Отбасылық үлгідегі балалар ауылы мен жасөспiрiмдер үйлерiнiң қызметiн реттейтiн нормативтiк-құқықтық кесiмердi бекiту туралы

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2001 жылғы 18 шілдедегі N 583 бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі 2001 жылғы 14 тамызда тіркелді. Тіркеу N 1629

       «Отбасы үлгiсiндегi балалар ауылы және жасөспiрiмдер үйлерi туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 13 желтоқсандағы Заңын іске асыру мақсатында БҰЙЫРАМЫН:
      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Білім және ғылым министрінің 2012.03.27 № 121 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) Бұйрығымен.
      1. Отбасылық үлгiдегi балалар ауылы мен жасөспiрiмдер үйлерiнiң қызметiн реттейтiн нормативтiк-құқықтық кесiмдер:
      1) Балалар ауылының әкімшілігі туралы ереже осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес;
      2) Тәрбиеші аналардың біліктілік санаттары осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес;
      3) Балалар ауылындағы отбасында балаларды күтіп-бағуды және тәрбиелеуді жүзеге асыатын тәрбиеші аналарды конкурстық іріктеуді жүргізу тәртібі осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес;
      4) Балаларды балалар ауылының отбасына беру туралы үлгі шарт осы бұйрыққа 4-қосымшаға сәйкес;
      5) Балалар ауылы, балалар үйі және жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған мектеп-интернат пен тәрбиеленуші (бітіруші) арасында жасалған Жасөспірімдер үйінде күтіп-бағу туралы үлгі шарт осы бұйрыққа 5-қосымшаға сәйкес бекітілсін.
      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Білім және ғылым министрінің 2012.03.27 № 121 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) Бұйрығымен.
      2. Жалпы орта және бастауыш кәсiптiк білiм департаментiнiң директоры Р.М. Жұмабекова) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлiгiне белгіленген тәртiппен мемлекеттiк тiркеуге ұсынсын.
      3. Облыстық, Астана және Алматы қалалық бiлiм басқармаларының (департаменттерiнiң) бастықтары осы бұйрықты барлық қорғаншылық және қамқоршылық бөлiмдерiне, аудандық және қалалық бiлiм бөлiмдерiне, жетiм балалар мен ата-ана қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған бiлiм ұйымдарына жеткiзiлсiн.
      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Жалпы орта және бастауыш кәсiптiк білім департаментiнiң директоры Р.М. Жұмабековаға жүктелсiн.

      Министрдің
      міндетін атқарушы

Қазақстан Республикасы  
Білім және ғылым министрінің
2001 жылғы 18 шілдедегі 
№ 583 бұйрығына 1-қосымша

Отбасылық үлгiдегi балалар ауылының әкiмшiлiгi туралы
ереже

      Ескерту. 1-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Білім және ғылым министрінің 2012.03.27 № 121 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) Бұйрығымен.

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Ереже «Отбасы үлгiсiндегi балалар ауылы және жасөспiрiмдер үйлерi туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 13-бабының 3-тармағына сәйкес әзірленген және Балалар ауылы әкiмшiлiгiнiң (бұдан әрi – Әкiмшiлiк) мәртебесін және функцияларын айқындайды.
      2. Әкiмшiлiк балалар ауылының қызметін басқаруды жүзеге асыратын орган болып табылады және өз қызметiнде Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының Кодексін, «Отбасы үлгiсiндегi балалар ауылы және жасөспiрiмдер үйлерi туралы» Қазақстан Республикасының Заңын, Балалар ауылының жарғысын (бұдан әрi – Жарғы) және осы Ереженi басшылыққа алады.
      3. Әкiмшiлiктi балалар ауылының құрылтайшысы тағайындайды.
      4. Әкiмшiлiк балалар ауылының қызметін балалардың мүддесiне орай ұйымдастырады және оны әлеуметтік қорғауға, әлеуметтік бейімдеуге бағыттайды.

2. Әкiмшiлiктiң функциялары

      5. Әкiмшiлiктiң функциялары:
      1) балалар ауылының қызмет етуі үшiн қалыпты жағдайлар жасау және материалдық-техникалық базасын қамтамасыз ету;
      2) тәрбие процесiне басшылық ету, білім алуына бақылау жасау;
      3) балалар ауылының инфрақұрылымын жетiлдіру;
      4) балалар ауылына түсетін қаражатты материалдық қамтамасыз ету нормаларына сәйкес тәрбиеші аналар арасында бөлу;
      5) тәрбиеші аналардың ай сайынғы қаржы есептерін қабылдау және талдау.
      6. Әкiмшiлiк тәрбиеленушi балалардың заңды өкiлi, олардың құқықтары мен мүдделерiн қорғаушы болып табылады.
      7. Әкiмшiлiк қорғаншылық және қамқоршылық органға тәрбиеленушi денсаулығының жағдайы туралы, оны тәрбиелеу жөнiндегi жұмысы туралы, сондай-ақ тәрбиеленушiнiң мүлкiн басқару бойынша жыл сайын есеп бередi.
      8. Әкімшілік мүлікті басқаруды «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының Кодексіне және «Отбасы үлгiсiндегi балалар ауылы және жасөспiрiмдер үйлерi туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жүзеге асырады.
      Әкiмшiлiк мүлікті жалға (жалдауға беру) бойынша мәмiлелерден түскен табыстарды тәрбиеленушiнiң банктегi есепшотына аударады.
      Тәрбиеленушіні ата-анасына қайтарған кезде немесе балалар ауылынан шыққаннан кейін тәрбиеленушінің мүлкі мен құжаттары нотариалды расталған қолхатпен ата-анасына немесе тәрбиеленушінің өзіне беріледі.
      9. Ата-аналар мен басқа жақын туысқандарының тәрбиеленушілермен байланысқа түсуі әкiмшiлiктiң келiсiмiмен жүзеге асырылады.
      Әкiмшiлiк тәрбиеленушiлердiң ата-аналарымен байланысына және олармен қосылуына олардың ата-аналық құқықтары қалпына келтірілген, бас бостандығынан айыру орындарынан босатылған жағдайда және мұндай байланыстар бала мүдделеріне қайшы келмейтін өзге де жағдайларда кедергi жасамайды.
      Әкiмшiлiк тәрбиеленушiнің басқа жақын туыстарымен байланысқа түсуіне (тегi бiр және жартылай тектi аға-iнiлерi мен апа-сiңлiлерi, қарындастарымен, аталарымен, әжелерiмен), егер мұндай байланыс бала мүдделеріне жауап бермеген жағдайларды қоспағанда кедергi жасамайды.
      10. Әкiмшiлiктiң басшысы құрылтайшы лауазымға тағайындайтын және лауазымнан босататын директор болып табылады және ол мынадай функцияларды жүзеге асырады:
      1) барлық ұйымдарда отбасы үлгісіндегі балалар ауылының мүддесiн білдіреді;
      2) еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы, санитарлық және өртке қарсы ережелері, балалардың өмірі мен денсаулығын қорғау талаптарының орындалуын қамтамасыз етедi;
      3) тәрбиеленушiлердің шығуын және орналасуын ұйымдастырады, олардың адамгершілік-рухани, дене тәрбиесіне және материалдық қамтамасыз етілуіне қамқорлық көрсетедi;
      4) балалар ауылы тәрбиеші аналарының және қызметкерлерінің кәсіптік шеберлігін арттыру мен шығармашылық өсуi үшiн жағдайлар жасайды;
      5) шарттар жасасады;
      6) сенiмхаттар бередi;
      7) банк есеп шоттарын ашады;
      8) барлық қызметкерлер үшiн мiндеттi бұйрықтар шығарады және нұсқаулар береді;
      9) жеке еңбек шарты бойынша қызметкерлердi жұмысқа қабылдайды және оларды босатады;
      10) мекемелердiң қызметкерлерiне марапаттау шараларын қабылдайды және тәртiптік жазаларға тартады;
      11) осы Ережемен және Жарғымен жүктелген өзге де функцияларды жүзеге асырады.

