"Мектепке дейінгі балалар мекемелеріне жіберу үшін мектепке дейінгі (7 жасқа дейін) жастағы балаларды тіркеу" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандартын бекіту туралы

Астана қаласы әкімдігінің 2008 жылғы 18 ақпандағы N 22-221қ Қаулысы. Астана қаласының Әділет департаментінде 2008 жылғы 13 наурызда нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 503 болып енгізілді. Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2009 жылғы 26 наурыздағы N 06-285қ қаулысымен

      Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2009.03.26 N 06-285қ қаулысымен

      Қолданушылардың назарына!!!
      Қаулының қолданысқа енгізілу тәртібін 5-тармақтан қараңыз.

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы" 2007 жылғы 30 маусымдағы N 558 қаулысына сәйкес, мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасын көтеру мақсатында Астана қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ :

      1. Қоса беріліп отырған "Астана қаласының Білім департаменті" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Департамент) көрсететін "Мектепке дейінгі балалар мекемелеріне жіберу үшін мектепке дейінгі (7 жасқа дейін) жастағы балаларды тіркеу" мемлекеттік қызмет көрсетудің (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет) ұсынылған стандарты бекітілсін.

      2. Департамент мемлекеттік қызмет көрсетудің бекітілген стандартын, оның ішінде жыл сайын бекітілетін көрсеткіштердің сапасы мен қол жетімділігін, қалалық маңызы бар бұқаралық ақпарат құралдарында жариялауды;
      есептік тоқсаннан кейінгі айдың 10 жұлдызына және әрбір есеп беру жылының 15 желтоқсанына дейін Астана қаласы әкімі аппаратының мемлекеттік қызметтер мониторингі бөліміне сапа көрсеткіштері мен қол жетімділігінің мақсатты мәндеріне қол жеткізу жөнінде тоқсан сайынғы және жылдық есеп беруді қамтамасыз етсін.

      3. Департамент осы қаулыны әділет органдарында мемлекеттік тіркеуді қамтамасыз етсін.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Астана қаласы әкімінің бірінші орынбасары Е.Х. Сұлтановқа жүктелсін.

      5. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Әкім                                   А. Мамин

Астана қаласы әкімдігінің
2008 жылғы 18 ақпандағы
N 22-221қ қаулысымен 
бекітілген      

Мемлекеттік қызметі көрсетудің стандарты

"Мектепке дейінгі балалар мекемелеріне жіберу үшін мектепке
дейінгі (7 жасқа дейін) жастағы балаларды тіркеу"

1. Жалпы ережелер

      1. Осы мемлекеттік қызмет балабақшаларға жолдау үшін мектепке дейінгі жастағы (7 жасқа дейін) балаларды тіркеу.

      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны автоматтандырылмаған.

      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 21 желтоқсандағы N 1353 "Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары қызметінің үлгі ережесін бекіту туралы" қаулысының , Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің "Жалпы білім беретін және мектепке дейінгі білім ұйымдарының қызметін регламенттейтін нормативтік-құқықтық актілерді бекіту туралы" 2000 жылғы 10 шілдедегі N 708 бұйрығына сәйкес жүзеге асырылады.

      4. Мемлекеттік қызметті Департаменттің жалпы орта және мектепке дейінгі білім беру мазмұны бөлімі көрсетеді.
      Қызмет көрсету орны: Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі 11, 706 кабинет, телефон 75-26-81.
      Ресми сайт: www.astana.kz.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсетуді аяқтау нысаны болып балабақшаларға жолдау үшін мектепке дейінгі жастағы (7 жасқа дейін) балаларды тіркеу туралы хабарлама беру болып табылады.

      6. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі - тұтынушы) көрсетіледі.

      7. Құжаттарды қарастыру мерзімі екі жұмыс күні ішінде:
      1) ұсынылған құжаттарға сараптама өтініш тіркелген күннен бастап екі жұмыс күні ішінде жүргізіледі, тіркеу туралы хабарлама рәсімдеу бір жұмыс күні ішінде рәсімделіп, одан кейін өтініш берушіге беріледі.
      2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде (тіркеу, талон алу кезінде) кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт 40 минутқа дейін;
      3) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі құжаттарды алған кезде кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт 40 минуттан көп емес.

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету тегін.

      9. Мемлекеттік қызмет тәртібі туралы ақпарат ресми ақпараттық көздерінде, Департамент фойесіндегі қабырғаларда, сондай-ақ www.astana.kz. веб-сайтында орналасқан.

