Атырау облысы Табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу департаментінің мемлекеттік қызмет көрсету стандартын бекіту туралы

Атырау облыстық әкімиятының 2007 жылғы 24 желтоқсандағы N 303 қаулысы. Атырау облыстық Әділет департаментінде 2008 жылғы 1 ақпанда N 2519 тіркелді.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы N 148 "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы" Заңының 27 бабына, Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы N 107 "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1 бабына сәйкес, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы  N 558 "Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі регламентін бекіту туралы" және Атырау облысы әкімиятының 2007 жылғы 10 қазандағы N 224 "Атырау облысында мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарттары мен регламентін бекіту туралы" қаулыларын орындауда облыс әкімияты қаулы етеді :

      1. Қоса беріліп отырған Атырау облысы Табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу департаментінің мемлекеттік қызмет көрсету кең таралған пайдалы қазбаларды барлау, өндіру және бірлескен барлау мен өндіруге арналған кепіл шартын тіркеу туралы стандарты бекітілсін.

      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Атырау облысы әкімі аппаратының басшысы С.М. Рысқалиевқа жүктелсін.

      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі

      Облыс әкімі

Атырау облысы әкімиятының
2007 жылғы 24 желтоқсандағы
N 303 қаулысымен бекітілген

Мемлекеттік қызмет көрсету
СТАНДАРТЫ
Кең таралған пайдалы қазбаларды барлау, өндіру және
бірлескен барлау мен өндіруге арналған кепіл шартты тіркеу

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызметтің анықтамасы:
      Кең таралған пайдалы қазбаларды барлау, өндіру немесе бірлескен барлау мен өндіруге арналған кепіл шартты  тіркеу.
      Құзыретті орган - Атырау облысы Табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу департаменті.
      Жер қойнауын пайдаланушы, тұтынушы - жер қойнауын пайдалану құқығын алуға арналған конкурс қорытындысы бойынша жеңімпаз деп танылған немесе құзыретті органмен тікелей келіссөздер негізінде жер қойнауын пайдалану құқығына ие болған Қазақстандық және шетелдік жеке және заңды тұлғалар.
      КТПҚ - кең таралған пайдалы қазбалар.
      Мемлекеттік қызметтің осы түрін ұсыну ерекшелігі:
      КТПҚ барлау өндіру және бірлескен барлау мен өндіруге арналған кепіл шартты тіркеу мемлекеттік қызмет көрсету тұтынушысы - тек қана жер қойнауын пайдаланушы бола алады;
      Қазақстан Республикасының 1996 жылғы 27 қаңтардағы N 2828 "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" Заңының (бұдан әрі  - Қазақстан Республикасының "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" Заңы) 14 бабының 1-1-тармағына сәйкес жер қойнауын пайдалану құқығы кепілге қойылып алынған кредит келісім-шартпен көзделген жер қойнауын пайдалану мақсаттарына ғана пайдалануға тиіс;
      Құзыретті орган келісімін бергеннен соң ғана КТПҚ барлау өндіру және бірлескен барлау мен өндіруге арналған кепіл шарты кепіл беруші мен кепіл ұстаушының арасында жасақталуы тиіс (Қазақстан Республикасының "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану" Заңының 14 бабының 1-тармағы).

      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.

      3. КТПҚ барлау, өндіру және бірлескен барлау мен өндіруге арналған кепіл шартты тіркеу Қазақстан Республикасының Жоғары кеңесінің 1994 жылғы 27 желтоқсанындағы қаулысымен күшіне енгізілген Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексінің 308 бабы 1 тармағы негізінде жүргізіледі.

      4. КТПҚ барлау, өндіру және бірлескен барлау мен өндіруге арналған кепіл шарты тіркеу Атырау облысы Табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу департаментінде: Атырау қаласы, Әйтеке-би көшесі, 77, мекен-жайы бойынша N 201 кабинетінде жүргізіледі.

      5. Тұтынушы алатын көрсетілетін мемлекеттік қызметті көрсетуді аяқтау нысаны (нәтижесі): КТПҚ барлау, өндіру және бірлескен барлау мен өндіруге арналған кепіл шарты мемлекеттік тіркеуден өткені туралы куәлігі.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке және заңды тұлғалардың санаты: Мемлекеттік қызмет КТПҚ бойынша табиғат пайдаланушылар болып табылатын қазақстандық және шетелдік жеке және заңды тұлғаларға көрсетіледі.