Қазақстан Республикасы  
Білім және ғылым министрінің
2001 жылғы 18 шілдедегі 
№ 583 бұйрығына 2-қосымша

Тәрбиеші аналардың бiлiктiлiк санаттары

      Ескерту. 2-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Білім және ғылым министрінің 2012.03.27 № 121 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) Бұйрығымен.

      1. Осы Тәрбиеші аналардың бiлiктiлiк санаттары «Отбасы үлгiсiндегi балалар ауылы және жасөспiрiмдер үйлерi туралы» Қазақстан Республикасының Заңының 14-бабының 2-тармағына сәйкес әзірленген және Тәрбиеші аналардың бiлiктiлiк санаттарын белгілейді.
      2. Тәрбиеші аналарға талаптар Заңның 14-бабына сәйкес айқындалады.
      3. Тәрбиешi ана өз қызметiнде Бала құқықтары туралы БҰҰ Конвенциясын (1994 жыл), Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңын және білім беру және балалардың құқықтарын қорғау саласындағы нормативтiк құқықтық кесiмдерді, оқыту мен тәрбиелеу жөніндегі әдiстемелiк ұсынымдарды басшылыққа алады.
      3. Тәрбиешi ана педагогика, психология, жас ерекшелік физиологиясы мен гигиенасы, дәрiгерге дейiнгi медициналық көмек көрсету, тәрбие жұмысының теориясы мен әдiстемесі, мемлекеттiк жастар саясатының негiздері, азаматтық және еңбек заңнамалары бойынша білімдерді меңгеруі қажет.
      4. Мынадай санаттар белгiленедi:
      1) екiншi санаттағы тәрбиешi-ана (орта (техникалық және кәсіптік) білімі және тәрбиеші ана лауазымында 3 жылға дейін жұмыс өтілі болуы қажет);
      2) бірінші санаттағы тәрбиешi-ана (орта білімнен кейінгі білімі және тәрбиеші ана лауазымында 3 жылдан кем емес жұмыс өтілі болуы қажет);
      3) жоғарғы санаттағы тәрбиешi-ана (жоғары білімі және тәрбиеші ана лауазымында 5 жылдан кем емес жұмыс өтілі болуы қажет).

Қазақстан Республикасы  
Білім және ғылым министрінің
2001 жылғы 18 шілдедегі 
№ 583 бұйрығына 3-қосымша

Балалар ауылындағы отбасында балаларды күтіп-бағуды және
тәрбиелеуді жүзеге асыратын тәрбиеші аналарды конкурстық
іріктеуді жүргізу тәртібі

      Ескерту. 3-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Білім және ғылым министрінің 2012.03.27 № 121 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) Бұйрығымен.

      1. Осы Ереже «Отбасылық үлгiдегi балалар ауылы және жасөспiрiмдер үйлері туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 11-бабының 2-тармағына сәйкес әзірленген және балалар ауылының отбасында балаларды күтіп-бағуды және тәрбиелеуді жүзеге асыратын тәрбиеші ананы конкурстық іріктеу жүргізу тәртiбiн айқындайды.
      2. Тәрбиешi ананы конкурстық іріктеуді конкурстық комиссия мына құрамда өткiзедi:
      1) балалар ауылы орналасқан жер бойынша қорғаншылық және қамқоршылық органының өкiлi;
      2) облыстық бiлiм беру басқармасының (департаментiнiң) өкiлi;
      3) облыстық денсаулық сақтау басқармасының (департаментiнiң) өкiлi;
      4) Балалар ауылы әкiмшiлiгiнiң өкiлi.
      Конкурстық комиссияның жұмыс органы Балалар ауылының әкiмшiлiгi болып табылады.
      3. Конкурстық комиссия конкурс өткізуге бiр ай қалғанда бұқаралық ақпарат құралдарында конкурс өткiзу туралы хабарландыру жариялайды.
      4. Конкурсқа жасы жиырма жетіге толған, жоғары, орта білімнен кейінгі немесе орта (техникалық және кәсіптік) білімі бар, некеде тұрмайтын және өзінің туған немесе асырап алған кәмелетке толмаған балалары жоқ Қазақстан Республикасының азаматтары жiберiледi.
      5. Конкурсқа қатысуға мыналар:
      1) сотпен әрекетке қабiлетсiз немесе шектеулі қабілетті деп танылған адамдар;
      2) сот бойынша ата-ана құқықтарынан айырылған немесе ата-ана құқықтары сотпен шектелген адамдар;
      3) заңмен жүктелген мiндеттердi тиісінше орындамағаны үшін қорғаншы және қамқоршы міндеттерінен босатылған адамдар;
      4) егер бала асырап алу олардың кiнәсi жойылса, бұрынғы бала асырап алушылар;
      5) соттылығы бар адамдар;
      6) денсаулығына байланысты бала тәрбиесi жөнiндегi мiндеттердi жүзеге асыра алмайтын адамдар жіберілмейді.
      6. Конкурсқа қатысуға тiлек бiлдiрген адамдар конкурстық комиссияға мына құжаттарды тапсырады:
      1) өтiнiш (еркін нысанда);
      2) кадрларды есепке алу бойынша жеке парақ;
      3) нотариалды расталған бiлiмі туралы құжаттың көшiрмесi;
      4) нотариалды расталған еңбек кiтапшасының көшiрмесi;
      5) сотталмағандығы туралы анықтама;
      6) денсаулық жағдайы, оның ішінде психикалық саулығы туралы, есірткіге (уытқұмарлыққа), алкогольге тәуелді еместігі туралы анықтама;
      7) 3х4 көлемiндегi бір фотосурет.
      7. Конкурс конкурсқа қатысуға өтiнiш берген адамдармен сұхбат түрiнде өткiзiледi.
      8. Конкурс жеңiмпазы конкурстық комиссияның шешiмiмен тәрбиеші ана лауазымына тағайындауға ұсынылады.
      Конкурстық комиссиясының ұсынымдарына сәйкес тәрбиеші ана лауазымға Балалар ауылының әкiмшiлiгi басшысының бұйрығымен тағайындалады.
      Тәрбиеші ана лауазымына тағайындалғаннан кейін онымен жеке еңбек шарты жасалады.
      9. Конкурсқа қатысқан және iрiктеуден өтпеген тәрбиеші анаға үмiткерлерді конкурстық комиссия олардың келiсiмi бойынша резервке тiркеуге ұсынады.
      10. Резервке тiркеудi қорғаншылық және қамқоршылық органы жүзеге асырады. Резервтегі тәрбиешi-аналардың тiзiмi Балалар ауылының әкiмшiлiгiне берiледi.
      Тәрбиеші ананың бастамасы бойынша балаларды балалар ауылының отбасына беру туралы шарт мерзімінен бұрын бұзылған жағдайда резервтегi тәрбиеші ананы отбасының тәрбиешi анасы лауазымын атқаруға тартуды Балалар ауылының әкімшілігі қорғаншылық және қамқоршылық органының келiсiмi бойынша және онымен жеке еңбек шартын жасай отырып жүзеге асырады.

Қазақстан Республикасы  
Білім және ғылым министрінің
2001 жылғы 18 шілдедегі 
№ 583 бұйрығына 4-қосымша

Балаларды балалар ауылының отбасына беру туралы үлгі шарт

      Ескерту. 4-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Білім және ғылым министрінің 2012.03.27 № 121 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) Бұйрығымен.

