі бойынша мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган айқындайды.
      60. Сараптамалық комиссия мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органның қорытындысы негiзiнде тиімділікті жалпы бағалаудың нәтижелерi Қазақстан Республикасының Президентiне енгізіледі.
      61. Жалпы бағалаудың нәтижелерi мемлекеттік органдар қызметінің тиімділігін арттыру бойынша ұсыныстарымен мемлекеттік органдардың басшыларына тиісті шаралар қолдануы үшін жіберіледі.
      62. Бағалау қорытындылары бойынша нәтижелерді мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган бұқаралық ақпарат құралдарында құпиялылық режимiн және қызметтiк, коммерциялық немесе заңмен қорғалатын өзге де құпияны қорғауды қамтамасыз етудi ескере отырып жариялайды.

6. Бағалау нәтижелеріне шағымдану тәртібі

      63. Бағаланушы мемлекеттік орган тиімділікті бағалау нәтижелерін алған кезден бастап жүргізілген бағалау нәтижелерімен келіспеген жағдайда бес жұмыс күні ішінде сараптау комиссиясының жұмыс органына дәлелдеуші құжаттармен бірге шағымдану негіздемелерін ұсынады.
      64. Сараптау комиссиясының жұмыс органы шағымдану негіздемелері келіп түскен жағдайда бес жұмыс күні ішінде бағалауға уәкілетті мемлекеттік органдарға қайта тексеруге жібереді.
      65. Дәлелдеуші құжаттары жоқ шағымдар келіп түскен жағдайда сараптау комиссиясының жұмыс органы оларды ақпарат ретінде бағалауға уәкілетті мемлекеттік органға жібереді. Бағаланушы мемлекеттік органдарға қайта тексерудің орынсыз екендігі жөнінде жауап жолдайды.
      66. Бағалауға уәкілетті мемлекеттік органдарда нәтижелерді қайта тексеру үшін бағалаудың объективтілігі мен ашықтығын қамтамасыз ету мақсатында құрамына мемлекеттік органдарды бағалауға қатысқан қызметкерлер кіруге болмайтын арнайы комиссиялар қалыптастырылады.
      67. Бағалауға уәкілетті мемлекеттік органдар 30 күнтізбелік күн ішінде қайта тексеру нәтижелері бойынша шағымдарды қабылдау немесе қабылдамау туралы негізделген қорытындыларын Сараптама комиссиясының жұмыс органына және бағалауға жататын мемлекеттік органдарға жібереді.
      68. Бағалауға уәкілетті мемлекеттік органдар шағымдарды қабылдаған жағдайда тиімділікті бағалау нәтижелері туралы қорытындыларға тиісті түзетулер енгізеді.
      69. Сараптау комиссиясының жұмыс органы бағалаудың жеке нәтижелеріне егер бағалау барысында бағалаудың соңғы нәтижесіне әсер еткен бұзушылықтар айқындалған жағдайда уәкілетті мемлекеттік органдар мамандарын тарта отырып қайта тексеру жүргізуге өз бетімен бастамашылық етуге құқылы.

7. Бағалауға қатысушылардың жауаптылығы

      70. Осы Жарлық ережелерінің уақтылы және сапалы орындалуына саяси мемлекеттік қызметшілер дербес жауап береді.
      71. Бағалануға жататын мемлекеттік органдардың саяси мемлекеттік қызметшілері есепті кезеңге берілетін есептердің және олардың қызметін регламенттейтін құжаттардың дұрыстығына, толықтығына және уақытында берілуіне дербес жауап береді.
      72. Тиімділікке бағалау жүргізуге жауапты мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi, мемлекеттік қызмет істері жөніндегі, бюджеттің атқарылуы жөніндегі, ақпараттандыру саласындағы уәкiлеттi органдардың саяси мемлекеттік қызметшілері, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Президентiнiң Әкiмшiлiгi мен Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі Кеңсесінің құрылымдық бөлімшелерінің басшылары тиімділікті бағалау нәтижелерінің бекітілген әдістемелерге сәйкес келуіне дербес жауап береді.
      73. Бағалауға уәкілетті мемлекеттік органдар бағалау жүргізу барысында алынған мәліметтерді жария еткені үшін олардың саяси мемлекеттік қызметшілері дербес жауап береді.
      74. Осы Жарлықтың бұзылуы айқындалған жағдайда Сараптау комиссиясының жұмыс органының тиісті лауазымды тұлғалардың жауаптылығы туралы ұсыныс енгізу құқығы бар.

