"Лизингке техника сатып алу үшін анықтама беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандартын бекіту туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2008 жылғы 11 желтоқсандағы N А-9/552 қаулысы. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2009 жылғы 14 қаңтарда N 3289 тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2010 жылғы 5 қарашадағы № А-11/433 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2010.11.05 № А-11/433 қаулысымен

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1 бабына, «Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 қаулысына сәйкес облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ :
      
      1. Қоса беріліп отырған «Лизингке техниканы сатып алу үшін анықтама беру» мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты бекітілсін.
      
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары К.М. Отаровка жүктелсін.
      
      3. Облыс әкімдігінің осы қаулысы Ақмола облысы әділет департаментінде мемлекеттік тіркеуден өткен күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

       Облыс әкімі                   А. Рау       

      

       Ақмола облысы әкімдігінің
2008 жылғы 11 желтоқсанда
N а-9/552 қаулысымен
бекітілген

  «Лизингке техниканы сатып алу үшін анықтама беру»
мемлекеттік қызметін көрсету
стандарты

       

1. Жалпы ережелер

       1. Осы стандарт лизингке техниканы сатып алу үшін анықтама беру жөнінде мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін анықтайды (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет).
      2. Көрсетілетін қызметтің нысаны: ішінара автоматтандырылған.
      3. Мемлекеттік қызметтер «Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 қаулысы негізінде жүзеге асырылады.
      4. Мемлекеттік қызмет «Аудандар мен Көкшетау және Степногорск қалаларының ауыл шаруашылығы бөлімдерімен» (бұдан әрі – Бөлімдер) мемлекеттік мекемесі көрсетіледі. Бөлімдердің толық атаулары, қызметті көрсету орны, электрондық мекен-жайлары мен веб-сайттары осы Стандарттың 1 қосымшасында көрсетілген.
      5. Лизингке техниканы сатып алу үшін анықтама беру болып табылады мемлекеттік қызмет көрсетудің аяқталу нысаны болып табылады.        6. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі - өтініш беруші) көрсетіледі.
      7. Уақыт бойынша мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі мерзім шектеулі:
      1) мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі құжаттармен өтінішті тапсырған сәттен бастап - 15 күнтізбелік күн ішінде;
      2) қажетті құжаттарды тапсыру кезіндегі кезекте күту уақытының ұзақтығы шамамен 40 минут;
      3) құжаттарды алу кезінде кезекте күтудің ең шектеулі уақыты, мемлекеттік қызмет көрсету мерзімінде сияқты шамамен 40 минут.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету тегін жүргізіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат Бөлімдердің ақпараттық стендтерінде және веб-сайттарда орналастырылған. Бөлімдердің мекен-жайлары мен веб-сайттары осы Стандарттың 1 қосымшасында көрсетілген. Мемлекеттік қызмет көрсету стандарты ақпарат көзі ретінде облыстық «Арқа ажары», «Акмолинская правда» газеттерде жарияланады.
      10. Мемлекеттік қызмет 09.00-ден 18.00-ге дейін күн сайын көрсетіледі, демалыс күндері – сенбі, жексенбі және мереке күндері, түскі асқа үзіліс 13.00-ден 14.00-ге дейін. Қабылдау кезек тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      11. Мемлекеттік қызмет өтініш берушінің тұрғылықты жері бойынша Бөлімдердің көрсетіледі. Бөлімдердің үй-жайларында күту залдары бар, құжаттарды дайындау орындары қажетті құжаттардың тізбесі мен оларды толтыру үлгілері берілген стендтермен жабдықталған, мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін қолайлы жағдайлар жасалып, олардың қауіпсіздігі қамтамасыз етілген.
 
