"Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесімен жеке тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданының әкімдігінің 2008 жылғы 25 маусымдағы N 164 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданының Әділет басқармасында 2008 жылғы 31 шілдеде N 13-3-71 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданының әкімдігінің 2009 жылғы 14 тамыздағы N 197 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданының әкімдігінің 2009.08.14 N 197 Қаулысымен

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 9-1-бабына, «Мемлекеттік қызмет көрсетудің Үлгі стандартын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 қаулысына сәйкес аудан экімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің қосымшаға сәйкес жеке тұлғаларға 2 (екі) мемлекеттік қызмет көрсетілетін мемлекеттік қызмет көрсету стандарттары бекітілсін.
      1) Жергілікті өкілетті органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына жекелеген санаттарына әлеуметтік көмекті тағайындау және төлеу.
      2) Тұрғын үйлік көмек тағайындау.
      2. Аудан әкімінің құқықтық мәселелері жөніндегі кеңесшісі (Галиаскарова А.В) Айыртау ауданы Әділет басқармасында осы қаулының мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін.
      З. Осы қаулы алғашқы арнайы жарияланған күнінен бастап он күн күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                      Е. Айнабеков

Айыртау ауданы әкімдігінің
2008 жылғы 25 маусымдағы
№ 164 қаулысымен бекітілген

Мемлекеттік қызмет көрсету стандарты «Жергілікті өкілетті органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмекті тағайындау және төлеу»

1. Жалпы қағидалар

      1. Жергілікті өкілетті органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмекті тағайындау және төлеу - мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмекті төлеу үшін құжаттар мен есептеулерді ресімдеу процедурасы.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің түрі: ішінара автоматтандырылған.
      3. Аталмыш мемлекеттік қызмет 2001 жылғы 25 қаңтардағы № 148-11 «Қазақстан Республикасының жергілікті басқару туралы» Қазақстан Республикасының 31-бабының 1-тармағы 14) тармақшасы, 2005 жылғы 13 сәуірдегі № 39-111 «Қазақстан Республикасының мүгедектерін әлеуметтік қорғау туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 11-бабының 2-тармағы, 3) тармақшасы негізінде, Қазақстан Республикасы 1995 жылғы 28 сәуірдегі «Ұлы Отан соғысының қатысушыларын, мүгедектер мен оларға теңестірілген тұлғаларды әлеуметтік қорғау және жеңілдіктер туралы» Заңының 20-бабы негізінде, сәйкес жылға ауданның бюджеті туралы Айыртау ауданы мәслихаты сессиясының шешімі негізінде жүзеге асырылады.
      4. Мемлекеттік қызметті «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі көрсетеді, мекен-жайы: 150100, Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл селосы, Шоқан Уәлиханов атындағы көшесі 42 үй, телефоны (871533) 21362, 21488, электрондық пошта: rо_аіуrta@mаіl.оnlіnе.кz
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінде тұтынушы санаторлық-шипажайлық емделуге әлеуметтік көмек алады.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетіледі:
      1) Ұлы Отан соғысының қатысушыларына және оларға теңестірілген түлгаларга;
      2) Ұлы Отан соғысының мүгедектеріне және оларға теңестірілген тұлғаларға;
      3) Ұлы Отан соғысында қаза тапқан жауынгерлердің қайталама некеге отырмаған жесірлеріне;
      4) Ұлы Отан соғысы жылдарында тылдағы жанқиярлық еңбегі мен қалтқысыз қызметі үшін бұрынғы КСРО-ның ордендерімен және медальдарымен наградталған тұлғаларға;
      5) «Алтын алқа», «Күміс алқа» кеуделік белгілерімен наградталған және бұрын «Батыр-ана» атағын алған көп балалы аналарға;
      6) зейнеткер болып табылатын, саяси қуғындардан зардап шеккен тұлғаларға;
      7) Социалистік Еңбек Ері атағын алған тұлғаларға;
      8) барлық санаттағы мүгедектерге.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсетілген кезде уақыттың шектелу мерзімі:
      1) барлық қажетті құжаттармен бірге өтініш түскеннен кейін 10 күн ішінде мемлекеттік қызмет көрсетілуі тиіс;
      2) Қажетті құжаттарды тапсыру кезінде кезек күтудің барынша көп көрсеткіші 40 минуттан артық емес;
      8. Аталмыш мемлекеттік қызмет көрсету тегін жүргізіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бүл стандарты «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі ақпараттық стендінде орналастырылған, «Айыртау таңы» және «Айыртауские зори» газеттерінде жарияланған.
      10. Мемлекеттік қызмет тұтынушыға сенбі мен жексенбіден басқа, күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін көрсетіледі, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін, алдын ала жазылусыз.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарында ғимаратқа кіретін жол пандуспен жабдықталған, күту залы, құжаттарды толтыру үлгілері бар ақпараттық стенді бар.