О внесении изменения в Указ Президента Республики Казахстан от 19 марта 2010 года № 954

Указ Президента Республики Казахстан от 23 декабря 2010 года № 1125

      ПОСТАНОВЛЯЮ:
      1. Внести в Указ Президента Республики Казахстан от 19 марта 2010 года № 954 "О Системе ежегодной оценки эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы" (САПП Республики Казахстан, 2010 г., № 24, ст. 173) следующее изменение:
      Систему ежегодной оценки эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы, утвержденную вышеназванным Указом, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему Указу.
      2. Правительству Республики Казахстан в месячный срок привести свои акты в соответствие с настоящим Указом.
      3. Настоящий Указ вводится в действие со дня подписания.

      Президент
      Республики Казахстан                       Н. Назарбаев

Приложение         
к Указу Президента     
Республики Казахстан    
от 23 декабря 2010 года № 1125

Утверждена         
Указом Президента     
Республики Казахстан   
от 19 марта 2010 года № 954

Система ежегодной оценки эффективности деятельности центральных
государственных и местных исполнительных органов областей,
города республиканского значения, столицы

1. Общие положения

      1. Настоящая Система ежегодной оценки эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы (далее - Система) разработана для повышения эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы (далее - оцениваемые государственные органы).
      2. Система устанавливает основные положения, принципы, направления, определяет систему органов и порядок проведения, определения результатов ежегодной оценки эффективности деятельности оцениваемых государственных органов и их обжалования (далее - оценка эффективности).
      3. Целью оценки эффективности деятельности государственных органов является определение эффективности реализации возложенных на них задач и функций.
      4. Источниками информации для оценки эффективности являются:
      1) отчеты государственных органов о проведенной работе за отчетный период;
      2) результаты проверок, проведенных Администрацией Президента Республики Казахстан и уполномоченными на оценку государственными органами;
      3) результаты контроля Администрацией Президента Республики Казахстан исполнения актов и поручений Президента Республики Казахстан, Государственного секретаря Республики Казахстан, Администрации Президента Республики Казахстан;
      4) результаты контроля Канцелярией Премьер-Министра Республики Казахстан исполнения актов и поручений Правительства Республики Казахстан, Руководителя Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан;
      5) акты контроля государственных органов;
      6) официальные статистические данные;
      7) заключения независимых экспертов;
      8) результаты социологических исследований по определенному направлению оценки эффективности;
      9) информация неправительственных организаций (общественных объединений) при подготовке общей оценки эффективности.
      5. Оценка эффективности проводится уполномоченными на проведение оценки государственными органами (далее - уполномоченные на оценку государственные органы), определенными пунктом 10 настоящей Системы.
      6. Оценка эффективности осуществляется ежегодно по итогам отчетного (календарного) года согласно графику проведения оценки.
      7. График проведения оценки эффективности включает сроки представления:
      1) оцениваемыми государственными органами отчетной информации по итогам отчетного года в уполномоченные на оценку государственные органы по соответствующим направлениям;
      2) уполномоченными на оценку государственными органами заключений о результатах оценки в центральный уполномоченный орган по государственному планированию (далее - уполномоченный орган по государственному планированию);
      3) уполномоченным органом по государственному планированию заключений о результатах общей оценки по направлениям в Экспертную комиссию;
      4) Экспертной комиссией результатов оценки эффективности Президенту Республики Казахстан.
      8. График проведения оценки эффективности разрабатывается уполномоченным органом по государственному планированию и утверждается Администрацией Президента Республики Казахстан.

2. Принципы оценки эффективности

      9. Принципами оценки эффективности являются:
      1) принцип законности - проведение оценки эффективности строго в соответствии с законодательством Республики Казахстан;
      2) принцип объективности - всестороннее и полное проведение независимой оценки, исключение конфликта интересов;
      3) принцип достоверности - подтверждение результатов оценки эффективности соответствующими документами;
      4) принцип прозрачности - возможность проверить происхождение источников информации;
      5) принцип гласности - публикация результатов оценки эффективности в средствах массовой информации с учетом обеспечения режима секретности и защиты служебной или иной охраняемой законом тайны.

