Төтенше жағдайларды ескерту және соңын алып, жою жөнінде аудандық комиссия құру туралы

Қарағанды облысы Абай ауданы әкімиятының 2004 жылғы 06 қаңтардағы N 01/10 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2004 жылғы 18 ақпанда N 1424 тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Абай ауданының әкімдігінің 2007 жылғы 1 маусымдағы N 14/03 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Абай ауданының әкімдігінің 2007.06.01 N 14/03 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 1996 жылғы 5 шілдедегі N 19-1 "Табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар туралы", 1997 жылғы 7 мамырдағы N 100-1 "Азаматтық қорғаныс туралы" Заңдарына сәйкес әкімият қаулы етеді:
      1. Төтенше жағдайларды ескерту және соңын алып, жою жөнінде аудандық комиссия құрып, аудандық мәслихаттың сессиясында бекітілсін (N 1 қосымша).
      2. Төтенше жағдайларды ескерту және соңын алып, жою жөніндегі комиссияның ережесі бекітілсін (N 2 қосымша).
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Абай ауданы әкімінің орынбасары Ш.Қ. Тәнкебаевқа жүктелсін.

                                                 Ә. Әбдіханов

Абай ауданы әкімиятының
2004 жылғы 06 қаңтардағы
N 01/10 қаулысына
N 1 қосымша
"Төтенше жағдайларды ескерту
және соңын алып, жою жөнінде
аудандық комиссия құру туралы"

Төтенше жағдайларды ескерту және соңын алып жою жөніндегі аудандық комиссияның құрамы

1

Тәнкебаев Шахмұрат Қамалұлы

- аудан әкімінің орынбасары
- төраға

2

Сергеева Нина Васильевна

- аудан әкімінің орынбасары
- төраға орынбасары

3

Бимағанбетов Марат Айтбайұлы

- төтенше жағдайлар жөніндегі бас маман міндетін атқарушы - төраға орынбасары

4

Аглиулин Александр Минвалиевич

- Абай қаласының әкімі
- төраға орынбасары

5

Ульянкина Татьяна Ивановна

- сәулет және құрылыс бөлімінің бастығы - хатшы

Комиссия мүшелері:

6

Үсенова Сарқыт Серікқызы

- әлеуметтік сала бөлімінің бастығы

7

Сейілов Әділ Келдешұлы

- экономика және кәсіпкерлікті дамыту комитетінің төрағасы

8

Әшімов Құсайын Әшімұлы

- ауыл шаруашылық Департаменті бөлімінің бастығы

9

Белан Наталья Григорьевна

- "Абай аудандық медициналық бірлестігі" Коммуналдық Мемлекеттік Кәсіпорының директоры (келісім бойынша)

10

Лейкин Михаил Давыдович

- "Орталық қалалық емхана" Коммуналдық Мемлекеттік Кәсіпорының директоры (келісім бойынша)

11

Дәуітпаева Гүлнәр Төлеуқызы

- Мемлекеттік санитарлық - эпидемиологиялық бақылау басқармасының бастығы

12

Ким Виктор Васильевич

- "Благоустройство-7" Жауапкершілігі шектеулі серіктестігінің директоры (келісім бойынша)

13

Тайлақбаев Асылхан Назымханұлы

- Қарабас кентінің теміржол станциясының бастығы (келісім бойынша)

14

Садық Сайран Әбдуәліұлы

- аудандық қаржы бөлімінің бастығы

15

Көрпешова Бақытжан Қазбекқызы

- аудандық білім бөлімінің бастығы

16

Күзембаев Алтай Олжабергенұлы

- "Абай электр торабы" Жауапкершілігі шектеулі серіктестігінің конкурстық басқарушысы (келісім бойынша)

17

Лапшаков Александр Петрович

- "Абай жылу торабы" Жауапкершілігі шектеулі серіктестігінің директоры (келісім бойынша)

18

Мартынов Владимир Николаевич

- суда құтқару станциясының бастығы (келісім бойынша)

19

Оспанов Төлеген Әукенұлы

- аудандық ішкі істер басқармасының бастығы (келісім бойынша)

20

Онаев Саябек Қазбекұлы

- аудандық жол полициясы бөлімінің бастығы (келісім бойынша)

21

Тұтқышев Көмек Исабекұлы

- "Ұлан" Өндірістік Кооперативінің төрағасы (келісім бойынша)

22

Салауатов Мүслім Сағынайұлы

- "Абай-Сервис" Коммуналдық Мемлекеттік Кәсіпорының директоры

23

Имашев Спандиар Исабекұлы

- Жолдарды эксплуатациялау басқармасы - 42 бастығы (келісім бойынша)

24

Шарабуряк Игорь Иванович

- N 30 өрт қауіпсіздігі бөлімінің бастығы (келісім бойынша)

