Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарттарын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2008 жылғы 26 қарашадағы N 321 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2009 жылғы 23 қаңтарда Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 5510 болып енгізілді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2010 жылғы 30 наурыздағы N 91 Бұйрығымен

      Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2010.03.30 N 91 Бұйрығымен.

      "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы N 107 Заңының 9-1-бабына сәйкес "Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы N 558 қаулысының 2-тармағын іске асыру мақсатында, "Әділет органдары туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 7-бабы 2-тармағының 3) тармақшасын басшылыққа ала отырып, БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы мұрағаттық анықтамаларды беру жөнінде мемлекеттік қызмет көрсету стандарты;
      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес Қазақстан Республикасы мемлекеттік мұрағатынан шығатын мұрағаттық анықтамаларға және мұрағаттық құжаттардың көшірмелеріне апостиль қою бойынша мемлекеттік қызмет көрсету стандарты бекітілсін.
      2. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Жауапты хатшысына жүктелсін.
      3. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен бастап 14 күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

       Министр                                           З. Балиева

      "Келісілген"
      Қазақстан Республикасының
      Мәдениет және ақпарат министрі
      М.А. Құл-Мұхаммед
      2008 жыл

Қазақстан Республикасы  
Әділет министрінің   
2008 жылғы 26 қарашадағы
N 321 бұйрығына    
1-қосымша       

Мемлекеттік қызмет көрсету
стандарты

"Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы
мұрағаттық анықтамаларды беру"

1. Жалпы ережелер

      1. Бұл стандарт халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы - заңдық күші бар және оның негізінде құжатты іздеудің деректерін көрсете отырып сауалдың мәні туралы құжаттық ақпаратты қамтитын Мұрағаттық анықтама беру тәртібін (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет көрсету) айқындайды.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет "Ұлттық мұрағат қоры және мұрағаттар туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 15-бабының, "Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнiң мемлекеттiк мекемелерiн - халыққа қызмет көрсету орталықтарын құру туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 5 қаңтардағы N 1 қаулысының негізінде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызметті мемлекеттік мұрағаттық мекемелер (бұдан әрі - мемлекеттік мұрағат) оларда сақталатын құжаттар негізінде халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі - Орталық) арқылы баламалы негізде көрсетеді.
      5. Мемлекеттік қызметті аяқтау нысаны мұрағаттық анықтама беру болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі - тұтынушылар) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде уақыт бойынша шектеу мерзімі:
      1) құжаттарды рәсімдеу мерзімі мемлекеттік мұрағаттық мекеме кеңсесінде құжаттардың тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні мерзімі ішінде;
      2) қосымша зерделеу немесе тексеру жүргізу қажет болған ерекше жағдайларда мемлекеттік мұрағаттық мекеме басшысы, не уәкілетті тұлға өтінішті қарау мерзімін отыз жұмыс күнінен аспайтын мерзімге ұзартуы мүмкін, ол туралы 3 жұмыс күні ішінде өтініш берушіге хабарланады.
      3) кезекте күту уақыты 30 минуттан кем емес.
      8. Мемлекеттік қызмет "Ұлттық мұрағат қоры және мұрағаттар туралы" Заңының 17-бабы , 1-тармағының 7) тармақшасында көрсетілген жағдайлардан басқа, ақысыз көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат тізбесі осы стандартқа қоса берілген 1-қосымшада көрсетілген Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінің, Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрлігінің және орталықтардың веб-сайттарында, сондай-ақ ақпараттың ресми көздері және орталықтардың бөлмелерінде орналасқан стендтерде орналастырылады.
      Сондай-ақ тізбесі осы стандартқа 1-қосымшада көрсетілген орталықтардың бөлмелерінде орналасқан стендтерде немесе ақпараттың ресми көздерінде орналастырылады.
      10. Мемлекеттік қызмет түскі үзіліссіз сағ.9.00-ден 20.00-ге дейін бекітілген жұмыс кестесіне сәйкес, жексенбіні қоспағанда, аптасына алты күн ұсынылады. Қабылдау алдын ала жазылусыз және тез қызмет көрсетусіз, "электронды" кезекке тұру тәртібімен жүзеге асырылады.
      11. Мемлекеттік қызмет тұтынушының тұрғылықты жері бойынша Орталықтың ғимаратында көрсетіледі. Залда анықтамалық бюро, күту орындары, толтырылған бланктер үлгісі бар ақпараттық стендтер орналасқан.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Тұтынушылар мемлекеттік қызметті алу үшін мыналарды ұсынады:
      1) өтініш берушінің жеке басын куәландыратын құжат көшірмесі қоса берілетін өтініш;
      2) үшінші тұлғалар туралы дербес деректері бар мәліметтер алу үшін өтінушінің өкілеттігін растайтын құжаттар қосымша беріледі.
      13. Өтініштер бланкілері күту залындағы арнайы тіреулерде немесе Орталықтың консультанттарында болады.
      14. Құжаттарды қабылдау "терезелердің" тағайындалуы мен орындайтын міндеттері туралы ақпарат орналасқан "терезелер" арқылы жүзеге асырылады, сондай-ақ Орталық инспекторының аты, әкесінің аты, тегі және лауазымы көрсетіледі.
      15. Тұтынушыға:
      1) сауалдың нөмірі мен қабылдау мерзімі;
      2) сұратылатын мемлекеттік қызмет түрі;
      3) қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      4) құжаттарды беру мерзімі (уақыты) мен орны;
      5) құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған Орталық инспекторының аты, әкесінің аты, тегі көрсетілген тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхат беріледі.
      16. Тұтынушыға дайын құжаттарды беруді Орталықтың инспекторы қолхаттың негізінде онда көрсетілген мерзімде "терезелер" арқылы жүзеге асырады.
      17. Тұтынушы осы стандарттың 12-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынбаған жағдайда мемлекеттік қызмет көрсетуді ұсынудан бас тартылуы мүмкін.
      Уәкілетті орган құжаттарды ресімдеу кезінде қателіктерді анықтау, осы стандарттың 12-тармағында көрсетілген құжаттардың толық емес пакетін ұсыну немесе құжаттарды тиісінше ресімдемеу, сонымен қатар ұсынылған құжаттардың түпнұсқаларының болмауы кезінде үш жұмыс күні ішінде құжаттар пакетін қабылдағаннан кейін қайтару/бас тарту себебі туралы жазбаша негіздемемен Орталыққа қайтарады.
      Орталық құжаттар пакетін қабылдаған соң, тұтынушыға бір жұмыс күні ішінде хабарлайды және уәкілетті органның кайтару/бас тартуға себебі туралы жазбаша негіздемесін ұсынады.
      Егер тұтынушы өз мерзімінде құжаттарды алмаған жағдайда, Орталық оларды 1 ай мерзімде сақтай алады, одан кейін оларды уәкілетті органға тапсырады.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Орталықтардың қызметі мынадай қағидаттарға негізделеді:
      1) адамның конституциялық құқықтары мен бостандықтарын сақтау;
      2) қызметтік борышын орындау кезінде заңдылықты сақтау;
      3) әдептілік;
      4) жеткілікті және толық ақпаратты ұсыну;
      5) ақпаратты қорғау және құпиялылығы.\