3. Система органов оценки эффективности

      10. Систему органов оценки эффективности составляют следующие уполномоченные на оценку государственные органы:
      1) Администрация Президента Республики Казахстан;
      2) Канцелярия Премьер-Министра Республики Казахстан;
      3) уполномоченный орган по государственному планированию;
      4) уполномоченный орган по делам государственной службы;
      5) центральный уполномоченный орган по исполнению бюджета (далее - уполномоченный орган по исполнению бюджета);
      6) уполномоченный орган в сфере информатизации.
      11. Уполномоченный орган по государственному планированию осуществляет общую оценку эффективности деятельности оцениваемых государственных органов (далее - общая оценка) на основе заключений, представляемых уполномоченными на оценку государственными органами согласно указанным в пункте 16 настоящей Системы направлениям.
      12. В целях формирования экспертного заключения о результатах общей оценки эффективности по направлениям решением Руководителя Администрации Президента Республики Казахстан создается Экспертная комиссия из числа должностных лиц Администрации Президента и Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан. Руководителем Администрации Президента Республики Казахстан также определяется рабочий орган Экспертной комиссии.
      13. Экспертная комиссия в своей деятельности руководствуется Положением, утверждаемым приказом Руководителя Администрации Президента Республики Казахстан.
      14. Методологическую координацию деятельности уполномоченных на оценку государственных органов, за исключением Администрации Президента и Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан, осуществляет уполномоченный орган по государственному планированию.
      15. Центральные государственные и местные исполнительные органы, в отношении которых проводится оценка эффективности, определяются Президентом Республики Казахстан.

4. Направления оценки эффективности

      16. Оценка эффективности осуществляется по следующим направлениям деятельности оцениваемых государственных органов:
      1) достижение и реализация стратегических целей и задач в курируемых отрасли/сфере/регионе;
      2) исполнение актов и поручений Президента Республики Казахстан, Государственного секретаря Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан, Администрации Президента Республики Казахстан, Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан;
      3) управление бюджетными средствами;
      4) оказание государственных услуг;
      5) управление персоналом;
      6) применение информационных технологий.
      17. По каждому направлению деятельности, указанному в пункте 16 настоящей Системы, уполномоченными на оценку государственными органами разрабатываются и утверждаются согласованные с Экспертной комиссией соответствующие методики, в которых определяются критерии и показатели оценки эффективности деятельности государственных органов.
      18. Обязательными требованиями к критериям и показателям эффективности являются следующие положения:
      1) критерии и показатели должны быть основаны на официальных статистических данных, данных государственных органов и другой подлежащей проверке информации;
      2) способ сбора и обработки исходной информации должен допускать возможность проверки корректности полученных данных;
      3) определение показателя должно обеспечивать однозначность его интерпретации как оценивающим, так и оцениваемым государственным органом;
      4) получение необходимых данных должно производиться с минимально возможными затратами времени и ресурсов;
      5) критерии и показатели следует определять, исходя из необходимости непрерывного накопления данных и обеспечения их сопоставимости за отдельные периоды;
      6) критерии и показатели должны охватывать всю деятельность государственного органа и ориентировать на качественное исполнение всех государственных функций.
      19. В качестве критериев и показателей эффективности могут использоваться применяемые в международной практике критерии и показатели.
      20. Критерии и показатели должны отражать непосредственно деятельность конкретного государственного органа.

4.1. Оценка эффективности достижения
и реализации стратегических целей и задач
в курируемых отрасли/сфере/регионе

      21. Оценка по данному направлению осуществляется в целях определения эффективности мер оцениваемых государственных органов в развитии курируемой отрасли/сферы/региона.
      22. Центральные исполнительные органы, входящие в структуру Правительства Республики Казахстан, и местные исполнительные органы оцениваются по данному направлению уполномоченным органом по государственному планированию.
      23. Оценка эффективности уполномоченного органа по государственному планированию осуществляется по данному направлению Канцелярией Премьер-Министра Республики Казахстан.
      24. Центральные государственные органы, непосредственно подчиненные и подотчетные Президенту Республики Казахстан, оцениваются по данному направлению Администрацией Президента Республики Казахстан.
      25. Разработка и утверждение методики по оценке эффективности достижения и реализации стратегических целей и задач в курируемых отрасли/сфере/регионе и ее методологическое сопровождение осуществляются уполномоченным органом по государственному планированию.

