Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын бекіту туралы

Жамбыл облысы әкімиятының 2008 жылғы 25 сәуірдегі N 122 қаулысы. Жамбыл облыстық Әділет департаментінде 2008 жылы 06 маусымда 1689 нөмірімен тіркелді.Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 2010 жылғы 02 қыркүйектегі № 254 Қаулысымен

Ескерту. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 2010.09.02 № 254 Қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 1 , 9-1 , 15-1 баптарына , Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы "Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы" N 558 , 2007 жылғы 30 маусымдағы "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтер тізілімін бекіту туралы" N 561 қаулыларына сәйкес, Жамбыл облысы әкімияты ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Мемлекеттік қызмет көрсетудің қоса берілген стандарттары бекітілсін:
      1) мүгедектерге протездік-ортопедиялық көмек ұсыну үшін құжаттарды ресімдеу;
      2) мүгедектерді сурдо-тифлоқұралдармен және міндетті гигиеналық құралдармен қамсыздандыру үшін оларға құжаттар ресімдеу.

      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Жамбыл облысы әкімінің орынбасары Б. Иманәлиевке жүктелсін.

      3. Осы қаулы әділет органдарында тіркеуден өткеннен кейін күшіне енеді және алғаш ресми жарияланған күннен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс Әкімі                         Б. Жексембин

Жамбыл облысы әкімиятының
2008 жылғы 25 сәуір N 122
қаулысымен бекітілген

  Мүгедектерге протездік-ортопедиялық көмек ұсыну үшін
құжаттарды ресімдеу бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты 1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызметтің анықтамасы: аталған стандарт мүгедектерге протездік-ортопедиялық көмек ұсыну үшін құжаттарды ресімдеу бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібін анықтайды.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің негіздемесі болып мыналар табылады: Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 13 сәуірдегі "Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы" Заңының 20 бабы , Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 20 шілдедегі "Мүгедектерді оңалтудың кейбір мәселелері туралы" N 754 Қаулысы.
      4. Осы мемлекеттік қызметті ұсынатын мемлекеттік органдарының атауы: осы Стандарттың N 1 қосымшасына сәйкес аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдері.
      5. Аяқтау нысаны: мүгедектерге протездік-ортопедиялық көмек ұсыну үшін құжаттарды ресімдеуге келісім беру немесе одан бас тарту.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке және заңды тұлғалардың санаты:
      1) Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектері, сондай-ақ жеңілдіктер мен кепілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысының мүгедектеріне теңестірілген адамдар;
      2) Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінің қатарында қызметтік міндеттерін орындауға байланысты мүгедектік алған әскери қызметшілер;
      3) қызметтік міндеттерін орындауға байланысты мүгедектік алған ішкі істер органдары, ұлттық қауіпсіздік органдарының басшылық және қатардағы құрамдағы адамдары;
      4) жалпы аурулығынан мүгедектер;
      5) бала кезінен мүгедектер;
      6) мүгедек балалар.
      7. Қызмет көрсету мерзімі:
      1) қажетті құжаттарды тапсырған кезден бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі: 10 күн;
      2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күтуге кететін ең ұзақ уақыт: 30 минут;
      3) хабарлама алған кезде кезек күтуге кететін ең ұзақ уақыт: 10 минут.
      8. Қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі туралы толық ақпарат ақпараттық ресми көздерінде орналасады: облыстық "Ақ жол" және "Знамя труда" газеттерінде, сондай-ақ аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінің күту залдарында орналасқан стенділерде, сондай-ақ http://sobes.zhambyl.kz/ веб-сайтында.
      10. Аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінің жұмыс кестесі: демалыс күндерін қоспағанда, күн сайын сағат 9-00-ден 18-00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00-ден 14-00-ге дейін. Алдын ала жазылу және қызметті жеделдетілген түрде ресімдеу көзделмеген.
      11. Күту залы мен құжаттарды қабылдайтын және консультативтік қызмет көрсететін мамандардың кабинеттерінде осы қызметті алу үшін үміткерлерге қажетті жағдайлар жасалған; анықтамалық-диспетчерлік қызмет жұмыс істейді, толтыратын құжаттардың үлгісі мен мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат қойылған тағандар бар, күту шарттарын құру мақсатында күтетін азаматтар үшін орындықтар қойылған.

  2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттардың тізбесі:
      1) өтініш;
      2) Ұлы Отан соғысының қатысушылары - төлқұжатының немесе жеке куәлігінің, Ұлы Отан соғысына қатысушының куәлігінің және Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Жамбыл облысы бойынша департаментінің медициналық-әлеуметтік сараптамасы беретін жеке оңалту бағдарламасының (ЖОБ) көшірмелері;
      3) Ұлы Отан соғысының мүгедектері - төлқұжатының немесе жеке куәлігінің, Ұлы Отан соғысы мүгедегінің куәлігінің және жеке оңалту бағдарламасының көшірмелері, сондай-ақ жеңілдіктер мен кепілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысының мүгедектеріне теңестірілген адамдар - төлқұжатының немесе жеке куәлігінің, жеңілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысы мүгедектеріне теңестірілгендігі туралы куәлігінің және жеке оңалту бағдарламасының көшірмелері;
      4) мүгедек балалар - төлқұжатының немесе жеке куәлігінің немесе баланың туу туралы куәлігінің, ата-анасы төлқұжатының немесе жеке куәлігінің, зейнетақы куәлігінің және жеке оңалту бағдарламасының көшірмелері;
      5) жалпы аурулығынан мүгедектер - төлқұжатының немесе жеке куәлігінің, зейнетақы куәлігінің және жеке оңалту бағдарламасының көшірмелері;
      6) Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінің қатарында қызметтік міндеттерін орындауға байланысты мүгедектік алған әскери қызметшілерге - төлқұжатының немесе жеке куәлігінің, зейнетақы куәлігінің және жеке оңалту бағдарламасының көшірмелері;
      7) бала кезінен мүгедектерге - төлқұжатының немесе жеке куәлігінің, зейнетақы куәлігінің және жеке оңалту бағдарламасының көшірмелері;
      8) еңбек жағдайында немесе жұмыс берушінің кінәсінан кәсіби аурудан мертіккен мүгедектер ұйымның таратылғаны туралы анықтаманы тапсыруы тиіс.
      13. Қажетті құжаттардың нысаны аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінде беріледі.
      14. Өтініш нысандары мен толтырылған бланкілер аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінің тиісті кабинеттеріне тапсырылады.
      15. Мемлекеттік қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын құжат болып өтініш бланкісінен алынған қабылдау мерзімі мен құжатты қабылдаған жауапты адамның тегі көрсетілген түбіршек табылады.
      16. Қабылданған шешім туралы хабарлама аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінің тиісті кабинеттерінде қолма-қол беріледі немесе поштамен жіберіледі.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтата тұру немесе мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту үшін мыналар негіз болады:
      мүгедектікті алып тастау;
      қажетті құжаттарды тапсырмау.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдері мемлекеттік қызмет алуға үміткерлерге қатысты төмендегідей қағидаттарды басшылыққа алулары тиіс: сыпайылық, көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат, тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың сақталуын, қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз ету, тұтынушы белгіленген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Стандарттың N 2 қосымшасына сәйкес көрсетілетін сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе өзге де субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды адамдардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіруді және шағымды дайындауға жәрдем көрсетуді мыналар жүзеге асырады:
      Тиісті аудандар мен Тараз қаласының әкімияттары.
      22. Шағым берілетін мемлекеттік органның атауы не лауазымды адам кабинетінің нөмірі:
      Тиісті аудандар мен Тараз қаласының әкімияттары.
      23. Субъектіге тікелей жазбаша өтініш жасаған арыз берушіге тіркелген күні мен уақыты, өтінішті қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон беріледі.
      Арыз-шағымдар Қазақстан Республикасы заңнамасымен белгіленген тәртібі мен мерзімімде қаралады.