2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі

      12. Мемлекеттік қызмет көрсетуді алу үшін қажетті құжаттар тізбесі:
      1) белгіленген үлгідегі өтініш;
      2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі (жеке куәлік, төлқұжат);
      3) Ұлы Отан соғысына қатысушының куәлігі - Ұлы Отан соғысына қатысушы және мүгедегі үшін;
      4) мүгедектігі туралы анықтама - мүгедектер үшін;
      5) оңалтудың жеке бағдарламасы - мүгедек үшін;
      6) әлеуметтік көмек алуға құқығын растайтын құжаттар (санаторлық-шипажайлық емделуге қажеттілігі туралы медициналық мекеменің анықтамасы);
      7) санаторлық-шипажайлық карта.
      Әлеуметтік көмек көрсетілетін жағдайда тағайындау мен төлем өтініш беруші өзі тікелей өтініш білдіргенде әлеуметтік көмекті тағайындау мен төлеудің әзірленген тәртібіне сәйкес жүргізіледі.
      13. Өтініш бланкін «Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі жоғарыда көрсетілген мекен-жай бойынша алуға болады.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсетуді алу үшін қажетті кұжаттар «Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі ардагерлермен жұмыс бөлімінің бас маманына тапсырылады.
      15. Барлық қажетті құжаттарды тапсырған қызметті тұтынушы жұмыссыз ретінде тіркелгені жөнінде анықтама беруге өтініштерді тіркеу журналына тіркеледі және құжаттарды тіркеу нөмірі мен қабылдау күні көрсетіліп, бас маманның қолы қойылған ажыратылмалы талон алады.
      16. Әлеуметтік көмекті алу Саумалкөл селосы, Шоқан Уәлиханов көшесі 42 үй, 1 кабинет мекен жайы бойынша қарастырылған көмек түрінің тәртібімен өзі жеке келген жағдайда өтінушіге төлеу жолымен іске асады.
      17. Аталмыш мемлекеттік қызмет көрсетуді ұсынудан бас тартуға негіз болады:
      құжаттардың толық тізбесінің ұсынылмауы;
      өтініш беруші жалған мәліметтер ұсынғанда.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Аталмыш қызмет көрсетуді тұтынушыға қатысты мемлекеттік орган басшылыққа алатын жұмыстың негізгі қағидаттары сыпайылық, көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат ұсыну, тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың сақталуын, қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз ету болып табылады.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелері сапа мен қол жетімділіктің көрсеткіштерімен осы стандартқа қоса берілген қосымшаға сәйкес өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызмет көрсетулердің сапасы мен қол жетімділігінің көрсеткіштерінің мақсаттық маңызы жыл сайын арнайы құрылған жұмыс тобымен бекітіледі.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Өкілетті лауазымды тұлғаның әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі туралы ақпаратты мына мекен-жайлар бойынша алуға болады:
      1) 150100, Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл селосы, Шоқан Уәлиханов көшесі 42 үй, «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі, телефоны (871533) 21362, 21488, электрондық пошта: rо_аіуrta@mаіl.оnlіnе.кz
      Келушілерді қабылдау: сенбі мен жексенбіден басқа, күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін көрсетіледі, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін.
      2) 150100, Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл селосы, Шоқан Уәлиханов көшесі 44 үй, «Айыртау ауданы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі, телефоны (871533) 21102, электрондық пошта: аіrtау-акіmаt@sко.кz
      Келушілерді қабылдау: сенбі мен жексенбіден басқа, күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін көрсетіледі, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін.
      3) 150108, Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы Абай көшесі 64 үй, «Солтүстік Қазақстан облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департаменті» мемлекеттік мекемесі, телефоны, (87152) 465648, телефон/факс (87152) 469073, электрондық пошта: obl dep@mail.online.kz
      Келушілерді қабылдау: сенбі мен жексенбіден басқа, күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін көрсетіледі, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін. Шағымдарды қабылдау: күн сайын сағат 14.00-ден 18.00 сағатқа дейін.
      22. Шағым беріледі:
      1) «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі бастығының атына, телефоны (871533) 21362, 21488, электрондық пошта: rо_аіуrta@mаіl.оnlіnе.кz
      2) «Солтүстік Қазақстан облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департаментіне мемлекеттік мекемесі бастығының атына, телефоны (87152) 465648, телефоны/факс (87152) 469073, электрондық пошта: obl dep@mail.online.kz
      23. Шағым қабылданудың нақтылығы жеке тұлғалардың өтініші жазылған журналы болып табылады. Шағым Қазақстан Республикасының 2007 жылы 12 қаңтарында қабылданған «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарастыру тәртібі» заңына сәйкес. Шағымды қарау барысы туралы шағым қабылдаған мемлекеттік органның телефоны арқылы білуге болады.

6. Байланыс ақпараты

      24. 150100, Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл селосы, Шоқан Уәлиханов көшесі атындағы 42 үй, «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі, телефоны (871533) 21362, 21488, электрондық пошта: rо_аіуrta@mаіl.оnlіnе.кz. Жұмыс кестесі: сенбі мен жексенбіден басқа, ісүн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін көрсетіледі, үзіліс 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін. Бөлім бастығының келушілерді қабылдау кестесі: сәрсенбі, бейсенбі, жұма сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін, телефоны (871533) 21362 (қабылдау бөлмесі). Бөлім бастығының орынбасарының келушілерді қабылдау тәртібі: дүйсенбі, сейсенбі, бейсенбі сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағат дейін, телефоны (871533) 21635.
      25. «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі көрсететін қосымша қызмет көрсетулер туралы ақпарат.

Мемлекеттік қызмет көрсету
стандартына қосымша
«Жергілікті өкілетті органдардың
шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың
жекелеген санаттарына әлеуметтік
көмекті тағайындау және төлеу»

Таблица. Сапа мен қол жетімділік көрсеткіштерінің белгілері

Сапа мен қол жетімділіктің көрсеткіштері

Көрсеткіш-
тің норматив-
тік
маңызы

Келесі жылдағы көрсеткіш-
тің
мақсаттық
маңызы

Есептік
жылдағы
көрсеткіш-
тің
ағымдық маңызы

1. Уақыттылығы

1.1. Құжатты тапсырған
сәттен бастап белгіленген мерзімде қызмет көрсетуді ұсыну оқиғасының % (үлесі)

100

100

100

1.2. Қызмет көрсетуді алу үшін кезекте 40 минуттан артық емес күткен тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

2. Сапа

2.1. Қызмет көрсетуді ұсыну сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

2.2. Лауазымды тұлғамен дұрыс ресімделген құжаттардың оқиғаларының % (үлесі) (жүргізілген аударымдар, есептер және т.б.)

100

100

100

3. Қолжетімділік

3.1. Қызмет көрсетуді ұсыну тәртібі туралы сапамен және ақпаратпен қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

3.2. Тұтынушымен дұрыс

100

100

100

толтырылған және бірінші реттен тапсырған оқиғалардың % (үлесі)




3.3. Ақпараты Интернет арқылы қолжетімді қызмет көрсетудің % (үлесі)

0

0

0

4. Шағымдану үдерісі

4.1. Қызмет көрсетудің аталмыш түрі бойынша қызмет көрсетілген тұрғындардың жалпы санына негізделген шағымдардың % (үлесі)

0

0

0

4.2. Белгіленген мерзімде қарастырылған және қанағаттандырылған негізделген шағымдардың % (үлесі)

0

0

0

4.3. Шағымданудың қолданыстағы тәртібімен қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

0

0

0

4.4. Шағымданудың мерзімімен қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

0

0

0

5. Сыпайылық

5.1. Қызметкерлердің сыпайылығымен қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

Айыртау ауданы әкімдігінің
2008 жылғы 16 маусымдағы
№ 164 қаулысымен бекітілген

Мемлекеттік қызмет көрсету стандарты «Тұрғын үйлік көмек тағайындау»