25

Шайменов Мереке Қайыпұлы

- аудандық телекоммуникация торабының директоры (келісім бойынша)

26

Назипова Галина Замиловна

- "Газоіl" Жауапкершілігі шектеулі серіктестігі газ учаскесінің бастығы (келісім бойынша)

27

Айтжанов Жақсылық Айтжанұлы

- Есенгелді ауылдық округінің әкімі

28

Балкенов Рымбай Балкенұлы

- Южный кентінің әкімі

29

Балбеков Серікбай Борисұлы

- Қарабас кентінің әкімі

30

Байқадамов Қайрат Оразбайұлы

- Самар ауылдық округінің әкімі

31

Гладков Николай Леонидович

- Агрогородок ауылдық округінің әкімі

32

Журавицкая Галина Павловна

- Көксу ауылдық округінің әкімі

33

Жақыпов Мұрат Асанұлы

- Құлаайғыр ауылдық округінің әкімі

34

Иманбаева Күләш Төкенқызы

- Сәрепті ауылдық округінің әкімі

35

Кенжебаев Нұржан Сағынайұлы

- Топар кентінің әкімі

36

Таубаева Замзагүл Оралқызы

- Изумрудный кентінің әкімі

37

Танкебаев Серікхан Қайыркенұлы

- Юбилейный ауылдық округінің әкімі

38

Түлкин Мәгдіғарап Жақсыбекұлы

- Құрма ауылдық округінің әкімі

39

Тұрысбеков Есенгелді Есейұлы

- Ақбастау ауылдық округінің әкімі

40

Шаберт Людмила Сергеевна

- Жартас ауылдық округінің әкімі

Абай ауданы әкімиятының
2004 жылғы 06 қаңтардағы
N 01/10 қаулысына
N 2 қосымша
"Төтенше жағдайларды ескерту
және соңын алып, жою жөніндегі
аудандық комиссия құру туралы"

Төтенше жағдайларды ескерту және соңын алып жою жөніндегі аудандық комиссия туралы Ереже

1. Жалпы ережелер

      1. Төтенше жағдайларды ескерту және соңын алып жою жөніндегі аудандық комиссия (бұдан былай комиссия) кеңесші - мәжіліс құрушы орган болып табылады. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 11 маусымдағы N 554 "Төтенше жағдайлардың алдын алу және жою жөнiндегі ведомствоаралық мемлекеттiк комиссия туралы" Қаулысымен, Қазақстан Республикасының Азаматтық Қорғаныс және Төтенше Жағдайлар саласындағы заңдылықтарға, аудан әкімінің шешімі мен өкімі, аудандық әкімияттың қаулысына сәйкес құрылған. Комиссия қауіпті жағдай, апат, жаппай қырылу, эпидемиялық ұшқын, адамдардың жұқпалы ауруларымен, ауылшаруашылық малдар мен өсімдіктердің аурулары туындауы салдарынан төтенше жағдайларды (ТЖ) ескерту және жою саласындағы бірыңғай мемлекеттік бағдарламаны жасау мен жүргізу бойынша ұсыныс әзірлеу үшін құрылған.
      2. Комиссия ауыл округтерімен және кент әкімдерімен, комитеттермен, басқармалармен, барлық меншік нысанындағы (бұдан әрі әкімдер мен ұйымдар) кәсіпорындармен, мекемелермен ара қатынас жасау арқылы өкілеттігін жүзеге асырады.
      3. Комиссияның негізгі міндеттері:
      1) аудан аумағында тұрғындарды төтенше жағдайлардан қорғау мен қауіпсіздігін қамтамасыз етуге бағытталған құқықтық, экономикалық, ұйымдастырушылық - техникалық және өзге де шаралар жүйесін құру жөнінде ұсыныс әзірлейді;
      2) төтенше жағдайларды ескерту және соңын алып жою үшін күштерді жетілдіріп, қаржыны пайдаланудағы негізгі бағыттарын анықтайды;
      3) төтенше жағдайларды ескертіп соңын алу үшін материалды - техникалық ресурстар құру жөнінде ұсыныс әзірлейді;
      4) төтенше жағдайлар нәтижесінде зардап шеккен азаматтарды медициналық сауықтыру, әлеуметтік - экономикалық және құқықтық қорғау мәселесі жөніндегі әкімдер мен ұйымдардың жұмысын үйлестіру, сондай-ақ төтенше жағдайларды жоюға қатысқан азаматтарды қорғайды;
      5) төтенше жағдайларды ескерту және соңын алып жою мәселесі жөніндегі талдаушылық, сараптамалық және басқа жұмыстарды орындау үшін әкімияттар мен ұйымдардың мамандарын қатыстырады;
      4. Төтенше жағдайларды ескерту және соңын алып жою жөніндегі комиссияның құқығы:
      1) төтенше жағдайларды ескерту және соңын алып жою саласында әкімдер мен ұйымдардың жұмысын үйлестіру бойынша ұсыныс енгізеді;
      2) комиссияның құзырына жататын мәселелер бойынша әкімдермен ұйым басшыларының баяндамасын тыңдайды;
      3) комиссияның жұмысы үшін қажетті, әкімдер мен ұйымдардың жұмысы бойынша ақпарат талап етеді;
      4) төтенше жағдайларды ескерту және соңын алып жою жөніндегі бағдарламалық шараларын іске асыруға бюджеттен бөлінген қаржыны әкімдер мен ұйымдардың мақсатқа пайдалануына талдау жүргізеді;
      5) төтенше жағдайларды ескерту және соңын алып жою мәселелері жөніндегі зерделеу, сараптамалық және өзге де жұмыстарды орындау үшін әкімият және ұйым мамандары қатыстырылады.
      5. Аудан әкімінің орынбасары, төтенше жағдайларды ескерту және соңын алып жою жөніндегі аудандық комиссиясының төрағасы болып табылады.
      6. Комиссия мәжілісі қажеттілік бойынша өткізіледі, бірақ тоқсанына бір реттен кем емес. Комиссия шешімі хаттамамен ресімделеді.
      7. Төтенше жағдайларды ескерту және соңын алып жою жөніндегі аудандық комиссиясының құзыреттігіне сәйкес қабылдаған шешімдері нұсқаулық сипатта болады.
      8. Комиссия жұмысында қарастыратын, шешетін маңызды мәселелер бойынша аудан әкіміне жүйелі түрде ақпарат береді.