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелері осы стандарттың 2-қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік органның, мекеменің немесе мемлекеттік қызмет көрсететін басқа да субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтің сапа және оған қол жетімділік көрсеткіштерінің мақсатты мәнін арнайы құрылған жұмыс топтары жыл сайын бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Шағымдар ауызша немесе жазбаша нысанда пошта арқылы, егер қолданыстағы заңнамада қарастырылған жағдайларда электронды түрде немесе жұмыс күндері Орталықтың кеңсесі арқылы қолдан қабылданады.
      22. Мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасына қатысты наразылық болған жағдайда, шағым Орталық директоры немесе Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі басшысының атына беріледі.
      23. Қабылданған шағым Орталықтың ақпараттық есеп журналында тіркеледі және заңнамамен белгіленген мерзімде қаралады.
      Заңнамамен бекітілген тәртіпте берілген өтініштер міндетті түрде қабылдануға, тіркелуге, есепке алынып және қаралуға тиіс.

6. Байланыс ақпараты

      24. Орталық директорының жұмыс және қабылдау кестесі Орталықтың жұмыс кестесіне сәйкес жүзеге асырылады.
      Орталықтың байланыс телефондары ақпараттың ресми көздерінде, Орталықтың бөлмелерінде орналасқан стендтерде көрсетіледі.
      25. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің мекен-жайы: 010000, Астана қаласы, Орынбор көшесі, N 8 үй, http://www.minjust.kz веб-сайты., Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрлігінің Ақпарат және мұрағат комитетінің мекен-жайы: 010000, Астана қаласы, Орынбор көшесі, N 8 үй, А - блогі, 15 - кіреберіс. Комитет төрағасының қабылдау бөлмесінің телефоны: (7172) 74-04-21, веб-сайты: http://www.sana.gov.kz.

                              "Халыққа қызмет көрсету орталықтары
                              арқылы мұрағаттық анықтамаларды беру"
                              мемлекеттік қызмет көрсету стандартына
                                            1-қосымша

N р/с

Орталықтардың атауы

Орталықтардың орналасу мекен-жайлары

Телефондарының нөмірі

1

Астана қаласы Алматы ауданының N 1 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Астана қ., Жұбанов көш., үй 2

37-02-06

2

Астана қаласы Алматы ауданының N 2 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Астана қ., 70 "а" көш.

40-65-62

3

Астана қаласы Сарыарқа ауданының N 1 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Астана қ., Пушкин көш., 97 үй

37-70-65

4

Астана қаласы Сарыарқа ауданының N 2 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Астана қ., 81 көш., 85 үй

37-07-13

5

Алматы қаласы Алмалы ауданының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Алматы қ., Бөгенбай батыр көш., 221 үй

263-82-51

6

Алматы қаласы Түрксiб ауданының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Алматы қ., Зорге көш., 9

үй

234-09-64

7

Алматы қаласы Бостандық ауданының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Алматы қ., Ходжанов көш., 9 үй

293-40-66

8

Көкшетау қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Көкшетау қ., Әуезов көш., 189 "а" үй

40-10-76

9

Ақтөбе қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Ақтөбе қ., Тургенев көш., 109 үй

576-57-87

10

Талдықорған қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Талдықорған қ., Тәуелсіздік, көш. 67 "б" үй

24-41-33

11

Атырау қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Атырау қ., Баймұханов көш., 16 үй

35-75-76

12

Орал қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Орал қ., Жамбыл көш., 81 үй

28-25-27

23-65-45

13

Тараз қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Тараз қ, Қойгелді көш., 158 "а" үй

43-84-14

14

Қарағанды қаласының N 1 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Қарағанды қ., Мұқанов көш., 5 үй

77-26-63,

15

Қарағанды қаласының N 2 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Қарағанды қ., Қазыбек би ауданы, Чкалов көш., 7 үй

41-63-10

16

Қарағанды қаласының N 3 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Қарағанды қ., Октябрь ауданы, 21 шағын ауд., 67 үй

42-72-60(вн.137)

17

Қарағанды қаласының N 4 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Теміртау қ., Блюхер көш., 23 үй

98-65-87

18

Қостанай қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Қостанай қ., Таран көш., 114 үй

53-44-84

19

Қызылорда қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Қызылорда қ., Мұратбаев көш., н/с

23-08-06

20

Ақтау қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Ақтау қ., 15 шағын ауд., 67 "б" үй

31-85-14

21

Шымкент қаласының N 1 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Шымкент қ., Мәделі-Қожа көш, н/с

21-48-43

22

Шымкент қаласының N 2 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Шымкент қ., Мәделі-Қожа көш, н/с

21-46-79

23

Павлодар қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Павлодар қ., Павлов көш., 48 үй

33-47-35

24

Петропавл қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Петропавл қ., Әуеззов көш., 157 үй

33-26-48

25

Өскемен қаласының N 1 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Өскемен қ., Белинский көш., 37 "а" үй

22-24-28

26

Өскемен қаласының N 2 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Өскемен қ., Ушанов көш.., 99/1 үй

55-24-78

27

Өскемен қаласының N 3 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Семей қ., 408-квартал, 21 үй

33-55-93

                              "Халыққа қызмет көрсету орталықтары
                              арқылы мұрағаттық анықтамаларды беру"
                             Мемлекеттік қызмет көрсету стандартына
                                          2-қосымша

    Кесте. Сапа мен қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа мен қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік мәні

Көрсеткіштің келесі жылғы нысаналы мәні

Көрсеткіштің есептік жылдағы ағымдағы мәні

1. Уақытылығы

1.1. құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызмет көрсетуді ұсыну оқиғалары % (үлесі)

95%

80%


1.2. қызмет алу үшін кезекте ___ минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі)