_________________________                  20__ ж. «___»_____________
     (қала, ауыл)

      Осы шарт бұдан әрі «Орган» деп аталатын және Қазақстан
Республикасы Үкiметiнiң 2012 жылғы 30 наурыздағы № 382 қаулысымен
бекiтiлген Мемлекеттің қорғаншылық және қамқоршылық жөніндегі
функцияларын жүзеге асыру қағидаларының негізінде әрекет ететін
_____________________________________________________________________
      (облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың)
әкімі жанындағы қорғаншылық және қамқоршылық органы атынан
_____________________________________________________________________
                              (Т.А.Ә.)
бір жағынан және бұдан әрі «Әкімшілік» деп аталатын және Жарғы
негізінде әрекет ететін « ________________________ » балалар ауылы
                                   (атауы)
(балалар үйі, жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған
балаларға арналған мектеп-интернат) әкімшілігінің директоры
_____________________________________________________________________
                              (Т.А.Ә.)
екінші жағынан және бұдан әрі «тәрбиеші ана» деп аталатын Қазақстан
Республикасының азаматы _____________________________________________
_____________________________________________________________________
(тегі, аты, әкесiнiң аты, жеке куәлігінің №, кім және қашан берді)
төмендегі туралы осы шартты жасасты:

1. Тәрбиелеу, білім алу және күтіп-бағу жағдайлары

      1.1. Орган тәрбиеші ананың отбасына баланы ____________________
____________________________________________________________________,
                  (Т.А.Ә.) (туған күні, айы, жылы)
тәрбиеге бередi, ал тәрбиешi ана тәрбиеленушінің тұруы, тәрбиеленуі және білім алуы, сондай-ақ дене, психикалық, адамгершілік-рухани дамуы, оның әлеуметтік бейімделуі үшін қажетті тұрғын үй-тұрмыстық жағдайлар жасауға міндеттенеді.
      1.2. Бала тәрбиешi ананың тәрбиесiне кәмелет жасқа толған мерзiмге дейiн беріледi.
      1.3. Он жасқа толған бала отбасына тәрбиелеуге осы Шарттың ажырамас бөлiгi болып табылатын оның жазбаша келiсiмімен берiледi.
      1.4. Баланы отбасына тәрбиелеуге беру Әкімшілік директорының бұйрығымен рәсiмделедi.

2. Әкімшіліктің және тәрбиеші ананың құқықтары

      2.1. Әкімшілік:
      2.1.1. оқыту мен тәрбиелеу нысандарын және әдістерін ұсынуға;
      2.1.2. баланың Балалар ауылында тұру қағидаларын орындауды талап етуге және бақылау жасауға;
      2.1.3. баланың келісімімен оны балалар ауылын абаттандыру жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыруға тартуға құқылы.
      2.2. Тәрбиеші ана:
      2.2.1. балаларды тәрбиелеу тәсілдерін оның пікірін, балалар ауылы әкімшілігінің пікірін және орган ұсынымдарын ескере отырып анықтауға;
      2.2.2. білім беру ұйымдарын және оқыту нысандарын таңдауға құқылы.

3. Органның, әкімшіліктің және тәрбиеші ананың міндеттері

      3.1. Орган:
      3.1.1. баланың күтіп-бағылуына және тәрбиеленуіне, денсаулық жағдайына, мүлкін басқаруға бақылауды жүзеге асыруға;
      3.1.2. психологиялық-медициналық-педагогикалық мәселелер бойынша тәрбиеші аналарға консультациялар беруге;
      3.1.3. Әкімшілікке мынадай құжаттарды:
      3.1.4. туу туралы куәлiкті;
      3.1.5. денсаулық жағдайы туралы медициналық анықтаманы және баланың сырқаттануы тарихынан үзінді-көшірмені;
      3.1.6. баланың денсаулық жағдайы және жүктілігінің өтуі туралы анықтаманы (баланы сәбилер үйінен берген жағдайда);
      3.1.7. бiлiмi туралы құжатты (мектеп жасындағы балалар үшін);
      3.1.8. ата-аналары туралы құжатты (ата-анасының болмауын немесе олардың өз балаларын тәрбиелеудің мүмкін еместігін растайтын қайтыс болуы туралы куәліктің, сот үкімінің немесе шешімінің, ата-анасының сырқаттануы, iздестiрiлуi туралы анықтаманың және басқа да құжаттардың көшірмесін);
      3.1.9. аға-iнiлерiнің және апа-сiңлiлерiнің болуы және тұратын жерлерi туралы ақпаратты;
      3.1.10. балаға тиесілі мүліктің тізімдемесін және оның сақталуына жауапты адамдар туралы мәліметтерді;
      3.1.11. иелікте бұрын болған тұрғын үй-жайдың кәмелетке толмағандарға бекітілгені туралы құжаттарды және балаға және оның ата-аналарына жылжымайтын мүлікке және онымен жасалған мәмілелерге құқықтарының мемлекеттік тіркелгені туралы әділет органдарының мәліметтерін;
      3.1.12. алименттердi өндiрiп алу туралы сот шешiмiнiң көшiрмесiн, сондай-ақ жәрдемақыға, зейнетақыға және басқа да әлеуметтiк төлемдерге құқығын растайтын құжаттарды;
      3.1.13. банк мекемесiнде баланың атына ашылған есепшоттың болуы туралы құжаттардың көшірмелерін;
      3.1.14. өзге де құжаттарды тапсыруға;
      3.1.15. тәрбиеленуші балалардың білім алуына және тәрбиеленуіне, емдеу-профилактикалық және психологиялық-диагностикалық жұмыста әдістемелік көмек көрсетуге міндетті.
      3.2. Әкімшілік:
      3.2.1. тәрбиеленушінің денсаулық жағдайы туралы, оны тәрбиелеу бойынша жұмысы, сондай-ақ тәрбиеленушінің мүлкін басқару туралы есептерді органға жылына кемінде бір рет ұсынуға;
      3.2.2. Қазақстан Республикасының Үкіметімен көзделген жағдайларда белгіленген нормалар бойынша тамақтандырумен, киім-кешекпен, аяқ киіммен, жұмсақ мүкәммалмен қамтамасыз етуге;
      3.2.3. санитарлық-гигиеналық нормаларға сай келетін және тұруға жарамды тұрғын үй-жай (бөлме) бөлуге;
      3.2.4. егер тәрбиеленуші білім беру мекемесінде білім алған жағдайда, білім алу үшін тиісті жағдайлар жасауға;
      3.2.5. қажетті тұрмыстық жағдайлармен (тамақ даярлау мен оны қабылдауға арналған бөлме, жеке заттарды сақтауға арналған орын, кір жуатын, санитариялық торап, жуыну бөлмесі және т.б.) қамтамасыз етуге;
      3.2.6. заңды мүдделері мен құқықтарын қамтамасыз етуге;
      3.2.7. тәрбиеленушінің (бітірушінің) әлеуметтік бейімделуіне ықпал ететін іс-шараларды ұйымдастыруға және өткізуге, жеке қабілеттерінің дамуына, дене, зияткерлік, рухани және адамгершілік жағынан дамуына, отансүйгіштік пен азаматшылдық сезімдерінің даруына ықпал етуге;
      3.2.8. еңбекке орналастыру бойынша шаралар қабылдауға;
      3.2.9. бос уақытын ұйымдастыруға шаралар қабылдауға міндетті.
      3.3. Тәрбиеші ана:
      3.3.1. балалардың бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім алуы үшін жағдайлар жасауды қамтамасыз етуге;
      3.3.2. өзіне берілген құжаттар көшірмелерінің сақталуын қамтамасыз етуге;
      3.3.3. баланы тәрбиелеуге, «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының Кодексіне сәйкес оның денсаулығына, дене, психикалық, адамгершілік және рухани дамуына қамқорлық жасауға;
      3.3.4. өзіне жүктелген, оның ішінде отбасында үй ахуалын құру бойынша міндеттерін адал орындауға міндетті.