 

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

       12. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш беруші мынадай құжаттарды ұсыну қажет:
      өтініш;
      өтініш берушінің жеке куәлігінің көшірмесі (жеке тұлға үшін);
      статистикалық карточканың көшірмесі (заңды тұлға үшін).
      13. Мемлекеттік қызмет көрсетуді алу үшін өтініш еркін үлгіде толтырылады.
      14. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттармен өтінішті өтініш берушінің тұрғылықты орны бойынша Бөлімге тапсырылады. Бөлімдердің мекен-жайлары мен веб-сайттары осы Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген.
      15. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш берушімен қажетті құжаттар тапсырылғандығын тіркеу күні мен уақыты, құжаттарды қабылдап алған маманның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон растайды.
      16. Қызмет көрсету нәтижесін жеткізу тәсілі - өтініш берушінің тұрғылықты жері бойынша Бөлімге жеке баруы немесе пошталық байланыс арқылы. Бөлімдердің мекен-жайлары осы Стандарттың 1 қосымшасында көрсетілген.
      17. Осы Стандарттың 12-тармағында көрсетілген құжаттардың біреуінің жоғы мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тартуға негіз болады. 

      

3. Жұмыс қағидаттары

       18. Бөлімдердің қызметі келесі қағидаттарға негізделеді:
      1) адамның конституциялық бостандығы мен құқығын сақтау;
      2) заңдылық;
      3) сыпайлық;
      4) толық және түпкілікті ақпарат беру;
      5) ақпараттың қорғалуы және құпиялығы;
      6) өтініш беруші белгіленген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету.      

      

4. Жұмыс нәтижелері

       19. Өтініш берушілерге көрсетілетін мемлекеттік қызмет көрсету  нәтижелері осы Стандарттың 2 -қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін Бөлімдердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

             

5. Шағымдану тәртібі

       21. Уәкілетті лауазымды тұлғалардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі бойынша түсініктемені және шағым дайындауға жәрдемді Бөлімдердің бастықтарынан немесе олардың орынбасарларынан алуға болады. Электрондық поштаның мекен-жайлары, телефон нөмірлері осы Стандарттың 1 қосымшасында көрсетілген.
      22. Шағымдар байланыс деректері осы Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген Бөлімдерге, “Ақмола облысының ауыл шаруашылығы басқармасы” мемлекеттік мекемесіне (бұдан әрі- Басқарма) беріледі. Мемлекеттік органдардың атаулары, электрондық поштаның мекен-жайлары, атына шағым берілетін лауазымды тұлғалар осы Стандарттың 24-тарауында көрсетілген.
      23. Өтініш берушіге берілген шағымға жауапты алу мерзімі мен орны және оның қаралу барысы туралы білуге болатын лауазымды тұлғалардың байланыс деректері көрсетілген талон шағымның қабылданғанын растайды.
      
   

6. Байланыс ақпараты

       24. Бөлімдер мен Басқарма бастықтарының және олардың орынбасарларының, жоғары тұрған ұйымдардың байланыс деректері:
      1) веб-сайт, электрондық поштаның мекен-жайы, заңды мекен-жайы, телефон, Бөлім бастықтарымен және олардың орынбасарларының азаматтарды қабылдау кестесі осы Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген;
      2) «Ақмола облысының ауыл шаруашылығы басқармасы» мемлекеттік мекемесі, 020000, Қазақстан Республикасы, Ақмола облысы, Көкшетау қаласы, Абай көшесі, 89, 303 кабинет, веб-сайт www.akmo.kz, электрондық пошта адресі akm_shu_disp@mail.kz, телефон 8(7162) 25-83-34.
      Қабылдау кестесі:
      Басқарма бастығы - жұма  14.00-ден 16.00-ге дейін;
      Басқарма бастығының орынбасары – бейсенбі 15.00-ден 18.00-ге дейін;
      Басқарма бастығының орынбасары – сәрсенбі 15.00-ден 18.00-ге дейін.
      3) Ақмола облысының әкімдігі, Көкшетау қаласы, Абай көшесі, 83, веб-сайт www.akmo.kz.
      25. Өтініш беруші мемлекеттік қызметті алу мәселесі бойынша қосымша ақпаратты «Ақмола облысының ауыл шаруашылығы басқармасы» мемлекеттік мекемесінде ала алады.  