      10. Мемлекеттік қызмет сенбі, жексенбі және мерекелік күндерден басқа күнделікті сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін көрсетіледі.
      Құжаттарды қабылдау сәрсенбі күні сағат 15.00-ден 17.00-ге дейін, жұма күні 10.00-ден 12.00-ге дейін.
      Мемлекеттік қызметті алу үшін алдын ала жазылу және қызмет көрсетуді жеделдету жүзеге асырылмайды.

      11. Мемлекеттік қызмет Департаменттің жалпы орта және мектепке дейінгі білім беру мазмұны бөлімінде көрсетіледі, Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі 11, 706 кабинет.
      Департамент ғимаратына кіре берісте жеке басын куәландыратын құжат бойынша өткізу пункті орналасқан.
      Фойеде және кабинетте толтырылған бланк үлгілері қойылған ақпараттық қабырға бар.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мектепке дейінгі балаларды тіркеу туралы хабарлама алу үшін ұсынылады:
      осы стандарттың N 3 қосымшасына сәйкес балабақшаға жолдама алу үшін баланы тіркеуге арналған Департаменті директорының атына жазылған ата-ананың өтініші;
      баланың туу туралы куәлігінің түпнұсқасы мен көшірмесі.

      13. Мемлекеттік қызметті алу үшін осы стандарттың N 2, 3 қосымшаларына сәйкес бланкісін Департаменттің жалпы орта және мектепке дейінгі білім беру мазмұны бөлімінің мамандары береді.

      14. Мемлекеттік қызмет кабинеттерде Департаменттің жалпы орта және мектепке дейінгі білім беру мазмұны бөлімі қызметкерлері тарапынан көрсетіледі.

      15. Осы стандарттың N 2 қосымшасына сәйкес тұтынушыға тіркеу туралы хабарлама беріледі.

      16. Тіркеу туралы хабарлама беруді Департаменттің жалпы орта және мектепке дейінгі білім беру мазмұны бөлімінің қызметкері қабылданған құжаттар негізінде белгіленген жұмыс кестесіне сай жүзеге асырады.
      Тіркеу туралы хабарлама беру электрондық почта, сайт арқылы жүзеге асырылмайды.
      Тіркеу туралы хабарлама жеке барғанда беріледі.
      Егер тұтынушы құжаттарды алуға мерзімінде хабарласпаған жағдайда, Департамент берілетін хабарламалармен қаралған құжаттардың мерзімсіз сақталуын жүзеге асырады.

      17. Осы стандарттың 12-тармағында көрсетілген құжаттардың біреуін тұтынушы ұсынбаған жағдайда, Департамент мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуы мүмкін.
      Департамент бас тарту себебін алған соң тұтынушыға оларды алған соң бір жұмыс күні ішінде хабардар етеді және бас тарту себептерінің жазбаша негіздері беріледі.

3. Жұмысымыздың қағидаттары

      18. Департамент қызметі:
      1) Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдарын сақтау;
      2) сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы тұру;
      3) мемлекеттік және еңбек тәртібін бұлжытпай сақтау;
      4) көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат беру;
      5) тұтынушылардың құқықтары мен бостандықтарын бұзуға жол бермеу;
      6) өтініштерді қарау кезінде төрешілдік пен сөзбұйдаға жол бермеу;
      7) тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпаратты сақтау;
      8) құжаттардың құпиялылығын қамтамасыз ету;
      9) белгіленген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету;
      10) сыпайы және әдепті болу қағидаларына негізделеді.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандарттың N 1 қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.

      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе өзге де субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапасы және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды тұлғалардың әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану қажеттілігі кезінде талап етуші Департамент басшысына шағымдана алады (телефон: 8 (7172) 75-26-33, электрондық почта: astana_do@mail.ru.)
      Талап етуші қабылданған шараларға қанағаттанбаса немесе мәселе жоғары тұрған органның қарауын қажет етсе Астана қаласы әкімінің орынбасарына жазбаша шағым хат жолдауына болады.

      22. Шағым жазбаша түрде поштамен немесе Департаменттің кеңсесі арқылы қолма-қол мына мекен-жай бойынша жұмыс күндері қабылданады: Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі 11, 718 кабинет.

