Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарттарын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2007 жылғы 12 қазандағы N 287 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2007 жылғы 30 қарашадағы Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 5020 болып енгізілді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2010 жылғы 30 наурыздағы N 91 Бұйрығымен

      Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2010.03.30 N 91 Бұйрығымен.

      "Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы N 558 қаулысын іске асыру мақсатында, "Әділет органдары туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 7-бабы 2-тармағының 3) тармақшасын басшылыққа ала отырып, БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған:
      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы әскери қызметін өткеруді растау туралы анықтама беру стандарты;
      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы жеңілдігі бар адамдарға (Ұлы отан соғысына қатысушыларына, Чернобыль апатын жоюшыларға, жауынгер-интернационалистерге) анықтама беру стандарты бекітілсін.

      2. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Әділет вице-министріне жүктелсін.

      3. Осы бұйрық ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Министр

      "Келісілген"
      Қазақстан Республикасының
      Қорғаныс министрі
      2007 жыл

Қазақстан Республикасы    
Әділет министрінің м.а.  
2007 жылғы 12 қазандағы  
N 287 бұйрығына      
1-қосымша          

Мемлекеттік қызмет көрсетудің
стандарты "Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы
әскери қызметтен өткенiн растау туралы анықтама беру"

1. Жалпы ережелер

      1. Осы стандарт әскери қызметтен өткенiн растау туралы анықтама алу тәртібін анықтайды.

      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.

      3. Мемлекеттік қызмет "Қазақстан Республикасының қорғанысы және Қарулы Күштері туралы" Қазақстан Республикасы Заңының, "Жергілiктi әскери басқару органдары туралы Ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 12 қаңтардағы N 1232 қаулысының (ҚПҮ) негізінде жүзеге асырылады.

      4. Мемлекеттік қызметті жергілікті әскери басқару органдары (қала, аудан), (бұдан әрі - уәкілетті орган) және халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі - Орталық) көрсетеді.

      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің тұтынушы алатын аяқталу нысаны әскери қызметтен өткенін растау туралы анықтама беру.

      6. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға көрсетіледі.

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
      1) құжаттарды ресімдеу мерзімі тұтынушы қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап - 3 жұмыс күні;
      2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күту уақыты - 30 минуттан аспайды;
      3) анықтама беруге қажетті мәліметтер мен ақпараттың болмауы жағдайында ресімдеу мерзімі 1 айға дейін ұзартылады. Уәкілетті органмен тиісті органдарға қажетті ақпаратты растау үшін сауал жолданады, ал өтініш беруге хабарланып, қаралу мерзімнің ұзартылу сәтінен бастап 3 күн ішінде Орталыққа жіберіледі.
      4) жақын шетелдегі мемлекеттер мұрағатынан ақпарат алу қажет болған жағдайда, анықтама беру мерзімі 3 айға дейін ұзартылады.
      Ескерту. 7-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Әділет министрінің 2009.02.11 N 12 бұйрығымен.

      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің, Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің және тізбесі осы стандартқа 1-қосымшада көрсетілген орталықтарының веб-сайттарында, сондай-ақ ресми ақпарат көздерінде және орталықтардағы стендтерде орналастырылады.

      10. Мемлекеттік қызмет жексенбіні қоспағанда, аптасына алты күн, үзіліссіз сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес көрсетіледі. Қабылдау алдын ала жазылусыз, (электрондық) кезектілік және жедел қызмет көрсету тәртібінде жүзеге асырылады.

      11. Мемлекеттік қызмет тұтынушының тұратын жері бойынша Орталық ғимаратында көрсетіледі. Залда анықтама бюросы, күту үшін креслолар, толтырылған бланк үлгілері бар ақпараттық стендтер орналасқан.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Әскери қызметтен өткенiн растау туралы анықтаманы алу үшін мынадай құжаттар ұсынылуы қажет:
      1) белгіленген үлгідегі арыз;
      2) әскери билет немесе уақытша куәлік әскери билеттің орнына (қабылданып, тексеріліп, орындалғаннан кейін қайтарылады);
      3) жеке куәліктің көшірмесі;
      4) Қорғаныс министрлігінің орталық мұрағатынан немесе Қазақстан Республикасының өзге де мұрағаттық мекемелерінен (қажет жағдайда) мұрағаттық анықтама.

      13. Бланкілер күту залындағы арнайы тағанда орналастырылады, не Орталықтың консультантында болады.

      14. Құжаттарды қабылдау "терезенің" арналғаны және атқаратын функциясы туралы ақпарат ілінген, сондай-ақ Орталық қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты және лауазымы көрсетілген "терезе" арқылы жүзеге асырылады.

      15. Тұтынушыға тиісті құжаттарды қабылданғаны туралы көрсетілген қолхат беріледі:
      1) өтініш берілген мемлекеттік қызметтің түрі;
      2) қосымша берілген құжаттардың саны мен атауы;
      3) құжаттың берілген күні (уақыты) және жері;
      4) өтінішті құжаттарды ресімдеуге қабылдаған Орталық инспекторының тегі, аты, әкесінің аты.

      16. Тұтынушыға дайын құжаттарды беруді Орталық инспекторы "терезе" арқылы күн сайын мерзімі көрсетілген қолхат негізінде жүзеге асырады.

      17. Құжаттарды ресімдеу кезінде қателіктер (түзетулер, тазартулар) анықталған жағдайда, уәкілетті орган құжаттар пакетін алғаннан кейін бір жұмыс күні ішінде қайтару себептерін жазбаша дәлелдеп, Орталыққа қайтарып береді.
      Құжаттар пакетін алғаннан кейін Орталық оларды алғаннан кейін бір жұмыс күні ішінде тұтынушыға хабарлайды және уәкілетті органның қайтару себебі туралы жазбаша негіздемесін береді.
      Егер тұтынушы құжаттарды алу үшін мерзімінде келмесе, Орталық олардың 1 ай бойы сақталуын қамтамасыз етеді, содан кейін оларды уәкілетті органдарға береді.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Орталықтар қызметі мынадай қағидаттарға негізделеді:
      1) адамның конституциялық құқықтары мен бостандықтарын сақтау;
      2) қызметтік борышын орындау кезінде заңдылықты сақтау;
      3) сыпайылық;
      4) толық әрі түгел ақпаратты беру;
      5) ақпараттың қорғалуы және құпиялылығы.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Стандартқа 2-қосымшаға сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.