І. Жалпы қағидалар

      1. Тұрғын үйлік көмек тағайындау - тұрғын үйді күтіп-ұстауға төлем, көппәтерлі тұрғын үйдің кондоминимум нысанының жалпы мүлігін күрделі жөндеу, коммуналдық қызметтерді тұтыну бойынша шығындардың орнын толтыру үшін тұрғындарға ұсынылатын жәрдемақыны төлеу үшін құжаттар мен есептеулерді ресімдеу процедурасы.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің түрі - ішінара автоматтандырылған.
      3. Аталмыш мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының «Тұрғын үй қатынастары туралы» Заңының 97-бабы.
      4. Мемлекеттік қызметті «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі көрсетеді, мекенжайы: 150100, Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл селосы, Шоқан Уәлиханов көшесі 42 үй, телефон (871533) 21362, 21488, электрондық пошта:
      rо_аіуrta@mаіl.оnlіnе.кz.
      5. Аталмыш қызметтің көрсету нәтижесінде тұтынушы алады:
      1) тұрғын үйлік жәрдемақыны тағайындау немесе одан бас тарту жайлы хабарлама;
      2) тұрғын үйлік жәрдемақының ай сайынғы есеп айырысуын.
      6. Мемлекеттік қызмет Айыртау ауданының аумағында тұрақты тұратын және тұрғын үйдің меншік иесі немесе пайдаланушысы (жалдаушы, жалға беруші) болып табылатын жеке тұлғаларға көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсетілген кезде уақыттың шектелу мерзімі:
      1) мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі: барлық қажетті құжаттарымен бірге өтінішті алған күннен бастап 10 күн ішінде;
      2) қажетті құжаттарды тапсыру кезінде кезек күтудің барынша көп көрсеткіші 40 минуттан артық емес;
      3) түрғын үй жәрдемақысын ұсыну туралы келісім-шартты, тұрғын үй көмегін тағайындаудан бас тарту туралы хабарламаны, ай сайынғы есеп айырысуды алар кезде кезек күтудің барынша көп уақыты 10 минуттан артық емес.
      8. Аталмыш мемлекеттік қызмет көрсету тегін жүргізіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бұл стандарты «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі ақпараттық стендінде орналастырылған.
      10. Тұрғындардан құжат қабылдау жүргізіледі: сейсенбі мен бейсенбі сағат 9.00-ден 17.00-ге дейін, селолық округтер әкімдерінің аппараттарының мамандары үшін сәрсенбі сағат 9.00-ден 17.00 сағатқа дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін, алдын ала жазылусыз.
      11. Құжаттарды қабылдау ғимараттың екінші қабатында орналасқан, ғимаратқа кіретін жол пандуспен жабдықталған, негізгі және апаттық есігі, күту залы, құжаттарды толтыру үлгілері бар ақпараттық стенді бар бөлмеде жүзеге асырылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі

      12. Мемлекеттік қызмет көрсетуді алу үшін қажетті құжаттар тізбесі:
      1) белгіленген үлгідегі өтініш;
      2) жеке басын куәландыратын құжат;
      3) тұрғын үйге құқығын анықтайтын құжат (ордер, жекешелендіру туралы келісім, сатып алу-сату келісімі, сыйға беру келісімі, мұрагерлікке құқығы туралы куәлік, жалға алу (жалға беру) келісімі, тұрғын үйге меншік құқығын тану туралы соттың шешімі және басқалары);
      4) тұрғындарға қызмет көрсету орталығымен берілген тұрғылықты жерін және жанұя құрамын растайтын құжат (азаматтарды тіркеу кітабы) (Тұрғындарға қызмет көрсету орталығымен мекен-жайы: Саумалкөл селосы, Озерная көшесі 4 үй, жұмыс кестесі сенбі мен жексенбіден басқа күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін.);
      5) өтініш берушінің жанұялық жағдайын растайтын құжат (неке немесе некені бұзу туралы куәлік, 65 жастан асқан жалғызілікті тұратындардан басқа, кәмелетке толмаған балалардың туу туралы куәліктері, жалғызілікті ананың анықтамасы) - түпнұсқалары мен көшірмелері;
      6) белгіленген үлгідегі тұрғың үйді күтіп-ұстауға, коммуналдық қызметтерге төлегені жөніндегі шығындар бойынша мәлімет;
      7) белгіленген үлгідегі жанұя мүшелерінің табыстары туралы мәлімет және оларды растайтын құжаттар (еңбекақы, зейнетақы, әлеуметтік жәрдемақы туралы анықтамалар, пошталық аударым
квитанциялары);
      8) жеке қосалқы шаруашылығының бары туралы мәлімет;
      9) жұмыссыз азаматтар жұмыспен қамту бойынша өкілетті орган «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің, Шоқан Уәлиханов атындағы көшесі 42 үй, телефоны 8-71533-22-401, анықтамасын ұсынады;
      Салық органы Берген салық төлеушінің тіркеу нөмірі (Салық органы Берген салық төлеушінің тіркеу нөмірі) (Салық комитетінің мекен-жайы: Матросов көшесі 19 үй, телефоны (871533) 21583, жұмыс кестесі: сенбі мен жексенбіден басқа күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін.).
      Тұрғын үй көмегін аудару жүргізілетін екінші деңгейдегі банкте қызметті алушының жеке шотының нөмірі.
      13. Өтініш бланкін, тұрғын үйді күтіп-ұстауға, коммуналдық қызметтерге төлем жөніндегі мәліметтерді, өтініш берушінің жанұя мүшелерінің алған табыстары туралы мәліметтерді «Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі жоғарыда көрсетілген мекен-жай бойынша алуға болады.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсетуді алу үшін қажетті құжаттар «Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің бас маманына тапсырылады.
      15. Барлық қажетті құжаттарды тапсырған қызметті тұтынушы тұрғын үй жәрдемақысын тағайындауға өтініштерді тіркеу журналына тіркеледі және құжаттардың қабылданғаны жөнінде қолхат алады.
      16. Тұрғын үй жәрдемақысын ұсыну туралы келісім-шарттың, тұрғын үй көмегін тағайындаудан бас тарту туралы хабарламаның, тұрғын үйге есеп айырысудың көшірмелерін алу (өтініш берушінің мүмкіндігіне қарай) жүзеге асырылады:
      1) «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесіне тікелей өзі келгенде.
      17.Мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту үшін негіз болады:
      1) жеке меншігінде біреуден артық тұрғын үйі (пәтері, үйі) болса немесе тұрғын жайды жалға берсе және жалға алса;
      2) жанұяда еңбекке жарамды жастағы, жұмыс істемейтін, күндізгі оқу түрі бойынша оқымайтын, әскерде қызмет істемейтін және жұмыспен қамту органдарында жұмыссыз ретінде тіркелмеген тұлғалар болса, медициналық-әлеуметтік сараптаманың қорытындысы бойынша мүтедек деп танылған, мүгедектер мен сексен жастан асқан тұлғаларға күтім жасайтын, күтім жасауды қажет деп танылған немесе 3 жасқа дейінгі баланы (бір немесе одан көп) тәрбиелеумен, сондай-ақ кіші баласы 1 сыныпты аяқтағанша (9 жастан аспаған) 4 және одан да көп баланы тәрбиелеумен айналысатын тұлғалардан басқа.
      Жанұя құрамында балалары, немерелері тұратын, пәтердің меншік иесі болып табылатын зейнеткерлерге, балалары мен немерелерін есепке алмай, 1 адамға 18 шаршы метр алаң мен 1 адамға коммуналдық қызметтің тұтынуының нормасын есепке ала отырып, жәрдемақы тағайындалуы мүмкін.
      Төлемді тоқтату үшін негіз болады:
      1) жанұяларында ұсынған лайықты жұмыстан бас тартқан немесе оқуды немесе қоғамдық төленетін жұмыстарға қатысуды өз бетімен тоқтатқан жұмыссыз азаматтар болса арнайы комиссияның қорытындысы негізінде жұмыстан бас тартқан, оқуды немесе қоғамдық төленетін жұмысқа қатысуды тоқтатқан сәттен бастап тұрғын үй жәрдемақысын алу құқығынан айырылады, ал артық төленген ақша ерікті түрде немесе заңмен белгіленген тәртіпте қайтарылуға жатады;
      2) тұрғын үй жәрдемақысын ұсынуға негізсіз келісім жасауға әкеліп соқтыратын, немесе арттырылған мөлшерде жәрдемақы есептеу мен төлеуге әкеліп соқтыратын жалған мәліметтер берген жағдайда өтініш беруші арнайы комиссияның қорытындысы негізінде бір жыл бойы тұрғын үйлік жәрдемақыны алу құқығынан айырылады, тұрғын үйлік жәрдемақы ретінде заңсыз алынған ақша ерікті түрде немесе заңмен белгіленген тәртіпте қайтарылуға жатады;
      3) Ағымдағы тоқсан ішінде жанұяның табысы мен құрамы жайлы мәліметтерді ұсынбаған жанұяларға, себептеріне қарамастан, тұрғын үйлік жәрдемақыны есептеу тоқтатылады және құжаттар ұсынылғаннан кейін қайтадан қалпына келтіріледі. Келісім әрекетінің мерзімі аяқталғанға дейін жанұяның құрамы мен табысы жайлы мәліметтерді ұсынбаған жанұяларға қалған айлар үшін жәрдемақы есептеу жүргізілмейді;