4. Шартты мерзiмiнен бұрын бұзу

      4.1. Балаларды балалар ауылының отбасына беру туралы шарт мынадай:
      4.1.1. дәлелдi себептері болған (сырқаттану, отбасылық жағдайы өзгергенде және өз міндеттерін орындау мүмкін болмайтын өзге жағдайларда) тәрбиеші ананың бастамасы бойынша;
      4.1.2. тәрбиешi ананың өзіне жүктелген мiндеттерді орындаудан бас тартқан, өз құқықтарын теріс пайдаланған, балаларға қатыгездiкпен қараған, оның iшiнде оларға дене немесе психикалық зорлық-зомбылық жасаған және балалардың күтіп-бағылуы, тәрбиеленуі және білім алуы үшін келеңсіз жағдайлар туындаған өзге ге жағдайларда қорғаншылық және қамқоршылық органының және (немесе) балалар ауылы әкімшілігінің бастамасы бойынша;
      4.1.3. баланы (балаларды) ата-аналарына немесе олардың асырап алушыларына қайтарған, сондай-ақ баланы (балалардың) қорғаншылыққа (қамқоршылыққа), патронаттық тәрбиеге берген;
      4.1.4. шарт талаптарын бұзған жағдайларда мерзімінен бұрын жүзеге асырылуы мүмкін.

5. Шартты жоюдың негіздері және салдары

      5.1. Балаларды балалар ауылының отбасына беру туралы шарт мынадай:
      5.1.1. тәрбиеленушілер кәмелет жасқа толған жағдайда;
      5.1.2. он жасқа толған баланың (балалардың) келісімі болмаған жағдайда;
      5.1.3. балалар ауылының тәртібін бірнеше рет бұзған, алкогольді, есірткіні, есеңгірететін өзге заттарды қолдану фактілері анықталған, балалар ауылындағы балаға (балаларға) қатысты жыныстық сипаттағы әдепсіз әрекеттерді жасаған жағдайларда жойылады.

6. Тараптардың жауапкершілігі

      6.1. Тараптар осы шарттың шараларын бұзғаны үшін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауапты болады.
      6.2. Осы шарт мемлекеттік және орыс тілдерінде үш данада жасалды: тараптардың әрқайсысына бір-біреуден.

Қорғаншылық және қамқоршылық          Әкімшілік директоры
органы
______________________________        ______________________________
      (Т.А.Ә. қолы)                           (Т.А.Ә. қолы)

Тараптардың заңды мекенжайы:
______________________________        ______________________________

      М.О.                              М.О.

Тәрбиеші ана
__________________________
(Т.А.Ә. қолы)

Қазақстан Республикасы  
Білім және ғылым министрінің
2001 жылғы 18 шілдедегі 
№ 583 бұйрығына 5-қосымша

Балалар ауылы, балалар үйі және жетім балалар мен ата-анасының
қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған мектеп-интернат пен
тәрбиеленуші (бітіруші) арасында жасалған
Жасөспірімдер үйінде күтіп-бағу туралы үлгі шарт

      Ескерту. 5-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Білім және ғылым министрінің 2012.03.27 № 121 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі); өзгеріс енгізілді - ҚР Білім және ғылым министрінің 31.01.2013 № 20 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрықтарымен.

_____________________                   20__ ж. «__» ________________
   (қала, ауыл)

      Бұдан әрi «Әкiмшiлiк» деп аталатын, Жарғы негiзiнде
«_____________________» балалар ауылы (балалар үйi, жетім балалар мен
       (атауы)
ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған
мектеп-интернат) атынан әрекет ететiн әкiмшілiгiнің директоры
__________________________________________________ бір жағынан және
                   (Т.А.Ә.)
бұдан әрі «Жасөспірімдер үйінің директоры» деп аталатын, Жарғы
негізінде «________________________» Жасөспірімдер үйі әкiмшілiгiнің
атынан әрекет ететін директор _______________________________________
                                            (Т.А.Ә.)
бір жағынан және бұдан әрі «тәрбиеленуші (бітіруші)» деп аталатын
тәрбиеленуші (бітіруші) __________________________________ екінші
                                   (Т.А.Ә.)
жағынан төмендегі туралы осы Шартты жасасты:

1. Шарттың мәні

      1.1. Әкiмшiлiк тәрбиеленушіге (бітірушіге) жасы жиырма үшке толғанға дейiн Жасөспiрiмдер үйінде жабдықталған тұрғын үй-жай (бөлме) бередi және оның әлеуметтік бейімделуі бойынша шараларды қамтамасыз етедi.

2. Тараптардың құқықтары мен міндеттері

      2.1. Жасөспірімдер үйінің әкiмшiлiгі:
      2.1.1. санитарлық-гигиеналық нормаларға сай келетін және тұруға жарамды тұрғын үй-жай (бөлме) бөлуге;
      2.1.2. егер тәрбиеленуші білім беру мекемесінде білім алған жағдайда, білім алу үшін тиісті жағдайлар жасауға;
      2.1.3. қажетті тұрмыстық жағдайлармен (тамақ даярлау мен оны қабылдауға арналған бөлме, жеке заттарды сақтауға арналған орын, кір жуатын, санитариялық торап, жуыну бөлмесі және т.б.) қамтамасыз етуге;
      2.1.4. заңды мүдделері мен құқықтарын қамтамасыз етуге;
      2.1.5. тәрбиеленушінің (бітірушінің) әлеуметтік бейімделуіне ықпал ететін іс-шараларды ұйымдастыруға және өткізуге, жеке қабілеттерінің дамуына, дене, зияткерлік, рухани және адамгершілік жағынан дамуына, отансүйгіштік пен азаматшылдық сезімдерін сіңітпеуге ықпал етуге;
      2.1.6. еңбекке орналастыру бойынша шаралар қабылдауға;
      2.1.7. бос уақытын ұйымдастыруға шаралар қабылдауға міндетті;
      2.1.8. қосалқы шаруашылық, өндiрiс шеберханалары, кiшi ағаш өңдеу, темiр өңдеу және басқа да өндiрiстер болған кезде жұмысшы кәсiбiне оқытуды қамтамасыз етуге;
      2.1.9. Қазақстан Республикасының Үкіметімен көзделген жағдайларда белгіленген нормалар бойынша тамақтандырумен, киім-кешекпен, аяқ киіммен, жұмсақ мүкәммалмен қамтамасыз етуге мiндеттi.
      2.2. Жасөспірімдер үйінің әкiмшiлiгі:
      2.2.1. тәрбиеленушінің (бітірушінің) Жасөспірімдер үйінде тұру ережелерiнiң орындауды бақылауға және оны талап етуге;
      2.2.2. тәрбиеленушінің (бітірушінің) келiсiмімен оны Жасөспiрiмдер үйiн абаттандыру жөнiндегi жұмыстарды орындауға тартуға;
      2.2.3. алынып тасталды - ҚР Білім және ғылым министрінің 31.01.2013 № 20 Бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      2.2.4. егер тәрбиеленуші (бітіруші) оқу орнында оқитын болса, оған тұрғын үй-жай (бөлме) тегiн беріледі;
      2.2.5. Жасөспiрiмдер үйiнде тұру ережелерiн өрескел бұзғаны үшін тәрбиеленушіні (бітірушіні) Жасөспірімдер үйінен шығаруға;
      2.2.6. егер тұрғын үй-жай нормалары санитариялық-гигиеналық нормаларға жауап берген жағдайда басқа тұрғынды орналастыруға құқылы.
      2.3. Тәрбиеленуші (бітіруші):
      2.3.1. берiлген тұрғын үй-жайды (бөлменi) мақсатты пайдалануға, оны таза және тәртiпте ұстауға;
      2.3.2. тұрғын үй-жайдың (бөлменiң), сондай-ақ өзіне пайдалануға берiлген Жасөспiрiмдер үйiнiң жабдықтары мен құралдарының сақталуын қамтамасыз етуге;
      2.3.3. Жасөспірімдер үйі әкімшілігінің нұсқауларын және Жасөспірімдер үйінде тұру ережелерiн қатаң орындауға;
      2.3.4. Жасөспiрiмдер үйiнде тұратын қызмет көрсетушi персоналы мен басқа да адамдардың абыройы мен қадір-қасиетін құрметтеуге;
      2.3.5. Жасөспiрiмдер үйiнiң қосалқы шаруашылықтарында, өндiрiстiк және басқа да шеберханаларында жұмыс кезiнде техника қауiпсiздiгi ережелерiн орындауға мiндеттi.
      2.4. Тәрбиеленуші (бітіруші):
      2.4.1. өзінің заңды құқықтары мен мүдделерінің қорғалуын талап етуге;
      2.4.2. әкiмшiлiк анықтаған жағдайларда Жасөспiрiмдер үйiнiң мүлкi мен жабдықтарын пайдалануға;
      2.4.3. кәсiптiк бiлiм алуға;
      2.4.4. өзiнiң еңбек еркiндiгіне конституциялық құқығын пайдалануға;
      2.4.5. «Қазақстан Республикасында мүгедектігі бойынша, асыраушысынан айырылу жағдайы бойынша және жасына байланысты берілетін мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақылар туралы» Қазақстан Республикасының Заңында көзделген жеңiлдiктерді пайдалануға құқылы.
      2.5. Жасөспірімдер үйінің директоры:
      2.5.1. еңбек рыногын:
      2.5.2. мүдделі ұйымдармен байланыстар орнату және ұйымдардағы бос орындарды зерделеу;
      2.5.3. қосалқы шаруашылықтар, кіші ағаш өңдеу, темір өңдеу шеберханалары мен кіші кәсіпкерліктің басқа да объектілерін құру арқылы жүйелі түрде зерттеуге;
      2.5.4. өз құзыретіне жататын мәселелер бойынша балалар ауылы, балалар үйi, жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған мектеп-интернат әкімшілігімен өзара іс-қимылды жүзеге асыруға міндетті.