      

       «Лизингке техниканы сатып алу
үшін анықтама беру»   
мемлекеттік қызметін көрсету
стандартын бекіту туралы
1-қосымша       

Ақмола облысының аудандық (қалалық) ауыл шаруашылығы бөлімдерінің байланыс деректері

Р/с №
 

Аудандық (қалалық) ауыл шаруашылығы бөлімдерінің атаулары

Заңды мекенжайы,
қабылдау уақыты  Бөлімдердің
бастықтары мен олардың
орынбасарларының азаматтарды қабылдау кестелері

Байланыс телефоны

Электрондық мекенжай
веб-сайт

1

«Ақкөл ауданының ауыл шаруашылығы бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Ақкөл ауданы,
Ақкөл қаласы, Нұрмагамбетов көшесі, 83.
Азаматтарды қабылдау кестесі: сейсенбі сағат 10.00-ден 12.00–ге дейін

8-(71638)-2-08-30

Cr.akkol@mail.ru
 
 

2

«Аршалы ауданының ауыл шаруашылығы бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Аршалы ауданы,
Аршалы селосы,  Ташенов көшесі,47. Азаматтарды қабылдау кестесі:
сәрсенбі сағат 9.00–ден 13.00-ге дейін

8 (71644)
2-18-05
2-16-42

Arshaly_rshu@mail.ru

3

«Астрахан ауданының ауыл шаруашылығы бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Астрахан ауданы, Астраханка селосы, Аль-Фараби көшесі,50. Азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын  сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71641)
2-33-02
2-22-83

Astrahan_rsho@mail.kz

4

«Атбасар ауданының ауыл шаруашылығы бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Атбасар ауданы,
Атбасар қаласы,
Уәлиханов көшесі, 9.
Азаматтарды қабылдау кестесі:
бейсембі, жұма
сағат 9.00–ден 11.00 -ге дейін

8-(71643)4-39-14
4-26-80

Atbasar_osh@mail.kz

5

«Бұланды ауданының ауыл шаруашылығы бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Буланды ауданы, Макинск қаласы, Некрасов көшесі,19. Азаматтарды қабылдау кестесі:
әр айдың бірінші сәрсенбі күні сағат 10.00 –ден 12.00-ге дейін

8 (716-46)
2-25-84
2-25-34

Bulandy_2007@mail.kz

6

«Егіндікөл ауданының ауыл шаруашылығы бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Егіндікөл ауданы,  Егіндікөл селосы,  Победы көшесі,9. Азаматтарды қабылдау кестесі: сәрсенбі, жұма сағат 15.00 –ден 18.00 -ге дейін

8 (71642)
2-13-50
2-15-27

Egn_rsh@mail.kz

7

«Ерейментау ауданының ауыл шаруашылығы бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Ерейментау ауданы,  Ерейментау,  қаласы,  Аль-Фараби көшесі,23. Азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін

8 (71633)
2-17-71
2-31-75

ermentausho@mail.ru

8

«Еңбекшілдер ауданының ауыл шаруашылығы бөлімі» мемлекеттік мекемесі
 


Енбекшілдер ауданы,  Степняк қаласы, Сыздыков көшесі, 2а Азаматтарды қабылдау кестесі: сәрсенбі,
сағат  14.00 –ден 15.00 -ге дейін

8 (71639)
2-13-01
2-19-71

enbekrshu@rambler.ru

9

«Есіл ауданының ауыл шаруашылығы бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Есіл ауданы,  Есіл қаласы, Кунаев көшесі,13. Азаматтарды қабылдау кестесі: сәрсенбі,
сағат 10.00 –ден 18.00 -ге дейін, бейсембі 14.00-ден 18.00 -ге дейін 

8 (71647)
2-13-96
2-19-54

esilcx@mail.ru

10

«Жақсы ауданының ауыл шаруашылығы бөлімі» мемлекеттік мекемесі
 

Жаксы ауданы, Жаксы селосы, Ленин көшесі,32. Азаматтарды қабылдау кестесі: бейсембі, сағат 16.00 –ден 18.00 -ге дейін

8 (71635)
2-10-71

Jaks_cxo@mail.ru

11

«Жарқайың ауданының ауыл шаруашылығы бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Жарқаин ауданы,
Державинск қаласы. Мир көшесі, 78. Азаматтарды қабылдау кестесі:
сейсембі, бейсембі,
сағат 16.00 –ден 18.00 -ге дейін

8(716-48)9-14-59;
9-19-48

Jarkain_rsxo@mail.ru

12

«Зеренді ауданының ауыл шаруашылығы бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Зеренді ауданы, Зеренді селосы,  Мир  көшесі,67
Азаматтарды қабылдау кестесі: дүйсенбі,
сағат  11.00 –ден 13.00 -ге дейін