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Аталмыш қызмет көрсетуді тұтынушыға қатысты мемлекеттік
орган басшылыққа алатын жұмыстың негізгі қағидаттары сыпайылық,
көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат ұсыну, тұтынушы
құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың сақталуын, қорғалуын және
құпиялылығын қамтамасыз ету болып табылады.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелері сапа
мен қол жетімділіктің көрсеткіштерімен осы стандартқа қоса берілген
қосымшаға сәйкес өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызмет көрсетулердің сапасы мен қол жетімділігінің көрсеткіштерінің мақсаттық маңызы жыл сайын арнайы құрылған жұмыс тобымен бекітіледі.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Өкілетті лауазымды тұлғаның әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі туралы ақпаратты мына мекен-жайлар бойынша алуға болады:
      1) 150100, Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл селосы, Шоқан Уәлиханов көшесі 42 үй, «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау. ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі, телефоны (871533) 21362, 21488, электрондық пошта: ro-аіrtау-акіmаt@sко.кz
      Келушілерді қабылдау: сенбі мен жексенбіден басқа, күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін көрсетіледі, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін.
      2) 150100, Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл селосы, Шоқан Уәлиханов атындағы көшесі 44 үй, «Айыртау ауданы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі, телефоны (871533) 21102, электрондық пошта: ro-аіrtау-акіmаt@sко.кz
      Келушілерді қабылдау: сенбі мен жексенбіден басқа, күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін көрсетіледі, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін.
      3) 150108, Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы Абай көшесі 64 үй, «Солтүстік Қазақстан облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департамент) мемлекеттік мекемесі, телефоны (87152) 465648, телефоны/факс (87152) 469073, электрондық пошта: obl dep@mail.online.kz.
      Келушілерді қабылдау: сенбі мен жексенбіден басқа, күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін көрсетіледі, үзіліс сағатқа 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін. Шағымдарды қабылдау: күн сайын сағат 14.00-ден 18.00 сағатқа дейін.
      22. Шағым беріледі:
      1) «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі бастығыңың атына, телефоны (871533) 21362, 21488, электрондық пошта: ro-аіrtау-акіmаt@sко.кz.
      2) «Солтүстік Қазақстан облысының жүмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департамент) мемлекеттік мекемесі бастығының атына, телефоны (87152) 465648, телефон/факс (87152) 469073, электрондық пошта: obl dep@mail.online.kz.
      23. Шағым қабылданудың нақтылығы жеке тұлғалардың өтініші жазылған журналы болып табылады. Шағым Қазақстан Республикасының 2007 жылы 12 қаңтарында қабылданған «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарастыру тәртібі» Заңымен қарастырылған мерзімде қаралады. Шағымды қарау барысы туралы шағым қабылдаған мемлекеттік органның телефоны арқылы білуге болады.

