"Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының білім бөлімі" мемлекеттік мекемесімен, Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының селолық округтері әкімдерінің аппараттары мемлекеттік мекемелерімен "кәмелетке толмаған балаларға тиесілі тұрғын алаңды сатуға немесе айырбастауға рұқсат беру үшін нотариалдық кеңсеге анықтама беру жөніндегі" мемлекеттік қызмет көрсету стандартын бекіту туралы"

Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар аудандық әкімдігінің 2008 жылғы 21 сәуірдегі N 133 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Ақжар ауданының Әділет басқармасында 2008 жылғы 27 мамырда N 13-4-73 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар аудандық әкімдігінің 2010 жылғы 18 ақпандағы N 35 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар аудандық әкімдігінің 18.02.2010 N 35 қаулысымен

      "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы № 107 Заңының 9-1 бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы № 558 "Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы" қаулысының 2-тармағына сәйкес аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған кәмелетке толмаған балаларға тиесілі тұрғын алаңды сатуға немесе айырбастауға рұқсат беру үшін нотариалдық кеңсеге анықтама беру жөніндегі мемлекеттік қызмет көрсету стандартын бекіту туралы мемлекеттік қызметін көрсету стандарты бекітілсін.
      2. Осы қаулы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                Қ. Пшенбаев