      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе өзге де субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Шағым ауызша немесе жазбаша нысанда почта арқылы немесе қолданыстағы заңнамада көзделген жағдайларда электрондық түрде не Орталықтың кеңсесі арқылы жұмыс күндері қолма-қол қабылданады.

      22. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасы бойынша наразылық болған жағдайда шағым Орталық директорының немесе Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі басшылығының атына жасалады.

      23. Қабылданған шағым Орталық ақпаратын есепке алу журналында тіркеледі және заңнамада белгіленген мерзімде қаралады.
      Заңнамада белгіленген тәртіппен берілген өтініштер міндетті түрде қабылдануға, тіркелуге, есепке алынуға және қаралуға тиіс.

6. Байланыс ақпараты

      24. Орталық директорының жұмыс істеу және қабылдау кестесі Орталықтың жұмыс кестесіне сәйкес анықталады.
      Орталықтың байланыс телефондары ресми ақпарат көздерінде және Орталық үй-жайларында орналасқан стенділерде көрсетіледі.

      25. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің мекен-жайы: 010000, Астана қаласы, N 35 көшесі, N 8 үй, веб-сайт: www.minjust.kz., Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігі: 010000, Астана қаласы, еркін экономикалық аймағы N 2 үй, веб-сайт: www.mod.kz.

                                         Мемлекеттік қызмет көрсету
                                            стандартына 1-қосымша

N
п/п

Орталықтардың атауы

Орталықтардың орналасу мекенжайлары

Телефондары нөмірі

1

Астана қаласы Алматы ауданының N 1 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Астана қ., Жубанова көш., үй 2

37-02-06

2

Астана қаласы Алматы ауданының N 2 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Астана қ.,
70 "а" көш.

40-65-62

3

Астана қаласы
Сарыарқа ауданының N 1 Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Астана қ., Пушкин көш., 97 үй

37-70-65

4

Астана қаласы Сарыарқа ауданының N 2 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Астана қ.,
81 көш., 85 үй

43-84-14

5

Алматы қаласы Алмалы ауданының
Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Алматы қ., Бөгенбай батыр көш., 221 үй

263-82-51

6

Алматы қаласы Түрксiб ауданының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Алматы қ., Зорге көш., 9 үй

234-09-64

7

Алматы қаласы Бостандық ауданының
Халыққа қызмет көрсету орталығы

Алматы қ., Ходжанов көш., 9 үй

248-17-77

8

Көкшетау қаласының Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Көкшетау қ., Ауэзов көш., 189 "а" үй

40-10-76

9

Ақтөбе қаласының
Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Ақтөбе қ., Тургенев көш., 109 үй

57-84-84

10

Талдықорған қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Талдықорған қ.,
Тәуелсіздік, көш.
67 "б" үй

24-41-33

11

Атырау қаласының
Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Атырау қ.,  Баймуханов көш., 16 үй

35-47-05

12

Орал қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Орал қ.,
Жамбыл көш., 81 үй

28-40-73,
28-13-12

13

Тараз қаласының
Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Тараз қ.,
Койгельды көш.,
158 "а" үй

43-84-18
(вн. 147)

14

Қарағанды қаласының
N 1 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Қарағанды қ.,  Муканов көш., 5 үй

77-26-57,
77-37-43

15

Қарағанды қаласының
N 2 Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Қарағанды қ., Қазыбек би ауданы,
Чкалов көш., 7 үй

41-63-03

16

Қарағанды қаласының
N 3 Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Қарағанды қ., Октябрь ауданы, 21 шағын ауд., 67 үй

42-72-60
(вн. 137)

17

Қарағанды қаласының
N 4 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Теміртау қ.,
Блюхер көш., 23 үй

98-65-87

18

Қостанай қаласының Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Қостанай қ.,
Таран көш., 114 үй

53-45-74

19

Қызылорда қаласының
Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Қызылорда қ.,
Муратбаев көш., б/н

23-05-78

20

Ақтау қаласының
Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Ақтау қ., 15 шағын
ауд., 67 "б" үй

31-85-16

21

Шымкент қаласының
N 1 Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Шымкент қ.,  Мадели-Кожа көш, н/с

30-06-79

22

Шымкент қаласының
N 2 Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Шымкент қ.,  Мадели-Кожа көш, н/с

21-46-37

23

Павлодар қаласының
Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Павлодар қ.,
Павлов көш., 48 үй

33-47-55

24

Петропавл қаласының
Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Петропавл қ.,
Ауэзов көш., 157 үй

33-66-16

25

Өскемен қаласының
N 1 Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Өскемен қ.,
Белинский көш., 37
"а" үй

22-24-28

26

Өскемен қаласының
N 2 Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Өскемен қ.,
Ушанов көш., 99/1 үй

29-61-28

27

Өскемен қаласының N 3 Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Семей қ.,
408-ой тоқсан,
21 үй

33-55-93

                                        Мемлекеттік қызмет көрсету
                                            стандартына 2-қосымша

  Кесте. Сапа мен қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа мен қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсет-
кіштің норматив-тік мәні

Көрсеткіш-
тің келесі
жылғы
нысаналы
мәні
 

Көрсет-
кіштің
есептік
жылдағы
ағымдағы
мәні

1. Уақытылығы

1.1. құжаттарды тапсырған сәттен бастап
белгіленген мерзімде
қызмет көрсетуді ұсыну
оқиғалары % (үлесі)

95%

80%


1.2. қызмет алу үшін кезекте 40 минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі)

90%

50%


2. Сапа

2.1. қызмет көрсетулерді
ұсыну процесінің сапасы-
на қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

90%

70%


2.2. құжаттар дұрыс ресімделген жағдайлары (жүргізілген төлемдер, есеп айырысулар және т.б.) % (үлесі)

95%

85%


3. Қол жетімділік

3.1. қызмет көрсетулерді
ұсыну тәртібі туралы сапаға және ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