90%

50%


2. Сапа

2.1. қызмет көрсетулерді ұсыну процесінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

90%

70%


2.2. лауазымды тұлғаның құжаттарды дұрыс ресімдеу (тіркеу) жағдайлары % (үлесі)

95%

85%


3. Қол жетімділік

3.1. қызмет көрсетулерді ұсыну тәртібі туралы сапаға және ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

80%

60%


3.2. тұтынушылар құжаттарды дұрыс толтырған және бірінші тапсырған оқиғалардың % (үлесі)

80%

45%


3.3. Интернет арқылы қол жетімді қызмет көрсетулердің, ақпараттардың % (үлесі)

50%

40%


4. Шағымдану процесі

4.1. қызмет көрсетудің осы түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санымен негізделген шағымдардың % (үлесі)

0,1%

0,3%


4.2. белгіленген мерзімде қаралған және қанағаттандырылған негізді шағымдардың % (үлесі)

95%

70%


4.3. шағымданудың қолданыстағы тәртібімен қанағаттандырылған тұтынушылардың % (үлесі)

85%

75%


4.4. шағымдану мерзімімен қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

95%

60%


5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің сыпайылылығына қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

90%

70%


                                           Қазақстан Республикасы
                                              Әділет министрі
                                          2008 жылғы 26 қарашадағы
                                              N 321 бұйрығына
                                                 2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің
стандарты

"Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы Қазақстан Республикасының мемлекеттік мұрағаттарынан шығатын және шетелге жіберілетін мұрағаттық анықтамаларға және мұрағаттық құжаттардың көшірмелеріне апостиль қою"

1. Жалпы ережелер

      1. Бұл стандарт Қазақстан Республикасының мемлекеттік мұрағаттарынан шығатын және шетелге жіберілетін мұрағаттық анықтамаларға және мұрағаттық құжаттардың көшірмелеріне қол қойған адамның қолының түпнұсқалығын, сондай-ақ осы құжат бекiтiлген мөрдiң немесе мөртаңбаның түпнұсқалылығын растайтын арнайы мөртаңба қою (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет) тәртібін айқындайды.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет "Қазақстан Республикасының шетелдік ресми құжаттарды заңдастыруды талап етудің күшін жоятын конвенцияға қосылуы туралы" Қазақстан Республикасы Заңының , "Ұлттық мұрағат қоры және мұрағаттар туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 18-бабы , 1-тармағының 15) тармақшасының, "Шетелдік ресми құжаттарды заңдастыруды талап етудің күшін жоятын Конвенция (Гаага, 1961 жылғы 5 қазан) ережелерін іске асыру жөніндегі шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2001 жылғы 24 сәуірдегі N 545 қаулысының, "Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнiң мемлекеттiк мекемелерiн - халыққа қызмет көрсету орталықтарын құру туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 5 қаңтардағы N 1 қаулысының негізінде жүзеге асырылады.
      4. Мемлекеттік қызметті Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрлігі Ақпарат және мұрағат комитетінің Мұрағат және құжаттама басқармасы (бұдан әрі – уәкілетті орган) халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы (бұдан әрі-Орталық) арқылы баламалы негізде көрсетеді.
      5. Мемлекеттік қызметті аяқтау нысаны Қазақстан Республикасының мемлекеттік мұрағаттарынан шығатын мұрағаттық анықтамаларға және мұрағаттық құжаттардың көшірмелеріне апостиль мөртабанын қою болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі - тұтынушы) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімі:
      1) құжаттарды рәсімдеу мерзімі уәкілетті органға келіп түскен күнінен бастап үш жұмыс күні ішінде;
      2) кезекте күту мерзімі 30 минуттан кем емес.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсеткені үшін айлық есептік көрсеткіш мөлшерінің 20 пайызды құрайтын мемлекеттік баж, жеткізу үшін пошталық шығыстар қосымша алынады.
      Мемлекеттік баж Қазақстан Республикасы банк мекемелері арқылы төленеді, төлем мөлшері мен күнін растайтын түбіртек беріледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат осы стандартқа қоса берілген 1-қосымшада көрсетілген Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің, Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрлігінің және орталықтардың веб-сайттарында, сондай-ақ ақпараттың ресми көздері және орталықтардың бөлмелерінде орналасқан стендттерде орналастырылады.
      Сондай-ақ тізбесі осы стандартқа 1-қосымшада көрсетілген орталықтардың бөлмелерінде орналасқан стендтерде немесе ақпараттың ресми көздерінде орналастырылады.
      10. Мемлекеттік қызмет түскі үзіліссіз сағ.9.00-ден 20.00-ге дейін бекітілген жұмыс кестесіне сәйкес, жексенбіні қоспағанда, аптасына алты күн ұсынылады. Қабылдау алдын ала жазылусыз және тез қызмет көрсетусіз, "электронды" кезекке тұру тәртібімен жүзеге асырылады.
      11. Мемлекеттік қызмет тұтынушының тұрғылықты жері бойынша Орталық ғимаратында көрсетіледі. Залда анықтамалық бюро, күту орындары, толтырылған бланктер үлгісі бар ақпараттық стендтер орналасқан.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Қазақстан Республикасының мемлекеттік мұрағаттарынан шығатын және шет елге жіберілетін мұрағаттық анықтамаларға және мұрағаттық құжаттардың көшірмелеріне апостиль қою үшін тұтынушы:
      1) өтінішті;
      2) мемлекеттік мұрағаттық мекемеге өтініш иесі сауалының көшірмесін;
      3) тиісті сауалға мемлекеттік мұрағаттық мекеменің хатын (түпнұсқа);
      4) апостиль қойылатын мемлекеттік мұрағаттық мекеменің беретін мұрағаттық анықтамасы (түпнұсқа) немесе мұрағаттық құжаттарының көшірмесін;
      5) өтініш берушінің жеке басын куәландыратын құжаттың түпнұсқасы және көшірмесі; құжаттар пакетін қабылдау кезінде Орталық қызметкері көшірменің түпнұсқамен телнұсқалылығын салыстырып, өтініш иесіне түпнұсқаны қайтарады;
      6) мемлекеттік баж төлеу жөніндегі түбіртекті ұсынады.
      13. Бланктер күту залындағы арнайы тіреулерде немесе Орталықтың консультанттарында болады.
      14. Құжаттарды қабылдау "терезелердің" тағайындалуы мен орындайтын міндеттері туралы ақпарат орналасқан "терезелер" арқылы жүзеге асырылады, сондай-ақ Орталық инспекторының аты, әкесінің аты, тегі және лауазымы көрсетіледі.
      15. Тұтынушыға:
      1) сауалдың нөмірі мен қабылдау мерзімі;
      2) сұратылатын мемлекеттік қызмет түрі;
      3) қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      4) құжаттарды беру мерзімі (уақыты) мен орны;
      5) құжаттарды рәсімдеуге өтінішті қабылдаған Орталық инспекторының аты, әкесінің аты, тегі көрсетілген тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхат беріледі.
      16. Тұтынушыға дайын құжаттарды беруді Орталықтың инспекторы қолхаттың негізінде онда көрсетілген мерзімде "терезелер" арқылы жүзеге асырады.
      17. Тұтынушы осы стандарттың 12-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынбаған жағдайда мемлекеттік қызмет көрсетуді ұсынудан бас тартылуы мүмкін.
      Уәкілетті орган құжаттарды ресімдеу кезінде қателіктерді анықтау, осы стандарттың 12-тармағында көрсетілген құжаттардың толық емес пакетін ұсыну немесе құжаттарды тиісінше ресімдемеу, сонымен қатар ұсынылған құжаттардың түпнұсқаларының болмауы кезінде үш жұмыс күні ішінде құжаттар пакетін қабылдағаннан кейін қайтару/бас тарту себебі туралы жазбаша негіздемемен Орталыққа қайтарады.
      Орталық құжаттар пакетін қабылдаған соң, тұтынушыға бір жұмыс күні ішінде хабарлайды және уәкілетті органның қайтару/бас тартуға себебі туралы жазбаша негіздемесін ұсынады.
      Егер тұтынушы өз мерзімінде құжаттарды алмаған жағдайда, Орталық оларды 1 ай мерзімде сақтай алады, одан кейін оларды уәкілетті органға тапсырады.