Аудан әкімдігінің
2008 ж. 21 сәуірдегі № 133
қаулысымен бекітілген

Кәмелетке толмаған балаларға тиесілі тұрғын алаңды сатуға немесе айырбастауға рұқсат беру үшін нотариалдық кеңсеге анықтама беру жөніндегі" мемлекеттік қызмет көрсету стандартын бекіту туралы мемлекеттік қызметін көрсету стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызметтерді анықтау:
      кәмелетке толмаған балаларға тиесілі, тұрғын алаңды сатуға немесе айырбастауға рұқсат беру үшін нотариалдық кеңсеге анықтама беру (мемлекеттік қызметтің нормативтік құқығын анықтау)
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: Біртіндеп автоматтандырылған
      (толық автоматтандырылған, біртіндеп автоматтандырылған автоматтандырылмаған)
      3. Нормативтік құқықтық актінің бабы (тармағы) атауы (заң шығарушы акт, Қазақстан Республикасы Президентінің акті, Қазақстан Республикасы Үкіметінің акті), негіздерінде мемлекеттік қызмет көрсетіледі.
      Қазақстан Республикасы Үкіметінің бекітілген қаулысы, қорғаншылық және қамқоршылық органдарындағы жағдай туралы 2-тарау 10) тармақшасы Қазақстан Республикасындағы қорғаншылық және қамқоршылық органның жағдайы, патронат туралы жэне 1999 жылдың 9 қыркүйегіндегі № 1346 ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды орталықтандырып есепке алу Ережесі - қорғаншылық жэне қамқоршылық органы белгіленген заңнамалық тәртіппен мынандай құқықтарға ие: қорғаншымен (қамқорлығына алушыға) мәміле жасауға (олардың мәміле жасауларына келісім береді) иеліктен айырудан соның ішінде қамқорлығындағының мүлкін айырбастауға немесе сыйға тартуға немесе оның атынан шарттар мен міндеттемелер жасауға оны (жалға беруге), өтеусіз пайдалануға немесе кепілге, қамқорлығындағылардың заң бойынша мұраға ие құқықтары мен өсиеттерінен бас тартуға, немесе оның мүлкінің бөлігінен үлесін бөліп алуға, сондай ақ басқа да барлық мәмілелерді, қамқорлығындағының мүлкін азайтуға».
      4. Осы мемлекеттік қызметті көрсететін мемлекеттік органдар, мемлекеттік мекемелер немесе басқа да субьектілердің атауы:
      «Солтүстік Қазақстан облысының Ақжар ауданының білім бөлімі»
      мемлекеттік мекемесі
      (толық атауы) Солтүстік Қазақстан облысының Ақжар ауданы, Талшық с. Целинный көшесі, 18. Электрондық адресі: akzharroo@mail.ru (қызмет көрсететін орны, сайт)
      Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының селолық округтері әкімдерінің аппараттары мемлекеттік мекемелер.
      5. Тұтынушы алатын мемлекеттік қызмет көрсету нысанының аяқталуы (нәтижесі):
      кәмелетке толмаған балаларға тиесілі тұрғын алаңды сатуга немесе айырбастауға рұқсат беру үшін нотариалдық кеңсеге анықтама беру.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетілетін заңды тұлғалар мен жеке тұлғалар деңгейі.
      1) Қазақстан Республикасының азаматтары 18 жасқа дейінгі кәмелетке толмаған балалары бар; оралмандар, шетелдіктер, азаматтығы жоқ тұлғалар, Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын 18 жасқа дейінгі кәмелетке толмаған балалары бар адамдар;
      2) Ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған кәмелетке толмаған балалардың қамқоршылары мен қорғаншылары болып табылатын Қазақстан Республикасының азаматтары.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсетілген кездегі мерзімдерді уақыт бойынша шектеу:
      1) мемлекеттік қызметтің көрсетілу мерзімдері өтініш беруші талонды алғаннан бастап - 10 күн
      2) құжатты тапсырған кезде қатарда күту уақыты рұқсат алуға 40 минут
      3) рұқсат алу кезінде қатарда тұрып күтуге жіберілетін уақыт максималды - 40 минут.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсетілетін кезде ақылы немесе ақысыз екенін көрсету. Төлемді жағдай болса бағасын көрсету, төлем үлгісі, қажетті құжаттар үлгісі (квитанция) мемлекеттік қызметтің (төлем, жиынтығы) құнын төлеген кезде талап етіледі.
      Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету мүмкіндігінің сапасын талап ететін ақпарат көзі ретінде мемлекеттік қызметтің міндетті үлестіру стандартының көрсетілген орнын көрсету. Бұл мемлекеттік органның сайтына сүйену, мемлекеттік мекемелердің немесе мемлекеттік қызметті ұсынып отырған, субъектілер немесе мемлекеттік қызмет көрсетілген жер болуы мүмкін.
