Аудандық мәслихаттың 2003 жылғы 29 желтоқсандағы N 4-23 "Талғар аудандық мәслихатының регламентiн бекiту туралы" шешiмiне өзгертулер мен толықтырулар енгiзу туралы

Алматы облысы Талғар аудандық мәслихатының 2004 жылғы 16 сәуірдегі N 7-38 шешімі. Алматы облыстық Әділет департаментінде 2004 жылы 12 мамырда N 1615 тіркелді. Күші жойылды - Алматы облысы Талғар аудандық мәслихатының 2005 жылғы 26 қаңтардағы № 18-72 шешімімен.

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы облысы Талғар аудандық мәслихатының 26.01.2005 № 18-72 шешімімен.
      РҚАО ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару туралы" Заңының 8 бабына сәйкес Талғар аудандық мәслихаты ШЕШIМ ҚАБЫЛДАДЫ:

      Аудандық мәслихаттың 2003 жылғы 29 желтоқсандағы N 4-23 "Талғар аудандық мәслихатының регламентiн бекiту туралы" Алматы облыстық Әдiлет департаментiнде 2004 жылдың 28 қаңтарында мемлекеттiк тiркеуден өткен N 1466 шешiмiне өзгертулер мен толықтырулар енгiзiлсiн: 15 тарау мынадай мазмұнда редакциялансын:

      Аудандық мәслихаттың тексеру комиссиясы

      1. Аудандық мәслихаттың тексеру комиссиясы (қаржыны қадағалау комиссиясы) мәслихаттың бөлiмi ретiнде құрамы болып есептеледi.

      2. Комиссия Қазақстан Республикасының Конституциясына, Қазақстан Республикасының Заңдарының негiзiнде жұмыс атқарады, өз жұмысында аудандық мәслихаттың регламентiн басшылыққа алады.

      Комиссияның қызметi және мiндетi

      3. Комиссия өзiне берiлген мынадай мiндеттердi атқарады:

      1) аудандық бюджеттiң түсiмiн қалыптастыру және орындалуының, шаруашылық қызметтiң қаржыландыруын қадағалауды жүзеге асыру, Мәслихаттың және аудандық әкiмияттың және жеке құрылымдарының, мекеме және ұйымдарының, бюджет қаржысының ұсталатын шаруашылық жекеменшiктердi нәтижелi және белгiлi мақсатпен пайдалануды қадағалау;

      2) бюджеттен тыс қорлардың, бюджет қаржысының нәтижелi және үнемдеп пайдалануды, түсiмнiң уақытысында және толық түсуiн қадағалау;

      3) аудан меншiгiндегi мүлiктердi жеке меншiкке беруден түскен қаржының пайдаланылуын қадағалауды жүзеге асыру;

      4) ауданның әлеуметтiк-экономикалық даму бағдарламасына бөлiнген қорлардың заңды және тиiмдi пайдалануын тексеру, аудан әкiмияты және құрылымдарының инвестициялық жұмыстарын қадағалау;

      5) сауда мекемелерiнiң жарғылық қорларының және аудан қаржысы, меншiгiнiң заңды түрде берiлуiн тексеру;

      6) жалдамалы мекемелердiң, шаруашылық меншiктердiң орнына құрылған құрылымдардың шаруашылық қаржы қызметiн қадағалау;

      7) тексеру комиссиясының жұмысын жоспарлау;

      8) тексеру комиссиясының жұмыстарын жүргiзу жұмысы.

      Тексеру комиссиясының өкiлеттiгi

      4. Осы қағидаға байланысты тұрақты комиссия өз қызметiн атқару үшiн өз өкiлеттiгiн жүргiзедi.