8 (71632)
2-13-63
2-24-34

Zerenda2006@mail.ru

13

«Қорғалжын ауданының ауыл шаруашылығы бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Корғалжын ауданы, Қорғалжын селосы, Болғанбаев көшесі,9
Азаматтарды қабылдау кестесі: дүйсенбі, сағат 14.00 –ден 17.00 -ге дейін

8 (71637)
2-14-63
2-15-36

SH@mail.kz

14

«Сандықтау ауданының ауыл шаруашылығы бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Сандыктау ауданы, Балкашино селосы, Ленин көшесі,117. Азаматтарды қабылдау кестесі:
жұма, сағат  10.00 –ден 13.00 -ге дейін

8 (71640)
9-17-45
9-15-06

Svetlana_-ob12@mail.ru

Selhoz_sand@mail.ru

15

«Целиноград ауданының ауыл шаруашылығы бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Целиноград қаласы, Ақмол ауылы, Гагарин көшесі,14. Азаматтарды қабылдау кестесі: сейсенбі, жұма сағат 10.00 –ден 13.00 -ге дейін

8 (71651)
30-00-20
30-08-37

Armanio84@bk.ru

16

«Шортанды ауданының ауыл шаруашылығы бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Шортанды ауданы,  Шортанды кенті, Лермонтов көшесі,13.
Азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8 (71631)
2-15-82
2-14-04

Shortan_rsho@mail.kz

17

«Щучье ауданының ауыл шаруашылығы бөлімі» мемлекеттік мекемесі
 

Щучье ауданы, Щучинск қаласы, Набережная көшесі, 84.
Азаматтарды қабылдау кестесі: жұма сағат 15.00 –ден 17.00 -ге дейін

8 (71636)
4-24-72
4-36-32

Akm_shu_rshu@mail.kz

18

«Степногорск қаласының ауыл шаруашылығы бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Степногорск қаласы,
4-ықшам ауданы.
Азаматтарды қабылдау кестесі: сәрсенбі,
сағат 14.00 –ден 17.00 -ге дейін

8 (71645)
61-9-08

Selhozotdel_step@mail.ru

19

«Көкшетау қаласының ауыл шаруашылығы бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Көкшетау қаласы, Абай көшесі, 142.
Азаматтарды қабылдау кестесі: сәрсенбі, сағат  10.00 –ден 13.00 -ге дейін

8 (7162)
76-27-58

Kokshe_selhoz@mail.kz

      

       «Лизингке техниканы сатып алу
үшін анықтама беру»   
мемлекеттік  қызмет көрсетудің
стандартына 2-қосымша  

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік мәні

Көрсеткіштің
келесі
жылдағы
мақсатты мәні

Көрсет-
кіштің
есеп беру
жылындағы
ағымдағы
мәні

1. Мерзімділігі

1.1. құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызметті ұсыну оқиғаларының % (үлесі)

100

94,6

89,8

1.2. қызмет алуды кезекте 40 кезекте минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі)

95

85,8

81,4

2. Сапа

2.1.қызметті ұсыну үдерісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

95

92,5

88,5

2.2. құжаттарды лауазымды тұлға дұрыс ресімдеген жағдайдың (жүргізілген төлемдер, есеп айырысулар және т.б.) % (үлесі)

100

92,9

89,7

3. Қол жетімділік

3.1. қызметті ұсыну тәртібі туралы сапаға және ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

95

89,7

85,6

3.2. тұтынушы құжаттарды дұрыс толтырған және бірінші реттен тапсырған оқиғалардың % (үлесі)

85

80,4

75,9

3.3. Интернет арқылы қол жетімді қызметтерінің ақпарат % (үлесі)

50

34,9

26,1

4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтынушы-лардың жалпы санына негізделген шағымдардың % (үлесі)

0.1

0.1

0,2

4.2. белгіленген мерзімде қаралған және қанағаттандырылған негіз-делген шағымдардың % (үлесі)



100



93,7

87

4.3.шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)



90



78,4

71

4.4.шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)



90



82,3

76,5

5. Сыпайылық

5.1.қызметкерлердің сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

96,2

92,3

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Выдача справки для приобретения техники в лизинг"

Постановление акимата Акмолинской области от 11 декабря 2008 года N A-9/552. Зарегистрировано департаментом юстиции Акмолинской области 14 января 2009 года N 3289. Утратило силу - постановлением Акимата Акмолинской области от 05 ноября 2010 года N А-11/433

       В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 561 «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам», акимат Акмолинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги «Выдача справки для приобретения техники в лизинг».
      2. Контроль за исполнением данного постановления возложить на заместителя акима области Отарова К.М.
      3. Настоящее постановление акимата области вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие со дня официального опубликования.