80%

60%


3.2. тұтынушылар
құжаттарды дұрыс
толтырған және бірінші тапсырған оқиғалардың  % (үлесі)

80%

45%


3.3. Интернет арқылы қол жетімді қызмет көрсетулердің,
ақпараттардың % (үлесі)

50%

40%


4. Шағымдану процесі

4.1. қызмет көрсетудің осы түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылар-
дың жалпы санымен негіз-
делген шағымдардың % (үлесі)

0,1%

0,3%


4.2. белгіленген мерзімде қаралған және
қанағаттандырылған
негізді шағымдардың %
(үлесі)

95%

70%


4.3. шағымданудың қолданыстағы тәртібімен қанағаттандырылған тұтынушылардың % (үлесі)

85%

75%


4.4. шағымдану мерзімімен қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

95%

60%


5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің сыпайылылығына қанағат-
танған тұтынушылар % (үлесі)

90%

70%


  Қазақстан Республикасы    
Әділет министрінің м.а.    
2007 жылғы 12 қазандағы    
N 287 бұйрығына        
2-қосымша           

Мемлекеттік қызмет көрсетудің
стандарты "Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы жеңілдігі бар адамдарға (Ұлы отан соғысына қатысушыларға, Чернобыль апатын жоюшыларға, жауынгер-интернационалистерге) анықтама беру"

1. Жалпы ережелер

      1. Осы стандарт Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы жеңілдігі бар адамдарға Ұлы отан соғысына қатысушыларға, Чернобыль апатын жоюшыларға, жауынгер-интернационалистерге анықтама беру тәртібін анықтайды.

      2. Мемлекеттік қызметтің анықтамасы: автоматтандырылмаған

      3. Мемлекеттік қызмет "Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектерiне және соларға теңестiрiлген адамдарға берiлетiн жеңiлдiктер мен оларды әлеуметтiк қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңының негізінде жүзеге асырылады.

      4. Мемлекеттік қызметті жергілiктi әскери басқару органдары (қала, аудан), (бұдан әрі - уәкілетті орган) және Халыққа қызмет көрсету орталығы (бұдан әрі - Орталық) көрсетеді.

      5. Тұтынушы алатын көрсетілетін мемлекеттік қызметті көрсетуді аяқтау нысаны жеңілдігі бар адамдарға (ҰОС қатысушыларына, Чернобыль апатын жоюшыларға, жауынгер-интернационалистерге) анықтамалар беру болып табылады.

      6. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға көрсетіледі.

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
      1) құжаттарды ресімдеу мерзімі - 3 күн;
      2) құжаттарды тапсырған кезде кезек күту уақыты - 30 минуттан аспайды;
      3) анықтама беруге қажетті мәліметтер мен ақпараттың болмауы жағдайында ресімдеу мерзімі 1 айға дейін ұзартылады. Уәкілетті орган тиісті органдарға қажетті ақпаратты растау үшін сауал жолдайды, сондай-ақ қаралу мерзімнің ұзартылу сәтінен бастап 3 күн ішінде Орталыққа тиісті ақпарат жіберіледі және ол туралы өтініш берушіге хабарланады;
      4) Жақын шетелдегі мемлекеттер мұрағатынан ақпарат алу қажет болған жағдайда, анықтама беру мерзімі 3 айға дейін ұзартылады.
      Ескерту. 7-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Әділет министрінің 2009.02.11 N 12 бұйрығымен.

      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің, Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің және тізбесі осы стандартқа 1-қосымшада көрсетілген орталықтарының веб-сайттарында, сондай-ақ ресми ақпарат көздерінде және орталықтардағы стендтерде орналастырылады.

      10. Мемлекеттік қызмет аптаның алты күнінде, жексенбіні қоспағанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес түскі асқа үзіліссіз сағат 9.00-ден 20.00-ға дейін ұсынылады. Қабылдау "электронды" кезек тәртібінде, алдын-ала жазбасыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.

      11. Мемлекеттік қызмет тұтынушының тұратын жері бойынша Орталық ғимаратында көрсетіледі. Залда анықтама бюросы, күту үшін креслолар, толтырылған бланк үлгілері бар ақпараттық стендтер орналасқан.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Жеңілдігі бар адамдарға (ҰОС қатысушыларына, Чернобыль апатын жоюшыларға, жауынгер-интернационалистерге) анықтама алу үшін мынадай құжаттар ұсыну қажет:
      1) белгіленген үлгідегі арыз;
      2) әскери билет;
      3) жеке куәліктің көшірмесі;
      4) Қорғаныс министрлігінің орталық мұрағатынан немесе Қазақстан Республикасының өзге де мұрағаттық мекемелерінен (қажет жағдайда) мұрағаттық анықтама.
      Анықтама Ұлы Отан соғысы жылдарында, бұрынғы КСР Одағын қорғау жөнiндегi ұрыс операциялары кезiнде майдандағы армия қатарында болғанын, Чернобыль АЭС-iндегi апаттың және азаматтық немесе әскери мақсаттағы объектiлердегi радиациялық апаттар мен авариялардың зардаптарын жоюға қатысқанын, сондай-ақ ядролық сынақтар мен жаттығуларға қатысқан немесе оған тиісті сенімхатпен уәкілетті тұлғаға беріледі.

      13. Бланкілер күту залындағы арнайы тағанда орналастырылады, не Орталықтың консультантында болады.

      14. Құжаттарды қабылдау "терезенің" арналғаны және атқаратын функциясы туралы ақпарат ілінген, сондай-ақ Орталық қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты және лауазымы көрсетілген "терезе" арқылы жүзеге асырылады.

      15. Тұтынушыға:
      1) сұрау салудың нөмірі және қабылдау күні;
      2) өтініш берілген мемлекеттік қызметтің түрі;
      3) қосымша берілген құжаттардың саны мен атауы;
      4) құжаттың берілген күні (уақыты) және жері;
      5) құжаттарды ресімдеуге қабылдаған Орталық инспекторының тегі, аты, әкесінің аты көрсетілуімен, тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беріледі.