      1) комиссия жұмысына байланысты жергiлiктi және мемлекеттiк басқару органдарынан, басқармалардан, мекеме, жекеменшiк түрiне қарамай барлық ұйымдардан белгiленген жағдайда арнаулы анықтамалар, статистикалық талдаулар, басқа да мәлiметтер сұратуға және алуға;

      2) аудандық бюджеттiң есебiнен ұсталатын мемлекеттiк мекемелердiң аудандық бюджеттi орындауын аудандық Мәслихаттың ол туралы шешiмiнiң орындалуын қадағалауды жүзеге асыру, аудандық бюджеттен бөлiнген қаржыны дұрыс пайдаланып, оның iшiнде кредиттер, мемлекеттiк органдардың iшiнде жергiлiктi бюджетте қаржы толық және уақытысында түсуiн қамтамасыз етуге,

      3) жергiлiктi бюджеттiң пайдалануын құрастыру жұмыстарының жағдайын кешендi және iрiктеу тексеруiн жүргiзуге,

      4) аудандық бюджеттен қаржыландыратын объектiлердiң қаржы құжаттарын, есеп кiтапшалары жоспарларын, счеттарын, сметалары және қаржы шаруашылық қызметтерiнiң басқа да құжаттарын, қалдық ақшадай қаржыларын, бағалы қағаздарды, бағалы заттардың және олардың жұмсалуын тексеруге,

      5) аудандық мәслихаттың депутаты емес мамандарды, экспорттарды, қаржы және басқа кәсiпорындардың, мекемелердiң iскер жұмыскерлерiн келiсiм шарт бойынша жұмысқа тартуға,

      6) өз құзыретiне қарай тексерiлген мекеме, ұйым және кәсiпорындарға орындалуға тиiстi кемшiлiктердi уақытысында жоюды, аудандық бюджетте төленбеген немесе заңсыз жаратылған қаржысын аудандық бюджетке өндiруге,

      7) қаралған, тексерiлген мәлiметтердi мәслихаттың қажеттi тұрақты комиссиясын аудандық әкiмиятқа, комитеттерi мен басқаларын тексерiп осы жөнiнде тиiстi шаралар қолдану үшiн жiберiп отыруға,

      8) мемлекетке заттай келтiрген зиянкестiгi, қырсыздығы үшiн мәслихаттың шешiмдерiн, заңның талаптарын орындамағаны үшiн кiнәлi лауазымды кiсiлердi жауапкершiлiкке тартуға аудандық мәслихатқа, әкiмиятқа ұсыныс жасауға өкiлеттi.

      Тексеру комиссиясының жұмысын ұйымдастыру

      5. Аудандық мәслихаттың тексеру комиссиясы мәслихаттың өкiлеттiк мерзiмiне оның депутаттарынан және де ауылшаруашылық мамандарынан құрылады. Тексеру комиссиясының сан құрамын мәслихат белгiлейдi.

      6. Тексеру комиссиясының төрағасы ашық немесе жасырын дауыс беру арқылы мәслихаттың сессиясында, тек қана аудандық мәслихаттың депутаттарының қатарынан сайланады.

      7. Мәслихаттың тексеру комиссиясының төрағасы лауазымына сайлау үшiн кандидатты аудандық мәслихаттың депутаттары ұсынады.

      8. Мәслихаттың тексеру комиссиясының төрағасы лауазымына кандидатты сайлауды сессия бекiтедi, жасырын дауыс беру тәртiбi мәслихаттың Регламентiмен анықталады.

      9. Мәслихаттың депутаты, тексеру комиссиясының төрағасы болып сайланғанда аудан әкiмiнiң аппарат басшысына белгiлеген мөлшерде жалақы белгiленiп, бос түрде жұмыс атқарады.

      10. Комиссия қызметi әрбiр комиссия мүшелерiнiң жеке жауапкершiлiгi негiзiнде құрылады.

      11. Комиссия өз жұмысын аудандық мәслихаттың басшылығымен атқарып, оның алдында жылына бiр реттен кем емес өз қызметi туралы есеп бередi.