       Аким области                       А. Рау 

Утвержден             
постановлением акимата
Акмолинской области   
от 11 декабря 2008 года
N а-9/552             

Стандарт
оказания государственной услуги
«Выдача справки для приобретения техники в лизинг»

  1. Общие положения

       1. Данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по выдаче справки для приобретения техники в лизинг (далее по тексту - государственная услуга).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании постановления Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 561 «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам».
      4. Государственная услуга оказывается государственными учреждениями «Отделами сельского хозяйства районов, городов Кокшетау и Степногорск» (далее по тексту - Отделы). Полное наименование Отделов, место оказания услуг, электронный адрес и веб-сайты указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту.
      5. Формой завершения государственной услуги является выдача справки для приобретения техники в лизинг.
      6. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее - заявители).
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) срок оказания государственной услуги с момента подачи заявления с документами - в течение 15 календарных дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче  заявителем необходимых документов, формирования электронного запроса составляет не более 40 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов, как результат оказания государственной услуги не более 40 минут.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги располагается на веб-сайтах, информационных стендах Отделов .Адреса и веб-сайты Отделов указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту. Стандарт оказания государственной услуги как источник информации опубликовывается в областных газетах «Арқа ажары», «Акмолинская правда».
      10. Государственная услуга предоставляется ежедневно с 09.00  до 18.00 часов, выходные дни - суббота, воскресенье и праздничные дни, перерыв на обед с 13.00 до 14.00 часов. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Государственная услуга оказывается Отделами по месту жительства заявителя. Помещения Отделов имеют залы ожидания, места для заполнения документов оснащаются стендами с перечнем необходимых документов и образцами их заполнения, обеспечена безопасность и приемлемые условия для людей с ограниченными физическими возможностями.

  2. Порядок оказания государственной услуги

       12. Для получения государственной услуги заявителю необходимо представить следующие документы:
      заявление;
      копия удостоверения личности заявителя (для физического лица);
      копию статистической карточки (для  юридического лица).
      13. Заявление для получения государственной услуги составляется в произвольной форме.
      14. Заявления и документы, необходимые для получения государственной услуги сдаются в Отдел по месту жительства  заявителя. Адреса и веб-сайты Отделов указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту.
      15. Подтверждением сдачи заявителем необходимых документов для получения государственной услуги является отрывной талон с указанием даты и времени регистрации, фамилии и инициалов специалиста, принявшего документы.
      16. Способ доставки результата оказания услуги - личное посещение заявителя в Отдел по месту жительства. Адреса и веб-сайты Отделов указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту.
      17. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги является отсутствие документов указанных в пункте 12 настоящего Стандарта.

  3. Принципы работы

       18. Деятельность Отделов основывается на следующих принципах:
      1) соблюдение конституционных прав и свобод человека;
      2) законность;
      3) вежливость;
      4) предоставление полной и исчерпывающей информации;
      5) защиты и конфиденциальности информации;
      6) обеспечения сохранности документов, которые заявитель не получил в установленные сроки.

  4. Результаты работы

       19. Результаты оказания государственной услуги заявителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 2 к настоящему Стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа Отделов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

  5. Порядок обжалования

       21. Разъяснение порядка обжалования действий (бездействий) уполномоченных должностных лиц, а также содействие в подготовке жалобы можно получить у начальников либо заместителей начальников Отделов, Адреса электронной почты, номера телефонов указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту.
      22. Жалобы подаются в Отделы, контактные данные которых указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту, в государственное учреждение «Управление сельского хозяйства Акмолинской области» (далее - Управление). Наименования государственных органов, адреса электронной почты, должностные лица, которым подается жалоба, указаны в пункте 24  настоящего Стандарта.
      23. Принятие жалобы подтверждается выдачей заявителю талона с указанием срока и места получения ответа на поданную  жалобу, а также контактные данные должностных лиц, у которых можно узнать о ходе ее рассмотрения.