6. Байланыс ақпараты

      24. 150100, Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл селосы, Шоқан Уәлиханов атындағы көшесі 42 үй, «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі, телефоны (871533) 21362, 21488, электрондық пошта: ro-аіrtау-акіmаt@sко.кz
      Жұмыс кестесі: сенбі мен жексенбіден басқа, күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін көрсетіледі, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін. Бөлім бастығының келушілерді қабылдау кестесі: сәрсенбі, бейсенбі, жұма сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін. телефоны (871533) 21362 (қабылдау бөлмесі). Бөлім бастығының орынбасарының келушілерді
      25. «Айыртау ауданы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі, заңды мекен-жайы: 150100, Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл селосы, Шоқан Уәлиханов атындағы көшесі, 44, қабылдау бөлмесінің телефоны (871533)21102, 22648 (жалпы бөлім), электронды пошта мекен-жайы: аіrtау-акіmаt@sко.кz

Мемлекеттік қызмет көрсету
стандартына қосымша
«Тұрғын үйлік көмек тағайындау»

Таблица. Сапа мен қол жетімділік көрсеткіштерінің белгілері

Сапа мен қол жетімділіктің көрсеткіштері

Көрсеткіш-
тің
норматив-
тік
маңызы

Келесі жылдағы көрсеткіш-
тің
мақсаттық
маңызы

Есептік жылдағы көрсеткіш-
тің ағымдық маңызы

1. Уақыттылығы

1.1. Құжатты тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызмет көрсетуді ұсыну оқиғасының %(үлесі)

100

100

100

1.2. Қызмет көрсетуді алу үшін кезекте 40 минуттан артық емес күткен тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

2. Сапа

2.1. Қызмет көрсетуді ұсыну сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

2.2. Лауазымды тұлғамен дұрыс ресімделген құжаттардың оқиғаларының % (үлесі) (жүргізілген аударьшдар, есептер және т.б.)

100

100

100

3. Қол жетімділік

3.1. Қызмет көрсетуді ұсыну тәртібі туралы сапамен және ақпаратпен қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

3.2. Тұтынушымен дұрыс толтырылған және бірінші реттен тапсырған оқиғалардың % (үлесі)

100

100

100

3.3. Ақпараты Интернет арқылы қол жетімді қызмет көрсетудің % (үлесі)

0

0

0

4. Шағымдану үдерісі

4.1. Қызмет көрсетудің аталмыш түрі бойынша қызмет көрсетілген тұрғындардың жалпы санына негізделген шағымдардың % (үлесі)

0

0

0

4.2. Белгіленген мерзімде қарастырылған және қанағаттандырылған негізделген шағымдардың % (үлесі)

0

0

0

4.3 .Шағымданудың қолданыстағы тәртібімен қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

0

0

0

4.4. Шағымданудың мерзімімен қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

0

0

0

5. Сыпайылық

5.1. Қызметкерлердің сыпайылығымен қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

Об утверждении стандартов оказания государственных услуг государственных учреждением "Отдел занятости и социальных программ Айыртауского района Северо-Казахстанской области" оказываемых физическим лицам

Постановление акимата Айыртауского района Северо-Казахстанской области N 164 от 25 июня 2008 года. Зарегистрировано Управлением юстиции Айыртауского района Северо-Казахстанской области 31 июля 2008 года N 13-3-71. Утратило силу - постановлением акимата Айыртауского района Северо-Казахстанской области от 14 августа 2009 года N 197

      Сноска. Утратило силу - постановлением акимата Айыртауского района Северо-Казахстанской области от 14.08.2009 N 197

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан «Об административных процедурах», постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 «Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги» акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить стандарты оказания государственных услуг государственным учреждением «Отдел занятости и социальных программ Айыртауского района Северо-Казахстанской области», оказываемых физическим лицам по 2 (двум) государственным услугам:
      1) Назначение и выплата социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов.
      2) Назначение жилищной помощи.
      2. Советнику акима района по правовым вопросам (Галиаскарова А.В.) обеспечить государственную регистрацию настоящего постановления в Управлении юстиции Айыртауского района.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

       Аким района                               Е.Айнабеков

Утвержден
постановлением акимата
Айыртауского района
от 25 июня 2008 г. № 164

Стандарт
оказания государственной услуги
«Назначение и выплата социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов»

1. Общие положения

      1. Назначение и выплата социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов -процедура оформления документов и расчетов для выплаты социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан.
      2. Форма оказываемой государственной услуги - частично автоматизированная.
      3. Данная государственная услуга оказывается на основании подпункта 14) пункта 1 статьи 31 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года № 148-11 «О местном государственном управлении в Республике Казахстан», подпунктом 3) пунктом 2 статья 11 Закона Республики Казахстан от 13 апреля 2005 года № 39-III «О социальной защите инвалидов в Республике Казахстан», статьей 20 Закона Республики Казахстан от 28 апреля 1995 года № 2247 «О льготах и социальной защите участников, инвалидов Великой Отечественной войны и лиц, приравненных к ним», решения сессии Айыртауского районного маслихата о бюджете района на соответствующий год.
      4. Государственную услугу оказывает государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Айыртауского района », адрес: 150100, Северо-Казахстанская область, Айыртауский район, село Саумалколь, улица имени Шокана Уалиханова 42, кабинет 1, тел. (871533) 21298, 21635, факс 21362, адрес электронной почты: rо_аіуrta@mаіl.оnlіnе.кz
      5. В результате оказания государственной услуги назначается и выплачивается социальная помощь для прохождения бесплатного санаторно-курортного лечения в санаториях, профилакториях и пансионатах.
      6. Государственная услуга оказывается:
      1) участникам Великой Отечественной войны;
      2) инвалидам Великой Отечественной войны;
      3) вдовам воинов, погибших в годы Великой Отечественной войны, не вступившим в повторный брак;
      4) бывшим несовершеннолетним узникам концлагерей, гетто и других мест принудительного содержания, созданных фашистами и их союзниками в период второй мировой войны;
      5) лицам, награжденным орденами и медалями бывшего Союза Советских Социалистических Республик за самоотверженный труд и безупречную службу в тылу в годы Великой Отечественной войны;
      6) лицам, награжденным знаком «Житель блокадного Ленинграда»;
      7) лицам, принимавшим участие в ликвидации последствий катастрофы на Чернобыльской атомной электростанции;
      8) воинам-интернационалистам, принимавшим участие в боевых действиях в Республике Афганистан;
      9) инвалидам всех категорий.
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) срок оказания государственной услуги: в течение 10 дней со дня получения заявления со всеми необходимыми документами;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов: 40 минут.
      8. Данная государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Настоящий стандарт оказания государственной услуги размещен на информационном стенде государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Айыртауского района Северо-Казахстанской области», по адресу: Северо-Казахстанская область, Айыртауский район, село Саумалколь, улица имени Шокана Уалиханова 42.
      10. Государственная услуга оказывается потребителю ежедневно, кроме субботы и воскресенья, с 9.00 часов до 18.00 часов, перерыв с 13.00 часов до 14.00 часов, без предварительной записи.
      11. В местах предоставления государственной услуги имеются зал ожидания, информационный стенд с образцами заполнения документов, вход в здание оборудован пандусом.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Перечень необходимых документов для получения государственной услуги:
      1) заявление, установленного образца;
      2) копия документа, удостоверяющего личность (удостоверение личности, паспорт);
      3) Удостоверение участника Великой Отечественной войны - для участников и инвалидов Великой Отечественной войны;
      4) справка об инвалидности - для инвалидов;
      5) индивидуальная программа реабилитации о нуждаемости в санаторно-курортном лечении в санаториях, профилакториях и пансионатах - для инвалидов;
      6) документы, подтверждающие право на получение социальной помощи (справка медицинского учреждения о нуждаемости в санаторно- курортном лечении).
      13. Бланк заявления можно получить в государственном учреждении «Отдел занятости и социальных программ Айыртауского района Северо-Казахстанской области» по вышеуказанному адресу.
      14. Документы, необходимые для получения государственной услуги сдаются в государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Айыртауского района Северо-Казахстанской области», главному специалисту отдела по работе с ветеранами по адресу: Северо-Казахстанская область, Айыртауский район, село Саумалколь, улица имени Шокана Уалиханова 42.
      15. Потребитель услуги, сдавший все необходимые документы регистрируется в журнале учета и получает расписку в принятии документов, в которой содержится дата получения потребителем государственной услуги.
      16. Социальная выплата на санаторно-курортное лечение осуществляется через банки второго уровня.
      17. Основания для отказа в предоставлении государственной услуги служат:
      предоставление неполного пакета документов;
      предоставление заявителем недостоверных (ложных) сведений.