      Стандарт республикалық, облыстық немесе аудандық газеттерде жарияланады. Қызметті көрсетуші «Солтүстік Қазақстан облысының Ақжар ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысының Ақжар ауданы, Талшық селосы, Целинный көшесі, 18. Электрондық адресі: akzharroo@mail.ru
      Солтүстік Қазақстан облысының Ақжар ауданының селолық округтарының әкім аппаратының мемлекеттік мекемесі.
      10. Жұмыс кестесін көрсету (сағат, күндер, үзілістер), қызметті алуға алдын ала жазба бар ма (талап пен жағдайды көрсету), жеделдетілген қызмет көрсету бар ма (талап пен жағдайды көрсету).
      Жұмыс кестесі: дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 9.00-ден сағат 18-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден сағат 14.00-ге дейін. Қабылдау кезекпен іске асырылады жеделдетілген тәртіпсіз және алдын ала жазбасыз жүргізіледі.
      11. Қызметті ұсынған жердің жағдайын көрсетуі (мадақтау режимі, кауіпсіздікпен қамтамасыз ету, дене бітімі жағынан мүмкіндіктері шектеулі адамдарға жағдай, күтуге жэне қажетті құжаттарды дайындауға жағдай (күту дәлізі, үлгілер жазылған тақталар және т.б.)
      «Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі орналасқан ғимаратта екі есік бар. Құжаттарды ресімдеуге дәлізде және кабинетте үстелмен орындық бар, күту дәлізінде өтініштер үлгілері бар.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      12. Қажетті құжаттар мен талаптарды көрсету (мысалы, өтініш иесінің электронды цифрлі қолтаңбасының болуы), соның ішінде мемлекеттік қызметті алуға жеңілдіктері бар тұлғаларға:
      жеке тұлғаның өтініші;
      жеке басын куәландыратын құжат (көшірмесі);
      баланың тууы туралы куәлік (көшірмесі).
      13. Мемлекеттік қызметті алу кезінде толтырылуы қажеттілер (өтініш үлгісі және т.б.), сайтқа сілтеуді көрсету, немесе бланкіні берген жерді көрсету.
      «Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының Білім беру бөлімі» мемлекеттік мекемесі, заңды мекен жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданы, Талшық селосы, Целинный көшесі, 18. Электрондық адресі: akzharroo@mail.ru
      Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының селолық округтарының әкім аппаратының мемлекеттік мекемесі.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсетуді алу үшін қажетті құжаттар және сайттағы нұсқаманы корсету немесе өтініш үлгісі басқа да толтырылған бланкілерді тапсыратын жауапты тұлғаның мекен жайы және кабинетінің номері.
      Мемлекеттік қызметтерді алу үшін қажетті құжаттар «Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының Білім беру бөлімі» мемлекеттік мекемесіне тапсырылады, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданы, Талшық селосы, Целинный көшесі, 18. Электрондық адресі: akzharroo@mail.ru
      15. Мемлекеттік қызмет көрсетуді тұтынушының алған күні сақталатын мемлекеттік қызмет көрсетуді алу үшін барлық қажетті құжаттарды тұтынушы тапсырғанын растайтын құжат үлгісі және атауы көрсетілуі тиіс.
      Мемлекеттік қызмет көрсетуде қажетті барлық құжаттар көрсетілгеннен кейін, тұтынушыға мемлекеттік қызмет көрсетілуге қабылданған мерзімі және орындалу мерзімдері көрсетілген талон беріледі.
      16. Қызмет көрсетілу нәтижелерінің регламентінің жеткізілуі жолдарының тізбесін толық көрсету - электрондық почта, сайт арқылы, жеке келуі, шабарман арқылы және т.б. Жеке келуі.
      Қызмет көрсетудің соңғы нәтижесін беретін жауапты тұлғаның адресі және кабинетінің номері немесе сайттағы сілтемесін көрсету.
      «Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының Білім беру бөлімі» мемлекеттік мекемесі, заңды мекен жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданы, Талшық селосы, Целинный көшесі, 18. Электрондық адресі: akzharroo@mail.ru
      Мемлекеттік қызмет көрсету тоқтатылған кезде тоқтатылу негізінің толық тізбесін көрсету:
      1) өтініш беруші осы стандарттың 12 т. көрсетілген құжаттарды әкелмеген жағдайда;
      2) ұсынылған құжаттардың сәйкес келмеуі.