3. Жұмыстың қағидаттары

      18. Орталықтардың қызметі мынадай қағидаттарға негізделеді:
      1) адамның конституциялық құқықтары мен бостандықтарын сақтау;
      2) қызметтік борышын өтеу кезіндегі заңдылықты сақтау;
      3) әдептілік;
      4) жеткілікті және толық ақпаратты ұсыну;
      5) ақпаратты қорғау және құпиялылығы.

4. Жұмыстың нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелері осы стандарттың 2-қосымшасына сәйкес сапа және қолжеткізу көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік органның, мекеменің немесе мемлекеттік қызмет көрсететін басқа да субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтің сапа мен оған қол жетімділік көрсеткіштерінің мақсатты мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Шағымдар ауызша немесе жазбаша нысанда пошта арқылы, егер қолданыстағы заңнамада қарастырылған жағдайларда электронды түрде немесе жұмыс күндері Орталықтың кеңсесі арқылы қолдан қабылданады.
      22. Мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасына қатысты наразылық болған жағдайда, шағым Орталық директоры немесе Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі басшысының атына беріледі.
      23. Қабылданған шағым Орталықтың ақпараттық есеп журналында тіркеледі және заңнамамен белгіленген мерзімде қаралады.
      Заңнамамен бекітілген тәртіпте берілген өтініштер міндетті түрде қабылдануға, тіркелуге, есепке алынып және қаралуға тиіс.

6. Қажетті ақпарат

      24. Орталық директорының жұмыс және қабылдау кестесі Орталықтың жұмыс кестесіне сәйкес жүзеге асырылады.
      Орталықтың байланыс телефондары ақпараттың ресми көздерінде, Орталықтың бөлмелерінде орналасқан стендтерде көрсетіледі.
      25. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің мекен-жайы: 010000, Астана қаласы, Орынбор көшесі, N 8 үй, http://www.minjust.kz веб-сайты., Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрлігі Ақпарат және мұрағат комитетінің мекен-жайы: 010000, Астана қаласы, Орынбор көшесі, N 8 үй, А-блогі, 15-кіреберіс. Комитет төрағасының қабылдау бөлмесінің телефоны: (7172) 74-04-21, веб-сайты: http://www.sana.gov.kz.

                             "Халыққа қызмет көрсету орталықтары
                               арқылы Қазақстан Республикасының
                              мемлекеттік мұрағаттарынан шығатын
                              және шетелге жіберілетін мұрағаттық
                           анықтамаларға және мұрағаттық құжаттардың
                            көшірмелеріне апостиль қою" мемлекеттік
                             қызмет көрсету стандартына 1-қосымша

N р/с

Орталықтардың атауы

Орталықтардың орналасу мекен-жайлары

Телефондары нөмірі

1

Астана қаласы Алматы ауданының N 1 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Астана қ., Жұбанов көш., үй 2

37-02-06

2

Астана қаласы Алматы ауданының N 2 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Астана қ., 70 "а" көш.

40-65-62

3

Астана қаласы Сарыарқа ауданының N 1 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Астана қ., Пушкин көш., 97 үй

37-70-65

4

Астана қаласы Сарыарқа ауданының N 2 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Астана қ., 81 көш., 85 үй

37-07-13

5

Алматы қаласы Алмалы ауданының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Алматы қ., Бөгенбай батыр көш., 221 үй

263-82-51

6

Алматы қаласы Түрксiб ауданының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Алматы қ., Зорге көш., 9

үй

234-09-64

7

Алматы қаласы Бостандық ауданының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Алматы қ., Ходжанов көш., 9 үй

293-40-66

8

Көкшетау қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Көкшетау қ., Әуезов көш., 189 "а" үй

40-10-76

9

Ақтөбе қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Ақтөбе қ., Тургенев көш., 109 үй

576-57-87

10

Талдықорған қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Талдықорған қ., Тәуелсіздік, көш. 67 "б" үй

24-41-33

11

Атырау қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Атырау қ., Баймұханов көш., 16 үй

35-75-76

12

Орал қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Орал қ., Жамбыл көш., 81 үй

28-25-27

23-65-45

13

Тараз қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Тараз қ, Қойгелді көш., 158 "а" үй

43-84-14

14

Қарағанды қаласының N 1 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Қарағанды қ., Мұқанов көш., 5 үй

77-26-63,

15

Қарағанды қаласының N 2 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Қарағанды қ., Қазыбек би ауданы, Чкалов көш., 7 үй

41-63-10

16

Қарағанды қаласының N 3 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Қарағанды қ., Октябрь ауданы, 21 шағын ауд., 67 үй

42-72-60(вн.137)