  6. Контактная информация

       24. Контактные данные начальников Отделов, Управления и их
заместителей, вышестоящей организации:
      1) веб-сайт, адрес электронной почты, юридический адрес, телефон, графики приема граждан начальниками Отделов и их заместителями указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту;
      2) государственное учреждение «Управление сельского хозяйства Акмолинской области» 020000, Республика Казахстан,  Акмолинская область, город Кокшетау, улица Абая, 89, кабинет 303, веб-сайт  www.akmo.kz, адрес электронной почты akm_shu_disp@mail.kz, телефон 8(7162) 25-83-34.
      График приема:
      начальник Управления - пятница  с 14.00 до 16.00 часов;
      заместитель начальника Управления – четверг с 15.00 до 18.00 часов;
      заместитель начальника Управления - cреда с 15.00 до 18.00 часов.
      3) акимат Акмолинской области, город Кокшетау, улица Абая, 83, веб-сайт www.akmo.kz.
      25. По вопросам предоставления государственной услуги заявитель может получить дополнительную информацию в государственном учреждении «Управление сельского хозяйства Акмолинской области».

 Приложение 1              
к стандарту оказания государственной услуги
«Выдача справки для приобретения техники в лизинг»

Контактные данные районных (городских) отделов сельского хозяйства Акмолинской области

№ п/п
 

Наименование районных
(городских)
отделов
сельского хозяйства

Юридический адрес, время приема начальников Отделов и их заместителей

Контактный телефон

Электронный адрес,
веб-сайт

1

Государственное учреждение «Отдел сельского хозяйства Аккольского района»

Аккольский район, город Акколь,
улица Нурмагамбетова,83График приема граждан: вторник
с 10.00 до 12.00  часов

8-(71638)-2-08-30

Cr.akkol@mail.ru

2

Государственное учреждение
«Отдел
сельского хозяйства  Аршалынского  района»

Аршалынский район,село Аршалы, улица Ташенова,47.
График приема граждан: среда
с 9.00 до 13.00 часов

8 (71644)
2-18-05
2-16-42

Arshaly_rshu@mail.ru

3

Государственное учреждение
«Отдел сельского хозяйства  Астраханского района»

Астраханский район, село Астраханка, улица Аль-Фараби,50.
График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(71641)
2-33-02
2-22-83

Astrahan_rsho@mail.kz

4

Государственное учреждение «Отдел
сельского хозяйства  Атбасарского района»

Атбасарский район,
город Атбасар
улица
Уалиханова, 9.
График приема граждан:
четверг, пятница с 9.00 до 11.00 часов

8-(71643)
4-39-14
4-26-80

Atbasar_osh@mail.kz

5

Государственное учреждение
«Отдел
сельского хозяйства  Буландынского  района»

Буландынский район город Макинск, улица Некрасова,19.
График приема граждан: первая среда каждого месяца с 10.00 до 12.00 часов

8 (716-46)
2-25-84
2-25-34

Bulandy_2007@mail.kz

6

Государственное учреждение
«Отдел
сельского хозяйства  Егиндыкольского  района»

Егиндыкольский район, село Егиндыколь, улица Победы,9.
График приема граждан: среда, пятница с 15.00 до 18.00 часов

8 (71642)
2-13-50
2-15-27

Egn_rsh@mail.kz

7

Государственное учреждение
«Отдел
сельского хозяйства  Ерейментауского  района»

Ерейментауский  район, город Ерейментау, улица Аль-Фараби,23.
График приема граждан ежедневно с 9.00 до 18.00 часов

8 (71633)
2-17-71
2-31-75

ermentausho@mail.ru

8

Государственное учреждение «Отдел
сельского хозяйства  Енбекшильдерского  района»

Енбекшильдерский район, город Степняк, улица Сыздыкова 2а.
График приема граждан: среда с 14.00 до 15.00 часов

8 (71639)
2-13-01
2-19-71

enbekrshu@rambler.ru
 

9

Государственное учреждение «Отдел
сельского хозяйства  Есильского района»