      16. Дайын құжаттарды тұтынушыға беруді Орталық инспекторы "терезе" арқылы күн сайын мерзімі көрсетілген қолхат негізінде жүзеге асырылады.

      17. Құжаттарды ресімдеу кезінде қателіктер (түзетулер, тазартулар) анықталған жағдайда, уәкілетті орган құжаттар пакетін алғаннан кейін бір жұмыс күні ішінде бас тарту себептерін жазбаша дәлелдеп, Орталыққа қайтарып береді.
      Құжаттар пакетін алғаннан кейін Орталық бір жұмыс күні ішінде тұтынушыға хабарлайды және уәкілетті органның бас тарту себебі көрсетілген жазбаша негіздемесін береді.
      Егер тұтынушы құжаттарды алуға мерзімінде хабарласпаған жағдайда, Орталық олардың бір ай ішінде сақталуын қамтамасыз етеді, содан соң оларды уәкілетті органға береді;

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Орталық қызметі:
      1) адамның конституциялық құқықтары мен бостандықтарын сақтау;
      2) қызметтік борышты сақтау кезінде заңдылықты сақтау;
      3) сыпайылық;
      4) түбегейлі және толық ақпарат беру;
      5) ақпаратты  қорғау және құпиялылық қағидаттарына негізделеді.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Стандартқа 2-қосымшаға сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.

      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе өзге де субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Шағым ауызша немесе жазбаша нысанда почта арқылы немесе қолданыстағы заңнамада көзделген жағдайларда электрондық түрде не Орталықтың кеңсесі арқылы жұмыс күндері қолма-қол қабылданады.

      22. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасы бойынша наразылық болған жағдайда шағым Орталық директорының немесе Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі басшылығының атына жасалады.

      23. Қабылданған шағым Орталықтың ақпараттарды есепке алу журналында тіркеледі және заңнамада белгіленген мерзімде қаралады.
      Заңнамада белгіленген тәртiппен берiлген өтiнiштер мiндеттi түрде қабылдануға, тiркелуге, есепке алынуға және қаралуға тиiс.

6. Байланыс ақпараты

      24. Орталық директорының жұмыс және қабылдау кестесі Орталықтың жұмыс кестесіне сәйкес анықталады.
      Орталықтың байланыс телефондары ақпараттардың ресми көздерінде және Орталық үй-жайларындағы стендтерде орналастырылады.

      25. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің мекен-жайы: 010000, Астана қаласы, N 35 көшесі, N 8 үй, веб-сайт: www.minjust.kz., Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің мекен-жайы: 010000, Астана қаласы, еркін экономикалық аймақ N 2 үй, веб-сайт: www.mod.kz.

                                    Мемлекеттік қызмет көрсету
                                      стандартына 1-қосымша

N
п/п

Орталықтардың атауы

Орталықтардың орналасу мекенжайлары

Телефондары нөмірі

1

Астана қаласы Алматы ауданының N 1 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Астана қ., Жубанова көш., үй 2

37-02-06

2

Астана қаласы Алматы ауданының N 2 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Астана қ.,
70 "а" көш.

40-65-62

3

Астана қаласы
Сарыарқа ауданының N 1 Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Астана қ., Пушкин көш., 97 үй

37-70-65

4

Астана қаласы Сарыарқа ауданының N 2 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Астана қ.,
81 көш., 85 үй

43-84-14

5

Алматы қаласы
Алмалы ауданының
Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Алматы қ., Бөгенбай батыр көш., 221 үй

263-82-51

6

Алматы қаласы Түрксiб ауданының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Алматы қ., Зорге көш., 9 үй

234-09-64

7

Алматы қаласы Бостандық ауданының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Алматы қ., Ходжанов көш., 9 үй

248-17-77

8

Көкшетау қаласының Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Көкшетау қ., Ауэзов көш., 189 "а" үй

40-10-76

9

Ақтөбе қаласының
Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Ақтөбе қ., Тургенев көш., 109 үй

57-84-84

10

Талдықорған қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Талдықорған қ.,
Тәуелсіздік, көш.
67 "б" үй

24-41-33

11

Атырау қаласының
Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Атырау қ.,  Баймуханов көш., 16 үй

35-47-05

12

Орал қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Орал қ.,
Жамбыл көш., 81 үй

28-40-73,
28-13-12

13

Тараз қаласының
Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Тараз қ.,
Койгельды көш.,
158 "а" үй

43-84-18
(вн. 147)

14

Қарағанды қаласының N 1 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Қарағанды қ.,  Муканов көш., 5 үй

77-26-57,
77-37-43

15

Қарағанды қаласының
N 2 Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Қарағанды қ., Қазыбек би ауданы,
Чкалов көш., 7 үй

41-63-03

16

Қарағанды қаласының
N 3 Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Қарағанды қ., Октябрь ауданы, 21 шағын ауд., 67 үй

42-72-60
(вн. 137)

17

Қарағанды қаласының
N 4 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Теміртау қ.,
Блюхер көш., 23 үй

98-65-87

18

Қостанай қаласының Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Қостанай қ.,
Таран көш., 114 үй

53-45-74

19

Қызылорда қаласының
Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Қызылорда қ.,
Муратбаев көш., б/н

23-05-78

20

Ақтау қаласының
Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Ақтау қ., 15 шағын
ауд., 67 "б" үй

31-85-16

21

Шымкент қаласының
N 1 Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Шымкент қ.,  Мадели-Кожа көш, н/с

30-06-79

22

Шымкент қаласының
N 2 Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Шымкент қ.,  Мадели-Кожа көш, н/с

21-46-37

23

Павлодар қаласының
Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Павлодар қ.,
Павлов көш., 48 үй

33-47-55

24

Петропавл қаласының
Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Петропавл қ.,
Ауэзов көш., 157 үй

33-66-16

25

Өскемен қаласының
N 1 Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Өскемен қ.,
Белинский көш., 37
"а" үй

22-24-28

26

Өскемен қаласының
N 2 Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Өскемен қ.,
Ушанов көш., 99/1 үй

29-61-28

27

Өскемен қаласының N 3 Халыққа қызмет
көрсету орталығы

Семей қ.,
408-ой тоқсан,
21 үй

33-55-93

                                       Мемлекеттік қызмет көрсету
                                         стандартына 2-қосымша