      23. Тікелей жазбаша өтініш жасаған тұтынушыға тіркелген күні мен уақыты, өтінішті қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген екінші данасы қайтарылады.
      Білім департаментіне келіп түскен шағымды қарау Қазақстан Республикасының заңнамаларымен белгіленген тәртіп пен мерзімде жүзеге асырылады.
      Берілген шағымға жауапты не шағымды қарастыру барысы туралы ақпаратты Департамент орналасқан мекен-жай бойынша 723-ші кабинеттен, не канцеляриядан алуға болады.
      Заңнамада белгіленген тәртіппен берілген шағым міндетті түрде қабылдануға, тіркелуге, есепке алынуға және қаралуға тиіс.

6. Байланыс ақпараты

      24. Тұтынушыларды қабылдау Департамент жұмысының белгіленген тәртібіне сәйкес жүзеге асырылады.
      1) Департамент директоры:
      Мекен-жайы: Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі 11, 709 кабинет, телефон 8 (7172) 75-26-33;
      Электрондық почта мекен-жайы: astana_do@mail.ru.
      Жұмыс кестесі: сенбі, жексенбі және мерекелік күндерден басқа, күнделікті сағат 09.00-ден 19.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 15.00-ге дейін.
      Жеке мәселелер бойынша қабылдау: мерекелік күндерден басқа, дүйсенбі күні сағат 17.00-ден сағат 19.00-ге дейін.
      2) Департамент директорының орынбасары:
      Мекен-жайы: Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі 11, 716 кабинет, телефон 8 (7172) 75-27-20;
      Электрондық почта мекен-жайы: astana_do@mail.ru.
      Жұмыс кестесі: сенбі, жексенбі және мерекелік күндерден басқа, күнделікті сағат 09.00-ден 19.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 15.00-ге дейін.
      Жеке мәселелер бойынша қабылдау: мерекелік күндерден басқа, сәрсенбі күні сағат 17.00-ден сағат 19.00-ге дейін.
      3) Астана қаласы әкімінің орынбасары:
      Мекен-жайы: Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі 11, 225 кабинет, телефон 8 (7172) 75-21-47;
      Электрондық почта мекен-жайы: akimat 225@mail.ru.
      Жеке мәселелер бойынша қабылдау: мерекелік күндерден басқа, дүйсенбі күні сағат 16.00-ден сағат 18.00-ге дейін.

      25. Қосымша қызметтер көрсетілмейді.

                                                Мемлекеттік қызмет
                                              көрсетудің стандартына
                                                    N 1 қосымша

      Сапа мен қол жетімділік көрсеткіштерінің мәндері

Сапа және қол
жетімділік
көрсеткіштері

Көрсеткіш-
тің нор-
мативтік
мәні

Көрсеткіш-
тің келесі
жылдағы
нысаналы
мәні

Көрсеткіштің
есіптің жыл-
дағы ағымда-
ғы мәні

1. Уақытылығы

1.1. Қызметтер құжаттар тапсырыл-
ған сәттен бастап
белгіленген мерзім-
де көрсетілген
жағдайлар % (үлесі)

70

40

36

1.2. Қызмет көрсе-
туді кезекте 40
минуттан аспайтын
уақыт күткен тұты-
нушылар % (үлесі)

80

50

32

2. Сапа

2.1. Қызмет көрсету
барысының сапасы
қанағаттандырылған
тұтынушылар %
(үлесі)

70

40

30

2.2. Құжаттар (жүр-
гізілген есептеу-
лер, есеп айырысу-
лар және т.б.)
дұрыс ресімделген
жағдайлар % (үлесі)

95

80

76

3. Қол жетімділік

3.1. Қызмет көрсе-
тудің тәртібі тура-
лы ақпараттың сапа-
сы қанағаттандырыл-
ған тұтынушылар %
(үлесі)

90

50

40

3.2. Құжаттар дұрыс
толтырылған және
бірден тапсырылған
жағдайлар % (үлесі)

95

90

84

3.3. Интернет арқы-
лы қолжетімді көр-
сетілетін қызметтер
туралы ақпараттың
толықтығы % (үлесі)

100

100

100

4. Шағымдану үдерісі

4.1. Осы қызмет
бойынша қызмет көр-
сетілген тұтынушы-
лардың жалпы саны-
нан шаққандағы
негізделген шағым-
дар % (үлесі)

2

5

8

4.2. Белгіленген
мерзімде қаралған
және қанағаттанды-
рылған негізделген
шағымдар % (үлесі)

80

70

50

4.3. Шағымданудың
қазіргі тәртібі
қанағаттандырған
тұтынушылар %
(үлесі)

-

-

50

4.4. Шағымданудың
қазіргі мерзімі
қанағаттандырған
тұтынушылар %
(үлесі)

-

-

-

5. Әдептілігі

5.1. Қызметкерлер-
дің әдептілігі
қанағаттандырған
тұтынушылар %
(үлесі)

90

60

52

      Ескерту: Көрсеткіштер Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігі төрағасының бұйрығымен бекітілген мемлекеттік қызмет стандарттарының көрсеткіштерін анықтау жөніндегі моделдік әдістемелік ұсыныстарға сәйкес есептеледі.