Есильский  район, город Есиль, улица Кунаева,13.
График приема граждан: среда с 10.00 до 13.00 часов,
четверг с 14.00 до 18.00 часов

8 (716 47)
2-13-96
2-19-54

esilcx@mail.ru

10

Государственное учреждение
«Отдел
сельского хозяйства  Жаксынского района»

Жаксынскиий район,
село Жаксы, улица Ленина,32.
График приема граждан: четверг с 16.00 до 18.00 часов

8 (71635)
2-10-71

Jaks_cxo@mail.ru

11

Государственное учреждение «Отдел
сельского хозяйства  Жаркаинского района»

Жаркаинский район,
город Державинск, улица Мира,78.
График приема граждан: вторник, четверг с 16.00 до 18.00 часов

8 (716-48)
9-14-59;
9-19-48

Jarkain_rsxo@mail.ru

12

Государственное учреждение «Отдел
сельского хозяйства  Зерендинского района»

Зерендинский район, село Зеренда, улица Мира,67.
График приема граждан: понедельник с  11.00-13.00 часов

8 (71632)
2-13-63
2-24-34

Zerenda2006@mail.ru

13

Государственное учреждение «Отдел
сельского хозяйства  Коргалжынского  района»

Коргалжынский район, село Коргалжын, улица Болганбаева,9. График приема граждан: понедельник с 14.00 до 17.00 часов

8 (716 37)
2-14-63
2-15-36

sh@mail.kz

14

Государственное учреждение «Отдел
сельского хозяйства  Сандыктауского  района»

Сандыктауский район, село Балкашино, улица Ленина,117.
График приема граждан: пятница с 10.00 до 13.00 часов

8 (716 40)
9-17-45
9-15-06

Svetlana_-ob12@mail.ru,

Selhoz_sand@mail.ru

15

Государственное учреждение «Отдел
сельского хозяйства  Целиноградского  района»

Целиноградский район, село Акмол, улица Гагарина,14.
График приема граждан: вторник, пятница, с 10.00 до 13.00 часов

8 (71651)
30-00-20
30-08-37

Armanio84@bk.ru

16

Государственное учреждение «Отдел
сельского хозяйства  Шортандинского  района»

Шортандинский район, поселок Шортанды, улица Лермонтова,13.
График приема граждан:
ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8 (716-31)
2-15-82
2-14-04

Shortan_rsho@mail.kz

17

Государственное учреждение «Отдел
сельского хозяйства  Щучинского  района»

Щучинский  район, город Щучинск, улица Набережная, 84. График приема граждан: пятница с 15.00 до 17.00 часов

8 (71636)
4-24-72
4-36-32

Akm_shu_rshu@mail.kz

18

Государственное учреждение «Отдел
сельского хозяйства города Степногорска»

город Степногорск, 4 микрорайон.
График приема граждан: среда с 14.00 до 17.00 часов

8 (716 45)
61-9-08

Selhozotdel_step@mail.ru

19

Государственное учреждение «Отдел
сельского хозяйства города Кокшетау»

город Кокшетау, улица Абая, 142.
График приема граждан: среда с 10.00 до 13.00 часов

8 (7162)
76-27-58

Kokshe_selhoz@mail.kz

 Приложение 2                
к стандарту оказания государственной услуги
«Выдача справки для приобретения техники в лизинг»

Значения  показателей качества и доступности

Показатели качества и доступности

Нормативное значение показателя

Целевое значение показателя в последующем году

Текущее значение показателя в отчетном году

1. Своевременность

1.1. %(доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

100

94,6

89,8

1.2. %(доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут

95

85,8

81,4

2. Качество

2.1. %(доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

95

92,5

88,5

2.2.%(доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

100

92,9

89,7

3. Доступность

3.1.%(доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

95

89,7

85,6

3.2.%(доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

85

80,4

75,9

3.3.%(доля) услуг информации, о которых доступно через Интернет

50

34,9

26,1

4. Процесс обжалования

4.1.%(доля) обоснованных жалоб общему количеству обслуженных потребителей по данному виду услуг

0.1

0.1

0,2

4.2.%(доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок



100



93,7

87

4.3.%(доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования



90



78,4

71

4.4.%(доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования



90



82,3

      76,5

5.Вежливость

5.1.%(доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала

100

96,2

92,3