3. Жұмыстың қағидалары

      18. Мемлекеттік органның тұтынушыға қызмет көрсетудегі басшылыққа алатын қағидаларын атап шығу (сыпайылық, көрсетіліп отырған мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат, қорғалуын қамтамасыз ету, тұтынушының құжаттарын сақтау жөнінде ақпараттардың құпиялылығын сақтау және тұтынушы белгілеген мерзімде ала алмаған кұжаттарының құпиялығын сақтау).
      1) Кәмелетке толмаған балаларға тиесілі тұрғын алаңды сатуға немесе айырбастауға рұқсат беру үшін нотариалдық кеңсеге анықтама беру тәртібі жөнінде толық және нақты ақпараттар алу;
      2) сақталуын қамтамасыз ету, тұтынушының құжаттарындағы ақпараттардың құпиялығын сақтау, тұтынушы белгіленген мерзімде ала алмаған кұжаттардың сақталуын қамтамасыз ету;
      3) әдептілік, жауапкершілік, мамандардың кәсібі.

4. Жұмыстың қорытындысы

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсетілуінің нәтижесі сапалық көрсеткішімен өлшенеді және осы стандарттағы ұсыныстарға сәйкес ену.
      20. Мемлекеттік қызметті көрсететін мекеме немесе басқада субъектілердің қызметтері жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтарымен бекітіледі, және мемлекеттік қызмет көрсету тиімділігі және сапалық көрсеткішінің мақсаты маңыздылығына қарай бағаланады.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Мемлекеттік органның атауын, электрондық поштасын, мекен- жайын көрсету. Дыбыстарды өңдейтін (саіі - орталығының) телефон нөмірлерін, немесе шағымды дайындауға көмек көрсететін шағымдануға әрекеттілігі (әрекетсіздігінің) тәртібін түсіндіретін уәкілетті лауазымды тұлғаның кабинетінің номерін корсету керек.
      Лауазымды тұлғаға шағымдану іс-әрекеті үндеу құралдары арқылы іске асырылады:
      1) «Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының Білім беру бөлімі» мемлекеттік мекемесі басшысына, заңды мекен жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданы, Талшық селосы Целинный көшесі, 18. Электрондық адресі: akzharroo@mail.ru
      2) жоғары тұрған ұйым:
      «Солтүстік Қазақстан облысының Білім департаменті» мемлекеттік мекемесі, заңды мекен жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Петропавл қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, телефон 8-(715)-46-34-32, электрондық адресі: obldosko@mail.kz
      Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының Әкімдігі, заңды мекен жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданы, Талшық селосы, Целинный көшесі, 15. Электрондық адресі: akzhar-akimat@sko.kz
      3) даулы сұрақтар, азаматтық сот өндірісімен реттеледі.
      22. Шағым берілетін лауазымды адамның немесе мемлекеттік органның атауын, электрондық поштасын немесе кабинеті номерін көрсету.
      Беріледі:
      1) «Солтүстік Қазақстан облысының Ақжар ауданының Білім беру бөлімі» мемлекеттік мекемесі басшысына, заңды мекен жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданы, Талшық селосы, Целинный көшесі, 18. байланыс телефондары: 8-(715)-(46)-2-21-74, электрондық адресі:
akzharroo@mail.ru
      2) жоғары тұрған мекемелерге
      «Солтүстік Қазақстан облысының Білім департаменті») мемлекеттік мекемесі, заңды мекен жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Петропавл қаласы, Қазақстан Конституциясы кәшесі, телефон 8-(715)-46-34-32, электрондық адресі: obldosko@mail.kz
      Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының Әкімдігі, заңды мекен жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданы, Талшық селосы, Целинный көшесі, 15. Электрондық адресі: akzhar-akimat@sko.kz
      4) даулы сұрақтар, азаматтық сот өндірісі тәртібімен жүргізіледі.
      23. Шағымды қарау барысында лауазымды тұлғаның байланыс мәліметтерін білу, шағымды қабылдауын берілген шағымға жауап алған жері және қаралатын мерзімі және шағымды қабылдағанын растайтын құжаттың атауын көрсету.
      Үндеуді қабылдау туралы талон, азаматтардың келуін тіркейтін журналы.
      Шағымға жауап беретін жер - «Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының Білім беру бөлімі» мемлекеттік мекемесі, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданы, Талшық селосы, Целинный көшесі,18. Электрондық адресі: akzharroo@mail.ru

6. Байланыстық ақпарат

      24. Мемлекеттік мекеменің органның немесе мемлекеттік қызмет көрсететін субъектілердің олардың орынбасарлары және жоғарыда тұрған ұйымдықтардың (сайт, электрондық почтасының адресін, жұмыс уақытымен қабылдау кестесін, мекен-жайын, телефондарын) байланысы жөніндегі мәліметтерді көрсету.
      1) «Солтүстік Қазақстан облысының Ақжар ауданының Білім беру бөлімі» мемлекеттік мекемесі бастығы, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданы, Талшық селосы, Целинный көшесі, 18. Электрондық адресі: akzharroo@mail.ru
      Жұмыс кестесі: дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 9.00-ден сағат 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-деп сағат 14.00-ге дейін. Қабылдау кезекпен кіру тәртібінде іске асырылады алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетіледі.
      2) жоғары тұрған ұйымдық
      «Солтүстік Қазақстан облысының Білім департаменті мемлекеттік мекемесі, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Петропавл қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, телефон 8-(715)-46-34-32, электрондық адресі: obldosko@mail.kz
      Жұмыс кестесі: дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 9.00-ден сағат 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден сағат 14.00-ге дейін. Қабылдау кезекпен кіру
      тәртібінде іске асырылады алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетіледі.
      25. Тұтынушы үшін басқа да пайдалы ақпараттарды алу үшін (телефондар шақыруларды өңдейтін орталықтар, қосымша қызмет көрсету жөніндегі ақпараттар және т.б.)