17

Қарағанды қаласының N 4 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Теміртау қ., Блюхер көш., 23 үй

98-65-87

18

Қостанай қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Қостанай қ., Таран көш., 114 үй

53-44-84

19

Қызылорда қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Қызылорда қ., Мұратбаев көш., н/с

23-08-06

20

Ақтау қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Ақтау қ., 15 шағын ауд., 67 "б" үй

31-85-14

21

Шымкент қаласының N 1 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Шымкент қ., Мәделі-Қожа көш, н/с

21-48-43

22

Шымкент қаласының N 2 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Шымкент қ., Мәделі-Қожа көш, н/с

21-46-79

23

Павлодар қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Павлодар қ., Павлов көш., 48 үй

33-47-35

24

Петропавл қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Петропавл қ., Әуеззов көш., 157 үй

33-26-48

25

Өскемен қаласының N 1 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Өскемен қ., Белинский көш., 37 "а" үй

22-24-28

26

Өскемен қаласының N 2 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Өскемен қ., Ушанов көш.., 99/1 үй

55-24-78

27

Өскемен қаласының N 3 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Семей қ., 408-квартал, 21 үй

33-55-93

                              "Халыққа қызмет көрсету орталықтары
                               арқылы Қазақстан Республикасының
                              мемлекеттік мұрағаттарынан шығатын
                              және шетелге жіберілетін мұрағаттық
                           анықтамаларға және мұрағаттық құжаттардың
                            көшірмелеріне апостиль қою" Мемлекеттік
                              қызмет көрсету стандартына 2-қосымша

    Кесте. Сапа мен қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа мен қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік мәні

Көрсеткіштің келесі жылғы нысаналы мәні

Көрсеткіштің есептік жылдағы ағымдағы мәні

1. Уақытылығы

1.1. құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызмет көрсетуді ұсыну оқиғалары % (үлесі)

95%

80%


1.2. қызмет алу үшін кезекте ___ минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі)

90%

50%


2. Сапа

2.1. қызмет көрсетулерді ұсыну процесінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

90%

70%


2.2. лауазымды тұлғаның құжаттарды дұрыс ресімдеу (тіркеу) жағдайлары % (үлесі)

95%

85%


3. Қол жетімділік

3.1. қызмет көрсетулерді ұсыну тәртібі туралы сапаға және ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

80%

60%


3.2. тұтынушылар құжаттарды дұрыс толтырған және бірінші тапсырған оқиғалардың % (үлесі)

80%

45%


3.3. Интернет арқылы қол жетімді қызмет көрсетулердің, ақпараттардың % (үлесі)

50%

40%


4. Шағымдану процесі

4.1. қызмет көрсетудің осы түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санымен негізделген шағымдардың % (үлесі)

0,1%

0,3%


4.2. белгіленген мерзімде қаралған және қанағаттандырылған негізді шағымдардың % (үлесі)

95%

70%


4.3. шағымданудың қолданыстағы тәртібімен қанағаттандырылған тұтынушылардың % (үлесі)

85%

75%


4.4. шағымдану мерзімімен қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

95%

60%


5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің сыпайылылығына қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

90%

70%


Об утверждении стандартов оказания государственных услуг через центры обслуживания населения

Приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 26 ноября 2008 года № 321. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 23 января 2009 года № 5510. Утратил силу приказом Министра юстиции Республики Казахстан от 30 марта 2010 года № 91

      Сноска. Утратил силу приказом Министра юстиции РК от 30.03.2010 № 91.

      В соответствии с пунктом 2 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», в целях реализации пункта 2 постановления Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 «Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги», руководствуясь подпунктом 3) пункта 2 статьи 7 Закона Республики Казахстан «Об органах юстиции»,
       ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) стандарт оказания государственной услуги по выдаче архивных справок через центры обслуживания населения согласно приложению 1 к настоящему приказу;
      2) стандарт оказания государственной услуги по апостилированию архивных справок и копий архивных документов, исходящих из государственных архивов Республики Казахстан и направляемых за рубеж, через центры обслуживания населения согласно приложению 2 к настоящему приказу.
      2. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Ответственного секретаря Министерства юстиции Республики Казахстан.
      3. Настоящий приказ вводится в действие по истечении 14 дней со дня его первого официального опубликования.

       Министр                                    3. Балиева

      "Согласовано"
      Министр культуры и информации
      Республики Казахстан
      Кул-Мухаммед М.А.

Приложение 1       
к приказу Министра юстиции
Республики Казахстан   
от 26 ноября 2008 года № 321

Стандарт оказания государственной услуги «Выдача архивных справок через центры обслуживания населения»

1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок выдачи архивной справки имеющей юридическую силу и содержащий документную информацию о предмете запроса с указанием поисковых данных документов, на основании которых она составлена (далее - государственная услуга) через центры обслуживания населения.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании статьи 15 Закона Республики Казахстан от 22 декабря 1998 года «О Национальном архивном фонде и архивах», постановления Правительства Республики Казахстан от 5 января 2007 года № 1 «О создании государственных учреждений - центров обслуживания населения Министерства юстиции Республики Казахстан».
      4. Государственная услуга оказывается государственными архивными учреждениями (далее - госархив) на основе хранящихся у них документов через центры обслуживания населения (далее - Центр) на альтернативной основе.
      5. Формой завершения государственной услуги является выдача архивной справки.
      6. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее - потребители).
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) срок оформления документов пятнадцать рабочих дней со дня регистрации документов в канцелярии госархива;
      2) в исключительных случаях, когда необходимо проведение дополнительного изучения или проверки, руководителем госархива, либо уполномоченным на это лицом срок оказания услуги может быть продлен не более чем на тридцать рабочих дней, о чем сообщается заявителю в течение трех рабочих дней;
      3) время ожидания в очереди не более 30 минут.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно за исключением случаев, предусмотренных подпунктом 7) пункта 1 статьи 17 Закона «О национальном архивном фонде и архивах».
      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги располагается на веб-сайтах Министерства юстиции Республики Казахстан, Комитета информации и архивов Министерства культуры и информации Республики Казахстан, адрес которых указан в пункте 25 настоящего стандарта.
      А также центров, перечень которых указан в приложении 1 к настоящему стандарту и на стендах, расположенных в помещениях центров, или в официальных источниках информации.
      10. Государственная услуга представляется шесть дней в неделю, за исключением воскресенья, в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 часов до 20.00 часов, без перерыва на обед. Прием осуществляется в порядке «электронной» очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Государственная услуга оказывается в здании Центра по месту проживания потребителя. В зале располагаются справочное бюро, кресла ожидания, информационные стенды с образцами заполненных бланков.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги потребители представляют:
      1) заявление, с приложением копии документа, удостоверяющего личность заявителя;
      2) для получения сведений, содержащих персональные данные о третьих лицах, дополнительно представляются документы, подтверждающие полномочия заявителя.
      13. Бланки заявлений размещаются на специальной стойке в зале ожидания, либо у консультантов Центра.
      14. Прием документов осуществляется посредством «окон», на которых размещается информация о предназначении и выполняемых функциях «окон», а также указываются фамилия, имя, отчество и должность инспектора Центра.
      15. Потребителю выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      1) номера и даты приема запроса;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названий приложенных документов;
      4) даты (время) и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества инспектора Центра принявшего заявление на оформление документов.
      16. Выдача готовых документов потребителю осуществляется инспектором Центра посредством «окон» на основании расписки в указанный в ней срок.
      17. Уполномоченный орган при выявлении ошибок в оформлении документов, предоставлении неполного пакета документов, указанных в пункте 12 настоящего стандарта или ненадлежащем оформлении документов, а также неподлинности представленных документов, в течение трех рабочих дней после получения пакета документов возвращает их в Центр с письменным обоснованием причин возврата/отказа.
      После получения пакета документов Центр информирует потребителя в течение одного рабочего дня после их получения и выдает письменные обоснования уполномоченного органа о причине возврата/отказа.
      В случаях, если потребитель не обратился за получением документов в срок, Центр обеспечивает их хранение в течение 1 месяца, после чего передает их в уполномоченные органы.