2. Төтенше жағдайларды ескерту және соңын алып жою жөніндегі комиссия мүшелерінің қызметтік міндеттері

      9. Төтенше жағдайларды ескерту және соңын алып жою комиссиясының төрағасы, аудан әкімінің орынбасары. Төтенше жағдайларды ескерту және соңын алып жою жөніндегі комиссияның жұмысын басқарады, тұрғындардың қауіпсіздігін, қоршаған ортаны қорғауды, тұрмыстық қамтамасыз ететін, ауыл шаруашылық объектілерін, болуы мүмкін қатерден, аппатан, жойқыннан және экологиялық апаттардан сақтауды қамтамасыз етеді. Құтқару және қалпына келтіру жұмыстарын ұйымдастырумен жүргізуге басшылық жасайды.
      Төтенше жағдайларды ескерту, келесі жағдайларға байланысты төтенше жағдайлардың залалын азайту мен жоюға бағытталған шараларды әзірлеу және өткізу бойынша ауыл және кент әкімдерінің жұмысын үйлестіреді:
      1) тұрғын және халық шаруашылығы объектілерін қорғау;
      2) төтенше жағдайларды бақылау, болжау, апаттан құтқару мен ізін жою жұмыстарын жүргізу бойынша көп салалы қызметтермен бөлімдерді қолдау;
      3) зардап шеккен тұрғындарға көмек көрсету;
      4) тұрғындардың апаттан сақтану, қауіпсіздігін қамтамасыз ету, жасырыну орнын, қажет заттармен қамтамасыз ету;
      5) басқару мен байланыс жасауды ұйымдастыру, ақпараттық басқару жүйесін құру.
      Қажетті сақтандыру және резерв қорларын, материалдық заттардың артық қорын жасақтау, төтенше жағдайларды ескерту және соңын алып жою жөніндегі жұмысты материалды - техникалық жабдықтармен қамтамасыз етумен айналысады. Материалды-техникалық жабдықтар, жанар жағар май материалдарын, азық түліктер, дәрі дәрмектер қорын жасауға бақылау жүргізеді. Төтенше жағдайлардағы қимыл қозғалыс бойынша оқу жаттығуларын өткізеді.
      Ауданның азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар қызметінің басшылық құрамының жұмысына басшылық жасайды.
      10. Төтенше жағдайларды ескерту және соның алып жою жөніндегі комиссия төрағасының орынбасары, аудан әкімінің орынбасары.
      Қаржылық резерв құру, төтенше жағдайлардың зардабын азайту және соңын алып, жою, ескерту жөніндегі жұмыстар мен шығындарды қаржыландыру, сонымен қатар:
      1) табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайларды ескертуге, зардабын азайтуға және соңын алып, жоюға бағытталған шараларды өткізумен байланысты;
      2) зардап шеккен тұрғындарға қаржылық көмек көрсетумен байланысты;
      3) төтенше жағдайлар аумағында зерттеу жұмысын жүргізумен байланысты;
      4) төтенше жағдайларды бақылау жасау, болжау, апаттан құтқару мен апат ізін жою жұмысын жүргізу бойынша көп салалы қызметтер мен бөлімшелерді құру және қолдаумен байланысты;
      5) зардап шеккен тұрғындарға көмек көрсетумен байланысты;
      6) тұрғындардың апаттан сақтану, қауіпсіздігін қамтамасыз ету, жасырыну орнын, қажет заттармен қамтамасыз етумен байланысты;
      7) басқару мен байланыс жасауды ұйымдастыру, ақпараттық басқару жүйесін құрумен байланысты;
      8) қажетті сақтандыру және резерв қорларын құрумен байланысты.
      11. Төтенше жағдайларды ескерту және соңын алып жою жөніндегі комиссия төрағасының орынбасары, төтенше жағдайлар жөніндегі бас маман.
      Төтенше жағдайлар жөніндегі аудандық комиссия төрағасының басшылығымен тұрғындардың, қоршаған ортаның, тұрмыстық қамтамасыз ететін және халық шаруашылығы объектілерінде болуы мүмкін апаттан, қираудан, жаппай қырылу қауіпсіздігін қамтамасыз етеді, құтқару жұмыстарын ұйымдастырады.
      Төтенше жағдайларды болдырмау және соңын алып, жоюға бағытталған шараларды құрып, орындайды. Азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар қызметтері мен құрылымдарын жинақтайды.
      Аудандық төтенше жағдай комиссиясының, азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар қызметтерінің, азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайдың аумақтық және объектілік құрылымдарының жұмысын үйлестіреді.
      Төтенше жағдайларда немесе аудандық комиссия төрағасының тапсырмасы бойынша аудандық комиссияның мүшелеріне хабар беріп, жинайды.
      Төтенше жағдайларды ескерту және соңын алып жою жөніндегі комиссиясы төрағасының тапсырмасының орындалуына бақылау жүргізеді.
      Төтенше жағдайларды ескерту және соңын алып жою жөніндегі комиссия бойынша комиссия жиналысын ұйымдастырып, өткізеді.