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт шектеу мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы қажетті құжаттар тізбесін тапсырған сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі - 45 күн ішінде беріледі (Қазақстан Республикасы "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" Заңының 14 бабының 1 тармағы);
      2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күтетін ең ұзақ уақыт - 40 минутқа дейін;
      3) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі ретінде құжаттарды алған кезде кезек күтетін ең ұзақ уақыт - 40 минутқа дейін.

      8. Аталған мемлекеттік қызмет көрсету тегін жүргізіледі.

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету стандарты туралы ақпаратпен Атырау облысы Табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу департаментінің: Атырау қаласы, Әйтеке-би көшесі, 77,мекен-жайы бойынша N 201 кабинетінде танысуға болады.

      10. Жұмыс кестесі: Күн сайын сағат 14.00-дан - 18.00 сағатқа дейін аралығында. Демалыс күндері: сенбі, жексенбі.

      11. Қызмет көрсетілетін орын: Атырау қаласы, Әйтеке-би көшесі, 77, мекен-жайында N 201 кабинетте орналасқан.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. КТПҚ барлау, өндіру және бірлескен барлау мен өндіруге арналған кепіл шартты тіркеу үшін төмендегі құжаттар жалғанады:
      1) кепіл шарттың түпнұсқасына ілеспе хат;
      2) кепіл шартының түпнұсқасы (3 дана).

      13. Осы стандарттың 12-тармағында көрсетілген құжаттар және тіркелген кепіл шарты және КТПҚ барлау, өндіру және бірлескен барлау мен өндіруге арналған кепіл шарт куәлігін Атырау облысы Табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу департаментінде Атырау қаласы, Әйтеке-би көшесі, 77, мекен-жайы бойынша N 201 кабинетке тапсыруға және алуға болады.

      14. Барлық құжаттар ілеспе хатпен тапсырылғаннан кейін Құзыретті орган қызметкері ілеспе хаттың екінші данасына алынған уақытын және қолын қойып, жер қойнауын пайдаланушыға кері қайтарады.

      15. Құжаттарды жеткізу тәсілдері: жеке келу келу немесе хат тасушы арқылы.
      Департаментпен қол қойған тіркелген кепіл шарты және КТПҚ барлау, өндіру және бірлескен барлау мен өндіруге арналған кепіл шарт куәлігін Атырау қаласы, Әйтеке-би көшесі, 77, мекен-жайы бойынша орналасқан 201 кабинеттен алуға болады.

      16. Мемлекеттік қызмет көрсету келесі жағдайларда тоқтатылады:
      1) құжаттар жиынтығы толық тапсырылмағанда,
      2) тапсырылған құжаттарда түзетулер анықталса.
      Мемлекеттік қызмет ұсынудан мына жағдайларда бас тартылады:
      1) Қазақстан Республикасының "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" Заңының 14 бабының 1, 1-1 тармақтары орындалмаған жағдайда;
      2) Өтініш беруші кең таралған пайдалы қазбалар бойынша табиғат пайдаланушы болмаса

3. Жұмыс қағидаттары .

      17. Жұмыс қағидаттары:
      1) Тұтынушы Департамент ұсынатын қызметтер туралы толық ақпарат ұсынылады;
      2) Қызметкерлер ақпараттың сақталушылығына, қорғалуына және құпиялығына жауапты;
      3) Егер тұтынушылар құжаттарды уақытында алмаған жағдайда Атырау облысы Табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу департаменті бір ай мерзімде олардың сақталуын қамтамасыз етеді.

4. Жұмыс нәтижелері

             18. Тұтынушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандарттың қосымшасына сәйкес ("Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні" кестесі) сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.

      19. Осы мемлекеттік қызметті көрсететін Атырау облысы Табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу департаментінің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмысшы топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

             20. Атырау облысы Табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу департаментінің жер қойнауын пайдалану, орман және су шаруашылығы бөлімінің бас мамандарының әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін Атырау облысы Табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу департаменті директорының орынбасары түсіндіреді, N 527 кабинет, байланыс телефоны: 8(7122) 35-47-53.
      Мемлекеттік қызметтің осы түрі бойынша Атырау облысы Табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу департаментінің шешімдеріне тұтынушылар сот тәртібінде шағымдануы мүмкін.