4.2. Оценка качества исполнения актов и поручений Президента
Республики Казахстан, Государственного секретаря Республики
Казахстан, Правительства Республики Казахстан, Администрации
Президента Республики Казахстан, Канцелярии Премьер-Министра
Республики Казахстан

      26. Оценка по данному направлению осуществляется в целях определения качества, полноты и своевременности исполнения актов и поручений Президента Республики Казахстан, Государственного секретаря Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан, Администрации Президента и Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан.
      27. Оценка качества исполнения актов и поручений Президента Республики Казахстан, Государственного секретаря Республики Казахстан, Администрации Президента Республики Казахстан центральными государственными и местными исполнительными органами осуществляется Администрацией Президента Республики Казахстан.
      28. Оценка качества исполнения актов и поручений Правительства Республики Казахстан, Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан центральными государственными и местными исполнительными органами осуществляется Канцелярией Премьер-Министра Республики Казахстан.
      29. Разработка и утверждение методики оценки качества исполнения актов и поручений Президента Республики Казахстан, Государственного секретаря Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан, Администрации Президента и Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан центральными государственными и местными исполнительными органами и ее методологическое сопровождение осуществляются Администрацией Президента Республики Казахстан совместно с Канцелярией Премьер-Министра Республики Казахстан.

4.3. Оценка эффективности управления бюджетными средствами

      30. Оценка по данному направлению осуществляется в целях определения эффективности мер по обеспечению результативности и эффективности использования бюджетных средств.
      31. Оценка эффективности по данному направлению осуществляется уполномоченным органом по исполнению бюджета.
      32. Уполномоченный орган по исполнению бюджета оценивается по данному направлению Канцелярией Премьер-Министра Республики Казахстан.
      33. Разработка и утверждение методики оценки эффективности управления бюджетными средствами и ее методологическое сопровождение осуществляются уполномоченным органом по исполнению бюджета.

4.4. Оценка качества оказания государственных услуг

      34. Оценка по данному направлению осуществляется в целях определения эффективности мер по обеспечению физических и юридических лиц доступными и качественными государственными услугами.
      35. Оценка эффективности по данному направлению осуществляется уполномоченным органом по делам государственной службы.
      36. Уполномоченный орган по делам государственной службы оценивается по данному направлению Администрацией Президента Республики Казахстан.
      37. Оценка качества оказания государственных услуг в электронном формате осуществляется уполномоченным органом в сфере информатизации.
      38. Оценка качества оказания государственных услуг в электронном формате уполномоченным органом в сфере информатизации осуществляется Канцелярией Премьер-Министра Республики Казахстан.
      39. Заключение о результатах оценки качества оказания государственных услуг в электронном формате вносится в уполномоченный орган по делам государственной службы.
      40. Разработка и утверждение методики оценки качества оказания государственных услуг и ее методологическое сопровождение осуществляются уполномоченным органом по делам государственной службы совместно с уполномоченным органом в сфере информатизации.
      41. В целях осуществления оценки качества оказания государственных услуг дополнительно могут проводиться социологические исследования.

4.5. Оценка эффективности управления персоналом

      42. Оценка по данному направлению осуществляется в целях определения эффективности мер по управлению персоналом в государственном органе.
      43. Оценка эффективности по данному направлению осуществляется уполномоченным органом по делам государственной службы.
      44. Уполномоченный орган по делам государственной службы оценивается по данному направлению Администрацией Президента Республики Казахстан.
      45. Разработка и утверждение методики оценки эффективности управления персоналом и ее методологическое сопровождение осуществляются уполномоченным органом по делам государственной службы.

4.6. Оценка эффективности применения информационных технологий

      46. Оценка по данному направлению осуществляется в целях определения эффективности использования информационных технологий государственным органом для оптимизации процессов и повышения прозрачности деятельности государственного органа.
      47. Оценка эффективности по данному направлению осуществляется уполномоченным органом в сфере информатизации.
      48. Уполномоченный орган в сфере информатизации по данному направлению оценивается Канцелярией Премьер-Министра Республики Казахстан.
      49. Разработка и утверждение методики оценки эффективности применения информационных технологий и ее методологическое сопровождение осуществляются уполномоченным органом в сфере информатизации.