      Төтенше жағдай болған жағдайда азаматтық қорғаныстың әскери емес құрылымдарын іске жұмылдыру бойынша азаматтық қорғаныстың аудандық штабына міндеттер қояды. Аса қауіпті объектілердің ахуалын тексеру жүргізеді.
      Қоғамдық топтардың жұмысына басшылық жасап, оларға міндеттер қояды, тиісті азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар қызметтері арқылы ақпарат жинайды.
      Төтенше жағдай комиссиясының мүшелерін, басқарушы-командалық құрамның азаматтық қорғаныс курстарындағы үйрену сабақтарына жіберіп, бақылау жасайды, сондай-ақ тұрғындарды төтенше жағдайлардағы әрекетіне үйретуді қадағалайды. Азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар басқармасы мен құрылымдарын тексереді, олардың жүктелген міндеттерді орындаудағы әзірлігін бақылайды.
      Облыстық төтенше жағдайлар басқармасымен тығыз қарым қатынаста болады, мәлімет, баяндама дайындайды, хат хабар алмасуды реттейді. Барлық жағдайда төтенше жағдайларды ескерту және соңын алып жою жөніндегі аудандық комиссия төрағасының нұсқауларын орындауды ұйымдастырады.
      Облыстық төтенше жағдайлар жөніндегі комиссияға төтенше жағдайлар бойынша қалыптасқан жағдайды және төтенше жағдайларды ескерту және соңын алып жою жөніндегі комиссия төрағасы болмаған уақытта берілген өкімдер немесе бұйрықтар туралы баяндайды.
      12. Төраға орынбасары, Абай қаласының әкімі.
      Абай қаласының аумағындағы төтенше жағдайды болдырмауға және соңын алып, жоюға бағытталған шараларды орындауды жүзеге асырады. Қала халқының қауіпсіздігін қамтамасыз етеді, тұрмыстық қамтамасыз ету объектілерінің күнделікті, сол сияқты төтенше жағдай қаупі туындағанда немесе оның соңынан кейін объектілердің қалыпты жұмыс істеуін қамтамасыз етеді.
      Төтенше жағдайлар жөніндегі аудандық комиссия төрағасының басшылығымен жұмыс істейді, Абай қаласының төтенше жағдайлар жөніндегі аудандық комиссия төрағасының нұсқауларын орындауды ұйымдастырады. Инженерлік қызмет құрамы басшылығының жұмысына басшылық жасайды.
      13. Комиссия хатшысы, сәулет және құрылыс бөлімінің бастығы.
      Төтенше жағдайлар жөніндегі комиссия жиналысын әзірлеп, өткізуге қатысады, комиссия жиналысының хаттамасын жүргізеді.
      14. Төтенше жағдайларды ескерту және соңын алып жою жөніндегі комиссиясының мүшелері:
      Табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайларды болдырмау мен жол бермеуге бағытталған шараларды, сондай-ақ аудан аумағында төтенше жағдайлардың соңын алып, жою шараларын орындауды жүзеге асырады.
      Төтенше жағдайлар жөніндегі комиссия төрағасының бұйрықтары мен өкімдерін, төтенше жағдайлар жөніндегі комиссия жиналысының хаттамалық шешімін орындайды, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайларды сондай-ақ оның соңын алып, жою жөніндегі шаралар жоспарын әзірлеп, құруға қатысады. Төтенше жағдайлар жөніндегі комиссия жиналыстарына қатысады.
      15. Комиссия мүшелері, ауылдық округтер мен кент әкімдері.
      Жұмысындағы міндеттері:
      1) жоғарыда көрсетілген нормативтік-құқықтық актілердің қойған талаптарын қалтқысыз және дәлме дәл сақтап, орындайды;
      2) Төтенше жағдайлар жөніндегі комиссия жиналысын, комиссия жұмысының жоспарын құруға қатысады;
      3) табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайларды болдырмау, немесе оның соңын алып, жою үшін қабылданған төтенше жағдайлар жөніндегі аудандық комиссия қабылдаған жоспарлар мен шараларды орындайды;
      4) ауылдық округ, кент аумағында объектілердің күнде немесе әсіресе төтенше жағдайлар туындау қаупі кезінде немесе оның соңын алып, жою кезінде денсаулық сақтау, әлеуметтік-мәдени, тұрмыстық, және өзге де, тұрмыстық қамту объектілерінің қалыпты жұмыс істеуін қамтамасыз етуге бағытталған қажетті шараларды жүргізеді;
      5) төтенше жағдайлар қаупі туындағанда округтер мен ауыл тұрғындарының қоныс аударуын қамтамасыз ету, басқа аумақтардан аудандардан, облыстан қоныс аударған тұрғындарды қабылдап алуды ұйымдастырады;
      6) төтенше жағдайлар туындау қаупі немесе оның соңын алып, жою кезінде уақытында және шұғыл қимылдау үшін округ аумағындағы барлық техникалық, адам күші ресурстарын қажет жағдайда күшке жұмылдырады;
      7) төтенше жағдайлар қаупі туындағанда, сондай-ақ ауылдық округ пен кент аумағындағы төтенше жағдайларда тұрғындарды қорғауға бағытталған қажетті шараларды орындайды.