                                                Мемлекеттік қызмет
                                              көрсетудің стандартына
                                                    N 2 қосымша

                             Үлгі

            "Мемлекеттік балалар мекемесі болашақтағы
         тәрбиеленушілерді есепке алу кітабын" баланың
                   тіркелгені туралы хабарлама

      Осы хабарлама ________________________________(200__туған жыл)
                           (баланың тегі, аты)
"Мемлекеттік балалар мекемесі болашақтағы тәрбиеленушілерді есепке
алу кітабына" жазылғаны туралы берілді, тіркеу нөмірі N ____________
тіркелген күні 200___ жылғы "____"___________.
      Баланы жолдау туралы мәселесінің шешімі мерзімдерін нақтылау
үшін Білім департаментіне 200__жылғы 2-нен 15-ші маусым аралығында
келіп жолығуы қажет.

                                                Мемлекеттік қызмет
                                              көрсетудің стандартына
                                                    N 3 қосымша

                                Жеке тұлға үшін үлгі

                         Астана қаласының Білім департаменті
                         ___________________________________________
                         ________мекенжайы бойынша тұратын, телефон
                         Өтінуші (аты-жөні, толық, қысқартусыз,
                         төлқұжат бойынша)__________________________
                         ___________________________________________

                        Өтініш

      Менің _____________________________(баланың тегі, аты, туған
жыл) баламды балабақшаға кезекке қоюыңызды сұраймын.
      Туу туралы куәлігінің көшірмесі қоса беріледі.

      Күні "____"____________жыл
      ______________________қолы

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные учреждения"

Постановление Акимата города Астаны от 18 февраля 2008 года N 22-221п. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Астаны 13 марта 2008 года N 503. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 26 марта 2009 года N 06-285п

       Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 26.03.2009 N 06-285п

      В соответствии с постановлениями Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 558 "Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги", в целях повышения качества оказания государственных услуг акимат города Астаны ПОСТАНОВЛЯЕТ :

      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги "Регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные учреждения" (далее - государственная услуга), предоставляемой Государственным учреждением "Департамент образования города Астаны" (далее - Департамент).

      2. Департаменту обеспечить опубликование утвержденного стандарта государственной услуги в средствах массовой информации городского значения, в том числе ежегодно утверждаемых значений показателей качества и доступности;
      в срок до 10 числа месяца, следующего за отчетным кварталом, и до 15 декабря каждого отчетного года обеспечить предоставление ежеквартальной и годовой отчетности по достижению целевых значений показателей качества и доступности в отдел мониторинга государственных услуг аппарата Акима города Астаны.

      3. Департаменту обеспечить государственную регистрацию данного постановления в органах юстиции.

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя Акима города Астаны Султанова Е.Х.

      5. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования.

      Аким                А. Мамин

Утвержден             
постановлением        
акимата города Астаны 
от 18 февраля 2008 года
N 22-219п             

Стандарт
оказания государственной услуги

Регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет)
для направления в детские дошкольные учреждения

1. Общие положения

      1. Данная государственная услуга определяет порядок регистрации детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные учреждения.

      2. Форма оказываемой государственной услуги не автоматизированная.

      3. Государственная услуга осуществляется на основании постановления Правительства Республики Казахстан от 21 декабря 2004 года N 1353 "Об утверждении Типовых правил деятельности дошкольных организаций образования", приказа Министра образования и науки Республики Казахстан от 10 июля 2000 года N 708 "Об утверждении нормативных правовых актов, регламентирующих деятельность дошкольных и общеобразовательных организаций образования".

      4. Государственную услугу оказывает отдел содержания среднего общего и дошкольного образования Департамента.
      Место оказания услуги: город Астана, улица Бейбитшилик 11, кабинет 706, телефон: 75-26-81.
      Официальный сайт: www.astana.kz.