       Ескерту. 23-тармақ жаңа редакцияда - Жамбыл облысы әкімиятының 2008.09.25 N 305 қаулысымен.

6. Байланыс ақпараты

      24. Тікелей мемлекеттік қызмет көрсететін бөлім басшыларының байланыс деректері (сайт, электрондық поштаның мекен-жайы, жұмыс және қабылдау кестесі, телефоны) Стандарттың№N 1 қосымшасына сәйкес көрсетілген.
      Жоғары тұрған органдар:
      1) Осы Стандарттың N 3 қосымшасына сәйкес тиісті аудандар мен Тараз қаласы әкімияттары;
      2) "Жамбыл облысы әкімиятының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармасы" мемлекеттік мекемесі, Тараз қаласы, Қарахан көшесінің 1, телефон 459713, e-mail: taraz@enbek.kz.
      Күн сайын сағат 9-00-ден 19-00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00-ден 15-00-ге дейін. Бастықтың қабылдау күндері: сейсенбі, бейсенбі, жұма сағат 9-00-ден 18-00-ге дейін. Бастық орынбасарының қабылдау күндері: күн сайын сағат 9-00-ден 18-00-ге дейін.
      25. Тұтынушыға басқа қажетті ақпараты http://sobes.zhambyl.kz/ ресми сайтында орналасқан.

Стандарттың N 1 қосымша

Аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдері

Атауы

Меңгерушінің аты-жөні, жұмыс және қабылдау кестесі

Мекен жай, кабинетінің нөмірі

Байланыс телефондар, электрондық пошта

1

"Тараз қаласы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі (әрі қарай ММ)

Сейдалина Қосайкул Сатыбалдықызы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Тараз қаласы, Достоевский көшесі, 14 кабинеті N№201

8-7262- 345124, 342879
sobes-taraz@mail.ru

2

"Байзақ ауданы әкімдігінің жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Абдрахманова Бақыткул Ешенкұлқызы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Сарыкемер ауылы, Байзақ батыр көшесі, 112 кабинеті N 102

8-72637-21971, 22338 utzszn_baizak@topmail.kz

3

"Меркі ауданы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Абылқасымов Шорман Төреханұлы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Меркі ауылы, Исмаилов көшесі, 157 кабинеті N 104

8-72632-22551, 21666 mozsp@mail.kz

4

"Т.Рысқұлов ауданы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Қосалов Шардарбек Амреқұлұлы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге , түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Құлан ауылы, Жібек жолы көшесі, 83 2 қабат кабинеті N 204

8-72631-21281, 21644 TRS2008@ topmail.kz

5

"Қордай ауданы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Қарамолдаева Баян Назкейқызы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Қордай ауылы, Белашов көшесі, 3 кабинеті N 105

8-72636-21281, 21249 utzsnkorday@mail.kz

6

"Шу ауданы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Оңласын Мейірбек Қалмырзаұлы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге часов, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Төле би ауылы, Балуан Шолақ көшесі 189 кабинеті N 104 

8-72638-31096, 31637 shuozsp@topmail.kz

7

"Талас ауданы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Тұралиева Роза Тұралықызы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Қаратау қаласы, Қонаев көшесі, 26 кабинеті N 106

8-72644-61306, 61522 otzsp_karatau@mail.ru

8

"Сарысу ауданы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Усембаев Болат Базарбайұлы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Жанатас қаласы, Жібек жолы көшесі, 53 кабинеті N 102

8-72634-62806, 61680 dkz@mail.kz

9

"Жуалы ауданы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Құрмашев Кәрібай, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Бауыржан Момышұлы ауылы, Жамбыл көшесі, 1 кабинеті N 105

8-72635-22276, 22150 juali_sobes@mail.ru

10

"Жамбыл ауданы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Несіпбеков Нұрлан Құдербайұлы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Аса ауылы, Абай көшесі, 123 кабинеті N 201

8-72633-21756, 21182 asa_sobes@mail.ru

11

"Мойынқұм ауданы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Даниярова Жақсыгүл Мырзабайқызы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Мойынқұм ауылы, Көшенов көшесі, 10 кабинеті N 103 

8-72642-24721, 24893 ozsp_moinkum@ topmail.kz

Стандарттың N 2 қосымша

Кесте. Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік мәні

Көрсеткіштің келесі жылдағы нысаналы мәні

Көрсеткіштің есепті жылдағы ағымдағы мәні

1. Уақытылығы

1.1. Құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызметті ұсыну оқиғаларының % (үлесі)

100

100

100

1.2. Қызмет алуды кезекте 40 минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

2. Сапасы

2.1. Қызметті ұсыну үдерісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

2.2. Құжаттарды лауазымды тұлға дұрыс ресімдеген жағдайдың (жүргізілген төлемдер, есеп айырысулар және т.б.) % (үлесі)

100

100

100

3. Қол жетімділік

3.1. Қызметті ұсыну тәртібі туралы сапаға және ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

3.2. тұтынушы құжаттарды дұрыс толтырған және бірінші реттен тапсырған оқиғалардың % (үлесі)

2

3

2

3.3. Интернет арқылы қол жетімді қызметтерінің ақпарат % (үлесі)

0

0

0

4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санына негізделген шағымдардың % (үлесі)