  Кесте. Сапа мен қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа мен қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсет-
кіштің норматив-тік мәні

Көрсет-
кіштің келесі жылғы нысана-
лы мәні

Көрсет-
кіштің
есептік
жылдағы
ағымдағы
мәні

1. Уақытылығы

1.1. құжаттарды тапсырған сәттен бастап
белгіленген мерзімде
қызмет көрсетуді ұсыну
оқиғалары % (үлесі)

95%

80%


1.2. қызмет алу үшін кезекте 40 минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі)

90%

50%


2. Сапа

2.1. қызмет көрсетулерді
ұсыну процесінің сапасы-
на қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

90%

70%


2.2. құжаттар дұрыс ресімделген жағдайлары (жүргізілген төлемдер, есеп айырысулар және т.б.) % (үлесі)

95%

85%


3. Қол жетімділік

3.1. қызмет көрсетулерді
ұсыну тәртібі туралы сапаға және ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

80%

60%


3.2. тұтынушылар
құжаттарды дұрыс
толтырған және бірінші тапсырған оқиғалардың  % (үлесі)

80%

45%


3.3. Интернет арқылы қол жетімді қызмет көрсетулердің,
ақпараттардың % (үлесі)

50%

40%


4. Шағымдану процесі

4.1. қызмет көрсетудің осы түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылар-
дың жалпы санымен негіз-
делген шағымдардың % (үлесі)

0,1%

0,3%


4.2. белгіленген мерзімде қаралған және
қанағаттандырылған
негізді шағымдардың %
(үлесі)

95%

70%


4.3. шағымданудың қолданыстағы тәртібімен қанағаттандырылған тұтынушылардың  % (үлесі)

85%

75%


4.4. шағымдану мерзімімен қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

95%

60%


5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің сыпайылылығына қанағат-
танған тұтынушылар % (үлесі)

90%

70%


Об утверждении стандартов оказания государственных услуг через центры обслуживания населения

Приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 12 октября 2007 года № 287. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 30 ноября 2007 года № 5020. Утратил силу приказом Министра юстиции Республики Казахстан от 30 марта 2010 года № 91

      Сноска. Утратил силу приказом Министра юстиции РК от 30.03.2010 № 91.

      В целях реализации пункта 2 постановления Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 558 "Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги", руководствуясь подпунктом 3) пункта 2 статьи 7 Закона Республики Казахстан "Об органах юстиции", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые:
      1) стандарт выдачи справки лицам о подтверждении прохождения воинской службы через центры обслуживания населения согласно приложению 1 к настоящему приказу;
      2) стандарт выдачи справки лицам, имеющим льготы (участникам Великой Отечественной войны, ликвидаторам Чернобыльской аварии, воинам-интернационалистам) через центры обслуживания населения согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра юстиции Республики Казахстан.

      3. Настоящий приказ вводится в действие со дня его официального опубликования.

      Министр

      "Согласовано"
      Министр обороны
      Республики Казахстан

Приложение 1          
к приказу Министра юстиции   
Республики Казахстан      
от 12 октября 2007 года N 287 

Стандарт
оказания государственной услуги
"Выдача справки лицам о подтверждении прохождения воинской службы, через центры обслуживания населения" 1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок получения справки о подтверждении прохождения воинской службы.

      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.

      3. Государственная услуга осуществляется на основании Закона Республики Казахстан "Об обороне и Вооруженных Силах Республики Казахстан, Постановления Правительства Республики Казахстан от 12 декабря 2005 года N 1232 года (ДСП) "Об утверждении Положения о местных органах военного управления в Республики Казахстан".

      4. Государственная услуга оказывается местными органами военного управления (города, района), (далее - уполномоченный орган) и центрами обслуживания населения (далее - Центр).

      5. Форма завершения оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель выдача справки о подтверждении прохождения воинской службы.

      6. Государственная услуга оказывается физическим лицам.

      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) срок оформления документов с момента сдачи потребителем необходимых документов - 3 рабочих дня;
      2) время ожидания в очереди при сдаче документов - не более 30 минут;
      3) при отсутствии информации и необходимых сведений для выдачи справки срок продлевается до 1-го месяца. Уполномоченным органом направляется запрос в соответствующие органы для подтверждения нужной информации, также об этом сообщается заявителю и соответствующая информация направляется в Центр в течение 3-х календарных дней с момента продления срока рассмотрения;
      4) в случае необходимости получения информации из архивов государств ближнего зарубежья, срок выдачи справки продлевается до 3-х месяцев.
      Сноска. Пункт 7 с изменениями, внесенными приказом Министра юстиции РК от 11.02.2009 N 12 (порядок введения в действие см. п. 3).

      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.

      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги располагается на веб-сайтах Министерства юстиции Республики Казахстан, Министерства обороны Республики Казахстан, и центров, перечень которых указан в приложении 1 к настоящему стандарту, а также в официальных источниках информации и на стендах расположенных в помещениях центров.

      10. Государственная услуга представляется шесть дней в неделю, за исключением воскресенья, в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 часов до 20.00 часов, без перерыва на обед. Прием осуществляется в порядке (электронной) очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

      11. Государственная услуга оказывается в здании Центра по месту проживания потребителя. В зале располагаются справочное бюро, кресла ожидания, информационные стенды с образцами заполненных бланков.

      12. Для получения справки лицам о подтверждении воинской службы необходимо предоставление следующих документов:
      1) заявление установленного образца;
      2) военный билет или временное удостоверение взамен военного билета (принимается, проверяется, возвращается после исполнения);
      3) копия удостоверения личности;
      4) архивная справка (при необходимости) из центрального архива Министерства обороны или иных архивных учреждений Республики Казахстан.

      13. Бланки размещаются на специальной стойке в зале ожидания, либо у консультантов Центра.

      14. Прием документов осуществляется посредством "окон", на которых размещается информация о предназначении и выполняемых функциях "окон", а также указываются фамилия, имя, отчество и должность инспектора Центра.