3. Шарттың қолданылу мерзiмi

      3.1. Осы шарт тараптардың қол қойған сәтiнен бастап және азамат жиырма үш жасқа толғанға дейiн қолданылады.

4. Шартты жою

      4.1. Жасөспірімдер үйінде күтіп-бағу туралы шарт онда көзделген негіздерден басқа мынадай:
      4.1.1. жиырма үш жасқа толған;
      4.1.2. әлеуметтік бейімделуден өтетін адамның шартты тоқтату ниетін білдірген;
      4.1.3. Жасөспірімдер үйінің тәртібін бірнеше рет бұзған, алкогольді, есірткіні, есеңгірететін өзге заттарды қолдану фактілері анықталған, Жасөспірімдер үйіндегі балаға (балаларға) қатысты жыныстық сипаттағы әдепсіз әрекеттерді жасаған жағдайларда қорғаншылық және қамқоршылық органының, балалар ауылы, балалар үйі және жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған мектеп-интернат әкімшілігінің шешімімен;
      4.1.4. Жасөспірімдер үйінің тәртібін бірнеше рет бұзған, алкогольді, есірткіні, есеңгірететін өзге заттарды қолдану фактілері анықталған, Жасөспірімдер үйіндегі балаға (балаларға) қатысты жыныстық сипаттағы әдепсіз әрекеттерді жасаған жағдайларда дербес заңды тұлға ретінде жұмыс істейтін Жасөспірімдер үйі әкімшілігінің шешімімен;
      4.1.5. Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге жағдайларда жойылады.

5. Өзге де шарттар

      5.1. Осы Шартқа тараптардың келiсiмi бойынша Шарттың ажырамас бөлігi болып табылатын өзгерiстер мен толықтырулар енгiзiлуі мүмкiн.
      5.2. Шартты орындау процесінде пайда болған келiспеушілiктер келiссөздер, ал келiсiмге келе алмаған жағдайда сот арқылы арқылы шешiледi.
      5.3. Осы шарт мемлекеттік және орыс тілдерінде үш данада жасалды: тараптардың әрқайсысына бір-біреуден.
      Ескерту: Жасөспірімдер үйінде (дербес заңды тұлға ретінде жұмыс істейтін) күтіп-бағу туралы үлгі шарт жасөспірімдер үйінің директоры мен тәрбиеленуші (бітіруші) арасында жасалады.

(Балалар ауылы, балалар үйі,
жетім балалар мен ата-анасының
қамқорлығынсыз қалған балаларға
арналған мектеп-интернат)                     Тәрбиеленуші
      директоры
______________________________         ______________________________
      (Т.А.Ә. қолы)                           (Т.А.Ә. қолы)

      М.О.

Жасөспiрiмдер үйiнiң директоры
____________________________
(қолы)
____________________________

Об утверждении нормативных правовых актов, регламентирующих деятельность детских деревень семейного типа и домов юношества

Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 18 июля 2001 года № 583. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 14 августа 2001 года № 1629

      В целях реализации Закона Республики Казахстан от 13 декабря 2000 года "О детских деревнях семейного типа и домах юношества" ПРИКАЗЫВАЮ:
      Сноска. Преамбула в редакции приказа Министра образования и науки РК от 27.03.2012 № 121 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      1. Утвердить нормативные правовые акты, регламентирующие деятельность детских деревень семейного типа и домов юношества:
      1) Положение об администрации детской деревни, согласно приложению 1 к настоящему приказу;
      2) Квалификационные категории матерей-воспитателей, согласно приложению 2 к настоящему приказу;
      3) Правила проведения конкурсного отбора матери-воспитателя осуществляющей содержание и воспитание детей в семье детской деревни, согласно приложению 3 к настоящему приказу;
      4) Типовой договор о передаче детей в семью детской деревни, согласно приложению 4 к настоящему приказу;
      5) Типовой договор о содержании в Доме юношества, заключенный между детской деревней, детским домом и школой-интернатом для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей, и воспитанником (выпускником), согласно приложению 5 к настоящему приказу.
      Сноска. Пункт 1 в редакции приказа Министра образования и науки РК от 27.03.2012 № 121 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      2. Директору Департамента среднего общего и начального профессионального образования (Жумабекова Р.М.) представить настоящий приказ в установленном порядке на государственную регистрацию в Министерство юстиции Республики Казахстан.
      3. Начальникам областных, городов Астаны и Алматы управлений (департаментов) образования довести данный приказ до всех отделов опеки и попечительства, районных и городских отделов образования и организаций образования для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей.
      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на директора Департамента среднего общего и начального профессионального образования Жумабекову Р.М.

      И.о. Министра

Приложение 1         
к приказу Министра образования и
науки Республики Казахстан  
от 18 июля 2001 года № 583  

Положение
об администрации детской деревни семейного типа

      Сноска. Приложение 1 в редакции приказа Министра образования и науки РК от 27.03.2012 № 121 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

1. Общее положение

      1. Настоящее Положение разработано в соответствии с пунктом 3 статьи 13 Закона Республики Казахстан «О детских деревнях семейного типа и домах юношества» и определяет статус и функции Администрации детской деревни (далее - Администрация).
      2. Администрация является органом, осуществляющим управление деятельностью детской деревни, и в своей деятельности руководствуется Конституцией Республики Казахстан, Кодексом Республики Казахстан «О браке (супружестве) и семье», Законом Республики Казахстан «О детских деревнях семейного типа и домах юношества», Уставом детской деревни (далее - Уставом) и настоящим Положением.
      3. Администрация назначается учредителем детской деревни.
      4. Администрация организует деятельность детской деревни в интересах детей и направляет ее на их социальную защиту, социальную адаптацию.