0

0

0

4.2. белгіленген мерзімде қаралған және қанағаттандырылған негізделген шағымдардың % (үлесі)

0

0

0

4.3. шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

Стандарттың N 3 қосымша

Аудандар мен Тараз қаласының әкімияттарының
байланыс деректері

Атауы

Мекен жай

Байланыс телефондар және сайт (электрондық пошта)

1

Тараз қаласы әкімияты

Тараз қаласы, Достық алаңы, 3

8-7262-454814 430846 www.gorakim.kz

2

Байзақ ауданың әкімияты

Сарыкемер ауылы, Байзақ батыр көшесі, 107

8-72637-21096 21582 baizak_akimat@mail.ru

3

Меркі ауданың әкімияты

Меркі ауылы, Исмаилов көшесі, 169

8-72632-21689 21361 mozsp@mail.kz www.zhambul.kz

4

Тұрар Рысқұлов ауданың әкімияты

Құлан ауылы, Жібек жолы көшесі, 75

8-72631-21600

22342

www.T-Ryckulov.kz

5

Қордай ауданың әкімияты

Қордай ауылы, Төле би көшесі, 106

8-72636-21240 21360 www.akimatkorday.kz

6

Шу ауданың әкімияты

Төле би ауылы, Төле би көшесі, 272

8-72638-32198 31955 www.zhambulshu.kz

7

Талас ауданың әкімияты

Қаратау қаласы, Достық алаңы, 1

8-72644-62407 60105 ekonomkaratau@mail.ru

8

Сарысу ауданың әкімияты

Жанатас қаласы, Бейбітшілік көшесі, 1

87263461437 63281 www.sarysu.ku

9

Жуалы ауданың әкімияты

Бауыржан Момышұлы аулы, Жамбыл көшесі, 12

8-72635-21500 21573 www.new.zhualy.kz Jua_fin@tarnet.kz

10

Жамбыл ауданың әкімияты

Аса аулы, Абай көшесі, 123

8-72633-22328 211535 www.zhambyl.kz marxraiy@mail.ru

11

Мойынқұм ауданың әкімияты

Мойынқұм аулы, Амангелді көшесі, 147

8-72642-24155 24487 Moinkum_ akimat@mail.ru

Жамбыл облысы әкімиятының
2008 жылғы 25 сәуір N 122
қаулысымен бекітілген

Мүгедектерді сурдо-тифлоқұралдармен және міндетті гигиеналық құралдармен қамсыздандыру үшін оларға құжаттар ресімдеу бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты 1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызметтің анықтамасы: аталған стандарт мүгедектерді сурдо-тифлоқұралдармен және міндетті гигиеналық құралдармен қамсыздандыру үшін оларға құжаттар ресімдеу бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібін анықтайды.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің негіздемесі болып мыналар табылады: Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 13 сәуірдегі "Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы" Заңының 22 бабы , Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 20 шілдедегі "Мүгедектерді оңалтудың кейбір мәселелері туралы" N 754 Қаулысы.
      4. Осы мемлекеттік қызметті ұсынатын мемлекеттік мекемелер мыналар: аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдері.
      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің аяқтау нысаны: мүгедектерді сурдо-тифлоқұралдармен және міндетті гигиеналық құралдармен қамсыздандыру үшін оларға құжаттар ресімдеуге келісім беру немесе одан бас тарту.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке және заңды тұлғалардың санаты:
      Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектері, жеңілдіктер мен кепілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысының мүгедектеріне теңестірілген адамдар, мүгедек балалар, 1, 2, 3 топ мүгедектері - сурдотехникалық құралдармен қамтамасыз етіледі;
      1, 2 топ мүгедектері, мүгедек балалар - тифлотехникалық құралдармен қамтамасыз етіледі;
      1, 2, 3 топ мүгедектері, мүгедек балалар - міндетті гигиеналық құралдармен қамтамасыз етіледі.
      7. Қызмет көрсету мерзімі:
      1) қажетті құжаттарды тапсырған кезден бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі: 10 жұмыс күні;
      2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күтуге кететін ең ұзақ уақыт: 30 минут;
      3) хабарлама алған кезде кезек күтуге кететін ең ұзақ уақыт: 10 минут.
      8. Қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі туралы толық ақпарат ақпараттың ресми көздерінде орналасады: облыстық "Ақ жол" және "Знамя труда" газеттерінде, сондай-ақ аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінің күту залдарында орналасқан стенділерде, сондай-ақ http://sobes.zhambyl.kz/ веб-сайтында.
      10. Аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінің жұмыс кестесі: демалыс күндерін қоспағанда, күн сайын сағат 9-00-ден 18-00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00-ден 14-00-ге дейін. Алдын ала жазылу және қызметті жеделдетілген түрде ресімдеу көзделмеген.
      11. Күту залы мен құжаттарды қабылдайтын және консультативтік қызмет көрсететін мамандардың кабинеттерінде осы қызметті алу үшін үміткерлерге қажетті жағдайлар жасалған; анықтамалық-диспетчерлік қызмет жұмыс істейді, толтыратын құжаттардың үлгісі мен мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат қойылған тағандар бар, күту шарттарын құру мақсатында күтетін азаматтар үшін орындықтар қойылған.

  2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттардың тізбесі:
      өтініш;
      өтініш иесінің жеке басын куәландыратын құжат көшірмесі;
      мүгедектігі туралы анықтаманың көшірмесі;
      мүгедектің жеке оңалту бағдарламасының көшірмесі(ЖОБ);
      мүгедек балалар - жеке басын куәландыратын құжаттар, кәмлетке толмағандары - баланың туу туралы куәлігі және ата-аналарының бірінің (қамқоршысы, қорғаншысы) жеке басын куәландыратын құжаттар;
      еңбек жағдайында немесе жұмыс берушінің кінәсінан кәсіби аурудан мертіккен мүгедектер ұйымның таратылғаны туралы немесе жеке кәсіпкерлік болған жағдайында қызметін тоқтатқаны туралы анықтаманы тапсыруы тиіс.
      13. Қажетті құжаттардың нысаны аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінде беріледі.
      14. Өтініш нысандары мен толтырылған бланкілер аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінің тиісті кабинеттеріне тапсырылады.
      15. Мемлекеттік қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын құжат болып өтініш бланкісінен алынған қабылдау мерзімі мен құжатты қабылдаған жауапты адамның тегі көрсетілген түбіршек табылады.
      16. Мемлекеттік қызмет тағайындау бойынша қабылданған шешім туралы хабарлама аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінің тиісті кабинеттерінде қолма-қол беріледі немесе поштамен жіберіледі
      17. Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтата тұру немесе мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту үшін мыналар негіз болады:
      мүгедектікті алып тастау;
      қажетті құжаттарды тапсырмау.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдері мемлекеттік қызмет түрін алуға үміткерлерге қатысты төмендегідей қағидаттарды басшылыққа алулары тиіс: сыпайылық, көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат, тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпараттық сақталуын, қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз ету, тұтынушы белгіленген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету.