      12. Тексеру мәслихаттың тексеру комиссиясының шешiмiмен жүргiзiлуi мүмкiн, болмаса мәслихат хатшысының, мәслихат депутаттарының үштен екi санының талабы бойынша тағы да басқа жағдайларда Қазақстан Республикасы Заңнамасында көрсетiлгендей тексеру комиссиясы бойынша тексеру комиссиясы акт жазады, ол туралы мәслихат және әкiмият хабарлайды. Тексеру жылына бiр реттен кем жүргiзiлмейдi.

      13. Тексеру, талдау, қадағалау жүргiзу, жоспарлау жұмыстарын жүргiзуге байланысты комиссия өз құзыретiне қарай барлық сұрақтарды өз бетiмен шеше алады.

      14. Комиссияның отырыс жиналысы тоқсан сайын бiр реттен кем емес керектi жағдайда өткiзiледi.

      15. Комиссия отырыс жиналысына 2/3 мүшесi қатысса өкiлеттi болады. Шешiм қатысқан комиссия мүшелерiнiң көпшiлiк даусымен қабылданады.

      16. Комиссия өз жұмысын аудандық мәслихаттың тұрақты комиссияларымен және басқарушы органдармен, аудандағы мүдделi мекемелермен келiсiп атқарады.

      17. Тексеру жоспар бойынша аудандық қаржы басқармасы, аудандық салық комитетi және аудандық қазына басқармаларымен бiрiгiп өткiзiлуi мүмкiн.

Аудандық мәслихат


сессиясының төрағасы


Аудандық мәслихаттың


хатшысы



О внесении изменений и дополнений в решение районного Маслихата от 29 декабря 2003 года N 4-23 "Об утверждении регламента Талгарского районного Маслихата"

Решение Талгарского районного Маслихата Алматинской области от 16 апреля 2004 года N 7-38. Зарегистрировано Департаментом юстиции Алматинской области 12 мая 2004 года за N 1615. Утратило силу решением Талгарского районного маслихата Алматинской области от 26 января 2005 года № 18-72.

      Сноска. Утратило силу решением Талгарского районного маслихата Алматинской области от 26.01.2005 № 18-72.

      В соответствии со ст. 8 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении в Республике Казахстан" районный Маслихат РЕШИЛ:

      Внести в решение районного Маслихата от 29 декабря 2003 года N 4-23 "Об утверждении регламента Талгарского районного Маслихата" зарегистрированного в Департаменте юстиции Алматинской области 19 января 2004 года за N 1466 следующие изменения и дополнения:

      главу 15 изложить в следующей редакции:

      Ревизионная комиссия районного Маслихата

      1. Ревизионная комиссия районного Маслихата (далее - комиссия) является структурным подразделением районного Маслихата.

      2. Комиссия действует на основания Конституции Республики Казахстан, Законов Республики Казахстан, руководствуется в своей работе настоящим регламентом районного Маслихата.

      Задачи и функции комиссии

      3. В соответствии с возложенными на нее Задачами комиссия проводит:

      1) Осуществление финансового контроля за формированием и исполнением районного бюджета за финансово-хозяйственной деятельностью Маслихата и акимата района и его структурных единиц, предприятий и организации, содержащихся за счет бюджетных средств, за целевым и эффективном использованием коммунальной собственности.

      2) Контроль за своевременностью и полной поступление доходов, целевом и экономном расходовании средств бюджета и внебюджетных фондов.

      3) Осуществляет контроль за использованием средств, поступивших от приватизации и разгосударствления собственности района.

      4) Контроль инвестиционную деятельность акимата района и ее структур, проверяет законность и эффективность использования ресурсов выделенных на выполнение программ социально-экономического развития района.

      5) Проверяет законность передачи имущества, денежных средств района и уставные фонды коммерческих предприятий.

      6) Контроль финансово-хозяйственную деятельность, созданных на основе коммунальной собственности, арендных предприятий.

      7) Планирование деятельности ревизионной комиссии.

      8) Документирование деятельности ревизионной комиссии.

      Полномочия ревизионной комиссии

      4. Для осуществления указанных функции, в соответствии с настоящим положением, комиссия полномочна:

      1) Запрашивать и получить в установленном порядке от государственных и местных органов власти, управлении, предприятии, организации всех форм собственности официальные справочное, аналитические статистические и иные данные, необходимые для работы комиссии.