      21. Шағым Атырау облысы Табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу департаментінің шешімдеріне тұтынушылар сот тәртібінде шағымдануы мүмкін.

      22. Шағымның қабылдауын растайтын құжат Атырау облысы Табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу департаментінің жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн тіркеу журналында тіркелгені болып табылады. Шағымға жауапты алатын орны: 060010, Атырау қаласы, Әйтеке-би көшесі, 77, 523 кабинет, байланыс телефоны: 8(7122) 35-45-59. Шағымның қаралу барысы туралы 8(7122)32-55-12 байланыс телефоны арқылы білуге болады.

6. Байланыс ақпараты
Біздің мекен-жай және телефондарымыз:

      23. Атырау облысы Табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу департаментінің директоры: 060010, Атырау қаласы, Әйтеке-би көшесі, 77, 523 кабинет. Телефон/факс: 8(7122) 35-45-59.

      24. Атырау облысы Табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу департаменті директорының орынбасары: 060010, Атырау қаласы, Әйтеке-би көшесі, 77, 527 кабинет. Телефон: 8(7122) 35-47-53.

      25. Мемлекеттік қызметті тікелей көрсетуші жер қойнауын пайдалану, орман және су шаруашылығы бөлімі: 060010, Атырау қ., Әйтеке-би көшесі, 77, 201 кабинет. Телефон: 8(7122) 32-55-12.

Атырау облысы әкімиятының
2007 жылғы 24 желтоқсан
N 303 қаулысымен бекітілген
Мемлекеттік қызмет көрсету
стандартына қосымша 

Кесте. Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қол
жетімділік
көрсеткіштері

Көрсет-
кіштің
норма-
тивтік
мәні

Көрсет-
кіштің
келесі
жылдағы
нысаналы
мәні

Көрсет-
кіштің
есепті
жылдағы
ағымдағы
мәні

1

2

3

4

1. Уақтылығы

1.1. Құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген
мерзімде қызметті ұсыну
оқиғаларының % (үлесі)

100%

98%

95%

1.2. Қызмет алуды кезекте 40
минуттан аспайтын уақыт
күткен тұтынушылардың %
(үлесі)

85%

82%

80%

2. Сапасы

2.1. Қызметті ұсыну үдерісі-
нің сапасына қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

90%

85%

80%

2.2. Құжаттарды лауазымды
тұлға дұрыс ресімдеген жағ-
дайдың (жүргізілген төлем-
дер, есеп айырысулар және
т.б.) % (үлесі)

100%

95%

90%

3. Қол жетімділік

3.1. Қызметті ұсыну тәртібі
туралы сапаға және ақпаратқа
қанағаттанған тұтынушылардың
% (үлесі)

90%

80%

75%

3.2. Тұтынушы құжаттарды
дұрыс толтырған және бірінші
реттен тапсырған оқиғалардың
% (үлесі)

80%

70%

65%

3.3. Интернет арқылы қол
жетімді қызметтерінің
ақпарат % (үлесі)

50%

45%

40%

4. Шағымдану үдерісі

4.1. Қызметтің осы түрі
бойынша қызмет көрсетілген
тұтынушылардың жалпы санына
негізделген шағымдардың %
(үлесі)

0,5%

1%

1,5%

4.2. Белгіленген мерзімде
таралған және қанағаттанды-
рылған негізделген шағымдар-
дың % (үлесі)

-

-

-

4.3. Шағымданудың қолданыс-
тағы тәртібіне қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

-

-

-

4.4. Шағымдану мерзіміне
қанағаттанған тұтынушылардың
% (үлесі)

-

-

-

5. Сыпайылық

5.1. Қызметкерлердің
сыпайылығына қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

90%

80%

75%

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги Департаментом природных ресурсов и регулирования природопользования Атырауской области

Постановление Атырауского областного акимата от 24 декабря 2007 года N 303 зарегистрировано Департаментом юстиции Атырауской области 1 февраля 2008 года за N 2519.