      5. Формой завершения оказываемой государственной услуги, является выдача уведомления о регистрации детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные учреждения.

      6. Государственная услуга оказывается физическим лицам (далее - потребитель).

      7. Рассмотрение документов в течение одного рабочего дня:
      1) со дня регистрации заявления экспертиза представленных документов осуществляется в течение одного рабочего дня, уведомление о регистрации оформляется в течение одного рабочего дня, после чего выдается заявителю;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов (при регистрации, получении талона) до 40 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов, как результат оказания государственной услуги не более 40 минут.

      8. Оказание государственной услуги бесплатное.

      9. Полная информация о порядке государственной услуги располагается в официальных источниках информации, на стендах, расположенных в фойе Департамента, а также веб-сайте: www.astana.kz.

      10. Государственная услуга предоставляется в соответствии с установленным графиком работы Департамента, за исключением субботы, воскресенья и праздничных дней с 09.00 часов до 19.00 часов.
      Прием документов осуществляется в среду с 15.00 до 17.00 часов, пятницу с 10.00 до 12.00 часов.
      Для получения государственной услуги предварительная запись и ускорение обслуживания не осуществляется.

      11. Государственная услуга оказывается в кабинете отдела содержания среднего общего и дошкольного образования Департамента, город Астана, улица Бейбитшилик 11, кабинет 706.
      При входе в здание Департамента образования установлен пропускной пункт по документу, удостоверяющему личность.
      В фойе и кабинете имеются информационные стенды с образцами заполненных бланков.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения уведомления о регистрации детей дошкольного возраста (до 7 лет) представляются:
      заявление родителей на имя директора Департамента на регистрацию ребенка для получения направления в детское дошкольное учреждение согласно приложению N 3 к настоящему стандарту;
      оригинал и копия свидетельства о рождении ребенка.

      13. Для получения государственной услуги бланки выдаются специалистами отдела содержания среднего общего и дошкольного образования Департамента, согласно приложениям N 2, 3 к настоящему стандарту.

      14. Государственная услуга осуществляется в кабинетах специалистами отдела содержания среднего общего и дошкольного образования Департамента.

      15. Потребителю выдается уведомление о регистрации согласно приложению N 2 к настоящему стандарту.

      16. Выдача уведомления о регистрации осуществляется сотрудником отдела содержания среднего общего и дошкольного образования Департамента в соответствии с установленным графиком работы на основании принятых документов.
      Выдача уведомления о регистрации посредством электронной почты, сайта не осуществляется.
      Уведомление о регистрации выдается при личном посещении.
      В случаях, если заявитель не обратился за получением документов в срок, Департамент осуществляет хранение выданных уведомлений и рассмотренных документов в течение месяца.

      17. Департаментом в представлении государственной услуги может быть отказано в случае не предоставления потребителем одного из документов, указанных в пункте 12 настоящего стандарта.
      После получения отказа Департамент информирует потребителя в течение одного рабочего дня после их получения и выдает письменные обоснования причин отказа.

3. Принципы нашей работы

      18. Деятельность Департамента основывается на принципах:
      1) соблюдения Конституции и законов Республики Казахстан;
      2) противостояния проявлениям коррупции;
      3) беспрекословного соблюдения государственной и трудовой дисциплины;
      4) предоставления полной информации об оказываемой государственной услуге;
      5) недопущения нарушения прав и свобод потребителей;
      6) недопущения бюрократизма и волокиты при рассмотрении заявлений;
      7) сохранности информации о содержании документов потребителей;
      8) обеспечения конфиденциальности документов;
      9) обеспечения сохранности неполученных в установленном периоде документов;
      10) корректности и вежливости.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением N 1 к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственной услуги, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. При необходимости обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц потребитель может обратиться к директору Департамента (телефон 8 (7172) 75-26-33, электронная почта: astana_do@mail.ru
      Если потребитель не будет удовлетворен принятыми мерами или вопрос требует рассмотрения вышестоящей инстанцией, потребитель может направить жалобу письменно заместителю Акима города Астаны.
      22. Жалоба принимается в письменном виде, по почте либо нарочно через канцелярию Департамента, по адресу: город Астана, улица Бейбитшилик, 11, кабинет 718, в рабочие дни.
      23. Потребителю, непосредственно обратившемуся письменно, возвращается второй экземпляр обращения (жалобы) с указанием даты и времени регистрации, фамилией и инициалами лица, принявшего обращение.
      Рассмотрение жалоб, поступивших в Департамент образования, осуществляется в порядке и сроки, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.
      Ответ на поданную жалобу либо информацию о ходе рассмотрения жалобы можно получить по месту расположения Департамента, в кабинете 706, либо в канцелярии.
      Жалобы, поданные в порядке, установленным законодательством, подлежат обязательному приему, регистрации, учету и рассмотрению.