  4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Стандарттың N 2 қосымшасына сәйкес көрсетілетін сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе өзге де субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

  5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды адамдардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіруді және шағымды дайындауға жәрдем көрсетуді мыналар жүзеге асырады:
      Тиісті аудандар мен Тараз қаласының әкімияттары.
      22. Шағым берілетін мемлекеттік органның атауы не лауазымды адам кабинетінің нөмірі:
      Тиісті аудандар мен Тараз қаласының әкімияттары.
      23. Субъектіге тікелей жазбаша өтініш жасаған арыз берушіге тіркелген күні мен уақыты, өтінішті қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон беріледі.
      Арыз-шағымдар Қазақстан Республикасы заңнамасымен белгіленген тәртібі мен мерзімімде қаралады.

       Ескерту. 23-тармақ жаңа редакцияда - Жамбыл облысы әкімиятының 2008.09.25 N 305 қаулысымен.

6. Байланыс ақпараты

      24. Тікелей мемлекеттік қызмет көрсететін бөлім басшыларының байланыс деректері (сайт, электрондық поштаның мекен-жайы, жұмыс және қабылдау кестесі, телефоны) Стандарттың N 1 қосымшасына сәйкес көрсетілген. Жоғары тұрған органдар:
      1) Осы Стандарттың N 3 қосымшасына сәйкес тиісті аудандар мен Тараз қаласы әкімияттары;
      2) "Жамбыл облысы әкімиятының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармасы" мемлекеттік мекемесі, Тараз қаласы, Қарахан көшесінің 1, телефон 459713, e-mail: taraz@enbek.kz.
      Күн сайын сағат 9-00-ден 19-00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00-ден 15-00-ге дейін. Бастықтың қабылдау күндері: сейсенбі, бейсенбі, жұма сағат 9-00-ден 18-00-ге дейін. Бастық орынбасарының қабылдау күндері: күн сайын сағат 9-00-ден 18-00-ге дейін.
      25. Тұтынушыға басқа қажетті ақпараты http://sobes.zhambyl.kz/ ресми сайтында орналасқан.

Стандарттың N 1 қосымша

Аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту
және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдері

Атауы

Меңгерушінің аты-жөні, жұмыс және қабылдау кестесі

Мекен жай, кабинетінің нөмірі

Байланыс телефондар, электрондық пошта

1

"Тараз қаласы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі (әрі қарай ММ)

Сейдалина Қосайкул Сатыбалдықызы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Тараз қаласы, Достоевский көшесі, 14 кабинеті N№201

8-7262- 345124, 342879
sobes-taraz@mail.ru

2

"Байзақ ауданы әкімдігінің жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Абдрахманова Бақыткул Ешенкұлқызы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Сарыкемер ауылы, Байзақ батыр көшесі, 112 кабинеті N 102

8-72637-21971, 22338 utzszn_baizak@topmail.kz

3

"Меркі ауданы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Абылқасымов Шорман Төреханұлы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Меркі ауылы, Исмаилов көшесі, 157 кабинеті N 104

8-72632-22551, 21666 mozsp@mail.kz

4

"Т.Рысқұлов ауданы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Қосалов Шардарбек Амреқұлұлы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге , түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Құлан ауылы, Жібек жолы көшесі, 83 2 қабат кабинеті N 204

8-72631-21281, 21644 TRS2008@ topmail.kz

5

"Қордай ауданы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Қарамолдаева Баян Назкейқызы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Қордай ауылы, Белашовкөшесі, 3 кабинеті N 105

8-72636-21281, 21249 utzsnkorday@mail.kz

6

"Шу ауданы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Оңласын Мейірбек Қалмырзаұлы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге часов, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Төле би ауылы, Балуан Шолақ көшесі 189 кабинеті N 104 

8-72638-31096, 31637 shuozsp@topmail.kz

7

"Талас ауданы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Тұралиева Роза Тұралықызы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Қаратау қаласы, Қонаев көшесі, 26 кабинеті N 106

8-72644-61306, 61522 otzsp_karatau@mail.ru

8

"Сарысу ауданы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Усембаев Болат Базарбайұлы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Жанатас қаласы, Жібек жолы көшесі, 53 кабинеті N 102

8-72634-62806, 61680 dkz@mail.kz

9

"Жуалы ауданы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Құрмашев Кәрібай, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Бауыржан Момышұлы ауылы, Жамбыл көшесі, 1 кабинеті N 105

8-72635-22276, 22150 juali_sobes@mail.ru

10

"Жамбыл ауданы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Несіпбеков Нұрлан Құдербайұлы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Аса ауылы, Абай көшесі, 123 кабинеті N 201

8-72633-21756, 21182 asa_sobes@mail.ru

11

"Мойынқұм ауданы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Даниярова Жақсыгүл Мырзабайқызы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Мойынқұм ауылы, Көшенов көшесі, 10 кабинеті N 103 

8-72642-24721, 24893 ozsp_moinkum@ topmail.kz

Стандарттың N 2 қосымша

Кесте. Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік мәні

Көрсеткіштің келесі жылдағы нысаналы мәні

Көрсеткіштің есепті жылдағы ағымдағы мәні

1. Уақытылығы

1.1. құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызметті ұсыну оқиғаларының % (үлесі)

100

100

100

1.2. қызмет алуды кезекте 40 минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

2. Сапасы

2.1. қызметті ұсыну үдерісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

2.2. құжаттарды лауазымды тұлға дұрыс ресімдеген жағдайдың (жүргізілген төлемдер, есеп айырысулар және т.б.) % (үлесі)

100

100

100

3. Қол жетімділік

3.1. қызметті ұсыну тәртібі туралы сапаға және ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

99

100

99

3.2. тұтынушы құжаттарды дұрыс толтырған және бірінші реттен тапсырған оқиғалардың % (үлесі)

2

3

2

3.3. Интернет арқылы қол жетімді қызметтерінің ақпарат % (үлесі)

0

0

0

4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санына негізделген шағымдардың % (үлесі)

0

0

0

4.2. белгіленген мерзімде қаралған және қанағаттандырылған негізделген шағымдардың % (үлесі)