3. Принципы работы

      18. Деятельность центров основывается на следующих принципах:
      1) соблюдения конституционных прав и свобод человека;
      2) соблюдения законности при исполнении служебного долга;
      3) вежливости;
      4) предоставления исчерпывающей и полной информации;
      5) защиты и конфиденциальности информации.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 2 к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Жалобы принимаются в устной и/или в письменной форме по почте, или в электронном виде в случаях, предусмотренных действующим законодательством, либо нарочно через канцелярию Центра в рабочие дни.
      22. В случае претензий по качеству предоставления государственной услуги жалоба подается на имя директора Центра или руководства Министерства юстиции Республики Казахстан.
      23. Принятая жалоба регистрируется в журнале учета информации Центра и рассматривается в установленные законодательством сроки.
      Обращения, поданные в порядке, установленном законодательством подлежат обязательному приему, регистрации, учету и рассмотрению.

6. Контактная информация

      24. График работы и приема директора Центра определяется в соответствии с графиком работы Центра.
      Контактные телефоны Центра указываются в официальных источниках информации и на стендах, расположенных в помещениях Центра.
      25. Адрес Министерства юстиции Республики Казахстан: 010000, город Астана, улица Орынбор, дом № 8, веб-сайт: http://www.minjust.kz., адрес Комитета информации и архивов Министерства культуры и информации Республики Казахстан: 010000, г. Астана, улица Орынбор, дом № 8, блок А, 15 подъезд. Телефон приемной Председателя Комитета: (7172) 74-04-21, веб-сайт http://www.sana.gov.kz.

Приложение 1        
к стандарту оказания    
государственной услуги   
"В ыдача архивных справок через
центры обслуживания населения"

№ пп

Наименование ЦОНов

Адрес расположения ЦОНов

Номер
телефона

1.

Центр обслуживания
населения № 1 района
Алматы города Астаны

г. Астана ул. Жубанова
2

37-02-06

2.

Центр обслуживания
населения № 2 района
Алматы города Астаны

г. Астана ул. 70 «а»

40-65-62

3.

Центр обслуживания
населения № 1 района
Сарыарка города Астаны

г. Астана, ул. Пушкина
97

37-70-65

4.

Центр обслуживания
населения № 2 района
Сарыарка города Астаны

г. Астана ул. 81, д. 85

43-84-14

5.

Центр обслуживания
населения Алатауского
района города Алматы

г. Алматы, ул. Букеева,
128

377-19-5 5

6.

Центр обслуживания
населения Алмалинского
района города Алматы

г. Алматы, ул. Богенбай
батыра, 221

263-82-51

7.

Центр обслуживания
населения Бостандыкского
района города Алматы

г. Алматы ул.
Ходжанова, 9

248-17-77

8.

Центр обслуживания
населения Жетысуского
района города Алматы

г. Алматы, ул. Толеби,
155

268-89-98

9.

Центр обслуживания
населения Турксибского
района города Алматы

г. Алматы ул. Зорге, 9

234-09-64

10.

Центр обслуживания
населения Акмолинской
области

г. Кокшетау ул. Ауэзова
189 «а»

40-10-76

11.

Центр обслуживания
населения Актюбинской
области

г. Актобе
ул.Тургенева, 109

57-84-84

12.

Центр обслуживания
населения Алматинской
области

г. Талдыкорган
Тауелсыздык 67 «б»

24-41-33

13.

Центр обслуживания
населения Атырауской
области

г. Атырау
ул. Баймуханова 16

35-47-05

14.

Центр обслуживания
населения
Западно-Казахстанской
области

г. Уральск
ул. Жамбыла 81

28-40-73,
28-13-12

15.

Центр обслуживания
населения Жамбылской
области

г. Тараз ул. Койгельды
158 «а»

43-84-18

16.

Центр обслуживания
населения Карагандинской
области

г. Караганда,
р-н Казыбек би,
ул. Чкалова, 7

41-63-03

17.

Центр обслуживания
населения Костанайской
области

г. Костанай
ул. Тарана 114

53-45-74

18.

Центр обслуживания
населения Кызылординской
области

г. Кызылорда
ул. Муратбаева, б/н

23-05-78

19.

Центр обслуживания
населения Мангистауской
области

г. Актау, 15 мкр. 67
«б»

31-85-16

20.

Центр обслуживании
населения
Южно-Казахстанской
области

г. Шымкент
ул. Мадели-Кожа

30-06-79

21.

Центр обслуживания
населения Павлодарской
области

г. Павлодар,
ул. Павлова 48

33-47-55

22.

Центр обслуживания
населения Северо-
Казахстанской области

г. Петропавловск,
ул. Ауэзова 157

33-66-16

23.

Центр обслуживания
населения № 1
Восточно-Казахстанской
области

г. Усть-Каменогорск
ул. Белинского 37 «а»

22-24-28

24.