      15. Потребителю выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      1) вида запрашиваемой государственной услуги;
      2) количества и названий приложенных документов;
      3) даты (время) и места выдачи документов;
      4) фамилии, имени, отчества инспектора Центра принявшего заявление на оформление документов.

      16. Выдача готовых документов потребителю осуществляется инспектором Центра посредством "окон" ежедневно на основании расписки в указанный в ней срок.

      17. При выявлении ошибок (исправлений, подчисток) в оформлении документов, уполномоченный орган в течение одного рабочего дня после получения пакета документов возвращает их в Центр с письменным обоснованием о причине отказа.
      После получения пакета документов Центр информирует потребителя в течение одного рабочего дня после их получения и выдает письменные обоснования уполномоченного органа о причине отказа.
      В случаях, если потребитель не обратился за получением документов в срок, Центр обеспечивает их хранение в течение 1 месяца, после чего передает их в уполномоченные органы.

3. Принципы работы

      18. Деятельность центров основывается на следующих принципах:
      1) соблюдения конституционных прав и свобод человека;
      2) соблюдения законности при исполнении служебного долга;
      3) вежливости;
      4) предоставления исчерпывающей и полной информации;
      5) защиты и конфиденциальности информации.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 2 к настоящему стандарту.

      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Жалобы принимаются в устной или в письменной форме по почте, или в электронном виде в случаях, предусмотренных действующим законодательством, либо нарочно через канцелярию Центра в рабочие дни.

      22. В случае претензий по качеству предоставления государственной услуги жалоба подается на имя директора Центра или руководства Министерства юстиции Республики Казахстан.

      23. Принятая жалоба регистрируется в журнале учета информации Центра и рассматривается в установленные законодательством сроки.
      Обращения, поданные в порядке, установленном законодательством подлежат обязательному приему, регистрации, учету и рассмотрению.

6. Контактная информация

      24. График работы и приема директора Центра определяется в соответствии с графиком работы Центра.
      Контактные телефоны Центра указываются в официальных источниках информации и на стендах, расположенных в помещениях Центра.

      25. Адрес Министерства юстиции Республики Казахстан: 010000, город Астана, улица N 35, дом N 8, веб-сайт: www.minjust.kz., адрес Министерства обороны Республики Казахстан: 010000, город Астана, свободная экономическая зона дом N 2, веб-сайт: www. www.mod.kz.

Приложение 1      
к стандарту оказания 
государственной услуги

N
пп

Наименование центров

Адрес
расположения центров

Номер
телефона

1

Центр обслуживания
населения N 1 района
Алматы города Астаны

г. Астана,
ул. Жубанова, д.2

37-02-06

2

Центр обслуживания
населения N 2 района
Алматы города Астаны

г. Астана, ул. 70 "а"

40-65-62

3

Центр обслуживания
населения N 1 района
Сарыарка города Астаны

г. Астана,
ул. Пушкина, д.97

37-70-65

4

Центр обслуживания
населения N 2 района
Сарыарка города Астаны

г. Астана,
ул. 81, д.85

43-84-14

5

Центр обслуживания
населения Алмалинского
района города Алматы

г. Алматы,
ул. Богенбай
батыра, д.221

263-82-51

6

Центр обслуживания
населения Турксибского
района города Алматы

г. Алматы,
ул. Зорге, д.9

234-09-64

7

Центр обслуживания
населения Бостандыкского
района города Алматы

г. Алматы,
ул. Ходжанова, д.9

248-17-77

8

Центр обслуживания
населения города Кокшетау

г. Кокшетау, ул.
Ауэзова, д.189 "а"

40-10-76

9

Центр обслуживания населения города Актобе

г. Актобе, ул. Тургенева, д.109

57-84-84

10

Центр обслуживания
населения города
Талдыкоргана

г. Талдыкорган,
Тауелсиздик, д.67 "б"

24-41-33

11

Центр обслуживания
населения города Атырау

г. Атырау, ул.
Баймуханова, д.16

35-47-05

12

Центр обслуживания
населения города Уральска

г. Уральск, ул.
Жамбыла, д.81

28-40-73,
28-13-12

13

Центр обслуживания
населения города Тараза

г. Тараз, ул.
Койгельды, д.158 "а"

43-84-18
(вн. 147)

14

Центр обслуживания
населения N 1 города
Караганды

г. Караганда, ул.
Муканова, д.5

77-26-57,
77-37-43

15

Центр обслуживания
населения N 2 города
Караганды

г. Караганда, р-н
Казыбек би, ул.
Чкалова, д.7

41-63-03

16

Центр обслуживания
населения N 3 города
Караганды

г. Караганда, ул.
Октябрьский р-н,
21 мкр., д.67

42-72-60
(вн.137)

17

Центр обслуживания
населения N 4 города
Караганды

г. Темиртау,
ул. Блюхера, д.23

98-65-87

18

Центр обслуживания
населения города Костаная

г. Костанай, ул.
Тарана, д.114

53-45-74

19

Центр обслуживания
населения города Кызылорды

г. Кызылорда, ул.
Муратбаева, б/н

23-05-78

20

Центр обслуживания
населения города Актау

г. Актау, 15 мкр.,
д.67 "б"

31-85-16

21

Центр обслуживания
населения N 1 города
Шымкента

г. Шымкент, ул.
Мадели-Кожа, б/н

30-06-79

22

Центр обслуживания
населения N 2 города
Шымкента

г. Шымкент, ул.
Мадели-Кожа, б/н

21-46-37

23

Центр обслуживания
населения города Павлодара

г. Павлодар, ул.
Павлова, д.48

33-47-55

24

Центр обслуживания
населения города
Петропавловска

г. Петропавловск,
ул. Ауэзова, д.157

33-66-16

25

Центр обслуживания
населения N 1 города
Усть-Каменогорска

г. Усть-Каменогорск,
ул. Белинского,
д.37 "а"

22-24-28

26

Центр обслуживания
населения N 2 города
Усть-Каменогорска

г. Усть-Каменогорск,
ул. Ушанова, д.99/1

29-61-28

27

Центр обслуживания
населения N 3 города
Усть-Каменогорска

г. Семей, ул. 408-ой
квартал, д. 21

33-55-93

Приложение 2      
к стандарту оказания 
государственной услуги

         Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и
доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя в
последующем
году