2. Функции Администрации

      5. Функции Администрации:
      1) создание нормальных условий для функционирования детской деревни и обеспечение материально-технической базы;
      2) руководство воспитательным процессом, контроль за обучением;
      3) совершенствование инфраструктуры детской деревни;
      4) распределение средств, поступающих в детскую деревню, между матерями-воспитателями в соответствии с нормами материального обеспечения;
      5) принятие и анализ ежемесячных финансовых отчетов матерей-воспитателей.
      6. Администрация является законным представителем детей-воспитанников, выступает в защиту их прав и интересов.
      7. Администрация ежегодно представляет отчет в орган опеки и попечительства о состоянии здоровья воспитанника, о работе по его воспитанию, а также по управлению имуществом воспитанника.
      8. Администрация осуществляет управление имуществом в соответствии с Кодексом Республики Казахстан «О браке (супружестве) и семье» и Законом Республики Казахстан «О детских деревнях семейного типа и домах юношества».
      Доходы от сделок по сдаче имущества в наем (в аренду) зачисляются администрацией на банковский счет воспитанника в банке.
      При возвращении воспитанника к родителям или после выпуска из детской деревни имущество и документы воспитанника передаются родителям или самому воспитаннику по описи под нотариально заверенную расписку.
      9. Контакты родителей и других близких родственников с воспитанниками допускаются с согласия администрации.
      Администрация не препятствует контактам воспитанников с родителями и воссоединению с ними в случае восстановления их в родительских правах, освобождения из мест лишения свободы и в других случаях, не противоречащих интересам ребенка.
      Администрация также не препятствует общению воспитанника с другими близкими родственниками (полнородными и неполнородными братьями и сестрами, дедушками, бабушками), за исключением случаев, когда такое общение не отвечает интересам ребенка.
      10. Руководителем Администрации является директор, назначаемый на должность и освобождаемый от должности учредителем, который осуществляет следующие функции:
      1) представляет интересы детской деревни семейного типа во всех организациях;
      2) обеспечивает выполнение требований охраны труда, техники безопасности, санитарных и противопожарных правил, охраны жизни и здоровья детей;
      3) организует выпуск и устройство воспитанников, проявляет заботу об их нравственно-духовном, физическом воспитании и материальном обеспечении;
      4) создает условия для повышения профессионального мастерства и творческого роста матерей-воспитателей и сотрудников детской деревни;
      5) заключает договоры;
      6) выдает доверенности;
      7) открывает банковские счета;
      8) издает приказы и дает указания, обязательные для всех работников;
      9) принимает на работу по индивидуальному трудовому договору обслуживающий персонал и увольняет его;
      10) принимает меры поощрения и налагает дисциплинарные взыскания на сотрудников детской деревне семейного типа;
      11) осуществляет иные функции, возложенные на него настоящим Положением и Уставом.

Приложение 2         
к приказу Министра образования и
науки Республики Казахстан  
от 18 июля 2001 года № 583  

Квалификационные категории матерей-воспитателей

      Сноска. Приложение 2 в редакции приказа Министра образования и науки РК от 27.03.2012 № 121 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      1. Настоящие Квалификационные категории матерей-воспитателей разработаны в соответствии с пунктом 2 статьи 14 Закона Республики Казахстан «О детских деревнях семейного типа и домах юношества» (далее - Закона) и устанавливают Квалификационные категории матерей-воспитателей.
      2. Требования к матерям-воспитателям определяется в соответствии со статьей 14 Закона.
      3. Мать-воспитатель в своей деятельности руководствуется Конвенцией ООН о правах ребенка (1994 год), Конституцией Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан «Об образовании» и нормативными правовыми актами в области образования и защиты прав детей, методическими рекомендациями по вопросам обучения и воспитания.
      4. Матери-воспитателю необходимо владеть знаниями по педагогике, психологии, возрастной физиологии и гигиене, основам доврачебной медицинской помощи, теории и методике воспитательной работы, основам государственной молодежной политики, гражданскому и трудовому законодательству.
      5. Устанавливаются следующие категории:
      1) мать-воспитательница второй категории (необходимо средне (техническое и профессиональное) образование и стаж работы в должности матери-воспитателя до 3-х лет);
      2) мать-воспитатель первой категории (необходимо послесреднее образование и стаж работы в должности матери-воспитателя не менее 3-х лет);
      3) мать-воспитатель высшей категории, (необходимо высшее образование и стаж работы в должности матери-воспитателя не менее 5 лет).

Приложение 3         
к приказу Министра образования и
науки Республики Казахстан  
от 18 июля 2001 года № 583  

Правила
проведения конкурсного отбора матери-воспитателя осуществляющей
содержание и воспитание детей в семье детской деревни

      Сноска. Приложение 3 в редакции приказа Министра образования и науки РК от 27.03.2012 № 121 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      1. Настоящие Правила разработаны в соответствии с пунктом 2 статьи 11 Закона Республики Казахстан «О детских деревнях семейного типа и домах юношества» и определяют порядок проведения конкурсного отбора матери-воспитателя осуществляющей содержание и воспитание детей в семье детской деревни.
      2. Конкурсный отбор матери-воспитателя проводится конкурсной комиссией, в состав которой входят:
      1) представитель органа опеки и попечительства по месту нахождения детской деревни;
      2) представитель областного управления (департамента) образования;
      3) представитель областного управления (департамента) здравоохранения;
      4) представитель Администрации детской деревни.
      Рабочим органом конкурсной комиссии является Администрация детской деревни.
      3. Конкурсной комиссией за один месяц до проведения конкурса публикуется объявление о проведении конкурса в средствах массовой информации.
      4. К конкурсу допускаются граждане Республики Казахстан, достигшие возраста двадцати семи лет, имеющие высшее, послесреднее или среднее (техническое и профессиональное) образование, не состоящие в браке, не имеющие собственных либо усыновленных (удочеренных) несовершеннолетних детей.
      5. К участию в конкурсе не допускаются:
      1) лица, признанные судом недееспособными или ограниченно дееспособными;
      2) лица, лишенные по суду родительских прав или ограниченные судом в родительских правах;
      3) лица, отстраненные от обязанностей опекуна и попечителя за ненадлежащее исполнение возложенных на него законом обязанностей;
      4) бывшие усыновители (удочерители), если усыновление (удочерение) отменено судом по их вине;
      5) лица, имеющие судимость;
      6) лица, которые по состоянию здоровья не могут осуществлять обязанности по воспитанию ребенка.
      6. Лица, желающие принять участие в конкурсе, подают в конкурсную комиссию следующие документы:
      1) заявление (произвольная форма);
      2) личный листок по учету кадров;
      3) нотариально заверенная копия документа об образовании;
      4) нотариально заверенная копия трудовой книжки;
      5) справка о судимости;
      6) справка о состоянии здоровья, в том числе психического, об отсутствии наркотической (токсической), алкогольной зависимости;
      7) одну фотографию размером 3х4.
      7. Конкурс проводится в форме собеседования с лицами, подавшими заявление на участие в конкурсе.
      8. Победитель конкурса решением конкурсной комиссии рекомендуется на назначение на должность матери-воспитателя.
      В соответствии с рекомендациями конкурсной комиссии мать- воспитатель назначается на должность приказом Директора детской деревни.
      После назначения на должность матери-воспитателя с ней заключается индивидуальный трудовой договор.
      9. Кандидаты в матери-воспитательницы, участвовавшие в конкурсе и не прошедшие отбор, при их согласии, конкурсной комиссией рекомендуется на зачисление в резерв.
      10. Зачисление в резерв осуществляется органом опеки и попечительства. Список резервных матерей-воспитателей передается Администрации детской деревни.
      В случае досрочного расторжения договора о передаче детей в семью детской деревни по инициативе матери-воспитателя, привлечение резервной матери-воспитателя к исполнению должности матери-воспитателя семьи, осуществляется Администрацией детской деревни по согласованию с органом опеки и попечительства и посредством заключения с ней индивидуального трудового договора.