0

0

0

4.3. шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі) 

100

100

100

5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі) 

99

100

99

Стандарттың N 3 қосымша

Аудандар мен Тараз қаласының әкімияттарының
байланыс деректері

Атауы

Мекен жай

Байланыс телефондар және сайт (электрондық пошта)

1

Тараз қаласы әкімияты

Тараз қаласы, Достық алаңы, 3

8-7262-454814,
430846
www.gorakim.kz

2

Байзақ ауданы әкімияты

Сарыкемер аулы, Байзақ батыр көшесі 107

8-72637-21096,
21582
baizak_akimat@mail.ru

3

Меркі ауданың әкімияты

Меркі аулы, Исмаилов көшесі 169

8-72632-21689,
21361
mozsp@mail.kz www.zhambul.kz

4

Тұрар Рысқұлов ауданың әкімияты

Құлан аулы, Жібек жолы көшесі 75

8-72631-21600,
22342
www.T-Ryckulov.kz

5

Қордай ауданың әкімияты

Қордай аулы, Төле би көшесі 106

8-72636-21240,
21360
www.akimatkorday.kz

6

Шу ауданың әкімияты

Төле би аулы, Төле би көшесі  272

8-72638-32198,
31955
www.zhambulshu.kz

7

Талас ауданың әкімияты

Қаратау қаласы, Достық алаңы, 1

8-72644-62407,
60105
ekonomkaratau@mail.ru

8

Сарысу ауданың әкімияты

Жанатас қаласы, Бейбітшілік көшесі, 1

87263461437,
63281
www.sarysu.ku

9

Жуалы ауданың әкімияты

Бауыржан Момышұлы аулы, Жамбыл көшесі, 12

8-72635-21500,
21573 www.new.zhualy.kz Jua_fin@tarnet.kz

10

Жамбыл ауданың әкімияты

Аса аулы, Абай көшесі, 123

8-72633-22328,
211535
www.zhambyl.kz
marxraiy@mail.ru

11

Мойынқұм ауданың әкімияты

Мойынқұм аулы, Амангелді көшесі, 147

8-72642-24155,
24487
Moinkum_ akimat@mail.ru

Об утверждении стандартов оказания государственных услуг

Постановление акимата Жамбылской области от 25 апреля 2008 года N 122. Зарегистрировано Департаментом юстиции Жамбылской области 6 июня 2008 года за N 1689. Утратило силу Постановлением Акимата Жамбылской области от 02.09.2010 № 254

      Сноска. Утратило силу Постановлением Акимата Жамбылской  области от 02.09.2010 № 254.

      В соответствии со статьями 1 , 9-1 , 15-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлений Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года  N 558 "Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги", от 30 июня 2007 года N 561 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", акимат Жамбылской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые стандарты оказания государственных услуг:
       1) Оформление документов на инвалидов для предоставления им протезно-ортопедической помощи;
       2) Оформление документов на инвалидов для обеспечения их сурдо-тифло средствами и обязательными гигиеническими средствами.

      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Жамбылской области Б. Иманалиева.

      3. Настоящее постановление вступает в силу с момента государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.

      Аким области                         Б. Жексембин

Утвержден                  
постановлением акимата     
Жамбылской области         
от 25 апреля 2008 года N 122

Стандарт
оказания государственной услуги по оформление документов на
инвалидов для предоставления им протезно-ортопедической помощи 1. Общие положения

      1. Определение государственной услуги: данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по оформлению документов на инвалидов для предоставления им протезно-ортопедической помощи.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Основанием для оказания государственной услуги является:  статья 20 Закона Республики Казахстан от 13 апреля 2005 года "О социальной защите инвалидов в Республике Казахстан", Постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2005 года N 754 "О некоторых вопросах реабилитации инвалидов".
      4. Наименование государственных органов предоставляющих данную государственную услугу: отделы занятости и социальных программ акиматов районов и города Тараз согласно приложению N 1 к настоящему Стандарту.
      5. Форма завершения: согласие или отказ в оформлении документов на инвалидов для предоставления им протезно-ортопедической помощи.
      6. Категория физических и юридических лиц, которым оказывается государственная услуга:
      1) участники, инвалиды Великой Отечественной войны, а также лица, приравненные по льготам и гарантиям к инвалидам Великой Отечественной войны;
      2) военнослужащие, инвалидность которых наступила в связи с исполнением служебных обязанностей в Вооруженных Силах Республики Казахстан;
      3) лица начальствующего и рядового состава органов внутренних дел, органов национальной безопасности, инвалидность которых наступила в связи с исполнением служебных обязанностей;
      4) инвалиды от общего заболевания;
      5) инвалиды с детства;
      6) дети-инвалиды.
      7. Срок оказания услуги:
      1) срок оказания государственной услуги с момента сдачи необходимых документов: 10 дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов: 30 минут;
      3)максимально допустимое время ожидания в очереди при получении извещения: 10 минут.
      8. Услуга оказывается бесплатно.
      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги располагается в официальных источниках информации: в областных газетах "Ак жол" и "Знамя труда", а также на стендах, размещенных в залах ожидания отделов занятости и социальных программ акиматов районов и города Тараз, а также на веб-сайте: http://sobes.zhambyl.kz/.
      10. График работы отделов занятости и социальных программ акиматов районов и города Тараз: ежедневно с 9:00 до 18:00 часов, кроме выходных, обеденный перерыв с 13:00 до 14:00 часов. Предварительная запись и ускоренное оформление услуги не предусмотрены.
      11. В зале ожидания и кабинетах специалистов, осуществляющих прием документов и предоставление консультационных услуг созданы необходимые условия для претендентов на получение данной услуги; работает справочно-диспетчерская служба, имеются стойки с образцами заполняемых документов и информацией о порядке предоставления государственной услуги, с целью создания условий ожидания установлены сиденья для ожидающих граждан.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Перечень документов необходимых для получения государственной услуги:
      1) заявление;
      2) участники Великой Отечественной войны - копии паспорта или удостоверения личности, удостоверения участника Великой Отечественной войны и индивидуальной программы реабилитации /ИПР/, которая выдается отделом медико-социальной экспертизы департамента Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан по Жамбылской области ;
      3) инвалиды Великой Отечественной войны - копии паспорта или удостоверения личности, удостоверения инвалида Великой Отечественной войны и индивидуальной программы реабилитации, а также приравненные по льготам и гарантиям к инвалидам Великой Отечественной войны - копия паспорта или удостоверения личности, удостоверения приравненности по льготам Великой Отечественной войны и индивидуальной программы реабилитации;
      4) дети - инвалиды - копии паспорта или удостоверения личности или свидетельство о рождении ребенка, паспорта или удостоверения личности родителя, пенсионного удостоверения и индивидуальной программы реабилитации;
      5) инвалиды общего заболевания - копии паспорта или удостоверения личности, пенсионного удостоверения и индивидуальной программы реабилитации;
      6) военнослужащим, инвалидность которых наступила в связи с исполнением обязанностей в Вооруженных Силах Республики Казахстан - копии паспорта или удостоверения личности, пенсионного удостоверения и индивидуальной программы реабилитации;
      7) инвалидам детства - копии паспорта или удостоверения личности, пенсионного удостоверения и индивидуальной программы реабилитации.
      8) инвалиды от трудового увечья или профзаболевания полученного по вине работодателя, должны предоставлять справку о ликвидации организации.
      13. Формы необходимых документов выдаются в отделах занятости и социальных программ акиматов районов и города Тараз.
      14. Формы заявлений и заполненные бланки сдаются в соответствующих кабинетах отделов занятости и социальных программ акиматов районов и города Тараз.
      15 . Документом, подтверждающим сдачу всех необходимые документы для получения государственной услуги, является корешок от бланка заявления с указанием даты приема и фамилии ответственного лица, принявшего документы.
      16. Извещение о принятом решении выдается в соответствующих кабинетах отдела занятости и социальных программ акиматов района и города Тараз нарочно или же направляется по почте.
      17. Основанием для приостановления государственной услуги или отказа в предоставлении государственной услуги является:
      снятие инвалидности;
      непредставление необходимых документов.