3. Принципы работы

      18. Основными принципами работы, которыми руководствуется государственный орган по отношению к потребителю данной услуги являются вежливость, предоставление исчерпывающей информации об оказываемой государственной услуге, обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании предоставленных документов.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются следующими показателями качества и доступности в соответствии с приложением к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Айыртауского района», оказывающего государственные услуги, ежегодно утверждается специально созданной рабочей группой.

5. Порядок обжалования

      21. Информацию о порядке обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц можно получить по адресам:
      1) 150100, Северо-Казахстанская область, село Саумалколь, улица имени Шокана Уалиханова 42, кабинет 1, Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Айыртауского района», телефон (871533) 21362, 21298, адрес электронной почты: rо_аіуrta@mаіl.оnlіnе.кz
      Прием посетителей: ежедневно, кроме субботы и воскресенья, с 9.00 часов до 18.00 часов, перерыв с 13.00 часов до 14.00 часов;
      2) 150100, Северо-Казахстанская область, Айыртауский район, село Саумалколь, улица имени Шокана Уалиханова 44, кабинет 13, Государственное учреждение «Аппарат акима Айыртауского района», телефон/факс (871533) 22648, адрес электронной почты: аіrtау-акіmаt@sко.кz
      Прием посетителей: ежедневно, кроме субботы и воскресенья с 9.00 часов до 18.00 часов, перерыв с 13.00 часов до 14.00 часов;
      3) 150008, Северо-Казахстанская область, город Петропавловск, улица Абая 64, Государственное учреждение «Департамент координации занятости и социальных программ Северо-Казахстанской области», телефон 8 (7152) 469073, телефон/факс (87152) 469073, адрес электронной почты:  оbl_dер@mаіl.оnlіnе.кz
      Прием посетителей: ежедневно, кроме субботы и воскресенья с 9.00 часов до 18.00 часов, перерыв с 13.00 часов до 14.00 часов.
      Прием жалоб: ежедневно кроме субботы и воскресенья с 14.00 часов до 18.00 часов.
      22. Жалоба подается:
      1) на имя начальника государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Айыртауского района Северо-Казахстанской области», 150100, Северо-Казахстанская область, село Саумалколь, улица имени Шокана Уалиханова, 42, кабинет 1, Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Айыртауского района», телефон (871533) 21362, 21298, адрес электронной почты: rо_аіуrta@mаіl.оnlіnе.кz
      2) на имя акима Айыртауского района в кабинет 13 государственного учреждения «Аппарат акима Айыртауского района», 150100, Северо-Казахстанская область, Айыртауский район, село Саумалколь, улица имени Шокана Уалиханова 44, кабинет 13, Государственное учреждение «Аппарат акима Айыртауского района», телефон/факс (871533) 22648, адрес электронной почты: аіrtау-акіmаt@sко.кz
      3) на имя начальника государственного учреждения «Департамент координации занятости и социальных программ Северо-Казахстанской области», 150008, Северо-Казахстанская область, город Петропавловск, улица Абая,64, Государственное учреждение «Департамент координации занятости и социальных программ Северо-Казахстанской области», телефон 8 (7152) 469073, телефон/факс (87152) 469073, адрес электронной почты:  оbl_dер@mаіl.оnlіnе.кz
      23. Подтверждением принятия жалобы является регистрация в Журнале обращений физических лиц. Жалоба рассматривается в сроки, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.
      О ходе рассмотрения жалобы можно узнать по телефону государственного органа, принявшего жалобу.
      О результатах рассмотрения жалобы сообщается письменно.

6. Контактная информация

      24. 150100, Северо-Казахстанская область, Айыртауский район, село Саумалколь, улица имени Шокана Уалиханова 42, Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Айыртауского района Северо-Казахстанская область» телефон (871533) 21362, 21635, адрес электронной почты: rо_аіуrta@mаіl.оnlіnе.кz
      График работы ежедневно с 9.00 часов до 18.00 часов, кроме субботы и воскресенья, перерыв с 13.00 часов до 14.00 часов.
      График приема начальника отдела: среда, четверг, пятница с 9.00 часов до 18.00 часов, перерыв с 13.00 часов до 14.00 часов, телефон (871533) 21362, (приемная).
      График приема заместителя начальника отдела: понедельник, вторник, четверг с 9.00 часов до 18.00 часов, перерыв с 13.00 часов до 14.00 часов, телефон (871533)21635.
      25. Государственное учреждение «Аппарат акима Айыртауского района», юридический адрес: 150100, Северо-Казахстанская область, Айыртауский район, село Саумалколь, улица Ш.Уалиханова, 44, телефон приемной 8(71533) 21102, 22648 (общий отдел), адрес электронной почты: аіrtау-акіmаt@sко.кz