5. Порядок проведения оценки эффективности оцениваемых
государственных органов

      50. Оцениваемые государственные органы ежегодно представляют в уполномоченные на оценку государственные органы отчетную информацию по итогам предыдущего года согласно графику проведения оценки.
      51. Уполномоченные на оценку государственные органы обязаны принять комплекс организационных мер по перепроверке данных, содержащихся в отчетной информации оцениваемых государственных органов.
      52. При проведении оценки эффективности уполномоченными на оценку государственными органами учитываются результаты проверок других контрольных органов за отчетный период.
      53. Уполномоченные на оценку государственные органы вправе запрашивать и получать в установленные ими сроки от оцениваемых и других государственных органов необходимую информацию и документацию по соответствующим направлениям оценки с учетом соблюдения режима секретности, служебной или иной охраняемой законом тайны.
      54. Уполномоченные на оценку государственные органы отвечают за сохранность и конфиденциальность сведений, полученных в процессе оценки.
      55. Согласно графику проведения оценки уполномоченные на оценку государственные органы представляют заключения по соответствующим направлениям в уполномоченный орган по государственному планированию.
      56. Заключения о результатах оценки эффективности по направлениям деятельности должны содержать итоговый отчет об оценке, выводы и предложения по повышению эффективности деятельности оцениваемых государственных органов.
      57. Уполномоченный орган по государственному планированию при формировании общей оценки эффективности деятельности государственных органов вправе привлекать на некоммерческой основе неправительственные организации (общественные объединения) и независимых экспертов в порядке, определяемом уполномоченным органом по государственному планированию.
      58. Согласно графику проведения оценки уполномоченный орган по государственному планированию вносит в Экспертную комиссию с одновременным информированием оцениваемых государственных органов результаты общей оценки эффективности по направлениям.
      59. Форматы заключений, предоставляемых уполномоченными на оценку государственными органами в уполномоченный орган по государственному планированию и Экспертную комиссию, определяются уполномоченным органом по государственному планированию по согласованию с Администрацией Президента Республики Казахстан.
      60. Экспертная комиссия на основе заключений уполномоченного органа по государственному планированию вносит результаты общей оценки эффективности Президенту Республики Казахстан.
      61. Результаты общей оценки с предложениями по повышению эффективности деятельности государственных органов направляются руководителям государственных органов для принятия соответствующих мер.
      62. По итогам оценки результаты публикуются уполномоченным органом по государственному планированию в средствах массовой информации с учетом обеспечения режима секретности, служебной и иной охраняемой законом тайны.

6. Порядок обжалования результатов оценки

      63. С момента получения результатов оценки эффективности оцениваемый государственный орган в случае несогласия с результатами оценки вправе в течение пяти рабочих дней направить возражения с подтверждающими документами в рабочий орган Экспертной комиссии.
      64. Рабочий орган Экспертной комиссии в случае получения возражений с подтверждающими документами в течение пяти рабочих дней направляет их на перепроверку уполномоченным на оценку государственным органам.
      65. Рабочий орган Экспертной комиссии в случае получения возражений без подтверждающих документов направляет их для информации в уполномоченный на оценку государственный орган. В оцениваемый государственный орган направляется ответ о нецелесообразности проведения перепроверки.
      66. В целях обеспечения объективности и прозрачности оценки для перепроверки результатов в уполномоченных на оценку государственных органах формируются специальные комиссии, в состав которых не могут входить участвовавшие в оценке государственного органа сотрудники.
      67. Уполномоченные на оценку государственные органы в течение 30 календарных дней направляют в рабочий орган Экспертной комиссии и оцениваемые государственные органы обоснованные заключения о принятии либо непринятии возражений по результатам перепроверки.
      68. В случае принятия возражений уполномоченный на оценку государственный орган вносит соответствующие корректировки в заключение о результатах оценки эффективности.
      69. Рабочий орган Экспертной комиссии вправе самостоятельно инициировать проведение перепроверки отдельных результатов оценки с привлечением специалистов уполномоченных государственных органов в случае выявления нарушений в процессе оценки, оказавших влияние на конечный результат оценки.

7. Ответственность участников оценки

      70. За своевременное и качественное исполнение положений настоящего Указа персональную ответственность несут политические государственные служащие.
      71. Политические государственные служащие государственных органов, подлежащих оценке эффективности, несут персональную ответственность за достоверность, полноту и своевременность предоставления информации за отчетный период для проведения оценки эффективности.
      72. Политические государственные служащие уполномоченных органов по государственному планированию, по делам государственной службы, по исполнению бюджета, в сфере информатизации, а также структурных подразделений Администрации Президента Республики Казахстан и Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан, ответственных за проведение оценки эффективности, несут персональную ответственность за соответствие результатов оценки эффективности утвержденным методикам.
      73. Персональную ответственность за разглашение сведений, полученных в процессе оценки уполномоченными на оценку государственными органами, несут политические государственные служащие.
      74. В случае выявления нарушений настоящего Указа рабочий орган Экспертной комиссии вправе вносить предложения об ответственности соответствующих должностных лиц.