Аудан әкімдігінің
2008 ж. 21 сәуірдегі № 133
қаулысына қосымша

Кесте. Көрсеткіш мағынасының сапасы және тиімділігі

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсет-
кіштің
норматив-
тік мәні

Көрсеткіш-
тің келесі жылдағы нысаналы мәні

Көрсеткіш-тің есепті жылдағы ағымдағы мәні

1

2

3

4

1. Уақытында

1.1. құжатты
тапсырған кезден бастап
белгіленген мерзімде
қызмет көрсету
жағдайы % үлесі

100

100

100

1.2. қызмет көрсетуді алуға 40 минуттан
артық кезекте тұрған тұтынушы % үлесі

100

100

100

2. Сапасы

2.1. % үлесі қызмет көрсету үндерісінің сапасы қанағаттанған тұтынушылар

100

100

100

2.2. % үлесі лауазымды тұлғаның дұрыс ресімдеген құжаттары болған жағдайда

100

100

100

3. Тиімділігі

3.1. % үлесі қызмет көрсету тәртібіне және ақпараттың сапасына
қанағаттанған
тұтынушылар

100

100

100

3.2. % үлесі тұтынушылардың дұрыс толтырған құжаттары бірінші ретте тапсырған
жағдайда

100

100

100

3.3. % үлесі интернет арқылы тиімді ақпараттар қазметі

0

0

0

4. Шағымдану процесі

4.1. % үлесі қызметкөрсетудің осы түрімен қызмет
тұтынушылардың жалпы
санына негізделген
шағымдар

0

0

0

4.2. % үлесі белгіленген
мерзімде қаралған қанағаттандырылған
дәлелденген шағымдар







4.3. % үлесі осы шағымдану тәртібіне
қанағаттанған
тұтынушылар

100

100

100

4.4. % үлесі шағымдану мерзімдеріне
қанағаттанған
тұтынушылар

100

100

100

5. Әдептілік

5.1. % үлесі тұлғалардың әдептілігіне
қанағаттанған
тұтынушылар

100

100

100

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги Государственным учреждением "Отдел образования Акжарского района Северо-Казахстанской области", государственными учреждениями аппараты акимов сельских округов Акжарского района Северо-Казахстанской области по выдаче справок в нотариальную контору для разрешения обмена или продажи жилой площади, принадлежащей несовершеннолетним детям

Постановление акимата Акжарского района Северо-Казахстанской области от 21 апреля 2008 года N 133. Зарегистрировано Управлением юстиции Акжарского района Северо-Казахстанской области 27 мая 2008 N 13-4-73. Утратило силу постановлением акимата Акжарского района Северо-Казахстанской области от 18 февраля 2010 года N 35

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Акжарского района Северо-Казахстанской области от 18.02.2010 N 35

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года № 107 «Об административных процедурах», пунктом 2 постановления Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 «Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги», акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги по выдаче справок в нотариальную контору для разрешения обмена или продажи жилой площади, принадлежащей несовершеннолетним детям
       2. Настоящее постановление акимата района вводится в действие со дня официального опубликования.