Об образовании районной комиссии по предупреждению и ликвидации последствий чрезвычайных ситуаций

Постановление акимата Абайского района Карагандинской области от 6 января 2004 года N 01/10. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 18 февраля 2004 года за N 1424. Отменено - постановлением акимата Абайского района Карагандинской области от 1 июня 2007 года N 14/03

      Сноска. Отменено - постановлением акимата Абайского района Карагандинской области от 01.06.2007 N 14/03.

      В соответствии с Законами Республики Казахстан "О чрезвычайных ситуациях природного и техногенного характера" от 5 июля 1996 года N 19-I, "О гражданской обороне" от 7 мая 1997 года N 100-1 акимат ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Образовать состав районной комиссии по предупреждению и ликвидации последствий чрезвычайных ситуаций и утвердить его состав на сессии районного маслихата (приложение N 1).
      2. Утвердить положение комиссии по предупреждению и ликвидации последствий чрезвычайных ситуаций (приложение N 2).
      3. Контроль за исполнением данного постановления возложить на заместителя акима Абайского района Танкебаева Ш.К.

                                                 А. Абдыханов

Приложение N 1
к постановлению
акимата Абайского района
N 01/10 от 06.01.2004 г.
"Об образовании районной комиссии
по предупреждению и ликвидации
последствий чрезвычайных ситуаций"

СОСТАВ
районной комиссии по предупреждению
и ликвидации чрезвычайных ситуаций


Ф.И.О.

Занимаемая должность

1.

Танкебаев Шахмурат Камалович

Заместитель акима района
- председатель

2.

Сергеева Нина Васильевна

Заместитель акима района
- заместитель председателя

3.

Бимаганбетов Марат Айтбаевич

и.о. главного специалиста по ЧС
- заместитель председателя

4.

Аглиулин Александр Минвалиевич

аким города Абай
- заместитель председателя

5.

Ульянкина Татьяна Ивановна

начальник отдела архитектуры и строительства - секретарь

Члены комиссии

6.

Усенова Сархыт Сериковна

начальник отдела социальной сферы

7.

Сеилов Адил Кельдешович

председатель комитета экономики и развития предпринимательства

8.