Приложение
к стандарту оказания
государственной услуги
«Назначение и выплата социальной
помощи отдельным категориям нуждающихся
граждан по решениям местных
представительных органов»

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и доступности

Нормативное значение
показателя

Целевое
значение
показателя в последующем году

Текущее
значение
показателя в отчетном
году

1. Своевременность

1.1.% (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

100

100

100

1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут

100

100

100

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

100

100

100

2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

100

100

100

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

100

100

100

3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

100

100

100

3.3. % (доля) услуг, информация о которых доступна через Интернет

0

0

0

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб общему количеству обслуженных потребителей по данному виду услуг

0

0

0

4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

0

0

0

4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования

0

0

0

4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования

0

0

0

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала

100

100

100

Утвержден
постановлением акимата
Айыртауского района от 25 июня 2008 г.N 164

Стандарт оказания государственной услуги «Назначение жилищной помощи»

1. Общие положения

      1. Назначение жилищной помощи - процедура оформления документов и расчетов для выплаты компенсации, предоставляемой населению для возмещения затрат по оплате содержания жилья, в том случае, если расходы на эти цели в пределах норм, обеспечиваемых компенсационными мерами, в бюджете семьи превышают долю предельно допустимых расходов на эти цели.
      2. Форма оказываемой государственной услуги - частично автоматизированная.
      3. Данная государственная услуга оказывается на основании статьи 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года № 94-1 «О жилищных отношениях».
      4. Государственную услугу оказывает государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Айыртауского района Северо-Казахстанской области», адрес: 150100, Северо-Казахстанская область, Айыртауский район, село Саумалколь, улица имени Шокана Уалиханова, 42, телефон 8-715-33-21-362, адрес электронной почты: rо_аіуrta@mаіl.оnlіnе.кz
      5. В результате оказания данной услуги потребитель получит:
      1) извещение о назначении или извещение об отказе в предоставлении жилищных пособий;
      2) ежемесячный расчет жилищного пособия.
      6. Государственная услуга оказывается физическим лицам, постоянно проживающим на территории Айыртауского района и являющимися собственниками или пользователями (нанимателями, арендаторами) жилища.
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги: в течение 10 дней со дня получения заявления со всеми необходимыми документами;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов 40 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении договора о предоставлении жилищного пособия, извещения об отказе в назначении жилищной помощи, ежемесячного расчета - 10 минут.
      8. Данная государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Настоящий стандарт оказания государственной услуги размещен на информационном стенде государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Айыртауского района Северо-Казахстанской области».
      10. Прием документов от населения производится: во вторник и четверг с 9.00 часов до 17.00 часов, для специалистов аппарата акимов сельских округов в среду с 9.00 часов до 17.00 часов, перерыв с 13.00 часов до 14.00 часов, без предварительной записи.
      11. Прием документов осуществляется в кабинете, расположенном на втором этаже здания, имеющего основной и аварийный выходы, зал ожидания, информационный стенд с образцами заполнения документов, вход в здание оборудован пандусом.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Перечень необходимых документов для получения государственной услуги:
      1) заявление установленного образца;
      2) документ, удостоверяющий личность;
      3) Правоустанавливающий документ на жилье (ордер, договор о приватизации, договор купли-продажи, договор дарения, свидетельство о праве на наследство, договор найма (аренды), решение суда о признании права собственности на жилье и другие);
      4) документ, подтверждающий место жительства и состав семьи (книга регистрации граждан), выданный Центром обслуживания населения (Центр обслуживания населения, находится по адресу: улица Озерная, 4, график работы: ежедневно с 9.00 часов до 18.00 часов, перерыв с 13.00 часов до 14.00 часов);
      5) документ, подтверждающий семейное положение заявителя (свидетельства о браке или расторжении брака, за исключением одиноко проживающих лиц старше 65 лет, свидетельства о рождении несовершеннолетних детей, справка одинокой матери) - подлинники и копии;
      6) документы, подтверждающие трудовую деятельность заявителя и членов семьи (трудовые книжки, трудовые договоры, справки с места работы и другие);
      7) сведения о расходах по оплате за содержание жилья, коммунальных услуг установленного образца;
      8) сведения о доходах членов семьи установленного образца и подтверждающие документы к ним (справки о заработной плате, пенсии, социальных пособий, квитанции почтовых переводов);
      9) сведения о наличии личного подсобного хозяйства;
      10) безработные граждане предоставляют справку занятости государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Айыртауского района Северо-Казахстанской области», адрес: улица имени Шокана Уалиханова, 42, телефон 8-715-33-22-401.
      11) регистрационный номер налогоплательщика (РНН), выданный Налоговым органом (Налоговый комитет по село Саумалколь, находится по адресу: улица Матросова 19, телефон 8-315-33-21-583, график работы: ежедневно с 9.00 часов до 19.00 часов, перерыв с 13.00 часов до 15.00 часов);
      12) номер лицевого счета в банке второго уровня, на который будет производиться выплата жилищной помощи.
      13. Бланк заявления, сведения о расходах по оплате за содержание жилья, коммунальных услуг, сведения о полученных доходах членов семьи заявителя можно получить в государственном учреждении «Отдел занятости и социальных программ Айыртауского района Северо-Казахстанской области» по вышеуказанному адресу.
      14. Документы, необходимые для получения государственной услуги сдаются главному специалисту отдела социальных программ в государственном учреждении «Отдел занятости и социальных программ Айыртауского района, Северо-Казахстанской области».
      15. Потребитель услуги, сдавший все необходимые документы,
регистрируется в журнале регистрации заявлений на назначение жилищных
пособий и получает расписку в принятии документов.
      16. Получение копии договора о предоставлении жилищных пособий или извещения об отказе в предоставлении жилищных пособий, а также расчетов жилищного пособия (в зависимости от возможности заявителя) осуществляется:
      1) при личном посещении государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Айыртауского района Северо-Казахстанской области» по адресу: село Саумалколь, улица имени Шокана Уалиханова, 42 по электронной почте: rо_аіуrta@mаіl.оnlіnе.кz
      17.Основаниями для отказа в предоставлении государственной услуги являются:
      1) наличие в частной собственности более одной единицы жилья (квартиры, дома) или сдача жилых помещений в наем (аренду) или под наем;
      2) наличие в семье лиц трудоспособного возраста, которые не работают, не учатся по дневной форме обучения, не служат в армии и не зарегистрированы в качестве безработного в органах занятости, за исключением лиц, признанных инвалидами по заключению медико-социальной экспертизы, осуществляющих уход за инвалидами и лицами старше восьмидесяти лет, признанными нуждающимися в уходе, или занятых воспитанием ребенка (одного и более)в возрасте до 3-х лет, а также воспитанием 4-х и более детей до окончания младшим ребенком первого класса (но не старше 9 лет).
      Пенсионерам, являющимся собственниками квартир, в составе семьи которых проживают дети, внуки, пособие может быть назначено на пенсионеров без учета детей и внуков с учетом нормы площади 18 квадратных метров на 1 человека и норм потребления коммунальных услуг на 1 человека.
      Основания для приостановления выплаты:
      1) семьи, в которых имеются безработные граждане, отказавшиеся от предложенной подходящей работы или самовольно прекратившие обучение или участие в общественно-оплачиваемых работах, на основании заключения специальной комиссии лишаются права на получение жилищного пособия в течение года с момента отказа, прекращения обучения или прекращения участия в общественно-оплачиваемых работах, а излишне выплаченные суммы подлежат возврату в добровольном или установленном законодательством порядке;
      2) в случае предоставления недостоверных сведений, повлекших за собой необоснованное заключение договора на предоставление жилищного пособия либо начисление и выплату пособия в завышенном размере, заявитель на основании заключения специальной комиссии лишается права на получение жилищного пособия в течение одного года, а незаконно полученные в виде жилищных пособий суммы подлежат возврату в добровольном или установленном законодательством порядке; семьям, не представившим сведения о доходах и составе семьи в течение текущего квартала, независимо от причин, начисление жилищного пособия приостанавливается и возобновляется только после представления документов. Семьям, не представившим сведения о доходах и составе семьи до конца срока действия договора, начисление пособий за оставшиеся месяцы не производится.