3. Принципы работы

      18. Отделы занятости и социальных программ акиматов районов и города Тараз при оказании государственной услуги должны руководствоваться следующими принципами работы: вежливость, предоставление исчерпывающей информации, об оказываемой государственной услуге, обеспечения сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя, обеспечения сохранности документов, которые потребитель не получил в установленные сроки.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением N 2 к настоящему Стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Разъяснение порядка обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц и оказание содействия в подготовке жалобы осуществляют:
      Акиматы соответствующих районов и города Тараз.
      22. Наименование государственного органа, либо номер кабинета должностного лица, которому подается жалоба:
      Акиматы соответствующих районов и города Тараз.
      23. Заявителю, непосредственно обратившемуся письменно к субъекту, выдается талон с указанием даты и времени, фамилии и инициалов лица, принявшего обращение.
      Рассмотрение жалоб осуществляется в порядке и сроки, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.

      Сноска. Пункт 23 в редакции, постановления акимата Жамбылской области  от 25.09.2008 № 305 .

6. Контактная информация

      24. Контактные данные (сайт, адрес электронной почты, график работы и приема, телефон) руководителей отделов, непосредственно оказывающих государственную услугу указаны в приложении N 1 к Стандарту.
      Вышестоящие органы:
      1) Акиматы соответствующих районов и города Тараз, данные которых указаны в приложении N 3 к настоящему Стандарту;
      2) Государственное учреждение "Департамент занятости населения и социальных программ акимата Жамбылской области" город Тараз улица Карахана,1, телефон 459713, e-mail: taraz@enbek.kz.
      Ежедневно с 9:00 до 19:00 часов, обеденный перерыв: с 13:00 до 15:00 часов. Дни приема начальника: вторник, четверг, пятница с 9:00 до 18:00 часов. Дни приема заместителя начальника: ежедневно с 9:00 до 18:00 часов.
      25. Другая полезная информация для потребителя размещена на официальном сайте: http://sobes.zhambyl.kz/.

Приложение N 1 к Стандарту

Отделы занятости и социальных программ районов и города Тараз

N

Наименование

Фамилия, имя, отчество
руководителя, график
работы и приема

Адрес,
номер
кабинета

Контактные
телефоны и
электронная
почта

1

Государственное учреждение(далее ГУ) "Отдел занятости и социальных программ Акимата города Тараз"

Сейдалина Косайкуль Сатыбалдиевна, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

город Тараз, улица Достоевского, 14 кабинет N 201

8-7262-345124, 342879 sobes-taraz@mail.ru

2

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Байзакского района"

Абдрахманова Бахыткуль Ешенкуловна, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Сарыкемер улица Байзак батыра, 112 кабинет N 102

8-72637-21971, 22338 utzszn_baizak@topmail.kz

3

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Меркенского района"

Абылкасымов Шорман Тореханович, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Мерке, улица Исмаилова, 157 кабинет N 104

8-72632-22551, 21666 mozsp@mail.kz

4

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Т.Рыскуловского района"

Косалов Шардарбек Амрекулович, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Кулан, улица Жибек жолы, 83 кабинет N 204

8-72631-21281, 21644 TRS2008@ topmail.kz

5

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Кордайского района"

Карамолдаева Баян Назкеевна, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Кордай, улица Белашова, 3 кабинет N 105

8-72636-21281, 21249 utzsnkorday@mail.kz

6

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Шуского района"

Онласын Мейрбек Калмырзаевич, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Толе би, улица Балуан Шолака, 189 кабинет N 104

8-72638-31096, 31637 shuozsp@ topmail.kz

7

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Таласского района"

Туралиева Роза Туралиевна, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

город Каратау, улица Конаева, 26 кабинет N 106

8-72644-61306, 61522 otzsp_karatau@mail.ru

8

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Сарысуского района"

Усембаев Болат Базарбаевич, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

город Жанатас, улица Жибек жолы, 53 кабинет N 102

8-72634-62806, 61680 dkz@mail.kz

9

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Жуалынского района"

Курмашев Карибай, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Бауыржан Момышулы, улица Жамбыла, 1 кабинет N 105

8-72635-22276, 22150 juali_sobes@mail.ru

10

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Жамбылского района"

Несипбеков Нурлан Кудербаевич, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Аса, улица Абая, 123 кабинет N 201

8-72633-21756, 21182 asa_sobes@mail.ru

11

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Мойынкумского района"

Даниярова Жаксыгуль Мырзабаевна, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Мойынкум, улица Кошенова,10 кабинет N 103

8-72642-24721,24893 ozsp_moinkum@topmail.kz

Приложение N 2 к Стандарту

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и
доступности

Нормативное значение показателя

Целевое значение показателя в последующем году

Текущее значение показателя в отчетном году

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

100

100

100

1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут

100

100

100

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

100

100

100

2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов (произведенных начислений, расчетов и (т.д.)