Приложение 4         
к приказу Министра образования и
науки Республики Казахстан  
от 18 июля 2001 года № 583  

Типовой договор
о передаче детей в семью детской деревни

      Сноска. Приложение 4 в редакции приказа Министра образования и науки РК от 27.03.2012 № 121 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

____________________ от «__» ____________ 20___г. (город, село)
 

      Настоящий договор заключен между органом опеки и попечительства при акиме ___________________________________________________________
              (области, города республиканского значения, столицы)
в лице _____________________________________________________________,
                                 (Ф.И.О.)
действующего на основании Правил осуществления функций государства по
опеке и попечительству, утвержденных постановлением Правительством
Республики Казахстана от 30 марта 2012 года № 382, и именуемый в
дальнейшем «Орган», с одной стороны,
      Администрация детской деревни «_______________________________»
                                             (наименование)
в лице директора ___________________________________________________,
                                      (Ф.И.О.)
      действующего на основании Устава, именуемая в дальнейшем
«Администрация», с другой стороны, и гражданка Республики Казахстан,
____________________________________________________________________,
         (Ф.И.О., № удостоверения личности, кем и когда выдано)
именуемая в дальнейшем «мать-воспитатель», составили настоящий
договор о нижеследующем:

1. Условия воспитания, образования и содержания

      1.1. Орган передает на воспитание в семью матери-воспитателя ребенка
____________________________________________________________________,
                (Ф.И.О.) (число, месяц, год рождения)

а мать-воспитатель обязуется создать необходимые жилищно-бытовые условия для проживания, воспитания и обучения, а также физического, психического, нравственно-духовного развития воспитанника, его социальной адаптации.
      1.2. Ребенок передается на воспитание матери-воспитателю на срок до достижения им совершеннолетия.
      1.3. Ребенок, достигший десятилетнего возраста, передается на воспитание в семью с его письменного согласия, которое является неотъемлемой частью настоящего Договора.
      1.4. Передача ребенка на воспитание в семью матери-воспитателя оформляется приказом директора Администрации.

2. Права администрации и матери-воспитателя

      2.1. Администрация вправе:
      2.1.1. рекомендовать формы и методы обучения и воспитания;
      2.1.2. требовать и контролировать выполнение ребенком правил проживания в детской деревне;
      2.1.3. с согласия ребенка привлекать его к выполнению работ по благоустройству детской деревни.
      2.2. Мать-воспитатель вправе:
      2.2.1. определять способы воспитания детей с учетом их мнения, мнения администрации и рекомендации Органа;
      2.2.2. выбирать организации образования и формы обучения.

3. Обязанности органа, администрации и матери-воспитателя

      3.1. Орган обязан:
      3.1.1. осуществлять контроль за содержанием и воспитанием ребенка, состоянием его здоровья, управлением его имуществом;
      3.1.2. давать консультации матерям-воспитателям по психолого-медико-педагогическим вопросам;
      3.1.3. передать Администрации следующие документы:
      3.1.4. свидетельство о рождении;
      3.1.5. медицинскую справку о состоянии здоровья и выписку из истории болезни ребенка;
      3.1.6. справку о состоянии здоровья матери и течении родов (в случае передачи ребенка из дома ребенка);
      3.1.7. документ об образовании (для детей школьного возраста);
      3.1.8. документ о родителях (копию свидетельства о смерти, приговор или решение суда, справку о болезни, розыске родителей и другие документы, подтверждающие отсутствие родителей или невозможность воспитания ими своих детей);
      3.1.9. справку о наличии братьев и сестер и их местонахождении;
      3.1.10. опись имущества, принадлежащего ребенку, и сведения о лицах, отвечающих за его сохранность;
      3.1.11. документы о закреплении ранее занимаемой жилой площади за несовершеннолетними и сведения органов юстиции о государственной регистрации прав на недвижимое имущество и сделок с ним на ребенка и его родителей;
      3.1.12. копию решения суда о взыскании алиментов, а также документы, подтверждающие право на пособие, пенсию и другие социальные выплаты;
      3.1.13. копии документов о наличии счета, открытого на имя ребенка в банке;
      3.1.14. иные документы;
      3.1.15. оказывать методическую помощь в образовании и воспитании детей-воспитанников, в лечебно-профилактической и психолого-диагностической работе.
      3.2. Администрация обязана:
      3.2.1. не реже одного раза в год представлять органу отчеты о состоянии здоровья воспитанника, о работе по его воспитанию, а также по управлению имуществом воспитанника;
      3.2.2. в случаях, предусмотренных Правительством Республики Казахстан, обеспечивать питанием, одеждой, обувью, мягким инвентарем по установленным нормам;
      3.2.3. выделить жилое помещение (комнату), соответствующую санитарно-гигиеническим нормам и пригодную для проживания;
      3.2.4. в случае, если воспитанник обучается в учебном заведении, обеспечить необходимые условия для занятий;
      3.2.5. обеспечить необходимыми бытовыми условиями (комната для приготовления и приема пищи, место для хранения вещей, прачечная, санузел, душевая и другие.);
      3.2.6. обеспечивать защиту его законных интересов и прав;
      3.2.7. организовывать и проводить мероприятия, способствующие социальной адаптации воспитанника (выпускника), содействовать развитию его индивидуальных способностей, физическому, интеллектуальному, духовному и нравственному развитию, привитию чувства патриотизма и гражданственности;
      3.2.8. принимать меры к его трудоустройству;
      3.2.9. принимать меры к организации его досуга.
      3.3. Мать-воспитатель обязана:
      3.3.1. обеспечивать условия для получения детьми начального, основного среднего и общего среднего образования;
      3.3.2. обеспечивать сохранность переданных ей копий документов;
      3.3.3. воспитывать ребенка, заботится о его здоровье, физическом, психическом, нравственном и духовном развитии в соответствии с Кодексом Республики Казахстан «О браке (супружестве) и семье»;
      3.3.4. добросовестно исполнять возложенные на нее обязанности, в том числе по созданию в семье домашней атмосферы.

4. Досрочное расторжение договора

      4.1. Досрочное расторжение договора о передаче детей в семью детской деревни может осуществляться в случаях:
      4.1.1. наличия уважительных причин (болезнь, изменение семейного положения и другие случаи невозможности выполнения своих обязанностей) по инициативе матери-воспитателя;
      4.1.2. уклонения матери-воспитателя от выполнения возложенных на нее обязанностей, злоупотребления своими правами, жестокого обращения с детьми, в том числе осуществления физического или психического насилия над ними и в других случаях возникновения неблагоприятных условий для содержания, воспитания и образования детей по инициативе органа опеки и попечительства и (или) администрации детской деревни;
      4.1.3. возвращения ребенка (детей) родителям или его (их) усыновления (удочерения), а также передачи ребенка (детей) под опеку (попечительство), на патронатное воспитание;
      4.1.4. нарушения условий договора.

5. Основания и последствия прекращения договора

      5.1. Договор о передачи детей в семью детской деревни прекращается:
      5.1.1. в случае достижения воспитанниками совершеннолетнего возраста;
      5.1.2. в случае если отсутствует согласия ребенка (детей) достигшие возраста десяти лет;
      5.1.3. решением органа опеки и попечительства, в случаях неоднократного нарушения распорядка детской деревни, выявления фактов употребления алкоголя, наркотиков, других одурманивающих веществ, совершения непристойных действий сексуального характера ребенком (детьми) детской деревни.