3. Принципы работы

      18. Основными принципами работы, которыми руководствуется государственный орган по отношению к потребителю данной услуги являются вежливость, предоставление исчерпывающей информации об оказываемой государственной услуге, обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются следующими показателями качества и доступности в соответствии с приложением к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Айыртауского района Северо-Казахстанской области», оказывающего государственные услуги, ежегодно утверждается специально созданной рабочей группой.

5. Порядок обжалования

      21. Информацию о порядке обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц можно получить по адресам: 1)150100, Северо-Казахстанская область, Айыртауский район, село Саумалколь, улица имени Шокана Уалиханова, 42, телефон 8-715-33-21-362, адрес электронной почты: rо_аіуrta@mаіl.оnlіnе.кz
      Прием посетителей: ежедневно, кроме субботы и воскресенья, с 9.00 часов до 18.00 часов, перерыв с 13.00 часов до 14.00 часов;
      2) 150100, Северо-Казахстанская область, село Саумалколь, улица имени Шокана Уалиханова, 44, Государственное учреждение «Аппарат акима Айыртауского района», телефон 8-715-33-21-102, адрес электронной почты: аіrtау-акіmаt@sко.кz
      Прием посетителей: ежедневно, кроме субботы и воскресенья с 9.00 часов до 18.00 часов, перерыв с 13.00 часов до 14.00 часов;
      3) 150008, Северо-Казахстанская область, город Петропавловск, улица имени Абая, 64,
      Государственное учреждение «Департамент координации занятости и социальных программ Северо-Казахстанской области», телефон 8 (7152) 465648, телефон/факс (77152) 469073, адрес электронной почты:  оbl_dер@mаіl.оnlіnе.кz
      Прием посетителей: ежедневно, кроме субботы и воскресенья с 9.00 часов до 18.00 часов, перерыв-с 13.00 часов до 14.00 часов. Прием жалоб: ежедневно с 14.00 до часов 18.00 часов.
      22. Жалоба подается:
      1) на имя начальника отдела государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Айыртауского района, Северо-Казахстанской области», телефон 8-715-33-21-362, адрес электронной почты: rо_аіуrta@mаіl.оnlіnе.кz
      2) на имя акима Айыртауского района, аппарата акима Айыртауского района телефон 8-715-33-21-102, адрес электронной почты: аіrtау-акіmаt@sко.кz
      3) на имя начальника государственного учреждения «Департамент координации занятости и социальных программ Северо-Казахстанской области», телефон 8 (7152) 465648, телефон/факс (77152) 469073, адрес электронной почты:  оbl_dер@mаіl.оnlіnе.кz
      23. Подтверждением принятия жалобы является регистрация в Журнале обращений физических лиц. Жалоба рассматривается в сроки, предусмотренные Законом Республики Казахстан от 12 января 2007 года № 221-III «О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц».
      О ходе рассмотрения жалобы можно узнать по телефону государственного органа, принявшего жалобу.

6. Контактная информация

      24. 150100, Северо-Казахстанская область, Айыртауский район, село Саумалколь, улица имени Шокана Уалиханова 42, Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Айыртауского района Северо-Казахстанской области» телефон (871533) 21362, адрес электронной почты: rо_аіуrta@mаіl.оnlіnе.кz
      График работы ежедневно с 9.00 часов до 18.00 часов кроме субботы и воскресенья, перерыв с 13.00 часов до 14.00 часов.
      График приема начальником отдела: среда, четверг, пятница с 9.00 часов до 18.00 часов перерыв с 13.00 часов до 14.00 часов телефон (871533)21362.
      График приема заместителя начальника отдела: понедельник, вторник, четверг с 9.00 часов до 18.00 часов перерыв с 13.00 часов до 14.00 часов телефон (871533) 21635.
      25. Государственное учреждение «Аппарат акима Айыртауского района», юридический адрес: 150100, Северо-Казахстанская область, Айыртауский район, село Саумалколь, улица Ш.Уалиханова 44, телефон приемной 8(71533) 21102, 22648 (общий отдел), адрес электронной почты: аіrtау-акіmаt@sко.кz

Приложение
к стандарту оказания
государственной услуги
«Назначение жилищной помощи»

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и доступности

Нормативноезначение показателя

Целевое значение показателя в последующем году

Текущее значение показателяв отчетном году

1. Своевременность

1.1.% (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

100

100

100

1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут

100

100

100

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

100

100

100

2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

100

100

100

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

100

100

100

3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

100

100

100

3.3. % (доля) услуг, информация о которых доступна через Интернет

100

100

100

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб общему количеству обслуженных потребителей по данному виду услуг

0

0

0

4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

0

0

0

4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования

0

0

0

4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования

0

0

0

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала

100

100

100