Центр обслуживания
населения № 2
Восточно-Казахстанской
области

г. Семей ул. 408-ой
Квартал, д. 21

33-55-93

Приложение 2        
к стандарту оказания    
государственной услуги   
"Выдача архивных справок через
центры обслуживания населения

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и
доступности

Норматив-
ное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя в
последующем
году

Текущее
значение
показа-
теля в
отчетном
году

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги в
установленный срок с момента
сдачи документа

95 %

80 %


1.2. % (доля) потребителей,
ожидавших получения услуги в
очереди не более ___ минут

90 %

90 %


2. Качество

2.1. % (доля) потребителей
удовлетворенных качеством
процесса предоставления услуги

90 %

70 %


2.2. % (доля) случаев
правильно оформленных
документов должностным лицом
(регистрация)

95 %

85 %


3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей
удовлетворенных качеством и
информацией о порядке
предоставления услуги

80 %

60 %


3.2. % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем документов и
сданных с первого раза

80 %

45 %


3.3. % (доля) услуг,
информация о которых доступна
через Интернет

50 %

40 %


4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных
жалоб общему количеству
обслуженных потребителей по
данному виду услуг

0,1 %

0,3 %


4.2. % (доля) обоснованных
жалоб рассмотренных и
удовлетворенных в
установленный срок

85 %

75 %


4.3. % (доля) потребителей
удовлетворенных существующим
порядком обжалования

95 %

60 %


4.4. % (доля) потребителей
удовлетворенных сроками
обжалования

90 %

60 %


5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей
удовлетворенных вежливостью
персонала

90 %

70 %


Приложение 2       
к приказу Министра юстиции
Республики Казахстан   
от 26 ноября 2008 года № 321

Стандарт оказания государственной услуги "Апостилирование архивных справок и копий архивных
документов, исходящих из государственных архивов
Республики Казахстан и направляемых за рубеж,
через центры обслуживания населения"

1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок проставления специального штампа, удостоверяющего подлинность подписи лица, подписавшего архивную справку или заверившего копию архивного документа, исходящих из государственных архивов Республики Казахстан и направляемых за рубеж, а также подлинность печати или штампа, которыми скреплен этот документ (далее - государственная услуга).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга осуществляется на основании Закона Республики Казахстан «О присоединении Республики Казахстан к Конвенции, отменяющей требование легализации иностранных официальных документов", подпункта 15) пункта 1 статьи 18 Закона Республики Казахстан «О Национальном архивном фонде и архивах», постановления Правительства Республики Казахстан от 24 апреля 2001 года № 545 «О мерах по реализации положений Конвенции, отменяющей требование легализации иностранных официальных документов (Гаага, 5 октября 1961 года)», постановления Правительства Республики Казахстан от 5 января 2007 года № 1 «О создании государственных учреждений - центров обслуживания населения Министерства юстиции Республики Казахстан».
      4. Государственная услуга оказывается Управлением архивов и документации Комитета информации и архивов Министерства культуры и информации Республики Казахстан (далее - уполномоченный орган) через центры обслуживания населения (далее - Центр) на альтернативной основе.
      5. Формой завершения государственной услуги является проставление штампа апостиля на архивных справках и копиях архивных документов, исходящих из государственных архивов Республики Казахстан.
      6. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее - потребители).
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) срок оформления документов - три рабочих дня со дня поступления их в уполномоченный орган;
      2) время ожидания в очереди не более 30 минут.
      8. За оказание государственной услуги взимается государственная пошлина в размере 20 % от месячного расчетного показателя, плюс почтовые расходы за доставку.
      Государственная пошлина оплачивается через банковские учреждения Республики Казахстан, которыми выдается квитанция, подтверждающая размер и дату оплаты.
      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги располагается на веб-сайтах Министерства юстиции Республики Казахстан, Комитета информации и архивов Министерства культуры и информации Республики Казахстан, адрес которых указан в пункте 25 настоящего стандарта.
      А также центров, перечень которых указан в приложении 1 к настоящему стандарту и на стендах, расположенных в помещениях центров, или в официальных источниках информации.
      10. Государственная услуга представляется шесть дней в неделю, за исключением воскресенья, в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 часов до 20.00 часов, без перерыва на обед. Прием осуществляется в порядке «электронной» очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Государственная услуга оказывается в здании Центра по месту проживания потребителя. В зале располагаются справочное бюро, кресла ожидания, информационные стенды с образцами заполненных бланков.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для апостилирования архивных справок и копий архивных документов, исходящих из государственных архивов Республики Казахстан и направляемых за рубеж потребители представляют:
      1) заявление;
      2) копию запроса заявителя в государственное архивное учреждение;
      3) письмо государственного архивного учреждения на соответствующий запрос (оригинал);
      4) архивная справка (оригинал) или копия архивных документов,  выдаваемая государственным архивным учреждением, на который проставляется апостиль;
      5) оригинал и копия документа, удостоверяющего личность заявителя;
      при приеме пакета документов, сотрудник Центра сверяет подлинность копии с оригиналом, и возвращает оригинал заявителю;
      6) квитанция об оплате государственной пошлины.
      13. Бланки заявлений размещаются на специальной стойке в зале ожидания, либо у консультантов Центра.
      14. Прием документов осуществляется посредством «окон», на которых размещается информация о предназначении и выполняемых функциях «окон», а также указываются фамилия, имя, отчество и должность инспектора Центра.
      15. Потребителю выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      1) номера и даты приема запроса;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названий приложенных документов;
      4) даты (время) и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества инспектора Центра принявшего заявление на оформление документов.
      16. Выдача готовых документов потребителю осуществляется инспектором Центра посредством "окон" на основании расписки в указанный в ней срок.
      17. Уполномоченный орган при выявлении ошибок в оформлении документов, предоставлении неполного пакета документов, указанных в пункте 12 настоящего стандарта или ненадлежащем оформлении документов, а также неподлинности представленных документов, в течение трех рабочих дней после получения пакета документов возвращает их в Центр с письменным обоснованием причин возврата/отказа.
      После получения пакета документов Центр информирует потребителя в течение одного рабочего дня после их получения и выдает письменные обоснования уполномоченного органа о причине возврата/отказа.
      В случаях, если потребитель не обратился за получением документов в срок, Центр обеспечивает их хранение в течение 1 месяца, после чего передает их в уполномоченные органы.