      Аким района                                К. Пшенбаев

Утвержден
постановлением акимата района
21 апреля 2008 г. № 133

Стандарт оказания государственной услуги выдача справок в нотариальную контору для разрешения обмена или продажи жилой площади, принадлежащей несовершеннолетним детям

1. Общие положения

      1. Определение государственной услуги:
      выдача справок в нотариальную контору для разрешения обмена или продажи жилой площади, принадлежащей несовершеннолетним детям (нормативное правовое определение государственной услуги)
      2. Форма оказываемой государственной услуги:
      Частично автоматизированная
      (полностью автоматизированная, частично автоматизированная не автоматизированная)
      3. Название и статья (пункт) нормативного правого акта (законодательный акт, акт Президента Республики Казахстан, акт Правительства Республики Казахстан), на основании которого оказывается государственная услуга.
      Пункт 10 глава 2 Положения об органах опеки и попечительства, утвержденного Постановлением Правительства Республики Казахстан «Об утверждении Положений об органах опеки и попечительства Республики Казахстан, о патронате и Правил организации централизованного учета детей оставшихся без попечения родителей» от 9 сентября 1999 года № 1346 - «органы опеки и попечительства имеют право в установленном законодательством порядке: разрешать опекуну (попечителю) совершение сделок (выдачу согласия на совершение сделок) по отчуждению, в том числе обмену или дарению имущества подопечного, или заключение от его имени договора поручительства, сдаче его внаем (в аренду), в безвозмездное пользование или в залог, сделок влекущих отказ от принадлежащих подопечному прав от наследства по закону и по завещанию, раздел его имущества или выдел из него доли, а также любых других сделок, влекущих уменьшение имущества подопечного».
      4. Наименование государственного органа, государственного
учреждения или иных субъектов, предоставляющих данную
государственную услугу:
      Государственное учреждение «Отдел образования Акжарского района
Северо-Казахстанской области» (полное наименование)
      Северо-Казахстанская область Акжарский район, село Талшык, улица Целинная, 18. Электронный адрес: akzharroo55@mail.ru, телефон 8-(715)-(46)-2-21-74
      (место оказания услуги, сайт)
      Государственные учреждения аппарата акимов сельских округов Акжарского района Северо-Казахстанской области.
      5. Форма завершения (результат) оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель:
      Справка в нотариальную контору для разрешения обмена или продажи жилой площади, принадлежащей несовершеннолетним детям.
      6. Категория физических и юридических лиц, которым оказывается
государственная услуга.
      1) Граждане Республики Казахстан, имеющие несовершеннолетних
детей до 18 лет; оралманы, иностранцы, лица без гражданства, имеющие вид на жительство и постоянно проживающие в Республике Казахстан, имеющие несовершеннолетних детей до 18 лет;
      2) Граждане Республики Казахстан, являющиеся опекунами и
попечителями несовершеннолетних детей, оставшихся без попечения
родителей
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной
услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента получения заявителем талона - 10 дней
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче документов, необходимых для получения разрешения 40 минут
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении разрешения - 40 минут.
      8. Указать платность или бесплатность оказания государственной
услуги. В случае платности указать стоимость, формы оплаты, необходимые формы документа (квитанция), которую требуется заполнить при оплате стоимости (сбора, платежа) государственной услуги.
      Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Указать места обязательного размещения стандарта оказания
государственной услуги как источника информации о требованиях к качеству доступности оказания государственной услуги. Это должна быть ссылка на сайт государственного органа, государственного учреждения или иного субъекта, представляющего государственную услугу, или адреса мест оказания государственной услуги.