6. Ответственность сторон

      6.1. Стороны за нарушение условий настоящего договора несут ответственность в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      6.2. Настоящий договор составлен на государственном и русском языках в трех экземплярах: по одному каждой из сторон.

Орган опеки и попечительства              Директор Администрации
______________________________        _______________________________
       (Ф.И.О. подпись)                       (Ф.И.О. подпись)

Юридические адреса сторон:
____________________________            __________________________
      МП                                     МП

                            Мать-воспитатель
                        _______________________
                           (Ф.И.О. подпись)

Приложение 5         
к приказу Министра образования и
науки Республики Казахстан  
от 18 июля 2001 года № 583  

Типовой договор
о содержании в Доме юношества, заключенный между детской
деревней, детским домом и школой-интернатом для детей-сирот и
детей, оставшихся без попечения родителей, и воспитанником
(выпускником)

      Сноска. Приложение 5 в редакции приказа Министра образования и науки РК от 27.03.2012 № 121 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования); с изменениями, внесенными приказом Министра образования и науки РК от 31.01.2013 № 20 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

___________ от «__» ___________ 20__ г. (город, село)

      Администрация детской деревни (детского дома, школы-интерната
для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей) «___________________________________________________________________»
                              (наименование)
в лице директора ___________________________________________________,
                                        (Ф.И.О.)
      действующего на основании Устава, именуемая в дальнейшем
«Администрация», с одной стороны,

      Администрация Дома юношества «________________________________»
                                             (наименование)
в лице директора ___________________________________________________,
                                        (Ф.И.О.)
действующего на основании Устава, именуемая в дальнейшем
«Администрация Дома юношества», с одной стороны, и воспитанник
(выпускник) ________________________________________________________,
                                    (Ф.И.О.)
именуемый в дальнейшем «воспитанник (выпускник)», с другой стороны,
заключили настоящий Договор о следующем:

1. Предмет договора

      1.1. Администрация предоставляет воспитаннику (выпускнику) до достижения им двадцати трех лет оборудованное жилое помещение (комнату) в Доме юношества и обеспечивает меры по его социальной адаптации.

2. Права и обязанности сторон

      2.1. Администрация Дома юношества обязана:
      2.1.1. выделить жилое помещение (комнату), соответствующее санитарно-гигиеническим нормам и пригодное для проживания;
      2.1.2. в случае, если гражданин обучается в учебном заведении, обеспечить необходимые условия для занятий;
      2.1.3. обеспечить необходимыми бытовыми условиями (комната для приготовления и приема пищи, комната для хранения вещей, душевая, прачечная, санузел, душевая и др.);
      2.1.4. обеспечивать защиту его законных интересов и прав;
      2.1.5. организовывать и проводить мероприятия, способствующие социальной адаптации воспитанника (выпускника), содействовать развитию его индивидуальных способностей, физическому, интеллектуальному, духовному и нравственному развитию, привитию чувства патриотизма и гражданственности;
      2.1.6. принимать меры к его трудоустройству;
      2.1.7. принимать меры к организации его досуга;
      2.1.8. при наличии подсобного хозяйства, производственных мастерских, мини-столярных, слесарных и других производств обеспечить обучение рабочей профессии;
      2.1.9. в случаях, предусмотренных Правительством Республики Казахстан, обеспечивать питанием, одеждой, обувью, мягким инвентарем по установленным нормам.
      2.2. Администрация Дома юношества вправе:
      2.2.1. требовать и контролировать выполнение воспитанником (выпускником) правил проживания в Доме юношества;
      2.2.2. с согласия воспитанника (выпускника) привлекать его к выполнению работ по благоустройству Дома юношества;
      2.2.3. исключен приказом Министра образования и науки РК от 31.01.2013 № 20 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования);
      2.2.4. если воспитанник (выпускник) обучается в учебном заведении, жилое помещение (комната) предоставляются ему бесплатно;
      2.2.5. отчислить воспитанника (выпускника) из Дома юношества за грубое нарушение требований правил проживания в Доме юношества;
      2.2.6. в случае, если позволяют нормы жилплощади, установленные санитарно-гигиеническими правилами, подселять другого жильца.
      2.3. Воспитанник (выпускник) обязан:
      2.3.1. использовать предоставленное жилое помещение (комнату) по назначению, содержать его в чистоте и порядке;
      2.3.2. обеспечивать сохранность жилого помещения (комнаты), а также оборудования и инвентаря Дома юношества, предоставляемого ему в пользование;
      2.3.3. строго выполнять указания администрации Дома юношества и Правила проживания в Доме юношества;
      2.3.4. уважать честь и достоинство обслуживающего персонала и других лиц, проживающих в Доме юношества;
      2.3.5. выполнять правила техники безопасности при работе в подсобном хозяйстве, производственных и других мастерских Дома юношества.
      2.4. Воспитанник (выпускник) вправе:
      2.4.1. требовать защиты своих законных прав и интересов;
      2.4.2. пользоваться имуществом и оборудованием Дома юношества на условиях, определенных администрацией;
      2.4.3. получать профессиональное образование;
      2.4.4. использовать свое конституционное право на свободу труда;
      2.4.5. пользоваться льготами, предусмотренным Законом Республики Казахстан «О государственных социальных пособиях по инвалидности, по случаю потери кормильца и по возрасту в Республике Казахстан».
      2.5. Директор Дома юношества обязан:
      2.5.1. систематически изучать рынок труда посредством:
      2.5.2. установления контактов с заинтересованными организациями и изучения вакантных мест в организациях;
      2.5.3. создания подсобных хозяйств, мини-столярных, слесарных мастерских и других объектов малого предпринимательства;
      2.5.4. осуществлять взаимодействие с администрацией детской деревни, детского дома и школы-интерната для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей, по вопросам, входящим в его компетенцию.

3. Срок действия договора

      3.1. Настоящий договор действует с момента его подписания сторонами и до достижения воспитанником (выпускником) двадцати трех лет.

4. Прекращение договора

      4.1. Договор о содержании в Доме юношества, помимо оснований, предусмотренных в нем, прекращается:
      4.1.1. с достижением возраста двадцати трех лет;
      4.1.2. с изъявлением желания лица, проходящего социальную адаптацию, прекратить договор;
      4.1.3. решением органа опеки и попечительства, администрации детской деревни, детского дома и школы-интерната для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей, в случаях неоднократного нарушения распорядка Дома юношества, выявления фактов употребления алкоголя, наркотиков, других одурманивающих веществ, совершения непристойных действий сексуального характера воспитанником (выпускником) Дома юношества;
      4.1.4. решением администрации Дома юношества, функционирующего как самостоятельное юридическое лицо, в случаях неоднократного нарушения распорядка Дома юношества, выявления фактов употребления алкоголя, наркотиков, других одурманивающих веществ, совершения непристойных действий сексуального характера воспитанником (выпускником) Дома юношества;
      4.1.5. в иных случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан.

5. Прочие условия

      5.1. По соглашению сторон в данный Договор могут вноситься изменения и дополнения, которые будут являться неотъемлемой частью Договора.
      5.2. Разногласия, возникшие в процессе исполнения Договора, решаются путем переговоров, а в случае не достижения соглашения - в судебном порядке.
      5.3. Настоящий Договор составлен на государственном и русском языках в трех экземплярах: по одному каждой из сторон.

      Примечание: Типовой договор о содержании в Доме юношества (функционирующем как самостоятельное юридическое лицо) заключается между директором дома юношества и воспитанником (выпускником).

               Директор
    (детская деревня, детский дом,
школы-интерната для детей-сирот и детей,         Воспитанник
      (выпускник) оставшихся без
         попечения родителей)
       _______________________                _________________
           (Ф.И.О. подпись)                    (Ф.И.О. подпись)

      МП

                         Директор Дома юношества
                          _____________________
                             (Ф.И.О. подпись)
                        _________________________