100

100

100

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

100

100

100

3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

2

3

2

3.3. % (доля) услуг, информации о которых доступно через Интернет

0

0

0

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб общему количеству обслуженных потребителей по данному виду услуг

0

0

0

4.2. % (доля) обоснованных жалоб рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

0

0

0

4.3. % (доля) потребителей удовлетворенных с существующим порядком обжалования

100

100

100

4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования

100

100

100

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей удовлетворенных вежливостью персонала

100

100

100

Приложение N 3 к Стандарту

Контактные данные акиматов районов и города Тараз

N

Наименование

Адрес

Контактные телефоны и
сайт (электронная почта)

1

Акимат города Тараз

город Тараз, площадьДостык, 3

8-7262-454814, 430846
www.gorakim.kz

2

Акимат Байзакского района

село Сарыкемер, улица Байзак батыра, 107

8-72637-21096,21582baizak_akimat@mail.ru

3

Акимат Меркенского района

село Мерке, улица Смайлова, 169

8-72632-21689, 21361    mozsp@mail.kz
www.zhambul.kz

4

Акимат Турар Рыскуловского района

село Кулан, улица Жибек жолы, 75

8-72631-21600, 22342
www.T-Ryckulov.kz

5

Акимат
Кордайского района

село Кордай, Толе би, 106

8-72636-21240, 21360
www.akimatkorday.kz

6

Акимат Шуского района

село Толе би, улица Толе би, 272

8-72638-32198, 31955
www.zhambulshu.kz

7

Акимат Талаского района

горо Каратау, площадь Достык, 1

8-72644-62407, 60105 ekonomkaratau@mail.ru

8

Акимат Сарысуского района

город Жанатас, улица Бейбитшилик, 1

8-72634-61437, 63281 www.sarysu.kz

9

Акимат Жуалынского района

село Бауыржан Момышулы, улица Жамбыла, 12

8-72635-21500, 21573  www.new.zhualy.kzjua_fin@tarnet.kz

10

Акимат Жамбылского района

село Аса, улица Абая, 123

8-72633-22328, 211535 www.zhambyl.kz
marxraiy@mail.ru

11

Акимат Мойынкумского района

село Мойынкум, улица Амангельды, 147

8-72642-24155, 24487
Moinkum_ akimat@mail.ru

Утвержден постановлением   
акимата Жамбылской области 
от 25 апреля 2008 года N 122

Стандарт
оказания государственной услуги по оформлению документов
на инвалидов для обеспечения их сурдо-тифлосредствами и
обязательными гигиеническими средствами 1. Общие положения

      1. Определение государственной услуги: данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по оформлению документов на инвалидов для обеспечения их сурдо-тифлосредствами и обязательными гигиеническими средствами.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Основанием для оказания государственной услуги является:  статья 22 Закона Республики Казахстан от 13 апреля 2005 года "О социальной защите инвалидов в Республике Казахстан", Постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2005 года N 754 "О некоторых вопросах реабилитации инвалидов".
      4. Государственными учреждениями, предоставляющими данную услугу являются: отделы занятости и социальных программ акиматов районов и города Тараз.
      5. Форма завершения оказываемой государственной услуги: согласие или отказ в оформлении документов на инвалидов для обеспечения их сурдотифлосредствами и обязательными гигиеническими средствами.
      6. Категория физических и юридических лиц, которым оказывается государственная услуга:
      участники и инвалиды Великой Отечественной войны, лица, приравненные по льготам и гарантиям к инвалидам Великой Отечественной войны, дети-инвалиды, инвалиды 1, 2, 3 групп - обеспечиваются сурдотехническими средствами;
      инвалиды 1, 2 групп, дети-инвалиды - обеспечиваются тифлотехническими средствами;
      инвалиды 1, 2, 3 групп, дети-инвалиды - обеспечиваются обязательными гигиеническими средствами.
      7. Срок оказания услуги:
      1) срок оказания государственной услуги с момента сдачи необходимых документов: 10 рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов: 30 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении извещения: 10 минут.
      8. Услуга оказывается бесплатно.
      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги располагается в официальных источниках информации: в областных газетах "Ак жол" и "Знамя труда", а также на стендах, размещенных в залах ожидания отделов занятости и социальных программ акиматов районов и города Тараз, а также на веб-сайте: http://sobes.zhambyl.kz/
      10. График работы отделов занятости и социальных программ акиматов районов и города Тараз: ежедневно с 9:00 до 18:00 часов, кроме выходных, обеденный перерыв с 13:00 до 14:00 часов. Предварительная запись и ускоренное оформление услуги не предусмотрены.
      11. В зале ожидания и кабинетах специалистов, осуществляющих прием документов и предоставление консультационных услуг созданы необходимые условия для претендентов на получение данной услуги; работает справочно-диспетчерская служба, имеются стойки с образцами заполняемых документов и информацией о порядке предоставления государственной услуги, с целью создания условий ожидания установлены сиденья для ожидающих граждан.

2. Порядок оказания государственной услуги

       12. Перечень документов необходимых для получения государственной услуги:
      заявление;
      копия документа, удостоверяющего личность заявителя;
      копия выписки из справки об инвалидности;
      копия выписки из индивидуальной программы ребилитации инвалида (ИПР);
      дети-инвалиды - документа, удостоверяющего личность, несовершеннолетние - свидетельства о рождении ребенка и документа, удостоверяющего личность одного из родителей (опекунов, попечителей);
      инвалиды от трудового увечья или профессионального заболевания полученного по вине работодателя, должны предоставлять справку о ликвидации организации или справку о прекращении деятельности в случае индивидуального предпринимателя.
      13. Формы необходимых документов выдаются в отделах занятости и социальных программ акиматов районов и города Тараз.
      14. Формы заявлений и заполненные бланки сдаются в соответствующих кабинетах отделов занятости и социальных программ акиматов районов и города Тараз.
      15. Документом, подтверждающим сдачу всех необходимые документы для получения государственной услуги, является корешок от бланка заявления с указанием даты приема и фамилии ответственного лица, принявшего документы.
      16. Извещение о принятом решении выдается в соответствующих кабинетах отделов занятости и социальных программ акиматов районов и города Тараз нарочно или же направляется по почте.
      17. Основанием для приостановления государственной услуги или отказа в предоставлении государственной услуги является:
      снятие инвалидности;
      не представление необходимых документов.