Ашимов Кусаин Ашимович

начальник отдела Департамента сельского хозяйства

9.

Белан Наталья Григорьевна

директор Коммунального Государственного Предприятия "Абайское районное медицинское объединение" (по согласованию)

10.

Лейкин Михаил Давыдович

директор Коммунального Государственного Предприятия "Центральная городская больница" (по согласованию)

11.

Даутпаева Гульнар Толеуовна

начальник управления государственного санитарно - эпидемиологического надзора

12.

Ким Виктор Васильевич

директор Товарищество с ограниченной ответственностью "Благоустройство-7"
(по согласованию)

13.

Тайлакбаев Асылхан Назымханович

начальник железнодорожной станции поселка Карабас
(по согласованию)

14.

Садык Сайран Абдуалиевич

начальник районного финансового отдела

15.

Курпешова Бахытжан Казбековна

начальник районного отдела образования

16.

Кузембаев Алтай Олжабергенович

Конкурсный управляющий Товарищество с ограниченной ответственностью "Абайские электросети" (по согласованию)

17.

Лапшаков Александр Петрович

директор Товарищество с ограниченной ответственностью "Абайские тепловые сети"
(по согласованию)

18.

Мартынов Владимир Николаевич

начальник водно-спасательной станции (по согласованию)

19.

Оспанов Толеген Аукенович

начальник районного управления внутренних дел (по согласованию)

20.

Онаев Саябек Казбекович

начальник районного отдела дорожной полиции
(по согласованию)

21.

Туткушев Комек Исабекович

председатель Производственного Кооператива "Улан"
(по согласованию)

22.

Салауатов Муслим Сагинаевич

директор Коммунального Государственного Предприятия "Абай-Сервис"

23.

Имашев Спандиар Исабекович

начальник ДЭУ-42 (по согласованию)

24.

Шарабуряк Игорь Иванович

начальник Противопожарной части - N 30 (по согласованию)

25.

Шайменов Мереке Каипович

директор районного узла телекоммуникаций
(по согласованию)

26.

Назипова Галина Замиловна

Начальник газового участка Товарищество с ограниченной ответственностью "Газоil"
(по согласованию)

27.

Айтжанов Джаксылык Айтжанович

Аким сельского округа Есенгельды

28.

Балкенов Рымбай Балкенович

Аким поселка Южный

29.

Балбеков Серик Борисович

Аким поселка Карабас

30.

Байкадамов Кайрат Оразбаевич

Аким сельского округа Самарка

31.

Гладков Николай Леонидович

Аким сельского округа Агрогородок

32.

Журавицкая Галина Павловна

Аким сельского округа Коксу

33.

Жакупов Мурат Асанович

Аким сельского округа Кулаайгыр

34.

Иманбаева Куляш Токеновна

Аким сельского округа Сарепта

35.

Кенжебаев Нуржан Сагинаевич

Аким поселка Топар

36.

Таубаева Замзагуль Ураловна

Аким поселка Изумрудный

37.

Танкебаев Серикхан Каиркенович

Аким сельского округа Юбилейный

38.

Тулькин Магдигарап Джаксыбекович

Аким сельского округа Курма

39.

Турысбеков Есенгельды Есеевич

Аким сельского округа Акбастау

40.

Шаберт Людмила Сергеевна

Аким сельского округа Жартас

Приложение N 2
утверждено постановлением
акимата Абайского района
N 01/10 от 06.01.2004 г.
"Об образовании районной комиссии
по предупреждению и ликвидации
чрезвычайных ситуаций и утверждении
положения о районной комиссии по ЧС"

ПОЛОЖЕНИЕ
о районной комиссии по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций

1. Общие положения

      1. Районная комиссия по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций (далее комиссия) является консультативно-совещательным органом. Создана в соответствии с законодательством Республики Казахстан в области Гражданской Обороны и Чрезвычайных Ситуаций, Постановлением Правительства Республики Казахстан от 11 июня 2003 года N 554 "О Межведомственной государственной комиссии по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций", решений и распоряжений акима района, постановлений акимата района. Комиссия создана для выработки предложений по формированию и проведению единой государственной политики в области предупреждения и ликвидации чрезвычайных ситуаций (ЧС), обусловленных авариями, катастрофами, стихийными бедствиями, вспышками эпидемий, инфекционными болезнями людей, сельскохозяйственных животных и растений.
      2. Комиссия осуществляет свои полномочия во взаимодействии с акимами сельских округов и поселков, комитетами, управлениями, предприятиями и учреждениями всех форм собственности (в дальнейшем акимы и организации).
      3. Основными задачами Комиссии являются:
      1) выработка предложений по формированию системы правовых, экономических, организационно-технических и иных мер, направленных на обеспечение безопасности и защиту населения, территорий района от чрезвычайных ситуаций;
      2) определение основных направлений развития и совершенствования сил и средств для предупреждения и ликвидации чрезвычайных ситуаций;
      3) выработка предложений по созданию материально-технических ресурсов для предупреждения и ликвидации последствий чрезвычайных ситуаций;
      4) координация деятельности акимов и организаций по вопросам социально-экономической и правовой защиты, медицинской реабилитации граждан, пострадавших в результате чрезвычайных ситуаций, а также защите лиц, принимавших участие в ликвидации чрезвычайных ситуаций;
      5) определение порядка взаимодействия с соответствующими органами соседних районов по вопросам предупреждения и ликвидации чрезвычайных ситуации;
      4. Комиссия по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций имеет право:
      1) вносить предложения по координации действий акимов и организаций в области предупреждения и ликвидации чрезвычайных ситуаций;
      2) заслушивать акимов и руководителей организаций по вопросам, относящимся к компетенции Комиссии;
      3) запрашивать от акимов и организаций информацию по их деятельности, необходимую для работы Комиссии;
      4) проводить анализ целевого использования акимами и организациями средств, выделенных из бюджета, на реализацию программных мероприятий по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций;
      5) привлекать специалистов акиматов и организаций для выполнения аналитических, экспертных и других работ по вопросам предупреждения и ликвидации чрезвычайных ситуаций;
      5. Председателем районной комиссии по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций является заместитель акима района.
      6. Заседания комиссии проводятся по мере необходимости, но не реже одного раза в квартал. Решения комиссии оформляются протоколом.
      7. Решения, принимаемые районной комиссией по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций в соответствии с ее компетенцией, носят рекомендательный характер.
      8. Комиссия систематически информирует акима района по наиболее важным вопросам, рассматриваемым и решаемым комиссией.

2. Функциональные обязанности членов комиссии по предупреждению и ликвидации последствий чрезвычайных ситуаций