6. Контактная информация

      24. Прием потребителей осуществляется в соответствии с установленным графиком работы Департамента:
      1) Директор Департамента:
      Адрес: город Астана, улица Бейбитшилик, 11, кабинет 709, телефон 8 (7172) 75-26-33;
      Адрес электронной почты: astana_do@mail.ru
      График работы: ежедневно с 09.00 до 19.00, кроме субботы, воскресенья и праздничных дней, перерыв с 13.00 до 15.00.
      Прием по личным вопросам: понедельник с 17.00 до 19.00 часов, кроме праздничных дней.
      2) Заместитель директора Департамента:
      Адрес: город Астана, улица Бейбитшилик, 11, кабинет 716, телефон 8 (7172) 75-27-20.
      Адрес электронной почты: astana_do@mail.ru
      График работы: ежедневно с 09.00 до 19.00, кроме субботы, воскресенья и праздничных дней, перерыв с 13.00 до 15.00.
      Прием по личным вопросам: среда с 17.00 до 19.00 часов, кроме праздничных дней.
      3) Заместитель акима города Астаны:
      Адрес: город Астана, улица Бейбитшилик 11, кабинет 225, телефон 8 (7172) 75-21-47.
      Адрес электронной почты: akimat 225@mail.ru
      Прием по личным вопросам: понедельник с 16.00 до 18.00 часов, кроме праздничных дней.
      25. Дополнительные услуги не оказываются.

Приложение N 1       
к стандарту оказания 
государственной услуги

               Значения показателей качества и доступности

Показатели качества
и доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя
в последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги в
установленный срок с
момента сдачи документа

70

40

36

1.2. % (доля) потребителей,
ожидавших получение услуги
в очереди не более 40 минут

80

50

32

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей
удовлетворенных качеством
процесса предоставления
услуги

70

40

30

2.2. % (доля) случаев
правильно оформленных
документов (произведенных
начислений, расчетов
и т.п.)

95

80

76

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей
удовлетворенных качеством
информации о порядке
предоставления услуги

90

50

40

3.2. % (доля) случаев
правильно заполненных
документов и сданных
с первого раза

95

90

84

3.3. % (доля) полнота
информации об услуге,
которая доступна через
Интернет

100

100

100

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных
жалоб к общему количеству
обслуженных потребителей
по данной услуге

2

5

8

4.2. % (доля) обоснованных
жалоб, рассмотренных и
удовлетворенных
в установленный срок

80

70

50

4.3. % (доля) потребителей,
удовлетворенных
существующим порядком
обжалования

-

-

50

4.4. % (доля) потребителей,
удовлетворенных
существующим сроками
обжалования

-

-

-

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных вежливостью
персонала

90

60

52

      Примечание: Показатели рассчитываются в соответствии с модельными
методическими рекомендациями по определению показателей стандартов
государственных услуг, утвержденными приказом Председателя Агенства
Республики Казахстан по делам государственной службы.

Приложение N 2       
к стандарту оказания 
государственной услуги

Образец

Уведомление о регистрации ребенка
в "Книге учета будущих воспитанников детского дошкольного учреждения"

      Настоящее уведомление выдано в том, что (Ф.И ребенка, год рождения) ________________________, записан(-а) в "Книге учета будущих воспитанников детского дошкольного учреждения" регистрационный номер N _________, дата регистрации "___"__________год.

      Для уточнения сроков решения вопроса о направлении ребенка обратиться в Департамент образования  города Астаны со 2 по 15 июня ______ года.

Приложение N 3       
к стандарту оказания 
государственной услуги

                          Образец для физического лица

Директору Департамента образования
города Астаны ____________________
от (Ф.И.О. заявителя)_____________
адрес проживания, телефон: _______
__________________________________

                                       Заявление

      Прошу поставить моего ребенка (Ф.И ребенка, год рождения) __________
________________________________________________ на очередь в детский сад.
      Копия свидетельства о рождении прилагается.

      Дата "___" __________ год.
      Подпись заявителя ________