3. Принципы работы

      18. Деятельность центров основывается на следующих принципах:
      1) соблюдения конституционных прав и свобод человека;
      2) соблюдения законности при исполнении служебного долга;
      3) вежливости;
      4) предоставления исчерпывающей и полной информации;
      5) защиты и конфиденциальности информации.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 2 к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Жалобы принимаются в устной и/или в письменной форме по почте, или в электронном виде в случаях, предусмотренных действующим законодательством, либо нарочно через канцелярию Центра в рабочие дни.
      22. В случае претензий по качеству предоставления государственной услуги жалоба подается на имя директора Центра или руководства Министерства юстиции Республики Казахстан.
      23. Принятая жалоба регистрируется в журнале учета информации Центра и рассматривается в установленные законодательством сроки.
      Обращения, поданные в порядке, установленном законодательством подлежат обязательному приему, регистрации, учету и рассмотрению.

6. Контактная информация

      24. График работы и приема директора Центра определяется в соответствии с графиком работы Центра.
      Контактные телефоны Центра указываются в официальных источниках информации и на стендах, расположенных в помещениях Центра.
      25. Адрес Министерства юстиции Республики Казахстан: 010000, город Астана, улица Орынбор, дом № 8, веб-сайт: http://www.minjust.kz., адрес Комитета информации и архивов Министерства культуры и информации Республики Казахстан: 010000, г. Астана, улица Орынбор, дом № 8, блок А, 15 подъезд. Телефон приемной Председателя Комитета: (7172) 74-04-21, веб-сайт http://www.sana.gov.kz.

Приложение 1                
к стандарту оказания государственной услуги
«Апостилирование архивных справок     
и копий архивных документов,        
исходящих из государственных архивов     
Республики Казахстан и направляемых за рубеж,
через центры обслуживания населения»     

№ пп

Наименование ЦОНов

Адрес расположения ЦОНов

Номер
телефона

1.

Центр обслуживания
населения № 1 района
Алматы города Астаны

г. Астана ул. Жубанова
2

37-02-06

2.

Центр обслуживания
населения № 2 района
Алматы города Астаны

г. Астана ул. 70 «а»

40-65-62

3.

Центр обслуживания
населения № 1 района
Сарыарка города Астаны

г. Астана, ул. Пушкина
97

37-70-65

4.

Центр обслуживания
населения № 2 района
Сарыарка города Астаны

г. Астана ул. 81, д. 85

43-84-14

5.

Центр обслуживания
населения Алатауского
района города Алматы

г. Алматы, ул. Букеева,
128

377-19-5 5

6.

Центр обслуживания
населения Алмалинского
района города Алматы

г. Алматы, ул. Богенбай
батыра, 221

263-82-51

7.

Центр обслуживания
населения Бостандыкского
района города Алматы

г. Алматы ул.
Ходжанова, 9

248-17-77

8.

Центр обслуживания
населения Жетысуского
района города Алматы

г. Алматы, ул. Толеби,
155

268-89-98

9.

Центр обслуживания
населения Турксибского
района города Алматы

г. Алматы ул. Зорге, 9

234-09-64

10.

Центр обслуживания
населения Акмолинской
области

г. Кокшетау ул. Ауэзова
189 «а»

40-10-76

11.

Центр обслуживания
населения Актюбинской
области

г. Актобе
ул.Тургенева, 109

57-84-84

12.

Центр обслуживания
населения Алматинской
области

г. Талдыкорган
Тауелсыздык 67 «б»

24-41-33

13.

Центр обслуживания
населения Атырауской
области

г. Атырау
ул. Баймуханова 16

35-47-05

14.

Центр обслуживания
населения
Западно-Казахстанской
области

г. Уральск
ул. Жамбыла 81

28-40-73,
28-13-12

15.

Центр обслуживания
населения Жамбылской
области

г. Тараз ул. Койгельды
158 «а»

43-84-18

16.

Центр обслуживания
населения Карагандинской
области

г. Караганда,
р-н Казыбек би,
ул. Чкалова, 7

41-63-03

17.

Центр обслуживания
населения Костанайской
области

г. Костанай
ул. Тарана 114

53-45-74

18.

Центр обслуживания
населения Кызылординской
области

г. Кызылорда
ул. Муратбаева, б/н

23-05-78

19.

Центр обслуживания
населения Мангистауской
области

г. Актау, 15 мкр. 67
«б»

31-85-16

20.

Центр обслуживании
населения
Южно-Казахстанской
области

г. Шымкент
ул. Мадели-Кожа

30-06-79

21.

Центр обслуживания
населения Павлодарской
области

г. Павлодар,
ул. Павлова 48

33-47-55

22.

Центр обслуживания
населения Северо-
Казахстанской области

г. Петропавловск,
ул. Ауэзова 157

33-66-16

23.

Центр обслуживания
населения № 1
Восточно-Казахстанской
области

г. Усть-Каменогорск
ул. Белинского 37 «а»

22-24-28

24.

Центр обслуживания
населения № 2
Восточно-Казахстанской
области

г. Семей ул. 408-ой
Квартал, д. 21

33-55-93

Приложение 2                
к стандарту оказания государственной услуги
«Апостилирование архивных справок     
и копий архивных документов,        
исходящих из государственных архивов     
Республики Казахстан и направляемых за рубеж,
через центры обслуживания населения»     

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и
доступности

Норматив-
ное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя в
последующем
году

Текущее
значение
показа-
теля в
отчетном
году

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги в
установленный срок с момента
сдачи документа

95 %

80 %


1.2. % (доля) потребителей,
ожидавших получения услуги в
очереди не более ___ минут

90 %

90 %


2. Качество

2.1. % (доля) потребителей
удовлетворенных качеством
процесса предоставления услуги

90 %

70 %


2.2. % (доля) случаев
правильно оформленных
документов должностным лицом
(регистрация)

95 %

85 %


3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей
удовлетворенных качеством и
информацией о порядке
предоставления услуги

80 %

60 %


3.2. % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем документов и
сданных с первого раза

80 %

45 %


3.3. % (доля) услуг,
информация о которых доступна
через Интернет

50 %

40 %


4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных
жалоб общему количеству
обслуженных потребителей по
данному виду услуг

0,1 %

0,3 %


4.2. % (доля) обоснованных
жалоб рассмотренных и
удовлетворенных в
установленный срок

85 %

75 %


4.3. % (доля) потребителей
удовлетворенных существующим
порядком обжалования

95 %

60 %


4.4. % (доля) потребителей
удовлетворенных сроками
обжалования

90 %

60 %


5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей
удовлетворенных вежливостью
персонала

90 %

70 %