      В соответствии со статьей 27  Закона  Республики Казахстан от 23 января 2001 года N№148 "О местном государственном управлении в Республике Казахстан", статьей 9-1  Закона  Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года N№107 "Об административных процедурах", во исполнение постановлений Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года  N№558  "Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги" и акимата Атырауской области от 10 октября 2007 года N№224 "Об утверждении стандартов и регламента оказания государственных услуг в Атырауской области" акимат области постановляет:

      1. Утвердить прилагаемый Стандарт оказания государственной услуги по регистрации договора залога на разведку, добычу и на совмещенную разведку и добычу общераспрастраненных полезных ископаемых Департаментом природных ресурсов и регулирования природопользования Атырауской области.

      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на Рыскалиева С.М. - руководителя аппарата акима области.

      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Аким области         Б. Рыскалиев

 Утвержден       
       постановлением акимата
        Атырауской области N№303 
  от 24 декабря 2007 года

СТАНДАРТ
оказания государственной услуги
Регистрация договора залога на разведку, добычу и на совмещенную разведку
и добычу общераспространенных полезных ископаемых

1. Общие положения

      1. Определение государственной услуги:
      Регистрация договора залога на разведку, добычу и на совмещенную разведку и добычу общераспространенных полезных ископаемых.
      Компетентный орган - Департамент природных ресурсов и регулирования природопользования Атырауской области.
      Недропользователь, потребитель - казахстанские, иностранные физические и юридические лица, являющиеся недропользователями по общераспространенным полезным ископаемым.
      ОПИ - общераспрастраненные полезные ископаемые.
      Особенность предоставления данного вида государственных услуг:
      потребителями государственной услуги - регистрация договора залога на разведку, добычу и на совмещенную разведку и добычу общераспространенных полезных ископаемых, могут быть только недропользователи по ОПИ;
      в соответствии с пунктом 1-1 статьи 14  Закона  Республики Казахстан от 27 января 1996 года N№2828 "О недрах и недропользовании" (далее - Закон Республики Казахстан "О недрах и недропользовании") полученный под залог права недропользования кредит должен быть использован только на цели недропользования, предусмотренные контрактом;
      договор залога на разведку, добычу и на совмещенную разведку и добычу ОПИ должен быть заключен между залогодателем и залогодержателем только после представления разрешения Компетентного органа (пункт 1 статьи 14  Закона  Республики Казахстан "О недрах и недропользовании").

      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.

      3. Регистрация договора залога на разведку, добычу и на совмещенную разведку и добычу ОПИ, оказывается на основании пункта 1 статьи 308 Гражданского кодекса Республики Казахстан, введен в действие постановлением Верховного Совета Республики Казахстан от 27 декабря 1994 года.

      4. Регистрация договора залога на разведку, добычу и на совмещенную разведку и добычу ОПИ, производится Департаментом природных ресурсов и регулирования природопользования Атырауской области, по адресу:
      город Атырау, улица Айтеке би, 77, кабинет N№201.

      5. Форма завершения (результат) оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель: отметка о регистрации на договоре залога на разведку, добычу и на совмещенную разведку и добычу ОПИ и свидетельство о государственной регистрации договора залога на разведку, добычу и на совмещенную разведку и добычу ОПИ.

      6. Категория физических и юридических лиц, которым оказывается государственная услуга: казахстанские, иностранные физические и юридические лица, являющиеся недропользователями по ОПИ.

      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем полного перечня необходимых документов для получения государственной услуги - до 45 дней (пункт 1 статьи 14 Закона Республики Казахстан "О недрах и недропользовании");
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов - до 40 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов - до 40 минут.

      8. Оказание данной государственной услуги бесплатное.

      9. Со стандартом оказания государственной услуги можно ознакомиться в Департаменте природных ресурсов и регулирования природопользования Атырауской области, по адресу: город Атырау, улица Айтеке би, 77, кабинет N№201.

      10. График работы: Ежедневно с 09.00 часов до 18.00 часов.
      Выходные дни: суббота, воскресенье.

      11. Место предоставления услуги: город Атырау, улица Айтеке би, 77, кабинет N№201.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для регистрации договора залога на разведку, добычу и на совмещенную разведку и добычу общераспространенных полезных ископаемых необходимо предоставить следующие документы:
      1) сопроводительное письмо к оригиналу договора залога;
      2) оригинал заключенного договора залога (3 экземпляра).

      13. Документы, указанные в пункте 12 настоящего стандарта и зарегистрированный договор залога и свидетельство о государственной регистрации договора залога на разведку, добычу и на совмещенную разведку и добычу ОПИ сдают и получают по адресу: город Атырау, улица Айтеке би, 77, кабинет N№201.