      Стандарт публикуется в республиканских, областных или районных газетах. Услугу оказывает государственное учреждение «Отдел образования Акжарского района Северо-Казахстанской области», юридический адрес: Северо-Казахстанская область Акжарский район, село Талшык, улица Целинная, 18. Электронный адрес: akzharroo55@mail.ru, 8- (715)-(46)-2-21-74
      Государственные учреждения аппарата акимов сельских округов Акжарского района Северо-Казахстанской области.
      10. Указать график работы (дни, часы, перерывы), существует ли
предварительная запись для получения услуги (указать условия и
требования), есть ли ускоренное обслуживание (указать условия и
требования).
      График работы: с понедельника по пятницу с 9.00 часов до 18.00 часов, перерыв с 13.00 часов до 14.00 часов. Прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Указать условия места предоставления услуги (режим поощрения, обеспечение безопасности, условия для людей с ограниченными физическими возможностями, приемлемые условия ожидания и подготовки необходимых документов (зал ожидания, стойка с образцами) и т.д.)
      В здании, где расположено государственное учреждение «Отдел образования Акжарского района Северо-Казахстанской области» имеется двойная дверь. Для оформления документов в фойе и кабинете имеется стол и стул, имеются образцы заявлений, зал ожидания.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Указать перечень необходимых документов и требований
(например, наличие электронной цифровой подписи заявителя), в том числе для лиц, имеющих льготы, для получения государственной услуги:
      1) Заявление физического лица, заверенное нотариально;
      2) удостоверение личности физического лица (копия);
      3. свидетельство о рождении несовершеннолетнего (копия);
      13. Указать ссылку на сайт, либо место выдачи бланков (форм
заявлений и т.п.), которые необходимо заполнить для получения
государственной услуги.
      Государственное учреждение «Отдел образования Акжарского района Северо-Казахстанской области», юридический адрес: Северо-Казахстанская область Акжарский район, село Талшык, улица Целинная, 18. Электронный адрес: akzharroo55@mail.ru
      Государственные учреждения аппарата акимов сельских округов Акжарского района Северо-Казахстанской области.
      14. Указать ссылку на сайт, либо адрес и номер кабинета
ответственного лица, которому сдаются заполненные бланки, формы,
заявления и другие документы, необходимые для получения государственной услуги.
      Документы необходимые для получения государственной услуги сдаются в государственное учреждение «Отдел образования Акжарского района Северо-Казахстанской области», юридический адрес: Северо-Казахстанская область Акжарский район, село Талшык, улица Целинная, 18. Электронный адрес: akzharroo55@mail.ru
      15. Указать наименование и форму документа, подтверждающего, что потребитель сдал все необходимые документы для получения
государственной услуги, в котором содержится дата получения потребителем государственной услуги.
      После предъявления всех необходимых документов для получения государственной услуги, потребителю государственной услуги выдается талон с указанием даты принятия и срока исполнения.
      16. Указать полный перечень способов и регламентов доставки
результата оказания услуги - электронная почта, через сайт, личное
посещение, курьер и т.п.
      Личное посещение.
      Указать ссылку на сайт, либо адрес и номер кабинета ответственного лица, который выдает конечный результат оказания услуги.
      Юридический адрес: Северо-Казахстанская область Акжарский район, село Талшык, улица Целинная, 18. Электронный адрес:akzharroo55@mail.ru
      17. Указать полный перечень оснований для приостановления оказания государственной услуги:
      1) не предоставление заявителем документов, указанных в п. 12
настоящего стандарта;
      2) несоответствие представленных документов.