Текущее
значение
показателя в
отчетном
году

1. Своевременность 

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги в
установленный срок с момента
сдачи документа

95%

80%


1.2. % (доля) потребителей,
ожидавших получения услуги в
очереди не более ___ минут

90%

90%


2. Качество

2.1. % (доля) потребителей
удовлетворенных качеством
процесса предоставления услуги

90%

70%


2.2. % (доля) случаев
правильно оформленных
документов должностным лицом
(регистрация)

95%

85%


3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей
удовлетворенных качеством и
информацией о порядке
предоставления услуги

80%

60%


3.2. % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем документов и
сданных с первого раза

80%

45%


3.3. % (доля) услуг,
информации о которых доступно
через Интернет

50%

40%


4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных
жалоб общему количеству
обслуженных потребителей по
данному виду услуг

0,1%

0,3%


4.2. % (доля) обоснованных
жалоб рассмотренных и
удовлетворенных в
установленный срок

85%

75%


4.3. % (доля) потребителей
удовлетворенных с
существующим порядком
обжалования

95%

60%


4.4. % (доля) потребителей,
удовлетворенных сроками
обжалования

90%

60%


5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей
удовлетворенных вежливостью
персонала

90%

70%


Приложение 2          
к приказу Министра юстиции   
Республики Казахстан      
от 12 октября 2007 года N 287 

Стандарт
оказания государственной услуги
"Выдача справки лицам, имеющим льготы (участникам Великой Отечественной войны, ликвидаторам Чернобыльской аварии, войнам-интернационалистам) через центры
обслуживания населения" 1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок выдачи справки лицам, имеющим льготы (участникам Великой Отечественной войны, ликвидаторам Чернобыльской аварии, воинам-интернационалистам) через центры обслуживания населения.

      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.

      3. Государственная услуга осуществляется на основании Закона Республики Казахстан "О льготах и социальной защите участников, инвалидов Великой Отечественной войны и лиц, приравненных к ним".

      4. Государственная услуга оказывается местными органами военного управления (города, района), (далее - уполномоченный орган) и центрами обслуживания населения (далее - Центр).

      5. Формой завершения оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель, является выдача справки лицам, имеющим льготы участникам Великой Отечественной войны, ликвидаторам Чернобыльской аварии, войнам-интернационалистам.

      6. Государственная услуга оказывается физическим лицам.

      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) сроки оформления документов - 3 дня;
      2) время ожидания в очереди при сдаче документов - не более 30 минут;
      3) при отсутствии информации и необходимых сведений для выдачи справки срок продлевается до 1-го месяца. Уполномоченным органом направляется запрос в соответствующие органы для подтверждения нужной информации, также об этом сообщается заявителю и соответствующая информация направляется в Центр через 3 календарных дня с момента продления срока рассмотрения;
      4) в случае необходимости получения информации из архивов государств ближнего зарубежья, срок выдачи справки продлевается до 3-х месяцев.
      Сноска. Пункт 7 с изменениями, внесенными приказом Министра юстиции РК от 11.02.2009 N 12 (порядок введения в действие см. п. 3).

      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.

      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги располагается на веб-сайтах Министерства юстиции Республики Казахстан, Министерства обороны Республики Казахстан, и центров, перечень которых указан в приложении 1 к настоящему стандарту, а также в официальных источниках информации и на стендах расположенных в помещениях центров.

      10. Государственная услуга представляется шесть дней в неделю, за исключением воскресенья, в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 часов до 20.00 часов, без перерыва на обед. Прием осуществляется в порядке "электронной" очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

      11. Государственная услуга оказывается в здании Центра по месту проживания потребителя. В зале располагаются справочное бюро, кресла ожидания, информационные стенды с образцами заполненных бланков.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения справки лицам, имеющим льготы участникам Великой Отечественной войны, ликвидаторам Чернобыльской аварии, войнам-интернационалистам необходимо предоставление следующих документов:
      1) заявление установленного образца;
      2) военный билет;
      3) копия удостоверения личности;
      4) архивная справка (при необходимости) из центрального архива Министерства обороны или иных архивных учреждений Республики Казахстан.
      Выдача справки производится лицу, участвовавшему в действующей армии в годы Великой Отечественной войны, во время боевых операций по защите бывшего Советского Союза, участие в ликвидации катастрофы на Чернобыльской атомной электростанции и других радиационных катастроф и аварий на объектах гражданского или военного назначения, а также участие непосредственно в ядерных испытаниях и учениях либо лицу, на то уполномоченному соответствующей доверенностью.

      13. Бланки размещаются на специальной стойке в зале ожидания, либо у консультантов Центра.

      14. Прием документов осуществляется посредством "окон", на которых размещается информация о предназначении и выполняемых функциях "окон", а также указываются фамилия, имя, отчество и должность инспектора Центра.

      15. Потребителю выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      1) номера и даты приема запроса;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названий приложенных документов;
      4) даты (время) и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества инспектора Центра принявшего заявление на оформление документов.

      16. Выдача готовых документов потребителю осуществляется инспектором Центра посредством "окон" ежедневно на основании расписки в указанный в ней срок.

      17. При выявлении ошибок (исправлений, подчисток) в оформлении документов, уполномоченный орган в течение одного рабочего дня после получения пакета документов возвращает их в Центр с письменным обоснованием о причине отказа.
      После получения пакета документов Центр информирует потребителя в течение одного рабочего дня после их получения и выдает письменные обоснования уполномоченного органа о причине отказа.
      В случаях, если потребитель не обратился за получением документов в срок, Центр обеспечивает их хранение в течение 1 месяца, после чего передает их в уполномоченные органы.

3. Принципы работы

      18. Деятельность центров основывается на следующих принципах:
      1) соблюдения конституционных прав и свобод человека;
      2) соблюдения законности при исполнении служебного долга;
      3) вежливости;
      4) предоставления исчерпывающей и полной информации;
      5) защиты и конфиденциальности информации.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 2 к настоящему стандарту.