      2) Осуществлять контроль за исполнением решение районного Маслихата об исполнении районного бюджета государственными учреждениями, содержащимся за счет районного бюджета: целевым использованием средств, выделенных из районного бюджета, в том числе кредитов: деятельности государственных органов в части обеспечения ими полного и своевременного поступления средств в местный бюджет.

      3) Проводить комплексные или выборочные проверки состояние работы по формированию и использованию местного бюджета.

      4) Проверять на объектах финансируемых из районного бюджета финансовые документы, бухгалтерские книги, счета, планы, сметы и другие документации о финансово-хозяйственной деятельности, наличие денежных средств, ценных бумаг, материальных ценностей и правильность их расходования.

      5) Привлекать к своей работе специалистов, экспертов, финансовых и практических работников других ведомств на договорной основе, не являющихся депутатом районного Маслихата.

      6) В пределах своей компетенции давать проверяемым предприятиям, учреждениям, организациям обязательные для исполнения указания об устранении в установленные сроки выявленных нарушении и возмещении в бюджет района неоплаченные или незаконно израсходованные средства.

      7) Направлять материалы проверок и ревизий в соответствующие постоянные комиссии Маслихата, акимат района, его комитеты и управления для рассмотрения и принятия по ним необходимых мер.

      8) Вносить в районный Маслихат, акимат района рекомендации о привлечении к ответственности должностных лиц, виновных в нарушении требовании Законодательства, решении Маслихата, бесхозяйственности, причинивших материальный ущерб государству.

     

      Организация деятельности ревизионной комиссии

      5. Ревизионная комиссия районного Маслихата образуется Маслихатом на срок его полномочий из числа его депутатов, а также специалистов народного хозяйства. Число членов ревизионной комиссии определяется Маслихатом.

      6. Председатель ревизионной комиссии избирается только из числа депутатов районного Маслихата, открытым или тайным голосованием на сессии Маслихата.

      7. Кандидатуры для избрания на должность председателя ревизионной комиссии Маслихата вносится депутатами районного Маслихата.

      8. Сессия утверждает кандидатуры избрания на должность председателя ревизионной комиссии Маслихата, порядок проведения тайного голосования определяется регламентом Маслихата.

      9. Депутату Маслихата, в случае избрания его председателем ревизионной комиссии на освобожденной основе, устанавливается заработная плата в размере, установленном для руководителя аппарата акима района.

      10. Деятельность комиссии строится на основе персональной ответственности каждого члена комиссии.

      11. Комиссия работает под руководством районного Маслихата, перед которым отчитывается о своей деятельности не реже одного раза в год.

      12. Ревизия могут проводится по решению Маслихата ревизионной комиссии, либо секретаря Маслихата по требованию не менее одной трети от числа избранных депутатов Маслихата, а также в иных случаях, определенных законодательством Республики Казахстан. По результатам ревизии ревизионная комиссия составляет акт, о котором информирует Маслихат и акимат. Ревизия проводится не реже одного раза в год.

      13. Комиссия в пределах в своей компетенции самостоятельно решает все вопросы, связанные с осуществлением планирования, контроля, проведением проверок, ревизий и обследований.

      14. Заседание комиссии проводятся по мере необходимости, но не реже одного раза в квартал, на которых рассматриваются результаты проверок и ревизий, планы работы.

      15. Заседание комиссии полномочно, если на нем присутствуют 2/3 ее членов. Решение принимается большинством голосов от числа членов комиссии.

      16. Комиссия в своей работе взаимодействует с постоянными комиссиями районного Маслихата и административными органами и другими заинтересованными организациями района.

      17. Проверки могут проводится по планам совместно с работниками районного финансового управления, налогового комитета района и районного управления Казначейства.

Председатель сессии


районного Маслихата

Канаев Д.А.





Секретарь


районного Маслихата

Кудыков Н.К.