      14. После сдачи всех необходимых документов на втором экземпляре сопроводительного письма заявителя работником Компетентного органа проставляется дата и роспись в получении.

      15. Способ доставки документов: личное посещение или через курьера.
      Подписанный со стороны Компетентного органа зарегистрированный договор залога и свидетельство о государственной регистрации договора залога  на разведку, добычу и на совмещенную разведку и добычу ОПИ выдается по адресу: город Атырау, улица Айтеке би, 77, кабинет N№201.

      16. Государственная услуга приостанавливается в следующих случаях:
      1) не предоставление полного пакета документов;
      2) если в представленных документах выявлены исправления.
      В предоставлении государственной услуги отказывается:
      1) в случае не соблюдения пункта 1 и 1-1 статьи 14 Закона Республики Казахстан "О недрах и недропользовании";
      2) если заявитель не является недропользователем по ОПИ.

3. Принципы работы

      17. Принципы работы:
       1) Потребителю предоставляется исчерпывающая информация об услугах, предоставляемых Департаментом;
      2) Сотрудники ответственны за сохранность, защиту и конфиденциальность информации;
      3) В случаях, если потребители не обратились за получением документов в срок, Департамент природных ресурсов и регулирования природопользования Атырауской области обеспечивает их хранение в течение месяца.

4. Результаты работы

      18. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением к настоящему стандарту (таблица "Значение показателей качества и доступности").

      19. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа Департамента природных ресурсов и регулирования природопользования Атырауской области, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

                      5. Порядок обжалования

      20. Порядок обжалования действий (бездействий) главных специалистов отдела недропользования, лесного и водного хозяйства разъясняется заместителем директора Департамента природных ресурсов и регулирования природопользования Атырауской области, кабинет N№527, контактный телефон: 35-47-53.
      Решения Департамента риродных ресурсов и регулирования природопользования Атырауской области по данному виду государственной услуги могут быть обжалованы потребителями в судебном порядке.

      21. Жалоба подается на имя директора Департамента природных ресурсов и регулирования природопользования Атырауской области, по адресу: город Атырау, улица Айтеке-би, 77, кабинет N№523, контактный телефон: 35-45-59.

      22. Документом, подтверждающим принятие жалобы, является регистрация жалобы в журнале регистрации обращений физических и юридических лиц. Место получения ответа на жалобу: Департамент природных ресурсов и регулирования природопользования Атырауской области, по адресу: город Атырау, улица Айтеке-би,77, пятый этаж, кабинет N№523, контактный телефон 35-45-59. О ходе рассмотрения жалобы можно узнать по телефону: 32-55-12.

6. Контактная информация

       Наши адреса и телефоны:

      23. Директор Департамента природных ресурсов и регулирования природопользования Атырауской области: 060010, город Атырау, улица Айтеке-би, 77, кабинет N№523. Телефон/факс: 35-45-59.

      24. Заместитель директора Департамента природных ресурсов и регулирования природопользования Атырауской области: 060010, город Атырау, улица Айтеке-би, 77, кабинет N№527. Телефон: 8(7122)354753.

      25. Отдел недропользования, лесного и водного хозяйства, непосредственно оказывающего государственную услугу: 060010, город Атырау, улица Айтеке-би, 77, кабинет N№201. Телефон: 8(7122)325512.

 Утвержден                         
постановлением акимата            
Атырауской области                
N 303 от«24»декабря 2007 года     
Приложение к стандарту оказываемой
государственной услуги             

         Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества
и доступности 

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя в
последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

100 %

98 %

95 %

1.2. % (доля) потребителей,
ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут

85 %

82 %

80 %

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

90 %

85 %

80 %

2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом произведенных начислений, расчетов и т.д.)

100 %

95 %

90 %

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством и 
информацией о порядке
предоставления услуги

90 %

80 %

75 %

3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

80 %

70 %

65 %

3.3. % (доля) услуг информации, которые доступны через Интернет

50 %

45 %

40 %

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб
к общему количеству обслуженных
потребителей по данному виду услуг

0,5 %

1 %

1,5 %

4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

-

-

-

4.3. % (доля) потребителей,
удовлетворенных существующим порядком обжалования 

-

-

-

4.4. % (доля) потребителей,
удовлетворенных сроками обжалования

-

-

-

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных вежливостью
персонала

90 %

80 % 

75 %