      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Жалобы принимаются в устной или в письменной форме по почте, или в электронном виде в случаях, предусмотренных действующим законодательством, либо нарочно через канцелярию Центра в рабочие дни.

      22. В случае претензий по качеству предоставления государственной услуги жалоба подается на имя директора Центра или руководства Министерства юстиции Республики Казахстан.

      23. Принятая жалоба регистрируется в журнале учета информации Центра и рассматривается в установленные законодательством сроки.
      Обращения, поданные в порядке, установленном законодательством подлежат обязательному приему, регистрации, учету и рассмотрению.

6. Контактная информация

      24. График работы и приема директора Центра определяется в соответствии с графиком работы Центра.
      Контактные телефоны Центра указываются в официальных источниках информации и на стендах, расположенных в помещениях Центра.

      25. Адрес Министерства юстиции Республики Казахстан: 010000, город Астана, улица N 35, дом N 8, веб-сайт: www.minjust.kz., адрес Министерства обороны Республики Казахстан: 010000, город Астана, свободная экономическая зона дом N 2, веб-сайт: www. www.mod.kz.

Приложение 1      
к стандарту оказания 
государственной услуги

N
пп

Наименование центров

Адрес
расположения центров

Номер телефона

1

Центр обслуживания
населения N 1 района
Алматы города Астаны

г. Астана,
ул. Жубанова, д.2

37-02-06

2

Центр обслуживания
населения N 2 района
Алматы города Астаны

г. Астана, ул. 70 "а"

40-65-62

3

Центр обслуживания
населения N 1 района
Сарыарка города Астаны

г. Астана,
ул. Пушкина, д.97

37-70-65

4

Центр обслуживания
населения N 2 района
Сарыарка города Астаны

г. Астана, ул. 81, д.85

43-84-14

5

Центр обслуживания
населения Алмалинского
района города Алматы

г. Алматы, ул. Богенбай
батыра, д.221

263-82-51

6

Центр обслуживания
населения Турксибского
района города Алматы

г. Алматы, ул. Зорге, д.9

234-09-64

7

Центр обслуживания
населения Бостандыкского
района города Алматы

г. Алматы,
ул. Ходжанова, д.9

248-17-77

8

Центр обслуживания
населения города Кокшетау

г. Кокшетау,
ул. Ауэзова, д.189 "а"

40-10-76

9

Центр обслуживания
населения города Актобе

г. Актобе,
ул. Тургенева, д.109

57-84-84

10

Центр обслуживания
населения города
Талдыкоргана

г. Талдыкорган,
Тауелсиздик, д.67 "б"

24-41-33

11

Центр обслуживания
населения города Атырау

г. Атырау,
ул. Баймуханова, д.16

35-47-05

12

Центр обслуживания
населения города Уральска

г. Уральск,
ул. Жамбыла, д.81

28-40-73,
28-13-12

13

Центр обслуживания
населения города Тараза

г. Тараз,
ул. Койгельды, д.158 "а"

43-84-18
(вн. 147)

14

Центр обслуживания
населения N 1 города
Караганды

г. Караганда,
ул. Муканова, д.5

77-26-57,
77-37-43

15

Центр обслуживания
населения N 2 города
Караганды

г. Караганда, р-н Казыбек
би, ул. Чкалова, д.7

41-63-03

16

Центр обслуживания
населения N 3 города
Караганды

г. Караганда,
ул. Октябрьский р-н,
21 мкр., д.67

42-72-60
(вн.137)

17

Центр обслуживания
населения N 4 города
Караганды

г. Темиртау,
ул. Блюхера, д.23

98-65-87

18

Центр обслуживания
населения города Костаная

г. Костанай,
ул. Тарана, д.114

53-45-74

19

Центр обслуживания
населения города Кызылорды

г. Кызылорда,
ул. Муратбаева, б/н

23-05-78

20

Центр обслуживания
населения города Актау

г. Актау, 15
мкр., д.67 "б"

31-85-16

21

Центр обслуживания
населения N 1 города
Шымкента

г. Шымкент,
ул. Мадели-Кожа, б/н

30-06-79

22

Центр обслуживания
населения N 2 города
Шымкента

г. Шымкент,
ул. Мадели-Кожа, б/н

21-46-37

23

Центр обслуживания
населения города Павлодара

г. Павлодар,
ул. Павлова, д.48

33-47-55

24

Центр обслуживания
населения города
Петропавловска

г. Петропавловск,
ул. Ауэзова, д.157

33-66-16

25

Центр обслуживания
населения N 1 города
Усть-Каменогорска

г. Усть-Каменогорск,
ул. Белинского, д.37 "а"

22-24-28

26

Центр обслуживания
населения N 2 города
Усть-Каменогорска

г. Усть-Каменогорск,
ул. Ушанова, д.99/1

29-61-28

27

Центр обслуживания
населения N 3 города
Усть-Каменогорска

г. Семей, ул. 408-ой
квартал, д. 21

33-55-93

Приложение 2      
к стандарту оказания 
государственной услуги

            Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и
доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя в
последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1. Своевременность 

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги в
установленный срок с момента
сдачи документа

95%

80%


1.2. % (доля) потребителей,
ожидавших получения услуги в
очереди не более ___ минут

90%

90%


2. Качество

2.1. % (доля) потребителей
удовлетворенных качеством
процесса предоставления услуги

90%

70%


2.2. % (доля) случаев
правильно оформленных
документов должностным лицом
(регистрация)

95%

85%


3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей
удовлетворенных качеством и
информацией о порядке
предоставления услуги

80%

60%


3.2. % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем документов и
сданных с первого раза

80%

45%


3.3. % (доля) услуг,
информации о которых доступно
через Интернет

50%

40%


4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных
жалоб общему количеству
обслуженных потребителей по
данному виду услуг

0,1%

0,3%


4.2. % (доля) обоснованных
жалоб рассмотренных и
удовлетворенных в
установленный срок

85%

75%


4.3. % (доля) потребителей
удовлетворенных с существующим
порядком обжалования

95%

60%


4.4. % (доля) потребителей,
удовлетворенных сроками
обжалования

90%

60%


5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей
удовлетворенных вежливостью
персонала

90%

70%