      9. Председатель комиссии по предупреждению и ликвидации последствий чрезвычайных ситуаций, заместитель акима района
      Руководит работой комиссии - по предупреждению и ликвидации последствий чрезвычайных ситуаций, обеспечению безопасности населения, защиты окружающей среды, объектов жизнеобеспечения, народнохозяйственных объектов от возможных аварий, катастроф, стихийных и экологических бедствий. Осуществляет руководство в организации и проведении спасательных и восстановительных работ. Координирует деятельность сельских и поселковых акимов по подготовке и проведению мероприятий направленных на предупреждение случаев чрезвычайных ситуаций, снижению ущерба и ликвидации последствий чрезвычайных ситуаций, связанных с:
      1) защитой населения и народнохозяйственных объектов;
      2) поддерживанием многопрофильных служб и подразделений по контролю, прогнозированию, проведению аварийно-спасательных и ликвидационных работ в чрезвычайных ситуациях;
      3) оказанием помощи пострадавшему населению;
      4) производством приспособлений, средств защиты, жизнеобеспечения и укрытия населения;
      5) организацией управления и связи, создание информации управляющей системы.
      Занимается созданием необходимых страховых и резервных фондов, запасов материальных средств, обеспечением работ по предупреждению и ликвидации последствий чрезвычайных ситуаций материально-техническими средствами. Осуществляет контроль за запасами материально-технических ценностей, горюче-смазочных материалов, продовольствия и медикаментов. Проводит организацию учений, тренировок по действиям в условиях чрезвычайных ситуаций.
      Руководит деятельностью руководящего состава служб гражданской обороны и чрезвычайных ситуаций района.
      10. Заместитель председателя комиссии по предупреждению и ликвидации последствий чрезвычайной ситуации, заместитель акима района
      Создание финансовых резервов, обеспечение финансирование работ и затрат по предупреждению, снижению ущерба и ликвидации последствий чрезвычайных ситуаций, в том числе связанных с:
      1) проведением мероприятий направленных на предупреждение, снижение ущерба и ликвидации последствий чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера;
      2) оказанием финансовой помощи пострадавшему населению;
      3) проведением исследовательских работ в районе чрезвычайных ситуаций;
      4) созданием и поддержанием многопрофильных служб и подразделений по контролю, прогнозированию, проведению аварийно-спасательных и ликвидационных работ в чрезвычайных ситуациях;
      5) оказанием помощи пострадавшему населению;
      6) производством приспособлений, средств защиты, жизнеобеспечения и укрытия населения;
      7) организацией управления и связи, создание информации управляющей системы;
      8) созданием необходимых страховых и резервных фондов.
      11. Заместитель председателя комиссии по предупреждению и ликвидации последствий чрезвычайной ситуации, главный специалист по ЧС.
      Работа под руководством председателя районной комиссии по ЧС по обеспечению безопасности населения, окружающей среды, объектов жизнеобеспечения и народнохозяйственных объектов от возможных аварий, катастроф, стихийных бедствий, организует спасательные работы.
      Составление и исполнение мероприятий направленных на предотвращение и ликвидацию последствий чрезвычайных ситуаций. Комплектование служб и формирований гражданской обороны и чрезвычайной ситуации.
      Координация действий районной комиссии по ЧС, служб гражданской обороны и чрезвычайной ситуации, территориальных и объектовых формирований гражданской обороны и чрезвычайной ситуации.
Оповещение и сбор членов районной комиссии в случае чрезвычайной ситуации или по поручению председателя районной комиссии по предупреждению и ликвидации последствий чрезвычайных ситуаций.
Контроль за исполнением поручений председателя комиссии по предупреждению и ликвидации последствий чрезвычайных ситуаций.
Организация и проведение заседаний комиссии по комиссии по предупреждению и ликвидации последствий чрезвычайных ситуаций.
      Постановка задач районному штабу гражданской обороны по развертыванию невоенизированных формирований гражданской обороны в случае чрезвычайных ситуаций. Проведение проверок состояния особо опасных объектов. Руководство деятельностью общественных групп, постановка им задач, сбор информации через соответствующие службы гражданской обороны и чрезвычайных ситуациях.
      Направление и контроль за обучением командно-начальствующего состава на курсах гражданской обороны, а так же за обучением населения действиям в чрезвычайных ситуациях. Проверка управления и формирований гражданской обороны и чрезвычайных ситуаций, их готовности к выполнению возложенных задач.
      Поддерживать тесное взаимодействие с областным управлением по чрезвычайным ситуациям, готовить донесения, доклады, ведение переписки. Во всех случаях организовать выполнение указаний председателя районной комиссии по предупреждению и ликвидации последствий чрезвычайных ситуаций.
      Докладывать областной комиссии по ЧС обстановку по чрезвычайным ситуациям и об отданных распоряжениях или приказов за время отсутствия председателя комиссии по предупреждению и ликвидации последствий чрезвычайных ситуаций.
      12. Заместитель председателя, аким города Абай
      Осуществляет выполнение мероприятий направленных на предотвращение и ликвидацию последствий чрезвычайных ситуаций на территории города Абай. Обеспечивает безопасность населения города, нормальное функционирование объектов жизнеобеспечения как повседневно, так и в случае угрозы возникновения чрезвычайных ситуаций или после их последствий.
      Работает под руководством председателя районной комиссии по ЧС, организовывает выполнение указаний председателя районной комиссии по ЧС в городе Абай. Выполняет руководство деятельностью руководящего состава инженерной службы.
      13. Секретарь комиссии, начальник отдела архитектуры и строительства
      Принимает участие в подготовке и проведении заседаний комиссии по ЧС, ведет протокол заседания комиссии.
      14. Члены комиссии по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций
      Осуществляют исполнение мероприятий направленных на предотвращение и недопущение случаев чрезвычайной ситуации природного и техногенного характера, а так же ликвидации их последствий на территории района. Выполняют приказы и распоряжения председателя комиссии по ЧС, протокольных решений заседания комиссии по ЧС, участвуют в разработках и составлениях плана мероприятий по недопущению случаев чрезвычайной ситуации природного и техногенного характера, а также ликвидации их последствий. Участвуют на заседаниях комиссии по ЧС.
      15. Члены комиссии, акимы сельских округов и поселков.
      В своей деятельности обязаны:
      1) четко и неукоснительно соблюдать и исполнять предъявляемые требования выше указанных нормативно-правовых актов;
      2) принимать участие в заседаниях комиссии по ЧС и составлении планов работы комиссии;
      3) исполнять принятые районной комиссией по ЧС планы и мероприятия принятые для недопущения случаев чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера, или ликвидации их последствий;
      4) проводить необходимые мероприятия, направленные на обеспечение нормального функционирования объектов жизнеобеспечения, здравоохранения, социально-культурных, бытовых и прочих объектов - повседневно и особенно в период угрозы возникновения чрезвычайной ситуации или ликвидации их последствий на территории сельского округа, поселка;
      5) в случае угрозы чрезвычайной ситуации обеспечить эвакуацию населения округа или села, организовать прием эвакуированного населения из других регионов, как района, так и области;
      6) при необходимости задействовать все технические и людские ресурсы, имеющиеся на территории округа для своевременного и экстренного реагирования в случае угрозы возникновения случаев чрезвычайной ситуации или ликвидации ее последствий;
      7) исполнять все необходимые мероприятия, направленные на защиту населения при угрозе или возникновении случаев чрезвычайной ситуации, а также их последствий на территории сельского округа или поселка.