З. Принципы работы

      18. Перечислить принципы, которыми руководствуется государственный орган по отношению к потребителю услуг (вежливость, исчерпывающая информация об оказываемой государственной услуге, обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя, обеспечение сохранности документов, которые потребитель не получил в установленные сроки).
      1) получение полной и подробной информации о порядке выдачи гражданам разрешений в банки для оформления ссуды под залог жилья, принадлежащего несовершеннолетнему;
      2) обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности
информации о содержании документов потребителя, обеспечение
сохранности документов, которые потребитель не получил в установленные сроки
      3) вежливость, ответственность и профессионализм специалистов.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Указать наименование государственного органа, адрес электронной почты. Номера телефонов центров обработки вызовов (саll- центров), либо номер кабинета должностного лица, который разъясняет порядок обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц и оказывает содействие в подготовке жалобы.
      Обжалование действия должностного лица осуществляется по средствам обращения:
      к руководителю государственного учреждения «Отдел образования Акжарского района Северо-Казахстанской области», юридический адрес: Северо-Казахстанская область Акжарский район, село Талшык, улица Целинная, 18. Электронный адрес: akzharroo55@mail.ru
       в вышестоящие организации
      Государственное учреждение «Департамент образования Северо-Казахстанской области», юридический адрес: Северо-Казахстанская область г.Петропавловск, улица Конституции Казахстана, телефон 8-(715)-46-34-32, электронный адрес:obldosko@mail.ru
      Акимат Акжарского района Северо-Казахстанской области, юридический адрес: Северо-Казахстанская область Акжарский район, село Талшык, улицаЦелинная, 18. Электронный адрес: акгһаг-акітаІ@8ко.к2
      3) спорные вопросы, регулируются в порядке гражданского
судопроизводства.
      22. Указать наименование государственного органа, адрес электронной почты либо номер кабинета должностного лица, которому подается жалоба.
      Подается:
      1) начальнику государственного учреждения «Отдел образования
Акжарского района Северо-Казахстанской области», юридический адрес:
Северо-Казахстанская область Акжарский район, село Талшык, улица
Целинная, 18, контактные телефоны: 8-(715)-(46)-2-21-74, электронный
адрес: akzharroo55@mail.ru
      2) в вышестоящие организации
      Государственное учреждение «Департамент образования Северо-Казахстанской области», юридический адрес: Северо-Казахстанская область г.Петропавловск, улица Конституции Казахстана, телефон 8-(715)-46-34-32, электронный адрес:obldosko@mail.ru
      Акимат Акжарского района Северо-Казахстанской области, юридический адрес: Северо-Казахстанская область Акжарский район, село Талшык, улица Целинная, 15. Электронный адрес: akzhar-akimat@sko.kz
      3) спорные вопросы, регулируются в порядке гражданского
судопроизводства.
      23. Указать наименование документа, подтверждающего, принятие жалобы и предусматривающего срок и место получения ответа на поданную жалобу, контактные данные должностных лиц у которых можно узнать о ходе рассмотрения жалобы.
      Талон о принятии обращения, журнал регистрации обращений граждан.
      Место получения ответа на жалобу - государственное учреждение «Отдел образования Акжарского района Северо-Казахстанской области», юридический адрес: Северо-Казахстанская область Акжарский район, село Талшык, улица Целинная, 18. Электронный адрес: akzharroo55@mail.ru

6. Контактная информация

      24. Указать контактные данные (сайт, адрес электронной почты, график работы и приема, адрес, телефоны) руководителя государственного органа, учреждения или иного субъекта, непосредственно оказывающего государственную услугу, его заместителей и вышестоящей организации. Начальник государственного учреждения «Отдел образования Акжарского района Северо-Казахстанской области», юридический адрес: Северо-Казахстанская область Акжарский район, село Талшык, улица Целинная, 18. Электронный адрес: akzharroo55@mail.ru
      График работы: с понедельника по пятницу с 9.00 часов до 18.00 часов, перерыв с 13.00 часов до 14.00 часов. Прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      2) вышестоящая организация
      Государственное учреждение «Департамент образования Северо-Казахстанской области», юридический адрес: Северо-Казахстанская область г.Петропавловск, улица Конституции Казахстана, телефон 8-(715)-46-34-32, электронный адрес: obldosko@mail.ru
      График работы: с понедельника по пятницу с 9.00 часов до 18.00 часов перерыв с 13.00 часов до 14.00 часов. Прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      25. Другая полезная информация для потребителя (телефоны центров обработки вызовов, информация о дополнительных услугах и т.д.)

Приложение
к постановлению акимата района
21 апреля 2008 г. № 133

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и доступности

Нормативное значение показателя

Целевое значение показателя в последую-
щем году

Текущее значение показателя в отчетном году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

100

100

100

1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут




2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

100

100

100

2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

100

100

100

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

100

100

100

3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

100

100

98

3.3. % (доля) услуг информации, о которых доступно через Интернет




4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб общему количеству обслуженных потребителей по данному делу

0

0

0

4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок




4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования

100

100

100

4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования

100

100

100

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала

100

100

100