3. Принципы работы

      18. Отделы занятости и социальных программ акиматов районов и города Тараз по отношению к претендентам на получение государственной услуги должен руководствоваться следующими принципами работы: вежливость, предоставление исчерпывающей информации, об оказываемой государственной услуге, обеспечения сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя, обеспечения сохранности документов, которые потребитель не получил в установленные сроки.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением N 2 к настоящему Стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Разъяснение порядка обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц и оказание содействия в подготовке жалобы осуществляют:
      Акиматы соответствующих районов и города Тараз.
      22. Наименование государственного органа, либо номер кабинета должностного лица, которому подается жалоба:
      Акиматы соответствующих районов и города Тараз.
      23. Заявителю, непосредственно обратившемуся письменно к субъекту, выдается талон с указанием даты и времени, фамилии и инициалов лица, принявшего обращение.
      Рассмотрение жалоб осуществляется в порядке и сроки, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.

      Сноска. Пункт 23 в редакции, постановления акимата Жамбылской области от 25.09.2008 № 305 .

6. Контактная информация

      24. Контактные данные (сайт, адрес электронной почты, график работы и приема, телефон) руководителей отделов, непосредственно оказывающих государственную услугу указаны в приложении N 1 к Стандарту.
      Вышестоящие органы:
      1) Акиматы соответствующих районов и города Тараз, данные которых указаны в приложении N 3 к настоящему Стандарту;
      2) Государственное учреждение "Департамент занятости населения и социальных программ акимата Жамбылской области" город Тараз улица Карахана 1, телефон 459713, e-mail: taraz@enbek.kz.
      Ежедневно с 9:00 до 19:00 часов, обеденный перерыв: с 13:00 до 15:00 часов. Дни приема начальника: вторник, четверг, пятница с 9:00 до 18:00 часов. Дни приема заместителя начальника: ежедневно с 9:00 до 18:00 часов.
      25. Другая полезная информация для потребителя размещена на официальном сайте: http://sobes.zhambyl.kz/

Приложение N 1 к Стандарту

Отделы занятости и социальных программ районов и города Тараз

N

Наименование

Фамилия, имя, отчество
руководителя, график работы
и приема

Адрес,
номер
кабинета

Контактные
телефоны и
электронная
почта

1

Государственное учреждение(далее ГУ)"Отдел занятости и социальных программ Акимата города Тараз"

Сейдалина Косайкуль Сатыбалдиевна, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

город Тараз, улица Достоевского, 14 кабинет N 201

8-7262-345124, 342879 sobes-taraz@mail.ru

2

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Байзакского района"

Абдрахманова Бахыткуль Ешенкуловна, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Сарыкемер улица Байзак батыра, 112 кабинет N 102

8-72637-21971, 22338 utzszn_baizak@topmail.kz

3

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Меркенского района"

Абылкасымов Шорман Тореханович, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Мерке, улица Исмаилова, 157 кабинет N 104

8-72632-22551, 21666 mozsp@mail.kz

4

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Т.Рыскуловского района"

Косалов Шардарбек Амрекулович, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Кулан, улица Жибек жолы, 83 кабинет N 204

8-72631-21281, 21644 TRS2008@ topmail.kz

5

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Кордайского района"

Карамолдаева Баян Назкеевна, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Кордай, улица Белашова, 3 кабинет N 105

8-72636-21281, 21249 utzsnkorday@mail.kz

6

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Шуского района"

Онласын Мейрбек Калмырзаевич, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Толе би, улица Балуан Шолака, 189 кабинет N 104

8-72638-31096, 31637 shuozsp@ topmail.kz

7

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Таласского района"

Туралиева Роза Туралиевна, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

город Каратау, улица Конаева, 26 кабинет N 106

8-72644-61306, 61522 otzsp_karatau@mail.ru

8

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Сарысуского района"

Усембаев Болат Базарбаевич, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

город Жанатас, улица Жибек жолы, 53 кабинет N 102

8-72634-62806, 61680 dkz@mail.kz

9

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Жуалынского района"

Курмашев Карибай, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Бауыржан Момышулы, улица Жамбыла,1 кабинет N 105

8-72635-22276, 22150 juali_sobes@mail.ru

10

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Жамбылского района"

Несипбеков Нурлан Кудербаевич, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Аса, улица Абая, 123 кабинет N 201

8-72633-21756, 21182 asa_sobes@mail.ru

11

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Мойынкумского района"

Даниярова Жаксыгуль Мырзабаевна, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Мойынкум, улица Кошенова,10 кабинет N 103

8-72642-24721,24893 ozsp_moinkum@ topmail.kz

Приложение N 2 к Стандарту

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества
и доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя
в
последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

100

100

100

1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут

100

100

100

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

100

100

100

2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

100

100

100

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

99

100

99

3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

2

3

2

3.3. % (доля) услуг, информации о которых доступно через Интернет

0

0

0

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб общему количеству обслуженных потребителей по данному виду услуг

0

0

0

4.2. % (доля) обоснованных жалоб рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

0

0

0

4.3. % (доля) потребителей удовлетворенных с существующим порядком обжалования

100

100

100

4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования

100

100

100

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей удовлетворенных вежливостью персонала

99

100

99

Приложение N 3 к Стандарту

Контактные данные акиматов районов и города Тараз

N

Наименование

Адрес

Контактные телефоны и
сайт (электронная
почта)

1

Акимат города Тараз

город Тараз, площадь Достык, 3

8-7262-454814, 430846 www.gorakim.kz

2

Акимат Байзакского района

село Сарыкемер, улица Байзак батыра, 107

8-72637-21096, 21582 baizak_akimat@mail.ru

3

Акимат Меркенского района

село Мерке, улица Смайлова, 169

8-72632-21689, 21361    mozsp@mail.kz www.zhambul.kz

4

Акимат Турар Рыскуловского района

село Кулан, улица Жибек жолы, 75

8-72631-21600, 22342 www.T-Ryckulov.kz

5

Акимат Кордайского района

село Кордай, Толе би, 106

8-72636-21240, 21360 www.akimatkorday.kz

6

Акимат Шуского района

село Толе би, улица Толе би, 272

8-72638-32198, 31955 www.zhambulshu.kz

7

Акимат Талаского района

город Каратау, площадь Достык, 1

8-72644-62407, 60105 ekonomkaratau@mail.ru

8

Акимат Сарысуского района

город Жанатас, улица Бейбитшилик

8-72634-61437, 63281
www.sarysu.kz

9

Акимат Жуалынского района

село Бауыржан Момышулы, улица Жамбыла, 12

8-72635-21500, 21573www.new.zhualy.kz Jua_fin@tarnet.kz

10

Акимат Жамбылского района

село Аса, улица Абая, 123

8-72633-22328, 211535 www.zhambyl.kz marxraiy@mail.ru

11

Акимат Мойынкумского района

село Мойынкум, улица Амангельды, 147

8-72642-24155, 24487
Moinkum_ akimat@mail.ru